• 168.

    שמאלנות זה המקצוע העתיק השני בעולם!ואם רק ניתן להם מדינה הם ישתקו?טיפש (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-די להעליב את הערבים!, 18/06/09 06:51

  • 167.

    זהו, שהם לא שוים

    אלישי, 17/06/09 14:16

    למרות הניסיון הגס ליצור הקבלה בין העם היהודי שהתגבש משך אלפי שנים, לבין עם שהיסטוריה שלו לכל היותר כמה עשרות שנים והמכנה המשותף הבלעדי,הרצון במחיקתה של ישראל.
    העם הרבי הפלסטיני ברצותו במדינה לצידה של ישראל, יקבל אותה בתנאים המוצעים או שלא יקבלה כלל.

  • 166.

    והערבים לא רוצים להכתיב לנו תנאים? (חזרה מלאה לגבולות 67) (ל''ת)

    זורו, 17/06/09 11:18

  • 165.

    ומעכשיו שלום עכשיו מתקפלים ושבים למוטב כי טרם חודש אב, עת לעלות שלב

    אם שלום עכשיו לנצח מלחמה, 17/06/09 10:52

    כי אין מצב אחר, ואפילו הסתיו חזר לסורו וכבר אינו מאחר

    וגם החצב שב לעיתו כי הבין שבקרב בין השרב לבין ענן ועב

    הוא מבזבז זמנו לשווא ולכן העדיף לנטוש את שאהב ולהישאר

    בכל זאת מאוהב גם בחתול וגם בכלבלב כי בנפש חפצה

    ובלב נפוח ורחב במקום ב-לה לה לה ישיר נא ב-לאב לאב לאב (love love love)

  • 164.

    שמאלנות זה מקצוע העתיק השני בעולם! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 17/06/09 07:03

  • 163.

    אפס (ל''ת)

    tomker , 17/06/09 05:26

  • 162.

    מספיק לבזבז את הזמן ולהקריב עוד ''קורבנות שלום''

    כדור הארץ, החלל החיצון, 17/06/09 05:00

    ישראל לא צריכה להוכיח לעולם שהיא רוצה שלום היא עשתה זאת כבר, שהפלסטינים יוכיחו לעולם שהם רוצים לחיות בשלום ליד מדינה
    י ה ו ד י ת ואז נתחיל לדבר שוב על גבולות שיתאימו לכל הצדדים!

  • 161.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 17/06/09 04:42

    ליריב אופנהיימ אני חוזר בי מתגובתי הקודמת ומצהיר: ''אתה לא אוייב אתה סתם שוטה''.
    למזלינו העם בחר במר בנימין נתניהו מכאן אתה יכול להבין שלושה דברים :
    1. ישראל יהודית.
    2. ירושלים בירת ישראל לנצח בתוך המדינה היהודית.
    3. עם ישראל ימשיך לבנות.
    ולך אני מאשר להמשיך ולפלוט שטויות לא שזה יעזור אלא שבודאי לא יזיק.
    -אין עוד מלבדו.

  • 160.

    יריב למה שלא תעבור לעזה או לרמאללה ‏?‏ ניראה לי שאוהבים אותך שם ‏!‏

    כהניסט בנשמה, 17/06/09 04:19

    אתה תסתדר שם יפה ‏!‏‏!‏!‏

  • 159.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 17/06/09 03:58

    מצבה של החברה הישראלית טוב מאד אתה לא בכללה כי אתה אוייב.
    אמנם עם אוייב לא מדברים אבל הפעם אחרוג ואענה לך בצורה חריגה וחד-פעמית.
    לידיעתך מה שהציע ראש ממשלת ישראל מר נתניהו בשבילך הוא מעל ומעבר לנדרש וגם זה לא מגיע להם לקבל כי אין להם כל זכויות בתור ''עם'' רק עברות.
    הם לא ''עם'' הם ''עמה''.
    דבר אחד אני בודאות יודע ''ביום בו אתה תהיה מרוצה ממה שיקבלו הפלשתינאים'' זה היום בו משפחתי תהיה צריכה לארוז ולהתפנות מאדמתה ממטר הטילים והתקפות המרצחים אותם היא תחווה וגם אתה לא תנצל ושלא יהיה לך ספק בכך.
    אי לכך ובהתאם לזאת כל עוד אתה לא מרוצה אני בחזקת רגוע ויודע שיש מי שעדיין שומר על עם ישראל !!!
    -אין עוד מלבדו.

  • 158.

    אבל הם כן שבט פרימיטיבי! קיבלו חבל ארץ פורח ומגדלים בו קסאמים (ל''ת)

    שבט של מלחמה, דם וטרור!, 17/06/09 00:32

  • 157.

    התנאים לשלום משמאל

    1, 17/06/09 00:10

    פשוטים: הם רוצים שניכנס למשא ומתן בהורדת ראש, אחרי שהודינו שאנו חיים ע''ח אחרים, שאין לנו דרישות, שכל דרישותיהם צודקות ואפילו צנועות, ושאנו מתים שישאירו אותנו חיים ולו רק לסיגריה פלשתינית אחרונה.
    השמאל מומחה לשלום, בואו נישמע ונעשה, לפני שהערבים יתרככו ויאמצו את דרכו, ואז.. מי ירצה לעשות איתם שלום בכלל? אה כן, אולי הימין.

  • 156.

    אצלך הצדק תמיד נמצא בצד הפלשתיני

    yair1, 16/06/09 23:50

    אתה לא מסוגל להתגבר על סטיכיות מחשבתך.
    האם אתה מודע לכך שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב? או שאצלך המצב הפוך?

  • 155.

    לא יתכן שמה שאתה מתכוון למה שכתבת

    סבא של רוני , 16/06/09 23:45

    אני רק יכול להתבייש בשמך.
    דברי הבל שטות כאלו לא נכתבו מזמןץ.
    דרך אגב האם יש משהוא שעל הפלסטינים לעשות אולי? או שהם שוב הטובים, המיסכנים רודפי השלום ואנחנו שמפצצים [בעצמנו כי אנו ידועים כעושי פרובוקציות מאז ומעולם]אוטובוסים ומניחים פצצות [מתוצרת ישראלית על ידי מתאבדים ישראלים]
    אז שאנחנו נציב תנאים?
    ממתי?
    כתבתך טיפשית והזויה וכך גם דעותיך וחבל שראו אור.

  • 154.

    אם זה שמאל-אז אני לא שמאל. איך אתה לא מתבייש אופנהיימר שכמוך (ל''ת)

    ליאור שטורם, 16/06/09 23:28

  • 153.

    אכן נאום נתניהו מייצג את הקונצנזוס בעם. וזה בכלל לא עגום. להיפך!

    כתום מפוכח, 16/06/09 23:09

    סוף סוף העם קלט שההתיישבות ביש''ע אינה הסיבה לסכסוך אלא עצם קיומה של מדינת ישראל. סוף סוף ראש הממשלה אומר זאת בקול ברור וחד. רה''מ הוכיח שסרבני השלום הם הפלשתינים שמגיבים על כל נסיגה ישראלית באש משום שהם שוללים את עצם זכותו של העם היהודי למדינה כאן.מבחינתם הדרך היחידה להשיג השגים היא ע''י טרור. המו''מ הוא רק טקטיקה.

  • 152.

    אין שלום (עכשיו) לרשעים !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 16/06/09 23:04

  • 151.

    יריב, סחתיין על השם (ל''ת)

    'לגלגל בזפת ובנוצות', 16/06/09 22:53

  • 150.

    יואילנא הר אופנהיימר לחשוף בפנינו את מקורות המימון שלו (ל''ת)

    ''עם או בלי כיסוי עיניים?'', 16/06/09 22:52

  • 149.

    ניתן לך לכתוב משהו שתשתוק.. (ל''ת)

    בברכה המערכת, 16/06/09 22:50

  • 148.

    את מי בכלל הוא מייצג?

    akdib, 16/06/09 22:47

    א. תודה לאל שביבי לא השתנה.
    אתה אגב השתנית??? אותן זמירות אותם קישקושים!מיום שפתחת את פיך!
    ב. את מי אתה מייצג? 5 אנשים וטלפון?
    ג. כמה משלם לך האיחוד האירופאי על העבודה העלובה [שבלשון החוק של אותן מדינות -יש לה הגדרה מפורשת!!] שאתה עושה בעבורם?
    לא רק להקיא ממך - צריך להקיא אותך!

  • 147.

    תודה לשלום עכשיו שהביאתנו עד הלום!

    שלום עכשיו ושלום על ישראל!, 16/06/09 22:34

    הדבר היחיד שניתן לזקוף לטובת שלום עכשיו זה ביטול מוחלט של כושר ההרתעה הישראלי ובעקבות כך פיתוח ציפיות אצל הפלסטינים שיום אחד כל ישראל תהיה בידיהם.

  • 146.

    נו באמת

    ג'וניפוני, 16/06/09 22:24

    טור שמאלני בכייני.
    לא יודע למה ציפיתי...
    השמאל ה''נאור'' חשוך יותר מהג'ונגלים באפריקה...
    תמיד אני מקווה שיהיה שביב אור, הבלחת אינטיליגנציה ותמיד אני לא מופתע לטובה.

    השמאל לא יהיה מסופק עד שלא תיהייה פה מדינה אחת, פלסטינית (שכן הרי הם ה''ילידים''), ללא יהודים (כי הרי הם ה''רעים''), ואם אפשר, גם שלפני שכל הישראלים יגורשו - שישלמו פיצויים...

    עצוב, עצוב, אבל בתורה כתוב - מחרביך מתוכך יצאו...

  • 145.

    תגובה ליריב

    haim, 16/06/09 22:02

    יריב אתה טועה אנחנו מוכנים לקבל מדינה פלסטינית שחיה בשכנות למדינת ישראל הבעיה שהפלסטינים לא מוכנים לשתי מדינות הם לא מוכנים למדינה יהודית שחיה בשכנות למדינת פלסטין הם רוצים מדינה אחת גדולה על כל השטח או מדינה בגבולות 67 ללא פיתרון סופי של הסיכסוך

  • 144.

    זוהי האמת

    אור ניר, 16/06/09 21:30

    הפלסטינים אכן נחותים מאיתנו מהותית ....
    אם במדינת חמאס מותר להוציא להורג את
    מתנגדי המשטר\\הומואים\\''כופרים''\\יהודים בלי שתקום צעקה בקרב האזרחים סימן שהיסודות התרבותיים של עם זה לוקים בחסר ורחוקים מלהיות דמוקרטיים.....

  • 143.

    אתם תתנו להם את האצבע ידרשו ממכם את היד

    Avi Ecuedor, 16/06/09 21:29

    במקרה שלנו אנו אמורים לתת להם את הראש

  • 142.

    אני יגיד לך מה המהות!

    אלמוני, 16/06/09 21:17

    המהות האמיתית היא שאף מדינה ערבית לא רוצה את הפלסטינאים.ורק פה יושבת חבורת אינפנטילים שמאלנית ופורסת להם ''שטיח אדום''.הפלסטינאים יודעים עם מי יש להם עסק:חברה מפוצלת ומפורדת והם מנצלים את ה''חוליה החלשה'' הזאת במדינת ישראל על מנת להרוס אותה.זה תהליך שנמשך כבר כמעט 20 שנה.
    צריך להיות אדיוט גמור בשביל לא להבין שהמדינות הערביות מחבקות את הפלסטינאים לא מ''אהבת מרדכי'' אלא יותר משנאת ישראל.המדינות הערביות משתמשות בפלסטנאים ככלי אסטרטגי ארוך טווח לחיסול ישראל.את הפלסטנים שהם גורם שיכול להרוס מדינה ,ואתה יכול לשאול את הלבנונים הקטארים והירדנים עליהם,אתה רוצה להכניס לנו בדלת האחורית!
    אתה גם יכול לשאול את העמים שהזכרתי אם יש בתוכם ציבור מזוכיסטי,אכול חרדות ומוכה בשנאה עצמית כמו אצל הישראלים.

    • מסכימה עם כל מילה, לא חידשת ליריב דבר

      רבקה, 16/06/09 22:21

      למרות שיריב לא חכם גדול הוא יודע זאת ועל זה הוא רוכב וזה הכלי שממנף אותו.
      וגם אצלו זה לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המתנחלים

    • על כך נאמר שהם ''ילחמו בנו עד הפלסטיני האחרון'' (ל''ת)

      אופיר, 17/06/09 04:07

  • 141.

    מרוב שאתה תקוע בפולוטיקלי קורקט אתה כבר לא יכול להבחין בן שקר לאמת (ל''ת)

    אגדיר , 16/06/09 21:16

  • 140.

    כן יריב זה נכון זה שבט פרימיטיבי ואנחנו החזקים שעושים טובה לחלש מה אתה

    אגדיר , 16/06/09 21:14

    מנסה להתעלם מהמציאות

  • 139.

    ת ק ל י ד ו - ב ג ו ג ל " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " ותבינו הכל!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 16/06/09 21:12

  • 138.

    ביבי טירף לכם הכופרים את הדעת... עם מילים כמו:בעזרת ה'...התנ"ך...הנביא (ל''ת)

    אסף026 , 16/06/09 21:11

  • 137.

    עדיף לתת את המדינה לכם ולחיות עם הפלסטינים

    נעם, 16/06/09 20:56

    הייתי מעדיף להפטר מכם אנשי ''שלום אכזיו'' ולחיות במדינה נפרדת יחד עם הערבים שקוראים לעצמם פלסטינים.

    מוח מעוות כמו שלך, יריב, חבל לבזבז על עיתון. מקומו במעבדות MRI שעוסקות בחקר המוח. אולי בזה תועיל הקופסא שלך.

    • כי לאחר חודש היא כבר תעלם. (ל''ת)

      טעות., 19/06/09 14:29

  • 136.

    מפלגת האבוד'ה בעטה אותו לכל הרוחות רק שטירמר צחזיק ממנו (ל''ת)

    וגם זה בגלל שנאת ישראל שלו כמו כספית כמו שלח, 16/06/09 20:19

  • 135.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום ליהודים (ל''ת)

    פינוי מייד - הר אופנהיימר-תבוסה עכשיו, 16/06/09 20:15

  • 134.

    כדי להשמיד את היהודים יש לסרס את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    הר אופנהיימר-כנופיית תבוסה עכשיו, 16/06/09 20:11

  • 133.

    השמאל צודק . (ל''ת)

    ALOS , 16/06/09 20:10

    • עובד קשה ALOS תמורת הכסף הגרמני ?? (ל''ת)

      ואתם שותקים כצאן לטבח, 16/06/09 20:12

    • אני בשוק אני בהלם אני המום..איזה נימוק משכנע. שכנעת אותי

      זיו_! , 16/06/09 21:28

      השמאל תמיד צודק:)
      אלוהים אתה כל כך מסכן ועלוב....שזה כבר ממש לא כייף כל כך לחבוט בך:)
      אתה כל כך פתטי, שאני אפילו לא צריך להשחיז את הניבים שלי..אתה כמעט מכה את עצמך:)

  • 132.

    צרות, אסונות ודם - זה מה ששלום עכשיו הביאו עלינו (ל''ת)

    דני, 16/06/09 19:52

  • 131.

    מה זה חשוב מה ביבי אמר

    ג'ורג', 16/06/09 19:41

    חשוב מה עשה ועוד יעשה, ועוד יותר חשוב - מה לא עשה ולא יעשה.

    לאולמרט וברק היו מלים יפות, אולם הם הפכו את לבנון ועזה לעיי חורבות, ושלחו את צה''ל לשחוט ילדים ערבים כצאן במשחטות.
    אין הבדל מהותי בין ה''שמאל'' הציוני (שקרוי שמאל אך ורק בשיח הפוליטי הפנים-ישראלי) לבין המרכז, הימין, והימין המתנחבלי הקיצוני.

    ההבדל היחיד הוא שכאשר יש ראש ממשלה מן הימין, אותם אבירי המוסר שהצדיקו את ההרעבה ואת חגיגת הדמים היהודית בעזה, נזכרים פתאום למצוא את המצפון שהלך לאיבוד.

    • 71% מהציבור תומך בנאום של נתניהו!!!

      זה פורסם בעיתון ''הארץ'' הימני קיצוני,,,חחח, 16/06/09 23:42

      תעשה חשבון:
      אם 71 אחוז תומכים אז מי לא תומך?
      יש לנו 20% ערבים גיס-חמישי.
      2.5% שמאלנים הזויים.
      6.5% שונאי ביבי בדם!

  • 130.

    והם ישתקו???

    יוסף מהעירייה, 16/06/09 19:41

    בהנחה שניתן להם מדינה האם הם באמת ישתקו?נראה לך?אתה פשוט תמים ונאיבי.אחרי המדינה שלהם תתחיל השואה השנייה שלנו.אבל נחמד שאתה בא בטענות לביבי.

  • 129.

    אופנהיימר מי אתה?

    סימה, 16/06/09 19:39

    אתה הורס את המדינה מבפנים.
    תעשה רגע חושבים

    • וכי מה רצית? שיבנה משהו.לא הקטע שלו.הוא בונה לאויב.מין שליחות (ל''ת)

      צודקת, 19/06/09 14:32

  • 128.

    שמאלנות היא לא דעה פוליטית, שמאלנות היא מחלת נפש!!!

    מאחל לאנשי השמאל אישפוז קל והחלמה מהירה, 16/06/09 19:13

    לאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי, קמו לו קבוצות ובודדים שהתנהגותם החריגה, שטופת השינאה העיוורת לאחיהם ולבני עמם, סתרה את האינסטינקט הבסיסי ביותר שטבוע בכל פרט ובכל עם והוא - יצר הקיום.
    תופעה זו היא ייחודית לעם היהודי ואי אפשר למצוא לה מקבילה בשום עם אחר.
    כפי שההיסטוריה הוכיחה לנו פעם אחר פעם, קבוצות ובודדים אלה, הובילו את עצמם ואת תומכיהם לאבדון.

    בדורות הקודמים התופעה הזאת לא הוגדרה מכיוון והמושג שמאל עדיין לא היה קיים. לכן, גורמים אלה נקראו בוגדים, חתרנים, בעלי יצר התאבדות, משתפי פעולה עם האוייב, נטע-זר וכו'.
    היום, לגורמים האלה יש שם: שמאל.
    אופן התנהגותם לא השתנה מאז, ויצר ההרס העצמי והשנאה העצמית נשארו כפי שהיו.
    מכיוון ואין לי הסבר אחר לאנומליה הזאת, אני מניח שזוהי בעיה נפשית גנטית שקיימת בכ 10% מתוך העם היהודי ושמצריכה טיפול.
    עם התקדמות מדע הגנטיקה, אני מקווה שהרפואה המודרנית תדע בעתיד הנראה לעין לבודד את הגן הפגום ולמצוא מזור ומרפא לחולי הנפש האומללים האלה, לפני שימיטו אסון על עצמם ועל כולנו.

  • 127.

    אולי ניתן אותך לפלסטינים והם כבר ישתיקו אותך.... (ל''ת)

    די נמאסת, 16/06/09 18:55

    • אני בעד! (ל''ת)

      raquel_fernandez , 17/06/09 09:25

  • 126.

    עם אזרחים כמוך מי צריך אויבים? (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 16/06/09 18:53

  • 125.

    ארץ ישראל לעם ישראל, וערב לערבים !

    אין עם פלסטיני, אין עם סורי, אין עם ירדני !, 16/06/09 18:25

    ארץ ישראל לעם ישראל, וערב לערבים !

    יריב אופנהיימר : אין עם פלסטיני, אין עם סורי, אין עם ירדני !

    די לשקר את הציבור !

  • 124.

    נו באמת ... די !!!! (ל''ת)

    רוני, 16/06/09 17:59

  • 123.

    איזה דברי טעם וחוכמה נדירים, כולנו בהתפעמות

    איך יכולנו לדעת את כל הדברים האלה, 16/06/09 17:52

    איך יכולנו לדעת את כל הדברים האלה אם לא היית מברבר,

    יה אללה איזה בירבורים

    של ברבורים המתברברים במים עכורים

  • 122.

    העובדות לא מתאימות להשקפתך

    אלי, 16/06/09 17:44

    משך שנים האמנתי כי ישראל חייבת למצות את תהליך אוסלו. לאחר פינוי מוסכם עם הרש''פ של הגדה עם קבלנו גל טרור איום שנפסק רק לאחר חומת מגן. ולאחר נסיגה חד צדדית מעזה קבלנו מדינת טרור שבמשך שנים שיגרה טילים על אזרחים שלווים.
    כאשר ראיתי כי זו המציאות שיניתי את השקפתי.
    נתניהו צודק! השורש הוא סרובם המתמשך של הערבים להכיר בקיום יהודי ריבוני כלשהו ממש כפי שהיה ב- 47 הרבה לפני ''הכיבוש''.
    אתה שייך לקבוצת אנשים שלא משנה מה העובדות ידבקו בדעתם ותמיד יהיו פטריוטים פלסטיניים. מעולם לא ראיתי אותך מפגין כנגד שנים של קסאמים ודורש מידידיך הטובים לזנוח את זכות השיבה באופן פומבי ולהכיר גם בזכות העם היהודי על המקום הזה.

  • 121.

    יריב אופנהיימר מגעיל אותי, אבל:

    רועי, 16/06/09 17:44

    סיום הכיבוש הוא אינטרס ציוני מהמדרגה הראשונה. חוצמזה - הוא לא חבר ''מפלגת'' העבודה שיושבת בקואליציה?

  • 120.

    שאבי מהעירייה צודק !ידיעות אחרונות נפוח מעצמו.אוהבים אותכם מעריב ! (ל''ת)

    טוקבקיסט וותיק במעריב., 16/06/09 17:41

  • 119.

    ואחרי שהם יקבלו מדינה יהיה פה מיייזרח תיכון חדש? (ל''ת)

    השמאל המטורף הביא על מדינת ישראל רק אסונות, 16/06/09 17:29

  • 118.

    צודק צודק צודק!!! כל מילה נכונה עד כדי כאב!! ניסוח מדוייק להפליא!! (ל''ת)

    כל הכבוד!!, 16/06/09 17:15

    • 10 שקל לתגובת בגידה רק דממינו כשיקבל 1000 שקל לבגידה (ל''ת)

      אל תבליגו יותר, 16/06/09 18:09

  • 117.

    אבל באמת מדובר בשבט פרימיטיבי, מה אתה רוצה? רק פנטזיונר לא רואה את הבר

    Y, 16/06/09 17:14

    בריות שלהם ואת הפרימיטיביות. קשה לך להשלים עם זה שהם נחותים תרבותית ומוסרית אלפי מונים? זה העניין? אז לך לטיפול או שתמציא דת חדשה, כי דת השמאל מאלצת את השמאלנים להפעיל המון שקר עצמי ודמיון פורה.

  • 116.

    איזה דברי חוכמה נדירים, כולנו בהתפעמות

    איך היינו יודעים את כל הדברים האלה, 16/06/09 17:08

    איך היינו יודעים את כל הדברים האלה אם לא הייתה מסביר.

  • 115.

    לשלום יש מחיר: על נאצים ורודפי שלום. קצת היסטוריה.

    Yossi V , 16/06/09 16:59

    מלחמת העולם השניה היתה מלחמה שלא היתה פורצת, אלמלא תנועת השלום האירופית, שתמכה בתביעותיו של היטלר ומנעה כל פעולה כוחנית נגדו מכיוון ש''עדיף שלום רע, על פני מלחמה טובה''.
    את היטלר ניתן היה לעצור עוד בראשית דרכו. לגרמניה עדיין לא היה צבא, והקצינים חששו שהיטלר יוביל את גרמניה לאסון. אבל הוא טען
    שהדמוקרטיות המערביות לא ישתמשו בכוח, עד שיהיה
    מאוחר מדי. ממשבר למשבר הוא שיכנע את העלית הצבאית
    והתעשיתית של גרמניה שהמערב לא ילחם...השיא היה בוועידת מינכן כאשר צמברלין חזר לבריטניה עם ''שלום בדורנו''...
    המחיר של השלום הזה היה שואת יהודי אירופה וכחמישים מליון הרוגים באירופה כולה...

  • 114.

    aaaaa (ל''ת)

    Yossi V , 16/06/09 16:57

  • 113.

    מדינה נוספת

    הדובדבן, 16/06/09 16:43

    ומי ישלם את המחיר אם זה לא יצליח ? לא הספיק לנו הסכם אוסלו, והגירוש של יהודי הגוש.
    נתנו להם את כל שטח רצועת עזה, שטח יהודי שנינטש ב-48 ושוחרר ב-67 ומה קיבלנו כמה מלחמות.

  • 112.

    ניתן לשטות 1000 פעם רק בשוטים מר אופנהיימר. המציאות מוכיחה - אתה שוטה

    אמיר ש , 16/06/09 16:41

    רבין לא הצליח לחתום על הסכם עם הפלסטינים, גם לא פרס, גם לא ברק ולא אולמרט וגם לא ציפי.

    "שתי מדינות לשני עמים" - זו סיסמא נבובה, כי הפלסטינים לא יסכימו למדינה יהודית.

    אבל רק אתה ממשיך בשלך, כאילו ישראל היא סרבנית השלום.

    אז תמשיך, אף אחד כבר לא סופר אותך.

  • 111.

    מאמר רע. מתנשא.כפי שמצטייר בציבור, שנים. הגיע זמנך לפנות. קח פסק זמן. (ל''ת)

    יונה, 16/06/09 16:38

    • פסק זמן??,,,הוא ממומן ע''י אירופאים,,מה הוא יעשה?,,איך יתפרנס?? (ל''ת)

      אפילו בזבל כבר לא יעסיקו אותו, 16/06/09 18:43

  • 110.

    ב"זכות" רודפי השלום, לא ניראה שלום. "מי שרודף אחרי השלום, השלום בורח

    Ehad Haam-Jewish , 16/06/09 16:35

    מפניו".

  • 109.

    שלום עכשיו תמיד מאמצים את עמדות האוייב- כמה עלובים ונקלים המה. (ל''ת)

    בן הלוי , 16/06/09 16:21

    • הכי מצחיק שהם אפילו לא מקוריים. פשוט חוזרים אחרי דברי הערבים (ל''ת)

      אמיר ש , 16/06/09 16:58

  • 108.

    הנה הדובר של החמאס

    רחל, 16/06/09 16:17

    אם כל כך כואב לך לבך על הפלסטינאים - תן להם את הבית שלך ואת אשתך ואולי גם את אמא שלך. האינתיפדה השלישית תבוא, אם תבוא אך ורק בגלל אנשים כמוך. כמה יכול העם הזה להתייסר ולהירצח בידי המרצחים הפלסטינאים שעליהם אתה מרחם? עד לאן מגיע הטמטום והעיוורון השמאלני הזה שאנחנו ממשיכים לשמוע אותו עוד ועוד. אם אתה רוצה להצדיק את קיומך הפוליטי - תפסיק לתמוך בפלסטינאים ואם זה מה שאתה רוצה - בבקשה ממך לך לגור עמם הם זקוקים לעוד אנשים כמוך. אתה וחבריך הם הם המעודדים אותם למעשי רצח והתאבדויות.

  • 107.

    ין לי בעייה עם הפרימיטיבים הערבים אלא עם הפלצנים מהשמאל (ל''ת)

    י.א, 16/06/09 16:14

  • 106.

    יריב אופנהיימר הבן אדם הכי שנוא במדינת ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/06/09 16:12

    • אני דווקא שונא יותר את יולי תמיר

      רונן גולדשטיין, 16/06/09 17:30

      הפרופסורית הצבועה והמתנשאת ההיא,שלא מתביישת בריש גלי להיות צבועה בכל נושא שהיא מדברת עליו. אם מישהו מעוניין בשיא הצביעות,
      צריך רק לשמוע אותה מבקרת את ברק אהוד שנכנס לשבת עם ליברמן בממשלת נתניהו.
      זאת הפרופסורית המלומדת שמטיפה מוסר לכל העולם ואשתו,שהיא בעצמה ישבה עם ליברמן בממשלת אולמרט,ועכשיו בעזרת התקשורת הבולשביקית,מעזה להחציף פנים ולבקר מישהו שיושב בממשלה עם ליברמן?

  • 105.

    ארץ ישראל

    היהלום, 16/06/09 16:09

    הסכם אוסלו הצליח ?
    ומי שילם את המחיר?
    ומי ישלם את המחיר הפעם ?

  • 104.

    אני לא מכירה אותו אבל אני פשוט לא סובלת אותו ומי שחושב כמותו (ל''ת)

    גועל נפש מרוכז!!1, 16/06/09 15:59

  • 103.

    יריב-אתה עוכר ישראל.משת''פ של האוייב (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 16/06/09 15:57

  • 102.

    חזון

    chaimgal , 16/06/09 15:48

    חזון יש רק לפלשתינאים. חזונם הוא מדינה אחת במקום ישראל(ובעתיד הרחוק יותר גם במקום ירדן). כל מה שניתן להם לא יספיק עד שיקבלו הכל.

    החזון שלנו הוא לרצות את האמקיקאים

  • 101.

    יריב מאיפה משולמת משכורתך כמזכ''ל אנטישמי ? מעניין ביותר (ל''ת)

    אזרח, 16/06/09 15:48

  • 100.

    אתם לא תתנו אנחנו נקים.

    סייד נסיך שייח' , 16/06/09 15:37

    תתנו,מי אתם בכלל,חבורת מופרעים שקיבצו אותם מכל העולם.

    • תקימו?? אתכם גרשו מכל מדינות ערב. למה מי אתם???.

      מיתמית , 16/06/09 18:37

      חמולת בלביסי גורשה ממצרים, חמולת דבאח מדיר אל אסד באה מסוריה, חמולת נשאשיבי באה מערב הסעודית וכו' וכו. הדבר היחיד שהצלחתם אתם להקים זה כנופיות שודדי דרכים ושכתוב ההסטוריה.

      • לשקר לעצמך גורם לך להרגיש טוב יותר?

        סייד נסיך שייח' , 17/06/09 01:15

        לא נמאס עם הטיעונים הילדותיים שלכם,והדקרים שאין להם סוף.
        אצלנו אומרים החבל של השקר קצר.

  • 99.

    ה"פלסטינים" אינם פרימיטיווים כלל- יש עבודות בהם הם מצטיינים:

    ASCH , 16/06/09 15:32

    http://www.hadash-hot.co.il/story/21820

    • אני מודה. אחד הדברים הכי מזעזעים שאי פעם יצא לי לצפות בהם

      זיו_! , 16/06/09 15:40

      פשוט עזב אותי חסר מילים

    • מזכיר את ברוך גולדשטיין... (ל''ת)

      האסטרטג, 16/06/09 16:11

    • זה יהיה סופנו אם נלך בדרכו של הפלצן אופנהיימר (ל''ת)

      י.א, 16/06/09 16:16

    • מאיפה בא כל הרוע הזה

      ?, 16/06/09 16:24

      ועוד להעיז להשמיץ אותנו בעולם כשמנסים לעזור להם.

      (הכותרת והתוכן נכונים גם לאנשי שלום עכשיו)

    • פששש....אתה רואה הפלסטינים האלה ממש ''שוחרי שלום''''לוחמי חופש'' (ל''ת)

      סרטון אכזרי ביותר, 16/06/09 18:45

    • אתם עשיתם דברים רעים יותר

      סייד נסיך שייח' , 17/06/09 04:43

      הם רק תלמידים שלכם.
      אם היית הוגן היית מגנה תחילה הרג הילדים והנשים והזקנים ,אותם הרגתם ביממה

  • 98.

    נמצא בהסטוריה דוגמה כי ויתור על שטחים מביא שלום ?

    זלמנוביץ ישראל , 16/06/09 15:28

    למה שהם יותרו לנו על יפו, חיפה רמלה - הרי גם שם הם ישבו (ויושבים), ואם הם צודקים (והם בטוחים שכן)מה יפתור החזרת חלק מאדמתם ?

    מאתמול גם הטיעון כי זו דמגוגיה זולה-נפל:

    נשיא מצרים, שתמורת ה"שלום" החזרנו לה עד הגרגיר האחרון, הצהיר שמעולם לא יכיר בנו כמדינה יהודית - (לפחות לא לפני שנקלוט בה את כל פליטי העולם המוסלמי...)

    כל מי שחושב שאנו צריכים להשיב להם אדמות גזולות - יש לו באמת בעיה רצינות ושום "שלום-עכשיו" לא יפתור כלום!!!

    לא כן הדבר למי שמשייך את עצמו לעם ישראל שקיים כאן מדינה והנחיל ממנה עושר תרבותי לכל העולם -אלפי שנים קודם לאספסוף שערבי שהסתובב כאן.

  • 97.

    וא אלוהים איך אחד כזה מקבל כל כך הרבה תגובות? להחרים אותו בוגד. (ל''ת)

    קיקו , 16/06/09 15:28

  • 96.

    כן הם אכן שבט פרימיטיבי ובעיקר מעורר בחילה (ל''ת)

    י.א, 16/06/09 15:22

  • 95.

    כן הם אכן שבט פרימיטיבי ובעיקר מעורר בחילה (ל''ת)

    י.א, 16/06/09 15:21

  • 94.

    מתוסכל

    ציקו, 16/06/09 15:18

    נראה לי שאתה מתוסכל קצת.....

  • 93.

    העם ה''פלסטיני'' הוא המצאה של השמאל הישראלי ושאר שונאי ישראל! (ל''ת)

    אופנהיימר(שם של נאצי) = ''פלסטיני''?, 16/06/09 15:16

  • 92.

    מי שמתנהג כמו חיית טרף - מקבל יחס של חיית טרף (ל''ת)

    חובת ההוכחה חלה על ידידך, אופנהיימר, 16/06/09 15:10

  • 91.

    יריב אופנהיימר-מזכ''ל ''תבוסה עכשיו'' (ל''ת)

    לאחר ש''שלום אך-שוא'' כבר לא רלוונטית, 16/06/09 14:57

  • 90.

    אינתיפאדה שלישית? אולי תלמד היסטוריה?

    מילואימניק, 16/06/09 14:44

    מפתיע שדווקא מזכ''ל שלום עכשיו אינו מבין (או אינו רוצה להבין?) את הראש הערבי ואינו מכיר ההיסטוריה של המאה אחרונה.

    כפי שביבי בעצמו ציין בנאומו, יש קשר ישיר ומוכח בין גילויי חולשה אצל מדינת ישראל לבין גילויי אלימות אצל הערבים. כשעומדים בגאווה על עקרונותינו הערבים לא עושים בעיות; דווקא כאשר אנחנו מתרפסים הם מזהים את החולשה ומפעילים אלימות כדי להגדיל את ההישגים שלהם. ככה בדיוק התחילה האינתיפאדה השניה והאלימות שבאה בעקבות הסכמי אוסלו.

    • ומי שרוצה גורם מוסמך לדעה של 98, כדאי שיקרא את הספר של כרמי גילון. הטע (ל''ת)

      שולה, 16/06/09 17:46

  • 89.

    ברגע שאני רואה את שלום אך-שוא לא מרוצים

    אז כנראה שנתניהו היה מבריק,,השמאלנים מתפוצצים, 16/06/09 14:43

    אופנהיימר,,,אמרת שהערבים הסכימו לביטול דרישת השיבה?
    אמרת שהפלסטינים יסכימו בסופו של דבר לא להכניס פליטים לישראל.

    שקרן!

  • 88.

    אולמרט נתן כבר 2 מדינות ביבי צריך לתת 3

    @ בנצי - א @, 16/06/09 14:42

    בכלל עדיף לערבים לחקות עד שיבוא ראש ממשלה שיתן להם 5 מדינות ופיצויים על העלבת איסלם

  • 87.

    אם יריב לא מרוצה סימן שביבי בכיוון הנכון

    יהודי, 16/06/09 14:37

    כל פעם שהשמאל מרוצה ממדיניות הממשלה סימן שאנחנו עומדים לקראת גל חדש של מחבלים מתאבדים וטילים. בדוק ומנוסה.

  • 86.

    אופנהיימר אל תקשקש לנו בשכל אתה סרח עודף של עראפת (ל''ת)

    ברוך, 16/06/09 14:31

  • 85.

    מחבל מתאבד הוא שותף שווה?

    חיים, 16/06/09 14:29

    ל''עם הפלסטיני'' (שהוא כידוע המצאה של השמאל הישראלי והאו''ם) אין בשורה לא לעצמו ולא לעולם כולו. מעולם לא הצליח אותו עם מדומה לייצר שום דבר מלבד הרס, הרג וסבל, הן לעצמו והן לעם ישראל. מי שרוצה להתייחס אליהם כאל שותפים שווים הוא זה שחייב לספק את ההסברים.

  • 84.

    מי מממן אותך יריב אופנהיימר?

    אריאל, 16/06/09 14:26

    אינני יודע זאת בוודאות אבל לבי אומר לי שהבחור ההזוי הזה ממומן ע''י ארגונים אנטי ישראלים נוצריים כדוגמת האיחוד האירופי ומשמש כגייס חמישי בידיהם.

  • 83.

    יריבון קטן,נסית אי פעם גם ליצור משהו או שאתה רק פושק שפתיים ומגעגע?! (ל''ת)

    כה עשו חכמינו.., 16/06/09 14:21

  • 82.

    יריב, כשמו כן הוא אוהב לריב. בדיוק האדם המתאים לעמוד בראש ''שלום'' עכשיו (ל''ת)

    אחד שמבין, 16/06/09 14:17

  • 81.

    הפלסטינים לא רוצים מדינה: הם רוצים לחיות כטפילים בבטנה של מד' ישראל. (ל''ת)

    חן, 16/06/09 14:15

  • 80.

    ואני אומר:ניתןלאופנהיימר כרטיס חד-כיווני שישתוק, ירגיע ונרגע גם אנו (ל''ת)

    יריב מר ונמהר.............................., 16/06/09 14:13

  • 79.

    העם הערבי מוסלמי מורכב משבטים רבים שלכול אחד מהם יש מדינה משלו (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/06/09 14:09

    • כשמוכרות לנו לפחות 22 מדינות שכאלו השאלה היא היכן ההבטחה של אלוהי (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/06/09 14:11

      • היהודים שהבטיח לנו שזרענו יהיה רב כחול אשר על שפת הים (ל''ת)

        פקק תנועה , 16/06/09 14:12

  • 78.

    יריב - זה שאתה אנטי ציוני ואנטי ישראלי ניחא - הכרתי

    חן אדון , 16/06/09 14:05

    בימי חלדי שכמוך - אך זה שאתה טיפש מוחלט , אל כך אין סליחה.

  • 77.

    קריאה לאחיי מימין,Y NET מצנזרים לכם את התגובות הכו אותם בכיס

    שאבי מהעיריה , 16/06/09 13:54

    כל מגיב מימין יודע את זה,שהוא מגיב לכתבה ב Y NET הצנזור יעצור את התגובה הלגיטימית בגלל שהיא לא מתאימה לדעתו הפוליטית של נןני מוזס בעל האתר,לכן לעולם לא אקרא פירסומת ב Y NET
    אני נכנס לפרסומות רק ב NRG ונכנס ל כתבות ווידאו רק ב NRG ואתר הבית שלי הוא NRG כמובן,לא מוכן לפרנס אתרים שמצנזרים את התגובות שלי

    • Right, and dont read ''Yediot Ahronot'' as well (ל''ת)

      micha, 16/06/09 14:21

    • יש לי חדשות בישבילך

      מרק, 16/06/09 15:09

      גם NRG מצנזר ועוד איך. מעולם לא כתבתי גסויות , מעולם לא קיללתי ומעולם לא הסתתי. אבל אם תגובה ימנית נכתבת בהגיון , ללא שגיאות כתיב היא תצונזר. רק ימניים גסי רוח שכותבים עם המון שגיאות יעברו כי הרי כך נראים אנשי ימין , כן , גם בעיני מעריב.

    • You are right they are better! But NRG censors from time to time (ל''ת)

      as well, 16/06/09 15:32

  • 76.

    השנאה לאלוהים מניעה את ''שלום עכשיו''

    רפי כהן, 16/06/09 13:53

    ''שלום עכשיו'' לא רוצים שלום ולא טובת ערבים ולא צדק ולא דמוקרטיה. הם רק רוצים להחליש את האמונה באלוהים. הם משתמשים בערבים כתירוץ.

    • אמת אמרת יהודי יקר

      יהודי, 16/06/09 19:22

      השמאל פשוט שונא אלוהים ואת היהדות וזו המלחמה האמיתית שלו

  • 75.

    יריב מנותק מן המציאות לחלוטין

    ישראלי הגיוני , 16/06/09 13:51

    כל ההתניות של נתניהו הינן פרגמטיות לחלוטין ונובעות מנסיון העבר. וכי ההתניה של הפסקת הטרור אינה לגיטימית? וכי לא לימדנו הנסיון כי ויתורים לבד אינם מונעים טרור, אלא להפך? אז מה מציע הגאון אופנהיימר? להתעלם מן הנסיון ולבצע מהלכים הזויים המגבירים טרור?
    ובקשר ל"התנשאות" וכי הדרישה להפסיק לרצוח בנו היא פטרונית או מתנשאת? וכי הדרישה לפתור את "בעיית הפליטים" בדיוק כמו שאנו פתרנוה אינה הוגנת?
    ובכלל, לשיטתו של "הגאון" הרחפן הנ"ל האם כיהודים יש לנו בכלל אי אלו זכויות, או שזכויות -ובכלל זה הזכות לרצוח- יש רק לערבים?
    לשמאלן ההזוי פתרונים!

    • עגום...עגום ביותר

      A Logical Israeli???, 16/06/09 14:22

      ובדיוק כפי שאופנהימר מנבא...מצבנו עגום...עגום ביותר...אתם במחנה הימין תמשיכו לזרוע שנאה ורוע עד המלחמה הבאה עלינו לרעה. התרגלתם כנראה לצבע האדום אותו נמשיך כולנו לראות כנראה בשנים הקרובות. ואגב...לא רק לפלסתינאים מותר לרצוח...גם לנו מותר,גם לאירנים, גם לאמריקאים. הבא ניפתח במלחמה גרעינית וניגמור אחת ולתמיד עם צרות העולם. תודה גדולה לימין הישראלי שמצליח בנחישות ובהתמדה להחזיר אותנו לימי חושך ועפלה

      • ולאן ''המזרח תיכון החדש'' שלך וה''היתנתקות'' הביאו אותנו???

        קיבלנו שתי מלחמות לעם אחד, 16/06/09 14:52

        איזה ''נאורות'' להמציא משפט כמו ''קורבנות השלום''(שלא הגיע!)אההההה???

      • ה''שפויים'' עברו לאנגלית,,,,חחחח (ל''ת)

        המצב של השמאל באמת עגום, 16/06/09 14:52

      • צבע אדום הביא השמאל

        עומר, 16/06/09 15:34

        הימין הביא כמה אבנים וסכין פה ושם להזכירך מימי האינתיפאדה הראשונה.

        אתם הפכתם את זה לרובים, טילים, פצצות התאבדות. הכל התחיל באוסלו ואת זה אי אפשר להעלים.

  • 74.

    פושעי אוסלו לדין

    natisraeli , 16/06/09 13:48

    עדיין לא סלחנו לכם על האסון שהבאתם עלינו.
    לא ניתן לכם להמשיך ולהחליש את המדינה.

  • 73.

    מר יריב בעל אישיות שנואה ודוחה מהשמאל היותר משונה

    rambash , 16/06/09 13:02

    לדידו של מחרחר ריב ומדון כל עוד הערבים לא יועילו בטובם להסכים להכיר בעם ישראל כאומה בעלת זכות אינטרינזיט לריבונות אנחנו האשמים הכושלים בהתנהגותונו פושעים במוסריותנו והאשמה רובצת על עם ישראל על ברק שהציע בחוצפתו רק 98 אחוז כולל ירושלים ואולמרט הציע רק 99 אחוז ולא ממש חיבק בחום מתרפס את אבו מאזן לו רק היינו קצת יותר מבינים עד כמה אכזרים אנו עד כמו אנחנו עם כובש ומושחת .
    מר יריב ,חרף אמונתי הנלהבת בדמוקרטיה וחושבני שדעות מגוונות חשובות לחברה בריאה אני פשוט לא מסוגל לראות את הפרצוף המכוער שלך בנאדם שמן שלא סבלו אותו בצבא (מידיעה אישית) בגלל האישיות הדוחה שלך והדעות שלך הם מעוותות אתה או טיפש או רשע מה שבטוח דוחה

  • 72.

    מאמר מטעה חלק ג'

    אזרח מודאג, 16/06/09 12:08

    ''אם ימשיך נתניהו לנאום ולפעול כפי שעשה בבר אילן, האינתיפאדה השלישית תגיע במהרה, אך הפעם תמיכת העולם תהיה כולה נתונה לצד הפלסטיני. לשכת ראש הממשלה מיהרה להגדיר את הנאום כמייצג הקונצנזוס הישראלי הרחב בעם, אם אכן זאת המציאות, מצבה של החברה הישראלית עגום ומייאש.''

    בקמפ דיויד העולם היה איתנו רק לכמה ימים.לאחר מכן עלתה על סדר היום פרשת מחמוד אל- דורה והעולם הצבוע מיהר לפנות נגדנו.כאשר נחשף השקר שבפרשה, זה כבר לא עניין אף אחד. הנזק כבר נעשה.

    הבעיה היא שממשלות ישראל לדורותיהן לא הפנימו, שהמלחמה נגדנו בעידן המודרני אינה מתבססת רק על טרור, אלא גם על זירת האינטרנט. לישראל אין שם את אותה הנכחות כמו לצד הפלשתיני.
    אם אני הייתי ראש הממשלה , הייתי מפרסם מודעות בכל אמצעי התקשורת בישראל ובקרב יהודי התפוצות, כך שכל מי שתומך בנו יפרסם סרטונים ביוטיוב, ויפתח בלוגים, וכך דעת הקהל העולמית תתחיל להבין את הצד שלנו.

    בנוגע הקונצנזוס.מצבה של החברה הישראלית, בהקשר הזה, מייאש רק בשביל השמאל הישראלי, שמכבד הכרעות דמוקרטיות רק כאשר נוח לו: הציבור בחר בימין, משום שנמאס לו שמסממים אותו באשליות של שלום, ובנסיגות שמובילות רק לפיגועי התאבדות או לירי קסאמים.זוהי תגובה בריאה של חברה חפצת חיים, שאיבדה אמון בפלשתינים, מתוך הבנה שהדבר ביחיד שהם רצו מאז ומתמיד הוא לזרוק אותנו לים.

  • 71.

    מאמר מטעה חלק ב'

    אזרח מודאג, 16/06/09 11:58

    ''גישה כה מתנשאת ומקוממת של צד אחד המבקש להכתיב תנאים לצד השני לעולם לא תביא הסכם שלום ופיוס אמיתי בין העמים. להיפך, גישה כוחנית ופטרונית תגרום לממשלה המתונה בצד הפלסטיני לוותר על הפירורים שמוכנה ישראל לזרוק לעברה, ובמקום משא ומתן תעדיף הרשות הפלסטינית לחבור לצד הקיצוני שעדיין דוגל בהתנגדות אלימה נגד בכיבוש''

    אין מתונים וקיצוניים ברשות הפלשתינית. ההבדל בין הפת''ח לחמאס הוא שהחמאס היא תנועה דתית יותר, ואילו הפאתח היא תנועה פאן ערבית. הטקטיקות שונות, אבל המטרה היא אותה מטרה: לזרוק את ישראל לים.
    אם אתה, אופנהיימר חולק על טענתי, איך אתה מסביר את זה שהסמל של אש''ף כולל עד היום את כל מדינת ישראל עם דגל פלשתיני מעליה.גם הסמלים האחרים של הפת''ח והרשות הפלשתינית והמפות בספרי הלימוד שלהם כולם מסמלים את אותו הדבר: שבראייתם, כל מדינת ישראל היא שטח כבוש.
    איך אתה מסביר את זה שאבו מאזן, מוצג בטעות כ ''מתון'' למרות ה ''עבודה האקדמית'' שלו שמכחישה את השואה. אבו מאזן לעולם לא התנער ממנה.
    וחוץ מזה, איך אתה יכול לטעון שהגדה המערבית היא שטח כבוש למרות שאף אחד לא מסוגל להגיד לאיזה מדינה יש עליה ריבונות? והתשובה היא מאוד פשוטה: לאף מדינה אין ריבונות על הגדה, משום שירדן היתה הכובש! ולכן ישראל יכולה לבנות שם מה שהיא רוצה. העובדה שכבר יש שם יישובים קיימים היא סיבה מספיק טובה מבחינתנו לתבוע עליהם ריבונות, משום שלאף מדינה אחרת אין את הריבונות הזאת בגדה המערבית.

  • 70.

    אסור לקנות עיתונים

    ב.ל, 16/06/09 11:52

    עבור כל עיתון שאתם קונים מישהוא צריך לכרות עץ אפשר להסתפק במדיה אחרת בלי נזק נוסף ובטח כאשר העיתונות הישראלית בכלל מיוחדת במינה ובשנאתה העצמית

  • 69.

    מאמר מטעה חלק א'

    אזרח מודאג, 16/06/09 11:48

    ''אף מילת ביקורת עצמית לא נאמרה בנאום על טעויותיה של מדינת ישראל לאורך השנים, אף מילה על הצורך המוסרי לסיים את הכיבוש, אף מילה על זכותם של הפלסטינים לשאת ולדון עם ישראל כשותפים שווים לתהליך שלום אמיתי''

    הבעיה היא הפוכה: בשיח הציבורי הישראלי, ביקורת עצמית כבר מזמן נהפכה להלקאה עצמית.
    לפלשתינים אין שום זכות להיות שותפים שווים. בכל הזדמנות שהיתה להם (ראה לדוגמא: המלצות ועדת פיל, תוכנית החלוקה, קמפ דוויד טאבה, ויתורי אהוד אולמרט, שהוא עצמו הודה שהם היו משהו שאף ראש ממשלה לא הציע לפניו ואבו מאזן לא החזיר לו תשובה), תמיד ישראל קיבלה את ההצעה והפלשתינים דחו אותה. הם לעולם לא רצו מדינה, מדינה בשבילם זה קרש קפיצה לחיסול ישראל, ע''י חשיפת נתב''ג ומישור החוף לירי טילים. הם יודעים טוב מאיתנו שרוב אזרחי ישראל גרים במישור החוף, ולכן ירי טילים על הכבישים יעכב את גיוס המילואים במצב חרום.והם רוצים את הכל: לחסל אותנו ע''י דחיקתנו לגבולות 67 וע''י הכנסת ''כמות מוגבלת'' של פליטים לישראל.
    האם מישהו בארה''ב התייחס לגרמניה כשותף שווה לאחר מלחמת העולם השניה? לא, כי זהו גורלו של התוקפן!

  • 68.

    האם יש להגדיר את שלום עכשיו כארגון אנטישמי,ולאסור אותו במדינת היהודים?

    שאבי מהעיריה , 16/06/09 11:44

    היה לי וויכוח עם חבר אם הארגון שלום עכשיו נחשב לאירגון אנטישמי,והוא העלה את הנקודות הבאות
    1 -מדובר בארגון שעוקב אך ורק אחרי הבניה של יהודים,ולעולם לא עקב אחרי בניה של ערבים,נוצרים,או בדואים,לכן מדובר בארגון אנטי יהודי או במילים אחרות אנטישמי
    2-שלום עכשיו מסרב לפרסם את מקורות המימון שלו,ידוע שקדאפי האנטישמי הוא אחד הממנים,האם גם איראן תורמת לארגון?מה עם אירגונים נאו נאצים הקרואטיה והונגריה?
    3-ולבסוף בקשה מחברי הכנסת של הימין,אנא יזמו חוק שיחיב את שלום עכשיו לחשוף את מקורות המימון שלו,מי משלם על המטוסים ותמונות הלווין שעולות הון תועפות

  • 67.

    מר אופנהיימר-למה אתה לא שותק? (ל''ת)

    דינ-טל, 16/06/09 11:42

  • 66.

    אני לא תמכתי בשום נאום - ביבי תתפטר

    ניר, 16/06/09 11:39

    הנאום היה כל כך לא מעניין וכל כך לא אומר כלום שפשוט הזדעזעתי.
    ביבי נמאס מהתרגילים שלך, רוצים ראש ממשלה עם חזון ועם אמת פנימית משלו שמוביל את הדרך שהוא מאמין בה בליבו.
    אתה לא ראש ממשלה, אתה מוכר לנו רהיט משומש.
    תתפטר

  • 65.

    הבנו אמחנו הפטרונים של הפלסטינים. אבל מי הם הפטרונים שלך?

    ytre, 16/06/09 11:35

    האיחוד האירופי? סעודיה?

  • 64.

    מיהם הקיצוניים הפאנאטים האמיתיים

    יאיר ל, 16/06/09 11:34

    הקיצוניים הפאנאטיים, דעתם ועמדתם אינן תלויות במציאות, ואינן מושפעות מהעובדות וממשמעותן.
    הקיצוניים הפאנאטיים אינם עוצרים באדום וירמסו את כל העומד בדרכם.

    האיסלם הפאנדמנטליסטי קיצוני ופאנטי, לבוש בהתאם, מדבר בהתאם ומתנהג בהתאם.

    ''מחנה השלום'', ''גוש השמאל'', ''שלום עכשיו'', קיצוניים ופאנטים לא פחות אלא שהם מתחפשים לבני תרבות ליברליים ונאורים.

  • 63.

    אופנהיימר יקשקשן.. מה יש לך להגיד על כך שאתמול......

    ציוני, 16/06/09 11:30

    מובארק הפריך את השקר שלך ושל שמאלנים אחרים כאילו יוזמת החיסול הערבית לא כוללת ''זכות'' שיבה?

    הוא אמר בפני עם ועדה ''לעולם לא נשנה את היוזמה הערבית בכך שנוריד ממנה את ''זכות'' השיבה''

  • 62.

    הערבים אינם שבט פרימיטבי מר אופנהיימר אבל תקלוט

    הגיע זמן שלא תנסה לשטוף לנו את המח, 16/06/09 11:23

    הארץ הזו שלנו היא, אין לנו ארץ אחרת, וכל ההמוניות שלך היא משחק, אדרבה פנה את דירתך ותן אותה לאיזה בדואי מסכן.
    אתה לא חש שהעם לא רוצה להושיט את צווארו.
    למה אלה שלא רצו ולא רוצים כל פתרון לא מסכימים, לנקודות שהם בסיס לקיומנו.
    מגינת העם היהודי.
    אין שיבת פליטים.

  • 61.

    לא מצב החברה הישראלית עגום ומייאש

    אריאל, 16/06/09 11:19

    אלא זה מצב השמאל שבכל דרך רוצה להפוך את המציאות ולםפר לנו סיפורים שמהם כל פעם יש יותר ניפגעים בעם שלנו.
    הבעיה לא החברה הישראלית, היא התעוררה וממשיכה להתעורר, כך שכל יום שעובר יותר ברור לה שהבעיה הגדולה של ישראל הם לא הערבים אלא השמאל ובראשו ''שלום עכשיו''.
    יבוא יום ואני מקווה לא רחוק שאתה וחבר מרעיך תתנו את הדין על מה שעוללתם לחברה הישראלית.

  • 60.

    טפי עליך יא מכלועה

    ziv78 , 16/06/09 11:14

    ממני אחמד חבר אותך.

  • 59.

    לבקשת הקהל,שמות האנשים השנואים במדינת ישראל,כנסו

    שאבי מהעיריה , 16/06/09 11:14

    יריב אופנהימר-ראש האירגון האנטישמי תפס את מקומו הניצחי של ביילין כמקום ראשון
    2 יוסי ביילין-אחראי לרצח של כ 2000 יהודים
    3-פרופסור שטינהלר-שקורה לרצח מתנחלים
    4-האנטישמי גדעון לוי
    5-יוסי שריד -עדיין לא נס ליחו
    6-שולמית אלוני-עדין שנואה מאוד
    7-עמירה הס-שקבעה בbbc שאבנים לא פוגעות בשבוע שרצחו את התינוק יהודה שלנו
    8-עמנואל רוזו מהעיתונאים השנואים בארץ
    9-אבנון אברמוביץ ממציא האתרוג שמסמל את כל הגועל של תקשורת השמאל בארץ
    10-כרמית גיא-חברת ח"דש
    11-אברם בורג,האיש הצבוע ביותר בארץ
    12-הזמרת אחינועם נוני
    את הנשיא אובמה וחברי הכנסת הערבים לא ברשימה כמובן,אם השארתי מישהו בחוץ נא לתקן אותי ,כי יש הרבה מועמדים והנושא הוא נזיל

    • שכחת את אורי אבנרי (ל''ת)

      תמיר, 16/06/09 12:58

  • 58.

    אני מציע לנקוט בגישה הרבה יותר מתחשבת - גישת חמס

    המתגעל, 16/06/09 11:06

    כן, זה הקונצנזוס, ואם זה עגום ומיאש עבורך, זה כנראה טוב לישראל

  • 57.

    שלום עכשיו ראויה להיקרא שלום אך -שווא (ל''ת)

    מאיר7 , 16/06/09 11:00

  • 56.

    מה לא בסדר במה שאמר נתניהו?

    gilberet , 16/06/09 10:58

    הוא רוצה שהמדינה הפלסטינית תהיה מפורזת.
    זו לא דרישה הגיונית? במיוחד אחרי הנסיון של עזה
    הוא רוצה שהם יכירו בישראל כמדינה יהודית
    זו לא דרישה הגיונית? הסכם שלום מחיב שאחד יכיר בשני. לא כך?
    הוא לא רוצה לוותר על ירושלים
    זו לא דרישה הגיונית? ירושלים היא בירת העם היהודי. אייז העם מוותר על בירתו?

    • זה שלא אמר שעזה שייכת למצריים, וערביי הגדה אזרחי ירדן .....והחזרת סיני

      טאשייה , 16/06/09 11:06

      לצורר המצרי אמא של הטעויות....

  • 55.

    עוד מערכת בחירות והשמאל יימחק מהמפה כליל . (ל''ת)

    אבו יסמין, 16/06/09 10:55

  • 54.

    לאור תגובת המצרים הפלסטינים והשמאל ההזוי, ישראל צריכה בכל דרך

    טאשייה , 16/06/09 10:53

    להרבות בבניית ישובים ביהודה ושומרון ורמת הגולן, שלום הרי לעולם לא יהיה, פייריות והבנה נאורה גם לא, מה שקובע עכשיו זה ערמומיות וכוח. להגיד כן לאובמה חוסיין המשתחווה ההזוי, לחייך להגעד כן כן כן, ולבנות כל יום עוד בתים ביהודה שומרון והגולן, . ונתניהו , עשה טובה, תפסיק לרוץ לצורר בשארם, שב בישראל ותגיד למיטשל שאתה מאד רוצה לדבר איתו אבל אתה פנוי רק בינואר.....והכרז על ניסוי טיל בין יבשתי שנושא פצצת מימן ופצצות ביולוגיות....תראה איך שהכל ישתנה לטובה לאחר מכן........

    • ותסבירו לי זו מה תכננו אדריכלי אוסלו, מדינה פלסטינית, פליטים בישראל,

      טאשייה , 16/06/09 10:59

      ליבא רוצחים מתוניס, לעשות להם עלייה ולתת נשק, מנרצחי אלטלנה... להעביר מליונים לעזה, ולשלם פנסייה לבוגדים מרגלים חברי כנסת,...אני בטח חולמת, זה לא יכול להיות...היהודים זה עם חכם...אני בטח חולמת....

  • 53.

    יש כיבוש-ערבי-של שטחי א''י,וישנה חובה לסיים אותו,אבל כרגע הדבר לא ניתן

    שלמה, 16/06/09 10:52

    לבצוע, ולכן אין טעם לדבר עליו.

  • 52.

    שלום עכשיו=תנועה משיחית

    GREEN, 16/06/09 10:45

    שלום עכשיו היא תנועה משיחית שתעלמת מהמציאות.
    והמציאות היא שהפלסטינים לא שינו את עמדתם מאז ההצבעה באו''ם על חלוקת הארץ למדינה יהודית ומדינה ערבית.
    מר אופנהימר,אני מציע לך לקרוא את נוסח החלטת האו''ם
    מ-29 בנובמבר 1947 ותגלה שכך זה מופיע במקור ''מדינה יהודית''!
    מתברר שהפלסטנים וגם מדינות ערב לא קיבלו את קיומה של מדינת ישראל באזור ומתנגדים לקיומה באזור.
    הפסטינם אינם פרטנר לשלום.הם אויב נחוש ואכזרי שינצל ''Every trick in the book '' כדי להגשים את שאיפתו -חורבנה של מדינת ישראל והקמת מדינה פלסטינית במקונה.

  • 51.

    שמענו אותך ואת חבריך במשך שנים- צא בחוץ! (ל''ת)

    flix, 16/06/09 10:26

  • 50.

    הפלסתינים יודעים רק את שפת הכוח , יש להגביר את המחסומים

    נעמן שפוי, 16/06/09 10:25

    ולהצר את צעדיהם אחרת נמצא את עצמינו שחוטים .

  • 49.

    מעניין שבשבילך לא לבצע פיגועים ולירות קסאמים על ריכוזי אוכלוסיה

    נחשב ''התנהגות נאמנה כלפי ישראל'', 16/06/09 10:08

    איך אנחנו בכלל מעיזים לדרוש מהם לא לרצוח אותנו בתמורה למדינה, הא?
    תמשיכו לאיים באינתיפאדה שלישית. מהניסיון, האינתיפאדות מתפרצות כשצה''ל לא שולט ולפלסטינים יש שטח ונשק.

    • לגאון שלא יודע היסטוריה

      גיא, 16/06/09 10:22

      האינתיפאדה הראשונה פרצה ב-1987 כשלפלשתינים לא היו לא שטח ולא נשק

      • אמת. אם כי עדיין לא הבנתי איך זה סותר את הטענה של זה מעלינו

        זיו_! , 16/06/09 10:39

        זה שאתה מזכיר את אינטיפאדת 1987 רק מחזק את הטענה. הרצחנות של הערבים קיימת מזה זמן רב והיא רק מתעצמת עקב התמיכה של אוייבים מבית כדוגמת האירגון הווירטואלי שלום עכשיו.

        גיא, (מי גאון של אמא? מי???!!)
        תנסה אם תוכל להגיב ביותר מאשר שורה אחת, מנומקת ככל שתהיה, ולהצמד לעובדות ולא למשאת לב:)

  • 48.

    לא אמרת אף מילה על מהות הנאום

    יהודייה, 16/06/09 10:03

    אתה מאמין שלשתין צריכה להיות חמושה?
    אתה חושב שעל מדינות ערב ועל הפלשתינאים להכיר בישראל כמדינת העם היהודי?
    מעניין שעל התגובה של מוברק ששוללת את מדינת העם היהודי לא כתבת מילה...
    וכן - מה שאמר נתניהו בנאום באמת משקף את דעת הרוב היהודי במדינה. לצערך כמות השמאלנים הסהרורים לא כל כך גדולה..

  • 47.

    מעניין כמה משלמים לו..? (ל''ת)

    מזעזע, 16/06/09 10:00

  • 46.

    אני לא מבין אם מה שקראתי הרגע אמיתי או לא.....

    ציוני, 16/06/09 09:56

    למה הוא לא התנצל? כי לא יהודים הלכו ופוצצו עצמם במסעדות אוטובוסים ודיסטוקטים ערבים.
    למה הוא לא דיבור על מוסר? הוא דיבר הרבה מאוד על מוסר - רק שזה לא המוסר שלך.

    שותפים שווים? אתה שניה אחת טוען שאנחנו כובשים אותם ושניה אחרי אתה אומר שהם צריכים להיות שווים לנו במשא ומתן?
    האם ראית איי פעם משא ומתן בין מנצח ומפסיד, בין חזק וחלש, בין ''כובש'' (שטויות) ל''כבוש'' שהוא שיוויוני?
    למה שזה יהיה מו''מ שיוויוני אם זה מו''מ על תוצאות מלחמת ששת הימים או לחילופין על מלחמת העצמאות - מלחמות בהן אנחנו ניצחנו? האם נראה לך שהייתה איי פעם בהיסטוריה האנושית מצב שהצד המנצח עושה מו''מ שיוויוני עם הצד המפסיד?
    אז זהו שלא חבוב, ברוב המלחמות בהיסטוריה לא רק שאין שום שיוויון אלא שהצד המנצח מביא לצד המפסיד דרישות לכניעה והצד המפסיד נענה להם ב100 אחוז או סובל.

  • 45.

    אתם, השמאל הקיצוני, מלכי ההתנשאות

    קובי, 16/06/09 09:51

    גם ביבי חטא בהתנשאות כשדרש הכרה, אתה לא יכול להכריח אנשים לחשוב שהם מכירים בך, בעוד שהם מייחלים ליום בו יוכלו להשליך אותך לים.
    אבל אתם בשמאל, המצאתם את ההתנשאות, כל מה שיש לכם לומר לערבים הוא: קחו מדינה בגבולות 67 ותהיו כמונו, נאורים, משכילים, יושבים בבתי קפה, רואים סרטי סינמטק וכו' בעוד שהערבים בסה''כ אומרים די ברור את רצונם: לזרוק את היהודים לים!! אבל הבעיה שאף אחד לא מקשיב להם!

  • 44.

    ''פטרון '' מובארק ,טוען שהמילה מדינה יהודית ,לא תישמע ולא תוזכר

    אחד העם, 16/06/09 09:45

    כי זה לא יהיה מקובל על מדינות ערב . אז אדון אופנהיימר ,מי כאן '' הפטרון '' ??? כל מדינה בעולם ,מחליטה מה יהיה שמה, ומה יהיה אופיה , פרט למדינת היהודים . ומלחכי פינכה ,עבדים נרצעים ,אמבות חסרי חוליות ,כמו אופנהיימר והשמאל הישראלי נכנעים לפריץ .בדיוק כפי שהיו עושים יהודים במשך 2000 שנות הגלות . אבל שם לא היתה ברירה ,כי לא היתה מדינה לעם היהודי,וכניעה היתה דרך לשרוד . .אבל מדינת ישראל שהיא מדינת העם היהודי קמה לפני 60 שנה .ועל קיומה נפלו 23000 חללים. [ בניהם בני הבכור שנפל בשורות גולני} . אז מה ההתרפסות והרפיסות הזאת ???? .האם כבוד לאומי הוא נחלתם של הערבים בלבד ??? היעלה על הדעת שנאסור על המדינה הפלסטינית שתקום ,להיקרא מדינה מוסלמית ??? האם יש מדינה באיזור שלנו או בעולם כולו שמדינה אחרת קובעת בשבילה ,איך תיקרא , מר אופנהיימר בוז לך עבד נרצע . תולעת חסרת כבוד .

    • נכון מאוד ! (ל''ת)

      אפרופו פטרונות,אם כבר מדברים, 16/06/09 10:45

  • 43.

    יריב חי על הדם

    Ehad Haam-Zionist , 16/06/09 09:31

    כמו עלוקה.

  • 42.

    המזכ"ל המתוסקל, לא מבין דבר, רק פלסטין בראש שלו

    בני צ , 16/06/09 09:31

    אין לך מושג ולו הקטן ביותר למה אתה חותר, למעט הפנאטיות שלך לטובת הפלסטינים אין דבר האוחז במציאות הברורה, בצד השני חושבים השמדה ואתה בשלך לא רואה לא חש לא מבין כלום העיקר שהפלסטינים לא יעלבו, חבל שיש כמוך בתוכנו אך טוב יותר שאתם קטנים וקטנים ככל שהעם מתפקח. את מי אתה רוצה ליצג בדיוק, באיזה צד אתה, למי אתה שייך ?

  • 41.

    שלום עכשיו????

    יצחק, 16/06/09 09:27

    האם אתם שם במערכת יכולים לספר לציבור מי זה שלום עכשיו איזה מן ארגון זה וכמה חברים הוא מונה שאתם נותנים לדמות נלעגת זו כמו יריב ששמו מעיד על מריבה בעתיד ולא בהווה המרשה לעצמו להביע דעה בכל נושא ואנו קוראי הטוקבקים חייבים לסבול זאת

    • כמה פרטים שאולי לא ידעתם

      דון קישוא, 16/06/09 09:45

      במציאות אין דבר כזה שנקרא ''שלום עכשיו''. הם מתחבאים תחת שם של עמותה שעוסקת לכאורה במפעלים חינוכיים. הסיבה שהם עושים זאת היא כדי שיוכלו להתחמק מתביעות משפטיות נגדם.
      העמותה מקבלת הרבה מאד כסף מגורמים בחו''ל המעוניינים ללבות מדנים בישראל. שנים רבות שהעמותה הזו מסרבת לשפוך אור על המקורות הכספיים שלה (והם בודאי יודעים למה).

  • 40.

    יריב יודע מי האשם ומי לא בסדר. אולי נזכה למחווה פלשתיני (ל''ת)

    אודי, 16/06/09 09:18

  • 39.

    לצערי הוא צודק. היכונו לאינתיפאדה השלישית. (ל''ת)

    מפוכח, 16/06/09 09:12

    • אולי זה הפיתרון - לדעתי תהיה מלחמת אזרחים ובסופה יראו שאין מנוס מהפרדה (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 09:24

    • לא נראה לי שהפלסטינים רוצים עוד עופרת יצוקה. (ל''ת)

      קיבלו בראש, 16/06/09 11:38

  • 38.

    יריב, התסמינים ברורים, יש לך שפעת האופניהמיירים ! (ל''ת)

    ווטרינר, 16/06/09 09:10

  • 37.

    עוכר ישראל (ל''ת)

    t, 16/06/09 09:04

  • 36.

    מה יותר מתנשא פטרוני וחצוף מהגישה הערבית-כן ל''מדינה פלסטינית''

    לא ל''מדינה יהודית'', 16/06/09 09:04

    כבר שנים הפלסטינים מעלים את הטענה של ''פטרונות'' ישראלית ודרישה של ''דיבור בגובה העיניים'' ----------- רק כדי שיוכלו לספר לך שרק (!)לפלסטינים ''זכויות טבעיות לגיטימיות כאן''.. וכל הנוכחות היהודית לאומית כאן-זה ''פשע'' ''גניבה'' וכו' וכו' .
    __________________________________
    הלוואי שכל דיבור רציני בין הצדים היה מתחיל בהכרה לאומית הדדית והכרה שזו ארץ מולדתם של 2 העמים.

    ולפחות הלוואי שבקרב הפלסטינים היה אחוז דומה שמקבל את זכויות הלאום היהודי כמו שקיים הפוך..

  • 35.

    המזכ''ל של התנועה הוירטואלית

    אילנה, 16/06/09 09:02

    שאין לא נותרו לה כמעט תומכים מייצג דעה של מיעוט מלא שנאה עצמית ונטול ראיה מפוקחת על המציאות. כולנו ראינו מה קרה למרץ בבחירות האחרונות.

    • תנועה עם 15 תומכים ותקציב של 150 מיליון שקל מהאיחוד האירופי (ל''ת)

      סוכנים זרים, 16/06/09 09:18

    • אין שלום אך שווא - יש כמה פעילים שממומנים ע"י חברות קש סעודיות באירופה (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 09:23

  • 34.

    הארגון הזה הוא בבירור אנטי ציוני- חרם חברתי על אנשיו. (ל''ת)

    שלום אחר כך, 16/06/09 08:58

  • 33.

    אנשי שלום עכשו שכחו שהם ישראלים ויהודים- ברצון נעביר אתכם לפלסטין. (ל''ת)

    המטיף, 16/06/09 08:56

  • 32.

    לא הבנתי.

    ימני שבאמת מנסה להבין אותך, 16/06/09 08:55

    אתה נשמע כמו מישהו שרוצה אינתיפאדה,מישהו שלא מאמין בזכות הקיום שלו בכלל ובארץ הזו בפרט.
    הצד האחד שרוצה להכתיב תנאים נכווה כ''כ הרבה פעמים כשנרצחו לו אזרחים וחיילים אינסוף בגלל שלא הכתיב תנאים מספיק נוקשים-לכן הכתבת תנאים היא מאוד לגיטימית.

    • אולי תפסיק כבר עם הצביעות.

      שמאלני שכבר הבין אותך מזמן., 16/06/09 09:45

      יריב מפספס לדעתי את הנקודה. השאלה האמיתית היא - אז מה לעזאזל רצה הימין במשך 42 שנה?
      על מה בדיוק נשפך כל הדם , למה הוקדשו כל המשאבים ולמה קראו לנו בוגדים ועוכרי ישראל כל השנים. כאיש שלום עכשיו אני זוכר את השנאה , היריקות, הקללות והאיומים שלכם מימין בין אם בצורה ספונטנית ובין אם בצורה מאורגנת על ידי הביריונים שלכם בליכוד ובסופו של דבר מה? מה ההישג הגדול של הימין שבזכותו כל זה היה שווה ? כמה גושי התנחלויות פה ושם בלב אוכלוסיה ערבית עויינת (במקום בנגב ובגליל ששם באמת צריך אותם). אה, על זה היה כל המאבק ? ואני לתומי חשבתי שהימין רוצה לשלוט בשטחים לנצח נצחים וגם לספח את הגדה המזרחית של הירדן (המנון בית''ר), אז בסוף אתם בעצם מודים שכל הכיבוש היה טעות אחת גדולה (אולמרט הודה בזה ישירות ביבי מודה בזה באופן עקיף) ושהמעצבנים כמו אופנהיימר ושאר עגולי המשקפיים (אצלי הם דווקא מרובעות אבל מילא)
      צדקו כל הזמן והשאלה היא לא אם תקום או לא מדינה פלשתינאית אלא אם הגבול יהיה קילומטר לפה או שניים לשם.

      • הצביעות היא שלך

        ירושלמי, 16/06/09 10:27

        אנחנו בהחלט עדיין רוצים את שתי הגדות החלום לא נגוז לרגע אבל הסכמים נעשו ונכתבו הסכמים שיש לכבד(ולא זכור לי שהליכוד התחיל את התהליך המקולל הזה) והיום אין אפשרות כבר(כמעט) להחזיר את הגלגל לאחור הרסתם את המדינה ואתה עוד בא ומתגאה שדרככם ניצחה בגללכם נרצחו אלפי יהודים ועוד אלפי פלשתינים בעימותים שנוצרו בעקבות הסכמים אלו.
        הטרור הערבי לא קשור ליהודה ושומרון ואינו תלוי בהתנחלות זו או אחרת הטרור היה לפני 67ולצערי יהיה גם אחרי 2040 אפילו אם תחזיר את שיח מוניס
        או קיבוץ ברעם זה לא משנה הם פשוט רוצים הכל וזהו.
        מי שלא רואה את זה הוא או עיוור או מטומטם ובגלל שהודת שאתה מרכיב משקפיים אז כנראה שהאופציה השניה מתאימה לך יותר.

        • הצביעות שלי עובדת אצלכם שעות נוספות.

          שוב אני משמאל, 16/06/09 11:05

          כידוע אנחנו בשמאל מאד תמימים. אני הייתי משוכנע לחלוטין שכל אלו שמתנגדים להסכמי אוסלו הארורים באמת מתכוונים למה שהם אומרים. לכן כאשר בתקופת נתניהו ירו שוטרים פלשתינאים על צה''ל היה ברור לי שמיד נכנסים הטנקים לגדה וכובשים הכל מחדש.אחרי הכל - כזה 'קאזוס בלי' לא נופל לידיים כל יום. זה לא קרה.
          זה גם לא קרה כששרון קיבל במתנה מאל קעידה את המשטר האמריקאי האוהד ביותר האפשרי ויכול היה לנצל את הפיגוע במסעדת 'פלפל' למשל כדי לפלוש לשטחים בזמן שצבא ארה''ב נמצא עמוק באפגניסטן (מה הם יכלו להגיד לנו אז ? ) ובמקום זה שרון הימני פתאום קם ומפנה את גוש קטיף ומסתבר לי להפתעתי שאנחנו שולטים בבתי המשפט ולכן שרון איש הימין שלא עושה חשבון לאף אחד אף פעם פתאום הופך לפודל של מר''צ .
          בקיצור ההישג הגדול ביותר של הסכמי אוסלו הוא שהם נתנו לימין את הסולם לרדת מהעץ . מעכשיו אפשר סוף סוף לפנות שטחים וישובים אבל לא צריך להודות בפה מלא שדרך הימין כשלה ושלמעשה מעולם לא היתה לימין דרך אלא שהשמאלנים הארורים האלו עם הסכמי אוסלו שלהם דפקו אותנו לכן אנחנו מפנים את גוש קטיף .
          נו מילא, אם זה התפקיד שלי בהיסטוריה של מדינת ישראל שיהיה, העיקר שהצלנו את המדינה.

          • הצלת את המדינה???,,,תגיד את זה ל''קורבנות השלום'' שגירדנו מהרצפה

            תגיד לי איפה המזרח תיכון החדש?כבר הפריחו את הרצועה, 16/06/09 11:37

            אומרים ש:
            חכן לומד מטעויות של אחרים אבל
            רק טיפש לא לומד מטעויות של עצמו.

            ואני חשבתי שהשמאלנים ''.נאורים''

          • וואי איזה שמחה

            ירושלמי, 16/06/09 11:50

            לא משנה שנרצחו ונהרגו אלפי אנשים (יהודים וערבים) ההישג הגדול ביותר שלכם זה לא לחיות בשלום אלא להוריד אותנו מהעץ.
            וגם לפי מיטב זכרוני היה מבצע חומת מגן בזמן כהונת אריאל שרון כתוצאה מהטרור הערבי שבו נכבשו שוב כל השטחים ביהודה ושומרון מחדש וכיום אנחנו שוב שולטים שם((זכרוני לא מטעני כי לחמתי שם בניגוד אליך שבטח ישבת באיזה בית קפה שתית אספרסו ושמחת שירדנו מהעץ).
            ולסיכום לא טענתי שאתה תמים אלא מטומטם.

            • הוא לא מטומטם הוא הזוי שלא מחובר למציאות (ל''ת)

              רק טיפש לא לומד מטעויות של עצמו, 16/06/09 12:46

          • כמו כל שמאלני, מה שחשוב לך זה להאשים את הימין, בכל סיטואציה.

            אצלכם זו מחלה, כנראה חשוכת מרפא, 16/06/09 12:38

            היכולת המופלאה של השמאלנים להאשים דווקא את הימין בכניעה לערבים מפליאה אותי כל פעם מחדש.
            אם ראש ממשלה ימני לא ייכנס ויטהר את עזה- השמאלן יאשים אותו שהוא ''פספס את ההזדמנות'' ואם הוא כן ייכנס- השמאלן יתייצב נגדו ויטען שהוא רוצח את השלום.
            אז מה השמאלנים רוצים? דבר אחד: לדפוק את הימין. ובשביל זה הם מוכנים לשלם הרבה. לפי הפתגם העתיק (תרגום מיידיש, כנראה): מוכן לחתוך לעצמו את האף כדי להרגיז את החותנת.

      • מה עם ''קורבנות השלום'',,,איך אתם מסתובבים ברחוב??בגין לא יצא מהבית (ל''ת)

        יש אזרחים שאיבדו את כל עולמם,,,בגלל ההזיות שלכם, 16/06/09 11:25

        • לגבי עניין ההזיות...

          שמאלני, 16/06/09 14:33

          אני רואה שהצלחתי לעצבן אתכם וזה טוב. קשה להודות באמת.
          השורה התחתונה היא פשוטה מאד : מי שמתנגד להסכמי אוסלו צריך לאמר שהוא היה בעד המשך השליטה בשטחים על כל מיליוני הפלשתינאים שחיים שם.
          אם תפיסת העולם שלך היא שהיינו צריכים להישאר בשטחים לתמיד אז הטענות שלך נגד 'קורבנות השלום' הם אמיתיות גם אם שגויות. אחרת אתה משקר גם לעצמך.
          מי שיודע בסתר ליבו שהיינו צריכים לצאת מהשטחים אבל רצה לעשות את זה יותר טוב מרבין צריך להסביר למה הוא חיכה בדיוק כל השנים, היה לימין מספיק זמן להוציא אותנו מהשטחים אבל הוא עשה את ההיפך.
          מי שחושב שצריך להישאר בשטחים אומר אחד מ2 דברים: או טרנספר לערביי השטחים או מדינה שיש בה רוב ערבי .
          לגבי האפשרות הראשונה - רחבעם זאבי היה היחיד מהימין שהיתה לו תשובה מסודרת לשאלה 'מה עושים עם השטחים' לא הסכמתי איתו אבל לפחות הוא דיבר לעניין. יכולתי להסביר למה הוא טועה אבל זאבי בשיא כוחו קיבל 3 מנדטים למרות שלפי התגובות של אנשי הימין ברחוב הייתי מצפה שהוא יקבל 70 . כך שהימין בעצמו מבין שהפתרון לא ריאלי.
          לגבי מדינה עם רוב ערבי - למה לא לתת לאחמד טיבי כבר את ראשות הממשלה ולסגור עניין, האם זה בדיוק מה שהימין הציוני רוצה?
          בקיצור - כל מי שנמנע מלכבוש את השטחים מיד בהזדמנות הראשונה מודה למעשה שהכיבוש היה מיותר ושגוי ולכן אין מה לדבר על 'קורבנות שלום' אלא על קורבנות הכיבוש בלבד.

          • שמאלנים הציבור העיף אותכם בבחירות,,,תתמודדו עם התוצאות

            זאת הדמוקרטיה,,,ואתם באופוזיציה,,,שבו בלול, 16/06/09 18:35

            שלושה מנדטים לא קובעים מדיניות.

            דמוקרטיה מכיר???או שאתה רוצה להחליף את העם?...חחח

          • למה השמאל חושב שיש לו מונפול על השלום?

            א, 16/06/09 18:39

            כדי לעשות שלום לא צריך לתת לצד השני נשק(אם הם עושים איתנו שלום מי יתקוף אותם ירדן? מצרים?) בשביל שלום לא צריך לגרש אנשים מהבית אלה למצוא פתרונות יצרתיים גם אם הגבולות והכבישים יהיו בצורת מנהרות או גשרים(הרי מעזה לגדה הם לא יסעו בחלליות נכון)בשבילכם שלום זה לתת בכול רק שיפסיקו את הטרור בשבילנו זה קודם הבטחה לשקט ושוויון אמיתי

            • אתה מתעלם שעצם הקמת ההתנחליות בשטחים היא האיוולת שיש לבטלה לאלתר! (ל''ת)

              הימין דוגל ב ''מרחב מחיה במזרח''(מיין קמפף)וקולוניות, 16/06/09 19:42

          • שטויות במיץ. יש עוד גוונים באמצע בין אוסלו לכיבוש

            אמיר ש , 16/06/09 18:39

            רק השמאל מצייר עולם שחור-לבן פשטני ומטופש.

            יש עוד אופציות בין אוסלו - שזה קודם לתת מבלי תמורה ואח"כ לחטוף עוד טרור ועוד לתרץ את ה"פרטנר" הבוגדני ב"חוסר יכולת".

            לבין כיבוש מוחלט.

            יש משא ומתן, ולא מתן ומתן, יש אוטונומיה ערבית, יש חילופי שטחים, יש כינון המדינה הפלסטינית בירדן, יש מסירת עזה למצרים, יש עידוד הגירה ויש ויש ויש ויש.

            לימין יש מלא פתרונות אפשריים, אבל אין לנו את היומרה להגיד שפתרון דפוק אחד הוא הפתרון היחיד האפשרי, ועוד להגיד את זה במשך 16 שנה של דם וטילים.

            אבל השמאל ימשיך לקשקש ולחזור על
            המנטרה "שתי מדינות לשני עמים" כשבתכל'ס אין לכם מספיק אומץ לעמוד מול העולם הערבי ולדרוש הכרה בישראל כמדינה יהודית. כלומר, מדינה אחת פלסטינית נקייה מיהודים, ומדינה שניה - כל אזרחיה, ובה 20% ערבים.

            • אוי אמיר, אז איפה היית עד היום?

              שוב השמאלני, 16/06/09 21:11

              ב87 היתה על השולחן הצעה שירדן תיקח בעלות על הגדה. יצחק שמיר טירפד אותה.
              היתה תוכנית אלון, היו הצעות שונות ומשונות , מה שלא היה זה מעשה כלשהו.
              בפועל הימין העמיק וביסס את אחיזתנו בשטחים ועכשיו אנחנו תקועים טוב טוב בבוץ. אם באמת אתה מאמין שהסכמי אוסלו הם אסון אז הימין אשם באסון הזה כי הוא היה יכול למנוע אותו(לפי ההגיון שלך) עם כל אחד מהפתרונות הנפלאים שהצעת אבל הוא עשה את ההיפך . אז מי כאן צריך להתבייש?

  • 31.

    Sane voice among so many loonies.. (ל''ת)

    David, 16/06/09 08:51

  • 30.

    מה חושב יריב

    דוד, 16/06/09 08:46

    מר אופנהיימר היקר. אולי לא כל כך יקר.
    הרי פתרון שתי מדינות זו הרמאות הגדולה שקמה לנו בעת האחרונה.
    למה מתכוון מר אופנהיימר? הוא מתכוון למדינה פלשתינית בראשות פלשתין, ומדינה דו לאומית אשר לא יקח הרבה זמן עד שתהפוך למדינה עם רוב ערבי.
    נניח שישראל תיסוג לגבולות 67. מה עם המשולש, עם ערביי הגליל, הבדואים בנגב? נשלול מהם את הזכות להיות אזרחים שווים?
    מר אופנהיימר, אתמול שמענו שופר חדש ישן בשם מוברק שהכריז: מה פתאום מדינה יהודית!
    אז אדון אופנהיימר, על פי שמך יש לך בטח דרכון אירופי, תארוז וסע מפה, שכן אנו מתכוונים שתהיה פה מדינה יהודית אם בטוב ואם ברע.
    נסיעה טובה.

  • 29.

    רגע-אתה בכלל רצית להיות חבר במפלגת העבודה וגם שם נכשלת (ל''ת)

    אתה שייך למרץ ומרץ קיבלה 3 מנדטים,דמוקרטיה מכיר??, 16/06/09 08:45

    • מה שלא הולך בדימוקרטיה - הולך בדמגגוגיה ובכח הכסף (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 09:23

  • 28.

    אופנהיימר צודק כהרגלו!הכבוש משחית את ישראל ומצמיח את הסרטן הכתום הארור

    נעמן,שפוי , 16/06/09 08:39

    הכיבוש משחית.

    זו אינה אימרה אלא מציאות. הכיבוש של עם פלסטיני שורשי בעל זיקה של מאות ואלפי שנים לארצו, נישול כבשת הרש שלו (22% בלבד מאדמת א"י) גזל מתמשך של אדמותיו ומשאביו ונרס התשתית החברתית-פיליטית שלו - פורס אותנו.

    התרגלנו לראות בפלסטינים חוטבי עצים ושואבי מים, אך לא כך הוא. הם שווים לנו מוסרית וערכית, כפי שכתב זבוטינסקי הגדול ב"קיר הברזל".

    רק אם ניפטר מהתעמולה הכתומה ונשים את המתנחלים במקומם הראוי - בפח הזבל הפוליטי, רק אז נתחיל לראות את המציאות והצורך בשלום של שווים.

    הפלסטינים הם שכנינו ובני דודינו. "טוב שכן קרוב מאח רחוק", והמתנחלים הם מזמן לא אחינו אלא אויבינו.

    ובבניין פלסטין ננוחם!

    • מאחל לך קליטה מהירה בפלסטין- ואל תכתוב, תודה. (ל''ת)

      קיבוצניק מהדרום, 16/06/09 08:57

    • ולהרוג נשים וילדים בליל הסדר במלון פארק או דיזנגוף - זה תגובה טבעית ?

      okokin , 16/06/09 09:22

      עלק מוסריים - לפחות אל תטיף מוסר גם אם נדמה שאולי המתחלים הערביים שלך מהמאה השנה האחרונות אולי סבלו אבל גם להתנגדות יש גבול
      אני מקווה שבקרוב שהחמקר על האנרגיה הירוקה ירקום עור וגידים אז מקורות המימון שלך גם יתייבשו אולי תמצא עבודה אמיתית

    • אף פעם לא הבנתי את הסיסמא הכיבוש משחית?

      א, 16/06/09 18:53

      אם הכיבוש משחית מוסרית אז גם לגבולות 48 צריך לחזור כי מוסרית גם עליהם השתלטת(אולי לאירופה שהרי האו''ם הוא לא בדיוק סמל המוסריות ראה ערך רואנדה)
      לא הכיבוש עורם לאנשים לדקור במועדנים או לצפור ולנסוע כמו מטורפים או לזרוק זבל בחוף ציבורי זה החינוך שמקבלים בבית והרצון של האדם להפוך לאדם יותר יעיל ותורם

    • נעים הזוי , אינך דוגל באוביקטיביות , הינך עורק ודוגל בחמאס (ל''ת)

      ישנה סברה שהינך ''בן דוד'' שמתחזה לישראלי הזוי, 16/06/09 19:46

  • 27.

    כואב הלב למשמע הפטרוניות היהודית על הערבים

    זיוה, 16/06/09 08:29

    פטרוניות מובילה לשנאה. התנשאות היא חוקם של הטיפשים והאטומים.
    צודק אתה יריב, הלוואי ותהיה מנהיג בולט יותר

    • זיווה יקרה. לפעמים גם חלומות צריך שתהיה להם אחיזה במציאות

      זיו_! , 16/06/09 10:32

      שאם לא כן, הם אינם יותר מאשר הזייה.
      פטרונות והתנשאות היא התנ"ך על פיו פועלים שמאלנים. תחושת ה-"אני ואפסי לי" היא של שמאלנים. התחושה של שמאלנים שהם ורק הם יודעים תמיד הכי טוב מה טוב ומה כל צד רוצה/חושב, היא גישת השמאל.
      משאת נפשך שמר אופנהיימר יהיה מנהיג בולט יותר..איך נאמר בעדינות,, לא סביר שתתגשם.
      מר יריב אופנהיימר כנראה פשוט היה ילד כאפות מוכה בביה"ס היסודי וככזה, הוא נשבע שכשיגדל הוא כבר יחזיר לשאר.
      מסתבר שהדרך שלו היא פשוט לנסות להשמיד את מדינת ישראל מבפנים.
      שלושת המנדטים אותן קיבלה מר"צ עדיין מהדהדים .. כולי תקווה שבסבב הבא של בחירות מר"צ "תצליח" יותר ותזכה לרוב של מנדט אחד או אף פחות מכך
      בברכת חזק ואמץ זיוה, אסיים:)

  • 26.

    על מה בדיוק הפלסטינים ויתרו ?

    ירון, 16/06/09 08:28

    כל הזמן רוצים שהממשלה שלנו תזוז שמאלה, עוד ועוד ועוד.
    וכשהיא זזה שמאלה, זה תמיד לא מספיק, כי צריך עוד.
    ושלא לדבר על הפלסטינים, שהם פחות מזה שנתלה את עצמנו כולנו בכיכר העיר תוך מילמול בקשות סליחה אינסופיות על פשעינו הנוראיים, פחות מזה הוא בעצם כלום.
    האם ראה הכותב איזשהי מגמת ויתור חלקי, פעוט, טפשי, אפילו שלא שווה כלום, מהצד הפלסטיני ?
    מה עים זכות השיבה, שפרושה הזכות לפרק את ישראל מבפנים ? מה עם ירושלים, שאין מה לדבר איתם אפילו על חלוקה קונקרטית ? מה עם הטרור, שהוא תשתית מאבקם 'הצודק' ? מה עם ההסתה במסגדים ובטלויזיה ובמערכת החינוך ובכל בית פלסטיני ? מה עם ההכרה בישראל כמדינה יהודית ? מה עם החמאס ?
    כל זה כלום, כל זה אויר ? רק מראש הממשלה שלנו אתה דורש ?
    דרוש קודם כל מעמיתך בצד השני. דרוש מהם, לא מאיתנו. אם הם רציניים, בטוח שניתן להם גם מה שלא חלמנו.
    אבל לצערי אין סיכוי. וגם אין סיכוי שאת הדרישות שלך תפנה גם לצד הלוחם בנו.

    • הפלסטינים וויתרו על 78% מממולדתם ההיסטורית. זה לא מספיק לך, אידיוט? (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 16/06/09 08:41

      • וויתרו?

        יאיר, 16/06/09 08:44

        איך אפשר לוותר על דבר שלא שלך?
        ירדן היא פלסטין - שמה 70% מהאוכלוסיה פלסטינית ללא שלטון דמוקרטי.

        • ידידי יאיר. אני חושש שזעמן מצוי צודק הפעם. זה אף חמור מכך

          זיו_! , 16/06/09 10:48

          הפלסטינים וויתרו למעשה על 98% ממולדתם ההיסטורית
          אבל כפי שלמדתי בשיעורי החשבון עוד בכיתות בית הספר היסודי, 98% אחוז מאפס זה עדיין אפס
          אל תתרגז:)
          זהו הרי זעמן מצוי, וככזה , כל קשר (רופף) בינו לבין המציאות הוא פחות ממקרי:)

          • תושבה טובה. :-) יפה. (ל''ת)

            יהודי, 16/06/09 14:15

      • לא שפוי!!

        המאמין, 16/06/09 08:48

        מולדתם ההיסטורית??? תזכיר לי בדיוק מתי הייתה פה מדינה פלסטינאת במהלך ההיסטוריה?
        וחוץ מזה הפלסטינאים הם ערבים שבאו לפה במאה שנים אחרונות מכול מיני מדינות ערביות בלי הסטוריה משותפת(בניגוד ליהודים) בלי שפה מקורית משותפת(שוב בניגוד ליהודים) ובלי שהיית להם פה אי פעם נוכחות כאומה עם הנהגה וכול המשתמע מכך(שוב איזה קטע בניגוד ליהודים).
        אנחנו ויתרנו על עבר הירדן המזרחי!!

      • מולדת היסטורית? באנה אתה באמת לא שפוי! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 16/06/09 09:01

        • נו באמת - אתה מנסה לשכנע את מי שיודע את האמת אבל היא לא נוחה לו (ל''ת)

          okokin , 16/06/09 09:19

      • גם היהודים נמצאים במולדתם ההסטורית (ל''ת)

        זאת הפואנטה, 16/06/09 09:08

      • חוצמיזה שאתה מקלל (וזה מהזה לא נחמד), אתה גם טועה בגדול

        ירון, 16/06/09 10:31

        הפלסטינים לא ויתרו על כלום !
        הפלסטינים לא ויתרו על 78 אחוז משטח ארץ ישראל אף פעם. אתה יודע למה ?
        בגלל שהם לא מכירים בנו כריבונים על ה 78 אחוז האלה, כלומר לא מכירים בזכות שלנו לקבוע את זהות המדינה על פי דרכנו בתוככי המדינה, למען העם שלנו. הם רוצים מאבק עד הכרעה (לטובתם) על דמותה של ישראל, שצריכה להיות לפי ראייתם לא יהודית ולמעשה גם פלסטינית.
        ומהו המנגנון האופרטיבי שאמור לגרום לקריסת ישראל כיהודית ? ברור, זכות השיבה.
        כל שונאי המדינה זה דורות אמורים לחזור לתוככי ישראל, כי זו 'זכותם' ולייצר מצב שבו לבנון של תקופת מלחמת האזרחים והמיליציות תראה כמו גן עדן לעומתנו.
        אז כאן עליך (כלא אידיוט) להציב לפחות הסבר משכנע נוסף: על מה הם בעצם ויתרו או מוכנים לותר ?

      • זעמן מצוי, האם אין אתה מסוגל לנהל דו-שיח ללא קללות?:)

        זיו_! , 16/06/09 10:36

        הדבר היחידי שפלסטינים אי פעם וויתרו עליו זה המוח שלהם. כמו תמיד, שמאלנים מתמקדים רק בפרובוקציות, מתקשים לשמור על קו הגיוני כלשהו ומסתפקים בזעקה של שורה אחת.
        מצד שני, אילו היה מדובר באדם שפוי, נעמן מצוי, הייתי עוד נותן לאיש קרדיט שיש דברים בגו ואולי נבדוק ונסתור או נאשש את הטענה.
        אך היות ומדובר בזעמן מצוי, אשר בינו לבין שפיות אין קשר מלבד מקרי, אני פשוט אתרווח בכיסא שלי.. ואשתשע מהגיגך:)

        בברכת רפואה שלמה
        צוות המוסד הפסיכיאטרי , גהה

      • הפלסטינים לא מוותרים על זכות השיבה, וה''שפוי'' טוען שהם ויתרו על 78%! (ל''ת)

        אפרים, 16/06/09 11:45

  • 25.

    יריב

    זאב123 , 16/06/09 08:07

    כשמך כן הוא.מצבנו נהדר מעולם לא היה טוב יותר .ככל שהתלונות שלך גוברות כך נראה שהצדק לצדנו.הפתרון שלך נמצא בנעלין ובילעין לך לשם כל יום שישי זרוק אבנים על אנשי מגב ביחד עם שאר האנרכיסטים שבאו לכאן כי זו דרכם של אבירי זכויות האדם .בדרך לנעלען תכנסו למודיעין עילית ןתמשכו שם בכמה זקנים ופאות כי זו דרככם.בזמנך הפנוי קח את התנך ותקרא על המרגלים כי הרי בזה אתם עוסקים מעניין מי מממן מי משלם עבור התמונות תראה מה היה סופם. ואולי תביא פעם אחת איזו בשורה טובה מחבריך מהצד השני הבשורה היחידה ששומעים מהם אנו בחפץ לב מוכנים לקבל הכל ץלתת לכו לשלום עכשיו

  • 24.

    אתה פשוט ערבי שונא ישראל. איזה עיוות!!! (ל''ת)

    משה, 16/06/09 08:02

  • 23.

    נסע למצרים לקבל הנחיות ובא להפיץ שקרים בישראל.

    האזרח היהודי, 16/06/09 08:00

    מתי הנתעב הזה ישב בכלא.

  • 22.

    את השמאל הקיצוני מעניין האיננטרס של הטרורסיטים

    אייל, 16/06/09 07:50

    גיס חמישי.
    כל כותבי הטורים בעיתונות, שמלאנים קיצונים.
    למה אין ימניים למרות שהימין הוא הרוב במדינה?

  • 21.

    לצערי הגישה שלך פטרונית ומתנשאת

    יניב, 16/06/09 07:46

    נתניהו הציג את העמדות הישראליות כי הוא מייצג את ישראל ולא את הפלסטינים. אתה חושב שהפלסטינים הם ילדים קטנים ופרימיטיבים שאינם יודעים לקבל אמירות שאינן מוצאות חן בעיניהם. ולכן כדי שלא יגיבו באלימות אז צריך לוותר להם.

    יציגו הפלסטינים את עמדתם נציג אנו את עמדתנו. כך מתנהל משא ומתן.

    • פשוט ונכון... (ל''ת)

      יהודה , 16/06/09 09:39

    • שלא לדבר על הפטרונות כלפי ישראל

      אני, 16/06/09 16:37

      המשפט האחרון - שבו העם הישראלי מוצג כמטומטם גם הוא פטרוני.
      מה יש? רק אתה יודע את האמת והדרך הנכונה? ומי שלא מסכים איתך בצד הישראלי הוא מחרחר מלחמה טיפש וילדותי?
      אולי יש אמת במה שהימין דורש? אולי בכלל אפשר להקשיב לו קצת לא באוזנייים פטרוניות?

      (אגב, אני שמאלנית... אבל מכבדת דעות של אחרים מכל המגזרים)

  • 20.

    לפי אופנהיימר כנראה שצריך שהמדינה הפלסטינית לא תהיה מפורזת

    ליברל לאומי, 16/06/09 07:42

    אותם הפלסטינים בעזה שמדברים השכם וערב בתקשורת ובספרי הלימוד על הכחדת ישראל, מכשירים מתאבדים ויורים טילים כנראה צריך לתת להם בגדה את אותם הפריווילגיות. אז כנראה לפי מזכ''ל שלום עכשיו יגיע השלום.. דעותיו אינן מתאימות למפלגת העבודה כי אם לחד''ש. עמדותיו מחוץ לקונצזוס, מציע לו להחליף מפלגה ולעזוב אותנו בשקט

  • 19.

    אופנהיימר קבל חיזוק ממני. תומך (כמעט) בכל מילה במאמר (ל''ת)

    יניב, 16/06/09 07:40

    • אם יכולתם, אתה ואופנהיימר, הייתם מגרשים את כל היהודים חזרה לגלות (ל''ת)

      יעקוב, 16/06/09 08:01

  • 18.

    איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס! (ל''ת)

    איכס כבר אמרנו?, 16/06/09 07:39

  • 17.

    אגב , אתה מוזמן להצטרף לחארות . . . שם תרגיש טוב (ל''ת)

    אלון, 16/06/09 07:38

  • 16.

    אז בכל זאת מה חדש?

    העץ הנדיב, 16/06/09 07:38

    אחרי הנאום הוא ממהר לעשות טלפונים לכל העולם ואשתו כדי לומר להם מה? שזה לצורך דעת הקהל של המופרעים הקיצונים שמכניסים אותנו לצרות ובפועל הוא יתנהל כמו שמבקש אובמה?

  • 15.

    כשתפסיק לקבל משכורת מכספי נפט ערבי שמולבן באירופה אני אקרא את מאמריך

    blabla11 , 16/06/09 07:35

    כשתפסיק לקבל משכורת מכספי נפט ערבי שמולבן באירופה אצל צאצאי הנאצים, ומועבר דרך "ארגוני זכויות" שמטרתם היחידה הינה השמדת ישראל - אז ורק אז אני אקרא את מאמריך.

    • נאה דרשת- חזור על כך 10 פעמים ביום. (ל''ת)

      המטיף, 16/06/09 07:49

  • 14.

    מה מפריע לשלום עכשיו הדרישה לפירוז וההכרה במדינה יהודית?

    פעיל שלום עכשיו בעבר ובפוטנציה אבל לא עם דעות כאלו, 16/06/09 07:35

    או שהדרישה לשלום היא רק מהיהודים?

    • אופנהיימר מניח שהפלסטינים רוצים אותו הדבר, אם צדק כבר מזמן היה שלום...

      ליברל לאומי, 16/06/09 07:55

      אין יותר כיבוש ברצועת עזה, האם המצב שם השתפר לטובת ישראל או לטובת הפלסטינים?

      שלטון חמאס רצחני היורה קסאמים וגראדים אל יישובי ישראל ומתחבא מאחורי ילדים ונשים חפים מפשע עושה הפרת זכויות אדם כפולה.

      לעומת זאת חיי הפלסטינים תחת המשטר הצבאי של ישראל באיו''ש טובים יותר וגם חיי הישראלים ביישובים שמסביב לגדה, אופנהיימר מציע שניצור חאמסטן שניה ליד ת''א..

      הם קיבלו לידיהם את הרצועה והפכו אותה לבסיס מחבלים, בגדה שישראל שולטת הכלכלה מתפתחת, מכאן שעד שיתנהגו כמו בני אדם אין לתת פרס לטרור (איך אמר אבי הליברליזם הקלאסי ג'ון סטיוארט מיל? ''עריצות היא משטר ראוי כמתמודדים עם ברברים'')...

      ביום שהפלסטינים ירצו לבנות מדינה לעצמם יותר מאשר ירצו להרוס מדינה (ישראל) אז יגיע השלום.

      • תפנימו אי אפשיו לפנות להגיון של אופנהיימר - הוא חושב מה שמכתיבים לו

        okokin , 16/06/09 08:15

        אם היה חושב ולו קצת כמו ציוני היו מפסיקים לו את המימון

  • 13.

    ''אינתיפאדה שלישית''..? מה קרה, לבשת את 'חליפת האיומים' על הבוקר..?

    תל אביבי, 16/06/09 07:22

    אינתיפאדה שלישית לא תהיה כי אין להם כבר כח, גם המצב ביהודה ושומרון השתפר לאין ערוך. אל תשכח שכל חמסניק שמרים ראש מייד הבטחון הפלשתיני או ישראל מכסחים לו את הצורה.

    • נו שילמו לו להגיד את זה - אחרת היה מוספק המימון לשלום אך שווא (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 08:14

  • 12.

    שתי טעויות של אופנהיימר; אחת כלפי פנים והשנייה כלפי חוץ

    אלי מייזליש, 16/06/09 07:09

    מעקב אחר ההתנהגות שלך [בשטחים], ןהדברים שאתה אומר וכותב, אינו יכול להסתיר שתי טעויות יסוד בשתיים אלה;
    א' כלפי פנים אתה מסתיר את כל העוולות, מעשי הנבלה שעשו הערבים בכלל והפלטסינים בפרט הן כלפי העם היהודי[המופתי+היטלר] בכלל - ופרט כלפי היישוב היהודי לפני קום המדינה וב-61 שנים לאחר הקמתה. אתה מתנבא כיום כי ''הפעם תמיכת העולם תהיה לצד הפלסטיני...'' ואתה מאיים בזה כי לא נוכל להתמודד עם ''העולם כולו''. אז אתה מאיים. לא פחות. וזו טעותך; לא שאנו לא בסדר אלא שהגויים ידפקו אותנו.וממתי הגויים לא דופקים אותנו? ב-48 הם שלחו את צי המשחתות ממלטה להגן עלינו מהערבים, או בלוקדה של האמברגו.
    וב' כלפי חוץ, אתה משדר לערבים 'חברה' זה בסדר, תמשיכו להתכונון ליום הדין, תתכוננו לאינתיפאדה ג' - הפת'ח יחד עם החמס...,'
    לא שהערבים אינם זקוקים לעזרה ולעצה מהציונים שכמוך, אלא שאתה פשוט מעליב אותם כפטרון. תשבו בצד ילדים אני כבר אשלח את ה-8מ''מ שלנו לצלם את הקיר שבנו בעפרה ואת השרותים הנוספים בווילה של שנלר [שרותים נוספים זה גם 'התפתחות טבעית' בגלל הפרוסטטה שצמחה בנתיים].

    • בתיקוה שהוא קורא את התגובות שלנו..נא להגיב לעינין

      כיכר מלכי ישראל, 16/06/09 07:29

      לעם ישראל נגמרה הסבלנות מהטריקים שלכם בדרך לחלומכם על חיסולינו.
      ב 1920 התנגדתם לרצונינו לחיות אתכם בשלום.
      ב 1929 (שנת תרפ''ט) שחטתם בנו בחברון, יפו, ירושלים, צפת, ובעוד חלקי הארץ כאילו היינו אווזים.
      ב 1947 הסכמנו לחלקת ארץ קטנה, ואתם התנגדתם.
      ב 1948 פתחתם עלינו במלחמה שהסתיימה בתבוסתכם, עדיין עם גבולות של מדינה קטנה אבל רחבים יותר.
      עד ל 1956 שלחתם בנו את הפדייון, שרצחו והרסו ככל שיכלו, אלא שעכשיו כבר היה לכם עסק עם מדינה ומדינאים (ב.ג ז''ל) שרצו וידעו להגן על חיי אזרחיה באשר הם.
      בין סוף מלחמת סיני ב 1957 עד למאי 1967 זרעתם הרג והרס מהרמת הגולן ועד לגבולינו הדרומי.
      ב 1967 כשרציתם לזרוק אותנו לים (ג'אמל עבד אל נאסר בביר גפגפה) כשאתם חונקים אותנו למוזיקה של ''אום כלת'ום'' מדרום (מיצרי טיראן) עד לרמת הגולן בצפון, ובע''ה העם היהודי וצבאו (צ.ה.ל) הנחיל לכם עוד מפלה והחזרנו לעצמינו את ירושלים יו''ש והגולן.
      יאסר עארפת ממשיכו של אחמד שוקיירי, לא הסתפק בטירור בגבולות ישראל, אלא שלח את מרצחיו לפגוע גם ביהדות הגולה, ע''י חטיפת מטוסים ואוניות (''אאוקילה לאורו'') תוך ש ''גיבוריכם המהוללים'' רוצחים חסרי ישע.דורה בלוך ז''ל (אנטבה) ילדי אביבים ועוד.
      גם לאוליפיידת מינכן(סמל השלום והאחווה) הגיעה יד ''גיבוריכם'' שרצחו ספורטאים יהודים רק משום היותם יהודים.
      ב 1973 ניסתם להפתיע אותנו ביום הקדוש לנו ביותר יום הכיפורים, ולמרות שאנחנו היהודים בגלל כמות ההרוגים מצידינו ראינו מלחמה זו ככשלון. צ.ה.ל היה כמאה ק''מ מקהיר וכשליש מיזה מדמשק.
      ב 1993 ממשלה בישראל בראשות יצחק רבין ז''ל, שחשבה כי הצעד שמנחם בגין ז''ל, יחד עם אנואר סאדת המנוח, עשו יכול להיות בסיס להמשכיות להשכנת שלום אמת באיזור, אבל הסכם ''אוסלו'' נצפה בעינכם (עארפת ועוזריו) כעוד ''ניצחון על היאהוד'' שראיתם בה ''חולשה יהודית'' ואתם בשלכם המשכתם במסעות הרצח המטורף וחסר ההגיון (בוודאי לא להגיונכם) שלכם, במטרה להביא לעוד ''השגים''
      הנשק שקיבלתם ממשלת רבין-פרס להשלטת סדר בשטחים שקבלתם, הופנה לרצח יהודים.
      ''הצלחתם'' אפילו לעורר רחמים בלב חלק מהישראלים הרואים בכם ''מסכנים'' ופרטנר לשלום.
      הלוחם הגדול ביותר שקם לעם ישראל אריאל שרון, גירש יהודים מביתם על מנת שאוליי סוף סוף יפול לכם האסימון ותבינו שאכן השלום הוא משאת נפשינו. אבל את החממות ובתי הכנסת הפכתם לאיזורי ירי רצחני על איזורה הדרומי של ישראל.
      וכל פעם קם אצלינו ''הגאון התורן'' המאמין שהוא ורק הוא יביא ''שלום אמת''.
      אז היום יש לי הודעה בשבילכם ''כל מאן הוא'', תקראו לעצמכם כאוות נפשכם ''פלסטינים'', חמאס, חיזבאללה, או כל שם אחר ש(השד)תבחרו לכם. העם היהודי בישראל לא הממשלות אלא העם היהודי כולו האיש והאשה הפשוטים, אומר לכם כאן והיום דיי. לא עוד.
      שלום אמת (ללא מרכאות) אהלן וסהאלן, לא עוד הרצון ''להרוויח'' עוד נצחון מדומה או אמיתי. לנו היהודים התרוקן אוקיאנוס הסבלנות בשבילכם. עם ''שלום עכשיו'' ברק חוסיין אובמה, או בלעדיהם, עם סרקוזי ודומיהם, כנ''ל. נגמרו הסיפ]ורים מהיום אנחנו העם היהודי עם כל הרצון שלנו לשלום, שהסכמנו מאותן סיבות לחלק אתכם את ארצינו, אנחנו אומרים לכם דיי. והאמינו לנו כי אנחנו מתכוונים לדיי הזה ברצינות הכי גמורה. לא אובמה, קארטר'' וחבר מריעיהם יכריחו אותנו להתאבד למען נוחיות הארצות האירופאיות וגם זו של ''ידידתינו'' ארה''ב, הרצון שלנו לחיות כעם חופשי בארצו הוא מעל לכל, ובעז''ה ינצח. תרצו או לא תרצו. מעכשיו רק שלום תמורת שלום ולא שום דבר אחר.

      • כל מילה בסלע!

        ליברל לאומי, 16/06/09 07:47

        ישראל כל הזמן נותנת ונותנת והפלסטינים רק מייבבים ומתלוננים על האסונות שמביאים על עצמם... סאיב עריקאת אמר בתגובה לנאום נתניהו ''עוד 1000 שנה'', לנו יש זמן והם ימשיכו לחיות בזבל.

    • כל הטעויות של אופנהיימר-אם ישנן-מחוירות לעומת חוסר ההכרה ברצינות אובמה

      Ehad Haam-Zionist, 16/06/09 07:36

      ובמחויבותו כלפי ארהב לרפא את המחלה המוגלתית רבת התדורות של הסיכסוך ומחזורי האלימות, ומשטר כיבוש בן 42 שנה שעלילתיו מגייסות מסות של קיצונים לאגוני הטרור.

      ואגב, אופנהיימר צודק בביקורתו על דברי נתניהו-אך זה לא משנה, כי אובמה הוא שינווט לשלום.

      • רק אובמה יש לך בראש. כמה אפשר להדר ולהלל ולהתרפס? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 16/06/09 09:02

        • הרגע הוא סיים את תפילת-שחרית לאובמה...הבן אדם סוגד לו (ל''ת)

          השמאל פשט את הרגל(3 מנדטים)-עוברים לאובמה, 16/06/09 09:22

      • מסתבר שהבנות ז'נבה לא מקובלות (ל''ת)

        אפילו על שלום עכשיו- ר' במאמר על ''מפורזת''.., 16/06/09 09:13

      • לאחד העם זבלן ! אובמה הוא זבל אמריקאי כמו ג. בוש וג. קרטר (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 16/06/09 09:23

  • 11.

    גישה מתנשאת אולי, אבל מצילת חיים בטוח (ל''ת)

    אורן, 16/06/09 06:52

    • השאלה את החיים של מי ? (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 08:12

  • 10.

    אוסלו היה הצלחה אדירה: 1500 ההרוגים יוכיחו.

    יואב , 16/06/09 06:43

    עזוב רגע את הזכות שלנו על הארץ. נניח שאנחנו טיבטים שהגיעו הנה במקרה, ולא חזרו לארצם לאחר שנות גלות ארוכות. נניח שכל מה שאנחנו רוצים הם חיים של "מדינה שכיף לחיות בה", כמאמרו האומלל של אולמרט.

    גם אז, השיטה שלך הוכחה כדרך רצחנית שעלתה לנו בהרוגים אין ספור. יש לך אחריות אישית לדברים האלה. אינך יכול להתנער ממנה.

    אדם נורמלי, מוסרי, היה הולך הביתה ולא מראה את פרצופו בציבור לעולם, גם לא במכולת, לאחר כשלון נורא כמו אוסלו. אלא שלשמאלנים כמוך כנראה שאין בושה.

    • הסקת המסקנות שלך צרה, צרה מדי. תתבגר (ל''ת)

      ב, 16/06/09 07:42

      • ''ב'' אולי אתה זה שצריך להתבגר מאשליות השלום

        ליברל לאומי, 16/06/09 07:57

        שלום עושים עם מי שרוצה לחיות איתך בדו קיום ולא מטיף השכם וערב לשנאה ורצח

      • אז אתה רוצה למכור עוד איזה ''מזרח תיכון חדש'' אולי ''נקפוץ לחומוס בדמשק'' (ל''ת)

        תשאיר את ההזיות האלה לעצמך, 16/06/09 09:25

      • וההזיות שלך על מזרח תיכון חדש הם צרות צרות צרות לעם ישראל (ל''ת)

        נמאס לנו להיהרג מההזיות של השמאלנים, 16/06/09 11:41

  • 9.

    מקומך בכלא אין לי שיג ושיח עם אדם כמוך (ל''ת)

    שמעון הצדיק , 16/06/09 06:37

    • אתה סתם מנסה להשתמש בשפה גבוהה אבל בתכלס אתה סתם חרטטן (ל''ת)

      ב, 16/06/09 07:41

  • 8.

    נאום ביבי הפריד בין הציונים ללא ציונים- שאינם מכירים בזכות היהודים

    רעמסס, 16/06/09 06:29

    למדינה משלנו.

  • 7.

    תפנים כבר

    ידעני , 16/06/09 06:22

    מתי תפנים שהשיטות שלך הביאו אסון (אינתיפדה שניה כבר אמרנו?)

    האירוניה היא שלפני ש"שלום עכשיו" היה מצב הרבה יותר סביל ופרגמטי בין הפלשתינאים ואנו

    "שלום עכשיו" הציתה את השינאה והאיבה

    תפנים כבר!
    טיפש!

  • 6.

    הפלסטינאים כבר מזמן חשפו את פרצופם ועכשיו רואים שהפרצוף של ישראל מכוער

    גולן, 16/06/09 06:22

    לא פחות, לדרוש מהפלסטינאים להכיר במדינת ישראל כמדינת היהודים יהיה משול לדרישה מאיתנו להכיר באדמות ישראל כמדינה פלסטינאית. אפשר להביא סוס עד לשוקת אבל אי אפשר להכריח אותו לשתות ממנה.
    החד צדדיות שעולה מהנאום היא אכן פטרונית, מתנשאת ואף אוסיף, דמגוגית לחלוטין, להמשיך לתרץ את הכיבוש כעילה בטחונית כבר לא עובד על אף אחד חוץ מאולי על עצמינו והגיע זמן שאם ישראל לא מוכנה לוותר על השטחים אז לפחות שהממשלה תודה באופן פומבי ורשמי שהסיבה לכיבוש היא דתית אידיאולוגית ולא בטחונית, מה ששם אותנו באותה סירה בדיוק עם הפלסטינאים, האיראנים והסורים כלומר, אידיאולוגיה ואמונה נטו ללא כל אחיזה משכנעת במציאות מלבד כמובן ספר תורה וקוראן.
    בדיעבד אפשר להגיד שלמרות מאמצי אוסלו גם מדינת ישראל לא היתה רצינית וכישלון השיחות היה אינטרס ישראלי לא פחות מאינטרס פלסטינאי.
    אולי לעולם עדיף לעזוב אותנו בשקט שנמשיך להרוג אחד את השני ונראה לאן נגיע, אנחנו אחראים לא פחות כי צריך שניים לטנגו.

    • אגיב רק למשפט המטופש בסיום:

      גדי, 16/06/09 07:27

      ממש לא צריך כאן שניים לטנגו, מספיק צד רצחני אחד שחולם לחסל את הצד השני.

    • לטנגו באמת צריכים שניים,,,אבל בשביל לרצוח את תהליך השלום מספיק צד אחד (ל''ת)

      הפלסטינים-חבורת טרוריסטים שרוצים להשמידנו, 16/06/09 11:28

      • מספיק גם שצד אחד יעשה הכל בשביל להיות שנוא ונרצח

        גולן, 16/06/09 15:22

        וכל זאת בשביל להוכיח כמה אנחנו קדושים מעונים, צדיקים ונאורים.
        אם ישראל באמת ובתמים היתה רוצה שלום אז היא היתה מוכנה לחזור לשולחן המשא ומתן בכל רגע נתון.
        ובאמת שאין לי כוונה לשפוט כאן אף אחד, תגובתי באה בסך הכל להראות שאנחנו הישראלים לא שונים מן הפלסטינאים בהתנהגות שלנו ובשאיפות שלנו כך שאני חוזר, צריך שניים לטנגו.

        • אנחנו הישראלים לא מתפוצצים באוטובוסים ובמסעדות,,,

          צריך 2 לטנגו אבל מספיק צד אחד רוצח כדי לפוצץ תהליך, 16/06/09 18:33

          אנחנו רוצים שלום רק אם הערבים לא רוצים להשמידנו.

          אתמול הערבים הוכיחו לנו שהם לא רוצים שלום בכך שהם דחו את נאומו ההיסטורי והמבריק של ראש הממשלה נתניהו,נתניהו הוא זה שהזמין את כל מנהיגי ערב למו''מ מיידי.סרבני השלום הערבים דחו את הצעתו.

          הפלסטינים פועלים מתוך התקווה להשמידנו ולא מתוך הייאוש ממצבם.ברגע שתבינו את זה-אולי יהיה פיתרון ל''מחלת ההזיות האוסלואידי'' שלכם.

          • אבל ישראלים כן משתמשים בכח הזרוע על מנת לשלוט ולהכתיב תנאים

            גולן, 16/06/09 19:30

            וחוץ מזה, המחתרות מימי המנדט לא בחלו באמצעים אז תפסיק להתחסד.

            וזה גם נכון שהערבים הוכיחו לנו שהם לא רוצים שלום אבל גם ממשלת ישראל ממשיכה להוכיח שהיא לא רוצה שלום, בסך הכל גם אנחנו הישראלים הרווחנו מכישלון אוסלו, הרי נשארנו עם מזרח ירושלים ועם רוב השטחים הכבושים ולא נראה לי שיש למישהו בעייה עם זה, שלום וביטחון לא מעניין אותנו כמו להיות צודקים ולשלוט בארץ ישראל אז איך אימי אמרה, אנחנו אוכלים את מה שבישלנו.

            וגם הערבים מוכנים למשא ומתן מיידי אך כמובן עם תנאים מוקדמים אז מה בדיוק ההבדל בינהם לבין נתניהו?
            גם המצרים והירדנים לא מכירים במדינת ישראל ובכל זאת, הגבול איתם שקט כבר 30 שנה ויש יחסי מסחר ולגבי ביטחון, אם הצלחנו להציל את המדינה ביום העצמאות ובששת הימים ללא השטחים אז אין סיבה שבמקרה של מלחמה עתידית לא נוכל לעשות זאת שוב, כולם אומרים שאין לנו לבטוח באף אחד חוץ מאשר אבינו שבשמיים אבל אם אנחנו באמת בוטחים בו אז על שום מה אנשים נכנסים לפאניקה כל פעם שמישהו רוצה להחזיר אדמות? לא נראה לי שהם ממש מפחדים, הם פשוט תמעים.

        • בשלום אמת לא מגרשים אנשים מהנית שלהם !

          א, 16/06/09 19:08

          לא עושים צדק בעזרת עשיית עוול לאחר
          מסתכלים על המציאות הקיימת ובאופן ריאלי קובעים גבולות ומחליפים שטחים בלי לגרש אף אחד מהבית שלו

          • אז איך אתה מסביר אלפי פליטים פלסטינאים ? (ל''ת)

            גולן, 16/06/09 19:32

  • 5.

    תפנים

    ידעני, 16/06/09 06:19

    מתי תפנים שהשיטות שלך הביאו אסון
    (אינתיפדה שניה כבר אמרנו?)

    האירוניה היא שלפני ש''שלום עכשיו'' היה מצב הרבה יותר
    סביל ופרגמטי בין הפלשתינאים ואנו

    ''שלום עכשיו'' הציתה את השינאה והאיבה

    תפנים כבר!
    טיפש!

  • 4.

    יריב, השלום שלכם יהיה אסון לישראל...הערבים ימשיכו לעשות הכל כדי לממש

    Ehad Haam-Jewish , 16/06/09 06:13

    זכות השיבה. הגליל יבער, הנגב יבער. הערים המעורבות יעלו באש...
    אבל העיקר שיהיה לנו שלום...

    • האסון לישראל זה אנשים בדמות אופנהיימר שהשד יודע מי באמת עומד מאחוריו (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 08:11

  • 3.

    מי שקיבל תרומות במילארד ש''ח מהאיחוד - צריך לציין בשביל מי הוא עובד (ל''ת)

    $$$, 16/06/09 06:11

    • האיחוד זה כניראה תחנה אחרונה - לדעתי הכסף מסריח מנפש (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 08:10

    • מנפט הכוונה (ל''ת)

      okokin , 16/06/09 08:10

  • 2.

    לא אתה טועה

    ירושלמי, 16/06/09 05:52

    הם שבט מאד מאד נאור
    ממש חבל על הזמן אני פשוט כל פעם מחדש נדהם מהנאורות שלהם.
    היחס לנשים פשוט אני בדעה שחייבים לאמץ את דרכם הנאורה.
    קדושת החיים איפה תמצא אנשים טובים מאלה.
    היחס לאדמה ממש חבל על הזמן הם רק נוטעים זיתים לא שורפים ולא הורסים ממש יותר ירוקים מירוקים.
    אפשר להמשיך עוד ועוד מרוב נאורות אני באמת לא מבין איך עוד לא הגיע השלום הרי תכלס אם משווים אותם לעמים אחרים.
    אז יש להם איפוק שווצרי
    נימוס אנגלי
    וסבלנות הודית
    בקיצר יריב לך חפש

    • ובא לציון גואל?!ניתן לכל קבוצה נתח ולבסוף ישראל תהיה:''מדינת כל אזרחיה'' (ל''ת)

      כששומעים מישראלים שמדינת עם-ישראל לא תוכר כיהודית?, 16/06/09 16:35

  • 1.

    למה ?

    אלוירה, 16/06/09 05:44

    הם אנשים נחותים, פרימיטיבים.
    הם ברמה של יוצא עדות המזרח הנחותים.

    אנחנו אנשים עליונים, יוצאי אירופה.

    הם גם לא השכילו לגדלפרקליטי על כל יכולים,
    כמונו

    • לפי השם אתה רוסי

      שמעון הצדיק , 16/06/09 06:39

      היום כל אדם שנוסע לחו"ל רואה בדיוק כמה האירופאים גדולים
      לו היית צרפתי, אנגלי,הולנדי ,גרמני בקיצור ממערב אירופה ניחה חבוב מזרח אירופה רומניה פולין לא רק שהם לא מתקדמים אלה יותר פרמטיבים מהפלח מהכפר הכי נידח באפריקה

      • He is an Arab (ל''ת)

        Ehad Haam-Jewish , 16/06/09 06:48

        • הוא יהודי-ערבי (ל''ת)

          סוזי, 16/06/09 07:30

        • אופנהיימר

          זאב123 , 16/06/09 08:11

          נא לא להעליב את הערבים .אפנהיימר שם גרמני מובהק ואין מה להוסיף בקשר לאהבת ישראל.הפוך על הפוך אופנהיימר בונה הפצצה האטומית של ארהב במלחמה השניה הוא לא יתשבל לשלוםעכשיוכי בגללו כבשה ארהב את יפן

    • סרטן בגב באומה לגרש את כל הגויים מבריה''מ ועכשיו!

      ֱמנטס, 16/06/09 15:16

      מאחד אמיתי, הם יותר מסוכנים מהערבים.