• 43.

    בחורה הורסת במובן

    נתיבותית, 02/07/09 18:11

    החיובי, נראית טוב...

  • 42.

    נכנסתי כדי לראות את המשך התגובות -

    BFBX, 24/06/09 00:29

    כל הכבוד לצודקים שבינכם, למאמינים בקב'ה.
    אין צדק במדינה הזאת
    את עונשו הוא יקבל

  • 41.

    מה שלא יהיה יהיה רק טוב

    אנונימית, 22/06/09 07:55

    יהיה רק טוב

  • 40.

    תושב נתיבות מודאג

    איפרגן תתפטר, 20/06/09 23:59

    איפרגן לפעמים קשה להודות באמת ולהיות כתב אמיתי,מובן לנו הצד שלך,אתה מקורב לנאשם..
    תתפטר ותעשה טובה לכולם.
    למשפחת המתלוננת תהיו חזקים. הצדק והאמת איתכם. ובטוח אני כי כל תושבי נתיבות מאחוריכם{פרט למשפחת מתן ומקורביו}שהם לא שווים תגובה בכלל.

  • 39.

    איפרגן ...תגיב

    שוחר האמת, 20/06/09 18:21

    על בית המשפט אני סומך
    הוא אמר הכל והסביר את הספקות והם תמיד לטובת הנאשם
    איפרגן יקר אולי גם אתה גלה נאותות ופרוס את כל קשריך בנתיבות בכלל ועם משפחת מימון בפרט
    אחד שמאמין במערכת המשפט, במשטרה ובעיתונות בארץ אבל לא בך

  • 38.

    אף משפחה לא צריכה להיות צד בעיניין

    תושבת נתיבות, 19/06/09 17:36

    אנחנו תושבי נתיבות מכירים ויודעים למי להאמין. יודעים מי הוא וכן מי היא.
    אם הייתה קמה עוד מתלוננת שהתנוססה בעיר-מזמן הוא היה יושב בכלא. בגלל המערכת המשפטית-לא תקום עוד אחת שתתלונן, כי אין צדק בעולם.
    וחבל, חבל מאוד. אבל יש אלוקים בשמיים!

  • 37.

    תודה

    אחיה של המתלוננת, 19/06/09 00:05

    אני עוקב כאו מדי יום על התגובות ואני מודה לכל מי שלוקח כאן ובכלל צד בעניין לחשוף את האמת האמיתית ולא המדומה, תודה.
    לגבי הכתבה הזו נגיב היכן שצריך, זה לא המקום.

    • אוהבים אותך רם ונישא

      אוהבים אותך רם ונישא, 20/06/09 17:59

      יישר כוח אוהבים גם אותה , הנבל עוד ישלם אבל רק על ידי החוק

  • 36.

    שתשלם לו פיצויים על העלילות שטפלה עליו !! (ל''ת)

    בחורה הורסת, 18/06/09 15:43

    • על מה היא תשלם לו?

      עורכת דין נ.י, 18/06/09 16:23

      הרי זה מחמת הספק...הוא יכול לאכול אותה

      • האח הגאה של המתלוננת!

        פיני, 19/06/09 00:44

        תודה רבה לכם כל התומכים. אל לכם לרדת לתת רמה של משפחתו של מתן. ידוע שיש בהם קנאה,ועצם העובדה שהם כתבו על אימי שעושה את עבודתה נאמנה שנים כגננת מראה עד לכמה שפל הם ירדו!
        תנו לי סיבה 1 מה קשורה העבודה למקרה? אני יודע שזה שמשפחתו לא מוצלחים גורמת לקנאה,לא נורא.תנסו יותר אולי תצליחו.
        לגביי משפחתי לא תצליחו לשבור אותנו!!!! האמת תצא לאור בע''ה,כולם בנתיבות תומכים בנו,כולם מכירים את אחיכם הברוטאלי,הלא אנושי. כתבו פה על עניין אמינות נכון?! אולי תסבירו לי מה עשה מתן עם אחותי בזמן שהוא יצא עם מישהי מנתיבות{שהיא קשורה לעירייה}?זה שמתן לא יציב אנחנו יודעים..השאלה שנשארה היא עד לכמה תת רמה אתם מוכנים לרדת בכדי ל''טהר'' את שמו של בן אדם שהרס חיים של בחורה? זה לא יילך לכם הבטחה שלי.
        גם פה באשדוד עוד ידעו מי הוא...וימים יגידו.

        • גם במשטרה אוהבים אותך פיני (ל''ת)

          א.ל, 20/06/09 18:23

    • לכולם{כולל האידיוטים שפה,משפחתו של מתן מימון}

      בחור איכפתי מנתיבות, 19/06/09 00:39

      תודה רבה לכל התומכים בנו{ויש המון}כולם בנתיבות יודעים שמר מתן ומשפחתו הם משפחה אלימה,כולם יודעים את האמת,וזה שיש פה מ''ס אנשים שמנסים לטמא את שמה של הנערה מובן לנו מאילו נסיבות. חשבתם שהאמת יצאה לאור? טעות בידכם.המשפחה לא תוותר,ואני בטוח שהם עוד יוכיחו לכולם את האמת הנכונה,ולא את ''האמת''שנקנתה בכסף ובקומבינה'' להזכירכם מתן ישב בכלא,וישב במצער בית לא כי חשדו בו,הוא ישב כי היו ראיות ובסיס מוצק למעשיו הנבזים! זה שהשופט שיחרר אותו ''מחמת הספק''לא אומר שהמלחמה הסתיימה.
      שיעה טובה לכל תושבי העיר ולא יחזור לעירנו הקטנה. הוא מיותר פה כמו כל משפחתו.

  • 35.

    האמינו לי, אין צדק במדינה-

    בוקר טוב עולם, 17/06/09 08:16

    זה לא חדש

  • 34.

    אונס ???

    אלמונית, 16/06/09 23:30

    יש אלוהים בשמיים
    זה מה שיש לי לומר ! הצדק יצא לאוררררררררררר תודה לאל

    • לאלמונית הסטומטומית...

      מכיר את המשפחה- לא מקרוב, 17/06/09 18:15

      אני מכיר את המשפחה אמנם לא מקרוב- ואת האנס יותר מקרוב אבל לצערי הרב הדבר היה נכון- התלונה היתה אמיתית כי מתן מימון{האנס) תמיד היה ידוע בעיר כאדם בהמתי!!!
      כן- אונס. ואני מקווה שבע''ה כל אחד שתמך בו ונתן יד לזה שהוא ישתחרר על ''חמת ספק'' יקבל באותה המטבע! אם זה הילדים שלהם או הנכדים...
      אז אולי ירגישו את מה שעבר עליה או המשפחה!
      הצדק עדיין לא יצא לאור- אני מקווה שהוא ייצא בע''ה, כנראה הוא רק צריך איוורור אבל זה זמני!!!
      לנאנסת היקרה- את לא מכירה אותי כ''כ אבל אני שמעתי עלייך רק דברים טובים וכמובן שמשפחתך מוכרת כמשפחה טובה בהרבה יותר משל מתן ''האנס'' ידך עדיין על העליונה כי הוא עדיין בשפל- אל תדאגי כל תושבי נתיבות תומכים בך- לו יש אות קין על המצח!
      אני מקווה שהוא לא יחזור לנתיבות- כי היו לנו 3 וחצי שנים של שקט ממנו- מהפוזות, הטמטום, והברוטליות שלו!

    • היזהרי

      אלמוני, 20/06/09 18:02

      אלמונית יקרה את לא רוצה להיות איתו ברכב

  • 33.

    היום הבנות אונסות את הגברים

    בנים תיזהרו !!!, 16/06/09 23:19

    האירוע קרה ב2004 והיא התלוננה ב 2006 אחרי שהתעוררה מהחלום שחלמה ...מטומטמת !!!

    • בקרוב אצלך חלום כזה וכשתקומי זה יהיה סיוט עבורך (ל''ת)

      מגיבה ל-33, 18/06/09 14:22

  • 32.

    רק האנשים שבה מקלקלים אותה

    נתיבות בידיים טובות, 16/06/09 20:33

    חבל שהוא עשה זאת.

  • 31.

    המשטרה פושטת רגל

    שוטר לשעבר, 16/06/09 18:37

    בתחנת נתיבות כולם יודעים שהסיפור נכון
    כולם הכירו את החשוד
    כולם פוחדים ממנו ולכן היום יש בתוכם כאלה ששמחים כאילו
    כל משטרת נתיבות זה קן צרעות אוהדי ופוחדי ראש העיר ומשפחת העבריין שעשה לילדה המסכנה את מה שעשה

  • 30.

    אתה מטעם...גילוי נאות

    איפרגן תתביש, 16/06/09 18:31

    מה הקשר שלך למשפחתו של האיש שהיה חשוד באונס, מה הקשר שלך לילד שקיבל יותר כוח משהיה צריך לתת לו, ספר לעם ישראל היה עיתונאי חושף , נושך אבל אמין.

  • 29.

    הייתי ליד

    אני אוהב ופוחד מנתיבות, 16/06/09 18:27

    הייתי באזור
    מר איפרגן יש לך ולי מכר משוטף שנינו לא כל כך אוהבים אותו.
    הוא הקצין שבישל את הכל
    אינני אוהבת אותו אבל מאמינה לכל מילה שלו
    הוא העביר את התיק לקרית מלאכי או קרית גת כדי למנוע לזות שפתיים
    הוא לא התבייש להגיד שהיה מעורב רגשית בתיק תקרא בפרוטוכול של בית המשפט
    הוא קצין שמאמין בעבודתו , הוא מרובע אבל ישר
    הוא קצין החקירות של תחנת נתיבות לשעבר- זוהר שפאק תשאל אותו כי את המפקד שלו סנ''צ יאקי ארצי לא תוכל לשאול לצערנו גם הוא ידע את האמת

  • 28.

    זוועה

    נטלי, 16/06/09 18:27

    כמה שהדרדרנו איזה מצב מר אנחנופשוט לא ייאמן.

  • 27.

    אמינות

    אמין, 16/06/09 17:48

    השופט היה צריך להחליט מי אמין ומי לא באופן כללי/ע''פ רוב, מאחר וכמעט אין ראיות לאונס יש מדד אמינות בד''כ מי שמשקר יש לו מה להפסיד, ממה שהבנתי בסיפור הזה הנאשם ובאי כוחו שקרנים לא קטנים.

  • 26.

    בית המשפט פשט רגל

    חני.ל., 16/06/09 16:51

    ה' איתך

  • 25.

    אף אחד לא יכול להבין אותה באמת.

    סיוון, 16/06/09 15:06

    אין ראיות לאונס.

  • 24.

    מסכנה המתלוננת וכן משפחתה (ל''ת)

    צפונית, 16/06/09 14:25

  • 23.

    חבל שהתלוננתי, הרי הכל שוחד...היום הכל מושחט!!! (ל''ת)

    מתלוננת אחרת, 16/06/09 14:21

    • אל יאוש בנות אנחנו(גם אני כגבר) נסרס את כל האנסים

      אכפת לי, 16/06/09 18:13

      יישר כוח הנקמה החוקית היא המתוקה ביותר

  • 22.

    מרציאנו מ''ס 21

    אזרח מודאג, 16/06/09 12:39

    אין לך מושג כמה אתה צודק! תמוהה ששופט משחרר אשם שכל הראיות נגדו בגין אונס.
    הבעיה היא שכנראה שהשחיתות הגיעה גם למערכת המשפט בישראל.
    אבד בי האמון במערכת הזאת. מדינתנו זקוקה לניעור,וניעור רציני.

  • 21.

    יש גבר שמזוכה שאונס ?. על השופטים להתפטר (ל''ת)

    מרציאנו, 16/06/09 07:48

  • 20.

    שמור לי ואשמור לך-איפרגאן

    טובת הנאה, 16/06/09 04:40

    ככה זה עובד? שחיתות? יושר ? הגינות? חס ושלום, הכתב שלנו מעוניין לשמור על קשרים עם מי מהם מצדדיו של הנאשם, הון -שלטון (פרסום)וכו' כבר אמרו פה לפני.
    ''דע מאין באת ולאן אתה הולך ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון..''
    אם לא הבנת שאל את הרב שלך... הלא הוא...

  • 19.

    עדות- ''טוב שם משמן טוב''

    נתיבותי, 16/06/09 04:36

    רק תושבי נתיבות שמכירים את הצדדים מקרוב יעידו עד כמה הנאשם מתנהג כבהמה גסה לעומת הנפגעת, וזוהי העדות הניצחת ''טוב שם משמן טוב''

  • 18.

    יצאתי עם בחורה שהתלוננה עלי והאשימה אותי באונס

    איתי1960 , 16/06/09 04:17

    כל זה קרה בגלל שניפרדתי ממנהלילה קודם היא נמרחה עלי לעיני חברים שלה ושלי במשך חצי שנה הכל היה תקין רק שחילוקי דעות ביני לבינה הלכו והחמירו עד שלא היה טעם להישאר ביחד והיא בתור נקמה הלכה והיתלוננה שאנסתי אותה אהבתי אותה והיא התחננה כשאמרתי לה שאני רוצה להיפרד ממנה היא רצתה זיון פרידה ונענתי לה, שעה לאחר מיכן כשאני כבר בבית הלכה למשטרה והתלוננה באו לעצור אותי כאחד הפושעים הנאלחים ביותר לא עזר לי שאמרתי להם כן היה שכבתי איתה כי היא ביקשה כן יצאנו 6 חודשים והיינו במסיבה ביחד והחברות שלה העידו נגדה השותפה שלה לדירה לא שמעה שום התנגדות רק קמה לשירותים וראתה אותה מנשקת אותי כשהלכתי משם לא עזר לי כלום עצרו אותי ושוחררתי בתנאים מגבילים כעבריין אונס , היא הרי ,,עברה אונס אכזרי" ולה הכל מותר ודמי הפקר לא? אז בבית משפט הבאתי עדויות של החברות שלה של חברות שלי מהעבר של השותפה שלה לדירה והתובע שהציג אותי כעבריין מין מסוכן דרך אגב השוטרים שעצרו אותי העידו שהייתי מופתע לחלוטין כשבאו לעצור אותי כמובן שהיה זרע ושערות בתוכה ובסביבת איבר המין שלה גם שאריות רוק שהרי ירדתי לה והרופא העיד שהיא לא היתה בסערת רגשות כפי שציפה מבחורה שנאנסה באכזריות כמה שעות קודם לכן וציין זאת בדוח שלו
    בקיצור תפרה לי תיק ואני כמובן תבעתי אותה וזכיתי אך זה לא משנה את העובדה שלא הייתי צריך בכלל להעצר ולהיות בכלל מובא לדין ורק בגלל מכשפה מגעילה נהרסו לי החיים ועשר שנים לא יצאתי עם אף בחורה אחרי מה שעברתי אבל את המשטרע והפרקליטות זה ממש לא מעניין

    • ליבי איתך

      מבין, 16/06/09 04:33

      צר לשמוע שיש גם מכשפות מן הסוג הזה, אבל המקרה הזה נראה שונה, ההפך ממה שקרה לך, אין לי ספק כי סבלת עד למאוד אך זה עדיין קצת פחות ממה שמתלוננת /נאנסת באמת חווה, סיוטים בלילות/חוסר רצון להקים משפחה/חיי חברה/עצבים/ייאוש וכו'....
      הדברים מפורטים באקדמיה, יש על זה מחקרים.
      בקיצור כאן מצוייר מצב שבו כנראה כן בוצע המעשה ואוזלת יד של המערכת המשפטית מכל מיני סיבות גרמו עוול לצד המותקף.

    • מה הקשר למגילה שרשמת?

      טליה, 16/06/09 14:50

      אתה מכיר אותם? אני במקרה מהאזור שלהם וכולם מכירים את כןלם, הם לא היו חברים, בתקופה ההיא הייתה לו חברה למיטב זכרוני.

  • 17.

    איפרגן תתבייש!

    מקורב לסיפור/מאוכזב מאוד ממערכת המשפט, 16/06/09 03:53

    אתה קורא לעצמך כתב?אתה כתב מאוד,אבל מאוד זול! המשפט עצמו נערך 3 וחצי שנים ולא שנה. ויש להבהיר שהוא ''זכאי מחמת הספק'' שבזה כבר יש דופי{במיוחד אחרי שהשופט הקריא מהפסק ואני מצטט ''אין לי כל ספק כי הנערה לא בדתה את הסיפור מראשה,וכי ברור שכן היה משהו'' ולמרות הכל הוא זיכה אותו מחמת הספק}
    למען האמת אני לא אתפלא אם בעתיד נגלה שגם במערכת המשפט יש שחיתות, מה שבעצם אומר לאותם פושעים תמשיכו לפשוע זה בסדר,בית המשפט איתכם.
    בושה וחרפה למערכת המשפט בישראל.בושה לשופטים ולאותם תומכי עבריינים חסרי כל מצפון שגורמים לנערות להרס בחייהן.
    יותר בושה מבושה לאותם אנסים שלוקחים בכוח את מה שהחברה הנורמטיבית שלנו לא מספקת להם וזה סקס!

    איפרגן תפרוש כל עוד אתה יכול.ידוע שאתה מקורב אליו.
    לגביי כל אותם תומכים בו.גם אתם תשבו בשקט עד שזה לא יגיע אליכם לא תבינו עד כמה שזה כואב ומתסכל.

  • 16.

    ספקולציות-חשוב

    ריאלי, 16/06/09 03:50

    כל מי שמנסה ליצור כאן ספקוציות כמו ''ראיות חותכות'' ''למה היא חיכתה'' וכו', לכו ותלמדו קצת על נפש האדם, ישנם אנשים שונים ותגובות שונות,צריך כח לעבור את כל המסע המפרך הזה, יש נשים שנאנסו ולא התלוננו כלל, האם זה מעיד שהן לא נאנסו?, היא לקחה את הזמן שלה לצבור כוח לעבור מהדחקה להתמודדות וכו'.
    ברגע שתיק נפתח אחרי שנתיים יש קושי גדול אם בכלל להוכיח את זה מדעית/גנטת וכו'.
    ומה שנשאר זה עדויות/אמינות וכו'.
    הנאשם במקרה זה סתר את דבריו לא אחת!!!
    לצערינו יש הרבה בנות פריחות שעושות כל מיני שטיקים אבל מעטות ''ישתגעו'' ויעלילו עליה מסוג זה, זה מסוכן!!!

    מה עוד שבמקרה זה המותקפת רחוקה שנות אור מן הדימוי הזה, היא בחורה ישרה,אמינה טובה ומבית טוב.
    ** עפ''י הכרות אישית עם משפחתה (אנשי חינוך מלומדים והכי חשוב ישרים והגונים)

    • ספקולציות ???

      שרון, 17/06/09 14:15

      אם אם הם אנשים הגונים ואנשי חינוך
      לא היו משתמשים בהאזנות סתר .. שזה עברה על החוק ועוד דברים שרק עבריינים עושים !!!
      הפ הפושעים .והאמא ... ה' ירחם שהילדים שלנו מתחנכים אצלה בגן.פושעת !!!

      • שמכירה את האמא

        נתיבותית, 17/06/09 17:19

        הם משפחה טובה, בטח את מצידם אני ניטרלית.

      • גננת היא גם אמא ..

        תגובה לשרון..., 18/06/09 14:16

        יישר כוח לאמא שעובדת במערכת החינוך .
        שיודעת להפריד בין החיים האישיים לבין מערכת העבודה בחינוך הילדים...
        אם רק היית מכירה מקרוב את הגננת ,

        גננת למופת !!!!!!

        • ילדינו אצלה

          אלון .ש., 18/06/09 16:25

          וליבנו איתה, לא הורגש עליה דבר.
          עלי והצליחי!!!

  • 15.

    בטח לאחר שהוא זכה בטוטו היא הגישה תלונה (ל''ת)

    אלעד, 16/06/09 01:50

  • 14.

    אפשר לצטט מתוך הפרוטוקול

    הגיון, 16/06/09 01:06

    נראה לי ההעיתונאי אפילו לא ראה אותו אלא טמן ראשו בחול ידו האחת בכיסו וכתב את מה שאמרו לו לכתוב.
    אני יודע ממקור ראשון ואמין כי הוא זוכה רק מחמת הספק,יש סילופים בכתבה אודות התאריכם והזמנים, וביהמ''ש טען כי הנאשם ועו''ד סילפו דברים!!!
    ואכן אישר כי התרחשו דברים מעולם, גם הנאשם הודה כי קיים עימה יחסים!!!
    רק הפרשנות נותרה, ואיך אפשר להאמין לאדם שאתה מעיד עליו כלא אמין????

    • פרוטוקול

      צליל, 17/06/09 14:17

      תקראו קצת את הפרוטוקול...
      ואז תגלו מי השקרן
      היא אמרה שלא הוציאה אליו שיחות ולא sms
      אז מה קרה שהוציאו פלט שיחות שלה עם צו של בית משפט ??? מאיפה השיחות וה sms מהיכן הגיעו
      בחורה שקרניתתתתתתתתתתתת

      • תקראי תגובה 14 מתוך הפרוטוקול ? מי השקרניתת. (ל''ת)

        תגובה לצליל, 18/06/09 14:09

  • 13.

    משהו מאוד רע קורה בבית המשפט בבאר שבע. משחררים רוצחים ואנסים

    לוק, 16/06/09 00:20

    ותמיד בגלל סיבות טכניות, לא חלילה כי הוכיחו את חפותם אלא מסיבת חוסר ראיות לביצוע האונס, אילו ראיות יכולה נאנסת להציג? האם נאנסת צריכה לסחוב איתה עדים בארנק, או צוות טלוויזיה שיצלם את האונס? האם החוק הוא משרתם של העבריינים בלבד? או שמא החוק משרת רק את אלה שהחוק עבורם הוא חוכא ואיטלולא, והצדק הוא שטיח לנגב בו את רגליהם. ובית המשפט, ששולח רופאים לשנים רבות לכלא, משחרר עבריינים אכזריים לקירבנו פעם אחר פעם.

    • מילים כדורבנות..

      אזרח, 16/06/09 02:49

      מסכים איתך בכל מילה, פשוט בושה למערכת המשפט.

    • או קיי אז הנאשם אשם רק בגלל שהיא אומרת שהיא נאנסה?

      איתי1960 , 16/06/09 04:22

      יש פוליגרף ושני הצדדים צריכים לעבור אותו כדי שבסס את עמדתם

  • 12.

    שש תתבייש

    תם-מטומטם, 16/06/09 00:19

    לא מפחיד ולא שטויות, אם תקרא טוב בין השורות תראה שהם מנסים לצעוק על משהו אחר- לטענתם נעשה כאן עוול בלתי יתואר של סילוף, תקרא את הכתבה למעלה בעיון ותבין שיש כאן מישהו ''מקושר'' לעיתונות וכו', זוהי כתבה מטעמו, גם את מה שכתב העיתונאי ולא טרח לבדוק נתנו לו מצד הנאשם.
    יש כאן יחסי הון-שלטון-משפט וכו'.
    בוודאי שצריך משפט, אבל אני מסכים עם מה שכתב קודמי או זכאי או אשם מוחלט, אין כאן אמצע, או שהיא שיקרה או שהיא דוברת אמת וכן לגביו.

  • 11.

    הנימוק אין די ראיות שאכן הארועים התרחשו.,אז למה להגיש כתב אישום ,

    משה מרכז ., 16/06/09 00:01

    אכן אני מאמץ את האימרה של השופט (בדימוס)
    מר שלי טימן ...
    החקירות מזלזלות מעליבות ומיושנות ,
    התביעות מבקשים להרשיע בכול מחיר ללא ראיות .דהיינו ליישר קו ,
    נשיאת העליון לעיונך .
    .

    • ואם כן הוגש..

      דניאל,צפון, 16/06/09 02:35

      מדוע לא הורשע ומדוע ישב קרוב ל 120יום במעצר ועוד שנה + מעצר בית? וכל זה ללא ראיות? ביהמ''ש העליון לשיפוטך/עיונך!!!

  • 10.

    ראיות-פרקליטות

    ראיה, 15/06/09 23:56

    זה שאין די ראיות לא אומר שהוא זכאי, ההפך זה מחשיד שיש כיס אבל לא כ''כ גדול (ספק), חוץ מזה ממתי יש ראיות לאונס?? אני חושב שהיה צריך להיות או זכאי/אשם מוחלט!!!
    יש כאן טעם לפגם.
    ממה שאני קורא כאן מדובר באיש מגעיל.
    ל1-2 אין קשר ישיר לפרקליטות זו מערכת המשפט, היא פשטה את הרגל!!!
    ככה זה עבריינם משוחררים, אנשים טובים נפגעים וחבל שהם מתלוננים כי בעל המאה הוא בעל הדעה, כנראה שגם בבית המשפט.

  • 9.

    זיכוי תמוה

    יעקב, 15/06/09 23:05

    זיכוי תמוה, קורה שופטים בי אדם

    • אכן שופטים בשר ודם

      בן יעקב, 16/06/09 00:57

      ולא מן הנמנע שהם טעו, למאמינים שביננו יש בעיקר את ה' בשמים שם העונשים כבדים יותר, אני מאחל למתלוננת רפואה שלימה שתמשיך בחייה וה' יהיה בעזרה.

    • שופטים כבני אדם

      צדק צדק תרדוף, 16/06/09 01:02

      אני לא מקבל את זה ששופט יכול לטעות במקרים מן הסוג הזה, זה יכול לקפח חיי אדם לשני הצדדים, אם אדם זכאי והוא יואשם בגלל ''טעות'' הרי חייו הלכו לו, ולהיפך אם אדם נאנס וסבל וראוה שאין צדק הרי גם חייו נמצאים בשפל, לא מדובר כאו בקנס תעבורתי וכו', אלא בחיי אדם פשוטו כמשמעו.
      אני רוצה להאמין שהשופטים עשו באמת כל שביכולתם להגיע לאמת.
      רק לצערי מניסיון החיים הם לא כ''כ עושים זאת בגלל מעמסות וכו', ואז נוצר מצב שבו לרוב האשמים האמיתיים יוצאים זכאים בגלל מחדלים וכו'.

  • 8.

    קשה לסמוך על מילה של אישה/נקבה/נערה/ילדה

    מיכה שלמון, 15/06/09 23:00

    אין לי כל התנגדות להחריף את הענישה בגין אונס אך איך אפשר להושיב בן אדם לכמה שנים בכלא על סמך מילה של אישה.. אין בהן יציבות והאמת מעולם לא הייתה ''נר לרגלהן'' קנאה ושנאה הן נתיב ודרך החיים שלהן מגיל ינקות כך שאין הרבה מה לעשות בעניין הזה

    • אבל במקביל..

      אנונימי, 16/06/09 00:24

      הלוואי ויחמירו אני איתך, אבל לא חסרים גם גברים חולים ומפלצתיים שלוקחים דברים בכוח ובכללם גם מין.
      אפרופו יציבות צריך לתחקר ולבדוק אודות האישיות שעומדות מולם, מה מקור אמינותם וכו'.
      במקרה הספציפי הזה הנאשם לא היה מי יודע מה יציב ,פעם חילוני-דתי-עם ציציות-חילוני וכו'
      לא להסתמך רק על מילה.
      שנית, אני לא חושב שכל הנשים מתנהגות בדרך שאתה נוקט בה, עובדה שרוב העולם מתחתן וחי ''בשלום'' עם הנשים.
      בתור תושב העיר הדמות שלו מוכרת ונבזית בעיניי כולם, אף אחד לא התפלא שהוא הואשם.

    • נתקפת מינית?

      נשוי, 16/06/09 00:29

      מה זו הדעה הפרימיטבית הזו? פשוט מזעזע, זה לא שווה תשובה עניינית, רפואה שלימה.

    • כי הרי נשים הן לא יותר מאשר בהמות, חמורים כדברי הגר''ע נכון?

      פשוט בושה וכלימה, בושה, תתבייש חיה!!!, 16/06/09 04:12

      מיכה שלמון - אני רשמתי לפניי את השם.
      ביום שנעשה סדר במדינת הברברים הפרימיטיבים הבלתי מתורבתת הזאת, גם אתה תיתן את הדין והחשבון. ולא יהיו תירוצים בסגנון ''הבאבא שטף לי את המוח'' או ''מרן הגר''ע בובדיה פסק לי'' או שאר זיבולי שכל. גם האיראנים עושים בחירות דמוקרטיות ועדיין ברור שהם כבולים ושטופי מוח בידי אייתוללות שחורות לובשי שמלה ברבריים, מה שלא פוטר אותם משום אחריות למעשיהם! אותו כנ''ל לגבי איש מערות חשוך כמוך שבוחר בדרך הבערות, הכסילות והשחור.
      נגמור יום אחד פעם אחת ולתמיד עם הבלגן והבזאר והשוק של מדינת פראי האדם החייתיים הזאת.

    • אתה אושפזת פעם?

      פסיכולוג/פסיכיאטר, 16/06/09 04:45

      אתה פשוט לא אנושי, אתה חייב טיפול.
      ממתי בכלל מענישים רק על סמך מילה? ואם אין עדות לפשע אז לא חוקרים אותו.? ישנם אינספור פרמטרים אחרים.
      ולגבי הנשים, אתה חייב טיפול כנראה קשור לילדותך או לחיי הנישואים שהיו לך.

    • אם זה היה קורה לקרובת משפחתך?

      תגובה למיכה, 16/06/09 14:36

      מעניין איך היית מדבר אם זה היה קורה לקרובת משפחתך .. האתר והתגובות בטוח היו מפוצצות עם קללות

      וידוע לך שלאישה יש הרבה יותר שכל משל גבר מסקנה...
      אתה חמור!!!

    • אם תקראו טוב ותבינו

      קוראת תגובות, 16/06/09 14:56

      כי אצל הנאשם יש סטירות!

  • 7.

    אל תתפלאו אם משה קצב עוד יצא זכאי. יש לו עו''ד חזקים. (ל''ת)

    הפרקליטות בשפל המדרגה, 15/06/09 22:44

    • ברגע שאין הוכחות יצוקות ברזל כמו טביעת א' D.N.E. וכיוצ'ב הכול פתוח (ל''ת)

      משה מרכז, 16/06/09 00:25

    • לא עו''ד חזקים אמור ירוקים (דולרים) (ל''ת)

      מה?, 16/06/09 00:27

    • כשה משתפים פעולה עם פושעות

      פרקליטות הפשע, 16/06/09 00:40

      ומגישים כתב אישום בלי שמץ של ראיות פרט תלונה של מישהיא שישנה שנתיים ורק אחרי שנתיים נזקרה להתלונן

      למה היא לא המתינה עוד כמה מאות שנים - למה רק שנתיים?

      צריך לבדוק טוב אם לא היו לה מניעים אחרים - אם יתברר שלקחה כסף תמורת התלונה - יש לשלוח אותה לשנים רבות בכלא

      • אתה אדיוט???

        חברה, 16/06/09 14:32

        אם תדע מה עבר עליה ועל המשפחה עד שהחליטו להתלונן- אז תבין!
        הוא איים עליה, אדם עם שם, כסף, ונשק!
        תעמיד את עצמך במקומה...
        לא- היא לא לקחה כסף, וזה הדבר האחרון שיעלה בדעתה עכשיו! אבל כן- כל חייה נהרסו לה בכמה שניות של הבאת הסיפוק שלו, ובמשך 3 שנים של דיונים ועדויות המשפחה הצליחה לאחות קצת את השברים, אבל אחרי הפסק- שוב היא לא החברה המדהימה, הטובה והיפה שהייתה לי- היא חיה בפחדים שמא עכשיו הוא יממש את הבטחתו!

        • לאידיוט

          קרין, 17/06/09 14:24

          חחחחח חיה בפחדים .. מסתובבת בלילות ובימים ללא ליווי .. איפה הפחדים ??

          הוא היה עם נשק בכל הזמן שהכיר אותה
          והיא עצמה בעדות כותבת שלא היה אלים כלפיה מעולם ולא איים עליה ולא תקף או הכאיב לה !!!

          • אין שכל אין דאגות...

            לקרין, 19/06/09 00:01

            הרי את סותרת את דברי הכתבה... לפחות הייתם נותנים לו אינפורמציה נכונה... אין שכל ...אין דאגות

      • בסוף היא תשבר אם

        מה כסף?, 16/06/09 15:01

        היא לקחה כסף. כתוב כמה שנים, נראה לך באמת??
        יש משהו כאן, או שהיה לה קשה או שהיא חיכתה לתמיכה.

    • נכון

      נכון, 16/06/09 14:58

      ונכוןֱֱֱֱ!
      כסף יש אל תתיאש

  • 6.

    1,2,3 - נפלתם על הראש

    תם, 15/06/09 22:18

    למגיבים 1,2,3 - בשביל מה צריך בית משפט לעזאזל? לפי התגובות שלכם מספיק שמישהי האשימה בעונש. לא צריך ראיות, לא צריך עדים, לא בית משפט ולא שופטים. מפחיד לחיות במדינה כזו

    • תגובה לתם

      תם, 16/06/09 14:44

      עכשיוו אנחנו רואים שמפחיד להיות במדינה כזאת ...... ולכל הנאנסות מסקנה

      נאנסת= פשוט תשתקי!!!!!

  • 5.

    שמעון איפרגאן

    אובייקטיבי- פני הדור כפני הכלב, 15/06/09 21:39

    אכן נראה כי הכתבה הינה אובייקטיבית עד למאוד הרי גם תגובת משפחת המתלוננת ניתנה (????), מה עוד ההפרטים מאוד מדוייקים, הרי זה קרה לפני יותר מ-3 שנים והוא אנס אותה פעמיים בשני זמנים שונים!!! אדון איפרגאן אם אתה רוצה להיות עיתונאי מכובד ולא ''מכובס'' תהיה ענייני/עובדתי ואל תכניס שיקולי ''חברות'',, תתבייש!!!

  • 4.

    מה קרה משהו אמר שתמיד גברים אנסים!? טוב שזיכו אותו (ל''ת)

    א, 15/06/09 21:30

    • מה קרה?

      ב, 15/06/09 23:51

      אף אחד לא חושב שתמיד גברים הם אנסים, פשוט צריך להיות ולשמוע כדי להבין!!!
      לצערנו לא כל הזמן מוצאים את הצדק לאור, ממה שאני יודע כך זה קרה הפעם...
      נראה לי שיש כאן קומבינה..

      • תגובה ל- ב

        ב, 16/06/09 14:40

        קומבינה בטוח הייתה מהכתבות שהיו אז הוא היה עצור כבר .. אז איפה הצדק?!?

  • 3.

    האנס נבלה

    האנס פשוט נבלה, 15/06/09 21:11

    אומנם '' זכית'' אבל על המצפון שלך ...

    • את קשורה למתלוננת?

      ד.ש, 16/06/09 00:31

      נראה לפי כתיבתך כי את כעוסה באופן אישי, נשמח אם תעלי פרטים יותר מדוייקים על המקרה.

      • לא!!!

        ממש אבל ממש, 16/06/09 15:03

        רק מכירה כי אנחנו עיר קטנה

      • ילדה טובה מבית טוב (ל''ת)

        תגובה ל- ד.ש. ני קשורה למתלוננת, 18/06/09 14:26

    • זכה

      אלמונית, 16/06/09 23:32

      זכה ביושר
      הצדק נעשה !!!

      • בקרוב אצלך (ל''ת)

        הגבת ל- 3 אלמונית בקרוב אצלך סיפור כזה, 18/06/09 14:25

      • זה לא יושר, כתוב מחמת הספק

        חפצי, 18/06/09 16:28

        זה אומר שיש ראיות לכך.

      • ביושר?! אבל אמרו שהוא לא אמין!! (ל''ת)

        ?, 19/06/09 00:02

      • תכתבי שם, ממה את/ה מפחד/?

        אלמונית נוספת, 19/06/09 17:38

        לנו, יש 2 עולמות. אז כאן אולי הוא יהנה, אבל בעולם הבא..............

  • 2.

    אין די ראיות

    דרומית, 15/06/09 21:08

    שופטים מה נראה לכם בנאדם שאונס אומר למישהו בוא יתי אני רוצה לאנוס ... שככה למתלוננת יהיו ראיות ... פשוט חולרות!!!!

    • בכול זירת אירוע נשארים עקבות. הן לאנס. והן לנאנסת. ובזירת הארוע .

      משה מרכז, 16/06/09 00:18

      רק לצערי החוקרים שלומיאלים וחסרי מקצועיות,
      דוגמה קטנה ,
      זרע ??? .
      שיער ??? .
      עור ??? .
      זיעה ???
      בוטניקה ???
      בכול המרכיבים האלו ניתן להפיק DNE
      וליצור פרופיל גינטי ,יש לזה את הכלים ,
      לא פלא שלציבור אין אמון במערכת אכיפת החוק.

      • תגידו באמת קראתם את הכתבה? היא התלוננה אחרי שנה וחצי

        איתי1960 , 16/06/09 03:58

        איזה d n a?איזה שערות? איזה עקבות?סתם בחורה שלא בא לה על מישהו ומנסה להרוס לו את החיים

        • זה לא לא בא לה עליו

          תגובה לאיתי 1960, 16/06/09 14:39

          והיא לא ניסתה הוא שפוט אנס אותה וכאירע המקרה היא הייתה קטינה ופחדה להתלונן ...... ולהרוס לו לא ניראה כי היא בחורה מבית וב אז לא חסר לה כלום בחיים אולי לך .. חסר אז תיזהר...

        • איתי-אתה דוד שלו בגלל זה אתה מדבר ככה. (ל''ת)

          אילנית, 16/06/09 15:04

  • 1.

    מה קרה לפרקליטות מחוז דרום? אני מתבייש! (ל''ת)

    פרקליט, 15/06/09 20:44

    • פרקליטות

      פרקליט בת הדודה של הנאנסת, 15/06/09 21:07

      בית המשפט פשט רגל רק על שוחד הם עובדים ...

      • שוחד ???

        שוש, 16/06/09 23:21

        מה עם אמת שיוצאת לאור לאחר 3 שנים ???

        • שוש, איתי ושרון

          נ.ל. מנתיבות, 18/06/09 16:32

          הרי ידוע ומבינים כי אתם ממשפחתו, אז הזהרו בלשונכם, ועל השוחד שנעשה-כולם יודעים בעיר שלנו הקטנה.