• 33.

    שאלה לכבוד הרב

    אדון ללא ממון, 16/06/09 05:22

    האם אתה היית שולח את הבן שלך לשרת תחת פיקודו של קצין שמטייח ומשקר םרטים של תאונה שעלולה להוביל לאסון?

  • 32.

    Lying is a very serious inexcusable fault especially among military le (ל''ת)

    Shimon, 16/06/09 03:27

  • 31.

    Lying is a very serious inexcusable fault especially among military le (ל''ת)

    Shimon, 16/06/09 03:25

  • 30.

    גוי גדול עצום .......ורב

    מפקד מיל., 16/06/09 02:23

    רב טוראי שעובר עבירה כזו, יורד בדרגה, טוראי יושלך לכלא. את תא''ל אורי בן ארי (באנר)ז''ל זרקו מן הצבא, על שהביא שלל ממבצע קדש...שק סוכר. אינני יודע מדוע עשו חסד עם תמיר והסתפקו בהורדתו בדרגה אשר תוחזר לו בבא העת.

    שבענו שקרנים ומכסחי תחת למיניהם אשר דואגים שהכל יראה יפה מעל לחרא. אני מציע לחקור את עברו של תמיר. לראיין כאלו ששרתו עמו בטירונות, בקורסי המפקדים בבה''ד 1 וכו' בבודאי יופתעו, כסתוח הוא באופי.

    ובאשר לכותב הכתבה הזו כבר הבעתי את דעתי בכותרת.

  • 29.

    להצטיין זה בסד. נפוטיזם, שיבוש הליכים ועדות שקר זה קצת בעיה (ל''ת)

    קצין ודוקטור של קלון, 16/06/09 02:05

  • 28.

    תאונת דרכים זו מעידה, לשקר לחוקרי מצ''ח ולשבש ראיות זה כבר משהו אחר

    אלון, 16/06/09 01:44

    תמיר מעד בזה שנתן לבן שלו לנהוג, אבל כאשר ביקש מהנהג שלו לומר שהוא זה שנהג ברכב זאת כבר לא ''מעידה''.

  • 27.

    לא יעזור כלום.זאת ארץ אוכלת יושביה

    אלעד, 16/06/09 01:42

    וגם הקטע של לראות משהוא מועד ועוד לבוא ולדרוך עליו .זה אופייני ליהודים

  • 26.

    מסכים עם הרב לכל מילה!!!

    אריק, 16/06/09 00:47

    בלי להכנס לדיון בפרטי האירוע, אין זה מוסרי והוגן להענש ע''פ אמות מידה של הזהרה כלפי אחרים. אבל כל המגיבים המתייפיפים לא זכו כנראה שצ'יקו יפקד באיזה מעגל על הבן שלהם, לכן הכי קל זה להשתלח בצורה שכזו...

  • 25.

    רב שמוחל על שקרים, שמרחם על תא"ל שהכריח את נהגו להודות במשהו שלא עשה

    elkebd , 16/06/09 00:30

    מר אייזמן, איני יכול לראות ולו אחד מנביאי ישראל, שהיה מתבטא כפי שאתה התבטאת בטורך זה.
    בזה ניתן למצות את תגובתי לטורך. אתה ודאי מבין מה המשמעות של דברי.

    בכל זאת אומר עוד כמה מילים:
    הכשל לא היה רגעי, לפי פסק הדין הגנרל ניסה במשך כמה ימים, לאחר שחזר אליו שיקול דעתו, להעלים עובדות.

    המקרה מאוד מצער. אני מבין שמדובר באדם טוב ובקצין מצטיין. יתכן שאף יגרם נזק לצהל מאי השארותו (שזו אגב החלטה של הקצין, אף אחד לא זרק אותו מצה"ל. הקצין פשוט משתמש באיום מרומז זה כדי להיטיב את מצבו. וגם זו תעודת עניות לאיש הזה). א ב ל - עונש קל היה משדר מסר מאוד ברור לצהל - מסר שהיה גורם נזק הרבה הרבה יותר עמוק.

    קרא את התגובות שכאן, מר אייזמן. אולי תראה שטעית. חברות זה ערך יפה, אך אתה כותב על עצמך שאתה איש חינוך בכיר, ועוד במגזר הדתי.
    קריאתך בטור זה אינה מתישבת עם איש חינוך.

    הפרשה הזו חשפה אמת כואבת - רבים בחברה שלנו מעדיפים את ה"סמוך" ועיגול הפינות, על פני יושר.
    גם הרמטכ"ל יצא פה רע.

  • 24.

    הצעת תיקון לכללי השיפוט הצבאי

    רס''ל לוחם, 16/06/09 00:27

    בזמני, כאשר בית דין צבאי שפט חייל, היה ההרכב חייב להכיל בן דרגתו של הנאשם.
    אני מציע לחייב שיהיה בהרכב גם מישהו בעל רקע קרבי דומה לזה של הנאשם.
    לא יתכן שלוחמים ישפטו על ידי קציני כורסא.

  • 23.

    אכן עוול וחוסר צדק משווע נעשה לתמיר! משהו פןליטי מריח (ל''ת)

    א. צדיק, 16/06/09 00:22

  • 22.

    בלי להסכים עם הכותב, התגובות כאן הם של אנשים חסרי תרבות ולב (ל''ת)

    אבי, 16/06/09 00:21

  • 21.

    האם יקח הרב נואף לחנך את בנותיו ובניו זוגיות מה היא?

    אהוד, 16/06/09 00:03

    אין ספק שאין לתלות את ציקו בכיכר העיר על חטאו, כנראה שהעונש של הורדה בדרגה מוגזם. אך גם אין מקום שימשיך ויעמוד בראש המוסד המחנך את דור העתיד של קציני צה''ל.

  • 20.

    דעה מושחתת

    עופר שיפמן, 15/06/09 23:39

    מר איתן שעבר פרק קשה בחייו טועה לצערי בכל מה שכתב לגבי משפטו של אל''מ תמיר. גם מסכת ההתערבויות שמעודד תמיר מספיקה להרחיק אותו מהצבא גם במסגרת מילואים. מצער כשאדם נכשל. מצער שהוא נכשל בעת נתינה שיעור גרוע שבגרועים לבנו. כל אלה המתחסדים למענו אינם נותנים דעתם לנקודה הזאת איזה אב גרוע הוא הקצין המקצועי הזה. לא בגלל חוסר שעות המוקדשות לבנו, אלא בגלל הדוגמה הרעה שהראה לבנו. על השאר שיעזור לו הרב ואלוהיו אתו.

  • 19.

    נראה לי שאני מעביר את בני מבי''ס נועם (ל''ת)

    אב מודאג, 15/06/09 23:26

  • 18.

    ציקו קצין ערכי מאד.כל הכבוד לכותב מסכים לכל מילה

    משה, 15/06/09 23:24

    בניגוד לרמטכ''ל הקודם שמחר את מניותיו ערב המלחמה,ובניגוד למפקד חיל הים שבילה במקומות שאינם ראוים ובניגוד לקצינים שהרגו והורשעו ולא הורדו בדרגה על כזה דבר נותנים עונש כזה? כנראה שצה''ל לא ראוי לכזה מפקד.

    • לשקר לחוקרי מצ''ח זה נקרא קצין ערכי? (ל''ת)

      אלון, 16/06/09 09:02

  • 17.

    ציקו תמיר =אות קלון! (ל''ת)

    יוחי, 15/06/09 23:24

  • 16.

    על הכל ניתן לסלוח רק לא על חוסר יושרה

    קצין מיל., 15/06/09 23:13

    תא''ל תמיר יכול להשאיר את דרגותיו על כותפותיו אך לעולם לא יוכל עוד לעמוד ולפקד על יחידות צבאיות בצהל.
    לצהל נדרשים מפקדים טובים אמיצים נבונים ומעל הכל ישרים.

  • 15.

    אייזנמן=עוכר ישראל

    צור, 15/06/09 22:58

    מי שהקים רשת חינוך אליטיסטית שהדירה את רגליהם של עם ישראל והחריבה את מערכת החינוך, חרפה ובושה

  • 14.

    ואם תתפס אוכל חזיר, יעזור לך שהצטיינת ברבנות? (ל''ת)

    מרזוט , 15/06/09 22:51

  • 13.

    הפריט האופנתי על הראש שמוכר גם בשמו ''כיפה'' איננו סמל לאינטיליגנציה (ל''ת)

    הכז, 15/06/09 22:45

    • ברור גם שעם גולגולת רקובה ומח רקוב כמו שלך

      אלעד, 16/06/09 01:45

      אפילו כיפה לא יחזיק

  • 12.

    ''אין ויכוח שלא קרה נזק לאף אדם'' - טיעון לא רלוונטי וגם לא נכון

    לא מסכים, 15/06/09 22:38

    ליבי עם האב השכול, אבל אי אפשר להסכים לגישתו המטהרת אדם שהעיד עדות שקר, הפליל את הנהג שלו, גייס את חבריו ללחוץ על השופטים להטות את הדין ועדיין בטוח שנעשה לו עוול. ''לא נגרם נזק לאף אדם''? נגרם ועוד איך. כיצד אפשר לתת אמון ולהפקיר את חיי ילדינו בידי שקרנים המתחמקים מאחריות. הקצין נענש בחומרה לא בגלל שבנו נהג בטרקטורון אלא בגלל ששיקר והדיח לשקר לאורך כל הפרשה.

  • 11.

    המסר הוא שעל פאק באמינות מקבלים נבוט בראש - אם אתה צוער או תא''ל . (ל''ת)

    עמית, 15/06/09 22:35

  • 10.

    עדיין ,לא מותר לו הכל

    amitos1978 , 15/06/09 22:32

    קצינים בכירים הם גם דרג שיפוטי :
    אני בטוח שכאשר כמח"ט גולני היה מגיע לצ'יקו חייל מצטיין שלקח "אכזרית" לטיול וטייח את זה ,הוא היה יושב יופי בכלא ...

    נאה דורש ולא נאה מקיים ? איזה צבא אתה רוצה ?

    הורדה בדרגה היא עונש קשה אבל היא רחוקה מאוד מלהשוות בן מעשיו לבן פושעים ...

  • 9.

    גם לקצינים מעולים מותר למעוד, אך לא לכסת''ח!

    דורון, 15/06/09 22:25

    צ'יקו תמיד פישל. יש הבדל גדול בין להביא טרקטורון מהעבודה (כן, זו עבודה, זה שהוא היה חייל סדיר לפני עשרים שנה לא אומר שכעת הוא לא איש מקצוע ועובד מדינה לכל דבר!) ובנו עשה תאונה. עד כה, הכל נכנס תחת המטריה של מעידה. מהרגע שבו תמיר ניסה לשקר ולטאטא את האירוע מתחת לשטיח בעזרת כזבים- פה קבור הכלב. אם הוא לא מסוגל ליטול אחריות על מעידה שלו, איך נוכל לסמוך עליו שיטול אחריות על הפלוגה הבאה שתכנס לואדי סלוקי?

  • 8.

    לכותב שהוא מחנך...

    נח, 15/06/09 22:22

    א.ציפיתי ממך שתידע עברית על בוריה,שמעידה
    היא מקרה שקורה למישהו במקרה בצורה שאין לו שליטה על הקורה.אבל מעידה בשום אפן איננה מעשה שמישהו עושה בצורה מודעת ,ושיודע שזה מעשה אסור.
    ב.מחנך וראש...והישיבות התיכוניות.תלך לנצרת ותזמין כותל חזיר ותוכל אותו כולו ואח''כ תזמין קפה עם קצפת חלב עם עוגת גבינה
    כשדבר זה יוודע אני סקרן לדעת אם יסלחו לך על המעידה, ותוכל להמשיך לכהן ''כמחנך וראש
    רשתות האולפנות והישיבות התיכוניות צביה...''

  • 7.

    יישר כוח - דברי אמת! (ל''ת)

    מורנו, 15/06/09 22:12

  • 6.

    לכסות על תאונת דרכים כשנתת לנהוג ללא רשיון זה לא מעידה (ל''ת)

    זו התרסקות מוסרית, 15/06/09 22:05

  • 5.

    קשקוש. המסר לקצינים: אל תשקרו!!! (ל''ת)

    אורי, 15/06/09 21:57

  • 4.

    הכל נכון אך ציפיתי מהרב איתן שידגיש גם ''מדבר שקר תרחק''

    בוגר ישל''צ, 15/06/09 21:46

    אם כי נכון שהעונש הוא בלתי מידתי וכי אין לוותר על שירות איכותי ומסור של צ'יקו

  • 3.

    עם כל הכאב מר אייזנמן-לא אפקיד את ילדי בידיו של העבריין הזה! (ל''ת)

    ויהי מה!, 15/06/09 21:31

  • 2.

    נניח שראש ישיבה היה מחלל שבת..ראוי היה לו להמשיך להנהיג את הישיבה? (ל''ת)

    כל כך פשוט, 15/06/09 21:17

  • 1.

    צר לי אתה מבייש את הכיפה שאתה חובש

    שמעון הצדיק , 15/06/09 21:16

    אסור לאדם בדרגתו למעוד תאר לך אם בנו היה פוגע במשהוא והורגו .
    תתבייש לך אתה מבייש את התורה שאתה למד ממנה

    • שמעון ''הצדיק'' כמו נעמן ''השפוי''..תן לאדם להביע את דעתו

      שמעון שלי בפיתה, 15/06/09 22:48

      ומה קשורה הכיפה לכאן?
      כולנו היינו רוצים להיות בדרגה המוסרית הגבוהה שלך..אבל זה ממש קשה ונשגב.

      ובלשון יותר עדינה.
      דחיל רבאק..סתום את הפה המסריח שלך

    • צר לי אבל אתה מקשקש

      מישה, 15/06/09 23:21

      אין מדובר בחטא איום ונורא , אלא (במקרה הגרוע ביותר ) בחוסר דיווח מתוך מטרה לחפות על בנו.
      על זה נוזפים,נותנים הערה פיקודית אבל לא מורידים בדרגה.