• 119.

    קרטר פנסיונר משועמם שמעביר את הזמן במקום ללכת למועדון קשישים (ל''ת)

    אחד שיודע, 17/06/09 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אני חושב שג'ימי קרטר צריך להיחשב כאישיות לא רצויה

    בר כנען , 16/06/09 16:24

    לא ייאמן איך קרטר הוא אנטי ישראלי. הוא כל הזמן מרחם על הערבים. נפגש עם החמאס.הוא רק מקלקל למדינת ישראל. אני מקווה שיאסרו עליו להיכנס לישראל הוא לא רצוי פה.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה שמישהו מתעניין בך (ל''ת)

      ALOS , 16/06/09 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    ארה''ב צריכה לצאת בהצהרה שהיא מכירה בישראל כמדינה יהודית (ל''ת)

    קוקי סאן ז'אק, 16/06/09 13:32

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר מוכר בהחלטת האו"ם 181 (ל''ת)

      ALOS , 16/06/09 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    הלא גם קרטר לא מכיר במדינה יהודית, אז למה השמאלנים יכירו בלאום יהודי?

    פאנייקה , 16/06/09 10:35

    אבל אם לא יכירו בסופו של יום יבקשו את הרחמנות של הערבים לחסות עליהם.
    אין הרבה מה אפשר לעשות כשאין לבן-אדם יכולת חשיבה, גם אלפי מילים לא יעזרו לשנות קו-מחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להבין את קרטר !!!...

      אזרח ישראל (אי), 16/06/09 11:06

      קרטר טוען,
      שהוא מבין שצריך להשאיר את ''גושי ההתנחלויות'' כפי שהן, ולא להוריד אותם גם לאחר הקמת מדינה פלסטינית.

      מסקנה,
      אפילו קרטר, מבין, שהמציאות בשטח, גוברת על כל הרצונות של הערבים והשמאל, ובאופן דומה על הרצונות של ישראל.

      ולכן,
      מי שרוצה לנצח, חייב לשנות את המציאות !!!!!

      למשל,
      כל התיישבות ביהודה ושומרון, שתגדל ותתרחב, והמציאות תהיה, שההתיישבות התרחבה, לא יהיה ניתן לשנות מציאות כזאת !!!...

      הגב לתגובה זו

      • ואז ניתקע במציאות יותר גרועה (ל''ת)

        מנסים להפסיק את מעגל הדמים, 16/06/09 11:20

        הגב לתגובה זו

        • ''מציאות גרועה'' לשמאל, טובה לעם ישראל !...

          אזרח ישראל (אי), 16/06/09 13:56

          השמאל דואג נורא שלערבים יהיה טוב...

          הבוחר הישראלי,
          חושב אחרת.

          הבוחר הישראלי רוצה ליישב את ארץ ישראל, אפילו אם הערבים לא כל כך מסכימים...

          לגבי השמאל הישראלי,
          הוא חייב להחליט האם הוא במחנה ישראל או במחנה ה-''שלום...'' של הפתאח והחמאס !!!...

          הגב לתגובה זו

          • הימין המשיחי חושב שמלחמת קודש זה טוב. יש בעיה . (ל''ת)

            ALOS , 16/06/09 16:41

            הגב לתגובה זו

          • שמעתה את ה נאום של ביבי-באיזה מחנה הוא-של השלום תשייך גם אותו (ל''ת)

            הרגש הנכון , 16/06/09 21:04

            הגב לתגובה זו

          • הימין המתון(כמותי)המרכז והשמאל מודאגים שלא תאבד אופציית שתי המדינות (ל''ת)

            ונישאר עים חזון החמסחיזבאללהאחמדינג'ד של מדינה 1, 17/06/09 07:07

            הגב לתגובה זו

      • אהבל,כבר דנו בזה,ניצטרך לתת להם 1ל1 שטחים חילופיים בעלי אותה איכות (ל''ת)

        ביבוני הימין המיתלהם טיפשים כמנהיגם ביביהו, 17/06/09 07:04

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    קרטר, טועה או מטעה?

    רפניל , 16/06/09 09:52

    כמה מן הדברים שאומר קרטר מעוררים תמיהה רבה (בלשון המעטה):
    א. איזה ראש ממשלה ישראלי הסכים שמדינת ישראל אינה מדינה יהודית? אם הוא מכיר כזה - שיגיד.
    ב. איזה ראש ממשלה ויתר על זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית? - אם הוא מכיר כזה - שיגיד.
    ג. איזה ראש ממשלה הוסמך על ידי הכנסת, בניגוד לחוק ירושלים, לוותר על ירושלים מאוחדת כבירת ישראל? אם היה מישהו שעשה זאת בחדרי-חדרים, הוא עבריין ואינו מחייב איש.
    ד. איזה ראש ממשלה הסכים להסדר שבו לא יהיו סידורי ביטחון אפקטיביים?
    ה. איזה ראש ממשלה הסכים לחזרת פליטים לישראל, ומי הסמיך אותו לכך? - לא הממשלה ולא הכנסת קיבלו החלטות מסוג זה.
    כל הדרישות הבסיסיות של נתניהו, למעשה, אינן חדשות. חשיבות הנאום האחרון היא בכך שרוכזו יחד והושמו על השולחן.
    ו. סאדאת מעולם לא נחשב טרוריסט, בניגוד לערפאת, למשל. סאדאת, עד אשר החליט ללכת להסכם שלום עם ישראל, נחשב אויב, ובצדק. גם נאצר יזם מלחמות נגד ישראל, וגם הוא לא נחשב טרוריסט, אלא אויב וכך גם אסאד ואחרים.
    אולי כדאי שקרטר, שאמינותו ואוביקטיביותו גם כך מוטלות בספק רב, ידייק כאשר הוא מצהיר הצהרות בעלות גוון מדיני. הוא איש פוליטי, לפחות בעברו, ויודע היטב מה פרושם של דברים שבינם לבין המציאות אין קשר.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אל תתייחסו לקרטר ברצינות

    הוא לא קובע כלום, 16/06/09 08:23

    כבר נמאס לו לגדל בוטנים והוא משועמם, אז הוא מסתובב בעולם ומ***ן לכולם את השכל.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    קרטר ואונמה אויבים מתוחכמים. יש להזהר.

    ברוך, 16/06/09 07:49

    אידיולוגיה של שמאל היא לקשור בין גזענות לישראל

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    Carter is a dummy

    me, 16/06/09 06:21

    if Israel should not be recognized as a Jewish state because 25% of it's citizens are not Jewish, then why should the Palestinian get a state?
    They already have Israel as their state.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אני מתחיל להבין למה מרחו עוגה על הפרצוף של ריבלין, הוא לגמרי מנותק... (ל''ת)

    irmi1 , 16/06/09 02:50

    הגב לתגובה זו

    • שיושב היום זמנית על מושב העור של יו'ר פיקטיבי של כנסת ישראל (ל''ת)

      רובי ריבלין סתם מוקיון חנפן פוליטי של ביבי נתניהו, 20/06/09 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מנחם בגין אמר שג'ימי קרטר ידיד ישראל . (ל''ת)

    ALOS , 16/06/09 02:22

    הגב לתגובה זו

    • גם על מובארק ואובמה חוסיין בפומבי אומרים שהם ידידי ישראל, רק אם תשמע

      irmi1 , 16/06/09 02:53

      מה שאומרים עליהם בחדרי חדרים....

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר אולי בבקשה תגיד לפלשתינאים שיכירו בנו כעם היהודי

      קובי, 16/06/09 10:45

      לפני שאתה מוסר את המדינה..

      הגב לתגובה זו

      • אתה חולק על מנחם בגין?הלא תיבוש ולא תיכלם? (ל''ת)

        ALOS , 16/06/09 13:38

        הגב לתגובה זו

    • בגין הפופוליסט הדמגוג גם נישבע על שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. (ל''ת)

      ובסוף ברח מהממשלה.., 20/06/09 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא הזכיר את גורלם של ערביי ישראל

    שבץ חלובה, 16/06/09 01:28

    נאומו של ביבי לקה בחסר כלא הזכיר את תרומתם של ערביי ישראל לפתרון הסכסוך. תרומתם תהיה בזה שהם יצטרכו להעלם מהמדינה ולהית מטרונספרים למדינתם החדשה פלסטין. נכון הם יסרבו אבל זה יהיה התנאי שלנו להסכמתנו להקמת פלסטין. לא ניתן להם להנות מכל העולמות ולייסד שלוש מדינות פלסטין אחת בירדן אחת בגדה והשלישית בישראל שכאן הם דורשים מדינה דו לאומית כפתיח למדינה פלסטינית נוספת בעתיד כמספרם יעלה דמוגרפית.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אכן מכשולים..שהפלשתינאים עושים רק טרור ודם (ל''ת)

    קארטר דפוק, 16/06/09 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הקרטר של הטרנטה שלי יותר חכם מקרטר (ל''ת)

    כבר מזמן ג'ימי קרטר שפך לאגר, 15/06/09 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מי שהערים מכשולים הוא מובראק שהצהיר כי אף אחד לא יכיר

    ספינר, 15/06/09 22:12

    במדינה יהודית
    נתניהו חשף את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עוד אחד שמרשה לעצמו להתערב, הוא לא צריף בכלל לבוא לישראל (ל''ת)

    בר כנען , 15/06/09 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    חצוף: החלטת האו"ם 181 שארה"ב תמכה בה, מעניקה ל"מדינה יהודית" זכות קיום (ל''ת)

    רוני מהשרון , 15/06/09 16:51

    הגב לתגובה זו

    • read UNR one ninety four

      homeless-USA, 16/06/09 01:15

      Israel ahs been in violation of this resolution for the last sixty years

      הגב לתגובה זו

      • הערבים מפרים את הקמת ''מדינה יהודית'' (ל''ת)

        64 שנים, 16/06/09 09:28

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    חלאה אנטישמית. מה ריבלין נפגש איתו בכלל? (ל''ת)

    פנדה , 15/06/09 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איך מחלרים את פלסטינה?

    פר שפת אם, 15/06/09 16:18

    העובדה שרצון הרוב העיברי לעגן בחוק את זכותו נובעת מכך שכל המטרה של ישראל זה ריבונות עיברית.
    למה שנחלק את כיבושנו בחינם אם לא נרוויח מכך הכרה בינלאומית בזכות הלאומית שלנו להגדרה עצמית?
    האמת המרה שהרבה אזרחים מפקפקים ביכולת השלטון הישראלי לשמור על ריבונות זו ולכן מסדרים לעצמם אזרחות אירופאית

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    זמנך עבר!!!!!

    אפרתי, 15/06/09 16:03

    ראינו לטובת מי אתה,זמנך עבר לך לגדל בוטנים!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד -אפרתי !!!!!!!!! (ל''ת)

      אודי, 15/06/09 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    בזכות מה=כל פישפש=מותר לו להעביר ביקורת ולקבוע את גורלנו=דוגמת קרטר (ל''ת)

    נ.כהן למה אסור לנו להיות מובילי מהלך ולאחרים מותר?, 15/06/09 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כמה צפוי מאנטישמי ידוע לשמצה שלא מסתפק בכניעה של נתניהו! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 15/06/09 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מנהיגי ארצות ערב, תעסיקו מתרגמים מעברית לערבית שיסבירו לכם ...........

    יהודי, 15/06/09 15:19

    לעם ישראל נגמרה הסבלנות מהטריקים שלכם בדרך לחלומכם על חיסולינו.
    ב 1920 התנגדתם לרצונינו לחיות אתכם בשלום.
    ב 1929 (שנת תרפ''ט) שחטתם בנו בחברון, יפו, ירושלים, צפת, ובעוד חלקי הארץ כאילו היינו אווזים.
    ב 1947 הסכמנו לחלקת ארץ קטנה, ואתם התנגדתם.
    ב 1948 פתחתם עלינו במלחמה שהסתיימה בתבוסתכם, עדיין עם גבולות של מדינה קטנה אבל רחבים יותר.
    עד ל 1956 שלחתם בנו את הפדייון, שרצחו והרסו ככל שיכלו, אלא שעכשיו כבר היה לכם עסק עם מדינה ומדינאים (ב.ג ז''ל) שרצו וידעו להגן על חיי אזרחיה באשר הם.
    בין סוף מלחמת סיני ב 1957 עד למאי 1967 זרעתם הרג והרס מהרמת הגולן ועד לגבולינו הדרומי.
    ב 1967 כשרציתם לזרוק אותנו לים (ג'אמל עבד אל נאסר בביר גפגפה) כשאתם חונקים אותנו למוזיקה של ''אום כלת'ום'' מדרום (מיצרי טיראן) עד לרמת הגולן בצפון, ובע''ה העם היהודי וצבאו (צ.ה.ל) הנחיל לכם עוד מפלה והחזרנו לעצמינו את ירושלים יו''ש והגולן.
    יאסר עארפת ממשיכו של אחמד שוקיירי, לא הסתפק בטירור בגבולות ישראל, אלא שלח את מרצחיו לפגוע גם ביהדות הגולה, ע''י חטיפת מטוסים ואוניות (''אאוקילה לאורו'') תוך ש ''גיבוריכם המהוללים'' רוצחים חסרי ישע.דורה בלוך ז''ל (אנטבה) ילדי אביבים ועוד.
    גם לאוליפיידת מינכן(סמל השלום והאחווה) הגיעה יד ''גיבוריכם'' שרצחו ספורטאים יהודים רק משום היותם יהודים.
    ב 1973 ניסתם להפתיע אותנו ביום הקדוש לנו ביותר יום הכיפורים, ולמרות שאנחנו היהודים בגלל כמות ההרוגים מצידינו ראינו מלחמה זו ככשלון. צ.ה.ל היה כמאה ק''מ מקהיר וכשליש מיזה מדמשק.
    ב 1993 ממשלה בישראל בראשות יצחק רבין ז''ל, שחשבה כי הצעד שמנחם בגין ז''ל, יחד עם אנואר סאדת המנוח, עשו יכול להיות בסיס להמשכיות להשכנת שלום אמת באיזור, אבל הסכם ''אוסלו'' נצפה בעינכם (עארפת ועוזריו) כעוד ''ניצחון על היאהוד'' שראיתם בה ''חולשה יהודית'' ואתם בשלכם המשכתם במסעות הרצח המטורף וחסר ההגיון (בוודאי לא להגיונכם) שלכם, במטרה להביא לעוד ''השגים''
    הנשק שקיבלתם ממשלת רבין-פרס להשלטת סדר בשטחים שקבלתם, הופנה לרצח יהודים.
    ''הצלחתם'' אפילו לעורר רחמים בלב חלק מהישראלים הרואים בכם ''מסכנים'' ופרטנר לשלום.
    הלוחם הגדול ביותר שקם לעם ישראל אריאל שרון, גירש יהודים מביתם על מנת שאוליי סוף סוף יפול לכם האסימון ותבינו שאכן השלום הוא משאת נפשינו. אבל את החממות ובתי הכנסת הפכתם לאיזורי ירי רצחני על איזורה הדרומי של ישראל.
    וכל פעם קם אצלינו ''הגאון התורן'' המאמין שהוא ורק הוא יביא ''שלום אמת''.
    אז היום יש לי הודעה בשבילכם ''כל מאן הוא'', תקראו לעצמכם כאוות נפשכם ''פלסטינים'', חמאס, חיזבאללה, או כל שם אחר ש(השד)תבחרו לכם. העם היהודי בישראל לא הממשלות אלא העם היהודי כולו האיש והאשה הפשוטים, אומר לכם כאן והיום דיי. לא עוד.
    שלום אמת (ללא מרכאות) אהלן וסהאלן, לא עוד הרצון ''להרוויח'' עוד נצחון מדומה או אמיתי. לנו היהודים התרוקן אוקיאנוס הסבלנות בשבילכם. עם ''שלום עכשיו'' ברק חוסיין אובמה, או בלעדיהם, עם סרקוזי ודומיהם, כנ''ל. נגמרו הסיפ]ורים מהיום אנחנו העם היהודי עם כל הרצון שלנו לשלום, שהסכמנו מאותן סיבות לחלק אתכם את ארצינו, אנחנו אומרים לכם דיי. והאמינו לנו כי אנחנו מתכוונים לדיי הזה ברצינות הכי גמורה. לא אובמה, קארטר'' וחבר מריעיהם יכריחו אותנו להתאבד למען נוחיות הארצות האירופאיות וגם זו של ''ידידתינו'' ארה''ב, הרצון שלנו לחיות כעם חופשי בארצו הוא מעל לכל, ובעז''ה ינצח. תרצו או לא תרצו. מעכשיו רק שלום תמורת שלום ולא שום דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ג'ימי קרטר בשעתו חתם על אוטונומיה בלבד לפלסטינים וכולם קיבלו.

    borisdo , 15/06/09 15:18

    היום גדל תאבון עד למדינה עצמאית לערבים.
    אלא למדינה יהודים לא רוצים לקבל.
    אנו לא נתאבד מר ג'ימי קרטר.
    ג'ימי קרטר בשעתו חתם על אוטונומיה בלבד לפלסטינים וכולם קיבלו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! גם סאדת דיבר רק על פול אוטונומי, כי לא רצה ישות עצמאית, מה שמלמד (ל''ת)

      שתמיד אחרנו את המועד בתיקווה שניגנוב עוד קצת שטח, 17/06/09 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ובכן המכשול לשלום יוסר רק ע"י סיפוח 2 מליון פלסיטנים מהמחנות לירדן!

    דבורה ש., 15/06/09 15:16

    וכך כל העולם ינשום לרווחה, כולל העולם הערבי המתון, אם יש כזה בכלל, לאחר דברי מובארק, ספק אם יש עולם ערבי מתון!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לקרטר מזמן נשפך הקארטר ! שיילך לפצח בוטנים בחוותו !

    ישמעאל, 15/06/09 14:51

    הדעות התבוסתניות של קרטר ידועות לא מהיום !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קודמיו של נתניהו נכשלו ופגעו בבטחון המדינה (ל''ת)

    השני מהאמצע, 15/06/09 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    רוצים להחליף את תושבי המדינה היהודים (ל''ת)

    קרטר, מנהיגי השמאל, והערבים, 15/06/09 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מי ששכח קרטר בנאיביותו אחראי לנפילת השח הפרסי ועליית חומני. (ל''ת)

    motle1010 , 15/06/09 14:08

    הגב לתגובה זו

    • והוא גם לא כל כך אוהד ישראל !! וכמפקד בצוללת לשעבר הוא מנותק !! (ל''ת)

      שושו, 15/06/09 14:13

      הגב לתגובה זו

      • ג'ימי (בוטן) קרטר היה למזלו רק קצין זוטר בצוללת דיזל. אילו היה המפקד

        הצוללת היתה טובעת ולא היינו שומעים עליו, חבל., 15/06/09 20:35

        ואולי גם חומייני לא היה משתלט על איראן.

        הגב לתגובה זו

    • ועוד מתגאה בכך! (ל''ת)

      רן, 15/06/09 14:36

      הגב לתגובה זו

    • לא להאמין מדינה שהיתה מודרנית כמו אירופה הגיעה לאיסלם קיצוני

      בדוק , 15/06/09 15:15

      איך שהגלגל התהפך.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    נתניהו דרש שני דברים המבוססים על החוק הבינלאומי והחלטות האו"ם: 1) הכרה

    יהודה בן-ישראל , 15/06/09 14:06

    בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי על בסיס החלטת 181 של העצרת הכללית של האו"ם. 2)הכרה בזכותה של ישראל, מדינה חברה באו"ם, להתקיים ולהגן על קיומה.

    אם קרטר, מובראק או ההנהגה של ערביי ארץ ישראל אינם מוכנים לקבל עקרונות אלה שאותם העלה מר נתניהו, אני שואל: מה היא באמת מטרתם ארוכת הטווח לגבי הבית הלאומי שלנו...??!!

    הגב לתגובה זו

    • ...האם זה אותו קרטר שמכנה את ישראל "מדינת אפרטהייד"...?? (ל''ת)

      יהודה בן-ישראל , 15/06/09 14:07

      הגב לתגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      פנדה , 15/06/09 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש לנו בעיה כלכלית ולא בטחונית

    יואב אפרת, 15/06/09 14:06

    הבעיה המרכזית של ישראל היא שאין לנו עצמאות כלכלית ולכן ארה''ב יכולה לכפות עלינו מדיניות שאינה מטיבה עמנו.
    יש לנו את הצבא החזק במזרח התיכון. אם הייתה לנו כלכלה משלנו לא היינו זקוקים לתמיכת ארה''ב והיינו יכולים לעמוד על שלנו. לא ייתכן שנאפשר מדינה פלסטינית עויינת שתאיים על קיומנו ורוצה בהשמדתנו. ביבי עומד על שלו ונאמן למשנתו הפוליטית הוא איש חזק שראוי לכל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    האם מבחינה שיכלית ריבלין נחשב לגבולי? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/06/09 14:06

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה ל-39 (ל''ת)

      תגובה ל 39, 15/06/09 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא מכירים במדינה יהודית אין מקום להדברות. (ל''ת)

    אני, 15/06/09 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם הכרה בישראל כיהודית זה מכשול אז על איזה שלום אנחנו מדברים ?

    לאון, 15/06/09 14:03

    אם הכרה בישראל כמדינה יהודית זה מכשול אז על איזה שלום אנחנו מדברים ?
    למה בדיוק הצד השני מתחייב ?
    מה הוא נותן בשלום הזה ?

    התחייבות שהוא יפסיק לחבל ולהרוג ?

    ואיך נהיה בטוחים אם ניתן לו מדינה עם צבא ? כמו מדינת חמאס בעזה שנוצרה אחרי ההתנקות.. רק בחסות פת''ח/אש''ף..יורשי ערפאת.
    הרי המתונים שבמתונים שם קיצוניים יותר מהקיצוניים אצלנו ביחס אלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נאום נתניהו לא מוצא חן בעיני קרטר? כי איך ייראה בעיני הסעודים שממנו

    דבורה ש., 15/06/09 14:01

    לו את הוצאת ספרו?! שבעיקרו כפרו-ערבי!
    זה מראה כמה צביעות יש בעולם, ועכשיו לאחר נאום נתניהו יצא המרצע מן השק! וכל העולם יראה, לא ישמע אלא יראה שהערבים הם אלה שלא רוצים שלום עם היהודים בפרט ועם ישראל בכלל!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה באמת מכשול לשלום, העובדה שאנחנו נגד מדינה פלסטינית חמושה (ל''ת)

    אייל, 15/06/09 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אחד הנאומים הגדולים ששמעתי בימי חיי נאום ציוני וגאה (ל''ת)

    נתניהו התנהג אתמול כמנהיג, 15/06/09 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קרטר מציב מכשולים לציונות שכן העלו קודמיו...

    ד''ר ארוין, 15/06/09 13:52

    אלה שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו
    והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מינימום - הכרה בישראל כמדינה יהודית. ומהנסיון מדינה פלסטינאית ללא נשק (ל''ת)

    אזרחית, 15/06/09 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    או במילים אחרות ''מכשולים להשמדת ישראל''

    דרור, 15/06/09 13:49

    נתניהו מנהיג אמיתי !! גיבור

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    זה סה''כ מס שביבי משלם לימין,כדי שההכרה שלו במדינה פלסטינית בנאום תעבור

    מתחת לרדאר של הימין, 15/06/09 13:45

    מתחת לרדאר של הימין,תרדים אותם בשמירה ותרד בעתיד,כשביבי יספר שהוא מוותר על הכרה בישראל כמדינת לאום כתנאי לקץ הסכסוך,בגלל שהעולם השתנה(ממש כפי שהוא עשה אתמול בנאום כשהכיר במדינה פלסטינית).כרגע הוא עוד משאיר את ההסתייגות ,ובעתיד,בזמן שיבחר ויהיה לו נוח להוריד אותה הוא יעשה את זה כשלב שני בתוכניתו לספר לימין הקיצוני את האמת,אבל לאט לאט-כדי שהם יוכלו לעכל ולהתרגל למציאות החדשה,בלי יותר מדי בלגאן כרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קצת מעצבן הקרטר הזה !!! (ל''ת)

    דוד, 15/06/09 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כבוד הנשיא לשעבר קרטר -כולנו מסכימים שהגיע הזמן

    יוסי, 15/06/09 13:43

    שתעבור ל''בית אבות לגיל הזהב'' ותניח לנו לנפשנו

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עזסטן/חמסטן נולדה בימי קודמיו משום שלא עמדו על עיקרון ההכרה בישראל (ל''ת)

    כמדינת היהודים, 15/06/09 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ג'ימי חארטאר חארטא בארטא חארטבונה עם שכל של בוטן אבל......

    ג'ימי חארטר, 15/06/09 13:41

    אנחנו נאכל באהבה הרבה קש בשביל קמצוץ מידע על גילעד, ולכן נפגשים איתו ולכן זה בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ריבלין זאת פגישה מיותרת ומסוכנת. אל תיתן לקרטר לגיטימציה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 15/06/09 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מדוע נתניהו ביקש מהערבים להכיר במדינת ישראל? האדון כועס

    שיכעס, 15/06/09 13:39

    על כך קרטר כועס.
    מנוול שכמוך-קח את המזוודה שלך ועוף הביתה.
    נראה אותך חכם אם רוסיה רק תגיד שהיא לא מכירה בארה''ב כמדינתך.
    ולא, אני לא מאלה התומכים בכיבוש.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בלעם

    david, 15/06/09 13:34

    האיש שהביא לשלטון את חומייני מוטב שישים מחסום לפיו ומהר ככל האפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש לי כמה שאלות לענין ג'ימי פני סוס קרטר

    האזרח הקטן, 15/06/09 13:30

    1.מה פתאום שונא ישראל מתקבל בברכה בכנסת
    אולי שימון הפרינקאפס הזמין אותו
    2.מאז א.ה לא היה שונא לעם היהודי דוגמת
    ג'.פ.ס קרטר 3.מי הוא שימתח בקורת עלינו
    שיסע לדמשק וישחק שש בש עם רופא העינים שם
    ויעזוב אותנו בשקט

    הגב לתגובה זו

    • באונס ולא בברכה

      רן, 15/06/09 14:37

      הוא מתקבל בכנסת באונס ולא בברכה משום שהוא שליחו של הנשיא אובאמה

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדינה יהודית / מדינה פלסטינית

    שפרה, 15/06/09 13:28

    לא מובן הראש של הפלסטינים !הם רוצים מדינה או לא? לפי הוכוחים והסילופים שהם משחילים לא נראה שהם רוצים שקט באיזור, כי אם רק להמשיך להתקוטט אתנו. כבר סו''ס נאמר שנהיה
    מוכנים לקיום מדינה פלסטינית לצדנו ,אז מה הם רוצים ?שגם המדינה שלנו - ישראל תהיה פלסטינית? האם אנו -העם של התנ''ך - לא זכאים למדינה משלנו? והרי לך הדוגמה של עזה - שקבלו את כל השטח לידיהם ויכלו כבר מזמן לפתח אותה ולהפריח אותה מכל הכספים שזרמו אליהם אך,במקום זאת הם רק הורסים אותנו ואת עצמם גם.זה רק מראה שכלל אין להם ענין במדינה משלהם ולא איכפת להם מהסבל של העם שלהם.כל מטרתם כאן באיזור הוא הרס וחורבן כך היה מאז ומתמיד וכך כנראה גם ימשיך להיות,.
    כי יש לנו עסק עם ערבים שונאים מלידה ולא
    מסוגלים לחיים ולתרבות של פתוח וקידום.
    הערבים לא מכירים ולא שמעו המושג של פשרה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    קרטר לך תגדל בוטנים צא לנו מהורידים (ל''ת)

    מוזי, 15/06/09 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נראה איזה שלום ארה''ב תעשה,אם מקסיקו

    דרומי, 15/06/09 13:24

    תתחיל לירות רקטות תוצרת ''טאקו'',מרגמות תוצרת ''בריטו'' וישימו מטעני צד העונים לשם ''צ'וריסו''.אז נראה מי שם מכשול לשלום.שהשמוק האטלנטי לא יטיף מוסר! הוא לא זה שמתקלח מהר או ישן כמו עטלף כדי להיות מוכן לכל התראה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי תגרשו אותו ומהר

    Erez, 15/06/09 13:24

    פרט לנזקים לא הועיל במאום. נכון לערבים תמיד עזר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    למה הימין רוצה מלחמה?

    Jazzy , 15/06/09 13:20

    חבל שבני עמי מעדיפים למות בשביל אדמת אבותינו ולא לחיות למען עתיד ילדינו.

    ביבי מפספס הזדמנויות כרגיל ומנציח את המוות במחוזותינו.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שאתה צודק (ל''ת)

      עופרר , 15/06/09 13:42

      הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לך מההזדמנויות ?

      יאיר ל, 15/06/09 13:52

      הזדמנות אוסלו גבתה מעל לאלף קורבנות,
      הזדמנות ההתנתקות עדיין גובה קורבנות,
      הזדמנות הבריחה מלבנון טרם מוצתה,
      אין כל החמצה,
      לא חסרות הזדמנויות כדי לחסל את היישות הציונית והן מנוצלות ללא הרף וטעמן חמוץ עד מר.

      הגב לתגובה זו

    • בכך שאצר שעל הרשות.....

      בני123 , 15/06/09 13:54

      להכיר בנו כמדינה יהודית וכי עליהם לפרק את החמאס מנשקו???

      מ היה צריך לפי דעתך לומר?בואו בהמוניכם,זו מדינתכם,אנחנו נתפנה מכל הארץונחזור ל.......(איפה?)

      מפליא כמה יכולים אנשים להיות איוולים.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמחפש עתיד צריך ללמוד מעברו

      עמית, 15/06/09 13:55

      ולא נראה לי שכשרצית שלום ולא הייתה לך אדמה קיבלת עתיד לילדיך, תלמד היסטוריה. בור.

      הגב לתגובה זו

      • נכון! וחומדי האדמות הגנובות משכו זמן והעבר מראה שכל פעםפיספסנו עיסקאות (ל''ת)

        מעולות, ואחרי כלפיספוס הברירות הפכו למחורבנות יותר, 17/06/09 08:05

        הגב לתגובה זו

    • אלה השוכחים את העבר עתידים לחזור עליו לטוב ולרע

      okokin , 15/06/09 14:50

      אם נשכח את עברינו עדיף היה שהיינו גרים בארץ אחרת עם יותר אפשרויות

      הגב לתגובה זו

    • הן הן, האמת המרה....יפה ניסחת ואמרת את האמת הכאובה!! (ל''ת)

      המחתרת החילונית, 15/06/09 15:43

      הגב לתגובה זו

    • הבעיות כרגיל מיסתבכות משנה לשנה ביגלל קומץ מטומטם אצלינו שחושק בגניבת

      אדמות, ומשום כך פיספסנו עשרות היזדמנויות, כשהברירו, 17/06/09 08:03

      כשהברירות נעשות קשות יותר מיום ליום.
      פעם אפשר היה בקלי קלות לתת חלק מהשטחים לירדן ומיצרים תמורת שלום והסכם שהם ישקמו את הפליטים, ולא הייתה ניוצרת זהות פלסטינאית ריבונית לעולם!!!
      אחר כך סדאת היה מוכן לקחת את עזה כשטח מצרי (ממושמע) בגין היסס בקמפ דיויד, סדאת ירד מהעיניין וכשהיצענו שאולי יקח זאת כבר לא רצה(למה לו קן צרעות כזה? ולמה שיעשה טובה לישראל?). אחר כך אפשר היה ליגמור באוטונומיה כשהריבונות ניגזרת מקונפדרציה של ישראל ירדן בגדה, וישראל מצרים ברצועה.
      חומדי האדמות אצלינו גרמו לנו למשוך זמן בתיקווה שהכל ישכח, וכיום יש לנו חמס, וממש חשש מה יהיה כשתינתן להם ריבונות (זה כבר לא החמדנות לשטחים) וסכנה עוד יותר גדולה אים יספחו עצמם אלינו ולא ירצו שתי מדינות. וכמו שעים הזמן והחמדנות המצב רק עבד לרעתינו, גם היום אים ניסחוב זמן בתירוצים שהמצב מסובך (כמובן שאנו בלבד סיבכנו), אז המחר יהיה כרגיל יותר גרוע מהיום. ולכן שרון הבין זאת ומיהר להפריד, ליבנות חומות, להפסיק תעסוקתם וחיבורם וכו' ה-פ-ר-ד-ה !!
      הוא אפילו מיהר לנסיגה שתהיה אפילו באופן חד צדדיץ זה מצביא עים עבר מפואר שתמיד ראה קדימה, לא כמו ביביוב שיודע רק להרשים במלל.
      תחשבו על זה שתמיד המצב רק היסתבך כי סרבנו להיפרד מהשלל, ומשכנו זמן.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    קרטר אנטישמי עלוב

    מאיר, 15/06/09 13:19

    למה לא מצהרים עליו כאישיות בלתי רצויה בישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי אמר שכל נשיא לשעבר של ארה''ב צריך להתקבל בכנסת? ....

    יחיאל כ''ץ, 15/06/09 13:14

    מכיוון שדעותיו של האיש ידועות אין צורך לתת ''במה'' להגיגיו. אין צורך לארח אותו בעיקר לא על חשבון משלם המיסים הישראלי. היום הוא לכל היותר אזרח ארה''ב ,ששוהה כאן באשרת תייר , על כן יש להתייחס אליו כאל תייר ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינה ערבית נוספת על השטחים שלנו תהיה אסון למדינת ישראל..ה' ישמור.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 15/06/09 13:14

    הגב לתגובה זו

    • מדינה ערבית נוספת?!?! איזה עוד מדינה יש על ''אדמתנו''? (ל''ת)

      אנשים פה מטורפים לגמרי, 15/06/09 15:44

      הגב לתגובה זו

      • כל מדינה שנמצאת מהנילוס ועד הנהר הגדול פרת...ואתה המטורף היחיד כאן.. (ל''ת)

        לא אמרתי כלום, 15/06/09 21:27

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה הבאתם את הסנילי הזה לכאן???? (ל''ת)

    herzi33 , 15/06/09 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קיבנימט מי צריך/רוצה שלום איתם!!!!!!

    -=Z=- , 15/06/09 13:08

    מדינת ישראל לא מפסיקה להפיל את הסבון במקלחת!
    יום יבוא ואנחנו עוד נקבל אותה..
    תתעשטו כבר אנחנו לא צריכים או רוצים אותם!
    מספיק כבר להיות יפיי נפש!
    זה עם שמבין רק כוח!!

    וינסטון צ'רצ'יל: "בן אדם שנותן שיביאו לו כאפות עוד יכבו עליו סגריות"

    מגיל שנה מלמדים אותם לשנוא אותנו! זה כבר בגנים שלהם זה מושרש בתוכם!
    מתי תבינו אי אפשר לעשות שלום עם החיות האלו!!
    הם לא רוצים שלום עם עם ישראל!!! הם רוצים את מדינת ישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    Why Carter Better get Nasralah to the Knesset.?

    HaMashkif , 15/06/09 13:02

    Those who invited him are idiots.

    הגב לתגובה זו

    • like you? (ל''ת)

      הרגש הנכון , 16/06/09 21:08

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    Mr. Carrter, we don't like you, we want you to leave (ל''ת)

    Mr. Thomassoulo, 15/06/09 12:59

    הגב לתגובה זו

    • yes tell him . (ל''ת)

      הרגש הנכון , 16/06/09 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    קרטר שוב חושף את פרצופו האנטשימי (ואת טפשותו)

    ש. גולן , 15/06/09 12:56

    במקום שילך 3 פעמים ביום לכנסיה ויבקש מחילה על שבזכות טפשותו הצליח האייתולה חומייני לחולל את המהפכה האסלמית שעד היום לא הצלחנו (ולא הצליחו האירנים) להיפתר מתוצאותיה הרעות, הוא מסתובב בעולם ומחולל נזקים נוספים באמצעות האמירות המטופשות שלו.
    במקרה שלנו מדובר ברשעות אנטישמית, שבעטייה הוא מסייע לאוייבנו, ולתעמולה השקרית שלו.
    האם הצלב האדום מנוע מלבקר אצל איזשהו אסיר בישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה קרטר ש''בזכותו'' שולטים האייטולות בטהראן (ל''ת)

    לא שוכח, 15/06/09 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בקיצור, המדינה היהודית בארץ ישראל היא המכשול ל''שלום'' הנכסף (ל''ת)

    ג'ימי, 15/06/09 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פגישה עם ברגותי תמורת פגישה עם שליט (ל''ת)

    פתרון מעשי, 15/06/09 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי כמוך יודע על הצבת מכשולים לשלום (ל''ת)

    דניאל ל , 15/06/09 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יש רק מכשול אחד לשלום - הרצון שלנו להמשיך ולהתקיים

    יאיר ל, 15/06/09 12:49

    כל שונאי ישראל מבית ומחוץ מוכנים למען ה''שלום'' למחוק את המדינה היהודית היחידה בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    קרטר שהעלה את הקיצונים הפונדמנטליסטים באירן ועירק רוצה גם אותנו להפוך

    רז, 15/06/09 12:48

    לברווזים במטווח

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    וללא המיכשולים היגענו לשלום ולשלווה? (ל''ת)

    דנה, 15/06/09 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קרטר מייחל למדינה פלסטינית לצד מדינה דו לאומית (ל''ת)

    אשקלוני ברגיעה, 15/06/09 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שנאת המתנחלים של קרטר מוכיחה שוב ושוב את ידידותו האמיתית לישראל

    נעמן,שפוי, 15/06/09 12:46

    כל בר-בי-רב עם מנת משכל ממוצעת כבר מבין שההתנחלויות הן לא רק מהוות מכשול לשלום, אלא גם מסכנות את עצם קיומה של ישראל.

    המתנחלים מלבים את אש השנאה לישראל באמצעות הרס היחסים בינינו לעולם הערבי, באמצעות גזלהאדמות הלאומיות הפלסטיניות, -כבשת הרש של הפלסטינים (22% משטח א''י) ושוד משאביה

    המתנחלים מזמן כבר אינם ישראלים. אירועי ההתנתקות הוכיחו כי מי ששופך חומצה (או כל חומר כימי ) על אנשי כוחות הביטחון, חוסם כבישים ומונע מנשים הרות יהודיות טיפול רפואי או משליך שמן ומסמרי נינג'ה על כבישים מהירים - כל מי שעושה את זה אינו ישראלי.

    המתנחלים הם האויבים האמיתיים של המדינה, לא הפלסטינים וג'ימי קרטי הגדול מבין את זה.

    הגיע הזמן שנקבל את עצתו של ידידנו ג קרטר ונחריב אחת ולתמיד את ההתנחלויות, ובבניין פלסטין ננוחם.

    די לכיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • השטחים הם כבשת הרש של הפלשתינים? אולי להפך?

      מיכה, 15/06/09 12:58

      לאותם פולשים ערבים שקוראים לעצמם פלשתינים יש מדינה עצומה שנקראת ירדן שהיא מעשית מדינת הפלשתינים.לפי ההגיון, הערבים המכונים פלשתינים צריכים לשוב לארצות ערב שמהם פלשו לפה, ויעזבו את גרגר החול שנקראת ארץ ישראל ליהודים.
      גם עם זה לא מעשי, ואם אתה באמת יהודי (למרות שלא נראה לי) אתה צריך לייצג את האינטרס היהודי - עם השמאל ימשיך להציג את ישראל כבעיה לשלום ולא את הערבים, הסכוי לשלום יקטן והטרור יגדל.
      ההתקפות על א''י היו כבר מפני מאה שנה, הרבה לפני ''כבוש'' השטחים, אז תפסיק להציג את המתיישבים הציוניים הצכונים בפנכם ''מתנחלים'' כגורם לבעיה.

      הגב לתגובה זו

    • הפעם לקח לך זמן רב לברוח מהמוסד הסגור-האם כבר אזל לך הקוק?. (ל''ת)

      הוטרינר המחוזי., 15/06/09 13:02

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתום בלחץ! (ל''ת)

      מיכאל, 15/06/09 13:09

      הגב לתגובה זו

    • כבר משמך הבנתי כמה שפוי אתה!!! (ל''ת)

      דג, 15/06/09 13:33

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה בתאוריה שלך היא האמת ההיסטורית

      זעמן מצוי, 15/06/09 14:15

      מבחינת הערבים מדינת ישראל כולה היא שטח כבוש. זה הנושא שהועמד בליבת המחלוקת בדרישתו המאד מוצדקת של נתניהו מהערבים להכיר בזכותינו הטריטוריאלית. מובן לכל בר דעת כי עצם הצהרתם אין בה כדי להעיד על כוונותיהם האמיתיות אך אם אין ביכולתם אפי' לומר את זה מהפה ולחוץ ולו כדי להפיס את דעתינו נקל להבין מה עמדתם האמיתית. ואם ''שפוי'' שכמוך רוצה לנחם ולהשלות את עצמו כי הנה הנה שלום בפתח רק נפתור את בעיית המתנחלים. הרי שסופך מפח נפש אחרי יצירת קרע בלתי ניתן לאיחוי בעמך תוך ויתור על טריטוריות אסטרטגיות. מה שיעמיד אותנו המגינים בגופינו תוך הקרבת חיינו לעתים עבורך ועבור שכמותך יפי נפש שאינם כשירים לאחוז בנשק ולהתייצב להגנת מולדתינו בחזית קשה עשרות מונים מול צבאות מאורגנים ומאומנים ברמה כזו או אחרת החולשים על עמדות טובות יותר אסטרטגית המאפשרות להם לטווח את כל שטחה המצומק של ארצינו.
      זכותך לחלום אך הבא נא בחשבון שמחיר ההתפכחות יהיה קשה מנשוא והוא על חשבון וכתף כולנו גם אלו הרואים נכוחה את פני המציאות.
      כמובן שאתה מצדך תטען לראית מציאות נכונה יותר. לשם כך הומצאה השיטה המאפשרת לקבוצת אנשים בעלי דעות שונות ולעיתים מנוגדות להגיע להכרעה. השיטה נקראת שלטון דמוקרטי. משמעו שהעם מביע את דעתו ואופן הפעולה המשותף נקבע לפי דעת רוב העם. סבורני שמן הראוי כי אדם שפוי כמותך יכבד את הכרעת העם כפי שבאה לידי ביטוי בתוצאות הבחירות האחרונות.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!! הם לא מכירים בריבונות ישראל ויפנו נגד החילונים בהזדמנות ראשונה! (ל''ת)

      המחתרת החילונית, 15/06/09 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני בתחייב אם נגרש את קרטר מישראל אמריקה תודה לנו. (ל''ת)

    כי קרטר אחראי למשבר עם אירן, 15/06/09 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קרטר צפון קוראה מחכה לך יאלה לך זקן פאתתי-לך כבר (ל''ת)

    דולפין סגול , 15/06/09 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קרטר בדבריו החצופים הציב מכשולים חסרי תקדים לשלום

    ש, 15/06/09 12:45

    ביבי הרחיק לכת הרבה מעבר למקובל, וסיכן את יציבות ממשלתו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גימי תבין ביבי לא תורכי , אם אתה חשבת . .

    יהודי מישראל, 15/06/09 12:45

    תעשה טובה סע ותעוף מכאן . .לבוטנים שלך , ויש אלוהים אם אובמה מחפש צרות אלוהים בע''ה יתן לו אותם ואז ראש מעיינו יהיה בצרות בארה''ב וישראל לא תעסיק אותו . .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם לא ''השלום'' מצרים ישראל היתה במצב הרבה יותר טוב.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 15/06/09 12:44

    עם השליטה בסיני מצבינו היה הרבה יותר טוב.צבאית ,פוליטית וחזותית.
    אף מדינה בהיסטוריה,חוץ מישראל ,לא הסיקה לאחר נצחון במלחמה לוותר על שטחים.דווקא לאחר שנפלו כל כך הרבה קורבנות היה צריך להחזיק בסיני.כולם ,חוץ אולי משמאל בארץ,מפרשים את הויתור ככניעה ותקדים לוויתורים נוספים .עדיף היה שישראל תעמוד מול מדינות ערב מאשר מול הפלסטינים הנתמכים ע'י ארצות האיסלאם.כפי שנראה ברגע זה אנחנו מצטיירים בעיני העולם כמדכאים מיעוט קטן חסר ישע ועוד הגרוע יבוא כאשר ערבי ישראל יתחילו להתלונן בפני מוסדות האו'ם על ''מדיניות האפרטהייד''.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קרטר,ומה עם שטחים שכבשתם ממקסיקו. תשמשו דוגמה לפני שאתם מכת (ל''ת)

    מכתיבים לנו., 15/06/09 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי שאל אותו ?

    יהודי, 15/06/09 12:42

    שיראל מדינה עצמאית.
    שאובמה וכ''ש קרטר יעסקו בענינים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קרטר - לך הביתה כבר...

    רוני-חיפה, 15/06/09 12:42

    מתי תבין שאף אחד לא מתייחס אליך ברצינות???

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קרטר אנטישמי, שונא אותנו

    רבקה, 15/06/09 12:41

    תרח עקשן, בעל אגו מבהיל. השם ישמרנו ממנו ומכוונותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם חצי מהמתנחלים ישארו במדינה הפלסטינית אז

    מיכאל, 15/06/09 12:39

    איך אפשר יהיה לקרוא לה מדינה פלסטינית, על פי ההגיון של קרטר יהיו שם יותר מ-25% לא ערבים. לכן היא תהיה גם כן ''מדינת כל אזרחיה''ץ כלומר אין שום צורך להקים מדינה פלסטינית, או שכמו תמיד זה תופס רק לצד אחד?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם ריבלין הוא הח"כ הכי טיפש בימין או שיש גרועים ממנו? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/06/09 12:39

    הגב לתגובה זו

    • הוא טיפש לא קטן וחכם לא גדול. (ל''ת)

      מוכר פיסטוקים., 15/06/09 13:05

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר שאלת...

      זקני הגליל, 15/06/09 13:45

      בכל גופך יש פחות שכל ממה שיש לריבלין במילימטר של עכוזו.

      הגב לתגובה זו

      • דברי חכמה אמרת. שמא מעוזך יצאו הדברים? (ל''ת)

        חכם בעכוזו, 15/06/09 14:17

        הגב לתגובה זו

        • לא. את זה למדנו מזקני צפת (ל''ת)

          זקני הגליל, 15/06/09 19:12

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    פתאום השנה הליכוד החליט שאין דבר כזה שתי מדינות (ל''ת)

    sdghfd, 15/06/09 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עכשיו אתם מבינים כמה נאום נתניהו היה גדול?

    קרטר הוא העד, 15/06/09 12:35

    קרטר אומר שביבי העלה דברים שהממשלות הקודמות לא העלו. זה בדיוק העניין!

    נגמר עידן ההתרפסות והויתורים. החל מאתמול נתניהו הציב קיר הברזל כמו מבית ז'בוטינסקי.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה שביבי רצה זה לחזור הביתה חי אחרי הנאום.מת חי. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 15/06/09 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    להסגיר את פעילי מר"צ שיועצים לאובמה בבית הלבן נגד ביבי!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 15/06/09 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בקרוב בקרוב,ביקורים מאורגנים לישראלים בירושלים.כן עם דרכונים. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 15/06/09 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ג'ימי קרטר הוא סוכן ופועל בטריק הנשיאים האמריקאים הידוע.

    מיקי, 15/06/09 12:32

    לפיו הוא לא באמת מתכוון לרוב גדול מאוד של הערותיו החיוביים אל יריביו. יש לקחת את האיש הזה בערבון מוגבל למאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עם כל הכבוד לנשיא לשעבר גימי קרטר.שימשיך לגדל בוטנים ולא יתערב

    bahary5 , 15/06/09 12:30

    ראינו מה הוא עשה בזמן כהונתו גם לארצו וגם לידידות ארה"ב,בעולם
    הוא לא בתמונה!!!!,הכל השתנה,התנאים השתנו,הפלסטנינים גילו את פרצופם האמיתי,אנו לא זקוקים לעצותיו גם הממשל לא זקוק,אם הוא כזה הומני ורוצה לתרום לחברה,שיסע לכמה מדינות באפריקה ויפתור להם את בעיות הרעב,המחלות,ורצח עם , הם טובחים אחד בשני,כולם עומדים מהצד כולל גימי קרטר,ולא עושים דבר במקום שיוציא את האנרגיה שלו היכן שלא זקוקים לו,אולי אפילו בביתו יש לו מה לעשות,גם בארה"ב יש עוני אין ביטוח בריאות ממלכתי,הנה הצעתי לו אתגר...שיטפל בביתו בביטוח בריאות ממלכתי ואז הוא ירשם בהסטוריה כמנהיג אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה פוליטיקאים נפגשים עם קרטר. איזה טמטום.

    אחד 1 , 15/06/09 12:29

    הנשיא לשעבר הזה ידוע כאנטי ישראלי עיקבי ועקשן. אף פעם הוא לא היה ישר והוגן כלפי ישראל. הוא מנצל את ההתרפסות היהודית בפני הפריץ ובא וחוזר ובא למרות שתרומתו היא שלילית תמיד.
    הגיע הזמן שלא יתיחסו אליו ושיפגש רק עם השמאל והערבים אשר אליהם ממילא אף אחד לא מתיחס ברצינות.

    הגב לתגובה זו

    • לא טמטום. משחק מוחות. (ל''ת)

      מיקי, 15/06/09 12:34

      הגב לתגובה זו

    • פשוט חמורים (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 15/06/09 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אהה, ג'ימי, הבנתי. להלן רשימת המכשולים לשלום:

    מכשול לשלום?, 15/06/09 12:28

    ירושלים בירת ישראל= מכשול לשלום
    הפסקת ההסתה מגיל שנה = מכשול לשלום
    אי הפגזתנו בטילים = מכשול לשלום
    הכרה בסרבנות הערבית החל מ 48 = מכשול לשלום
    בקיצור: ישראל = מכשול לשלום

    טוב, תודה, עכשיו הבנתי.
    ברגע שאחליט להתאבד אן להגר- אודיע לך, שאתה כבר יכול לעשות מה שאתה משום מה מכנה: ''שלום''

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא סותר את עצמו הזקן השקרן הזה

    ziv78 , 15/06/09 12:27

    "מעולם לא היה ראש ממשלה שהציב קשיים כמו נתניהו" עם זאת הוסיף "ביני לבין בגין היו חילוקי דעות גדולים יותר" והמסקנה היא: אתם הישראלים פרייארים חסרי עמוד שדרה עם פה גדול, לא צריך להיבהל מזה שאתם אומרים שלא תתכופפו.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי קרטר עדיין חושב שהוא נשיא ארצות הברית זרת הבעיה (ל''ת)

      אריק, 15/06/09 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    קרטר הוא אנטישמי ויש לאסור את כניסתו לארץ. (ל''ת)

    המטיף, 15/06/09 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיצטרף כבר לבגין וסעדת הם מחכים לו (ל''ת)

    א, 15/06/09 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כנראה שבוטנים מזיקים לאינטלקט (ל''ת)

    גם נשיא יכול להיות אדיוט, 15/06/09 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להכריז על קרטר אישיות בלתי רצויה- הבנתם אותו? לפלסטינים מגיעה מדינה

    רעמסס, 15/06/09 12:24

    משלהם, ליהודים לא. זה מה שקורה משאיפת אדי בוטנים במשך זמן רב מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    Karter is all nuts as he was (ל''ת)

    marion, 15/06/09 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    על מה אתה מדבר?? איזה מכשולים?? (ל''ת)

    11, 15/06/09 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    על איזה היסטוריה הפלסטינים מדברים ? איזה הסטוריה יש להם חוץ מבתים. (ל''ת)

    7, 15/06/09 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנחנו צריכים להכיר בפלסטינים , אבל הם לא צריכים להכיר בנו. מי המשכול ? (ל''ת)

    חחחח, 15/06/09 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ארה''ב צריכה להבין ש ...לישראל יש קוים אדומים !

    שונאי ישראל, 15/06/09 12:19

    כן לשלום!
    לא בכול מחיר !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בשביל קרטר , מדינת היהודים , היא מכשול בפני עצמו. ככה זה . (ל''ת)

    6, 15/06/09 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה ציפיתם ממגדל בוטנים עם שכל בגודל של בוטן. (ל''ת)

    שמן חריע, 15/06/09 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זקני אמריקה

    זקני הגליל, 15/06/09 12:16

    מותר לזקני אמריקה לחשוב כמו קרטר. הערה קטנה בכל זאת. מה רע שנתניהו לומד מנסיונם של אחרים? כל מה שנתנו ראשי ממשלות קודמים (כולל הסכם חברון שביצע ביבי)לא עזר לקידום השלום להיפך עוד טרור ועוד פיגועים, זה מה שקיבלנו. לכן נתניהו יותר חשדן בכוונות אוייבינו. והצדק עימו. ''ייתנו יקבלו לא ייתנו לא יקבלו'' כבר אמרנו?

    הגב לתגובה זו

    • אצל הערבים עם האוכל בא התאבון (ל''ת)

      okokin , 15/06/09 12:26

      הגב לתגובה זו

    • אם לא תהיה הפרדת אוכלוסיות מוחלטת גם הערבים במדינה היהודים

      okokin , 15/06/09 12:28

      ירצו יום אחד הכרה עצמי ואז שום תהיה פה מלחמת אזרחים עדיף עם כל מה שכואב להפריד את האוכלוסיות הם שם ואנחנו פה באופן מוחלט

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קארטר !!! אולי תחזור לגדל בוטנים ותעוף לנו מהעיניים???? (ל''ת)

    אודי, 15/06/09 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם ישראל אינה יהודית, למה צריך עוד מדינה?

    יהודי, 15/06/09 12:14

    נתניהו אמר בפרוש שלא ירחיב, אלא ישמר.
    למה לסלף?
    ואם ישראל אינה יהודית, למה צריך עוד מדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברפובליקה הערבית של מצריים חיים מליוני נוצרים קופטים

    עמית, 15/06/09 12:13

    ברפובליקה המוסלמית של איראן חיים מליוני מיעוטים שאינם מוסלמים. האם קרטר דורש מהם או ידרוש מהם לשנות את הגדרותיהם? צבוע.

    הגב לתגובה זו

    • שהערבים הנוצרים במדינה יסתכלו ויראו מה קרה ל"אחים שלהם" בעזה (ל''ת)

      okokin , 15/06/09 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש הבדל בין "ג'מי" לבין הספר "חברים מספרים על ג'מי" .האחד הוא ישראלי

    פאנייקה , 15/06/09 12:11

    יש הבדל בין "ג'מי" לבין הספר "חברים מספרים על ג'מי" .האחד הוא פרו ישראל, והשני הוא שונא ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכול המתנחלים תתחילו לארוז..

    קובי, 15/06/09 12:08

    ברוך השם בניית ההתנחלויות לא תפסק.. תתחילו לארוז כי תמשיכו לבנות במקומות אחרים
    תצליחו בכול מעשה ידיכם אמן..לא לשכוח לנוח בין 14-- 16 כי יש שמש חזקה בחוץ..ותשתו הרבה מים

    הגב לתגובה זו

    • כמה צפוי:)..אם היית טורח להפגין כזאת שנאה כלפי פלסטינים

      זיו_! , 15/06/09 12:26

      חבריך מהשמאל היו מכנים אותך גזען פאשיסט נמוך מצח ואנאלפאבית.
      אבל אני מניח שכאשר שמאלני מתייחס ליהודים..אחים ..בשר מבשרו, בצורה כזאת, זה הופך את זה אוטומטית מפאשיזם טהור, געזנות צרופה...למסר של אחווה ושלום..נכון שמאלני קטנטן שלי?:)

      הגב לתגובה זו

      • זיו לא באמת קראת (ל''ת)

        אהוד, 15/06/09 13:44

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    על מדינת ישראל להזהר מליפול ב"קסמיו" של הפשיאט ששמו קרטר

    פאנייקה , 15/06/09 12:07

    על מדינת ישראל להזהר מליפול ב"קסמיו" של הפשיאט ששמו קרטר,
    הוא כתב ספר בו מתאר את הישראלים לנאצים. גם חוסיין אובמה השווא אותנו אליהם בסבל העם הערבי, אבל בנתיים מי שסובל אלו היהודים, כי עם שכנים כאלו אין אפשרות לדו-קיום.והעדות הנכונה לכך אפילו בניהם הפתח והחמס אין דו-קיום.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמכנה אחרים כפשיטסטים אינו פשיסט אלא טועה במקרה הגרוע ביותר.

      עמית, 15/06/09 12:15

      אין טעם להכנס לויכוח על הגדרות אבל אתה חייב להיות עיור אם אתה אומר שהיהודים הם הסובלים. היהודים שנוסעים על ג'יפים ואוכלים במסעדות פאר לעומת הפלסטינאים שאפילו לעבור ממקום למקום הם לא יכולים בחופשיות.

      תגיד - הם הביאו את זה על עצמם , אבל אל תגיד שאנחנו הם אלה שסובלים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לערביי ישראל שאוכלוסיית הגיפים והטירות שלהם

        okokin , 15/06/09 12:24

        גדולה בפועל מהצהרות המס שלהם . גם אחוז הפושעים והנהגים העבריינים שלהם גדולה מאחוזם באוכלוסיה מספר מונים

        הגב לתגובה זו

        • גם אחוז העבריינים המזרחיים גבוה יותר מאחוזם באוכלוסיה. מה הקשר בכלל?

          עמית, 15/06/09 22:46

          אם נוח לך אתה יכול להשוות את הפלסטינאים בשטחים לאחיהם במדינת ישראל. האמת זהה - החיים של הערבים בשטחים בזבל בהשוואה לרמת החיים בתוך ישראל (או בהתנחלויות).

          הגב לתגובה זו

      • אתה סובל בריבוע רק שהתרגלת

        מצחיקול, 15/06/09 12:31

        אני מקדיש חודש בשנה לצורך הענין
        והחיים האזרחיים נראים אחרת לגמרי
        בגלל כל הענין הזה

        הגב לתגובה זו

      • תגיד - כן הם הביאו את זה על עצמם, אבל כן אגיד שאנחנו הם אלה שסובלי.

        פאנייקה , 15/06/09 22:43

        מפני שאני עושה מילואים
        ולכן אני סובל מהשכנים שלי
        הבנת זאת עמיתי?

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ריבלין המטומטם,בשביל מה אתה עושה כבוד לשונא ישראל ונפגש איתו (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/06/09 12:06

    הגב לתגובה זו

    • ריבלין הוא רודף ''כבוד'' מפוקפק המבזה את הכנסת, מזכיר את דליה איציק. (ל''ת)

      מצביע ליכוד-תומך ביבי., 15/06/09 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שמתם לב,אמש בנאומו של ביבי אף מילה על החזרתו של גלעד שליט

    מיכל, 15/06/09 12:06

    רק שלום מדומה יש להם בראש!

    הגב לתגובה זו

    • את טועה ומטעה. הוא כן דיבר על גלעד שליט. (ל''ת)

      דוד ארץ ישראל, 15/06/09 12:20

      הגב לתגובה זו

    • שליט

      א, 15/06/09 12:20

      בלי קשר לתוכן הנאום דעתי עליו נתניהו כן התייחס לשליט

      הגב לתגובה זו

    • אמר גם אמר כניראה שאתה קראת תקציר מסולף (ל''ת)

      okokin , 15/06/09 12:23

      הגב לתגובה זו

    • או שהיית בטריפ או שאת לא מבינה עברית. (ל''ת)

      הגננת שלך., 15/06/09 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מר קרטר היקר, הפלסטינים בהתנהגותם המתלהמת ועמי ערב הסרבנים והעקשנים

    אנחנו הוכחנו את מה שהם לא, 15/06/09 12:05

    הם הם המכשול בעליה לעבר המטרה והיעד הנכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גימ י קרטר הוא אנטישמי מוסווה מסלף ההיסטוריה היהודית וסיבותיה בכול (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/06/09 12:04

    הגב לתגובה זו

    • העולם ישנם עמים ומדינות מעורבבות אחד בשני אז ביגלל זה הם עיבדו את (ל''ת)

      פקק תנועה , 15/06/09 12:06

      הגב לתגובה זו

      • את הרכבת עמם ומדינתם ושינו זהותם הכוללת בגלל זה כפי שקורה בארופה (ל''ת)

        פקק תנועה , 15/06/09 12:08

        הגב לתגובה זו

        • היהודים ניסו להתערבב בארופה בשמחה רבה אבל לבסוף הייתה השואה (ל''ת)

          okokin , 15/06/09 12:22

          הגב לתגובה זו

          • נכון מאוד (ל''ת)

            פקק תנועה , 15/06/09 12:54

            הגב לתגובה זו

    • קרטר הוא זה שהביא לנו את השלום החשוב ביותר. אמנם הוא לא יהודי ימני

      עמית, 15/06/09 12:17

      אבל בטח שהוא לא אנטישמי.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לאותו קרטר שרץ להתחבק עם כל מוסלמי

        זיו_! , 15/06/09 12:30

        החל באסד הבן , עבור בחברי כנופיית החאמס בדמשק וכמובן הנשיא הנבחר, שמש העמים, אור לגויים, הוד רוממותו והבל פיו הנסיך מחמוד אחמדי-נאג'ד.
        לא רק שניתן אלא אף רצוי לכנות אותו אנטישמי.

        הדבר היחידי שהוא הביא זה בוטנים אמריקאים למפגשים בין סאדאת למנחם בגין המנוח.
        את הצעדים הקשים עשו סאדאת ומנחם בגין.

        הגב לתגובה זו

      • איזה שלום יש במחוזותנו על מה אתה מדבר וכול אדם שמיתכחש ליהדוותנו הוא

        פקק תנועה , 15/06/09 12:57

        אנטישמי ומאז ומתמיד זה לא דבר חדש בהיסטוריה האנושית שלנו שתמיד ניסו להכחיש את יהדותנו מוצאנו מוקרותנו ומדינתנו כולל שכננו החדשים שניקראים פלשטינאים

        הגב לתגובה זו

      • איזה שלום - עם מדינה שלא רוצה להכיר בישראל יהודית ???? (ל''ת)

        okokin , 15/06/09 14:41

        הגב לתגובה זו

    • לא מוסווה (ל''ת)

      רן, 15/06/09 14:38

      הגב לתגובה זו

      • אסור לנו לתת להם להעליב אותנו כך בפומבי לעניי כול (ל''ת)

        פקק תנועה , 15/06/09 15:25

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם הכרה בנו, פירוז, ויתור על זכות השיבה זה יותר מדי - שלא תקום מדינה

    רוני, 15/06/09 12:03

    מה אתה רוצה ? שנקריב את המדינה שלנו על מזבח העגל הפלשתיני ?
    שניקח מדינה שבתוך 60 שנה הפריחה את השממה והפכה למעצמת תרבות והיי-טק ונקריב אותה בעבור שלטון איראני-חמאסי ?
    חמודי - לך לישון.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק ! יש קוים אדומים שאסור לנו לחצות !

      קרטר אנטישמי, 15/06/09 12:22

      מומלץ ליקרוא את הספר של קרטר שם כתוב מה הוא חושב על היהודים וישראל !

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לפי קרטר ואיסלם מדינת ישראל היא היא מכשול לשלום (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 15/06/09 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף יצא הגזען קרטר ובפומבי אמר שמדינה יהודית היא מכשול לשלום (ל''ת)

    ראוי לגרשו מישראל ומיד., 15/06/09 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בינך לבין בגין היו חילוקי דיעות על מדינה קיימת - לא מדינה שניזרע

    בדוק , 15/06/09 12:02

    בתוכנו בגלל לחץ אטומי של כל העולם ותיבלע אותנו. והחזיר את סיני זה היה להחזיר מדבר שגם את חלקו הפרחנו. לתלוש את תושבי ימית מבתיהם זאת היתה קטסטרופה שנחקקה בכל מתבונן.

    הגב לתגובה זו

    • לו לפחות היה לנו שכל להתנות את ההסכם בזה שמצריים היתה לוקחת

      החכם באדם , 15/06/09 12:06

      את עזה מצבינו היה טוב אבל לצערנו סאדאת ידע שתושבי עזה הם הביוב של המזרח התיכון ולא רצה בהם והנה אנחנו היום צריכים להתמודד עם הפנאטים הללו

      הגב לתגובה זו

      • זה היה התנאי של סאדאת להסכם השלום - השאיר לנו את עזה כקללה (ל''ת)

        בדוק , 15/06/09 12:20

        הגב לתגובה זו

        • גם המצרים ידעו שעזה היא כמו פח זבל (ל''ת)

          okokin , 15/06/09 12:21

          הגב לתגובה זו

      • תאור למעלה ממליון איש כביוב אינו מכובד ומזכיר תאורים שנאמרו על היהודים (ל''ת)

        עמית, 15/06/09 12:21

        הגב לתגובה זו

      • הם לא נצחו במלחמות אז הם המציאו עם שבעזרתו הם יצליחו לנצח אותנו (ל''ת)

        jak, 15/06/09 13:54

        הגב לתגובה זו

        • ישראל היתה הראשונה להגדי ר את הפלסטינאים כעם! נא לדייק! (ל''ת)

          GIGI, 15/06/09 15:48

          הגב לתגובה זו

      • אם רק לרביןם היה שכל להתנות את ההסכם עם ירדן בקבלה של יו''ש לידיהם.. (ל''ת)

        יו''ש=ביוב בדיוק כמו עזה, 15/06/09 15:49

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז קרטר אמר, אז אמר. (ל''ת)

    עיתונאי ציוני, 15/06/09 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    קרטר הוא לא יותר מאנטישמי קטן (ל''ת)

    אזרחית, 15/06/09 12:00

    הגב לתגובה זו

    • גדול אתה מתכוון (ל''ת)

      okokin , 15/06/09 12:20

      הגב לתגובה זו

      • קטן, אני מתכוונת

        אזרחית, 15/06/09 12:35

        כדי להיות אנטישמי גדול צריך יותר אינטליגנטיה ויותר יכולת שכלית.
        גם כדי להרע צריך לחשוב ולתכנן ומה לעשות, חכמה אינה ערובה להימנעות מאנטישמיות, יש לנו גם לא מעט ישראלים אינטליגנטים ונבונים שהם אנטישמיים.

        הגב לתגובה זו

        • עיניין של פרספקטיבה - הגדול נבלה והקטן טרפה (ל''ת)

          okokin , 15/06/09 14:40

          הגב לתגובה זו