• 92.

    יפה מאוד זו כוונת הנאום (ל''ת)

    כותרת מרשימה של הפלסטינאים, 22/06/09 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    וגזענים. (ל''ת)

    הם ברבארים, 22/06/09 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חאלאס בואו נכנס בהם

    אביאל, 16/06/09 12:32

    דג ששוחה באקווריום והורג דגים אחרים צריך להוציא אותו מהמים ולא לדבר איתו יפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אצלך הדג מס!ריח מהראש (ל''ת)

      הרגש הנכון , 20/06/09 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    פקק תנועה טוען שאם הירדנים יכירו בהגדרה לזכות עצמית..אז יהיה שלום (ל''ת)

    בוגר החוג למדעי המדינה, 16/06/09 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    וואאוו...אתם גם פה !!?? "הרגש הנכון" + alos......

    השומר הצעיר , 16/06/09 00:26

    בטח גם כאן כבר מכירים אותכם-זוג השמאלנים "אוכלי הכריות" וגם "חוטפי המכות" בכל סוף שבוע בנעלין !! השמאל הישראלי בגדולתו--גם קרס לפחות לדור שלם,גם מפגין שם בנעלין וגם מקבל את מכות הפלאים של משמר הגבול !! אבל תגידו: למה לא מראים בחדשות יותר מכמה שניות איך אתם חוטפים שם בומבות ?? כי זה ממש עושה לי את כל השבוע הבא ! מעניין מה הראפר עושה עכשיו...כצפוי ,שמו סוף סוף לב על הדפקט הזה גם בטלוויזיה שלהם! היה ברור שהסטנד-אפ יחגוג על חוסיין ומישל ! כמה כבר אפשר לעשות פוזות ולדקלם ,רגליים על השולחן..."דרישות" מממשלת ישראל"...מסרתי לגורילה: "דרישות" אני מסכים לו שיציג רק לאשתו ! בחייך חוסיין...זה חינוך "מייד ין אינדונזיה !?"חזון יש לו...יופי ! רק על חשבוננו...איך ביבי "סגר" עליו..ענק ! וכאן..אותו הדבר-אפילו ציפוש וברק ושמעון היקר פשוט אין להם בררה וחייבים איך שהוא לתת מילה חיובית לנאום..גם קצת ביקורת,אין בעיה ! לגיטימי !חיים רמון...וואאוו..טרגדיה יוונית !איך הבוקר ברדיו...איזה תענוג..קמה קשה לו להודות ומשחק עם המילים...שקוף! חיימקה-תוריד את הכובע -נתניהו ראש ממשלת ישראל -מנהיג אמיתי ,לא "מרים דגל לבן" מול המוסלמי בבית הלבן! היום כוכב הרוק מבין קצת מה עושים לו הערבים בכלל והפלסטינאיים בפרט !

    הגב לתגובה זו

    • שומר הצעיר שומר חזק-מצאתה ג"וב!

      הרגש הנכון , 20/06/09 01:09

      ככה לא בונים מדינה!

      הגב לתגובה זו

    • השומר הצעיר-אתה מגדיר את אובמה המוסלמי השחור בבית הלבן!

      הרגש הנכון , 20/06/09 01:23

      אז למה המוסלמי הזה שהוא גם "נשיא ארה"ב" צריך לעזור לנודים כמוך!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה חוסיין לא הקים להם מדינה עד 1967?

    עמי זלצמן, 15/06/09 20:13

    למעשה העם הפחלסטיני זה פיקציה שהומצאה אחרי כיבוש 1967 . עד אז בכלל הערבים עצמם לא הכירו בעם הזה והפלסטינים עצמם לא ראו את עצמם כעם אלא כחלק מהמרחב הערבי. מי הפריי לחוסיין להקים להם מדינה? למה אמריקה לא לחצה עליו לעשות כן? זה בסך הכל תרגיל להוציא מידינו את השטחים בחינם כדי שהמצב שקדם למלחמת ששת הימים יחזור לשרור בשטח. על ביבי ומשרד החוץ לחשוף את השקר הערבי הגדול.

    הגב לתגובה זו

    • חוסיין היה פיכח לא רצה עם סוג "ג" וויתר על הגדה-.

      הרגש הנכון , 20/06/09 01:17

      ועוד הרחיב את הסדר עם ספטמבר השחור!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    המצב מוביל למעין ''התנתקות 2'' בגדה

    והנה התחזית, 15/06/09 18:50

    ולכל הימניים- זה מה שצריך לעשות מבחינה טקטית ע''מ למנוע טענה למדינה דו-לאומית משותפת (אותה יהיה קשה מאוד לישראל להדוף), שיעלו הפלסטינים בתוך זמן קצר(מקווה שלא מדי), לא כתבתי על פינוי יישובים, אע''פ שחלקם יפונו אבל בהחלט לא רובם, מה לעשות ישראל תצטרך לשלם מס שפתיים לקהיליה הבינלאומית, מה שכתבתי זו לא משאלת לב- זה הדעה שלי על מה שיקרה.

    הגב לתגובה זו

    • מדינה דו לאומית יחסל את ישראל דמוגרפית-ולא תיהיה יותר יהודית (ל''ת)

      הרגש הנכון , 20/06/09 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    1000 שנים יעברו לפני שתקבלו מאיתנו מדינה

    שבץ חלובה, 15/06/09 18:21

    למה שאנחנו ניתן לכם מדינה. ביבי הוא לא הרצל הפלסטיני. אנחנו לא חייבים להם כלום. לא יושבים על האדמה שלהם לא כבשנו מהם כלום וגם לא נלחמנו בהם. הם פתאום הופיעו מהשום כלום והחלו לטעון שהם עם. זה שקר גדול כי עד 1967 אף אחד לא ראה בהם עם ואף אחד לא חשב להקים להם מדינה. למה המלך חוסיין לא הקים להם מדינה עד 1967. הם נולדו כעם רק כתוצאה ממפלת ירדן ב 1967 וזה טריק כדי להוציא מידינו את השטחים ואת ירושלים. זכות השיבה? על זה כבר ויתרו כי יש להם את ערביי ישראל כגייס חמישי אז למה הם צריכים להזרים עוד ערבים. ערביי ישראל יעשו את העבודה בעזרת קצבאות ילדים של בטוח לאומי ובטוח בריאות חינם שקיבלו מהשר רמון ב 1995 .

    הגב לתגובה זו

    • לא יקבלו לעולם (ל''ת)

      מר חלובה, 22/06/09 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לאבו מאזן הנאום של ביבי לא חיסל קידום לשלום אלה פתח אפשרות למו"ם

    הרגש הנכון , 15/06/09 17:48

    אם אבו מאזן היה נכנס למו"ם רציני וישיר היה יכול ללבן דרכי תהליך להסדר-לפחות להראות מוסכמות וללבן חילוקי דעות-2 מדינות קיבל אבל מה עושים הלה.
    השאלה עם הפלסטינים רוצים באמת הסכם שלום ולא סתם אבו מאזן בכה אצל אובמה וסיבן אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    He should have remained silence

    Israel, 15/06/09 17:44

    It's better to talk less and do more Bibi just shut the... even if the Israeli people are with you

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ישנה קרבה מענינת בין החמאס והג'יהאד לבין הימין היהודי קיצוני (ל''ת)

    לא-רוצים-פשרות-, 15/06/09 16:56

    הגב לתגובה זו

    • גם הימין יקבל פשרות אבל בחר בדרך הקשה. (ל''ת)

      הרגש הנכון , 15/06/09 17:49

      הגב לתגובה זו

    • יש קירבה גדולה יותר בין פעילי השמאל וערביי בילעין. (ל''ת)

      קורבה, 16/06/09 01:35

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פלסטיני יקר=למה שכחת להגיד עוד אלפיים שנה=כך יותר טוב=תשארו במקומכם@^@ (ל''ת)

    נ.כהן בלאו הכי השלום לא יחזיק מים=אין אמונה בכם=די, 15/06/09 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מגיבי הימין לא קלטו שביבי הנערץ שלהם אמר-2מדינותל2עמים (ל''ת)

    ALOS , 15/06/09 15:56

    הגב לתגובה זו

    • אני "מרכז" אם זה כך למה הפלסטינים לא נכנסו למו"ם (ל''ת)

      הרגש הנכון , 15/06/09 17:51

      הגב לתגובה זו

      • ביבי מרוויח זמן... ואמר זאת באופן עקמומי (ל''ת)

        שתבין..............., 15/06/09 21:13

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    "חיסול יוזמת השלום" (ל''ת)

    chaimgal, 15/06/09 15:49

    הגב לתגובה זו

    • שלום שלום ואין שלום

      chaimgal, 15/06/09 15:58

      מי שמחסל באופן שיטתי את יוזמות השלום הם הפלשטינאים.
      לא משנה איזו תוכנית יציגו הליכוד המערך קדימה או מרץ הפלשטינאים לא יסכימו לקבל.

      יש להם מטרה אחת בלבד והיא מדינה אחת בלבד בין הים לירדן היא מדינת פלשטין. זה גם מתאים לכל מדינות האזור כולל אלו שחתמו אתנו על שלום.

      עלינו לשכנע את האמריקאים שזהוא המצב ואנחנו לא נוכל לקבלו.

      אבו מאזן יודע את מספר הטלפון של נתניהו
      כשירצה בשלום שיתקשר.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם זה תלוי בלסטינים אפילו אחרי 2000 שנה לא יעשו הסכם עם ישראל!

    דבורה ש., 15/06/09 15:40

    וכי איזה הסכם, יוזמה או מחווה עשו עד עכשיו הלפסטינים כדי לקדם בכהוא זה את יוזמת השלום.
    שעכשיו הם מדברים על חכיון של 1000 שנים עד שיימצא פלסטיני שיסכים לחתום על שלום! אתם ברשות חושבים או חשבתם שאתה מדברים עם ילד קטן, וכך באמת כל השנים נתנו לכם הרגשה כזו, אלא שנגמרו התירוצים ועכשיו הגיע התכלית, רוצים שלום או לא רוצים שלום, זאת השאלה? ואם התשובה היא כן, אז ירדן היא המדינה בשבילכם, כי להוסיף 2 מליון פלסטינים החיים היום במחנות הפליטים ל-90% שיש כבר בירדן, זה לא נורא בכלל, עובדה, היא כי המלכה ראנייה, פלסטינית וילדיה נסיכים וביום מן הימים יהפכו למלכים!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לי אישית אין בעיה לחכות 1000 שנה לשלום (ל''ת)

    הערבים הם אלה שחיים בזבל, 15/06/09 15:16

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      הרגש הנכון , 15/06/09 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ירדן היא פלסטין! על כל הפלסטינים (כולל ערביי ישראל) להתכנס לשם! (ל''ת)

    רותם ס , 15/06/09 12:38

    הגב לתגובה זו

    • את היחידה שמבינה את המצב

      שבץ חלובה, 15/06/09 18:23

      כן ירדן היא פלסטין כמו שטען פעם שרון לפני שירד מהפסים. הקמת מדינה פלסטינית בתנאי שתקלוט את ערביי ישראל אחרת יהיו להם שלוש מדינות כי בישראל הם דורשים עכשיו מדינה דו לאומית כשלב ביניים לפני הפיכת ישראל לחלק מפלסטין.

      הגב לתגובה זו

    • רותם גם ירדן חלק מארץ ישראל לא לשכוח (ל''ת)

      עם ישראל חי, 22/06/09 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    חחחח יצאתם חומוסים אחד אחד :)

    פנדה , 15/06/09 11:14

    נפלתם בפח, אני מקווה שתמשיכו לחפור לעצמכם את הבור שאליו נתניהו הפיל אתכם. עכשיו אתם שוב הרעים, אתם הסרבנים, אתם אלה שמסרבים למו"מ. איך אמרו פעם - הפלסטינים לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הנאום חיסל את רצון הפלשטינים לחסל את מדינת ישראל,היא מדינת היהודים.

    משה, 15/06/09 11:13

    הפלשטינים דורשים מדינה בה כל העולם כולל ישראל חייבים להכיר.
    אבל הפלשטינים לא מוכנים להכיר במדינת ישראל כמדינת היהודים.

    לא יעלה על הדעת כדבר הזה.קודם שתוקם מדינה פלשטינית,על הפלשטינים להכיר בישראל כמדינת היהודים.שאם לא כן,לא תוקם מדינה פלשטינית.

    בוודאי שנאום נתניהו סגר את הסיכוי לחיסול מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא משלמים לי...יש לי קצבה מהביטוח הלאומי... (ל''ת)

    ALOS, 15/06/09 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כמה

    אי, 15/06/09 10:33

    אפשר להיות טיפשים, כל פעם שיש איזו הצעה לפלסטינאים הם דוחים אותה על הסף, כך זה פועל כבר 60 שנה.מה ניתן להגיד עוד חוץ
    מטיפשים גמורים ,כנראה זה בגנים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 15/06/09 10:21

    עם ישראל לא יצטרך לחכות 1000 שנה לאף פלשתינאי שיסכים כי יש במגרתו תוכנית חליפית לתוכנית זו המוגבלת בזמן להסכמה.
    התוכנית החליפית הנקראת ''סוף לאויבי ישראל'' מיישרת קו עם האיחוד הלאומי בה הסטטוס של יהודה ושומרון נקבע בחוק בכנסת.
    פרטים בהרחבה תוכלו לשמוע בהרצאה הבאה באוניברסיטת בר-אילן.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק גירוש מסיבי ייפתור העניין עם ''הפלשתינים'' /זהות שהיא שקר מוסכם (ל''ת)

    י.א, 15/06/09 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם הם לא רוצים לעשות שלום אז להחזיר את אש''ף לטוניס.

    הביאו אותם בשביל שלום לא ?, 15/06/09 10:07

    זה לא בית הארחה בחינם פה.
    לא מבצעים את מה שהובאו לפה בשבילו,אז להחזירם לטוניס.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נתניהו צודק בכול מילה ומילה ואים שכניו לא מכירים בו ובעמו כיהודים (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/06/09 08:57

    הגב לתגובה זו

    • ואים הם רוצים מדינה הם לא יכולים להיתעלם ממוצאם היהודי של שכנם

      פקק תנועה , 15/06/09 09:05

      ואלו שלא אוהבים את נתניהו מסיבות שונות ומשונות לא יכולים להגיד שנתניהו לא צדק בכול מה שכתב בנאומו הוא כן צדק בכול מילה ומילה ופרושה אי אפשר לעשות שלום עים עם שלא מכיר בנו כעם יהודי וזה דבר בסיסי ביותר וכבר עברנו דבר זה באירופה בתקופת מילחמת העולם השנייה

      הגב לתגובה זו

      • נכון...זה היה לפני תקופת המנדט..עוד מימי התורכים.. (ל''ת)

        בוגר החוג למדעי המדינה, 15/06/09 10:57

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    הוכחה נוספת שפני הפלסטינאים למלחמה!!!

    NY, 15/06/09 08:55

    לכל השמאלנים, הנה הוכחה נוספת שאין עם מי לדבר בצד השני.
    רק מלחמה הם מבינים. במידה ולא תיהיה ברירה, יש סלק את הפלסטינאים מחלקים החשובים לבטחון המדינה, להמשיך בהקמת גדר הביטחון, ולחכות שאולי יום אחד הם יקבלו שכל, ובמקום בחומרי נפץ ישקיעו בחינוך, במקום בהסתה פרועה, בדיברי פיוס, ומקום לגדל תקוות שווא, להעצים את התקווה לעתיד טוב לילדלי שני העמים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שטח כבוש

    צבי בת. ים., 15/06/09 08:35

    כפי שהערבים מגדירים שטח כבוש ושיש להחזירם,
    נכון, גם עזה שטח כבוש, יש להחזירה למצריי
    הם לא רוצים לקבל אותה כי הם טרוריסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הערבים לא רוצים פיתרון.

    op0987 , 15/06/09 08:12

    כל מי שהולך ומסית נגד מדינת ישראל יש לזרוק אותו למדינה אחרת ערבית.
    מדוע הערבים מתנגדים כל כך למדינת ישראל הקטנה כי הם כל כך רעים שזה לא פלא הרי שטחה של מדינת ישראל הוא קטנטן כל כך זניח לעומת כל השטחים של כל המדינות הערביות ולא אמור להפריע לאף אחד הם יכולים להגר למצרים לירדן ללבנון או לכל מדינה ערבית אחרת אך יש כאלה בתוך ישראל שהמציאו שכל העלום הערבי שונא את הפלשתינאים והם לא יקבלו אותם ואנחנו אוכלים את ההמצאה הזו .

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט!!! (ל''ת)

      אלון, 15/06/09 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    גם את זה הפלשתינאים לא מקבלים כי הם לא מעונינים בשלום

    op0987 , 15/06/09 08:01

    התגובה של הרשות הפלסטינאית רק מעידה על כך שפניהים לא לשלום .

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא ניגמור איתם הם לא יכירו בנו - צריך לזרוק אותם לשטח ירדן

    בדוק , 15/06/09 07:05

    לא יהיה מנוס. הם בעצמם מצהירים שעוד 1000 שנה לא יכירו בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הנאום שלא ננאם !

    שמואל ב', 15/06/09 07:00

    אין לי ספק ולו הקל שבקלים שהערבים לא ייצאו מרוצים ,זה פשוט האופי שלהם !א-''זה לא יוביל לשלום מוחלט וצודק'' נו-נו תראו לי אחד כזה .''סאיב עריקאת הוא שודד מקצועי,הוא לא מסכים על כלום וחי כמו באגדות אלף לילה ולילה. כל הסכם טוב לערבים ,הוא רע לו ולחמולה שלו .ב-''סביבתו של אבו מאזן ,מי זה הסביבה שלו ? עצי פרי טרקטורים וקומביינים מחרשות משדדות תעשיה כבדה עמק סיליקון ,לא ,חבורה של נוכלים מהגווארדיה של עראפת הרוצח הסידרתי .הסביבה שלו מבקשת להקים 10 גדודי חיילים ,מה קרה ,למה? ג-נתניהו ''מוכן'' להקים מדינה נוספת עבור ערביי ארץ ישראל שאבות אבותיהם פלשו אלינו ושתיקרא ''פלסטין'' לצורך העיניין . סן-מרינו אינה זקוקה לצבא חיילים צי מלחמתי חיל-אויר אוגדות שריון וארטילריה היא חיה טוב מאד ומוגנת על-ידי איטליה .ד-ירושלים היא עיר מחולקת ואין צורך לחלקה יותר,היכן בדיוק שמעתם על 60 שנות פליטות ? הפליטים הם אגדה אורבנית ,משחק בידי נהנתנים כדוגמת נסיכי ערב-הסעודית שלא מתחלקים במשאבים ומחזיקים 100 מכוניות רולס-רויס והררי זהב .ה-נאום אובמה ריגש אותכם ? אחרי השלום תשבו לעשן נרגילה ותפסיקו לקנות נשק ,לא תהרגו אחד את השני כמו תמיד ?אין שום אובמה בעולם שיביא לכם מדינה במקום ישראל .60 שנה רצתם לרוסים ולסינים מה קרה ?ערבי מחליף סוסה גזעית בפרד? לסיום,ערבי חכם מכנס את זקני השבט להתיעצויות דשים בסוגיות ובסיכויים לאט-לאט ואילו אתם פצחתם במקהלה מוכנה ומתוזמנת ,שבו עוד 1000 שנה ואז תקבלו פחות ועדיין תספרו את אגדת הפליט הפלסטיני.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נתניהו ניטרל את הפלסטינים מלחסל אותנו - עוד לא תמו כל פלאייך (ל''ת)

    בדוק , 15/06/09 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא ייתכן שלום היום כי איראן שולטת בערביי ישראל!

    הכול שקרים והזיות, 15/06/09 06:52

    הקו האיראני שאומר שישראל תושמד הוא הקו שבו מאמינים ערביי ישראל. ולכן אין שום סיכוי לשלום כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עריקת הודיע שלא יהיה שלום עוד ביום פרסום תוצאות הבחירות בישראל (ל''ת)

    הם לא רוצים שלום, רק תירוצים, 15/06/09 06:35

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני מקווה שהערבים יצילו אותנו בסרובם! (ל''ת)

    רוני, 15/06/09 05:19

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''הנאום חיסל את יוזמת השלום'' כלומר שהנאום הצליח

    ''שמצילנו'', 15/06/09 04:12

    כולם מרוצים פחות או יותר או פחות.

    הכי חשוב שניצלנו מציפי בזכות ישי

    הגב לתגובה זו

    • זה לא חדש שהימין רואה בשלום אסון ובכיבוש משאת נפש . (ל''ת)

      ALOS , 15/06/09 05:35

      הגב לתגובה זו

      • תגובתיך הינה טפשית (ל''ת)

        שמעון הצדיק , 15/06/09 06:15

        הגב לתגובה זו

      • השמאל שוב מדקלם ססמאות שטחיות (ל''ת)

        השני מהאמצע, 15/06/09 06:37

        הגב לתגובה זו

      • ALOS המוביל הארצי של הטיפשות והטימטום של מדינת ישראל (ל''ת)

        בדוק , 15/06/09 07:00

        הגב לתגובה זו

      • תמות ויהיה שלום. (ל''ת)

        op0987 , 15/06/09 08:14

        הגב לתגובה זו

      • בינתיים החבר'ה שלך הם סרבני המו"מ

        פנדה , 15/06/09 11:17

        נתניהו אמר שהוא מוכן למו"מ בכל מקום וזמן - אז מי לא רוצה שלום?

        הגב לתגובה זו

        • בימין הקיצוני יש זהות מנטלית עם החמאס הסרבני (ל''ת)

          אותו דבר, 15/06/09 16:52

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    כמה שהם מפרים הסכמים,ובאים בדרישות-הם מקבלים יותר תמיכה בין לאומית,

    כולל כלכלית-חוצמזה-קדימה כבר עושה להם את העבודה, 15/06/09 03:50

    בחו''ל אצל אובמה,אז למה שיתפשרו ???

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ב67 הם פתחו במלחמה נוספת להשמדת ישראל והפסידו. ישראל צריכה

    irmi1 , 15/06/09 02:40

    להגדיר בחוק ששטח שנכבש כתוצאה ממלחמה להשמדת ישראל , לעולם לא יוחזר לאלה שיצאו להשמדתנו, אפילו במחיר שלום .... זה יפסיק כל תכנון מלחמה לישראל ל-1000 השנים הבאות... אתה הבנת את זה עריקאת...

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והמטומטמים בשמאל היו מבינים את זה (ל''ת)

      רמי, 15/06/09 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    צודקים הערבים-כמה שהם מפרים יותר הסכמים,כך מתחנפים אליהם יותר,וכך

    מזרימים להם יותר כספים.למה שיתפשרו אם קדימה עושה, 15/06/09 02:18

    להם את העבודה בחו''ל ???

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''שלום'' ללא הכרה בישראל כמדינה יהודית, עם פליטים

    ben, 15/06/09 02:12

    שיציפו את ישראל ובסיס טילים מעבר לכתף, זה מה שהפלשתינאים רוצים.
    שילכו לחפש בירדן או בים...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אז לפי אבו מאזן,רק חיסול מדינת ישראל יביא לשלום..הצעה מעניינת

    Swedish Josh , 15/06/09 02:08

    אנחנו רצים לדון עליה בכובד ראש

    הגב לתגובה זו

    • not exactly

      homeless-USA, 15/06/09 02:15

      Israel stil have an open option
      one secular state solution to two people

      הגב לתגובה זו

      • so i guess - homeless will stay homless (ל''ת)

        dandi, 15/06/09 08:09

        הגב לתגובה זו

      • please stay in the usa (ל''ת)

        sagit, 15/06/09 08:55

        הגב לתגובה זו

      • Yea, ya Shahid.

        ASCH , 15/06/09 09:04

        Stay abroad and rid us from your black soul of hatred. And stop posting your filth here, no body really cares.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    הם לא רוצים מדינה יהודית והם רוצים להכניס לישראל את כל ערביי עזה

    irmi1 , 15/06/09 01:44

    והגדה. ורוצים להקים מדינה פלסטנית עם צבא ויכולת ליצור בריתות צבאיות עם חיזבאללה סורייה ואיראן. עם מי ליבני ואולמרט דיברו בלי סוף ועל מה הם ????? אלוהים?????

    הגב לתגובה זו

    • עזה שייכת למצריים וערביי הגדה הם אזרחי ירדן, אין פתרון אחר, פשוט אין..

      irmi1 , 15/06/09 01:49

      והחזרת סיני היתה החלת המהלך להשמדת ישראל...השלום עם ירדן ומצריים מכוון מצידם לדבר אחד השמדת ישראל...אחרת למה מובארק עוד לא דרך בישראל...אפילו פעם אחת...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש שלום עם מי עם היהודים חחחחח לא יהיה כי אין

    סאמי עביד עזה, 15/06/09 01:26

    מי אמר שי יש שלום
    רק מלחמות זה הכי טוב
    בין שני העמים
    שלום רק בדבורים
    מלחמה זה האמת בארץ הקאדוש
    למי יורשלים
    ליהודים אחא לא יהיה
    יורשלים שלאנו
    הי שלאנו
    גם תשאר שלאנו
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • שמע ישראל

      מירו מראשל‏''צ-יהודי גאה, 15/06/09 02:11

      הקמתם את אל אקצא על חורבות בית המקדש שלנו,ואלוהים יקים את בית המקדש מחדש על חורבות אל אקצא,אמן‏!‏ אנחנו נתפלל ונלמד תורה,ואלוהים ילחם בשבילנו‏ כנאמר: ה‏'‏ ילחם לכם ואתם תחרישון

      הגב לתגובה זו

      • אמן (ל''ת)

        אמן, 15/06/09 07:17

        הגב לתגובה זו

        • אמן. (ל''ת)

          ASCH , 15/06/09 09:05

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    thusend years thusend years thats yours prublam (ל''ת)

    yair, 15/06/09 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חחח, נאום ''גזעני'' של נתניהו, איזו צביעות של עזי מצח רשעים

    Avi E#cuador, 15/06/09 00:50

    הגזענות של האסלאם נראה במדינותיהם, אין יהודים ויש מיעוט זעום של נוצרים, פשוט מדברים על שלום; עורפים ראשים ורוצחים ואומרים שמדובר בקיצונים, הממשלה ושלטון ''החוק'' מתאלמים מהרצח ולכולם שם זה גם מובן מכיוון שמדובר בכופרים, התוצאה, השורדים בורחים ויש ניקוי אתני נקי מפשע ומפשזם.
    אותו הדבר אמור לקרות עם השלום של שמאלנים ומוסלמים, יהיהו רוב והמיעוט שישרוד משמאלנים יברח ככשר ישאר מיעוט זעום של יהודים חרדים שיהיו מוכנים לסבול את ''הסובלנות'' של האסלאם.
    יאללה, אל תעשו חשבון, שתזכו למצוות.
    שיגידו מה שהם רוצים עם הבתולות שהשאירו להם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אריקאט החמום מוח במקום לברך לתזוזה טורק את הדלת -איזה טמטום

    הרגש הנכון , 15/06/09 00:35

    אם הפלסטינים לא יהיו סבלניים ורציניים לתהליך שנתניהו בנאומו פתח כצוער להסדר.
    יכולים להפסיד נקורות ושלא יתחברו לפיגועים עם חמאס כי יחטפו חזק והפעם ללא רחמים ללא התחשבות בארה"ב.
    אם הפלסטינים רוצים הסדר שיוכיחו נכונות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק אם נתניהו היה אומר....

    הם היו מסכימים, 15/06/09 00:33

    אנחנו כולנו הולכים לשחות בים התיכון,הם היו מסכימים. ברור שהמטרה האמיתית שלהם היא להעיף אותנו מכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוודאי ''צורם'' יא אבו מאזן, תאוותכם לחיסול ישראל לא קיבלה עוד חותמת

    יהודי, 15/06/09 00:19

    יאסר עארפת, אבו מאזן, וכל שאר ''מנהיגי'' העולם הערבי מנסים מיזה יותר משני עשורים לשנות את המנגינה באוזני העולם המערבי, קרי ''נפנוף בעלי עץ הזית'' כלפי חוץ, טירור, גידופים, הפצת שנאה, שהיא אמירת האמת שלהם לאוזניים ערביות בערבית, האומרות את ההיפך הגמור (נאומו של עארפת בדרבן דרא''פ). אז הנה אבו מאזן, אתם ''צועקים'' בעולם כולו שאתם רוצים מדינה לבני עמכם, אז בבקשה תוכיחו שאכן רצונכם בשלום ולא בעוד דרך להחליש את ישראל, תגידו בערבית, לא באנגלית, צרפתית, או גרמנית, אלא בערבית מדוברת שכל תושב שכם, ג'נין, ועזה, ידע ויפנים שאין אתם ''חוד החנית'' של שאיפות העולם הערבי (קיצוני או ליברלי זה אותו הדבר) כולו לחיסולה של מדינת ישראל. זו בעצם ''הכפפה'' שביבי זרק לכם בנאומו. אנחנו ממתינים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החמאס מדבר על ''גזענות'' (ל''ת)

    שמעתם?, 15/06/09 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תמשיכו לחלום על חזרת פליטים ותשבו במחנות עוד 1000 שנה (ל''ת)

    גם אחיכם לא רוצים אתכם, 15/06/09 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הקיצוניים משני הצדדים לא מעונינים בהסדר. הם מתפרנסים מהזיות וסיכסוך . (ל''ת)

    ALOS, 15/06/09 00:02

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה יש קיצוניים רק מצד אחד!

      הרגש הנכון , 15/06/09 00:37

      הצד הפרגמטי הישראלי רוצה הסדר

      הגב לתגובה זו

      • ברגותי מנהיג פרגמטי אבל כלאנו אותו . כי נוח עם הקיצוניים . (ל''ת)

        ALOS , 15/06/09 05:32

        הגב לתגובה זו

        • ברגוטי באמת מנהיג פרגמאטי. בזה ALOS צודק.

          ASCH , 15/06/09 09:18

          ברגוטי תיכנן להחליף את ערפאת כמנהיג העם ה"פלשתיני". איך עושים את זה?

          מגלים "מנהיגות" בסגנון שהערבים מבינים- שופכים דם ישראלי. זאת היא הסיבה שהוא לקח את הובלת מלחמת אוסלו בשתי ידיו האמונות.

          הוא כמובן נכשל לחלוטין. פת"ח קרס, החברה ה"פלשתינית" קרסה והוא מצע עצמו מרצה כמה מאסרי עולם בשרשרת.

          מה יעשה פוליטיקאי ממולח וערמומי? יתחיל לקרקר קרקורי "פרגמטיות". יעני. פרגמטיות של עמבא. והשמאל הקיצוני, הלחוץ שמישהו מהערבים ידבר איתו ויתן תקווה, אפילו לזמן מוגבל, שאפשר להמשיך ב"תהליך", ישר מתמוגג ורץ אל רוצח הסבתות והילדים הזה כאילו ראה משיח על החמור הלבן.

          מר"צ בטח שרים להם בחדרי חדרים או במסיבות סגורות:
          ברגוטי ברגוטי ברגוטי, אי אי אי אי!

          תוך שהם עושים 7 הקפות סביב הפתק שחתמו עם פת"ח באוסלו.

          איך נאמר? כל אחד וחפצי הקודש שלו.
          רק שבטוח שלא נראה את זה בטלוויזיה, ונקרא על זה בעיתונים. כל מה שמבייש את השמאל הקיצוני- מוסתר מוסתר מעיניינו.

          הגב לתגובה זו

          • נוח לימין הקיצוני עם בני דמותם מצד שני כמו חמאס וג'יהאד (ל''ת)

            ALOS , 15/06/09 15:52

            הגב לתגובה זו

            • אז זהו, שממש לא.

              ASCH , 15/06/09 16:38

              אנחנו לא אוהבים לא את פת"ח ולא את חמאס. אבל אנחנו מכבדים יותר אנשים שאומרים לנו את האמת על כוונותיהם בפנים. לכן החמאס והג'יהאד עדיפים אלף מונים על פת"ח.

              וכולם עדיפים על התועבה המוסרית של השמאל ובוגדנותו הפחדנית. מזלנו, שלא קבעתם כלום ב1948. היום לא הייתה לנו כל מדינה.

              הגב לתגובה זו

              • החמאס והג'יהאד זהים לימין הקיצוני . יפה שאתה מודה בכך . (ל''ת)

                הזיות לאומיות ., 15/06/09 16:53

                הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדינה "יהודית" חיסלה את "שאיפות השלום" שלכם???? וואו...

    מיתמית , 14/06/09 23:53

    אתם לא רוצים באמת שלום, כאנטישמים מצויים שרוצים להיות מתוחכמים, אתם רוצים מלחמה והכחדה של היהודים, תתביישו, רמאותכם נחשפה הערב.

    הגב לתגובה זו

    • איך הערבים הם אנטישימים?????!!!!!!

      חיפאי, 15/06/09 00:12

      הערבים הם שימים כמו היהודים אז איך הם יכולים להיות נגד עצמם?? אבל אני מסכים אתך בזה שהם לא רוצים שלום, הם מתפרניסים ממלחמה כמו שאר העולם המוסלמי

      הגב לתגובה זו

      • לחיפאי, למען ההשכלה,

        עמית, 15/06/09 10:11

        אנטישמיות זה מושג שהומצא בגרמניה במאה ה19ע''י אחד בשם מאייר (במסגרת התפתחות תורת הגזע) וכוון אך ורק לשנאת יהודים. ולכן כשאומרים אנטישמיות מתכוונים רק ליהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    שאלוהים יחסל אותכם ערבושים מושחטים ניגמרו החניגות עם אולמרט (ל''ת)

    התותח, 14/06/09 23:48

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מתחיל להבין שהימין זה פאסה . יללה לארוז . (ל''ת)

      ALOS , 15/06/09 00:19

      הגב לתגובה זו

      • ALOS נמאס מהתגובות הדיביליות שלך אולי תסתום כבר (ל''ת)

        אגדיר , 15/06/09 00:47

        הגב לתגובה זו

        • שים קרח על המצח ותשיר שירי מולדת . לא לדאוג . (ל''ת)

          ALOS , 15/06/09 05:32

          הגב לתגובה זו

          • ALOS המוביל הארצי של הטיפשות והטימטום של מדינת ישראל (ל''ת)

            בדוק , 15/06/09 07:01

            הגב לתגובה זו

            • בדוק -שכחת לדפוק את הראש בקיר הבוקר ? (ל''ת)

              ALOS , 15/06/09 15:55

              הגב לתגובה זו

              • אתה ALOS ובדוק

                מארי, 15/06/09 16:04

                שתי דוגמאות לטמטום המתקיים בן ''ימין'' ל''שמאל''. לקרוא את הדיאלוג בנכם ולהבין כמה אנחנו באמת רחוקים...

                הגב לתגובה זו

                • עזבי את בדוק היא זקנה מטורפת ,גנבה לי זיתים מהחנות אתמול (ל''ת)

                  אברם הסורי מהכרם, 15/06/09 16:55

                  הגב לתגובה זו

    • ל 23.48 תשלים עם העיקרון ''שתי מדינות לשני עמים'' ובזאת ביבי הוכיח מנהיג

      נתן.ש מעלות., 15/06/09 10:41

      את התותחים נחזיר לחומות עכו,את פורעי החוק ורבניהם ההזויים לכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הנאום הבא יחסל אתכם אינשאללה! (ל''ת)

    solsam , 14/06/09 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נתניהו חלש

    דוד שמש, 14/06/09 23:42

    מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
    ונתניהו לא עשה זאת.
    הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
    מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
    לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
    יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
    לגדה ורצועת עזה.
    במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
    פשוט הם שם ואנחנו פה.
    זה הפתרון היחיד וזה הפתרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע.
    גם כך או כך בעוד 40 שנה יש רוב ערבי בארץ ואולי לפני
    וגם ארופה תהיה מוסלמית
    אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נותנים להם אצבע והם רוצים את כל היד

    סטודנט, 14/06/09 23:42

    כפויי טובה, היינו צריכים להשמיד אותם וזהו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ביבי השאיר את קלף ירושלים למשא ומתן . אחרת אין לו קואליציה מחר בבוקר (ל''ת)

    ALOS , 14/06/09 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תקלה בתוכנית

    אהרוני, 14/06/09 23:35

    מסכנים,נתפסתם עם המכנסיים למטה,האמת לא מגיע לכם את המצאת המאה ''מדינה פליסטינית''.
    איך איבגי אומר ''הכי טוב אלף שנה''.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש לכם 2 דקות להתארגן ולהתעופף מפה! דקה אח"כ אתם מחוסלים!

    solsam , 14/06/09 23:34

    יא זבאלות!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נתניהו חלש

    דוד שמש, 14/06/09 23:28

    מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
    ונתניהו לא עשה זאת.
    הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
    מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
    לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
    יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
    לגדה ורצועת עזה.
    במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
    פשוט הם שם ואנחנו פה.
    זה הפתרון היחיד וזה הפתרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע.
    גם כך או כך בעוד 40 שנה יש רוב ערבי בארץ ואולי לפני
    וגם ארופה תהיה מוסלמית
    אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קשה להם עם זה שהוא אמר להם האמת בפרצוף. שהבעיה שלהם היא....

    א, 14/06/09 23:27

    לא הכיבוש ולא שום דבר אחר. הבעיה שלהם היא החיים שלנו על אדמה זו .הבעיה שלהם היא יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מקומכם ומדינתכם בירדן מספיק לרמות כל הזמן !!! (ל''ת)

    דפנה, 14/06/09 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אורח יקר, תתנהג כמו אורח

    גבריאל, 14/06/09 23:22

    מר אבו מאזן היקר, אם הצעתנו מתאימה לך נשמח לשתף אותך גם הלאה. ואם אתה מתעקש להשיב את הפליטים למדינה הפלסטינאית הקיימת קרי- ירדן , בבקשה, נהל איתם מו''מ אולי תקבל יותר..
    ירושלים היתה ותהיה של עם ישראל, השטחים שבני עמך אילצו אותנו לכבוש ישארו בידינו.
    הם שלנו עוד מלפני שהקוראן נכתב, לבני דת האיסלם אין כל זיקה לארץ ישראל השלמה, כל המלחמה היא על ''שופוני'' ו''כבוד'' של מנהיגים קטנים ולא של דת האסלם אותו הם מנסים לגרור לתוך הקדירה.
    בשלב הזה איננו מעוניינים להעתיק את המודל של עוטף עזה לשפלה ולשרון, וממילא מי שכן יש לו תכניות כאלו שימתין כדבריך אלף שנים.
    היה ראוי לבחון מחדש את היד המושטת של רוה''מ ולקפוץ עליה בשני ידיים. לפני שיהיה מאוחר..
    לטובת העם הפלסטינאי ומנהיגיו - לכו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נתניהו חלש

    דוד שמש, 14/06/09 23:19

    מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
    ונתניהו לא עשה זאת.
    הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
    מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
    לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
    יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
    לגדה ורצועת עזה.
    במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
    פשוט הם שם ואנחנו פה.
    זה הפטרון היחיד וזה הפטרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע
    אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מתאים לנו אלף שנה..חח פלסטינים טיפשים נפלתם בפח והראתם לעולם

    just me, 14/06/09 23:18

    שלא במדינה או שלום אתם מעוניינים אלא ברצח והשמדתם העם היהודי.

    אלף שנה? אחלה אני רגוע...חפשו אותנו בסיבוב

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני לא מבין למה להם מגיעה מדינה פלסטנאית

    mee, 14/06/09 23:08

    אני לא מבין למה להם מגיעה מדינה פלסטנאית
    ''נקייה'' מכל יהודי וזה נחשב ללגטימי וכזכות שלהם לקיום עצמאי . ובו בזמן לגרוש מאיתנו לקבל לתחומי הארץ המאוד קטנה שלנו ''פליטים'' פלסטנאים ואתה בניהם נשתותייהם נכדהם וכל יתר החמולות שלהם
    איך זה שלכל עם מגיעה מדינה ורק לנו לא ?
    האם גירוש יהודים מהגדה זה לא סוג של טיהור אתני ?
    ומה שאותי הכי מצחיק זה שאנכנו נמסור להם שטחים ריקים וקבל בתמורה שתחים מיושבים . אולי הפתרון הכי צודק זה חילפי שטחים מיושבהים תמורת שטחים מיושבים ?

    הגב לתגובה זו

    • לא מעניין אותם לא מדינה ולא שלום ולא כלום. רק שלא יהיו כאן יהודים. (ל''ת)

      9, 14/06/09 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הפלסטינים סרבני שלום עקביים

    פרשן לענייני פלסטינים, 14/06/09 22:58

    מעניין אותם רק מדינה פלסטינית בשאיפה שתהיה על כל שטח מדינת ישראל. עד שלא יגיעו לזה הם לא יחתמו על אף הסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין שום בעיה באבא! :)

    אייל אשכול , 14/06/09 22:55

    אז הפלשתינים כנראה יצטרכו לסבול תחת שליטה ישראלית עוד אלף שנה עד שיסכימו להיות בני אדם... ;)

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנחנו סבלניים, נחכה אלף שנה (ל''ת)

    אלון, 14/06/09 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מקווה שתחכו גם אלפיים שנה ולא

    רמי רחובות, 14/06/09 22:45

    תיזכו לגרשנו מכאן ולהשמידנו לפחות לא עוד באלפיים שנים הקרובות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הפלסטינים רוצים שנכנע לתכתיבים שהם עצמם לא יודעים מה בדיוק הם רוצים (ל''ת)

    נ.כהן השבח לאל הם הודפים כל פשרה=שתהיה תמיד נגדנו, 14/06/09 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לחלק את ירושלים לאלתר...המזרח לפלסטין והמערב לדוסים (ל''ת)

    ירושלמי, 14/06/09 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפלסטינאים : ,,תלכו לחפש מי שינענע אותכם !

    shoshlevy , 14/06/09 22:32

    שוש לוי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתניהו יחכה אלף שנה???? נו באמת,;

    צח, 14/06/09 22:30

    פלסטינאים קטנים וטפשים,אתם הם אלו שתצטרכו לחכות עוד 1000 שנה וגם אז תישארו הכלום שאתם היום.
    אין ולעולם לא יהיה שלום ,כיוון שאין מקום במזרח התיכון לעוד מדינה ערבית.הפלסטינאים חיכו לסוף,ונחשו מה? נגמר הכל.אין מה לתת.
    לכן הכל כלאם פאדי כמו שאומרים.לפלס הייתה הזדמנות אחת לקבלת תוכנית החלוקה ב 48 אך הם דחו אותה ובחרו במאבק מזויין אותו הפסידו.וככה זה בחיים,כשאתה מפסיד אתה מפסיד.והם הפסידו..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביבי הוציא להם ת'עיניים. סחתיין עליק יא-ביבי. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 14/06/09 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא היה אף פעם סיכוי לשלום כאן כיוון שהפלסטינים לא ויתרו על החלום להשלי (ל''ת)

    להשתיל אותנו לים, 14/06/09 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא להגזים-ברור ששלום שיושג תוך שנתים הוא על בסיס 67+חלוקת מזרח ירושלים

    Ehad Haam-Zionist, 14/06/09 22:29

    וחילופי שטחים של אחוזים ספורים מהגדה, כך ש80% מהיושבים מעבר לקו הירוק יהיו בריבונות ישראלים, תמורת שטח חילופי ריק וזהה בגודלו....

    הגב לתגובה זו

    • למה חילופי שטחים??

      סטודנט, 14/06/09 23:26

      אין לתת 100% מהשטח זה טימטו שטח הלך להם לאיבוד חיים קשים!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתם רואים מי שמכשיל את התהליך זה רק הפלסטינים

    יוסי, 14/06/09 22:26

    ביבי צדק בנהום שלו ואים אתם הפלסטינים לא תקבלו את הדרישות שלו יש לכם בעיה כי אתם תמיד רוצים עוד ועוד ועוד אבל הפעם לא תקבלו בלי שתבצעו, כול הכבוד לך ראש הממשלה שלנו מר ביבי נתניהו אתה גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביבי נאם נאום לוחמני ולא מפוייס, שלא תורם לשלום!

    דניאלה, 14/06/09 22:22

    צריך לדבר על החמס מייד!
    סתם נאום דמגוגי!
    לא נותנים לנו לראות את שליט?!?!
    לנו יש 12 אלף שבויים שלהם!

    הגב לתגובה זו

    • אני איש שמאל - 99% מהשמאל היהודי, לא מסכים איתך דניאלה. (ל''ת)

      רונן, 14/06/09 23:07

      הגב לתגובה זו

    • מעבר למה שרונן אומר, את השבויים שלהם אפשר לבקר.

      פה, 14/06/09 23:27

      הגישה שלך יכולה להביא אך ורק לסיו םהחיים היהודים בישראל.

      אין שום מוצא אחר.

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו חלש דניאלה

      דוד שמש, 14/06/09 23:44

      מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
      ונתניהו לא עשה זאת.
      הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
      מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
      לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
      יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
      לגדה ורצועת עזה.
      במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
      פשוט הם שם ואנחנו פה.
      זה הפתרון היחיד וזה הפתרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע.
      גם כך או כך בעוד 40 שנה יש רוב ערבי בארץ ואולי לפני
      וגם ארופה תהיה מוסלמית
      אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

      הגב לתגובה זו

      • כתבת שטויות.

        מיתמית , 15/06/09 00:11

        300,000 פליטים יהודים יביאומ ללא ספק לחורבנה של מדינת ישראל. אם אתה רוצה בזאת אתה אויב ערבי, ואם לא אתה סתם טיפש.

        הגב לתגובה זו

        • ירושלים כבר מחולקת ואילו פליטים רק לשטח המדינה הפלשתינית . (ל''ת)

          ALOS , 15/06/09 00:21

          הגב לתגובה זו

    • כן 12 אלף הטרוריסטים שבכלא פה הם בדיוק אותו דבר כמו גלעד שליט הא?

      Swedish Josh , 15/06/09 02:15

      תגובה אינטיליגנטית מאוד
      כי באמת חייל שריון שיושב בטנק כדי לשמור שאף מחבל לא יכנס לישוב יהודי וירצח כמה ילדים שהוא רק יצליח - זה בדיוק כמו המחבל ההוא, ממש הקבלה מתבקשת

      תתביישי לך, השיפוט וההיגיון שלך עקומים ומעוקלים כמו ספגטי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנחנו מוכנים לחכות 1000 שנה שהפלסתינים יבאו לדבר (ל''ת)

    אודי, 14/06/09 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מפגרים - תחכו 1000 שנה עד שתהיה לכם מדינה. (ל''ת)

    pini-1, 14/06/09 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ציטוט מדברי הפלסטינים...

    lili_lili , 14/06/09 22:19

    "נתניהו יצטרך לחכות אלף שנה לפני שימצא פלסטיני שיסכים להצעותיו",

    נתניהו בתגובה..."יש זמן אין מה למהר"..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנחנו מוכנים לחכות 1000 שנה שהפלסתינים יבאו לדבר (ל''ת)

    אודי, 14/06/09 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אבו מאזן יחכה 1000 שנה עד שיימצא יהודי שיסכים לזכות השיבה (ל''ת)

    גם הם צריכים להתגמש, 14/06/09 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מעולם לא היתה יוזמת שלום ולא אחת מצד הפלסטנאים ,יללות היו בשפע. (ל''ת)

    פאנייקה , 14/06/09 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ידידי הפלסטינים,- שלום=הסכם=פשרות=וויתורים, דו צדדיים ושיתופי פעולה

    מה רע בזה ? קודם המהות והתוכן, 14/06/09 22:09

    אין כזה דבר רק לקבל ולקבל.

    אם אתם באמת נחושים להקים מדינה, בואו ונראה אתכם.
    יש לכם הזדמנות להוכיח את הרצון הנכונות והמוכנות שלכם.

    עכשיו,
    זה בידיים שלכם.
    או שתפעלו ותתייעלו או שתמשיכו לבכות ולהתבכיין.

    קודם המהות והתוכן אח''כ המסגרת לכלי הקיבול.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שוב הפלסטינאים מדברים לעצמם דרכנו (ל''ת)

    דויד מאזור , 14/06/09 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז תחכו 1000 שנים עד שתקבלו מדינה. לא אתם תציבו .....

    יחיאל כ''ץ, 14/06/09 22:06

    תנאים מוקדמים.
    עיקרון ''שתי מדינות לשני עמים '' מבוסס על עיקרון הדדיות. באין הסכמה לעיקרון זה אין על מה לדבר.על כן;
    א. חובה על הפלסטינאים לקבל את עקרון ההכרה באופן חד משמעי במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ולא של כל אזרחיה.
    ב. ביטול האמנה הפלסטיאנית על כל מרכיביה כולל ''זכות השיבה''.
    כל תנאים המוקדמים של הפלסטינאים מעידים כ1000 עדים כי הם אינם רוצים לחיות בשלום לצידנו אלא לחיות כאן במקומנו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שלום מוחלט וצודק יושג רק אחרי שהערבינאצים ישלמו על פשעיהם

    ש, 14/06/09 22:05

    אפשר לדון איתם אולי על גובה הפיצוי שישלמו לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הנאום חיסל את כונת הפלסטינאים לחסל אותנו במסוה של שלום. (ל''ת)

    מיכל, 14/06/09 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביבי תודה רבה.. (ל''ת)

    קובי, 14/06/09 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה

    Jerusalem , 14/06/09 21:54

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    הגב לתגובה זו

    • מעניין,האם ישבו שם פלשתינאים במקרה ויחתם הסכם שלום

      ציוני, 14/06/09 22:44

      או שזה שטח שנמצא בקונצנזוס?

      הגב לתגובה זו

      • אחלה מיקום לשיגור קסאמים (ל''ת)

        yoram , 18/06/09 03:45

        הגב לתגובה זו