• 65.

    מעניין מתי היה בוחבוט במטולה ? אני גר שם ולא ראיתי את הפרצוף שלו שם (ל''ת)

    שכן ןחבר של צ'יקו, 20/06/09 08:57

  • 64.

    הרמט"כל , את תמיר קח אליך ואת שופטיו שחרר אותם מהצבא...

    שאול קאופמן , 16/06/09 12:44

    מר תמיר אתה לא צריך להלחם על חייך,אתה צריך להלחם על חיי המדינה.הרמט"כל צריך להלחם עבורך,אתה הפקוד שלו ובלעדיך הוא גנרל בלי צבא. הוא צריך להיות רמט"כל אמיץ לא רק בקרב אלא גם בהגנת לוחמיו.

    הרמט"כל צריך ורשאי לבחור את סגנו הוא ולא בחירה פוליטית של שר ללא בטחון.

    זה לא מרד של הרמט"כל במערכת ,זו זכות שהוא צריך לעמוד עליה. רמט"כל לא גוררים,הוא ראש צבא,אחראי ישיר על הגנת המדינה,שר בטחון הוא סומך על הרמט"כל יותר מאשר על עצמו,היו לנו שרי בטחון שבגללם קבורים חיילים יקרים.

    הרמט"כל כך את המושכות והוביל את הבטחון,אם תטעה יאשימו אותך ולא את שר הבטחון שגם הוא יאשימך.

  • 63.

    האמת חבל עליו. עשה טעות וצריך לשלם אולי המחיר כבד מדי

    העץ הנדיב, 16/06/09 11:07

    שווה לשקול עונש אחר. כולם עושים את זה רק לא נתפסים.

  • 62.

    זה הקרב על החיים היפים,משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנ

    איך בכלל הגיע לתא''ל ?, 16/06/09 08:38

    זה הקרב על החיים היפים,משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנותינו לשירות
    צבאי ארוך, נהג בוס ושלל פקידות צעירות וכשהם מחרבנים
    אז עם ישראל צריך להגיד תודה? לנפוחים האילה?
    שיילך קיבינימט יש אלפים טובים מהדראק הזה

    • כאשר אני הייתי חייל

      stephanzweig , 09/07/09 19:02

      כאשר אני הייתי חייל, נלחמתי על החיים שלי ועל החיים של המדינה... בשדה הקרב.

      היום, צמחו לנו עשבים שוטים ומושחתים שבזמני לא היו עוברים את מבדקי הקצונה. עושים בצה"ל כבשלהם ואחר כך "נלחמים על חייהם"... בבתי המשפט.

      התת-עלוב- עלוב משגה הזה לא מבין שעליו להכות על חטא הפקרת רכב בידי קטין ועל הנסיון לכִּסְתּוּחַ. יתכן מאד שהכסתוח היה דרכו עד שהגיע למה שהגיע. מסכן מי שמשרת תחתיו.

      ומהם הדיבורים הללו על מידתיות? לאחר מלחמת סיני 1956 זרקו מצה"ל את מפקדה המהולל של חטיבה 7, מצביא בחסד ומועמד לאלוף פיקוד הדרום ולרמטכל, אל"מ אורי בנר ז"ל (בן ארי) על שלקח שלל בג'יפ שלו... שק סוכר.

  • 61.

    איש צבא

    אדיק , 16/06/09 01:28

    כל אחד היה מהגן על בנו אפילו הנשיא הוא לא
    לקח שוחד.חבל על איש כזה שילך לאבוד ....

  • 60.

    Let me tell you about ''Chicco the liar''

    I knew Chicco as a fellow oficer,, 16/06/09 00:17

    I knew Chicco as a fellow oficer when he was a major. I can tell you that even then he was a liar. The nickname that some of us called him was ''Chicco the liar''. We never could rely on his words, and he often denied any agreemenst that were done with him. Nevertheless, he was considered as a professional by our commanders, who thought highly of him, because he was used to lick their asses (brown nosing). I remember that once we talked among ourselves that one day this lying would take him down. Then we were just angry with him, and we didn't relly mean it, but it looks as if that day eventually came.

  • 59.

    צ'קו=הורס במו ידיו את מעט האהדה שנשארה כלפיו=מה שלחייל אסור לו מותר (ל''ת)

    נ.כהן דורש יחס מועדף זה הפך לנורמה=דרגה מחפה על הכ, 15/06/09 19:21

  • 58.

    להרצל בוקר,בבקשה תדבר רק בשימך, אין לך זכות לדבר בשם מטולה בעניין שפסק

    אפילו במקדונלד אחד כזה היה מפוטר באותו יום, 14/06/09 21:02

    להרצל בוקר,בבקשה תדבר רק בשימך, אין לך זכות לדבר בשם מטולה בעניין שפסק בי''ד

  • 57.

    לך הביתה !!! בית המשפט קבע שאתה פושע. תגיד תודה שקיבלת רק מאסר על תנאי (ל''ת)

    אזרח, 14/06/09 20:46

  • 56.

    מכתב לציקו

    ציון, 14/06/09 20:21

    עזוב תמשיך הלאה,בן כמה אתה? 45 משהו כזה?
    מה נשאר לך עוד 40 שנים לחיות במקרה הטוב?
    יש לך כסף אתה מסודר תתפנפן על החיים שנשארו לך עם האשה והילדים,בע''ה בקרוב נכדים
    תרמת כל כך הרבה למדינה,כמה שנים הפסדת מחייהם של ילדיך?מאשתך?מההורים והקרובים?
    נתת המון,ולאנשים בארץ יש זכרון קצר,וגרוע מכך,לא יודעים לפרגן,עזוב שטויות,יש לך עוד חיים שלמים לפניך,תן אותן לאנשים שבאמת אוהבים אותך-המשפחה והחברים שלך
    תרחיק את הרעים,ותשאיר רק את הטובים
    נ.ב
    אני ממש לא מכיר את האיש,רק מאד מפריע לי לראות תגובות מכוערות כלכך
    אנשים תתחילו לפרגן למי שסביבכם
    יותר חשוב תתחילו לפרגן לעצמכם
    ויהיה טוב

    • כל מילה בסלע

      אחד העם, 15/06/09 09:34

      ישועה מערעור לא תצמח לו, ואם הרמטכ''ל ירצה בו בסמכותו לבטל את גזר הדין ולהחזירו לצבא.

    • הוא הפסיד מהחיים שלו ?

      stephanzweig , 09/07/09 21:57

      מה הוא הפסיד? הוא שרת בעירק? באפגניסטן? תגיד, אתה בכלל שרתת בצה"ל? 15 מתוך 20 השנים שלו בצה"ל היה לו רכב צמוד, נהג, מזכירה ולישכת מפקד. עוד 5 שנים הוא שרת ברמה של מ"פ וכו' כל יום בבית. 5 שנים הוא קרע את התחת, אז מה? כל חיל קורע את התחת 3 שנים. אל תשכח את המשכורות השמנות, את הפנסיה המובטחת ברמה של 8 פעמים משכורת פועל. הוא לא תרם למדינה שום דבר.

  • 55.

    העם הזה ראוי למוות,,

    אמיר-דרוזי, 14/06/09 18:40

    עם שלא יודע להעריך את גיבוריו,,ארץ שאוכלת ישוביה,,אנשים כפויי טובה ואוכלי חינם,,אנשים עלובי נפש שמסתתרים מאחורי מסך כדי לנגח את תמיר ושאר הקצינים שמחרפים את נפשם למען הגנת המולדת,,עם כזה ראוי למוות ולהחכדה,מקווה שמלחמה נוספת לא תאחר לבוא כדי שכולכם תסבלו. לזה התכוון נסראללה כורי עכביש,,חברה רקובה וחסרת עמוד שדרה.סופנו קרוב בשל כל יפי הנפש.

    • אתה צודק לגמרי, והעובדה שהדרוזים מבינים זאת

      חיים, 14/06/09 19:20

      אומרת שלא הרבה זמן הם ימשיכו לדבוק בישראל החלשה ולא בכוחות חזקים יותר מסביבה.

      • לפי דבריך,,

        אמיר-דרוזי, 14/06/09 21:28

        אנחנו הדרוזים מזמן היינו צריכים לשנות כיוון,,לא בגלל כח כזה או אחר אלא בגלל אותם תכונות שהזכרתי למלעלה,,הרי מה שעבר על צ'יקו עברר על לא מעט משרתי הצבא וכוחות הבטחון מבני עדתי,,נותנים את הנשמה לבטחון הארץ ונזרקים כמו כלבים כי אינם קרובים לצלחת ולא השכילו להתברג עם ''המאפיה'' של שמור לי ואשמור לך,,אולי הקצנתי בדבריי וזה בשל הכעס ותסכול מדרך התנהלות הדברים במדינה,,נמשיך כך וחזונו של נסראללה ואחמדניג'אד יתממשו בלי שום צורך בפצצה גרעינית.

    • אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניו

      אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין וב, 14/06/09 21:04

      אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר

  • 54.

    הודחתי מקורס קצינים כי...

    דין התנועה, 14/06/09 18:05

    העתקתי מכתב צבאי ועוד שני עבודות לסיום. באמת זה נכון קרט לי למסדר המפקד ומהמ''ס הביט בי ונזף ''חא יתכן קצין שינסה לרמות במבן'' כן הוא הוסיף עוד דברי ציונות והאמת היה מגיע לעוף על רשלנות טוטלית בדרל העתקה. אין לי שום טענה על זה שאז לא הייתי קצין אבל אני תוהה וגם בוהה באם ציקו היה מפקד הבסיס האם היה הוא נותן לי להמשיך ולסיים את הקורוס או שהיה אולי משהה אותי ונותן לי במחזור הבא לסיים אותו?

    באם ההדחה שלי הייתה מידתית אזי העונש שקבל גנרל שאמור לשים את האמת כנר לרגליו(מילים של הצבא לא שלי!)היא הכי מידתית שאפשר, כי איך הוא בעתיד יכול לשפוט מישהו על עברה שצל שקר מרחף מעליה?

    עם כל הצער ציקו לא יכול להמשיך לשרת את המולדת יותר!

    • עם כל הצער המולדת לא יכולה להמשיך לשרת את ציקו יותר! (ל''ת)

      איך בכלל הגיע לתא''ל ?, 14/06/09 20:55

  • 53.

    היש חוק שונה עבור קצינים? (ל''ת)

    השני מהאמצע, 14/06/09 18:02

  • 52.

    אלוף משנה תמיר, תודה על שירותך המסור

    אזרח, 14/06/09 16:53

    מספיק לילל, יש קצינים מצויינים חוץ ממך.

  • 51.

    לא יתכן קצין שיפקד על אנשים

    נח, 14/06/09 16:47

    שאין בו אימון.ולכן תמיר קח את הדברים שלך ולך לשלום

  • 50.

    מעניין שלא מראים את השופטים הביזונים ששפטו אותו !!!

    AMAZON , 14/06/09 15:42

    בבית מישפט צבאי יושבים שופטים חסרי ניסיון והתביעה מנוהלת על ידי חיילים צעירים כאלה שבאמת בושה לצה"ל.לא אוהב את החוק הלא צודק בצה"ל .

  • 49.

    אולי אם היה נענש קודם לא היו בעופרת יצוקה מאה אחוזים של ניפגעים מאש י

    @@@@@@@@@@@@@@@@, 14/06/09 12:22

    אולי אם היה נענש קודם לא היו בעופרת יצוקה מאה אחוזים של
    ניפגעים מאש ידידותית

  • 48.

    אפילו במקדונלד אחד כזה היה מפוטר באותו יום,אז צה''ל טוב יותר בלעדיו (ל''ת)

    אפילו במקדונלד אחד כזה היה מפוטר באותו יום,אז צה''ל, 14/06/09 12:20

  • 47.

    לא נכון מי שעשה טובה למרגל ולאנס זו ממשלת שרון (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 12:10

    • מוות בדרכים זה מוות כמו בכול מקום (ל''ת)

      פקק תנועה , 14/06/09 12:11

  • 46.

    אל תבכה כמו ילד על דברים שעשית כמוגבר (ל''ת)

    השופט, 14/06/09 12:02

  • 45.

    נשאר בלי מפקדים

    ד''ר דוד, 14/06/09 11:50

    ידידיי,
    אם כל הקצינים בצה''ל ייחקרו על הזוטות נשאר בלי מפקדים.
    דומה הדבר לניקיון המושחטים מהכנסת....מה יהיה ביום שאחרי ? ? ?
    כל רעיון אידילי צריך גם להסתכרן על המציאות - השופטים מנותקים!

  • 44.

    אין הקלת ראש

    קצין בצהל סגם, 14/06/09 11:28

    מדובר על ערכים שאמור היה לשמור עליהם ושם נכשל ציקו .אמנם זה מקרה לא נעים אבל גרוע מכך תגובתו ופעולתו אחרי המעשה.לא צריך לתת לגיטימציה למעשים כאלו. בענין הדין,אנו לא שופטים ועליו לכבד את עבודתם .

  • 43.

    בושה לאלופים !

    גולנצ'יק, 14/06/09 11:23

    אלופי צה''ל שהתגייסו למען תמיר - ירדתם מהפסים ! תת אלוף בצה''ל עם בעיית אמינות !!! לסלקו מהצבא לאלתר ולהורידו לדרגת טוראי !. לא פלא שכולם פה בדרגות הגבוהות גונבים ןמשקרים - אחד מגבה את השני ובסוף אנו מקבלים ראש ממשלה גנב, שר אוצר גנב ורמטכ''ל שכל מה שחשוב לו זה תיק ההשקעות שלו..., האם חייל ביחידת עילית היה ממשיך בתפקידו עם כזו עבירה ???, בקיצור, הביתה ומהר !. כל הכבוד למפקד מצ''ח ופקודיו. לנקות את הצבא מקצינים שכאלה !

    • תיקון

      קצינה מיל, 14/06/09 12:27

      אם לא קראת את האותיות הקטנות -
      מצ''ח לא יצאו טוב מפסה''ד - חיפפו את התקירה מיראת הדרגה...!
      התכוונת אולי שכל הכבוד לפצ''ר

  • 42.

    זה הקרב על החיים היפים,משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנ

    ######### '' כן ולא'' ############, 14/06/09 11:18

    זה הקרב על החיים היפים,משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנותינו לשירות
    צבאי ארוך, נהג בוס ושלל פקידות צעירות וכשהם מחרבנים
    אז עם ישראל צריך להגיד תודה? לנפוחים האילה?
    שיילך קיבינימט יש אלפים טובים מהדראק הזה

  • 41.

    מי שניהל קרב שכל החללים היו מאש כוחותנו לא היה צריך להיות טר''ש (ל''ת)

    איך בכלל הגיע לתא''ל ?, 14/06/09 11:12

  • 40.

    בניה נרגשת

    אחמד, 14/06/09 11:07

    בקשה אל תחזירו צ'יקו לשירות, אנחנו כל כך מפחדים ממנו כאן בעזה.

    • בניה לא חוקית

      ד''ר דוד, 14/06/09 11:50

      ליבי ליבי אחמד....אני מפין אותך...אני אוהפ אותך...הפה ניבתח ידיינו לחיפוק שלום אמיתי

  • 39.

    על מה יש כאן להלחם - על שקרים? - קצין ששיקר הוא לא קצין משכמו ומעלה

    שירהw , 14/06/09 11:06

    גם לתקשורת אין אמות מידה מוסריות אם הם מגינות בצורה כל כך גלוייה ומונוליטית על הקצין הנ"ל. האמת היא שתמיר הוא לא הקצין היחיד שאינו מוסרי - בדרגות האלה כמעט כולם מושחתים - אז נכון, כמעט כולם צריכים ללכת הבייתה - מדינה מושחתת , קצינים מושחתים - תקשורת ברובה מושחתת - לא אובייקטיבית - כולם כותבים מנהמת ליבם לא הייתי אומרת מנהת שיכלם - כי לא נראה לי שמשתמשים הרבה בשכל אלא במה שהעורכים מצפים מהם - גם שחיתות - אז מה אתם רוצים? - זה המצב עד שבערזת השם יתברך נזכה לגאולה השלמה והיא כבר כאן על פי כל הנבואות, שמקבילות באופן מדהים לארועים בארץ ובעולם. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

    • רק שירה וה''קדוש מקולל הוא'' שלה לא מושחתים (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 14/06/09 15:45

  • 38.

    נתן רכוש צבאי לבן, הדיח לשקר, רימה ומתבכיין

    ספי ני, 14/06/09 11:06

    נו באמת, איפה טוהר המידות, איפה האמינות? מה אתה מתבכיין? מה תתגיד לחייל שלך שמשקר כדי לברוח מעונש? איפה האחריות ואיפה הדוגמה האישית.
    אני במקומך מתחי לתכנן טיול למזרח.

    • הוא מתבכיין לצלילי התקשורת המושחתת שהתגייסה למענו. (ל''ת)

      שירהw , 14/06/09 11:07

  • 37.

    הוא קיבל כזה עונש על השקרים ולא על זה שנתן לבנו לנהוג (ל''ת)

    האם הבנתי נכון?, 14/06/09 11:04

  • 36.

    תא''ל תמיר

    רותם, 14/06/09 11:02

    תהיה חזק.
    אנחנו איתך.
    כנראה שהצבא שלנו לא ראוי לקצינים כמוך.

    • שאלה לרותם

      יוסקה, 14/06/09 11:33

      מה היו עושים לחייל רגיל מן השורה על אותם עבירות , או נשאל אחרת , איך תא''ל משה תמיר היה שופט את אותו חייל ? עם כל ההערכה והכבוד שמגיעים לקצין הזה על עברו הצבאי , זה עדיין לא נותן לו את הזכות לעשות ככל העולה על רוחו

  • 35.

    הקצינים האלה נתנו ונתונים את הנשמה שלהם לצבא

    נותנים את הנשמה, 14/06/09 10:58

    ואתם המגיבים יושבים לכם בבית ולא בוחלים בשום מינוח להשמיץ. שכל אחד מהמגיבים המשמיצים יישב עם עצמו מול המראה וישאל ''מה אני עשיתי בשביל מדינה''? (במבטא צרפתי זה נשמע הרבה יותר טוב). ותבינן קטנים שכמותכם שאדם כמו צ'יקו שבקושי היה עם ילדיו שלו כי הוא עסק בבטחונכם רוב חייו, עשה את הצעד הכי מתבקש בעולם להגן על הבן שלו שרוב חייו של בנו הוא לא היה שם בשבילו. הורדת דרגה? השתגעתם? פרשת דרייפוס? אתם לא נורמלים ...המשפטנים הדפוקים (אין מילה אחרת) לא נורמלים...והרמטכ''ל מעל כולם חצוף ביותר בתגובתו הפרווה ''נדהמתי לגלות''....סליחה כנס בהם מה קרה פה ? בגידה ריגול? כל הארץ צריכה לרעוש....אסור שזה יקרה אצלינו.

    • שיסתכל הוא בראי וישאל כמה המדינה עשתה למענו (ל''ת)

      שיסתכל הוא בראי וישאל כמה המדינה עשתה למענו, 14/06/09 11:09

      • נו באמת מה המדינה עשתה למענו ?למעני? ולמענך? (ל''ת)

        ניר, 14/06/09 12:00

  • 34.

    ''לקיחת אחריות''

    ש, 14/06/09 10:56

    עיקר הענישה זה על זה שצ'יקו ניסה לשבש הליכי חקירה וניסה לשכנע את אחד הנהגים שיקח על עצמו את האחריות לתאונה בכך שישקר ויטען שהוא נהג ברכב.

    לדעתי זה עונש ראוי.

    • "לקיחת אחריות" - מוצר מאד יקר בימינו, כמעט ולא נמצא בשוק

      שירהw , 14/06/09 11:09

      גם בובחבוט לא מסתיר את השחיתות - הוא משדר במאמריו שקצין מוחט צריך להשאר בצבא בואותה דרגה.

  • 33.

    האמת היא ערך עליון. וייקוב הדין את ההר.

    אם ללוחם, 14/06/09 10:31

    אם העבירה היחידה היתה העובדה שתמיר נתן לבנו לנהוג בלי רשיון- מילא. אפשר לומר שזו חולשה רגעית. אבל נסיונות הטיוח אינם חולשה רגעית. מי שעושה את זה איננו ישר. ועל זה הוא צריך לחטוף, ''למען יראו וייראו''. כי מי שמטייח במקרה כזה, יטייח יותר במקרים חמורים יותר.
    אגב: אם תמיר היה באמת מה שטוענים כל המסנגרים- אישיות דגולה- הוא היה מקבל את הדין ושותק. אולי אפילו מתנצל! מה דעתכם?

  • 32.

    עם כל הצער על ציקו , אסור להחזיר את צהל לימיו העליזים !

    ישמעאל, 14/06/09 10:13

    פעם , כל אוגדונר או קצין בכיר , היה בדרגה אחת מתחת לאלוהים ומותר היה לו הכל ! לשכתו היתה מקושטת עם החיילות היפות ביותר באוגדה , היה חיוני שישכב עם מי מהן כדי שיזכה ליותר כבוד . בהבל פה היה מסוגל לשנות סדרי עולם באוגדתו ואין פוצה פה . היום , השתנו התנאים [קצת] ואוגדונר אינו סגנו של אלוהים אלא בשתי דרגות פחות ! אסור לקחת רוורס למצב הקודם ! קצין בדרגתו חייב לקבל אחריות על כשלים בתיפקודו ולא לנסות לטאטא מתחת לשטיח ! ומי יאמין שתחקיר של קרב שיבצע יהיה אמת לאמיתה ?

  • 31.

    שעיר לעזאזל

    איציק, 14/06/09 10:12

    תבקש ערעור בטענת ''הגנה מן הצדק''.
    התביעה דרשה ובית הדין גזר מעבר למה שהסכמת לו בעסקת הטיעון, לכן הוטעית ואתה זכאי להגנה זו.

  • 30.

    תא''ל תמיר

    בלהה, 14/06/09 10:03

    איך יכולת לשקר ולגרור אחריך מערכת שלמה.בעיני אינך מתאים להיות מפקד הייתי מבקשת שתעבור מבחני יושר ואמינות. אתה מסוכן ולכן כדאי שתשתחרר מצה''ל אנחנו לא רוצים מפקד כמוך שיגיד אחרי

  • 29.

    צ'יקו יקר, אם אתה מתקשה להפנים, מה יגידו פקודיך

    חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 09:59

    עם כל הזכויות הרבות שלך, עדיין העשייה שלך מהווה אבן דרך לדרך ארורה בת שנים כשנות המדינה.

    דרך זו יצרה את שכבת ומושג: "יש דרג ויש זרג"

    זו אינה דרכנו ופשוט הידרדרנו אליה ללא מעצורים.

    אתה מהווה הוכחה חיה בחוסר בהנתך כמה חמורה היתה דרכך שבאה לביטוי במקרה זה בהתעלמות מוחלטת מהפקודות שאתה גם אכפת אותן על אחרים.

    עצם אי-הבנתך מהווה ראייה לצורך הדחוף להענישך במיוחד למען האחרים ולמען ניקוי האורוות המתבקש.

    זו אינה צידקנות. זו העשיה הנכונה בזמן הנכון.

    אשר להפסד של הצבא... ההפסד המתמשך והמצטבר של הצהא והחברה הישראלית לעצם האפשרות שלך וש דומיך לבעוט בכל המסד - מהווה הפסד הרבה יותר כבד משקל מאשר לו נפסיד אותך כמפקד ולוחם.

    אני מקווה ומייחל כי:
    - תפנים ותקבל כגבר וכמפקד ראוי את פסק הדין
    - תישאר בצבא ותמשיך לתרום ותוכיח כי אתה ראוי, גם כדוגמה אישית לאחרים.

    אנא

  • 28.

    ירדנו מהפסים? ארץ אוכלת מנהיגיה!

    שרות דב, 14/06/09 09:52

    יש מישהו חסין משגיאות? הוא פעל באינסטינקט של אבא מגונן. עדיין, איש צבא כמוהו חשוב למדינה. אסור לגרום לו לעזוב את הצבא. אין לנו הרבה כאלה. כדאי שנתאפס לפני שיהיה מאוחר.

    • לדובי. אם מ''פ/מג''ד תחתו היה עושה דבר דומה , הוא היה נכנס בו באבו-אבוה (ל''ת)

      אך יש לנטר נפש הילד שמעתה יזכור מה עשה לאביו, 14/06/09 10:31

  • 27.

    מה הפלא שמשתמטים מהצבא

    עורך דין, 14/06/09 09:45

    היום לא הייתי מתגייס.
    בושה וחרפה.

    • התגייסת בכלל?.... (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:26

  • 26.

    אין מקום בצהל לשקרנים (ל''ת)

    שנר, 14/06/09 09:42

  • 25.

    תא''ל תמיר צריך לתת דוגמה ולהרגיע,אפשר לערער אך חייבים לקבל את הכרעת הד (ל''ת)

    avi, 14/06/09 09:36

  • 24.

    החנונים מתנקמים בקרביים

    הידרו, 14/06/09 09:33

    הפרקלויטות הצבאית זה נעליים חצאיות. ילדים חנונים שקיבלו כוח על גולני. הציון עמיר והפלדמן הבאים.
    ואתם הקצינים - די למצ'ואיזם, אפשר גם בלי זה.

    • ולמה אתה מעליל על כל הקרביים שהם שקרנים?

      חנונים אין בקרבי?, 14/06/09 09:57

      עוד סנגור כמוך ואבדנו.

  • 23.

    חנינה מהנשיא

    אוסישקין, 14/06/09 09:29

    העניין כאן הוא לא הבנאדם אלא בטחון המדינה. מקרה מיוחד שבוא האיש עצמו הרבה פחות חשוב מהתרומה שלו לבטחון.

  • 22.

    עם כל הכבוד לאלופים,אם סגן בוזגלו היה נכשל בעברה הזו היו קורעים אותו (ל''ת)

    מסעודה משדרות, 14/06/09 09:24

  • 21.

    הגנרלים שולטים התקשורת (ל''ת)

    בג, 14/06/09 09:21

  • 20.

    לתא''ל תמיר שמבזה את עצמו ציבורית

    אלון ה, 14/06/09 09:19

    בסוף שבוע האחרון יצא לי לקרוא כמה מהמאמרי התמיכה הרבים שנכתבו בעד תמיר והשארתו בצבא, ובעיניי שלל המאמרים הללו נראים לי כמו תחרות של מי כותב את הדבר המטומטם ביותר. ומה לא כתבו עליו - שבלעדיו הצבא לא יהיה אותו צבא (זה גם מה שכתבו על חלוץ, אבל הפלא ופלא, אחרי שחלוץ עזב, הצבא הוא אותו צבא), על זה שהוא בכלל הגן על הבן שלו (טענה כוזבת וכל כך מקוממת) ועל סגולותיו הרבות והאחריות שלו כמפקד לוחם (אז אולי שיואיל לתרום את סגולותיו לגוף שלוחם נגד תאונות דרכים או שיהיה מורה ומחנך ויפעל רבות נגד אנשים שפועלים בכזו קלות תוך סיכון חייהם שלהם ושל הסובבים אותם, אולי ככה הוא יצליח להראות כמה הוא אחראי...).

    אבל העניין הוא כזה - תא''ל תמיר התחיל להאמין בדברים ההזויים שנכתבו עליו והיצר המגלומני, שככל הנראה הוא די טיפוסי לכמה מקציננו הבכירים בצבא, השתלט עליו. אז זהו, שבמצב נורמלי, אדם היה מצטנע, מרכין ראש ומקבל את הגזירה הזאת שנגרמה אך ורק באשמתו. אבל כנראה שאנחנו בפירוש לא נורמלים ומובילים את עצמנו לדרך עקומה לחלוטין. הכי מצער זה ששורה של פרשנים וכתבים שאני מעריך אותם מאוד הצטרפו גם הם בצורה כי אומללה למערכה המבזה הזאת. הגיע הזמן שמישהו יתעשת, יניח בצד את האחווה הזאת שיש בין כל מיני אנשים במערכת הצבאית, ויתחיל להבין שכל זה מבחינה ציבורית פשוט מעורר שאט נפש.

    • אתה הזוי! (ל''ת)

      ברק (לא אהוד), 14/06/09 09:59

  • 19.

    תמיר תזכיר לי לרגע..

    אחד שיודע, 14/06/09 09:04

    חתיכת חוצפן נתתת את השנים לצבא?
    למה?לא קיבלת משכורת שמנה-חתיכת אפסס-הרי באזרחות שהייתי צעיר הייתי צריך להתמודד כמו כולם ובחרת את הרדך הקלה של לצאת עכשיו לקרירה שניה עם בוחטה של מזומנים על חשבונינו-אז ראשית למען הסדר הטוב לא תרמת כלום אבל כלום לצבא-אלה עבדת בצבא.
    ונגיד שהיית באזרחות ואירוע כזה היה קורה-ובמקום משטרה צבאית היתה משטרה אזרחית גם אז היית עושה לובי?חתיכת חוצפן
    תאכל את הכובע.
    וזה מה שיש.

    • יישר כח ל 19 - הביטוי 'עבדת בצבא' נכון ומדויק!

      הזקן מאשקלון, 14/06/09 09:34

      יש להנחיל את הביטוי 'עבדת בצבא' בתודעה
      הישראלית, תחת החינטרושים המקובלים (שרתתי, נתתי, תרמתי וכ''ו)

      • למגיב הנבער: (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:04

      • למגיב הנבער:

        חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:07

        בטרם תשלתלח עם קלישאותיך, של נעליך מעל רגליך בפנותך לתא"ל צ'יקו תמיר.

        זכויותיו רבות, נקודה. אינני יודע מה תרמת אתה (לצבא, למדינה), אבל לפי שפתך הנחותה נראה לי כי לא הרבה ולא ממש.

        "עידוד" מאחד שכמוך, מהווה עלבון לאינטלגנציה וחברה שלנו.

        לך ולמד משהו מועיל

    • לאחד שלא יודע ואינו מבין כי לא יודע

      חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:03

      שפתך הגסה והנמוכה שוללת מראש כל תוכן שתנסה לתחוב עימה בלא קשר לכיוונה, נכון או לא נכון

      תוכן תגובתך, דומה לתוכן האסלה שבביתך.

      אקווה שיש בביתך מספיק נייר טואלט ומיים לטהר את אשר הצחנת כאן

    • תתבייש

      אמיר-דרוזי, 14/06/09 18:37

      אני במקומך הייתי מתבייש לכתוב כאלו מלים,,אני בטוח שאתה והמון שכמוך,כל החיים שלהם סובבו סביב משרד,אולפן או מחשב,,הייטיקיסט מדופלם שלא זהה מהחדר בלי לסגור חוזה עבודה שמן,,בזמן שצ'יקו ושאר החברים מסתערים ונלחמים ומחרפים נפשם למען הישרדות המדינה,,מכל הסיפור הזה אני מסיק שאין טעם לאדם להשקיע למען המדינה ותושבים עלובים שכמותך,אתה וכל המגיבים האפסים שיש כאן ראויים למוות ע''י הערבים.

  • 18.

    צבא של כוסיות

    דוקטור ספין , 14/06/09 09:03

    מה זה המטכ"ל נהיה בית זונות?מפקד חיל הים הולך למועדון חשפנות כאילו היה אחרון החיילים ומפקד אוגדה נותן לבן שלו טרקטורון ללא רשיון ואחרי התאונה מנסה לטייח ועוד בוכה על זה שמענישים אותו. רבותי אתם הקצינים הכי בכירים שיש לצה"ל. אם זה קשה לכם ,תפרשו.אחרי זה מתפלאים מהיכולות בשטח.
    ולמר משה תמיר, אין ספק שאתה קצין מוכשר וסיכנת את חייך למען המדינה אבל כולנו היינו חיילים וכולנו סיכנו את חיינו ,מי יותר ומי פחות.אתה תוגמלת בדרגות ומעמד על כך ונבנת ממך מערכת ציפיות.כשלת וניסית לכסתח על הכישלון.אם היית מרגל או אנס היית גומר בכלא .לדעתי עם כל ההערכה גם דרגת טר"ש גדולה על מידותך אם אתה לא מבין את חומרת מעשיך וגרוע יותר זה חבורת האלופים והכתבים שמזדהים איתך,ממש דוגמא למופת.
    יכול להיות שלטווח הקצר נפסיד חייל מצויין אבל אם בזכות זה נרוויח צבא ערכי אז אשרינו.
    תהיה גבר קבל את הדין ושיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך

    • יפה אמרת (ל''ת)

      ד''ר דוד, 14/06/09 09:19

    • דוק ספין, אכן, אכן לצערי. את דברי כתבתי בתגובית 27. צר לי שלכך הגענו (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:10

      • הפוך. ''צבא של כוסיות'' הוא צבא שעושה עניין משטויות

        חיים, 14/06/09 19:24

        כמו הליכה למועדון חשפנות בזמן הפרטי או תאונת דרכים.

        מצביא טוב בצבא נורמלי נבחן אך ורק במבחן התוצאה. מצדי הוא יכול לבלות כל לילה בבית זונות אם הוא מנצח את האויב בכל הקרבות. וצ'יקו אכן מנצח.

        לעומת זאת ב''צבא של כוסיות'' שאתה תומך בו מי שיתקדמו יהיו המצביאים הגרועים שיודעים לכסת''ח את עצמם היטב.

  • 17.

    נשאר בלי מפקדים

    ד''ר דוד, 14/06/09 08:58

    ידידיי,
    אם כל הקצינים בצה''ל ייחקרו על הזוטות נשאר בלי מפקדים.
    דומה הדבר לניקיון המושחטים מהכנסת....מה יהיה ביום שאחרי ? ? ?
    כל רעיון אידילי צריך גם להסתכרן על המציאות - השופטים מנותקים!

    • גם אנחנו מודאגים מ''היום שאחרי''...!

      רותי, 14/06/09 09:16

      ד''ר דוד
      אם אתה רוצה להיות מובן וברור, תדאג לתקן את שגיאות הכתיב שלך - אל תהפוך את הכנת לאטליז....

      ולעניין עצמו - לטיוח ואי אמירת אמת אתה קורא ''זוטות''?
      האם הדוקטורט (אם יש לך) היה מגיע לך, לו נקנה בשוחד או נכתב בידי מישהו אחר?

      אם אתה מודאג מהיום שאחרי - תדאג שהמובילים אליו יהיו ללא רבב ואוי לנו אם הצבא יקום או יפול על תת אלוף אחד!
      רותי

      • אבשלום קור

        ד''ר דוד, 14/06/09 09:27

        רותי אם את רוצה להיות מובנת וברורה אנא השתדלי לא להחסיר אותיות.
        תודה על ההערה.
        ואשמח לתגובה עניינית ולא לחזור על מה שרשום בכל הטוקבקים. ברור לי שהוא טעה bigtime חבל שלא ברור שכולם ככה
        ואם ננקה את כולם נשאר עם לוחמים כמו יוסי שריד ויוסי ביילין

        • לדוד

          רותי, 14/06/09 09:54

          מתנצלת על הקורה שנשארה תקועה בעיני -
          יש לי מקלדת חדשה ועוד לא כל כך הסתגלתי....
          מקווה שהכנסת עצמה לא נעלבה...

          לגבי תוכן תגובתי - איני מנסה להיות מקורית, אלא אמיתית.

          יום טוב

    • אל דאגה

      ציפי, 14/06/09 09:21

      הנני חולקת על דעתך.
      מעשהו של תמיר אינו זוטא- מעשהו שכולל גם חינוך בנו לעברה על החוק ובעקר כהורה לקיחת סיכון על חייהם של אנשים מוכיח לי שעליו לעזוב את הצבא.
      האיש חסר אחריות !!!! לא ארצה לראותו כמפקדם של ילדי

    • לתת לילד לנהוג ברכב, ואחרי שעשה תאונה לנסות לטייח זה זוטא?

      אחרי?, 14/06/09 09:40

      ואם הילד שלו היה הורג מישהו? במקום להתחיל ליילל שייקח אחריות. מעניין איך הוא היה שופט מג''ד שלו שהיה עושה עבירת בטיחות ואח''כ מנסה להסתיר אותה.

  • 16.

    על ''לקיחת אחריות'' ועל ''כבוד עצמי''

    רותי, 14/06/09 08:57

    הצהרת לפני המשפט שאתה ''לוקח אחריות'' - אז למה אתה לא מסוגל לעשות זאת בכבוד?
    האם לקיחת האחריות על פיך היא דבר מותנה?? (בעונש ''מתאים'' בשיפוט ''מתחשב'' וגו'?)
    אם אתב כל כך רוצה ל''תרום'' תמשיך לשרת כאל''מ - אף אחד לא מכריח אותך לפרוש.
    אחרי ''מיצוי'' - תתקדם. אתה עוד צעיר ועל מעידות יש לשלם.

    וההתגייסות של קצינים בכירים מיל' מזכירה חונטות ממשטרים לא אהובים, ו''המירוץ למיקרופון'' של כמה אלופים במיל' מוכיחה שלא כל מי שהיה בעל הילה כשהיה בצבא, מחונן גם בתאים אפורים.... (ולא אנקוב בשמות...)

  • 15.

    לתמיר

    ד''ר דוד, 14/06/09 08:50

    ''כשאתה יורק על הצבא הוא נרטב אך כשהצבא יורק עליך אתה טובע''
    מרץ04

  • 14.

    עכשיו יש מרגל, אנס, וגם גנרליסימו תחמן שניסה להפיל על הנהג שלו עבירה

    אמא של חייל שנפגע, 14/06/09 08:48

    ואני לא יודעת מה יותר בעייתי. מרגל, אנס או מי שכל אם עברייה יודעת שהפקידה בידיו את חיי בנה, אך הוא בחר להפיל עליו את הכישלון האישי שלו

    • קצת הכרת טובה

      אבא שבעצמו נכה צה''ל, 14/06/09 09:00

      את מגבת שטויות גם אם את במקרה האם של החייל הנהג.
      אם לא לא רק שאת כותבת שטויות, את גם חוצפנית.
      אם עברייה שהפקידה את בנה אצל תת אלוף-לתמיד, מכאן ולמעלה, ידעה כי הוא נמצא בידיים אחראיות ונאמנות, לא בידי קצינים שרוממות המשפט בשפתם וחרב פפיות בידם.

      • תפסיק לגבות את ה''חברה'' ותתחיל לברך שאנחנו באים חשבון עם התחמנות

        אמא של חייל שנפגע, 14/06/09 09:42

        היום זה הבנים שלנו לוקחים אחריות על פשלה של אוגדונר, מחר הם ישלמו על זה בחיים.
        אין מקום בצהל לחפיפניק שכזה
        !

  • 13.

    היש שופטים בירושלים?

    ד''ר דוד, 14/06/09 08:47

    מגמת השופטים שחיים בבועה, מנותקים מהעם ומהצבא מראה שוב אותותיה, הקלה מבזה מעונשם של עברייני רכוש ומין והחמרה למען יראו ויראו של גיבורי העם ומלח הארץ.
    אסור לנו לשים בשורה אחת סיפור כזה ולעשות עליהום כמו על הירשזון, אולמרט ושרון.
    הבועה הת''א/השופטים/והעתונים לא יודעים להגדיר את האיכויות יוצאות הדופן שיש בקצינים אלו שמחרפים נפשם (בשביל מה?) אבל יודעת במומחיות לשבץ אותם בין דודו טופז וקצב.

    • הלו ד''ר הלו תרגיע! זה בית דין צבאי לא הבועה של ביניש מירושלים (ל''ת)

      בן עבד שמאלי, 14/06/09 09:29

    • מדוע לא לשים זאת בשורה עם: "הירשזון, אולמרט ושרון"?????

      חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:17

      כל אחד מהם בדרכו תרם לחברה הישראלית, ו("כמעט") כל אחד מאיתנו סיכן את חייו למען המדינה בעת שירותו.

      נכון, אין לזלזל כלל וכלל בתרומתו המשמעותית מאד להגנת המדינה, אך, אין לזלזל באותה המידה ברפיון דעתו ומשמעתו האישית, כמו גם בתגובתו הלא בוגרת (במיוחד כמפקד בכיר וקש"ב) לפסה"ד על מעשיהו החמור שמהווה רק את קצה הקרחון של אטימותו שלו ושל חבריו בצבא.

      דווקא לכן, פסה"ד חייב להחמיר מאד.
      העובדה שצ'יקו לא נידון למאסר של ממש, מהווה הקלה בדינו, שכן כל חייל אחר שהיה נשפט אצלו, כבר היה שוכח כיצד נראים החיים מן הצד החיצוני של חומות כלא 4!!!! ומייד, ללא אפשרות (ריאלית) של ערעור לביה"ד העליון

      זכור/זיכרו זאת!

  • 12.

    השופטים איבדו לא את המידה כי אם את שיקול הדעת והיחולת להיות דוגמה (ל''ת)

    יאיר, 14/06/09 08:45

  • 11.

    צ'יקו- אוהבים ומעריכים אותך, אבל עברת עבירה, נכון שזה לא אונס או ריגול

    רעמסס, 14/06/09 08:45

    אבלזו עבירה שיכלה להיגמר באסון, ואם נכון שגם ניסית לטייח הרי עברת שתי עבירות, ועל כך אתה נענש, לא על שירותך הנאמן והמסור למדינה. אם אינך מבין זאת עדיין- הרי אינך ראוי להיות קצין בצבא ההגנה לישראל, שערך אמירת האמת מקודש בו.

    • תודה לך רעמסס. אכן ערך "האמת" הוא ערך עליו נשבעים צוערי בה"ד 1

      חזאי הטמטום הישראלי , 14/06/09 10:20

      מסכים עם כל מלה שלך

  • 10.

    חצוף

    א, 14/06/09 08:45

    הוא נתן לבן שלו לנהוג בלי רישיון. עזבו דיווח אמת או שקר. הוא צריך להיות מואשם בהריגה.

    • נכון מאד (ל''ת)

      שרונה, 14/06/09 09:03

  • 9.

    He is not ''tat-Aluf'' he is ''Aluf Mishne''

    Joseph, 14/06/09 08:40

    And he will do a big service to the IDF if he will go home. Maybe Zahal will learn to stop lying.

  • 8.

    לחקור את קשרי השופטים. (ל''ת)

    צפויות הפתעות., 14/06/09 08:34

    • אתה צודק!

      מנחם, 14/06/09 08:49

      לבדוק את שופטת הצד תא''ל גריסרו יהודית שהצליחה להתנקם ברמטכ''ל על זה שהראה לה את הדלת החוצה!

  • 7.

    אולי כואב, אבל

    דבי, 14/06/09 08:33

    האיש עשה דבר פסול! הוא חכם, התקדם יפה בחיים, הגיע לתפקיד עם אחריותגבוהה ביותר. ביודעין חיפה על מעשיו של בנו. היה עליו להיות הורה אוהב ואחראי מהרגע הראשון. מה עבר לו בראש? הוא חשב שאם יסתיר את מעשיו המטיפשים והפושעים של בנו ויתן לו ''עונש ביתי'' יעזור לו במשהו? אני לא חושבת שמשווים אותו לאנס או מרגל, אלא לפושע! גם אדם שחיי חיים תקניים לגמרי, תמיד, ופתאום מחליט לשדוד כדי להתגבר על מצוקה כלכלית ילך לכלא! אסור להתמם. אנשים בעמדת כח צריכים להיות מוסריים וישרים פי שניים מאנשים מהשורה כי כגובה המשרה, כך עומק הנפילה.

  • 6.

    אם הגנרליסימו תמיר לא מבין למה, אין לו מקום בצבא!

    אישאחד, 14/06/09 08:33

    להזכיר, העבירות בהן הורשע תמיר הן: שימוש ברכוש הצבא שלא למטרות צבא, נהיגה בכלי רכב ללא רשות בעלים, עבירה במסמכים צבאיים והתנהגות שאינה הולמת.
    לו היה זה אחד מפקודיו, תמיר היה בועט בו לכל הרוחות ללא פנסיה (ובצדק) אבל הגנרליסימו בוכה: ''אכלו לי, שתו לי''.
    תמיר, לא משנה מה עשית לפני כן. טעית ובגדול ועל טעויות משלמים. האם יש עוד דברים שעוד לא נתגלו לגביך?

    ועם כל הכבוד, לא ''הקדשת'' את חייך לשירות. נשארת בצבא הקבע כאיש מקצוע וקיבלת על כך תגמול הוגן. כמו בכל מקום עבודה, עשית שטות וקיבלת עונש. תגיד תודה שלא העיפו אותך בלי פנסיה (חוקית זה אפשרי). ואם אתה גבר, תוריד את הראש, תקבל את העונש שלך ולך הביתה.

    לכל הגנרלים שתומכים בו-אתם חבורת מגעילים וצבועים. ופחדנים. אף אחד לא מוכן לדבר אלא בעילום שם.

    אני מקווה שבית הדין לערעורים יחמיר את העונש ויעיף את המורסה הזו מהצבא.
    יאללה, לך הביתה צ'יקו. שלום ותודה.

  • 5.

    היה סמוך ובטוח- העם ברובו המכריע איתך. בית הדין מופרע.

    ביזי, אל מסעדי, 14/06/09 08:31

    הקרב אינו על חייך תא''ל תמיר אלא על חיינו. חיי העם וקיום המדינה מוטל תרתי משמע על המאזניים. כל מי ששמעתי לאחרונה בנושא שלך (ואני מדבר על בני תמותה ובני העם, לא שריד, גלאון, ושאר החסודים והחסודות) נדהם מהמופרעות שפשטה בבית הדין. חזק ואמץ ושלא תיפול רוחך.

  • 4.

    עשו לו משפט שדה למען יראו

    אפרת, 14/06/09 08:28

    ליבי עם התא''ל. נכון, הוא שגה, אך לא שגיאה פאטאלית שהביאה לתוצאות הרס. מותר לאדם גם לשגות לפעמים. אל לנו לשכוח כי הצבא צריך מפקדים אמיצים וראויים וכי הוא לא יכול לוותר על אדם ומפקד כמהו.
    העונש אכזרי, לא הגיוני ועושה רושם כי ניתן למען יראו ויראו. צר לי שהמערכת המשפטית מתקשה בגזרי דין הולמים למפקדינו. כאשר היה צריך ל''היכנס'' במפקד ולהענישו (דוגמת הרמטכ''ל במלחמת לבנון השנייה והאלוף אדם- זה לא קרה).
    המערכת המשפטית במדינה צריכה לעשות חושבים- האם היא באמת רוצה לאבד על שטויות, וזה באמת שטויות, מפקד נערץ והולם כמו תמיר.

    • אפרת,טעות בידך. אין מחילה על אי אמינות,בצבא ובכל מקום אחר.

      יורי, 14/06/09 08:34

      שגה,שישלם. נכון,התשלום גבוה וכך צריך.

    • ומחר, כשאחד מפקודיו ייתפס

      אישאחד, 14/06/09 08:38

      מבצע עבירה של שימוש ברכוש הצבא שלא למטרות צבא, נהיגה בכלי רכב ללא רשות בעלים, עבירה במסמכים צבאיים והתנהגות שאינה הולמת, כיצד ישפוט אותו הגנרליסימו צ'יקו?
      האם יציין לפניו שמדובר בחייל ערכי שכשל או יתן לו עונש למען ''יראו ויראו''?
      ברוכה הבאה למדרון החלקלק!

    • למה הוא מתבכיין כאילו זרקו אותו מהצבא ללא פיצויים וללא פנסיה

      החייל שוייק, 14/06/09 10:17

      הוא ייצא עם פנסיה שמנה ופיצויים כמו מנהל בנק. שיפסיק להתבכיין כמו נקבה ויתחיל להתנהג כמו גבר. יש לו פאק באמינות ועל זה מעיפים בבה''ד 1 ובקורס טייס. הבנת את זה במבה!

  • 3.

    אנו לא דמוקרטיה, אלא נשלטים ע''י הגנרלים

    דורון, 14/06/09 08:25

    ראו הלחץ האדיר שמפעילה חבורת הגנרלים לכופף את החלטת בית הדין. הוסיפו לכך את הכמות הלא סבירה של גנרלים בפוליטיקה ואלו השולטים במשק. המקנה ישראל אינה דמוקרטיה אלא היא רפובליקת גנרלים.

  • 2.

    הקצין שגה והוא לא יכול להמשיך בשירות עם התנהגות כזו שאינו מבין גודל שג (ל''ת)

    אזרח, 14/06/09 08:17

  • 1.

    דיווח אמת - היה ערך מקודש בצה''ל - והציל הרבה חיים,,, (ל''ת)

    מפקירי גלעד שליט,,, הורסים את הלכידות של צה''ל,,,, 14/06/09 08:14