• 150.

    נאום נתניהו יסתכם באפס כמו הבן אדם שישא אותו (ל''ת)

    אזניים לכותל, 14/06/09 20:06

  • 149.

    ביבי, תרגש אותי!

    יואל, 14/06/09 19:18

    מה אתה אומר? ייתכן שתצהיר על שתי מדינות לשני העמים??? באמת??? לא שלוש מדינות לחמשת העמים, לא מדינה לשבעת העממים, לא זהבה לשלושת הדובים - פשוט שתי מדינות לשני העמים? אני מתרגש. אני מתעלף. אפילו ביבי ראה את האור - אומנם באיחור מה לעומת כל ראשי הממשלה מאז 92 (כולל ביבי א' מ96-99 שהמשיך במתווה אוסלו ואף התחבק עם עראפאת) אבל בכל זאת - ראה את האור! אני בטוח שכל העולם ייתרגש איתי.

    • עזוב את ביבי לך על שרה, היא חתיכת ריגוש..... (ל''ת)

      עודד, 14/06/09 19:59

  • 148.

    האם נתניהו יהיה מנהיג מדינת הגמדים, כמו קודמיו רבין

    גמד או ענק, 14/06/09 17:47

    ברק,אולמרט ואחרים, ממחנה ''שלום לגמד'', ''שלום לפחדן'' או

    שנתניהו יתרומם ויתנשא ויעלה את העם אתו למעלת הענקים,הישרים,האמיצים,החכמים, המשפיעים והמובילים במזרח התיכון ובעולם כולו.ישראל עדין מסוגלת להוביל עם מנהיג חכם ואמיץ.

    העולם כולו נתון במשבר קיומי,כניעתה של ישראל תביא לנצחונו המוחלט של העולם השלישי והברברים על תרבות המערב.

  • 147.

    האם נתניהו יהיה מנהיג מדינת הגמדים, כמו קודמיו רבין

    גמד או ענק, 14/06/09 17:43

    ברק,אולמרט ואחרים, ממחנה ''שלום לגמד'', ''שלום לפחדן'' או

    שנתניהו יתרומם ויתנשא ויעלה את העם אתו למעלת הענקים,הישרים,האמיצים,החכמים, המשפיעים והמובילים במזרח התיכון ובעולם כולו.ישראל עדין מסוגלת להוביל עם מנהיג חכם ואמיץ.

    העולם כולו נתון במשבר קיומי,כניעתה של ישראל תביא לנצחונו המוחלט של העולם השלישי והברברים על תרבות המערב.

  • 146.

    אוהב אותך ביבי,ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! (ל''ת)

    יצחק, 14/06/09 17:37

  • 145.

    ביבי אל תפספס את פריצת הדרך שנקרתה בדרכך...כנס

    תומכת נתניהו, 14/06/09 17:19

    מר נתניהו היקר,

    זה הזמן להטיל את הכדור לאמריקאים ולצד הערבי, ולסנדל אותם שיתחילו לרדוף אחד אחרי השני כמו חתול ועכבר ויניחו לך, איך עושים זאת?...ובכן..אני במקומך הייתי עושה ''מהלך סאאדאת'' ומטילה את הפצצות הבאות:

    1. התקדמות בערוץ הפלסטינאי מותנית בהתקדמות גם בערוץ הסורי והלבנוני, קרי כל גבולותיה של ישראל יהיו בטוחים בהסכמי שלום

    2. אתה תצהיר כי אתה מוכן לטוס מחר לסוריה ולבנון לשיחות ישירות על בסיס חילופי שטחים והשכרת הגולן (מה אכפת לך עוד 100 שנה המשטר הסורי כבר לא יהיה כאן, אז על הנייר יהייה כתוב שזה שלהם ואנחנו נשב שם בפועל)

    3. הסכם עם מדינה פלסטינאית מותנה באיחוד היישויות חמאסטאן והגדה תחת משטר דמוקרטי שמכיר בישראל כמדינת לאום יהודית

    4.ההסכמים עם המדינות הגובלות (סוריה לבנון פלסטין) יותנה בערבויות ובטחונות לקליטת פליטים פלסטינים ע''י מדינות ערב, ובנורמליזציה מלאה של יחסיהם עם ישראל.

    5. ולסיום תצהיר למר אובמה מאניה, שמבחינתך כל זה יכל להיות כבר אתמול-אם הפלסטינאים והערבים יפסיקו את ההסתה והאלימות ויכירו בזכות קיומה של מדינת ישראל במזהת

    ביבי, אם תצהיר את כל אלו-ההתנחלויות תהיינה הבעיה הכי קטנה שלך כי אז יצאו מהארון ויתגלו מערומיהם-שכנראה אין עם מי לדבר...ואז אולי אובמון יתעורר

  • 144.

    לדעתי נתניהו יאמר לעולם היהודי ,אתם יודעים מה אני רוצה לאמר?

    פאנייקה , 14/06/09 17:10

    לדעתי נתניהו יאמר לעולם היהודי ,אתם יודעים מה אני רוצה לאמר?
    יענוהו -כן יאמר: "אין צורך להרחיב,תודה ויום טוב".
    יענהו -לא יאמר: "טוב אז אני עם טיפשונים לא מדבר"
    אבל הכי טוב שחלקם יענו "כן" וחלקם יענו "לא" כי יאמר להם: "או,קיי אז אלו היודעים את מילותיי יספרו אותם לאלה שלא יודעים"

  • 143.

    מה שבטוח שהעיתוי לא נבחר באקראי ויש לו קשר מתוזמן לתוצאות הבחירות

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/06/09 17:09

    באיראן.
    כתבו מראש שתי וורסיות - אחת לכל תוצאה.
    ישתמשו בזו שמיוחסת לנצחון הקוף האיראני כדי לנגח את האמריקניו ולצורך מגן מבושיים.

  • 142.

    ''הנאום של ביבי יהיה חזק ואמיץ'' אוי זה מצחיק!!!!

    הדסה, 14/06/09 17:04

    או שזה לא יהיה של ביבי או שזאת תהיה עוד אחת מהבדיחות הדמגוגיות שקשורות לאיש הזה

    • האיש הזה הוא ראש ממשלת ישראל ! מטומטמת חסרת חינוך בסיסי ! (ל''ת)

      את בטח מורה !, 14/06/09 18:06

      • נכון, אסור לצחוק על ביבי לא יפה לצחוק על מוגבלים (ל''ת)

        יוגב, 14/06/09 19:17

  • 141.

    שערוריה באתר וואלה,מצנזרים את כל תגובות הימין,גולשים הכו אותם בכיס

    שאבי מהעיריה , 14/06/09 16:04

    כל מי שקורא תגובות באתר וואלה,חושב שמר"ץ ניצחה בבחירות,כמעט כל התגובות שם הם נגד הימין,ואני אומר לאחיי מימין,לעולם אל תכנסו לפירסומת או ווידאו באתר וואלה,למה לפרנס את המצנזרים?בשבילנו הימין יש את

    • לימין יש מקבלי קיצבאות שמציפים . וואלה התעייפו מכם . צודקים וואלה.. . (ל''ת)

      ALOS , 14/06/09 16:11

      • וואוו, אני מבינה ממך שאנשי ימין יודעיחם מה זה מחשב

        רונית, 14/06/09 18:33

        ואפילו יודעים להשתמש בו.איזו הפתעה. היתתי בטוחה שהימנים הם בבונים פרימיטיביים חסרי דעת ,לפי דבריך.

        • רונית .. מתפנקת ? (ל''ת)

          ALOS , 14/06/09 18:48

      • רק אדם בור וריק שאין לו מילה עניינית לומר ,יגיב תגובה מטופשת כזאת ! (ל''ת)

        נתניהו יהיה 10 ואתה תאכל את הלב, 14/06/09 18:43

  • 140.

    מי זה טיבייב?? שעוד לא הבין שגוש הימין ניצח ולא ציפי הנותנת (ל''ת)

    תצילו אןתי מגמדים רשעים, 14/06/09 15:23

  • 139.

    ביבי אם הנאום שלך רציני .. תתחיל לשמור על הגב . ודי לחכימא . (ל''ת)

    ALOS , 14/06/09 15:16

  • 138.

    הגיע הזמן לחנך את הפלסטינים ולהכריח אותם להקים מדינה.

    שאול , 14/06/09 15:15

    זה שהם רוצים לחכות 20 שנה שהם יהיו רוב דמוגרפי וקימו מדינה אחת, לא אומר שניתן לחזון הבלהות להתממש. ישראל צריכה להציב לעצמה גבולות ולהכריח את הפלסטינים להקים מדינה. הכיבוש צריך להימשך אבל לא באופן שהוא התקיים עד עכשיו. צריך לפרק מחנות פליטים, לכפות עליהם לבנות תשתיות. ינהגו בטרור-נפעיל עליהם כוח צבאי. בכול מקרה ממש כמו ילדים קטנים צריך להושיב אותם ולכפות עליהם להקים מדינה. הרי כמו שנאמר, הם רוצים לחכות עד שיהיה להם רוב דמוגרפי ולהקים מדינה אחת. ואיזה מדינה עלובה זו תהיה. כל המדינות קמו כשחלשים גברו על חזקים, כשמעטים גברו על רבים. איזו היסטוריה עלובה תהיה למדינת פלסטין הגדולה, אם תממש. זה כמו שילד בכיתה ט' ילמד לקרוא.
    בכול מקרה מדינת ישראל צריכה למנוע זאת.

  • 137.

    אמיץ מול עם ישראל, מול העולם, מול אובאמה, או מול כצלה וח'רטובלי ? (ל''ת)

    מלהטוטי הביבים., 14/06/09 14:53

  • 136.

    "חזק ואמיץ" פחחחחחחחחחחחח.... אותן סיסמאות ששמענו כבר אלף פעם

    Mother Superior , 14/06/09 14:45

    מה נשתנה הלילה הזה?
    הפעם אין אפשרות לזגזוג, או שאתה הולך עם כצה'לה או שאתה הולך עם אובמה, תחליט.
    אם תחליט, תחטוף רק מאחד מהם, אך אם תזגזג, כמו שאתה רגיל לעשות וכנראה תעשה, תחטוף משניהם.

    • אני רואה את התגובות ההיסטריות שלך ואני נהנה לראות אותך אוכלת את ליבך !

      לא סדיסט ! הגון !, 14/06/09 18:50

      ומוחך הצר בלאו הכי ,הולך ומצטמק מיום ליום שנתניהו ראש ממשלה !והוא יהיה הרבבבבבבבבה זמן ראש ממשלה !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 135.

    ביבי, אל תיחת מאובמה - הוא קד לסעודים כי טרם ניכווה מהערבים

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 14/06/09 14:45

    כמונו. רק אנחנו יודעים מיהם ''שכנינו''.

  • 134.

    לא צריך נאום חזק של נתניהו אלה נאום עם אחיזה וישים בקרקע ההסדר (ל''ת)

    הרגש הנכון , 14/06/09 14:41

  • 133.

    ביביהו, הדרך היחידה לצאת מהבוץ..... דבר בפולנית... (ל''ת)

    maia, 14/06/09 14:41

  • 132.

    ביבי אובמה לקח את הפילה והשאיר לך את האורז והשעועית. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 14/06/09 14:39

  • 131.

    ביבי יאחרי הנאום האמיץ והמקורי של אובמה,אתה יכול רק לגמגם. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 14/06/09 14:26

  • 130.

    ברק וביבי גילו אומץ לב ביחידה אין חולק,אך בשדה הקרב הפוליטי הם מוגי לב (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 14:08

    • בניגוד כמובן לאולמרט, הכתב הצבאי המוכשר שלא גילה אומץ לב בשום יחידה

      זיו_! , 14/06/09 14:30

      וכמובן גם לא בשדה הקרב הפוליטי, עם התקפלות מופלאה במלחמת לבנון השניה וההחלטה המזהירה 1701.

      • ל 14.30 כתושב גבול הצפון,נהנים אנו מהשקט,תודות למלחמת לבנון השניה.

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 15:37

        ותודות להחלטת מועצת הביטחון 1701.והעכברוש בבירות טרם יצא ממחילתו.

        • כלומר אתה בהשהייה עד לעונג הבא (ל''ת)

          בדוק , 14/06/09 15:56

        • נתן פעם ולתמיד, אני לא 14.30, אני זיו נעים מאוד.

          זיו_! , 14/06/09 16:34

          לענייננו. אם יש כרגע שקט, הוא בדיוק כמו השקט של שנת 2000. נסיגה חד צדדית שהביאה שקט מדומה של שש שנים פשוט עד שחיזבאללה התארגן צבאית על ההתקפה.
          שנית, צר לי לאכזב אותך קשות. אם יש איזו פיסה של נחמה פורתא בשקט הזה הוא לבטח לא בגלל 1701 שלא שווה את הדיו שבו נכתבה.
          זה בגלל רובע א-דאחיה אולי שנמחק.
          מה שכן נזכור מאולמרט, זאת פאניקה, אחרי שכבר ידע שהוא עוצר את המלחמה ועדיין זרק לקרב גדודים שלא היו מוכנים והוסיף 25% למצבת ההרוגים שלנו בקרבות.
          לגבי העכברוש, זה אל רלוונטי בכלל. אתה סוטה מהעיקר.
          העיקר חוסר היכולת הפוליטית, שלא לומר אימפוטנציה, של ממשלת קדימה ובעיקר ציפורה ליבני אותה רציתם להמליך שוב עלינו

          • ככה הוא עונה לכל אחד לפי השעה - הוא בטח היה שען פעם (ל''ת)

            בדוק , 14/06/09 18:37

          • לזיו 16.34 אתה בקשת אותי אתמול לא לקרוא לך זיו,ולנושא עצמו.

            נתן.ש מעלות., 14/06/09 18:44

            כתושב הצפון משנת 1960 אינך מדייק,אני מדבר על עובדות בשטח כפי שהן.עשרות שנים דרשנו כי צבא לבנון ירד לדרום,הודות להחלטה 1701 צבא דרום לבנון וכוחות האו''ם נמצאים בדרום לבנון.אין פוליסת ביטוח לא לשקט ולא לשלום ולא לאריכות ימים ובריאות.ועדת וינוגרד קבעה חד משמעית,הקרבות בשלושת הימים האחרונים שיפרו את החלטת מועצת הביטחון 1701.בקשר למצב הימחי''ם ואי אימון היחידות שנים,תאשים את שר האוצר דאז ביבי ואת הרמטכ''ל בוגי יעלון וכמובן גם את שר הביטחון שאול מופז.המשך ערב נעים.

            • נתן, ראשית מעולם לא אמרתי לך לא להשתמש בשמי.. בכייף

              זיו_! , 14/06/09 19:08

              שנית, איך הגענו למצב הימח"ים? למה זה רלוונטי והאם מי שאחראי כל המדינה כולה כולל הצבא והימח"ים אינו ראש הממשלה?
              נתן אתה ממש לא עקבי. לא ביקשתי פוליסת ביטוח לשקט בצפון לעולמי עד רק הזכרתי לך במידה ושכחת שלא משנה איך תנסה להציג את זה ..הצלחה זה לא היה. אלא אם כן אתה מחשב את וועדת ווינוגרד כעדת אנשי ימין. זה הם אמרו לא אני.
              נסה שוב

        • חשבתי לתומי שהשקט בגבול לבנון הוא תוצאת הנסיגה

          רונית, 14/06/09 18:37

          מלבנון בשנת 2000 על ידי אהוד ברק.לא כך?

  • 129.

    הנאום צריך להתחיל כך:שתי גדות לירדן,זו שלי זו גם כן.לעולם לא נוותר

    ולו על רגב אחד מאדמת ישראל., 14/06/09 13:54

    אנו שואפים לפתוח מידית בשיחות עם הפלשטינים על הפרדות לשלום.

    הם ילכו מכאן לשלום ובא שקט לעולם.
    הכלכלה תפרח והמזרח התיכון יהיה לגן עדן.

    למה לחשוב על שתי מדינות כשיש 21 מדינות ועוד אחת,ישראל,מצומקת השואפת להשיב לעצמה את אדמותיה כולן עד הרגב האחרון.
    הרי צריך ארץ רחבה כדי להשיב את 10 השבטים.
    עבורם יהיה צורך בבניה נרחבת של בתים ותשתיות.בניה היא הבסיס לכלכלה איתנה.
    בדרך זו אני רואה צמיחה של אלף %.זה טוב ליהודים וטוב לעולם.

  • 128.

    אני לא יודע מה קרה לעורך התגובות היום,שהוא מצנזר תגובות נגד ביבי. (ל''ת)

    שתי תגובות שלי העלימו, 14/06/09 13:46

    • כש הופכים תגובה להסטה זה מה שקורא. (ל''ת)

      הרגש הנכון , 14/06/09 14:43

  • 127.

    למה לא מראים את ה macking off ? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 14/06/09 13:29

  • 126.

    אוהבים אותך ביבי. ר''מ חזק! תומכים בך

    ישראלית חילונית, 14/06/09 13:16

    חזק ואמץץץץץץץץץ

  • 125.

    kvod rosh hamemshala, tilmd lhgid lo lsonenu, hue chazak (ל''ת)

    gol, 14/06/09 12:58

  • 124.

    מדד ההצלחה

    משהן , 14/06/09 12:57

    לדעתי, אם תירצו לבדוק האם הנאום היה חשוב למדינת ישראל ולאזרחיה יש מדד פשוט, תבדקו מה אומרים העיתונאים. אם יהיו מרוצים, הוי אומר שנתניהו הלך שמאלה לטובת אובאמה ולרעת מדינת ישראל. אבל אם הם יהיו מאוכזבים, אז נדע כולנו שיש כאן מנהיג עוצמתי, ולאחר כמה מנהיגים "מהימין" ששברו שמאלה, כאן עומד מנהיג ימין עוצמתי שנשאר בעמדותיו גם אחרי שנבחר לראש ממשלה ולא מתרץ בתרוצים שמה שרואים מכאן וכו'. אם הם יהיו מאוכזבים אני אשמח.

    • פשוט לבדוק את המאמר של בן כספית

      פנדה , 14/06/09 13:19

      אם תהיה בו מילה אחת חיובית על נתניהו, נדע שהנאום היה נאום "התפכחות".

  • 123.

    אל תתפשר

    דוד וקנין, 14/06/09 12:35

    תאמץ את מישנתו של תרומן.אין בעלי ברית קבועים יש אינטרסים קבועים. והאינטרס הוא ביטחוננו קודם להכל.

  • 122.

    אם נתניהו לא מסוגל לעמוד בלחץ..

    משה, 14/06/09 11:16

    הוא מוזמן להתפטר, ולא לקבל עמדות ששוללות את ביטחון ישראל כי אין לו את האומץ,
    אם הוא מסוגל לעמוד בלחץ כולנו הגב שלו ומסירים בפניו את הכובע!

  • 121.

    אל תיכנע!!! תהיה חזק!!! (ל''ת)

    שירה, 14/06/09 11:15

  • 120.

    ביבי - מגיע לנו ראש ממשלה יהודי גאה! הגיע הזמן לומר את האמת!! (ל''ת)

    אלעד, 14/06/09 11:14

  • 119.

    נודע לי מבכיר בלשכת רה''מ,כי אלי יצפאן נואם הערב במקומו של ביבי.

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:43

    בטוחני כי כולם יהיו מרוצים מהנאום,אין ספק הצופים גם יהנו מהנאום.

    • נו. תראה עולם. ואני לתומי הייתי בטוח שראש הממשלה מסר לך את תוכן

      זיו_! , 14/06/09 11:09

      נאומו במו פיו ומסתבר שזה היה פיו של יצפאן. איזה עולם קטן.
      נתן, אתה באמת בטוח שאתה בוגר?
      עושה רושם שאתה ממש לא בוגר שלא לומר .. סליחה על הבוטות..אינפנטיל לא מפותח:)
      בדרך כלל..אנשים שעברו את רף גיל הפנסיה לא עושים מעצם צחוק בדיחה מאיטלולה כמוך:)

      אפרופו, במידה ויצפאן ישא את נאומו הכתוב של ראש שממשלה , אולי זה יניח את דעתך?

      • ל 11.09 שוכנעתי סגנונך מעיד על מוצאך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 13:09

    • נתן נתן,,היכן היית כשאלוקים נתן בינה לאדם ולנתן ממעלות לא נתן כלום,, (ל''ת)

      בצלאל, 14/06/09 11:39

      • ל 11.39 אכן תגובתך מתאימה לך ולאוהדי ביבי ולא אוסיף. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 13:08

        • נתן, אל תתגרה בקופים. (ל''ת)

          חבר שלך, 14/06/09 14:55

        • תאכל את ליבך עוד ועוד ! ותן למוחך הצר להתכווץ לגודל של ראש גפרור

          השינאה מתנקמת תמיד בשונא !, 14/06/09 19:25

          וכל זה בגלל שינאתך העיוורת והיוקדת לנתניהו עד אשר ישיגך השגעון ,ובזיקנתך תמצא במקום הראוי לו ! סינטוריום ! על החתום ,''בבון'' של ביבי עם לב אוהב !

    • ההבדל בין יצפאן לביבי הוא שיצפאן לפחות התכוון להצחיק. (ל''ת)

      ביבי פשוט מגוחך, 14/06/09 13:48

  • 118.

    ת ים (ל''ת)

    משה מ,,,, 14/06/09 10:38

  • 117.

    אדוני רוה''מ, שומרים לך על הואפציה להכנס נכון להסטוריה (ל''ת)

    גבריאל, 14/06/09 10:13

  • 116.

    בכיר ? הרי מרוב עצים לא רואים את היער,בלשכת רה''מ ?.

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:07

    הרי הסיום ידוע מראש,קבלת ''תוכנית מפת הדרכים'' על כל סעיפיה ומרכיביה.

    • נתן, אתה באמת מפוספס.. קודם כל אתה יודע על תוכניות כלכליות

      זיו_! , 14/06/09 10:32

      ישירות מפיו של שר האוצר ועתה אתה מסתבר יודע לפני כל עם ישראל ישירות מפיו של ראש הממשלה על תוכניתו.
      לאט לך. לאט לאט. אתה אמור להיות "מעט" יותר מבוגר ממני. אותי לימדו שעם הגיל משכילים ומחכימים, אתה גורם לי לתהום האם לא עבדו עליי

      • ל 10.32 קרא את המוסף הכלכלי של מעריב היום ותחכים. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:45

        • נתן נתן:) לפי מה שאני רואה לא אצטרך לקרוא לעולם דבר עיתונות כלשהוא

          זיו_! , 14/06/09 10:59

          אתה עושה רושם , יודע כל:)
          אני לא רואה גם כאן במדור הכלכלי, שים לב, שוב חזרנו לכלכלה:) שום דבר הקשור לגזירות כלכליות חדשות.
          בכל מקרה, אני אשמח אם תאיר את עיניי, במדור הכלכלי פה במעריב למה אתה מכוון
          תודה

          • זיו שיקרו אותך בעניין הגיל ולא רק בעוד הרבה דברים.

            העץ הנדיב, 14/06/09 11:26

            ושלא יעבדו עליך. אם נולדת חכם תהיה זקן חכם. דעות ניתן לשנות IQ זה מולד. שלא יעבדו עליך. כדאי שתקרא עיתונים ולא תסתפק במה שאומר נתן למרות שהוא איש חכם ואומר דברי טעם.

          • לזיו 10.59 בעמוד 3 של עסקים במעריב,מאמרו של יוסי גרינשטיין העורך.

            נתן.ש מעלות., 14/06/09 13:14

            עוד הייתי צנוע בדברי,מקוה לקבל התנצלות ממך.

            • אתה מביא דיעה פרטית, למרות שהיא דעת העורך, כהוכחה?

              זיו_! , 14/06/09 14:38

              מאמר פובליציסטי המכתיב דיעה אישית כמשהו מוגמר? כבר הוטלו הגזירות? כבר נפל הפור?
              יש לך איזה כדור בדולח ..? אולי אורקל? המגלה לך מה יהיה העתיד?
              הכל בגדר ספקולציות ותו לא. ואיני רואה כל צורך להתנצל על ספקולציות כאלה או אחרות.

              • ל 14.38 דעת העורך אמינה עלי ואמת הגבתי. (ל''ת)

                נתן.ש מעלות., 14/06/09 15:41

    • נתן..אתה הרי ''ידעת'' שציפי פיפי תהיה רוה''מ..מה עןד? (ל''ת)

      נתן ש.ביר גפגפה, 14/06/09 11:39

      • ל 11.26 800000 מצביעים נתנו קולם לקדימה,לבני העדיפה את הטוהר מעל המוהר

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 13:19

        ביבי קנה שלטון בשלמונים ובטובות הנאה,יצר ממשלה מנופחת והזויה.שליש מחברי הכנסת נמצאים סביב שולחן הממשלה,מקום המדינה לא היה כדבר הזה.במקומך הייתי נחבא אל הכלים,אין לך במה להתגאות.

        • בלי ספק. ציפי העדיפה טוהר. אם רק היו נותנים לה רוטציה

          זיו_! , 14/06/09 14:35

          היתה נשכחת לה כל הגישה של טוהר תמורת מוהר.
          נתן, תשמע, או שאתה באמת נאיבי ברמות קשות, או שאתה מתחזה. כך או כך, זה לא עושה לך טוב
          הגברת החסודה שלך, ציפורה ליבני, היתה מוכנה לתת לש"ס מעל למיליארד שקלים כדי שיכנסו לממשלה.
          אבל כמובן, בגלל שהיא אשת שמאל מותר לה. זה חיוני לשמירת טוהר הגזע והשלטון:)
          כבר אמרתי בעבר ואני לא מתבייש להודות בזאת שוב.
          אכן ממשלה מורחבת ומוגזמת ובזבזנית. לא ניתן להתכחש לזה.
          מצד שני, כל עוד זה במסגרת המשחק הפוליטי, המסריח ביסודו, ואין כאן עבירה על חוק כלשהוא, זה תקין לגמרי גם אם לא מוצא חן בעיני אדון נתן.ש ממעלות.

          • ל 14.35 הרי ביום מסוים יתקיימו בחירות,וישפוט הבוחר,

            נתן.ש מעלות., 14/06/09 15:45

            גם לפי דבריך ממשלה זו.כשרה אבל מסריחה,לא לזאת ציפה הבוחר.

            • ציפיות לחוד ומציאות לחוד - במציאות הטוהר והמוהר שחוברות להן יחדיו

              בדוק , 14/06/09 15:59

              הלכו לתנומה רצופה של 4 שנים באופוזיציה.

            • נתן בוא נאמר שממשלת שמאל היא הרבה יותר מסריחה מכשרה

              זיו_! , 14/06/09 16:39

              אני לא הייתי עוצר את נשימתי בציפיה לעליית השמאל לשלטון בזמן הקרוב
              ומה שאני אמרתי, ותודה שאתה מנסה לשים מילים בפי, שממשלה גדולה מעבר לנחיצותה, היא לא טריק של ביבי, גם ממשלות אחרות היו כאלה וזה חלק מהמשחק הפולטי.
              אני מציע לך לקרוא שוב את תגובתי הקודמת ולנסות להבין לבדך, בעזרת מילון עברי/עברי את כוונתי.

              • זיו 16.39 כחבר קדימה משייך את עצמי מרכז ימין שפוי ולא הזוי.

                נתן.ש מעלות., 14/06/09 18:49

                אי לכך אין סיכוי,להקמת ממשלת שמאל בישראל.אלא עם אכן יתגשמו חלומות הזויים,למדינה אחת לשני עמים.לגבי העתיד כפי שציינתי,ישפוט הבוחר בבוא היום.

  • 115.

    ממשלת אולמרט-ליבני הביאה שלום,וביבי יביא מלחמה... (ל''ת)

    צבועים נמאסתם, 14/06/09 10:01

  • 114.

    מי מדבר?

    יבר, 14/06/09 10:01

    טיבייב מדבר ואני שומע את קולו של אחמד טיבי.....מה גם אתם שומעים כמוני??
    מוזר מאוד!!!!!!

  • 113.

    מה חזק ואמיץ ?

    שחל, 14/06/09 10:00

    נתניהו לא ינאם ויאמר את אשר הוא מאמין ומשוכנע לגביו, נאומו יהיה תשלום מס מינימאלי לאובמה ולמערב. נתניהו אינו איש חזק, להתייעץ זה טוב וראוי אבל נתניהו מתייעץ ע''מ לרשום לפניו את מיקום הטיפות ע''מ לברור נוסח של ''בין הטיפות'' - כך לא נוהג מנהיג אמיתי !!!

  • 112.

    בלי קידום תהליך השלום והסדריו ..ההסלמה בוא תבוא. (ל''ת)

    ALOS , 14/06/09 09:44

  • 111.

    נאום ראש הממשלה

    מתי, 14/06/09 09:40

    אדוני ראש הממשלה חזק ואמץ

  • 110.

    ביבי - תהיה אמיץ כמו כָּלֵב בֶּן יְפֻנֶּה בפרשת השבוע

    רוח אחרת, 14/06/09 09:35

    הוא היסה את כל הסובבים שחשבו שהוא הולך לדבר נגד הכניסה לארץ ישראל כמו יתר המרגלים (''הפרגמטיים'').
    ואז הוא פתח בנאום ''אמיץ'' : '' עָלֹה נַעֲלֶה וְיָרַשְׁנוּ אֹתָהּ כִּי יָכוֹל נוּכַל לָהּ''.
    על כך הוא זכה בברכת אלוקים : '' ''וְעַבְדִּי כָלֵב עֵקֶב הָיְתָה רוּחַ אַחֶרֶת עִמּוֹ וַיְמַלֵּא אַחֲרָי, וַהֲבִיאֹתִיו אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר בָּא שָׁמָּה וְזַרְעוֹ יוֹרִשֶׁנָּה''

    • Amen! (ל''ת)

      sara, 14/06/09 10:36

  • 109.

    אך אך בייבי

    op0987 , 14/06/09 09:30

    מה עכשיו אתה כבר בן מאה אני ועם ישראל מקווים שלמדת דבר או שניים , אני לא אתפלא אם הנאום שהכנת הוא התקפלות והבאת הקץ על עם ישראל .

  • 108.

    What's the Panic for

    dan, 14/06/09 09:28

    What am I missing ? our neighbors so far still from been ready
    To run a country ,or accept Israel or denounce violence. Now if Obama can change Palestinians over night than Lets have 2 countries.

  • 107.

    בהצלחה (ל''ת)

    אני, 14/06/09 09:13

  • 106.

    הווה מתפלל לשלומה של מלכות איראן, שאלמלא

    נביא זעם , 14/06/09 09:12

    מוראה איש את רעהו חיים היינו בולעים

  • 105.

    נאום נתניהו יהיה חזק ואמיץ! כאשר לא ינהג כמו שרון

    דבורה ש. , 14/06/09 09:11

    שגנב את קולות הימין והשתמש בהם לצרכיו האישיים/ הפרטיים!
    דבר שני, להיות אמיץ זה להגיד את האמת לאובמה ולעולם כולו, כי ירדן היא המדינה הפלסטינית! וכי הנסיון של 2 מדינות ל-2 עמים, זהו מתכון לכשלון חרוץ לעם ולמדינה, ראו את בוסניה, קרואטיה והרציגובינה, באיזה מצב הם חיים היום! אז למה לא ללמוד מנסיון עמים אחרים?! אם אובמה, סרקוזי או כל מדינאי אחר בעולם ידבר/יכפה עלינו 2 מדינות ל-2 עמים, אפשר לענות להם, כי במדינתם יש שפע של מקום וגם חיים שם בכל מדינה כ-20 מליון מוסלמים,ויכולים בהחליט להוסיף את 2 המליון החיים היום במחנות פליטים, לעשות להם אוטונומיה ולהקים מדינה פלסטינית אצלם במדינתם! כי פה בישראל לא רק שאין מקום, אלא יש כבר מדינה לפסטינים בשם ירדן!!!!!

  • 104.

    ראש הממשלה כנס וקרא.

    יעקב, 14/06/09 09:00

    בפרשת השבוע שקראנו בשבת,פרשת שלח חשבתי עליך,לעת כזו הגעת למלכות-להמשין את קריאתו של כלב בן יפונה''עלה נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה'',יש לך יכולת להוביל את העם שחיכה לך 2,000 שנה....
    לך בכחך זה והושע ת ישראל!

  • 103.

    שאו8רים נאום אמיץ, למה מתכוונים? (ל''ת)

    מוטי, 14/06/09 08:57

  • 102.

    בחרתי במר נתניהו ואני מבקש לומר לו דבר אחד בלבד..

    jerom44 , 14/06/09 08:50

    המשפט המתאים ביותר שאני יכול לחשוב עליו
    לקוח משירו של אביהו מדינה..

    ".. אל תירא ישראל , אל תירא
    כי גור אריה הלא אתה.."

    גם אובאמה הכריזמתי והשרמנטי יחלוף לו..

  • 101.

    אמיץ במיץ עגבניות גורל אזרחי המדינה יחרץ היום לשבט או

    העץ הנדיב, 14/06/09 08:48

    לחסד. בלי אגרופים ובלי דעווין, מקווה שאתה מביא עמך את התקווה והאור ולא את המשך הסבל במדינתנו בגלל כמה גבעות טרשים אומללות.

  • 100.

    פרשת השבוע!!!

    יונתן, 14/06/09 08:37

    רק השבת קראנו שאנחנו לא צריכים להראות את עצמנו כחגבים בעיני אחרים. לנו יש את אלוקים שלנו. ולכן אין מה להקשיב לארה''ב וכו

    • גיבור גדול.גם אלוהים לא אואוהב טיפשים!!

      bahary5 , 14/06/09 09:09

      אלוהים נתן לנו ראש חושב.אם תראה הר עקוף אותו.אם תראה תהום רחש ממנה. אם תראה יחש עלי דרך היזהר ממנו.
      אלוהים לא אמר לאף אחד שילך עם הראש בקיר.

      • נכון ! אבל הוא גם אמר שיש דין בל יעבור,,ארץ ישראל שיכת לעם ישראל

        JIM BEAM, 14/06/09 11:46

        לנו נתן אותה ,היא שייכת רק לו ולנו אסור לחלק אותה מטעמים פוליטיים או [כסף ] [ פחד ] ושפנפנות

  • 99.

    נתניהו ענק

    עופר, 14/06/09 08:37

    נתניהו חייב לעמוד על האינטרסים הישראלים.
    הזדמנות היסטורית חלון מופלא -קלישאות שעבר זמנם. כל הסדר בניצוח המוסלמי חוסיין מוושינגטון יביא עלינו חורבן בית וגלות נוספת.
    אני סומך על נתניהו-מנהיג העם היהודי.

  • 98.

    צפו לנאום השפן הקטן, כולנן ראינו את ביבי מזיע ומפוחד מול אובמה,

    אפללון, 14/06/09 08:35

    השפן הקטן קיבל מזעת במקום צננת, מפוחד וחרד,
    לא אומץ ולא נעליים.

    שפן קטן .

  • 97.

    מרוב אומץ, נתניהו כניראה ינאם בלי השכפ'צ המזיע ממרכז הליכוד...

    מאבטח אישים, 14/06/09 08:34

    איזה איש ''אמיץ'' נתניהו.שהחליט לנאום באומץ לב באוני' בר-אילן הלא מאובטחת, במקום במשכן הכנסת של רובי ריבלין ,המאובטח אפילו עם כלבים מסביבו..ממש גיבור ישראל !!

  • 96.

    מיסטר לא לא יצא קטן יותר ממה שהוא היה לפני 20:00 (ל''ת)

    אזניים לכותל, 14/06/09 08:32

  • 95.

    ל"בכיר" הגאון : זה לא הנאום שאמור להיות "אמיץ" ,אלא רה"מ שנואם אותו.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/06/09 08:31

    אם הנאום כזה אמיץאולי נגייס אותו ל"מוסד" , או מה.

    • "נאום של אמיצים" יביא אתו בסופו של יום "שלום של אמיצים".

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/06/09 08:32

      פעם אחת זה עבד.

      • שלום של אמיצים זה להחזיר לאובמה באותו השפיץ - שאת האיסלם יפסיק להשפריץ (ל''ת)

        בדוק , 14/06/09 08:37

        • ניסיון עגום לחרוז חרוזים , נסי עוד, בסוף תצליחי.

          העץ הנדיב, 14/06/09 11:31

          אנשים תוקפנים ולא מוסריים אף פעם לא הצליחו לחרוז חרוזים שהחזיקו מים.

          • עץ רקוב לעולם לא יצמיח תועלת - ריקבון נעים (ל''ת)

            בדוק , 14/06/09 12:34

        • לילדה 08.37 חבל פשוט על כשרון כשלך,ההולך לאיבוד באתר.

          נתן.ש מעלות., 14/06/09 14:02

          והאמיני לי זה ''בדוק''.

          • לא נורא אני מעדיפה קצת להשקיע בך מהכישרון שלי - בורכתי בו בטבעיות (ל''ת)

            בדוק , 14/06/09 16:01

            • לילדה 16.01 אי לכך אני בר מזל. (ל''ת)

              נתן.ש מעלות., 14/06/09 18:51

  • 94.

    אוי, כמה שאני מקווה שהוא לא יתקפל כמו כלבלב. איןלנו ארץ אחרת! (ל''ת)

    אפרת, 14/06/09 08:31

  • 93.

    נאומו יהיה אמיץ - ויוציא לכל השמאל העיוור את המיץ (ל''ת)

    בדוק , 14/06/09 08:29

  • 92.

    עבור מי עובד השמאל הבוגדני ???

    danavni , 14/06/09 08:28

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ"י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ"עמית" במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה"חצי אזרחיים" של ארה"ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה"ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 91.

    ראיתם איך הוא מזלזל בנו עם הרגליים על השולחן בשיחתו עם ראש הממשלה ?

    simond , 14/06/09 08:27

    הנעליים של אובמה ונעלי הבית של בן-גוריון






    מסר ברור לעמי המזה"ת [צילום: הבית הלבן]


    --------------------------------------------------------------------------------





    בניגוד לאובמה, ידע בן-גוריון לעמוד על משמר הערכים היסודיים בשמם נכנס למשרתו וההמשך ידוע זה הזמן להיזכר שעמדנו במצבים קשים מאלה

    ▪ ▪ ▪
    מרכז העיתונות של הבית הלבן (ראו דיווח CBS) שיחרר לפרסום תמונה מגונה בה נראה אובמה משוחח בטלפון כאשר הוא משתרע בכסא הנשיאותי ומניח את רגליו ונעליו על גבי שולחן הכתיבה. אי-אפשר שלא להעריך את היצירתיות של להטוטני התקשורת של אובמה ושלו עצמו, אך למרבה הצער היא משמשת לקידום ערכים שליליים. הקומפוזיציה של התמונה מגדישה כשליש משטח התמונה לתצוגת סוליות הנעליים, והתיאור של התמונה גם הוא מלמד משהו: "הנשיא במשרדו בחדר הסגלגל משוחח בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו".

    לגבי אדם שמרבה להשתמש המילה "ריספקט", כלומר "כבוד", התמונה הזאת משדרת מסר הפוך לכל ערך אמריקני או ישראלי. זהו מסר של חוסר כבוד וזלזול למקום ולשולחן העבודה אשר שימש את גדולי האומה האמריקנית, אלו שאובמה נשבע להגן על מורשתם. זהו גם מסר ויזואלי ברור לעמי המזרח התיכון, שהפכו את סוליית הנעל לאקט של בוז פוליטי. מיליוני אמריקנים הופתעו לגלות בנאום קהיר של אובמה את האופן בו הוא רואה את תפקידו כשאמר "אני רואה בכך חלק מחובתי כנשיא ארצות הברית, להיאבק נגד סטריאוטיפים שליליים של האיסלאם בכל מקום בו הם מופיעים", אולם כאן נראה כי הוא מעדיף לרתום את הסטריאוטיפים השליליים של האיסלאם למטרותיו הפוליטיות.

    זה הזמן להציב מול הנעליים של אובמה את הנשק הסודי שלנו - "נעלי הבית של בן-גוריון" ולהיזכר כי כבר עמדנו במצבים קשים מאלו. כפי שמציין יורם אטינגר במאמרו "אז אובמה אמר": ב-1948 הופעלו נגד בן-גוריון אמברגו צבאי ואיום בסנקציות כלכליות כדי למנוע את הכרזת העצמאות ולכפות משטר נאמנות של האו"ם. הממשל האמריקני תבע "להפסיק את כיבוש הנגב", לבנאם את ירושלים ולקלוט את הפליטים הפלשתינים ולפצותם.

    בניגוד לאובמה, ידע בן-גוריון לעמוד על משמר הערכים היסודיים בשמם נכנס למשרתו וההמשך ידוע. נאחל לנו, ולנתניהו ולכל שוחרי החירות כי גם הפעם נצלח את המכשול אותו מציב אובמה בפנינו.

  • 90.

    ''חוטובלי וחבריה'' מייצגים את רצון הבוחרים, שהצביעו כזכור לימין

    יהודי, הנגב, 14/06/09 08:26

    מה שאין כן ביביהו ויועציו.
    אני בטוח שביבי רועד מפחד מהמשמעויות מרחיקות הלכת של הבית היהודי...
    הוא עוד יאלץ לשלם לקדימה בעוד שרים פיקטיביים כדי לקבל את ממשלת השמאל שהוא רוצה...

  • 89.

    אובמה- הדיקטטור הגדול ביותר אי פעם. (ל''ת)

    לא עניין של השקפה.עובדה., 14/06/09 08:24

  • 88.

    מ פרוש נאום אמיץ וחזק האים ארהב מניחה את חבל התליה על צברנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 08:22

    • נאומו של נתנייהו אמור לגבש את עתידו של העם היהודי במדינת ישראל (ל''ת)

      פקק תנועה , 14/06/09 08:25

      • בידיוק (ל''ת)

        JIM BEAM, 14/06/09 08:36

        • היהודים סובלים מפחד סביבתי לגבי עצמם וזכיותייהם במקום (ל''ת)

          פקק תנועה , 14/06/09 15:18

  • 87.

    חחחח... חזק ואמיץ. ראינו כבר את ביבי... (ל''ת)

    מפוכח, 14/06/09 08:15

  • 86.

    זה העת להחליף במשרד החוץ את הרוסי הסהרורי ליברמן בציפי לבני (ל''ת)

    מורדו , 14/06/09 08:15

    • וינוגרד היה מתפלץ מדברייך - עיוור היה אומר עלייך (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:16

  • 85.

    בחרנו ביבי - לא בחרנו אובמה!

    ליכודניקית, 14/06/09 08:15

    ראש ממשלתנו,
    בבקשה עשה מה שהכי טוב לאזרחי מדינת ישראל.
    אלו שגרים בה, נלחמים עליה.
    אלו שנוסעים בבוקר לעבודה
    ורוצים גם לחזור לביתם.
    בלי שפצמ''ר יפול עליהם.
    בלי שילדם יקלע למארב מחבלים.
    דאג לאלו שצריכים עוד גן חדש בישובם,עוד חדר למשפחה שהתרחבה אפילו שחוסיין אובמה לא ממש מתחשב בהם...

    אמרת עם הניצחון בבחירות שגוש הימין ניצח.
    בבקשה,
    עזור לנו להרגיש שגם בפועל אכן ניצחנו.
    לא רוצים את ברק.
    לא רוצים את אובמה.

    שתפעל בדרך הנכונה, ושה' יצליח דרכך.

    • אתם אולי אבל לא רוב העם

      האזרח ק', 14/06/09 08:19

      רק ב''דמוקרטיה'' כמו ישראל ראש ממשלה איננו מי שקיבל רוב הקולות.

      • אם הייתה בחירה ישירה ליבני הייתה מקבלת 30% בקושי! (ל''ת)

        דמגוג בגרוש!, 14/06/09 08:23

        • תזכרו שישראל ביתנו והליכוד

          זה לא (!!!) הבית היהודי, 14/06/09 08:44

          רוב קולות הימין היו מחאה על המצב (יצאנו מהרצועה וקיבלנו קסאמים)ולא על המטרה -פשרה מדינית מול הסכם שלום נורמלי.

          • אז שילכו לקדימה

            רונית, 14/06/09 18:53

            למה הם לא בקדימה?

      • 28 מנדטים מתוך 120 זה אםילו לא רבע. איך הגעת למסקנה

        רונית, 14/06/09 18:52

        שזה רוב? אבל מפלגה מושחתת כמו קדימה זה באמת לא משנה

  • 84.

    נתניהו ללכך במצעד החיים במסלול אובמה יוביל אותנו לאבדון (ל''ת)

    תראה לו הדרך הנכונה, 14/06/09 08:13

  • 83.

    מעניין מדוע לא ברח נתניהו כמו במלחמת לבנון 2 לנאום בלונדון

    א. פובליציסט, 14/06/09 08:12

    הפעם החליט ביבי הפחדן לנאום במקום בכנסת ישראל ,באוניברסיטה הימנית הקיצונית מקום חינוכו של המנוול ימח שמו שרצח את יצחק רבין הי'ד ! אוניברסיטה שמוריה ומנהליה מסוגו של ''הלל וויס'' הסהרורי הזכור לרע ,משמשת למקום חממה לגידול אנשי הימין הקיצוני וחבורות המתנחלים הסהרורים בשטחים ..ושם במקלט המגן החרותניק בחסות תמונתם של מנחם בגין הדמגוג שמכר את כל סיני וחבל ימית, לסאדאת ,---ובלי תגובות תיקשורת עולמית ושמאלנית ,ובחסות מזגני אוויר חזקים במיוחד לא יזיע ויוכל לדעתו לנסות לשקר שוב את כל העולם..

    • במלחמת לבנון 2 ליבני הסתתרה בבונקר עם נסראללה

      מתי, 14/06/09 09:11

      וביבי נסע ללונדון לעסוק בהסברה במקום המגמגמת.

  • 82.

    חזק ואמיץ נתניהו - זה להחזירם לחיות תחת שילטון ירדן - די לטימטום (ל''ת)

    בדוק , 14/06/09 08:06

  • 81.

    קיבלת פירוז מלא ! אז יוצאים מהשטחים הכבושים ? (ל''ת)

    עזה, מעולם לא היתה ''שלום שכשל'' !, 14/06/09 08:03

    • עזה שייכת למצרים - הביתה בחזרה לחיות תחת שילטון מצרים (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:07

    • אצל השמאלנים..לעולם אין "שלום" שכשל, יש רק "קורבנות שלום"

      זיו_! , 14/06/09 10:39

      נוספים.
      ראשית, תודה. מקרב לב, שאתה נותן לנו פירוז..(אעלק)..
      שנית, אתם, להלן השמאל, קיבלתם מה שביקשתם. "סיום הכיבוש" בעזה.
      ומה יצא? נכון. פצמר"ים, קאסמים וגראדים עד יבנה.
      באמת תודה לך ולשאר השמאלנים מקרב לב :)
      ומה דעתך, אם באמת לא קשה לך מדי, לכתוב יותר משורת טיזר אחת ולנמק את דבריך?

  • 80.

    נתניהו ייעשה חייל רק בזכות העובדה שמשתף את כולם

    מאזרח ששונא פוליטיקה מלוכלכת, 14/06/09 08:01

    ציפי התנהגה משך הזמן כ''מי ישווה לי ומי ידמה לי'' . אני בוטח בביבי.

  • 79.

    מר נתניהו, העלנו אותך לשלטון למען תשמור על

    יעל, 14/06/09 07:57

    ארצנו ועל מדינתנו הקטנטונת.
    העם שלך חשוב יותר מל הכיבודים של הגויים.

  • 78.

    מדהים! פרשת המרגלים ה'תשס"ט בדיוק רב לפרשת "שלח".

    פינחס יאמין , 14/06/09 07:51

    בס"ד

    בין כל הידיעות "כן יגיד שתי מדינות לשני עמים" לא יגיד
    שוכחים את העיקר-והיא התורה הקדושה שכבר הזהירה אותנו מפני אפשרות כל שהיא לדבר בגנות ארץ ישראל ואף יותר גרוע...להחליט לוותר על חלק ממנה כאילו היתה נכסי נדל"ן של איש זה או אחר-רחמנא ליצלן.

    מה שעוד מדהים-שאלוהים שבשמים ובארץ לא בא לידי ביטוי אצל אף "פרשן"
    או אף מביא חדשה...כאילו אומרים אין אחד כזה!

    אז רק להזכיר למי שלא יודע שבפרשת "שלח-לך" מסופר על המרגלים שנשלחו על ידי משה רבינו לתור את ארץ ישראל-ולחזור ולומר מה היא הדרך הנוחה ביותר לכבוש את הארץ...אז כשהם חזרו הם כמובן ששבחו את ארץ ישראל אך הסתייגו מהאפשרות לגבור ולכבוש אותה מידי העמים היושבים בה כעת...כנעני פריזי
    חיוי,יבוסי וכ"ו...ובגלל שליכלכו בדיבורם על ההבטחה האלוקית של ארץ ישראל לעם ישראל נענשו והומתו בידי הקב"ה-מלבד "כלב בן יפונה ויהושע בן נון" אשר אמרו הפוך- "עלה נעלה...וירשנו אותה"

    כעת בימים האחרונים סימפטום המרגלים לצערי קיבל יתר שאת ואף "העומד" בראשות הממשלה עתיד להבטיח להזניח חלקים מארץ ישראל...ולוותר על חבלי הארץ אשר "עייני ה' (הקב"ה) אלוקיך בה"
    זאת פשוט מתכונת להתאבדות - ואני לא צוחק...ראו ערך כל מי שנגע לרעה בארץ ישראל...עם ארץ ישראל לא משחקים ולא מהגגים בכלל אפשרות של לזנוח אותה-כי ה' נותן בראש וחזק לכל מי שעושה כן.

    כל מי שרוצה להעמיק בנושא חטא המרגלים מוזמן להכנס לעמוד פרשת השבוע
    באתרי-ממליץ על דברי הרב שמואל אליהו בעלון קול צופיך...


    פינחס יאמין www.pinchas.net

  • 77.

    נתניהו סע את דיגלנו בגאוה - לא להמר על מדינת ישראל (ל''ת)

    בדוק , 14/06/09 07:49

    • שא נתניהו יותר נכון (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 07:49

  • 76.

    נתניהו כל מדינה פלסטינית בכל צורה שתקום אסון לאומי למדינת ישראל

    בדוק , 14/06/09 07:48

    להחזיר את פליטי מלחמת ששת הימים לחיות תחת שלטון ירדן. לא דו לאומית ולא שתי מדינות לשני העמים. די עם הטימטום.

    • להחזיר את הגדה לירדן זה בסדר מצדך,נכון? (ל''ת)

      כלומר נשאר רק הקטע הבטחוני.., 14/06/09 08:12

      • ירדן היא מדינה - כל בעיה שתהייה תהייה לנו מול ירדן (ל''ת)

        בדוק , 14/06/09 08:19

        • כלומר לא להחזרת שטחים התנגדותך, (ל''ת)

          למה מול ירדן לא כמו מול מדינה פלסט', 14/06/09 08:36

          • להחזיר אותם עם חלק מהשטחים כפי שיקבע עם ירדן - ולא למדינה פלסטינית

            בדוק , 14/06/09 09:10

            מספיק אנחנו מוקפים מדינות ערב. אל לישראל לסכן את ביטחונה ועתידה בהקמת עוד מדינה צמודה אלינו. זאת תהייה בכיה לדורות. מדינה זה עצמאות לכל דבר.

            • ההיסטוריה הוכיחה לנו שכל יום יכול לקום מנהיג חדש ולסובב את הגלגל

              בדוק , 14/06/09 09:11

              ומחר החמאס ישתלט על השילטון. מי צריך להמר על ישראל רק טיפשים.

              • ההיסטוריה לימדה גם עלינו את אותו הדבר. מנהיג אחד חותם

                העץ הנדיב, 14/06/09 11:35

                בא שני ומבטל. אם ההיסטוריה נר לרגלייך דווקא אצלם עמדו בכל ההסכמים, מצרים, ירדן,אפילו נסראללה בלבנון עומד בהסכמים. מי שמפר הסכמים זה א-נ-ח-נו....ששששששששש... אל תגלי לאף אחד.

                • דיביל - אירן היתה מודרנית פעם כמו אירופה תיראה מה נהייה ממנה

                  בדוק , 14/06/09 12:38

                  מחר האחים המוסלמים יכולים להשתלט על מצרים עוד חמאס יקפוץ בנישמתנו. גמרנו עם עירק קפצו עלינו אירן. די מטומטם למד לקרוא את המפה. הכל זמני ההיסטוריה דינמית כמו דינמיט.

                • בירדן ומצרים שלך מחר יכולה להתרחש מהפכה איסלמית - כלום לא בטוח (ל''ת)

                  בדוק , 14/06/09 12:39

                • אנא ממך, גש לפסיכיאטר המחוזי להסתכלות. אני באמת דואג לך. (ל''ת)

                  ציון, התנחלות חיפה , 14/06/09 19:08

                  • כן עץ רקוב, התכוונתי אליך! (ל''ת)

                    ציון, התנחלות חיפה , 14/06/09 19:09

  • 75.

    ביבי נלחץ כמו טמפון... עבורו אמיץ= תבוסתנות לאובמה והתחנפות לשמאל

    התוהה בקול... , 14/06/09 07:47

    ביבי, מתי תבין שהשמאל והתקשורת לעולם לא יקבל אותך, לא משנה מה תעשה. כך לפחות תקבל את הערכת הימין ותסיר ממך את קלון הבושה וביזיון בתור אחד שלא יכול לעמוד בלחץ התקשורת.

    • ביבי לא טמבל כמו הגב' קדימה שמשנה כל יום הצהרות

      כלב בן יפונה, 14/06/09 08:20

      ביבי נותן לתיקשורת לנבוח

  • 74.

    אובמה מהמר על קיום ישראל - בכדי לזכות בקאזינו העולמי (ל''ת)

    ישראל לא צריכה להסכים להיות ז'יטון, 14/06/09 07:44

    • צודק 100% (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:00

  • 73.

    לא חזק ולא בטיח

    שימיב, 14/06/09 07:42

    אנחנו הציבור, מי כמונו מכירים את נתניהו האמיץ - כאגמון נחלים שמתכופף לכל רוח על מנת לא להשבר.

  • 72.

    קיבלת פרוז מלא בפיקוח ישראלי אמריקאי צמוד !!! אז יוצאים מהשטחים ??? (ל''ת)

    ביבי גמר את ארסנל התרוצים,,,, 14/06/09 07:37

    • הקמת מדינה פלסטינית הוא איוולת שאותו זרע השמאל הקיצוני להשמדת המדינה (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 07:45

    • אין לסמוך על אף אחד רק על עצמנו בלבד (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:08

  • 71.

    ''פגישה שבועית'' כלומר שפרס עובד שעה וחצי בשבוע

    פרס מצפצף על כולם (כולל סוניה), 14/06/09 07:34

    וביתר הזמן חוגג ומטייל

  • 70.

    הימין בלחץ!,וכשהימין בלחץ סימן שמשהו טוב לישראל,כמו 2 מדינות, קורה כעת (ל''ת)

    מורדו , 14/06/09 07:31

  • 69.

    עזה מעולם לא היתה - '' שלום שכשל '' - זה שקר ימני ממוחזר,,, (ל''ת)

    ולכן ישראל מחממת את הרצועה !!!, 14/06/09 07:30

    • עזה היא ריבונות ערבית ... ומקור למלחמות ולאלימות (ל''ת)

      אין כיבוש - יש התקפה ערבית!, 14/06/09 07:47

      • עזה היא גטו מורעב כבוש ומושפל,,, (ל''ת)

        קצת עובדות בבקשה, די לפרופוגנדה,,,, 14/06/09 07:56

        • עזה שייכת למצרים - הביתה בחזרה לחיות תחת שילטון מצרים (ל''ת)

          בדוק , 14/06/09 08:10

        • כל העזתים בתמונות שמנים ומדושנים - אורות מסביב ומצטלמים עם נרות

          הכול שקרים למצלמות, 14/06/09 08:11

          כמו בהפגנות של נערי הנרות בכיכר.
          הכול הצגה מלוכלכת. ואם לה היו גונבים השליטים את כל הכסף

        • מרוב שהוא מורעב יש לו מיליונים להוציא על תחמושת

          פנדה , 14/06/09 10:17

          מרוב שהוא מורעב כל עזתי שרואים בטלוויזיה נראה כאילו הוא יורד על קילו חומוס כל יום ומקנח עם שתי בקלאוות.

      • כבר שיגשגנו שפינינו את גוש קטיף - שיגשגו הקטיושות הפצמרים והטילים (ל''ת)

        בדוק , 14/06/09 08:01

    • אצל שמאלנים שום דבר שקשור בשלום עם הפלסטינים אינו כישלון:)

      זיו_! , 14/06/09 09:27

      גם ימי אוסלו העליזים מבחינתכם אינם כישלון:)
      זה שנטבחו אלפי יהודים בדרך, אה...שויין.. "קורבנות" לא?

    • נכון, עזה הייתה הצלחה גדולה מאוד, לא כשלון בכלל...

      פנדה , 14/06/09 10:16

      אלא אם כן אתה גר בשדרות כמובן... אבל הרי השלום זה לא עסק של מסעודה משדרות, זה העסק של היושבים במגדלי השן בתל-אביב, אז אל תזבלו לנו את השכל עם מסעודות וקסאמים!

  • 68.

    הוי ציפורה ציפורה. את בלחץ? איפה את וכל הקדימה? תקועים. (ל''ת)

    נפתלי, 14/06/09 07:25

  • 67.

    אם היה מיתעורר בשבת בבוקר והולך לבית כנסת הנאום היה מושלם (ל''ת)

    בובליל, 14/06/09 07:21

    • אני לא דתייה אבל בהחלט מסכימה

      In God THEY Trust, 14/06/09 09:35

      כל הנשיאים בארה''ב הולכים לכנסייה להם הם שייכים.

      • חוץ מאובאמה, שהולך לכנסייה אבל שייך בליבו למסגד... (ל''ת)

        פנדה , 14/06/09 10:18

  • 66.

    אני מקווה באמת שזה יהיה אמיץ שיגלה שיש לו ביצים

    מה שהיה חסר ובגדול לקודמו בתפקיד, 14/06/09 07:17

    לא להיכנע לחוסיין אובמה ולטרור

  • 65.

    ''אמיץ'' זה נשמע לי מסוכן

    ירחמיאל, 14/06/09 07:16

    בפעמים האחרונות שהמנהיגים היו ''אמיצים'' העם שילם ב-''קורבנות שלום''...

  • 64.

    בשבת קודש? עתיד האומה מוכן בחילול שבת? מה יהיה? (ל''ת)

    yoyo, 14/06/09 07:14

    • באמת לא מתאים (ל''ת)

      שבת מנוחה, 14/06/09 09:37

  • 63.

    נתניהו כמנהגו ינסה לרצות את כולם ויגיד כלום לאיש אין מה לומר

    דש, 14/06/09 06:57

    נתניהו מזכיר לי בהתנהגותו את אחמאדינג''ד המון רטוריקה אנטי שום דבר קונסטורקטיבי בשביל עמו ובדרך כמו האירנים לבידוד בין לאומי,מה שחשוב זה הזקיפות .

  • 62.

    ביבי

    יעקב, 14/06/09 06:55

    חזק ואמץ זכור את הפסוק אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני ותדבק לשוני לחיכי.

  • 61.

    לצאת מהשטחים הכבושים !!! (ל''ת)

    יש שלום - אין טילים (ועזה מעולם לא שוחררה באמת), 14/06/09 06:53

    • שמאלני הזוי, בטח תספר שלנו שלא באמת פינו את גוש קטיף ויהודים עדיין שם (ל''ת)

      gilberet , 14/06/09 07:20

      • עזה לא היתה ''שלום שכשל'' - השארנו אותם מורעבים בגטו מכותר ,,, (ל''ת)

        אז אל תבלבל אותנו עם הפחדים שלך. ודבר יפה,,,, 14/06/09 07:33

        • איננו פטרונים של עזה - שיסתדרו עם מצרים (ל''ת)

          נסיגה שכשלה - ולא צריכה לחזור, 14/06/09 07:48

        • עזה היתה עלק ''התנחלויות ואדמות כמכשול לשלום''..

          ההתנתקות לא יצרה גטו או הרעבה, 14/06/09 08:30

          ההתנתקות עצמה לא שינתה שום כלום לרעה ברצועה-''רק'' החזירה אדמות לפלסטינים ברצועה עד הס''מ האחרון.

          השליטה של ישראל על חופי עזה לא שונתה, היתה כנ''ל גם לפני ההתנתקות.

          מעבר רפיח-היה הסכם בין הרשות הפלסטינית,מצרים ,ישראל ונציגות הקוורטט האירופי (הסכם בינלאומי).
          החמאס חיסל את מה שהונהג שם בהפיכה הצבאית שלו.
          המציאות במעבר רפיח כיום בין מצרים לחמאס.
          החמאס ניסה להכתיב מציאות גם למצרים עם צפצוף ארוך גם על ריבונותה (של מצרים..).

          הסלמת הלחימה החמאסית בישראל אחרי ההתנתקות-יצרה את המציאות שלהם כיום.

          לדרוש מישראל להסיר את השליטה שלה בים,תוך כדי מצב לחימה מוצהרת ופעילה נגדה-קצת מוגזם..
          לדרוש מישראל להסיר את השליטה בים כדי שיוכלו לשפר ולייעל אמצעי לחימה נגדה-ממש מוגזם..

          החמאס פצח בלחימה (כולל ביטול הסכמים קודמים עם הפלסטינים)-יש לזה השלכות.

    • הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה - אל תיתנו לטיפשות לנצח (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:02

  • 60.

    עבד לתומכיו או מנהיג עם חזון ? אימפרית הרשע או יהלום שבכתר המזה''ת ? (ל''ת)

    האמריקאים (וגם אנחנו) מחוסנים נגד הברברת הימנית, 14/06/09 06:51

    • המקום שלך לא פה, סע לאמריקה ותעשה שם חיים (ל''ת)

      פה לא צריכים חלאות כמוך, 14/06/09 07:17

      • צי יודע אם הוא לא יושב בארה''ב (ל''ת)

        תחת גפנו, 14/06/09 09:40

  • 59.

    תפנית ופיוס !!! האם יש לביבי את זה ??? (ל''ת)

    מנהיג או סמרטוט ?, 14/06/09 06:48

    • עוד לא נמאס לכם מזה??? (ל''ת)

      נתן ש. מעלות, 14/06/09 07:19

  • 58.

    אובמה מסוכן לתל-אביב!! תמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה!

    Jerusalem , 14/06/09 06:42

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    • אובמה - איש מסוכן ליהודים (ל''ת)

      יוסי, 14/06/09 07:20

  • 57.

    נראה לי שעוד פעם יברבר-יתנו יקבלו,לא יתנו לא יקבלו,ראש בלי חזון (ל''ת)

    המנותק מהמציאות שמסונדל ע''י בגין וחןטובלי, 14/06/09 06:41

  • 56.

    כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה

    Jerusalem , 14/06/09 06:40

    אובמה מסוכן לתל אביב!!
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

  • 55.

    ''נאום אמיץ''?''אמיץ''לטובת הערבים או לטובת היהודים?זו השאלה?למדתי מהשמאל

    קורן נאוה טבריה=מה עם קיר הברזל של ז'בוטינסקי?, 14/06/09 06:40

    שלהיות ''אמיץ'' בפוליטיקה המשיחית שמאלנית בישראל זה לגרש יהודים מביתם ואדמתם,למסור חלקי מולדת אסטרטגיים לביטחון ישראל לאויב הערבי שקורא לעצמו''פלשתיני'' ולהבליג 8 שנים על ירי קאסמים ו-100 שנה על רצח יהודים חפים מפשע!

    • אז בא נחזק את ידי רה''מ שיעמוד איתן בלחצים ולא יכנע לטרור (ל''ת)

      יוסי, 14/06/09 07:20

  • 54.

    דיבורים על וויתורים כואבים . (ל''ת)

    לא עושים רושם על אף אחד., 14/06/09 06:38

    • אם נתניהו עושה את זה הוא נשרף אצלי - הוא נהיה בדיוק כמו אולמרט (ל''ת)

      יוסי, 14/06/09 07:21

  • 53.

    נאום אמיץ- הכרזה על ירדן כמדינת העם הפלסטיני- ממילא היא כבר כזו. (ל''ת)

    רעמסס, 14/06/09 06:25

  • 52.

    ביבי טוב בנאומים בלבד ,נקווה שלא יזיע ,וילחש לרבנים באוזן,,,,,,,,,, (ל''ת)

    שושו, 14/06/09 06:13

  • 51.

    i hope he wont say tomorrow the words "2 states" (ל''ת)

    motty18 , 14/06/09 06:13

  • 50.

    i hope he wont say tomorrow the words "2 states" (ל''ת)

    motty18 , 14/06/09 06:10

  • 49.

    אני רוצה לגור במאחזים, אני לא רוצה למות פה עם המחופשים לאשה! הצילו! (ל''ת)

    solsam , 14/06/09 06:07

    • חולה, משוגע, מטורף על המתנחלים! אין בהם פחד! (ל''ת)

      solsam , 14/06/09 06:19

      • המתנחלים מחזיקים את המדינה (ל''ת)

        השמאל הורס הכל, 14/06/09 07:23

        • המתנחלים משרתים בכל היחידות המובחרות של צה"ל - מלח הארץ (ל''ת)

          בדוק , 14/06/09 07:46

  • 48.

    אמיץ אמיץ-רק שלא יפליץ............................ !!! (ל''ת)

    אדם שתמך בהתנתקות ביגוד לדעתו=אופורטיוניסט., 14/06/09 06:06

    • אני יודע מה זה "אופורטיוניסט" אך כדאי לפרש למי שלא-

      פינחס יאמין , 14/06/09 07:23

      בס"ד

      אופרטיוניסים הינו:

      אופורטוניזם היא התנהגות המאופיינת בניצול הזדמנויות מרבי תוך ויתור או שינוי המטרה הראשונית לפי מה שנראה כנוח יותר להשגה.

      המקור האטימולוגי של המילה בנמל פורטו, בתקופת ספינות המפרשים. בין יורדי הים ששהו בנמל היו כאלה שלא היה להם יעד מחייב, אלא הפליגו ליעד משתנה, לפי הרוח שנשבה באותה תקופה. יורדי ים אלה כונו "אופורטוניסטים".

      בפוליטיקה מכונים "אופורטוניסטים" אותם פוליטיקאים שמשנים את נאמנותם לאישים, גופים או עקרונות, לפי סיכויי ההצלחה המשתנים.

      מתוך האתר ויקיפדיה.

  • 47.

    לגלגל את הכדור חזרה לשער של אובמה.

    לכדרר לאט ורגוע., 14/06/09 05:57

    המבחן לא על אמיץ וחזק. ביבי תהיה חכם,
    תלמד משכיננו הערבים ,אף אחד ממנהיגיו עדיין לא רץ להצהיר שהוא לוקח על עצמו את תפקיד נשיא מדינת פלסתין החדשה.
    כולם ממתינים ,הנשיא האמריקאי איש של דיבורים או גם איש של מעשים.
    ואחמיניגד צופה במשחק ומחכך ידיים בהנאה יתרה ,עם שחקנים כאלה הוא כבר מזמן הבטיח את מקומו בליגת האלופות.

  • 46.

    נתניהו מחושק ע''י תיאו-פשיסטים מזוקנים וחובשי כיפות ולכן הנאום

    נאום מחושק, 14/06/09 05:41

    הזה כולו בוקי סריקי של אחיזת עיניים ומלאכת רמיה מאחר ונתניהו לא יוכל להיות ראש ממשלה אם ירצה את אובמה.

    • חמוד- לא הגזמת!

      פינחס יאמין , 14/06/09 07:15

      בס"ד

      לא נורא...עם עוד קצת מאמץ זה יעבור.

    • אלוהים יתן לו כח, והוא לא יכנע לאמריקקים וחוסיין אובמה המנוול (ל''ת)

      שמוליק, 14/06/09 07:24

  • 45.

    ז'בוטינסקי:''ועל כן יכולים אותם אנשים הטוענים כי הסכם שלום עם הערבים הו

    קורן נאוה טבריה=זהירות קיר ברזל מאז ולתמידלפניך !, 14/06/09 05:40

    הוא 'תנאי בל יעבור של הציונות'-לוותר היום על ציון''! (קיר הברזל)-אתה הבנת את זה מר נתניהו?

  • 44.

    חזק ואמיץ . . . . . וחסר חוט שידרה (ל''ת)

    yoji , 14/06/09 05:32

  • 43.

    אני רק מקווה שינאם בעברית לאזרחי ישראל שאותם הוא מיצג (ל''ת)

    JIM BEAM, 14/06/09 05:13

  • 42.

    ביבי אל תבהל מחוסיין האמריקני,תאמר לו : כי לנו לנו ארץ זו,,ולא לא היא (ל''ת)

    בצלאל, 14/06/09 04:51

  • 41.

    כמה טוב שביבי מוביל אותנו,,ציפי היתה מביאה אותנו לערבות המדבר סהרה (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 14/06/09 04:48

  • 40.

    אל תצחקו אבל הבחרו של אחמאדינג''ד יעזור לנו, הוא סיבה טובה לסרב לאובמה (ל''ת)

    אליפז התימני, 14/06/09 04:45

  • 39.

    אל תפחדו מאובמה, ראינו אותו כגוליית נגד דוד הקטן,,וזבנג 1ודוד ניצח,, (ל''ת)

    בנימין אל תירא ואל תחת ה'' עמך, 14/06/09 04:42

  • 38.

    אובמה האריה הרעב אורב לביבי השועל,,אך עורמת השועל גדולה מרעמת האריה,, (ל''ת)

    בצלאל--חסיד השועל הנבון, 14/06/09 04:39

    • כמה כיסילות בתגובה אחת ? (ל''ת)

      שירה אורגד_יבין, 14/06/09 06:22

  • 37.

    ליבי נפעם, כולי נרגש... (ל''ת)

    aReminder , 14/06/09 04:17

  • 36.

    עלאק אמיץ.

    העכבר ישאג ?, 14/06/09 04:10

    שמע לי ביבי.
    הילדה שלי הקטנה, סתיו אן לימדה אותי מה הסוד של העכבר ומדוע העכברים משגשגים כל כך בכל העולם.
    הסוד לדברי סתיו, שהעכברים בורחים בשקט בשקט.
    עצתי לך ביבי, ברח בשקט.
    עלאק אמיץ.
    תהיה גבר ותתקפל וברח בשקט.

  • 35.

    אמיץ עבורנו או נגדנו???????????????????????? (ל''ת)

    בנצי שיך מוניס (רמת אביב למי שלא יודע), 14/06/09 03:51

  • 34.

    על טיבייב וחוטובלי

    סאלומון (שלמה) רוזנר, 14/06/09 03:20

    לא ידעתי שיש ח''כ בשם טיבייב ואין לי מושב מה ומי הוא מייצג, אבל הילדה הזאת, ציפי חוטובלי, באמת באמת באמת קיצונית. כל מי שיעשה פעולה לעצור את השתוללותך, יבורך.

  • 33.

    על טיבייב וחוטובלי

    סאלומון (שלמה) רוזנר, 14/06/09 03:17

    לא ידעתי שיש ח''כ בשם טיבייב ואין לי מושב מה ומי הוא מייצג, אבל הילדה הזאת, ציפי חוטובלי, באמת באמת באמת קיצונית. כל מי שיעשה פעולה לעצור את השתוללותך, יבורך.

  • 32.

    באיזה סוג של אומץ מדובר ?

    מקימי חמאסטן !, 14/06/09 02:56

    האם לומר : כן אני ניכנע לדרישות חוסיין אובמה ומפנה את יהודה ושמרון ! תוך שנה אני מבצע היתנתקות ,מחלק את ירושלים ומסכים לדבר על הגולן וזכות השיבה !?
    האם לומר : לישראל יש עקרונות שלא נסכים להם כי הם מסוכנות מידי ....ולכן גם במחיר ניתוק היחסים עם ארה''ב לא נוותר !
    הקמת חמאסטן 10ק''מ מתל אביב והמרכז תהיה אסון לאומי !
    לא נוכל שכפר סבא,ירושלים ופתח תקווה יהיו כמו שדרות ....
    לא נסכים לחלוקת ירושלים בירת העם היהודי ...
    מיצד שני: אין לנו ברירה ובישביל לטפל באיראן יש להסכים לתכתיבי ארה''ב ....

    נו ניראה לאיזה סוג של אומץ מיתכוון ביבי ???????

  • 31.

    פרס - אסור להחמיץ הזדמנות היסטורית לשלום.

    חיקי, 14/06/09 02:54

    לא נמאס לו להגיד את זה כל הזמן ?

    לי נמאס כבר מהזדמנויות כאלו !

  • 30.

    אמיץ??? אני רק מקווה שלטובתנו

    אלון, 14/06/09 02:38

    ולא אמיץ בסגנון השמלאני הוותרני חסר הערכים.

    לא!! לאמריקאים
    לא!! לאירופאים
    ובטח שלא לחמאס ולחיזבללה!!

    להפסיק לתת לגויים לחתור תחתינו.

  • 29.

    האם קיומה של ישראל תלוי בהסכמת הפלסתינים לשתי מדינות?

    Surfers Logic, 14/06/09 02:34

    האם לעם היהודי הייתה מדינה אילו היה זה
    תפקידם של הפלסתינים להקים או להכיר בצורך
    להקמת מדינת ישראל?

    קברניטי מדינת ישראל, בן-גוריון, אשכול,
    גולדה מאיר, מנחם בגין ז''ל ויצחק שמיר
    ובנימין נתניהו יבל''א השכילו במשך השנים
    ליצור מציאות בה היה ברור לפלסתינים בפרט
    ולערבים בכלל כי לא יצליחו להכריח את מדינת
    ישראל להסכים להקמת מדינה פלסתינית על
    חשבון בטחונה של מדינת ישראל.

    מעולם לא הצהיר אף אחד מראשי הממשלה הנ''ל
    במהלך כהונתו בתפקיד כי הוא מתנגד לרעיון
    שהפשסתינים ישלטו על עצמם בעצמם.

    מי שניווט את מדינת ישראל לעבר המילכוד
    שבו כביכול הקמת מדינה פלסתינית כרעיון
    תלוי בהסכמתה של ישראל הם קברניטי אוסלו
    וממשיכיהם שרון, אולמרט וציפי לבני.

    שוחרי שלום כנים, המייחלים ליום בו ישכון
    שלום בין ישראל לכל שכניה אמורים להתייחס
    בכבוד לשכנים הקיימים והעתידיים ולהותיר
    בידי השכן את הזכות להגדיר בעצמו את
    מעמדו ויחסיו עם השכנים.

    זכותה היחידה של ישראל היא לקבוע את
    יחסה ומדיניותה כלפי שכניה על פי התוצאה

    הפלסתינים יודעים טוב יותר מהרבה ישראלים
    איזה מדינה פלסתינית תיחשב על ידי הישראלים כסכנה לקיומה של ישראל ואיזה מדינה
    פלסתינית תוכל לסמוך על ישראל כשכן טוב
    ומפרגן.

    הנסיון של הקליקה בתקשורת לכופף את
    ראש ממשלת ישראל, ליצור אווירת משבר,
    להציע רעיונות לנשיא אובמה, לעוות את
    הדמוקרטיה הישראלית, כל אלה נועדו
    להפיל את ממשלת נתניהו, לא מפני שזה
    טוב ליהודים, לא מפני שזה מבטיח שלום
    ובטחון אלא אך ורק כדי להוכיח שהצליחו
    להכשיל ולהפיל את הממשלה הנבחרת ולאלצה
    למעול באמון שנתנו בה בוחריה.

    העובדה היא שאזרחי ישראל לא בחרו בציפי לבני ובן כספית.

    הנסיון של ציפי לבני ומשתפיה לאלץ את נתניהו לקיים את מדיניות לבני,אם יצליח יעיד כי הגב' לבני אינה מכירה בזכות ובסמכות של אזרחי ישראל להחליט על עתידם
    בקלפי.

  • 28.

    3 ראשי ממשלה חטפו אחד אחרי השני ...רבין שרון אולמרט ...מיקריות?

    simond , 14/06/09 02:28

    3 ראשי ממשלה חטפו מכות ...רבין שרון אולמרט אחד אחרי השני ....האם זה מיקרה או יד מכוונת משמים כעונש על מסירת חלקי ארץ האבות לאויבינו ....רק מטומטם יגיד שזה מיקרה ...3 ראשי ממשלה אחד אחרי השני

    • אולמרט? מה קרה לו?

      ?, 14/06/09 02:49

      רבין נורה.. שרון נרדם.. אבל אולמרט מה קרה לו?

    • אולמרט לא החזיר שטחים. אז מי מטומטם? (ל''ת)

      blabla11 , 14/06/09 03:26

      • אם אסד היה רק קורץ לו בפאריס כל הגולן ממזמן היתה אצל סורייה... (ל''ת)

        irmi1 , 14/06/09 04:54

      • blabla , ממש תגובה גאונית. די עם המשפטים חסרי הטעם (ל''ת)

        בליבלי טעם וריח, 14/06/09 04:56

      • ביחס לאולמרט יש לו קרדיט בהריסת בתי הקבע ב-עמונה!

        פינחס יאמין , 14/06/09 05:18

        בס"ד

        וחוץ מזה...גירוש יהודים מבית השלום בחברון.
        ועוד היד נטויה!

        רק נגיעה קטנה בארץ ישראל לרעה...מספיקה
        עבור ניטרולו של רוה"מ כזה או אחר.

        נ.ב.
        שאל את עצמך את השאלה שבסיפא לכותרת/שאלה..
        שלך.

        חיים-טובים.

    • תשמע, אתה מטומטם

      שם, 14/06/09 03:39

      ורק מטומטם יגיד אחרת

    • לשיטתך .. מדוע זה ש"החטיף" לשרון .. לא מנע משרון לבצע את ההתנתקות ? (ל''ת)

      shlomo15 , 14/06/09 05:32

      • תלמד קצת תורה-ותבין הרבה. (ל''ת)

        קוקי, 14/06/09 08:03

  • 27.

    איזה מגוחך

    יוסקה, 14/06/09 02:19

    עוד מעט יצא לביבי עשן מהאוזניים

  • 26.

    נאום חזק ומנהיג גדול

    אמפי ברכוס, 14/06/09 02:14

    אני מקווה שנאומו של נתניהו, ישיג את מטרתו.
    אין כיום בישראל איש יחסי ציבור שישתווה
    ביכולתו ליכולת של בנימין נתניהו.

    אבל אתעכב על נושא קרוב, חשוב ומחכים.

    כורש הפרסי זכה לכינוי כורש הגדול.
    אלכסנדר מוקדון, כונה אלכסנדר הגדול.

    למה ?
    מה איפיין מנהיגים משיעור קומתם של שני
    האישים שהזכרתי ?

    את שני אלה איפיינה היכולת לדאוג לאיש הקטן,
    להעניק חופש דת ותרבות, למנוע מפקידים
    שהתלטו על מחלקות שלטון, להתעמר באזרחים.

    כורש בנה אימפרית ענק תודות לאהבת האזרחים.
    אלכסנדר מוקדון קיבל לידיו והרחיב את
    האימפריה הזאת.

    שניהם תרמו לתרבות, למדע, לחינוך ולזכויות
    אדם ואזרח, יותר מכל הנהיגים הקטנים,
    שביססו את שלטונם על הפחדת הציבור ומינו
    מעל הציבור פקידים רודני שגם שדדו
    את הציבור ואת הקופה הציבורית.

    אבא של בנימין היה הסטוריון חשוב.
    אני מקווה שבנימין ילמד מאבא, שדרכו של
    השלטון הנוכחי, שמפעיל משפט בשיטת הסרט הנע,
    ופרקליטים לעשירים, לא יצלח לנהל את
    האפיזודה הזאת, לאורך זמן.

    בהצלחה לראש ממשלתנו עם הנאום החשוב.

  • 25.

    כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה

    Jerusalem , 14/06/09 02:12

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    • מגדלי עזריאלי הם בהתנחלות ת''א (ל''ת)

      ביבי = פיפי בערבית, 14/06/09 03:33

  • 24.

    אובמה, אל תיתן לביביהו למרוח אותך, מדובר בשקרן מועד.

    EXTRA-שמאל , 14/06/09 01:58

    רק מעשים (לחץ) מצידך יביאו את ישראל לוויתורים ושלום אמיתי.

    • עוד קצת extra שמאלה ותגיע לים. כנראה שם מקומך הטבעי, נטע זר שכמוך. (ל''ת)

      blabla11 , 14/06/09 02:23

    • מה אתה חושב שאחרי שתקום מדינה פלסטינית הם יואהבו אותנו?

      lior, 14/06/09 02:49

      אתם השמאלנים כל כך נאיבים שזה מדהים, מישהו רץ אליך עם סכין להרוג אותך מה תעשה? תיתן לו אקדח

      • מה אכפת לו, הוא כבר לא יהיה כאן (ל''ת)

        פנדה , 14/06/09 10:24

    • go, go back to the gay paraide (ל''ת)

      יlan, 14/06/09 03:03

    • שקרן מועד?

      רונן גולדשטיין, 14/06/09 05:35

      ומה עשה השמאל כל השנים? בוודאי תאמר שאמר לעם את האמת. מאוסלו ועד ההתנתקות,כל מילה שיצאה מפי הדוברים הפוליטיקאים והטוקבקסטים של השמאל,היתה אמת שאין עליה עוררין.
      גועל נפש של שקרנים אתם. גם כשהתבררה התרמית של השמאל,הוא עדיין ממשיך במשנתו טענותיו ומעשיו.

    • אינשאללה אחמדינג'ד ימרח אותך

      אריה, 14/06/09 08:03

      אותך ואת כל החברים שלך

    • הקמת מדינה פלסטינית הוא איוולת שאותו זרע השמאל הקיצוני להשמדת המדינה (ל''ת)

      בדוק , 14/06/09 08:04

  • 23.

    היום נתניהו אומר "שתי מדינות" לשני העמים !!!

    שומר הברים , 14/06/09 01:49

    אני מאמין שהוא יגיד את צמד המילים האלה !!!

    • חח נו אז מה אם הוא יגיד.. הוא שקרן מעולה

      :), 14/06/09 02:50

      שיתן לעולם לשמוע מה שבא לו.. ושיעשה אחרת
      תהיה חכם קצת

    • אתה פטטי

      קובי, 14/06/09 05:22

      לא היה ולא נברא . נתניהו לא יגיד במפורש את המילים ''שתי מדינות... כי הוא וחלק גדול מהעם לא מאמינים בזה .

      האם זה לא מזכיר את ההתנתקות הבזויה ?

  • 22.

    ''נאום אמיץ'' זה בעיקר להגיד לא לאובמה. כל דבר אחר יהיה התקפלות. (ל''ת)

    איתי, 14/06/09 01:44

  • 21.

    מנדט בחירות

    כתום זועם, 14/06/09 01:39

    רצוי כי יזכור רוה''מ כי את מירב הקולות קיבלו מפלגות הימין ובכללן הליכוד שבא לבוחר עם מצע שמתנגד להקמת מדינה פלסטינית כמו גם בעד יישוב הארץ ללא יוצא מן הכלל, ר''ל שטחי יהודה ושומרון. במידה ונאומו יהייה מוטה לכוון אחר, אזי מן הראוי כי יניח את המפתחות על שולחן הנשיא וירד מן הבמה. בפשטות, אין לאיש מנדט לכל פעולה שהינה בניגוד להצהרותיו לפני הבחירות ובניגוד לרצון בוחרי הימין. ולכל אנשי השמאל החל מקדימה וכלה במרץ, הפנימו! עםישראל אמר את דברו בבחירות האחרונות ועתה רק נותר ליישם את הדברים שגרמו לימין לקבל את מירב המנדטים. אנו ננצח!

  • 20.

    ''אמיץ'' זה כמו ''גם איפוק הוא מרכיב של כוח''?

    ג'ורג' אורוול, 14/06/09 01:39

    ו ''מלחמה היא שלום''?

    • יש לי חשש שכן. (ל''ת)

      שלומי, 14/06/09 08:36

  • 19.

    ביבי חזק ואמץ !

    אורי, 14/06/09 01:37

    ואל תערוק לקדימה בעניין של שתי מדינות...

  • 18.

    לא ניתן להאמין לנתניהו ולא חושב מה יגיד

    ב.ק., 14/06/09 01:36

    אני עוד בנאום שלו הקודם שלו שבו הבטיח שלא יעלה מסים.

  • 17.

    הכותרת מזכירה את ''פרבדה'' בימי סטאלין העליזים (ל''ת)

    ישראלי טהור, 14/06/09 01:31

  • 16.

    לראש הממשלה יש מנדט למדיניות אחרת מהמדיניות של מרצ ותומכיה בעתונות (ל''ת)

    כרמון, 14/06/09 01:30

  • 15.

    ביבי-כמו כל חילוני ''טוב''-יפקיר גם יפקיא את ביטחוננו,אך לא בו אנו תולים (ל''ת)

    תקוות ב''ה. שלטון הערב רב-מתקרב לקיצו !!!, 14/06/09 01:26

  • 14.

    לחכות לעימות בין צ.קוריאה וארה''ב בשבוע הבא (ל''ת)

    אחרת הכל פתוח לכל רוח, 14/06/09 01:18

  • 13.

    מה הדרמה???????????????????

    אליפז העיראקי, 14/06/09 01:17

    מה הענין הגדול בנאום ההבלים הזה??למה אתם נותנים ליחצ''נים של נתניהו לעבוד עלינו????????????נתניהו-תקשיב אהבל-הנאום שלך לא מענין אותנו ותפסיק בנסיונות שלך -לדחוק את הצער,עוגמת נפש,סחיטה,פשע כלכלי שהכרזתה אתה והממשלה הרקובה והמיותרת שלך על אזרחי ישראל.ובהזדמנות זו אומר לשר התחבורה-תגיד כל היום ''תתכופף'',''תמחא כפיים'',''ותבלבל לנו את המוח על נתניהו,ונפלאותיו??????לכל הרוחות - המשרד המחורבן שלך מלא צרות,תאונות והרוגים,שביתות ברישוי ובטסטים,ואתה ''שופר''של נתניהו?רבק,קצת כבוד עצמי,תפסיק להתבטל,תתרחק מכל מקרופון שאתה רק רואה-מוכר את המשנה הרדודה שלך.אני כבר מנחש שמחר על הבוקר..אשמע אותך מפטפט שוב.אם כן תוגש כנגדך תלונה למבקר המדינה על-התרשלות,וזילזול בתפקידך כשר,ועיסוק ללא רשיון ''כיחצ''ן''.

  • 12.

    ביבי במלכוד: אם יילך עם רצונותיו של אובמה, יופל בידי ימין.

    אזרח, 14/06/09 01:15

    אם יעדיף ללכת עם הקואליציה שלו, יכניס את ישראל לשורה של בעיות בינלאומיות. מצד שני בעיות בינלאומיות עדיפות על התפרקות מוחלטת של המדינה.

  • 11.

    ונניח שהנאום יהיה מופתי. מרהיב. כולם יהיו מרוצים עד הגג. נו, ומה אז?

    תם עמנואל, 14/06/09 01:14

    מישהו חושב שנתניהו באמת מתכוון לחתום על מדינה פלסטינית? פינוי התנחלויות?
    כל תכלית הנאום היא לתת לביבי עוד קצת זמן בשלטון, או מעל המים, לפני שסערת אובמה תטרוף אותו ואת ממשלתו.

  • 10.

    נתניהו, תישאר חזק ותעמוד בלחצים!

    אין דבר כזה פלסטינים, 14/06/09 01:11

    לא לשתי מדינות! הערבים המכונים 'פלסטינים' הם לא עם והם לא אומה! אם הם רוצים, הם מוזמנים ללכת לסוריה - שם נמצאים האחים שלהם...

  • 9.

    שום דבר טוב לא יכול לצאת מחילול שבת!

    פינחס יאמין , 14/06/09 01:05

    בס"ד

    אם בעניין "הנאום" הנ"ל חוללה השבת...
    אזי אין לצפות לישועה כל שהיא מנאום זה.

    בושה וכלימה לעם ישראל שבניו אינם שומרים על השבת.

    ה' יצילנו!

    • יעובד אליל (ל''ת)

      צוחק עליך, 14/06/09 01:16

    • זה פיקוח נפש

      jak, 14/06/09 01:27

      הבחור הוא ראש הממשלה בתקופה קריטית כמעט כל מה שהוא עושה נופל בגדר פיקוח נפש

      • כבודו - רב פוסק?

        פינחס יאמין , 14/06/09 07:05

        בס"ד

        אם כן אשמח לדעת-מהיכן הסימוכין לכתוב "נאום" בשבת?
        שכבר יודעים מראש שבוע לפני שהולכים לומר אותו!
        אילו היתה אומר שהוא צריך לכתוב "יום פקודה" במצב של תקיפת ישראל בשבת...
        הייתי מחריש.

        תחשוב שוב...על עניין "פיקוח הנפש".

    • ואיפה אדןני עושה מילואים ושירת בצה"ל? (ל''ת)

      irmi1 , 14/06/09 02:31

      • "אדוני" נכה צה"ל

        פינחס יאמין , 14/06/09 03:00

        בס"ד

        ושירת בגדוד 932 בחטיבת הנח"ל-גדוד גרניט
        "אוגוסט 95"

        יש אישור?

        (-:

    • הנאום יאמר ביום א'..

      לא, 14/06/09 02:51

      לא בשבת.. וזה בבר אילן זאת אוניברסיטה דתית בכל מקרה זה לא היה קורה בשבת

      • ההכנות לנאום , ההכנות הם הם נעשו בשבת! (ל''ת)

        פינחס יאמין , 14/06/09 07:06

  • 8.

    "גורם" בכיר. מדוע "גורם" ומי בכלל המציא את הכינוי המצחיק הזה? (ל''ת)

    Kompresor , 14/06/09 01:02

    • קומפרסור זה עם C יא טמבל (ל''ת)

      ee, 14/06/09 02:19

      • חחח... נפלתה בפח, אחי הבור ועם ארץ. קומפרסור זה עם K בגרמניתץ

        Kompresor , 14/06/09 07:08

        וזה גם עים 2 SS אבל החלטתי להוריד S אחת בכדי שאהבלים כמוך יבינו את השם.

        • שטויות. קומפרסור זה בכלל ב"קוף".

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 14/06/09 10:02

          פארשטייט זי?

  • 7.

    שום דבר טוב לא יכול לצאת מחילול שבת!

    פינחס יאמין, 14/06/09 00:57

    ואם סביב הנאום הנ''ל חוללה השבת.
    אין לצפות לאיזושהי ישועה מכך.

    תשכחו מזה!

    • ברור - ניהולה של בני ברק - הוא המודל!! שם הכל פיקס! (ל''ת)

      האזרח קיין , 14/06/09 10:08

  • 6.

    לא נורא (ל''ת)

    amir_e_a , 14/06/09 00:54

  • 5.

    שאובמה יפעל נגד איראן בלי לתלות זאת בנושא הפלסטיני

    גל, 14/06/09 00:53

    שהטרור יפסק ואז אפשר יהיה לדבר על שלום. לא צריך בשביל זה נאום ולא צריך בשביל ברק אובמה או אהוד ברק לוותר על עקרונות בנושא הזה מבחינתו של ביבי. בפועל מדובר בנאום שאפשר להמר מה ממנו יהיה רלוונטי יום אחרי ואיזו הבטחות יהיו שם ומה מהן יתקיים בהמשך ואם הוא אמור לספק את גם את הימין, גם את מפלגת העבודה, גם את אבו מאזן וגם את אובמה והילרי הוא חייב להיות מטושטש,גמיש ואפילו סותר או מכיל הרבה תנאים ו''אם'' כדי שהוא יהיה כזה. הבעיות של איראן, אטימות הממשל האמריקאי לגבי הגרעין האיראני, הקסאמים והטרור ישארו גם אחרי הנאום הזה.

  • 4.

    ביבי יתן לאיראן להכנס לגדה

    ברוריה, 14/06/09 00:49

    אחרי שהיא נכנסה ללבנון ועזה ותדאגו שיהיה מזגן חזק או שתביאו לו ממחטה טובה

    • להטיל על מישפחות הפשע את המשימה לחיסולה של איראן !

      נחום מנוחין, 14/06/09 06:24

      כאשר ביבי אינו מסוגל !

  • 3.

    מקורב לא צריך לשמוע . תפקידו רק להפיץ דברי הערצה והערכה

    dandi2 , 14/06/09 00:49

    בעיקר לביבי .
    לא מאמין שהאיש שמע וגם אם שמע ולא אהב את מה ששמע הוא לא יגיד משהו רע .
    תמימותינו אבדה...........

  • 2.

    מוזר. חשבתי שבכיר בלשכת רה''מ יגיד שנאום נתניהו יהיה חלש ופחדני (ל''ת)

    דוד מרב, 14/06/09 00:47

  • 1.

    בקיצור- מצטער שהצבעתי ביבי- כמו שרון הנוכל (ל''ת)

    פראייר, 14/06/09 00:46

    • ישראלי טיפוסי - עוד לא היה נאום ואתה קופץ למסקנות! כמו העיתונאים הטוחנ (ל''ת)

      האזרח קיין , 14/06/09 10:07