• 53.

    נתניהו חלש

    דוד שמש, 14/06/09 23:28

    מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
    ונתניהו לא עשה זאת.
    הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
    מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
    לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
    יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
    לגדה ורצועת עזה.
    במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
    פשוט הם שם ואנחנו פה.
    זה הפתרון היחיד וזה הפתרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע.
    גם כך או כך בעוד 40 שנה יש רוב ערבי בארץ ואולי לפני
    וגם ארופה תהיה מוסלמית
    אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

  • 52.

    ביבי=נפל ברשתו של פרס=הפך להיות מלכך הפינכה שלו=ביבי הולך ומאבד גובה (ל''ת)

    נ.כהן פרס החתרן לא ינום ולא ישן=עד שיפיל את ביבי@^, 14/06/09 16:33

  • 51.

    מגיבי ימין קיצוני צורחים בוגד בוגד לכל בעל דעה שונה משלהם . (ל''ת)

    ALOS , 14/06/09 15:39

  • 50.

    פגישה חשובה=כי נתניהו מבין שהוא מדבר עם הקיר שמעון בן 90 אוזניו כבדות

    פאנייקה , 14/06/09 12:59

    פגישה חשובה=כי נתניהו מבין שהוא מדבר עם הקיר שמעון בן 90 אוזניו כבדות, עיניו כהות,ורגליו כבדות.
    מסקנה מה נתניהו יאמר שמעון יאמר נכון.

  • 49.

    הפסדתם בבחירות תבינו

    איציק, ירושלים, ישראל, 14/06/09 11:19

    אנחנו השפויים, לא עושים שלום על מי שיורה בנו
    שמי שיפסיק לירות בנו ירצה לעשות שלום נבוא ונעשה איתו שלום
    מה לא בסדר עם זה?
    ואובמה שיתחילו לירות במדינה שלו אז גם יבין את זה.

  • 48.

    נמסר לי ע''י מקור בכיר במשרד רה''מ,אלי יצפאן ינאם הערב במקום ביבי.

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:36

    כולם יצאו מרוצים מהנאום,ובטוחני כי כולנו נהנה.תרגום מיוחד בגוף הנאום עבור נשיא ארה''ב אובמה.

  • 47.

    ביבי מבין היטב,אין חכם כבעל נסיון ולנשיא יש נסיון רב.

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:00

    ולמתלהמים היורקים ארס לכל כיוון,לא יעזור לכם.רוב העם השפוי רוצה מדינה עם רוב יהודי ברור,ולא מדינה אחת לשני עמים.

  • 46.

    הגרמנים הגדילו את תקציבי הטוקבקים לזנב ביהודים !! זהירות (ל''ת)

    danavni , 14/06/09 09:40

  • 45.

    נתניהו מתחיל להבין שהימין הקיצוני מפריע למדינת ישראל ? (ל''ת)

    ALOS , 14/06/09 09:36

    • בוגד מי שפועל להעברת חלקי מולדת לאוייב !!!!!!!!!!

      danavni , 14/06/09 09:37

      חוק ה עונשין תשל"ז 1977

      סימן ב': בגידה

      97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
      (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
      98. גרם למלחמה (ד/8)
      מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
      (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) לענין סעיף זה, "סיוע" - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

      100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
      מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

      101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
      אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי"ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
      (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

      103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
      מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 44.

    נאומ ו של נתניהו הוא נאום הרה גורל עבור עתידו של עם ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 08:46

    • עלינו לקוות שאובמה לא מניח את חבל התלייה על צוורנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 14/06/09 08:48

  • 43.

    מיסתבר ששמעון פרס ואהוד ברק ,בחסות עובדיה יוסוף קובעים לביבי נתניהו (ל''ת)

    א. פובליציסט, 14/06/09 08:18

  • 42.

    עבור מי עובד הפרס ???

    danavni , 14/06/09 08:16

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ"י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ"עמית" במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה"חצי אזרחיים" של ארה"ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה"ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 41.

    ''הישמר לך(בנימין)פן תכרות ברית ליושב הארץ...פן יהיה למוקש בקרבך''(שמות) (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-זכור בנימין,קיר ברזל לפניך!, 14/06/09 06:56

    • מי את נאווה, שמישהו ישים קצוץ לדעותייך הסהרוריות ? (ל''ת)

      בוזגלו ממרכז הליכוד, 14/06/09 08:16

      • זוהי תגובה בתשלום במימון גרמני השימוש בבוזגלו ובליכוד הונאה (ל''ת)

        danavni , 14/06/09 08:18

        • נאווה מזמן לא השמיעה נבואות באמת . (ל''ת)

          ALOS , 14/06/09 09:34

          • עוד סיוע של מגיב במימון גרמני !! יש הרבה מהם בתקופה האחרונה (ל''ת)

            danavni , 14/06/09 09:38

            • ל 09.38 אך שרצים כמוך אין הרבה למזלינו הטוב. (ל''ת)

              נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:33

              • מוטציית הקאפו שלזינגר התעוררה ?????.. (ל''ת)

                danavni , 14/06/09 11:03

                • ל 11.03 שרצים כמוך היו בעמינו,לאורך כל ההיסטוריה שלנו והם נמוגו. (ל''ת)

                  נתן.ש מעלות., 14/06/09 12:08

  • 40.

    אובמה מסוכן לתל-אביב!! תמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה!

    Jerusalem , 14/06/09 06:46

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    • אתה לא נמצא בארה"ב אחרי הסדר שלום תבוא ברכה על ההר (ל''ת)

      הרגש הנכון , 14/06/09 14:49

      • התכוונת לומר "שלום ולהתראות"?!

        ציון, התנחלות חיפה , 14/06/09 18:43

        שני דברים אין להם סוף, היקום וטיפשותו של המין האנושי.
        כשאני קורא תגובה כשלך, אני בטוח שהטיעון השני חזק יותר!

  • 39.

    למה רק עם פרס?מה עם גדעון לוי שמבין בערבים יותר טוב מפרס?! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-מאז הסיזון ואלטלנה ה''ימין'' מפשל!, 14/06/09 05:23

  • 38.

    אנחנו רוצים משיח עכשיו!!!!!!!!!

    א, 14/06/09 04:42

    http://m424.com/index.html

  • 37.

    קצת היסטוריה

    לא שוכח, 14/06/09 02:58

    קודם כל כט בנובמבר זוכרים ?! הכרזת האו''ם על בית יהודי בא''י . למי ששכח ההכרזה דיברה גם על מדינה פלסטינית , איזה קטע . דבר שני הלגיטימציה שלנו בא''י הייתה קודם כל הזכות להגדרה עצמית , מי שלא מכיר שיפתח את הצהרת בלפור . אז בואו וניהיה רגע כנים עם עצמנו ולא נבטל את זכותנו כאשר אנו שוללים זכות אחרים . ודבר
    אחרון לא נשמע לכם מוכר כל סיסמאות הבוגד והדין מיתה שרצים בטוקבק לא שכחנו משהו או מישהו לפני כמעט 14 שנה ב4 בנובמבר 95
    לפני שיקרה אסון או שבאמת ניהיה דומים לאלה שאנחנו כל כך לא רוצים להיות כמותם באו נרגיע

  • 36.

    הנאום של שקספיר-ביבי to be or not to be

    הרגש הנכון , 14/06/09 01:51

    tomorow will rise a new sun but for bibi will be not so fun untill the toss is done/

  • 35.

    פרס רודף כבוד ומלכך פנחא של אדוניו הזרים! (ל''ת)

    סוניה פ., 14/06/09 00:51

  • 34.

    בושה! ראש הממשלה ונשיא המדינה נפגשים 2 דקות אחרי צאת השבת!

    י.פ., 14/06/09 00:40

    לא סביר שזה לא היה כרוך בחילול שבת. חוסר רגישות מינימלי. מקווה שהם לחות עשו הבדלה ביחד לפני הפגישה.

  • 33.

    פרס באמצעות ביילין ורם עמנואל הוא זה שעומד מאחרוי הלחץ האמריקאי

    yaacovsh , 14/06/09 00:37

    לכן הליכת נתניהו לפרס הינה מגוחכת. פרס יסובב את נתניהו על אצבעו הקטנה, ונתניהו יהפוך להיות הפודל מס' 2 של פרס.

  • 32.

    אני רוצה לשמוע לא!!!!! לאמריקאים ולאירופאים

    אלון, 14/06/09 00:21

    אחרת המורל ירד בצורה חדה בעם ישראל.

  • 31.

    כולם שחכו שיש הקדוש ברוך הוא מיזה חוסיין אובמה כמוץ לפני רוח (ל''ת)

    המגיד , 14/06/09 00:18

  • 30.

    כשקוש כי היהודים לא רוצים שלום הים אוהבים מלחמות דמים

    סאמי עביד עזה, 14/06/09 00:16

    מדובאר ברעיון יהודי ישאן
    כי לדבר עם הפלסטינים רק
    ולא נתן להים שום דבר
    כך היהודים
    אבל בסוף נקבל כל פלסטין בכוח
    אין ברירה
    חחחחחחחחחחחחחחח

  • 29.

    מגיבי הימין..... בהתקף טירוף ..יגיבו ויגיבו (ל''ת)

    נו ככה זה שאין מוח כן .??, 13/06/09 23:46

    • חשוב פעם, אולי אתה הוא זה חסר השכל. (ל''ת)

      סטפן צוויג , 14/06/09 05:30

    • זו בגידה של 10 שקל רק דמיינו את הבגידה אם הגרמנים יעבירו לו אלף שקל (ל''ת)

      danavni , 14/06/09 09:42

  • 28.

    ל ה ס ג י ר את פעילי מר"צ שיועצים בבית הלבן נגד ביבי (מקור מוסמך)!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 13/06/09 23:43

    • אסף ........לך תמכור גואיבות בשער האשפות (ל''ת)

      כלכלה נכונה, 13/06/09 23:45

      • שמאל בוגדני המגיב במימון גרמני -להקיא מקרבנו (ל''ת)

        danavni , 14/06/09 08:20

    • יש דברים בגו. אני מכיר לפחות אחד כזה והוא ישלם על כך. (ל''ת)

      סטפן צוויג , 14/06/09 05:31

      • השימוש בשמו של סופר רם דרג לא מיטיב עמך. חושף את

        העץ הנדיב, 14/06/09 10:52

        עושר לשונך לחוחא ואיטלולא.

  • 27.

    הימנים בלחץ כי הם יודעים שרק הימין בישראל מחזיר שטחים ומפרק התנחלויות

    א., 13/06/09 23:29

    אם הייתי ימני הייתי מצביע למפלגת שמאל, שכן בתולדות מדינת ישראל רק הימין ביצע פשרות טריטוריאליות. לא זוכרים?

    - בגין החזיר את סיני עד הגרגר האחרון
    - ביבי חתם על ואי והחזיר את רוב חברון
    - שרון פינה את כל רצועת עזה וצפון השומרון

    והשמאל? לא פינה מעולם ולו קרוואן אחד. לכן לא ברור לי למה הימין קופץ ומנסה להפיל ממשלות שמאל פעם אחר פעם? עדיף לו שהשמאל יישאר תמיד בשילטון.

    • מה שאתה מפספס הוא:

      אופיר, 13/06/09 23:56

      שרק מנהיגים ימניים הצליחו להביא למימוש של תהליכים. ובעוד כל מנהיגי השמאל (לא כולל רבין) יצרו רק הרס וחורבן, בגלל דבר אחד פשוט, שאין להם יכולת להנהיג, אין להם את הכוח הנפשי והאומץ לעמוד מאחורי האידיאולוגיה הנערצת שלהם.

      יצחק רבין הוא המנהיג היחידי שהיא לו את הכוח, למרות שהוא אחד מאדריכלי אסון אוסלו, הוא ידע לקדם את החזון שלו בעוד שאר הפודלים רק מדברים ומדברים ומקרינים חולשה ושנאה עצמית, שזהו הדבר הגרוע ביותר לעשות בשכונת המזה''ת.

  • 26.

    ביבי הוא לא מנהיג. אדם רופס ללא שאר רוח בעת היסטורית שתוחמץ כמובן (ל''ת)

    רפי, 13/06/09 23:25

  • 25.

    מבכן! הוא לא יודע מה לעשות עם פעילי מר"צ שיועצים לאובמה נגדו!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 13/06/09 23:18

  • 24.

    אין ר.ממשלה בישראל!

    חיים ירושלמי, 13/06/09 23:13

    כישלון ממוחזר חסר ערכים-ראו התקציב ראו הממשלה-רק שרידות,לחיץ ולא אמין!מיתגעגע לליבני!!!!

  • 23.

    בהצלחה ביבי! העם אתך (ל''ת)

    אני, 13/06/09 23:10

  • 22.

    בהצלחה ביבי! העם אתך (ל''ת)

    אני, 13/06/09 23:10

  • 21.

    שתי מדינות לשני עמים

    yaela107 , 13/06/09 22:59

    שלום רב,



    שמי יעל, תושבת תל אביב אזרחית די ותיקה באוגוסט ימלאו לי 49 שנים

    שתי מדינות לשני עמים

    יש לנו את זה – ירדן וישראל

    בשביל מה צריך עוד מדינה ? –

    (שלא תהיה באמת מדינה כי הרי לא נוכל להרשות לעצמנו לאפשר להם להקים צבא) .

    פלסטינאים – האמת שלפני 1967 בכלל לא שמעתי עליהם

    נראה לי שהם הגיעו אלינו מירדן

    אם נסתכל על המפה האזורית כמו שנראתה בשנות העשרים של המאה הקודמת

    נראה שפלסטין נקרא כל השטח של ירדן היום וארץ ישראל

    המלך עבדאללה, הסבא של המלך הנוכחי

    קיבל המתנה את כל השטח של מה שנקרא היום ירדן – רב התושבים שם הם פלסטינאים



    בכלל, הפלסטינאים כל הזמן רוצים שנחזיר להם את השטחים שלקחנו

    אם אני לוקחת משהו ממשה אני מחזירה למשה ולא לדפנה

    אם השטח לקחנו מירדן אז למה להחזיר לפלסטינאים

    אלא אם כן זה אותו דבר

    ירדן = פלסטינאים



    כבר הרבה שנים שהם גרים במחנות למה ? הרי הם מקבלים כסף .

    הרי כולנו יודעים שכל הכסף הם משתמשים לנשק נגדנו במקום לבנות לעצמם חיים

    מי אמר שאם יקראו לעצמם מדינה אז משהו ישתנה ?

    שלום אזורי – בכף, למה לא, אבל לא על חשבון ישראל



    לחץ וחיפזון מביאים לאסון

    שלום עכשו.... ומה אחר כך ?

    אם נעשה הכל מהר כמו שרוצים בעולם – כמו שרוצה נשיא ארצות הברית – פתרון מהיר

    זה יביא לכאן את אירן –

    חמסתאן, זה מה שייווצר

    וזה לא טוב לא לנו ולא לכל עמי האזור

    מה פתאום נשיא ארצות הברית יחליט בשבילנו

    הוא לא גר כאן הוא לא מכיר את האנשים שמושכים בחוטים

    מה פתאום הוא בא ומחיט בשבילנו מה טוב ומה אסור ?



    אני לא מאמינה שכל זמן שלישראל תהיה עצמאות אז יהיה שקט כאן בטח לא כל זמן שאירן מושכת בחוטים והחיילים שלה – החיזבאללה מצד אחד והחמאס מצד שני שלנו – עדיין חזק בתמונה



    צריך לגרום לאירן להיהפך למדינה מתונה ואוהדת ישראל – כמו שהיה עד סוף שנות השבעים של המאה הקודמת, ואז גם האזור שלנו יירגע

    צריך להוציא את חמאס מחוץ לחוק (ארגון טרור לא יכול לשלוט במדינה) ולא לאפשר להם לשלוט



    הכי חשוב שעמי האזור יכירו בישראל כמדינה יהודית



    להתראות בשמחות

    יעל שלח

    • את יכולה לשכנע את עצמך עד מחר שאת צודקת אבל העולם לא יסכים איתך

      שימי, 13/06/09 23:09

      תביני: זה לא משנה מה את או כל אחד אחר, כולל המנהיגים של ישראל לצורך העניין, אומרים חושבים או עושים.

      העולם המערבי (וגם שאר העולם) מכיר רק בפתרון אחד של מדינה פלסטינית בשטחי 1967 וכך יהיה אם תרצי או לא, אם ביבי ירצה ואם לא, וגם אם חוטובלי תרצה ובטח ובטח אם לאו.

      • הבעיה שלנו איננה העולם, אלא השמאל.

        סטפן צוויג , 14/06/09 05:35

        השמאל מכניס פיקפוקים וספיקות בצדקת דרכנו. אילו היינו כ-ו-ל-נ-ו משוכנעים בצדקתנו, העולם היה מקבל. ברגע שאנו מהססים, מתחילות הבעיות.

    • יעלי זה לא קשה להגיד שתי מדינות לשני עמים ראית לא קשה.

      העץ הנדיב, 13/06/09 23:28

      אני בכמה שנים עולה עלייך בגיל גם בתל אביב אז גם אני ותיק. לא צריך כל כך הרבה מילים בשביל משפט כל כך פשוט. שתי מדינות לשני עמים ועוד אזרח מרוצה בדרך אליך.

      • אתה לא "העץ הנדיב" אתה עץ הטיפשות הבוגדנות והריקבון. עלוב נפש. (ל''ת)

        ציון, התנחלות חיפה , 14/06/09 18:47

    • יפה אמרת מה שחנג'ה אומרת. (ל''ת)

      שיהיה לכולנו יום חפיף, 14/06/09 11:53

  • 20.

    תפקידו של הנשיא הוא לבקר חולים בבתי החולים

    אייל, 13/06/09 22:49

    וחיילים שנפצעו כתוצאה מהנשק שהטיף להעביר לפלסטינאים וגם לבקר את המשפחות השכולות ולקבל שגרירים חדשים בכל נושא הפוליטיקה עליו לסתום את הפה ...

    נשיא שנוי במחלוקת שיצר בעצמו ...

    • אפילו את סוניה הוא לא מבקר (ל''ת)

      דוד, 14/06/09 04:38

  • 19.

    חבל שנתניהו מכניס את מוסד הנשיאות לתווך הפוליטי! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/06/09 22:46

  • 18.

    זרזירי הימין מקרקרים ברוגז רב? (ל''ת)

    קוקו ..קוקו, 13/06/09 22:40

  • 17.

    מדינה פלסטינית היא בגידה במדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    danavni , 13/06/09 22:38

    חוק ה עונשין תשל"ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, "סיוע" - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי"ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 16.

    מי שפועל להעברת חלקי מולדת לאוייב הוא בוגד גם אם שמו פרס או ביבי

    danavni , 13/06/09 22:37

    חוק ה עונשין תשל"ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, "סיוע" - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי"ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

    • 4.11.95

      לא שוכח, 14/06/09 02:39

      פעם אחרונה שאמרו על ראש ממשלה בוגד זה נגמר ברצח וטוב זה עשה לנו . איפה הראש שלך ואיזה שטיות אתה מדבר אנחנו ניהיה פה גם אם וכאשר . ואגב דין מיתה קיים בארץ רק כלפי הפושעים הנאצים ואוי לך להוזיל את השואה ולנסות לכנות אותו ככזה

      • שלטון החוק אמר ידידנו ברק ? שלטון החוק לכולם (ל''ת)

        danavni , 14/06/09 08:17

  • 15.

    פרס מיליארדר בדולרים ולא ממשכורת ממשלתית (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 13/06/09 22:25

  • 14.

    למה צריך להקדים ולשתף בוגדים בנאום ?-ומדוע צריך להיות מחוייבים להסכמים (ל''ת)

    שהצד השני הפר-ללא הרף ????????????????????????????, 13/06/09 22:22

  • 13.

    ביבי המטומטם מערב את פרס בשאלות פוליטיות,ולכן רק פייגלין (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/06/09 22:22

    • פייגלין ושאבי .....תמכרו תירס בצומת תפוח (ל''ת)

      יללה חביבי, 13/06/09 22:39

      • שמאל בוגדני מגיב במימון גרמני-להקיא מקרבנו (ל''ת)

        danavni , 14/06/09 08:24

  • 12.

    הגיעה העת

    tomker , 13/06/09 22:22

    לפתור את בעיית הפליטים הערביים ולשכנם בדרכי שלום, תוך כבוד ורצון לעזור, במדינות המוצא שלהם.
    קמה כאן מדינה יהודית, שמקבצת מרחבי העולם יהודים, לא ערבים.
    ואגב, נלחמנו וניצחנו. אין כאן דיכוטומיה.
    בהצלחה.

  • 11.

    שלאף רוצה את פרס ליד החומרים המודיעיניים עד דקת יומו האחרונה (ל''ת)

    בשביל זה משלמים לו, 13/06/09 22:19

  • 10.

    אוי לנו אם נהפוך לעבדים של אובמבה הטיפש ....ללמוד מבן גוריון ובגין

    simond , 13/06/09 22:16

    כשבן גוריון קיבל אזהרה חמורה מוושינגטון שלא להצהיר על עצמאות אחרת יהיו לכך השלכות חמורות מאד ....
    הוא בחר באינטרס היהודי ...והכריז על עצמאותינו ...
    כשבגין קיבל הזהרות מוושינגטון לא להפגיז את הכור בעיראק אחרת ישראל תיסבול...
    פרס וכול מקהלת החכמולוגים טענו שצריך לשמוע לאמריקה ....
    אוי לנו אם נהפוך לעבדים של אובמבה

    • בגין החזיר את סיני עד הגרגיר האחרון כתוצאה מלחץ אמריקני כבד מאוד

      שימי, 13/06/09 23:20

      קרא קצת היסטוריה, לא יזיק לך

      • אולי זה לא ידוע לך, אבל איזנהאואר התפלא מדוע בן גוריון נכנע ללחץ

        סטפן צוויג , 14/06/09 05:41

        בשיחה עם כתבים ישראלים, שנים אחרי שפרש מן הנשיאות אמר איזנהאואר (גנרל בעל 5 כוכבים), שכוונתו לא היתה שישראל תתקפל, אלא, הפגנת אובייקטיביות כביכול. הוא התפלא מאד שבן גוריון (האמיץ והתקיף) התקפל מיד. (זה היה בלתי צפוי על פי ההערכות המודיעיניות דאז)

  • 9.

    אני תקווה שראש הממשלה יקבל את הערותיו של הנשיא.

    bahary5 , 13/06/09 22:05

    ראש הממשלה צריך יהיה להקשיב וללמוד מנסיונו בעצום והשכל הישר שלו, ויכין נאום שמיצג את רוב העם בישראל ןלא יקשיב לשותפיו הקואליציונים הקיצוניים..
    אחריות עצומה מוטלת על כתפיו של ראש הממשלה.הוא צריך להיות מוכן למלחמות הפנימיות בממשלתו
    מצד המיעוט הדוגל בקיצוניות.
    תדע יש מי שיחליף אותם!!!
    אם הם ינסו לפרק את הקואליציה
    המשונה שלו . שיהיה אמיץ וילך לנשיא.
    אני בטוח שהנשיא יטיל עליו להרכיב ממשלה נורמאלית,וגם לחסוך לעם ישראל בזה שממשלתו החדשה תהיה יותר מצומצמת והרבה יותר יעילה ..חזק ואמץ!!

    • פרס יעץ לבגין לא להפציץ את הכור , והוא הביא את אוסלו ....עלק אדם חכם (ל''ת)

      simond , 13/06/09 22:16

  • 8.

    פרס שב בצד אפחד לא בחר בך על תציע שום דבר זוכרים את אוסלו המחריד (ל''ת)

    התותח, 13/06/09 22:04

  • 7.

    פרס הסוכן הזר הפך להיות המפעיל של ביבי (ל''ת)

    ואתם תשלמו, 13/06/09 22:04

    • של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על פרס.

      רפי, 13/06/09 23:21

      איך אתה לא מתבייש לקרוא לו סוכן זר? בלי הדברים שהוא עשה למען המדינה לא היית יכול לשבת פה היום ולקשקש את השטויות שלך בטוקבקים

      • פרס עשה רק לעצמו לא למען המדינה -מיליארדר בדולרים

        danavni , 14/06/09 08:22

        לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

        על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ"י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ"עמית" במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה"חצי אזרחיים" של ארה"ב?).

        הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה"ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

        יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

        אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 6.

    בחירים בארה''ב אחרי שקראו את הנאום את הבולשייט אמריקה המציא (ל''ת)

    דש, 13/06/09 22:04

  • 5.

    נתניהו, אתה חייב לשלב את הטקסט הבא בנאום שלך. האמת צריכה לצאת לאור !!!

    blabla11 , 13/06/09 22:00

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית כדי לשמש כל עבודה זול לאנגלים והתורכים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    לגבי הטענות הדתיות של הערבים על ארץ ישראל:
    ירושלים ה"קדושה" מבחינתם לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן!
    מספר ציטוטים מהקוראן:
    סורה 5 פסוק 21 (5:21): משה :" בני עמי ,היכנסו אל הארץ הקדושה אשר כתב לכם אלוקים"
    * סורה 10 פסוק 93 (10:93) : "אחר כך הושבנו את בני ישראל לבטח בארצם והענקנו להם מכל טוב "
    * סורה 17 פסוק 104 (17:104) : "אחרי פרעה אמרנו לבני ישראל ,שבו בארץ וכאשר תתקיים ההבטחה לאחרית הימים ,נקבץ פזוריכם"

    אנשי הדת המוסלמיים, שמכירים את הפסוקים האלו ופסוקים נוספים בקוראן המראים שארץ ישראל שייכת ליהודים , מסתמכים על כך שרוב המוסלמים אינם קוראים את הקוראן.

    ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחו נגדנו באינספור מלחמות השמדה).

    • נכון אך אין מה ''להחזיר'' משהו שהיה שלנו מלכתחילה מלפני

      ל, 13/06/09 22:15

      אלפי שנים. וחוץ מזה כל שטח שנכבש במלחמת מגננה לאחר שאנו הותקפנו, לפי חוק בינ''ל אמור להשאר של המדינה המתגוננת. זה פשוט טירוף שמישהו בכלל התחיל את הרעיון המוזר של להחזיר שטח שנכבש במלחמת מגננה בניגוד לחוק הבינלואומי רק כדי להחנף לגויים שגם ככה רק תופסים זאת כחולשה ולא כ''מחווה''.

  • 4.

    שתי מדינות לשני עמים- שני אסונות לשני עמים (ל''ת)

    ytre, 13/06/09 21:39

  • 3.

    תגובת הפלשתינאים..אנחנו רוצים צבא..חיל האוור..טילים נגד מטוסים

    קובי, 13/06/09 21:34

    טנקים.. את ירושלים..זכות השיבה.. מדינה דו
    לאומית..אנחנו ניקח ליהודים הכול לאט לאט
    היהוד פראיירים ומטומטמים

  • 2.

    הנאום: יש בעיה של אזרחים ירדנים ומצרים שננטשו ב 67 ע''י מדינותיהם

    יש בעיה והפתרון צריך להיות משותף, 13/06/09 21:26

    נוצרה בעיה מכוונת על ידי מדינות ערב, שמטרתן ב 67 הייתה למחוק המדינה היהודית.
    יש לפתור בעיה זו בלי להמציא עם מלאכותי או מדינה מלאכותית שאין לה זכות קיום הסטורית או מוסרית!

    • מסכים בהחלט,ראייה נכונה של המציאות

      אלון, 14/06/09 00:19

      הערבים ביהודה ושומרון ננטשו ע''י הירדנים,
      ואלה של עזה ננטשו ע''י המצריים,

      ואאאך כמה שזה נוח למדינות הערביות להתייחס לאזרחיהם לשעבר כפליטים,במקום לאחד אותם עם משפחותיהם במדינות הערביות שלהם.

  • 1.

    פרס- דעתך הפוליטית היא ענינך הפרטי, כנשיא אל תתערב. (ל''ת)

    רעמסס, 13/06/09 21:22