• 34.

    מה שבטוח שיחס רציני הם לא יקבלו ככה

    מאיר עיניים, 26/06/09 16:46

    הרושם שאנשים מקבלים על ההומואים והלסביות זה שהם אנשים שמסתובבים עם חצי תחת בחוץ בלבוש אשה \\ גבר חי חצי ערומים בתחפושות מגוחכות. זה רק עושה להם נזק במקום תועלת.

  • 33.

    המיצעד הזה לא ניראה טוב מיצעד של ליצנים בקירקס ניראה הרבה יותר טוב (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 15:02

    • זה מה שהעיתון הצהוב שלך מביא

      שוב פעם NRG, 18/06/09 18:09

      במקום לצל עשרות אלפי אנשים בטי שירט מעדיפים להביא את הדרגיסטית עם התלבושת היכ מהממת
      אין לי בעיה עם דרגיסטיות
      אבל יש לי בעיה כשחושבים שכולנו לבושים כמוהן.

  • 32.

    איכס, אני מבין שלהומואים יש בעיה אבל למה הם מפריעים לאחרים? (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 14/06/09 00:13

    • הם כמו הילד הנודניק שמרביץ כדי לקבל תשומת לב

      מגיב לתגובה, 26/06/09 16:48

      ככה גם ההומואים האלה - לא מספיק שיש להם בעיה אז הם חייבים להפריע לכולם כדי לקבל קצת יחס.צריך לקרוא לזה מצעד בושה ולא מצעד גאווה.

  • 31.

    לא ברור לי על מה הם מתגאים, נושאים בראש חוצות (ל''ת)

    שהם יוצאי דופן, 13/06/09 19:05

    • תקרא את תגובה 31 (ל''ת)

      אינטלגנט, 13/06/09 19:58

  • 30.

    התשובה לכל אלה שלא מבינים, או סולדים מהומואים, כנסו - הסבר קצר

    Mother Superior , 13/06/09 17:03

    לפעמים בטבע יש טעויות, כשעובר נוצר, יכולים להיות בו דפקטים, או סטיות מן הנורמה, לדוגמא אוטיזם, מחלה מסויימת, 6 אצבעות ביד ועוד המון דברים שאינם נורמליים.

    עכשיו מה זה 'נורמלי'?
    'נורמלי' זה מה שיש לרוב, אם לרוב אנשים בעולם היו 6 אצבעות ביד, אז אנשים עם 5 אצבעות ביד היו נחשבים לסטייה מן הנורמה.

    כמעט לכל אדם בעולם יש משהו 'לא נורמלי', משהו שיש רק לו ולקבוצה קטנה יחסית של אנשים, שמבדילה אותם מהשאר (לרוב לא משהו פיזי, אלא איזשהי אלרגיה, בעייה בריאותית וכו' וכו')

    אחת מהסטיות מהנורמה זה נטייה מינית, אדם, אמור להימשך אל המין השני, אבל לפעמים, קורית טעות והאדם נמשך/ת אל אותו המין.
    זה קורה בערך 10% מהפעמים (כולל אדם שנמשך ל 2 המינים), ז"א ש 1 מכל 10 תינוקות שנולדים, נולד לא סטרייט.

    תופעה זו היא לגמרי אקראית, ויכולה להתרחש לכל אחד... גם אתה, הסטרייט המוחלט, יכולת להיוולד הומוסקסואל, רק שבמקרה היית ביתר 90%.
    כך למשל, יש בערך 10% הומוסקסואלים גם במגזר החרדי.

    אין כאן בחירה, אותם אנשים (או תלמידי ישיבה) אינם בוחרים להימשך לאותו המין, זה בלתי אפשרי, לכן, אי אפשר 'לרפא' זאת, כמו שסטרייטים אינם מסוגלים להחליט להימשך לאותו המין.

    אינכם חייבים לאהוב אותם, אבל הבינו שהם בני אדם כמו כולנו ומגיעים להם אותם הזכויות כמו לכולנו, שכן כל אחד מכם היה יכול באותה המידה להיוולד הומוסקסואל.

    כמו שאינכם ניגשים לאוטיסטים וקוראים להם משהו בסגנון "תפסיק להתנהג כמו אידיוט ותתחיל להתנהג נורמלי", אנא מכם, גלו סובלנות ולמדו לקבל את האחר.

    תודה. איש סטרייט.

    • אתה איש חכם ומלומד..אך למה טענת בכתבה אחרת שאלוהים פיקציה ? (ל''ת)

      זה ממש חילול השם..אוי לנשמתך.., 13/06/09 17:30

      • התכוונתי לאלוהים במובן של הדתות

        Mother Superior , 13/06/09 19:09

        זה שרוצה מאתינו שנעשה בשבילו דברים וטקסים מטופשים וחסרי היגיון.

        האם יש אלוהים?
        אולי.
        אבל במובן של כח עליון שיצר את היקום, ולא במובן של אלוהים האקטיבי המדבר אל בני האדם, דורש דרישות מטופשות, עם כל הכבוד, עשו ממושג האלוהים צחוק.

        סליחה עם פגעתי.
        אבל הדת הביאה רק צרות ומלחמות לעולם, והיא ממשיכה להביא.
        ממציאי התנ"ך סך הכל רצו להפוך את האנושות לטובה יותר, ע"י משל גן-עדן וגיהנום, ז"א, תהיה איש טוב ותזכה לתמורה בחיים שאחרי, תהיה רע, ותקבל עונש.
        אבל האמת היא שאין אנו זוכים לתמורה או עונש על מעשינו בחיים אלה, וזוהי אינה הדרך לנסות ולחנך אנשים לטוב.

        • הדת לא הביאה מלחמות...אלא האדם...החיה האכזרית ביותר בטבע ! (ל''ת)

          אותו מגיב, 13/06/09 19:45

          • לא נכון, כמעט כל המלחמות היו מלחמות על רקע דת בצורה כזו או אחרת (ל''ת)

            Mother Superior , 13/06/09 20:33

        • ל-mother superior

          לא אמרתי כלום, 14/06/09 00:17

          אני מאוד מעריך אותך אתה/את מאוד חכם/חכמה..

          אבל ההומואים יצטרכו לקיים 2 תנאים כדי לקבל ממני כבוד...

          1) לא בירושלים....אני מבין את הבעיה שלהם אבל חילול ה' הוא לא הדרך, טימוא ביתו של בורא עולם זה חטא ואסור להם להתקרב לירושלים כשהם עושים מצעדי גאווה...

          2) לא להטיף נגד המדינה, לא המדינה אשמה בשטויות שהם עושים...אף אחד לא אשם...
          יש להם בעיה, אבל הם צריכים להתאפס על עצמם ולהראות רמה...


          שלום לך...אם אתה/את רואה את התגובה שלי ספר/ספרי לי אם אתה/את חושב/ת שאני צודק..

          • שאלה ל mother superior

            ברי, 14/06/09 08:55

            כל מה שכתבת, טוב ויפה. אבל לי קשה לקבל דבר אחד. למה צריך לעשות מצעד ?
            מה ? אנחנו עושים מצעד ל"חולי אסטמה", מצעד ל"בעלי פסוריאזיס" מצעד ל"אנשים עם 6 אצבעות". למה אני צריך לראות אנשים שמחופשים ל"מין השני" (גברים ונשים) שרוקדים עם תחתוני טנגה על משאית ? אז באים ואומרים לי - זכויות! הפגנה על זכויות ההומואים. הפגנות ודרישה לזכויות, אם הן מוסכמות, מגיעות וגם אם לאו, לא צריכות לבוא תוך כדי ריקוד על משאית. לכו תאבקו על זכויותיכם בבתי משפט, בכנסת ואל תגעילו אותנו כי באמת, כפי שאמרת, לנשוך כריות וללקק שטיחים זה לא הדבר הכי טבעי שיש! בטח לא תוך כדי "רמיזה" בפרהסיה.

            • תשובה

              Mother Superior , 14/06/09 13:20

              א) אף אחד לא מכריח אותך להסתכל, זה כמו נאמר, שאם אתה ממש לא אוהב אלימות ואתה צופה בסרט שיש בו הרבה אלימות... או שאתה מסיט את מבטך בחלקים האלימים, או שאתה לא צופה בסרט בכלל, נכון?
              אתה לא יוצא בדרישה להוריד את הסרט מהמסכים/תכניות השידור, מה גם שיש אזהרה שיש תכנים אלימים בסרט מסויים, כמו שכאן, במצעד, אתה יודע שזה מה שהולך לקרות.
              זה כמו שתמחה נגד נשים שמניקות בפרהסיה, להרבה אנשים זה לא נוח לראות, אבל זכותן של אמהות לעשות זאת, לא מוצא חן בעיניך? אתה יכול להסיט את המבט, לא יקרה כלום.

              וחוץ מזה, שמאיסור על מצעדים, הדרך לנאמר, איסור על נשיקות של הומואים בפרהסיה הוא קצר...
              זכותך להתנשק עם אהובתך נכון?
              זכותך לרקוד בפרהסיה?
              זכותך לרקוד עם קצת בגדים בפרהסיה?
              כך זכותם של כולם.

              אנשים עם פגמים אחרים, אינם מופלים בחוק, לכן אינם מקיימים מצעדים או מחאות, בניגוד להומואים ולסביות, ועוד על מה? על אהבתם למין האחר.....

              אבל אחרי שיקבלו זכויות שוות, בתקווה שזה יקרה, באמת אין מקום למצעד שכזה.

          • ---

            Mother Superior , 14/06/09 13:08

            1)אתה צודק במידה מסויימת, אני חושב שהם עושים את זה כתגובה לשנאה שהם מקבלים ממוסדות הדת ומאנשי הדת, הרי מבחינת אנשי הדת, הם לא אנשים, חוטאים, וכו' וכו', אני מתאר לעצמי שזה לא קל לשמוע את הדברים האלה על עצמך, אני הייתי מתעלם, אחרים היו נאבקים כדי להראות שהם טובים כמו כל השאר, הקהילה ההומולסבית ככללותה בחרה להיאבק, וזו זכותם.

            אבל מסכים שצריך לגלות רגישות, נאמר כמו בירושלים.

            2) לא ידוע לי על כך שהומואים מטיפים נגד המדינה.....
            מה שהם עושים זה למחות על חוסר השוויון... זה 2 דברים שונים לגמרי...

            כמו שהחרדים אינם מטיפים נגד המדינה, הם בסה"כ מוחים על פתיחת החניון ונאבקים על משהו שהם מאמינים בו וחשוב להם, כך גם החילונים באותה עיר.

    • גם אם אתה צודק (ואתה לא) - יש מה להתגאות באוטיזם?

      מגיב לתגובה, 26/06/09 16:42

      אם הם אנשים חולים מוטב שינסו לקבל טיפול מאשר ללכת להראות את קלונם ברבים.

  • 29.

    כל הומו שיצא מהארון אצלי לא יעבוד ואצלי מקבלים

    אלירן, 13/06/09 16:00

    משכורות די גבוהות אם תנאים די טובים ..
    גם אם אדע שאיזה ספק שכובד איתי מעסיק הומו אני יחרים אותו....
    ולמרות שהחרדים מחרימים אותי כי אני עובד גם בשבתות..אני מעדיף את החרדים..
    אני גאה בזה.

    • זהו - שעל פי דבריך, אין לך בכלל במה להיות גאה. בור ועם הארץ. (ל''ת)

      י, 13/06/09 20:25

    • אלירן, אני מצטער בשביל העובדים שלך שכזה בוס מפגר יש להם! (ל''ת)

      שמואל, 14/06/09 07:54

    • חוק שוויון הזדמנויות בעבודה

      דתל''ש, 18/06/09 19:25

      לא יפלה מעסיק בין עובדיו או בין דורשי עבודה מחמת מינם, נטייתם המינית, מעמדם האישי, היותם הורים, גילם, גזעם, דתם, לאומיותם,, ארץ מוצאם, השקפתם או מפלגתם או משך שירות המילואים...

      אתה לא יותר טוב ממי שמפלה חובשי כיפה או משרתי מילואים, נשים, אתיופים ....

  • 28.

    מה הסיפור? מצעד נחמד שיביא להם גאווה. כמה חושך בתגובות כאן

    אשקלוני, 13/06/09 15:17

    מה אכפת לי מה אנשים עושים שם? את מי הם אוהבים? יש נגד ההומואים אפליה ודעות קדומות, זה ברור.
    מצעד כזה הוא משהו נחמד גם לסטרייטים, סיבה למסיבה. כל עוד זה לא חורג מגבולות הטעם הטוב ולא מסכן חיי אדם, מה הבעיה עם המצעד?

    יש פה גם רווח פוליטי כלפי העולם, להראות שאנו גם חילונים, פתוחים ונאורים. לא אומר שזה העיקר מבחינת ההומואים, אבל נראה לי שזה לא יזיק לנו מול המערב.

    נב
    אני סטרייט.

    • ציטוט:פתוחים ונאורים''.פתוחים כן...נאורים לא !!! (ל''ת)

      ד''ר חטף פתח, 13/06/09 17:34

      • לצערי לא הבנתי לדבריך. אנא הסבר

        אשקלוני, 13/06/09 20:53

        שיהיה שבוע טוב, ומלא סובלנות

  • 27.

    שיילכו לברלין...הסטרייטים שם במיעוט...כך יחגגו לפי טבעם.. (ל''ת)

    דאייר סטרייט, 13/06/09 14:52

  • 26.

    מה שאתמול היה אסור היום מותר

    יוסי שלמה, 13/06/09 13:42

    בעבר כול הטייסים והצנחנים היה להם מצעד החבל אני אוהב נשים ואני לא מבין נגיד כול האנושות היתה מחולקת לטייסים וצנחנים היינו בסכנת הכחדה ואז איזה מצעד היו עושים?
    זנות זה המקצוע הכי מבוקש בעולם הכי עתיק גם יכול להגיע מצב שגם הזונות שמפנקות אותנו ובסך הכול תורמות את חלקם נגד הפשיעה
    והאנסים גם ידרשו לקיים מצעד בשם מצעד המוצצות ואחריהם יבואו הגנבים ויגידו שבגללם לחבות הביטוח יש פרנסה ולעוד חברות גם הם רוצים לקיים מצעד בלילה ומבקשים שכולנו נשתתף בוא בקיצור כול אדם לוקה בסוג
    של חולי מסוים זה שאוהב הרבה מין זה שאוהב לעשן סמים במקום להבין תחולי הזה אנחנו מעודדים אותו?
    מה הגאווה בכך שגבר מקבל בלילה הצלפות ?
    או מביט על ילד ואומר הוא עושה לי את זה
    אתם בתור חברה רוצים שגבר טייס יכיר את הבן שלכם ולאט לאט יגרום לו להמשך אליו ויהפוך אותו לצנחן?
    מי שאומר שאני פרימיטיבי ולא ליברלי הוא צבוע לא כול דבר צריך להצדיק
    אבל בשורה התחתונה הטייסים והצנחנים דואגים
    לי בזכותם יש יותר נשים פנויות
    הפחד שלי שלא כמעט כולם יעברו לצד השני
    ואז איזו מטורפת יפה וסקסית תאנוס אותי אמא איזה פחד טוב מקווה שהבנתם את המסר הדיוס
    טוב

  • 25.

    אני חושבת שעדיף לקרוא לנשואי הומואים - ברית זוגית - יחי ההבדל הקטן (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 13/06/09 11:13

    • למה ? (ל''ת)

      Mother Superior , 13/06/09 16:42

  • 24.

    אין לי כלום נגד הומאומים - אבל בשביל להשיג הבנה שויון וקבלה

    יופיטר יופיטר , 13/06/09 11:11

    אין צורך להפגין בצורה סקסואלית מופגנת - שכן באמת לא איפת לנו מחדר המיטות שלכם - או מחדר המיטות של האחרים - תחשבו על זה - אולי צריך לעשות מצעד גאווה לשויון זכויות - אולי אני טועה והמצעד - למעשה הוא לצורך קראנבל

  • 23.

    למס 11 ועוד כמה דעתנים

    י, 13/06/09 09:22

    מצעד הגאווה כשמו כן הוא - לצעוד בגאווה. במצעד משתתפים לא רק אנשים מהקהילה ההומו/לסבית, אלא כל אדם התומך בהם ותומך בכך שאנשים לא צריכים להתבייש במה שהם.רק בדרך זו תעלה המודעות לגבי הצורך לתת שוויון לבני אדם באשר הם ללא קשר לנטייתם המינית.

  • 22.

    מה באמת יש אלפי עליזים ב ישרי אל ?

    JIM BEAM, 13/06/09 08:29

    איך היתעקמו ? חינוך אולי? מערביות אולי? פתיחות יותר מיתקבל נכון?

    • כן...כנראה שאמא שלהם לקחה תרופות כשהיתה בהריון... (ל''ת)

      לכן יצאו מוזרים, 13/06/09 09:36

  • 21.

    אולי אני מיושנת אבל...

    אלמונית, 13/06/09 07:06

    תסלחו לי,
    אתם יודעים מה אני עושה בחדר ההוא שלי?
    מה אני אוהבת?
    עם מי?
    כמה פעמים?
    ואם לא, למה אתם חושבים שחשוב לי לדעת מה אתם עושים בחדר השינה שלכם?
    אתם כבר יכולים להסתובב ברחובות בצורה לגיטימית, להתחתן ביניכם, לאהוב חופשי.
    אז אנא שמרו רק קצת על הפרטיות שלכם, והפסיקו להפגין אותה על כל גבעה ותחת כל עץ רענן...
    ככה עושים אנשים נורמטיביים.
    הגיעה השעה שגם אתם תהיו.

    • מה באמת את עושה בחדר ההוא שלך ? (ל''ת)

      סקרן אלמוני, 13/06/09 08:56

      • מה חפת לאימשך (ל''ת)

        בובליל, 13/06/09 09:55

        • בובליליזם

          בובליליזם, 13/06/09 12:33

          בובליליזם

    • הבעיה: אפליית הומואים במקומות עבודה, בבתי''ס, ביחס של כאילו הם חולים.

      הומופוביה היא הבעיה לא הומואים, 13/06/09 14:59

      להזכירך שהומוסקסואליות היתה עבירה פלילית, אז אל תיתממי. ''הומו'' עדיין מילת גנאי. הפגנת כוח של עשרות אלפים, מכל הגילים, צבעים, מינים, לבוש, פשוט אנשים בהחלט מסייעת לכך שלא ניבהל ממה שאנשים עושים או לא עושים בחייהם הפרטיים (כולל מה אוכלים...mind you)

    • הדבר העצוב הוא, שגם היום, הומואים אינם מקבלים אותם זכויות כמו סטרייטים

      Mother Superior , 13/06/09 16:41

      לא לדבר על האפלייה במקומות רבים.

      אז עד שלא יקבלו את אותן זכויות ויחס כמו כולם, זכותם וחובתם לצעוד את המצעד הזה.

  • 20.

    מה כבר ההבדל בין המצעד הזה בת"א למצעדים של השאהידים בעזה?

    solsam , 13/06/09 04:22

    אין הבדל. שניהם מחופשים, שניהם מתאבדים, שניהם יביאו אסון על הסובבים אותם ושניהם חותרים להבאת אסון למזרח התיכון ושניהם מכסים ת'תחת אחד של השני. הגיע הזמן לאמר את האמת. ואני דווקא שמח שיש הומואים, כי זה מגדיל לי את האופציות להכירות עם נשים בצורה משמעותית, ואני גם אוהב לסביות (וברור למה, זה מעין פנטזיה, וגם הם מצחיקות מאוד). אני מאוד מבין את ההומואים, כי נקודת הג'י היא מאוד בעייתית, אבל מפה ועד להתאהב... ולהיות חולה תחת עד כדי אובדן חושים ואי הבאת ילדים זה כבר מוגזם. ובכל זאת תהנו, ובלבד שתדעו בכל רגע נתון איפה נמצא המרחב המוגן..... אין כמו תל-אביב! פשוט אין. אני גם מכיר כמה הומואים והם אנשים מאוד נחמדים וצנועים.

    • מה איכפת לי שיש הומואים? ההיפך, שיבושם להם! אוהב אותם בחינם, רק שלא

      solsam , 13/06/09 04:28

      ידברו אלי לא יפה, ולא יציעו לי הצעות מגונות, ולא יפתו קטינים, למה אז אני אתעצבן ואומר להם שהם בסה"כ עבדים של תאוות הגוף, ותו לא!

      • אה, ובלבד, שיחזירו אהבה חזרה ובחינם לכל היהודים ובעיקר חובשי הכיפה! (ל''ת)

        solsam , 13/06/09 04:30

  • 19.

    הומואים צריכים לחיות חיים רגילים אבל להיות נזירים. (ל''ת)

    ג'קסון , 13/06/09 00:52

    • זאת ההצעה של הרב - אבל היא בלתי ניתנת לישום ברוב המקרים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/06/09 11:15

    • ראינו את הכמרים הנוצריים חובבי הילדים הקטנים, וגם בארץ לא חסרים רבנים

      Mother Superior , 13/06/09 16:38

      חובבי ישבנים חלקים וקטנים של זכרים לא יותר מגיל 12.

  • 18.

    בטורונטו מצעד הגאווה הפך להיות מצעד נגד ישראל

    קנדה, 13/06/09 00:22

    מחר יתקיים ברחובות טורונטו מצעד הגאווה שבמרכזו יכריזו על ישראל כמדינת אפרטייד

  • 17.

    מצעד הגאווה

    איש דואג, 12/06/09 21:08

    תראו
    להיות גיי ! אז ככה
    אין כזה דבר גיי הומו זה הכל שטויות במיץ עגבניות
    אני לא צריך להסביר למה כי זה כמו שאנ י יתחיל להסביר לאדם מבוגר למה 2+2=4
    אבל בכל זאת איש נברא בטבע להימשך אחרי אישה וגם בפרט כשהזכר והנקבה צעירים עד גיל 40 ואז הגבר והאישה פחות מושכים ופחות נמשכים כי כבר לא צריך את העניין כאילו מיצו את תכלית הדבר וזה הבאת ילדים לעולם
    ו קיים כזה דבר שגבר בן 20 30 לא יותר ימשך לגבר אחר אבל זה סטיה כי שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה ו זה סתם מגעיל ומלוכלך וההוחכה כי אין הרבה זוגות הומואים או לסביות שחיים ביחד אחרי גיל 40 50 אין אין לא קיים אבל קיים גם קיים מליונים זוגות גבר ואישה חיים בכיף עד 120 שנה אז די עם הדבר הגועלי הנורא הזה

    • חסר ביסוס מה שאתה אומר

      יעקב, 13/06/09 01:13

      הסיבה שאין זוגות של הומואים בגילאים של יותר מ40-50 זה כי הפתיחות כלפי זוגיות חד מינית קיימת בקושי 40 שנה.
      אנשים שנולדו לפני זה חונכו להאמין בשטויות.

      ודבר נוסף, זוגיות חד מינית איננה דבר לא טבעי.
      זה קיים ותועד אצל קופים (הן בשבי והן בטבע).
      קופים אלו , אגב, גם מעמידים צאצאים משלהם.
      מה שמוביל למסקנה שהיחסים החד מיניים הם למטרת הנאה.

      אף אחד לא מכריח אותך לדחוף אצבעות בעכוז.
      אבל תן לאנשים לחיות בשקט.

      • אתה קוף ? (ל''ת)

        duki, 13/06/09 02:52

        • בבסיסו כן, וגם אני ואתה

          מלה טובה , 13/06/09 17:17

          וזה בכלל טיעון לא רלוונטי. יש מעט מאוד בעלי חיים שיוצרים זוגיות מונוגמית- זה לא אומר שחתונה זה דבר לא טבעי, זה פשוט אומר שרק בני אדם עושים את זה.

          (אוף, למה כולם טפשים?)

  • 16.

    יפה מאוד. דמוקרטיה במיטבה (ל''ת)

    זכויות מיעוט, 12/06/09 21:02

  • 15.

    כה אמר רבי מאיר(אריאל )בעל הנס

    דניאל, 12/06/09 20:57

    ''אדם צועק את שחסר לו
    חסר לו בטחון צועק בטחון
    חסרה לו הדדיות צועק הדדיות
    חסרה לו גאוה צועק גאוה
    חסר לו יחד צועק יחד
    אדם צועק את שחסר לו
    לא חסר לו-לא צועק''

    • יפה בעל הנס - יש משו בגו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/06/09 11:17

    • נכון, חסר להם שוויון זכויות ולכן הפגנת כוח הכרחית. (ל''ת)

      אחות לאח הומו, 13/06/09 15:08

  • 14.

    אני חילוני, וניגעל מההומואים. למה הדתיים מנכסים לעצמם את המלחמה הזאת? (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 12/06/09 20:41

    • אתה אפס אז מה (ל''ת)

      תום, 12/06/09 21:01

      • ואת אפס אפס (ל''ת)

        טעות, 14/06/09 01:23

  • 13.

    אצלנו נתנו זכויות להומואים, והסתבכנו עם האלוהים של הדתיים... (ל''ת)

    אנשי סדום, 12/06/09 20:37

  • 12.

    השמאל תמיד שנא יהודים, עוד מימי הסוציאליסט ההוא אדולף היטלר. (ל''ת)

    העץ הנדיב , 12/06/09 20:34

    • היטלר לא שונה בהרבה מהימין הקיצוני שיש לנו כאן (ל''ת)

      Mother Superior , 13/06/09 16:36

  • 11.

    זה באמת נראה שהם יצאו מהארון תרתי משמע!

    תושב העיר, 12/06/09 19:58

    עם כל הכבוד, אם הם כ''כ רוצים שיקבלו אותם הם לא צריכים מצעדים והם לא צריכים לחסום כבישים בגלל זה. בסה''כ, אנחנו לא רואים סטרייטים עושים מצעדים ומפגינים שהם ''נורמטיבים''. אתם רוצים לומר שאתם נורמאליים, כמו כולם? אל תעשו מצעדים אל תפגינו, אל תעשו טררם כזה גדול, פשוט תתנהגו בטבעיות עם זה! אתם רוצים לעשות מצעד בכל זאת? אל תחסמו כבישים! תעשו צעידה על חוף הים, תעשו מסיבה, אבל באמת, לא כל העולם צריך לראות את זה או לסבול מזה. זו כפיה, שיהיה ברור.

    • זאת מחאה לגיטימית על החוקים נגד ההומואים (ל''ת)

      דני, 12/06/09 20:51

      • לא שמעתי על חוקים נגד הומואים. אולי תציין כמה? (ל''ת)

        הלו דני., 11/06/11 14:40

  • 10.

    אני גאה!!!

    ronentat , 12/06/09 19:34

    אני גאה שיש בי כבוד עצום לזולת.
    אני גאה שאני לא מעיז לשפוט אנשים רק מפני שדרכם שונה משלי.
    אני גאה לקבל אנשים כמו שהם גם אם דרכם שונה משלי.
    אני גאה לעודד בני אדם לחיות את חייהם ללא חשש משונאים.
    אני גאה באחי שנולד הומוסקסואל וחי את חייו ללא בושה.

    אני מתביש באנשים צרי מוחין ששופטים אחרים ללא נכונות לתקן את עצמם קודם.
    אני מתביש בשונאי אדם שמתבוססים בשנאה שלהם כחזיר ברפש.
    אני מתביש במאמינים שמטיפים לאהבת הזולת אך בפועל שונאים כל אדם שחי את חייו לא לפי כלליהם.
    אני מתביש באנשים שמתעקשים להנציח את בורותם והדעות הקדומות שלהם.
    אני מתביש באבי שהודה שהיה מעדיף שאחי יהיה פושע ונרקומן מאשר הומוסקסואל.

    יום גאווה שמח לכל חברי הקהילה הגאה, ולאחי בפרט. וגם לשאר האנשים החושבים שגאים להיות פתוחים לקבל מאשר להיות מקובעים ומבטלים.

    • גאים-תצניעו את עצמכם וכך לא תעוררו את חמת הציבור.

      כדור הרעם , 12/06/09 19:50

      מה שאתם עושים זה בדיוק ההפך.

      • שהציבור יתעסק בבעיות אמיתיות. אף אחד לא חייב לחבורת פוצים חשבון (ל''ת)

        חלק מהציבור, תחגגו בלי חשבון חברה!, 12/06/09 20:22

      • התגובה שלך מעוררת שאט נפש

        תיקח כדור, 12/06/09 20:27

        תכניס לראש טוב טוב שאף אחד לא צריך לקבל גושפנקה מהציבור כדי לחיות.
        הפחד מחמת הציבור, הפחד להיות שונה, זה אחד הגורמים העיקריים שבני נוער הומוסקסואליים מתאבדים. אני מעדיף שהם ידעו שהם יכולים לחיות בגלוי ובחופש, ואם זה מעורר את חמתך, אז תשתה בבקשה מהמים בחוף גורדון עד שזה יעבור לך.

        • מושון

          כדור הרעם , 13/06/09 15:45

          אתה חתיכת זבל מהלך-חלאת אדם.

      • פעם הם היו מחוץ לחוק. כיום עדיין מופלים לרעה.לא עוד! לא יצניעו את עצמם (ל''ת)

        הורים של בן הומו, 13/06/09 15:06

    • כל הכבוד לך אתה אח טוב (ל''ת)

      דני, 12/06/09 19:52

    • כל הכבוד!

      rebecca, 12/06/09 20:00

      הלוואי והיו עוד אחים טובים כמוך !שבת ניפלאה לך ולאחיך !

    • אבל באותו הזמן אתה שונא/מתבייש אנשים שאינם שותפים לדעותיך.... צביעות? (ל''ת)

      רואה ושומע, 12/06/09 20:11

    • כל כך הרבה אני בכל כך מעט=היגיון=אתה שיפוטי כלפי אלה שדורשים צניעות (ל''ת)

      נ.כהן אלה לא חיים נורמטיביים חשוב שיחיו בצינעה=בוש, 12/06/09 22:48

    • אתה אח טוב. וכאמא לבן, הבחירה שלי ברורה

      אראלה, 15/06/09 06:15

      אני מעדיפה בן הומוסקסואל על בן פושע ונרקומן. ממש ככה.

  • 9.

    זה לא מצב נורמלי , {אולי }האנשים באמת חולים

    pinco9 , 12/06/09 19:14

    את הדתיים אני מבין ,זה נגד התורה.
    אותנו החילוניים זה סתם מגעיל ודוחה.
    זה לא טיבעי זה נגד הטבע האנושי.

    • דבר בשם עצמך. אותנו החילונים זה לא מגעיל ודוחה. (ל''ת)

      אלי, 12/06/09 19:33

      • יש גם חילונים שונאי הומואים, כמו שלא כל האנטישמים באירופה נוצרים דתיים

        eman70 , 12/06/09 19:40

        וחלק שונאים את היהודים סתם כי הם שונים, ולא ממש אכפת להם מי צלב את ישו אם בכלל....

    • לא זה לא

      bouncingjack , 13/06/09 01:22

      אז ככה -
      הסיבה היחידה שזה נראה לך מגעיל זה בגלל התורה.
      בין אם אתה חילוני או לא.

      התורה על כל ציוויוה ואיסוריה ש-ל-ט-ה בחיים של החברה המערבית מזה 1000 שנה לפחות.
      כל הרעיונות שלך לגבי מוסר ומה נכון ומה לא מגיעים בסופו של דבר , איכשהו, מהתורה.
      ולא , זה לא מגיע מהלב שלך, אתה לא סרט בהוליווד - אם הייתי מגדל אותך ואומר לך כל יום שלהרוג זה מעולה, היית היום רוצח מבלי להניד עפעף וישן מעולה בלילה.

      אז אתה תגיד - היי , למרות שאני חילוני, בתורה יש כמה דברים שהם סבבה (חוץ מסקילת נשים וזה).
      אז זהו שלא.
      הסיבה היחידה שמשכב זכר נאסר בתורה זה כי זה היה מאד מקובל על העמים בסביבה.
      ולכן , בתור עוד דרך לבדל את העם העברי מהעמים הסובבים אותו , אסרו משכב זכר.

  • 8.

    איש איש בנפשו יחיה

    rebecca, 12/06/09 19:05

    כל הכבוד להם כן ירבו ויהיו המון אנשים ניפלאים כמותם !
    לכל האנשים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם! אנשים גאים הם אנשים ניפלאים שתורמים לנו המון בחיים והם לא סוטים !
    סוטים הם דוסים צבועיים שעושים עברות מין בילדים ואונסים נשים וגברים כי בדת שלהם סוגרים אותם ואסור להם להיסתכל על המין השני עד שכופים אותם בחתונה בגיל 17 תיתעוררו כבר בעולם הזה !
    אחת לשעבר ממקום דתי . חילונית! ולא אני לא לסבית! רק שמחה בשימחתם!

  • 7.

    השם ירחם עליהם !!!

    חיים ראשל'צ, 12/06/09 19:03

    לא נורא יבוא יום וכולנו נהיה גאים במה שאנחנו כולנו .זה מה שהם בחרו להיות אין לי בעיה שהם גאים . אבל שיעשו את זה במועדונ
    ים שלהם ולא בפרסיה .זהו

    • ואתה את דעותיך תשמור לעצמך, ולא תפרסם ב-NRG (ל''ת)

      אלי, 12/06/09 19:34

  • 6.

    אני מאחל לכל הצועדים בריאות והחלמה מהירה....מסכנים ! (ל''ת)

    רופא חיות, 12/06/09 18:55

    • הומופוביה מעידה על הומוסקסואליות מודחקת. לתשומת לבך. (ל''ת)

      אלי, 12/06/09 19:34

      • תאוריה מהתחת..... (ל''ת)

        באר שבעי , 12/06/09 20:37

        • מעניין שבחרת במילה "תחת"....... (ל''ת)

          Mother Superior , 13/06/09 16:33

      • אם כל ההומופובים הומואים אז

        אובר, 13/06/09 18:50

        חצי מהאוכלוסיה הומואים בפוטנציה

  • 5.

    האבסורד הוא, שאם לא הייתה מחאה חרדית, אז לא היה מצעד.

    אופיר, 12/06/09 18:53

    כי אם כולם היו מקבלים את ההומואים, אז הם לא יצטרכו להפגין את הגאווה שלהם.
    מצחיק לא?

    • החרדים לא קשורים, יש המון דיעות קדומות (ל''ת)

      פספסת, 12/06/09 20:24

      • שקשורות קשר הדוק לדת, ולימין ולבורות בכלל, הכל מתקשר. (ל''ת)

        Mother Superior , 13/06/09 16:32

  • 4.

    תל אביב עיר חטאים בהמית וסוטה בראשות חולדאי. (ל''ת)

    כדור הרעם , 12/06/09 18:47

  • 3.

    גועל נפש אנשים חולים לא יודעים שבעתיד העם היהודי ימחק בגללם תתעוררו (ל''ת)

    doron_m7 , 12/06/09 18:44

  • 2.

    הצילו=על מה ולמה הגאווה=שינוי סדרי בראשית=תתבישו בפרסום הזול שבחרתם@#@ (ל''ת)

    נ.כהן זכותכם לבחור ולחיות את חייכם=על מה השוויץ=בו, 12/06/09 18:43

  • 1.

    גאווה על מה? מסכנים ..בעיר ''סדום'' כנראה שכן (ל''ת)

    אוהד, 12/06/09 18:41