• 42.

    האם משהו מכם היה מאמין שבראש ארה''ב יעמוד מוסלמי טהור?

    מיקי, 27/06/09 19:41

    ועוד אחרי הפלת התאומים על ידי מוסלמים,
    אובמה הצליח לטשטש בכישרון רב יש לאמר את היותו מוסלמי ודבק בכל מהלך הבחירות שם כי הוא נוצרי ובכך שיקר לעם האמריקני, והכי לא ברור איך אין התרעמות על כך בארה''ב
    רק התערבות אלוקית יכלה לישם מצב כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ציפקי חוטומבלי אל תבלבלי במוח (ל''ת)

    נו נו, 13/06/09 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום נזק כה גדול למדינה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה

    Jerusalem , 13/06/09 15:36

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אובמה שחרר אותנו ממארת דניאלה וייס וטירופה (ל''ת)

    עם ישראל, 13/06/09 13:59

    הגב לתגובה זו

    • שמישהו ישחרר אותי מהשמאלנים ההזויים (ל''ת)

      gloozkob, 13/06/09 14:48

      הגב לתגובה זו

      • נמאס מהימין הבזוי (ל''ת)

        ..%%%%, 13/06/09 23:49

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק ביצוע אינטנסיבי יחלץ אותנו מלפיתת הקנאים הקיצוניים ! (ל''ת)

    זה מה שנחוץ,,, זה מה שחייבים,,,,, 13/06/09 12:33

    הגב לתגובה זו

    • רק גירוש השמאלנים יציל את המידינה מאבדון (ל''ת)

      gloozkob, 13/06/09 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עברנו את פרעה, נעבור גם את אחמניגד ואת חוסיין אובמה (ל''ת)

    עם ישראל חזק, 13/06/09 11:23

    הגב לתגובה זו

    • ובינתיים ביבי ימלא את כיסי מקורביו. (ל''ת)

      כן, 13/06/09 14:00

      הגב לתגובה זו

      • כן,הם מסמנים את מי שהם חושבים שיגיע למעלה.

        ומתחילים לשמן אותו עוד זמן רב לפני זה באופוזיציה, 13/06/09 23:19

        מדינה שמושחתת מהיסוד.

        הגב לתגובה זו

    • בסינית אומרים

      זאב, 13/06/09 14:41

      אוי לעבד כי ימלוך

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ארצות הברית תמשיך להעביר ללבנון את הסיוע הצבאי כאילו אין חיזבאללה בלבנ (ל''ת)

    ארהב מפקירה את ישראל, 13/06/09 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ארה''ב חותרת ל... הקמת מדינה פלסטינית בהקדם (ל''ת)

    אובמה, אז קח אותם לושינגטון, 13/06/09 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסתבר שצ'מברליין חזר מעולם המתים

    ההסטוריה, 13/06/09 10:58

    ואחרי שהביא שלום לאירופה, הוא חזר להשכין שלום תחילה במזרח התיכון, כדי שיוכל להשכין שלום עולמי. לא לטעות זה צ'מברליין אמנם צבעו שחור, והוא בלי מטריה בידו וצילינדר על ראשו אבל זה הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    mi rosh mmshla bisrael, obma o ntnyhoo?mi mchlit? (ל''ת)

    gol nitschiya, 13/06/09 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להראות לישראל, בפועל, שהיא יכולה להפוך ליהלום שבכתר המזה''ת (ל''ת)

    להביא את ברכת השלום לכל בית בישראל- זו הדרך!, 13/06/09 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה הדבר הנחוץ,,, ביצוע אינטנסיבי,,, רק כך תתפוגג המשיחיות השקרית,,, (ל''ת)

    לא לתת לקנאים לאומניים בשני הצדדים לבלום את השלום, 13/06/09 10:41

    הגב לתגובה זו

    • לא לתת לשמאלנים ההזויים להשתלט על המדינה (ל''ת)

      gloozkob, 13/06/09 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אמריקה מנסה לפגוע באינטרסים הישראלים.ישראל צריכה לפגוע באינטרסים שלהם.

    להכניס את הרוסים לאזור,לתת להם הטבות, 13/06/09 09:57

    זה יפגע בדיבידנדים האמריקאים באזור,זה יראה שאובמה פוגע באינטרסים האמריקאים ע''י הדרך שלו,בטווח הרחוק זה יפיל את אובמה שבמקום לעזור לאינטרסים האמריקאים רק ייצר בלגן.
    תפקידנו לדאוג לזה שעצם ניסיונות הפגיעה האמריקאית באינטרסים הישראלים ייצרו גם פגיעה באינטרסים האמריקאים.
    זאת הרתעה.
    כשפוגעים בך ולא ניפגעים בחזרה,אין שום עיניין להזהר מלפגוע בעתיד.
    ראש הממשלה חייב להבין את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק לא על חשבון המדינה הקטנטונת שלנו .להם יש הרבה מדינות

    נסי, 13/06/09 09:39

    אגרסבי אך בלי לפגוע בעם היהודי שלו מדינה אחת ויחידה בעולם הזה שניתנה לו וכתובה בתנ''ך שזה הטבו שאין לאף עם אחר .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    I told you so..........t

    Tamir, 13/06/09 08:42

    you didn't listn before the election, now dill with Obama the Massaia, have fun you leftist ideots

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך הם מדברים לישראל כמו למדינת ואסלים כמו לעבדים כמו למשרתים

    טאשייה , 13/06/09 02:56

    כמו לתתי אדם, כמו לילדים פרימטביים כמו לטיפשים.....למעשה האמרקאים מאיימים על ישראל, ככה מדברים משפחות הפשע בארצות הברית בנימוס מסויים אבל "בהצעה שאי אפשר לסרב לה,..... אחרת...."

    הגב לתגובה זו

    • באנגלית אומרים: ''You teach people how to treat you''

      חבל, חבל על התפוח שנפל, 13/06/09 05:46

      רק ישראל אשמה. נתנו לאמריקקה להכנים את כל הזבל כמו מקדונלדס, קוקה קולה ועוד כל מיני חולאים רעים. ישראל נסחפה עד כדי כך, שגם השפה העברית אינה טהורה. אני קורא כתבות ובכל משפט שני הכתב משבש ומכניס מילים באנגלית ממש ללא צורך.

      אני חי בארה''ב הרבה שנים ומעולם לא הכנסתי מילה אנגלית כשאני מדבר עברית.

      את הדברים הטובים ישראל לא למדה מאמריקה. וכל איבדה את הצביון שלה

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק בכך מילה! (ל''ת)

        ישראל טיפשה, 13/06/09 07:48

        הגב לתגובה זו

      • יורד אופיני ,עזב את הארץ ומטיף מוסר (ל''ת)

        נפולת, 13/06/09 15:16

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מר מיטשל , ''שלום'' ו''אגרסיבי'' אלו לא דברים שהולכים טוב ביחד.

    אייל , חולון, 13/06/09 00:56

    מדינת ישראל , למרות הכל , היא לא מתאבדת שיעית. היא לא צעצוע שניתן להפעיל בלחיצת כפתור , בכדי שתפנה שטחים בכוח , עבור מי שמעוניין להשמיד אותה.

    אין לנו ארץ אחרת ואלו שאתה נחוש להקים עבורם מדינה לצידנו , נחושים לגרום לנו להיפרד סופית גם משאר שטחי מדינתנו.

    לא הנאיביות ולא הפופוליזם הזול , הפכו את עם ישראל לעם ששרד יותר מכל בהיסטוריה האנושית.

    מוטב שאתה וברק חוסיין , תלמדו היטב את הנפשות הפועלות במזה''ת , בטרם שתסבו לאזור זה , נזק בלתי הפיך.

    הגב לתגובה זו

    • אייל, אתה חכם אתה נבון אתה צודק (ל''ת)

      Ayala, 13/06/09 05:24

      הגב לתגובה זו

    • שלום אגרסיבי במתקון אמריקאי (ל''ת)

      ''אין שלום לרשעים'', 13/06/09 05:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אובמה החליט בקדנציה שלו לעשות הסדר הוגן בין ישראל לפלסטיטנים ולסים כץ

    הרגש הנכון , 13/06/09 00:51

    לסכסוך.
    מדינת ישראל והממשלה מתנגדים לזה?
    תציעו אלטרנטיבה אחרת!

    הגב לתגובה זו

    • ''לשים'' ''קץ'' (ל''ת)

      העברית הנכונה, 13/06/09 05:22

      הגב לתגובה זו

      • חוצפה גם נגד המדינה וגם אנחנו צריכים את הרגש העקום

        בדוק , 13/06/09 11:23

        ללמד עברית.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    משקלה של היונה

    י ל ד , 12/06/09 22:15

    האם יונה כבדה יותר שדוגרת על ביצים,
    גורמת לבקיעה מהירה יותר של האפרוחים ?
    או לאפרוחים בריאים וחזקים יותר ?

    הגב לתגובה זו

    • מה נברא קודם, הביצה או היונה ? (ל''ת)

      דוגרי, לא יודע בעצמי, 13/06/09 05:27

      הגב לתגובה זו

    • תלוי מה ביבי יעשה. אם יכנס באובמה חזיתית הביצים ישברו

      העץ ה נדיב, 13/06/09 11:29

      אם ינהג בחכמה וילך בדרך השלום, יגדלו האפרוחים בריאים שמחים וטובי לב.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ל''פלסתינים'' מדינה?

    אחד מכפ''ס, 12/06/09 20:31

    הם לא היו עם לפני 1964 ,דוגמה לסלאבים לקך מאות שנים להפוך לרוסים,פולנים,סרבים וכו' מאות שנים של''פלסתינים'' אין ואפילו מאה שנה אין להם. ,כמו כן מאפיינים כמו מנהגים[מה הבדל בין הנהגים שלהם לשאר המנהגים של הערבים שחיים בסוריה לבנון או ירדן] ,תרבות? מה ההבדל בין התרבות שלהם לבין התרבות של הערבים שחיים בסוריה או עירק? התשובה אין ולמה כי הם הגיעו מארצות אלו בסוף המאה ה19 ותחילת המאה ה20 מה שאומר שהם אספסוף ערבי[שבה לחפש עבודה] מארצות האזור שחולקו ע''י שייחים מדינות אירופה ורודנים אחרים בלי קשר לאיזה עם חי בו במחצית הראשונה של המאה ה20.מה שאומר שיש לנו פו עם [ערבי] שחולק ל7 מדינות לפחות.

    הגב לתגובה זו

    • b1962 ldavoni azvti et israel ,hyiti pila bpolitika az lo hyah am plas (ל''ת)

      gol, 13/06/09 11:04

      הגב לתגובה זו

    • העברית ,מה יהיה? (ל''ת)

      קור, 13/06/09 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אובמה על מי אתה מאיים?

    אחד, 12/06/09 20:28

    צריך לומר לנשיא שירגע וישתה מיים.אנחנו לא בחרנו בו והוא לא יגיד לנו מה לעשות.
    הוא רוצה להתקרב למוסלמים? שיהיה בריא,אנחנו בחוץ.

    הגב לתגובה זו

    • modern talking

      הרגש הנכון , 13/06/09 00:55

      הבעיה שכל ישראל בחוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אגרסיבי פרושו לכפות את הערבים על ישראל

    שבץ חלובה, 12/06/09 20:19

    הבנו את המושג אגרסיבי וצריך להתכונן להתעמת עם חג'' חוסיין אובמה. אצל האירנים והקוריאנים אין לו מה להגיד אבל עלינו ינסה לעשות שריר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה זה ''שלום איזורי כולל'', כולל סעודיה וכו'?

    (לא שאני מזלזל בשלום עם סוריה ולבנון), 12/06/09 20:02

    רק שזה מין דפוס שחוזר על עצמו.

    לפני איזה שנתיים סוריה פתאום פצחה בדיבורי שלום-כשניסו לברר ברצינות (ממשלת אולמרט),סוריה התחילה להוציא הודעות סותרות כל שבועיים והתברר שזה היה גורנישט..

    גם סעודיה- כשקצת מתקרב איזה התייחסות רצינית , זה מתברר כחסר כיסוי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביבי יאלץ לאכזב את תומכיו מהמין הקיצוני. הוא יודע שארה"ב זה הבוס . (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 19:42

    הגב לתגובה זו

    • לא הבוס הקול השפוי! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל כניעה חלקית לאובמה תזמין לחצים נוספים

    רם כהן, 12/06/09 19:22

    אובמה כנראה גדל בסביבה שבה היהודים כנועים, גלותיים, ודי בגערה כדי שייסוגו. (ממש כמו שנהגה קונדוליסה באולמרט וציפי) אותם יהודים שולטים היום בעיתון ה''ארץ'', די לקרוא את ''אלוף'' בן כדי לקבל בחילה, ומאמר המערכת ממש אנטי ציוני ואנטי דמוקרטי. (הם עדיין לא הבינו שהבחירות נגמרו בכשלונם).
    נתניהו אפילו לא עושה כ''אילו'' שהוא יחזיק מעמד...

    הגב לתגובה זו

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/06/09 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם בנאום ביבי לא יעמיד את אובמה במקומו ,הוא גמר בימין (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/06/09 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההתנחלויות הראשונות היו חומה ומגדל.. כול הקיבוצים והערים

    קובי, 12/06/09 18:51

    בנויות תחת כפרים של פלשתינאים.. מה אתם אומרים נפנה אותם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עדיף מו"מ אגרסיבי לשלום מאשר מלחמות הימין הקדושות (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 18:43

    הגב לתגובה זו

    • הקמת מדינה פלסטינית הוא איוולת שאותו זרע השמאל הקיצוני להשמדת המדינה (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 18:48

      הגב לתגובה זו

      • צודר 100% . מדינה פלסטינית זה הסוף שלנו

        שבץ חלובה, 12/06/09 20:21

        ומה עם ערביי ישראל? יהיה להם מדינה והם עוד ישארו אצלינו? לא בא בחשבון.

        הגב לתגובה זו

        • חלובה יה ראש מקלובה (ל''ת)

          ..., 13/06/09 23:50

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''הנשיא אובמה נחוש ל...ובכללו הקמה של מדינה פלסטינית'' (ל''ת)

    שיקח אותם לושינגטון, 12/06/09 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נתניהו ניבחר ע''י עם ישראל ולא ע''י רם עמנואל. (ל''ת)

    צפצפ, 12/06/09 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף האמריקאים קיבלו שכל. רק סיום ההתנחלויות יוביל לשלום (ל''ת)

    ביננו לבין הפלסטינים, 12/06/09 18:12

    הגב לתגובה זו

    • תמים שכמותך- הפלסטינים מדברים על סיום ההתנחלות של 48. אם היית דובר

      המטיף, 12/06/09 18:27

      ערבית היית יודע שהפלסטינים קוראים לכל יישוב יהודי בתוך הקו הירוק בשם התנחלות.

      הגב לתגובה זו

    • אל תיתנו לטיפשות לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 18:31

      הגב לתגובה זו

      • השימוש שלך במושג שואה במקומו לדעתך? לא נסחפת? (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 18:44

        הגב לתגובה זו

        • הקמת מדינה פלסטין תהייה בכיה לדורות - הכינו טישיו לנגב את הדמעות (ל''ת)

          בדוק , 12/06/09 18:49

          הגב לתגובה זו

        • לא נסחפתי אני אומרת לך את האמת בפנים - בלי אינטרס לאף מפלגה (ל''ת)

          בדוק , 12/06/09 18:50

          הגב לתגובה זו

          • המושג' שואה ' שייך לדבר אחר . לא כל ויכוח חייב לכלול את המילה הזו . (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 19:44

            הגב לתגובה זו

            • אתה מהמגיבים של חברת החשמל או מקורות? (ל''ת)

              געגכע, 12/06/09 20:56

              הגב לתגובה זו

            • כדי שיזכרו נכדיהם וילדיהם של יוצאי השואה וכל מדינת ישראל

              בדוק , 12/06/09 21:17

              שאמרנו לא עוד - לכן יש להזכיר להם שאושרה הקמתה של המדינה בגלל השואה. ושאין לנו עוד מדינה בעולם לחזור אליה אם לא תישאר לנו מדינה. כי הקמת מדינה פלסטין היא איום קיומי למדינת ישראל. והיא עלולה להביא את השואה הבאה.

              הגב לתגובה זו

    • לאמריקאים יש עוד פחות שכל מיהודים כמוך (ל''ת)

      גכעגכע, 12/06/09 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם הנשיא אובמה ימשיך ללחוץ על ישראל בצורה ברוטאלית

    אבי, 12/06/09 18:12

    בנושא הפלשתיני.וישלים עם נשק גרעיני באירן הוא יגרום למלחמה, מפני שישראל לא תוכל לתת לאירן להיות מעצמה אזורית שתשתק את ישראל מכל הבחינות ותגרום למאות אלפי יהודים להגר ,ונחזור להיות פליטים באירופה בדיוק מה שנשיא אירן רוצה לגרום. אחרי הבחירות באירן ישראל יכולה לתקוף בכל רגע מפני שהנשיא אובמה אמר שהוא יכול לחיות עם נשק גרעיני למטרות שלום, הוא עושה צחוק מעבודה הוא יודע טוב מאד שישראל תתקוף את אירן ואם הוא לא מבין שישראל לא תוכל לחיות עם אירן גרעינית זה רק מפני שאין לו ניסיון או שיש לו יועצים שלא אומרים לו את האמת ומנצלים את חוסר ניסיונו.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה נאיבי- אובאמה יודע מה הוא עושה- רצונו הוא לחסל את המדינה

      רעמסס, 12/06/09 18:30

      היהודית התקועה לו ולמערב כעצם בגרון. הוא יודע שעל ידי הצבת מטרות בלתי אפשריות הוא יגרום לאי שקט בישראל, שיביא למאבקים םנימיים, הגירה של העלית הישראלית לחו''ל- זו המטרה, להשאיר כאן את דלת העם, חסרי יכולת הגנה עצמית. בדיוק כך נהרסה הארץ בפעמיים הקודמות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נו ננראה אותו, הסכם שלום כולל באיזור

    קודם שיוודא שהערבים מבינים את פירוש המילה, 12/06/09 18:08

    כלומר את 2 המילים.
    לא בטוח שהערבים מבינים את המילה ''הסכם'' והמילה ''שלום''.

    נגיד אתה עושה הסכם עם ערפאת וממשיכים לירות עליך -הברנש אומר זה לא אני זה הוא וכו' וכו' ,הסיפור ידוע..

    נגיד אתה עושה הסכם עם אבו מאזן-עזה לא בקטע..


    עם המילה ''שלום'' הערבים נוטים בכלל להסתבך.
    יש שם כאלה שאומרים:בסדר,שלום,אבל בלי ישראל..
    זה שיא הטרללללה.
    אח''כ יש ''שלום בלי נורמליזציה''.
    או שלום שלא קשור להפסקת אלימות.
    או שלום בלי שגרירים והכרה,המשך כל העויינות ,ההסתה וכו'.

    אז שלום כולל זה טוב ויפה.
    רק לברר שהערבים מבינים במה מדובר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו ביקש מציפי חוטובלי לנאום במקומו בבר אילן

    זבולון, 12/06/09 18:07

    מתוך הערצה לכישוריה

    הגב לתגובה זו

    • אתה עוד טיפש והזוי מהשמאל

      ירון, 12/06/09 19:37

      אתה וחברייך מ'קדימה אחורה' נדיבים במסירת שטחים של אחרים אבל אני בטוח שנדיבותך היתה נעלמת לחלוטין אם במסירת ביתך היה מדובר

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוווו באגרסיביותתת איזה פחדדדד אנחנו משקשקיםם

    =========================, 12/06/09 17:54

    את האגרסיביות תשאיר בבית לבנות שלך,ישראל לא הילד שלך לא אויב שלך לא שכן שלך לא אישתך ואנחנו לא חייבים לך שומדבר אז רד מהעץ אחרת נוריד אותך מהעץ גם כן באגרסיביות!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להיטותו של נשיא ארה"ב להיכנס להיסטוריה כעושה שלום במזרח התיכון.

    bahary5 , 12/06/09 17:22

    הלהיטות הזו עלולה להיות בעוכריו.אם לא ינהג הכובד ראש,ילמד את האזור ביסודיות לפני שהוא מנסה לכפות את דיעותיו על ישראל ועל שכינותיה
    עלולה להסתיים בלא כלום,היו כאלה לפניו שניסו זאת בלחץ באיומים ניתרים,ואפילו בסנקציות סמויות,עברנו את זה..
    הוא צריך לדעת שאם לא תהיה מהפכה חשיבתית הקרב ערביי האיזור שום תיווך לא יעזור,אם אין הדדיות בהרגשת הביטחון של שני הצדדים לא יחתם הסכם.
    אם יתגבש הסכם ,ההדדיות חייבת להשמר מכל משמר.
    כל שלב בהסכם צריך להתקיים כלשונו בצעד מול צעד בדיוק נימרץ אחרת יש הרגשה אצל אחד הצדדים שהצד שכנגד לא מילא את חלקו.וההסכם עלול להתקע..

    הגב לתגובה זו

    • בינתים כל מנהיג בארהב שנקט מדיניות תקיפה כלפי ישראל והערבים-השיג מטרתו

      Ehad Haam-Zionist, 12/06/09 17:46

      קחו לדוגמא את אייזנהאור (ומולו בן גוריון ונאצר)-שהשיג 11 שנות שקט מלא ממצרים, לאחר 7 שנים עם מאות רציחות מסתננים בהשראה מצרית.

      קחו לדוגמא את קיסינגר-ומולו רבין וסעדאת, ואת קארטר-ומולו בגין וסעדאת-הלחץ לנסיגה בהסכם הפרדה השיג תוצאת של של שקט-והלחץ לסיכום חיובי בקמפ דויד השיג שלום ושקט....יחד 35 שנה....

      קחו לדוגמא את בוש/בייקר-ומולם שמיר והסורים/פלשתינאים-הלחץ השיג כינוס ועידה בינלאומית לשלום...והצשכו יצר מנוף תודעתי בשני הצדדים להכם אוסלו ההיסטורי...

      חבל שקלינטון לא לחץ חזק על נתניהו וברק-ועל ערפת (להפסקת התנחלויות והשגת הסכם חלקי או מלא וקיומו)....והתוצאה: יאוש פלשתינאי מסיום שלטון הכיבוש, שהתפרץ באינטיפדה רצחנית איומה.

      הגב לתגובה זו

      • ומה יצא ''איש חכם'' מהסכם אוסלו? אם לא מאות אוטובוסים מתפוצצים (ל''ת)

        ירון, 12/06/09 19:42

        הגב לתגובה זו

        • זה יצא מטירפוד אוסלו על ידי חזיתות הסירוב הפלשתינאיות והישראליות.....

          Ehad Haam-Zionist, 12/06/09 21:21

          מה שנשאר היא הכרה מלאה בריבונות ישראל בשטחה, הסכמה לחילופי שטחים של אחוזים ספורים שישאירו 80% מהיושבים מעבר לקו הירוק בישראל תמורת שטח זהה וריק, והסכמה לבירה פלשתינאית בחלק הערבי של מזרח ירושלים, ולכך שלא יהיה מימוש ''זכות השיבה'' בה הם מאמינים, ולא תהיה שיבת פליטים בגינה לישראל.

          הגב לתגובה זו

          • כן אבל שום גורם פלשתיני לא רצה לחתום על מה שאתה אומר (ל''ת)

            ירון, 12/06/09 22:13

            הגב לתגובה זו

            • למה?הכרה פלשתינאית בריבונות ישראל במדינתה יש מ1988-הסכמה לחילופי שטח..

              Ehad Haam-Zionist, 13/06/09 02:06

              בגודל של 2.36% הוצעו על ידי הפלשתינאים בטאבה-ובהבנות זנווה הם עלו ל3% משטח הגדה (ברק בטאבה רצה 8% ולתת 3%-ואולמרט רצה 7.6% ולתת 5.8%)...

              הנושא של ירושלים הוא''דביק'' לשני הצדדים בגלל האגן ההיסטורי הקדוש-וביחוד הר הבית/חראם א שריף-אך בהבנות זנווה הוסכמה נוסחה מפורטת לאופציה 2 של מתווה קלינטון שברק הסכים לו...אולמרט התחמק מנושא חלוקת ירושלים (אובמה מדבר על אופציה משולבת(חלוקה ובינאום האגן ההיסטורי).

              בנושא של הפליטים סוכם שלא יהיה מימוש של זכות שיבה, או הכרה בה מצד ישראל, אך הויכוח נסוב על מספר מסויים של קליטת פליטים כמחווה של ישראל בעזרה. בטאבה לא הגיעו למספר(הם רצו 160 אלף וישראל הסכימה ל25 אלף, עם מחשבה להתפשר על 40 אלף), בזנווה יש נוסחה מורכבת שמעשית מדובר בעשרות אלפים ספורות-ואולמרט הציע 30 אלף כשאבו מאזן דרש 100 אלף.

              אז נשאר לקשור קצוות ולדחוף את עמי ערב שיעמדו איתן מאחרי ההסכם, ויבודדו את הקיצונים-וארהב תשכנע את ישראל ותספק עם נאט''ו מנגנון פיקוח ובקרה-ועזרה בבנית המערכות של מדינה מתוקנת

              הגב לתגובה זו

      • נסיגה בסיני ב 1957 גרמה מלחמת ששת הימים ב 1967

        שבץ חלובה, 12/06/09 20:25

        אייזנהאור ימח''ש גירש אותנו מסיני ב 1957 וגרם אחר כך למלחמת ששת הימים ב 67 .האמריקאי היו ערבים על המעבר בים סוף וכשנאצר סגר המעברים הם עמדו בצד והפקירו אותנו וזה מה שקרה. אם אין שלום עד היום כאן זה בגלל האמריקאים. היום הם רוצים להתקרב לערבים ע''י הקרבתנו.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות, אך החולשה של גונסון בגלל ויאטנם תרמה לגבהות הלב המצרית-אבל....

          Ehad Haam-Zionist, 13/06/09 00:27

          מלחמת ההתשה ומלחמת יום כיפור נגרמו בגלל הכיבוש-3500 חיילים נהרגו לשוא.....

          הגב לתגובה זו

      • חוץ מאייוט אחד שנהג בתקיפות כלפי צ'כיה וגמר לעצמו את האימפריה (ל''ת)

        צ'מברליין הציוני, 12/06/09 20:58

        הגב לתגובה זו

    • הוא גם רוצה פרס נבלה לשלום החתול האגרסיבי מהבית הלבן (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    החתול הזה בבית הלבן מנחוס - גם שחור וגם אגרסיבי (ל''ת)

    בדוק , 12/06/09 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המוסלמים תמיד היו אגרסיבים - אובמה ומיטשל שני ערבים ובית לבן אחד (ל''ת)

    בדוק , 12/06/09 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שאובמבה יקפיא את הבנייה בלוס אנג'לס לאלתר האדמה אינדיאנית (ל''ת)

    יותם, 12/06/09 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה זה אגרסיבי? יפציץ את ישראל האיסלאמי הזה בבית הלבן מסוכן. (ל''ת)

    שחר43, 12/06/09 17:07

    הגב לתגובה זו

    • שמו בישראל זה חג'' חוסיין אובמה

      שבץ חלובה, 12/06/09 20:26

      בשנה הבאה הוא עולה לרגל למכה וצובע בירוק את הבית הלבן.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי שמשתחווה למלך סעודיה עורף הראשים וקוצץ הידיים ואומר שהוא מברך אותו

    רעמסס, 12/06/09 17:01

    על גדולתו וחכמתו ובאותה נשימה מראה סוליות נעליים לראש ממשלה של מדינה דמוקרטית, היחידה באיזור- יכול לומר מה שהוא רוצה. באגרסיביות שום דבר עוד לא זז בשום מקום.

    הגב לתגובה זו