• 92.

    הפיתרון הכי טוב זה להקפיא את כול כדור הארץ (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 08:30

    • עלנו לקוות שעידן הקרח יופיע במהרה בימנו אז כולם יבינו את המושג להקפיא (ל''ת)

      פקק תנועה , 14/06/09 08:33

  • 91.

    הטרומבוציטים של הימין לא מבינים רמזים קלילים (ל''ת)

    רק פטיש, 13/06/09 02:02

    • המטולוג יש לנו כאן...

      השומר הצעיר , 13/06/09 08:36

      תגיד...מערכת החיסונית שלך בסדר ?כאשר ה-wbc יעלו מעל 300.000....אז כל השמאל החולני כנראה שחטף סוג של לאוקמיה...חבל באמת...

      • הפטיש צודק בימין לא מבינים את המציאות . בעיה לכולנו (ל''ת)

        קורן סימון, 13/06/09 12:13

  • 90.

    הגיע הזמן להקפיא את חיוכה של נדיה מטר הבזויה (ל''ת)

    קוביות, 13/06/09 01:59

  • 89.

    אם הוא לא יגיב, יחליפו אותו..

    עדנה שפירא, 12/06/09 20:14

    מכיוון שאו''ם זה משהו הזוי שבדרך כלל יוצא נגד ישראל. ישראל ככל הנראה מפריעה לו...
    על פלסטינאים המסכנים הוא מרחם, אז אין טעם בכלל לשמוע אותו

  • 88.

    מי סופר אותו בכלל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/06/09 19:43

    • שאבי יה בלטה (ל''ת)

      הליכוד עברייני, 13/06/09 02:00

  • 87.

    ושבו בנים לגבולם , ואף אחד לא יזיז אותם

    @ שר ההיסטוריה @, 12/06/09 19:35

    לכו לטפל בבעיות אמיתיות התנפלות על יהודים לא יפתור לכם בעיות

  • 86.

    לא נורא. בסוף ממילא יזרקו את המתנחלים חזרה לארץ - ועל חשבוננו

    הסוף ידוע מראש, 12/06/09 18:25

    לא חבל על כל המשחקים המקדימים האלו?

    • האמת? לא ברור לי.. עיניים להם ולא יראו נכתב עליך?

      זיו_! , 12/06/09 18:38

      לא הספיק לך הפינוי של עזה?
      לא מובן לי..בכנות.
      היינו שם..ראינו כמה זה גרוע ואתה רוצה עוד כזה?

    • כבר שיגשגנו שפינינו את גוש קטיף - שיגשגו הקטיושות הפצמרים והטילים (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 19:03

  • 85.

    כן, למי שאינו רוצה ביהודים בארץ ישראל ... (ל''ת)

    cohyos , 12/06/09 17:41

  • 84.

    די נמאס מכל חולי הנפש מהשמאל הרדיקלי ששטופים בשנאה עצמית

    א, 12/06/09 17:09

    .גאלאל ודומיו הם נשמות אבודות שמחפשות הכרה בשדות זרים ולכן אין להתייחס כלל לדעתם.

  • 83.

    אני אספר לכם סיפור לשבת במקום תגובות לג'אלל:) - חלק א'

    זיו_! , 12/06/09 16:33

    בבוקרו של יום השישי...התעורר ג'אלל. וחשב לעצמו.
    "אתמול היה לנו יום טוב. שוב נכנסתי לאתר NRG, ושוב שגעתי את היהודים האלה. הראיתי להם מה זה.. "
    ג'אלל חייך לעצמו חיוך רחב ..והביט בפניו דמויי הגמל הניבטים אליו במראה.
    ג'אלל החל לצחצח את שיניו.. כמו בכל בוקר.. במברשת שופינים ובמשחת אסטוניש ריחנית.. וקינח בשטיפה ואגינלית ודנטלית במי אש.

    ג'אלל חשב לעצמו ,"מה אוכל היום לעשות להרגיז שוב את היהודים?!"
    תוך כדי שהוא מכין לעצמו ארוחת בוקר, (שתי ביצי גמלים עלומות, וקפה ערבי עם זעתר) התברר לג'אלל שאין לו משהו לחדש ולכן החליט לנסוע לטייל בתל אביב.

    • אני אספר לכם סיפור לשבת במקום תגובות לג'אלל:) חלק ב'

      זיו_! , 12/06/09 16:35

      ג'אלל עטה על גופו את שמלת השבת של חנהל'ה, התאפר .. מרח אודם אדום לוהט (רוז') סומק וכמובן שלא שכח ביריות רשת סקסיות ונעלי עקב תואמות.
      ג'אלל מילא את גמלו בדלק (95 נטול עופרת יצוקה) ,התניע את גמלו ויצא לדרכו..

      סוף חלק ב'

      • זה זיו אהבתי (ל''ת)

        בדוק , 12/06/09 16:47

    • חחחחחח הרגת אותי מצחוק...''פניו דמוייות הגמל'' , יישר כוח אחי.. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום, 12/06/09 16:39

  • 82.

    כדאי למנהיגי המתנחלים להתארגן לשינויים . למרות הכאב .

    ALOS , 12/06/09 16:31

    זו אחריות . להנהיג בשעת משבר.

  • 81.

    צריך להזכיר למזכיר הלא נכבד=למה הערבים יצאו למלחמה לפני 6 הימים=אנטישמ

    נ.כהן הכל היה בידיהם=לא הסתפקו=תתעוררו=הם רוצים הכ, 12/06/09 15:41

    לא ההתנחלויות הבעיה הם רוצים מזרח תיכון נקי מיהודים המתנחלים לא היו לפני ששת הימים למה בכל זאת נלחמו בנו הכל היה בידיהם. למה לא מציינים זאת בקר וערב באודניהם הערלות של השמאל הבזוי שעוזר להם לשכוח מה היה לפני ולמה היום נזכרו.

  • 80.

    אני במקומך מתחיל להקים מקלט נגד קרינה גרעינית בסיאול.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/06/09 14:39

    הפצצה האמריקנית בדרך לפיונגפנג , ראה הוזהרת.

    • לא יפה לצחוק על הגמד הקוריאני . (ל''ת)

      ALOS , 12/06/09 16:32

  • 79.

    ל א קריטית ולר צפורים

    רפניל , 12/06/09 13:36

    ההתלהמות הבינלאומית סביב המציאות בשטחים אינה אלא ניסיון להעניק לפלשתינאים מקדמות בלתי הוגנות על חשבון הסדר מדיני, אם ולכשיהיה. אין לקבל זאת. אין לקבל זאת כעקרון שלא לנהל מו"מ עם תנאים מוקדמים, אין לקבל זאת משום שהמציאות בשטח צריכה לשקף הסכמות בין הצדדים ולא "תכתיבים של צדדים שלישיים", ואין לקבל זאת משום שהנימוק לטענת "מליצי היושר" בדוי. המציאות בשטח אינה מפריעה לניהול מו"מ, והפגנת השרירים של הפלשתינאים אינה סיבה להתרגש - לא רוצים לדבר, שיתקשרו כשירצו... . תם עידן המחוות; עשינו מספיק מחוות והתוצאות היו תמיד לרעת ישראל.
    התהליך צריך להיות מבוצע בשלבים ועל בסיס של הדדיות. הורדת האחזויות לא חוקיות הוא עיניין ישראלי. יש לבצע אותו בעת ובעונה אחת משני צידי הקו הירוק ולגבי כל החריגים; חוק הוא חוק לכולם. ביצוע: ע"י המשטרה!!
    אי הקמת ישובים חדשים, הוא חלק ממפת הדרכים ויש לישמו במקביל למילוי חלקם של הפלשתינאים בהסכם זה.
    גושי ההתישבות הגדולים, שלגביהם קויימה הסכמה עם המימשל הקודם, חייבים להיות כפופים להסכמה זו, ואין להרשות כירסום בה. פינוי עזה וישובי צפון השומרון - רובם המכריע ישובים חוקיים - היה צעד חד צדדי של ישראל, על יסוד ההבנה עם המימשל. אם המימשל החדש מתכחש לה, מן הראוי שישראל תשקול חד-צדדית להסתלק מהנסיגה החד-צדדית.
    מו"מ צריך לנהל כמו"מ ולא כשרשרת של תכתיבים, מניפולציות או סחטנויות. כשיהיה הסכם, תפעל ישראל על פי ההסכם, לרבות בשאלת הישובים, אך על בסיס של הדדיות עם הצד השני.

  • 78.

    לקיק אם-און קודם תדאג להקפיא את ההתנחליות וזכיות האדם של סין על טיבט (ל''ת)

    לארור איפה? גלעד שליט תדאג להחזירו מתעלמים מהיהודי, 12/06/09 13:21

  • 77.

    עם המשכורת שהוא מקבל וההטבות הנסתרות ממדינות הנפט הערביות,

    irmi1 , 12/06/09 13:16

    גם אני הייתי ממליץ על הקמת שתי מדינות, אחת פלסטין עכשיו והשנייה פלסטין אחר כך שהיתה בעבר ישראל הדמקורטית השמאלנית ההזויה שבה השמאלנים מבג"ץ יחד עם אברום בןרג רכשו להם כבר בתים ואזרחיות באירופה....

  • 76.

    אין כזה דבר עם פלסטיני זהו השקר הגדול בהיסטוריה (ל''ת)

    החכם באדם , 12/06/09 12:47

  • 75.

    מתי תבינו שמדינה דו-לאומית היא אסון ?

    עודד לוין, תל-אביב, 12/06/09 12:31

    עלינו למנוע בכל מחיר את המשך קיומנו כמדינה דו-לאומית עם מיעוט פלסטיני גדול המטיל ספק באופייה היהודי של מדינתנו, ספק אשר הולך וגדל עם הזמן. יש לזכור את אזהרתו הברורה מלפני 79 שנים של זאב ז'בוטינסקי מפני הקמת מדינה דו-לאומית בארץ-ישראל, בספרו ''עקרונות מנחים לבעיות השעה'' משנת 1930, במאמרו בשם ''ארץ-ישראל הדו-לאומית'' (בעמ' 85): ''אם ייגזר עלינו היהודים להישאר לעולם מיעוט בארץ-ישראל, אפילו מיעוט המוגן על-ידי החוקה הדו-לאומית המעולה ביותר שניתן להעלות בדמיון, הרי בסופו של דבר תיהפך ארץ-ישראל כולה למדינה ערבית לאומית, ובתוך כך יימחה בהדרגה, אך באורח בלתי-נמנע, כל ביטוי מהותי של ייחודנו היהודי''.

    יחד עם זאת, עלינו ללמוד לקח מפינוי רצועת עזה לפני שלוש שנים, וכדי למנוע את הפיכת שטחי יו''ש שנפנה לבסיסי טרור נגדנו יש לנקוט במספר צעדי מנע. האחד - להביא את בעיית הפליטים הפלסטיניים לפתרונה המלא, דהיינו: יישום פתרון הומניטרי יסודי למחנות הפליטים הצפופים ורוויי הדלות והשינאה, כזה שיגרום לפלסטינים לראות את ''האור שבקצה המינהרה'' ויציע להם חלופה עדיפה לדרך ה''התנגדות'' העקובה מדם שהם הולכים בה היום. לצורך זה יש לשכנע את עשירי העולם ובראשם מדינות ערב העשירות לתרום כספים רבים לבניית ערים חדשות ומטופחות עם אזורי תעשיה וכד' במקום מחנות הפליטים, אך לא בצורת תרומה ישירה לרשות הפלסטינית, אלא באמצעות מנגנון ארגוני בינלאומי גדול, שידאג להשקעה מתוכננת ונכונה של הכספים האלה. יש להעביר את המסר הזה למדינות העשירות ולבקש את האו''ם שיקבל את מבצע ההבראה החשוב הזה תחת חסותו.

    צעד נוסף – במקום המחסומים של צה''ל שיבוטלו, יש להציב כוח שלום בינלאומי ברשות הפלסטינית (בדומה לכוח המוצב בדרום לבנון, המשמש חייץ בין החיזבאללה לבין ישראל), אשר גם יאבטח את מבצע ההבראה מפני חבלות ע''י ארגוני הטרור, שבוודאי יתנגדו לו. ייתכן שכדאי יהיה להתחיל ברצועת עזה - במקרה שהרגיעה תיכשל, יש להציב מיידית כוח שלום בינלאומי שם.

    ולא פחות חשוב: כדי להבטיח כי מדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית לתמיד, צריכים להתקיים שני התנאים הבאים: האחד – שיהיה בה רוב יהודי מוצק, אשר יהיה מסוגל לתת למיעוט הערבי-פלסטיני את מלוא זכויותיו מבלי שהדבר יסכן את אופייה היהודי של מדינתנו. השני – הקמתה של מדינה פלסטינית לצידנו הכרחית למיצוי הדרישות הלאומיות של העם הפלסטיני, הן לגבי חלקו הגדול שיתגורר במדינה הפלסטינית והן לגבי חלקו הקטן המתגורר (ויתגורר) בתוך מדינת ישראל.

    מימוש שני התנאים האלה צריך להיעשות בחקיקה מתאימה בשתי המדינות, אך קצרה היריעה מלפרט זאת כאן.

    • מי רוצה בכלל דו לאומית - רוצים שיחזירו אותם לחיות תחת שילטון ירדן

      בדוק , 12/06/09 12:37

      כל מדינה דו לאומית או מדינה נפרדת. היא או טריפה או נבלה. הם פליטי מלחמת ששת הימים הביתה הביתה לירדן.

    • אף אחד לא דיבר על מדינה דו-לאומית, והבריחה מאיו"ש לא תמנע מדינה כזו

      רפניל , 12/06/09 13:41

      תחשוב קצת, וכשתתעורר, תתקשר.
      כוח או"ם אינו שומר ולא ישמור על שום דבר, ואם ינסה לשמור - יגורש. כבר היינו ב'סרט הזה'... .
      חופש פעולה באיוש, לא ימנע התקבצות מליוני מהגרים, פליטים צליינים - קרא לזה מה שתרצה - והפיכת המקום לגהינום עלי אדמות שיתפרץ מולנו ללא שליטה.
      ועדיין לא דיברנו על ביטחון שוטף, על אינטרסים ישראלים ועוד - גם לאלה יש מקום במזרח התיכון; לא רק להזיות פוליטיות של "ברחנים מקצועיים".

    • עודד. יש בעיה אחת כל כך גדולה בתיאוריה שלך..שאלה

      זיו_! , 12/06/09 14:34

      לצורך הדיון הפילוסופי, נניח שנסכים להצעה לשתי מדינות לשתי עמים.
      אצלי בהגדרה זה אומר
      1. מדינת פלסטין לערבים
      2. מדינת ישראל ליהודים
      אין יותר את המושג ערביי ישראל המצהירים בריש גלי שהם פלשתינים. מי שפלשתיני מקומו בפלסטין.
      אתה הולך עם העניין? או ישר שוב צועק שאני גזען ושלערבים פה יש זכויות והם אזרחי שווה זכויות (אם כי כמובן לא שווה חובות)?

      אשמח לשמוע את תגובתך

    • מדינה דו-לאומית היא אסון (75) – חלק שני

      עודד לוין, תל-אביב, 12/06/09 16:37

      בהמשך לדברי הכותב בתגובה 75:

      כדי להבטיח כי מדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית לתמיד, צריכים להתקיים שני התנאים הבאים: האחד – שיהיה בה רוב יהודי מוצק, אשר יהיה מסוגל לתת למיעוט הערבי-פלסטיני את מלוא זכויותיו מבלי שהדבר יסכן את אופייה היהודי של מדינתנו. השני – הקמתה של מדינה פלסטינית לצידנו הכרחית למיצוי הדרישות הלאומיות של העם הפלסטיני, הן לגבי חלקו הגדול שיתגורר במדינה הפלסטינית והן לגבי חלקו הקטן המתגורר (ויתגורר) בתוך מדינת ישראל.

      מימוש שני התנאים האלה צריך להיעשות בחקיקה מתאימה בשתי המדינות, ולצורך זה מוצע כי מדינת ישראל תיישם הלכה למעשה את סעיף 3 מתוך החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947 (שעליה מבוססת הקמת מדינת ישראל, ראו במגילת העצמאות), שבו נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.'' מוצע כי המדינה תיישם את האמור כאן באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלסטין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי (ולא את ''יום הנכבה'') ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יעדיף להשתייך למדינה הפלסטינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלסטיני וישיר את ההמנון הפלסטיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלסטיני ולא לכנסת.

      גם במדינת פלסטין לכשתקום ניתן יהיה לחוקק חוקים מקבילים לאלה, ואז ניתן יהיה להציע למתנחלים אשר גרים בשטחי יו''ש שיוחלט להעבירם לפלסטינים לבחור בין שתי החלופות הבאות: אם ירצו להישאר לגור בבתיהם, עליהם יהיה להסכים לחיות כמיעוט ישראלי תחת השלטון הפלסטיני (לבחור ולהיבחר לכנסת וכו'), והחלופה השניה היא שיתפנו ויחזרו לישראל תוך קבלת פיצוי כספי הולם.

      הפתרון הזה טוב הן לבעיית הפינוי הבלתי אפשרי של מאות אלפי המתנחלים משטחי יו''ש שנאלץ למסור לפלסטינים, והן לבעיית קליטה בישראל של מספר סמלי של פליטים פלסטיניים בהתאם לתנאי הסכם הקבע שייחתם עם הרשות הפלסטינית.

      • היי עודד. תודה על התגובה המנומקת שלך.

        זיו_! , 12/06/09 17:08

        כמו שחשבתי, מבחינתך ערביי ישראל ישארו גם במדינת ישראל למרות שתהיה קיימת לצידה, כהגדרתך, מדינת פלסטין
        צר לי, אבל ההסתברות להצלחת הרעיון שלך לפחות אצלי, היא אפסית.
        אין לי שום כוונה, גם לוותר על חלקי ארץ ישראל ובסוף להשאר עם השרך העודף הזה שנקרא ערביי ישראל. הם פלסטינים וככאלה מקומם לצד אחיהם (הגדרה שלהם לא שלי).

  • 74.

    קריטי זה - אירן - צפון קוריאה ואפגניסטן - רדו לנו מהחיים כל המלעיזים (ל''ת)

    בדוק , 12/06/09 12:26

  • 73.

    שיקפיאו את נישמתה של האו"ם (ל''ת)

    בדוק , 12/06/09 12:20

  • 72.

    אנטישמיות!

    שלמה בשן, 12/06/09 12:14

    צריך לספח מיד את יהודה ושומרון, וליישב בהם מליוני יהודים עולים מגל העליה מארצות המערב. ואת המלוכסן הזה לשים במטבח אם הוא לא יסתום את הפה האנטישמי שלו. מישהו שאל אותו איפה לבנות? חצוף!
    בוז לספר הלבן!

  • 71.

    נניח שקמה מדינה פלסטנאית, כמה זמן היא תסכים להיות ללא יכולת של צבא

    irmi1 , 12/06/09 11:08

    של שליטה במרחב האווירי, של שליטה על מעברי הגבול שלה, של שליטה עם איזה מדינות היא מקיימת קשרים צבאיים. לדעת מומחים יום אחד ןאז מלחמה מחודשת...המדינה הפלסטנאית תכניס אליה את איראן חיזבאללה וסורייה, ואובמה יגיד לנו לשתוק וכנ"ל האום...כמה תלושים אפשר להיות אלה שתומכים במדינה פלשטנאית...הרי זה יהיה מלחמה תמידית נגדם ונגד כל העולם...סעודייה תגיד שלעולם הערבי אין סבלנות לישראל וכמו שלבנון למעשה נשלטת על ידי החיזבאללה כך תהיה מדינת החמאס...

    • מנהרות יחפרו עד תל-אביב - ויצוצו לנו מכל החורים - הביתה לירדן (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 12:21

  • 70.

    אם היינו שומעים לשונא ישראל באן וחבריו האניטשמי לא היתה לנו היום מדינה (ל''ת)

    רונן, 12/06/09 10:39

    • זה באמת היה יותר טוב .. חבל שחבריו אישרו מדינה לכם

      ג'לאל , 12/06/09 11:03

      כי עבדתם עליהם .. אין לכם שום זכות הסטורית להיות כאןם ...

      • בניגוד אליך (ל''ת)

        באו''ם דוקא התמצאו בהסטוריה.., 12/06/09 11:28

      • קראת לאחרונה בספר הקוראן? אפילו שם כתוב (ל''ת)

        יריב, 12/06/09 11:54

      • מה שאני מציע כבר כמה שנים, זה שישראל תכבוש את סעודייה ועיראק

        irmi1 , 12/06/09 13:11

        וכווית עם האמרקאים ומייד יורידו את מחירי הנפט ב50%. כל העולם יתמוך בישראל כולל האום, והעולם אחת ןלתמיד יתנתק מהתלות בערבים, התוכנית כל כך תצליח שכל העולם לא יבין למה לא נעשו את זה עד עכשיו....

      • ג'אלל יא איבני.. זה לא שהאו"ם אז רצה לתת מדינה:)

        זיו_! , 12/06/09 14:30

        פשוט לא היתה להם ברירה.
        הם הבינו שאם לא יתנו מדינה ליהודים, הם עצמם יצטרכו לטפל בבעיה הזאת שנקראת מוסלמים:)
        פשוט היה להם נוח יותר , כמו גם היום, להשאיר לנו לטפל בבעיה

  • 69.

    או''ם שמום, טוב יעשה ביבי אם יאמץ את אמירתו של בן גוריון (ל''ת)

    אוהד, 12/06/09 10:37

  • 68.

    הסחת הדעת מהעדר טיפול בסכנות האמיתיות

    ההסטוריה, 12/06/09 10:15

    צפון קוריאה, אירן, חיזבאללה ומי שצפה אתמול בערוץ 10 גם כח האום בלבנון שעוזר (כדברי מפקד הגדוד הספרדי) לא בפירוק חיזבאללה מנשקו אלא במרדף אחרי ''מרגלים'' מישראל. ללמדנו שוב ושוב כי אין לנו לסמוך על אף אחד אלא רק על עצמנו.

  • 67.

    הרחבת היישובים היהודיים מתחייבת, החוק מחייב פינוי ההתנחלויות הערביות (ל''ת)

    ש, 12/06/09 10:03

  • 66.

    לפתוח בתנופת בניה שלא היתה כמוה מאז ''ששת הימים''! (ל''ת)

    רפאל, 12/06/09 09:28

  • 65.

    אי אפשר לעצור את הבנייה...יו''ש זה לא גטו, יו''ש זה הבית של המתנחלים.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 12/06/09 09:05

  • 64.

    ALOS - שמאלני שמתחה לימני (ל''ת)

    ג'לאל , 12/06/09 08:48

  • 63.

    ג'לאל אינו ערבי אלא מתחזה יהודי דתי חרדי . (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 08:31

    • ALOS ידידי, מה זה משנה מי הוא?:) תגיד את האמת..הוא לא קורע מצחוק?

      זיו, 12/06/09 08:43

      בלי קשר לעמדות הפוליטיות השונות שלי ושלך..הוא לא משעשע אותך בטירוף?:)
      אני חושב שזה מדהים שהוא פה..וגם אנטיוכוס..
      אחרת בוא נודה על האמת.. היה מאוד משעמם פה לא כך?

      • ויש כאן מאות אנשים שמצחיקים אותי מאוד:

        ג'לאל , 12/06/09 09:26

        הרבה אנשים פה סובלים מהזיה המונית שהם יהודים - כשהם לא !

      • האמת שכן אתה צודק, קורעים אותי מצחוק כאן.... (ל''ת)

        Mother Superior , 12/06/09 09:30

        • בשבילך אין שום סיבה לצחוק - אתה יעד לטרור. זה הזמן שלי לצחוק

          ג'לאל , 12/06/09 09:44

          חחחחחחח

          • ואתה יעד לחיסול ממוקד חהחהחהחהחה! (ל''ת)

            Mother Superior , 12/06/09 09:45

            • ואתה יעד לחיסול לא-ממוקד :))))

              ג'לאל , 12/06/09 10:26

              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

              דע לך שזה מסוכן יותר גם לך וגם למשפחה

          • ואתה יעד להדברת מזיקים, כמו שאר אחיך הג'וקים (ל''ת)

            ש, 12/06/09 10:01

    • אם זה הדרך שלך להתמודד עם חוסר ידע שלך על העם שלך. אז זה בעיה שלך

      ג'לאל , 12/06/09 08:47

      אתה לא צריך לקלל אותי שאני יהודי. תודה.

  • 62.

    הבלוף של המילניום: המצאת ה"עם הציוני"

    ג'לאל , 12/06/09 08:26

    כל המדינות של היהודים שהיו כאן במשך אלפי שנים היו רק מדינות יהודיות-דתיות ...

    יושוע כבש את הארץ עם בני ישראל אחרי מצרים בהוראת האלוהים.

    עזרה הנביא שבא לכאן ממסופוטמיה אחרי שנבוכד-נאצר גירש מפה את היהודים בא לפה בשם הדת היהודית והזהות והזכות היהודית הידועה לכול העמים מסביב

    המלכים החשמונים שהם הקימו פה עוד מדינה יהודית - עשו את זה בשם הדת היהודית....

    אז כל המדינות שהיו כאן לפני השקר הציוני שהתחיל לפני 100 שנים - היו כאן במשך אלפי שנים בזכות הדת היהודית. כיום חיים למעלה מ-70 אחוז באוכלוסיה

    ה"יהודית" שהם בעצם לא יהודים - הם שייכים לכת הציונים.

    הציונים לאחרונה הרגישו מאויימים והכניסו לפה כמעט מיליון לא-יהודים מרוסיה ועוד מקומות אחרים. באיזה זכות יש לרוסים לא-יהודים צלבנים להיות על האדמה

    זאת מערבים על פי ההשקפה היהודית?? זה בלוף זה לא יהודים ...

    ולציונים אין שום זכות כאן - הם התחילו לפני 100 שנים אין להם שום הסטוריה בכל היצירות של העם היהודי והמקומות בהם מוזכר העם היהודי. כי תמיד היהודים

    מוזכרים באופן ברור כעם של התנכ ועם של התורה ועם של הדת של מושה - באף מקום בהיסטוירה של העם היהודי לא מוזכרים ציונים.

    הציונים רצו ליצור "יהודי חדש" - שהוא נגד הדת היהודית ולא שומר את התורה של היהודים ולא מאמין באלוהים - כי הם אמרו לכולם שאלוהים זה שקר ואסור

    להאמין באלוהים ובתנכ.

    • גיבוב שטויות . ערימת הבלים . (ל''ת)

      ALOS , 12/06/09 08:32

      • זה התשובה העניינית שלך? תראה לי איפה יש לך זכות הסטורית להיות פה

        ג'לאל , 12/06/09 08:46

        קשה לך לענות

        • באמת אין ''עם ציוני''. אתה ממציא מושגים

          ומתווכח איתם..חחחחחחח, 12/06/09 10:30

          מי אמר ''עם ציוני''???שמעת אותנו אומרים ''עם ציוני''???

          יש עם יהודי (כולל יהודים חילונים),כשהציונות היא הביטוי הלאומי שלו בא''י בעת החדשה.

          כבר אמרו לך-המילה ''ציונות'' היא בסה''כ מילה אחת ,שמגלמת משפט שלם.
          עניין של ניסוח.
          במקום להגיד משפט שלם -''זכויות לאומיות של העם היהודי בארץ ישראל'',אומרים מילה אחת ''ציונות''.
          תמצות משפט שלם במילה אחת-זה הכל.
          ___________________________
          מתחשק לך להחליט מיהו יהודי או החלטת שאתה שליח של אלוהים-שתה כוס מים וקח נשימות סדירות (סתם מטורלל מצידך..).

    • איזה אסופת טענות שיקריות ולא מבוססות. ההונאה הגדולה: ה"עם הפלסטיני"

      blabla11 , 12/06/09 08:41

      ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

      מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), מנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים, וירושלים ה"קדושה" מבחינתם לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן!


      ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

      סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית כדי לשמש כל עבודה זול לאנגלים והתורכים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

      לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

      אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

      ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

      כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

      השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

      על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

      לא רוצים? לא תקבלו !

      בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

      או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחוו נגדנו באינספור מלחמות השמדה).

      • אז אם זה שקר - אז איפה ההוכחה שלך שאתה יכול להיות פה? (ל''ת)

        ג'לאל , 12/06/09 08:47

        • הזכות כתובה בתנ"ך וממשיכה בהיסטוריה של עם ישראל

          בדוק , 12/06/09 09:07

          ונתתי לכם את ארץ כנען.

          • בתנכ כתוב גם 600 מצוות לכם - והארץ נתן לכם אלוהים על תנאי שאתם שומרים

            ג'לאל , 12/06/09 09:12

            כי אם אתם לא שומרים - אלוהים כתב שאין לכם מקום פה ...

            אז איך את או אתה מרים את התנכ באויר אם אתה לא מאמין בו ????

          • חוצפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

            ג'לאל , 12/06/09 09:12

            • אנחנו כאן בזכות ולא בחסד

              בדוק , 12/06/09 09:22

              תגיד לא כואב לך בשורש כף היד. או שאתה ממשמרות המהפכה הדתית.

              • זה התשובה המלומדת שלך ?? חשבתי שאת "יהודיה" מ"עם הספר"

                ג'לאל , 12/06/09 09:27

                נראה לי שאת ממשמרות הפלישה ... לאדמה שלא שלך...

              • הו, המתנחלת התעוררה, בוקר טוב! (ל''ת)

                Mother Superior , 12/06/09 09:31

                • לא מתנחלת התעוררה - אלא מתנחלת ארורה (ל''ת)

                  ג'לאל , 12/06/09 09:44

                  • נו, אולי ימצא מין את מינו (ל''ת)

                    Mother Superior , 12/06/09 09:46

                    • כן MOTHER - אתה והיא שני מתנחלים בלתי חוקיים על אדמת פלסטין! (ל''ת)

                      ג'לאל , 12/06/09 10:28

                      • שתלך פלסטין לאלף עזאזל - כל המדינה שלנו של ארץ ישראל

                        בדוק , 12/06/09 12:15

                        שיחזירו כבר את פליטי מלחמת ששת הימים לירדן. ותיפסק הסירנה של מדינה כזאת וכזאת.
                        מדינת הטריפה או הנבלה.
                        נ.ב. - אין מדינה כזאת פלסטין לא תהייה ולא תקום.

                  • ארור מי שיגע במתנחלים (ל''ת)

                    בדוק , 12/06/09 12:16

                    • המתנחלים משרתים בכל היחידות המובחרות של צה"ל - מלח הארץ

                      בדוק , 12/06/09 12:23

                      למה כולם תופסים אותם קורבן.

    • תגיד ציויייני (ל''ת)

      דב, 12/06/09 11:55

  • 61.

    האו"ם מתנהג כאילו הבעיה היחידה בעולם היא קומץ של טרוריסטים בחליפות

    prague , 12/06/09 08:12

    ארמני וורסאצ'ה.

  • 60.

    קקי מון....אמא שלך פלסטינאית????????????? (ל''ת)

    herzi33 , 12/06/09 08:09

  • 59.

    לא ראינו את האו''ם מתערב נחרצות בסכסוך בסומליה למשל (ל''ת)

    רות, 12/06/09 08:08

  • 58.

    זאת חוצפה לומר לנו מה לעשות במולדת שלנו. - ארץ ישראל. (ל''ת)

    אזרח, 12/06/09 07:57

    • עליהום עלייך ישראל מכל הכיוונים - עוד לא תמו כל פלאייך (ל''ת)

      בדוק , 12/06/09 08:08

      • GAME OVER (ל''ת)

        ג'לאל , 12/06/09 08:25

    • איפה הוכחה שלך שהאדמה הזה שייך לך?? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 08:25

      • אני מבין שאתה מתעקש לספר לנו את אותה בדיחה מטומטמת

        שמעון הצדיק , 12/06/09 08:31

        והכן ההוכחה שאתה יליד אדמה זו או יותר נכון אבותיך

        • זה התשובה העניינית שלך? איפה ההוכחה שלך ... (ל''ת)

          ג'לאל , 12/06/09 08:49

      • בתנ''ך (ל''ת)

        עומר, 12/06/09 09:19

        • בתנכ כתוב שהארץ על תנאי למי ששומר מצוות! אתה שומר??

          ג'לאל , 12/06/09 11:05

          כי התנאי הוא שמי שלא שומר - אין לו זכות כאן

          • כתוב עוד דברים ..דוסיניו ז'לאלל ....אבל אתה דוס (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 16:35

  • 57.

    ן מחסום נגד השמדתנו (ל''ת)

    המלחמה של העולם על ההתנחלויות מביאה אותי למסקנה שה, 12/06/09 07:46

  • 56.

    איראן, צ.קוריאה, סודאן, כולן שמות קצוץ על העולם. אז למי נטפלים? לישראל

    blabla11 , 12/06/09 07:06

    זה ידוע שיש קשר הדוק בין התנחלויות בישראל לבין רצח העם בדארפור ולפיתוח נשק השמדה המוני בצ. קוריאה ובאיראן....

    • באמת מענין למה כולם שונאים אותכם ... הממ ...... (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 07:39

      • בגללכם-אתם יודעים רק לבכות ולקטר-ללא ישראל והמערב הייתם עדיין במערות (ל''ת)

        prague , 12/06/09 07:54

        • תודה רבה ... מי ביקש ממך לשפר לי את איכות החיים ... תחזור לאדמה שלך

          ג'לאל , 12/06/09 08:28

          פה זה האדמה שלי. לי יש הוכחות לך אין כלום בידיים או בהסטוריה שלך שמראה שפה זה שלך!

          • ג'אלל ג'אלל.. ועוד פעם..ג'אלל..איזו הוכחה בדיוק יש לך?

            זיו, 12/06/09 08:53

            אכפת לך לשתף אותנו בהוכחה שלך שהאדמה הזאת שלך:)?

            • מה קרה לא מצאת את ההוכה שלך אז אתה מעביר את השאלה אליי??

              ג'לאל , 12/06/09 09:28

              חשבתי שאתה יהודי ... לא??
              אז אם אתה יהודי - אז מה הבעייה להביא הוכחה? או שקשה לך ...

              הממממ ...

          • חזרתי אני על האדמה שלי ויש יותר מהוכחה אחת לכך אז יאללה אודרוב (ל''ת)

            זבע, 12/06/09 09:52

            • איפה מצויין בהיסטוריה שזה אדמה שלך ויש לך פה זכות?? (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 10:29

      • העם הערבי מתעב את הפלסטינים יותר מאשר את היהודים..אבל אתה בכלל חרדי

        blabla11 , 12/06/09 07:58

        ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

        מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), מנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים, וירושלים ה"קדושה" מבחינתם לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן!


        ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

        סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית כדי לשמש כל עבודה זול לאנגלים והתורכים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

        לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

        אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

        ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

        כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

        השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

        על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

        לא רוצים? לא תקבלו !

        בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

        או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחוו נגדנו באינספור מלחמות השמדה).

        • אם אתה תמשיך לעשות לי קופי-פייסט ולא תענה לעניין אני גם יעשה אותו דבר

          ג'לאל , 12/06/09 08:50

          הבלוף של ה"עם הציוני":


          כל המדינות של היהודים שהיו כאן במשך אלפי שנים היו רק מדינות יהודיות-דתיות ...

          יושוע כבש את הארץ עם בני ישראל אחרי מצרים בהוראת האלוהים.

          עזרה הנביא שבא לכאן ממסופוטמיה אחרי שנבוכד-נאצר גירש מפה את היהודים בא לפה בשם הדת היהודית והזהות והזכות היהודית הידועה לכול העמים מסביב

          המלכים החשמונים שהם הקימו פה עוד מדינה יהודית - עשו את זה בשם הדת היהודית....

          אז כל המדינות שהיו כאן לפני השקר הציוני שהתחיל לפני 100 שנים - היו כאן במשך אלפי שנים בזכות הדת היהודית. כיום חיים למעלה מ-70 אחוז באוכלוסיה

          ה"יהודית" שהם בעצם לא יהודים - הם שייכים לכת הציונים.

          הציונים לאחרונה הרגישו מאויימים והכניסו לפה כמעט מיליון לא-יהודים מרוסיה ועוד מקומות אחרים. באיזה זכות יש לרוסים לא-יהודים צלבנים להיות על האדמה

          זאת מערבים על פי ההשקפה היהודית?? זה בלוף זה לא יהודים ...

          ולציונים אין שום זכות כאן - הם התחילו לפני 100 שנים אין להם שום הסטוריה בכל היצירות של העם היהודי והמקומות בהם מוזכר העם היהודי. כי תמיד היהודים

          מוזכרים באופן ברור כעם של התנכ ועם של התורה ועם של הדת של מושה - באף מקום בהיסטוירה של העם היהודי לא מוזכרים ציונים.

          הציונים רצו ליצור "יהודי חדש" - שהוא נגד הדת היהודית ולא שומר את התורה של היהודים ולא מאמין באלוהים - כי הם אמרו לכולם שאלוהים זה שקר ואסור

          להאמין באלוהים ובתנכ.

          • דוס קשקשן .. לא יעזור לך . החניון יפתח (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 16:36

  • 55.

    לפי החוק הבינ''ל עיו''ש שייכת לישראל ואזרחי מצרים וירדן שבה צריכים לחזור

    זה החוק הבינ''ל, 12/06/09 06:59

    למדינותיהם

  • 54.

    כשמצרים וירדן תקפו ישראל ב 67 - נטשו אזרחיהם מאחור כשהפסידו

    והיום לירדנים ולמצרים קוראים פתאום פלשטינים, 12/06/09 06:55

    זה השקר על ''עם'' פלשטיני שמעולם לא היה קיים. אזרחי מדינות זרות שננטשו הפכו לעם רק בגלל שלא רוצים לקבל אותם בחזרה... בגלל שרוצים שהם יעיקו ויפריעו לקיום המדינה היהודית שמתחדשת לאחר 2000 שנה

  • 53.

    אדון בנקי מון אנחנו צריכים לחיות אם התוצאות של ההסכמים שלך. לדוגמה

    שששששששש, 12/06/09 05:43

    ישראל נסוגה מעזה ומאז 8 שנים של טילים שאותם אתה והקודם שלך שכחתי את שמו לא גינתם ולא היה לכם אכפת שערים שעל ערים שלמות וילדים הולכים לבתי ספר ממוגנים שאת זה לא תראה בשום מקום בעולם.
    אנחנו ב95 אנחנו היינו צריכים לחיות אם אוטובוסים מתפוצצים והרוגים ופצועים בגלל מחבלים ארורים שבחרו להתפוצץ באוטובוסים מסעדות וקניונים.
    שלא נדבר מה שקרה אחרי הסכמי אוסלו.

    אתם דורשים מישראל למלא את התחיבויותה ומה אם ה''פלסטינים'' הם יכולים להמשיך אם הטרור שלהם כי הרי הם לא נדרשים להפסיק אם ההסתה והטרור.
    הארגון שבראשו אתה עומד הוא ארגון פאתטי ועלוב שעוצם עיניים בעוד שבדרפור יש רצח עם והארגון הפאתטי שלך לא עושה כלום בצפון קוריאה מליוני אנשים מורעבים ולא ולארגון הפאתטי שלך לא עושה כלום

    • אבל כשנוח לך שהאום הכיר במדינה להיהודים - לא אכפת לך לחיות עם זה רמאי?

      ג'לאל , 12/06/09 05:54

      הה????


      חוץ מזה אתה לא יהודי - אתה ציוני ... ואין לך שום זכות להיות פה ... גם האום הכיר במדינה ליהודים ולא במדינה לציונים ...

      אין בהיסטוריה כזה עם "ציוני" זה כת שהתחיל לפני 100 שנה

      • יהודי=ציוני. יהודי=חרדי.

        blabla11 , 12/06/09 07:21

        מי שמאמין באיסלם בטח שלא יבין את המורכבות, הרבדים, והעומק שיש ביהדות.

        ציוני=יהודי.

        • ציונות זה כת שהומצא לפני 100 שנה. איפה הם מוזכרים בהסטוריה היהודית?

          ג'לאל , 12/06/09 07:47

          כי ההסטוריה היהודים היא של 3000 שנה וזה התחיל מאלוהים שהוציא אותכם ממצרים ונתן לכם תורה בהר סיני.

          הציונות זה כת של הולכים נגד הדת היהודית שהחליטו לקרוא לעצמם "יהודים" בשביל לקחת פה את האדמה ... הם התחילו לפני 100 שנה - ואין להם שום קשר עם היהדות ... באף מקום בכתובהים של הציונות אין שום הזכרה ליהדות.

          אז תפסיקו לבלף את העולם!

          • אתה יודע שבבוקר, כשמתעוררים מצחצחים שיניים ומתקלחים????יש כזה דבר..... (ל''ת)

            prague , 12/06/09 08:02

            • כן. ואתה?? (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 08:28

      • רואים שלמדת בבית מדרשו של עזמי בשארה-לאן הוא הגיע?????????????? (ל''ת)

        prague , 12/06/09 08:06

      • תגיד אתה מבין מה שאתה מדבר ציונות ויהדות אחד הם

        שמעון הצדיק , 12/06/09 08:36

        ההדגש על ציונות הינה בגלל ירושלים ונאמר כי מציון תצא תורה.
        לכן ערבי מטומטם שמנסה ללמד אותי הסטוריה של עמי לך ולמד את ההסטוריה הערבית ותגלה מאוד שבסהכ ההסטוריה שלכם היא הסטוריה של רוצחים וכובשים

        • אתה אומר ציונות = מציון תצא תורה, ואתה שומר תורה בכלל? אז מה אתה מדבר

          ג'לאל , 12/06/09 09:30

          טיפש ....


          חוץ מזה איפה כתוב בכל הכתובים של מקימי התנועה הציונית על תורה ועל יהדות??? בשום מקום !!!!


          לא רק שהיסטוריה יהודית אתה לא יודע ... גם את ההסטוריה של הכת הציונית אתה לא יודע !!!

          מה למדת בבית הספר בכלל?

  • 52.

    " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " - ב ג ו ג ל - ותבינו הכל!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 12/06/09 05:22

  • 51.

    ח ב ל י - מ ש י ח - ב ן - ד ו ד ! - הגיע זמן גאולתינו!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 12/06/09 05:21

  • 50.

    הבלוף על ה"עם" הציוני

    ג'לאל , 12/06/09 05:01

    כל המדינות של היהודים שהיו כאן במשך אלפי שנים היו רק מדינות יהודיות-דתיות ...

    יושוע כבש את הארץ עם בני ישראל אחרי מצרים בהוראת האלוהים.

    עזרה הנביא שבא לכאן ממסופוטמיה אחרי שנבוכד-נאצר גירש מפה את היהודים בא לפה בשם הדת היהודית והזהות והזכות היהודית הידועה לכול העמים מסביב

    המלכים החשמונים שהם הקימו פה עוד מדינה יהודית - עשו את זה בשם הדת היהודית....

    אז כל המדינות שהיו כאן לפני השקר הציוני שהתחיל לפני 100 שנים - היו כאן במשך אלפי שנים בזכות הדת היהודית. כיום חיים למעלה מ-70 אחוז באוכלוסיה

    ה"יהודית" שהם בעצם לא יהודים - הם שייכים לכת הציונים.

    הציונים לאחרונה הרגישו מאויימים והכניסו לפה כמעט מיליון לא-יהודים מרוסיה ועוד מקומות אחרים. באיזה זכות יש לרוסים לא-יהודים צלבנים להיות על האדמה

    זאת מערבים על פי ההשקפה היהודית?? זה בלוף זה לא יהודים ...

    ולציונים אין שום זכות כאן - הם התחילו לפני 100 שנים אין להם שום הסטוריה בכל היצירות של העם היהודי והמקומות בהם מוזכר העם היהודי. כי תמיד היהודים

    מוזכרים באופן ברור כעם של התנכ ועם של התורה ועם של הדת של מושה - באף מקום בהיסטוירה של העם היהודי לא מוזכרים ציונים.

    הציונים רצו ליצור "יהודי חדש" - שהוא נגד הדת היהודית ולא שומר את התורה של היהודים ולא מאמין באלוהים - כי הם אמרו לכולם שאלוהים זה שקר ואסור להאמין באלוהים ובתנכ.

    • אין עם ציוני -- זה המצאה של האיראנים שרוצים לעשות שואה שנייה ליהודים (ל''ת)

      ציונים ... אצל הערבים תירוץ לרצח, 12/06/09 06:58

    • איזו טיעונים אוויליים. אתה בור ועם הארץ. השקר היחיד הוא ההתחזות שלך.

      blabla11 , 12/06/09 07:22

      ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

      מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), מנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים, וירושלים ה"קדושה" מבחינתם לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן!


      ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

      סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית כדי לשמש כל עבודה זול לאנגלים והתורכים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

      לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

      אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

      ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

      כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

      השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

      על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

      לא רוצים? לא תקבלו !

      בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

      או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחוו נגדנו באינספור מלחמות השמדה).

      • אין בתגובה שלך שום אזכור או הוכחה הסטורית לזכות שלכם פה ...

        ג'לאל , 12/06/09 08:29

        מעניין ... אולי אתם ה"עם שהומצא"

  • 49.

    הלחץ בעולם עלינו הוא תוצאה ישירה של מדיניות אולמרט וציפי הכישלונרים

    Ehad Haam-Zionist , 12/06/09 04:42

    וכמו שאומרים מה שטיפש אחד יכול להרוס יצטרכו מאה חכמים לתקן

    • אז יללה ... תתבע אותם לבית דין בהג :))))) (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 05:07

  • 48.

    לא המתלהמים יקפיאו בהבל פה את הבניה,בזאת אכן כוחם.יוכח עד כמה ביבי קטן (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 12/06/09 04:32

  • 47.

    נתניהו הגבר

    יוס קוברה, 12/06/09 04:16

    ביבי אל תתיחס ליפני המקריח הזה.עוד טרוריסט שיענטו אכפת לו מהשלום

  • 46.

    do not know to laugh or to cry-this question- is hilarious (ל''ת)

    AVI, 12/06/09 03:55

  • 45.

    ''הקפאת ההתנחלויות היא קריטית''

    Avi Ecuador, 12/06/09 03:54

    זה כמו לומר שהאחריות בוועידה עולמית לטיפול באסטרואיד שיפול על כדור הארץ מחר תלויה בזה שמגיש הקפה לאלה שיושבים בוועדה ומחליטים.
    איזה אבסורד, כחו את הזבל שלכם לארצותיכם ופתאום יתברר לכם שהכל מסתדר בעולם בקלות.

  • 44.

    אני מצטער, מר מזכ"ל, שכח מזה!!!!! המאחזים הם חוקיים לכן לא ניתן לפנותם

    solsam , 12/06/09 03:41

    והטעות שלך נובעת מכך שאתה חושב שהם לא חוקיים. אבל אני חוזר ואומר לך שהם חוקיים ואתה ממשיך לבלבל ת'מוח ואומר לי שהם לא חוקיים ואני שוב אומר לך שהם חוקיים, ואתה לא מרפה וממשיך בשלך להגיד לי שהם לא חוקיים, ואני לא מרפה וממשיך להגיד לך שהם חוקיים! אז רד לי כבר מה... לפני שאבא שלי התותח מביא לך איזה טייפון ומפרק לך את כל המאחזים הבלתי חוקיים/החוקיים שיש לך שם...(אתה יודע האזור שלך בעייתי, אתה יודע, לא מזמן איזה פסיכי שחושב שהוא אבא זרק כמה טילונים... ואני בתור יהודי מחוייב לאמר לך: "תאר לך שהוא היה מפספס!!!!!!!!")

    • רגע תחליט אתה מכיר בהכרזת האום להקמת מדינה יהודית או לא?

      ג'לאל , 12/06/09 05:26

      אם לא אז באיזה זכות אתה דוחה את מה שהוא קובע???

      • ג'לאל, אתה טוב! התקלת אותי... רגע שנייה אני חושב, רגע, רגע

        solsam , 12/06/09 07:49

        נו תן עוד דקה, שנייה.... וכן הלאה וכן הלאה. יש לנו את כל הזמן שבעולם. חכה, רגע... טוב נו...

        • יופי - אם אתה יהודי תחזור ל-48. אבל אתה לא אז לך אין בכלל זכות לשבת כא

          ג'לאל , 12/06/09 08:30

          כאן ....

          • איך אני יכול לחזור ל-48? לא הייתי פה אז! ואם כבר הייתי רוצה לחזור

            solsam , 12/06/09 08:42

            ל- 2003 (אם אפשר). ובכלל אם אי אפשר לשבת פה אז אני אעמוד! אך ג'לאל יא ג'לאל, היו זמנים... אך היו זמנים!

            • זה תשובה עניינית של אחד שטוען שהוא חל מ"עם הספר"

              ג'לאל , 12/06/09 08:51

              ציפיתי ממכם ליותר

  • 43.

    ביבונים אל תדאגו, אני סומך על שרה שלנו שתכה באו''ם ובאמריקה. (ל''ת)

    שוטה משטה בכם שוטים, 12/06/09 03:20

  • 42.

    קריטי להקפיא רק את אחותך !!!! אל תכתיב לנו -ערל שכמוך!!! (ל''ת)

    אודי, 12/06/09 02:28

  • 41.

    תקפיאו את הבנייה בארה''ב אחר כך אנחנו, טוב? (ל''ת)

    אורי, 12/06/09 02:27

  • 40.

    שידבר עם עם הקוראנים על הגרעין, הוא מבין את השפה (ל''ת)

    אובמה, 12/06/09 02:00

  • 39.

    עוד אחד שמלקק לערבים כמו אובמה !!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח פשוט , 12/06/09 01:57

  • 38.

    הציונות חשבה על מקלט פיזי ללא שום תוכן ערכי מחייב

    מור - לוד, 12/06/09 01:52

    הגיע הזמן שמסך הערפל שהסתיר את השאלות האמיתיות והבוערות מהישראלי המכור למשחקי כדורגל וטלנובלות מטופשות יתפוגג.
    הציונות חשבה על מקלט פיזי ללא שום תוכן ערכי מחייב ושגשגה על רקע מציאות מסוימת מאוד באירופה של תחילת המאה העשרים, מציאות שהנה נחלת ההסטוריה עבור רובינו. חבל שהוגי הדעות של הציונות, שרובו לא צפה את השדפון הרוחני והערכי שיאפיין את מדינת החלומות שלהם, לא חשב על שלב ב' שהחל עם כינונה של המדינה.
    מדינת ישראל הנה מדינה חילונית מערבית בלב לבו של במזרח התיכון האיסלמי, היא נולדה מתוך שאיפות אימפריאליסטיות שבאו על חשבונם של הערבים שישבו כאן הרבה לפני שהקונגרס הציוני הסיר את הצעת אוגנדה מעל לפרק, כלל לא ברור איזו הצדקה ערכית מוסרית ישנה לעושק הפלסטינים ויצירת מחנות פליטים לטובת תרבות הקנינונים הנהנתנית של תושבי ת''א, קשה להבין מדוע על הפלסטינאים לשלם את מחיר השואה כאשר מהגרמנים דורשים בסך הכל פיצויים ואת שאר עמי אירופה שידעו על הנעשה והעדיפו לשתוק כיוון שמלאכתם נעשתה על ידי הגרמנים פטרו בלא כלום.
    שאלות כאלה וכיוצא באלו ראויות להתיחסות יותר ענינית ורצינית מאשר מקובל היום על אף היותן קשות מאיימות ומאוד לא סימפטיות.

    • אז...

      דוקטור, 12/06/09 03:08

      אולי תקחי את הרגליים שלך ותעופי מפה???

      • מייד!!! (ל''ת)

        חן אדון , 12/06/09 04:37

      • אדוני - למה שלא אתה תעוף מפה - איפה זה כתוב בהיסטוריה שיש לך זכות פה?

        ג'לאל , 12/06/09 05:02

        ???

        מחכה לתשובה ..

        • אם כבר אתה שואל איפה כתוב בהיסטוריה שלערבים יש ? כי אמרתם

          ???, 12/06/09 05:35

          נו אז אמרתם. עד לפני האינתיפדה הראשונה לא היה מושג כזה פלסטינים או פלסטין. תראה לי מסמך היסטורי לא מהמאה ה21 אחד שבו כתוב שיש כזה עם פלסטיני

          • העובדה שאני ישבתי פה לפנייך ואתה באת לכאן מבחוץ

            ג'לאל , 12/06/09 05:55

            עכשיו תענה לשאלה שלי ותראה לי איפה בהסטוריה של היהודים יש הוכחה שיש לך זכות פה ... ותפסיק להתחמק מהשאלות על ידי שאלת שאלות. ..

            מה קרה? בלעת את הלשון?

            • בתנ''ך פרשת לך לך ועוד הרבה מקומות (ל''ת)

              עומר, 12/06/09 09:23

              • ואתה שומר תנכ?? (ל''ת)

                ג'לאל , 12/06/09 11:05

  • 37.

    אום שמום - - רק על ישראל יש דרישות על הפלסטינאים הטרוריסטים

    Ehad Haam-Zionist , 12/06/09 01:40

    יש מקסימום דרישות מעורפלות שאף אחד לא יכול לכפות עליהם לקיימם מימלא

    • אז אם לא האום - באיזה זכות אתה יושב פה??

      ג'לאל , 12/06/09 05:06

      בוא תסביר בבקשה ...

      • החלטתי להשתמש בתתקטיקות שלך ג'אלל (שיווו..שוב לא פתחתי ב..ג'אלל)

        זיו, 12/06/09 07:11

        אנחנו יושבים פה מכוח זכות האל. שהעניק לעם היהודי את ארץ ישראל השלמה.
        שנית, שוב, כתבתי כבר.. למדנו מהערבים.
        מה שמתאים לנו לקחת מהאו''ם, ניקח!
        מה שלא מתאים נמרח אותם עד שימאס להם:)

      • בזכות התנ''ך. וזה שארץ ישראל היא ארצו של עם ישראל (ל''ת)

        עומר, 12/06/09 09:24

  • 36.

    אבל אנחנו עם ''נאור''! ''דמוקרט''! מדוע העולם מעדיף את לובשי הג'לביות? (ל''ת)

    מה לא עשינו כדי למצוא חן בעיניכם? מה לא?!, 12/06/09 01:38

  • 35.

    Disconnected from the reality

    אזרחי , 12/06/09 01:36

    When the UN is impotent towards North Korea and Iran and to some extend towards Afganistan and the Isllam terror all over the world , finally they discovered that the problem is the construction in the settlements
    Gentlemen Israel entered the West bank as a result of the agression against Israel in 1967.
    The West bank is historical home of the Jewish people.
    It may be that Israel will agree to give up part of the West bank in order to achieve peace but the borders of israel will always contain most of the legal ( by Israeli law) settlements

  • 34.

    השואה לא למדה אותנו כלום, גם לא הצלחתה הפלאית של מדינת ישראל (ל''ת)

    ה' ירחם עלינו, היכונו ליום הדין, 12/06/09 01:35

  • 33.

    ישראל למזכ''ל האו''ם: שב בשקט ! (ל''ת)

    משה, 12/06/09 01:34

    • באיזה זכות ? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 05:03

      • ג'אלל..ג'אלל.. כי בא לנו:)..מה תעשה בנידון?

        זיו, 12/06/09 07:12

        הפתעעעה...לא ..אין כלום כלום. אתה יכול לצאת:)

        • המממ ... טוב מאוד .. לתשובה הזה חכיתי.

          ג'לאל , 12/06/09 07:49

          אני מקווה שכולם יענו לי כמוך אחרי שיבינו שאין להם תשובות אמיתיות!

  • 32.

    תבין חבוב-נגמרו הימים בהם יהודים הם ''בעייתיים''.

    אייל, תל אביב, 12/06/09 01:33

    פתאום זה קריטי לעולם שיהודים יהיו נחמדים וייכנעו לתכתיבי הטרור. במשך 2000 שנה, כשלגויים היו בעיות, היהודים היו השעירים לעזאזל. הדרישות המגוכחות שלך הם פשוט המשך ישיר של רצף האנטישמיות הזו. לעולם יש בעיה עם אסופה של רוצחים אינפנטילים שעושים בלגן כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים, אז ישראל צריכה למסור להם את ראשה על צלחת כדי לרצות אותם? לא. פשוט לא. אם מישהו כאן צריך לוותר, אלו ה''פלסטינאים'', שמיצבו את עצמם בעולם כחבורת מחבלים שפלים תתי-אנוש, ואי לכך לא מגיע להם שום פרס על פשעיהם, אלה ההפך!

  • 31.

    נתניהו טיפש? כולם התחייבו להקפיא (ברק , שרון , אולמרט) ולא באמת הקפיאו

    עמית, 12/06/09 01:32

    איך הטמבל הזה כורה לעצמו בורות. ממש מגושם.

    אפילו בהכנת הקהילה הבינלאומית לקראת הנאום בבר אילן עשה טעות נוראית. הרי כל דבר מלבד הודעה על התקפלות מוחלטת של יקראל יביא לאכזבה ולגינוי מצד העולם.

    נתניהו = אכזבה.

  • 30.

    חבל שהפסקת טרור לא כזו חשובה להם (ל''ת)

    ben, 12/06/09 01:27

  • 29.

    במה יעסוק האו (ל''ת)

    אפרת, 12/06/09 01:16

  • 28.

    הנה עוד אחד..איפה הייתם ב-1939-45 ובכל מלחמות ישראל? לא שמענו אותכם,

    yoya, 12/06/09 01:16

    אז מה קרה עכשיו? מה הלחץ? על מי אתם מפחדים? עלינו? gimme a break, u scumbs

  • 27.

    מחרבנים על האו"ם, ממילא לא שווה כלום, ניראה את האום גיבורים על צפון קו (ל''ת)

    ברעם , 12/06/09 01:13

    • אז באיזה זכות אתה יושב פה - אם לא בזכות האו"ם ??

      ג'לאל , 12/06/09 05:08

      תענה לי ...

      • הינה תשובה - לא רק בזכות האום אלא בזכות התנך. לתנך היהודי יש גיבוי

        יש, 12/06/09 05:32

        שהיה קיים ממצאים ארכיאולוגים בניגוד לאיסלם שאין הוכחות בשטח בשום במדינה בעולם שיכולות לאמת ולו רק חלק קטן ממה שכתוב בקוראן.

        • התנכ? אתה שומר את החוקים של התנכ בכלל?

          ג'לאל , 12/06/09 05:57

          בתנכ כתוב שאלוהים נותן את הארץ ליהודים על תנאי שהם שומרים אותו ... ואם הם לא שומרים את התנכ אין להם זכות פה

  • 26.

    נתניהו, לא להתרגש מהלחץ של אף אחד. בהצלחה (ל''ת)

    ציפי ליבני, 12/06/09 01:13

  • 25.

    בסומאליה המוסלמים שוחטים אחד את השני

    צבי מרקוביץ, 12/06/09 01:11

    האו''ם, האובאמה, העולם ויתר המוסלמים עומדים מנגד חרשים ואילמים.

  • 24.

    ככל שהלחץ גובר- השקר שקוף

    שלום לא נקבל כך, 12/06/09 01:09

    לא בהחנקת הלידה היהודית
    לא בהגבלת התיישבות חד צדדית
    לא בהשכחת הזכות הלאומית היהודית
    לא בקבירת הסכמים בינלאומיים המתירים ליהודים להתיישב חזרה בביתם בכל עבר הירדן המערבית.
    וגם הנסיון האמריקאי לרקום ברית חדשה יתרופף כמו רצון הערבים להחליף את החומוס בדג אילתית וליסוע במכונית היברידית.

  • 23.

    קריטי לפרק את הארגון העלוב הזה

    גזר באוזן , 12/06/09 01:07

    איזה מומנטום לשלום בדיוק?
    האו"ם שמום הגרוע שבאויבנו קורא לכל הטורפים לעוט על הגוויה.
    על גופתך באן קי-מון. אנחנו נשארים כאן!

  • 22.

    הציונות - תנועה אידאולוגית לאומנית ופשיסטית שאין לה שום קשר ליהדות

    מור - לוד, 12/06/09 01:05

    הציונות - תנועה אידאולוגית לאומנית ופשיסטית שהיתה יכולה להיווצר רק לאחר הפניית העורף ליהדות ואימוץ ''ההשכלה'' האירופאית של שלהי ימי הביניים (שאין לה שום קשר להשכלה אמיתית - שהרי ''המשכילים יזהירו כזוהר הרקיע''. ''השכלה'' אירופאית זו גרמה רק להרג והרס פי כמה ממה שגרם שלטון הכנסיה בימה''ב). הציונות עד כה לא הוכיחה אפילו שביכולתה להגן על חיי יהודים, ודווקא בעטיה נעשתה א''י המקום המסוכן ביותר עבורם וכל הרדיפות האנטישמיות דהאידנא ברחבי תבל נעשות ע''י שונאי הציונות הכובשת ולא ע''י שונאי היהדות. נזכיר גם שמה שגרם לשואה באירופה הוא ההתבוללות של יהודים ''משכילים'' בתוככי החברה הגרמנית שהובילה לחשש ושנאה. מה שכן הצליחה הציונות להשיג, וזו אחת ממטרותיה המוצהרות אם לא המרכזית שבהן, הוא להפוך את עם הקודש לגוי ככל הגויים - וזאת בהצלחה רבה (האיכות המוסרית והאנושית של רוב האוכלוסיה החילונית כאן היא מתחת לכל ביקורת ולמקובל בעולם המערבי). בנוסף הצליחה הציונות לייצר סכסוך חדש לחלוטין שאין לו כל זכר בהיסטוריה, בין ''היהדות'' כביכול, לבין דת האיסלאם ולגרום לאי יציבות וקשיים רבים באיזור המזה''ת כולו.
    הרב קוק - דמות שיראת השמיים ומניעיה הכנים כנראה לא צריכים להיות שנויים במחלוקת, אולם במישור המעשי גרמה צרות ונזקים רבים לחלק מעם ישראל. בעטיה נוצר כאוס מוחלט בדעת הקהל הבינלאומית שמתקשה להבחין בין ''יהדות'' פרופר לבין ''ציונות'', במסווה דתי או חילוני. גרוע מכך - התפתחה עם השנים גישה חדשנית לחלוטין ביהדות ההופכת את ערך הדבקות באדמות לענין נשגב ועליון, גם על חשבון ערכים שאמורים להיות חשובים בהרבה (התחשבות בזולת / הומאניזם, להרבות שלום בעולם וכו'). הרב הזה גם לא איחה שום פירוד בעם - החילונים שונאים את כל מה שמזכיר להם שיש בעולם השקפות נוספות ושנאתם גדולה שבעתיים דווקא לאותם דתיים שמשרתים איתם בצבא ודוגלים בהשקפות ציוניות למהדרין. בינתיים זולגים אלפי אנשים בשנה מהחברה הדתית החוצה, ורוב רובם של מקבלי עול מלכות שמים מקרב החילונים הופכים בכלל לחרדים.

    • מור? אולי אלוקים בכלל?? (ל''ת)

      גזר באוזן , 12/06/09 01:22

      • מה זה התגובה הזאת? מעט המכיל את המרובה? (ל''ת)

        כתוב ברור, 12/06/09 01:34

    • מור - לא מדויק. רק בשנים האחרונות הציונות הפכה הלכה למעשה לפשיזם.

      עמית, 12/06/09 01:39

      לאורך שנים היו שתי תפיסות עולם בתנועה הלאומית היהודית . האחת - רביזיוניסטית -אידאליסטית והשניה פרגמטית. במשך השנים הראשונות של הקמת המדינה שלטה ההשקפה הפרגמטית אבל במשך 40 השנים האחרונות התפיסה האידאליסטית מנסה להפקיע לעצמה בלעדיות על הציונות. התפיסה האידאליסטית בתוספת בורות ואלימות שהולכת וגואה בחברה מולידים מוטציה פשיסטית.

      • המערך שלט מקום המדינה כולל בתקופת ה''כיבוש'' ,ובתקופת ה''היתנחלות''.. (ל''ת)

        סיפורים-תמכור לסבתא !!!, 12/06/09 03:54

      • הציונות = תולדה של הפולקיזם האירופאי. אין קשר ליהדות (ל''ת)

        ג'לאל , 12/06/09 05:04

    • ולמה, בדיוק, תקעתם את מור-לוד פה? איפה העורך/ת? (ל''ת)

      אור18, 12/06/09 02:43

  • 21.

    ג'לאל שתול של האתר (ל''ת)

    חקירה רצינית, 12/06/09 01:03

    • מי זה הג'לאל הזה? מאיפה צץ? בטח מקבל תשלום מארגוני השמאל. (ל''ת)

      ברעם , 12/06/09 01:15

      • הוא סתם שמאלני קיצוני ואנרכיסט המעמיד פנים כאילו הוא ערבי (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist , 12/06/09 01:41

        • איחן לך כלים להתמודד איתו איתו? הוא חושף את בורותך ברבים? (ל''ת)

          כך בדיוק אנו נראים בעולם..., 12/06/09 01:53

          • קודם לך ולמד לכתוב בלי שגיאות

            Ehad Haam-Zionist , 12/06/09 04:38

            אשר לג'לאל המתחזה- רוב טיעוניו הם פדגוגיה בגרוש

            • I am with you (ל''ת)

              all the way, 12/06/09 04:52

            • וזה התשובה העניינית שלך כן?

              ג'לאל , 12/06/09 05:05

              אינלקטואל ציוני בגרוש!

        • you are right on target ,an impostor (ל''ת)

          mitchaze clown, 12/06/09 04:51

          • Is this your learned approach to a Palestinian who knows more about

            ג'לאל , 12/06/09 05:58

            Jews and Judaism than you as a "Jew" know??

  • 20.

    כשנטבחו ונשרפו 6 מליון מאחינו העולם חיכך כפיו בהנאה (ל''ת)

    רוצה מהדורה שניה הא? יפני נוכל..., 12/06/09 01:02

  • 19.

    מי הוא בכלל

    רועי, 12/06/09 00:57

    מי זה הקוריאני הפלצן הזה,שמעיז להגיד לעם ישראל איך להתנהג ומה לעשות,אנחנו היינו הרבה לפניו ונהיה הרבה אחריו,הוא בסך הכל פסיק קטן בהיסטוריה שחושב שיש לו זכות להתערב בהחלטות של עם ישראל.
    יותר כדאי שיעצור את קוריאה לפני שתהיה פה מלחמה גרעינית מאשר להתעסק עם ארץ ישראל

    • הוא הארגון שנתן ליהודים זכות להיות כאן.

      ג'לאל , 12/06/09 05:28

      ואתה אם לא בזכותו אז בזכות מי אתה יושב כאן?

      אם אתה יהודי בכלל ....

  • 18.

    יוסי ביילין הנחש נמצא בארה''ב עובד נגד מדינת ישראל! (ל''ת)

    מתי הבוגד הזה יהיה בכלא על בגידה?, 12/06/09 00:50

  • 17.

    עמדת האו''ם עלאק... תזכירו לי חוץ מלבלבל את המוח אתם עושים משהו???

    גיא, 12/06/09 00:44

    גינוי לצפון קוריאה -- אוי איזה פחד - עזבו שעדיין גינוי אין!

    חמאס, חיזבאללה, סוריה...

    יפי נפש

  • 16.

    לפי המצב שנקלענו אליו צריך לבנות מהר . (ל''ת)

    ג'קסון , 12/06/09 00:43

  • 15.

    העולם כולו נגדנו, יששששששש ...

    ד''ר ארוין, רעננה, 12/06/09 00:42

    כל העולם כולו נעמד על שתי רגליו כנגד עם ישראל השב לארצו ובונה את גבעותיו לאחר אלפיים שנות גלות שאבותיהם עצמם ביצעו אותו נגדנו.

    אבל איך זה שיהודים קטנים כאן משתפים איתם פעולה ומזדהים בקול גדול עם כל אויבינו בעולם ?

    אני אישית, כשכל העולם נגדנו, אני מרגיש יותר צודק. תקנו אותי אם אני טועה ...

    • תשובה בשתי מילים-ערב-רב ! (ל''ת)

      אבל צריך להעמיק וללמוד מה זה אומר.., 12/06/09 03:56

  • 14.

    אם היינו עומדים על ריבונותינו לא היו נוגסים בה. להמשיך לבנות בישובים!! (ל''ת)

    מדינה ריבונית עומדת על שלה, 12/06/09 00:42

  • 13.

    לפנות את סוכנות הםליטים אונר''א, היא המכשול לשלום!

    מנציחים את הפליטים, 12/06/09 00:41

    וראו מאמרו של בן דרור ימיני בנושא

  • 12.

    נו מילא , עוד איזה אנטישמי, לא מתרגש כבר... (ל''ת)

    או''ם שמו''ם, 12/06/09 00:40

  • 11.

    כמאמר בן גוריון:''אום שמום'' או''ם אל פאחם (ל''ת)

    ytre, 12/06/09 00:38

    • אם לא בזכות האום - באיזה זכות אתה יושב פה? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 06:43

      • העם היהודי יושב על אדמות אבותיו בזכות זה ולא בזכות האו''ם שמום ודווקא (ל''ת)

        הערבים הם כובשים ומתנחלים וישנן הוכחות הסטוריות, 12/06/09 14:51

  • 10.

    לא משנה מה נתניהו יגיד בנאום,חלק מהעיתונאים כבר כתבו את הפרשנות ! (ל''ת)

    דקל ב , 12/06/09 00:37

  • 9.

    בגלל השהיית הסכמים עם הפלסטינים יש דרישה.גם באו"ם להקפאת התנחלויות (ל''ת)

    הרגש הנכון , 12/06/09 00:36

    • מעניין שאף אחד לא לוחץ על הפלסטינים למלא את חלקם ב"הסכמים"

      Swedish Josh , 12/06/09 00:57

      אותם הסכמים שנעשו, כבר מזמן נשרו והתפוררו במבחן המציאות - להישאר כבולים אליהם זוהי טיפשות ממדרגה ראשונה, טיפשות שעם ישראל לא יכול ולא צריך להסכים לה.

      השטחים הללו נכון לעכשיו הם ריבונות ישראלית ושכולם יחנקו, ביבי לא אומר לאובמה מה לבנות בקנטאקי ולא אומר לבאן קי-מון מה לבנות בקוריאה

      אובמה מנסה להראות לעולם הערבי שהוא יכול לקופף את ישראל כרצונו ובאן קי-מון בכלל שייך לאו"ם - אני לא חושב שצריך להרחיב מעבר לזה

      בקיצור, לא יקום ולא יהיה, אני אומר שעל כל שמוק שחושב שהוא יגיד לנו מה לעשות בארצנו צריך לבנות עוד ישוב ולקרוא אותו על שמו של השמוק. ואז נראה מי יגיד מה ולמי

      • מעניין שאתה לא חוזר לגבולות 48 -

        ג'לאל , 12/06/09 06:44

        מעבר לזה אתה עבריין על פי החוק

        • לא הבנתי את זה ..באמת..(שים לב שהפעם אין פניה אישית..ג'אלל)

          זיו, 12/06/09 07:28

          למה שארצה לחזור לקווי 48?
          אתה תרצה לחזור חזה לרחם אמך? (עידנתי את זה האמת..אתה יודע מה רציתי להגיד:))
          אנשים לא חוזרים לאחור..מה שהיה..היה:)
          וזה שהחלום הרטוב שלך ..(עושה לך נעים למטה ג'אלל?) זה לזרוק את היהודים לים.. והוא לא מתגש.. נו.. שויין.. tough luck baby

          • גם ההזיה שלכם לחיות בשקת בלי רדיפות אנטישמיות לא התגשם

            ג'לאל , 12/06/09 08:31

            נו מה לעשות ...חחחחחח

            • ג'אלל ג'אלל (חוזרים לפניות אישיות:)).. מה יהיה הסוף איתך?:)

              זיו, 12/06/09 08:42

              אתה גם קורא מה שאתה כותב יא איבני?
              הזיה שלנו לריות בשקת??? בשקת???
              אייי..מה קורה לך מאן???
              זאת ממש לא הזיה.אתה זה שטוב בהזיות:)
              ושנית, תשמע..אני אספר לך סיפור.
              אחת התכונות הכי יפות של יהודים זה..סבלנות.
              אתה דוקר בקטנה..ועוד פעם בקטנה..ועוד פעם. אז באה הג'אננה.. והחלסטרה..והופ..פתאום הערבים צועקים..''הצילו''..טבח.. הורגים אותנו:)
              ואתה יודע מה ג'אלל. יום אחד.. ביום שמש אביבי אחד.. לא יעצרו אותנו:)

  • 8.

    בעוד שבנייה בשטחים יכולה להוות רק רווח לטווח הארוך לערבים-ולא

    מכשול לשלום.הטרור הערבי,והמשך בניית הכור האטמי, 12/06/09 00:34

    באירן-יכולים להמשיך ללא שום הפרעה,למעט קריאות צבועות ובלתי מחייבות.ואני שואל:איפה הפרופורציות ?-ומדוע מגלים הבנות וסובלנות אין סופית כלפי הטרור,בעוד אלינו באים בדרישות קטנוניות,בנושאים שאינם מאיימים על אף אדם.שלא לדבר על הרווח הצפוי לערבים לטווח הארוך יותר,אם אכן יגובש הסכם לבסוף.ברור כי הערבים בכל פעם יחפשו וימצאו תירוץ חדש-לאי הגעה להסכם-(ראו דרישות הלבנונים לגבי חוות שבע) מי שמעודד זאת,שותף ממשי לדרך הטרור.

  • 7.

    חוץ מכמה פחונים כנראה שאין יותר בעיות בעולם (ל''ת)

    אנטישמיות במיטבה, 12/06/09 00:33

  • 6.

    או''ם שמום - מה עם גלעד שליט ? על זה אין לך מה להגיד? (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 12/06/09 00:33

  • 5.

    נראה שכל העולם נגדנו

    אלעד, 12/06/09 00:23

    ממש מזכיר נבואה ... יכול להיות שזה אמת?!
    אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים.

    לכל החושבים שנסיגה מיו''ש תביא שלום. ניפגש במקלטים בת''א הכבושה.

    לא האמנת שאמרו את זה לפני שפינו את עזה וראינו מה קרה...

    שיהיה לנו בהצלחה!

    עם ישראל -- תתעוררו!!!

  • 4.

    העמדה שלו מעניינת לי את התחת (ל''ת)

    אלכס, 12/06/09 00:14

  • 3.

    UN/EU vs Israel

    Magshim, 12/06/09 00:12

    if it is EU or UN, not changes - especially with Europe - as they never wanted to help, and achieve peace in the Mideast - due to their economic, massive market - bottom line - will NOT LET ISRAEL benefit from its ''local market'' - 65 years ago, they almost succeeded, they are paying few hundred million to shut FEW elements – but to keep the lucrative money making – arms , commercial export and dominating THE kingdoms and governments – who should be out of business.
    Never again

    • לא הבנתי מה בדיוק אתה רוצה אבל אתה צודק! (ל''ת)

      איש, 12/06/09 01:35

  • 2.

    מה לעשות שהוא צודק, והעם שלנו טיפש ועם יצר הרס עצמי (ל''ת)

    ציוני בעד הפרדה, 12/06/09 00:07

    • בטח שיש טיפשים בעולם, אם לא, לא היינו שומעים עליך.

      ברעם , 12/06/09 01:18

      תגיד לי, נאיבי טיפש, מתי שמעת את האום מתערב בסומךיה, סודן, צפון קוריאה, סין, ועוד מקומות בעולם שהאום אפילו לא מכיר? עד שתבין שהארגון הזה מנוהל על ידי ערבים ותומכיהם לא נפסיק לשמוע על טיפשים כמוך.

      • הי, ברעם,

        אור18, 12/06/09 02:36

        אני דוקא שמח שיש ''אידיוטים בעד הפרדה'' כי בזכותם שמענו דברי טעם מפיך ותודה.

        • הי הי ברעם צודק (ל''ת)

          בדוק , 12/06/09 07:39

    • רגע - אסור לך בתור ציוני בכלל להיות על האדמה הזאת ...

      ג'לאל , 12/06/09 07:13

      איפה יש הוכחה בהיסטוריה של העם היהודי שיש לך זכות להיות פה?

      • אינך קורא ממילא את תגובתי על כן ארשום אותה בפעם האחרונה....

        יחיאל כ, 12/06/09 08:32

        זכותנו על הארץ הזו אינה ניתנת להפקעה והיא רשומה בהחלטות משפטיות וחוקיות של חבר הלאומים שבשנת 1922 קבע בועידת סאן רמו את זכותו של עם היהודי לבנות בית לאומי על ארץ ישראל כולל עבר הירדן המזרחי לעם ישראל. האמנה אושררה על ידי כל 51 מדינות חבר הלאומים ואינה ניתנת להפקעה. זהו מסמך גם היסטורי וגם משפטי שקושר את הארץ הזו לעם ישראל ולא לעם אחר.
        בריטניה קיבלה את כתב האמנה ליישום החלטה זו על מנת לסייע לעם היהודי להקים כאן את הבית הלאומי לעם היהודי. ממש כפי שקבעה הוועידה כי צרפת תקבל את כתב האמנה על סוריה ולבנון להקמת מדינה לאומית ערבית. כתב זה מוכר גם בשם המנדט על ארץ ישראל . הבריטים נשארו נאמנים לשם שניתן לאיזור על ידי הטורקים וקראו לשטח זה פלסטינה -א''י.

      • ממילא אינך קורא , על כן ארשום תגובתי בפעם האחרונה.....

        יחיאל כ''ץ, 12/06/09 08:52

        אציג בפניך עובדות היסטוריות .
        עובדה אחת לא דתית - בוועידת סאן רמו בשנת 1922 אישררו 51 מדינות שהיו חברות בארגון חבר הלאומים (ארגון הקודם לאו''מ) כי ארץ ישראל כולל עבר הירדן המזרחי(מה שהיום היא ממלכת ירדן) , הוא שטח מיועד להקמת המדינה ללאום היהודי בארץ ישראל. זכות זו אינה ניתנת להפקעה.זהו מסמך היסטורי , משפטי חד משמעי שהארץ הזו שייכת לעם היהודי על מנת להקים בו את מדינת הלאום של העם היהודי.
        ממשלת בריטניה אז, קבלה את כתב האמנה על מנת לסייע ליהודים ליישם את ההחלטה הזו . זה כתב האמנה שמשמש מסמך משפטי ושנקרא המנדט הבריטי על ארץ ישראל.כדי להבין את העניין , על סמך החלטות וועידה זו קיבלה , במקביל צרפת את המנדט על סוריה ולבנון על מנת להקים שם מדינה לערבים.
        האו''מ כיורשו של חבר הלאומים היה לשמור על החלטת חבר הלאומים אבל הוא התעלם ממסמך מישפטי של וועידת סאן רמו וחלק את הארץ שנועדה לעם היהודי .
        עובדה שניה - דתית. אפילו בקוראן שהוא הספר הקדוש למוסלמי אומר מוחמד כי ארץ ישראל נועדה לעם היהודי. האם אתה ומאמינים אחרים כופרים בכתוב בקוראן הקדוש לכם? .
        בוא נזכיר גם עובדה היסטורית נוספת . היכן כתובה ירושלים בקוראן הקדוש שלכם? - נכון אפילו לא פעם אחת. כמה פעמים מוזכרת ירושלים בתנ''כ שהוא הספר הקדוש ליהודים? -נכון כ 800 פעם. אז למי שייכת הארץ? למי שייכת ירושלים?
        עובדה היסטורית שלישית - על פי החלטת החלוקה של ארץ ישראל בגבולות המנדט הבריטי משנת 1947 חולקה הארץ למרות החלטות וועידת סאן רמו לשתי מדינות אחת יהודית והשניה ערבית אלא שהערבים סירבו לקבל את החלטת האו''מ ופתחו מיד במלחמה על מנת לחסל את המדינה היהודית כאן. בכל שנים בהם קיימת מדינת ישראל , למעחלה מ60 שנים , אתם הערבים מסרבים לקבל את העובדה שישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. מבקשים במלחמות לחסל את המפעל הציוני. כן זה המפעל שהפך מדבר שממה לארץ נושבת. אינכם רוצים לחיות לצידנו , אתם רוצים לחיות פה במקומנו. אחרי שלא צלחה ידכם במלחמות אתם מנסים בדרכים דיפלומטיות לחסלנו ואנו, לצערך ולצער שכמותך , מסרבים להתאבד.

        • הוא לא מגיב - כי הוא בוחן את הידע של כל אחד - אם הוא יודע את

          בדוק , 12/06/09 12:08

          הסיבה להיותו יהודי ולשורשים של עם ישראל. עברת את המבחן. לכן לא תבוא תשובה.

      • יופי ערבי !

        השומר הצעיר , 13/06/09 09:28

        אני בטוח שאינך ערבי -ז"א רמת התאים העפורים שלך במוח היא אפס -בדיוק כמו אצל כל השמאלנים ההיסטריים במדינה ! רק אל תבכו!- שבת יום של כיף..אז אתם סעו לנעלין מוקדם,קבלו את המכות השבועיות,בתקווה לקצת כדורי גומי לפחות...רוטינה זה רע ! כמה שאתם עלובים...שמאל מסכן..

  • 1.

    לא שמעתי עד היום איש משרד החוץ אחד ויחיד

    אאא, 12/06/09 00:06

    שיכול לספק סיבה אחת מוצלחת למה ישראל ממשיכה להיות חברה בארגון המיותר והאנטישמי הזה?
    החברות של ישראל בארגון נותנת לו עוצמה ולגיטיממיה.ברגע שנפרוש ממנו נוכל להתעמת עם המהלכים שלו הרבה יותר טוב.
    גם לא נהיה תלויים בארה''ב שתטרפד הצעות נגדנו.