• 59.

    הם רק דואגים לנו

    ilwk , 05/07/09 10:25

    אמר אביי: לא חרבה ירושלים אלא בשביל שחללו בה את השבת, שנאמר [יחזקאל כב,כו] [כהניה חמסו תורתי ויחללו קדשי בין קדש לחל לא הבדילו ובין הטמא לטהור לא הודיעו] ומשבתותי העלימו עיניהם ואחל בתוכם.

    (שבת קיט,ב)

  • 58.

    המשטרה דורשת כי הם קיבלו הוראות ממשרד ראש הממשלה!

    benzi. a, 13/06/09 22:10

    ישראל הופכת בהדרגה למדינה חומניסטית. ואת התוצאה ההרסנית הזאת נוחכנו כולנו בעיר ירושלים. רק נאיבים יכולים להאמין שהמשטרה דרשה לסגור את החניון כדי שיהיה שקט עם החרדים. הרי ידוע לכולנו שהחרדים יושבים חזק בממשלתו של נתניהו והוא מבחינתו מוכן לוותר להם על הכול וככול שהם ידרשו. כך יצא שבירושלים החרדים התפרעו וקיבלו את מבוקשם כי המשטרה קיבלה הוראות מהשלטונות ואפשר מלשכתו של נתניהו ויתכן שנתניהו עצמו וזה התוצאה . ומה הלאה ? זה רק התחלה עוד מצפים לנו חוקים חומניסטים מהאייטולות האלה שותפיו של נתניהו בממשלה. איכסססס.

  • 57.

    להחזיר את החרדים לפולניה - שמה הם שייכים... (ל''ת)

    הפריץ, 12/06/09 19:50

    • להחזיר את החילוניים לאח הגדול

      נורית, 14/06/09 13:59

      חסר לך עומק

  • 56.

    איפה כתוב שצריך בכלל להיות כתוב משהו? (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 15:07

  • 55.

    לא מאמינה שאפילו

    yehudith, 12/06/09 14:26

    שוקל להיתקפל. שמחתי שיש בין ראשי הערים גבר , כנראה שגם הוא סמרטוט . מי שלא רוצה שלא יחנה ויסע בשבת , אבל שראש עיר יעזור לכפות את דעתם של סוחטי הדם , ואלה שמתחמקים ממילוי חובתם,,,,,לא האמנתי ,,, הערכתי אותו אחרת

  • 54.

    הגיע הזמן שכל אחיי היהודים יישמרו שבת במדינת ישראל ! (ל''ת)

    בית חב''ד, 12/06/09 12:00

  • 53.

    ירושלים לא מוזכרת בקוראן ולו פעם אחת ! (ל''ת)

    משקיף, 12/06/09 11:58

  • 52.

    לג'לאל: הנה הזכות שלי להיות כאן, אלוהים דיבר אליי ואמר לי

    Mother Superior , 12/06/09 09:59

    שאני יכול להישאר כאן גם אם אני לא מקיים מצוות וכופר בו, ושהוא עדיין יאהב אותי.

    ממש לפני כמה דקות.

    מה תעשה עכשיו?

    • את זה כל אחד יכול לטעון. אבל אין לך הוכחה שמגבה את הטיעון הזה

      ג'לאל , 12/06/09 10:31

      ליהודים האמיתיים (אליהם אתה לא שייך) יש!

      • באמת דיברתי אליו בפרטיות (ל''ת)

        אלוהים, 12/06/09 11:50

    • אצל היהודים הוא דיבר מול מיליונים של אנשים - וזה גם כתוב בקוראן

      ג'לאל , 12/06/09 10:33

      אבל מה שאתה טוען אי אפשר להוכיח ואי אפשר לדחות. ולכן זו לא הוכחה!

      ואם אתה אומר שאת מה שהיה בהסטוריה של היהודים בנתכ אי אפשר להוכיח - אז אני אומר לך באותה מידה את המהפיכה הצרפתית אי אפשר להוכיח וגם את ההכרזה באום אי אפשר להוכיח.

      כי אם אתה כופר בעובדה היסטורית אח. אתה פותח את הפתח לכפור בכל עובדה הסטורית אחרת.

    • אבל טיעון כמו "אלוהים דיבר איתי בפרטיות ונתן לי זכות כזאת או אחרת"

      ג'לאל , 12/06/09 10:34

      אינו ראוי להחשב בגדר עובדה הסטורית עם תוקף לזולת.

      במקרה הטוב זה נחשב כעובדה היסטורית תקפה לפסיכיאטר.... אז קדימה תקבע תור

      • אבל זה בדיוק המצב באסלאם-זה מה שטען מוחמד.. (ל''ת)

        חחח, 12/06/09 18:00

      • אז מה אתה אומר? שמוחמד וישו שקרנים?

        שאול , 12/06/09 18:10

        הרי אלוהים דיבר אליהם בפרטיות.

    • גם איתי אלוהים דיבר היום..לא הפסקנו לצחוק עליכם (ל''ת)

      זיו, 12/06/09 20:43

  • 51.

    יש להביא המאבק מול החרדים לידי הכרעה.

    מרזוט , 12/06/09 09:51

    כניעה להם - תעודדם להמשיך במעשיהם.

    את הדתיים אנו לא מחייבים לכבור על שום חוק מחוקי הדת.
    אס למה הם מבקשים לחייב חילוניים לבצע צווים דתיים?
    אין לבצע בשם הדת שום מעשה כפייה.

    מרזוט

  • 50.

    ברקת, נכנעתה לאלימות... ובגדתה באמון בוחרייך... (ל''ת)

    מה חילונים עושים בירושלים??, 12/06/09 09:29

  • 49.

    ברקת, נכנעתה לאלימות... ובגדתה באמון בוחרייך... (ל''ת)

    מה חילונים עושים בירושלים??, 12/06/09 09:26

  • 48.

    הדת זו סטייה, שיסתובבו להם בתוך הבתים שלהם עם הלבוש המכוער שלהם....

    יאיר, ירושלים., 12/06/09 09:04

    נמאס כבר מהחרדים- מלחמת האזרחים קרבה וובאה - הרבה יותר מהם ממה שכולם חושבים.

    • גם אתה סוטה שפלש לאדמה לא-שלך. אין לך זכות בשום מקום בהסטוריה להיות פה

      ג'לאל , 12/06/09 09:32

      תחזור לאיפה שיצאת...

      או שתתן הוכחה איפה כתוב בהסטוריה שיש לך זכות להיות פה ...

  • 47.

    באמת מפריע? אשמח לתגובה

    מאיר, חו''ל, 12/06/09 08:52

    אני אמנם אדם דתי, וירא אני שמא תמצאו בי שמץ פסול, אבל אינני מבין את טורף הכעס של החרדים. אני מבין שחניה בשבת היא עבירה גדולה ושמנוחה אמיתית יכולה לבוא רק על ידי זריקת אבנים ובריחה מדהירות הסוסים, אבל האם באמת אי אפשר לשמור שבת כאשר מסביבך אנשים מחללים שבת? הרי כאן בגולה יש מקומות רחמנא לצלן בר מינן שלא סוגרים כבישים, ובכל זאת אנחנו כולנו שומרים שבת ולא מתעמתים עם המשטרה.האם השבת שלכם כל כך חיצונית שאינכם מסוגלים לשמור עליה בפנימיותכם? אשמח לשמוע תגובה.

    • חניון ציבורי-הופך את החרדים לשותפים לחילול השבת-מה לא מובן ? (ל''ת)

      אין בעיה עם גויים ש''מחללים'' שבת., 12/06/09 18:02

  • 46.

    חרדים מסריחים מטונפים, פרימיטיביים, אלימים וטיפשים (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 12/06/09 08:11

    • *מהנהן* (ל''ת)

      Mother Superior , 12/06/09 08:36

      • היית צריך לכתוב "מחרחר" כמו החזיר שאתם מרוסיה אוכלים (ל''ת)

        ג'לאל , 12/06/09 08:54

        • מה רע בחזיר? חיה חמודה מאוד, ואני גם בטוח שטעימה מאוד. (ל''ת)

          Mother Superior , 12/06/09 09:06

          • עוד לא נתת לי תשובה - באיזה זכויות אתה כאן?

            ג'לאל , 12/06/09 09:14

            הסטוריות? דתיות? לאומיות ?

            • נתתי, לך תבדוק, קבל שוב

              Mother Superior , 12/06/09 09:21

              אם תוכיח לי שהאדמה הזאת שייכת לעם שלך, אעזוב.

              • אמרתי יש לנו זכות הסטורית דתית ולאומית להיות כאן

                ג'לאל , 12/06/09 09:35

                ולך אין .... על פי האום גם את לא שייכת לכאן ... כי הם החליטו על מדינה לערבים ומדינה ליהודים ... אז מה את עושה פה ??

                גם בלי שום זכות הסטורית דתית ולאומית ... אז מה את בדיוק?? כלום!!

                • נו אז מה אתה רוצה? האו"ם אכן החליט על מדינה יהודית, וכצאצא ליהודים

                  Mother Superior , 12/06/09 09:41

                  מקומי כאן, גם בחוק, כאדם שנולד כאן, עד שאחליט אחרת.

                  • כל אחד שטוען שהוא נולד ליהודים הוא יהודי?

                    ג'לאל , 12/06/09 09:48

                    ממתי זה?

                    טענה זה טענה - זה עדיין לא אומר שאתה יהודי ...

                    • אתה אמרת בעצמך שמי שנולד לדת מסויימת הוא בן אותו דת (ראה אובמה)

                      Mother Superior , 12/06/09 09:51

                      חוץ מזה, הדבר החשוב הוא שאני ישראלי.

                • נו לא ענית לי? תראה לי שיש לך זכות להיות כאן או שהאדמה שייכת לך.

                  Mother Superior , 12/06/09 09:42

                  אם תוכיח לי, מבטיח לעזוב.

                  • האום הוכיח ליהודים וערבים - אתה לא זה ולא זה!

                    ג'לאל , 12/06/09 09:47

                    החוצה אדוני אתה פולש אוכל חזיר

                    • חהחהחהחה איזה חמוד אתה! חמודי את חמודי את חמודי!!! (ל''ת)

                      Mother Superior , 12/06/09 09:52

              • אדם כמוך שאין לו עם והסטוריה הוא חוליה מנותקת ממציאות העמים בעולם

                ג'לאל , 12/06/09 09:36

                אתה תושב ארעי ופולש שלא שייך לשום מקום בעולם ... כמו צועני ...

                • אני היחידי שמחובר למציאות, אתה זה שמאמין בספר פנטזיה וקסמים

                  Mother Superior , 12/06/09 09:43

                  ואני שואל:
                  למה לא הארי פוטר?

                  • אתה חי בהזיה שיש לך הסטוריה. איפה יש לך היסטוריה שנותנת לך זכות להיות

                    ג'לאל , 12/06/09 09:46

                    פה??

                    אז מי פה הוזה ... בבקשה תראה לי ...

                  • אני עדיין מחכה לתשובה על הזכות ההסטורית שלך להיות פה ...

                    ג'לאל , 12/06/09 09:49

                    תראה לי איפה זה מופיע ...

                    • העם שאני שייך אליו התגורר כאן משכבר הימים

                      Mother Superior , 12/06/09 09:53

                      חוץ מזה שנולדתי כאן.

                      • ואיפה זה נזכר בהסטוריה שהעם שאתה שייך אליו התגורר פה??

                        ג'לאל , 12/06/09 10:37

                        תראה לי איפה בבקשה ... קשה לך להוציא מהפה או מה??

                        • סלחו לי שאני מפריע...אבל פיספסתם בגדול

                          זיו, 12/06/09 20:54

                          אם לא הבנתם את זה עד עכשיו..הכל פונקציה של כח..וככה זה בכל טריטוריה בכל מקום בעולם.
                          אנחנו פה (היהודים) כי פרקטית אנחנו יותר חזקים ממכם, ושרדנו את כל המלחמות מולכם
                          ואנחנו עדיין שורדים

                          זה הכל
                          אם תהיו יום אחד יותר חזקים (חכמים) ממנו ומהצבא שלנו, אולי המקום הזה יחזור להיות שלכם (אבל לא ניראה לי...)

    • ומה לך ולהם? לפחות הם נלחמים באויב הציוני - אז הם טובים! (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 08:53

  • 45.

    להכריז על תל-אביב ,חיפה ,נתניה כעיר הבירה.

    משה, 12/06/09 08:03

    נשאיר את העיר העלובה המלאה בחרדים וערבים למשא ומתן עם הפלסתינאים ונקים עיר בירה חדשה ללא חרדים. ממילא את הקדושה של ירושליים הם מחקו מזמן.

    • מסכים !! (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 09:16

    • אבל הם יהודים שומרים את התורה. מה אתה שומר?

      ג'לאל , 12/06/09 09:17

      מה הזכות שלך להיות פה - אתה בכלל לא-יהודי מרוסיה אחד. כובש

  • 44.

    ג'לאל דוס שכמוך . עמוד דום.. ותשיר- ארץ ציון ירושלים . (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 07:47

    • חחח ... ימני מתחזה שכמוך ALOS עמוד דום ותדקלם את המשורר פיירוז !!!

      ג'לאל , 12/06/09 07:50

      :))))))))))))))))))))

      • פיירוז זה לא משורר.. עכשיו נפלת על האף . יה דוס . (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 07:51

        • משוררת .. אם לא יצא לי האות ת במקלדת אתה כבר קופץ .. דוס דוס חחחח (ל''ת)

          ג'לאל , 12/06/09 07:54

        • אני רואה שאתה מבין במוזיקה הערבית יותר מאשר ביהדות ...אתה יהודי?

          ג'לאל , 12/06/09 07:55

          חחחחחחחחחחחחחח

          • שנינו יהודים.... אתה קצת נודניק . זה ההבדל . (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 08:01

            • שנינו לא יהודים ... ואתה יודע את זה ... נודניק! (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 08:02

              • אם היית ערבי היית יודע שפיירוז אינה משוררת (ל''ת)

                ALOS , 12/06/09 08:03

                • חשבתי שאתה יודע קצת על התרהות הערבית...

                  ג'לאל , 12/06/09 08:04

                  היא הייתה זמרת לבנונית שגם כתה טקטסטים רבים

                  • נפלת על האף ...אתה דוס עילג.... ולא עשית שיעורי בית . (ל''ת)

                    ALOS , 12/06/09 08:06

                • ALOS אז לא רק שעל התרבות היהודית אתה יודע משהו מועיל. גם לא על הערבית

                  ג'לאל , 12/06/09 08:05

                  אז על מה אתה כן יודע??

                  להתחזות לאנטיוכוס וקובי באינטרנט ולדבר שטויות בלי בסיס?

                  • מה המילה הראשונה שאום כולת'ום אומרת בשיר אלף לילה ולילה דוס ג'לאל (ל''ת)

                    ALOS , 12/06/09 08:11

                    • ג'לאל הוא מתחזה עלוב, זה הרי ברור (ל''ת)

                      אורן האתאיסט , 12/06/09 08:19

                    • חה חה איזה אנשים הזויים אתם קורעים אותי (ל''ת)

                      Mother Superior , 12/06/09 08:37

                      • MOTHER - תשובה ממך עדיין לא קיבלתי (ל''ת)

                        ג'לאל , 12/06/09 08:42

                        • קיבלת קיבלת לך תבדוק, אתה כותב בכל כך הרבה מקומות עד שאתה שוכח

                          Mother Superior , 12/06/09 08:45

                          לבדוק חלק.

                    • יא חביבי (ל''ת)

                      ג'לאל , 12/06/09 08:41

                      • יא חביבי - זה המילה הראשונה בשיר אלף לילה וא לילה (ל''ת)

                        ג'לאל , 12/06/09 08:41

                        • לקח לך יותר מדי זמן לענות 30 דקות . .נפסלת . דוס ..לך תאכל קיגל . (ל''ת)

                          ALOS , 12/06/09 15:14

  • 43.

    חרד לגורלנו ולגורל העיר וציביונה

    חרד לגורלנו, 12/06/09 07:07

    לכל הקוראים תושבי ירושלים. תרכשו היום בשוק הרבה גזר וחסה כי פרנקו וברקת שפנים שנכנעים למתפרעים פורעי חוק.
    מישהו יכול להסביר איך בדיוק זה מפריע להם? הרי השכונות של החרדים סגורות בשבת לכניסת כלי רכב.
    מה בכלל בין שמירת שבת לאלימות, לקריאות גנאי ולשריפת צפרדעי אשפה.

  • 42.

    למה החרדים הללו לא מונעים את ''מצעד הגאווה'' בירושלים ?

    נועם שלח, 12/06/09 06:56

    איזה ''גדול'' זה יהיה.... רק לדמיין את שתיי המחנות הללו ניצים כאשר הגייז ערומים כדי להביע את מחאתם והשטריימלך מצד שני וואוו לא יכול להיות מופע מדהים מזה 

  • 41.

    מעולם לא היו כל היהודים דתיים . תמיד היו חילוניים.

    ALOS , 12/06/09 04:57

    ומעולם לא פסה עבודה זרה מישראל אמרו חז"ל
    זה מה יש .

    • העם היהודי נוצר בהר סיני מתי שקיבלתם תורה! ומתי נוצר העם החילוני?

      ג'לאל , 12/06/09 06:02

      מתי נוצר העם החילוני? באיזה ארוע ...

      בושה שערבי יודע יותר על העם שלך מאשר אתה בעצמך יודע ...

      עכשיו זה נכון ... תמיד היו אנשים רעים וכופרים בעם שלך ... ותראה מה ההתנכ והנביאים שלכם אומרים עליהם ... ותראה מה קרה להם ...

      • מתי יוציאו חוק שלחרדים אסור להשתמש באינטרנט? (ל''ת)

        blabla11 , 12/06/09 07:23

        • מתי שכל הכופרים הציונים יצאו מפה כנראה :)

          ג'לאל , 12/06/09 07:51

          אבל לי עדיין יהיה מותר להשתמש כי אני לא חרדי ולא יהודי חחחח

      • אתה אל תקבע לי מתי נוצר העם היהודי בחורצ'יק . תלעס חוביזה . (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 07:42

        • אהה כן? אז מי אתה תקבע?? בבקשה אני מקשיב ... (ל''ת)

          ג'לאל , 12/06/09 07:50

          • אל תקשיב לי תקשיב לשוטרים שיפליקו לך ביום שבת יה דוס (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 07:53

        • עוד אחד שטוען שהוא יהודי - ולא יודע לתת מה הסיבה למה הוא יושב פה

          ג'לאל , 12/06/09 07:52

          בושה וחרפה ...חחחח

          • כתוב בספר במדבר "ויסעו בני ישראל .. ויחנו ". החניון חייב להיפתח . קאפי (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 07:55

            • ומה הקשר שלך לספר הזה בדיוק? (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 07:56

              • הקשר הוא ביני לבין קוני . לא ענין להסביר לכל דוס . (ל''ת)

                ALOS , 12/06/09 08:02

                • אז לך מפה לקונך (ל''ת)

                  ג'לאל , 12/06/09 08:35

                  • לא נאה לך ? לך בעצמך. החניון יפתח . זה מה יש . (ל''ת)

                    ALOS , 12/06/09 15:11

  • 40.

    קיבל שכל הבחור. (ל''ת)

    ניר, 12/06/09 03:20

  • 39.

    רבי ג'לאל מתכוון להפגין נגד פתיחת החניון.. נו שויין (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 02:34

    • אני מוכן גם להפגין נגד הכיבוש של הציונים כאן. ואני יעביר אתה חומר שאני

      ג'לאל , 12/06/09 05:29

      יודע לכל העולם הערבי וגם למדינות אחרות ...

      כל מה שאני לומד פה אני יעביר להם החוצה

      • אתה קצת עילג ג'לאל . ידעת זאת ? (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 07:43

        • וגם קצת יודע יותר הסטוריה על העם שלך ממך ;)

          ג'לאל , 12/06/09 07:57

          חחחחחחחחחחחחחח

        • ב"הנחה" שהוא העם שלך ... חחח

          ג'לאל , 12/06/09 07:57

          סיכוי טוב שלא

          • אז אתה מודה שאתה עילג (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 08:04

            • עדיין לא קיבלתי ממך תשובה ... אתה בור?? (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 08:43

            • אם אתה טוען שאתה יהודי - איפה כתוב שיש לך זכות להיות כאן

              ג'לאל , 12/06/09 08:43

              מה כל כך קשה ???????????????????????????????????????????????????????????

  • 38.

    לג'לאל המלומד

    ארז, 12/06/09 02:32

    איפה מוזכר בהיסטוריה שארץ ישראל שייכת לערבים? אתם פלשתם לארץ הזו אחרי מלחמת העולם הראשונה ב 1918. וכמו שאתה בטח יודע, כשהתחילו העליות לא''י אף אחד לא פלש לאדמותיכם, נהפוך הוא, הייתה ועדת חלוקה ב 1947, הערבים כמובן התנגדו ואז מה קרה?? מלחמה שנכפתה עלינו. מה לעשות שניצחנו למרות שאיבדנו 6000 חללים. אז עכשיו תגיד לי, מי בעצם הפולש כאן???
    תפסיק לטחון את המוח עם המילה ''כיבוש'' כי אין דבר כזה. זו המצאה של הערבים בשביל להשפיע על דעת הקהל העולמית. מעניין שאף אחד לא מכנה את האמריקאים\\אנגלים\\אוסטרלים כובשים...רק היהודים כובשים ??
    http://www.geocities.com/harrymandelbaum/arabs.html

    http://www.therightroadtopeace.com/infocenter/Heb/Arab1948.html

    • ואתה עונה לי בשאלה? זה העם הנבחר? לא יודע לענו לענין? שאלתי איפה כתוב

      ג'לאל , 12/06/09 04:26

      בהיסטוריה שזה המקום שלכם ומגיע לכם?

  • 37.

    מר ברקת אתה פחדן !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח פשוט , 12/06/09 01:58

  • 36.

    בעוד אלף שנה המדינה הזאת תהיה חלק מאפר ההסטוריה

    התורה היא זו שבנתה את עם ישראל, 12/06/09 01:49

    בעוד אלף שנה המדינה הזאת תהיה חלק מאפר ההסטוריה ובבית הקברות ינוחו בכבוד השאיפות, המושגים, התרבות והפעילות של תושביה. לומדי התורה ימשיכו לחיות לפעול ולעמול ולהתבונן בעולם כאדם במוזיאון של פסלי חימר.
    התורה היא זו שבנתה את עם ישראל, היא זו שהחזיקה את עם ישראל למעלה משלושת אלפים שנה והיא זו המייצרת את בני העם היהודי של הדור הבא. כל השאר ''כהבל נדמו'' וזה בדיוק גם נחלת חלקם.

  • 35.

    וירא החרדי את כל אשר עשה, ויאמר כי טוב, וימשך להפגין...

    בני, 12/06/09 01:48

    ...ויאמר החרדי, נסגור את כל הכבישים והחניונים בשבת.

    ספר תולדות ירושלים החופשית, פרק אחרון, פסוקים א'-ב'

  • 34.

    האמת על המצאת העם ה"ציוני"

    ג'לאל , 12/06/09 01:40

    כל המדינות של היהודים שהיו כאן במשך אלפי שנים היו רק מדינות יהודיות-דתיות ...

    יושוע כבש את הארץ עם בני ישראל אחרי מצרים בהוראת האלוהים.

    עזרה הנביא שבא לכאן ממסופוטמיה אחרי שנבוכד-נאצר גירש מפה את היהודים בא לפה בשם הדת היהודית הידועה לכול העמים מסביב

    המלכים החשמונים שהם הקימו פה עוד מדינה יהודית - עשו את זה בשם הזהות שלהם כיהודים בני הדת היהודית....

    אז כל המדינות שהיו כאן לפני השקר הציוני שהתחיל לפני 100 שנים - היו כאן במשך אלפי שנים בזכות הדת היהודית. כיום חיים למעלה מ-70 אחוז באוכלוסיה ה"יהודית" שהם בעצם לא יהודים - הם שייכים לכת הציונים.

    הציונים לאחרונה הרגישו מאויימים והכניסו לפה כמעט מיליון לא-יהודים מרוסיה ועוד מקומות אחרים. באיזה זכות יש לרוסים לא-יהודים צלבנים להיות על האדמה זאת מערבים על פי ההשקפה היהודית?? זה בלוף זה לא יהודים זה ציונים.

    ולציונים אין שום זכות כאן - הם התחילו לפני 100 שנים אין להם שום הסטוריה בכל היצירות של העם היהודי והמקומות בהם מוזכר העם היהודי. כי תמיד היהודים מוזכרים באופן ברור כעם של התנכ ועם של התורה ועם של הדת של מושה - באף מקום בהיסטוירה של העם היהודי לא מוזכרים ציונים.

    • אתה צודק, אבל מה למוסלמי ולשיקולים מוסריים? (ל''ת)

      כתוב בתורה על ישמעאל - על חרבך תחיה!, 12/06/09 01:48

      • זה כתוב על עישו לא על ישמעאל - בושה שאת הלא יודע תורה שלך

        ג'לאל , 12/06/09 04:27

        "על חרבך תחיה"

        • ישמעאל? ידו בכל ויד כל בו?..בחור טוב . (ל''ת)

          ALOS , 12/06/09 04:46

          • את כל השקר של ה"עם הציוני" שהמצאתם אני יעביר לעולם ולכל המדינות

            ג'לאל , 12/06/09 05:30

            אתם שקרנים - זה לא המקום שלכם בכלל

          • ומה הקשר שלך לישמעל או ליהודים בכלל? אתה סתם תושב ארעי כובש שלא שייך ל

            ג'לאל , 12/06/09 06:02

            לפה ...

      • הוא לא מוסלמי אלא חרדי קיצוני עם חצ'קונים על הפנים (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist , 12/06/09 05:36

        • אתה מתבייש שערבי יודע יותר על ההסטוריה של העם שלך מאשר אתה ?

          ג'לאל , 12/06/09 06:03

          בתור יהודי ?

          האמת אני יודע גם יותר על הציונות מאשר אתה בתור ציוני יודע ...

        • אתה לא יהודי - אתה ציוני עם שקר וגניבת אדמה על הפנים (ל''ת)

          ג'לאל , 12/06/09 06:04

    • ממתי מותר לחרדים לשוטט באתרי תועבה עם תמונות של בחורות? אתה טמא.

      blabla11 , 12/06/09 07:25

      ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

      מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), מנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים, וירושלים ה"קדושה" מבחינתם לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן!


      ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

      סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית כדי לשמש כל עבודה זול לאנגלים והתורכים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

      לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

      אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

      ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

      כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

      השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

      על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

      לא רוצים? לא תקבלו !

      בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

      או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחוו נגדנו באינספור מלחמות השמדה).

    • תמיד היו בני העם היהודי שהאמינו באלים אחרים ולא ביהוה

      אורן האתאיסט , 12/06/09 08:21

      זה מוזכר הרי איפלו בתנ"ך. קרא ספרות על זה, למד. היהדות היא עם קודם כל, ולא דת.

  • 33.

    פשוט להתפעל מהרדידות האיומה אותה מפגינים המגיבים החילונים בתגובותיהם (ל''ת)

    פירותיו של ''חינוך'' מחדש של העם היהודי..., 12/06/09 01:29

  • 32.

    לומדי התורה הנם הזכות היחידה של מדינת ישראל דהיום

    מה זכות הקיום של מדינה חילונית אירופאית בארץהקודש?, 12/06/09 01:28

    לומדי התורה הנם הזכות היחידה של מדינת ישראל דהיום. המדינה שקמה תוך גזילת אדמות הערבים והפיכתם לפליטים, המדינה שנופפה בתנ''ך כהצדקה ליצירת הבעיה הפלסטינית בו בשעה שעשתה מאמץ עילאי לדרוך על התנ''ך ולרמוס אותו עד דק, אותה המדינה שאפשרה לאנטישמיות חולנית מן הסוג המבחיל והמאוס ביותר להשתולל בעיתוניה ובמוחות תושביה - אותה מדינה אין לה זכות קיום בארץ הקודש בלב לבו של עולם ערבי עוין.
    מדינה חילונית אירופאית המקשקשת הבלים על דמוקרטיה ובשורות ריקות ועקרות שכאלו והמקזיה מזה למעלה ממאה שנה דם בשם ההבלים הריקים הללו, כאשר גם לה עצמה לא ברורה היום סבת קיומה והכדאיות בקיומה, למדינה האומללה הזאת תתכן רק זכות אחת - כמותם של לומדי התורה.
    רק בשל התורה הפורחת בישראל ובנייתו מחדש של עולם התורה שחרב בשואה, רק בשל כך מוצדק קיומה של המדינה האומללה הזו. הטפשים הרועדים מזעם למקרא ידיעות שכאלו אינם יודעים כי בכך הם כורתים את הענף שעליו המדינה המרוקנת מכל תוכן אמיתי הזאת יושבת.

    • התורה לא הזכות של מדינת ישראל. השטן הוא הזכות של המדינה

      ג'לאל , 12/06/09 07:19

      כי המדינה הזאת לא עשו על התנכ שלכם ... זה קבוצה של אנשים כופרים שהמציאו עם חדש לפני 100 שנים וקראו לו עם ציוני.,.. והם טוענים שיש להם זכות לשבת פה על האדמה הזאת כמו הסובוטניקים

  • 31.

    רק לחרדים החיים על פי התורה במלואה יש זכות על ארץ ישראל

    מאיפה החילונים האתאיסטים נפלו לכאן?, 12/06/09 01:26

    1. היו כאן חרדים הרבה לפני שהרצל החליט משום מה לוותר על אוגנדה. אנשי היישוב הישן שהיו חרדים היו כאן הרבה לפני הציונים ומי שצריך לספק הסברים מדוע בארץ הקדושה בעולם הוא הקים את המדינה אולי האתאיסטית בעולם הם דווקא הציונים.
    2. מדינת ישראל היום היא המדינה המסוכנת ביותר היום בעולם, לא רק בשל העובדה שהיא מוקפת במיליארד ערבים השואפים לזרוק את תושביה לים אלא שגם מבחינה סטטיסטית, מיום הקמתה של המדינה בשום מקום בעולם לא נהרגו ונהרגים יהודים יותר מאשר במדינה שהבטיחה בטחון פיזי לתושביה ונכשלה בכך כשלון חרוץ.
    3. ביחס לשאלה המוסרית, מי שגוזל מהפלסטינאים את אדמתם ללא שום הצדקה מוסרית לא ראוי לשום התנהגות מוסרית כלפיו. בשם האתאיזם, בשם המטרה הקדושה של לבולל את העם היהודי ולהעביר אותו על דתו ודעתו הם קבעו שארץ ישראל שייכת להם?
    רק לחרדים החיים על פי התורה במלואה יש זכות על ארץ ישראל , כל השאר הם בבחינת גזלנים ועושקים שהשתמשו באלימות כדי לזרוק שלא בצדק את תושביה הפלסטינאים מעל אדמתם. מדינת ישראל כפי שהיא נראית, גרורה חסרת זהות וחיוורת של המערב יכולה היתה לקום בכל מקום בעולם, גם באוגנדה, אז חילונים, בבקשה, להתחיל לארוז...

  • 30.

    לא להיכנע לסחטנות של המישתמטים העלובים!!! (ל''ת)

    מספיק חילונים כבר ברחו מהבירה!, 12/06/09 01:21

    • גם לעולם אסור להיכנע לבלוף שזה האדמה שלכם. אתם עם שהומצא לפני 100 שנים

      ג'לאל , 12/06/09 07:17

      ואני ידאג שכולם ידעו את זה. יהודים אתם לא!

  • 29.

    ברקת ...אם אתה סוגר ..סימן שאתה מחצלת ושרפרף סחבה ואפס (ל''ת)

    ALOS , 12/06/09 01:03

    • המטוס לברלין ממריא בעוד פחות משעה, ארוז בזריזות וטוס! (ל''ת)

      מה לטמאים ולארץ הקודש?!, 12/06/09 01:18

    • מדוע אתה כופה על החרדים את סגנון החיים הבזוי שלך? (ל''ת)

      סקרן לדעת, 12/06/09 01:20

    • הנה דוגמא להוגה דעות חילוני... (ל''ת)

      חחחח, 12/06/09 01:29

      • דוסים-מי אתם שתיכפו על ציבור שלם את אורח חייכם ? (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 04:48

        • ומי אתה שתכפה על הערבים את הצורה של החיים שלך כופר כובש

          ג'לאל , 12/06/09 05:32

          אין לך זכות להיות פה ... אין אף מקום בהיסטוריה שלך שכתוב שמותר לך להיות פה

  • 28.

    אם החילונים לא ישמרו עח סטאטוס קוו,יגיע היום בו שוב יהיה ראש עיר חרדי-

    ואז הם יתבכינו על השינויים שהוא ידרוש לעשות.., 12/06/09 00:44

    צריך לכבד את האיזון העדין שקיים-מי שרוצה לשנות-ידו על התחתונה !!!

    • תסביר לי איזה זכות יש לחילונים להיות בארץ? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 01:34

    • 70 אחוז מאלו שטוענים שהם יהודים - צריכים לצאת מפה הם כובשים (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 01:40

      • נו רבי ג'לאל .. אז מאיזו חסידות אתה . ? (ל''ת)

        ALOS , 12/06/09 02:31

        • נתחיל קודם כל מה-70 אחוז שאתה שייך אליהם ואחרי זה נדאג לערבים כמוני

          ג'לאל , 12/06/09 04:32

          תודה.

      • גלל עיזים או כבשים-הפסק לבלבל את השכל-אתה סתם יהודי מבולבל ללא דרך.

        אתה לא בורא העולם,ולא הסגן שלו-ברור ?-, 12/06/09 03:14

        אין שום עניין לקטרג על עם ישראל (גם אם טענותיך צודקות)-האחדות מובילה לחסינות,ולזכות בעם ישראל,גם כאשר הוא סוטה מן הדרך (זה מופיע בתקופה של אליהו הנביא-שם העם עבד עבודה זרה אך היה מאוחד,ולכן השם כעס על אליהו,ושמר על עם ישראל-למרות החטאים,בגלל אחדותו).
        לפי התורה-כל יהודי שלומד תורה במסירות-יכול להגן ולהציל-40,000 מעם ישראל,וב''ה ישנם רבים כאלו-כן ירבו.
        טעות היא לפנות ליהודים חילונים באופן שאתה עושה-שכן הם מוגדרים תינוקות שנשבו ! אמנם יש עניין לפקוח להם את העיניים ולנסות להציל אותם,אך זאת בדרכי נועם,ולא במניפולציות זולות,המעוררות גועל (גדוד לוחמי השם,זעם השם,גלאל וכו'').

        גם אם זהותך הייתה ערבית-(מה שמאוד מאוד לא סביר)-התורה מחייבת את כל אומות ב-7 מצוות בני נוח,ואסור לרצוח יהודים או לגזול את אדמתם.ודע כי עפ''י התורה-מגלגלים זכות ע''י זכאי,וחובה ע''י חייב.גם אם ישנה גזרה משמיים על עם ישראל,מי שמוציא אותה לפועל-יתן את הדין,כך היה עם פרעה-שכן נגזר על עם ישראל להשתעבד במצרים,אך פרעה נענש לבסוף !
        וכך יהיה עם הישמעאלים המוגדרים בתורה-פרא אדם (כפי שרואים היום כי הם גרועים אף מן הנאצים,שכן האחרונים לא היו מוכנים למות בכדי להרוג יהודים,והתאבדות לפי התורה,הינה מעשה חמור יותר מרצח,ולא כאן המקום להסביר).
        בעוד שלגויים יש את כל התנאים לחיים טובים באופן יחסי לעם ישראל (שתמיד היה נרדף)-הם מקבלים את שכרם בעולם הזה,ויאבדו לנצח,(למעט חסידי אומות העולם עפ''י הגדרת התורה-להם יש גם עולם הבא).עם ישראל עבר ועובר נסיונות קשים להחריד,את שכרו הוא יקבל רק בעתיד ! ישנה הבטחה כי עם ישראל יעשה תשובה באחרית הימים אם בטוב או במוטב.אך גם לולא זאת,לא לכם לעשות דין לעם ישראל,ובטח שלא לגזול את הר הבית המקודש לו (בנבואה מוזכר עוד לפני הקמת האיסלאם כי בהר הבית יבנו הישמעאלים מסגד).שכן אפילו היה קיים רק יהודי אחד ששומר מצוות,הזכות על מקום זה שייכת לו,שכן המקום לא רק נכבש (בציווי הבורא-שם גם הייתה עקדת יצחק),אלא נקנה בכסף מלא כפי שכתוב בתורה ! שם גם יקום הבית השלישי לאחר הגאולה המובטחת ואכמ''ל.

        לטובתך האישית,וללא קשר לזהותך-הייתי מציע לך טיפול נפשי,אך מסופקני אם תקבל עצה זו-שכן נראה כי אינך מודע כלל למצבך המעורער.

        • אדוני - גם אתה לא בורא העולם ולא הסגן שלו אז מה אתה מדבר עלי

          ג'לאל , 12/06/09 04:29

          אתה אפילו לא שומר תורה שלכם - אז באיזה זכות אתה נמצא פה ...

          אין אף יהודי שמוכן לת לי תשובה ישר ולענין?

          כי בתורה שלכם כתוב שאלוהים נתן לכם את הארץ על תנאי שאתם שומרים תורה - ואם אתם לא שומרים את התורה אז אין לכם זכות..

          • א. לא ידעתי שגם אתה נביא מודרני כמו מוחמד-כיצד כבודו מחליט מי שומר

            תורה או לא ?-מלבד זאת-לפי מה שכתבת אתה לא מכיר, 12/06/09 06:19

            גם בזכות אלה ששומרים תורה על א''י..
            ובכללהצגתי לפניך מספר דברים (ללא קשר לזהותך האמיתית-ומדוע אתה ממשיך לנבוח במקום לענות)?
            אגב הטענות שלי הן מן התורה ומחייבות גם אותך בעל כורחך (למרות שיש לך את חופש הבחירה)-כך שאני בן של הבורא,ומדבר בשם התורה !!!
            בתורה שלי כולם מכירים,ובאיסלאם כולם כופרים-הרי זו בדיחה להאמין לאדם שטוען כי בלה בלה בלה,אם כי זו לא עברה לגוי כל עוד הוא לא עובר על 7 מצוות בני נוח.. אבל הערבים היום בהחלט סטו אפילו מן הקוראן,ומתנהגים עקרונית בבארבריות שאינה מן המין האנושי כלל,וזאת בכל קנה מידה וללא קשר לדת זו או אחרת כולל האיסלאם עצמו..

        • ועוד תלמד: אסור ליהודים שומרים לפי החוק להיות באחדות עם יהודים שהם לא

          ג'לאל , 12/06/09 04:31

          1.
          לא אומרים אחרי מי שלא שומר תורה - אמן

          2.
          היין שלו הוא כמו יין של לא-יהודים

          3.
          הוא לא סופרים אותו עם 10 אנשים שצריך בשביל תפילה...

          4.
          לא קוברים אותו עם יהודים כשרים

          אז על איזה אחדות אתה מדבר?

          • רבי ג'לאל ערוך סדנאות דת לאחמדיגאד. תסביר לו סונה .ושיעה . (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 04:52

            • כל מה שלמדתי על השקר הציוני אני יעביר לאחמדינג'אד ולכל העולם

              ג'לאל , 12/06/09 05:34

              אתם שיקרתם את העולם 60 שנה. אתם לא יהודים אין לכם זכות להיות פה.

              היהודים זה עם שחי פה אלפי שנים ואתם באתם לפה בשם הציונות ולא בשם היהדות.

              הציונות זה כת של כופרים באלוהים שהתחיל לפני 100 שנה - אין אף מקום בהסטוריה שכתוב שיש לציונים זכות להיות פה

              • לא תהיה הדוס הראשון שחיבק אותו (ל''ת)

                ALOS , 12/06/09 15:09

  • 27.

    סמרטוט לרגלי ממוללי הזקנים, פשוט חרפה !!! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 12/06/09 00:28

    • רוצים מלחמה? אין בעיה, תקבלו אבל לא לשכוח מי זה שהכריז עליה (ל''ת)

      ראש העיר הבא יהיה שלנו, יהיה מעניין..., 12/06/09 00:50

    • התמקצעתם בכריעת ברך לרוצחי יהודים ולחלאות אדם, פרצופכם הברברי הוסתר (ל''ת)

      ביעילות, עתה הוא נחשף לאור השמש במלוא כיעורו..., 12/06/09 01:20

    • מעולה, פשוט מעולה (ל''ת)

      גבלס, תכתוב!!!, 12/06/09 01:21

    • עוד איש מחשבה חילוני מעורר הערצה (ל''ת)

      אוצר מילים משובח יש לך, ללא ספק..., 12/06/09 01:30

  • 26.

    החרדים רוצים להחזיר אותנו אחורה לתקופה בה היינו פרימטים ולכן אני קורא

    כופים ניאדרטלים, 11/06/09 23:38

    להם לרדת מן העץ..........

    • לא אתה זה שטוען שאביך היה בבון ואמך השימפנזה? צבוע חילוני קטן שכמותך (ל''ת)

      חזור לג'ונגל שםלא יפריעו לך לחשוף את חיית הפרא שבך, 12/06/09 01:23

    • נותרו באמתחתך עוד ''טיעונים'' מבריקים כגון זה? (ל''ת)

      פשוט להתבשם מחכמתך, 12/06/09 01:31

    • אדוני אתה עם שהמציא את עצמו לפני 100 שנים!

      ג'לאל , 12/06/09 01:41

      איפה זה כתוב בהיסטוריה שיש לכם זכות לאומית להיות על האדמה הזאת?

  • 25.

    לבורים שביניכם - פירוש המילה דמוקרטיה הוא ''ערכים חילונים ליברלים''

    החילונים הם אבי אבות השקרנים והזייפנים, 11/06/09 23:31

    היום אני מבין. הבנתי שהיהודים שבאו לכאן רצו ''יהודי חדש'' ואני ושכמותי מפריעים להם רק בנוכחות שלנו. יש דמוקרטיה ואני בוחר נציגים בדיוק כפי שהם בוחרים, אבל הם לא רוצים דמוקרטיה אמיתית . אצלם פירוש המילה דמוקרטיה הוא ''ערכים חילונים ליברלים'' אצלי לא. אז הם רודפים אותי. לא עשיתי להם דבר בחיי וגם לא אעשה. רק מה? אהבה למדינה כבר לא תהיה לי לעולם. אינני נוהג לנשק את ידי שונאי שחלקם מיחלים למותי הפיזי. ביום החג שלהם בחודש אייר אני יושב על הרצפה וקורא תהילים וקינות על חורבן היהדות. והטעות האיומה של העליה לארץ ישראל בדור הזה. זה הכל. זה מותר לי לא? אפילו לצבא שלהם הלכתי ובשנים האחרונות סתמתי את האף לבשתי את בגדי הצבא שלהם בתיעוב ועשיתי את חובתי. לא יותר מזה. ברוך ה' היום אני כבר מעל גיל מילואים. יהודי עם כל הכבוד זה רק דת. כל השאר זה גנים. מה שיהודי עושה גם גוי יכול לעשות חוץ מקיום מצוות ומסורת. במה שונים הישראלים החילונים מהגויים? בזה שהם מדברים עברית? במה שונה סדר יום של יהודי ביולוגי חילוני מסדר יום של גוי בניו יורק? בשביל זה באנו לכאן?? בשביל להיות עם ככל העמים?? לכן הם שונאים אותי . אני שומע את הקללות מאחורי גבי במקומות מסוימים. ואני מבין את סבא שלי עליו השלום שברח מאירופה כי שם קראו לו פרפלוכטע יודה (יהודי מלוכלך) עכשיו לנכד שלו קוראים גם בשמות דומים. אז מה הרווחנו?

    • אז למה שלא תעשה דמוקרטיה באוגנדה? באיזה זכות אתה כאן? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 01:36

      • התורה, שמוחמד החליט ''לשדרג'' אותה קובעת שריבונו של עולם נתן את ארץ (ל''ת)

        הקודש ליהודים, זאת בשעה שאבותיך עבדו עץ ואבן., 12/06/09 01:43

        • ואתה שומר את התורה שלכם אדוני?

          ג'לאל , 12/06/09 05:35

          כי אם לא אז על מה אתה מדבר בכלל ...

  • 24.

    ברקת הביתה

    אדיר, 11/06/09 23:23

    הוכח שחילוני לא מסוגל לשלוט בדיוק כמו שימני לא מסוגל לשלוט וכל ימני ששלט נתן שטחים

  • 23.

    פרפורי גסיסה של החילונית העלובה פושטת הרגל

    ''אידיאליזם'' חילוני דהיום-מצעד הגאווה!!!, 11/06/09 23:11

    ישנם כנראה חילונים לא מעטים העוקבים בדריכות ובחרדה אחר הפיכתה של מערכת החינוך הדתית ודרך החיים הדתית לאלטרנטיבה יחידה עבור יהודיים שפויים המעונינים שילדיהם יתחנכו בחברתם של ילדים המתנהגים כבני אדם והמעונינים לחיות בחברה שהתנהגות של חיות טרף אינה מאפיינת אותה. החברה החילונית אינה מציגה אלטרנטיבה חיובית וכל שנותר הוא להלך אימים על המתלבטים מתוך תקווה שאותם מתלבטים ישכחו את העקרון הפשוט לפיו כאשר עורכים השוואה בין חברות, יש להזהר שלא להגרר אחר מקרים קיצוניים ויוצאי דופן שאין בהם כדי לאפיין את הכלל ולהצמד למכנה המשותף הרחב המאפיין כל חברה. הנסיונות החוזרים ונשנים של מעצבי דעת קהל חילוניים לעורר את השיח הצבורי בשאלת החברה החרדית תוך השענות על מקרים בודדים מעידה על התשוקה האדירה שלהם להכפיש את החברה החרדית בכל מחיר גם כאשר העובדות מלמדות על ההפך הגמור. לא קשה לזהות את פרפורי הגסיסה של ה''אידיאולוגיה'' החילונית, הטובע נאחז אף בקש וכך אכן יש להבין את מדיניותם של העוסקים במלאכת הקודש - הכפשת החברה היהודית. זה בסדר, עברנו את כולם, נעבור גם אותם

  • 22.

    כמה תובנות מעניינות לחילונים הבורים

    מור - לוד, 11/06/09 23:05

    ארץ ישראל נגזלה בכוח מתושביה הערבים שישבו עליה על ידי המתישבים היהודים שהחליטו להקים על חשבון הילידים הבורים את מדינתם. הטיעון בו השתמשו האימפריאליסטים מאירופה היה כי ארץ ישראל הנה ארץ אבותיהם ועתה הם בסך הכל חוזרים אליה. יש לדמיין את תגובתם של האמריקאים האוסטרלים והניוזילנדים הלבנים לו תושביה המקוריים של יבשות אלו כדוגמת האינדיאנים והאבורג'ינים היו טוענים כלפיהם את אותה הטענה. כמובן שטענה שכזו אינה לגיטימית חוץ מאשר בספרי הלימוד של החינוך הממלכתי הישראלי.
    יתר על כן, גם אם האימפריאליסטים צאצאי היהודיים היו ממשיכי דרכם של אבותיהם מלפני 2000 שנה, דבר שאין להעלות על הדעת שהרי את כל מהלך החיים היהודי באה התנועה הציונית לסתור, הרי שבתנ''ך כתוב במפורש שיהושוע גרש בכוח הזרוע את שבעת העמים שישבו בה. גירוש אכזרי חסר רחמים ובלתי מתפשר וזאת מתוך הסתמכות על ההבטחה האלוקית לפיה ארץ ישראל הנה רכושו של עם ישראל.
    אבל גם אם החילונים מקבלים לפחות בתיאורים ההסטוריים של התנ''ך, הרי שאליבא דכולם ההתנחלות הראשונה של עם ישראל בארץ ישראל היתה מעשה בריונות אנטי מוסרי במובהק. השאלה הנשאלת עתה היא באיזו זכות החילוני המערבי צאצא היהודים החליט לגרש מעל אדמתו את הערבי, שזכה בה אגב מן ההפקר, לאמלל אותו וליצור טרגדיה שהולכת ומחמירה כבר למעלה ממאה שנה? על פי איזו טענה מוסרית הוא החליט להקנות לעצמו את הזכותלעשוק, לרצוח, לענות ולהתעלל בעם שלם שישב כאן בשקט ובשלווה יחסית טרם שהופיע החילוני ה''נאור'' על בשורותיו ''המתקדמות''? אני טוען אם כן כי כל קיומה של מדינת ישראל הוא בחטא, אין לה שום זכות קיום מוסרית ושום טיעון שבעולם לא יעמוד לצידה להצדקת שפך הדם הבלתי פוסק בחבל ארץ זה של העולם. כל אותם חילונים קשקשנים ופטפטנים, אלה שמנצלים כל הזדמנות להטיף מוסר ולהרבות להג ריק מתוכן אמיתי אודות ההתנהגות המוסרית וכו, יואילו בטובם להוות דוגמא, לאסוף את מטלטליהם ולהתעופף מכאן ואולי אז יהיה טעם להטות להם אוזן. עד אז, הם דומים לאותו רוצח שרצח את אמו וביקש חנינה מהשופט על שהוא יתום.

  • 21.

    אתגר לכל הציונים המלומדים:

    ג'לאל , 11/06/09 23:04

    איפה כתוב בכל הכתובים של מנהיגי הציונות על היהדות??

    ואיפה כתוב בתנכ על העם ה"ציוני"??

    מסקנה - מכל כיוון שמסתכלים אין קשר בין זה לבין זה ...


    בלוף

    • ג'לאל תתחיל לשיר -כל עוד בלבב פנימה -נפש יהודי הומיה

      ALOS , 12/06/09 00:15

      ... אתה שר ? קדימה עלה על כיסא .

      תצרח --
      ..." להיות עם חופשי בארצנו
      ארץ ציון ירושליים!!!

      יופי ג'לאל

      רד מהכיסא
      שתה מים

      נהיית ציוני

      מברוכ .

      • ומה הקשר שלך בדיוק ל"ארץ ציון ירושלים" - באיזה זכות אתה יושב פה

        ג'לאל , 12/06/09 01:37

        אתם המצאתם עם לפני 100 שנים

        • קודם כל תשיר רבי ג'לאל ..אח"כ תשאל שאלות (ל''ת)

          ALOS , 12/06/09 02:32

  • 20.

    טוב מאוד מה שהחרדים עושים לציונים - חבל שהם לא אומרים לכל העולם את

    ג'לאל , 11/06/09 22:59

    האמת עליהם - שהם כובשים ואין שום מקום בתנכ של היהודים שכתוב על הציונים.

    הציונות זה כת של כופרים שהתחיל לפני 100 שנים לעבוד על העולם שמגיע להם מדינה על האדמה הזאת.

    • אתה צודק אבל הטלנובלות המטומטמות שרטו להם את המוח (ל''ת)

      הם לא מבינים את מה שאתה אומר, 11/06/09 23:16

  • 19.

    ועל זה נאמר: פפפחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    חקלאי דרומי , 11/06/09 22:47

  • 18.

    אז משתלם להיות אלים במדינה הזו (ל''ת)

    משה, 11/06/09 22:44

  • 17.

    ארץ הקודש נגזלה ע"י הכופרים מקום המדינה!!! 2000 שנה התפללנו לא לזה!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 11/06/09 22:43

    • מה שאומר- שהתורה שלך חטפה סטירת לחי מצלצלת

      מישהו, 11/06/09 23:02

      התורה שלך אומרת ''ושבת עד יהוה אלהיך'' ואז ''ושב ה את שבותך ורחמך''.

      אך מה לעשות ששבנו לארץ זו ע''י כפירה שהיא ההיפך מחזרה בתשובה.

      עוד הוכחה לספקנים-שמה שכתוב בתורתכם זה הבל וריק

      • ''ז-ר-ע עבדיו ינחלוה וא-ו-ה-ב-י שמו ישכנו בה'' - הציונים בהחלט זרע עבדיו

        אבל מי יהנה מההנחלה? אוהבי שמו! הבנת בור?!, 12/06/09 01:13

        אין שום ספק שצאצאי הציונים החילונים לא יהיו כאן בעוד 10-15 שנה, אין להם מה לעשות בארץ הקודש, ברלין קורצת להם ולשכמותם הרבה יותר. פירות העמל הציוני יפלו (ונופלים) לידי אוהבי שמו של הקב''ה, הווה אומר הדתיים והחרדים, בדיוק כפי שמבטיח הפסוק לעיל (המקור - תהילים ס''ט).
        כמובן שהרציונל ברור, הציונות במקורה ניזונה מהאנטישמיות ומהאווירה הלאומנית ששררה במאה ה 19 באירופה. היום המציאות, מבחינת הנער הישראלי, שונה בתכלית ועל כן אין לנוער הישראלי את המוטיבציה לשמר את מפעל הציונות והדברים ידועים, מפורסמים ופשוטים.

      • גם הצלבנים הכופרים והמוסלמים הכופרים התישבו כאן. אז מה? (ל''ת)

        אם כך אתה ''מוכיח'' טעויות אתה בצרות, 12/06/09 01:14

      • הוא בתור יהודי לא יכול - אבל הערבים כבר יגרשו את הציונים אל תדאג

        ג'לאל , 12/06/09 01:24

        חחחחחחחחחחחח

        בוא תנסה להתמודד איתי!

        נראה כמה אתה חכם ונראה כמה אתה חזק פה ובכל מקום אחר

      • סטירת לחי מאלוהים לציונים : הצבא החזק במזה"ת לא יכול להכניע "אספסוף"

        ג'לאל , 12/06/09 01:26

        כמו שאתה קורא להם...

        ועוד יש כאלו שאומרים שזה אפילו הצהא האיכותי בעולם!

        וזה כבר נמשך 30 שנה

      • למישהו-אתה כזה רדוד-א. השיבה היא לשם ולא לארץ-מה שלא התקיים עדיין ע''י

        הרוב (אם כי יש שינוי עצום ומבורך). ב. הקמת מדינה, 12/06/09 03:44

        כופרת היא חלק מן הנבואות (זה מוזכר גם בגמרא בתיאור על הדור שלפני משיח:''מלכות תיהפך למינות''=השלטון יהיה כופר).כך שלמעשה התקיימו שתי הדברים:חזרת העם לארץ,והקמת מדינה כופרת.הגמרא מונה עוד הרבה סימנים אותם אנו רואים היום במדויק-(בושה גם לטיפש חצוף כמוך לא לדעת),כולל הקמת המסגד בהר הבית,והיות הארץ שוממה בהעדרנו ממנה,ופורחת עם חזרתנו.
        לקיחת הארץ בכוח ע''י הציונות-הייתה רק ניסיון עבור האדם המאמין,אך היום רואים את התוצאות-מי שכבש בכוח (ולא בזכות ע''י קיום התורה) הוא זה שמחזיר-שרון,רבין וכו''.השם לא זקוק לטובות של הרשעים,ולכן אותם הרשעים-הם גם המחריבים של היום.רק משיח יביא אותנו לגאולה השלמה.ראשי ה''ציונים'' שייכים לערב רב (מקווה שאתה מכיר ומבין את המושג),והיותם מנהיגי המדינה-הוא השכר שלהם על הצטרפותם החיצונית לעם ישראל ביציאת מצרים,זה זמני,וסופם הקרוב יהיה רע ומר.
        לא ארחיב בהסברים מדוע כך פני הדברים,אך אציין בכללות כי ישנו חוק רוחני,לפיו הקליפה-תמיד קודמת לפרי (קין קדם להבל,ישמעאל קדם ליצחק,עשיו קדם ליעקב וכו'').כך מלכות הערב רב קודמת למלכות משיח-הוא הפרי אליו אנו מצפים.אגב-גם התופעה של חצופים כמוך שיגנו את שומרי התורה,נכתבה כבר בתלמוד:''חוכמת סופרים תסרח,ויראי השם-ימאסו''-אתה רק מחזק את האדם המאמין בצדקת דברי חז''ל-באת לקלל,ויצאת מברך.. תודה !!!

  • 16.

    תראו מה קרה בפקיסטן אחרי שויתרו שם לטאליבנן שרוצה כמו החרדים להקים

    מעמק הסואט הם ימשיכו הלאה, 11/06/09 22:35

    מדינת הלכה............

  • 15.

    ברקת אפס מאופס חסר עמוד שדרה (ל''ת)

    עומר, 11/06/09 22:32

  • 14.

    החרדים האלימים יצאו ממערות הטורה בורה שלהם ותקפו ומיד הנמושות התקפלו

    כניעה לטאליבנים, 11/06/09 22:24

    במקום להלחם בהם בנחישות כמו בפקיסטן ובאפגניסטן........

    • הנח את ארץ הקודש לבניה הטבעיים, ושחרר אותך מטומאתך וחזור לברלין (ל''ת)

      לשודד האדמות החילוני הפרוע וצמא הדם, 11/06/09 23:18

  • 13.

    --------ברקת ..סמרטוט..... נכנע לאלימות החרדים? פחח סמרטוט ... (ל''ת)

    ALOS , 11/06/09 22:20

    • אתה הבריון האלים שמשתמש בכוח הזמני שניתן לך בגלל האדישות החרדית (ל''ת)

      חכה בקדנציה הבאה מה נעשיך לך ולדומיך..., 11/06/09 23:19

  • 12.

    אז לא תהיה חנייה בספרא..סוף העולם ??? שליט בשבי,מבחינתי זה סוף העולם ! (ל''ת)

    אלי, 11/06/09 22:08

  • 11.

    אין שום סיבה להצדיק את השתוללות החרדים

    דניאל, 11/06/09 22:02

    לא נשארו חילונים וכולם בורחים מירושלים

    • הם גם בורחים מארץ הקודש שאינה סובלת את טומאתם מעוררת הבחילה (ל''ת)

      הלאה אימפרטורים בזויים, חזרה לאירופה!, 11/06/09 23:20

  • 10.

    Slicha She Ani Shoel - Ani lo Ba Riv HaZe - Lo HaRov Kovea Be Maarech

    Musa, 11/06/09 21:55

    Slicha She Ani Shoel - Ani lo Ba Riv HaZe - Lo HaRov Kovea Be Maarechet Democratit..? - Be Emet

    • השאלה באיזה זכות הציונים עושים פה "דמוקרטיה" מי אישר להם? (ל''ת)

      ג'לאל , 12/06/09 01:42

      • הM-16 והF-15 אהה וגם האפצ'י (ל''ת)

        גיל, 12/06/09 21:12

  • 9.

    Ze Lo Tov Lariv - Be Emet (ל''ת)

    Musa, 11/06/09 21:51

  • 8.

    השבת בשם התורה הקדושה ניצחה!!!!!!!!! את מדינת הכפירה!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 11/06/09 21:45

    • ד"ש לג'לאל (ל''ת)

      ALOS , 11/06/09 22:20

      • ד"ש לבני עמך הסלבים במזרח אירופה (ל''ת)

        ג'לאל , 11/06/09 23:03

  • 7.

    עירייה צריכה הסכמה של מיעוט אלים לפתוח חניון....? (ל''ת)

    dd, 11/06/09 21:42

    • הסוטים של מצעד הגאווה אינם מיעוט מופרע הכופים דעתם על הרוב? (ל''ת)

      הצביעות החילונית חולנית מגעילה! חזור לאירופה!, 11/06/09 23:22

  • 6.

    כך רצוי,

    ארז, 11/06/09 21:41

    נו מה הבעייה? אני חילוני מובהק,ולדעתי,פתיחת החניון גורמת לפגיעה ברגשות הדתים,אז למה להציק להם,,אני רוצה לראות את תגובת השמאל,אם קבוצה ימנית תנסה לפגוע ברגשות המוסלמים?
    יש להיתפשר ,לבוא לקראתם ושלום על ישראל.

    • הבעיה היא

      מאיה, ירושלים, 12/06/09 00:28

      שיש אידיוטים כמוך במדינה.
      אני גם בטוחה שאתה ירושלמי נכון? מזמינה אותך לחיות פה חודש בחסות הכפייה החרדית ואז נראה האם תחליט לשקול מחדש את דעותיך הרכרוכיות והפרימיטיביות.

  • 5.

    נו, עוד ניצחון של החרדים, ירושלים כבר אבודה, לפחות תצילו לנו את ישראל? (ל''ת)

    Mother Superior , 11/06/09 21:27

    • לנו? מי זה לנו? את יהודיה בכלל? (ל''ת)

      ג'לאל , 11/06/09 23:02

      • תלוי איך אתה מגדיר יהודי, אני אזרח חילוני במדינת ישראל, ולא רוצה כאן

        Mother Superior , 11/06/09 23:22

        שלטון דת, שום דת.

        • ומה זה רלוונטי בכלל? ין לך בכלל שום זכות היסטורית כאזרח חילוני פה

          ג'לאל , 11/06/09 23:44

          תראה לי איפה כתוב שיש לך זכות לאומית הסטורית להיות פה??

          • הזכות קיימת אם כתוב או לא כתוב . תפנים ג'לאל . ככה החלטנו . (ל''ת)

            ALOS , 12/06/09 00:17

            • עם טיעונים כאלה ברור מדוע כל העולם בעד הטיעונים של הפלסטינאים (ל''ת)

              את תוצר של מערכת חינוך חולנית ורקובה עד היסוד, 12/06/09 01:16

            • החלטת טעות. עכשיו תתכוננו לעזוב :))))))))) (ל''ת)

              ג'לאל , 12/06/09 01:27

          • אין לי, אבל גם לך אין (ל''ת)

            Mother Superior , 12/06/09 03:57

            • לי יש כאן זכות הסטורית דתית ולאומית - ואיזה זכות לך יש?

              ג'לאל , 12/06/09 05:39

              הסטורית?
              לאומית?
              דתית?


              כלום ....

              • איך בדיוק? אם אין אלוהים, גם אין לך זכות היסטורית, מבחינת לאום

                Mother Superior , 12/06/09 07:59

                והסטוריה בני ישראל היו כאן קודם, והאו"ם מכיר בזכות של בני ישראל לחיות בישראל.

    • מה ליהודים ולשם ''ישראל''? חזרי לאירופה ומהר! (ל''ת)

      שודדת אדמות פרועה שכמותך, 11/06/09 23:23

      • יש קשר - הבעיה שהכופרים שלכם גם קוראים לעצמם ישראל בלי זכות

        ג'לאל , 12/06/09 01:29

        יש לכם כזה חוק שמי שלא שומר תורה הוא לא נכלל בקבוצה של ישראל -

        אסור לשתות את היין שלו

        הוא לא מצטרף ל-10 שצריך בתפילה

        אסור להגיד אחריו אמן

        וגם לא קוברים אותו ביחד עם יהודים כשרים

        העיקר הם עובדים על כל העולם שיש להם זכות לשבת פה

        • יש יהודים חרדים יש דתיים יש מסורתיים ויש חילוניים ויש מתחזים

          ALOS , 12/06/09 04:55

          ויש נודניקים כמו רבי ג'לאל .

          • לא יש עם יהודי - בן 3000 שנה ויש מתחזים כמוך ליהודים הגיל שלהם 100 שנה

            ג'לאל , 12/06/09 05:40

            והם יצאו נגד היהדות ונגד הדת היהודית והם עובדים על כל העולם שהם העם היהודי ומגיע להם להיות פה ...

            ואין אף מקום בהיסטוריה של היהודים שאומר שמותר לכם להיות פה

            • ג'לאל - היהודים הם עם; יש זהות גנטית בין יהודים ממקומות שונים

              אורן האתאיסט , 12/06/09 08:15

              מחקרים מדעיים מראים זאת. גם עם מדע אתה מתווכח?

              • גם הנוצרים יצאו מהעם היהודי ולחלקם זהות גנטית (ל''ת)

                ההלכה עיצבה את העם היהודי, מי אתם בכלל?!, 12/06/09 15:45

              • יהדות היא דת , בני האמונה היהודית הנם יהודים, השאר מתבוללים לכל הרוחות (ל''ת)

                קרא לעצמך בשם חדש, המושג ''יהדות'' תפוס, 12/06/09 15:46

              • ישמעאל בנו של אברהם אבינו, גם הערבים יהודים? (ל''ת)

                אין גבול לבורות החילונית, 12/06/09 15:47

  • 4.

    זו הכניעה הכי מהירה לאלימות בזמן האחרון - משטרת נמושות (ל''ת)

    אריה, 11/06/09 21:22

    • אתה דמוקרט רק כשזה משרת את הצרכים שלך (ל''ת)

      החילוני הטמבל מגלה את ערוותו..., 11/06/09 23:24

    • בפעם הבאה ראש העיר יהיה חרדי, חפש מחילות כבר מעכשיו (ל''ת)

      זכור, אתה התחלת!, 11/06/09 23:25

  • 3.

    ברקת, אכזבת!!

    מאוכזת, 11/06/09 21:20

    רק לא להכנע לחרדים!! האלימות היא לא הדרך!!

    • זה בעיה של מדינה כולה

      ליכודניק רוסי, 11/06/09 22:33

      המשטרה שלנו לא מתעסקת עם אוכלוסיות אלימות(ערבים,חרדים)מה ברקת יכול לעשות במצב כזה?מוסדות המדינה נכנעות לאלימות.כל מי שאלים לא מתעסקים איתו.

    • כפיה כוחנית על צבור שלם היא סופר אלימות. רוצה מלחמה? בבקשה! (ל''ת)

      מחרחרת ריב בזויה שכמותך, 11/06/09 23:25

  • 2.

    שימות הסרטן החרדי אנחנו רוצים לחנות.. (ל''ת)

    אני, 11/06/09 21:19

  • 1.

    כמה חבל שהשמאל שמר על סטוס קוו

    רינה , 11/06/09 21:17

    לצערי השמאל ההיסטורי,בן גוריון,וגם השמאל
    העכשוי שאחרי בן-גוריון שמרו על סטטוס קוו
    עם החרדים,ואף העניקו לחרדים כספים.את
    התפוצצות החרדית אנו מקבלים היום.

    • ירושלים משעממת

      יוני, 11/06/09 23:27

      גם אני עזבתי את ירושלים, שלמעשה הפכה לעיר דוסית.

      • תעזוב לגרמניה, ישראל כולה הופכת להיות דוסית (ל''ת)

        אין לגויים מה לחפש בארץ הקודש, 12/06/09 15:42