• 136.

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

    ElGk , 01/08/09 11:41

    הצביעו על העצומה לדמוקרטיה אמיתית בישראל

  • 135.

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

    ElGk , 01/08/09 09:59

    חתמו על העצומה לדמוקרטיה אמיתית בישראל והעבירו לחבריכם...לפני שיהיה מאור מידי

  • 134.

    זה מול זה - אובמה המרצה בקהיר דוחף זוג נעלים בפניה של ישראל

    נחום שחף , 17/06/09 12:40

    מובראק ונתניהו אינם אנשים פרטיים.
    קשה לי לחשוב על מחווה קוטבי יותר בוטה יותר, האחד מתרפס כלפי העולם המוסלמי כולל פגישה בקהיר עם מוברק, והרכנת ראש בפני מלך סעודיה, מאידך פירסום נעליו של אובמה תוך שיחתו עם ראש ממשלת ישראל, צילום שהבית הלבן בחר להפיץ בעולם כדי לבטא את יחסו לישראל.
    מצורף מאמרי "טילים על תל-אביב"
    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-38448-00.html?tag!-21-

  • 133.

    חוסיין אובמה כמוץ לפני רוח גלגול של פרעה ותפסיקו לקפץ (ל''ת)

    המגיד , 14/06/09 17:34

  • 132.

    נתניהו קרוע בין האידאולוגיה שלשמה הוא נבחר, של האידאולוגיה אותה הוא

    עמית, 14/06/09 13:48

    מייצג, את רוב העם בישראל שבחר ימין,
    מול,
    שאיפות ארה''ב.
    בחירה מעניינת לראש הנבחרים. הנבחרים.הנבחרים.הנבחרים....

  • 131.

    הוא לא שרון, וטוב שכך

    אזרח, 14/06/09 13:46

    נכון, נתניהו הוא לא שרון.
    הוא לא קיבל מיליון וחצי דולר מאנשי עסקים שקשורים ליאסר ערפאת.
    הוא לא בז לכל מינהל תקין.
    הוא לא יורק לבוחריו בפרצוף.
    הוא אומר את מה שהוא מאמין בו.

    בן כספית התרגל לראשי ממשלה שבמהותם היו נוכלים. שרון ואולמרט היו מושלמים - כל עוד הכסף זרם הם היו מוכנים למכור את המדינה.
    נתניהו, מה לעשות, הוא לא כזה.
    כמה עצוב, בן כספית. כמה טראגי.

  • 130.

    נודע לי ממקור בכיר בלשכת רה''מ,אלי יצפאן ינאם הערב במקומו של ביבי.

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 13:29

    כולם יצאו מרוצים ואנחנו נהנה,תרגום מיוחד עבור הנשיא אובמה.

  • 129.

    לא נתאבד בגלל שבוושינגטון השתלט אובמה. לא לשגאות.

    borisdo , 14/06/09 12:42

    מ. בגין חתם הסכם שלום עם מצרים והבטיח אוטונומיה בלבד. ובחוכמה.
    שלא יקום לצד מדינת ישראל, על שטח אסטרטגית,
    עוד מדינה עוינת ומתחמשת.
    כי בכך איום סכנת לקיום מדינת ישראל.
    מ. בגין חתם הסכם שלום עם מצרים והבטיח אוטונומיה בלבד. ובחוכמה.
    לא לפעול על פרובוקציה ומלכודת כצרה תווח.

  • 128.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום נזק כה גדול למדינה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:19

  • 127.

    נתנייהו הוא מנהיג של עם כפוי טובה (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/06/09 08:54

    • שלא מבין מה נעשה איתו בכול הרמות (ל''ת)

      פקק תנועה , 14/06/09 08:55

    • יש לי בעיה. לפחות אחת. למה כל תגובות השמאלנים הן שורה אחת?

      זיו_! , 14/06/09 09:30

      אוקי. ננסה לנתח את הסיבות לכך

      1. לשמאלנים יש מקלדת מיוחדת שלא מאפשרת הקלדה של יותר משורה אחת.
      2. שמאלנים לא יכולים להתרכז בכתיבה של יותר משורה אחת.
      3. שמאלנים הם פשוט פרובוקטורים
      4. למרות התדמית של אנשים אינטלטואלים ואנשי רוח השמאלנים בעצם הם רדודים ושטחיים שכל סך טענותיהם מסתכמות בשורה אחת
      5. שמאלנים פשוט מבינים שאין להם קייס והם בנסיגה ולכן סתם מנסים להרגיז ולא יותר:)

      מ.ש.ל

  • 126.

    בינימין נתניהו קרוע בין דברי שקר לבין דברי חוסר אמת !! (ל''ת)

    גמלאי מתעב ביבי, 14/06/09 08:37

  • 125.

    מקוה שנשיא המדינה מצא אוזן קשבת,אצל ביבי.עוד 12 שעות בדיוק. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 14/06/09 08:18

    • מגיב במימון גרמני (ל''ת)

      danavni , 14/06/09 08:40

      • ל 08.40 שרץ שכמוך,סגנונך מעיד על מוצאך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:10

  • 124.

    עבור מי עובד כספית ??

    danavni , 14/06/09 08:11

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ"י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ"עמית" במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה"חצי אזרחיים" של ארה"ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה"ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 123.

    1000 מילה לשכנע את ביבי לבגוד ????????????????????.. (ל''ת)

    כתבלב סייען אוייב בזוי, 14/06/09 08:08

  • 122.

    מילים מילים הן כולן דומות, המילים של כספית הכי מזיקות (ל''ת)

    קישון, 14/06/09 07:43

  • 121.

    ביבי לך תתיעץ עם אשתך , כך ניהלת את המדינה בפעם הקודמת (ל''ת)

    אורן1234 , 14/06/09 07:15

  • 120.

    אובמה מסוכן לתל-אביב!! תמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה!

    Jerusalem , 14/06/09 06:49

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

  • 119.

    בן כספית חבר נאמן של קדימה יותר מעתניאל שנלר ומופז... (ל''ת)

    קונדסון, 14/06/09 04:13

  • 118.

    אם לבני הייתה ראש ממשלה כספית היה מגנה את אובמה על היחס לישראל.... (ל''ת)

    הצביעות של כספית, 14/06/09 04:12

    • והחזירות של ליבני שלא מתביישת לעשות את הדבר הכי מלוכלך בתולדות המדינה

      וללכת יד ביד עם הטרור, 14/06/09 07:27

      נס שלא הצבעתי למכשפה הזאת!!!!!!!

      • נכון, כישפה את אולמרט שנתן בידה את תפקיד שרת החוץ

        כל קדימה מושחתת, 14/06/09 07:40

        ומשם ניסתה לטפס לכיסא היותר גבוה. ממש חוצפה לחרבן עלינו בצורה כל כך נבזית ולקרוא לעצמה נקייה.

  • 117.

    איך נציג קדימה בתקשורת-כספית,מחלק ציונים לנתניהו..מגוחך !!! (ל''ת)

    מדהים כל פעם מחדש, 14/06/09 04:11

  • 116.

    ''נתניהו מקבל ציון נכשל''ממי?מכספית? תומך קדימה שמאתרג את לבני.... (ל''ת)

    כספית הוא בדיחה עצובה, 14/06/09 04:09

  • 115.

    חיפשתי כבר ב10 מאמרים ולא מצאתי מילת ביקורת על לבני.... (ל''ת)

    האנדרטייקר(מומחה לאתרוגים), 14/06/09 04:08

  • 114.

    ביבי, מי שבחר בך - זה ימין, ולא חוסיין, (ל''ת)

    כך שבקשה, תיהיה נאמן לימין, 14/06/09 01:32

  • 113.

    כספית היקר, אתה לא איש של ראש ולא איש של לב. אלא איש של מילים

    irmi1 , 14/06/09 01:29

    שלכאורה יוצרים לוגיקה עיתונאית מסוימת מנותקת מהמציאות אבל נאמנה למילמולי מילים...

  • 112.

    חבל שאולמרט לא היה קצת יותר קרוע לפני שיצא למלחמה.

    ..., 14/06/09 01:23

    בן כספית יקר, להיות קרוע זה לא כל כך נורא.בעיקר אם מדובר בראש הממשלה.
    אם חבר שלך אולמרט,היה קצת יותר קרוע לפני היציאה האומללה למלחמה בלבנון, אולי היו לנו פחות אבדות? מי יודע?

  • 111.

    בואו נניח לרגע שהנאום יהיה מבריק. כולם ימותו עליו. נו, ואז מה?

    דידי מתניהו, 14/06/09 01:02

    ביבי לא מבין שהגיעו ספינים עד נפש

  • 110.

    ביבי אלוף בלסבך את עצמו בצרות. הנאום לא היה הכרחי, ואין סיכוי שמישהו

    ארז פנקס, 14/06/09 01:00

    יהיה מרוצה ממנו. אז למה בדיוק זה טוב?

  • 109.

    יאללה כספית. תמיכתך בהתנקנקות מוכיחה ששיקול דעתך הוא שמעון פרסי

    yaacovsh , 14/06/09 00:40

    אתה סתם כתבלב חצר של שמעון פרס שחזון השלום שלו הביא אותנו למחוזות נוראיים. ואגב: לא מדבר על "גבעות יו"ש" כי אם על כצם קיומה של מדינת ישראל. ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מדינת טרור מעל לתל אביב.

  • 108.

    ''אם זה המצב...רוב האנשים האלה לא יהיו שם בעוד שנה''

    לאן נעלם נתן שיר המעלות, 14/06/09 00:37

    בן כספית, איך לומר? שאתה לא תהייה שם בעוד שנה. באמת, אתה לא מפסיק לקדוח בראש....הלישכה, הלישכה - בא נודה, אתה מחפש סיכסוכים מתחת לבלטות (אצל אולמרט לא היו סיכסוכים- כולם חגגו עם מעטפות)
    הם לא סופרים אתך, בא נודה,
    אצל אריק מלך ישראל הייתה בן בית (או בן חווה)
    ופולישוק? משקף יותר את עולמם של אנשי קדימה
    הם באו כדי לקנות תמונות מעליזה
    תגיד, גם לך יש ברושים בסלון?

  • 107.

    תגובה 50, לא כדאי לפספס (ל''ת)

    נתן שיר המעלות לאן נעלמתה?, 14/06/09 00:13

  • 106.

    מה עושים עם שליחי מר"צ בבית הלבן? עוכרי ישראל בפעולה יחד עם אובמה!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 13/06/09 23:20

  • 105.

    מה הייתי אומר לביבי

    ערן, רינתיה, 13/06/09 23:18

    הכי חשוב שמחר שביבי יתן נאום טוב, שקול, חכם ומידתי. בלי לגמגמם, עם להתכוון למה שהוא אומר, ולא לאמר את מה שאינו מתכוון לו.
    ביבי עליך לזכור שמחוייבותך העיקרית היא לאזרחי מדינת ישראל ולא לאובמה. אל תעמעם מסרים ותשמור על כבודך כי זה הוא גם כבודנו. המשימה הגדולה שניצבת בפניך היא לאחד את מרבית העם סביב עקרון מנחה משותף ומוסכם. זה קל להגיד וקשה לביצוע. אבל עליך מוטלת המשימה. אם זה יקרה- כל סיפור אובמה ואירן וכו' לא יוכל להזיק לנו. ב''ה.

  • 104.

    מספיק עם כל החשבון הזה לגויים!!!!!!! רק ה' איתנו. (ל''ת)

    אסף026 , 13/06/09 23:15

  • 103.

    שטויות !!! לא היה, אין ולא יהיה שלום !! המציאות קובעת. ולראיה - עליית (ל''ת)

    החמאס., 13/06/09 22:55

  • 102.

    הטקטיקה של בן

    אביטבול, 13/06/09 22:54

    הוא ירד רצח על נתניהו ואולי נתניהו יתרצה יגיד לו : שמע רד ממני - ויתן לו מעט חומר אמיתי ....


    ככה זה כשבלישכת ראש הממשלה לא שמים לעברו קצוץ....

    הוא יורה לכל הכיוונים וזה מרגיש ככה. אין מילה אחת אמת !!

  • 101.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום נזק כה גדול למדינה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 22:40

    • 11.755(הידוע בכינוי נתן שיר המעלות), אממ. . מה בדיוק הוא הרס?

      זיו_! , 13/06/09 22:54

      אכפת לך להרחיב קצת יותר (נגיד שתי שורות במקום שורת מחץ אחת) על איזה נזק אתה מדבר?
      בתודה

      ההנהלה

      • אינני מסתתר מאחורי כינויים,שמי נתן .ש שם משפחה ומתגורר במעלות.

        נתן.ש מעלות., 13/06/09 23:21

        באשר לשאלתך המנוסחת בנימוס,אסביר עצמי בכנות מלאה ויותר משתי שורות.בממשלת הליכוד בראשות אריאל שרון,הצביעו ביבי וחבריו בעד תוכנית ''מפת הדרכים''.תוכנית זו מדברת מפורשות,לאחר מילוי דרישות מספר ע''י הרשות.קום תקום מדינה פלסטינית.ואכן גם לדעתי חזון למועד,אך העיקרון קיים ואני כבן הארץ הזו וכקשיש.שואף למדינה עם רוב יהודי מוחץ,לעומת קיצוניים השואפים למדינה אחת לשני עמים.לעניות דעתי באם ביבי רה''מ בנסיעתו האחרונה לארה''ב,היה מאשר כי ממשלת ישראל בראשותו מכבדת את כל ההתחיבויות הקודמות שלנו.לא היה נוצר המתח בין ארה''ב לישראל,בפרט כשמדובר על הליך וירטואלי כיום.אתה מציין כאילו ציינתי הרס,בו בזמן שאני ציינתי נזק גדול.ניסיתי להסביר את עצמי ומקוה כי אכן הצלחתי.מאחל לך המשך ערב נעים.

        • ??? (ל''ת)

          נחום שחף , 13/06/09 23:40

        • אני מעריך את התשובה הכנה והמנומקת שלך אבל איני יכול להסכים לה

          זיו_! , 14/06/09 00:03

          אני חושב שמה שאתה לא רואה זה דבר אחד פשוט.
          השלום הוא יותר מסכום חלקיו. זאת פוליטיה.
          גם ארצות הברית נסוגה בה מהתחיבויות קודמות שנתנה לשרון לפני הפינוי ב 2005.
          ממשלים משתנים ועולים מנהיגים אחרים.
          הדרך בה אתה מנסה להציג לכאורה כאילו בנימין נתניהו הוא האשם והוא הסרבן היא במקרה הטוב הקטנת ראש ומבקרה היותר קיצוני הוצאת לשון הרע.
          זכותו של ראש הממשלה לשחק את המשחק הפוליטי כראות עיניו. וזה שמדובר בנשיא ארצות הברית לא אומר בהכרח שאנו חייבים להגיד אמן על כל מוצא פיו.
          אילו באת ואמרת שלדעתך במדינת פלסטין יחיו הערבים ומדינת ישראל תהיה בית לעם היהודי הייתי מבין. אבל בעצם מי שחותר כאן למדינת כל אזרחיה ואפילו לא טורחים להסתיר זאת הן אנשי השמאל. אנשי הימים הרבה יותר ברורים מכך.
          ירדן היא מדינת פלסטין ואליה אמורים לחזור כל העקורים לכאורה.

          מקווה שגם תשובתי היתה מספיק ברורה והמנומקת.

        • נניח שתקום מדינה פלסטינית. לדעתך הם יסכימו להיות ללא צבא, ללא

          irmi1 , 14/06/09 00:31

          שליטה במרחב האווירי, ללא שליטה במעברי הגבול שלהם ללא שליטה על השטח שמחבר את עזה לגדה, ללא אפשרות להכניס צבא סורי או אירני לשטחם. ואם תשובתך שלילית אז מה לדעתך הם יעשו שישראל לא תסכים לדרישותהם....

        • כמה פעמים הציעו ממשלות ישראל לפלסטינים מדינה ומה הייתה התשובה? (ל''ת)

          כרגיל אל תתן לעובדות לבלבל אותך, 14/06/09 04:26

          • ל 04.26 אנחנו בכל מצב לא היינו הסרבנים. (ל''ת)

            נתן.ש מעלות., 14/06/09 08:09

    • אך יה נתן, איך הצלחת במשפט כה נבוב לא לאמר כלום...? (ל''ת)

      אורן מ., נתיבות, 13/06/09 22:58

      • ל 22.58 טוח הראיה ממרומי הרי הגליל,רחה רחוק יותר מערבות נתיבות.שבוע טו (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 13/06/09 23:49

    • אך יה נתן.ש מעלות, איך קשה לך?

      ביבי, ברכה והצלחה., 14/06/09 01:14

      אומרים שהזמן מרפא את הפצעים...מקווה שתתגבר.
      ואם לא, תמיד קיימות עוד אופציות.

      אני הצבעתי לביבי כי חשבתי שציפי לא מחוברת לעניינים, מצטלמת יפה בפאבים, אז שתאמר: ''בפאבים ייסדתי את מדינת פלסטין''?, צר לי שיר המעלות, לא מתאים לי.

      נולדת ב-1932?,חשוב שתדע עם נסיון החיים שלך- המדינה זה לא אתה!
      עבורי, ביבי לא גרם לשום נזק!
      אז דבר בשם עצמך! (בן כספית, גם אתה לתשומת לבך)


      ואני? לא ביתר ירושלים, לא מתנחלת, לא חרדית, לא מכוערת, לא מקללת ולא יורקת, לא בשבת ולא בחול.
      באמת לא עשיתי שום רע לאף אחד.

      קיבלתי את אריק שרון, ואת אולמרט בבחירות דמוקרטיות (תוך שהשושבין בן כספית מפזז ומכרכר סביבם)
      קיבלתי בעל שיצא למלחמה בעומק לבנון(שני חבריו לפלוגה נהרגו ביום האחרון- בעבור הספין הנוסף של אולמרט, בעוד אשתו היקרה מכרה תמונות אומנות-שבועיים קודם לכן), וכעבור שנה וחצי, משפחה שלי, ליד אשדוד חטפה טילים על הראש.
      רוצה לדבר איתי עוד על נזק?

      • ל 01.14 יצרת מהומה על מאומה,להרגיעך לא קשה לי.תגובתך דמגוגית.

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:15

        ואין כלל להתייחס אליה.

    • ציפורה לבני מודה כל יום שהיא לא ראש ממשלה בתקופת אובמה (ל''ת)

      אובמה=הנשיא הפרו ערבי של ארה''ב, 14/06/09 04:25

  • 100.

    השאלה היחידה העומדת על הפרק-האם יכריז נתניהו רשמית על הקמתה של (ל''ת)

    רפובליקת בננות ?, 13/06/09 22:40

  • 99.

    אובמה זרק עלינו את פצצת השלום

    ששוב נתאבד עליה?, 13/06/09 22:37

    מי צריך סחיטה בחסות גרעין אירני, אם השמאל היודע כל (עוד יותר טוב אם הוא אשכנזי ממוצא אפריקאי) פשוט אוהב את החומוס שלו ערבי, והערבי בכלל אוהב בשר...

  • 98.

    2 מדינות לשני עמים זה הקוד לחיסול מדינת ישראל (ל''ת)

    ברוך, 13/06/09 22:36

  • 97.

    ישראל היא קלף מיקוח כדי לרצות את העולם המוסלמי

    טוטו, 13/06/09 22:35

    ממשלת בנימין נתניהו היא בחירה דמוקרטית
    התקשורת משרתת את ארצות הברית
    ומי שיאכל אותה זוהי מדינת ישראל

    • צודק, צודק, צודק (ל''ת)

      צודק, 13/06/09 23:37

  • 96.

    מאוס מאסנו בשונא היהודים כספית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    danavni , 13/06/09 22:34

  • 95.

    אובמבה מעוניין להפוך אותנו לעבדים שלו ...אוי לעצמאותינו אם כך נכנע

    simond , 13/06/09 22:11

    כשבן גוריון קיבל אזהרה חמורה מוושינגטון שלא להצהיר על עצמאות אחרת יהיו לכך השלכות חמורות מאד ....
    הוא בחר באינטרס היהודי ...והכריז על עצמאותינו ...
    כשבגין קיבל הזהרות מוושינגטון לא להפגיז את הכור בעיראק אחרת ישראל תיסבול...
    פרס וכול מקהלת החכמולוגים טענו שצריך לשמוע לאמריקה ....
    אוי לנו אם נהפוך לעבדים של אובמבה

  • 94.

    מה זה קרוע בין זה וזה, והוא עצמו- אין לו אישיות? אין לו אמונה? אין לו

    דעה שעליה נבחר?, 13/06/09 22:11

    אני התפלצתי כשאובאמה בגרמניה כל כך זלזל בביבי כשאמר: ''אני מבין את הלחץ שמופעל על ראש ממשלת ישראל'', אתה פשוט נדהם מהפטרוניות, כאילו שביבי עצמו אין לו דעה, ומה שהוא הכריז כדעתו לפני הבחירות וכל חייו בטל ומבוטל לפני אובאמה, מה שעם ישראל בחר, לאחר 15 שנים של דרך אחרת (כן, גם אני הפגנתי למען אוסלו, הייתי בנוער מרצ והתנדבתי בדור שלום, ושיניתי את דעתי), להתפכח ולהכיר במציאות שהוא למד, זה בטל ומבוטל. אנחנו לא מדינה דמוקרטית, אלא אחת מהדיקטטורות הערביות שממשל ארה''ב ממליך בהן מלכים ועושה איתםם בריתות, מה זה? אנ חנו בחרנו במדיניות אחרת, על זה ביבי נבחר, וכל ההתייחסות הזאת של אובאמה, כאילו ''יבוא לך מותק, יבוא לך'' לביבי, כאילו הוא חסר כל אישיות ועמדה, ולא נבחר על שום טיקט, אלא רק מת לרצות את אובמה, אבל החלץ מונע ממנו, הוא פשוט מזעזע. לראות שביבי, כמו איזו אישה מוכה, באמת קונה את הנראטיב הזה, שבו הוא פשוט נקרע בין אובמה לימין, והוא לא נבחר כי יש לו לכאורה איזו דעה משלו, שבמקרה במקרה רוב העם מסכים איתה, לאור הנסיון שלו והמציאות, זה כבר ממש מראה זוועה. רחמי עליו ועלינו, שבעת כזאת, אלה הרכיבים שמהם בנוי ה''מנהיג'' שמצאנו לעצמינו.

  • 93.

    boib stay storong dont backdown (ל''ת)

    yair, 13/06/09 22:01

  • 92.

    ל"רגש הנכון"...

    השומר הצעיר , 13/06/09 21:44

    רגש-למה אתה כזה ? אני מאושר-למה אתה מקלקל לי ?האם אני לא צודק ? איך לא להיות מאושר ,שכל יום משעה 17 ,אני נמס...בשלושת הערוצים..בחיי !--רפי רשפ..טלי לפקין ורונן ברגמן ב"ראשון"-עודד בן עמי בערוץ 2 ..."ראש הממשלה שובר את ראשו"...בלה בלה בלה ..למה הם בלחץ!? רק בגלל שינאה עיוורת לדרך נכונה ? נתניהו הפעם ,פשוט "עושה לכל התקשורת בית ספר"!עוד יום וכולם יקבלו את הנאום -רגוע חברים יקרים מן השמאל הזקוק לטיפול נמרץ:אם מישהו ילמד סוף סוף מה זה לא להיות סמרטוט או עבד ,אז בבקשה אנשי "מחנה השלום" : חליפות לארון ,אופוזיציה להרבה שנים ,יריקות בהמשך,לא-תודה ! נשאיר את היריקות למי שבונה את עצמו לקבל: מר חוסיין אובמה !

  • 91.

    איך היה היום ??

    השומר הצעיר , 13/06/09 21:34

    יש כאן נציגים שקיבלו את ה"מנה" היומית בנעלין !? רק אל תגידו לי ששמאל..רק בדיבורים יפים..בסדר ? אם להזדהות ,אז במעשים ,לא בצביעות ! "לחטוף" מכות בריאות מאנשי משמר הגבול בנעלין -זה מצטלם יפה ובטח גם נותן לכם הרגשה שמאוד תרמתם לנושא הפלסטיני ...רק תמשיכו כך! -אל תהפכו ליצורים כמו יריב אופנהימר,שמשמין כיום במזנון הכנסת...אולי בגלל זה לא שומעים אותו !!?? קיבל חינוך טוב יריב...לא מדברים עם פה מלא !! אך...כמה שאני אוהב אותכם -אנשי שמאל ...קטנים אבל עקשניים ! העיוורון שלכם...מושלם! איפה ציפי,עם יונת השלום שלה ..."האם נסגור את החריץ בחלון ולא ניתן לה להכנס ?...ציפורה-: קבוצת הכדורסל ברמת החייל ממתינה לשובך !!

  • 90.

    איזה מזל שבן כספית הוא לא נשיא ארה''ב

    נחום, 13/06/09 21:19

    או אז מצבנו היה גרוע בהרבה.
    כמה שנאה וארס נשפכת לו מהקולמוס.
    בן, זה כואב! אבל זה העם! לא טוב לך, סע לאוגנדה!

  • 89.

    מי צריך את ה- F-15 ו- F-16 של האמריקנים האלה...העיקר המאחז אלישע 4

    מצביע שרוף של הליכוד, 13/06/09 21:16

    ביבי הוא הכי גבר בעולם, והליכוד הם הכי פטריוטים.

    הם לא מוותרים למנייקים האלה האמריקנים, עוכרי ישראל.

    מי צריך את הטובות של האמריקנים האלה. שידחפו לתחת את כל מטוסי הקרב, האפאצ'י, הבלק-הוק, הנגמשים, טילי הנ.מ.שהם נותנים לנו ואת הסיוע למימון פרוייקט החץ וכל הירקות הללו.

    העיקר שניישב את כל א''י שלנו יחד עם 4 מיליון הפלסטינים שבארצנו.
    נרוויח פעמים: גם נזרוק לאמריקנים את הנשק בפנים וגם יהיו לנו עוד 4 מיליון אזרחים חדשים (אפילו שהם פלסטינים).

    שיחקת אותה ביביון.

    • תשמע, זאת בלי ספק עליית מדרגה:)..ניסיון להומור מצידו של שמאלני:)

      זיו_! , 13/06/09 22:01

      אם כי, עזוב, לא יושב עליך טוב ההומור.
      אחת הידועות היא שכדי שסטירה תהיה טובה היא צריכה להיות נייטראלית. הזעם שלך כל כך נוטף מהכתיבה שאתה פשוט נראה, פתאט?:)
      תתפלא, אבל מטוסים זאת לא הבעיה שלנו. אפשר לרכוש נשק לא רק מאמריקה ואפשר גם לייצר לבד.
      זה די מדהים שכשמאלני כל מה שיכולת להביא בטיעון שלך זה ..נשק?:) חוסר בנשק? אתה לא אמור להיות פאציפיסט...?:)
      וזה שאתה מכפיל את כמות האוכלוסיה הפלסטינית בטור הנדסי עולה.. זה יפה:)
      עזרו לך לחשב או שהשמתשת גם באצבעות הרגליים כדי לחשב?:)

    • וזו בגידה תמורת 10 שקל רק דמיינו את הבגידה כשיקבל 5000 שקל

      danavni , 13/06/09 22:36

      חוק ה עונשין תשל"ז 1977

      סימן ב': בגידה

      97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
      (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
      98. גרם למלחמה (ד/8)
      מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
      (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

      (ב) לענין סעיף זה, "סיוע" - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

      100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
      מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

      101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
      אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי"ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
      (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

      (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

      103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
      מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 88.

    אליפז ...אתה דרמה ! אתה "עושה לי " את השבוע !!

    השומר הצעיר , 13/06/09 20:52

    אליפז..למה כל כך רע לכם ,אנשי שמאל אומללים ,שמזה 15 שנה נמצאים ממש בקריסה טוטאלית !? הרי היה ברור שטריה לרסן ,ביילין,רון פונדק ועוד כמה דמויות מן הטרגדיה היוונית , יעשו הכול כדי למצוא חן בעיני ערבים , איחוד אירופי תמים ועוין,וכיום ??--המוסלמי-ראפר-כוכב רוק –"אוכל חינם"—הילדון חוסיין , האיש ש"עבד" על כוווולם ובעזרת נאומים פתטים בסגנון סרט הודי-טורקי ,התיישב לו עם הרגליים על השולחן וההל ב"דרישות" !! שכח שמדינת ישראל היא ריבונית ,וב"דרישות" ,בבקשה,פניה למישל אשתך !החוצפה כנראה קיבל בחינוך האדיר באינדונזיה ..אז אליפז...-בלי עצבים,אני יודע שקשה לבלוע מה שקרה למחנה השמאל הנוראי..תתרגל חמוד ,כי זה להמון שנים !

    • השומר הצעיר שלא שומר כלום במוח-כל שטות נפלטת! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 21:26

  • 87.

    כצל"ה השקרים שלךו פה מתחילים לצןף-שקרתם לכל לעולם תשלמו לכל העולם

    הרגש הנכון , 13/06/09 20:43

    קצל"ה שמצ"לה-אתה רואה חתול שחור .

    • רגש רגש רגש.. מה יהיה איתך יא רגש?:) אתה מתפזר פה על כל האיזור

      זיו_! , 13/06/09 22:26

      תוקף כל מה שזז...נוגח גם מה שלא זז..
      בחיאת מאן, תרגע, שתה משהו.. תעשן משהו.. באיזי בנאדם..
      כשאתה לא יכול להתמודד עובדתית עם דברים אתה עובר לקלל?:)
      תיכף תקרא לי "ימני פאשיסט נמוך מצח אנאלפבית"?:))
      קח את החיים באיזי מאן.

  • 86.

    לא ביבי הוא הקרוע,אנו השכבות החלשות הם הקרועים והפגועים ממנו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 19:41

    • נתן, שיר המעלות, תקשיב:) אם השכבות החלשות קרועות אז

      זיו_! , 13/06/09 20:35

      היי..רק עברו חודשיים פלוס מאז שהוא בתפקיד. סביר להניח שמי שעשה את הנזק זה..אויה..אבוי.. שוד ושבר.. יתכן שמי שגרם הנזק זאת ..ממשלת קדימה? היתכן הדבר?
      בקיצור, נתן, להבא תשתדל להצמד לעובדות ולא להכניס את עצמך למלכודות:)

      • לא נכון דאת ירושה מממשלה לממשלה! (ל''ת)

        הרגש הנכון , 13/06/09 20:46

        • רגש, בחיאת הא?:) אם ניקח את הדבריך, כדברי אלוהים חיים..אפשר להגיע

          זיו_! , 13/06/09 20:59

          עד לבן גוריון..
          ותסכים איתי שמה שאתה אומר לא ריאלי. לממשלת השמאל היו החל מ 1999 לתקן את "נזקי נתניהו"
          אל תהיי אידיוט יותר ממה שכבר יצאת:)

      • ל 20.35 כנראה אינך מודע לגזרותיו החדשות של שר האוצר. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 13/06/09 22:31

        • נתן בוא נעשה עסק.. אני לא אקרא לך 11.75 ואתה לא תקרא לי

          זיו_! , 13/06/09 22:38

          20.35 בסדר?:)
          ונתן, באמת, מטוב ליבי הבאמת יוצא דופן היום..
          אתה לא נשמא לי אחד שממש מבין משהו במדיניות מוניטרית, לא כלכלה מיקרו ולא כלכלה מאקרו. אתה במיקרה הטוב רואה טיפה קטנה .
          שנית, באמת בצניעות אופיינית לי, קשה לי להאמן ששטייניץ קרא אותך אליו ועידכן אותך אישית על הגזירות החדשות שהוא עומד להטיל.
          אז, עד שיוטלו אותן גזירות או שהן יצאו לתשקורת, בוא ניצמד לעובדות:)
          ו.. פססט.. ככה..טיפ חינם על הדרך, תנסה להצמד לנושא אחד בפוסט אחד.. אוקי:)?

    • מה לציפורה לבני מצפון ת''א ולשכבות החלשות?.... (ל''ת)

      חחחחההה דמגוג בשקל, 14/06/09 04:23

      • מה לביבי תושב שכונת מרחביה בי''ם ובעל וילה יוקרטית בקיסריה לשכבות החלשו (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 14/06/09 10:17

  • 85.

    נתניהו לא קרוע מי שקרוע זה השמאל שאין מדינת פלשתין (ל''ת)

    יונית, 13/06/09 19:24

  • 84.

    השאלה היחידה היא,מי כותב את הטור של כספית,ראובן אדלר או אייל ארד?

    שאבי מהעיריה , 13/06/09 19:19

    הרי ציפי לא מסוגלת לחבר משפט לבדה

  • 83.

    השאלה לא מה נתניהו יאמר אלא מה יעשה. אנחנו מתעסקים בשטויות (ל''ת)

    שמעיה מנתניה, 13/06/09 19:19

  • 82.

    באובמה נבטח, שידיח את חלאות הימין הפשיסטי (ל''ת)

    ישראל רפובליקת ויימר, 13/06/09 19:10

    • באמת, בחיי בלי ציניות:) התגובה הכי קורעת שראיתי היום פה:)

      זיו_! , 13/06/09 22:44

      תגיד אתה על אמת?:) ברצינות? ככה יצאת? פגום?
      לא עשו עליך נסויים בהנדסה גנטית?
      לא שיבטו אותך מתא בודד של הכבשה דולי?:)
      אחר כך אתם , (הערת העורך: אתם הכוונה לשמאלנים) תבואו בטענות שלא לוקחים אתכם ברצינות:)
      אני חושב שאפשר לסכם בחיוב שהשמאל אכן עבר מטמורפוזה והיום הפאשיזם זה השמאל:)
      דמוקרטיה. זוכר את המושג העלום הזה?
      הפסדתם. נגוזתם, התאדיתם.. :)
      דרך אגב, עצת חינם, לאכול את הלב מבפנים הוכח כמזיק בצורה יוצאת דופן לגוף עד כדי גרימת מחלות חשוכות מרפא. תרגע:)

      • אתה מצחיק זיו - יש לך הומור ניפלא (ל''ת)

        בדוק , 14/06/09 07:41

  • 81.

    תשתדל לא לכתוב אמת- כדי לא לתת תקדימים

    השמאלן שהפך מסטיק, 13/06/09 18:41

    נתניהו לא נבחר למפלגה הדמוקרטית אלא לליכוד
    השטויות השמאלניות שאתה כותב , לא מייצגות את העתיד ולא את ההווה , הן נסיון לחזור על שקר מספיק פעמים כדי שיחשב כאמת

  • 80.

    הבלים

    אליפז העירקי, 13/06/09 18:06

    לא יאומן איך אתם נותנים במה לחבורה הזולה הזו שמשטה בנו,ומוליכה אותנו שולל. נתניהו הנהנתן במקום לעבוד לפעול לטפל בתחלואי המדינה עוסק ביחצנו''ת,סיסמאות והבלים. ואני אומר לו-חתיכת טמבל,הבעיה שלנו לא אירן,הבעיה שלנו-אתה,והמנגנון הממשלתי השערורייתי שמכלים את תקציב המדינה ומרעיבים אותנו.

    • תשמע ידידי, איזה להט.. בראבו. איך אתה מגן בלהט על השמאל..יפה לך:)

      זיו_! , 13/06/09 20:04

      אני חושש שכשמזכירים שחיתות, איך נאמר.. סייג לחוכמה שתיקה?
      אין ספק, ממשלת קדימה, שבא ללא כל צל של ספק אתה תומך, הינה הממשלה הנחקרת ביותר בתולדות המדינה.
      הכישלון היה מהדהד לא רק בעניין האישי וכמות השחיתות בה, אלא גם ברמת התפקוד.
      ממשלת הכישלון הגדולה ביותר שהיתה לנו.
      ואתה מלין על ממשלת נתניהו?
      עובדתית, יש צדק מסויים בדבריך, אכן ממשלה מורחבת מעבר לנדרש.
      מצד שני, אל תהיי נאיבי, חלק מהאתנן הפוליטי, בכל צד של המפה, הוא חלק מהמשחק.
      כל עוד אין מדובר בעבירה על החוק, זה כשר למרות שמסריח.
      אם זה יקדם אדג'נדה מדינית שונה וטובה למדינה, זה מחיר פעוט ביחס למחיר האיום ששילמנו על האדג'נדה הפוליטית של השמאל בעשור האחרון.

    • אליפז העירקי מתגובה 96

      רונן גולדשטיין, 13/06/09 20:49

      איך יתכן שבנאדם רעב מחזיק מחשב עם אינטרנט בביתו? אני מציע לך לנתק את האינטרנט, ובכסף שתחסוך תקנה לך ולילדך לחם ומרגרינה,
      ואם ישאר קצת עודף אפשר להוסיף גם קצת זיתים.

      • ל 20.49 לא מדובר על רעב אלא על עוני,תגובתך ספוגה בשנאה ולא ברחמים. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 13/06/09 23:31

  • 79.

    הימין הוא אבן ריחיים על כתפו של ביבי (ל''ת)

    נאמר האמת, 13/06/09 18:03

  • 78.

    הוא חייב את נאמנותו רק לבוחריו=לא לאובמה=שאי אפשר לסמוך עליו במאומה@^@ (ל''ת)

    נ.כהן אובמה פוזל לערבים=רוצה לפייס אותם ע''ח=ננו די, 13/06/09 18:00

    • במה אתה נאמן :נכון לבוחריו של ביבי- פסיק מהעם! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 20:52

  • 77.

    ההערה על חוטובלי מקסימה

    tomker , 13/06/09 17:55

    נראה שהיא מסכמת את עמדת הימין נכון לעכשיו.

    • היא נודניקית רדודה (ל''ת)

      נו, 13/06/09 18:03

      • מה היא עשתה לך?

        tomker , 13/06/09 18:29

        כל אידאולוג הוא נודניק? ועוד רדוד?
        סביר יותר שאתה שמאלן קנאי. עם זהבה גלאון, גם אני הייתי מקנא...

  • 76.

    אכן ביבי בחר מרצונו החופשי,את שותפיו הטבעיים.בתאבון. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 17:39

  • 75.

    לבני

    בת המרכז, 13/06/09 17:30

    היא האחרונה לתת לה לנהל מדינה מהמסבכות בעולם היא כולה עורכת דין לא מבריקה הייתה מנכל''ית של כמה משרדים שלא השאירה שום חותם באף אחד מהם כשרת חוץ היא נכשלה כשל טוטאלי היא נעלמה מהמסך לאורך מלמת לבנון השניה למשך 34 ימי המלמה היא שותפה לשתי מלחמות ארורות שקברנו בה מיטב לחמינו אין לה חוט שדרה לא מסוגלת לקבל החלטות ולבצע אותם מי יתן לה לנהל מדינה כמו שלנו אין לה אנשים איכותיים במיוחד ה קדימה עשתה מפקידה פשוטה שרה מעסקן פוליטי כמו אפללו שר ואם היו בקדימה שני אנשים איכותיים כמו האלוץ בן ישראל והפרופ'' בן ששון קמו ועזבו כי ראו עם מי יש להם עסק זה כול הסיפור ולכן אני אומרת לאלה שרוצים שלבני תנהל לנו את המדינה טולו קורה מבין עינכם תתעשתו לנהל מדינה זה לא מצחק ילדים

  • 74.

    חלוקת המחנות של כספית ממש אידיוטית

    tomker , 13/06/09 17:25

    לא שוה אפילו התייחסות מעבר לכינוי הנ"ל.
    אגב, העימות בינינו לאמריקאים נראה לי הצגה אחת גדולה, שעיתונאים בדרג הנמוך, כדוגמת כספית, משתפים איתה פעולה מדעת או שלא מדעת.
    וזה הסיפור, לדעתי הלא-נחשבת: יש לאמריקאים אינטרסים שעולים בהרבה על עלות הסיוע, כך שיכולתם להכתיב לנו נמוכה ממה שנדמה. יש להם גם אינטרס בישראל ימנית, כזו המתריסה מול אויביה ומגנה על נכסיה.
    מצד שני, נוח להם, במיוחד בעיתות משבר כלכלי, לקרוץ לערבים, כשחלק מזה-מה לעשות- כולל הצגה של ניסיון לכופף לישראל את היד.
    אז תפקיד האמריקאים כרגע הוא לדבר בזכות הפליטים הערבים ותפקיד נתניהו הוא לומר להם, שהם יכולים לשכוח מזה.
    כל מרכיב אחר בנאום נתניהו, כולל ותרנות בענייני שטחים, יהיה בגידה בישראל ושלומיאליות פוליטית.
    בגין נבהל מההצגה ואת פירות הבאושים אנחנו אוכלים עד היום. אני מקוה שנתניהו למד את הלקח הזה.

    • אם תבלעו כספית תקבלו חום! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 20:53

      • יותר נכון תמותו.. (ל''ת)

        עומר, 14/06/09 00:35

  • 73.

    ביבי - אוהבים אותך. על החתום: החמאס ומועצת יש''ע (ל''ת)

    מדינה אחת לשני עמים !, 13/06/09 17:11

  • 72.

    כספית לא כתב כלום נגד דודו טופז? חבל. (ל''ת)

    קיקו , 13/06/09 17:04

  • 71.

    נתניהו

    מרגלית, 13/06/09 16:41

    מה לא יעשה נתניהו התקשורת הכתובה ומשודרת והפרשנים רודפים אותו מדינה אטומה ועם אומלל שלא יודעים לפרגן למוכשרים בבניה וחבל שאדם אחד מול מבול השנאה לאיש אני מתביישת בעמי ובמדינתי לא למדינה כזו התפללנו אנחנו עם אכזר זו כל האמת אך קוראים לעם שמאפשר לכנסת ישראל ללכת לאי אמון לאחר שבועים שנתניהו בשלטון זה מראה מי אנחנו ומה טיבו של העם היושב בציון אם מישהוא חושב שלעם היהודי יש לו מדינה משלו אני אומרת לכם לא ולא כי אם העם חושב שלאחר הוויתור על יהודה ושמרון והבקעה וירידה מרמת הגולן וחלוקת ירושלים נשאר מדינה הוא חיי באשליה הערבים יקבלו מדינה נקיה מיהודים ואנחנו נשאר עם חצי מדינה שבה 20% ערבים מישהוא שאל מה נשאר בידי העם היהודי חוץ מתל אביב חדרה וגדרה? תתעשת עם ישראל ואל לך להיות עיוור אחרי המתלהמים והמלעזים שרוצים בחרבונה של המדינה שנקנתה בדם יזע ודמעות לא קיים בעולם מדינה שהותקפה והדפה את התוקפים שתחזיר שטח שנלקח בדם בנינו תתעשתו ותבינו שדבר כזה לא קיים מדוע אנחנו נהיה החלוצים הראשונים בנדון

  • 70.

    בארה''ב לא מחכים במתח לנאום-הם בטוחים שנתניהו ישתכנע בסוף שטובת ישראל..

    Ehad Haam-Zionist, 13/06/09 16:27

    מחייבת השגת שלום, סיום שלטון הכיבוש והקמת מדינה פלשתינאית מודרכת על ידי המערב ומדינות ערב ומבוקרת בטחונית......

    מה שנתניהו יגיד מחר אין לו הרבה משקל-מה שיעשה בעוד שלושה חודשים חשוב הרבה יותר.

    • שלום, בטח שלום. רוצים פרס נובל לשלום...אוסלו..

      נחום שחף , 13/06/09 22:59

      השלום ההוא.. אוסלו, זוכר? לא אומר לך כלום?

      • אוסלו? כן, המהלך ההיסטורי לשלום שנתניהו טירפד???

        Ehad Haam-Zionist, 14/06/09 00:42

        ועכשו אתם רוצים את ''מלחמת שלום ההתנחלויות''???

  • 69.

    FOR CHRIST SHAKE..OBAMA IS NOT GOD,, & WE'R NOT HIS SERVENTS (ל''ת)

    YOKI ALASKA, 13/06/09 16:26

    • YES SHURE YOUR ENGLISH COMES FROM THE BEARS ALASKA-YOKI YOK (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 20:34

  • 68.

    לתוצאה אין כל חשיבות לנאום

    חיים הרחול, 13/06/09 16:20

    כאשר העם היהודי יפנים שהאדמה או מקום על פני כדור-הארץ, היא האלוהים הממשי של האדם וכל הקדושה הקיימת לאלוהים הרוחני היא רק השתקפות של קדושת האדמה, הוא יבין שרק פתרון אחד קיים לסכסוך הפלסטיני-יהודי. או מדינה אחת לשני העמים או שתי מדינות שהאחת פלסטינית והשניה גם כן! הפתרון והדמוקרטיה ידאגו לכך, כי זה תנאי סמוי לכל הסכם הקשור לקדושת האלוהים.

  • 67.

    מדהים איך הקוראים פה בזים לבן כספית,עיתונאי לא צריך את אמון הקוראים? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/06/09 16:14

  • 66.

    מיהו מלך החיות? בדר"כ הוא רגוע, אך מה קורה כשהוא שואג? (ל''ת)

    solsam , 13/06/09 16:10

  • 65.

    אובמה פוזיטיב, ביבי והימין נגטיב, דמוקרטיה יוק, פלורליזם האאאא......

    נחום שחף , 13/06/09 15:44

    ציטוט: "אסור לשכוח: נתניהו קיבל את אמון הכנסת, העם הצביע ימינה. יכול להיות שזה מה שצריך לקרות. עימות חזיתי בין העולם לבין הימין בישראל. הטוב ינצח. מצד אחד אמריקה של אובמה, מצד שני ישראל של נתניהו. פוזיטיב ונגטיב". "נתניהו קיבל מלכתחילה אשראי מוגבל, אבל כבר בזבז את רובו"
    אובמה פוזיטיב, ביבי והימין נגטיב, דמוקרטיה יוק, פלורליזם לא בבית ספרינו.

    "וושינגטון מדברת בקול אחד", אמר רם עמנואל לאבו מאזן. גם אצלינו מדברים בקול אחד, עתונות, מקיר לקיר, בן כספית מעריב, נחום ברנע ידיעות, מרכוס הארץ. את גדעון לוי אין צורך להציג.
    בן כספית סוגר עניין: "האכזבה מביבי כבר ניכרת. ציפי מתוגמלת. העבודה מתרסקת. נתניהו קיבל מלכתחילה אשראי מוגבל, אבל כבר בזבז את רובו.

    משחק כדור-גל. בצד אחד עולם ערבי, מוסלמי, אנטישמי, 11 שחקנים + שופט, בצד שני חצי שחקן, ישראלי. רבע מתוכו פותח רגלים. פייר פליי. "ישראל אור לגויים" אללאק.

    • אתה בטח רצית לומר משהו....אלהים יודע מה

      שרי, 13/06/09 15:51

      יכול להיות שאוויר הגבעות ביו''ש ממסטל את הטוקביסטים המתנחלים.

      • טילי קאסאם וגראד על שדרות ואשקלון לא הספיקו לנו, רוצים מנה דשנה על ת-א

        נחום שחף , 13/06/09 19:00

        אובמה מרכוס ובן כספית קוראים להקמת מדינה פלשתינאית שלישית (ירדן בעבר הירדן + חמסטן בעוזה + אבו מאזן ביו"ש).
        טילי קאסאם וגראד על שדרות אשקלון אשדוד ובאר-שבע, לא הספיקו לנו, אנו רעבים לטילים על פתח-תקווה, רמת-גן-גבעתיים, תל-אביב, כפר סבא, הרצליה....

      • אוקי. יש צדק מסויים בדבריך..אני אתרגם עבורך ועבור שאר השמאלנים:)

        זיו_! , 13/06/09 19:42

        הרי בכל זאת, הערפיח בדרום ת"א בטח פגע באי אילו תאים אצלך
        בגדול, ממה גרוסו-מודו, עוד לפני שביבי בכלל קיבל את השילטון לידיו, כבר הכינו אותנו חבריך בעיתונות ובתשקורת שבעצם הוא הולך להכנס לעימות חזיתי עם ארה"ב, שהוא כמובן יפסיד ויוביל אותנו לאבדון, וגם כמובן, דאגו לספר לנו שהנה חודשיים פלוס אחרי בחירתו הוא כבר ביזבז את האשראי הפוליטי שלו ואפשר כבר להדיח אותו כדי להחזיר את ציפי ליבני אהובת נפשם.
        כמובן שיש בעיה קטנה ומינימאלית, שהעם רוצה ימין אבל היי.. התקשורת מודיעה לנו שאנו כולנו טועים טעות גסה. בעצם אנחנו רוצים את ציפי והשמאל והם הם ..המשיח..שיוביל אותנו ..שוב.. לניצחון מדיני סוחף.. ולעוד תקופת שקט נפלאה נוסח תקופת הסכמי אוסלו העליזים.
        כל זאת עם רק נעשה עוד קווץ' קטן אחד. נמסור את יהודה ושומרון גם כן, כדי שכשאתה טס לחופשה השנתית שלך בחו"ל יוכלו "לוחמי החופש" של החמאס ליירט את מטוס לופטהנזה בו טטוס בעזרת איזו סטראלה ישנה וטובה. (לך שהערפיח גרם נזק לתאים, סטראלה - טיל נ"ט אישי ומיושן).

        אני מקווה שאוויר הפסגות של ראשל"צ לא דפק גם אצלי משהו ואני רוצה לקוות שהתרגום בגוף הסרט עזר לך להבין את המציאות.

        • זיו, לא יעזור, מי שלא מבין את בעית הטילים מהקו הירוק יצליח להבין....

          נחום שחף , 13/06/09 20:23

          את ערך הכרעת הרוב בבסיס המדינה הדמוקרטית?

  • 64.

    עוד מעט הציבור יצטרך להחליט: לוותר על כל יו''ש או לעמוד נגד כל העולם

    אריק, 13/06/09 15:43

    ולעמוד נגד כל העולם פירושו: סנקציות כלכליות, פוליטיות וצבאיות. כשחצי מיליון ישראלים יהיו בלי עבודה אז יבינו כמה עולה לנו המדיניות המוטרפת של הימין הקיצוני ההזוי של הליכוד שרוצה לספח 3 מיליון פלסטינים לישראל.

    • עוד אחד מהם..אוקי. .נסביר גם לך.. שים לב...

      זיו_! , 13/06/09 19:48

      אני יודע שאתה ממש , אבל ממש מזיל ריר, שיטילו סנקציות על ישראל, אבל אתה יודע מה? זה לא חייב להתרחש.
      ראשית, נוכל לראות את הסקנציות האיומות שמטילים על איראן.. ממש דוגמה לא?
      שנית, הגענו למצב הזה מסיבה די ברורה. אתה יכול לדמיין מהיא אותה סיבה? לא? חבל. אני אבאר עבורך את התמונה.
      מלחמת לבנון השניה היתה סוג של קטרזיס גם עבור ארה"ב. לפתע התברר להם שבת בריתם במזה"ת לא כזאת חזקה כמו שהם חשבו.
      והיות וארצות הברית בתכל'ס.. מחפשת לשמור על אינטרסים שלך, החשבון שלהם פשוט.
      צריך לדאוג לחלופה.
      מבצע "עופרת יצוקה" לעומת זאת ..החזיר את האמון בצבא אבל הדרג המדיני..אוי הדרג המדיני.
      עדיין עומד על כרעי תרנגלות.
      מדי פעם, כן, בהחלט, צריך אולי לקבל קצת בראש כדי להראות חוט שדרה. אין מה לעשות ככה זה עובד.
      אנחנו ממש לא רוצים לספח 3 מיליון ערבים.
      אפרופו, אתה די גרוע במתמטיקה. כמה עשית? שתי יחידות?
      מליון וחצי מהערבים חיים בעזה והם אחראים לגורלם.
      את המיליון וחצי הנותרים אנחנו אומרים שפשוט צריך להחזיר למקום ממנו באו. ירדן.
      כן, קשה לך. מאוד. לקבל שיש פיתרון לבעיה הגדולה הזאת.
      מה לעשות, החלום שלך, שגם תקום מדינת פלסטין בעזה וגם נארח מליון וחצי ערבים במדינה דו-לאומית, לא יתגשם.

      • ראה זיו, איך להסביר לך מה אני לא מבין, אתה לכל הרוחות....

        נחום שחף , 13/06/09 21:27

        טוב. ואפילו טוב מדי. וחכמים בכלל שלא לומר מהימין הם, הנאורים, הורגים עוד כשהם קטנים. הראל סגל גורש מבית מעריב וצריך לנשק להם את הידים שהשאירו אותו עם שינים שלמות.
        דיר בלקום, אחי, תזהר.

  • 63.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום למדינה נזק כה גדול ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 15:40

  • 62.

    כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה

    Jerusalem , 13/06/09 15:40

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg

    • כנסו וצפו בתמונה של בתי הזיקוק בחיפה מגבול טורקיה-סוריה (ל''ת)

      הלווין עמוס, 13/06/09 15:52

  • 61.

    קראתי בשקיקה כל מילה, ענק! אבל מה מפחיד. מפחיד לדעת

    ענק, 13/06/09 15:36

    שאנחנו לא לומדים מטעויות ועוד יקרה הרע מכל, אנחנו וירוס שמשמיד את עצמו. אנו מהמרים על כל הקופה, והקופה ריקה. אנו קוראים לביבי להיות גבר. לא בחרנו באשתו ולא באבא שלו, האמת גם לא בחרתי בו אבל הוא נבחר להנהיג את העם הזה לביטחון, הביטחון הזה מאד מדאיג היום. לרדת מהגבעות לפני שיהיה מאוחר מדי. עכשיו!!!

  • 60.

    אובמה מבולבל! הוא מחפש זהות, מוסלמי או נוצרי?

    ABRAHAM, 13/06/09 15:27

    ביבי נבחר ע''י הימין ולכן חייב לעמוד על עקרונותיו! ולא....
    זהו סופו הפוליטי.
    עם כל הכבוד לאובמה...אסור להתקפל!!
    עמדנו באמברגו בששת הימים? ישראל חזקה מספיק כדי שלא יכריעו אותה!
    כל ההסכמים שנחתמו לא שווים את הנייר עליהם חתמו!
    עם ישראל חי!
    אבות אובמה מסוכסכים בניהם, מוסלמים נגד נוצרים אל לנו להתערב הוא עדיין מחפש זהות!

    • abraham=ibrahim your indentity

      הרגש הנכון , 13/06/09 21:00

      ערבוב חושים מוחלט.

  • 59.

    דין סיני לא כדין הגדה+הרצועת הקללה...

    bahary5 , 13/06/09 15:21

    בסיני יש לנו מרחב בר הגנה.
    תקיפת המדינה דרך מדבר סיני(יכול להיות שבעתיד נעמוד בסיטואציה זו)נותן לנו מרחב התארגנות,ונעצור כל תקיפה אפשרית...
    בגדה ובעזה המצב הוא אחר.הם יושבים לנו על הזנב,בטווח כדור רובה,או טיל כתף נגד מטוסי נוסעים.
    אם נעשה מעשה בלתי מחושב,בנפשנו הוא,!!!אוי לנו אם ניכנע לכל ההצעות הנדיבות,התמימות לכאורה,של כל "ידידנו הארופאים וההצעות של ירדן וסעודיה,אשר נראות ממבט ראשון די בסדר..איזה כף עולמי,, שלום עם כל מדינות ערב מי לא רוצה????יש הרבה אבלים.
    מתוך ניסיונו העשיר עם שכנינו
    אנו למדים דבר עיקרי אחד,
    הם מחכים שאנו נעמוד בכל ההסכמים,והם פטורים..למה ידידינו,לא יכפו עליהם של פעולה מול פעולה בשלמות,אחרי שתבוצע הפעוה ההדדית הראשונה נראה לאן פניהם מועדות!!
    גודל האכזבות שלנו כגודל הים הגדול..אף אחת ממדינות אירופה לא תינזק,אם הפעולה תהיה חד צדדית ואנו נעמוד מול איום על עצם קיומנו
    ארצות הברית בטח תישאר שלמה ובטוחה ,ואירופה גם כן...
    אני מקווה שראש הממשלה יעמוד בלחצים,ויציג את עמדת ישראל,כשוחרת שלום אבל גם שוחרת חיים!!!!

  • 58.

    מה אתם רוצים מביביהו; הוא בסה''כ דוגל בעקרון ''מדינה אחת לשני עמים''

    ליבני - מחכים לך !, 13/06/09 15:19

    המתנחלים+החרדים+הימין הקיצוני (להלן: הליכוד ושותפיו ''הטבעיים'') תומכים בעקרון מאוד פשוט:
    בא''י תהיה מדינה אחת בלבד בה יחיו בכיף, מעורבבים היטב כמו במילשיק טוב, 5.5 מיליון יהודים ו- 4 מיליון ערבים-מוסלמים (לא כולל את 1.5 מיליון ערביי עזה, לצערו של מחנה הזקפה הלאומית).

    ואז יהיה פה סבבה של חיים....בדיוק כמו בעכו לפני חצי שנה. לשם מוביל אותנו מחנה הימין-חרדים - לגן עדן עלי אדמות.

    • סבבה של חיים יש בשדרות, תן לי לנחש איפה אתה גר

      לבני, אני לא מחכה לך, 13/06/09 23:59

      ליבני, מחכים לך?- דבר בשם עצמך!

  • 57.

    Mr obama,don't expect a smile from a trapt rat,,he will jump at you (ל''ת)

    Tzalik, 13/06/09 15:17

  • 56.

    ביום הבוחר הבחירה שלך מכובדת בתנאי אחד התנאי השני לא חשוב

    התותח, 13/06/09 15:16

    יום הבחירות של מדינת ישראל זה הדמוקרטיה יום הבוחר שאני יחליט מי ימשול ובאיזה מדינות אני רוצה שהוא יציג אבל בישראל יש שטיפת מוח חולנית של הגיס החמישי בתשקורת אנשים שיושבים מאחראי מיקלדת ומיקרפון רובם המוחץ עם דעות של שלום עכשין פרו פלסטניות ושינאה תאומית לימין ולמה שהוא מיצג ביום הבוחר הגיס החמישי בתשקורת אומר אנחנו נכבד את הדמוקרטיה בתנאי אחד איו שני תנאים התעודת זאות שלך יש לה ערך רק שנבחרת ממשלת שמואל ואז היא הרבון היא השולטת והיא צריכה ליצג מה שהבוחר נתן לה מכירת חיסול של עם ישראל לה חשוב מה יהיה היא נבחרה אבל שחס ושלום נבחרה ממשלת ימין תעודת הזאות שלכם שווה לתחת אין ערך לבחירה שלכם ולקן שבחרתם מי ששוטלט היום במדינת ישראל זה חוסין אובמה המוסלמי שכל הגיס החמישי בתשקורת המתועבת ממש סוגד לא אפילו עם הוא גורם נזקים לנו למי איכפת ממשלת ימין שולטת

  • 55.

    על עיוות עתונאי טיפוסי, על בוטות, חוצפה והתנשאות ...

    ביזי, אל מסעדי, 13/06/09 15:15

    ובקיצור- על בן כספית !!!
    אצל העתונאי הקטן הזה האג'נדה הפרטית ברורה לחלוטין והדיווח העתונאי מוטה בבוטות:
    אצלו ''הקבוצה האידאולוגית תלויה (!!!) על כתף ימין''; ''ראובן ריבלין הבלתי נמנע מיבב''; ''מורדי הליכוד דור 3.5 הם חוטובלים''; אפילו ניסיון לשמץ של כבוד לזולת, כבוד לנבחרי עם הוא לא עושה.לעומת זאת ''פרס הוא האסטרטג (זה שהביא את השלום ואת המזרח התיכון החדש)''; אליו הוא מצרף לקואליציה את מובארק ועבדאלל; ''ברק אינו במחנה השלום'' (מי בעצם כן נמצא ''במחנה הזה'' מלבד כספית, גוש שלום, שלום אחר כך יחד עם גדעון לוי ועמירה רודולף הס) ... איזו גסות רוח. איזו יהירות. ומבחינת דיוק הדיווח יש הוכחה חותכת לרמתו של כספית: מוניקה לווינסקי לא ''פשפשה לקלינטון במפשעה'' - אידיוט- היא מצצה לו !!!

    • ביזי, שיחקתה אותה

      שיחקתה אותה ביזי, 14/06/09 00:07

      בן כספית
      צריך למלא עמודים בכל מחיר
      קצת מורח, קצת מערבב, קצת משפריץ
      והרבה מלכלך.

  • 54.

    BEN KASPIT IS A LEGENT IN HIS OWN MIND F YOU (ל''ת)

    TZIKOO, 13/06/09 15:13

    • מותק: באנגלית - לא כל צרוף אותיות הופך למילה (ל''ת)

      המורה לאנגלית, 13/06/09 15:26

  • 53.

    Mr. Kaspit, you can be proud of your HAMAS IDEOLOGY,,F O YA (ל''ת)

    CHARLES, 13/06/09 15:10

    • MR CHARLES BETTER CUT THIS SHIT (ל''ת)

      הרגש הנכון , 13/06/09 20:36

  • 52.

    ממשלת הבדיחה של הליכוד הופכת את ישראל למדינה המצורעת ביותר בעולם (ל''ת)

    מתי תפול ממשלת הנפל הזאת ?, 13/06/09 15:07

  • 51.

    נתניהו יפתיע את כולם (ל''ת)

    iris, 13/06/09 14:55

  • 50.

    חמשיר כתבלבי

    אסיר ציון בציון, 13/06/09 14:51

    עיתונאי קטן שלי
    אתה משרת של לבני
    אתה שונא את ביבי
    עבורך הוא לא חביבי
    יש לך אג'נדה ברורה
    להמליך את ציפורה

    אתה כה מעריץ את אובמה
    כאילו אתה גר באלבמה
    אך אובמה מתפייס עם האסלאם
    כאילו הוא האימאם הנעלם
    וכל זה על חשבון ישראל
    שמצידו תלך לעזאזל

    המטרה מקדשת את כל האמצעים
    וזה – להיכנס במתנחלים
    שתוביל להפלת ממשלת ימנים
    השנואה על עיתונים

    אך יש פה בעיה
    כי כולנו באותה סירה
    ואם היא שוקעת
    זה לא בדיחות הדעת

    אך עבור השמאלנים
    שמסתמכים על דרכונים
    לא יהיה יותר ימין
    יהיה רק – פלסטין !

    • בראבו ! ראוי לפרסום. (ל''ת)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 13/06/09 20:28

  • 49.

    איך כל העיתונאים השמאלנים חושבים שאם הם יגידו ש"רוב הציבור" בדעתם אז

    Swedish Josh , 13/06/09 14:47

    זה איכשהו יהפוך לנכון
    יותר מחמישים אחוז מהעם הצביעו ימין
    חצי מהחצי שלא הצביע ימין הצביע מרכז או למפלגות חברתיות
    ואיכשהו השמאל עדיין בטוח שהוא הרוב...

    אין גבול לאשליות שלהם מאז אוסלו

  • 48.

    הציבור בחר ימין ובעד ריבונות עצמאית לישראל-לשמור על המדינה (ל''ת)

    ארה''ב ואובמה אויבים, 13/06/09 14:41

  • 47.

    כתבה ממשאלות לב

    007, 13/06/09 14:39

    הכתבה אינה רצינית.מי ששלח את נתניהו לקבוע את עתידנו זה לא אובמה,לא אמריקה,לא הפלסטינאים ולבטח לא כתב עיתונות .משא ומתן הוא בין מדינות עם גבולות.אין אפשרות''לתת''מדינה,היא לא קיימת,יש שנאה ומלחמות עם כלל הערבים והמוסלמים,כולל ערבים מכאן.במצב כזה,אין סרט שנתניהו יתן לאובמה,הוא מחוייב לעם ישראל,לאלו שבחרו בו ולאלו שלא,ככה זה בדמוקרטיה,אבל השמאל הלא קיים בליווי עיתונאים,לוחצים בסיוע אמריקאי שמעניין אותו באמת,העם הפלשתינאי ? לתת,וראינו איך לתת ולא לקבל מביא לאסון,אבל לתת את האזור שנשאר,מסכן את קיומה של המדינה,במלחמה הזו או הבאה אחריה,אין אפשרות להגן בנתונים כאלו על תושבי ישראל וכל הדמגוגיה של הכותב וחבר מרעיו,הבל הבלים.

  • 46.

    אני מקווה שביבי יאמץ את עיקרון שתי המדינות- ירדן וישראל. (ל''ת)

    קיבוצניק, 13/06/09 14:21

  • 45.

    ביבי, אובמה לא זה שבחר אותך לראשות הממשלה, אתה עדיין מחוייב אלינו יותר

    Swedish Josh , 13/06/09 14:19

    אני מבין שהיחסים עם ארה"ב הם נכס חשוב למדינה ואנחנו תלויים בהם בכמה וכמה אספקטים.
    אבל המחוייבות הראשונה שלך היא אלינו - אלה שבחרו בך, אלה שנתנו לך את הכוח והסמכות בכלל לדבר עם אובמה

    יותר מדי פוליטיקאים שוכחים את זה היום.

  • 44.

    בן כספית לא אהית עיתונאי ולא תהיה עיתונאי הכתיבה שלך נובעת משינאה

    שרוליק , 13/06/09 14:10

    נתניהו הציג ליפני שיבעים ואחד יום את ממשלתו כול אזרח כול עיתונאי כול ילד יודע שבשעים יום לא ניתן לעשות שלום גם עים נתניהו באמת ירצא לעשות שלום הוא יצטרך לעשות את זה לאט לאט הריי לא יתכן שהוא ישנה את דעתו בתוך שיבעים יום אבל בן כספית שכולו אכול שינאה לנתניהו יעשה כול מה שהוא יכול להכשיל את ביבי אך גם ביבי יעשה כול מה שהוא יכול כדי לגמד את האפס בן כספית וניראה מי ינצח רוב העם הוא לצד מנהיגנו הנערץ נתניהו שניבחר לא ע"י עורך הסקרים של קדימה אלה בבחירות דמוקרטיות ולמרות היתגיסות בן כספית וחביריו נתניהו ניצח וגם בבחירות הבאות הוא ינצח אז בן כספית אתה יכול לאסוף את הפקלאות שלך וללכת אל אהובך האנטישמי פרעו החדש אובמבה חוסיין

    • צריכה לבוא דרישה מהציבור - לאיזון בתקשורת. כעת מדובר בכלי תעמולה

      עיתונאי, 13/06/09 14:25

      כלי התעמולה של השמאל הישראלי. כל הכתבים המדיניים וה''פרשנים'' - כולם שמאלנים, פחות או יותר.

      אף אחד מהם לא מוכן לפקפק בתיזה ''2 מדינות לשני עמים בקווי 67''' שזה בעצם המשפט המלא.

      ולא 2 מדינות לשני עמים עם גבולות בני הגנה לישראל ומקסימום גושי התיישבות. וזה מה שנתניהו צריך להגיד.

  • 43.

    נתניהו נקרע בין אובמה ומצפונו

    אבי,התנחלו רמת אביב ג', 13/06/09 14:08

    נתניהו יודע שמדינה פלסטינית ביש'ע לא תביא שלום.מה שהיה נכון ב-92 כאשר רבין ביצע את מעשה הרמאות הגדול ביותר בהיסטוריה של הדמוקרטיה נכון גם היום.היום אנחנו בטוחים הרבה יותר מאשר אז.זה הוכח אמפירית.אם אתה מטיל מטבע ומקבל ב-95 מתוך 100 הטלות ''ראש'' עליך להניח שהמטבע לא הוגן.
    אבל מה,מימשל אובמה לוחץ,''העולם הנאור'' לוחץ.ויש אופוזיציה מופקרת שתנסה לצבור הון פוליטי כי ראש ממשלת ישראל לא נכנע לתכתיבים.כל זה כאשר המצב הכלכלי דורש טיפול מיוחד.נתניהו צריך להכריז שאנחנו פתןחים לאופציה של מדינה פלסטינית ביש'ע לא חמושה בתנאי שהחמאס יפורק מנישקו תחילה בכפוף להסכמים.

  • 42.

    נתניהו יפוצץ את הבועה הזאת שנקראת אובמה ,ואתה בן תאכל את הכובע והלב ! (ל''ת)

    כי אין פתרון ,וימים יגידו !, 13/06/09 13:59

  • 41.

    מי בדיוק מתנגד ל-2 מדינות בממשלה? ליברמן, העבודה? (ל''ת)

    ביבי בפרנויה מעוד נפילה, 13/06/09 13:56

  • 40.

    השמאל הבוגד רוצה מלחמת ''אחים'' אבל הוא לא מבין איזה סוף רע יהיה לו! (ל''ת)

    שמאל = בגידה בגלוי, 13/06/09 13:47

  • 39.

    ואני קרוע מצחוק

    אביטבול, 13/06/09 13:44

    כל פעם שאני מאמץ את המצפון שלי כדי לקרוא אותך אני מבין עד כמה מקצוע הפסיכיאטריה נחוץ...

    יש מה שנקרא מחלת הסכיזופרניה - החולים בה מתאימים את המציאות להלך הרוח הנפשי שלהם. שום מציאות ריאלית לא משנה את התובנות שלהם.. אם הם רוצים להאמין שזה המצב אז זה המצב - וזו הבעיה שלך בן, נתניהו בלא בלא בלא בלא ... -

    נתניהו הרבה יותר חכם ומבין את המציאות ממך. שום ''לחיצות'' כמו שאתה משדר לנו בלי סוף ושום פניקה.

    נתניהו יאמר מה שהוא חושב שצריך לומר לפרעה החדש... - או במבה או אובמה - דבר לא ישכנע את העם בישראל שיש לעקור ישובים תמורת שלום חלם. בסרט הזה כבר היינו יקירי !! נגמר הסרט... עכשו פיפי ולישון ילד.

  • 38.

    תוך שנה וחצי מעכשיו: ליבני רה''מ (ל''ת)

    פיפי צמח, 13/06/09 13:43

    • אפילו בצחוק אסור לומר את זה (ל''ת)

      רינה, 13/06/09 15:58

  • 37.

    אובמה והשקרים

    מאיר_5728 , 13/06/09 13:28

    כמות השקרים שאובמה הפריח בנאום קהיר ונאומים אחרים היה מבייש את כמות השקרים שבן כספית מייחס לביבי. עיתונאי החצר של אולמארט המושחתת נותן לאובמה את הגיבוי לשמחתם של הפוסט-ציונים והפלסטינים
    והשקרים - מתרומתם של המוסלמים לאמריקה (אכן תרומה להרס, לעבדות ולפוליטיקל קורקט), עד להשוואת סבלם של הפליטים הפלסטינים לאלה של היהודים.

  • 36.

    כספית האמריקאים החליטו שאתה שקרן, ומאשימים את מעריב בגללך. (ל''ת)

    קיקו , 13/06/09 13:22

  • 35.

    יש לקבל מיד את תכתיבי חוסיין (ברק) אובאמה !! (ל''ת)

    חוסיין (בן) כספית, 13/06/09 13:17

  • 34.

    השמאל שוב באופוריה כמו באוסלו.ושוב היהודים ינצחו.

    קיקו, 13/06/09 13:02

    היהודים ינצחו שוב, תמיד היהודים מנצחים את השמאל.ירדתם ל3 מנדטים רק כדי להמליך את ציפי.רם עמנואל יעלם לכם כמו שחוסיין יעלם לכם בסופו של דבר.ביבי ישאר ראש ממשלה, כן ביבי זה אותו אחד שאתם שונאים כל כך(לא שהוא אוהב אותכם )אבל הוא ישאר למרות המשפט המפורסם שלכם ''הרצחת וגם ירשת''של שנת 96.נכון אתם לא תסלחו לו שלמרות הרצח הוא זכה בבחירות.הוא ישאר המנהיג שלנו, ובן כספית יעלם.ואנחנו נמליך את הימין תמיד, אתם תשארו מיעוט,אפילו עם תתחברו לטיבי ולזאחלקה רשמית.

  • 33.

    לפרסם חלק אחרון

    זהו אחרון ודיי תודה לדרורה, 13/06/09 13:01

    לא רק שלא עשיתם כך - המשכתם להסתנן ולחדור לשטח ישראל בכל צורה מתוחכמת שאפשר להעלות על הדעת, ושמדיניותה הרופסת של מדינת ישראל אפשרה לכם . למעשה יש לכם היום מדינה פלסטינית, היא ירדן. אבל אתם רוצים לעצמכם שלוש פלסטין - ירדן , ''פלסטין החדשה'' שתקום ברצועת עזה והגדה, וכמובן שערביי ישראל המזהים עצמם כפלסטינים ימשיכו להתגורר בישראל ויביאו אליהם עוד ועוד ''אחים'' פלסטינים מרחבי העולם. כך שבעוד עשור או שניים יהיו היהודים מיעוט בארצם וגם ישראל תהפוך לפלסטין. לא מתאים לנו . ולכן זה מה שבסופו של דבר יקרה, גם אם השמאל שלנו מפזר אשליות הממלאות את לבכם תקווה גדולה: יהיה עליכם לחזור לארצות מולדתכם. זה יקרה או בטוב או בחרב . במשך השנים (עם ההתיישבות הציונית) אימצתם לעצמכם את האתוס היהודי, כלומר - קדושת ירושלים וזכות השיבה לציון. אמנם בניתם מסגד במרכז קודש הקודשים היהודי (מנהג מוסלמי נפוץ בעולמנו), אך עירכם הקדושה היא מכה ולא ירושלים וזכות שיבה יש לכם רק למולדתכם הערבית ולא לציון .לסיכום, אפנה אתכם לספר חביב ומלא הומור. שמו ''מסע תענוגות בארץ הקודש'' והוא נכתב ע'' י סופר בשם סמואל לונגהורן (הידוע בכינויו מרק טווין) ב -1867. הוא סייר בישראל לאורכה ולרוחבה . הוא לא ראה כאן לא פלסטינים, לא בוסתנים מוריקים, לא כפרים ערביים, לא ערים שוקקות. כלום. הוא ראה ומתאר עזובה, ביצות, כולרע, קדחת, חולות . ''ארץ הבכא'', כך הוא כינה את ארץ ישראל . כל מה שיש כאן, גן העדן הזה הנקרא ישראל – בנה הגניוס היהודי . אין פלא שאתם חומדים אותו !ואם אתם יושבים בבית שמחובר לחשמל ומקלידים תשובה במחשב, זה כי הציונים סידרו כאן מדינה המאפשרת לכם לחיות ברמה שונה לחלוטין משל 99% מאחיכם במדינות ערב .יישר כח עם ישראל!!

  • 32.

    ''עיתונאי'' חצר (ל''ת)

    לייקר, 13/06/09 12:59

    • צריך לקנות בעיתונאים הערבים ,והמערבים שעומדים לצד מדינתם (ל''ת)

      שרוליק , 13/06/09 14:12

  • 31.

    ביבי מה שלא תחליט - בהצלחה ואמן שזו הבחירה הנכונה! (ל''ת)

    יישר כח!, 13/06/09 12:48

    • ביבי מה שתחליט ההבטחות שלך הם לא רלוונטיות ואין בהם שום כיסוי.

      benzi. a, 13/06/09 13:47

      אמנם כותבי הנאומים ישבו ימים ולילות כדי לכתוב לך את הנאום הדרמטי ואתה אכן יש בך את הכישורים להלהים ולמוגג את התומכים הנלהמים שלך ואת שאר חמומי המוח והסהרורים מימין.
      אך במבחן התוצאה: שום הבטחה וגם כשתנופף אגרופים באוויר עם העניים המרצדדות ותנועות שפת הגוף הלייצניות שלך לא שווים כקליפת השום ההבטחות הם הבטחות סרק ולא רלוונטיות וזה רק כדי לרצות את הגב' שרה ואת שאר רפויי השכל ודלי המוח.

      • ברגע שאתה מכניס את שרה לתגובה שלך-אתה מוריד מעצמך(אם נשאר משהו) (ל''ת)

        ציון הציוני, 13/06/09 15:56

      • רק אל תספר שאתה יהודי

        ישראלי קטן עם זיכרון גדול, 13/06/09 20:00

        כל זה נחמד מאוד.
        אבל מה תגיד אם, חלילה, תקום מדינת-חמאס ביו''ש והטיל הראשון יפיל מטוס ג'מבו עם 400 נוסעים מעל נתב''ג?
        מי יקים אותם לתחיה? החברים בשינקין? הרי גם לשם יגיעו הטילים.
        אה, אני מבין: יש לך בוודאי דרכון פולני וכרטיס טיסה פתוח לפולין. רק אל תספר להם שאתה יהודי.

    • ביבי. בוטחים בך! אל תשים לב לעיתונאים מצורעים! (ל''ת)

      רינה, 13/06/09 16:01

  • 30.

    כספית מוחרם ע"י לשכת נתניהו לכן תסכולו ושנאתו גורמים לו לשקר ! (ל''ת)

    דקל ב , 13/06/09 12:47

  • 29.

    כספית הוא אחד מעיתונאי החצר של ליבני,רוצים את שמות השאר כנסו

    שאבי מהעיריה , 13/06/09 12:44

    ממציא האתרוג העיתונאי הבזוי אמנון אברמובי"ץ
    גם האיש השפל מידיעות נחום ברנע שקיבל שוחד מאולמרט את פרס ישראל ושימעון שיפר המבחיל וסימה קדמון
    בהארץ בולטים הלקקנים יוסי וורטר ויואל מרקוס ,ואלוף בן
    עופר שלח במעריב והחלאה הזוחל בן כספית שלום ירושלמי מיה בנגל יעל פז-מלמד מרב דוד

    בערוץ 2 חוץ מאברמובי"ץ יש אתי אודי סגל,כרמלה מנשה,ומשפחת לפיד האב והבן האב ז"ל כמובן קיבל כשוחד את הנהלת יד ושם,ןלא נשכח את דני קושמרו שבראיון של 5 דקות קטע את בנימין נתניהו 4 פעמים!,ועמנואל רוזן המתועב
    אילנה דיין שהוציאה את אולמרט נקי בתחקיר על בנק לאומי
    בערוץ 10 לונדון וקירשנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית ואושרת קוטלר
    מלקקי הישבן חנן קריסטל ואריה גולן ברשת ב ענת דוידוב ,ויואב קרקובסקי
    Y NET אטילה שומפלבי
    אך לא כל העיתונאים בארץ רקובים
    , צל"ש לעיתונאי הטוב במדינה יואב יצחק, וארי שביט המצוין ,בן דרור ימיני,אבי רצון ודן מרגלית קלמן ליבקובסקי

    • יפה שאבי. שכחת את גלי צהל חביבי. (ל''ת)

      קיקו , 13/06/09 13:28

      • שאבי אתה ראש בטטה? הליכוד מלא עבריינים (ל''ת)

        ילללה אח שלי, 13/06/09 18:04

    • כל הכבוד

      אדל, 13/06/09 13:42

      תשובה קולעת!

    • ענק (ל''ת)

      כפיר, 13/06/09 13:47

    • התכוונת לקלמן ליבסקינד (ל''ת)

      עיתונאי ציוני, 13/06/09 14:08

    • יעקב אחימאיר הוא העיתונאי הכי הוגן- אי אפשר לנחש דעותיו (ל''ת)

      רינה, 13/06/09 16:06

    • צודק במליון אחוזים!!! (ל''ת)

      עיניו בראשו, 13/06/09 16:41

  • 28.

    בסוף כל הדברת,,, ברק הוא המקל בגלגלי המפנה והפיוס,,, (ל''ת)

    הוא תמיד היה כזה,,,, 13/06/09 12:29

  • 27.

    תמו הימים שנאום יכול היה לסדר הכל - העולם דורש ביצוע !

    והביצוע יבא מרצון או בכפיה - כמה פשוט !, 13/06/09 12:28

    ואנחנו תקועים עם ברק וביבי,,,

    • יש להיתאחד מול הצורר הרשע פרעו החדש אובמבה חוסיין (ל''ת)

      שרוליק , 13/06/09 14:18

  • 26.

    לכל חמור לבן יש משיח שרוכב עליו. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 13/06/09 12:20

    • ל 12.20 המשיח אינו משיח (ביבי) והעם אינו חמור.ביבי הינו אל כזב. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 13/06/09 17:30

  • 25.

    ה''התיעצות'' של הביבי עם הסופר השמאלן הקיצוני,דוד גרוסמן, מעידה שהליקוק

    דרור הנאור מרמת גן, 13/06/09 12:10

    לממסד השמאלני נשארה אחת מאבני היסוד של אישיותו הפוליטית, ומרמזת, יותר מכל התיעצות אחרת שקיים לקראת נאומו ביום ראשון באונ' בר אילן,על עמדותיו ומעשיו המדיניים הצפויים לעתיד.
    גם ''התייעצותו'' אתמול עם הנשיא פרס,החתרן השמאלן,שהכריז על תמיכה בהקמת מדינה פלשתינאית,עמדה בלתי נשיאותית בעליל, מעידה על הקו הבוגדני הצפוי של רה''מ.
    לא רק שהביבי לא מחא נמרצות על הצהרתו המדינית השמאלנית של פרס, הוא אף מצא לנכון ל''התייעץ'' אתו.
    עכשיו זה די ברור, ביבי יבגוד בבוחריו, אבל שותפיו לקואליציה לא יפילו את ממשלתו,כי דבקותם בכסא חזקה מדבקותם בעקרונותיהם. ראינו אותם בממשלת הגירוש של שרון.

  • 24.

    הימין יבין את המציאות בדרך הקשה (ל''ת)

    מסתבר ש-.., 13/06/09 12:00

  • 23.

    יפה אמרת

    גל, 13/06/09 11:51

    הימין בישראל מול כל העולם.מעניין יהיה לראות את תוצאות הקרב הזה.
    בוא נקווה שלא כולנו נאכל אותה ,מה שכנראה יקרה.

  • 22.

    אפשר לפטור את הבעיה לקרוא להסכם "אישות פלסטינית ושמה פלסטין"

    הרגש הנכון , 13/06/09 11:49

    אפשר לעשות הסכם מבלי לקרוא לזה מדינה פלסטינית אבל עם אותם זכויות עם גבולות מוכרים-הבעיה היא פה המינוח-גם בתור מדינה- אישות או מה שתרצה לקרוא לזה הפלסטינים מוגבלים ביכולתס בנוסף גם חמאס חלש וישתנה.

  • 21.

    תבינו אנשי ציפוש ..עדיף ביבי פה ביבי שם ..אבל לא רוצים אותה

    קובי, 13/06/09 11:48

    לא רוצים תכתיבים וותרנות והתכופפות ..ביבי גרוע ..לאובמה לשמאל..אבל טוב לימין..הרוב
    בעם ..אובמה יחלוף עם ישראל לנצח

    • ל 11.48 ביבי קנה שלטון בשלמונים וטובות הנאה,המחיר ע''ח השכבות החלשות. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 13/06/09 17:32

  • 20.

    סביר להניח שרם עמנואל הוא האחראי לשחרור התמונה המבישה עם רגלים על

    המטיף, 13/06/09 11:42

    השולחן. יש לעשות הכל כדי למצוא משהו על הלקקן המתרפס הזה כדי להעיפו ממשרתו.

    • יש לעשות הכל כדי לצמצם את תובנותיך הרדודות (ל''ת)

      sh41nr , 13/06/09 11:50

  • 19.

    בשביל מה לדבר צריך לעשות בתבונה ולקיחת אחריות תוך

    sh41nr , 13/06/09 11:41

    ראייה מפוכחת לפי מצבנו בזירה הפוליטית הבינלאומית ויכולותינו המוכחות בניגוד לשאיפות ההרסניות ומנוגדות למציאות בשטח
    מה שצריך להנחות מנהיגות זה טובת העם והמדינה במציאות הקיימת וראייה לעתיד ולא
    עתיד המושבים בכנסת.

  • 18.

    ברק מסר את השמאל לחונטה הצבאית - ואין נביא בישראל,,, (ל''ת)

    ישראל ללא שופר של שלום !, 13/06/09 11:34

  • 17.

    האם ישראל יכולה לעמוד בעוד סיבוב של עימות עם כל העולם - לפני שלום ??? (ל''ת)

    שופט האיגרוף חייב להפסיק את המשך ההרג הזה !, 13/06/09 11:33

  • 16.

    אימפריית כיבוש קנאי והתקוממות - או - מובילת האזור לפריחה ורווחה ופיוס (ל''ת)

    או - או, 13/06/09 11:30

  • 15.

    הרגלים על השולחן היא יריקה בפני ראש ממשלת ישראל, ישראל והעם היהודי. -

    המטיף, 13/06/09 11:29

    אובאמה השתחווה עד גובה הביצים בפני מלך סעודיה עורף הראשים וקוצץ הידיים, ואמר שהוא נפעם מחכמתו ונדיבותו. על העם היהודי כולו להתגייס נגד נשיא זה, המייצג את יצרני הנשק והבנקאים המעוניינים בדבר אחד בלבד- כסף. ונא לא לצנזר, תודה.

    • וזה באמת מה שחשוב??? ועוד ביקשת לא לצנזר מזל שלנו שלא

      sh41nr , 13/06/09 11:46

      הצגת מועמדותך לכנסת.

      • רבבב (או מלך, או ראש ממשלה) שמחלו על כבודם- אין כבודם מחול, כלומר

        המטיף, 13/06/09 12:14

        שמי שיורק עליהם ופגע בכבודם אין לו סליחה ומחילה, אלא אם יתנצל ויכפר על הפגיעה בכבודם. אם לך אין טיפת כבוד עצמי- זו בעיה שלך, לרוב עם ישראל יש עדיין כבוד עצמי- אנו לא משרתיהם של האמריקאים.

    • ל 11.29 באיזו כנסיה אתה מטיף,אובמה שוחח עם הטבח שלו.

      נתן.ש מעלות., 13/06/09 17:35

      אל תדחוס את כל השטויות שלך לתגובה אחת.

      • ראש נקי במשרד שטוף

        המנקה, 13/06/09 19:49

        כל הסיפור הזה עם אובאמה שמדבר עם נתניהו עם רגליים על השולחן:
        אובמה פשוט דיבר עם אשתו, ''מותק, אני לא יכול לצאת עכשיו כי הרגע שוטפים לי את המשרד.''
        זה הכל.

  • 14.

    גורל ישראל על הכף ! וכאן עוסקים בטפל,,,ברכילות,,,באישי,,, (ל''ת)

    קוץ בתחת העולם או יהלום שבכתר המזה''ת ?, 13/06/09 11:27

  • 13.

    על ביבי לעמוד באומץ ולהכריז על שתי מדינות- ירדן לפלסטינים וישראל לנו.-

    רעמסס, 13/06/09 11:23

    במ- 48 ועד אחרי 6 הימים לא קיבלמו רובה אחד מאמריקה הנחמדה- ושרדנו. כך גם כעת- זה מתחיל עם גבעות יהודה ושומרון, ממשיך בחלוקת ירושלים ונגמר בזכות השיבה וחיסול ישראל. לא תודה. ביבי- זה אכן רגע היסטורי, אתה בוחר, האם תהיה סמרטוט אמריקאי ותעוף מראשות הממשלה או שתהיה נציג אמיתי של עם ישראל. הבחירה בידך, ונא לא לצנזר, תודה.

  • 12.

    נתניהו הציג עמדה לפני הבחירות וראוי שימשיך בה אחרי הבחירות

    גל, 13/06/09 11:20

    רק בגלל שהבטחות צריך לקיים ולא בגלל שאני כל כך מעריץ את העמדות המדיניות שלו. אמנם בנושא הכלכלי עם ''הורדת המסים'' נהג בדיוק להפך,הבטיח ועושה הפוך, אך לפחות שבנושא המדיני ישמור על העמדות שלו כדי שיהיה ערך להבטחות לפני הבחירות. לאחר הבחירות נתניהו הרכיב קואליציה שמורכבת גם ממפלגות ימין וגם מפלגה שהיא שמאלה מהליכוד אך תמיד מצטרפת אליו ''העבודה''. גם זה מוסיף לו בעיות עכשיו אבל אם מישהו חושב שגם פינוי כל ההתנחלויות והסכם שלום עם אבו מאזן יגרום לאובמה חוסיין ולהילרי קלינטון להפציץ למחרת בטהרן אז הוא טועה בגדול.

  • 11.

    שונאי ישראל מנסים בכח להוריד את ישראל על הברכיים

    גודמן, 13/06/09 11:07

    במיוחד עתונאים ואנשי תקשורת הנלחמים בבני עמם ומשרתים את האויב,הם נלחמים בכל דרך עד טפת הדיו האחרונה.

  • 10.

    צריך להיגמל מה(דוד) סם.

    אבי געזונט, 13/06/09 10:55

    שנים הורגלנו לחשוב שאמריקה היא ידידתנו הגדולה.

    אפשר להיגמל במכה, כמו שעשינו עם צרפת. אפשר גם לאט. הסיוע האמריקאי משרת בעיקר את האמריקאים - הוא סיוע ישיר לתעשית הנשק.
    נשק אמריקאי בישראל הוא מקדם מכירות מצויין.
    לובי יצרני הנשק האמריקאי מתרפד עסקאות נשק להרבה מדינות בתואנה שיש בהם טכנולוגיה אמריקאית (לך תוכיח שלא).
    לא פעם ארה''ב נמנעה מלמכור לישראל מערכות נשק מתקדמות וניאותה לעשות כן רק כשישראל הוכיחה כושר ייצור עצמאי. הלביא היה דוגמה הבולטת ביותר, אך היו עוד רבות אחרות.
    ישראל של היום היא מעצמה טכנולוגית ולא זקוקה כמעט לשום מערכת נשק אמריקאית.

    • השתחווה למלך סעודיה ועם נתניהו הרגליים על השולחן

      הרואה בכוכבים את הדברים הפשוטים .., 13/06/09 14:31

      תסתגלו על הדברים הפשןטים ותפסיקו כל אחד לקשקש בתורו כל מיני תיאוריות, אובאמה השתחווה למלך סעודיה הוא עבד מכור כבר לעומת זאת עם עתניהו הוא מעדיף לזלזל כי הוא מרגיש חזק עליו ולכן הרגליים שלו היו על השולחן יש ברית כתובה בין סעודים לאמריקאקים על בסיס אינטרס והמשחק מכור מראש ולכן הרגליים של אובאמה על השולחן-השאלה העיקרית אם ביב יצא פחדן אז אוי ואבוי לו ולנו ...

  • 9.

    ממש קריעת ים סוף - הקול הצף (ל''ת)

    בדוק , 13/06/09 10:48

    • הכול דיבורים

      פטפטן, 13/06/09 19:31

      מעבר לכול הדיבורים:
      אם, חלילה, תקום מדינה פלסטינית ביו''ש, אז הם יפילו מטוסי נוסעים מעל נתב''ג.
      ומה נעשה אז?

  • 8.

    נתניהו לא קרוע-קרועים מי שבחרו באיש הלא אמין הזה.

    כל מה שמעניין אותו להישאר ר''מ, 13/06/09 10:43

    אם חלוקת ירושלים תבטיח את הישארותו של ביבי על כיסא ראש הממשלה לתקופת מה,הוא יעשה את זה ללא היסוס.הדבר היחיד שביבי מתלבט לגביו הוא מה ישאיר אותו בתפקיד יותר זמן!

  • 7.

    לשאול את ביבי מי הם שותפיו בממשלה ואז לדעת מי הוא!

    benzi. a, 13/06/09 10:41

    ביבי הוא ראש ממשלה כושל וגרוע. העובדה ששותפיו הטבעיים הם ש''ס והימין הקיצוני. זה כבר אומר שממשלה כזאת בראשות תוביל את המדינה אל פי התהום ורק נס מהשמיים אולי יציל את המדינה והעם המסכן הזה היושב בציון.

    • השותפים של ביבי.. היו אמורים להיות בממשלה של ציפוש

      קובי, 13/06/09 11:43

      אתה מבין בדמוקרטיה ..ויום הבוחר..העם
      לקח ימינה .. לא שמאלה..לא טוב לך עם העם הזה לך מכאן ..כי הבוחרים בימין הם הרוב
      בעם..העם לא רוצה לוותר לחתול השחור ומוכנים להלחם ..תבין יש כוח שיותר חזק מאמריקה..בורא עולם..ואנחנו איתו..רק תיזכור מה קרה לאימפריות שפגעו בישראל
      מידה כנגד מידה ..בגוגל ..תכתוב המלחמה האחרונה ותיראה את האמת..

      • השותפים של ביבי יכלו להיות בממשלתה של ציפי ללא סחטנות ושלמונים.

        benzi. a, 13/06/09 13:56

        ציפי לא רצתה להמשיך את המדיניות האיוולת שבו הש''סניקים והחרדים סוחטים ומוצצים את כספי המדינה ע''ח הבריאות החינוך והבטחון וכו הלאה. ומסתבר וגם לא מפתיע שהביבי הזה בערמומיותו הרבה כשתאוות השלטון והנהנתנות שלו בערה בקרבו הבטיח ושילם את מלא האתנן כשוחד להם כדי שיוכל להרכיב את ממשלתו הרקובה והדפוקה שלו.

    • בטחון ישראל - זו המטרה היחידה

      רובי, 13/06/09 19:39

      יש סיכוי לא קטן שאמריקה לא תצא מהמשבר הכלכלי/פיננסי בעשור הקרוב.
      איפה יהיה אז אובאמה עם ההבטחות שלו לשמור על בטחון ישראל? אמריקה תהפוך לנמר-של-נייר.
      איפה היו האמריקאים בעת כיבוש כווית על ידי סדאם? (היתה להם ברית הגנה עם כווית).
      היכן היתה ארה''ב בשנתיים הראשונות של מלחמת העולם השניה? (הם נכנסו רק לאחר הפצצת פירל הרבור ע''י היפנים).
      מה עושה אובמה עם הצפון קוריאנים?- מגרד את הביצים. מה עושה העולם עם איראן? כנ''ל.
      נתניהו צריך לשמור על האינטרסים הבטחוניים של ישראל. לשם כך הוא נבחר, והעדר השמירה יביא להפלת ממשלתו.

  • 6.

    בן כספית

    מאיר_5728 , 13/06/09 10:39

    לפני מספר שבועות האיש הפיץ ידיעה שמיטשל כביכול זעם על ממשלת נתניהו שהיא משקרת ביודעין לממשל האמריקאי.
    כשהובאה ידיעה זאת למיטשל, הוא זעם על הידיעה של בן כספית והעביר את מחאתו.
    כך לפחות על פי "ישראל היום"
    בן כספית לא התנצל על כך, וגם לא יעשה כך. אבל, כדאי להתייחס בעתיד אל חלק מכתבותיו כאל כמדע בדיוני באיכות ירודה.

    • צודק ! וזאת לא הפעם הראשונה של כספית ובודאי לא האחרונה ! (ל''ת)

      דקל ב , 13/06/09 12:44

    • כנראה שכספית מקנא בשלום קיטל

      tomker , 13/06/09 17:34

      קרא את המאמר.

  • 5.

    בנימין נתניהו . נבחרתה בדרך דמוקרטית.

    שלומי, 13/06/09 10:18

    ורוב העם הוא ימין ומעט שמאל הזוי. אני ועוד רבים כמוני בחרו בך בגלל המצע שהצגתה . מקווה שלא תשנה עמדות. תהיה חזק .

  • 4.

    המוח שלך בן כספית קרוע מהיום שנתניהו עלה לשילטון (ל''ת)

    בדוק , 13/06/09 10:13

  • 3.

    חבר את ציפי אליך. שנה שיטת הממשל.

    מרזוט, 13/06/09 10:01

    וגם תוציא את עצמך ממסחטת הימין.

    זכור: הימין הקנאי הוא זה שהיה בעוכרי כל המדינות מאז ומעולם, ובמדינת ישראל-יהודה ההיסטורית.
    היתה לו הצלחה אחת, סבירה: מרד החשמונאים. (ולא היתה שווה את הסיכון)

    והיו לו כשלונות שהביאו אסונות נוראים על העם היהודי: חורבן בית ראשון, בית שני ומרד בר-כוכבא - שסיים סופית את תקופת השלטון היהודי בישראל. ששטף את ארץ ישראל בדם בניה.

    מרזוט

    • ההיסטוריה על פי השמאל...

      מאיר_5728 , 13/06/09 10:43

      במקום ללקט אירועים חשובים מההיסטוריה הרחוקה וליחס אותם לימין, אולי תתמודד עם מה שקרה לאחר הסכמי אוסלו של ממשלת שמאל ש"בזכותם" אנחנו תחת איום קיומי.
      ואם כבר הזכרת היסטוריה, המתיוונים, שהיו אז השמאלנים של היום, כבר לא קיימים. ולא אומצו ע"י העם היהודי. מי שקיים עדיין, הוא העם היהודי בזכות התנגדותו לאותם מתיוונים.
      להסיק מסקנות מכך אתה יכול?

    • צודק לגמרי, כבר לפני 2000 שנים היינו צריכים להיכנע לרומאים וזהו

      Swedish Josh , 13/06/09 15:01

      זה בטוח היה פיתרון הרבה יותר טוב לעם היהודי אז ועכשיו...
      הרי אם נחשוב על זה בהיגיון - אם לא היה עם ישראל אז לא הייתה מדינת ישראל, ואז לא יכלו להיות לה את כל הבעיות שיש עכשיו!

      לפי ההגיון הזה, באמת חבל שנוצר היקום (אלוהים ברא אותו או המפץ הגדול, כל אחד ואמונתו)

  • 2.

    בן כספית אינו סולח למיטשל על הכחשת שקריו (של הכתב) ובודה מציאות מליבו

    כבשה פועה , 13/06/09 09:52

    האמת היא שאיש כנראה אינו יודע מה באמת יהיה בנאום של נתניהו ובן כספית-פחות מכולם. אז בן-כספית עושה מה שבן-כספית תמיד עשה-בודה ציטוטים משיחות בארבע עיניים ןתבל אותם בפרשנות מוטה ומצוצה מן האצבע. יכול להיות שיקלע-יכול להיות שלא. רמת האמינות-בגובה הדשא, אך אם יש מי שמשלם-אז מה בכך..

  • 1.

    ביבי בחר לעצמו את שותפיו הטבעיים כהגדרתו,בבחירתו זו יצר את הקרע.

    נתן.ש מעלות., 13/06/09 09:41

    ממשלה כה מנופחת והזויה שליש חברי הכנסת נמצאים בה,מאז קום המדינה לא היה כדבר הזה.