• 27.

    מספיק כבר עם השטויות האלה

    אילן, 04/07/09 10:06

    איזה מין מדינה דמוקרטית אנחנו?
    באיזה מדינה נוספת בעולם הדתיים עושים כל כך הרבה צרות?
    אפילו בוותיקן עושים פחות צרות.

    אז יהיה חניון פתוח בירושלים, זה לא שאם לא יהיה חניון אז אנשים לא יצאו לבלות.

    זה נראה כאילו ההפגנה יותר קשורה לעובדה שראש העיר חילוני.

  • 26.

    די לסטטוס קוו

    ירושלמי, 28/06/09 12:52

    צריך להבין פעם אחת ולתמיד: מדינה דמוקרטית צריכה להיות מושתתת על ערכי החילוניות. גם אם היא מכבדת את כל הדתות, זה רק ברמה הפרטית, ברמה הציבורית צריך לשמור על אופי חילוני לגמרי. ''עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים?'' המדינה הזאת תהיה דמוקרטית או דתית.

  • 25.

    שכחת לציין

    חיים, 16/06/09 05:35

    שהאוהב ישראל הגדול הסביר במכון מאיר שהרצל הציע להטביל את היהודים לנצרות כדי לרומם את קרן ישראל בעמים. כמו כן הוא אמר שנסגור את הרבנים בבתי הכנסת כדי שיוכלו ללמוד תורה בשלמות.

  • 24.

    איך אין חנייה בעיר

    הרי החילונים מטמעטים בירושלים, 15/06/09 21:36

    השנאה לדת מוציא כל כתב משכלו,
    לצד כתבות עלשהחילנים בורחים מירושלים, ישנן כתבותשכבר אין מספיק חנייה בירושלים.
    ולצד כתבות על המשטמטים החרדים מהצבא, לאחרונה יש כתבות נגד אלו שכן מתגייסים.

  • 23.

    שיחליטו החרדים: או שהם מכירים במדינה או שלא

    תומי, 15/06/09 12:23

    אין להם שום זכות לכפות חוקי דת על מדינה שהם לא מכירים בה, ומה פתאום אכפת להם מחילול שבת בבניין העירייה הציוני?

    מלבד זאת, רוב המפגינים החרדים, מנסים לדעתי למצוא חן בעיני עשירים חרדים מחו''ל, שיתרמו כסף לישיבות שלהם בעקבות ההפגנות האלימות.

    די לכפייה החרדית המסואבת!

    • האם פלוני צריך להכיר בכדור הארץ כדי שיוכל לדרוך בה? (ל''ת)

      בבה יגה, 15/06/09 14:19

    • כוונתך להכיר במדינה יהודית? כדברי ראש ממשלתך? (ל''ת)

      אדמור''ה אלינורה מבאי בית בבה יגה, 15/06/09 14:52

  • 22.

    מהות הדת היהודית היא דיכוי,גזענות,אפליה וכפיה בדיוק כמו אצל המזוקנים

    מהות הדת היהודית, 14/06/09 23:15

    וקנאי הדת האיסלמים.

    • יש (ל''ת)

      י, 15/06/09 03:41

    • קביעתך ,הבלתי מנומקת כלל, אינה אלא מסך מילולי גרידא. איש

      בבה יגה, 15/06/09 12:23

      שמאלני יכול להאשים באותה מסכת שטפלת ליהדות
      את יריבו החילוני הימני. להרהור

  • 21.

    החרדים מפיצים בערות,נחשלות,טפילות,שנאה,הסתה,אלימות,קנאות דתית,עוני,

    מה מפיצים החרדים?, 14/06/09 23:11

    עדתיות,פלגנות,גזענות,מדון,בטלנות,קבצנות וחינוך מסית כנגד ערכי חירות,שיויון,נאורות,השכלה,קידמה,עבודה,פלורליזם,הומניות,מוסר וערכי דמוקרטיה.....שאני אוסיף עוד......?

    • תרופה (ל''ת)

      י, 15/06/09 03:41

    • לרשימת ההפצות אתה יכול להוסיף לעצמך אחת: אנטישמיות. (ל''ת)

      בבה יגה, 15/06/09 12:20

    • צודק!! אבל את המיסים של החילונים הכופרים הם רוצים גם רוצים! (ל''ת)

      דת=כלי פוליטי לשליטה בבני אדם, 18/06/09 17:54

  • 20.

    הפרזיטואידים חיים בגוף הפונדקאי,ניזונים מריקמותיו ובהדרגה מביאים למותו

    זואולוג, 14/06/09 23:06

    ומכאן מסוכנותם לפונדקאי.סתם טפילים חיים בסימביוזה עם הפונדקאי,מועילים לו ואינם רוצים במותו.....כל אנלוגיה שתעשו היא באחריותכם המלאה.......

    • למחלה (ל''ת)

      י, 15/06/09 03:41

  • 19.

    החרדים נדמים בעיני למוצגים עבשים ומאובקים באיזה מוזיאון פרי היסטורי

    תמונה קבוצתית של מאובנים פרי היסטורים, 14/06/09 23:02

    מתקופת החושך=דת=היעדר אור על פני תהום......

    • שלך (ל''ת)

      י, 15/06/09 20:51

  • 18.

    למה החרדים אוכלים הרבה שום ובצל...?כדי שגם העיוורים יאהבו אותם בלשון

    למה?, 14/06/09 22:59

    סגי נהור.......

  • 17.

    למזלנו אין לחרדים החמסנים והחאמסניקים נשק אחרת הם היו עושים לנו מה

    למזלנו.........., 14/06/09 22:57

    שהחמאס עשה ועושה לעזתים..........

  • 16.

    החרדים=טאליבנים יצאו למלחמה אלימה כמו אחיהם האידיאולוגים בפקיסטן

    יצאו ממערות הטורה בורה והקסבות, 14/06/09 22:55

    ולאור הקרבות שם עלינו להתכונן לגרוע מכל כולל ג'יהדיסטים סיקריקים חרדים.עד כדי כך.......

  • 15.

    מין הראוי הוא שמשי זהב יסע לקיבוץ לביא בגליל יחד עם ילדיו וישלם לנגד

    תגובה ל-3, 14/06/09 22:35

    עינהם,במשרד הקבלה של המלון,את חובו המסתכם בעשרות אלפי ש''ח.............ההורים משי זהב הם מודל לחיקוי ואם האבא........

  • 14.

    גם אם אני אלבש בקיץ בגדים מותאמים למזג אויר ארקטי ולראשי כובע פרווה

    בואשים טאליבנים, 14/06/09 22:29

    אז שוועת האנשים שיתקרבו אלי תעלה השמימה......

  • 13.

    אז למה את כל זה לא אמרת בטלוויזיה?

    תומר, 14/06/09 22:24

    למה שם התרפסת גם אתה בפני הנוכל הצבוע?

  • 12.

    את האגרסיות מוציאים, לא במשפחה. גם הזדמנות שלהם להעצים כוחם (ל''ת)

    מצליחים בכוח הזרוע והרמאות להשיג זכויות ללא חובות, 14/06/09 20:54

  • 11.

    בקיץ יש לחרדים זמן עושים הפגנות פרס לאלימות שלהם

    אלי, 14/06/09 20:11

    משי זהב מחפש דרך לחזור לחייק החרדים לאחר הדלקת המשואה ב''מדינת הצינים'' לכן לוקח את תפקידו של בלוי. אנחנו החילוניים לא ניתן לא להשתלט על העיר. עשו טעות ונחנו לפרחח הזה לגיטימציה וצריך להפסיק את זה.אם החרדים שורפים עגלות אשפה לא לאסוף אשםה במקומות אלה ולא להחזיר עגלות חדשות. צריך לא לתת פרסים לאלימות מכיוון שהם לא יודעים את הגבולות של הסדר והדמוקרטיה. הם מומחים בחרמות {זכרו מה עשו לשפע שוק} .צריך לגייס את כולם כמובל אזרח ואז לא יהיו להם ילדים בגיל שבניינו הולכים לצבא לשמור על הפרזיטים האלה.

  • 10.

    חבל מאד שמפגיני השבת לא מצטרפים אלינו למצעד הגאווה הבעל''ט (ל''ת)

    מוקי הורוד, 14/06/09 20:00

  • 9.

    עכשיו אני מבין למה כל העולם שונא יהודים

    זיו, 14/06/09 19:40

    תראו אותם!

    • טינופת, את זה הם עושים רק בישראל, לא מעיזים בחו''ל

      עדי, 14/06/09 20:30

      ואם אתה יהודי, אתה דוגמא הרבה יותר טובה למוטיבציה לאנטישמיות.

  • 8.

    תל אביב

    חילוני, 14/06/09 18:30

    ירושלים משכן כבודי..איכן הכבוד? חוליגנים שמאלנים הניחו לירושלים. את תל אביב כבר הרסתם

  • 7.

    תל אביב

    חילוני, 14/06/09 18:23

    ירושלים משכן כבודי..איכן הכבוד? חוליגנים שמאלנים הניחו לירושלים. את תל אביב כבר הרסתם

    • חילוני כמו שאני בלגי (ל''ת)

      ירושלמי, 14/06/09 18:58

      • באבו אבויה

        חילוני, 14/06/09 19:32

        מעשן עשב . אוהב לשתות. אוהב לשחק רמי. אוהד כדורגל. ועוד . האם זה מספק אותך. חייה ותן לחיות. הם לא מפריעים לי באמונתי מדוע שאנ אפריע להם

        • מהתיאור שלך נשמע...

          מלה טובה , 14/06/09 19:53

          ...כאילו אתה זה שהורס את העיר. סתם, סטריאוטיפ, יכול להיות שבמקביל לתחביביך אתה אדם נעים להפליא. אבל אתה לא הכי חד באבחנה שלך, לפיה "הם לא מפריעים לך באמונתם". אם נתייחס רגע רק למקרה הזה, ונתעלם מכל האנשים שלא יכולים להתחתן בגללם, או כל האנשים שמתחתנים בטקסים שהם לא מעוניינים בהם בגללם, או בכספים שמוזרמים לישיבות ולקצבאות שהמגזר שלהם צורך ללא שום אחריות- גם אם נתעלם מכל אלה, הדרישה שלהם למנוע ממך לנסוע בשבת בירושלים היא "הפרעה לאמונתך", או לפחות ל"אמונתנו" (כן, גם לנו החילונים יש כאלה, הידעת?). כי לפי אמונתי, ירושלים היא עיר של כולם, לא רק של החרדים, ובעוד אני יכול להמנע מלנסוע במאה שערים, מה לעשות שאם אני רוצה לחנות ליד העיר העתיקה- אין חניה, אז צריך לפתוח חניון?

          מילא זה, הדוגמא הכי טובה לכך שהחרדים בירושלים עושים רעש פשוט כי מאפשרים להם, נמצאת בסה"כ קצת פחות משעתיים נסיעה צפונית לירושלים- חיפה, שבה יש קהילה חרדית מבוססת למדי, שחיה יפה מאוד עם זה שיש בה תחבורה ציבורית בשבת, כולל לילות שישי, שלא לדבר על זה שלא נרשמו מקרים של השלכת אבנים או עגבניות או חיתולים על מכוניות נוסעות פה. אז שהחרדים הירושלמים יבינו שהם כבר לא הבריון השכונתי שמותר לו לעשות הכל, ושהחילונים התל אבייים (כדוגמתך) יפסיקו להתמם.

          שבוע טוב,
          אביעד, חיפה.

          • לאביעד

            חילוני, 14/06/09 20:30

            אביעד ידידי.לדעתי חייבים להניח לירושלים להיות קדושה. גם אני נוהג ביום שבת. אבל לא העז לעבור ליד בית כנסת.אלעד. משפחתי חיה בירושלים משנת 1917 אני עברתי לתל אביב לכן ירושלים למרות חילונותי היא עיר קרובה לליבי

        • כן אה

          ירושלמי, 14/06/09 19:58

          שוב פעם אתה חילוני בערך כמו שאני בלגי

  • 6.

    זה אסון, המאבק הזה עומד להעצים את שנאת האחים..יש למנוע זאת! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 14/06/09 18:20

    • no choice

      Moish, 14/06/09 20:03

      Yerushalaim is for the people of the TARYAR Mitzvos

  • 5.

    אבישי בן חיים הוא שמאלני קיצוני התומך בהשמדת העם היהודי (ל''ת)

    שמאלני קיצוני, 14/06/09 17:46

    • נכון, וגם מרי פופינס (ל''ת)

      אין גבול לטמטום, 14/06/09 18:11

      • גם טום

        עופרר , 14/06/09 18:18

        מטום וג'רי

  • 4.

    לירות בהם בכדורי גומי... כמו בכל מתפרעים (ל''ת)

    עופרר , 14/06/09 17:40

    • תסמוך על המשטרה.. הם כבר עושים זאת בextra ברוטליות

      esther170 , 14/06/09 17:51

      ורומסים אותם עם סוסים

      • טוב מאוד... פה זה מדינת חוק (ל''ת)

        עופרר , 14/06/09 18:05

        • ועל זה הדרך לירות גם להומואים כדורי

          יוס, 14/06/09 18:17

          גומי בתחת כשהם מוחים ולסטודנטים, ולקשישים, ןלנכים, ולערבים, ממש מוסר כפול.
          כאשר איזה הומו יוצא להפגין זה בסדר, כשחרדי יוצא להפגנה זה משעמום, ומעניין מה סיתך לכתוב את הכתבה הזו חוץ מכסף!!!!

        • מעניין שמידינת החוק מגובה על ידי פראי אדם שכמותך

          esther170 , 14/06/09 19:12

          שמעודדים אלימות

    • WOW

      Moish, 14/06/09 20:01

      so you very smart person, you did learn something from Achmadinejad.

  • 3.

    קודם כל שמשי זהב ילמד את ילדיו לא להשאיר חובות בבתי מלון בהם הם יתארחו

    ערכי תשלום לבית מלון קיבוץ לביא, 14/06/09 17:17

    והמבין יבין........

    • זכור לי שלפני שנים הוא נתפס בדירת בשכונת רמות

      עופרר , 14/06/09 17:40

      בחורות וסמים... אחלה דוס

      • הזוי (ל''ת)

        esther170 , 14/06/09 17:48

      • אתה פשוט מתבלבל-זה היית אתה,עד היום הידיים שלך רועדות-כמו של (ל''ת)

        ערפאת עופררררר.האמת-נכון שאתה אשכנאצי ?-עופררר, 15/06/09 03:25

  • 2.

    בעיית החרדים היא שהם לא רוצים לראות חילול שבת-ניתן לפתור זאת בקלות

    avyb , 14/06/09 16:21

    את חלונות בתי החרדים וכן חלונות בתי הכנסת תחסום העיריה ע"י בניית קירות בחלל החלון. מתקציבה.
    ברחוב בזמן שחרדי הולך לבית הכנסת או חזרה ישים החרד רטיות שחורות על עיניו, יש להניח שאת הדרך הזו הוא יודע בעל פה,
    ןאם החרד גם לא רוצה לשמוע את רעש המכוניות הנוסעות בשבת, ישים החרד אוזניות עך אוזניו עם מוסיקה חסידית או מוסיקת רוק לפי בחירתו.
    ולא לשכוח בהסכם על חלוקת ירושלים עם הפלסטינים, לתת להם במתנה את החרדים.

    • את הארץ הזאת אלוקים הבטיח לבני ישראל

      esther170 , 14/06/09 17:53

      בתנאי שיקיימו את המצוות , ובעיקרם שמירת שבת

      • שמעו והקשיבו

        זאב, 14/06/09 18:30

        מסר מאלוקים חיים..אם אני האבא היכן הכבוד.. ואם אני האדון היכן הפחד..וולק חילונים.. אתם חלאת המין האנושי. וזה בא מחילוני כמוני

        • לא אני כתבתי את התורה - אלא אלוקים

          esther170 , 14/06/09 19:13

          ואם אתה לא מאמין בעיה שלך - מה אתה מגדיר עצמך יהודי

          • לא עניינך, נולדתי לאם יהודיה ואני חלק מעם ישראל

            ירושלמי, 14/06/09 20:00

            וכנראה שאני הרבה יותר מחובר לעם ולמדינה מאשר אותם חרדים שלא משרתים בצבא, לא עובדים ובקושי רב יוצאים מגבולות הגטאות שלהם אל מדינת ישראל.

            • אם נולדת לאם יהודיה - קבל את הדת היהודית או עזוב אותה

              esther170 , 15/06/09 12:38

              אבל אל תחליט אתה איך אתה רוצה לשכתב את הדת היהודית ולהתכחש ליסדותיה
              (אהבתי את ה"לא עניינך"...)

              וגם הבורות שלך מדהימה! בתור אדם שלא חי את החברה החרדית עדיף שלא תדבר עליהם
              אתה מכיר חרדים שלא עובדים? רובם עובדים קשה מאד בשביל כל שקל

      • אוקיי, ואם אני אומר שאין אלוהים וזכות בני ישראל על הארץ אינה תלויה בו? (ל''ת)

        ירושלמי, 14/06/09 18:59

        • זכותך להגיד את מה שאתה רוצה - אבל אם כן מה אתה מחפש בארץ ישראל?

          esther170 , 14/06/09 19:14

          שוב לארצות שבהם חיינו בגלות 2000 שנה

        • אז אחת מן השניים:או שהארץ תקיא אותך,או שנמשיך לקבל מכות (ל''ת)

          עד שנבין.., 15/06/09 03:29

    • Shabat Kodesh

      Moish, 14/06/09 19:59

      those that dont Shomer Shabat dont know what is a TAANUG GASHMY,more sleep, eat,drink, sing,pray,walk,talk,smile,family,friends,SHIURIM.
      I throw away the GALUS car,shopping,phones,fax,internet,pen,cooking,cleening,etc. .

      Yerushalaim Ir Kodsheinu Vetifarteinu MUST be the most religious place on earth, every one expects that even the Christians and Muslium and only then will theye realy believe that Yerushalaim in OUR capital.

      Kol Tuv

  • 1.

    הפגנת שבת והפגנת החזרת שטחים

    בבה יגה, 14/06/09 14:05

    מי שאינו מפגין באחת אל יצפה שיפגינו בשני

    • מה הקשר?

      שי, 14/06/09 14:55

      אני צריך לבןא אליך ולומר: ''אם ארץ ישראל חשובה ולך (וגם חיי היהודים בתוכה) קום והפגן עם המזרוחניקים'' ואתה תאמר לנו את אותו הדבר על השבת. אם כל אחד רק יחפש איך לפטור את עצמו לא נחזק שמירת שבת ולא אחיזה בארה''ק.

      אגב, הגננת הייתה אומרת: ''לא חשוב מי התחיל חשוב מי יסיים''. מי שהראה גדלות רוח אלו תלמידי הישיבות התיכוניות, ההסדרניקים ותלמידי הישיבות הגבוהות שהפגינו יחד אתכם כנגד בג''ץ. השאלה היא מתי תצליחו אתם להתעלות. ברור (גם לכם) שיש לדתיים ולכם מטרות משותפות אבל אתם תעדיפו לראות את עמלכם שלכם יורד לטמיון ולא לשתף פעולה עם סרוג.

      • נגד בג''ץ היה גם אינטרס ימני.וד''ל (ל''ת)

        לשי, 14/06/09 15:38

        • אני לא יודע אם זה בבה יגה או לא

          שי, 14/06/09 18:39

          בכל מקרה אתה מקל על עצמך וחבל. בצורה כזו קשה להגיע לחידוש כלשהו (אם עברו עליך יותר מיומיים בבית מדרש רציני, ואני מהמר שכך הדבר, אתה יודע את זה בעצמך).

          לגופו של עניין, אתה צודק רק במה שנראה על פני השטח. אכן היה אינטרס ימני אך העובדה היא שהדתיים בחרו להפגין *אתכם* ולא בנפרד. אני הייתי באותם הימים תלמיד באותן ישיבות ציוניות והרוח שנשבה אצל הר''מים ואצל רוב התלמידים הייתה רוח שדברה על המכנה המשותף הרחב עם החרדים, על הצורך לתת כתף במאבקם על האופי היהודי של ארץ ישראל (ולאו דווקא מדינת ישראל) ועל שותפות עמוקה בין כל מי שקורא לעצמו 'ירא שמיים' או לפחות רוצה להיות כזה.

          אלא מאי? אתה, מהסיבות השמורות עמך, נוח לך בפלגנות. אתה שוכח שמחלוקת טבעה להתפשט וככה יש לנו חילונים-דתיים, מזרוחניקים-חרדים, ליטאים-חסידים, שונאים-מחבלים, שרוליסטים-מנדליסטים ועוד ועוד.
          בינתיים שונאי ישראל מחככים ידיים בהנאה ואילו אתה בטוח שאתה לוחם את מלחמות ה' משל אתה והרמב''ן הופרדתם בלידתכם.

          אגב, למקרה, ששוב, במקום להגיב תרצה לתקוף כמנהגך בקודש אני רוצה לומר: נכון יש פילוגים גם אצל המזרוחניקים אבל ב''מרכז'' או במצפה רמון לא חטפו שטריימלים (ולא רק בגלל שאין), לא זרקו קיגלים ובטח ובטח שלא שכרו חברת אבטחה כנגד הצד השני.

          • המחלוקות הפנים מגזרויות אין בהן יציאה חוצמיגזרית ואינה

            בבה יגה, 14/06/09 23:39

            ענין לנושא הנידון

            • נו, באמת...

              שי, 15/06/09 15:28

              מכות, בריונים בשכר, חטיפת שטריימלים וזריקת קיגלים זה ''מחלוקת-פנים-מגזרית''? ילמדנו רבינו האם ''מחלוקת-פנים-מגזרית'' הותרה? האם הנזק שבה פחות? האם אין בה חילול שם שמים?
              טוב שאנחנו עומדים לקרוא פרשת קורח כדי שכולנו נוכל קצת לחזור ולעיין בענייני מחלוקות.

              אלו לא מחלוקות, אלו סכסוכי ירושה מהזן הגרוע ביותר וגם בתוך חסידות ויז'ניץ או ישיבת פוניבז' אני בספק אם מישהו יוכל להצביע על רקע אידאולוגי (בשונה ממחלוקות סרוגות, אגב).

              אין יציאה חוץ מגזרית? על חילול ה' שמעת? על תקשורת? אינטרנט? הלוווו? מה זה ''יציאה חוץ מגזרית''? אם כל המדינה קוראת ב nrg על שרוליסטים ומנדליסטים ומתגלגלת מצחוק זה לא סיבה מספיק טובה לשני המחנות כדי לבלוע גם את הסאמעט וגם את השטריימעל?
              כל שנה יש לפחות שלוש פרשיות מחלוקת עסיסיןת שגורמות לקוראי nrg לומר: אוי להם לאלו שלמדו תורה, אוי להם לאביהם שלימדם תורה, אוי להם לרבותיהם שלימדום תורה אלו שלמדו תורה ראו כמה מקולקלין מעשיהם וכמה מכוערין דרכיהם ועליהם הכתוב אומר (יחזקאל לו) באמור להם עם ה' אלה ומארצו יצאו''
              אבל לשיטתך אין כאן ''יציאה חוץ מגזרית'', שוין.

              • לא ברור לי מדוע אתה בוחר למסור לשה''ר בפומבי. מ''מ התחלנו

                לשי, 15/06/09 15:55

                לדון בדבר מסויים מאוד והפלגת הפלגה אדירה, להאדיר את כבודו הרמוס של הסרוג הלייטי המצוי?

                • מה כ''כ קשה להבין ? אם הרצל גדול ממשה רבנו,גדול סרוגי מירא שמים . (ל''ת)

                  משוואה פשוטה., 16/06/09 09:05