• 151.

    לא מפנים התנחלויות כי ש'ס מחזיקה את ביבי בביצים הקטנות שלו . (ל''ת)

    ממשלת ש'ס/ליכוד חוגגת, 08/07/09 18:31

  • 150.

    בייניש ושות'

    משה, 08/07/09 13:17

    הסיכוי הזעיר לשכנע את אובאמה בצדקתנו, הוא גדול יחסית לסיכוי לשכנע את בייניש ושות', לאור דבריו הגובלים באנטישמיות, של אהרון ברק.

  • 149.

    קשה לה להראות את ''מחדליה'' בפני פטרונה, אהרון ברק התומך במדינת כל (ל''ת)

    אזרחיה, 08/07/09 09:41

  • 148.

    אובמה,אבו מאזן ו....בייניש.כמה מפליא!!!! (ל''ת)

    ומי נגד ההתנחלויות?, 06/07/09 08:26

  • 147.

    פוליטיקאית קטנה וצרת אופקים-ולא שופטת עליונה-בושה ודראון לרשות השופטת (ל''ת)

    לשעורי דמוקרטיה ואי משוא פנים מ-יד, 06/07/09 08:06

  • 146.

    גב' בינש מה עם המאחזים של הערבים. (עינים להם ויראו). (ל''ת)

    מישהו, מרכז, 03/07/09 17:28

  • 145.

    בית המשפט על צווי הריסה בגליל ובנגב ????

    איפה זעקת, 03/07/09 17:04

    רק כמה פרגולות וקרוון הם סיכון שלטון החוק ???

    ים של בתי פורעי חוק שאינם יהודים לא מפריע לבית המשפט ????
    מעניין למה ???

  • 144.

    בית המשפט שלנו הוא עתיק בדיעות ובתפיסה.

    דג, 03/07/09 14:46

    לדעתי, שופטים צריכים להיות פתוחים לקידמה, אחרת אין להם מה לעשות כשופטים.
    אנחנו יודעים שכרגע הם יושבים בגוב (התפקיד) ואין מי שיזיז אותם. שמעתם על שופט שסרח או פוטר???
    זה מזכיר לי שעד היום השופטים עובדים בימי שישי (בניגוד לכל עובדי המדינה) כי לאיש אין כוח להתעמת נגדם. וטוב להם במצב הזה.
    היום עם הקידמה והפתיחות הם לא יכולים להמצא במאתיים שנה אחורנית. מערכת כל מערכת צריכה לחיות גמישה ודינמית, לפלוט לא מוצלחים ולקלוט חדשים ורעננים.
    לדעתי, גם הנשיאה מאותתת על קריסה אישית. היא לא יכולה להישען על קודמה ברק. אין בה כל פתיחות ולא מוכנה לחידושים (ובפיה רק חשש מפגיעה בדמוקרטיה???) ואיך אמר אחד העובדים שלי: ''היא היסטורית''

  • 143.

    למה צועקים לי שאני מטורפת ? זו בכיה לדורות שואה . (ל''ת)

    ב ד ו ק, 11/06/09 16:06

  • 142.

    בינתיים מחכים עד יבוא הסכם ממש טוב ואז יפנו כל מיני ..כאלה ככה זה (ל''ת)

    עיסאם, 11/06/09 15:48

  • 141.

    פרצופה המתעתע של ישראל נחשף ביו''ש: מדברים גבוהה על שלום ולא עושים כלום (ל''ת)

    זה הולך להתפוצץ לנו בפנים!! אוטוטו.., 11/06/09 15:46

  • 140.

    לפרק המאחזים מיד

    רון וייס, 11/06/09 14:54

    כי הם לא חוקיים.

  • 139.

    אולי לביבי תהיה התבונה לעשות למען השלום באזור. בואו נראה . (ל''ת)

    ALOS , 11/06/09 14:17

  • 138.

    כן וגם לפנות את כל הקיבוצים המושבים הכפרים וישובי הספר על הדרך (ל''ת)

    JIM BEAM, 11/06/09 13:26

  • 137.

    הדוגמא באה מלמעלה,חוץ מזה אין כח בעולם שיזיז את המתנחלים האלה. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 11/06/09 13:26

  • 136.

    בייניש לפוליטיקה מייד ....היא מתבזבזת בבית המשפט !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 11/06/09 11:55

  • 135.

    משתמשים בנערי הגבעות כמו ב-עז .. כדי שיהיה מה לפנות

    ALOS , 11/06/09 11:40

    ולהשאיר את גושי ההתישבות הגדולים מה שנקרא .

  • 134.

    בייניש, מדוע את לא פועלת נגד 50000 מאחזים בנגב?

    יגאל ש., 11/06/09 10:53

    מוסר כפול בבית המשפט העליון, בושה וחרפה!

  • 133.

    נמאס לי כבר מהשופטים השמאלנים הללו (ל''ת)

    החכם באדם , 11/06/09 10:50

  • 132.

    נרא ה אותה יוצאת נגד הבנייה של הערבים הלא חוקית (ל''ת)

    אבישי, 11/06/09 10:23

  • 131.

    תמיד הולכים אחרי היהודים אבל הבדואים שבנו בלי סוף בנגב

    רועי, 11/06/09 09:22

    לא אומרים ולא עושים כולם אפילו את המעט של לעקוב ולעצור אפילו בלי להרוס הם לא עושים כי כל מי שאינו יהודי יכול לעשות ככל העולה על רוחו כי המדינה כן מפחד מהם כי לא יהיה להם בעיה להפעיל אלימות גדולה יותר מהאבנים והשביתות

  • 130.

    בייניש, חוצפנית. השמאל מהווה היום לא יות מ-16 מנדטים. (ל''ת)

    מערכניק לשעבר, 11/06/09 08:36

  • 129.

    התפטרנו מחשין, הגיע ברק, התפתרנו מברק, הגיע ביניש, כנופיית מאפיה (ל''ת)

    גד, 11/06/09 08:27

  • 128.

    הלוואי שבייניש תעלם ולא נצטרך לסבול את היהירות ופרצופה המכוער (ל''ת)

    rambash1 , 11/06/09 00:31

  • 127.

    בג''צ-הגוף הכי לא דמוקרטי בישראל,ובעולם הדמוקרטי כולו ! (ל''ת)

    צריך להסיר את החרפה הזו מעלינו., 11/06/09 00:09

  • 126.

    שטויות - הייתי בדיון היום, והיא לא אמרה את הדברים שבכותרת

    מתמחה, 11/06/09 00:08

    כרגיל, הוצאו הדברים מהקשרם - לא שהטוקבק המסכן שלי יעשה צדק עימה, אבל בייניש נכנסה בב''כ של שלום עכשיו, ולא אמרה חצי מילה רעה על המאחזים.

  • 125.

    פעילות לא חוקית של בג''ץ

    מצב חירום, 10/06/09 23:33

    השלטת דעת המיעוט על הראשות המבצעת כנגד תוצאות הבחירות, התערבות מדינית לטובת אויב בנושאים הנתונים במחלוקת- או בעצם במלחמה, שימוש בתיקשורת כצד בקביעת דין.
    ואני לא עורך דין, אלא שברור שיש יותר מפסול בהתנהגות בג''ץ.

  • 124.

    ועליה נאמר: "משנאייך ומחריבייך ממך יצאו" פשוטו כמשמעו (ל''ת)

    אפרתוש , 10/06/09 22:42

  • 123.

    מר ג'לאל : נסתרות דרכי האל...... (ל''ת)

    me, 10/06/09 22:36

  • 122.

    מר ג'לאל : נסתרות דרכי האל...... (ל''ת)

    me, 10/06/09 22:35

  • 121.

    תראו את ג'לאל כשדנו על חוק הנכבה הוא בכה על דמוקרטיה ושיויון זכויות

    עכשיו פתאום לא מעניין אותו יותר שויון זכויות, 10/06/09 22:34

    כמה לא מפתיע....
    בטח לא יפרסמו את התגובה הנ'ל כי כדברי ג'לאל 'אלוהים' נגד....
    מועד שליחה: 10:30

  • 120.

    תראו את ג'לאל כשדנו על חוק הנכבה הוא בכה על דמוקרטיה ושיויון זכויות

    עכשיו פתאום לא מעניין אותו יותר שויון זכויות, 10/06/09 22:33

    כמה לא מפתיע
    בטח לא יפרסמו את התגובה הנ'ל כי כדברי ג'לאל 'אלוהים' נגד....
    מועד שליחה: 10:30

  • 119.

    השאול איבד את השליטה בכנסת, אבל שולט חזק בביהמ"ש העליון. וחבל. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 10/06/09 21:46

    • התכוונתי "השמאל", אבל מה כבר ההבדל... (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 10/06/09 21:47

  • 118.

    האם אובמה עודד את הפיגוע הזה בנאום שלו? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/06/09 20:48

  • 117.

    כמה שאת עלובה גברתי...

    poseydon , 10/06/09 19:59

    גברתי הצבועה ומסכנה...כנראה שהגיל עושה את שלו ופוגע גם בך: ראשית,ממש מעניין מה קרה פתאום שיש לך דעה בנושא! :קבלת "ביצים" בעקבות גל השנאה שהביא הערבי הזה-הראפר חוסיין -? את בחברה טובה בין כל מייצבי ההיסטריה במדינה ,כולם אנשי שמאל אומללים,שלא מסוגלים לראות איך התניהו לא נופל למלכודת! יום ראשון מתקרב וראש הממשלה ,הפעם בכישרון רב,צוחק על כולכם! הוא לא מגלה לאיש מה תוכן הנאום ביום ראשון והפעם ממש מצליח .סוף סוף אין דליפות ,אני גאה בו איך הצליח להכניס לסאונה את כל התקשורת ,את כל נציגי הטירוף השפל של השמאל במדינה , אני "מת" מסיפוק!....משעה חמש הפסטיבל מתגלגל בכל הערוצים ,אתה רואה את רפי רשף..מסכן...בערוץ הראשון טלי שחק ורונן ברגמן מזיעים מחוסר מידע ואי נוחות מן המצב! כמה שלא מנסים להסתיר את רגשותיהם,המסך הוא אכזרי.שעה אחר כך בערוץ 2 עוד כוכב: עודד בן עמי-אומר בפתיחה ש"ראש הממשלה שובר את ראשו על הנאום של יום ראשון ! האם התקשורת שלנו משרתת באמת את מדינות ערב ,את הבית הלבן ואת האיחוד האירופי !!?? מאיפה הרעל הזה כנגד מששלה חוקית,שנבחרה בבחירות דמוקרטיות ...רק בגלל שהיא שפויה ולא מוכנה לצעדים פזיזים מול אויב גועלי ? בייניש-את ממש "קופי" של אחרון ברק ב"עליון"—גם הוא מאוד אהב מחמאות מהערבים או מגופים זרים ,גם אם העמדה שלו פוגעת במדינת ישראל ! אז שלום לך חמודה...אני חושב שבבית אבות כל שהוא ממתינים לך !

  • 116.

    כי מחוזים זה טוב למדינה. בגבולות שלנו בילתי אפשר לשרוד. (ל''ת)

    borisdo , 10/06/09 19:59

  • 115.

    מדוע לא פועלים גם נגד המגזר הערבי האסלאמי

    אבנר , 10/06/09 19:22

    מה יש לשופטים רק עין אחד שרואה רק את המאחזים ולא רואה את הבניה הפרועה והמתפשטת במגזר הרעבי האסלאמי .
    לדעתי השופטים נוטים לצד אחד ולא לשויון בפני החוק.
    אני מקווה שבחרת נציגי הכנסת ישנו את העיווט במנויי שופטים.

    • כי אלוהים לא נותן לכם (ל''ת)

      ג'לאל , 10/06/09 19:36

      • לא מדוייק ג'אלל..לא מדוייק. פשוט, למה להפסיד כוח עבודה זול?

        זיו, 10/06/09 22:25

        לא..אל תחפש בפנים. אין המשך..זהו.
        כוח עבודה זול.. :)

        • Rק בגלל זה אתה מאמין שאי אפשר לגמור אותנו - לא תצליחו לעשות לנו

          ג'לאל , 11/06/09 01:19

          מה שהגרמנים עשו לכם - לעולם לא!

          • גם לא ננסה, אנחנו לא כמוכם ולא כמו הנאצים, ואתה יודע את זה

            פנדה , 11/06/09 13:12

            אחרת לא היית מפחד להתבטא ככה.

      • מר ג'לאל : נסתרות דרכי האל...... (ל''ת)

        me, 10/06/09 22:35

        • כן .. כמו שאצלך נסתר הספר תנכ שלכם;

          ג'לאל , 11/06/09 01:17

          מתי בפעם האחרונה קראת בו?

          • ג'לאל בלי קשר לספר.. לעם היהודי יש זכות למדינה משלו . נ ק ו ד ה . (ל''ת)

            ALOS , 11/06/09 11:43

          • מתי בפעם האחרונה קראת בקוראן?

            פנדה , 11/06/09 13:12

            גם שם נאמר שארץ ישראל שייכת ליהודים

            • 2 מדינות ל2 עמים זה המצב ההגיוני היום . (ל''ת)

              ALOS , 11/06/09 14:20

              • ALOS, ממך אולי יש סיכוי לקבל הסבר רציונאלי. שאלה.

                זיו, 11/06/09 14:56

                בו ונניח ושוב נלך בדרך השמאל , זאת שכבר כשלה יותר מפעם, ונמשיך בכיוון שתי מדינות לשני עמים.
                האם מקובל עליך שבייסוד מדינת פלסטין ,ולצורך הדיון נניח לגבולות ולמהות של אותה המדינה, יעברו אליה כל אלה המוגדרים ערביי ישראל ומדינת ישראל תהיה מדינת היהודים?

                • אינך יכול להכריח אותם לשנות אזרחות . זו פגיעה בזכויות אזרח . (ל''ת)

                  ALOS , 12/06/09 00:57

  • 114.

    מדוע נשיאת בית המשפט העליון- השופטת דורית ביניש, לא מוחה על התנחלויות

    לויתן ישן, 10/06/09 19:14

    הבדואים בנגב וערביי ישראל בגליל?

    איך זה שכל שוחרי החוק והצדק רואים רק דרך חריך צר של עין אחת בלבד.

    אם יש חוק הוא צריך לחול על כלל האוכלוסיה.
    האין זאת שופטת לא יקרה?
    אם כך איך יתכן שאותם שופטים בדיוק עוצמים את עין ימין מכל ההתנחלויות הלא חוקיות של הבדואים בנגב? למשל משישים אלף המבנים לא חוקיים שנבנו רק בשש השנים האחרונות?
    ומכל ההתנחלויות הלא חוקיות של ערביי ישראל בגליל?
    ובאותה עת ממש פותחים לרווחה את עין שמאל ומסתנוורים מההתנחלויות ביהודה ושומרון?

    היכן הפוקוס?

    הלך לאיבוד?

  • 113.

    מדוע נשיאת בית המשפט העליון- השופטת דורית ביניש, לא מוחה על התנחלויות

    לויתן ישן, 10/06/09 19:10

    הבדואים בנגב וערביי ישראל בגליל?

    איך זה שכל שוחרי החוק והצדק רואים רק דרך חריך צר של עין אחת בלבד.

    אם יש חוק הוא צריך לחול על כלל האוכלוסיה.
    האין זאת שופטת לא יקרה?
    אם כך איך יתכן שאותם שופטים בדיוק עוצמים את עין ימין מכל ההתנחלויות הלא חוקיות של הבדואים בנגב? למשל משישים אלף המבנים לא חוקיים שנבנו רק בשש השנים האחרונות?
    ומכל ההתנחלויות הלא חוקיות של ערביי ישראל בגליל?
    ובאותה עת ממש פותחים לרווחה את עין שמאל ומסתנוורים מההתנחלויות ביהודה ושומרון?

    היכן הפוקוס?

    הלך לאיבוד?

  • 112.

    ח''כ יעקוב כץ

    אנני, 10/06/09 18:55

    יו''ר האיחוד הלאומי, ח''כ יעקב כץ, הגיב על דברי נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש ואמר: ''לו הייתה בייניש מתבטאת כך כלפי ילדי פליטי דרפור או הבדואים בנגב, היה העולם נזעק. עם ישראל מקווה שבעקבות כניסתם של חברי כנסת חדשים לוועדה לבחירת שופטים, ייבחרו שופטים עם אהבה וחמלה גם לילדי המתנחלים''.

    לדברי כץ ''על אף היותה שופטת בעליון, הייתי מצפה ממנה שכאמא יהודיה תתעניין בדיון גם בגורלם הפיזי והפסיכולוגי הצפוי של ילדי ותינוקות היישובים, לאחר שתעקור אותם ותביא עליהם את החורבן שהיא כה משתוקקת אליו''.

  • 111.

    נשבר כבר משילטון הבג''צ

    מושיקו וקופיקו, 10/06/09 18:54

    בייניש וחבר שמאלניה בעליון רועדים שהכסא המרופד שלהם בסכנה-ולא מתביישים לדחוף שוב את אפם לנושא פוליטי-מדיני שלא בסמכותם

    אני רואה את הגברת המדושנת

    ואת מייטב בניינו האידיאליסטים מיישבי הארץ מתוך אמונה וחלוציות

    ופשוט מתבייש בשופטינו הצבועים - שחלומם להקים מדינה פלשטינאית,לנשל את שנואי-נפשם המתנחלים-הדתיים מביתם--ולהפיל את שילטון הימין שנבחר ע''י 65% מהעם היהודי

    הרי שופטינו המחוננים עדים ללחץ האמריקאי על נתניהו והבעת עמדה בעת הזאת בפינוי מאחזים- חמורה ביותר

    נראה אותם מצייצים מילה אחת על עשרות-אלפי בתי-קבע שבנו אוייבנו מימין ומשמאל לקו הירוק!

    העם קורא ח''כ אריאל להתחיל לנקות את האורוות ובלי להתבייש להכניס שופטים לעליון שנאמנים לעם ישראל ,ארץ ישראל ולתורת ישראל

    ''השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה''

  • 110.

    למה לא הורסים את כל הבנייה הלא חוקית הערבית??

    שי, 10/06/09 18:53

    למה זה לא מעניין את נשיאת ביהמ''ש העליון?

    • האויב שלכם הוא לא השופטת. האויב שלכם הוא אלוהים.

      ג'לאל , 10/06/09 19:37

      אתם הלכתם נגדו וכופרים בו. עכשיות תשלמו את המחיר.

      • ג'אלל..!!! מותק..לאן ברחת לי מהדיון הקודם.. היה קשה מדי? איפה אנטי??

        זיו, 10/06/09 22:00

        אתה נשמע יותר כמו ישו עכשיו.. באמת.. משיחי כזה..
        תרצה שנצלוב אותך?

      • מר ג'לאל : נסתרות דרכי האל...... (ל''ת)

        me, 10/06/09 22:36

        • תחדש משהו יעגל (ל''ת)

          קובי, 10/06/09 23:29

        • כמו שהספר תנכ נסתר אצלך בבית ...

          ג'לאל , 11/06/09 01:19

          מתי קראת בו בפעם האחרונה?

          • כל בוקר ערב וצהרים ומשתדל גם בלילה.

            יהודי אמיתי, 11/06/09 14:54

            תראה יש צדק רב בדבריך, אכן הניתוק של עם ישראל מהשם הוא שמאפשר לפארסה הזו להתרחש.
            אבל זה לא ימשך כך לנצח, ולך כמוסלמי מאוד כדאי לדעת את זה, ולא לטפח אשליות.
            בסופו של דבר כמו שחזרנו אחרי 2000 שנה לכאן, גם נחזור לתורה ולהשם בשלימות ,
            ומי שינסה להפריע לזה לקרות ישלם מחיר כבד.
            לא כדאי לך לנסות.

  • 109.

    לעצור כל שר

    יוני, 10/06/09 18:33

    שבית המשפט העליון יוציא פקודות מאסר נגד שרים שמבזים את בית המשפט באי קיום החלטותיה. חסינות שרים וח''כים מתייחסת לכל פעולה הקשורה לפעילות הציבורית שלהם, אי אפשר לטעון שביזיון בית משפט הינה חלק מפעילותם הציבורית, כי מדובר בעבירה פלילית, ולכן מעצם טבעה אינה יכולה להיחשב כחלק מפעילותם

  • 108.

    מדוע בכלל ''שלום עכשיו'' היא צד בדיון ? האם בג''צ עובד אצל ''שלום עכשיו''?

    כרמון, 10/06/09 18:31

    איפה עמדת בג''צ והפרקליטות בנוגע לעשרות אלפי מבנים ערבים לא חוקיים ביהודה ושומרון, בירושלים, בגליל , בבנגב המשולש ?
    האם בג''צ הולך לפי סדר עדיפות של ''שלום עכשיו'' ?

    • במר"צ עובדת אותם אנרכיסטים מסריחיסטים - אותה צלחת אותה קדחת (ל''ת)

      בדוק , 10/06/09 18:39

    • בג''צ ושלום עכשיו חד הם (ל''ת)

      מדינה פסבדו-דמוקרטית, 10/06/09 18:40

      • הזמן שלכם פה על האדמה הזה קצר מאוד! (ל''ת)

        ג'לאל , 10/06/09 18:51

        • ועם ג"לאל אובמה רוצה שנעשה שלום.

          סבא של רוני , 10/06/09 19:03

          נחמד לקרא ידיעה מרנינה זאת.
          מה אומרי ב"שלום יותר מאוחר" על זה?

          • נכון, זה מה שאובמה רוצה. אבל יותר מזה זה מה שאלוהים רוצה.

            ג'לאל , 10/06/09 19:39

            אצלכם יש פתגם שאומר לב מלכים ביד השם. אז אתה בתור יהודי צריך להבין שכל מה שאתם מקבלים פה עונש זה בגלל שאתם כופרים בדת שלכם.

            • ואים כולם יחזרו בתשובה אתם תעזבו את הארץ הא ישקרן מלוכלך (ל''ת)

              קובי, 10/06/09 19:43

              • לפי הדת שלכם - אם כולכם תשמרו את התורה אז יבוא המשיח

                ג'לאל , 10/06/09 23:12

                ואז לא יהיו יותר בעיות לנו ולכם כי מה שצריך לקרות יקרה ואלוהים יתגלה ויעשה סדר.

                אני רואה שלא למדת כלום על הדת שלכם כן?

            • מר ג'לאל : נסתרות דרכי האל...... (ל''ת)

              me, 10/06/09 22:36

          • ג'אלל.. זה לא מה שאובמה רוצה. או אלוהים רוצה.. אפרופו..

            זיו, 10/06/09 22:22

            יש לך קו ישיר לאללה?:)..
            זאת הסכיזופרניה שלך שלא מאוזנת ומרימה ראש:)
            פעם אתה נביא
            פעם אתה חתן התנ''ך העולמי ומצטט פסוקים מהתנ''ך..ולרוב..סתם פתאט:)

            • עד עכשיו תמיד יצאת נגד כל מה שכתוב בתנכ, אתה כיהודי לא מאמין בו אני

              ג'לאל , 10/06/09 23:13

              מבין כן?


              כי כל התנכ שלכם מלא ביקורת על מה קורה ליהודים שלא שומעים בקול האלוהים.

              • אוווו ( משחרר פיהוק גדול של בוקר) אוווו...(עוד אחד) ג'אלל בוקר טוב

                זיו, 11/06/09 09:40

                מאיפה אתה יודע אם אני אדם מאמין או לא:)?
                לא זכור לי שאני ואתה מכירים אישית.
                אבל, לא משנה האמת:)
                אתה באמת כבר פחות מצחיק היום. לא יודע. אולי משהו במנגנון הצבע שלך לא תקין.
                זה כאילו משהו במנגנון האנטי-מחיקון לא עובד. אתה רק בשחור לבן היום. אני מקווה שהצוות הטכני שלך יצליח להתגבר על הבעיה הזאת.

          • מהאתה מתווכח עם ליצן כמו ג'לאל . הוא לא מייצג כלום מלבד בילבול מוח (ל''ת)

            ALOS , 11/06/09 14:12

    • זה אחד הדברים שרצה פרידמן לבטל, ואני מקווה שנאמן ילך בדרכו

      פנדה , 11/06/09 13:15

      לא ייתכן שתנועה אנטישמית תהיה בעלת זכות עתירה לבג"צ. פרידמן ביקש לצמצם את זכות העתירה כך שרק מי שבאמת מוצא עצמו נפגע יוכל לעתור לבג"צ, ולא כל עמותה או לובי חברתי. כמובן שעל זה קיבל קיתונות של רותחין מ"אנשי האור" וחשין איים שיכרות את ידו וכו'.

  • 107.

    בניה יהודית?! מה אם אלפי או רבבות בתים בדואים ואם בניה ערבית לא חוקית?

    רון דגן, 10/06/09 18:24

    פשוט פחדנות לאומית של שלטון החוק, אין מילים נגד חוסר הצזק הזה, כל מאחז או התנחלות יהודית במדינה היחידה בעולם שיש לעם הקטן והמסכן שלנו לוקחים לו את השטח בשם החוק, זאת האומללות של עמינו ושל ממשלתינו החלשה רק אלוקים שבשמים יגאלינו מיסורינו בארץ הקודש ת''ו.אבל מאחז בדואי או התנחלות ענקית של ערבים בגליל או בואדי ערה והיכן לא זה לא זה אי אפשר כי הערבים יעשו מהומות ולא נעים מהערבי השחור אובמה שיושב עם רגלים על השולחן ומחלק את ארצינו הקטנטונת לפי ראות עיניו תבינו סתומים זאת ארצינו שקיבלנו ירושה מאבותינו מאברהם יצחק ויעקב ארץ שהקב''ה בחר לתת לנו אותה מרצונו לא שואלים את אובמה ולא את ביניש,

    • יותר מ-600 ישובים יהודים הוקמו מאז 48' לעומת 0 יישובים ערביים

      ג'ורג', 10/06/09 19:05

      בעוד שהערבים מהווים כחמישית מאוכלוסייה, מגיעים שטחי השיפוט של כלל הרשויות הערביות ל-2.5% בלבד משטח המדינה.
      ובעוד שמאז 48' גדלה האוכלוסיה הפלסטינית פי 8 לפחות, מחצית מהשטחים שהיו בבעלות ערבים מאז - הופקעו. וזה עוד מבלי להתייחס למסע הגירוש, הנישול וההפקעה של הנכבה שקדם להקמת המדינה. מרבית האדמות שמופקעות מיועדות להקמת ישובים יהודיים נוספים, או שטחי אש ומתקני אימונים של צה''ל ומג''ב.

      בניה ערבית ''בלתי חוקית'' ? אין חיה כזאת.
      זוהי זכותו הלגיטימית העם היליד בפלסטין לבנות את ביתו,
      אם או בלי תעודת כשרות של רשויות המדינה הגזענית.

      • למה לשקר כשאפשר לרמות?

        כבשה פועה , 10/06/09 21:06

        אעצם,אבו רביעה,כסיפה,לקיה,אבו רקייק,ערוער
        מסעודין אל עזאזמה,אבו קרינאת,רהט ,חורה,תל-שבע (מועצה מקומית),שגב-שלום-רשימה חלקית של ישובים בדואים שהוקמו לאחר קום מדינת ישראל והנמצאים בטווח של 20 ק"מ ממקום מגורי. מתגוררים בהם כ- 120,000 בדואים. לא שהעובודת בלבלו אי-פעם איש שמאל, אבל בכל זאת, יש גבול...
        גם יתר ה"העובדות" שאתה מציין-מצוצות מן האצבע של פאטימה. "נתוני" עדאללה אותם אתה מפרסם-מתבססים על הנחות שקריות. כי בניגוד לישובים ערביים טהורים, אין למעשה "ישובים" המוגדרים כ"יהודיים". עובדה היא שרק בישובים ערביים-מתגוריים ערבים. בישובים יהודיים...מתגוריים ערבים יחד עם יהודים. כך למשל לא תמצא אף יהודי שמקום מגוריו-רהט, אך תמצא למעלה מ-10,000 ערבים שמקום מגוריהם - העיר היהודית באר-שבע הסמוכה, שאת שטחה המוניציפלי כולל אדעללה לצורך ההשוואה. האמת היא כי השכן הצמוד לדלת ביתי-ערבי, מי השכן הצמוד לדלת ביתך, ג'ורג'? כך שחלק גדול מן הערבים, מתגורר למעשה, בתוך ישובים יהודיים כחיפה, באר-שבע, ירושלים וכ"ו הכללולים בתוך סטטיסטיקת הישובים היהודיים. אותם ערבים נמחקים כמובן מן הסטטיסטיקה השקרית של אדעללה.
        אתה ממשיך בשקריך בטענה ש"אתם"-עם יליד של פלסטין. לא עם יליד אתם אלא פולשים שמקרוב באו בעקבות הפרוספריטי שהביאו עמם היהודים והבריטים. עצם השלילה שלך של חוקי המדינה- שלילה שאינה משתמעת לשני פנים מגדירה אותך כפורע חוק לאומן, המסרב לקבל על עצמו התנהגות נורמטיבית והדורש לקבל יחס מועדף, בעודו מאשים אחרים בגזענות(?!).
        אתה מוציא שם רע לצביעות, ג'ורג'.

  • 106.

    עם פרצוץ של גרמניה, מה אתם מצפים?!

    יהודי ולא ערב רב, 10/06/09 18:24

    ''ה' הוא האלוקים, ה' הוא האלוקים''!!!

    • אתה לא יהודי... אתה חושב שאתה יהודי אבל אתה ממש לא (ל''ת)

      עופרר , 10/06/09 18:29

      • לא יודע? אמא שלך אמרה שכן (ל''ת)

        יהודי, 10/06/09 18:37

      • אתה יהודי כשר למהדרין..שמענו עליך שונא יהודים באשר הם (ל''ת)

        קובי, 10/06/09 18:44

      • עופר - אתה שומר תורה?

        ג'לאל , 10/06/09 18:50

        מעניין אותי לדעת כי יותר מ-50 אחוז לא מאמינים באלוהים בעם שלכם. אז 50 אחוז לפחות אסור להם לחיות פה בכלל כי אין להם שום זכות - הם כובשים לכל דבר!

        • ו-40% מהפלסטינים חילונים - אז גם להם אין זכות להיות כאן? (ל''ת)

          פנדה , 11/06/09 13:17

        • ג'לאל מתאים להיות כהניסט .. חופשי . (ל''ת)

          ALOS , 11/06/09 14:13

    • ל 18.24 פרצופים כמוך הם הסיבה,לאנטישמיות בעולם. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 10/06/09 18:43

      • נו אולי מספיק עם זה.. תקצר את השם..לא יודע..ג'אלל נשמע קליט

        זיו, 10/06/09 22:26

        די כבר עם ה ''נתן,ש(יר) המעלות הזה כל הזמן:)

    • אתה טועה, אין לה פרצוף של גרמניה - יש לה פרצוף יותר גרוע:

      ג'לאל , 10/06/09 19:40

      של ישראליה כופרת

  • 105.

    אמרתה של עמיתתי השופטת פסולה ואינה ראויה כלל

    שופט כדורגל בדימוס, 10/06/09 18:22

    אינני נוהג להגיב בעילום שם, אך למצער הוא לי, המקרה האמור. ראש המערכת, אליה כפופים אנו כולנו, כשלה. טוב היה לו לא אמרה דורית את הדברים המיוחסים לה. על מפעל חיינו מרחף איום ממשי. בית המשפט העליון מצוי בסכנה קיומית. אנחנו מאבדים את ריבונותינו הציבור מתנכר לנו ואינו רואה בנו את נציגי הצדק והמשפט.להלן אבדן הלגיטימציה הציבורית- עובדה שאין להתכחש לה עוד. בשם חברי השופטים בשם יוקר הצדק והמשפט במדינת ישראל
    אבקש ממך גבירתי,מעל במה זו, להסיר את הגלימה ולהודיע על התפטרותך ויפה שעה אחת קודם.

  • 104.

    לכבוד כבוד נשיאת בית המשפט העליון

    נעמי, 10/06/09 18:20

    כבוד הנשיאה.
    מדוע אין את מוצאת לנכון לפנות לממשלת ישראל בשאלה מדוע לא פועלים לפינוי המאחזים הבלתי חוקיים הנבנים מידי יום בנגב על ידי הבדואים?
    מדוע ההפליה ? האם דין יהודי שונה מדין מוסלמי?

    • כן. למוסלמי מותר לשאת ארבע נשים - יבוא מהשטחים - ואנחנו משלמים להם

      Ehad Haam-Jewish , 10/06/09 21:55

      קיצבת ילדים....בשום מדינה זה לא קיים, אלא במדינות מוסלמיות, או במדינת ה(צ)חוק שלנו.

  • 103.

    אינה עוד הוכחה שתנועת מרצ ושלום עכשין שולטים בבית המשפט בולשביקים (ל''ת)

    התותח, 10/06/09 18:18

  • 102.

    מה זה צריך להיות אם לא התרסה נגד הימין והבחירה באורי??? (ל''ת)

    דג, 10/06/09 18:17

  • 101.

    נגמרו הבעיות בבתי המשפט?שופטות שמתעמרות באמהות חד הוריות

    א, 10/06/09 18:15

    מחשש לאלימות מגרוש עצבני או המתנה אין סופית למשפט צדק לא מטרידים את הוד מעלתה.הפוזה הפאתטית של מגינת הצדק הרב לאומי לא עושה עלי שום רושםץ

  • 100.

    ביבי מוביל להתנגשות ישראל מול מערכת החוק ומול ארה''ב. מדינה בהתדרדרות (ל''ת)

    יואב, 10/06/09 18:10

    • לך תלמד היסטוריה איך בן גוריון אמר לא

      אליהו, 10/06/09 18:53

      כאשר האמריקאים אמרו לו אל תכריז על הקמת המדינה,
      וכל התקופות בהם אמרו האמריקאים מה שאמרו וישראל עשתה את אשר צריך לעשות,
      בזה המחדל שלנו שאנו לא כל כך זוכרים מה שהיה,
      אז הוא אוב + מה + חוסן? צוציק שמישהו ממן אותו
      כהה עור שלא מחוייב למה שקודמו הבטיח.

  • 99.

    To whom it may concern.!!!!!!!!!!!

    M M M , 10/06/09 18:08

    Dismiss the Ahmadi Najas ATOM BOMB--BUT
    CONCENTRATE ON OBAMA'S BOMB' on ISRAEL
    (THE ONE AND ONLY JEWISH STATE.)

  • 98.

    כי אף יהודי לא יסכים לפנות את אחיו מאדמת א''י

    מיכאל, 10/06/09 18:06

    רק מטורפים יעשו דבר שכזה.

    • ל 18.06 פורעי החוק ההזויים,הפוגעים בכוחות הביטחון,אינם אחי. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 10/06/09 18:45

    • זה אולי כי הם לא יהודים בכלל. עבדו על כל העולם שמגיע להם להיות פה.

      ג'לאל , 10/06/09 18:48

      תראה איזה דברים כותבים לי פה תשובות אנשים ימנים שקוראים לעצמם יהודים:

      "עכשיו צריך לקבור את אלוהים כי הוא מת וצריך להיות מודרני!"

      זה תשובה של יהודי זה? זה תשובה של כופר! עוד לא מתביישים לשבת פה על האדמה הזה ועובדים על כל העולם לוקשים שזה שייך לכם. בושה לכם. עם סגולה ...

      • מעניין היצלחנו גם לעבוד על אלוהים .. אנחנו ממש חזקים

        קובי, 10/06/09 20:03

        יש לנו מכון כושר טוב .. ואים יהודי אומר כך אז הוא כופר אז מה אתה צריך להכליל על כול היהודים..יש ערבים והרבה ששותים משקאות חריפים אז כול הערבים כופרים הא יכורדי

    • אז שרון מה שאמרתה??? (ל''ת)

      אליהו, 10/06/09 19:11

  • 97.

    לג'לאל למרות שאני מרקסיסט ,רק בגלל מוסלמים כמוך אני גם אנטי פלסטיני ! (ל''ת)

    לב טרוצקי,מכסיקו, 10/06/09 18:05

    • למה, כי הוא מזכיר לך את זהותך שאתה כה משתוקק להעלים? (ל''ת)

      אמיר ש , 10/06/09 18:21

      • אווו הנה. עדיין יש יהודים עם שכל נשארו ...אבל אתם לא הרבה ברוך השם (ל''ת)

        ג'לאל , 10/06/09 18:47

      • לאמיר! אין ערבים מרכסיסטים הם רק מתחזים כקלף מיקוח אנטי ישראלי

        לב (ליאון דוידוביץ) טרוצקי,מכסיקו, 10/06/09 19:16

        אין הם שוללים או מסלקים את הלאומנות הערבית ( הבלוף הפלסטינאי),אין הם שוללים את הדת המוסלמית שגם היא כמו האחרות יהדות ונצרות הן ''אופיום להמונים''.

        הקוסמופוליטיות היחידה שהם מאמצים היא תורת אל קעידה ו''כל הג'יהד(הג'אז) הזה ''

        • רגע אדוני - מסתבר שאני יודע על הדת שלך יותר ממה שאתה מכיר אותה בעצמך

          ג'לאל , 10/06/09 19:43

          פעם אמר לי רב יהודי - שהיהדות אף פעם לא קראה להוציא להורד מי שלא רוצה להיותיהודי או מי שרוצה לעבוד לפרנסתו בתחום של המדע. ובאמת חיפשתי בכל הכוח לזה תשובה לראות אם הוא צודק. והוא צדק.

          אז או שאתה לא יהודי
          או שאתה יהודי כל כך טיפש ששונא את עצמו שלא יודע מאיפה הוא בא.

          סבא שלי עליו השלום אמר לי - אף פעם אל תאמין ליהודי שלא מכבד את השורשים שלו. כמה הוא צדק זה הציל אותי הרבה פעמים מהשקרים של הכופרים אצלכם

          • אתה מתחיל להשמע כמו הגשש.... ''סבא עליו השלום בא אליי בחלום

            זיו, 10/06/09 22:07

            ..אמר לי .. לא תמכרו דברי תועבה...:)

            תשמע, אישתי חושבת שירדתי מהפסים.. קשה לי להפסיק לצחוק ג'אלל.. מזמן לא נהניתי ככה מסיטקום אינטרנטי:)
            אלוהים אתה כל כך משעשע:)))))))

            • אז כנראה שיהודים בצרות אז הם צוחקים...

              ג'לאל , 10/06/09 23:14

              גם אני צוחק ... אבל על אמת !!!!!!!!!



              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

              • ג'אלל.. ??? תסביר את זה. יש אפשרות לצחוק לא באמת?

                זיו, 11/06/09 09:41

                עושה רושם שעוד ועוד תאי מוח (מועטים) שיש לך , נפגעים במחלה שלך ג'אלל.. וזה מאוד מטריד.
                חשבת על השתלת מוח?
                כמובן בתקוה שהגוף שלך לא ידחה את המוח..אחרת.. אכלת אותה:))

              • ת'כלס - זה נכון. באסלאם הפאשיסטי אין הומור בכלל. (ל''ת)

                פנדה , 11/06/09 13:20

    • תהיה מרקסיסט תהיה שוביניסט. מה שבטוח שיהודיסט אתה לא!

      ג'לאל , 10/06/09 18:46

      כופרים! בוכים לכל העולם שאתם מגיע לכם להיות פה ומשקרים את כל העולם - אלוהים אמר בתורה שלכם שהארץ הוא נותן לכם על תנאו - אם אתם שומרים את ההוראות שהוא נתן לכם אז יהיה לכם טוב אבל אם לא הוא מגרש אותכם

      והנה זה מה שקורה :)

      אני בתור מוסלימסט יודע יותר טוב את התורה שלך ..

      • ג'לאל לך לכהנא ..או לבן לאדן.. ואל תחפור ותקדח .. אתה תחפושת . (ל''ת)

        ALOS , 11/06/09 14:15

  • 96.

    law is established by parliament not by Supreme Court

    Russian Jew , 10/06/09 18:04

    The Supreme Court just upholds the law. A democracy has no room for activist busybody judges who meddle in political decisions

    • To 95

      David, 10/06/09 18:38

      That is exactly the point, under the Israeli law those outposts have been decleared illegal and ordered to be removed.
      However the law enforcement branch of the goverement, the branch who is responsible to enforce the law have done nothing about for 4 year.
      They keep coming back with reasons that don't quite make sense.
      Chorosho???

  • 95.

    שמח שיש לנו אנשים כמו בייניש במדינה. בזכותה יש תקווה לעתיד טוב יותר (ל''ת)

    ולא בזכות פורעי החוק על הגבעות, 10/06/09 18:02

    • הלו, זה שופט ?

      ד''ר ארוין, רעננה, 10/06/09 18:26

      אם השופטים הם בעצם נציגיו הרשמיים של השמאל המנותק בישראל - אז ראויים דבריה של ביניש למחיאות כפיים סוערות. היא אכן עושה עבודתה נאמנה.

      אבל אם הם נציגי המשפט בישראל, כפי שהם טוענים - אז איך יכול שופט מאוזן לשאול שאלה קשה על עשרות מאחזים ציוניים, אך להתעלם מעשרות אלפי מאחזים ערביים עוינים ?

      • Because these settlements are illegal under our own law (ל''ת)

        jka10824 , 10/06/09 20:47

  • 94.

    בייניש גרה בשטח כבוש יאלללה להרוס

    דוד, 10/06/09 17:58

    על זה נאמר מהרסייך ומחרבייך מבית המשפט

    העליון השמאל שולט ולא הימין

    ביבי תתעורר ליפני שיהיה מאוחר

  • 93.

    הפשיזם הלאומני אוהב להצדיק עוולה כלשהי בעוולה לעומתית (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, ת''א אחד העם 70, 10/06/09 17:56

    • ממולדתו. זה הפשיזם בהתגלמותו. הערבים עם אדיר ולא בשום סיכון. (ל''ת)

      אסור שהמיעוט היהודי שחייו בסיכון במ' התיכון יגורש, 10/06/09 18:26

    • בגרמניה עלה השמאל לשלטון ב-1933...הסוציאליסטים של היטלר... .

      Ehad Haam-Jewish , 10/06/09 22:07

      "מפלגת העובדים הנאציונל סוציליסטית" ר"ת נאצי....

  • 92.

    כל הכבוד על האומץ. העם שומר החוק ושוחר השלום, אתך! (ל''ת)

    עמישראל, 10/06/09 17:53

    • השמאל שומר החוק הסלקטיבי והלא שיוויוני, הוא רק 3 מנדטים, לא כל העם (ל''ת)

      אמיר ש , 10/06/09 18:23

      • הוא התכוון לשפויים שבינינו... את הסהרורים אנחנו לא סופרים (ל''ת)

        עופרר , 10/06/09 18:25

        • כן, דמוקרטיה של השמאל - רק 2.5% הם ה"עם" כל השאר - עמך (ל''ת)

          אמיר ש , 10/06/09 19:12

  • 91.

    מדוע לא שמענו את קולך

    חיה קריות, 10/06/09 17:52

    לאחר הפיגוע המזעזע בישיבת ''מרכז הרב''?
    בתי המחבלים סטריליים??????????
    אין ספק: ''מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו''.

  • 90.

    להוציא דחוף צו הריסה נגד בית המשפט העליון . (ל''ת)

    אבו יסמין, 10/06/09 17:48

  • 89.

    מה דעתך יקירתי אודות הבנייה הבלתי לגאלית ב כ ל רחבי הממלכה (ל''ת)

    בייניש תראי את הפרצוף ב ו ש ה, 10/06/09 17:48

  • 88.

    דורית בייניש מזמינה פיטורים

    דוד, 10/06/09 17:46

    מה צריך לקרא שנאמן וביבי יפתחו את העיניים

    אז מועורבות של בייניש

    איזה סגנון אובמה יקיק ביניש והשמאל

  • 87.

    אחיי מימין,השר נאמן עומד לתקוע לנו סכין בגב ולמנות עוד 2 שופטים שמאלני

    שאבי מהעיריה , 10/06/09 17:40

    אחיי מימין,השר נאמן עומד לתקוע לנו סכין בגב ולמנות עוד 2 שופטים שמאלנים לבג"ץ,אסור שזה יקרה לנו!!!

    • לשואב ההזוי 17.40 המתאימים לכהונה הם,פייגלין ודניאלה וויס.

      נתן.ש מעלות., 10/06/09 18:01

      בטוח כי הרכב הזוי זה יהיה לטעמך..

  • 86.

    בוקר טוב גברת זליבנסקי, את הפוליטיקה תשאירי בצד

    בני צ , 10/06/09 17:39

    מה לך ולהבין מדוע, הרי עד שלא יוסג הסכם עם הפלסטינים אזי צריך להמשיך, בניית המאחזים או הישובים ביו"ש הנו צעד לגיטימי ומלחיץ את הצד השני שיתקדם בהסכם עימנו, אך השמאל רואה צד אחד בלבד לכן הוא נעלם מהמפה.

  • 85.

    אז בייניש אמרה , אז מה ? בג''צ חיסל את עצמו בציבור והתגובות בהתאם. (ל''ת)

    דני, 10/06/09 17:38

  • 84.

    נשמע קצת מוזר. (ל''ת)

    סבא של רוני , 10/06/09 17:37

  • 83.

    ושבו בנים לגבולם חוק יסוד של מדינת ישראל (ל''ת)

    שונא קאפואים, 10/06/09 17:37

  • 82.

    בייניש, שופט אמור להיות שופט, לא מביע דעות שמאלני,תתפטרי כבר.

    ברעם , 10/06/09 17:33

    כאשר הייתי בבית ספר, לימדו אותי כי שופט אמור להיות אדם ללא דעות אישיות, שוקל מקרה לגופו ופועל לטובת המדינה המשלמת את משכורתו. כעת השאלה: האם מערכת החינוך היטעתה אותנו? או המערכת הפוליטית מתעתעת בנו? או שניהם נכונים. מאז תחילת כהונתך לא ראיתי שאמרת משהו לתמיכה בימין, הבעת דעות שמאלניות, למרות שרוב העם בחר ימין, את אמורה לייצג את העם, לא מיעוט שמאלני הקורא לעצמו"איליטה" ולא לשווא ממנים שופטים מהימין, לפחות שיהיה קצת איזון.

  • 81.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/06/09 17:31

    שאלת שאלה ! אבל אותי בגן לימדו:
    1. שלא לכל שאלה חייבים לתת תשובה.
    2. יש שאלות ש "הזמן" עונה עליהם.
    3. יש שאלות שגובלות בגזענות ואפליה.
    זו התשובה !
    -אין עוד מלבדו

  • 80.

    תמיד רציתי לעשות סרט על קאפואיזם , הגיע הזמן (ל''ת)

    שר ההיסטוריה, 10/06/09 17:31

  • 79.

    נשמע כצת מוזר. (ל''ת)

    סבא של רוני , 10/06/09 17:30

  • 78.

    160000 בתים בלתי חוקיים של ערבים לא מזיז לגב' בייניש (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 10/06/09 17:30

  • 77.

    שמעו סיפור

    דני, 10/06/09 17:29

    פעם עבדתי בלוד , יום אחד כל האזור חסום , ניידות , יס''מ , מסוק באוויר .
    מה קרה ? באו להרוס בית לא חוקי של תושב ערבי ...
    לא הורסים למתנחלים בדיוק מאותה סיבה - יהיה בלאגן .

  • 76.

    ב(רד)ג''צ הוא המאחז הלא חוקי הגדול ביותר של השמאל במדינה !!! (ל''ת)

    בייניש בראש המאחז ויחזקאל(בייניש) עבריין מס !!!, 10/06/09 17:28

  • 75.

    באמת הגיע הזמן לפנות את כל המאחזים הבלתי חוקיים בארץ!

    vrd, 10/06/09 17:28

    באמת הגיע הזמן לפנות את כל המאחזים הבלתי חוקיים בארץ! בואו נתחיל בבניה הבלתי חוקית ברמאלה, באום אל פחם, בג'נין, בפורדיס במאחזים הבלתי חוקיים של הבדואים בדרום וכו'. לפנות את עיר הכיבוש הראשונה- תל אביב, ואז אולי נוכל לדבר על פינוי התיישבויות...
    כולם חכמולוגים צבועים!נראה את בייניש עושה מעשה צדק ומפנה כל מאחז בלתי חוקי גם של הערבים, ואזנחשוב שהיא אולי, אולי ראויה לתואר שופטת בבית המשפט העליון...

  • 74.

    אורי מאריאל והשר אלדן,אל תתנו לשר נאמן למנות עוד 2 שופטים מהשמאל!!

    שאבי מהעיריה , 10/06/09 17:27

    רוצים שופטים ימינים בבג"ץ

    • כמו בגרמניה החל מ1933 (ל''ת)

      רוזה לוכסמבורג שליט''א .ת.נ.צ.ב.ה הי''ד הרגל הראש, 10/06/09 17:43

      • בגרמניה עלה השמאל לשלטון ב-1933...הסוציאליסטים של היטלר... ."מפלגת

        Ehad Haam-Jewish , 10/06/09 21:58

        "מפלגת העובדים הסוציליסטית-לאומית" ר"ת נאצי....

    • מי הם המועמדים שהשר נאמן מבקש למנות לשופטים? (ל''ת)

      אמיר ש , 10/06/09 17:45

  • 73.

    She's right - tear those places down right now (ל''ת)

    jka10824 , 10/06/09 17:26

  • 72.

    YES-- EASTJerusalem FIRST

    Me, 10/06/09 17:22

    and then we should keep to the Negev and some other places needed

  • 71.

    זוכרים שבייניש נפגשה בחשאי עם הקונסול האמריקאי-הנה למה

    נו מה, 10/06/09 17:21

    בייניש המוציאה לפועל של השמאל. נגד כל האתיקה נפגשה עם הקונסול האמריקאי בחשאי(זה פורסם בכל התקשורת בסופו של דבר)

    הנה תוצאות הפגישה היום!!!!

    מה הבטיחו?
    מה יודעים?

    • לא חשבתי על זה,נראה לך שיש קשר? (ל''ת)

      דני חולון, 10/06/09 18:15

      • השמאלנים שואבים את כל הרעיונות שלהם מהשמאלנים

        מיכה, 10/06/09 18:39

        ויודעים לנצל את הוויכוח הפוליטי בארץ לטובתם. לא סתם אובמה דיבר עם ביבי בטלפון כשרגליו על השולחן - הוא גיכך לעצמו כשחשב על מלחמות היהודים זה בזה.

  • 70.

    כתוב בתורה שלכם "כי האדם עץ השדה" אז למה היהודים כורתים עצים

    ג'לאל , 10/06/09 17:20

    של פרי. על פי התורה שלכם אפילו שאתם הולכים לעשות מלחמה על עם אחר אסור לכם להרוס עצים של פרי והתורה שלכם אומרת בגלל ש "כי האדם עץ השדה".


    אז אתם כופרים בתורה שלכם!

    • ואם כולנו היינו שומרי תורה ומצוות, אתה היית מקבל את ישראל? (ל''ת)

      אמיר ש , 10/06/09 17:31

      • לפי האמונה היהודי - אם אתם תעשו ככה אז יבוא המשיח שלכם

        ג'לאל , 10/06/09 18:53

        מה שאני ועוד כמוני וכל העולם יחשוב זה כבר לא משנה כל כך.

        אתה מאמין שיבוא המשיח שלכם בתור יהודי?

        • כן (ל''ת)

          אמיר ש , 10/06/09 19:20

          • אתה יהודי חכם מאוד. אבל אין הרבה יהודים עוד הרבה כמוך

            ג'לאל , 10/06/09 19:47

            תראה איזה תשובות עונים לי פה אנשים:

            ''תצא כבר מהאמונה הדבילי שלך שהתנכ זה באמת קרה ותקבור את הגופה של אלוהים הזה שלך''

            זה יהודים תגיד לי אני שואל אותך זה יהודים? איזה יהודי ואיזה נעליים זה בכלל לא עם סגולה. הם עוד הולכים וצועקים בכל העולם שמגיע להם לשבת על האדמה הזה בגלל התנכ.

            אני מכבד הרבה יותר יהודים כמוך מהישראלים כי הם כופרים. סבא שלי עליו השלום נתן לי פעם עצה - אף פעם אל תאמין להיהודי שלא מכבד את השורשים שלו והמסורת שלו והדת שלו. זה עצה שעזר לי המון בחיים במקום ליפול בפח עם הרבה יהודים כופרים.

    • זה שאנחנו כופרים כבר הבנו, אבל מתי הורשעו יהודים בכריתת עצים?

      תביא דוגמאות אמיתיות של הרשעות, 10/06/09 17:37

      דווקא היהודים המואשמים בכריתת עצים הם שומרי מצוות. האם נמצא מישהו אשם? נראה שאלה סתם עלילות מבית היוצר של ''שלום עכשיו''

      • אז מה זה כל הצילומים שמרבים בטלויזיה שבאים המתנחלים וכורתים

        ג'לאל , 10/06/09 18:55

        את העצים של הזיתים? זה שקר? אני אולי לא ראיתי ממש מתנחל כורת עץ אבל ראיתי לא פעם אחד בעיניים שלי מתנחלים עם מסור ביד היו הולכים מכות עם ערבים ליד עצים של זיתים.

        • גילו שזו פרובוקציה של ערבים עם שמאל קיצוני. ולכן לא העמידו אף אחד לדין (ל''ת)

          יהודי, 11/06/09 14:36

    • מצאנו שיטה חדשה לקטוף את הפירות..

      קובי, 10/06/09 17:43

      הבעיה שאתם אוהבים אדמות ורוצים את כול הארץ שלנו .. אנחנו פשוט עוקרים לכם את הנשמה ..מהמקום הזה אתם רוצים להתפשט ..דונם שתי דונם שלוש זה רק עיצים של שלום אתם תגידו אבל עים לא נשים לב יהיה לכם 30דונם שקרנים עלובים למה אתם עוקרים עלק ..מדבר יפה וחלק אתה חושב שאנחנו מטומטמים

      • אתה בכלל כובש פה לא שומר תורה

        ג'לאל , 10/06/09 18:56

        מה אתה מדבר בתור יהודי אין לך שום זכות לדבר בכלל!

        הבאתי לך חוק מהתורה שלכם ואתה צוחק על החוק? אתה לא יהודי - תצא מפה כובש

        • אני כובש אני כובש אני כובש אני כובש..אני צוחק עליך יגמל

          קובי, 10/06/09 19:14

          אני לא יהודי..אתה יהודי ..או שאתה מת להיות יהודי..אנחנו פה נהיה מליון שנה אנחנו נמות יחד איתכם יעני תמות נפשי אים פלישתים..ערבי מסריח..יבוא יום וניפגש ..
          ממש לא יהיה לך טוב כמו שהיה להרבה מחבלים
          מסריחים

          • יופי ... אז עכשיו אתה יכול להבין למה האזרחים הערבים שמחים מתי שהחמאס

            ג'לאל , 10/06/09 19:48

            מצליח עליכם באיזה דבר פה או שם.

            ודרך אגב - גם אנחנו נהיה כאן עוד מליון שנה. תנסה להזיז אותנו מפה. לא תצליח. כי אתם כופרים אלוהים לא נותן לכם אישור.

            • נו מה נהיה ג'אלל..לא אמרנו שתחזיר את אנטיוכוס?

              זיו, 10/06/09 22:12

              מי רוצה להזיז אתכם.. אתה דפוק?
              מי יערבב טיח ויסחב לבנים בבנין?
              לא ..סתם..זה היה נמוך:)
              תהיה אפילו עוד מליארד שנים.
              כשאני מסתכל על זה..תוך יומיים החזרתי אותך בתשובה.. ואתה ממלמל פסוקים מהתורה..
              אם לפני יומיים היו מבטיחים לי שאני אחזיר את ג'אלל הגדול בתשובה.. הייתי צוחק:)
              אמת, גם עכשיו אני צוחק.. אתה אחלה ליצן חצר ג'אלל..תמשיך עם זה...בחיאת:)
              אחרי שנסיים למול אותך.. בסכין כהה ככתוב בתורה, נעבור למוסלמי הבא:)

              • אבל אתם לא מצווים לגייר אנשים אם אני לא טועה

                ג'לאל , 10/06/09 23:18

                זה באיסלם ובנצרות ככה ...

                נראה לי שלא למדת מספיק על החוכמה של היהודים... איך אתה קורא לעצמך יהודי??

                חוץ מזה - אתה זה שצריך להתגייר בגלל שזה אתה שלא מאמין בדת שלכם בעצמך

                :))))))))))))))))

                אם היו אומרים לג'לאל הגדול שבעוד יומים הוא יהיה עסוק בלהחזיר יהודים בתושבה ולגייר אותם חזרה הוא לא היה מאמין !

                • ג'אלל..באמת. לא יפה להעתיק:)...

                  זיו, 11/06/09 09:44

                  כבר דנו בזה בעבר, אני ואתה לא ממש מכירים. אתה הרי לא יודע אולי בכלל אני אדם חובש כיפה:)...וכן כפרה, אני יודע שזה אוכל אותך שאתה לא מסוגל לאפיין ולקטלג אותי:)
                  אבל תמשיך, באמת... זה כל כך מרגש..
                  כמו לראות זרע קטן (של דרדר החורש) הגדל בגינה, נאבק לצמוח.. ואז נובל:)
                  כל פעם כשאני חושב שהנה, אתה מתפתח, גדל מעט, מעלה את רמת הדיון, אני מתאכזב.
                  איפה השנינות שהיתה לך, איפה המילים החמות שלך מלפני יומיים.. (גזען, אנלאלפבית.. פאשיסט).. אייי..איזה ימים יפים אלה היו:)))

    • הכי הרבה כריתת עצים יש ביעבד ובאקה אל שרקיה שורפים לפחמים (ל''ת)

      לג'לאל. לחרפת חוסר הכנות ואי האמת (המזרחית), 10/06/09 17:46

    • הקוראן כותב: ישראל שייכת ליהודים (סורה21/5 ועוד) -אינכם מכבדים הקוראן. (ל''ת)

      מעולם לא כרתנו את עציכם-אתם כורתים את עצינו ., 10/06/09 18:02

      • אנחנו מכבדים כל מה שכתוב בקוראן - אבל אתם משקרים אותנו ואת העולם

        ג'לאל , 10/06/09 18:59

        כי התורה שלכם כתוב שהאדמה הזה אלוהים נתן לכם רק על תנאי שאתם שומרים תורה. ואם אתם לא שומרים תורה אז הוא מגרש אותכם מפה. ואתם לא מתביישים ללכת לכל העולם ולצעוק שהארץ הזה שייך לכם ... אתם לא מאמינים בתורה שלכם וכופרים באלוהים ומה שהוא אמר ולא מתביישים אחרי זה לבכות שמגיע לכם ומגיע לכם...

        אם ככה אתם עושים אתם בסהכ כובשים כי אין לכם זכות יותר מכל עם או אדם אחר לשבת כאן

    • זה הופך למוטרף :))..אני עובר על כל המאמר ומחפש תגובות משעשעות שלך

      זיו, 10/06/09 22:09

      ג'אלל..
      ואני צוחק.. אתה פשוט טוב:)
      אני אומר, עזוב אותך באמא שלך מעבודת בנין.. עזוב אותך לערבב טיח..באמת.. סטאנד-אפ
      זה הדבר בשבילך:)))))

      • תודה :) כנראה שיש לכם סיבה להיות שמח. אם הייתי הידוי במצב שלכם

        ג'לאל , 10/06/09 23:19

        בכלל לא הייתי צוחק ...


        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        • זה ממש בסדר ג'אלל (שיווו..לא התחחלתיי במילה ג'אלל)..

          זיו, 11/06/09 09:46

          גם אני במקומך לא הייתי צוחק:) בכלל..
          אבל עושה רושם , שוב בהשאלה מהשלישיה הגאונה ''הגשש החיוור''.. עושה רושם שאתה..בלתי עציב בעליל:)
          וזה טוב, באמת.
          דרך אגב, אמממ... כל ה..''חחחחחחחחחחחחחחחחחחח''
          זה שנתקע לך משהו גדול בגרון או שזה צחוקים?:)

          • פטפוטים על הנילוס (ל''ת)

            ALOS , 11/06/09 14:27

  • 69.

    אי ההריסה היא חלק ממדיניות " השטיקים " והמריחות של ממשלת נתניהו.

    EXTRA-שמאל , 10/06/09 17:15

    חרם קטנטן מצד ארה"ב וביביהו הורס אותם במו ידיו.

    • מסכים - העם שלכם נמצא במצב שהוא כבר הורס את עצמו בגלל שהם כופרים (ל''ת)

      ג'לאל , 10/06/09 17:17

    • כמה זמן ביבי ראש ממשלה? מדובר על שנים של אי הריסת בתים ערבים (ל''ת)

      מחמוד הלא חמוד, 10/06/09 17:23

  • 68.

    אי ההריסה היא חלק ממדיניות '' השטיקים '' והמריחות של ממשלת נתניהו.

    EXTRA-שמאל, 10/06/09 17:13

    חרם קטנטן מצד ארה''ב וביביהו הורס אותם במו ידיו.

  • 67.

    זעם במימין על שר המשפטים נאמן,הוא רוצה למנות 2 שופטים של ביניש!!

    שאבי מהעיריה , 10/06/09 17:12

    למרות הרוב שיש לימין היום בוועדה למינוי שופטים ,השר נאמן רוצה למנות לוועדה 2 מועמדים של ביניש,מדובר בעוד 2 שופטים שמאלנים,אני מקווה שהשר אלדן וח"כ אורי אריאל יעצרו את זה

    • אם יש רוב בועדה לימין, איך הוא יצליח? (ל''ת)

      אמיר ש , 10/06/09 17:30

      • בוועדה 3 שופטים 2 עורכי דין ,נאמן,השר ארדן,אורי אריאל

        שאבי מהעיריה , 10/06/09 17:42

        נאמן ישיג רוב עם השמאל

  • 66.

    בתי מרצחים ערבים ולא חוקיים -הרסתם?לא!בג''ץ פוגע בבטחון המדינה! (ל''ת)

    ריאלי, 10/06/09 17:11

  • 65.

    בגצ זה סניף של מרצ - וזה ידוע לכל!!! (ל''ת)

    אולי הועדה החדשה למינוי שופטים תאזן קצת, 10/06/09 17:11

  • 64.

    צריך להרוס ועכשיו....חבל על הזמן.... (ל''ת)

    גד, 10/06/09 17:09

    • תן להם זמן לארוז... אפשר גם מחר (ל''ת)

      עופרר , 10/06/09 18:28

  • 63.

    בניש

    שמואל, 10/06/09 17:09

    את אישה מכוערת לא רק בפנים ' גם בנפש ובעקר בנפש'את וחבריך משלום אף פעם גייס חמישי של האויב.

  • 62.

    ביובל התגורר רס''ן רועי קלין ז''ל- את הבית הזה אתם רוצים להרוס?!

    לא מבין, 10/06/09 17:09

    אלמנתו וילדיו של רס''ן רועי קלין ז''ל שקפץ על רימון כדי להציל את חייליו עדיין מתגוררים בשכונת היובל (שכונה לגיטימית של הישוב עלי שאיבד 3 מתושביו במלחמת לבנון השניה ולא מאחז כפי שנכתב). זה הבית שדורשים מהמדינה להרוס בשעה שבג''ץ מונע הריסת בתי מחבלים רוצחים?!
    מדובר באזרחים הכי נאמנים של מדינת ישראל שבנו את ביתם תוך הסכמה של הממשלה. אלה לא פורעי חוק, אלה הם האנשים הטובים ביותר שיש היום למדינה, תורמים לה ומוכנים למות למענה.
    ומה הם מקבלים בתמורה???...
    אין צדק בבית המשפט הגבוה...

  • 61.

    תפסיקו לנהל את המדינה ותתחילו לדאוג לאזרח הפשוט שלא נספר על ידכם (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 10/06/09 17:09

  • 60.

    האיחוד הארופי תרם 5 מליונים לשיפוץ מחנה אושויץ מענין למה (ל''ת)

    ד''ר משה גבתי, 10/06/09 17:07

  • 59.

    אם אתם כל כך מודאגים מאי קיום צווי הריסה-תתחילו במגזרר הערבי

    שרון ר., 10/06/09 17:06

    ישנם עשרות אלפי צווי הריסה שהוצאו ע''י בתי משפט במגזר הערבי שלא בוצעו בגלל פחד הרשויות מהפוגרום שיעשו הערבים במבצעי הצו.
    אדמות המדינה נבזזות באין מפריע.
    אותו דבר עם פסקי דין כנגד חייבים ערבים הן לתובעים פרטיים והן לרשויות המדינה.
    אבל את שופטי בג''ץ שרובם שכחו ציונות מהי, מעניינים צווי ההריסה שספק בכלל אם הוצאו אי פעם.

  • 58.

    תראו את מי הפכתם לשק חבטות-את בית המשפט האמור לראות שהחוק מקויים.

    דני ב., 10/06/09 17:03

    כנראה שבמדינה הלא נורמאלית הזו התהפכו היוצרות.
    מי שאמון על החוק ובודק אם פסיקות בית המשפט מקויימות חוטף על הראש.
    יש כאלה שאינם מהססים גם לא רק לתקוף לגופו של עניין אלא לגופו של אדם.
    הבושה היא שלכם ומראה כמה נמוך היגעתם.
    זוהי הסיבה שהמדינה שלנו הפכה מצורעת ובית מקלט לעבריינים מכל הסוגים.
    זוהי הסיבה גם שהאלימות והרצח הפך לחם חוקינו.
    אם באים בטענות לבית המשפט שאינו מוכן לכסות את ערוות הממשלה והצבא שעצמו עין בכוונה ממעשים לא חוקיים של יושבי המאחזים אזי באמת הגענו לתחתית המדרגה.
    יש גם רבים שבאים ומצביעים על הערבים למה הם כן ואנחנו לא? ובכן עצתי לכם התמימים והעושים עצמם כאלה.
    לכו תשימו כאפייה על הראש ותנסו לבקש אישורים מאיזו וועדה שיאשרו לכם בניית בית.
    אישור יתנו לכם? קדחת תקבלו וכי למה?
    כי כלל ידוע הוא ש-20 אחוזים מהאוכלוסיה הפכו לשקופים עבור השלטונות.
    אין עיר ערבית או ישוב שיש לו תכנית בניין עיר כמו לישובים היהודיים.
    ליד כל עיר בנו מייד עיר יהודית שחס וחלילה לא יתפשטו, כך בנצרת כך בכרמיאל כך בסכנין שהקיפו אותם במצפים ובאיזור תעשייה המעסיק יהודים בלבד.
    במשך 60 שנות המדינה כמה ישובים יהודיים הוקמו וכמה ערביים? כמה ערים הוקמו לחרדים בלבד דוגמת עימנואל אלעד רמות בית שמש וכמה הוקמו לערביי ישראל?
    בואו מגיבים יקרים ותגידו לערבי הרוצה לבנות ביתו למי עליו להגיש תוכניות בדיוק?
    ואל תחזרו אם הטימטום שילך לירדן כי הוא יגיד לכם ללכת למרוקו.

    • שלום לעורך דין החדש של הערבים..אולי תכתוב דרשה לבר מצווה

      קובי, 10/06/09 17:11

      כאילו אין בעיות של רצח וגנבות ושחיתות במדינות אחרות..

    • כל הטיעון שלך צבוע - גם למתנחלים לא נותנים אישורים לבנייה

      אמיר ש , 10/06/09 17:39

      אז למה להם אסור ולערבים מותר?

    • ידוע שהסהרורים מימין מקבלי את החוק ואת הדמקורטיה.. כל עוד זה מתאים להם (ל''ת)

      עופרר , 10/06/09 18:31

  • 57.

    הגיע הזמן להסיר את המסיכות ...

    ד''ר ארוין, 10/06/09 17:02

    אם השופטים הם בעצם נציגיו הרשמיים של השמאל המנותק בישראל - אז ראויים דבריה של ביניש למחיאות כפיים סוערות. היא אכן עושה עבודתה נאמנה.

    אבל אם הם נציגי המשפט בישראל, כפי שהם טוענים - אז איך יכול שופט מאוזן לשאול שאלה קשה על עשרות מאחזים ציוניים, אך להתעלם מעשרות אלפי מאחזים ערביים עוינים ?

  • 56.

    ב(רד)ג''צ הוא המאחז הלא חוקי הגדול ביותר של השמאל במדינה !!! (ל''ת)

    בייניש בראש המאחז ויחזקאל(בייניש) עבריין מס !!!, 10/06/09 17:02

  • 55.

    בג"צ פוגע ביסודות שלטון החוק כשהוא נותן יד לאכיפה סלקטיבית (ל''ת)

    אמיר ש , 10/06/09 16:59

  • 54.

    אזלת יד

    מני, 10/06/09 16:59

    ה''מדינה'' מציגה עצמה ב''אזלת ידה''
    בלי למצמץ, כאשר היא בעצם שותפה
    אקטיבית בארגון הפשע וכמו כל פושע
    מצוי שמה כיפה לראשה, ברגע שהיא
    עומדת לפני השופטים.

  • 53.

    הגיע הזמן שעיתונאי יחשוף את הקשרים המשפחתיים במערכת המשפטית

    אבי, 10/06/09 16:58

    לא יכול להיות צדק כאשר מערכת הצדק מסדרת לעצמה משרות .כולם קרובים של כולם.
    הגיע הזמו שנראה זאת שחור על גבי לבן
    היכן התקשורת האימפוטנטית.???

  • 52.

    לא לרחם

    נירו, 10/06/09 16:57

    חייבים להרוס שם הכל המתנחלים האלה מצפצפים על החוק-להרוס את כל מה שלא חוקי-בלי רחמים,למי איכפת שהם יהודים בכלל? הבעיה במדינה הזו שהחוק לא שווה כלום העולם התחתון עושה מה שבא לו,המתנחלים עושים מה שבא להם-וככה מתנהלת מדינה של 2 שקל

    • ביובל התגורר רס''ן רועי קלין ז''ל- את הבית הזה אתה רוצה להרוס?! (ל''ת)

      לא מבין, 10/06/09 17:14

      • האם שרת כקצין בצה''ל עכב היותו אזרח ישראלי או התגוררתו שם? (ל''ת)

        קציני צהל כנל גרים גם במדינת ישראל גופא (קו ירוק), 10/06/09 17:53

    • שכחת כמה דברים: צריך גם לטפל ביד קשה באנרכיסטים

      מיקי, 10/06/09 18:02

      מבילעין ונעלין שהפכו לפולחן ידוי אבנים בחיילים ואימון מפגינים פלשתינאים להתנגדות אלימה. כמו כן צריך גם לגייס בכפיה את כל ה''גאים'' משינקין שמשתמטים משירות צבאי, או משרתים בתפקידים ''מעודנים'', אבל פותחים ג'ורה על החיילים שעומדים במחסומים ומסתכנים ברצח כל יום וכל שעה. והיו הרבה מקרים כאלה.
      ואם אתה כל כך רוצה מלחמת אחים - אז שהקרב ייערך בין האנרכיסטים והפלצנים השמאלנים הקיצונים ובין המתנחלים, שרובם חיילים קרביים.
      נוער הגבעות זה סיפור אחר. אותם צריך לעצור.

  • 51.

    בייניש מתוסכלת מהזובור בוועדה למינוי שופטים.

    י, 10/06/09 16:56

    את התיסכול היא פורקת על המתנחלים.

  • 50.

    מדוע לא הורסים מאחזים בדואים בנגב? מדוע לא הורסים את

    ziv78 , 10/06/09 16:56

    עשרות אלפי הבתים שנפנו באופן לא חוקי על אדמות מדינה ועל שמורות טבע ע"י המזגר הערבי בישראל? מדוע לא מעיפים את בג"ץ לאלף רוחות כבר?

    • כי הבדואים לא כופרים באלוהים - ואתם כן

      ג'לאל , 10/06/09 19:00

      למעלה מ-50 אחוז בעם שלכם לא מאמין שמה שכתוב וקרה לכם בתנכ זה אמת אבל 100 אחוז מהמוסלמים מאמינים שכל מה שקרה לעם שלכם זה אמת והתורה שקיבלתם. אז אלוהים נותן לכם עונש מול העיניים שתראו שאתם טועים.

  • 49.

    מחריבייך ממך יצאו דחוף לשנות את השופטים (ל''ת)

    tarcn , 10/06/09 16:55

  • 48.

    מדוע השופטים שולחים ילדי אחרים לנוהל שכן ולילדיהם מסדרים משרות (ל''ת)

    אבי, 10/06/09 16:54

  • 47.

    Don't worry about it

    David, 10/06/09 16:53

    Bainish, Bibi and the gang are coming to make it real court, you'll be dealing only with cases against Palestians you won't even have time to think about those illegal posts.

  • 46.

    ביבי מ פ ח ד מהמתנחלותים שיעשו שוב מעשה יגאל עמיר ימח שמו וזיכרו!! (ל''ת)

    הנוקם רצח רבין הי'ד, 10/06/09 16:52

    • אתה חולה נפש. (ל''ת)

      ziv78 , 10/06/09 16:56

  • 45.

    לבנות מאחזים ויישובים והתנחלויות עוד ועוד ועוד (ל''ת)

    לא ניתן לשמאל להרוס אותנו, 10/06/09 16:51

  • 44.

    בהחלט פועלים נגד מאחז השמאל בעליון. (ל''ת)

    רעמסס, 10/06/09 16:48

  • 43.

    יש גם צוי הריסה למאות בתים בגליל ושנים ארוכות ומדוע על

    אבו יסמין, 10/06/09 16:47

    מחדל זה גב' בייניש אינה מגיבה בחומרה ?

  • 42.

    ביניש ההורסת

    איריס, 10/06/09 16:44

    קודם כל צריך להרוס את ביתך ןאת כל האידיולוגיה וחוש הצדק המשובש שלך ושל חבריך.

  • 41.

    השופטת בייניש איפה הצדק?

    avievan , 10/06/09 16:43

    למה את לא נותנת צווים להרוס את הבתים שנבנו ללא רישיון בידי האוכלוסיה הערבית בכל מקום בארץ? מעניין איפה הצדק?

  • 40.

    נו למה ??

    צופיה אקריז, 10/06/09 16:42

    אז מה את עושה בשביל מדינה ????

  • 39.

    לא מתביישת!!!! מה עם הבניה הלא חוקית של הערבים בכל הארץ???

    יאיר, 10/06/09 16:41

    על זה לא שמענו אותך מדברת!!

  • 38.

    מדינה שגונבת מניצולי שואה ויתומים אין בעיה לגנוב אדמות של אחרים (ל''ת)

    דש, 10/06/09 16:39

  • 37.

    למה בגצ הצבוע חוסה על אכיפה סלקטיבית? למה לא פוצים פה נגד מבני הערבים?

    אמיר ש , 10/06/09 16:34

    הערבים משתוללים עם בנייה בלתי חוקית, ושמענו כבר את המנהל האזרחי מודה בפה מלא שיש אפלייה נגד המתנחלים ושלא הורסים בנייה בלתי חוקית ערבית בשטחים (שלא לדבר על הערבים בישראל והבדואים)

    הנה הקישור
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/884/456.html

    בג"צ הצבוע זרק אז את שר הפנים ישי כשהאחרון קנס בתי עסק שפעלו בשבת - מטעם אכיפה סלקטיבית. אבל פתאום עכשיו הוא מקבל את טענות "שלום עכשיו". לא שזה מפתיע מישהו.

    בג"צ קובר את עצמו עם ההתנהגות בפוליטית והלא מקצועית שלו. לאט לאט לעם נמאס מהדיקטטורה הפוליטת שמתכסה באצטלת המשפט.

    בעזרת ה', בג"צ יחזור להיות רשות שופטת מאזנת אמיתית, כמו במדינה מתוקנת, ולא כלי לעריצות השמאל הקיצוני האנטי ציוני על עם ישראל. אמן.

  • 36.

    מדוע לא פועלים נגד יחזקאל (בייניש) עבריין מס?? (ל''ת)

    אחד העם, 10/06/09 16:28

  • 35.

    כל הכבוד... העיקר יש חוקים בלי שיניים... צריך להרוס ומהר

    עופרר , 10/06/09 16:28

    יש חוק בארץ וצריך לשמור עליו... כל הכבוד גב' בייניש

    • חוק במדינה דמוקרטית צריך להיות גם שיוויוני. לא רק נגד המתנחלים

      אמיר ש , 10/06/09 16:40

      האם מעניינת אותך האכיפה במגזר הערבי בישראל בנושא בנייה בלתי חוקית? האם מעניינת אותך האכיפה נגד הפלסטינים ביו"ש?

      אם לא, אז אל תבלבל לי במוח על "שלטון החוק".

      אם כן, אז תסביר לי למה בג"צ דן אך ורק במבנים של המתנחלים ולא במבנים של הערבים?

      • כי בנייה של לא חוקית של בתי ערבים היא אמנם לא חוקית.. אך לא מטרפדת את

        עופרר , 10/06/09 18:27

        השלום... שמה לעשות רב העם רוצה

        • רוב העם רוצה בגלל זה קדימה לא בשלטון שקרן חולה ערבים

          קובי, 10/06/09 18:49

          שאלוהים לא יתן לך לנשום אמן..הערבים בונים זה טוב ..יהודי טרף אתה

        • בקיצור חוק לא מעניין אותך. וגם לא את בייניש. זה הכל פוליטיקה (ל''ת)

          אמיר ש , 10/06/09 19:15

          • ולכן אין דעת בייניש שווה יותר מכל מוכר אבטיחים בשוק (ל''ת)

            אמיר ש , 10/06/09 19:24

    • ביניש צודקת.. חייבים לפנות את השטחים הכבושים וחזרה לגבולות 67

      נביא, 10/06/09 16:54

      די להזרמת הכספים לשטחים הכבושים ומדינת ישראל תחזיר את כל האדמות, כל האדמות שכבשה ב-67
      אין ספק שיהיה שלום עם כל המדינות באזור כי כולם מאסו במלחמות שלא הביאו להחזרת אדמות
      דבר ראשון חייבים לסגור מועד להחזרת אדמות והכרזת ממשלת ישראל שיכלול מועד הכרזת מדינת פלסטין בשיתוף ההנהגת של הפלסטינאים והקמת מדינה הפלסטינאית לצד מדינת ישראל
      מדינות ערב רוצים בשלום ואני מקוה שביבי יזמין את מנהיגי מדינות ערב ךירושלים לבניית תוכנית שלום בין כל המדינות באזור
      צעד שיביא ביטחון ושיגשוג כלכלי משותף באזור

      • אתה בעצמך מודה - עמדת בייניש פוליטית ולא משפטית או חוקית

        אמיר ש , 10/06/09 16:57

        ואם כך, אין לה זכות לכהן כנשיאת בית המשפט העליון - מי שלא מקצועי מספיק בכדי להבחין בין חוות דעת מקצועית לדעתו המונעת מאמונות פוליטיות אינו ראוי לכהן בתפקיד מקצועי.

      • מי שכבשו שטחים היו המלכים עבדאללה ופארוק, בפלישתם ב מאי 1948

        הארי טרומן, 10/06/09 19:46

        רצועת עזה ,שטח שהוצע לחלק הערבי ב''תוכנית החלוקה'' (29.11.1947) אך המצרים כבשו אותו ב1948.

        ובאופן דומה ''הגדה המערבית '' השם שניתן ליתרת השטח בהצעה האו''ם/שמום שאותה כבש המלך האשמי עבדאללה הראשון מעבר הירדן.

        את השטחים האלה ישראל תפסה (ולא כבשה)במלחמת 67, והמצב הנתון יימשך כי כמו ב1947 הערבים עדין מסרבים לעצם החלוקה ל 2 מדינות ריבוניות, ונענשים בסגנון ''תפסת מרובה לא תפסת''

  • 34.

    מדוע לא הורסים מאחזים? התשובה פשוטה, עדיין נותרו כמה בתים ערביים לא

    לא אלמן ישראל, 10/06/09 16:26

    חוקיים להרוס - לא הרבה - משהו בסביבות 121,429 בתים...
    בקרוב יסיימו את המלאכה אז יתפנו להרוס קומץ מאחזים לא חוקיים
    אל דאגה

  • 33.

    ומה עם המאחזים של הערבים בגליל ובנגב ובכל הארץ?!?!?!?

    לא מבין, 10/06/09 16:26

    מה עם כל המאחזים האלה למה לזה את לא נטפלת למה שלום עכשיו שעלאק רוצה שלום לא מגיש נגד מאחזים בלתי חוקייים של ערבים?

  • 32.

    ביינישששדהדה יייידישאמאמא, למה את שואלת למה לא הורסים בניה לא חוקית (ל''ת)

    ערבית....ירגזון ירגזין.....????, 10/06/09 16:25

  • 31.

    רומממות הצדק השמאלי בפיה

    מרים, 10/06/09 16:24

    מדוע לא הורסים בתים לא חוקיים שנבנים מידי יום בירושלים ובכל חלקי ארץ ישראל על ידי אזרחים ערביים?

  • 30.

    מי בכלל מאמין לבית המשפט העליון ? המתעמר באזרח הקטן

    אחד מי יודע, 10/06/09 16:24

    הקשר בין הון לשילטון,צריך להדיר שינה מעינה של בייניש ( ואגב,כל שופטים,לא רואים אןתנו,ממטר ! )באיזה,מדינה הזויה,אתה חיה ?

  • 29.

    צריך קודם לפרק את הבנייה הלא חוקית אצל הערבים (ל''ת)

    תדאגי לזה גברתי, 10/06/09 16:21

  • 28.

    כי זה פוליטי ולא תאמיני: לא הכל שפיט !!!

    אביטבול, 10/06/09 16:21

    ומה פתאום שתביעי עמדה בעניין פוליטי ..

    האם את באמת חושבת שהקמת אריאל, נתניה, תל אבי וכל ירושלים היו עומדים במבחן בג''צ ??

    הרי הבג''צ מאבד כל יום מאמינותו כשהוא מכניס את ''האג'נדה'' של אהרון ברק לכותלי בית המשפט.

    האם אתם באמת כל כך טיפשים שלא להבחין בבריחת האמון מעצמות הממסד המשפטי ???

  • 27.

    אתמול חולדאיכס גרר לי את האוטו. בייניש איפה את ? (ל''ת)

    eldadgold , 10/06/09 16:20

  • 26.

    בג''ץ סניף של מר''ץ (ל''ת)

    אביב, 10/06/09 16:20

  • 25.

    תתביישי לך בייניש

    eldadgold , 10/06/09 16:17

    את לא צריכה לשאול מדוע הממשלה אינה מפנה מאחזים אלא מדוע יש אפליה ברורה כנגד יהודים.
    מילא היית שואלת לגבי מבנים בלתי חוקיים אך ברגע שאת מפנה את האצבע דווקא למבנים של יהודים את בעצמך עוברת על החוק.
    בושה וחרפה, לא פלא שאמון הציבור במערכת המשפט ירד לטמיון.

  • 24.

    יש עוד הרבה בנייה בלתי חוקית במדינה. מה קופלים על זו?

    מבין לאט, 10/06/09 16:17

    הא, פוליטיקה?

    הבנתי

    ומדוע ביינישית צורחת?

    הבנתי

    עכשיו גם הבנתי מדוע לא לתת לה לבחור שופטים

  • 23.

    כי קודם אנחנו רוצים להפסיק את התנחלות בבג"ץ - התנחלות ארוכת שנים

    בדוק , 10/06/09 16:16

    של שמאלנים קיצוניים ואנרכיסטים.

    • מה אם המאחז הזה שהקים מורך השופט ברק - כל דבר שפיט

      בדוק , 10/06/09 16:23

      כל דבר על השפיץ אם לא שלכם כבר של האג. או ממשלת ספרד. וזכות הציבור לדעת.

      • ומה אם המאחז הזה שאחז השופט ברק - בכס המלוכה בבג"ץ 11 שנים (ל''ת)

        בדוק , 10/06/09 16:24

  • 22.

    בנתיים המאחז היחיד הלא חוקי זה תפקידך, (ל''ת)

    AAA, 10/06/09 16:14

  • 21.

    שאלה לבייניש: מה עם אלפי צווי ההריסה להשתוללות הבניה הלא חוקית

    מדינת איפה ואיפה, 10/06/09 16:14

    הערבית בכל רחבי המדינה - משני צידי הקו הירוק, שאינם מבוצעים כבר שנים רבות. ואתם עוד טוענים שבג''צ אינו פוליטי ! חוצפה !

  • 20.

    ימח שמכם ביהמ"ש התחתון! החרדים הם בעיה דמוגרפית

    חרד מחרדים , 10/06/09 16:13

    החרדים חיים חינם על חשבון הציבור
    כל חודש מקבלים קצבאות בשל הפרזטיות שלהם וזו פצצת זמן מתקתקת שתחסל אותנו.
    אבל עיזבו.. זה לא מעניין אתכם
    לוזרים חילונים סמרטוטים

    • לא נמאס לך כבר?

      avievan , 10/06/09 16:39

      כל יום אותו דבר, אין לך משהו אחר לכתוב? מה השנאה הזאת? מעניין מאיפה היא באה ולמה?
      רק לעדכן אותך החרדים שאתה כל כך שונא אינם חיים בכלל על חשבון משלם המיסים אלא על חשבון החרדים מברוקלין ניו יורק כגון סאטמאר והלאה והלאה. וחוץ מזה מעניין אותי כמה מיסים אתה משלם בשנה ושאתה חושב שהם מקבלים כסף מכספך? קדימה די מספיק תמצא משהו אחר לכתוב עליו, מקווה אני שתעשה זאת, כי אתה מתחיל לעלות להרבה אנשים על העצבים..

  • 19.

    אם בג''ץ הוא הרשות השופטת, איך מעבירים שם ביקורת על הרשות המבצעת? (ל''ת)

    אייל, 10/06/09 16:12

  • 18.

    למה את מתערבת? העליון סניף של מרצ

    gilialuche , 10/06/09 16:11

    בייניש צריכה לשבת בשקט, יש מיליון סיבות למה לא מפסיקים את הבניה ביהודה ושומרון אבל זה לא מתפקידה לבדוק למה.
    אם תהיה עתירה בעניין, אולי תהיה לה הזדמנות להתנכל למפעל הציוני באמצעות פסיקה מרושעת שמתאימה לתקופה של חומה ומגדל. אבל ככה סתם לבוא ולברר, מהי? שופט חוקר? זה לא קיים בישראל.
    אולי גם תצאי לרחוב ותתני דוחו"ת תנועה?

    • עוד מעט היא בדעת מיעוט

      יואל, 10/06/09 16:35

      ח''כ אוריאל יעשה שם סדר

  • 17.

    מי שמכם

    חכים יותם, 10/06/09 16:10

    מי אלה,שופטי בית המשפט.?
    מי בחר בהם להחליט על סוגיות לאומיות.?

    במקום לדאוג למערכת המשפטית, על עינויי הדין של משפטים שנמשכים שנים, הם עסוקים בכפיה של דעתם הפוליטית על כל האוכלוסיה.

    הגישה הברוטאלית של בית המשפח בתחתון למתנחלים היא מן המפורסמות. קיבלתם ייצוג של 3 מנדטים בכנסת.
    פנו לחברי הכנסת שלכם שייצגו אתכם.

  • 16.

    מה עם הבניה ברהאט?צבועים! (ל''ת)

    יוני, 10/06/09 16:10

  • 15.

    מדוע לא פועלים בבתי המשפט?

    יעל ש., 10/06/09 16:09

    למה חיים על דחיית תיקים ודחיית מתן פסקי דין?
    למה הסחבת האיומה הזו?

    אולי תתחילי להתעסק במה שקורה בתחום האחריות שלך?? תאמיני לי שיש לך המון עבודה

  • 14.

    אובמה לא הספיק? אין לבייניש בעיות אחרות? שתפסיק סחבת בבתי המשפט! (ל''ת)

    יגאל ש., 10/06/09 16:08

  • 13.

    לא יעזור כלום - בקרוב יפרקו את כל המאחזים

    ג'לאל , 10/06/09 16:08

    אין לכם ברירה - כל העולם נגדכם. אם לא תקבלו את זה אתם תהיו מבודדים ולא יהיה לכם לאן ללכת.


    כפרתם באלוהים שלכם שהוציא אותכם ממצרים ונתן לכם את התנכ - עכשיו תשלמו את המחיר.


    50 אחוז מהעם שלכם לא מאמין במה שהיה. אצלנו 100 אחוז מהמוסלמים מאמין שכל מה שקרה לכם אז היה אמת ואמת

    • סיימת לערבב את המלט שאתה ככה מגיב באינטרנט-? יאללה סע ... (ל''ת)

      just me, 10/06/09 16:19

      • איזה תשובה של מלומד יהודי ממש! (ל''ת)

        ג'לאל , 10/06/09 17:08

    • אז אתה מסכים שיהודה ושומרון שלנו.

      eldadgold , 10/06/09 16:19

      וכמוך גם 100% מהעם שלך, לפי מה שאתה אומר, כמובן.

      • היה פעם שלכם כי אלוהים נתן לכם

        ג'לאל , 10/06/09 17:10

        אבל ממה שאני למדתי שבתורה שלכם אלוהים אמר שהוא נותן לכם את הארץ על תנאי. שאם אתם תשמעו בקולו אז הוא יתן לכם לשבת בשקט ושלום עם כל העמים בסביבה אבל אם אתם תהיו כופרים באלוהים (כמו עכשיו ש-50 אחוז מהעם שלכם לא מאמין שלכ מה שקרה לכם במצרים והר סיני והמדבר ..) אז הוא יתן לכם חרב!

        אז הטענות שלכם לא יעזרו כרגע כי אתם למטה מאוד.

    • ואת זה אתה אומר

      יעל, 10/06/09 16:22

      בתור אחד שכרגע מתאים לו לחיות בישראל ואחר כך תוכל לבחור לגור בפלסטין ולירוק לבאר ממנה אתה שותה היום?!
      מספיק להיות חמדנים, יש לכם מספיק מדינות ערביות לחיות בהן. מי בכלל שמע עליכם לפני 40 שנה. כל יום יש לכם אג'נדה חדשה ומישהו חדש להאשים. לוקחים לכם, פוגעים בכם וכדמ'.
      תתחילו לקחת אחריות על מעשיכם ואם אתם רוצים לעזור לעצמכם תעשו זאת. תפסיקו להאשים את היהודים הישראלים בבעיותכם.
      די, נמאסתם.

      • כי לפני 40 שנה לא היה אצלכם כל כך הרבה כופרים כמו היום

        ג'לאל , 10/06/09 17:13

        אז פתאום התחלתם לשמוע עלינו!

        למה? כי אלוהים מעניש אותכם על זה שאתם כופרים! כנראה שאני בתור מוסלמי יודע יותר תנכ ממה שאת בתור יהודיה יודעת.

        כי אלוהים אמר שכל מה שהעמים עושים לכם צרות זה רק בגללכם בגלל שאתם לא ישרים עם אלוהים וכופרים בו. את זה לא אני אמרתי את זה אלוהים אמר בתורה שלכם.

        אז מי פה באמת בוכה? אתם כל הזמן בוכים אובמה ... ביבי ... קלינטון ... לפי מה שאני מבין היום אחרי שלמדתי את הדת שלכם זה הכל בגללכם ולא בגלל אף אחד אחר. גם השואה.

    • יפרקו נבנה חדש ..לא כפרנו חלילה ..פשוט יש אנשים שעושים

      קובי, 10/06/09 16:28

      חטאים זהו ואלוהים מעניש כול אחד ואחד..
      תבין אלוהים לא יעזוב את העם שלו .. כי הוא נשבע לאברהם..יצחק..ויעקב..לכן אלוהים לא משקר אים הוא משקר אזי הוא לא אלוהים חלילה
      אתה מנסה להסית..אבל תודה רבה לך כי במשפט האחרון אתה אומר שאתם מאמינים שזה קרה לנו משמע שאלוהים אתנו.. ביי גוי

      • אתה מאמין בתנכ שלכם?

        ג'לאל , 10/06/09 17:16

        אתה אומר שאם יפרקו תבנו אחד אחר. אבל זה לא המטרה שאלוהים שם לכם רק לבנות מאחזים. הוא נתן לכם יותר מ-600 מצוות בתורה שלכם.

        ואם היית יודע קצת על הדת שלכם היית כבר מבין שכל הבעיות שעושים לכם זה רק בגלל שאתם כופרים באלוהים ולא אומרים לו תודה על כל מה שהוא עשה בשבילכם ועשה אותכם.

        אתה שמתי לב בתגובות שלך אוהב רק לצעוק אלוהים אוהב אותנו אלוהים אוהב אותנו - אבל מר קובי - האם אתה עושה מה שאלוהים בקש ממך? האם אתה שומר את התורה?

        • צודק, חבל שהגוי פה מבין יותר מהרבה יהודים

          יהודים התעוררו, 10/06/09 17:29

          ג'לאל היקר, ברגע שכל היהודים יחזרו בתשובה יהיה טוב גם לכם המוסלמים החיים בארץ

        • בתגובות שלי אתה מקבל את האמת..על האיסלם והקוראן המחורבן (ל''ת)

          קובי, 10/06/09 17:37

          • תשמור על הפה שלך, אתה לא עושה הרבה כבוד ליהודים - כן אני מקבל!

            ג'לאל , 10/06/09 19:02

            הבעיה שאתה לא מקבל מה שכתוב אצלכם בתנכ. אלוהים אמר לכם שהוא נותן לכם את הארץ על תנאי שאתם שומרים את התורה שלו ואתם כופרים באלוהים ולא מאמינים בו - יותר מ-50 אחוז מהעם שלכם לא מאמין שהתנכ שלכם הוא אמת אז לפי החוק של האלוהים הוא אמר שהוא במקרה כזה מגרש אותכם מכאן.

            לפי זה אין לכם יותר זכות מכל עם אחר לשבת כאן ואתם לא עם סגולה - אז תפסיקו לשקר את העולם שיש לכם זכות לשבת כאן כי אין לכם כזה יותר מאף אחד אחר. זה ארץ של האלוהים

            • תגובה לגלאל

              איזבל השולמית, 11/06/09 08:24

              כה אמר השייח הדגול עז אדין אל קאסם אין
              האדמה שייכת לאדם אלא לאלא בלבד אז נכון 50אחוז מהעם לא מוכן לקדש את הארץ אבל אל תישכח שיש 50אחוז שכן

            • אנחנו עם סגולה בכל מקרה

              יהודי שיודע, 11/06/09 15:34

              אבל אתה צודק שחוסר האמונה של חלקים בהם ובפרט של המנהיגים הפוליטיים עולה הוא הסיבה העיקרית לצרות שבאות עלינו.

              בכל מקרה לערבים אין זכות לחיות כאן (אלפים שנים לא הצלחתם לחיות בארץ ) ולא כדאי לכם להפריע לתהליך שקורה פה כי תוך כמה שנים רוב העם יקיים את התורה ואז אתם תענשו על כל הרע שעשיתם לנו.

        • מאיפה אתה יודע?

          אני, 10/06/09 17:41

          שני דברים:
          א.ממש אבל ממש לא כל העם שלנו כופר להפך רוב האנשים שאני מכירה מאמינים באלוקים.

          ב.אף אחד לא יכול לדעת את כוונותיו של אלוקים אנחנו בני אדם קטנים שרואים רק חלק מהפזאל ואף בן אדם לא יכול לדעת למה כל הדברים האלה קורים.

          • אני יודע כי זה מה שהתנכ שלכם אומר. קראת פעם תנכ?

            ג'לאל , 10/06/09 19:06

            א. אם רוב האנשים שאת מכירה מאמינים באלוהים - אז אולי את גרה במאה שערים. כי אני ראיתי איך נראה רוב המקומות במדינה ברוב הערים לא שומרים שבת והבחורות הולכות כמו (מילה לא טובה). אז איזה מאמינים באלוהים. ברוב הערים בארץ מוכרים חזיר (זה גם אצלנו אסור) - אז איפה את חיה על הירח אולי .... רק בוכים ובוכים שהארץ הזה הוא שלכם ומשקרים את כל העולם שאתם עם סגולה. אני מסתובב בתל אביב ואני לא רואה שום דבר מיוחד אצלכם מכל עם אחר.

            ב. את אומרת שאף אחד לא יכול לדבר בשם הכוונות של האלוהים - נכון. אבל האלוהים יכול לדבר בשם עצמו ובטח לא את ולא אני. אז התנכ שלכם מלא כתוב שם שאם אתם לא שומרים מה שהוא אמר לכם לעשות אתם מקבלים מכות. וזה גם מה שהספר שופטים מראה. את כל כך יש לך מוח קטן שאם נלך לפי ההיגיון שלך אין טעם שאלוהים יתן ספר לבני אדם ולא יתן להם הוראות - כי את טוענת שאף פעם אי אפשר לדעת מה אלוהים מבקש.

            • ואתה קראת תנ''ך ?

              יהודי, 11/06/09 15:45

              בתורה כתוב שכשעם ישראל יעשה תשובה ויחזור להשם (וכתוב שם שהוא יעשה) כל האויבים שנלחמו נגדו ושנאו אותנו יקבלו את הצרות שהיו לנו עליהם.
              אז ממש לא כדאי לך להילחם בנו ולעשות לנו צרות כבר היום, כי יהיה לזה סוף.
              הנה קח את הפסוק שלא תגיד שאני ממציא:
              ז וְנָתַן יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֵת כָּל-הָאָלוֹת הָאֵלֶּה עַל-אֹיְבֶיךָ וְעַל-שֹׂנְאֶיךָ אֲשֶׁר רְדָפוּךָ.

              אתה יכול לקרוא גם את כל הפרק ולהסיק מסקנות בעצמך.
              http://kodesh.snunit.k12.il/i/tr/t0530.htm

              NRG בבקשה לא לצנזר למרות שהזכרתי את אמונת ישראל ,כשאתם רוצים אתם יכולים , תודה.

    • לג'לאל .אז אתה מתגאה שאצלכם כל ה100% נשארו טיפשים עם אמונות טפלות? (ל''ת)

      האחים וקרל מרקס אנד ספנסר טרייסי, 10/06/09 17:59

      • אז אם מה שקרה ליהודים זה אמונה טפלות אז למה אתה כל כך נלחם נגד זה?

        ג'לאל , 10/06/09 19:08

        אם זה טפל אז עזוב את זה בשקט לא? זה צריך להיות בשבילך אם ככה - לא ותר מכל ספר או עיתון שאתה קונה בחנות ספרים - חשבת על זה פעןם? מוזר ... חשבתי שהיהודים הם עם חכם. מסתבר שלא כל כך.

        • לג'אלל הזה

          חן אדון , 11/06/09 02:27

          תנ"ך לא תנ"ך - והקוראן (שאגב בשום אופן לא עומד באותה מדרגה כתנ"ך) לא רלוונטים כאן - מה שצריך זה להעיף את כל מי שמתנגד לציונות מה שיותר רחוק מכאן - ונראה לי שאתה ברשימה.

          • ובאיזה זכות בדיוק אתה אומר שהאדמה כאן שייך לציונים??

            ג'לאל , 11/06/09 04:00

            זה שאתה נחוש בדעתך - זה מובן. אבל מה הסיבה וההצדקה מאחורי העמדה שלך - זה בכלל לא אמרת!

  • 12.

    כבוד הנשיאה בייניש

    ymic83 , 10/06/09 16:08

    לכי תקפצי מגשר וככה ניפטר ממך.

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      יובל המחטט באף, 10/06/09 16:13

    • חס וחלילה

      אלמונית, 10/06/09 17:44

      אני אישית לא מסכימה עם דעותיה של בינייש אבל אל תדבר עליה ככה גם אם אתה לא מסכים עם דעותיה.

  • 11.

    מהי היא מתערבת השמאלניה הזאתי!

    ינון, 10/06/09 16:07

    מה קרה כבר אין שלטון שמאל והולכים להעיף את השמאל גם ממערכת המשפט הם מתחילים לפתוח את הפה בתקשורת...
    ומה שכחו את כל המאחזים הלא חוקיים של הבדואים בנגב???

  • 10.

    נו דורית מה יהיה איתך? עדיין תחת השפעת אהרון ברק האיש

    אזרח, 10/06/09 16:06

    שגרם למדינת ישראל נזק בל יתואר? למה את לא נרגעת ומטפלת בבעיות האמיתיות של המדינה?

  • 9.

    גב' בייניש היקרה שכחה להתאונן על 50% בניה לא חוקית של---

    יהודי מאמין ושמח, 10/06/09 16:06

    ערבים

  • 8.

    איזו הפתעה! ככה באמת כבודה אמרה? לא יאומן.... (ל''ת)

    המומה, 10/06/09 16:06

  • 7.

    הנשיאה בייניש את צודקת אבל מה את יכולה לעשות-הממשלה שולטת גם על המשפט

    הרגש הנכון , 10/06/09 16:05

    אין במדינה כיבוד על החוק ועל החוקה

  • 6.

    למה המדינה מפחדת מהבדווים, ולא הורסת את הבנייה הלא חוקית שלהם? (ל''ת)

    מדינה ריבונית?, 10/06/09 16:05

  • 5.

    הנשיאההה הצמאההה

    חושם, 10/06/09 16:05

    הצמאון שלך לדם מוציא אותך \\ אותכם מדעתכם!!
    מדוע אינך מצייצת כאשר מדובר ב '' מאחזים '' של הבדואים \\ ערבים במדינתי ?????

  • 4.

    ומה לגבי הבניה הבלתי חוקית של הערבים בנגב ובגליל (ל''ת)

    ש, 10/06/09 16:03

  • 3.

    עוד שמאלנית קיצונית בבגץ - למה אף אחד כבר לא מופתע ??? (ל''ת)

    גדי, 10/06/09 16:03

  • 2.

    איזה חוצפנית! (ל''ת)

    ארד, 10/06/09 16:02

  • 1.

    ואחרי זה טוענים שבג''צ אובייקטיבי? ומה עם הבדואים, בייניש????

    עיתונאי ציוני, 10/06/09 16:00

    מה עם המאחזים הבלתי חוקיים של הבדואים

    • ואללה צודק (ל''ת)

      gilialuche , 10/06/09 16:24