• 12.

    שהוא לא ידרוס מישהו בשיחזור (ל''ת)

    שוטר סמוי, 10/06/09 13:19

  • 11.

    מן הסתם אומרים "גרימת מוות ברשלנות" על אזרח פשוט היו אומרים שזה "רצח" (ל''ת)

    alint3 , 10/06/09 10:36

    • על אזרח פשוט היו אומרים שזו הריגה (ל''ת)

      אורן1234 , 10/06/09 14:07

  • 10.

    דריסה במעבר חציה זו עבירה חמורה ומחייבת מאסר בפועל

    דני, 10/06/09 06:30

    אם יצא ''בזול'' כל דורס יוכל להתלות בכך.

    • בתאוריה אתה צודק , במציאות דין אחר לאזרח מין השורה ודין אחר לשוטר (ל''ת)

      אורן1234 , 10/06/09 14:08

  • 9.

    למה לא מפרסמים כמה עבירות קודמות יש לו..?

    adi9700 , 10/06/09 02:53

    לא שזה בכלל קשור...

  • 8.

    תתיחסו אליו במשפט כמו אל אזרח מן השורה ! עשו צדק פעם בחייכם !

    שי, 09/06/09 23:38

    אז אל תכניסו אותו לכלא אבל תטחנו אותו בעבירות שירות במקום ותשללו לו את הרישיון לפחות לשלוש שנים

    ככה עשו לחבר שלי על מקרה אחר, ללא הריגה או פגיעה בנפש.

    ככה צריך לשעות גם לו. נקודה.

    שלטון החוק הוא לא מעל החוק!

  • 7.

    עם משטרה כזו מי צריך פושעים (ל''ת)

    שאול, 09/06/09 22:40

  • 6.

    לתשומת לב המערכת המשפטית

    מדינת משטרה, 09/06/09 22:29

    איפה ואיפה, אם היה מדובר באזרח רגיל הוא היה מקבל עונש פי כמה וכמה יותר קשה, אזרחים רגילים מקבלים כלא על נהיגה בפסילה ללא שום תאונה ושוטר יכול לקחת חיים ולצאת בזול. נמאס כבר ממדינת המשטרה הזו. אני דורש להחמיר עם השוטר העבריין!!! מספיק עם הקומבינות של השוטרים, דופקים את כולם ושומרים על עצמם נקיים, שיקום מישהו ויעצור את זה.

    • מדינת ''צדק''

      אריאלה, 10/06/09 04:32

      תאמינו לי הלוואי שמישהו שם למעלה באמת יקשיב ויעשה באמת צדק. יראנ לכל עם ישראל שהשוטרים הם לא אלוהים ולכן הם צריכים להיות זהירים. וכן כמו כל אדם מן השורה גם הם צריכים להישפט בכל החומרה. שלא יצאו בזול כמו השוטר שהרג את ''פיליפה טייגר'' ויצא בעונש פשוט מגוחך עד כאב. הוא השאיר אלמן עם ''4'' יתומים וקיבל ''רק'' כמה חודשי מאסר (שאותם הוא בטח ירצה בעבודות למען הציבור) ןאיזה ''קנס'' מגוחך .....בקיצור לפחות הפעם אני מקווה שיטפלו יותר בחומרה

  • 5.

    הוא לא דרס בכוונה צריך להקל איתו,עם שיכורים לא (ל''ת)

    shimba, 09/06/09 22:15

  • 4.

    אם הנהג הדורס היה אזרח פשוט המשטרה היתה טוענת

    נאה דורש נאה מקיים, 09/06/09 22:07

    שזה פשע לנהוג כשאתה לא ערני תעצור בשולי הכביש תנמנם תתרענן ותמשיך את הנסיעה שלך במצב של ערות מוחלטת אבל כמובן על שוטרים לא חלים חוקי מדינת ישראל להם מותר להפר חוקי תנועה להטפל לנהגות מבוגרות על אי חגירת חגורת בטיחות וכל מיני שטויות קטנות משטרת ביזיון

    • יאללה סתום כבר כמה אפשר לרדת על שוטרים?

      נמאס מהתלונות, 09/06/09 22:57

      לא התעייפתם כבר ללכלך על השוטרים?! אם זה היה קורה לאבא שלך או למישהו מהמשפחה שלך, גם אז היית אומר עליו ככה?
      סתמו כבר כל אלו שחייבים להגיב כל פעם שיש איזו כתבה על שוטר שעשה משהו לא בסדר, כאילו הוא לא בן אדם שיכול לטעות.
      תפרגנו קצת, מה יש? קצת עידוד ומילה טובה למי שיום ולילה דואג שיהיה קצת שקט. תאמינו לי לא תמותו מזה
      מדינת ישראל-אדם לאדם זאב אלוקים ישמור

      • תתחיל להירגע

        ירון, 10/06/09 11:05

        חשבת לרגע מדוע התגובות כל כך קחצוניות- אולי זה מפני שהתרבות המשטרתית היא תרבות של שקר והסתרה, ןלא של מתן שירות לאזרח.
        לא צריך לפרגן ובוודאי לא ''לסתום'' המשטרה גרמה לעצמה את כל התגובות הללו ואני אומר לך שזה עוד הרע במיעוטו.
        צריך לפרק את כל המשטרה ולבנותה מחדש ע''ב פיקוד אקדמי משמע: לבצע פעולות משטרה...ולהשאר בן-אדם.

      • משטרת ישראל מרוויחה את הכעס עליה ביושר

        הסבר למתקשים, 10/06/09 13:14

        משטרת התנועה בארץ מתנהגת כמו קלגסית. בתירוץ של מניעת תאונות היא יורדת לחייהם של אזרחים וממררת להם את החיים במארבים על כבישים מהירים, בבדיקות מיותרות של רשיונות, בבדיקות אלכוהול שרירותיות ובנסיון בלתי פוסק להחמיר את הענישה של כל צעד ושעל. איבוד רשיון נהיגה בישראל הפך להיות דבר של מה בכך. במקום להילחם העברייני תנועה אמיתיים שמשתוללים על הכביש, משטרת התנועה עושה לעצמה חיים קלים ונתפסת לעבירות שאפשר למדוד בקמ''שים, באחוזי אלכוהול בחלל פה ובעיניינים טכניים אחרים. משטרת התנועה משתפת פעולה עם השלטונות המושחתים שמטשטשים את האחריות שלהם למצב הכבישים בארץ ע''י מלחמה בנהגים, בחירותם ובכיסם. כאמור, משטרת התנועה מרוויחה את הכעס עליה ביושר.

      • הוא לא עושה טובה לאף אחד. הם מקבל הרבה כסף על העבודה שלו (ל''ת)

        והוא צריך לתת את הדין בדיוק כמו כל אחד אחר, 10/06/09 14:44

    • לדעתי הקצין הזה יחטוף הרבה יותר מסתם אזרח רגיל.

      קניגסברג, 10/06/09 00:09

      פשוט כי ממנו מצפים ליותר...

      כשסתם עבריין גונב 600 ש''ח, במקרה הטוב נותנים לו אזהרה. כשזה חייל קרבי שגונב מפלסטיני, הוא מקבל 20 יום בפנים.

  • 3.

    אני מסכים עם קודמי

    אלי, 09/06/09 22:04

    במקרה כזה ובכל מקרה אחר שאדם נוהג שלא תחת השפעת סמים או אלכוהול, אין שום סיבה לדרוש עונש מאסר. לא רק שזה הורס משפחות נוספות פרט למשפחות הנפגעים זה חס וחלילה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו ואז מה?

  • 2.

    בתאונה מסוג זה מאסר רק יהרוס משפחה נוספת

    אלעד, 09/06/09 21:34

    במידה ומדובר באדם נורמטיבי שלא נהג בפראות או במהירות מופרזת, לא שיכור, לא מסומם... מה תעזור ענישה של מאסר? הרי זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו.
    כאשר מדובר באדם המשתולל ביודעין, או נוהג שיכור או תחת השפעת סמים ומבצע תאונה - ענישה בדמות מאסר לגיטימית ועוזרת להרתעה, אבל מקרה כזה ממש לא.

    • אז למה כולם דרשו מאסר לעו''ד קלגסברג? (ל''ת)

      דני, 09/06/09 23:02

    • אתה צודק אבל יש בהיא אחת

      נהג לא נורמלי, 10/06/09 00:07

      לפני מעבר חציה בדקים אם יש אנשים

    • מעניין שהטיעון הזה לא תקף במקרה של אזרחים מן השורה (ל''ת)

      השוטרים כפופים לחוק, הם לא מעליו, 10/06/09 14:43

  • 1.

    כולם דורשים עונשי מאסר זה יכול למוע תאונות מסוג זה?

    צפוני123 , 09/06/09 21:10

    קרה לו שהוא כ"כ מודע לתאונות דרכים יכול לקרות לכל אחד