• 145.

    אי אפשר לחבק את אויבי ולספר לי על ידידות. אני לא קונה סיפורים. (ל''ת)

    גלמוד אך מאושר בחלקו, 09/10/09 18:06

  • 144.

    כל הכבוד לפרס איש חזון השלום (ל''ת)

    כן, 10/06/09 15:40

  • 143.

    למה איש הקרח נלחם בי (ל''ת)

    ב ד ו ק, 10/06/09 14:44

  • 142.

    אצלי בבאר שבע.. הבדואים גונבים לי בחורות כי אני גמד (ל''ת)

    קובי, 10/06/09 11:39

  • 141.

    כדאי שהדתיים מכל העמים יפסיקו להרוס את החיים (ל''ת)

    כדאי, 10/06/09 11:36

  • 140.

    פרס מוסלמי קיצוני (ל''ת)

    ב ד ו ק, 10/06/09 11:26

    • תזרקו כבר את המתחזה העלוב הזה (ל''ת)

      בדוק , 10/06/09 14:28

      • בדוק תחליט מי אתה.. (ל''ת)

        2009, 10/06/09 14:43

  • 139.

    ג'לאל נודניק קח את בדוק וסע איתה למכה ומדינה לחאג' (ל''ת)

    איפ...איפ..איפפ, 10/06/09 11:25

  • 138.

    מחלת נפש

    הארה קטנטנה, 10/06/09 10:15

    אני רק רוצה להאיר את עיניכים למשהו חדש: לא רוצה לדבר על מחלות נפש קשות ומוכרות אלא על מחלת נפש חדשה (די ישנה, כבר!) שפשוט העולם עדיין לא רוצה להכיר בא, כנראה.

    ''מציאות'' עקובה מדם, של מוות ועוול בכל מקום...בדרך כלל לא יוצר וגורם לאנשים להיות הכי שפויים בדעתם.
    אני מדבר כמישהו שהמשפט'' ''נמאס מן ''המציאות הכואבת, ''הבלתי נסבלת'' הזאת'' כבר נמאס עליו, אני בן אדם, אולי חסר ''היגיון'', אבל: מה נסגר איתכם?!

    אתם יודעים מה? כולכם צודקים, הוא הרג יותר והשני שותה לי עכשיו את הדם ואתם יודעים מה? באמת אין פתרון אלא פשוט להרוג, סליחה, להגן על עצמנו. ואולי הסוף הוא פשוט בזה שכאשר נראה שנשאר רק מעטים אבל חזקים. אלו ששרדו! נסתכל אחורה ומחלת הנפש הערורה הזאת, פסיכוזה של מוות בעיניים, כבר תיהיה מוגדרת בלקסיקון ואולי זה כבר יהיה מוגדר כהתנהגות אנושית צודקת ונכונה, ואולי זה כבר ככה ואנחנו שוחים למעמקים בבריכות הדם שאנו יוצרים לעצמנו. נ.ב. אני בן אדם שלא יודע כלום מהחיים שלו סתם שמאלני מחורבן.

    • מה את רוצה?זאת המציאות אבל מה הבעיה למה את מתלוננת..

      קובי, 10/06/09 11:01

      את במהלך החיים שלך לא פגעת במשהו.. לא היתה לך קינאה למשהו ..לא עשית שטויות הכול בסדר .. את לא רצחת משהו בטוח.. אבל מה סגור איתך..אנחנו מכירים את החיים את לא מחדשת לנו כלום..תביני אנשים נולדו אים חיסרונות.. ותאוות..ומה לעשות יש לנו בטן
      וכולם רוצים לשרוד..לגבי עקובה מדם זה ידוע מהאדם הראשון היה רצח ..עכשיו את רוצה לשנות אי אפשר ..תגידי למי לא כואבת המציאות
      למי ..

      • אתה צודק.

        הארה עוד יותר קטנה, 10/06/09 11:18

        אבל כל היופי שתהיה פחות צודק אולי פעם הבאה תקרא באמת את מה שכתבתי ורק תחשןב אל תגיב ,השתיקה לפעמים יפה, לא רק לחכמים
        ותודה על ההערה.

  • 137.

    ג''לאל..בזמן האחרון אני לא רואה שאתם מתפללים 5 תפילות..הרבה

    קובי, 10/06/09 09:54

    ערבים ברחובות שותים שתיה חריפה שיכורים..
    מטונפים..וגם הבנות שלכם שיוצאות מהבית
    בלילה ..בלבוש צנוע הולכות לחברה ומחליפות בגדים..יוצאות משתרללות חוזרות הביתה ..
    הא יבאבה כיף חאלק..ומוחמד אסר לשתות משקאות חריפים..גנבים רוצחים בשם הדת
    לא ניראה שהדת שלכם נקיה..רק ליכלוך ..
    שאלתי פעם ערבי אסור לכם לשתות וודקה למה אתה שותה..הוא אמר לי אני שותה רק חצי בקבוק וודקה כי אני חצי יהודי..

    • קובי אתה מלקק חזרירים (ל''ת)

      סוויניה, 10/06/09 11:37

  • 136.

    מקומו של פרס בבית-אבות. פרס מקנה ארשת תשושה-ישישה למדינה רעננה-צעירה. (ל''ת)

    דפנה, 10/06/09 09:49

  • 135.

    עם חברים עלובים שכמוך ואובמבה מי צריך אויבים ...חברים לא כופים ומאימים (ל''ת)

    simond , 10/06/09 07:58

  • 134.

    פרס:''מספר ההסכמים שהופרו ע''י הערבים כמספר ההסכמים עליהם חתמו''(כעת מחר) (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 10/06/09 06:37

  • 133.

    גלאל מהוא ספר הקודש שלכם? בקוראן אתם לא מוזכרים! (ל''ת)

    הציוני האחרון , 10/06/09 03:04

    • הספר הקדוש לי כמוסלמי הוא הקוראן ובו הוראות שקיבל הנביא מוחמד

      ג'לאל , 10/06/09 03:15

      לגבי כל הבני-אדם כולם.

      מה השאלה שלך לא הבנתי בדיוק ...?

      • בוא, ג'אללי, אני אתרגם לך..

        זיו, 10/06/09 09:03

        ''הואאא שואייל.. אם זה גפן במובן גריפן, או גפןןן במובן גראפן''
        מה שהציוני האחרון שאל הוא
        ''היכן במקורותיכם, להלן הקוראן, מוזכר ''העם'' הפלסטיני הגדול והנאור.
        ולגבי ההוראות שקיבלת..
        לדעתי אתה פשוט לא יודע לקרוא. כמו שחשבתי.
        או שההוראות כתובות בארמית עתיקה ועדיין אתה לא שולט בניב הזה:)
        בתכל'ס, הקוראן הוא בדיוק מה שהוא. רצף הוראות השמדה לשאר הכופרים שאינם מוסלמים.
        בתכל'ס, אני חוזר בי. זה אוקסימורון. אתה מבין היטב את הכתוב ושולט בחומר הנלמד.
        למדתם היטב את מה שכתוב בקוראן.

  • 132.

    פרס, תעשה טובה ואל תתערב.

    שמעון השכן, 10/06/09 01:04

    אנחנו זוכרים את מעלליך ואיך כמעט הרסת את השלום עם ירדן. כל הדוגמאות כאן:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=943540

  • 131.

    שמור אותי מידידים כאלה ...

    ד''ר ארוין, רעננה, 09/06/09 23:24

    שרוצים רק את הכבוד של עצמם.
    תן לי את האומץ לטפל באויבי, איתם אני כבר אסתדר.

    לפי רוב התגובות כאן, מסתבר שעוד לא למדנו להבדיל בין אויב לאוהב.

  • 130.

    שליחות מיטשל

    יהושע רוזין, 09/06/09 23:07

    מאחלהצלחה למיטשל הגיע הזמן שישראל תפסיק לשקר לאמריקאים, ובעקר שאובמה יראה סוף סוף לממשלות ישראל מאיפוא ...... הדג.

  • 129.

    ג'לאל - בכלל נראה לי - בן כספית...

    ג'לאלוביץ, 09/06/09 23:05

    ג'לאל זו פיקציה של עורכי האתר.
    פיקציה בדיוק כמו השלום הארור

  • 128.

    מספיק לשפוך דם

    התימני, 09/06/09 23:00

    ישראל יכולה להיות מרכז העולם אם תלך לשלום עם הערבים. כל העולם יעלה לרגל לירושלים. צריך רק לדאוג למגרשי חנייה, רכבות בינעירוניות ורכבות קלות ותחתיות.

  • 127.

    איך זה ששתי ערבים נפדשים לדון על גורלה של ישראל ? (ל''ת)

    לא מוזר ?, 09/06/09 22:44

  • 126.

    שלום! עכשיו! בבקשה! מהר! לפני המלחמה הבאה! (ל''ת)

    עינת, 09/06/09 22:30

  • 125.

    מיטצ'ל אמר שבן כספית ''לא דייק'' כשכתב שמיטצ'ל אמר שהישראלים שיקרו תמיד (ל''ת)

    אף מילה על זה? איפה ההתנצלות של כספית?, 09/06/09 22:29

    • אכן מיטשל לא אמר ששקרנו,אלא לא אמרנו את האמת.מה ההבדל ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 10/06/09 11:42

  • 124.

    גם את הקוראן מי כתב בטח ג''לאל יודע ..או הוא מתבייש להגיד

    קובי, 09/06/09 22:26

    אני יודע ולא מוחמד כתב אותו ..תגיד לנו מי כתב ג''לאל .. ולמה מוחמד מת ממחלה קשה ביותר הנביא שלכם הצדיק..

  • 123.

    הבחור מת להתגייר ג''לאל .. ייאאללהה לך על זה .. הרבה מתגיירים

    קובי, 09/06/09 22:10

    על תתבייש.. אתה יודע שאנחנו הדת האמיתית
    בהצלחה

    • חחח תודה רבה אני מאמין בדת שלי. זה אתה שצריך אולי להתגייר

      ג'לאל , 09/06/09 23:19

      כי אתה ועוד רבים כמוך לא ממש מאמינים בדת שלכם.

      אצלנו כל המוסלמים מאמינים על מה שהיה לעם שלכם במצרים והתורה שקיבלתם במדבר ... אנחנו מאמינים בזה יותר ממה שאתם ... אצלכם פחות מ-50 אחוז מאמינים שהספר שלכם הוא אמת

      • קובי האידיוט (ל''ת)

        חחח, 09/06/09 23:28

      • גלאל מהוא ספר הקודש שלכם? בקוראן אתם לא מוזכרים! (ל''ת)

        הציוני האחרון , 10/06/09 03:04

        • הספר הקדוש לנו המוסלמים הוא הקוראן .. מה אתה משחק תמים

          ג'לאל , 10/06/09 03:18

          לא מסוגל לנהל ויכוח ענייני? שואל שאלות רטוריות מעורפלות. תדבר לענין!

          בקוראן יש כל ההוראות שהנביא מוחמד קיבל מאלוהים ע"י המלאך ג'בריל (גבריאל) - וההוראות האלו הם נועדו לכל הבני-אדם בעולם.
          אז מה הבעייה לא הבנתי - אולי תדבר לעניין מה שאתה רוצה להגיד במקום ללכת בסיבובים?

          • מוחמד?זה לא הפידופיל הרצחני ממכה,שרצח וביזה היו לחם חוקו? (ל''ת)

            ziontrain , 10/06/09 04:41

            • טוב אדוני אתה יורד לפסים שהם לא ענייניים כבר

              ג'לאל , 10/06/09 05:40

              לקלל גם אני יכול, רוצה לראות??

              • את מי אתה יכול לקלל .. רק את ביבי .. אולמרט .. וליברמן..כי אתה מאמין

                קובי, 10/06/09 10:01

                בנביאים שלנו..אתה יכול לקלל את משה רבנו .. את יוסף הצדיק..את דאוד..שלמה המלך
                אתה מפחד.. אבל אים הנביא שלכם כול כך קדוש
                איך כולם מקללים אותו..

    • end the ocupation is welcome by Homeless

      homeless-USA, 10/06/09 02:07

      A homeless as a stateless always welcome the idea to go home
      so homeless has a place to call home Palestine
      to all the illigal settlers
      leave already and on the way out dont forget to leave the keys on the front desk of hotel palestine hope you enjoyed it
      the palestinians did not
      let go my people already let go
      Ya Kartzyote

  • 122.

    שלום, יביא לישראל פריחה כלכלית שלא ידענו כדוגמתה,,, רווחה ופרנסה לכל,, (ל''ת)

    חינוך, בריאות, מסחר בינלאומי, תעבורה למזרח וממנו,, 09/06/09 21:56

    • עשינו כבר שלום אם אותו אירגון טרור באוסלו.

      קיבלנו מלחמה, 09/06/09 22:57

      אותו אירגון טרור הקים פה ישות טרור שגידלה בתוכה את חמס למימדים מיפלצתיים.
      אז תעשה עוד פעם שלום אם אותו אירגון טרור.
      אבל מה עם חמס?
      הוא פה והוא לא רוצה שלום.
      אז מהו שלום?הטקס והחתימה הם השלום?מדינה פלסטינית היא השלום?
      זה לא שלום כאשר הטרור נימשך.
      זה שקר.
      אובמה רוצה להקים מדינה לאירגון הטרור של אש''ף.
      זה רצונו,זאת תמיכה בטרור.
      בינה ובין שלום אין שום קשר,רק אחיזת עיניים של שקרים עם הפה.דבורים..
      הטרור נימשך,והטרור ימשך.
      אם ע''י אש''ף,או חמס,או ג'יהד,או כל שם אחר שהם ימציאו לסניפי הטרור שלהם.
      זה הכל אותו דבר,הם כולם אחד.

    • מזרח תיכון חדש????...שלום על ישראל???...או מזרח תיכון חדש אבל בלעדינו?

      מנחם בן , 10/06/09 10:46

      u can fool some people sometime but u can't fool all the people all the time

  • 121.

    החונטה הצבאית בישראל המומה ומשותקת מול נחישות העולם לבצע שלום במזה''ת. (ל''ת)

    לתכנן איך לבצע !!!, 09/06/09 21:54

    • החונטה השמאלנית המומה ומשותקת מול נחישות היהודים לחיות (ל''ת)

      לתכנן איך לשרוד ולחיות, 09/06/09 22:05

  • 120.

    החמצה אינה אופציה !! תכניות היו לנו מאות !! להתחיל לצאת משטחים כבושים (ל''ת)

    לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע, 09/06/09 21:52

    • נוע נוע נוע נוע נוע - סוף! (ל''ת)

      קרח ואיש לו, 10/06/09 11:52

  • 119.

    מדהימה הפוליטיקה...

    poseydon , 09/06/09 21:45

    איך בן אדם יכול בין רגע להפוך לאמין,שפוי,אפילו בעל אנושיות...התזמון יצא כך שמיטשל הוא הדמות שדרכו ,הראפר שלנו יורד מן העץ...לקח לו כמה ימים להבין שבסיגנון של "אני דורש" או בהקצבת זמן עם הטיימר ביד,באולטימטומים,באונס קבוצתי,-כל אלה לא יובילו אותו לשום מקום! אולי מישהו לחש לו ש"דרישות" הוא יכול להציג אולי לאשתו מישל! או לחברים שלו בשכונה,ב"הרלאם"...וכדי שהתמונה תהיה מושלמת,הספינרים הישראלים הצמאיים לדם ,זרקו הבוקר לעיתונים גם את התמונה של חוסיין עם הרגליים על השולחן!..יעעני בזמן שיחת טלפון עם נתניהו...! ממש רואים בתמונה שבצד השני של הקו נמצא ראש ממשלת ישראל !וכל זה,רק מהצורך "לתקוע",אם אפשר,את ביבי ..איזה רוע ושינאה מובילים את אנשי השמאל המטורפים אצלנו!? לצערי,יש כמה גם ב"מעריב"...וכל כך חבל,NRG הוא המצטיין בכל התקשורת בישראל במה שקשור לחופש לאזרח להביא את דעותיו.כל הכבוד !! אם אני חושב רגע על הטרור ב"הארץ" למשל-פשוט מדהים לראות את עומק הניתוק שם...מי שלא גדעון לוי ,פשוט אין לא סיכוי לתת תגובה -זה לא ייאמן הדיקטטורה שהמליכו ,רק מפסידים כתוצאה מפסילה ...העיוורון פשוט קבר את העיתון !חברים שם..ב"הארץ"..נא להרגיע !קחו אוויר פלוס קצת ווליום,ראש ממשלת ישראל מר נתניהו לא נופל למלכודת שאתם מתפללים שזה יקרה!-ביום ראשון ,הנאום שלו יבהיר לכל המדינה ולכמה מנהיגים בעולם שישראל כן נותנת הזדמנות למציאת פתרון אזורי ,רק אם הצד השני -העולם הערבי כולו-יבצע "סוויץ" ,תכיר במדינת ישראל,תחסל את תשתיות הטרור וייתן סימנים בכלל הנורמליזציה העתידית עם מדינת ישראל עשויה באמת לצוץ על פני השטח !אז...אנשי שמאל מסכנים-בבקשה ,להכניס את החליפות לארון,לשבת יפה ובשקט,לאורך השנים תתרגלו שחלומכם קרס ,יש גבול לבגידה ,רק עבור מילים יפות שתקבלו מהאיחוד האירופי ,רם עמנואל ,מזכ"ל האו"ם אולי...תוך כמה ימים ,העולם הערבי ימצא את הדרך לדקלם שוב שארה"ב וישראל הן השטן..בלה בלה בלה...זה מה יש ! מזרח תיכון חדש ..שמעון פרס !

  • 118.

    נפלה עלי בלטה בראש (ל''ת)

    ב ד ו ק, 09/06/09 21:18

  • 117.

    זמן שלום

    בן, 09/06/09 21:02

    לפנות את המאחזים, להעיף את המתנחלים ולהביא שלום למדינה קרועה.
    שלום עכשיו.

    • על מה שכתבת נאמר אצלכם "אמת מארץ תצמח!" צודק ב-100 אחוז! (ל''ת)

      ג'לאל , 09/06/09 21:15

      • גלאל מהוא ספר הקודש שלכם? בקוראן אתם לא מוזכרים! (ל''ת)

        הציוני האחרון , 10/06/09 03:04

    • שלום אך-שווא (ל''ת)

      מנחם בן , 09/06/09 21:47

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      אלון, 09/06/09 21:54

  • 116.

    מיטשל צפון קוריאה עומדת למחוק לך את החיוך - רוץ רוץ הביתה (ל''ת)

    בדוק , 09/06/09 20:51

    • אני רואה שליהודים כבר אין בעיות ועכשיו הם דואגים למיטשל ולקוריאה

      ג'לאל , 09/06/09 21:14

      כן?

      • אנחנו נדאג שאתה תקבל 72 בתולות מסריחות (ל''ת)

        מנחם בן , 09/06/09 21:48

        • לא תודה, הייתי מספיק עם יהודיות

          ג'לאל , 09/06/09 22:40

          חוץ מזה אין כבר ביניהם בתולות (ואני מדבר על הרווקות)

          • אוללה.. איזו מהומה.. ג'אלל ג'אלל.. ואתה מדבר על לרדת לפסים אישים:)?

            זיו, 10/06/09 08:45

            אם היית עם מספיק יהודיות..ואללה..כנראה שהן כבר התאסלמו. ואם הן התאסלמו, אז.. הן כבר לא יהודיות. לא מעניין האמת.
            אני האמת לא ממש הייתי נותן לך 72 בתולות.
            אולי 72 בתולים? או שגם עם יהודים גברים כבר היית?

      • ג'אלל..להבדיל ממוסלמים.. לנו אכפת גם מאוייבנו

        זיו, 09/06/09 21:59

        ראה להלן העובדה שאתם משגשגים בזכותנו בארץ שלנו.

        • תודה רבה לך על השירות.

          ג'לאל , 09/06/09 22:39

          לנו לא כל כך אכפת מאויבנו .. תמשיך עם העבודה הטובה!

          • זה לא חדש לנו שאתם חיות רצחניות,מוחמד המפלצת חינך אותכם (ל''ת)

            ziontrain , 10/06/09 04:44

            • טובבבבבב בסדר אני יגיהד מה שאתה רוצה לשמוע:

              ג'לאל , 10/06/09 05:42

              ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד ג'יהאד, גי'האד ג'יהאד
              ניהאד(הירדני) אופס .. זה חומוס שלכם

              • אני רואה שהפסדתי הרבה בזמן השינה בלילה.. התחלת להכין חומוס ג'אלל?

                זיו, 10/06/09 08:46

                האמת זה עסק לא רע. בוא נחשוב על לוגו..
                ''חומוס ג'אלל זה החומוס שלכם''
                אפילו קליט:)

  • 115.

    אם הוא לא היה שותק, אולי היינו חוסכים במשפחות שכולות ובהרוגים.

    דוד איינהורן, 09/06/09 20:33

    ''כשאני מדבר על זה עכשיו, הגוף שלי מצטמרר.
    האיש הזה, ממרומי שנותיו, ומניסיונו הרב, עמד מהצד ושתק מתוך לויאליות. אם הוא לא היה שותק, אולי היינו חוסכים במשפחות שכולות ובהרוגים. זה האיש שאמור להיבחר להיות האזרח מספר אחת?''.
    ''אנו הורים שכולים אשר שילמו את היקר מכל, וכאזרחים במדינה דמוקרטית מצפים מאישיות פוליטית כה מנוסה המכהנת במשרה כה בכירה, שעם פרוץ המלחמה, בזמן שהממשלה והציבור זקוקים נואשות להכוונתה, תפגין לא רק רוח מנהיגות שתקרין על הסובבים אותה, אלא תיקח אחריות על הנעשה סביבה''.

    דוד איינהורן, אביו של יהונתן איינהורן זכרונו לברכה, אשר נפל בתאריך ,1.8.2006 בהיותו בן 22, במלחמת לבנון השניה.

  • 114.

    יללה רוצים שלום (ל''ת)

    כן, 09/06/09 20:12

  • 113.

    לחיות ביחד בשלום וכבוד הדדי ושיוויון

    מאיטה, 09/06/09 19:41

    אובמה תחייב את ישראל להחזיר את השטחים הכבודים ולחיות בשלום פה

  • 112.

    שתי מדינות לשני עמים = שלום!! (ל''ת)

    walkaround, 09/06/09 19:38

    • תדוה על ההצעה, אבל איננו מעוניינים בשלום של הקבר (ל''ת)

      י, 09/06/09 20:26

      • דווקא כן מעוניינים - גם אני אזרח במדינה הזאת - לא רק אתה! (ל''ת)

        ג'לאל , 09/06/09 21:13

        • אתה בוגד!!!....מקומך בעזה!! (ל''ת)

          מנחם בן , 09/06/09 21:49

          • בוגד במי? אני נאמן לעם שלי ולדת שלי למה בוגד?

            ג'לאל , 09/06/09 23:20

            אתה כופר בדת שלך ובהיסטוריה שלך אז אתה הבוגד

          • אתה בוגד

            יוחאי, 10/06/09 00:06

            בעתיד ילדיך ועתיד המדינה שאתה כה מבקש לה מלחמה.

            • ואולי אתה זה שבוגד בעתיד המדינה? מי קובע מה עתיד המדינה?

              ג'לאל , 10/06/09 03:26

              הרי האזרחים נכון? יופי! אז האזרחים זה גם אני - כלומר אני נחשב לחלק מהמדינה בדיוק כמו שאתה.. אז אין שום יתרון לקריאה שלך "בוגד" כנגד קריאה שאני אשמיע לך כ"בוגד".

              אני יודע שיש כאן קצת לוגיקה, וזה קשה לאנשים כמוכם ... אבל תקרא פעמיים שלוש ו... תבין (אני מקווה ...)

              • ג'אלל ג'אלל.. אפרופו, מעניין באיזה שם תגיב היום. יום חדש

                זיו, 10/06/09 08:50

                היה לי מאוד קשה. באמת . אתה הרי יודע..יהודים ולוגיקה זה אל כזה שוס..
                קראתי, ושוב קראתי ועדיין לא הצלחתי להבין
                (כן אני בטוח שברוחב לבך תיכף תסביר לי את זה )
                אתה אזרח במדינה, על פי חוק. אבל כמה שזכור לי ישראל, בניגוד לשאר מדינות ערב היא..אבוי,, דמוקרטיה.
                ואתם, הטפילים.. אופס..סליחה.. האזרחים שווי הזכויות אך אל שווי החובות, הם מיעוט.
                אפרופו, בגלל זה קוראים לכם המיגזר, אתה יודע.. דרך פוליטיקלי קורט כזאת לאפיין אתכם.
                וכמיעוט, היכולת שלכם להחליט, היא.. איך נגיד, לא גדולה,,..או במילים אחרות, אפסית.
                וזה מחזיר אותי שוב למקורות
                אם זה עושה קולות של גמל, מעלה גירה כמו גמל, ויש לו קצף לבן בזויות הפה כנראה זה גמל.
                וכשאמרו לך שאתה בוגד.. אז..אם אתה נראה כמו בוגד, מדבר כמו בוגד והולך בעינטוז, אתה כנראה בוגד.

                מ.ש.ל :))

  • 111.

    הרכבת לא תחכה לנו הרבה זמן - בואו נעלה כולם וניצור עולם שפוי יותר

    דניאלה, 09/06/09 19:16

    אובמה ושליחיו מבשרים טובות , רוח חיובית מגיעה לאזורנו......

    • מה למען השם קורה פה היום. שביתת אחיות באברבאנל?

      זיו, 09/06/09 19:50

      או.. אני יודע!! אני יודע!!
      המציאו מכונת זמן חדשה.. יש!! ידעתי ידעתי!!
      חזרנו לימי וודסטוק העליזים!!! כיפאק היי היי היי

      ''אובמה ושליחיו מבשרים טובות''??? וואללה? יש לך קשר ישיר לאירפורס 1 או מה?
      ''רוח חיובית מגיעה לאזורינו''..אללייי.. איזה אושר צרוף.. וגר גמל עם כבש...
      מה יש לכם אתם שם בשמאל.. למה לא לשתף את כל העם במסע אחורה בזמן? אילו רק הייתם נעצרים ב 93 לעזאזל

      • מה קורה? התקפת טוקבוקיסטים שכירים (ל''ת)

        אתה עוד תתרגל לזה, 09/06/09 20:26

        • כן, ארגונים אנטישמים מממנים טוקבקים בשכר (ל''ת)

          מנחם בן , 09/06/09 21:50

          • Kמי אתה רומז? אתה מפחד להגיד בפנים? כמו כל היהודים הפחדנים?

            ג'לאל , 09/06/09 23:21

            אל תתבייש תגיד מה שיש לך להגיד!

            • באמת לא יפה.. ממש לא יפה.. יהודים? מתביישים להגיד בפנים?

              זיו, 10/06/09 08:53

              אבל פה האמת זה לא עניין של בושה או לא.
              אני מניח שאפשר להתחיל עם האיחוד האירופי שמממן שמאלנים בעשרות אלפי יורו לחודש..
              אחד האירגונים הללו, שממומנים על ידי האיחוד, הוא אירגון שאתה בטח מכיר היטב
              עדללה.. או משהו דומה כזה או אחר.
              אירגון טהור זך ונקי שחרט על דיגלו את השמירה על זכויות אדם, בתנאי שהם ערבים כמובן.
              במידה והעוולה נעשית נגד יהודים, אהלן וסהלן.. תפדלו.
              אני לא רואה פה בושה, אולי טיפל'ה מבוכה
              שאזרח כמותך , שומר חוק נאמן למדינה התורם רבות למדינה בה הוא חי ולא רק מוצץ את דמה בשקיקה, מבוכה שאזרח כמוך קורא לי ביישן:)

            • שלום אך-שווא ממומנים ע"י האיחוד האירופי...עדאללה פדאאללה עבדאאלה ופטמה (ל''ת)

              מנחם בן , 10/06/09 10:51

        • לא שכירים, חביבי. השמאל החליט להשמיע את קולו... (ל''ת)

          אלון, 10/06/09 00:56

          • מה? כל ה-3 מנדטים?? (ל''ת)

            מנחם בן , 10/06/09 10:52

  • 110.

    תארו לכם איך היתה נראת המדינה היום אם פרס לא היה מחליף את קצב.. (ל''ת)

    מפאי'ניק, 09/06/09 19:05

    • קרוב לוודאי שאלו מאיתנו שעוד יכלו, היו חוצים את האוקינוס בשחיה. (ל''ת)

      אנטי מפא''יניק., 09/06/09 21:12

  • 109.

    מספיק עם השטות הזו של הריבוי הטבעי

    שי, 09/06/09 19:01

    זה סתם תירוץ להמשיך את המפעל הקולוניאליסטי בשטחים, מספיק עם זה - לפנות התנחלויות עכשיו! 

    • יש לי שאלה חכם ציון.. בזכות השיבה של הפלשתינאים..4 מליון

      קובי, 09/06/09 19:30

      יהיה להם ריבוי טבעי ..והם ירצו להתרחב..
      מה תגיד להם ..על תביאו ילדים .. על תיבנו גנים..בתי ספר.. ואים הם יבקשו את תל אביב וטבריה ויפו מה תגיד להם לא רוצה חתמנו הסכמים.. ואז ירד האסימון (טרור)

  • 108.

    אין פתרון חוץ משתי מדינות

    איה, 09/06/09 19:00

    המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל לשני הצדדים, אנחנו בעצם חיים במלחמה כבר 60 שנה.
    2 מליון פלסטינאים לא יעלמו פתאום והצורך שלם לחיים נורמאליים לא יפתר רק בגלל שישראל לא מעוניינת להכיר בכך.

    • מצאתי פתרון באמת..2 מדינות ל2 עמים

      קובי, 09/06/09 19:31

      הערבים לירדן .. והיהודים לישראל

  • 107.

    שתי מדינות לשני עמים!

    כרמית, 09/06/09 18:57

    זה אפשרי. וזה הדבר היחיד שיציל אותנו באמת מהחיים בפחד ומהכיבוש.
    קדימה!

    • ראה עזה - הצלחה יוצאת דופן לפיילוט

      י, 09/06/09 20:25

      כמובן, אפשר לקרוא לזה ''הצלחה'' רק אם המטרה האמיתית היא חיסול מדינת ישראל...

    • יופי כרמית כל הכבוד ממוש. חשבת על זה לבד? יציל מהכיבוש? של עזה למשל?

      זיו, 09/06/09 20:45

      בואי נתחיל בזה שתפנימו שהשמאל הישראלי נמחק. אין. גורנישט. הלך. קפוט. לעזאזל נגמרו לי המלים לתאר את זה.
      הלאה
      מה שאתם מציעים.. בתחמנות אופניינית לשמאלנים..זה .. כן..שתי מדינות.
      מדינת פלסטין.. לערבים
      ומדינת ישראל.. (המנחש נכונה יקבל טיול גמלים במדבריות ערב).. ניחשתם נכונה.. מדינת כל אזרחיה.. איזה יופי של ניסוח פתאט למדינת ערבים שניה.
      זה באמת נשגב מבינתי איך ''ימנים משיחיים הזויים'' כמונו יכולים בכלל להגות את המילה ''ל א'' לכזאת הצעה קורצת
      בשורה התחתונה... די . מספיק. כבר לא אוכלים את חזון השמאלנים.

  • 106.

    מיטשל כן אמר או לא אמר,הרי אנו יודעים בבירור כי אנו משקרים,אפילו באתר

    נתן.ש מעלות., 09/06/09 18:56

    זה והיכן לא.אז אל נסתכל אחורה,אלא קדימה.ורק לקדימה כי זו הדרך הנכונה.

    • ''קדימה'' לתהום? (ל''ת)

      לא תודה, 09/06/09 19:21

      • למיואש 19.21 הואיל וסיימת תגובתך בסימן שאלה,אינני טועה פניה של קדימה ק

        נתן.ש מעלות., 09/06/09 21:40

        קדימה.סופה של השפיות לגבור על ההזויים,הרי כל הנחלים זורמים הימה.

  • 105.

    אובמה נותן הזדמנות היסטורית לצעוד לשלום, אסור לפספס אותה! (ל''ת)

    שיר, 09/06/09 18:52

  • 104.

    לחיי ממשל אובמה!

    טל, 09/06/09 18:43

    אבל עכשיו אני רוצה לראות אותו לוחץ באמת כדי להשיג שלום. רק הוא יודע איך להתמודד עם ביבי הזה...!

  • 103.

    אסור לנו לפספס את ההזדמנות לפתרון! (ל''ת)

    דן, 09/06/09 18:21

  • 102.

    מיטשל הוא אויבער חוכם

    יוס קוברה, 09/06/09 17:51

    מר מיטשל הוא לא הראשון שמנסה לעשות הסדר. ועם כל הכבוד לכריסו הכבודה הוא עדין לא קלט את מה שקולט כל זאטוט בישראל. הפלסטינאים רוצים לראות אותנו מעבר לקו הכחול טובעים בים ואם את זה האמריקנים לא מבינים אז שילכו לכל הרוחות

  • 101.

    הזכות הבלעדית של יהודים לשבת כאן - בלוף אחד גדול!

    ג'לאל , 09/06/09 17:36

    רוב היהודים כאן בכלל לא מאמינים בדת ועדיין ממשיכים לנפנף בזכות לשבת כאן מסיבות דתיות.

    בתור מי שלמד קצת על התרבות היהודית אני יודע שבתורה כתוב שאלוהים נתן לכם לשבת בארץ על תנאי שאתם תשמרו את התורה שלכם, וגם בגלל שלא שמרתם כמו שצריך הוא החריב לכם את המדינה שלכם שהייתה לפני 2000 שנים.

    והיום אתם מבלפים את כל העולם ומנפנפים בהיסטוריה שלכם ובתנ"כ כאשר הרוב המכריע באוכלוסיה היהודית לא שומרת את התורה ו/או לא מתייחסת אליה ברצינות. אז על מי אתם מנסים לעבוד מבחינה הסטורית ודתית. אתם כבר לא אותם אנשים בכלל!

    חוץ מזה זה לא מדוייק שרק אתם הייתם כאן. היו כאן עמים וממלכות לפניכם. וגם בתקופות המעבר שהיה לכם כאן מדינות ריבוניות היו גם מדינות של עמים אחרים על האדמה הזאת. אז להגיד שהמקום הזה שייך לכם זה שקר גס!

    • יש לך תעודה מזהה? (ל''ת)

      יהודי, 09/06/09 17:46

      • לא הבנתי את שאלתך אדוני ... (ל''ת)

        ג'לאל , 09/06/09 17:55

    • תמשיך

      tds, 09/06/09 17:54

      לשקר את אצמך לא למדת כלום תפליץ שקרים מה שבטוח אנחנו ואתם בדרך להתנגשות רק על תבכה מוחמד כן נכון שום דבר של אף אחד כל העולם שלכם היסטוריה לא היטוריה אתם הגנבים הגדולים של העולם אם רצון לגנוב מדינה שלמה עכשיו נכון לא אותם אנשים רק אותם שמות משפחה אותם גני וכולי מה שבטוח שאנחנו ואתם לא יכולים לחיות באותה הארץ אנשים כמוך מוכחים זאת
      עוד מעט אם יתמזל מזלך תמצא את אצמך בבית בערב הסעודית סודן וכו זכות שיבה לא
      אם לא תלמד קצת שבט יהודה בני ישראל תמיד תמיד אפילו שראינו את המוות בעיניים נלחנו עד הסוף גם אם זה הביא עלינו קטסטרופה מה שכן הולך להיות גהנום תתכונן

      • אדוני, רוב המוסלמים מאמינים באלוהים - זה אתם השקרנים

        ג'לאל , 09/06/09 18:50

        אתם הם שטוענים שיש לכם זכות הסטורית ודתית כאן כאשר סקרים שנערכו מראים בבירור שרוב היהודים לא מאמינים באלוהים. אז מה אתם מנפנפים כל הזמן עם הספר שלכם לפני העולם??

        • לא הבנתי את המטמורפוזה פה.. אנטיוכוס הפך לג'אלל באופן רשמי

          מתן, 09/06/09 19:22

          או שזה פשוט שג'אלל הוא שיבוט של אנטיוכוס?
          בכל מקרה מאוד מעניין פה.
          ערבי שמאמין שכל מי שאינו מוסלמי דינו מיתה מטיף מוסר ליהודים , במדינת היהודים. בלי ספק היהודים האלה, פיכס..פאשיסטים.. אין ספק. יהודים הם גזענים.
          ג'אלל, פאדללה, מוחמד, או נביאו .. תמשיך..גם אתה מצחיק בטירוף כמו השיבוט שלך:)

          • התשובה העניינית שלך רק מראה כמה שכל נשאר לכם אחרי 60 שנים

            ג'לאל , 09/06/09 20:08

            של פנטזיה במזרח התיכון. מה שהייתם העם בתנ"כ לא נשאר מזה כלום.. רק מדברים שטויות ועונים בבדיחות. מה שנשאר מהעם הסגולה זה רק ארץ נהדרת בטלויזיה

            • ראשית תודה על האין מחמאה שלך.. זה עדיף מלקרוא לי פאשיסט

              זיו, 09/06/09 20:11

              אבל הרבה פחות מצחיק.
              שנית, האמת, עזוב אותך סגולה
              אם מוסלמים זאת דוגמה לעם סגולה..מסכנים הגמלים
              האמת, מכם אפילו לא נשאראפילו ''ארץ נהדרת''... רק ''ground zero''

              • הוקראן מעולם לא טען שהערבים הם עם סגולה - אנחנו דת פתוחה לכולם

                ג'לאל , 09/06/09 20:38

                אתם בתנ"כ שלכם כתוב שאתם עם סגולה ... זה שאתם עם זה נכון ... אבל איפה הסגולה ... זה אני בדיוק לא מבין ..?

                אז אתה בעצם אומר שהזכות של היהודים לשבת על האדמה הזה זה בגלל שיש הרבה טרור בעולם הערבי כן?

                חשבתי שהיהודים הם קצת יותר חכמים מזה ... עם הספר לא? (אגב ספר שאתם כבר לא מאמינים בו עפ"י סקרים)

                • ג'אלל.. מה יהיה הסוף איתך הא?:).. אנחנו באמת עם סגולה

                  זיו, 09/06/09 21:52

                  כולה שבעה מליון יהודים ותראה כמה דברים טובים יצאו מהעם הזה. והחלק הזה במוח שלך שאחראי על הבנת הנקרא ממש לא עובד היום.. עודף מאמץ אינטלקטואלי יא ג'אלל???
                  בתנ''ך נתנה הארץ לנו. נקודה. גם אם תהפוך את זה מכל הכיוונים זה לא ניתן לשינוי.
                  הקוראן לעומת זאת.. מה אומר?
                  כופר, כן כופר, או שימיר את דתו לאיסלם או שיטעם את טעם החרב..
                  קשה להתמודד עם זה.. דת פתוחה הא? בהחלט. אכן דת פתוחה. אחת שפותחת לך את הראש בחרב במקום בעט.

                  והנסיון הפטאתי שלך , אגב, להמעיט בערכנו כעם הספר.. אני יודע כמובן ששבוע הספר בערב הסעודית הוא אירוע רב משתתפים.. !:)!
                  עשה טובה, אתה פשוט לא טוב בזה.. בוויכוח ענייני. אתה פשוט נתפס למנטרות שלך.. לשנאה שלך.. זה כל כך משעשע שפשוט אם לא היית קיים..אתה או אנטיוכוס, היו צריכים להמציא אתכם כדי שיהיה עניין ברשת..
                  יאללה..שוב.. ליל מנוחה. .מחר יום חדש של טוקבקים...אל תוותר. תבוא גם מחר..אחרת יהיה משעמם בלי ההומור שלך:)

                  • 7 מיליון אנשים וכל העולם נגדכם - מה תגיד על זה?

                    ג'לאל , 09/06/09 23:26

                    או שכל העולם עיוור או שכל העולם מקנא או שכל העולם טיפש או שכל העולם מוסלמי שצמא לדם של כופרים יהודים או ...

                    מספיק כבר עם התירוצים ... אתם לא העם היחידי שיצאו ממנו דברים יפים בכל מה שקשור למדע ... אין סק שבקשור לתרבות יצא לכם הדבר הכי יפה בעולם וזה הסיפור שלכם האמיתי ב-100 אחוז.


                    אבל אני לא הכופר ... זה אתה שכופר בסיפור שלך בעצמך ... כל מוסלמי מאמין בו לעומת זאת פחות מ-50 אחוז מהיהודים מאמינים בו.

                    בגלל זה אולי המסגד שלנו הוא יושב על ההר באל-קודש ולא בית כנסת שלכם. אני יבוא גם מחר ותודה על ההזמנה שלך אבל אני לא צריך אותה.

                    דרך אגב אם אתה טוען שאתה יהודי שמאמין בתורה שלכם (בניגוד לרוב היהודים .. כן יש לכם הרבה בושה ושינאה עצמי חחח) האם אתה שומר את מה שהתורה מצוה אותכם??

                    • טוב, ננסה לעשות סדר בבלאגן

                      זיו, 10/06/09 10:16

                      אחת התכונות היותר חזקות שלך, ג'אלל, זה ההצמדות להגיון וללוגיקה.
                      ובחור מאוד לוגי וצמוד לעובדות ננסה לעזור לך להבין את הקושי שהעלית.
                      1. כל העולם נגדכם.- טענה די רפת שכל הייתי אומר. גם סטטיסטית לא יתכן מצב שכל העולם נגדנו. לכן, בהנחה סטטיסטית בלבד נניח התפלגות סטטיסטית זהה כלומר 50% שונאים ו 50% אוהבים
                      2. בהסתמך על ההנחה הקודמת.. (עד כאן אתה עוקב ג'אלל?) נניח שמתוך מאתיים מדינות 100 הן בעדינו ו 100 נגדנו ולכן נתרכז ב 100 שנגדנו. אם נסיר מתוך הרשימה כשליש , כי ישנן 22 מדינות ערב ועוד אי אילו מדינות מסולמיות שממש ממש היו שמחות להעלים אותנו. נותרנו עם משהו כמו 60 מדינות
                      3. בהסתמך על כך, שמתוך 60 המדינות הנותרות רובן ככולן מדינות באפריקה, נחשלות וחסרות עמוד שדרה, מביא אותנו למסקנה הדי מזעזעת יש לציין, שאילולי המוסלמים היה בעולם הזה כל כך הרבה יותר טוב..
                      מ.ש.ל

                      מקווה שעזרתי לך להבין ג'אלל..

                • דת פתוחה לכולם???...מי שלא מתאסלם נחשב כופר ודינו מוות

                  מנחם בן , 09/06/09 21:54

                  איזה דת פתוחה....אההה ומה עם 72 הבתולות שמקבלים השהידים???

                  אם כבר אתה מתייחס לקוראן אז איך זה שירושלים לא מופיעה שם אפילו פעם אחת???אם זאת לא עיר קדושה בשבילכם אז מה אתם רוצים???יא קרציות.

                  • 72 בתולות 72 בתולות 72 בתולות ... שכל אין בימינו הרבה אצל היהודים הה?

                    ג'לאל , 09/06/09 23:28

                    זה התשובות הענייניות שלכם? על הדת שלך בעצמך אני יודע יותר ממה שאתה יודע אדוני! זה לא בושה בשבילך?!

                    נקודה למחשבה ...

                    (או שתמשיך לראות כוכב נולד במקום ללמוד על התורה שלכם וכל היופי שפעם היה לכם ועכשיו אתם עם האח הגדול ולא יותר מזה)

                    • תתייחס ל-72 הבתולות ותודה שזאת שטיפת מוח של פנאטים כדי לשכנע ילדים

                      מנחם בן , 10/06/09 10:55

                      להתפוצץ באוטובוסים מלאים בילדים בדרכם לבית הספר.

    • לאדון ג'לאל

      שחר, 09/06/09 18:10

      לכל העמים יש זכות להגדרה עצמית. לצ'כים, לסלובקים, לאפגנים, לעיראקים, לצרפתים, לאנגלים. רק ליהודים, לטענתך, אין זכות להגדרה עצמית למדינת לאום המגדירה לעצמה את דתה כמו כל מדינות ערב המגדירות עצמן מוסלמיות וחלק גדול ממדינות אירופה המגדירות עצמן נוצריות. צר לי לבשר לך, אבל כשהעם הערבי השתחווה לעצים ואירופה לפסלים, אנחנו הבאנו את ספר התנ''ך הספר החשוב ביותר בעולם. זה שאנחנו בוחרים לחיות בזמן המודרני ולא לדכאות את נשותינו כמו העולם הערבי אין אומר שאנחנו לא מאמינים בהרבה מערכיו. הוא חלק בלתי נפרד מזהותנו. לגבי טענותיך כי באו עמים אחרינו.. שכחת כי גירשו אותנו. אין לנו היכן להיות ג'לאל. מאסנו מלהיות מיעוט נרדף. גם לנו מגיע מדינה. גם לפלסטינים. אבל קודם הם צריכים לקבל את זה שגם לנו יש זכות להגדרה עצמית. אתה צריך להבין את זה. מדינת כל אזרחיה ליהודים ומדינה פלסטינית היא גזענות נטו. לא פחות מכמה טוקבקיסטים פה. אתה רק התחפשת לקורבן כמו שהפלסטינים תקועים בתחפושת הזו 60 שנה. מזמן יכלה להיות להם מדינה.
      יום טוב אדוני.

      • אדוני - למה הזכות שלכם להדגרה עצמית חייבת להיות דווקא כאן?

        ג'לאל , 09/06/09 18:48

        על זה אתה יכול לענות ...

        למה שלא תלכו לאוגנדה ... הרי מי שמציא את המדינה שלכם רצה לעשות שם מדינה כאלטרנטיבה!

        • מוכן לנסוע לאוגנדה תסדר לנו ל7 מליון יהודים ויזה וניסע גבר

          קובי, 09/06/09 18:58

          תבין ברגע שאנחנו לא פה..הכול יהיה שממה כמו
          פעם..אתם האיתם בשלטון 1300 שנה לא עשיתם כלום במדינה הזאת לא בניתם ..הכול היה פה חול וביצות ..רק העם היהודי התחיל להגיע
          ישושון ישושון..במדבר אנחנו יכולים לגדל עגבניות מלפפונים .. אתם אכלתם רק תמרים
          ועשיתם שודים כמו עלי במבמה ו40 השודדים
          מה אתה יכול לספר לי עכשיו תבין..
          אנחנו לא שונאים אתכם באמת רק רוצים מדינה קטנה.. ושתהיה שלנו.. כי מי שולט במזרח התיכון רק אתם 99.99999 % מהאדמות שלכם..
          אבל אתם לא יודעים מה לעשות אים האדמות כי אתם לא מפותחים..המהנדסים יהודים הפועלים ערבים ביי

          • אהה בגלל שאתם עשיתם פה גידולי עגבניות זה הזכות שלכם לשבת כאן? (ל''ת)

            ג'לאל , 09/06/09 20:05

            • ג'אלל, אנחנו לפחות גידלנו משהו מועיל, מלבד מחבלים כמובן

              זיו, 09/06/09 20:20

              בעוד אתם.. אממ..בוא יחד, בכוחות משותפים, ננסה לראות מה היתה תרומתכם לאנושות בעשר השנים האחרונות... כלום הא?
              אוקי, עשרים שנה אחורה.. וואללה..גם כלום..
              חצי מאה? מאתיים שנים? טוב..נעצור כאן..זה מענייף מדי..
              אה..נזכרתי.. אתם אלה שהמצאתם את ''GROUND ZERO'' לא??

              • תקשיב טוב:

                ג'לאל , 09/06/09 20:44

                זה שאתה לא יודע הסטוריה, וחושב שרק היהודים פיתחו את הקידמה והטכנולוגיה והמתמטיקה והמדע ... זה בעיה שלך.

                אהמת היא שלא רק אתם תרמתם למדע. היו עוד הרבה עמים ואנשים שתרמו וביססו את המדע המודרני והאקדמי כפי שהם ..

                האם ארכימדס היה יהודי?
                ניוטון?
                מקס פלאנק?
                סוקראטס?
                אריסטו?
                אופנהיימר?
                שרדינגר? נ
                ילס בוהר?
                קופרניקוס?
                גלילאיי?
                אויקלידס?
                פנזיאס? ווילסון?
                לואי פסטר? מארי קירי?

                ...

                אז בחייך תצאו מההזיה שלכם שרק אתם תורמים למדע ולאקדמיה..

                עכשיו אל תחרף ותגדף את האומה הערבית כאילו היא לא תרמה את חלקה .. אם היית קצת יותר מלומד היית יודע שכל האקדמיה המודרנית (ובעיקר המתמטיקה, הרפואה והמדעים המדוייקים) נוסדים על הפיתוחים והרעיונות של מדענים ופילוסופים ערביים מימי הביניים. אז קצת רוחב אופקים לא יזיק לך.



                ועכשיו אחרי הכל שוב מה אתה אומר? בגלל שיש לכם את איינשטיין ופרוייד זה הסיבה שלכם להיות על האדמה הזאת? הבנתי נכון?

                • ג'אלל ג'אלל ג'אלל.. אלף בית בהבנת הנקרא:) תנסה לקרוא שוב..

                  זיו, 09/06/09 21:47

                  את מה שכתבתי. בשקט. עם כוס תה ונענע ביד.
                  האם במה שעניתי לך היה כתוב שכל המלומדים הגדולים בעת החדשה היו יהודים? לא הא? איזה בעסה. יצאת טונה שוב.

                  כדי להוסיף חטא על פשע, בכל הרשימה הגדולה שלך.. (כן, יופי לך אתה יודע לאיית נכון שמות של אנשים גדולים ודגולים) האם יש שם ולו מוסלמי אחד?? בודד..קטן? מיוחד ויחיד בדורו?
                  שנית, בוא, צא לרגע מבועס ה''שופוני'' שלך יא ג'אלל, יש עוד אלפי מדענים ואנשי רוח שלא הגיעו לפרסום הנכסף להכנס לרשימת מאה הגדולים של ג'אלל וסם בהם אין מוסלמי אחד.
                  אז עשה טובה. כשאין לך משהו חכם לעשות מלבד צחוק מעצמך...
                  המשך כך:)) אתה הליצן הכי טוב היום ברשת. אתה תהיה דוד החדש:)))

                  יאללה.. תמשיך.. מחר יום חדש עם תגובות חדשות:)

                  • אתה קורא לעצמך מלומד?

                    ג'לאל , 09/06/09 23:34

                    כל האקדמיה המערבית המודנית מבוססת על ההשכלה הערבית של ימי הביניים שהתאפשרה בגלל התרחבות והתפשטות האיסלאם והחליפה התרבותית בין העמים המוסלמים שהתחוללה בשל כך! תלמד היסטוריה לפני שאתה בא ללמד.

                    עכשיו:

                    על האלגברה שמעת (אל-ג'אבר: הפעולה בערבית שמשמעה "חיבור"). האלגברה פותחה ושוכללה למימדיה המודרניים בכל המובנים ע"י המתמטיקאי והפילוסוף הערבי אבו-ג'אעפר. כל הגישה הרפואית המודרנית בדיאגנוזה ופרוגנוזיס מבוססת על רופאים ומלומדים ערביים כדוגמת איבן-סינא ועוד רבים אחרים.

                    איזה בור. חושב שכל העולם סובב שביבך? זה באמת כבר תת-רמה ... או שתתאפס ואפשר להמשיך כמו אנשים משכילים.

                    אגב עדיין לא ענית לי על השאלה ... האם עכשיו אתה טוען שבגלל שאתה מכין בניחותה כוס תה ונענע ומערבב לך בהנאה זה הזכות שלך לשבת כאן על האדמה הזאת?

                    ואל תלמד אותי על הקדושה של עיר הקודש אני כמוסלמי מאמין שהיא קדושה יותר ממך בתור יהודי!

                    • אויש..כמה כתיבה שנתת לי..שוב בעיות בהבנת הנקרא ג'אלל?

                      זיו, 10/06/09 08:57

                      אני קראתי לעצמי מלומד?
                      אני הרי בור נבער מדעת.
                      סוליה של נעל שחוקה. מי אני בהשוואה אליך הוא ג'אלל (דרך אגב יש לך קשר לג'אלל טאלאבני הגדול? לא משנה) איפה הייתי.. הא כן..
                      מי אני בהשוואה אליך הוא ג'אלל ( תגיד יש לך קשר לג'אלל .. דז'ה-וו).. הגדול.. ?
                      והאם אני קולט נימי כעס דקים הפועמים ברקתך??:)
                      או..אללייי..פסחתי על עוד אחת מהפנינים שלך.. אני בור.. וחושב שהעולם סובב סביבי.. אללייי..איך זה קרה?
                      תגיד ג'אלל, אתה גם יודע לקרוא או רק לכתוב?
                      לפעמים נדמה לי שאתה זה שכותב ואנטיוכוס הוא זה שקורא את מה שאתה כותב כי אחרת ממש קשה לי להבין מהיכן מגיעים כל ההיקשים, המדהימים יש לציין, שאתה מעלה בתגובותיך השנונות..
                      הקיצר, טוב שאתה עדיין פה, יהיה יום משעשע נוסף בזכותך:))))

  • 100.

    אובמה ומיטשל - חיזקו ואימצו! ופרס - הגיע הזמן שתשמיע קולך! (ל''ת)

    נועה, 09/06/09 17:13

  • 99.

    לא מספיק נעקצנו מהם?

    avievan , 09/06/09 17:09

    ועכשו אתם השמאל הישראלי מוכן להמשיך בחזון השקר שלכם שכל כך נכשלתם בו, עד כמה תתנו לדם יהודי להישפך ברחובות ערינו בכדי להאמין למשהו שהוא לא נמצא שם. במקום להגיד נכשלנו אתם עוד רצים לקבל יותר. אבל, יש עם שבחר אחרת וזרק אותכם לצד למשך ארבע שנים הבאות ולראות מה מנהיגיה החדשים יכולים לשנות את הדרך שקברתם בה את מולדתנו, וזה אוכל אותכם, אז תואכלו את הלב כי על אפכם וחמתכם אנו נמשיך להנהיג ושום דבר לא יעזור לכם כי נפלתם ונפלתם חזק, ותקוותי שתמשיכו ליפול ושאף פעם לא תוכלו להרים ראש שנית..!

  • 98.

    שמחה לשמוע ומחזקת את ידי מיטשל

    סיגל, 09/06/09 16:57

    הגיע הזמן שיהיה שלום במזה''ת
    הגיע הזמן שנרד מעץ ההתנחלויות
    הגיע הזמן שנחיה חיים שלווים
    הגיע הזמן שנפסיק להאשים את כל העולם שהוא נגדינו וניקח אחריות על מצבנו
    הגיע הזמן שנסתכל למציאות בעיניים ונראה שאנחנו החזקים, הכובשים, הלא רציונאליים, שחיים בעבר ויוצרים אותו שוב ושוב מחדש.
    די למלחמה! די להרג!
    זמן שלום :-)

    כל הכבוד לאובמה!
    ביבי- זאת ההזדמנות שלך לתקן את ההרס שיצרת בכהונתך הקודמת. אף פעם לא מאוחר. לך על זה! בהצלחה!! זה גם בשביל הילדים שלך

  • 97.

    רעננה

    שובית, 09/06/09 16:55

    חברים זה לא רק מי שאומר מה שאתה רוצה לשמוע (מיקרונזיה הנפלאה), אלא גם ובעיקר מי שעוזר לך לראות את מה שאתה בעוורונך לא מסוגל להבחין בו. go Barak H.Obama, go

  • 96.

    הכתבה

    שמואל, 09/06/09 16:35

    שני סוגי חברים השטלתו על כל התגובות בכתבה'ערבים ושמאלנים' כדי להשחית את פני עם ישראל ומדינת ישראל.מהיום אני בעד מדינה נוספת יהודית במזרח התיכון על אפם וחמתם של אנטיוכוס הערבי והשמאל היהודי.

    • כולנו אחים

      אחותך, 09/06/09 19:12

      ערבים, ימנים, שמאלנים, ירושלמים... מאיפה כל שנאת החינם הזאת?

  • 95.

    למה נשיא יצוגי מתערב בנושאים מדינים לעזאזל? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/06/09 16:24

    • למה? עדיף שהוא יהיה אנס? גנב? לפחות לפרס יש איזה אינטגריטי (ל''ת)

      גל, 09/06/09 18:22

    • שאבי אתה נעל (ל''ת)

      ציו, 09/06/09 21:15

  • 94.

    הכתבה

    שמואל, 09/06/09 16:16

    שני סוגי חברים השטלתו על כל התגובות בכתבה'ערבים ושמאלנים' כדי להשחית את פני עם ישראל ומדינת ישראל.מהיום אני בעד מדינה נוספת יהודית במזרח התיכון על אפם וחמתם של אנטיוכוס הערבי והשמאל היהודי.

  • 93.

    איחולי הצלחה לאובמה ולמיטשל

    זיוית אברמסון, 09/06/09 16:14

    נקווה ונייחל שאובמה באמצעות מיטשל יצליח להביא אותנו לפתרון היחיד המאשפר קיום לאורך זמן של מדינת ישראל: שתי מדינות, שני עמים שכנים שמשתפים פעולה.

  • 92.

    מיטשל - לך הביתה. פרס - תתמקד בפיוס עם סוניה

    taagad1 , 09/06/09 16:07

    אין איזה פרוצדורה להדחת נשיא החורג מסמכויותיו?

  • 91.

    זה הזמן להפגין בכיכר!

    האסטרטג, 09/06/09 15:56

    מאז תוכנית ההתנתקות, לא הוטלה על השמאל הישראלי חובה היסטורית גדולה כל-כך לצאת לרחוב ולהשמיע את קולו.
    הכרזתו של נשיא ארה''ב כי פתרון ''שתי המדינות'' הינו ''אינטרס אמריקאי'', היא בבחינת איתות לציבור הישראלי שהממשל החדש מצוי בעיצומו של תהליך זיהוי והגדרת ''שותפיו'' ו''יריביו'' במזה''ת.
    תוצאות הבחירות האחרונות, מעידות על כך שהציבור הישראלי מבכר את הנצחת משטר האפרטהייד על-פני הדמוקרטיה, אולם החבל שזרק הנשיא לעברו – בהצהירו כי לישראל ולארה''ב ישנם קשרים היסטוריים ותרבותיים עמוקים שאין בכוונתו לוותר עליהם - מהווה הזדמנות פז להיחלצות ממצב ביש זה.
    לו ישכילו שמאלני ישראל לשנס מותניהם, לשלב זרועותיהם ולצעוד כאיש אחד אל כיכר רבין, במפגן תמיכה עצום בדרכו של הנשיא, הם יצליחו להעביר מסר כפול:
    א. שלנשיא אובמה ישנם שותפים בישראל, ולכן אל לו להאמין לטענות נתניהו בדבר אי יכולתו לקיים קואליציה שתחתור לסיום הכיבוש.
    ב. שלנתניהו כדאי לפנות אל מחוזות הדמוקרטיה, היות שבעשותו כן, הוא צפוי לזכות בפופולאריות ברמה דומה לזו ששרון זכה לה, בימי תוכנית ההתנתקות. כל שעליו לעשות, הוא לסלק מממשלתו את נציגי הימין הפונדמנטליסטי ולצרף את קדימה במקומם, אל קואליציה שתיהנה מתמיכה רחבה ביותר בקרב הציבור הישראלי. בכך יבטיח את כהונתו כראש-ממשלה לשנים רבות ואת מקומו בהיסטוריה כמנהיג דגול.
    אני קורא למנהיגי השמאל לתרגם את הצורך הבוער באיתות ישראלי לשלום, להפגנה בקנה-מידה היסטורי!

    • כול הזמן שמאלנים קוראים לנו להתאסף בכיכר. תמצאו משהו מועיל לעשות.

      שחר, 09/06/09 18:30

      אולי אנשים יתחילו להזיז ת'תחת במקום ללכת כול הזמן לכיכר. כאילו שאם נלך לכיכר יהיה שלום. מה אתה חושב? שמזיז לראש ממשלה בירושלים שאתם מתכנסים בכיכר. במקום להפגין אפשר לבוא לבתי תמחוי או לשתול איזה עץ בצפון או לשחק עם ילד שאיבד את אבא שלו במלחמה. זהו הקיטש של השמאל. ניתכס בכיכר ויהיה בסדר. כולנו ביחד, כולנו אחד. אבל כשכולם אחד אז אותו אחד נרמס. בריה''מ הוכיחה זו. הקיטש של הימין הוא ניכנס בערבים והכול יהיה בסדר. צריך להילחם בטרור. ללא רחמנות. אבל זה לא פותר בעיות, רק ממצא את הדין עם טרוריסטים. כל גוש והאשליה שלו. כל מחנה והקיטש שלו על עולם מושלם.

      • יש מידה מסוימת של צדק בדבריך:

        האסטרטג, 09/06/09 19:11

        אבל חשוב להוכיח לאובמה שיש לו פרטנר ישראלי.

  • 90.

    אף אחד לא יסלח לעצמו אם נחמיץ ההזדמנות לשלום?

    רונן גולדשטיין, 09/06/09 15:44

    את אותם המילים אמר מולך השלום מר מזרח שימון חד''ש לפני כ 15 שנים בערך,בעת הביא לעם בישראל את הסכמי השלום המהוללים מאוסלו.
    אז הטרמינולוגיה היתה קצת שונה,משהו כמו-
    ''נגמרו מאה שנות טרור,מתחילות מאה שנות שלום''. מר פרס אמר גם ''נו אז מה,אם ביבי ינאם נאום אחד,אז יתחילו לעוף עלינו טילים''?
    ''לא קסאמים ולא שמאסמים,שביבי יפסיק לבלבל לנו את המוח ולהפחיד אותנו''. אלו הם ציטוטים מפי משיח השלום הישראלי,מי יתקע לכף ידינו שגם היום הנבואות שלו על השלום הן אינן נבואות שקר?

    • שלום עם מי,עם אש''ף או עם חמס? (ל''ת)

      שני אירגוני טרור שמנהלים את ''הפלסטינאים''., 09/06/09 16:09

      • גם עם אש''ף וגם עם החמאס. שלום עושים עם אויבים

        יונתן, 09/06/09 18:24

        חבל באמת שאי אפשר לכרות הסכם שלום עם נורווגיה. הבעיה היא פשוט שהנורווגים לא מנסים להרוג אותנו. שלום צריך עם מי שכן מנסה להרוג אותנו, לא עם מי שלא. זה הרעיון.

        • ואז יקום ארגון חדש לפוצץ אותנו. מסקנה? שלום עושים עם אויבים לשעבר (ל''ת)

          י, 09/06/09 19:22

      • שלום עם מי שצריך

        אני, 09/06/09 19:16

        כי שלום עושים ע א-ו-י-ב-י-ם ולא עם חברים. אז במקרה הזה חמס.סבבה?

      • שלום

        יהושע רוזין, 09/06/09 23:13

        כן, בהחלט שלום עם אש''ף וחמאס. כן, אנחנו יכולים אם נרצה.

    • ל רונן אכן אתה צודק,מה נעשה עם חלילה יושג הסכם שלום ?.

      נתן.ש מעלות., 10/06/09 11:48

      הרי נאכל כאן איש בשר רעהו,למען שלום ההזויים ופורעי החוק.אסור כלל לחשוב על שלום.

  • 89.

    הזדמנות לשלום!! (ל''ת)

    אחת העם, 09/06/09 15:35

  • 88.

    די לכיבוש

    נועם, 09/06/09 15:34

    אובמה נותן הזדמנות חד פעמית. אם לא ניקח אותה, זה הסוף של המדינה היהודית-דמוקרטית, ותחילתה של מדינת אפרטהייד או מדינה דו לאומית. זה מה שכל הימנים רוצים?

    • נועם - אני מבין שאתה כותב נגד הכיבוש הערבי בארץ ישראל?

      taagad1 , 09/06/09 16:11

      אכן צריך לסיים את הכיבוש!
      ישראלים לישראל
      ערבים לערב

      • נועם צודק (ל''ת)

        מעוז דגני , 09/06/09 16:50

      • די כבר להתחשבן - עדיף להניח להיסטוריה ולחיות בשלום! (ל''ת)

        יואב, 09/06/09 18:25

    • כתב נכון ב44 חפש שטח אדמה בעולם שהוא לא כבוש

      טבע העולם-מדינות ניכבשות, 09/06/09 16:45

      ככה זה אדוני,תמיד היו אנשים לפני ששטח מסוים ניכבש והפך למדינה חדשה.אם הרעיון שלך לחיות על שטחים לא כבושים-נסה לבנות מושבה על הירח

  • 87.

    לנצל רגע היסטורי

    יסמין, 09/06/09 15:33

    ולכונן את מדינת פלסטין. אמן סלע כן יהי רצון.

    • מדינת פלסטין הזו

      רונן גולדשטיין, 09/06/09 16:05

      שאת כה מייחלת לכינונה,תעיף לך טילים על הבית ועל הראש המעוות שלך. אמן סלע כן יהי רצון.

    • לנצל רגע הסטורי - ולסתום סוף סוף לשמאלנים את הפה

      taagad1 , 09/06/09 16:12

      שלושה מנדטים קובעים פה הכל.

      • על דמוקרטיה שמעת? (ל''ת)

        מעוז דגני , 09/06/09 16:50

  • 86.

    די לגזענות!

    beckyoil , 09/06/09 15:28

    די לגזענות, רוצים שלום!
    אובמה!!! אתה יכול לעשות את זה, אנחנו מאחוריך!

    • די לשקר הזה שהשמאל מכנה ''שלום'' !!!

      אזרח ישראל (אי), 09/06/09 15:41

      אובמה תטפל בבעיה האמיתית שהיא:
      הפצצה הגרעינית של הטירור המוסלמי האיראני !!!

      • חוזה שלום צריך לקיים, ואז הוא לא יהיה שקר

        האמת ורק האמת, 09/06/09 18:27

        בחוזה השלום עם מצרים התחייבנו לשחרר את השטחים. הפרנו את ההסכם, והפלשתינאים למדו מאיתנו.
        בואו נחתום על חוזה שלום ונקיים אותו, לשם שינוי. אז יהיה שלום אמת!

  • 85.

    שתי מדינות לשני עמים

    פיניקס, 09/06/09 15:25

    שתי מדינות לשני עמים
    שתי מדינות לשני עמים
    שתי מדינות לשני עמים

    רק זה יביא חיים!

    • שתי מדינות ??? הצחקת אותנו !...

      אזרח ישראל (אי), 09/06/09 15:44

      הערבים רוצים מדינה ''ללא יהודים''.
      במדינות ערב, היהודים הם פחות מעשירית האחוז של האוכלוסייה.

      ואילו במדינת ישראל, שהיא כביכול מדינתם של היהודים, יש יותר מ-20% ערבים !!!...

      מסקנה,
      הערבים והשמאל הם סתם ג ז ע נ י ם, שונאי יהודים, שלא רוצים שיהיו במדינות הערביות שלהם, יהודים.

  • 84.

    אובמה מביא לשינוי חיובי מאוד לישראל

    uristern1 , 09/06/09 15:24

    אובמה יוכל להציל אותנו מההתאבדות שהימין מוביל.
    חזון אופטימי מושתת על ערכים הומנים.
    לזה חיכנו מאז שקלינטון הוחלף.

    • ''חזון'' של הערבים ושאר שונאי ישראל

      אזרח ישראלי (אי), 09/06/09 15:46

      כולם יודעים את האמת,
      שבמזרח התיכון, יותר מכל מקום אחר בעולם,
      רק החזקים שורדים !!!

  • 83.

    המתנחלים חותרים למדינה דו-לאומית. אל תתנו להם להרוס את ישראל שלנו! (ל''ת)

    of217 , 09/06/09 15:23

    • ישראל ''שלנו'' לפי תוצאות הבחירות לכנסת...

      אזרח ישראל (אי), 09/06/09 15:48

      ישראל כבר לא ''שלכם...'', ישראל כבר לא שייכת לשמאל.

      הבוחר הישראלי קבע, שמדינת ישראל שייכת דווקא לימין !!!...

  • 82.

    עם חברים כאלו אפשר לאפסן את ה'צבתות' בבוידם'... (ל''ת)

    maia, 09/06/09 15:21

  • 81.

    מי מנהל את המדינה,פרס או נתניהו, או השרות החשאי באמצעות פרס? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 09/06/09 15:21

  • 80.

    כול הזמן הם משנים שמות כדי להראות שהם הרבה עלק..אנטיוכוס

    קובי, 09/06/09 15:21

    אתה מנובל וכול העם שלך.. מנובלים

  • 79.

    הסתרת אזלת היד של אובמה בנושא הגרעין האיראני

    אזרח ישראלי (אי), 09/06/09 15:20

    כל ההתעסקות המוזרה הזו, של אובמה, בכמה פחונים וכמה קרוונים בכמה גבעות שכוחות אל בשומרון, מעוררת חשדנות רבה.

    החשד הוא,
    אובמה לא מסוגל להתמודד עם חזית חדשה נוספת, מול איראן.

    כדי להסית את תשומת הלב של דעת הקהל בישראל ובארצות הברית, מהבעייה האמיתית של פצצה גרעינית בידי הטירור האיסלמי באיראן, בוחר אובמה, להתקשקש ולבחוש בפוליטיקה הפנימית של ישראל, בין שמאל לימין...

    קוריאה הצפונית, כמו איראן,
    כבר ''קלטו'' מיהו אובמה, הרבה דיבורים, ורק דיבורים, אפס מעשים !!!...

    מדינות ערב,
    גם הן כבר הבינו, שאובמה מחפש קצת פופולריות, ותו לא.

    רק בישראל,
    משום מה, מייחסים חשיבות רבה, או כפי ששימון ההזוי אומר : ''חשיבות היסטורית...'' לקישקושים הבטלים של חוסיין ברק אובמה מהחדר הסגלגל.

  • 78.

    די לסיסמאות

    איתמר, 09/06/09 15:18

    1. אני, כמו כולם, בעד תהליך השלום. מה שכן אני נגד ההסתפקות בססמאות של ''הזדמנות היסטורית'', אני בטוח שסיסמא זו נאמרה גם בעבר, צריך מעשים!
    2. ל66 לדעתי זה לא מכובד להגיב בצורה שהיגבת, הטוקבקים מיועדים לדיון לא להשתקה הדדית. 

  • 77.

    ארה''ב מחוייבת לבטחון ישראל? 8 שנים שחטפנו טילים מעזה והם לא עשו דבר!

    שקרנים, 09/06/09 15:15

    אפילו לא הקימו קול זעקה. כל העולם קיבל את זה בשקט. אותו הדבר יקרה כשנפנה חלקי יו''ש. נחטוף טילים והעולם יפנה את גבו ועוד יאשים אותנו בזה. כבר ימציאו למה ישראל אשמה בזה.
    היינו בסרט הזה, אפילו הפופקורן היה יבש וחסר טעם.

  • 76.

    ההתנחלויות יביאו למדינה דו לאומית

    amitais , 09/06/09 15:08

    אם ישראל לא תוריד את ההתנחלויות, לא נוכל לממש את פתרון שתי המדינות.

    התוצאה: ישראל תהפוך לדרום-אפריקה, המדינה היהודית תכחד, והכל בגלל הימין הקיצוני!

  • 75.

    כמה זמן נחזיק מעמד בלי שלום?

    שמאלנית בעל כורחה, 09/06/09 15:03

    מי שחושב שישראל תחזיק מעמד לנצח מול כל מדינות ערב לא מבין כלום. ובטח שבלי התמיכה של ארצות הברית. אם נפסיד במלחמה הבאה באמת יזרקו אותנו לים. שלום הוא האינטרס הבטחוני האמיתי של המדינה

  • 74.

    כל פעם שיש סיכוי לשלום באופק הימין נכנס ללחץ

    אליהו, 09/06/09 15:03

    מאז 1967 הימין רוב השנים בשלטון ועדיין הוא משמיע קולות של מעוט נרדף. מה בדיוק הוא מציע למדינת ישראל - להיות מדינה גזענית מוחרמת במלחמה מתמדת?

  • 73.

    הימנים כל כך מבוהלים מהאפשרות לשלם. למה?

    ענת, 09/06/09 15:02

    כנראה שההצדקה לקיומם של הימנים ההזויים בישראל, ויש יותר ויותר מהייצורים הללו - מתבטלת במקרה של שלום. אם לא יהיה להם על מה ועם מי לריב, במה הם יתעסקו?
    כל כך הרבה נבחרי ציבור יש לו, לימני הממוצע, שישברו את הראש ושיחשבו מה לעשות עם שוחרי המלחמה בעיתות שלום.
    ושיהיה לכולכם שלום רב, בחסות אובאמה ופרס וכל השפויים בעולמנו המטורף

    • בבקשה להחליף סיסמא

      בוליטוס, 09/06/09 16:59

      הפעם האחרונה שאמרו זאת זה היה הקדמה לעוד שפיכות דמים

    • אם אנו מבוהלים כנראה מסיבה טובה מאוד. עדיין זכורים לנו נהרות

      מתן, 09/06/09 19:40

      הדם אחרי הסכם אוסלו.
      אבל אני מניח שעבורך כולם היו ''קורבנות השלום'' לא?
      כל מה שיש לי להציע לך, ענת, זאת נסיעה לעזה ובחיאת תנסי לעשות שלום.. בכייף..

  • 72.

    עכשיו זה הזמן

    אברהם, 09/06/09 14:59

    בואו לא נחמיץ אותו ונצטער על זה אח''כ...
    מתי נבין שטילים וטנקים לא ייפתרו את הבעיות שלנו וגם לא את הבעיות שלהם.
    אין מה לעשות, שכמה מיליון איש רוצים מדינה אפשר לנסות לחסל אותם כמו היטלר, וזה לעולם לא מצליח או לתת להם שיוויון זכויות או במקרה הזה מדינה.

  • 71.

    עם חברים כאלה.

    אחיתופל, 09/06/09 14:53

    לא צריך אויבים.בסך הכל בא לעבוד עלינו ביניים.לתכתיבים האמריקאים הוא קטרא חילוקי דעות להחלשת ישראל הוא קורא ידידות ולגירוש יהודים הוא קורא שלום.אז שיעשה לעצמו טובה ויעוף מפה.כמה שיותר מהר יותר טוב.

  • 70.

    הן אפשר

    יונה, 09/06/09 14:45

    כן, אפשר להיות חברים ולא להסכים על כל דבר. כן, אפשר להיות חברים ולדרוש משהו - בעיקר אם אתה מממן את חברך ותומך בו. כן, אפשר וצריך לעשות שלום גם בחסות חברים. כן, אנחנו יכולים.

  • 69.

    החלופה לשלום, מלחמה עד עולם וקורבנות על קידוש שם החרדים. (ל''ת)

    Vox Ami , 09/06/09 14:44

  • 68.

    בגלל ההתנחלויות נהפוך למדינה דו לאומית

    לימין אין פיתרון, 09/06/09 14:41

    אם לא נפנה את ההתנחלויות, זה יהיה סוף החזון הציוני. תהיה כאן מדינה דו לאומית.

  • 67.

    ישראל צריכה שלום בשביל עצמה. ארה''ב לא חשובה. מתי

    מוטי שביט, 09/06/09 14:31

    תבינו שזאת הדרך היחידה להמשך קיומנו?

  • 66.

    מה אריק בנדר לא מספר לכם?

    פנדה , 09/06/09 14:30

    הוא לא מספר לכם איך, שוב, בפעם המיליון, נתפס בן כספית בציטוטים שקריים ומגמתיים. מיטשל אמר היום שמעולם לא אמר את הדברים שכספית מייחס לו כאילו "הישראלים שיקרו לנו כל הזמן". האם נראה התנצלות של כספית כלפי מיטשל, או כלפי הקוראים, על כך שהוליך אותם שולל? לא, כפי שאף פרשן אינו מתבקש לנמק מדוע שגה בפירושיו. הנייר סובל הכל, מחר עוטפים איתו דגים.. לצערו של בן כספית הכל קיים עדיין באינטרנט, לדראון עולם.

    כן, זה אותו בן כספית שנתפס בעדשתה של יעל גורן מקריא ברדיו דפי מסרים של קדימה כאילו היו פרשנות שלו. זה אותו אחד שכותב כל יום מאמר שטנה אחר על נתניהו. זהו הפרצוף של התקשורת המושחתת והרקובה שלנו.

  • 65.

    טוקבקיסטים שמאלנים בתשלום עופו מפה העם בחר ימין!!!!!!! (ל''ת)

    וכך יהיה!!!!!!:), 09/06/09 14:27

    • אני טוקבקיסט שמאלן, ואני לא עף לשום מקום בעתיד הקרוב.

      ירושלמי, 09/06/09 14:45

      העם בחר ימין - ויקבל את הדבר היחיד שהוא יכול לקבל: שלום בהסדר מדיני.

      זו הדרך היחידה וכנראה שנמאס לכולם מההרג ההדדי.

      אה, כן - והאמריקאי החזק הזה שיכול להזיז עניינים ושאכפת לו.

      אני מקווה שגרמתי לך לראות את הדברים אחרת, ושעכשיו תגובותיך באתר יהיו מתונות יותר.

    • השמאלנים לא מבקשים כסף בשביל להגיד את שעולה על רוחם

      ענת, 09/06/09 15:03

      עוף אתה בעצמך. לך לעבוד במקום למלא את כל הטוקבקים בשטויות שלך

    • משלמים לנו מלא כסף, ולכן נמשיך להגיב!

      beckyoil , 09/06/09 15:24

      האהא, מרגישים את הפחד שלך במילים שלך...
      אתה יודע שזה הולך להיגמר, בקרוב מאוד,
      עידן חדש מתחיל-שלום!!!
      אובמה מחכים לך שתציל אותנו מעצמינו=מהימין הקיצוני, מהמתנחבלים המרושעים, מהטוקבקיסטים העילגים.

      • הייל אובמה הייל אובמה הייל אובמה....הכת של אובמה גודלת מיום ליום (ל''ת)

        מנחם בן , 09/06/09 21:59

  • 64.

    נתניהו - קיבלת צ'אנס! אל תחמיץ. העם רוצה שלום (ל''ת)

    שרון, ת''א, 09/06/09 14:22

  • 63.

    די לרמאות הימנית. בואו נעשה שלום אמיתי. (ל''ת)

    אנוש, 09/06/09 14:22

  • 62.

    גם אנחנו צריכים לדאוג לביטחוננו ולעשות שלום! (ל''ת)

    מורן, 09/06/09 14:16

  • 61.

    אחריות

    דוב, 09/06/09 14:16

    אולי אם נתחיל לקחת אחריות ברמה המדינית, כמה עקרונות מוסריים יתחילו לחלחל לתרבות שלנו ואז המצב יתחיל להיראות אחרת

  • 60.

    תתעוררו בני ישראל והושיטו יד לבן בריתכם

    חיה ותן לחיות, 09/06/09 14:16

    למה לחרחר עוד ריבים ועוד שונאים כאשר קבלנו אור ירוק לפעול לשלום?

  • 59.

    " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " בגוגל. ותבינו מי הם האמריקאים!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 09/06/09 14:16

    • האמריקאים הם שיגרמו לכם לפנות את אדמות פלסטין (ל''ת)

      אנטיוכוס , 09/06/09 14:19

      • ולמה הם לא גורמים לירדן לפנות את אדמות פלסטין? (ל''ת)

        מה אתה אומר?, 09/06/09 14:30

      • ברגע שיצליחו לגרום לך להפסיק לרכב על גמלים במדבר..נדבר:)

        זיו, 09/06/09 16:01

        ואני כל כך שמח שאתה שוב כאן היום.. הלהט שלך.. משו משו:)
        זה אחלה שאתה מצליח לשעשע אותי שוב היום

  • 58.

    אובמה מנהיג מצויין יעשה פה שלום על אפם וחמתם של הגזענים (ל''ת)

    אנטיוכוס , 09/06/09 14:15

    • אתה לא יכול ליקרוא לכולם גיזענים בשם אנטיוכוס (ל''ת)

      רק מראה על הרצון האמיתי של ערבים מסוגך, 09/06/09 14:43

    • אובמה לא יצליח לעשות כלום, ולא בגלל שהוא לא רוצה..

      זיו, 09/06/09 16:01

      בגלל שיש לו עסק עם אנסי קטינות ורוכבי גמלים וקשה לתקשר איתם באותה הרמה.

  • 57.

    משהו נשמע מוכר, לא ?

    אלכס, 09/06/09 14:14

    האם לא שמענו את הססמא הזאת, של מר פרס, גם לפני שנתיים, ושלש, וארבע, ושש ועשר וחמש עשרה (שנים) ?

    מה שלא ברור לי, בכל הסיפור, הוא האם מדובר באותה תקופה היסטורית מלפני עשר שנים, או שמא ההיא כבר נגמרה ואנו נמצאים כעת ב''תקופה היסטורית'' חדשה ???

  • 56.

    רק אובמה יביא שלום !

    שושנה, 09/06/09 14:14

    נותר רק לקוות שביבי והמתנחלים לא יפריעו לו.
    בשביל השלום ובעיקר בשביל המדינה שלנו - יש לוותר על ההתנחלויות ועל כל גידולי הפרא שהן מייצרות.

  • 55.

    יאללה אוכלי חינם.... לארוז את הפקעלך מהקרוואן (ל''ת)

    עופרר , 09/06/09 14:14

    • עופרר יאללה מסית היית מתתתתתתתת (ל''ת)

      classicf , 09/06/09 14:18

  • 54.

    מקבל את דברי מיטשל בראייה של כוונות טובות וכנות.

    נתן.ש מעלות., 09/06/09 14:13

    ודבריו לפני כשבוע ששקרנו להם,נודה בזאת הייתה נכונה ובמקום.דבריו אמרו רבותי מה שהיה היה,מהיום ננהג בכנות אחד עם השני,מה רע בכך ?.

    • די לשכב על הגדר עבור המושחתידמה. יש מספיק עובדי משרד אדלר

      גור ארי-אל, 09/06/09 21:10

      נוער הספינולוגיה שיעשו את זה בכיף.

  • 53.

    שתי מדינות כמה שיותר מהר או מדינה אחת מהר מדי (ל''ת)

    יוספוס פלוויוס, 09/06/09 14:09

  • 52.

    שתי מדינות לשני עמים (ל''ת)

    red_yellow , 09/06/09 14:08

  • 51.

    שתי מדינו לשני עמים (ל''ת)

    לימור, 09/06/09 14:07

  • 50.

    מישהו קונה את זה?פחח הוא לבנוני וכינה אותנו שקרנים (ל''ת)

    הוא לא מתווך ראוי והוגן אלא סתם אנטישמי, 09/06/09 14:07

  • 49.

    ארצות הברית עוזרת לנו - כולל עם הפסקת ההתנחלויות המטופשות (ל''ת)

    יוחאי, 09/06/09 14:07

  • 48.

    יאללה מיטשל! בוא לקפה ונעשה שלום במזה''ת! :) (ל''ת)

    מיכאל, 09/06/09 14:07

  • 47.

    עם חברים כאלה (ל''ת)

    לא צריך אוייבים, 09/06/09 14:07

  • 46.

    מיטשל = persona non grata (ל''ת)

    שיפתח את משרדיו ברמאללה או עזה, 09/06/09 14:06

  • 45.

    אנחנו מכרחים לעזור לארה''ב לעזור לנו. (ל''ת)

    לחבור לארה''ב!, 09/06/09 14:03

  • 44.

    נהדר!! נוצר פה סיכוי לשלום, וזה נפלא!

    ירושלמי, 09/06/09 14:02

    אני מקווה שביבון לא יצליח לדפוק את זה.

  • 43.

    הגיע הזמן להפסיק עם הכיבוש!

    א, 09/06/09 14:01

    כולם כבר הבינו שהכיבוש חסר תועלת ושהוא הורס את חייהם של אנשים.
    לא הגיע הזמן להפסיק?

    • אז קודם תפסיקי את אם זה מפריע לך

      פנדה , 09/06/09 14:32

      למתנחלים לא מפריע שהם כובשים - זכותם, כמו שלאמריקאים או ל[הכנס כל שם של מדינה מערבית] לא אכפת שהם על שטח כבוש. אם לך אכפת כל כך ואת מכירה שטח אחד בעולם הזה שאינו כבוש - תראי דוגמה אישית ותפני את ביתך. מגוחך לילל ולבקש מאחרים כשאת בעצמך ממשיכה להיות כובשת.

      • פנדה יא מתנחל גזען מספיק להפיץ שקרים (ל''ת)

        אנטיוכוס , 09/06/09 14:38

        • מה המצב גבר?

          ymic83 , 09/06/09 14:47

          לא נמאס לקרוא לכולם גזען?
          היום בכביש נסעתי 10 קמש מעל המותר.
          אז אני צריך לחזור לבית הדין בהאג?
          איך אתה מרגיש להיות הביץ' של יריב אופנהיימר ולכתוב פה הודעות כל היום?

          • הא YMIC סלאם עליכום איפה אתה בהאג שואלים לשלומך

            אנטיוכוס , 09/06/09 15:47

            ומי זה יריב אופנהיימר ?

            • וואלה אני פה

              ymic83 , 09/06/09 17:22

              בהאג מוסרים ד"ש חם והודו לי על זה שהבאתי להם סחוג טרי מהשוק.
              אתה לא מכיר את יריב אופנהיימר?
              זה שנראה כמו פו הדוב ומנכ"ל שלום עכשיו?

              • ראית איך חשפתי את הזבל הזה יריב אופנהיימר עלה על טורים (ל''ת)

                בדוק , 09/06/09 17:40

  • 42.

    שתי מדינות - כולם מרוויחים (ל''ת)

    קרני, 09/06/09 14:01

  • 41.

    תפסיקו לדבר ותעשו כבר שלום

    פתח הגלעדי, 09/06/09 14:00

    יאללה תפסיקו לדבר כל כך הרבה ותעשו כבר שלום...כמה עוד אפשר?

  • 40.

    הגיע זמן להיות כנים עם עצמנו

    אבי, 09/06/09 13:59

    ארה''ב היא ידידת אמת של ישראל ובלעדיה ישראל תתקשה להתקיים. מאידך, דחיית הצעת העזרה האמריקאית תביא לבידוד מדיני, המשך הכיבוש, ביזבוזמשאבי המדינה על ההתנחלויות ודיכוי הפלשתינאים וקיצוץ בתשתיות בישראל: חינוך, בריאות, מחקר, ביטחון הציבור. הגיע זמן לשלום!!

    • l-41ze chlom israel kvar 100 shana, ze rak chalom shel shalom. (ל''ת)

      nitschiya, 09/06/09 14:45

    • כמה נכון - לפנות התנחלויות ולהגיע להסכם שתי מדינות (ל''ת)

      יויו, 09/06/09 15:08

  • 39.

    שיהיה....

    poseydon , 09/06/09 13:59

    אם השליח שמאוד אוהב את ישראל....אומר שזה "שיח בין חברים"...להאמין לפנסיונר המבריק ? ה"רקורד" שלו הוא לא בדיוק מקרין סימפטיה למדינת ישראל...אבל מי יודע !? האם הנשיא שמעון פרס-מלך האופטימיסטים בנושא מזרח תיכון חדש"-קורן כרגיל מאושר ,כל פעם שפוגש איזה שליח מבית האבות ,אני קורס: יעללה! ניתן עוד צינס לשלום! היונה הלבנה של ציפורה ליבני נמצאת בחריץ של החלון!! לא ניתן לה להכנס !?

    • מה אתה מנסה להגיד?

      red_yellow , 09/06/09 14:10

      ברב הטלפונים הסלולריים היום אתה יכול לעשות תזכורת יומית לא לשכוח לקחת כדורים. אתה לא צריך להגיע למצב כזה...

  • 38.

    הגיע הזמן לשתי מדינות!

    joejoesim , 09/06/09 13:57

    אני מקווה שביבי הפנים את המסר של אובמה, כי מהציבור הישראלי הוא כנראה עדיין לא קלט.

    • הציבור הישראלי בחר להגיד לא לתמיכה בטרור הערבי

      יהודי, 09/06/09 14:27

      בדמוקרטיה מקובל לבצע את המדיניות בה הציבור בחר.
      שאובמה ינסה לממש את ההזיות שלו באמריקה. משום מה גם שם נראה שההצלחה שלו מוטלת בספק.
      לא כל קשקוש דמגוגי שמלהיב מיליוני אמריקאים שוה את הבל הפה שיצר אותו.

  • 37.

    אובמה מושיעינו

    דניאלה, 09/06/09 13:57

    אנחנו רוצים שלום. ביבי, תקשיב לו, הוא אמר דברים חכמים. מספיק לחשוב על אלקטורלי, תחשוב עלינו, על ישראל, על העתיד, על הילדים. אתה חייב לנו שלום

  • 36.

    זה לא אתה שקראת לנו שקרנים?אז אנחנו שקרנים בין חברים?

    הוא לא היה מעז לדבר ככה על אנגליה נגיד, 09/06/09 13:55

    זה לא אתה שהשפלת את ישראל מול כל העולם וקראת לנו שקרנים?איזו ניבזות.ליקרוא לנו שקרנים -לשים אותנו בעמדת נחיתות בעולם.לא יכולת להגיד את מה שאתה חושב בצורה יותר דיפלומטית?עם חברים כאלו...ואגב שקרנים-ארה''ב היא אומה של שקרנים-ביל קלינטון-מוניקה לווינסקי,בוש-עם הסיפור שהמציא על עירק בישביל הנפט,וגברת קלינטון הניכבדה שסיפרה לכולם איך היא עזבה במסוק שכדורים שורקים עפים סביבה-סיפור שהוכח כשקר גס,ולכן היא הפסידה.אז בלי הטפות מוסר ניבזה שכמוך!

    • די כבר גזען , נשיא ארה"ב אומר לכם את האמת הכואבת בפנים (ל''ת)

      אנטיוכוס , 09/06/09 14:03

      • אתה סתם טיפש. האם ברצונך להכתיב מה לומר ולחשוב?

        שוקי, 09/06/09 14:11

        כנראה מותר לומר כל מה שמתיישב עם האג'נדה השמאלנית העריצה שלך (דומה לזו של סטאלין, כנראה).

      • היית מת להיות אנטיוכוס אבל אתה יותר אנטי ממנו תיהנה כמוהו (ל''ת)

        classicf , 09/06/09 14:20

        • וואו תגובה בוגרת מאוד , ילד אתה כבר בן 14 או 12 ? (ל''ת)

          אנטיוכוס , 09/06/09 14:29

          • יש לי שעה לפחות לשרוף.. אין כמו לראות אותך אנטיוכוס יורק רוק לכל עבר

            זיו, 09/06/09 16:03

            גם תגובות לא בוגרות הן ראויות לך
            אתה בכלל משחק בחיות אז מה לך כי תלין על התנהגות לא בוגרת של אחרים?

      • לידיעתך אני לא גיזענית אנטיוכוס(שם מעניין אגב-לא מראה על שנאה*

        הייתי חברה בשלום עכשיו בשנות ה90, 09/06/09 14:24

        מאז כמובן התפכחתי.פעם הייתי תמימה-חשבתי ההערבים רוצים שלום עם מדינת ישראל.וכל מה שצריך לתת להם זה שטחים.ושהם מסכנים.באמת תמכתי במהלך.הייתי בכל ההפגנות בעד אוסלו.ואז ללא התראה התחלתם לפוצץ אוטובוסים לאחר שכבר החל התהליך להקמת מדינתכם.לאחר מכן השוטרים שלכם תקפו חיילים ואזרחים בנשק שמסרנו לכם.כל מחווה מצד ישראל לשיפור היחסים זכתה מצידכם בפיגועים אכזריים וקריאות להשמדת מדינת ישראל.מעולם לא הכרתם בקיומה של ישראל ולעולם לא תכירו.מטרתכם הסתבר לי היא להשמיד אותנו בכל דרך וליצור שלום מפוברק כדי להחליש אותנו.אתם בחרתם בחמאס בבחירות.אלימות חייתית היא דרככם.למדו לחיות עם התוצאות כאשר איננו סומכים עליכם יותר.

    • ארה''ב תומכת אבל גם מנסה להכתיב על חשבון עתידנו (ל''ת)

      אורי, 09/06/09 14:09

    • בכלל הקשבת לנאום שלו? (ל''ת)

      רועי, 09/06/09 14:09

    • הוא טוען שמעולם לא אמר את זה

      פנדה , 09/06/09 14:33

      בינו לבין בן כספית, אני דווקא מאמין ללבנוני...

  • 35.

    אובמה - תעזור לנו

    הכובען, 09/06/09 13:55

    יאללה ברק אובמה תלחץ על ממשלת ישראל בכל הכוח, כי אחרת שום דבר לא יזוז אצלינו. אל תתן לנתניהו וממשלתו הימנית לטרפד את השלום. תעזור לנו, אנחנו מחכים לדחיפה הזאת כבר שנים! אם ניתן לנתניהו לעשות שלום נקבל עוד מלחמה.

    • 36 אני מאד מקווה שלא נצטרך לפנות אליו כשהשלום שלך יגיע לכפר סבא ונתב"ג (ל''ת)

      classicf , 09/06/09 14:21

  • 34.

    די לכיבוש! הסכם שלום אזורי הוא הפיתרון היחיד (ל''ת)

    עדי, 09/06/09 13:54

  • 33.

    חברות זה יופי אבל רוצים שלום

    מעוז דגני , 09/06/09 13:51

    אנחנו צריכים לנצל את האווירה האמריקאית, הבינלאומית והערבית בשביל להגיע לשלום.
    שתי מדינות לשני עמים - קשה אבל אפשרי.

    • צודק והדרך לשם לפנות התנחלויות ולשחרר את הפלסטינים מהכיבוש (ל''ת)

      אנטיוכוס , 09/06/09 13:57

      • נכון (ל''ת)

        עופרר , 09/06/09 14:11

        • שקררררררר אתה ואנטיוכוס אחיך (ל''ת)

          classicf , 09/06/09 14:23

      • אנטיוכוס תן כתובת נפנה אותך לאחיך הזוי (ל''ת)

        classicf , 09/06/09 14:23

        • גזען שפל כמו כל חבריך הימניים המשיחיים הפשיסטים (ל''ת)

          אנטיוכוס , 09/06/09 14:25

          • אלוהים:)..אתה כל כך מצחיק.. אפילו יותר מקומיקס:)

            זיו, 09/06/09 16:06

            בחיאת.. אל תהיה רע.. רק תספר לנו מי משלם לך:).. כי אם לא.. אתה פראייר..
            אתה יכול לגבות עשרות דרכמות על כזה סיטקום:)
            אתה מקלל כל מה שזז.. או שלא זז..ואנחנו הגזענים הפשיסטים. .איי..אתה קורע..
            דרך אגב.. כמה זמן חופשה נתנו לך מהמוסד:)?

      • אתה צודק. אין בעיה ''לשחרר את הפלסטינים''.. ממה שזה לא יהיה

        זיו, 09/06/09 16:04

        להציף את המנהרות של עזה במי ים. תוך שבועיים אין יותר בעיה פלסטינית..
        ומה תעשה אז? איך תבלה את שארית ימיך ? מסכן..

    • ממתי מספיק צד אחד לשלום. אנחנו והפלשתינים מבינים אחרת (ל''ת)

      קובי, 09/06/09 14:12

    • סוף הכיבוש בדרך. העולם הבהיר שהסיפור הזה נגמר

      נועם, 09/06/09 14:16

      לא יעזור לממשלה. קיבלנו 40 שנה לפתור את זה בעצמנו ולא עשינו כלום. עכשיו יעשו את זה בשבילנו.

  • 32.

    לפרק את ההתנחלויות, להכיר בכך שגם הכיבוש הוא פשע

    ###מגזין הכיבוש###, 09/06/09 13:51

    .

    • כל מילה סלע ! מבחינתי אתן לך פרס נובל לשלום (ל''ת)

      אנטיוכוס , 09/06/09 14:01

      • תאסוף את עראפת בדרך ותישאר שם (ל''ת)

        classicf , 09/06/09 14:24

        • גזען שפל תעלה טיעון מנומק אנאלפבית (ל''ת)

          אנטיוכוס , 09/06/09 14:26

          • אוווו.. ג'אללי מותק..סליחה..אנטיוכוס..אתה שוב מתעצבנת.. למה?

            זיו, 09/06/09 19:33

            בשביל מה זה טוב. .. תפאדל, קח נרגילה תעשן משהו..תרגע יא זאלמה.. למה עצבים כל הזמן למה?
            פסססטטט.. ג'אלל.. תגיד.. אנטיוכוס.. הוא לקח היום את הכדורים או לא?

  • 31.

    יותר מ- 40 שנה מחכים לשלום

    לי, 09/06/09 13:49

    די, הגיע הזמן לשלום!!!

    • למה, לפני 67' היה שלום?

      פנדה , 09/06/09 14:35

      אה, סליחה, לפני 67' בכלל לא הייתה היסטוריה... כולנו גרנו במערות, ופתאום הופס, נהיינו כובשים של מיליון פלסטינים...

      • פנדה , אתה חדש בארץ נכון? וודאי שלום לפני 67

        גור ארי-אל, 09/06/09 19:23

        גם ל''התראות'' היה ומדי פעם גם ''ביי מותק'' וכאילו.
        '' יאללה ביי'' ''ונתראה אחי'' הגיעו אח''ך.

  • 30.

    יש תגובה

    תומר, 09/06/09 13:49

    הגיע הזמן שנבין ששתי כלכלות שחיות זו לצד זו ולא זו כנגד זו יהיו חזקות הרבה יותר!
    די לבניה חסרת הרסן בהתנחלויות, ודי לחמוס קרקעות לא לנו.

  • 29.

    הפתרון : ישראל - מדינת כלל אזרחיה ופלסטין- מדינת העם הפלסטיני (ל''ת)

    אנטיוכוס , 09/06/09 13:46

    • ^^ סוף סוף מישהו שפוי כאן! (ל''ת)

      ג'לאל , 09/06/09 13:47

      • גלאל אנחנו במיעוט - כל השאר פה גזענים פשיסטים (ל''ת)

        אנטיוכוס , 09/06/09 13:49

        • צודק. דיכאון. מפחיד (ל''ת)

          אנטיוכה, 09/06/09 13:56

        • אנטיוכוס איזה שם איזה ראש איזה מוח עיוות מומי מלידה (ל''ת)

          classicf , 09/06/09 14:25

          • אנאלפבית 10 שנות לימוד יש לך , אתה טיפש גדול (ל''ת)

            אנטיוכוס , 09/06/09 14:27

            • אנטי כפארון, מה יהיה איתך? גם היום מתייג אנשים:)?

              זיו, 09/06/09 19:27

              לדעתי יהודי עם שנת לימוד אחת טוב עשרות מונים מרוכב גמלים בעל תואר שני באוניברסטת א-זהאר בעזה..
              למה אתה כזה עצבני.. מה קרה.. ? הגמל לא נתן בלילה?
              כבר אתמול ביקשתי ממך לשתות מים, להרגע, לנשום לפני שאתה נופל על המקלדת ככה.
              למה לא להקשיב.. תגיד.. יוגה ניסית? סמים אני כבר יודע שניסית אבל זה לא עובד הא?

    • זה באמת מענין האמת. השרשור הראשון שאני רואה בן אדם שמנהל דיאלוג עם עצמ

      זיו, 09/06/09 19:30

      1. אנטיוכוס - ''ישראל מדינת כל אזרחיה''
      2. ג'אלל עונה (אנטיוכוס בעצם) - סוף סוף מישהו שפוי פה
      3. אנטיוכוס עונה לג'אלל (להלן- עצמו) - צודק. דיכאון. מפחיד.

      אני בהחלט מסכים עם המשפט האחרון. דיכאון.
      זה יכול להסביר את הפיצול אישיות שלך אנטיוכוס ואת הסכיזופרניה של ג'אלל גם:)
      אחרת יהיה קשה להסביר בן אדם שמשוחח עם עצמו מעל דפי האינטרנט.
      חשבת(ם) לפנות לייעוץ ג'אלל/אנטיוכוס?

  • 28.

    כל הכבוד לשליח מיטשל הגיע הזמן לאפס את השלטון בישראל (ל''ת)

    אנטיוכוס , 09/06/09 13:45

    • תגיד אנטי, איך באמת מיטשל הגיע ארצה.. על הגמל שלך?

      זיו, 09/06/09 19:31

      ותגיד.. איזה דלק הגמל שלך צורך? דיזל או בנזין?
      סתם נו... יש לך קשרים אישיים עם מיטשל? הגמל שלו והגמל שלך חברים?? וואללה?

  • 27.

    אלוהים, שמור אותי מפני ידידי, מפני אוייבי אשמר בעצמי. (ל''ת)

    פתגם ערבי גאוני!!, 09/06/09 13:45

  • 26.

    השואה התרחשה רק בגלל שיהודים רצו להאמין בהבטחות חסרות שחר

    אלי, 09/06/09 13:37

    בהיות מוצאי מארץ ערבית אליה לא הגיעו קלגסיו של אדולף היטלר ניצלנו מהשואה, לא אני ולא משפחתי חוינו את האסון הנורא מכל שפקד את עם ישראל בזמן המודרני. יחד עם זאת מקריאת החומר הרב שהתפרסם על תקופה חשוכה ואיומה זו ניתן בכל זאת להסיק מסקנה אחת ברורה. מימדיה הנוראים של השואה טמון לא מעט ברצון(האשליה) של יהדות אירופה להאמין כי המפלצת הנאצית על כל גרורותיה, לא תעז לגעת ''לרעה ביהודים''. פוגרום פה ושם כן, אבל בשום פנים ואופן לא רצח עם במימדים מטורפים וחוסר יכולת אנושית לקלוט את הכתובת על הקיר, (ות) לא ולא. היהודים (או נכון לומר המנהיגות היהודית של אירופה) התעלמו מכל הסימנים מהגזירות הקלות דרך ליל הבדולח ועד לריכוז היהודים בגיטאות, לפני שהועלו על רכבות המוות בדרכם האחרונה. והיום שוב אנחנו רואים הרבה סימני איום ברורים, ו ''נביאי השקר'' שבתוכינו ממשיכים לנסות ''להרדים'' אותנו, בטענה שעכשיו ''יש לנו צבא חזק'' ו ''אנחנו חזקים מכל מדינות המרחב''. אז רבותיי ''נביאי המזה''ת החדש'' יכול להיות שאתם ''צודקים'', אבל אנחנו רואים שהמפלצת רק גודלת מוויתור לוויתור. לכן אנחנו אומרים לכם לא תוליכו אותנו שולל שוב בסיסמה ש ''שלום עושים עם אויבים''. כי זה נכון רק אם האויב רוצה בשלום אמת. והאויב הנוכחי, לא רוצה בכך, אלא חותר להשמדתינו.
    נ.ב ההבדל משנות השלושים והארבעים לימינו אנחנו חייבים להסיק את המסקנה המתבקשת ולא זו של משאלת הלב, של לב יהודי ''רחמן''.

    • שלום לא עושים עם אויבים, נקודה

      פנדה , 09/06/09 14:42

      ומי שטוען כך, צריך לנפק הוכחות, כי זה משפט הזוי מלכתילה. זה כמו להגיד - "עסקים עושים עם גנבים"... אני לא מכיר אף דוגמה לכך, מי שמכיר שיחכים אותי בעניין.

      ואני חותם על כל מילה בניתוח שלך. אגב, גם במדינות ערב היו פרעות ערב הקמת מדינת ישראל, גם שם היהודים הרגישו בטוחים וכו'.

      • תודה לך על הערתך, ידוע לי שבמדינות ערב התבצעו לא רק פרוגרומים, אלא גם

        אלי, 09/06/09 15:38

        במדינות ערב במשך הדורות נרדפו ונירצחו עשרות אלפי יהודים, (בן דור ימיני בין היתר, כתב על כך מאמר לא מזמן בשם ''הנכבה היהודית'') ויותר מכך. אני חושב שמטווי המדיניות של ישראל טעו במשך השנים מאז קום המדינה שלא הדגישו עובדה חשובה זו. מה שלעניות דעתי היה מאיר את פני ''הקונפליקט'' היהודי ערבי באור שונה לחלוטין. (לערבים היה קשה לבוא עם הטענה של ''הגרמנים הרגו אותכם, אבל הערבים התיחסו בכבוד ליהודים'').בכל זאת לעולם לא מאוחר, לעורר סוגיה זו.

  • 25.

    עבור מי עובד הפרס ??????????????????????????????..

    לא עבור היהודים, 09/06/09 13:32

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 24.

    הגיע הזמן לנפנף את האמריקאים-מי הגבר שיעשה את זה? (ל''ת)

    yigal7 , 09/06/09 13:26

  • 23.

    איזה נבואות התגשמו כבר? " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " - בגוגל!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 09/06/09 13:24

  • 22.

    " לא יהיה שלום " די עם האשליות!!! גוג ומגוג בפתח. 80% מהנבואות התגשמו! (ל''ת)

    אסף026 , 09/06/09 13:23

  • 21.

    הלוואי והכתורת נכונה. לדעתי איבדנו חבר

    אמירה, 09/06/09 13:20

    לא שאני מצטערת. זה אובמה. ועברנו את פרעה נעבור גם את זה.

    • אז לא אבדנו חבר... (ל''ת)

      פנדה , 09/06/09 14:44

  • 20.

    את חוסיין אובמה בחרו האמרקאים.ולכן דעותהם לא מענינות אותנו אזרחי ישראל

    את פרס אף אזרח ישראלי לא בחר בו להיות נשיא המדינה, 09/06/09 13:17

    את פרס אף אזרח ישראלי לא בחר בו להיות נשיא המדינה
    את חוסיין אובמה בחרו האמרקאים.ולכן דעותהם לא מענינות אותנו אזרחי ישראל.

    אנא תנו לנו מנוחה מהמילים של פרס את חוסין ראינו להיכן פרס הביאנו עד הלום.
    אבל חוסין יביא אותנו לגיהנום.
    אל תאמינו לסוכן העם המוסלמי בדמות של ''חבר'' לא נעים לאמר אבל שיחפש את החברים שלו. נקודה.

    בבקשה לפרסם את תגובתי בעיתון, תודה.

  • 19.

    עם כאלה ''חברים'', מי צריך אויבים... (ל''ת)

    חגית, 09/06/09 13:14

  • 18.

    ''אם תחמיצו את ההזדמנות לא תסלחו לעצמכם''. .........

    יהודי, 09/06/09 13:14

    ואם ''לא תחמיצו לא ישאר מי שיסלח לכם''. על חיסול המדינה ואולי גם העם כולו.
    שמעון הפרס הפך את העם הזה, למעבדת הנסיונות הפרטית שלו.

  • 17.

    מיצ'ל מזכיר את ה''זאב מכיפה אדומה..''מדבר יפה להפיל אותנו בפח.. צבוע!!! (ל''ת)

    דודי, 09/06/09 13:09

  • 16.

    האמריקאים משתמשים בכל הסוכנים שלהם לטפל ביהודים כולל פרס (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 09/06/09 13:00

  • 15.

    חברים? שלשום היינו שקרנים והיום חברים . ידידים לא משקרים אחד לשני

    גור ארי-אל, 09/06/09 13:00

    בדברים מהותיים , אז או שמיטשל חוזר בו זו דרכו להתנצל או שהוא נבהל מהטוקבק .

    • מיטשל לא אשם . מי שאשם הוא הכת אשר מנצל כל הזדמנות להכפיש את ביבי (ל''ת)

      מיטשל צודק, 09/06/09 13:09

  • 14.

    Making noises

    Pch, 09/06/09 12:49

    nothing more.
    nothing less.

  • 13.

    תהיו רגועים, הפלסטינים יטרפדו ה-כ-ל

    שמעון, 09/06/09 12:37

    הם לא יסתפקו גם ב-100% מהשטח
    כולל ירושלים על כל מרכיביה
    הם רוצים הכנסת 5 מיליון פליטים לתוככי ישראל רק כשלב ראשון, שלב שני הם מעוניינים
    גם בת''א ומישור החוף ולכן גם במצב של חזרה מלאה לקווי 67' הם לא יחתמו על סיום הסכסוך.

    • אמת (ל''ת)

      חתולה בהלם , 09/06/09 13:15

    • חחח...נכון. הם הרי עם אהבל :) (ל''ת)

      אמירה, 09/06/09 13:20

    • שמעון , מן הסתם נכון ,

      גור ארי-אל, 09/06/09 13:23

      מה שלא מנקה אותנו מאחריותנו.

  • 12.

    כל אלה שבדרך לקבר מוכרים לכם חלומות - אחריהם המבול הם אומרים

    בדוק , 09/06/09 12:36

    לא מעניין אותם הדורות הבאים. ככה נוהגים תמיד האגואיסטים.

    • יש להם ריח של אדמה וואאללהה לכו כבר (ל''ת)

      קובי, 09/06/09 12:38

    • איפה המילה שואה?? שכחת? (ל''ת)

      עופרר , 09/06/09 12:41

      • בשורה 6 מחכה לך (ל''ת)

        בדוק , 09/06/09 12:47

    • יש לך הבטחה אישית מאלוהים שאתה תחיה עד גיל שיבה? (ל''ת)

      ירמי201 , 09/06/09 13:13

  • 11.

    לעבדים ומקבצי נדבות אין זכות ליבחור. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 09/06/09 12:34

  • 10.

    פרס סנילי

    חתולה בהלם , 09/06/09 12:33

    זכורים לי עוד כ-900 פעמים בהן היינו ב-""נמצאים בתקופה היסטורית, אף אחד לא יסלח לעצמו אם נחמיץ ההזדמנות לשלום"

    • זכורות לי לא זכורים (ל''ת)

      חתולה בהלם , 09/06/09 13:16

    • אני לא יודעת אם את בהלם - אבל אין ספק שאת לא חכמה (ל''ת)

      שלומציון, 09/06/09 13:50

  • 9.

    ישראל מדינה בהתכווצות,אף אחד לא יכול לעשות כלום .כיף. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 09/06/09 12:33

  • 8.

    רגע הוא לא קרא לנו שקרנים לפני כמה ימים? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 09/06/09 12:30

  • 7.

    כן, אנחנו בתקופה היסטורית כזו מ-1992. די כבר לשטיפת המח

    דניאל, 09/06/09 12:23

    מאז החלה התקופה ההיסטורית הזו, הרבה דם יהודי נשפך ברחובות ישראל

    • צבוע! ומה עם כל הדם הערבי? לא נשפך שום דם ערבי לא כאן ולא בעזה כן??

      ג'לאל , 09/06/09 13:02

      ואתם עוד מעיזים לצאת נגד ולגנות את כל המכחישי שואה שלכם בעולם. אתם מכחישים את השואה שאתם במו ידיכם עושים לעם הפלסטיני.

      אלפי ילדים הרוגים ב"מבצע" אחד - לא ממש כוס התה שלי!

      • לא אלפי בבקשה לדייק 100 200 ילדים ..רגע אתה לא רוצים להיות

        קובי, 09/06/09 13:11

        שאהידים ..אנחנו ממלאים את המשאלה .. ואת המפגש

        • אהה כמה מאות זה בסדר גמור ... הבנתי.. טוב ...

          ג'לאל , 09/06/09 13:49

          גזען מלוכלך

          • מעט מדי למען האמת

            אחד שיודע, 09/06/09 15:03

            כל עוד לא ירדתם מהעץ,ברור שלא חטפתם מספיק.

      • בטח ! היהודים הלכו להתפוצץ באוטובוסים ערביים

        אני רק הערה, 09/06/09 13:23

        הסכסוך עם הערבים לא החל אתמול ולא לפני 42 שנה. כבר לפני 130 שנה כשהארץ היתה כמעט שוממה ידעתם לרצוח , לשדוד ולגנוב.
        ב-1947 האו''ם החליט לתת מדינה לכם ומדינה ליהודים. היהודים יצאו לרחוב לרקוד והערבים הלכו הביתה להוציא את הרובים.
        7 מדינות ערביות פלשו לארץ ישראל והובסו.
        מאז לא הפסקתם לנסות. שלחתם ''פידאיון'' לרצוח תושבים תמימים ונוסעי אוטובוסים. צלפתם בנו מחומות העיר העתיקה (כן, כן , לפני ''הכיבוש'').
        ב-1973 ניסיתם שוב. תפסתם אותנו לא מוכנים והובסתם שוב. וכרגיל כאשר אתם מפסידים אתם רצים לכל העולם לבכות על מר גורלכם.
        ב-1993 נחתם איתכם הסכם. כנופיותיכם הוחזרו מטוניס , יצאנו מעריכם. ואתם כרגיל הגבתם בפרץ אלימות קשה.
        ב-2000 הציע לכם אהוד ברק הצעה מאד מאד נדיבה. ואתם כרגיל הגבתם באלימות קשה כשהפעם גם ערביי ישראל מצטרפים.
        אתם עם אלים , ברברי וחשוך. אין לכם שום בעיה להרוג גם את קרוביכם על עניינים פעוטים של כבוד.
        בעשורים האחרונים הרגו מוסלמים יותר מוסלמים מאשר הרג כל העולם אי פעם.
        אל תדבר איתנו לכן על ''דם ערבי''.

      • ל 13.02 אתה וכמוך והשקרים שאתם מייצרים,מרחיקים את השלום.

        נתן.ש מעלות., 09/06/09 14:09

        לא מעניין אותי מה תשתה,אך אתם במו ידכם מכינים לעצמכם את כוס התרעלה.

  • 6.

    אף אחד לא יסלח לעצמו שהשואה הבאה תידפוק על דלתו (ל''ת)

    בדוק , 09/06/09 12:23

    • גם אנחנו לא נסלח לך ולכל הקיצונים ההזויים שיביאו אותה עלינו! (ל''ת)

      מרטין שלאף לשירותכם , 09/06/09 12:53

      • מי זה עליכם - אמרת שאתה רוצה את 48 - אתה נחשב לגורם עויין ובוגד

        בדוק , 09/06/09 13:06

        צריך לזרוק אותך מהמדינה ויפה דקה אחת קודם.

  • 5.

    גם דודו טופז קרא לאבי ניר...''חבר''.. (ל''ת)

    רונן, 09/06/09 12:21

  • 4.

    חברים לא שמים רגלים על השולחן ומראים את הסוליות- סימן להשפלה וביזוי. (ל''ת)

    רעמסס, 09/06/09 12:20

  • 3.

    פרס עדין בפוליטיקה? או שסתם נדמה לי שתפקיד נשיא המדינה

    יהודי, 09/06/09 12:20

    אמור להיות לא פוליטי ...
    שיתכבד לשבת בבית ולא לעסוק בענינים להם לא מונה. (ועל הדרך לעשוק את הדמוקרטיה)

  • 2.

    הכול משחקי מ ילים של שלום......תגידו לממשל אובמה????

    כפיר, 09/06/09 12:18

    יש מה להגיד לנוכח איומי צפון קוראיה ..או אירן...או המיתון האמרקאי או רק ההתנחלויות מענינות את ממשל אובמה ..אתמול נמנע פיגיע גדול בקרני משהו ממשל אובמה טרח לשמוע בכלל.

  • 1.

    כמו מחוייבות ארה''ב לגידול הטיבעי בהיתנחלויות.

    במחי נאום משנים התחייבויות, 09/06/09 12:15

    לא להתייחס לדיבורים והבטחות של הנוכלים האמריקאים אלה רק למעשים.
    כל מספר שנים עולה נשיא חדש ועושה מה שהוא רוצה.
    אין ערך להבטחות כי הן נתונות לשינויים.
    צריך לשרוד את כהונת אובמה,לא לוותר במיל,לעזור לו להכשל ולחכות לנשיא הבא.

    • ברור .. האמריקאים גזענים .. הערבים גזענים .. כולם גזענים חוץ ממכם!

      ג'לאל , 09/06/09 12:49

      אתם כל כך מומחים בלזרוק על האחרים את מה שאתם בעצמכם חולים.

      לא מסוגלים להתמודד עם עצמכם במראה מי אתם ומה אתם. כל העולם קורא לכם קיצונים ואתם מתעקשים להמשיך בקו הקיצוני המדכא שלכם.

      תפסיקו לעבוד על העולם עם הספין של ה"דו-קיום" שאתם מנסים למכור. זה בלוף אחד גדול ויבוא היום בקרוב וכל העולם ידע שאין כאן שום דו-קיום בין אזרחי9ם יהודים לאזרחים ערבים במדינה הגזענית הזאת. הכל פה מבוסס על אפרטהייד.

      • 22 מדינות ערביות באף אחד אין דמוקרטיה

        ל ג'אלל, 09/06/09 12:56

        ולנו אתה קורה אפרטההיד
        כבר 16 שנה שנה שיש לכם מדינה ושגרירויות
        מה עשיתם עם זה חוץ מלהמשיך להילחם

      • אתה צודק -רע לך-תהגר מפה דחוף. שמע לי (ל''ת)

        אחד שלא יורק בצלחת-חמודי תייסיר, 09/06/09 13:07

      • גלאל היקר!

        sar, 09/06/09 13:17

        אכן אנו נושאים בחלק מן האשמה.לצערי גם שבמאמצים רבים מנהיגנו הנבחרים מקריבים את כל כולם,כולל את הקריירה הפוליטית שלהם ואת חייהם האישיים ,מנהיגי הפלסטינים אינם אמיצים דיים לעשות את אותו הדבר ומציבים רף דרישות שאומר בעצם חיסולה של מדינת ישראל.
        לגבי ערביי ישראל,בתור אחד שבאמת מעורה בחייכם,שוב חלק גדול מן האשמה מוטל עליכם.מדוע לעולם המפלגות הערביות אינן אמיצות דיין להצטרף ולחזק קואליציית שמאל שמקדמת שלום ודו קיום?מדוע הם נלחמים את מלחמתם של הפלסטינים על גבם של ערביי ישראל ואלו לא פוצים את פיהם?
        מדוע ערביי ישראל,הבאמת מקופחים לאורך ההיסטוריה,אינם תורמים או מראים לפחות נכונות לתרום באמצעות שרות לאומי ואזרחי למדינה שנותנת להם את החינוך הטוב ביותר במזרח התיכון ומקום בו הם יכולים וודאי להתבטא בצורה חופשית יותר מאשר אחיהם בארצות ערב ה''דמוקרטיות''?
        אילו ערביי ישראל היון מראים יותר נכונות להשתלב בחברה,מלמטה,החל משרות לאומי לדוגמא,היום כבר היו לכם נציגים במשרדי השלטון שמקבלים את הלגיטימציה מכל הציבור הישראלי,ולא רק מזה המכונה שמאל,וודאי שמצבכם היה טוב לאין שיעור.
        אנא,נערו את עצמכם והראו סוף סוף נכונות לחיות במדינה הזו

      • JALAL.TACHLES..ISRAEL IS FOR JEWS ONLY.THAT IS THE END.NO MORE

        REAL JEW, 09/06/09 13:39

        IF YOU LIKE IT OR NOT THAT IS WHAT IT IS.
        NOW DON'T TELL ME TO DIFINE IS..

        ISRAEL FOR JEW ONLY......

        DO YOU GET IT....IT WAS GIVEN TO JEWS BY GOD ...YOU KNOW GOD...GO TALK TO HIM...MYBE HE WILL TAKE IT FROM US AND GIVE IT TO YOU...BUT DON'T ASK JEWS TO GIVE YOU SOME THING GOD GAVE THEM.....
        I LIKE YOU ..BUT NOT THAT MUCH TO GIVE YOU MY HOLY LAND...JALAL DO YOU GET IT???

      • מיטשל

        קאטו הזקן, 09/06/09 13:40

        ג'לאל

        נכון העם הערבי הוא עם אציל........

        - מאפשר חופש דת ביחוד בסעודיה. הנוצרים מתמעטים.
        - גם הנוצרים בשטחים נעלמים למה? כי מאימים עליהם.
        - והקופטים?? הקופטים אסור להם להיות שר חוץ במצריים!!
        - החמאס והפתח אלה סמל הדמוקרטיה ואהבת האדם. יורים על יריביהם במיטות ביה''ח, יורים ליריבים בברכיים, זורקים אותם מרבי קומות.
        - דואגים לאחיהם הפלשתינים. מה שמכונה פליטים חיים 60 שנה בתת תנאים בגלל מי ?? בגלל הדמוקרטיות הערביות.

        אז ג'לאל איללולא היו 50 מדינות מוסלמיות בעולם אף אחד לא היה מתיחס אליכם בדיוק כפי שלא מתיחסים לכורדים לדוגמא.

        ג'לאל לסכום למה שלא תעוף מפה אם אנחנו קיצוניים??