• 143.

    איש תקשורת הלא יקר תגובתו של פינס מראה עד כמה האיש

    שמעון הצדיק , 13/06/09 20:28

    רחוק מלהיות דמוקרטי אולי בריון רחוב שמאלני כן דמוקרטי ממש לא

  • 142.

    מכה לדיקטטורה והיהירות של מרצ שרצ שהשחיתה את הדמוקרטיה הישראלית ...... (ל''ת)

    simond , 10/06/09 07:57

  • 141.

    פתאום אכפת להם מכוחו של בית המשפט (ל''ת)

    יעקב, 09/06/09 23:38

  • 140.

    פתאום אכפת להם מכוחו של בית המשפט (ל''ת)

    יעקב, 09/06/09 23:37

  • 139.

    תזכורת לכל מתלהמי הימין-גם בראון וגם ליבני מתנגדים לבג'ץ

    נפיח, 09/06/09 22:47

    של בייניש.אז מה אתם כל כך מתלהבים.לא צריך להיות איש ימין כדי להתנגד לבג'ץ מפלצתי כפי שעיצב אהרון ברק.

  • 138.

    הימים שאהרון ברק דחה את מועמדות פרופ' רות גבינזון בנימוק,היא לא באג'נד

    נתן.ש מעלות., 09/06/09 22:05

    באג'נדה שלנו.חלפו עברו מהעולם.וזאת תגובתי כחבר קדימה.

  • 137.

    האם השיפטו אידיאולוגי?? איפה הייתם עד היום??

    רן ארצי, 09/06/09 21:23

    פתאום הם קמו! אותם ''מתחסדים'', ''חרדים לגורגל בית המשפט'' ועוד שלל ביטויים של צבועים נאלחים! איפה הייתם עד היום כשהרמנו קול על סטייתם של השופטים מדרך השיפוט המתבקשת? על הקו השמאלני הברור? תמיד אמרתם שבית המשפט מעל הפוליטיקה, והשופטים - פשוט מלאכים! חפים - בשיפוט, (ואולי לא רק) - מכל אידיאולוגיה!!!
    הנה היא האמת במלא מערומיה! אכן!צדקנו, השופטים בני אדם ככולנו, וכולי תקווה שבאמת יהיה לשמאל סיבות טובות לדאגה וחשש....

  • 136.

    פינס חושף את פרצופו השמאלני הקיצוני,האנטי דמוקרטי והאלים (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 09/06/09 21:08

  • 135.

    הימין מחדיר את המפיה לבתי המשפט (ל''ת)

    ליפקה בוכהלטר, 09/06/09 21:05

  • 134.

    פינסקה האיש שתמיד מקטר ומילל מספיק לנו מהשמאל שלא יודע להפסיד בכבוד

    רחלי, 09/06/09 19:24

    הגיע הזמן שהימין יתחיל להראות שהוא בשלטון ולא ציפורע וכל החלסטרה שלהם

  • 133.

    הימין המתועב מנסה להרוס כל חלקה טובה (ל''ת)

    ציונות 2009, 09/06/09 19:20

    • והשמאל הלא מתועב סייע לערפאת לרצוח 1500 איש בהסכמי אוסלו (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 13/06/09 20:29

  • 132.

    פינס=השם ה-3 שלך זה מר צבוע=כאשר הכל היה בלעדית בידכם זה היה בסדר גמור (ל''ת)

    נ.כהן בכל המוסדות הממשלתיים שולטים אנשיכם=לימין לא, 09/06/09 19:04

  • 131.

    פינס מה אתה מקשקש בקומקום?-זמנך עבר (ל''ת)

    ברוך, 09/06/09 19:02

  • 130.

    אדון פינס למה אתה מלין,....

    בר כנען , 09/06/09 16:33

    יכולת להיכנה לקואליציה יחד עם ראש המפלגה שלך ואז היו קולות שהיו תומכים בעד מועמד אחר. אל תבוא בתלונות.

  • 129.

    .........ביבי וליברמן יכריזו על שתי מדינות לשני עמים (ל''ת)

    מבזק^^^^%%^%^%, 09/06/09 14:59

  • 128.

    כל הכבוד לנתניהו שמחזיר את האמון למערכת המשפט

    דני דין, 09/06/09 14:20

    חסל סדר ועדה חד צדדית מניפולטיבית ושמאלנית

  • 127.

    אנשי השמאל, החגיגה הסתיימה כעת יבחרו שופטים לא מטעם ה'ציבור הנאור'

    משה בודק, 09/06/09 13:26

    אלא גם מ'פשוטי העם' הפלבאים.נגמר העידן של 'חבר מביא חבר' תתרגלו.

  • 126.

    בצבת ברזל לנקות את חלאות השמאל מהעליון הפרקליטות והתקשורת הרקובה (ל''ת)

    בצבת ברזל, 09/06/09 12:59

    • בינתיים כול אלו שהלכו למשפט או עמדו בחקירה היו אלו אנשי ימין ..

      בר כנען , 09/06/09 16:36

      אז למי אתה בדיוק מתכוון אנשי שמאל, קח אח אחד אחד לפי רשימה וכככככו...לם מלבד שניים שייכים לימין.

      • ואולי זה פשוט הוכחה לרדיפה פוליטית? אחרי שיהיו שופטים מאוזנים נדע (ל''ת)

        אמיר ש , 14/06/09 11:40

  • 125.

    אפילו יוסי ביילין מתנגד לצווחות השמאלנים נגד בחירת ח''כ אריאל. (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 09/06/09 12:39

  • 124.

    אכן נחצה גבול מסוכן! המיעוט השמאלני מאבד את השליטה במדינה באמצעות

    דרור הנאור מרמת גן, 09/06/09 12:27

    הבג''צ.

  • 123.

    לבני תברבר ותיילל ביבי יעשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הסדר מצויין, 09/06/09 12:12

  • 122.

    לקרא תגובה 65 ! מומלץ בחום! (ל''ת)

    אסי, 09/06/09 11:58

  • 121.

    לא נסלח או נשכח,שריבלין ומיקי איתן הצביעו בעד בראון,אתם תשלמו על זה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/06/09 11:40

    • וגם אנוכי מתפקד הליכוד (ל''ת)

      ברוך, 09/06/09 19:05

    • לשואב 11.40 הרי ההצבעה הייתה חשאית,מאין דולה אתה את שקריך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 09/06/09 22:07

  • 120.

    ואני חושב שחבר הכנסת פניס וחבריו הם מכה למדינה.

    ינאי המלך, 09/06/09 11:12

    השמאל הקיצוני, נפוח האגו והצעקני, מוכן לדמוקרטיה רק אם היא נוטה לכיוונו. עד עכשיו הושיבו בבג''ץ חבורת שמאלנים קיצוניים (כוללל דתי מחמד אחד, רובינשטיין). הפרקליטות היא קן צפעונים של שמאלנות קיצונית עד הזויה. כולם שם עסוקים ברדיפת יהודי יו''ש, אבל מחפים על השתלטות הבדאוים על אדמות לא-להם, על בניה בלתי חוקית במגזר הערבי, על שחיתות בכל העיריות הערביות ועוד, וכל זאת בהגנה של הבג''ץ. אני מקווה שהועדה הנוכחית תפעל להפסקת המונופול הזמאלני קיצוני במערכת המשפט של ישראל. ויפה שעה אחת קודם.

  • 119.

    מר פיניס, זה מוכיח שגם אם אתה ולהקתך תעברו לקדימה, זה לא יציל אתכם- (ל''ת)

    מהמציאות שתמשיך לטפוח על פניכם., 09/06/09 11:05

  • 118.

    ח''כ אוריאל וח''כ רותם נא העבירו חוק שאין לחקור ראש ממשלה מכהן.

    אורי, 09/06/09 10:40

    כדי שהמהפכה בבית המשפט תצליח. עליכם שני המחוקקים להעביר חוק שאין לחקור ראש ממשלה בתקופת מנויו. כך תצליחו המשימה לשינוי בבית משפט העליון. ולא לא אתפלא אם לא תפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה מדברים שכביכול
    היו לפני שש שבע שנים.
    וכך יביאו לחילופי שלטון במדינה לא באופן דמוקרטי.
    ראו הוזהרתם.

    • בתנאי שאם יש מועמש לשר והוא נמצא בחקירת משטרה...

      בר כנען , 09/06/09 16:38

      לפסול אותו מלהיות שר,,,,, את זה אתה לא אומר מעניין

  • 117.

    צביעות של מושחתים

    תמר, 09/06/09 10:22

    כל מי שמעדיף את המושחת בר און רק בגלל שהוא ''שמאלן'', כביכול, על פני האדם הישר והצנוע אריאל רק מפני שהוא מנתחל, הוא מושחת וצבוע.

    אלו שיוצאים נגד אריאל הם אותם אנשים שיצאו נגד מינויו של בר און ליועץ המשפטי לממשלה, כשהוא נחשב איש ימין. מרגע שהוא תומך במדינה פלסטינית ופינוי יישובים, הוא הפך לראוי...

  • 116.

    מצויין! - ""...אין בן-דוד בא עד שיכלו השופטים הרעים...." פרופסור

    שירהw , 09/06/09 10:20

    פרידמן התחיל את המלאכה וכעת מסיימים אותה. בית השפט העליון גזען ופוגע במיעוטים כגון החרדים.

  • 115.

    הדיקטטורים מהשמאל זועמים: מה פתאום דמוקרטיה?טוב מאד.הלאה, לרשות השידור

    גל, 09/06/09 09:46

    יש לקחת מהשמאל את השליטה הדיקטטורית שלו בשידור הציבורי
    ולעשות חלוקה מחדש של ההון של חופש הביטוי. זה יהיה צודק ודמוקרטי. אפילו אובמה מדבר על חולקה צודקת של ההון, למה השמאל הישראלי דבק בדיקטטורה?

    השחצנות היהירה של השמאל לחשוב שרק להם יש את הדעה ה''נכונה'' נמאסה לגמרי. זה כל כך 1984.
    השמאל כל כך מדבר דמוקרטיה, אבל כשההחלטות נגדו אז פתאום זה לא בסדר? הרינה שלהם היא שזה לא בסדר שלא נותנים להם, כי מגיע להם מאז ומעולם.
    כדאי לקחת את כל ח''כי השמאל לשבוע לימודים בו ילמדו אותם מה זה דמוקרטיה.

  • 114.

    מצויין. נקווה שהדבר באמת יביא לשינוי בבג"ץ

    taagad1 , 09/06/09 09:18

    ולא יטורפד כרגיל ע"י אהרון ברק הדיקטטור הפאשיסט

  • 113.

    פינס צודק. ביבי הוכיח שוב ששלטון החוק לא מעניין אותו. את הדייסה נאכל כ

    מפוכח, 09/06/09 08:51

    כולנו...

    • אם בר און לא היה תומך בפינוי התנחלויות

      ברוס, 09/06/09 10:23

      גם הוא היה נתפס כ''איום על מערכת המשפט''

  • 112.

    אם נניח שקדימה היא מפלגת מרכז אז השמאל כולו הוא 16 מנדטים (מרצ+עבודה) (ל''ת)

    והם עושים רעש כמו 16 טרקטורים, 09/06/09 08:39

  • 111.

    פינס- מורד מקצועי. בבחירות הבאות ממילא לא תיבחר. (ל''ת)

    012345 , 09/06/09 08:37

  • 110.

    ותודה לגדעון סער ששינה את החוק ונתן לשופטי העליון זכות וטו בוועדה (ל''ת)

    חיים, 09/06/09 08:17

  • 109.

    איזו יוהרה מבצבצת מבין מילות הכותרת בלבד

    שפוי, 09/06/09 08:14

    שחצנות כזו. כאילו ח''כ הימין הם 'אנטי' חוק, ורק הצד השמאלי של הפינס הוא המתאים... בושה ששחצנים כאלו עם נטיה לרדות בימין עדיין יושבים בכנסת, אנשים ששכחו שבדמוקרטיה לכל בוחר יש קול שוה. ממש בא לי להקיא מאנשים כאלו.

  • 108.

    פינס אתה מכה, מהיכן לך היוהרה מה טוב לבית המשפט

    לא הכל מגיע, גם אריאל אופוזציה, 09/06/09 08:10

    כל חייך גדלת על הרעים והטובים מי שלא במדך הוא מהרעים.
    לי לא משנה מי הם חברי הועדה, מצידי זה יכול להיות דב חנין ואל-סענא, אבל לקחו לך את הברביאתה מתבכיין ומשמיץ.
    גם דודו טופז התבכיין, תראה מה יכול לקרות למתבכיינים שהכל מגיע להם.
    שלא תבין אותי לא טוב, התייחסתי להתבכיינות, לא לחוסר שפיות.

  • 107.

    לא יאומן ! כשהרוב שמאל יש נורמלי, וכשהוא ימני זה 'השתלטות-עויינת' ??

    אבי-ש-חיפה, 09/06/09 08:09

    אין גבול לעזות המצח של השמאל הסהרורי בישראל. כשהם הפכו את בגץ לסניף מרץ וחמור מכך למסלול עוקף כנסת/העם בכל נושא שבו הובסו בבחירות דמוקרטיות. או שמא דמוקרטיה זה רק אם התוצאה 'נאורה' ??

  • 106.

    זעקת הקוזאק הנגזל פינס: בית המשפט העליון הוא מעוז השמאל הקיצוני

    דמוקרט אמיתי, 09/06/09 08:08

    והשופטים מתמנים פוליטית על בסיס השיטה של חבר מביא חבר ! עתה מנסים סוף סוף ליצור בית משפט שייצג את כל חלקי העם ולא רק את המיעוט השמאלני הקיצוני ולפינס יש חוצפה לדבר.

  • 105.

    אדון פינס מדבר כמו "שמאלן מצוי" מה שהוא לא שמאל הוא לא נורמאלי (ל''ת)

    patish4 , 09/06/09 08:07

    • מר PINES היקר נראה שהדברים מצוצים לך מהראש! תרגיע, וזה יעבור ! (ל''ת)

      patish4 , 09/06/09 08:11

  • 104.

    מילים מיותרות ותיקון

    katif , 09/06/09 08:06

    תיקנתי את דברי אופיר פינס שלטענתו ח"כ מהשמאל הוא "חוקתי" יותר מחבר כנסת אחר, תתביש!

    "ואשר לצערי ולבושתי מפלגת העבודה מהווה (חלק ממנה. בחירה זו הינה) מכה לבית המשפט, למערכת המשפט ולשלטון החוק,
    לצערי ולבושתי ".

  • 103.

    השמאל הוא מכה לעם היהודי! (ל''ת)

    הסתה שמאלנית בזויה!!!, 09/06/09 08:06

  • 102.

    מכה לשמאל

    שמשון, 09/06/09 08:00

    נכבדי מר פינס היקר והמאוכזב. רוב ימני בוועדה .אינו מכה לבית המישפט אלא מכה לשמאל . יתחיל להיות קשה יותר לקבל מבית המישפט החלקןת לשמאל ולערבים . ופה נעוצה המכה . מר פינס תתחיל להפנים שהעם לא רוצה יותר מדיניות ומדינאים שמאלנים . מה קשה לך ןלחבר מריעך להבין שהעם מאס בכם והקיא אותכם זה מכבר. היום תומכי השמאל הם לרוב החבורות הגאות .וקומץ של קיבוצניקים .וכן הערבים הישראלים . האים החבורה הזו שמתנגדת לערכים הקדושים של ארצנו היהודית .יש לה סיכוי .צר לי עליך מר פינס .כמו שמפלגת העבודה הולכת ומתפוגגת כך גם השמאל הולך ומתפוגג . ניפתח עידן חדש של אוהבי הארץ וערכיה הקדושים .ואהבת היהודים ולא אהבת הזרים . אתה וחבריך בכללם מהשמאל עדיף לכם שתתצתרפו למפלגות הערביות שם ביתכם ושם תימצאו אוזן קשבת .לכו מאיתנו די נימאסתם

    • אתה צודק מאד- ואני מוסיף

      רז, 09/06/09 23:28

      ויקרא בהם - בשמאל כמובן.

      ''תרום ידך על צריך וכל אויבך יכרתו''...

      אמן. ויהי רצון שכל השמאל ההזוי יעלמו כלא היו..ולא נראה אותם יותר לעולמים.

      כננראה שהם איזה גילגול מהעבר הרחוק אולי מהמובילים למעשה העגל. הכי נראה לי. כי הם ממש דומים.

      לבג''ץ הם קוראים : ''אלה אלוקיך ישראל...
      הם סוגדים לו בקנאות מטורפת... שים לב איך פינס מגיב כשהוא רואה שהאלוקים שלו עומד להתפרק... אני מרחם עליו.

  • 101.

    בישראל השמאל מחליט דמוקרטיה מהי

    חומי, 09/06/09 08:00

    קבלו את דעתו של הבוחר שבבחירות האחרונות פנה ימינה ורוצה מדינה ימנית.

    תזכורת:מרץ+העבודה מיעוט שולי בחברה הישראלית

    • העניין הוא שמרץ והעבודה שולטים בתקשורת ובכך בדעת העם. (ל''ת)

      אלון בן קדוש, 13/06/09 15:58

  • 100.

    וכשהשמאל הקיצוני נכנס זה היה בסדר?

    משה, 09/06/09 07:59

    צבועים. איכס.

  • 99.

    השמאל גזעני ומביא לשנאה והרס המדינה (ל''ת)

    שיעברו לעזה, 09/06/09 07:58

  • 98.

    עלאק שילטון החוק יש דבר כזה בארץ

    פינוקיו, 09/06/09 07:58

    בדרום הבדואים משתוללים.בכפרים הערבים אין משטרע.ורוצחי נתן זאדה מסתובבים חופשים ארבע שנים.ומשפחות הפשע מתרחבות.

  • 97.

    להוציא השמאל מחוץ לחוק: אנטי ציוניים אנטי דמוקרטיים ומעודדי שנאה (ל''ת)

    הבעיה השמאלנים בועדה, 09/06/09 07:57

  • 96.

    היכן האמת

    רן, 09/06/09 07:56

    כאשר קורה משהו לטובת הימין נזעקים אנשי השמאל אפילו אם ההליך דמוקרטי.דליה איציק מסורת זה לא תורה מסיני לעומת מסורת דתית שאתם מזלזלים בה

  • 95.

    יש לחוקק חוק שכל מועומד למשרה ציבורית

    דוד, 09/06/09 07:54

    כשם שאנחנו מגישים מועמדות למשרות עבודה אנו נדרשים לעבור מ''ס בחינות כך כל מועמד
    שמבקש משרה ציבורית יש לא לעבור מבחנים ןרק לאחר כל המבחנים הוא יגיש את מועמדו כך שלא נגדל במדינת ישראל חברי כנסת עם 2 תיקים שהשני בכלא הגיע הזמן שיעשו את הדבר הזה כך ימנעו הרבה בעיות בעתיד כשהם כבר בפנים אי אפשר לקבל את המועמד בגלל קירבתו ואת המבחנים יש להציג בפני מומחים תאמינו לי זה יעזור הרבה

  • 94.

    מבחינת השמלאנים רק הם החוק ורק הם לגיטימיים

    אייל, 09/06/09 07:51

    הגיעה הזמן למנות שופטים אוביקטיביים לעליון ולא כאלה שפוסקים עפ''י הדעות השמלאניות שלהם

  • 93.

    דברי ח.כ. פינס - דמגוגיה (ל''ת)

    אזרח, 09/06/09 07:43

  • 92.

    פינס אתה אדם קיצוני מידי וחלול מידי ללא ידע משמעותי בשום תחום. (ל''ת)

    רמי, 09/06/09 07:42

  • 91.

    אוי, הימין לקחו לנו את בית המשפט, נחלת אבותינו סטלין ולנין (ל''ת)

    בעלי הבית של המדינה, 09/06/09 07:42

  • 90.

    ציפי צריכה לבדוק מדוע היא נכשלת סידרתית . (ל''ת)

    הסקת מסקנות דחופה., 09/06/09 07:41

  • 89.

    מכה לעם ישראל שמנהיגים ''חכמים כהלו מנהלים לנו (ל''ת)

    איציק בוקר טוב., 09/06/09 07:36

  • 88.

    ליבי ליבי עם ח''כ אריאל , תוך מספר שבועות יתפרו לו תיק (ל''ת)

    אורן, 09/06/09 07:33

    • כבר עכשיו בייניש מינתה ועדה לכך

      אלון בן קדוש, 13/06/09 15:54

      ועדה שתמצא איזה תיק הכי מתאים לו, אולי אונס, אולי הטרדה או לך תדע.

  • 87.

    ''קול המון כקול שדי'',הרי ח''כ אריאל יהודי כשר לכל דבר,מה קרה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 09/06/09 07:31

  • 86.

    סכנה אמתי לחברה ישראלית זה פינס ובית המשפט פוליטי ומושחת. (ל''ת)

    borisdo , 09/06/09 07:30

    • אתה צןדק ובגדול (ל''ת)

      יןסף, 09/06/09 07:53

  • 85.

    הגיע הזמן שהשמאל יבין שהוא לא הדעה היחידה בישראל (ל''ת)

    micki , 09/06/09 07:27

    • כל אדם שלא מזדהה עם השמאל זה כאילו פושע בעיניהם (ל''ת)

      יוסף, 09/06/09 07:57

  • 84.

    מהו המודל שלך מר פינס?

    דינ-טל, 09/06/09 07:24

    רק בישראל המיעוט שולט ברוב באמצעות בית המשפט.

    • המיעוט שולט ברוב בעיקר באמצעות התקשורת. (ל''ת)

      אלון, 13/06/09 15:52

  • 83.

    החונטה השמאלנית יכולה ללמוד מהי דמוקרטיה אפילו מנסראללה

    ש. כהן, 09/06/09 07:22

    תגובתה של החונטה השמאלנית מזכירה לי את תגובתו הלא דמוקרטית של יצחק בן-אהרון ז''ל ב 1977 כשהמערך הפסיד בבחירות.
    החונטה השמאלנית יכולה ללמוד מהי דמוקרטיה אפילו מנסראללה שהגיב באופן דמוקרטי וקיבל עליו את את הדין אחרי שהפסיד בבחירות בלבנון.

  • 82.

    עיתונות - ת ש ק ו ר ת

    פנינה, 09/06/09 07:21

    מאמר זה מוכיח כי אין לנו תקשורת אלא תשקורת! הכיצד הדמוקרטיה יכולה להיות כל כך פשיסטית? למה כאשר ממנים שופטים שמאלניים אנטי יהודיים הכל כשר למען הדמוקרטיה. אבל כאשר מישהו עם דעות ימניות מגיע - זועקים עד לשמים? לא מובן לי.

    • צודקת ! צודקת ! צודקת ! (ל''ת)

      תגובה חכמה, 09/06/09 08:10

  • 81.

    נהפוך הוא-סימן שתובעים את עלבונה של הדמוקרטיה-כשפינס מקונן סימן טוב לי

    קורן נאוה,טבריה-הגיע זמן צדק וזה משגע את פינס!, 09/06/09 07:21

    ליהודים!!!!

  • 80.

    אני עדיין ילד נאיבי

    י ל ד , 09/06/09 07:21

    המחנכת אומרת, שאני עדיין ילד נאיבי.
    בפוליטיקה, הרשות השופטת חשובה כעמדת כוח.

    לכן כל שלטון מנסה להשיג השפעה עליה.

    הסברתי לה שאני אמנם נאיבי, אבל מה שמתרחש
    בישראל, הוא הפיכת המדינה למרקחת של
    עסקנים ואנשים שחולבים את המדינה,
    כשזקנים חיים בחרפה, ומלקטים מזון באשפה.

    כדאי שנזכר, שבתקופה הניאוליטית, כונה
    האדם שחי אז "האדם המלקט".

    האדם חי בעמקים פוריים שהצטינו בשפע
    של מים, צמחי מאכל וגם בהמה דקה לרוב.

    החיים אז היו אכן "בגן עדן", לא היה קיים
    מחסור והאדם חי בשפע שסביבו.

    אבל משהו שם קץ לתקופת האדם המלקט.

    הצפה של העמקים הפוריים הפכה אותם למפרץ ים
    מלוח, והאדם שלא הושמד, נאלץ היה
    לחיות בתנאי מחסור לאחר שגורש מהעמקים
    הפוריים. שחדלו להתקיים.

    ההשמדה המזעזעת ביותר בתולדות האנושות,
    התרחשה בגלל מחסור ומלחמה על מעט המשאבים.

    אנשי הקרו-מניון השמידו את כל גזע האדם
    הנאנדרטאלי (משם נשאבה אגדת הבל וקיין).

    מה שניתן ללמוד מהפרה הסטוריה, הוא שבני
    אדם, שחיים במשך תקופה ממושכת בתנאי מצוקה
    וחרפה, עלולים לפורר כאן את החברה,
    הרעועה בלאו הכי.

    מהפכות והכחדות, התרחשו במהלך ההסטוריה,
    בגלל שלטון שלא הבין את חשיבות הדאגה
    לחברה, ובעיקר לזקניה ולחלשיה.

    האדם הנאנדרטאלי, נהג לאכול את הזקנים
    והחלשים, בתקופות הבצורת והכפור שגרמו
    למחסור ביבולים.

    הקרו-מניון, חשבו שמוטב להתארגן בתקופת
    מכות הטבע, ליצור ארגון מרכזי ולדאוג לחלשים.

    אבל ההסטוריה נכתבה כדי שהגוים ילמדו ממנה.
    הישראלים כבר יודעים הכל לבד ועובדה שהם
    מצליחים לחלוב את כל רשויות השלטון.

  • 79.

    יש 120 ח''כ בעלי חופש הצבעה. למה בכל דבר מאשימים את נתניהו? (ל''ת)

    שמישהו יסביר לי בבקשה, 09/06/09 07:20

  • 78.

    מה, בגלל שהוא חובש כיפה? פשוט גזענות לשמה! (ל''ת)

    פשוט חוצפה, 09/06/09 07:19

  • 77.

    השמאל מנחס לעצמו את מערכת המשפט,התקשורת,השלום והאקדמיה.לא עוד!!!!!!!! (ל''ת)

    אליקו, 09/06/09 07:18

  • 76.

    אורי אריאל הוא לא באופוזיציה? אז מה הם רוצים? (ל''ת)

    שאלת תם, 09/06/09 07:18

  • 75.

    אפילו אופוזיציה לא יודעת לנהל. עאלק רוצה להיות ראש ממשלה... (ל''ת)

    ציפיטפוט, חדל קשקשת ברשת!, 09/06/09 07:17

  • 74.

    הימין מושחת מאוד (ל''ת)

    .., 09/06/09 07:15

  • 73.

    כולם יודעים שביבי שקרניהו נוכל סיגריהו 120 שקליהו (ל''ת)

    מדינת פשע, 09/06/09 07:14

  • 72.

    במילה אחת. פו לי שוק ! ! בדגש על ה שוק (ל''ת)

    מודאג, 09/06/09 07:07

  • 71.

    היהירות השמאלנית היא המכה של המדינה (ל''ת)

    שוב נוכחנו לדעת., 09/06/09 07:05

  • 70.

    אהוד ברק וחבריו מחוללי השינוי

    אפי, 09/06/09 07:05

    ימים יגידו וההיסטוריה תשפוט את אהוד ברק פואד שירי וייצמן ובוזי הרצוג על תרומתם לשינוי פניה ואופייה של המדינה.

  • 69.

    השמאל תמיד צודק גם שהוא לא צודק.

    דוקטור ספין , 09/06/09 07:05

    הרי השמאל הם תמיד ה"רוב" ושהם לא הרוב אז הם ה"שפויים" או ה"צודקים".
    שמר פינס שנכנס לממשלת שרון בשביל לגרש יהודים והצהיר שיש פתרון ל 100 אלף יהודים ולא הסתדר עד היום עם ה רבבה שגרש לא יטיף לנו מוסר בשעה שהשחית כל נורמה דמוקרטית עם הדיקטטור שרון.
    אל תדאג אופיר. גם בימין יודעים לבחור שופטים ראויים וגם לתחמן לא רק להתבכיין.

    • 66 צודק ב-100% (ל''ת)

      יוסף, 09/06/09 08:01

  • 68.

    נשברה המסורת, עלאק

    motimorg , 09/06/09 07:05

    (בגלל בעיות טכניות, תגובתי פה קצרה מהמתוכנן).
    תקראו את תגובת נציגי המיעוט השמאלני בכנסת ותבינו כי לשיטתם רק ועדה בה יש רוב לשמאל היא ועדה ראויה.
    זה מה שנקרא להשתין מהמקפצה.

  • 67.

    מה שלא טוב לאנשי קדימה - טוב לקידום החוק והנקיון הציבורי (ל''ת)

    המסקנה שלי, 09/06/09 07:02

  • 66.

    אפשר לחשוב שאין ימניים ראויים להיות שופטים - למרות שהם מעולים מקצועית (ל''ת)

    בכל משפט יש רוח החוק - ויש לבטא רוח הציבור, 09/06/09 06:58

  • 65.

    אופיר פינס...האיש והבדיחה..משהוא קרא פעם מאמר מכתב עתו? משהוא שמע

    רון, 09/06/09 06:55

    אותו פעם...מניב הצהרה הגותית פילוסופית?

    מההשגיו בכנסת עד היום?
    היה אולי ''רבע שעה'' שר שיכון..משהוא זוכר רפורמה? ציטוט ממנו?
    כלום!

    האיש ריק נבוב עילג..נכסו היחיד הוא היותו אשכנזי גבוה ויודו-פוב עם תפיסה פוסט ציונית
    וכאלה..יש הרבה..לצערי

    מפלגת העבודה חיבת מנהיגים בעלי שעור קומה כמו הרצוג,יחמוביץ,ברורמן,ברק,בן סימון..

    ולא דמיות אנימציה כמו איתן כבל ואופיר פינס

    ***מוגש כחומר למחשבה מימני שמוטרד מדילול הרמה ''בצד השני''

    • הצעה ל-NRG - תפתחו מרקר צהוב להדגשת תגובות מומלצות (ל''ת)

      רימון, 09/06/09 07:57

    • אם תדבר פעם עם אנשים שעבדו עם פינס.....

      חכם מימון, 09/06/09 07:58

      אם תדבר פעם עם אנשים שעבדו עם ח''כ פינס , יתברר לך שמדובר באדם מאד לא סימפטי , קצר רוח , צועק על האנשים הכפופים לו.

  • 64.

    ה'' לשלטון ולמשפט בחרתנו

    בני, 09/06/09 06:53

    השמאלנים חושבים כנראה שיש להם ורק להם מונופול על השלטון ועל מערכת המשפט-תתעוררו אתם המושחתים הגדולים ביותר

  • 63.

    הועדה למינוי שופטים מכה לשלטון השמוק

    לוי, 09/06/09 06:49

    בית המשפט העליון הפך לסיעה פוליטית הבוחרת את עצמה. מהלך פוליטי זה דרדר את האמון בבגץ לבור תחתיות.
    עכשיו אולי יחל שיקום.

  • 62.

    מה קרה? דליה אמבטיה וקדימה נרדמו. השמאל ההזוי מציץ.

    ישראלי, 09/06/09 06:48

    לה נבחרו אנשים ראויים? רוני בראון ראוי יותר? למה? כי הוא גס יותר. כי הוא צועק חזק יותר? תרגעו קשקשנים.

  • 61.

    זעם באופוזציה?

    רונן גולדשטיין, 09/06/09 06:42

    על מה הזעם? על כך שנבחרו ''2 ימניים''?
    ואם היו נבחרים ''2 שמאלנים''?

    חצופים השמאלנים הקיצוניים הללו. כל פעם שהם מפסידים באיזה שהוא הליך דמוקרטי אם בתוך מפלגתם,ואם במבנה הפוליטי הכללי,פתאום נשלפים כל מיני ביטויים מהעולם של הוגו צ'אבס. זו דמוקרטיה בעיני הצבועים הללו,אם דעתי מתקבלת,אז הכל בסדר,ואם לא אז זה מכה לשלטון החוק.
    עוד לא הבינו הטיפשים-צבועים-מתנשאים הללו,
    שזו אחת הסיבות שהם היכן שהם נמצאים. העם שונא מתנשאים וצבועים.

  • 60.

    כעת ברור מעל לכל ספק: מערכת המשפט בארץ עד היום היתה שבויה בידי השמאל (ל''ת)

    לקס יהושע , 09/06/09 06:33

    • '' כ ע ת '' ? ? ? ? איפה חית עד עכשיו????????. (ל''ת)

      נועם, 09/06/09 06:47

  • 59.

    תחילת של דרך חדשה

    הגיע הזמן, 09/06/09 06:28

    יש לבצע מהלך של החזרת שלטון החוק לידי העם, והוצאתו מהכת האליטיסתית , נמאס ממכם, הרסתם את המערכת החוק, אתם משרתים את אוייבנו,!

  • 58.

    הדמוקרטיה,בחירות...הן בגדר המלצה בלבד..לשמאל,מדוע להתאמץ אם יש בינייש? (ל''ת)

    רונן, 09/06/09 06:25

  • 57.

    לא שמערכת המשפט בידי השמאל היתה משהו להתפאר בו. (ל''ת)

    רעמסס, 09/06/09 06:24

  • 56.

    לקרוא ולהבין כמה השמאל הזוי.

    erez_e1 , 09/06/09 06:23

    לקרוא שוב ושוב ופשוט לא להאמין.מלבד אנשי שלומנו שכוללים כמה אנשים מנותקים הזויים ומעל הכל פתטיים אף אדם יהיה אשר יהיה לא ראוי.כל שנותר לומר לפינס העלוב ויחימוביץ המצחיקה היא אנא הקימו מפלגה ונפגש בבחירות.כפי שריסקתם את העבודה ככה תעלמו לכם ובאה גאולה לישראל.

  • 55.

    No surprise the lefties scurry about like cockroaches

    Russian Jew , 09/06/09 06:22

    They understand their time is up. Great victory for democracy. About time the grip of the unelected activist Supreme Court judges on the country be broken

  • 54.

    חחח, השמאל מוכיח את חוסר הבנתו דמוקרטיה מהי...

    עמי, 09/06/09 06:19

    רק השמאל מייצג את הצדק והחוק... רק השמאל מייצג את הדמוקרטיה... רק השמאל מבטא את רצון העם...רק השמאל נקי כפיים...
    תפנימו. חונטת השמאל והאתרוגיאדה של התקשורת לא מבטאת את רצון העם.

  • 53.

    ח''כ פינס אתה וחכים כמוך מכה לביהמ''ש ולמדינה כולה .

    איציק בוקר טוב., 09/06/09 06:17

    בושה וחרפה לעם ישראל שיש לא מנהיגים כהלו.

  • 52.

    זו היתה בחירה דמוקרטית. לא מובן על מה הם מייללים. רק ליילל הם יודעים. (ל''ת)

    blabla11 , 09/06/09 06:17

  • 51.

    פאשיסטים נאורים - המוסר הכפול פשוט עושה בחילה

    אספסוף גאה, 09/06/09 06:16

    כל קשר בין אופיר פינס ושלי יחימוביץ' ל''דמוקרטיה'' (שלטון ''העם'') הוא מקרי בהחלט.

  • 50.

    ח"כ רוברט טיבייב- מי זה ? מה תפקידו בכוחות ? תפס הזדמנות לספין

    ron008 , 09/06/09 06:09

    מי זה ח"כ רוברט טיבייב?

  • 49.

    השמאל חושב שבג"צ רשום על שמו בטאבו...נחלת אבותיו, כאילו. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 09/06/09 05:43

  • 48.

    פינס מבלבל את המוח

    ניר, 09/06/09 05:37

    פינס על תדבר שטויות בחירת שופט מסוים או שופט אחר היא לא שנקבע אם יש שלטון חוק.
    תאמר את האמת ,אתה מתכוון להפחיד במטרה לגרום למינוי שופטים המתאימים לתפיסת עולמך.
    מה שמחזק את דעתי כי הינך עסקן כושל.

  • 47.

    פינס אתה לא שווה כלום,ולא מעניין אותנו מה אתה חושב, (ל''ת)

    א, 09/06/09 05:34

  • 46.

    אם ''המכה'' תעזור לציבור שסובל מהם, כי אז צריך מכות...

    מישקה מהדגים, 09/06/09 05:05

    לא ברור למה מי שבוחר שופטים גרועים שמכים בציבור החלש ללא רחם (עיין בפסקי דין)
    נחשבים בסדר.. (אצל פינס)
    ומי שנבחר (נבחר ולא שופט בעצמו..)
    לבחור שופטים אחרים
    (צריך לקוות שאנושיים)
    הוא נחשב כמכה לביהמ''ש
    ואם כך רק מבורך הוא
    שהוא ימשיך להכות את המכים,
    אלה ''מכות'' חינוכיות...
    עלו והצליחו

  • 45.

    צר לי, אך הפעם ח"כ אקוניס צודק

    Nov , 09/06/09 05:05

    עד כמה שאני מצר על כך, העבודה היא שבית המשפט העליון, בהנהגת אהוד ברק ודורית בייניש, הפך למעין ממשלה מעל לממשלה מטעם עצמו, כשהוא נוטל לעצמו את הזכות לפרש את החוק כרצונו וכרצון השמאל, תוך התעלמות והתנכרות מוחלטת להלוך הרוחות בקרב הציבור הרחב ולנבחריו בכנסת ובממשלה. זה גרם לעוינות ולניכור מצד הציבור הרחב כלפי בית המשפט, שהחל לראות בו נטע זר ואליטיסטי שאיננו מייצג אותו ואת דיעותיו, ופעל כבומרנג נגד השמאל, כפי שחוזות עינינו בתוצאות הבחירות לכנסת הנוכחית, ובהרכב הממשלה הנוכחית. מי שזורע בלי לחרוש, אל יתפלא כאשר התבואה שהוא קוצר מעורבת בקוצים.

  • 44.

    אופיר פינס הבכיין הלאומי - כלומניק (ל''ת)

    יעקב, 09/06/09 05:02

  • 43.

    מה לעשות

    Zmbi , 09/06/09 04:54

    הבוחר אמר נייאט לצד השמאלני של המפה הפוליטית ח"כ פינלס , אתה הרי מיילל ללא הרף על פרובוקציה , מה עושה אדונך ויושב הראש של המפלגה שלך ? הוא הרי משליט טרור של אדם אחד על מפלגה שלמה אצלכם , זאת הדמוקרטיה בהתגלמותה נכון אופיר כתם פז פינלס ?
    הגיע הזמן כי במדיניות האמיתית של אוהבי מדינת ישראל היהודית תיושם ולא מדיניות השאל הבוגדנית של השמאל , אז מה לך כי תזעק ותילל מרות בדמעות תנין ח"כ אופיר פז פינס ?

  • 42.

    פינס בבחירות האחרונות הציבור אמר לך ולחבריך שלא רוצים לראות או לשמוע (ל''ת)

    אותכם,נכון,אז תשתדל לשבת בשקט,12 מנדטים,בושה,בושה,, 09/06/09 04:49

  • 41.

    M.K. Penis,I heard similar words before...

    Mordechai Levy, 09/06/09 04:34

    These words came from Al Gore...and you know that he lost the elections.
    So,my advice to you...THINK.

  • 40.

    אין ברירה מישהו צריך לאזן את השמאלנים הארסיים (ל''ת)

    אלי, 09/06/09 04:34

  • 39.

    בזיון לדמוקרטיה שיש ח''כים כאלה....

    עמית, 09/06/09 04:25

    שחושבים שבית המשפט הינו נחלתו של זרם פוליטי זה או אחר. חברי הכנסת המוחים כעת, הם הגורם שמסכן את בית המשפט ושלטון החוק. הם מסמנים את מערכת המשפט כגוף פוליטי ומורידים מערכו בעיני אנשי ימין, מוציאים אותה מהקונסנזוס והופכים אותה למטרה לגיטימית.

  • 38.

    השמאל תמיד חושב שהימין טועה והוא לא....אז מה השתנה תחת השמש..... (ל''ת)

    ירמי201 , 09/06/09 04:24

    • הפלא ופלא, הנאורים צווחים : "השופט רמאי"

      סטפן צוויג , 09/06/09 05:43

      קשה להבין את השמאלנים "הנאורים והתרבותיים". "האליטה", כפי שכתבן מסויים, כאן, מתיימר. היכן הספורטיביות של "הנאורים"?

      הפסדתם בבחירות, נאורים מזוייפים שכמותכם. אנחנו, "הצ'חצ'חים" מבטיחים לכם לא להשתמש בזכויות השמורות רק לכם. לא נשחד אף אחד עם מיצובישי ולא נבצע שום תרגיל מסריח או מחטף פוליטי. גם לא נגרש אף יהודי מביתו ולא נפתח ב"סיזון" כנגדכם. הכל יהיה דמוקרטי, חוקי וכשר... ואתם תאכלו את כובעיהם.

  • 37.

    ממש שומו שמים !!! ישנה סכנה מוחשית כי עוד תוקם מדינה דמוקרטית אמיתית

    ברפובליקת הבננות.אך אל דאגה-זה נבלה וזה טריפה:, 09/06/09 04:11

    סוף המדינה החילונית קרב,וזה לא שייך לפוליטיקה או מדיניות כזו או אחרת-יש מנהיג לבירה,ולמרות האשליות-הוא הקובע,ולבד!

  • 36.

    השמאל הצבוע של יחימוביץ ופינס

    Ehad Haam-Zionist , 09/06/09 03:38

    עאלק דמוקרטיה

  • 35.

    אם זה שכל ההרכב היה עד היום שמאלני פינס הצבוע חי טוב מאד=המצפון לא הצי (ל''ת)

    נ.כהן רק לכאורה השלטון בידי הימין השמאל שולט בכל, 09/06/09 03:27

  • 34.

    שלי על מה את מלינה? את שותפה לגועליציה (ל''ת)

    העץ הנדיב, 09/06/09 03:26

  • 33.

    שלטון החוק בלעדית בידי השמאל=לימין לא היה מעולם דריסת רגל עד היום=בוז (ל''ת)

    נ.כהן כך לא נוהגת מדינה דמוקרטית=שקר מוסכם=הפליה, 09/06/09 03:22

  • 32.

    הצביעות של השמאל יוצאת מגדר הרגיל. פלורליזם לא פוגע בשלטון החוק

    רועי, 09/06/09 03:19

    אלא רק מעצים אותו. שלטון החוק הוא לא שלטון השמאל. את זה חייבים להבין. שלטון החוק משמעו שהחוק שולט ולא מה שמוצא חן בעינינו באותו הרגע.

  • 31.

    אופיר פינס דומה בדעותיו לעזמי בשארה. הוא פעל ל''איחוד משפחות'' .

    בן דוד: השיבה הזוחלת הפלסטינית, 09/06/09 03:16

    אופיר פינס הוא אחד מחברי הכנסת המסוכנים ביותר לקיומה של מדינת היהודים. הוא שמאלן שבשמאלנים. דעותיו זהות לאלה של המפלגות הערביות.
    בהיותו שר הפנים ניסה בחוצפה ובנחישות ליישם את מה שמכונה ''איחוד משפחות'' פלסטיניות בישראל (כלומר, שני ערבים שמתחתנים מוכרחים לגור דווקא במדינת היהודים ולא במד' הפלסטינית).כלומר הפיכת ישראל למדינה לא יהודית בעוד 30 - 40 שנה.
    הוא תומך גם בשינוי הדגל וההמנון.
    היזהרו מאופיר פינס, שמאלן שבשמאלנים, אנטיציוני שמתחפש לאיש מפלגת העבודה.

  • 30.

    WHEN A PARTY HAS THE MAJORITY YOU CAN"T WIN BE IT RIGHT OR LEFT (ל''ת)

    הרגש הנכון , 09/06/09 03:10

  • 29.

    המכה הכי גדולה לשלטון החוק היתה כשהעיפו את שר המשפטים הכי טוב

    בושה לבכיינים, 09/06/09 02:57

    פרופ' פרידמן, חוקר בעל שם עולמי, היה שר המשפטים הטוב ביותר במדינת ישראל.

    איפה היו כל הח''כים האלה כשהעיפו אותו כי פחדו שיפריע לכל הנפוטיזם וכל השחיתויות שבתוך המערכת?

    איפה היתה הדאגה לשלטון החוק, כשלא נתתם לו גב לשפר את המערכת ולהעביר רפורמות שהיו עוזרות לציבור בישראל לקבל מערכת מתפקדת וצודקת, בלי מינוי מקורבים וסגירת תיקים לבעל?

    מה קרה, ח''כ פינס, סגרו לך איזה תיק ואתה מחזיר טובה?

  • 28.

    מה קרה, שמאלנים? השתלטו לכם על הבית??

    מוש הצפוני, 09/06/09 02:56

    יאללה, עושים פינוי פיצוי לשמאלנים ממערכת המשפט!!

  • 27.

    גבירותי ורבותי - The left has LEFT the building!!! ;)

    אייל אשכול , 09/06/09 02:49

    בואו נקווה שעידן חדש של שפיות ישטוף את מסדרונות המוסד הדיקטטורי והעלוב, אותו צל חלוש של תפארת הדמוקרטיה הישראלית שהפך לכלי שרת בידם של פאשיסטים מהשמאל הקיצוני כדוגמת אהרון ברק ודורית בייניש, אשר הדגימו כיצד פאשיזם ודיקטטורה אמיתית הן ממש לא נחלת השלטון המוגדר אלא באמת בידיו של מי שמחזיק את כח המילה האחרונה, ודרכו ורמסו בציניות וללא כל בושה את שלטון החוק והדמוקרטיה במדינת ישראל וכל זאת ע"י שימוש ציני ובזוי באותם מונחים עליהם נשבעו להגן כאילו על מנת ליצור לגיטימציה לכך.

    נקווה שזו התחלה חדשה של עידן שפוי יותר שיוציא אותנו מהבוץ שהכניס אותנו השמאל הקיצוני אליו.

  • 26.

    היונה על החלון, ובייניש במדרון, ציפורע מצייצת, ומר''צ מתכווצת

    שיר של יום ידש, 09/06/09 02:48

    היונה על החלון
    ובייניש במדרון
    ציפורע מצייצת
    ומר''צ מתכווצת

    החונטה אך נפלה
    השמאל נמלא בחלחלה
    רותם ואריאל
    שמחה הביאו לישראל

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      י, 09/06/09 08:06

    • כל הכבוד - שווה להיכנס ! (ל''ת)

      הוא האפיל על רודגי, 09/06/09 08:12

  • 25.

    בכל הדמוקרטיות בעולם השלטון בוחר את השופטים לפי ראות עיניו

    דנה, 09/06/09 02:45

    והיה ראוי להחליף שופטים חסרי עמוד שידרה (רובינשטיין) או עם כתמים וסימני שאלה מוסריים ומקצועיים (ארבל, ביניש, דרכי הבחירה שלהם, פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות, הפנסיה שארבל לקחה לעצמה, התיק שהיא קברה לבעל של ביניש וכו').

    הכתם הכי גדול על מערכת המשפט היא בית המשפט הנוכחי שמלא בפונקציונרים, עסקנים קטנים וקטנוניים שעסוקים בלחלק ג'ובים ובפוליטיקה במקום להיות משפטנים מבריקים שמתעסקים במתן שרות לציבור ובדיקה רצינית של התיקים שלפניהם.

  • 24.

    משפחות הפשע שולטות בימין ..משטרה .. שב''ס (ל''ת)

    אלזם .. ציאניד, 09/06/09 02:37

  • 23.

    חבל שרק מכה אחת...

    אזרח מספר 0, 09/06/09 02:36

    לא ברור למה פינס חושב שזה מכה לביהמ''ש,
    ולא הבעת סלידה של העם מהתנהלות ביהמ''ש
    צא וראה את
    עינויי הדין,
    עוותי הדין, הורסי משפחות,
    את משוא הפנים המקומם,
    את אטימות ורדידות השופטים/ות
    ועל הרשעות והיתר טרם הרחבנו..
    לא מכה לביהמ''ש יש כאן אלא סיכוי מה
    לתיקונו, כי את הלא ראויים לא ניתן לסלק..
    אם פינס מגדיר זאת כמכה,
    כי צריכים להכות שוב ועוד,
    עד שהעם יקבל שופטים מצניעי לכת,
    הגונים וישרים,
    כי הגיעו מרובם שם מים עד נפש .

  • 22.

    בית המשפט

    מאור, 09/06/09 02:32

    פינס עדיין לא הפנים שהפסיד בבחירות.אולי שיעזוב את המדינה הזו ודי נמאס כבר לשמוע את הפלספן הזה שמלקק לערבים

  • 21.

    לפינס, ליפי הנפש ולשאר השמאלנים יש בעיה עם הקונספט של שלטון הרוב. (ל''ת)

    עוזי, 09/06/09 02:32

  • 20.

    מפלגת העבודה פשטה את הרגל

    ש, 09/06/09 02:30

    מה מבדיל בינה לבין הליכוד? במה מתבטאת זה שהיא מפלגת שמאל? לא ברור לי מי יצביע למפלגה הזאת בבחירות הבאות.

  • 19.

    הוועדה לבחירת שופטים – מכה לביהמ''ש שהיה רגיל לשיטת חבר מביא חבר...

    אוי ווי יהודים, השמאל בלחץ, 09/06/09 02:26

    השמאל שנמחק בבחירות האחרונות, מאבד את המאחז האחרון שהיה תחת כיבוש שמאלני מאז ימי אהרון ברק...
    השלב הבא, איזון בתקשורת...
    ביבי-הפעם שיחקת אותה!!!

  • 18.

    הנה הם יוצאים, שם מהחורים, ומתחילים להשמיץ...

    החונטה ותומכיה בלחץ, לחץ אטומי..., 09/06/09 02:21

    ''מסורת בת עשרות שנים נשברה בכנסת באופן ציני ומכוער. '' ושיהיה במזל טוב...
    לאחר כל כך הרבה שנים של שילון החונטה השמאלנית בבג''צ, סוף סוף הגיע השינוי!
    Yes, We Can

  • 17.

    הבה נצא במחול,,הבה נצא במחולות,,השמאל רותח והימין שמח,,ביבי חזק ואמץ (ל''ת)

    בצלאל-החסיד של ר בנימין נתניהו, 09/06/09 02:20

  • 16.

    כדאי שתבינו כשהשמאל כועס זה סימן שביבי והימין ניצחו, ב''ה יום יום (ל''ת)

    בצלאל, 09/06/09 02:13

  • 15.

    אנו גאים ''בשומרי החוק'' השמאלנים כמו פינס,יחימוביץ,פרץ וכו'' וכו'' וכו'' (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 09/06/09 02:11

  • 14.

    תענוג לראות את היללות של השמאלנים

    אלכס מהכרמל, 09/06/09 02:09

    כשמן בעצמותיי. עבודה יפה של מר נתניהו בהחזרת אמונו של העם במערכת המשפט. הגיע הזמן להחזיר את השמאל לפרופורציות שלו.

  • 13.

    יה פינס עשיתם את זה 50 שנה והימין אכל אותה בשקט, ועכשיו תורכם (ל''ת)

    בצלאל, 09/06/09 02:08

  • 12.

    מכה לשלטון החוק ? או סליחה רק השמאל שומר על החוק,,הימין לא, בולשיט! (ל''ת)

    בצלאל, 09/06/09 02:07

  • 11.

    This the left for you They try to rule from the bench

    Avi Shriki , 09/06/09 02:05

    and in any democracy that wrong. there was a vote you lost respect it and shut up. You can look to Europe and see how the right won.The left only brought miseries to nations. They think they are the best and everyone should follow their way. Hello do you know what democracy is? there was a vote you lost try next time 

    • and do you think you vote the right man i"m not shure

      הרגש הנכון , 09/06/09 03:03

      the number of votes does"nt make you rhght
      and i don"t care if is right or left is the proper man that counts-and from now on leave the bench alone/

  • 10.

    בראון היה מועמד לא ראוי, הליכוד הציל את ''קדימה'' מטיפשותם. (ל''ת)

    האזרח גימל, 09/06/09 02:00

  • 9.

    שכחנו את פרידמן ומלחמתו בבית המשפט העליון ? (ל''ת)

    קדימה........., 09/06/09 01:58

  • 8.

    המוני העם הנבערים לא קולטים את תעלולי נתניהו האנטי דמוקרט (ל''ת)

    סבלנות . הכל יחשף, 09/06/09 01:53

  • 7.

    ומי ישמור על החוק - נציג מקדימה?? בראון-הצבעה כפולה וכו'??

    די לשחיתות בשלטון, 09/06/09 01:53

    האם טחו עיני החכים מראות שיש גבול
    שהעם מואס בשחיתות הזו שהם מתייחסים אליה בעצימת עיניים-התעלמות-נימוס- והטפות בלתי מובנות לאחרים.

  • 6.

    שלי יחימוביץ הגיע הזמן לעזוב את מפלגת העבודה

    אופיר, 09/06/09 01:48

    ולהקים מפלגת שמאל אמיתית

    • נכון. כדאי שנראה פעם כמה בדיוק תומכים בשמאל הקיצוני. (ל''ת)

      מר קו, 09/06/09 08:13

  • 5.

    למה כשח"כ מהימין נבחר זהו יום שחור לבית המשפט ולדמוקרטיה? (ל''ת)

    גזר באוזן , 09/06/09 01:45

    • כי פינס ויחימוביץ' סתם יללנים. (ל''ת)

      גיא, 09/06/09 02:01

    • את המילים האלו בדיוק אמר מיקי איתן בערוץ הכנסת בשבוע שעבר

      יעקב, 09/06/09 02:16

      ואני מסכים איתו לכל מילה!
      שמאלנים, נמאסתם!!!
      תנו להוביל רפורמה במערכת המשפט ותפסיקו לפחד...

    • בגלל שיש לך גזר באוזן. (ל''ת)

      הרגש הנכון , 09/06/09 03:05

      • על אפם ועל חמתם !!! החלפנו אותם בצבא ונחליף אותם בכל מקום אפשרי !!!!!! (ל''ת)

        לא נשכח ולא נסלח להם לעולם על הגירוש !!!!!!!!!!!!!, 09/06/09 15:29

  • 4.

    השתלטות! העם משתלט על הדמוקרטיה! (ל''ת)

    הצילו, 09/06/09 01:42

  • 3.

    צודק-אין להרשות לאנשי ימין להתערב בשלטון-רק אנשי שמאל יודעים לבחור שופ (ל''ת)

    זורו, 09/06/09 01:40

  • 2.

    השמאל חושבת שרק הם הדמוקרטיה לא בחירות

    ימיני, 09/06/09 01:39

    אם השמאל מנצחת בבחירות זה ניצחון לדמקרטיה, ואם השמאל מפסידה בבחירות זה מכה לדמוקרטיה

    • על אפם ועל חמתם !!! החלפנו אותם בצבא ונחליף אותם בכל מקום אפשרי !!!!!! (ל''ת)

      לא נשכח ולא נסלח להם לעולם על הגירוש !!!!!!!!!!!!!, 09/06/09 15:27

  • 1.

    Bibi can do it

    Esti, 09/06/09 01:35

    Bibib did nothing wrong. He has all the right to vote for both men