• 87.

    מונע משנאה

    אורית, 09/06/09 18:52

    חיזבללה לא רוצה להתפרק מנשקו כי סיבת קיומו היא השנאה וזה נותן לו משמעות.כל התפתחות הטבע והאדם, כל ההיסטוריה של היקום, כדור הארץ, החיים, האנושות, מתרחשים כתוצאה מהתפתחות הרצון. הרצון ליהנות, להתמלא, מהווה את כוח הקיום, את החיים.

    עד לימינו, הרצון הזה התפתח מדומם לצומח לחי ולמדבר. אבל היום הוא השיג וקיבל את הצורה הסופית שלו. אין לאן להתפתח הלאה. עכשיו ההתפתחות חייבת לשנות את הצורה שלה, כלומר את השימוש שלה, מקבלה - להשפעה, מצורת נברא - לצורת בורא

  • 86.

    פילוסופיה הפוכה - השפעה לזולת

    גלית, 08/06/09 23:13

    מה יכול לשכנע אנשים לחיות על פי חוקים אלטרואיסטיים?

    תשובתי: כל התפתחות הטבע והאדם, כל ההיסטוריה של היקום, כדור הארץ, החיים, האנושות, מתרחשים כתוצאה מהתפתחות הרצון. הרצון ליהנות, להתמלא, מהווה את כוח הקיום, את החיים.

    עד לימינו, הרצון הזה התפתח מדומם לצומח לחי ולמדבר. אבל היום הוא השיג וקיבל את הצורה הסופית שלו. אין לאן להתפתח הלאה. עכשיו ההתפתחות חייבת לשנות את הצורה שלה, כלומר את השימוש שלה, מקבלה - להשפעה, מצורת נברא - לצורת בורא.

    הייסורים שאנחנו חווים היום, בסוף ההתפתחות האגואיסטית שלנו, מתגלים בצורות מגוונות. אבל כולן נובעות מחוסר קשר וחיבור נכון בינינו. אבל המכות הקשות והרציניות, שיביאו אותנו למהפך הרוחני, עוד לפנינו.

    אנחנו חייבים להבין, שהמצווה ''לכו ותתפרנסו זה מזה'', מתבצעת היום לא ברמה האגואיסטית, אלא ברמה הרוחנית, בהליכה זה כלפי זה, בקיום המצווה ''ואהבת לרעך כמוך'' - אחרת אף אחד לא מרוויח, לא בגשמיות ולא ברוחניות. לכן המכות עוזרות לנו לגלות שהכול תלוי בקשרים בינינו.

    • מעניין. אני מקווה שזאת השקפה אוניברסלית ולא עוד פן של הגזענות היהודית (ל''ת)

      אורן, 09/06/09 04:43

    • הרב לייטמן, אה? איש ענק (ל''ת)

      פנדה , 09/06/09 11:43

    • עוד בבל"ת רוחני יעני - די עם הקשקושים. (ל''ת)

      חן אדון , 09/06/09 13:17

  • 85.

    לאן אנחנו מתקדמים??? " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " - ב ג ו ג ל ! ! ! (ל''ת)

    אסף026 , 08/06/09 23:08

  • 84.

    אם נתאחד כולנו

    אליעזר, 08/06/09 20:23

    אף אויב לא יוכל לנו.
    ככה אני מאמין, ובטוח שצודק
    כי ההסטוריה הראתה לנו את זה יפה מאוד

  • 83.

    בישראל יש כוסיות ,,,אבל מחזיקות מעצמן !!!!ואין על מה ((: (ל''ת)

    הברווזה המכוערת, 08/06/09 19:00

  • 82.

    מישהו יודע תטלפון של הזאת עם הסגול? (ל''ת)

    ררררררררררררר, 08/06/09 18:50

  • 81.

    אשכרה לא נורמלים פה ,עם כאלה בחורות צריך מיד (ל''ת)

    לעשות מיד שלום ואהבה !, 08/06/09 18:45

  • 80.

    צביקה יחזקלי הביתה,אין לך שום מושג על הערבים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 08/06/09 18:36

  • 79.

    לבנון= צרפת מזרח התיכון (ל''ת)

    amanee83 , 08/06/09 18:23

  • 78.

    לבנון = צרפת המזרח התיכון !!!! (ל''ת)

    amanee83 , 08/06/09 18:22

  • 77.

    זו ההוכחה לנצחון צהל בלבנון!!!!!! צהל ניצח בלבנון!!! (ל''ת)

    רון, 08/06/09 18:18

  • 76.

    מגיב 38 ומגיב 40 צודקים. מגיב 39 ומגיב 41 טועים. (ל''ת)

    אלי, 08/06/09 18:15

  • 75.

    לא פלא שהגוש הערבי ניצח. התומכות שלהם שוות הרבה יותר!! (ל''ת)

    עניין בדוק., 08/06/09 18:10

  • 74.

    שיביאו אותן לארץ כדי לדגמן ולהשתתף ב''האח הגדול'' (ל''ת)

    מוני, 08/06/09 18:05

  • 73.

    זה לא יעזור יותר

    ליאת, 08/06/09 18:04

    כל עוד לא נשנה בסיסית את היחס שלנו
    האחד אל השני - כולנו נמשיך לסבול

    ולהאשים בכך מישהו אחר, זה בעצם
    להתבונן במראה ולראות שגם אנו
    אחראים לזה

  • 72.

    תומכות חרירי כוסיות פי מאה

    צבי, 08/06/09 18:00

    חוץ מזה חיזבאללה שילם לבחורות בתמונה או איים לרצוח את אבא שלהם כדי שיניפו את דגליו,ביום שיהיה משטר חיזבאללה בלבנון לבחורות לא יראו את הכתפיים

    • צודק 100% (ל''ת)

      אם מתכסות בדגל זה בסדר., 08/06/09 18:11

  • 71.

    מעניין כמה זמן ייקח לחיזבאללה להתעלל בנשים בתמונה

    רועי, 08/06/09 17:57

    מעניין כמה זמן ייקח לחיזבאללה לשים את הנשים בתמונה תחת סורג ובריח, לאסור עליהן לנהוג, לשים אותן ברעלה ולשלוט עליהן.

    קצת מפחיד, שתמיכה בחיזבאללה נראית בעיניהן ''מגניבה'' כמו גלישה ביוטיוב. כך לפחות הרושם מהתמונה

    • אבל רועי, מה הקשר ליו טיוב? (זה פשוט לא קשור..) (ל''ת)

      אחד שמבין, 08/06/09 18:12

    • מלא לבנוניות חתיכות תומכי חזבאללא , אין קשר לדבריך (ל''ת)

      amanee83 , 08/06/09 18:24

  • 70.

    פילוסופיה הפוכה-השפעה לזולת

    יעל, 08/06/09 17:57

    התפתחות הטבע והאדם מתרחשים כתוצאה מהתפתחות הרצון ליהנות

    מהווה את כח הקיום ,החיים.

    עד ימינו זו היתה התפתחותנו וכיום ההתפתחות הגיע לסיומה

    אין לאן להתפתח הלאה עכשיו חייבים להשתנות מצורת נברא לצורת בורא

    הייסורים שאנו חווים היום הם ע''מ שנגיע לרוחניות

    בהליכה זה כלפי זה בקיום המצווה ''ואהת לרעך כמוך''

  • 69.

    הלבנוניות האלה חייבות לפרק אותי מנשקי

    חגי, 08/06/09 17:55

    ויפה שעה אחת קודם

    • חה חה חה חה חה! (ל''ת)

      Mother Superior , 08/06/09 20:52

  • 68.

    הייתי תוקע בקוזינות האלה את הקטיושה שלי (ל''ת)

    סמי, 08/06/09 17:54

  • 67.

    לבנוניות-הכי יפות בעולם הערבי (ל''ת)

    כארז בלבנון ישגה, 08/06/09 17:51

  • 66.

    WOW הלבנוניות צ'וצות לגמרי מתי יהיה שלום ?? (ל''ת)

    pony, 08/06/09 17:48

  • 65.

    אנחנו פרו-כוסיות לבנוניות! (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 08/06/09 17:46

  • 64.

    להבין למעלה מהכיף

    יונית, 08/06/09 17:44

    אנחנו חייבים להבין, שהמצווה ''לכו ותתפרנסו זה מזה'', מתייחסת לרמה הרוחנית שבנו בהליכה אחד לקראת השני ברמה הרוחנית, ובקיום המצווה ''ואהבת לרעך כמוך'' - אחרת אף אחד לא מרוויח, לא בגשמיות ולא ברוחניות. לכן ננצל את הבשורה הטובה להדק את הקשרים בינינו אחרת זה יהיה בעוכרינו.

  • 63.

    ואו איזה כוסיות הלבנוניות... חייבים שלום איתם עכשיו !

    נסראללה לך לישון על האף, 08/06/09 17:32

    איזה שוות הלבנוניות,חבל''ז

    • עכשיו אתה מבין לאן שרון מיהר ולמה ברק קלקל (ל''ת)

      עמרי, 08/06/09 17:48

  • 62.

    חיבאללה הפסיד בלבנון וקדימה בישראל, אכן כל האוייבים מפסידים. איזה כיף!

    האיחוד הלאומי , 08/06/09 17:02

    כן, גם חיזבאללה רוצים לחלק את ירושלים ולהרוס התנחלויות!!!!

    • אם קדימה וחיזבאללה בשבילך הם אותו דבר אתה חולה בראש

      ציונה, 08/06/09 17:19

      הגם שלא הצבעתי מעולם איחוד לאומי ואינני תומכת בהתנחלויות אתה לא אוייב שלי. אנחנו אחים ואזרחי אותה מדינה שצריכים למצוא את הדרך יחד למרות מחלוקות.

    • שקר: חיזבללה לא רוצים לחלק את ירושלים

      האיחוד הלאומי = חיזבללה = חמאס, 08/06/09 17:52

      חיזבללה לא רוצים לחלק את ירושלים - גם אתם
      חיזבללה וחמאס מתנגדים לשתי מדינות - גם אתם
      חיזבללה וחמאס נגד גדר ההפרדה - גם אתם
      חיזבללה וחמאס התנגדו להתנתקות - גם אתם
      חיזבללה ןחמאס כאילו דתיים - גם אתם
      הצבע של העבודה הזרה שלהם - צהוב
      הצבע של העבודה הזרה שלכם - כתום
      מסקנה: האיחוד הלאומי = חיזבללה = חמאס
      מ.ש.ל.

      • יצאת חומוס - הצבע של החמאס הוא ירוק

        פנדה , 09/06/09 11:51

        ודווקא ליברמן לא מתנגד לשתי מדינות ולא מתנגד לגדר ההפרדה.

    • האיחוד הלאומי זבל של מפלגה (ל''ת)

      רם, 08/06/09 17:59

    • תגובה למספר 61 ..מספר חזק האאאא..

      bahary5 , 08/06/09 18:06

      התבייש לך..יהודי שישווה את חיזבאללה למפלגה יהודית למפלגת קדימה...עד היכן תגיעו..עם השנאה העצמית שלכם???בושו והיכלמו אתם מפיצים ארס והרס.. בלשונכם הדוקרנית..הבינו שזו הרעלה עצמית..כך אתם מחנכים את הנוער שלכם????????עד להיכן תגיעו!!!!!!!!!!!!!!!!!
      אתם לא תורמים לשולמה ולשלמותה של האומה...צאו ולימדו היסטוריה ,ואולי תחכימו ,ולא תיכנסו להיסטריה מלאכותית..ולצערי גם מטופשת

  • 61.

    ''שלמפלגות האופוזיציה תהיה זכות וטו''and carpets flys (ל''ת)

    mazal Tov lebanon - finally got brains, 08/06/09 17:01

  • 60.

    איזה שוות הלבנוניות! (ל''ת)

    רועי, 08/06/09 16:58

  • 59.

    וואו הערביות הנוצריות כוסיות הורסות בעוד שהחיזבאלוניות חסרות שיק... (ל''ת)

    אנה, 08/06/09 16:57

  • 58.

    האויב של לבנון הם חיזבאללה.ישראל מעונינת ביחסי שכנות מכובדם וטובים (ל''ת)

    לישראל אין שאיפות בלבנון מלבד שלום נורמטיבי, 08/06/09 16:48

  • 57.

    האויב של לבנון הם חיזבאללה.ישראל מעונינת ביחסי שכנות מכובדם וטובים (ל''ת)

    לישראל אין שאיפות בלבנון מלבד שלום נורמטיבי, 08/06/09 16:48

  • 56.

    מה קרה לכם ? השתגעתם ?

    אייל, 08/06/09 16:45

    זה נושא רציני בחדשות ואתם מדברים על כוסיות ?
    אם זה הכיוון אז חבל ששמו את התמונות האלה כי הייתי באמצע תחרות מי יכול להחזיק מעמד הכי הרבה זמן בלי.....

  • 55.

    אין ספק שהגוש הפרו מערבי ניצח - הם יותר כוסיות

    חריר לי, 08/06/09 16:45

    מהחיזבאללאיות...

    • תאמין או לא

      ערבי שמבין, 08/06/09 17:17

      כל כוס במחנה זה או השני אלען מן אלתאני
      אבל אל תדאג אין לך סיכוי זה רק לחברי מועדון (ערבים בלבד)

      • כמו שהן נראות, לפחות ההורים שלהן התרועעו בשדות זרים...

        פנדה , 08/06/09 17:50

        לא שיש בזה משהו רע כמובן :)

        • לא הבנתי למה אתה רומז

          ערבי שמבין, 08/06/09 17:59

          אבל בטח לא בשדה שלך כי לא היה לך שדב מעולם כי לא היית פה .

          • מאיפה אתה יודע איפה הוא היה ואיזה שדה שלו או לא? אתה ערבי מתנשא. (ל''ת)

            אדם שחושב., 08/06/09 18:16

            • אין קושי לדעת

              סייד נסיך שייח' , 08/06/09 21:34

              זה טוב לחשוב,השאלה אם אתה חושב נכון או לא.
              הרי כולם חושבים.אבל לא כולם חושבים באותה צורה.
              והוא לא היה פה ולא אתה

          • לא טענתי שהייתי בלבנון אי פעם...

            פנדה , 09/06/09 11:54

            הארזים המצוינים שלהם שימשו לבניית בית המקדש הראשון, אבל לא הייתה שם נחלה ישראלית.

            הלבנונים ת'בעים - אין להם שום סכסוך עם ישראל, היו יכולים להפיק המון מהשלום איתנו, אין לנו שנאה מיוחדת אל העם הלבנוני כפי שאתה יכול לראות בתגובות, שהרי רובו ליברלי יחסית. רק בגלל שסוריה נוגשת בהם הם מסרבים לעשות אתנו שלום, כאילו שסוריה תשמור להם על האינטרסים... בינתיים היא חיסלה להם ראש ממשלה, ראש מודיעין ומי יודע מה עוד.

            • כן אין להם שום סכסוך

              סייד נסיך שייח' , 09/06/09 14:20

              אני אוהב את התכונה לתאר את המציאות באופן הפוך,בה אתה ניחן.
              אין סכסוך ,רק כבשתם אותם 20 שנה,הרגתם להם את הילדים,ובמקרה שהם שכחו אתם הזכרתם להם ב 2006.
              אני לא רוצה לעדת מה זה סכסוך אצלך

      • אבל אם אתה מדבר בערבית אנחנו לא מבינים. ואגבף זה לא רק לחברי מועדון P; (ל''ת)

        אחד שמבין, 08/06/09 18:15

        • אל תעבוד על עצמך

          סייד נסיך שייח' , 08/06/09 21:35

          זה כן,זה כן.
          בהבדל ממכם,כול בא ברוך הבא.
          זה כואב אבל צר לי.

  • 54.

    בגוש הפרו מערבי יש יותר כוסיות (ל''ת)

    חייב לציין, 08/06/09 16:40

  • 53.

    בדוק ! החזרת מהאושפיזין של הסוכה ב''שער מנשה'' וכבר שכחת את הכדורים? (ל''ת)

    ד''ר ז'יווגו, 08/06/09 16:31

  • 52.

    אובמה תפרק את חיזבאללה מהנשק -תעשה משהו מעיל באזור (ל''ת)

    חיזבאללה =איראן, 08/06/09 16:26

    • רבק חייב לעשות שלום עם לבנון יש שם כוסיות מה נסגר!

      אריק, 08/06/09 17:02

      שמשהו כבר יעלים את נסראללה שנוכל לנסוע לביירות לאיזה מסיבה טובה מה קרה קצת פינוק.

  • 51.

    אובמה תפרק את חיזבאללה מהנשק -תעשה משהו מעיל באזור (ל''ת)

    חיזבאללה =איראן, 08/06/09 16:26

  • 50.

    מי היה שר החוץ האדיוט שחתם על הסכם 1701. (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 08/06/09 16:24

    • ליבני?אז חייב לאתרג אותה (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 08/06/09 16:25

  • 49.

    הכוסיות בתמונה הן בחורות נוצריות! (ל''ת)

    ערבי נוצרי, 08/06/09 16:23

    • צודק, המוסלמיות מכוערות!!! (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 08/06/09 17:04

    • לא נכון מוסלימות סואניות!!! (ל''ת)

      לא נכון, 08/06/09 17:40

      • איחוד לאומי זה אשפה טריה (ל''ת)

        איגור, 08/06/09 18:00

      • דוגרי לא ממש מעניין אותי מה הן הייתי הולך על זה. (ל''ת)

        johnny walker, 08/06/09 18:17

    • כמי שירת בלבנון תקופה ארוכה: הנוצריות שוות פי אלף מהמוסלמיות.

      panacea , 08/06/09 18:54

      והן גם מחונכות וגברות אמיתיות.

  • 48.

    ל43 - אתה צודק. הלבנוניות חתיכות !!!!!! (ל''ת)

    יאיר, 08/06/09 16:19

  • 47.

    ביירות וצידון, 83-84

    שי, 08/06/09 16:19

    איזה חתיכות, איזה יופי...יאללה, להכנס שוב !!!

  • 46.

    אח, איזה יפהפיות הפרו-מערביות. ככה זה כשהאיסלם לא נוגע במשהו. (ל''ת)

    אחמד, 08/06/09 16:18

  • 45.

    מה זה, כמה כוסיות בלבנון, לייבא אותן מיד ארצה! (ל''ת)

    Mother Superior , 08/06/09 16:18

    • With you !

      Kafiba, 08/06/09 16:25

      I am with you in this idea - war for chics!!!

      NOW ! ! ! !

  • 44.

    איזה בחורות יש להם שם.יאללה,שיהיה כבר שלום!

    יוסי, 08/06/09 16:17

    לא שיערתי...:-)

  • 43.

    הקנאים החולי-נפש האלה גרועים מהמתנחלים - רוצים להפוך את כולנו למצדה

    מרטין שלאף לשירותכם , 08/06/09 16:13

    למה אתם שותקים ולא מגיבים - יש כאן סף חדש בהסלמה של האלימות - אם גרעין יהודי אולטרה-קיצוני כמו אלו יתחיל להתהוות - זה יהיה בלאגן של ממש - זה מה שחסר לנו עכשיו ... התאבדות קולקטיבית כמו במצדה!

    • כמה הם בכלל - איזה 10 אנשים מקסימום - כמה השמאל הקיצוני פי מיליון

      בדוק , 08/06/09 16:56

      מי יותר מסוכן למדינה לא אתם. מחריבייך ומהרסייך.

    • סתם כמה עברייני מקלדת, לא להתרגש (ל''ת)

      פנדה , 08/06/09 17:51

    • נפלת בפח-אלו פרובוקטורים המחליפים תדיר דמויות-כמו בתאטרון

      panacea , 08/06/09 18:56

      הם ממש לא משקפים שום דעה, סתם מעונינים לייצר פרובוקציות.

      • אני הבנתי באחת השיחות כאן במי מדובר .. זה שוחט וחבורת הקיצונים שלו ...

        מרטין שלאף לשירותכם , 08/06/09 19:42

        בנאדם קיצוני ומסוכן שלא פעם הושם במעצר ונחקר על קשירת קשרים להקמת ארגונים צבאיים ...

        הם התפתחו עכשיו ... התחילו עם תעמולה באינטרנט ... חייבים להילחם בהם בכל הכוח שלא יפו וירבו כאלו קנאים בשורותינו ...

        • אתה מלכלך עליו - אתה ערבי - איך כתבת להחזיר את 48

          בדוק , 09/06/09 06:50

          לא תיזכרה גם את 67 לקבל.

        • פחחח לא יודע מי יותר דפוק - הוא, או אתה שאוכל את הקשקושים שלו (ל''ת)

          פנדה , 09/06/09 11:56

  • 42.

    יופי --יש על מי 'לירכוב'' כשניהה פעם הבאה בלבנון

    בוריס, 08/06/09 16:13

    יופי

  • 41.

    עד שלא יפרקו את חיזבאללה מהנשק -לבנון לא תתקדם (ל''ת)

    העולם חייב לעזור ללבנון לפרק את חיזבאללה, 08/06/09 16:05

  • 40.

    עד שלא יפרקו את חיזבאללה מהנשק -לבנון לא תתקדם (ל''ת)

    העולם חייב לעזור ללבנון לפרק את חיזבאללה, 08/06/09 16:05

  • 39.

    עד שלא יפרקו את חיזבאללה מהנשק -לבנון לא תתקדם (ל''ת)

    העולם חייב לעזור ללבנון לפרק את חיזבאללה, 08/06/09 16:05

  • 38.

    עד שלא יפרקו את חיזבאללה מהנשק -לבנון לא תתקדם (ל''ת)

    העולם חייב לעזור ללבנון לפרק את חיזבאללה, 08/06/09 16:05

  • 37.

    איזה כוסיות יש לחיזבאללה. מעניין מה נאסראללה עושה איתן בבונקר? (ל''ת)

    RFR, 08/06/09 16:02

  • 36.

    חייב לציין..שהן כוסיות הבחורות

    חולב עזים, 08/06/09 16:01

    מותר להזיל ריר?

    • מותר אבל בבקשה לא ליד החלב. (ל''ת)

      מכור לגבינות עזים, 08/06/09 16:52

  • 35.

    ציפורה - באחריותך לדרוש מחוסיין והילרי שילחצו על לבנון

    מיקי, 08/06/09 16:00

    לבצע את החלטה 1701 שהיתה ביוזמתך, כלומר: פירוק חיזבאללה מנשקו!
    וזה במקום לייעץ להם איך להכשיל את ביבי.

  • 34.

    איזה כוסיות יש להם.הלוואי עלינו (ל''ת)

    לא להאמין!!, 08/06/09 15:46

  • 33.

    איזה כוסיות יאלה מסיבת טרנס על הגבול (ל''ת)

    יודע, 08/06/09 15:45

    • מסיבה

      במבה, 08/06/09 16:34

      יאללה DJ TIESTO ןחברים - קדימה לגבול לבנון יש מסיבת טראנס יום שישי יש שתיה אוכל

  • 32.

    חיזבאללה=צריכים לקבל את כל המכות האפשריות כדי להבין שאין להם זכות קיום (ל''ת)

    נ.כהן הלבנונים אשמים=נתנו להם דריסת רגל=קשה להפטר, 08/06/09 15:44

  • 31.

    הבחירות הם קישקוש,חיזבאלה שולט בלבנון עם או בלי בחירות (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 08/06/09 15:40

    • האמת היא שיותר משחזבאללה שולט בלבנון

      רונן מההסתדרות, 08/06/09 16:20

      הוא שולט בנו. אנשאללה תקום שם ממשלה נאורה שתליח לפרק את החזבאללה מנשקו. פה אצלנו אין צ'אנס שתקום ממשלה נאורה כל זמן ששאבי מהעירייה ושאבי מחברת החשמל ושאבי מהנמל ושאבי ושאבי ושאבי מצביעים לביבי וליברמן. פה אין מי שיפרק את הקיצוניים מנשקם.

  • 30.

    למה קוראים לנו ציוני ולא

    מה זה, 08/06/09 15:38

    ישראלי

  • 29.

    תפסיקו לכתוב באנגלית גם ככה קשה לי לקרא עברית בלי ניקוד (ל''ת)

    פינוקיו, 08/06/09 15:34

  • 28.

    שלום בדחיפות עליונה

    חרמנון, 08/06/09 15:27

    אם יש בלבנון חתיכות כמו בצילום של הכתבה אז צריכים שלום במהירות ונוכל לבקר בבירות ולבדוק את הסחורה הלבנונית

  • 27.

    פשש.. יש יפות בלבנון - כל הכבוד ללבנונים שבבחירה

    ציוני , 08/06/09 15:24

    בין צרפת של המזרח התיכון למדינת עולם שלישי עלובה הם בחרו באפשרות הראשונה.

    פעם ראשונה שלערבי מוצעת הדרך המתונה והדרך הקיצונית והוא בוחר במתונה.

  • 26.

    עכשיו ברור למה הם מוכנים לעלות לשמים ל-72 בתולות (ל''ת)

    shawn michaels, 08/06/09 15:23

    • אהבל ! אילו ''בתולות'' של מכשיר קשר נוצרי (ל''ת)

      מקש''רררררררררררררררר, 08/06/09 16:17

  • 25.

    עכשיו ברור למה הם מוכנים לעלות לשמים ל-72 בתולות (ל''ת)

    shawn michaels, 08/06/09 15:22

  • 24.

    יש כוסיות בבירות - אפשר לעשות איתם שלום :) (ל''ת)

    פנדה , 08/06/09 15:21

  • 23.

    הכנסו

    יש לנתץ את החלאות האיראנינאצים האלה לרסיסים, 08/06/09 15:20

    וכעת ארה''ב חייבת לפעול ''בנחרצות ולדרוש'' ממשלת לבנון לחסל ולגרש מעל אדמתה את המפלגה הטירוריסטית האיראנינאצית ורק אז אם היא תעשה זאת ארה''ב תמלא אחר התחייבותה לספק להם את שהבטיחה לפני הבחירות ולא לבוא ''בדרישות רק לישראל'' לתת במתנה את אדמות אבותינו אשר ''המתנחלים הערבים כבשו'' בארץ ישראל היהודית ובכך ארה''ב תוכיח לישראל שהיא אובייקטיבית קצת נא לא לצנזר

  • 22.

    חלק מהנוצרים בלבנון הם צאצאים של הצלבנים ששלטו בלבנון

    אייל, 08/06/09 15:16

    בגלל זה הכוסיות...

    • למה ללכת רחוק

      רו, 08/06/09 22:44

      גם הצרפתים והבריטים זיינו את סבתא שלהם לאחר מלחמת העולם הראשונה

  • 21.

    בעברית ניתן לומר ''הגוש הפרו מערבי'' ולא ''הפרו המערבי'', למה מעסיקים

    עילגים בעתונים? למה לא משפרים בגרויות?, 08/06/09 15:15

    בעברית ניתן לומר ''הגוש הפרו מערבי'' ולא ''הפרו המערבי'',טעות שחזרה על עצמה יותר מפעם אחת באותה כתבה. המלה פרו מתארת את המלה מערבי, ולא צריך להפרידן בה' הידיעה המיותר!
    למה מעסיקים עילגים בעתונים?
    למה לא משפרים בגרויות?

    • כי העיתון בפשיטת רגל אם לא ידעת - מעסיקים גם כתבי נוער בתור כתבים... (ל''ת)

      פנדה , 08/06/09 17:54

  • 20.

    איזה תמונות... אפשר לחשוב מצעד הגאווה.. (ל''ת)

    זו לא לבנון.........., 08/06/09 15:13

  • 19.

    מה זה כל הכוסיות האלה (ל''ת)

    ???, 08/06/09 15:13

  • 18.

    איזה תמונות... אפשר לחשוב מצעד הגאווה.. (ל''ת)

    זו לא לבנון.........., 08/06/09 15:13

  • 17.

    איזה כוסיות, יאללה שלום (ל''ת)

    השהיד, 08/06/09 15:11

  • 16.

    ממש דמוקרטיה

    שמוליק, 08/06/09 15:11

    אם היו מנצחים היו אומרים העם החליט וזו דמוקרטיה. כאשר הפסידו דורשים שלא יפרקו אותם מנשקם, וטו בפרלמנט ועוד כהנה וכהנה.

  • 15.

    התומכות של החיזבאללה בטח לא יודעות שהן יצטרכו להתפטר מהגופיות הללו....

    חחחחחחחחח, 08/06/09 15:08

    ולשים גלביה שתכסה את כול כולן כולל הפרצוף אם החיזבאללה ינצח. על זה הן לא חושבות ?

    • היפות שבתמונה שלמטה מתנגדות הן נגד החיזבאלה. (ל''ת)

      עודד, 08/06/09 15:58

  • 14.

    10 צודק !! ונכון איזה בחורות יפות (: (ל''ת)

    הברווזה המכוערת, 08/06/09 15:05

  • 13.

    10 צודק !! ונכון איזה בחורות יפות (: (ל''ת)

    הברווזה המכוערת, 08/06/09 15:04

  • 12.

    איזה בחורות... נראה לי שאני תומך חיזבאללה:) (ל''ת)

    צהוב עולה!!, 08/06/09 15:04

    • היפות שבתמונה שלמטה מתנגדות לחיזבאלה. (ל''ת)

      עודד, 08/06/09 15:55

      • גם המתולתלת למעלה כוסית (ל''ת)

        Mother Superior , 08/06/09 16:16

  • 11.

    Here in Jordan we believe that the resistence to the Zayounis is just

    Tareq al-Imran , 08/06/09 15:01

    and strong ... and chances for you to silence the resistence are very low ... since you have started with all your settlement activities .. stealing the land from thier rightful owners ... the resistence to the Zayounis grow stronger on all fronts - the Gaza strip, the West Bank, South Lebannon ... everywhere ...

    why don't people in israel have enough brains to stop with this demonic capmaign and laqy down all those settlements - they are perceived by the whole world to be the no.1 obstacle for peace in the entire region ... this in turn also ignites global terrorism and many other nations - who have nothing to do with tis regional confilct - find themselves stranded into this issue as well ...

    so come one ... get sober and act correctly!

    ------------------------------------------
    THE RESPONDER IS A STUDENT OF THE FACULTY FOR HEBRAIC STUDIES IN THE UNIVERSITY OF AMMAN, JORDAN.
    ------------------------------------------

    • the only problem is fasicm in the arab nations. only that. (ל''ת)

      123, 08/06/09 15:09

    • You got it all worng

      Proud Jew, 08/06/09 15:16

      Dude,
      I respect you and your views. But you got it all wrong. We are sober enough to have our right to this tiny part of the land. You know what the problem is? You guys are being brainwashed by the media, schools, campuses. If you'd be open more to the West, you will understand that each nation (including Israel, Egypt, Jordan, etc.) has a right to settle, build and prosper. The thing is the Palestinians living in Gaza and The West Bank are far from being smart enough to understand that the money pushed by the West and (surprise!) Israel (and I'm talking about billions) is being stolen by the Hamas/Fatach or whatever/whoever puts its hand on it. And that makes them miserable and poor. We don't want any part of your property. All we want is to live in peace and make money = to make progress... The poor people living under the Hamas/Fatach rule hate their live and obviously hate us. We don't hate anyone. We're a happy nation. Yes, we drink sometimes (our religion allows us to have some fun, you see). but we're so damn sober. Grow up dude. .

    • If you study the hebrew history

      the opposite, 08/06/09 15:16

      You should know that sorrending to the propaganda that jewish settlements in Judea-Samaria are ilegal- this will enhace a global culture collapse

    • אם אתה מבין עברית, אשיב לך בעברית...

      ישראלי, 08/06/09 15:18

      משום שלא ההתנחתויות היא הבעיה, אלא סירובם של הערבים להכיר בישראל. לפני 1967 לא היו התנחלויות, אז מדוע לא קמה מדינה פלסטנית? בשנת 2000 הציעו לערפת להכריז על מדינה. מדוע לא עשה זאת? משום שאינכם רוצים אותנו כאן ואינכם מכירים בלגיטימיות של מדינת ישראל. כל עוד זה המצב, שום שלום אינו אפשרי, וההתנחלויות ימשיכו לקום. שום התנגדות לא תשבור את ישראל, כשם שהיתושים אינם יכולים להזיק לאריה. כאשר תבינו את זה, יהיה שלום.

    • last time i checked

      ymic83 , 08/06/09 15:18

      you guys tried something and we kicked your asses.
      you can attack if you really want to emberass yourselves again.

      • Do you remember the times of the Fidayoun ?? so sit quiet !!

        Tareq al-Imran , 08/06/09 15:44

        or do you rather prefer it will be revived?

        • when i was in the army we didnt have that problem

          ymic83 , 08/06/09 15:53

          lets just say that i hope that the "warriors" we took good care of werent your best.
          otherwise you are pretty pathetic.
          but i think you know that already.
          after all who wants to marry a walking clothes store.

    • בפקולטה ללימודים "עיברים" לא מלמדים עיברית?

      ציוני , 08/06/09 15:26

      ההתנחלויות הן מכשול לשלום? תקפתם אותנו עוד לפני שהייתה התנחלות אחת, ההתנחלויות הן לא המכשול לשלום - הערבים הם המכשול לשלום.

      • בדיוק ככה: הערבים הם הם המכשול לשלום. (ל''ת)

        ASCH , 08/06/09 15:41

      • Of course, anahnu lomdim Ivrit ava ein li ha-Keyboard

        Tareq al-Imran , 08/06/09 15:42

        Ani kotev achshaw me ha dormitry shel ha studentim ... kan ein

        Ve ha ratzon shelachem haya latkof otanu ba Urdun tamid ... ki atem lo hayatem maskim im ma she ha British natanu lanu adama me ha tzad ha mazrahi shel ha nahar

        • יפה -).. אבל לכתוב שטויות זה לא רציני.. לא משנה באיזה שפה..

          ציוני , 08/06/09 15:49

          אתה מעביר נושא כי אין לך מה לענות בקשר להתנחלויות.
          טענתך הייתה שההתנחלויות הן מחסום לשלום - בעוד שהסיכסוך היה קיים ולא הסכמתם לקבלתה של מדינת ישראל גם לפני שהייתה התנחלות אחת.

          אני לא יודע מה מלמדים אותך בפקולטה הזו באונבירסטת עמאן - אבל מלבד אצל פנטזיה בשנות ה30 וה20 בקרב כמה פלגים ימנים אף אחד לא רצה את הגדה המזרחית של הירדן ובטח שבטח שאף אחד לא נלחם עליה.
          לא רק שלא רצינו או נלחמנו על הגדה המזרחית של הירדן - אלא גם קיבלנו אם ב36 (ועידת פיל) ואם ב47 חלוקה בתוך הגדה המערבית של הירדן.
          כך שלדבריך אין שום ביסוס..
          ב48 הערבים תקפו - עם 5 צבאות ערב בעיקרן ירדן.. בגלל שלא קיבלו את ישראל בשום גבול כולל לא גבול 47 הקטן.

          מ48 אין ספור ההתקפות הצבאיות והתקפות הטרור, והאיומים בהשמדה על ישראל היו לא בגלל שום התנחלות אלא בגלל שלא קיבלתם את ישראל בשום גבול.

          ב67 כשאיימתם בהשמדה, ונאצר העיף את כוחות האו"ם וסגר את מיצרי טיראן זה לא היה בגלל שום התנחלות אלא רצון נטו להשמדת ישראל.

          ואפשר להמשיך עוד ועוד, ההתנחלויות הם רק בחלק המאוחר של הסיכסוך, והשלכה של מה שהיה לפניו - אי קבלת ישראל ע"י הערבים, בשום גבול שהוא.

        • טארק תקרא בבקשה את הספר מאז ומקדם של גואן פיטרס

          אני, 08/06/09 17:29

          אולי תבין טוב יותר את נקודת ההשקפה שלנו .
          בכל מקרה ללא לאומנות או איסלאם פונדמנטליסטי היינו מוכנים לותר על הרבה מאוד למעט זכותנו להתקיים כאן כי אין לנו מקום אחר וההיסטולריה הוכיחה זאת

      • to the student: see if you are really intrested in a dialog

        to the student, 08/06/09 17:19

        And when we were butchered in Europe the Arabs prevented us from coming back. not talking about Husainy that was partner to Hitler.

        In 1948 when the UN gave the Arabs the state that called Jordan today and big part of Israel - the Jews accepted. But the Arabs fought.

        With God's help the Jews won - fare and square. we have ALL THE RIGHTS in the world to live anywhere we captured.

        - Especially when the Arabs were the one that attacked.

        Every war the Arabs started. And the Jews only reacted. “Our face is for peace but the Arabs - for war”.
        You want to go back to 67 borders - thank you, we have been there - and you know what - the Arabs still attacked us, from inside and out - and what guarantee you have for us that it would be peaceful this time, Did the Arabs prove themselves to be peaceful people – here and in the world ???!!! and you say Islam is Peace – than go ahead – PROVE IT !!!!

      • אתה מי אתה מאיפה צצת?

        סייד נסיך שייח' , 08/06/09 21:48

        אין אנחנו מלבד אנחנו לא היה אני מלבד אני

    • Simple answer

      י, 08/06/09 15:42

      When Israel terminated the (justified) occupation of south Lebanon, and withdrawed to the international border, to the last intch, It was responded, unstead by being accepted as a good start and a model and sign for true peace procees, by extreme violence, haterd and provocation. This is not the kind of experience one wishes to repeat. You don't leave us many choice, do you?

    • כמו שלקח זמן לעולם להבין מי זה היטלר, העולם יבין בסוף

      מיקי, 08/06/09 16:17

      מה זה האיסלאם ומה מטרותיו.
      אשמח אם תסביר לי איך פיצוץ מגדלי התאומים הוא גם כן בגלל ההתנחלויות שלנו? ופיצוץ המועדון בבאלי? ושאר פעולות הטרור המוסלמיות הבהמיות בכל העולם? זו הדרך של מוסלמים להביע כעס, תסכול? לפוצץ אנשים שבכלל לא שייכים לסכסוך? זה מה שעשו מוסלמים בכל אירופה אחרי הקריקטורות על מוחמד. פוגרומים, נזקים ובין השאר גם נרצחה איזו נזירה מזדמנת.
      האיסלאם היא דת שמאז היווסדה מנסה בכוח להשליט על כל העולם את החוקים הנחשלים שלה ואת ערכי המוסר הבזויים שלה, כמו המנהג המקובל עליכם לרצוח נשים על ''כבוד משפחה'' או ההיתר להכות נשים.
      אגב, בתור סטודנט אתה אמור להיות משכיל. אז למה אתה מתעלם מהעובדה שהדת היהודית היתה הדת הראשונה שקבעה את ירושלים כעיר הקדושה ביותר היחידה ליהודים, וארץ ישראל היתה ארצם של היהודים, עד שכבשו אותנו וגרשו אותנו וטימאו את כל המקומות הקדושים שלנו. גם הנוצרים וגם המוסלמים.
      אז חזרנו לארץ אבותינו. ואילו ארץ אבותיכם, מוצא הדת שלכם הוא המדבר הסעודי. כל שאר המקומות בהם התפשט האיסלאם זה בגלל כיבושים אכזריים וכפייה דתית ברוטלית.

      • to the student

        to the student, 08/06/09 17:20

        And when we were butchered in Europe the Arabs prevented us from coming back. not talking about Husainy that was partner to Hitler.

        In 1948 when the UN gave the Arabs the state that called Jordan today and big part of Israel - the Jews accepted. But the Arabs fought.

        With God's help the Jews won - fare and square. we have ALL THE RIGHTS in the world to live anywhere we captured.

        - Especially when the Arabs were the one that attacked.

        Every war the Arabs started. And the Jews only reacted. “Our face is for peace but the Arabs - for war”.
        You want to go back to 67 borders - thank you, we have been there - and you know what - the Arabs still attacked us, from inside and out - and what guarantee you have for us that it would be peaceful this time, Did the Arabs prove themselves to be peaceful people – here and in the world ???!!! and you say Islam is Peace – than go ahead – PROVE IT !!!!

    • אגב פשיזם וגזענות: בירדן יש חוק שאוסר לתת אזרחות למי

      מיכל, 08/06/09 16:27

      שאיננו מוסלמי. זה נבדק על ידי העו''ד המפורסם אלן דרשוביץ.
      אם אנחנו נעיז לחוקק חוק כזה במדינת ישראל הערבים יצאו מדעתם ויתחילו לפוצץ את כל העולם בצרחות ''גזענות''.
      שורש הבעיה במזרח התיכון ובכל העולם היום היא הגזענות הערבית ואי הסובלנות שלהם ל''כופרים''.
      אולי תגיד לי כמה יהודים יש בירדן? במדינות ערב האחרות? כמה בתי כנסת? למה אתם מתעלקים על כל המדינות המערביות, בלי שום כוונה להשתלב בתרבות הותיקה שלהם, מתוך כוונה להשליט עליהם במשך הזמן את התרבות והדת המפגרת שלכם? את חוקי השאריעה הדיקטטורים שלכם?
      לא יהיה מנוס ממלחמת עולם 3, והעולם המערבי המפותח והנאור יעמיד אותכם על מקומכם הנחות במאה ה-21. או שתתקדמו או שתיעלמו, כמו הדינוזאורים עם הראש הגדול והשכל הקטן.

    • JUST A REMINDER

      ME, 08/06/09 16:32

      THE ARAB COUNTRIES ATTACTED US IN 67 AND NOT THE OTHER WAY AROUND /
      IT IS YOUR PROBLEM THAT SINCE 48 YOU CAN NOT ACCEPT OUR PRESENCE HERE/STOP THE AGRESSIVE ATITUDE AND YOU WILL FIND THAT WE ARE WILLING TO GO ALONG WAY IF WE ARE NOT FEARING EXTINTION

    • Isarel was our land that GOD gave us - we were exiled now we came back

      Hi, welcome to the Dialog, 08/06/09 17:16

      And when we were butchered in Europe the Arabs prevented us from coming back. not talking about Husainy that was partner to Hitler.

      In 1948 when the UN gave the Arabs the state that called Jordan today and big part of Israel - the Jews accepted. But the Arabs fought.

      With God's help the Jews won - fare and square. we have ALL THE RIGHTS in the world to live anywhere we captured.

      - Especially when the Arabs were the one that attacked.

      Every war the Arabs started. And the Jews only reacted. “Our face is for peace but the Arabs - for war”.
      You want to go back to 67 borders - thank you, we have been there - and you know what - the Arabs still attacked us, from inside and out - and what guarantee you have for us that it would be peaceful this time, Did the Arabs prove themselves to be peaceful people – here and in the world ???!!! and you say Islam is Peace – than go ahead – PROVE IT !!!!

      • לך לגהינום אתה ואלוהים שלך

        אני, 09/06/09 16:47

        זה לא טיעון,אלוהים נתן לי אני לא מאמין באלוהים שלך,תלך שיתן לך משהו אחר מכונית פרושה או משהו

    • טארק תקרא בבקשה את הספר מאז ומקדם של גואן פיטרס

      אני, 08/06/09 18:03

      אגב נסוגנו מעזה
      נסוגנו מלבנון [ללבנון ניכנסנו אחרי אין ספור קטיושות ]
      לא נעשה שקט יותר
      אתם רוצים הכללללללללללל
      ואנחנו לא נוכל לתת הכל .קיבלת כל שתוכלו לקבל באוסלו ולערפאת זה לא הספיק .
      יש 22 מדינות ערביות מוסלמיות יש ישראל אחת לעם יהודי שעבר פוגרומים ושואה באירופה אך גם פרעות ודיכוי וגרוש בארצות ערב .גם לנו מגיע לחיות על הגלובוס .נשמח לעשות זאת ביחד .רצוי בלי יותר מדי דתיים קיצוניים משיחיים משני הצדדים .יותר כמו בני אדם חופשיים .אך גם הערבים והמוסלמים צריכים להסכים.רק אנשים חופשיים משכילים ולא קיצוניים בלאומיותם ודתם יוכלו להביא שקט לאזור .והאזור לא נע לכיוון זה בנתיים לצערי.אנחנו הכמנו כבר ב48 ואנו מסכימים כמו ב2000 באוסלו גם עכשיו בתנאי שזה לא שלב בדרך להשמדה נוספת .

  • 10.

    כן כן , אלה באמת לבננוניות , הצחקתם אותנו...

    גיא, 08/06/09 15:00

    לבנוניות לא נראות ככה ,כשאתה מחפש לבנונית אמיתית , אתה קודם כל צריך לחפש את השפם!
    אלה כנראה בנות מעורבות של נוצרים עם דרוזים או חלק משאר העדות שם , שאיכשהו נקלעו ללבנון , אבל הן בהחלט לא ערביות מקוריות!!!!

    • נוצריות לבנוניות פצצות חשופות.

      אין לך מושג., 08/06/09 15:07

      תכתוב בגוגל תמונות לבנוניות יפות ותראה מה תקבל.
      הם מדינה מערבית שנראית כמו איטליה ועם המון נוצרים ברמה גבוהה.
      הבעיה שלהם כמו בכל מדינה ערבית זה המוסלמים.

      • יש בלבנון גם מוסלמיות יפייפיות.

        אסי, 08/06/09 15:52

        יש זמרת לבנונית שהיא הבחורה הכי יפה בעולם.

        • לא נכון, הזמרות הלבנונים משום מה נתפסות כיפות אבל..

          ציוני , 08/06/09 16:12

          תחלס הן מכוערות ונראות כמו נערות ליווי מלאות באיפור..

          • אני ראיתי במו עיניי זמרת לבנונית סופר יפייפיה.

            אסי, 08/06/09 16:35

            הבחורה הכי יפה שראיתי אי פעם.

            • זאת שהמצרי רצח אותה אתה מתכוון (ל''ת)

              בדוק , 08/06/09 17:19

              • אם הייתה קצת פרחול'ה לטעמי (ל''ת)

                פנדה , 08/06/09 17:57

    • אם אין לך מושג אל תגיב. יש ים כוסיות לבנוניות בלבנון (ל''ת)

      יובל, 08/06/09 15:08

    • אין לך מושג כמה שאתה טועה

      במבי, 08/06/09 15:10

      לפני שנים שהיתי במקום מסויים עם עוד 200 איש מכל העולם, בניהם היו כמה בנות מלבנון, נוצריות, אבל זו לא הנקודה, מדהימות ביופיין.
      כמו בישראל, גם בלבנון היתה הגירה והתבוללות ולכן אמנם פחות, אבל יש שם בנות תערובת מדהימות

    • ואתה דביל

      רועי, 08/06/09 15:17

      בטח אתה גם חושב שרוסיות/ אתיופיות הן לא ישראליות.

      כן, רוב הסיכויים שאלו נוצריות כי מוסלמיות שמסתובבות ככה נרצחות אבל באופן כללי יש כוסיות בלבנון ואם יצא לך לראות תמונות של זמרות לבנוניות אתה תראה שהן ממש פצצות (בלי השהייה).

    • אנחנו האויבים של עצמינו.

      בוקר טוב!, 08/06/09 15:23

      באירופה של תחילת המאה העשרים טענו שאין כזה דבר יהודי בלונדיני עם עיניים כחולות. טענו שכל היהודים בעלי אף וגב מגובנים ועיניים חומות.

    • Surprise..surprise... but the Lebanese women are well known for their

      Monty , 08/06/09 15:27

      Surprise..surprise... but the Lebanese women are well known for their beauty, ask Israeli former tourists or rather soldiers who has been there.

    • לא נכון - לבנון היא כביכול יכולה להיות צרפת של המזרח התיכון מכל בחינה

      ציוני , 08/06/09 15:31

      יש שם לא מעט נשים יפות, בעיקר בקרב הנוצרים..

    • גיא, תתפלא, גם בבית-לחם וגם ברמאללה יש ים כוסיות

      פנדה , 08/06/09 18:00

      קח אשה ערבייה, תוריד ממנה את כל הבגדים, תן לה לאכול אוכל מאוזן ונורמלי, אל תכריח אותה להביא 20 ילדים, תן לה מדי פעם לצאת מהגטו לטיפולי פנים והורדת שפם - קיבלת כוסית כמו הנשים היפות שלנו. הרי המטען הגנטי שלנו מאוד מאוד דומה. פשוט בלבנון יש ליברליות וחילוניות - לא יאמן איך המדינה הזאת, שהייתה פריז של המזה"ת, נשבתה בידי ארגון כמו חיזבאללה.

  • 9.

    גם בארץ המתנחלים לא מוכנים להתפרק מנשקם וגוררים את המדינה למלחמת אחים (ל''ת)

    אחד, 08/06/09 14:56

    • באמת?

      רועי, 08/06/09 15:19

      חשבתי שחדשות אמורות להיות כתובות בחלק המרכזי ולא בטוקבקים למטה!

      יש מלחמת אחים, המתנחלים מסרבים להתפרק מנשקם (איזה נשק? במי הם נלחמו?) וזה קורה כאן ועכשיו.

      אני כנראה ממש לא מעודכן...

  • 8.

    ביריונים אלימים, צבא פרטי בתוך מדינה שרוצה להקיא אותו (ל''ת)

    חלם, 08/06/09 14:56

  • 7.

    מה זה מלא כוסיות שם (ל''ת)

    דן, 08/06/09 14:55

    • Ask people who were soldiers at 1982-83

      Ron, 08/06/09 15:03

      There were a lot of affairs between IDF soldiers and Lebanese girls during the first Lebanon war.

      • שירתי כשנתים בלבנון בהפוגות מ 82 עד 85 ישר אחרי המלחמה

        סדרניק לשעבר, 08/06/09 16:27

        קשר אולי בזמן מאד קצר אחרי המלחמה
        או באופן מקומי אבל בגדול ממש לא
        לי לא יצא לדעת על שום קשר
        אז כן יש שם בחורות יפיפיות ומדהימות
        אבל לנו היה אסור לדבר
        עם המקומיים \\ מקומיות (הסתבכויות חטיפות)
        רוב הזמן הינו סגורים במוצב ונאסר עלינו ליצור קשר עם המקומים אפילו לא לדבר
        ואם היה קשר אז זה אז כאלה שרצו לחסוך
        כמה שקל על המיסים בארץ מדובר
        בקנית שעון או כל השמונטס שהמ''צ היו מחרימים בחזרה לארץ
        אני באופן אישי פחדתי אפילו להגיד מילה
        או קריצה למקומית אפילו אם היא חייכה אלי
        כי פחדתי שיתנכלו לה המקומים לא היתי יכול לסלוח לעצמי אם היתה נפגעת שם
        בחורה בגלל איזה שטות שלי
        על עצמי לא פחדתי
        (כן זה קצת כואב שאתה בן 19 ומרגיש בודד
        ומאד רוצה לאהוב מישהי
        והיא אפילו חייכה אלי אני זוכר חלק מהשמות שלהן)
        גם אצל הנוצרים שם יש מסורתיות מאד חזקה זה מזכיר את סציליה בכפרים

    • כן אחי, שמעתי הן זורמות (ל''ת)

      יוסי, 08/06/09 15:26

  • 6.

    חמודות הלבנוניות בתמונה, מתי כבר נוכל לנסוע לשם? (ל''ת)

    אחד, 08/06/09 14:54

  • 5.

    נסראללה יודע שאלה התומכות שלו?

    daniel, 08/06/09 14:54

    ואני לתומי חשבתי שהחיזבאללה הוא ארגון דתי קיצוני.

    • אילו רק 2 מתוך ה-72 (ל''ת)

      יוסי, 08/06/09 15:38

  • 4.

    איזה כוסיות יש להם שם פששש (ל''ת)

    משה אופניק, 08/06/09 14:54

  • 3.

    איזה יפה זאת בתמונה השנייה...אמאאא (ל''ת)

    שי, 08/06/09 14:53

  • 2.

    לא ייאמן. יש כוסיות בלבנון.

    rnutz, 08/06/09 14:53

    אם כך, יש סיכוי לשלום של אמיצים.

    • מה אתה דפוק? הלבנוניות מפורסמות בכל העולם ביופיין!

      אילן, 08/06/09 15:27

      בתור אחד ששירת בלבנון לפני הנסיגה
      אני יכול להגיד לך בפה מלא
      הם שמות את הישראליות בכיס הקטן של העודף בגינס.

  • 1.

    מה זה ? מדינה בתוך מדינה?

    arie_el , 08/06/09 14:50

    מה זה לא רוצים להתפרק מנשקם? אין חוק?
    איזו דמוקרטיה זו ? רק כאשר זה משרת את הקיצוניים?
    אובמה - לטיפולך !
    או שאתה גיבור רק על ישראל ומנסה להכתיב מזרח תיכון חדש ללא ישראל ?