• 108.

    די להיעלבות הקולקטיבית

    אחת שאוהבת, 12/07/09 08:55

    107 כל כך צודקת!חוץ מזה, נמאס כבר מהנעלבים המקצועיים שרואים בכל ביטוי חסר טעם-הומופוביה-רחמנה ליצלן,וצועקים במקהלה מתוזמרת היטב ''זאב זאב''.לדנה יש ברוך השם פה משלה ולא שמענו שהיא נעלבה.
    אז לכל הקהילה הגאה:חלק מכוחנו באבחנה בין עיקר לטפל.לא צריך להתרגש ולטפס קולקטיבית על בריקדות בגלל כל שטות!
    תרגעו

  • 107.

    נעם גיל...

    דנה, 11/06/09 19:30

    ביקורת לחוד ועובדות לחוד, נעם גיל הוא עורך מדור בעיתון ולא כתב.
    אם יורשה לי, אחד העורכים והכותבים הטוב ביותר שקיים בעיתונות הארצית וחבל שהוא נשאר במקומי.
    תחשבו על זה רגע, אף אחד לא מתקומם כאשר דנה מחמיאה למתמודד בתחרות בלשון נקבה, נכון? משהו כמו: ''את שרה מהמם חמודה'' לילד בן 17..... זו הייתה בסך הכול ביקורת לגיטימית, חבל שהקהילה האיך שלא תקראו לה, לא יודעת להתמודד עם ביקורת!
    נעם, אתה מלך!!אוהבים אותך!

  • 106.

    זכויות טרנסג'נדרים הם זכויות אדם. (ל''ת)

    תתחילו להפנים!, 10/06/09 01:37

  • 105.

    הקהילה ההומו-לסבית?! אתם לא מתביישים לנסח ככה?

    אחד טרנס, 10/06/09 01:31

    הרי טרנסג'נדרים הובילו יחד עם כמה פעילים מרכזיים הומואים את המאבק הזה.
    אני מזועזע מהניסוח.

  • 104.

    ארץ אוכל יושביה. מגיע לדנה פרס ישראל (ל''ת)

    עלי, 09/06/09 02:05

  • 103.

    הקהילה ההומו-לסבית ???

    שלומי, 08/06/09 21:20

    מדובר בקהילה הלהט''בית (הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים ובי).
    במיוחד בנושא זה שעוסק בטרנסג'נדרים, מומלץ להשתמש בשם הנכון.

  • 102.

    שוב מוחקים טרנסג'נדרים - מי זה הקהילה ההומולסבית הזו???

    א, 08/06/09 19:46

    מה קרה לטרנסים ולביסקסואלים?

  • 101.

    יש לי רק 2 מילים: ויוה לדיוה! (ל''ת)

    אור, 08/06/09 19:26

  • 100.

    כנראה שרק אישה גדולה מהחיים יכולה לייצר זרעונים במקום ביציות (ל''ת)

    אלמונימי514 , 08/06/09 16:02

  • 99.

    עדיף לא להתייחס. הנביחות נינבחות, הדיוה שרה, והאנשים מתים עליה. (ל''ת)

    עמישראל, 08/06/09 15:38

  • 98.

    אף אחד לא יכול לקחת ממנה את כתר הדיוה של המדינה. (ל''ת)

    עם העיתון הזה מנגבים., 08/06/09 14:37

  • 97.

    כול הכבוד לנעם גיל על האמת!!! שאפו. (ל''ת)

    עודד, 08/06/09 13:12

    • איך זה שתמיד מי שיורד על דנה, עושה את זה בשגיאות כתיב? (ל''ת)

      נקודה למחשבה., 08/06/09 14:04

      • שגיאה לא פחות חמורה בעברית היא לבלבל בין לשון זכר ללשון נקבה

        almonimi512, 08/06/09 14:32

        ודרך אגב, ניסוח תקין יותר הוא: ''איך זה שכל מי שיורד על דנה ...''

        • אבשלום קור מוסר את שביעות רצונו מהטוקבקים. (ל''ת)

          עיטוש, 09/06/09 18:52

          • תודה לך .. אנה המשך להביא ממנו בשורות טובות (ל''ת)

            almonimi512 , 09/06/09 23:26

  • 96.

    לנעם גיל

    אפ יורז, 08/06/09 10:25

    דנה אינטרנשיונל היא יותר גבר ממה שאתה אי פעם תהיה, ויותר אישה ממה שאי פעם תוכל להשיג

  • 95.

    לייטן אפ. או תנוחו בעברית. (ל''ת)

    דן, 08/06/09 10:24

  • 94.

    אלינו במגזר זה פשוט יש ז.. זה גבר יש כ.. זאת אישה (ל''ת)

    אנטיוכוס , 08/06/09 10:22

  • 93.

    בגללה אני רואה את העונה של כוכב נולד, כי התוכנית כבר יצאה מכל החורים (ל''ת)

    לאב בוי, 08/06/09 10:15

  • 92.

    דנל'ה, את הזמרת מספר אחת בארץ ישראל. לצערי הסתננו לכאן כמה איראנים. (ל''ת)

    אבל ננצח אותם!, 08/06/09 10:13

  • 91.

    יש אישה גדולה מהחיים... או שזה בעצם ירון כהן איש קטן מאוד... (ל''ת)

    אנטיוכוס , 08/06/09 10:09

  • 90.

    אני לא מהקהילה, ואני מצדיע לדנה על כל מה שהיא,ובז לכתב העלוב .

    שלומי., 08/06/09 10:08

    על כל מה שהוא לא, ולעולם גם לא יהיה....

  • 89.

    מסכנים ההורים של ירון כהן ושל כול המתרוממים הללו.כאב לב יומיומי. (ל''ת)

    צביקה, 08/06/09 10:04

    • אל תרחם - הרבה מההורים האלו אוהבים את הילדים שלהם כמו שהם. (ל''ת)

      ורד, 08/06/09 23:32

  • 88.

    טמטום רשעות וקנאה של אנשים קטנים, באישה אחת, גדולה מהחיים (ל''ת)

    דיווה, 08/06/09 10:00

  • 87.

    דנהל'ה

    סטרייט, 08/06/09 10:00

    אולי כדאי לדנה לחזור למקורות. רק לחשוב מה יהיה כשתזדקן לא רוצה לחשוב על הבלייה

  • 86.

    היינו מצפים שהיא תקבל את זה כמו גבר (ל''ת)

    עיי חורבות הפנינה, 08/06/09 09:54

  • 85.

    איך אמר יאיר ניצני דנהלההודנלה חתכו לה תבננלה (ל''ת)

    איתי1960 , 08/06/09 09:03

  • 84.

    תינוק שיצא מרחם אימו הוגדר מיני על כל השאר אפשר לחלוק (ל''ת)

    מיכאל, 08/06/09 08:51

  • 83.

    מטומטם לקרוא לאחת הזמרות המצליחות ולאישה כזאת יפה בזכר

    טניה, 08/06/09 08:51

    קנאים שאין מילים

  • 82.

    נעם גיל - אתה מגעיל (ל''ת)

    ממש לחזור לאייטיז, 08/06/09 08:42

  • 81.

    טור דוחה. (ל''ת)

    מיכל, 08/06/09 08:25

  • 80.

    האמת כתב באמת מגעיל, קצת מחזק את הקלישאה על מי הולך להיות מבקר (ל''ת)

    לבן אדם יש בעיה , כניראה מינית חמורה, 08/06/09 08:10

  • 79.

    הכתב צודק כל מי שיש לו אבר זכרי היא בן. די לשקר

    חמי, 08/06/09 07:34

    סיליקון לא קובע זהות מינית

    • מטומטם (ל''ת)

      דנה, 08/06/09 08:39

    • אולי תלמד להבדיל בין זכר ונקבה לבין גבר ואשה

      חיים, 08/06/09 15:40

      הדברים האלו לא בהכרח תואמים. מה לעשות, לפעמים הביולוגיה לא תואמת. קורה.

      • אולי אחרי שאתה תלמד להבחין בין משאת נפש למשאלה (ל''ת)

        אלמונימי514 , 08/06/09 16:33

  • 78.

    sticking feathers up your butt does not make you a chicken (ל''ת)

    konsept , 08/06/09 06:21

    • but wearing them on your dress does make you a diva (ל''ת)

      amazing insight, 08/06/09 10:23

  • 77.

    דנה הוא גבר כל עוד לא נולד אישה אז מה אם הוא עשה ניתוח לשינוי מין (ל''ת)

    איציק, 08/06/09 05:42

  • 76.

    חחח תכעסו כמה שרק תירצו היא עדיין גבר גבר אין מה לעשות זו האמת (ל''ת)

    אילת, 08/06/09 05:41

    • היא מה שהיא מגדירה שהיא, והיא הגדירה שהיא אישה (ל''ת)

      לכן צריך לכבד את הבחירה שלה, 08/06/09 22:20

  • 75.

    /////////////////////////

    שרה, 08/06/09 04:31

    מה את רוצה מהכתב את גבר שמיתימר להיות אישה

  • 74.

    רק רצוי לדייק:מדובר בגבר, מכוער מאוד. (ל''ת)

    ההומואים זועמים? פתט..., 08/06/09 03:01

    • דנה בטוח יותר יפה מאשתך שיש או שתהיה לך. מוכנה לחתום על זה (ל''ת)

      שים תמונה של אשתך, נראה., 08/06/09 10:06

  • 73.

    באותו נושא הערב בקשת בתוכנית לילה בכיף

    HD, 08/06/09 02:00

    עם דודו ארז התארחו הזמרת הטרנסג'נדרית ג'ואל ומנחם בן שראה לנכון להגיד בשידור ובהקשר לא ברור ''הרי כולנו יודעים שדנה אינטרנשיונל לא חתכה את הזין נכון?'' פשוט בושה
    לתבוע גם אותו!!!

  • 72.

    לא רק הקהילה זועמת

    יעל, 08/06/09 01:56

    גם בתור סתם בנאדם, שחשובים לו הסובלנות והכבוד לבני אדם, חשבתי שהטור פשוט מקומם ולא ראוי, מעליב, גזעני וכל מה שכבר נאמר.
    שיקום נעם גיל, יגיב ויגן על דעותיו החשוכות. אם כבר פרובוקציה זולה אז לפחות שיילך עד הסוף.

  • 71.

    נו באמת דני, מה אתה עושה עניין (ל''ת)

    אשך תמיר, 08/06/09 01:45

  • 70.

    ירון כהן עזוב/י אותנו באמא שלך

    Joyer, 08/06/09 01:43

    דנה אינטרנשיונל בחור/ה אגרסיבי/ת ההתנהגות שלו/ה דוחה
    יכלו לחסוך מאיתנו את נוכחותו/ה בכוכב נולד.הוא/י גם לא בדיוק איזו מומחה/חית גדול/ה בענייני שירה.
    מילא שיהיה גם בלעדיה זה תת רמה.

  • 69.

    וזה המכתב שהעברתי לעורך הרשת

    רועי, 08/06/09 01:03

    עורכת יקרה,

    עצוב היה לי לקרוא את טורה של הגברת גיל. אך לא הופתעתי מהכותבת עצמה... טרנספובים, הומופובים ושאר שונאי אדם קיימים מאז ומעולם. התפלאתי לגלות שאת, כעורכת בעיתון רב תפוצה, בוחרת לתת במה לטור שכבר במשפטו הראשון פוגע בכבודה של דנה אינטרנשיונל ולא פחות בכל אדם אחר המאמין בסובלנות וקבלת השונה. היכן האחריות הציבורית שלָך?
    מדינת ישראל הכירה בזכותו של אדם לשנות את מינו עוד בעשור הקודם, אך כנראה ששמת לעצמך מטרה לעצב את גבולות המוסר של קוראי רשת הצהובונים שבראשה את עומדת.

    קשה יהיה לכפר על הטעות הנוראית שעשית. אני לא משלה את עצמי - תפוצתו של העיתון לא תצטמצם. הענק ''ידיעות אחרונות'' לא יפסיד כסף יותר ממה שהוא מפסיד כיום בגלל אותו טור.
    ובכל זאת, אני בז לָך ובז לרשת שאת עומדת בראשה. בזילות שהפגנת כלפי דנה, סימנת את עצמך ואת רשת המקומונים של ידיעות. מעתה והלאה השקפתי, השקפת חבריי ומשפחתי תהיה ברורה ומגובשת עוד בטרם קראתי את כותרת הגג של כל ידיעה המופיעה בעיתונך.

    אין מקום בקרבנו לשונאי אדם שכמוך. סעי לך לאירן, אפגניסטן או סעודיה. שם תוכלי להתפאר בהשקפתך הטראנסופובית.

    טיסה נעימה,

    רועי,
    הומו מוצהר ותומך בכבודו של כל אדם – חוץ ממך.

    • ממליצה (ל''ת)

      ., 08/06/09 08:28

    • ממליצה בחום (ל''ת)

      מאיה, 08/06/09 10:06

  • 68.

    ודנה בכלל לא התייחסה לכל העניין, קטן עליה..... (ל''ת)

    כבוד השופטת!, 08/06/09 01:00

  • 67.

    נפקד באופן חשוד מאוד מהמעריצים כאן ... דנה תעשי לי ילד (ל''ת)

    almonimi512 , 08/06/09 00:23

  • 66.

    ירון כהן הוא גבררר חולה נפשששש כמו כל ההומואים.זה בדוק! (ל''ת)

    ניגעל מסטיות חיתיות, 08/06/09 00:09

  • 65.

    נועם גיל, מה זה יצאת קטנה. קטנטנה ופחדנית. (ל''ת)

    הלו נועם, למישהו יש בעיות זהות מינית?, 07/06/09 23:58

  • 64.

    ה= דיוווה. אף מקומון לא ישנה את העובדה הזו. (ל''ת)

    דיוווה., 07/06/09 23:26

  • 63.

    לא זכר ולא נקבה, פשוט פריק. (ל''ת)

    עמית, 07/06/09 23:15

  • 62.

    אנשים חשוכים עם הפרעות! היא יותר אישה מאישה!.. (ל''ת)

    נירית, 07/06/09 22:48

  • 61.

    לא יאומן שהטקסט הזה עבר עריכה וירד לדפוס (ל''ת)

    טלי, 07/06/09 22:46

  • 60.

    איזה כייף שיש לנו את דנה המלכה שעושה לנו את החיים מעניינים וצבעוניים (ל''ת)

    ש. פרס, 07/06/09 22:24

  • 59.

    השאלה שלי מה אומר החוק

    בן אנוש , 07/06/09 22:12

    האם דנה בתעודת הזהות היא זכר או נקבה ןהאם ניתן לפי חוקי ישראל לשנות מין בתעודת זהות אם משהוא יכול לענות לי אודה לכם כי אם בתעודת הזהות דנה היא גבר אזי אין לבוא בטענות לכתב העיתון אך אם דנה היא אישה כחוק אזי הכתב הוא נבזה

    • התשובה לשאלתך

      רועי, 07/06/09 23:27

      החוק הישראלי מכיר בשינוי נטיה מינית.
      דנה בתעודת הזהות היא נקבה.

    • על פי חוק יא אפשר לשנות מין בת''ז ולמר אינטר. כתוב ירון כהן, זחר.

      יגאל ש., 08/06/09 07:19

      להומוים אין פה קייס בכלל ושיפסיקו לבלבל לנו את המוח.

      • להיות נבער זה דבר אחד, אבל למה גם לשקר וגם להיות נבער? (ל''ת)

        חיים, 08/06/09 15:42

      • נועה

        לפי דבריך, 12/06/09 22:46

        גם שם פרטי ושם משפחה אינו ניתן לשינוי.

    • והתשובה - אדם הוא זה שמגדיר את זהותו ולא שום חוק. (ל''ת)

      טוקבקיסטים, סעו לאיראן., 10/06/09 01:35

  • 58.

    דנה דיוה בינלאומית .כבר 16 שנה היא בטופ. לא צריך להתייחס להבלי מקומון (ל''ת)

    סתם קשקושים זניחים של איזה מתוסכל, 07/06/09 22:11

  • 57.

    הם רוצים לפנות ליועץ המשפטי לממשלה? (ל''ת)

    למה לא ישר לאפיפיור וזהו?, 07/06/09 22:04

  • 56.

    גם אני ראיתי וזעמתי

    חני, 07/06/09 21:59

    חוסר סובלנות כל כך זועק שמאפיל על הביקורת על התוכנית - בין אם מוצדקת ובין אם לאו.
    ישראל 2009, ועוד בת''א ... כמה חבל

  • 55.

    איך דנה שרה? אני נצחתי! הנצחון שלה, הוא הנצחון של כולנו! (ל''ת)

    נצחנו!, 07/06/09 21:50

  • 54.

    איזה בנאדם דוחה!! גם אני אפנה למערכת העיתון (ל''ת)

    סטרייטית, 07/06/09 21:45

  • 53.

    שמעתי שעובדיה יוסף נתן לדנה שמלה במתנה להופעה חגיגית במיוחד. (ל''ת)

    כל ישראל אחים, 07/06/09 21:43

  • 52.

    זה ידוע ש''ידיעות'' הומופובים

    אסי כהן, 07/06/09 21:40

    מגעיל אותי לקרוא שיש כתב כ''כ בור.
    זה דבר ידוע ש''ידיעות'' הומופובים בערך כמו מנחם בן של ''מעריב'', אבל הפעם נראה לי שנחצה כאן גבול.
    מקווה שיקבל את גמולו.

  • 51.

    בגלל כתבתו עלובות כאלה, אני אוהב את דנה פי אלף. מצדיע לה על הדרך לצמרת (ל''ת)

    כל הכבוד, 07/06/09 21:39

  • 50.

    אבל מה לעשות שדנה זה גבר ולא אישה?

    אורית11 , 07/06/09 21:33

    למרות רצונו הכן והאמיתי להיות איזה?
    יש דברים שלא ניתן לשנותם וזו עובדה.
    תפסיקו לחפש אשמים לכל "יציאה".
    עובדת היותו גבר הינה בגד אקסיומה וזה לא ישתנה לעולם, גם אם הוא יעמוד על הראש, ויכשכש בזנב....
    אולי תעמידו את נעם גיל למשפט? על מה בעצם? על שהגדיר את מינו של אדם?
    אולי זה מעליב את האדון/גברת דנה, ואולי זה חוסר טאקט מצד נעם ללחוץ על היבלת של ירון/דנה, אבל לא מעמידים אדם למשפט ואפילו לא משפט חברים, על אמירת דבר אמת, גם אם האמת כואבת למישהו !

  • 49.

    דנה מפחידה

    ולא משנה מה היא, 07/06/09 21:30

    ההופעה שלה מפחידה הדיבור שלה משונה ומפחיד ומי היא בכלל שתשפוט? רק בשביל הגימיק? יש לכם את גל אוחובסקי לא מספיק? מייצג אותכם בכבוד, אז יאללה שימו שם איזה מישהו שפוי בשופטים, נמאס מצביקה פיק- כל הכבוד- לכל אחד, ממרגול- או פרצוף בשוק או - עשית לי שליכטה בלב אתה מלך היקום, מצדי התוהה תמיד, ומגל- אבל אסור לאמר שנימאסז מגל כי אז יתבעו אותי על פגיעה בקהילה...

  • 48.

    מה אתם רוצים? בתעודת זהות היא זכר!

    לא, 07/06/09 21:28

    ?

  • 47.

    דנה הוא גבר . לא יעזור אפילו בית דין. דנה גם יכול להשלים מניין! (ל''ת)

    גבר גבר, 07/06/09 21:18

  • 46.

    ואם הוא היה רוצה להחליט שממחר בבוקר הוא ציפור...

    עופר, 07/06/09 21:10

    האם סירוב העיתון להכיר בו כציפור הוא פגיעה בזכותו להגדרה עצמית ולחופש היותו ציפור?

    • הרגת אותי מצחוק... זה פשוט קורע - ונכון XD (ל''ת)

      glo , 08/06/09 05:31

  • 45.

    מה היא מברכת בברכות השחר?

    בבה יגה, 07/06/09 21:06

    שעשני כרצונו?

    • דנה אינט.

      shlomitr14 , 08/06/09 00:52

      תגובה לעניין! (ברכות השחר..)

  • 44.

    לא יפה

    יעל, 07/06/09 21:00

    מה מיע עיכעב ון אעגכ םכעב לעטבה ןךם

  • 43.

    לא צריך בכלל להגיב לנביחות חולניות מהסוג האיראני. קטן על הדיווה. (ל''ת)

    הנצחון שלה הוא הנצחון שלנו, 07/06/09 20:58

  • 42.

    דנה, את מלכה! והעיתונאי הקטן והקשקשן, מכה. (ל''ת)

    יחי ההבדל, 07/06/09 20:55

  • 41.

    דנה אינטרנשיונל הייתה גבר אך כעת היא אישה

    ronentat , 07/06/09 20:48

    ירון כהן עבר טיפולים פולשניים רבים, ניתוחים כואבים, ואין ספור שעות של התאוששות וסבל על מנת להיות מי ומה שהיא באמת- דנה אינטרנשיונל, אישה.

    דנה היא אישה שהייתה כלואה בגוף לא נכון, והיה לה אומץ ונחישות לשנות זאת. מי אתם מגיבים אומללים שתשללו ממנה את זהותה האמיתית, זאת שבישבילה היא נלחמה, סבלה ובסופו של דבר הגשימה? היא אישה לכל דבר מבחינתי ומבחינת כל האנשים הסובלניים, מה שהמגיבים המצתדקים לא יהיו כנראה לעולם.

    בשם חוסר הסובלנות שלכם והראיה הצרה, אתם שוללים מאישה שהביאה כבוד למדינה יותר מפעם אחת, את הזכות להגדרה עצמית.

    אני לא הומו ולא טראנסג'נדר, ואני מכבד את דנה מספיק כדי להתיחס אליה כאישה, היא הרוויחה את זהותה ביושר!

    • אבל לא נראה לי שהיית שוכב איתו. (ל''ת)

      המגיב הידוע , 07/06/09 21:07

  • 40.

    מלחמת התרבות נמשכת. קומץ פרמיטיבים שמתאימים לאיראן, מול מייצגי הקדמה (ל''ת)

    והקידמה מנצחת ותנצח את איראן, 07/06/09 20:37

    • הליברלים צריכים להפסיק לבלבל בין קדמה והעדר ערכים

      המגיב הידוע , 07/06/09 22:33

      להגיד שהכל נכון זה זילות מוחלט של האמת.

      • המגיב הידוע (בעיקר בטפשותו) מתבקש למצוא חיים. כמה טפשות במגיב אחד. (ל''ת)

        אלוהים. עזור לו, 07/06/09 22:57

  • 39.

    אדרבה, שדנה יתבע אותו

    Nov , 07/06/09 20:25

    דנה מוזמן לתבוע אותו, הוא פשוט יטען "אמת דיברתי". נטל ההוכחה יהיה על דנה.

    • כמה צחקתי (ל''ת)

      :))), 08/06/09 00:04

  • 38.

    יש לה שני צול בין הרגליים... (ל''ת)

    ערן, 07/06/09 20:13

  • 37.

    גבר ,אשה , למי זה משנה ? העיקר שהקהילה הטמאה נובחת ..... (ל''ת)

    ש''סניק יפהפה, 07/06/09 20:07

    • כשאתה כותב הקהילה הטמאה אתה מתכוון לאוהדי ש''ס, נכון? (ל''ת)

      שמלת הזהב של עובדיה מהממת., 07/06/09 21:06

      • ממליצה! (ל''ת)

        ., 08/06/09 08:30

  • 36.

    הרי מדובר בגבר לא? אז מה העייה?

    יעקב, 07/06/09 20:06

    ללא קשר לזהות המינית, הגבר/אישה הזה/את מתנהג/ת בצורה וולגארית ודוחה.

  • 35.

    דנה עושה לי גאווה להיות ישראלי, והכתב הזה, שמזהם את החיים כאן, ממש לא. (ל''ת)

    רועי, 07/06/09 20:04

  • 34.

    נועם בחור מקסים ותפסיקו להתנפל עליו, יש אנשים שחושבים אחרת (ל''ת)

    יגאל, 07/06/09 20:00

    • איך אחרת? בצורה גזענית וחשוכה? ממליץ לו לדבר על זה עם הפסיכולוגית שלו (ל''ת)

      נעמה גיל, 07/06/09 21:02

  • 33.

    לעיתונאי יש בעיות חמורות עם המיניות שלו, זה שורש העניין (ל''ת)

    אחד שמבין, 07/06/09 19:59

  • 32.

    ויוה לדיוה! (ל''ת)

    ויוה לדיוה!, 07/06/09 19:57

  • 31.

    מצחיק איך קומץ הפרמיטיבים חסר המוח , צץ מהחורים וחולק אתנו את דעותיו (ל''ת)

    יאללא, תשתקו כבר, 07/06/09 19:56

  • 30.

    בדיוק היום קראתי את הביקורת ונדהמתי

    תמר, 07/06/09 19:55

    זה נראה כמו משהו שכתבו באירן, חשוך, ילדותי ודוחה.
    ולא צריך להיות טרנס, לסבית או הומו בשביל להיגעל מזה.

  • 29.

    גבר נשאר גבר גם אם יש לו ציצים שיער ארוך וכו', אז מה העניין פה? (ל''ת)

    מישהי, 07/06/09 19:52

    • העניין הוא הזלזול וחוסר כבוד לדנה

      ronentat , 07/06/09 20:51

      מי אתם ו\\או העיתונאי העלוב הזה, שתשללו מדנה את זכותה להגדרה עצמית?

      • מישהו צריך להגיד לך להפסיק להמציא זכויות

        המגיב הידוע , 07/06/09 21:05

        הזכות להגדרה עצמית היא הזכות לעשות פעולות שמבטאות את האופי שלך, זכות שבמבט אחד על מר אינטרנשיונל ניתן לראות שאף אחד לא שלל ממנו. זו לא הזכות להגדיר את עצמך איך שאתה רוצה ולכפות את ההגדרה הזאת על כולם. אני לא חושב שאתה תשתחווה לי אם אגדיר את עצמי כמלכך ואני חושב שאם הייתי פושע היית שם אותי בכלא גם אם הייתי מגדיר את עצמי כחף מפשע. זו לא פגיעה בזכויות, כי אין זכות כזאת. כמו ליברלים רבים לפנייך, כשמישהו עושה משהו שלא מוצא חן בעינייך אתה ממציא זכות ואומר שהוא פוגע בה ובכך גורם לזילות נורא של המושג החשוב "זכויות האדם".

  • 28.

    ירון=דנה= גבר מקודקוד עד בכפות הרגליים (ל''ת)

    gorge michel, 07/06/09 19:47

  • 27.

    הגיע הזמן שיעמידו עיתונאי לדין במדינה הזאת............

    AVIV5166, 07/06/09 19:46

    באידה זכות עיתונאי מזלזל בזכותה של דנה להגדרה עצמית,מה זה הזילזול המשוועה הזה מי אתה חושב את עצמך נעם גיל ...אלוהים,במדינה הזאת לעיתונאי יש יותר כח משופט וכנראה הוא בלתי שפיט .הגיע הזמן שעיתונאי ידע שיש בידו נשק קטלני ועליו להישתמש בו בזהירות יתרה אחרת ישא בדין.לתשומת לב מערכת המשפט הרקובה!

    • באיזו זכות אתה מזלזל בחופש העיתונות ובחופש הביטוי של עיתונאי דגול?

      Nov , 07/06/09 21:17

      חופש עובד לשני הצדדים.

      • עיתונאי דגול? חחחח... רכילאי סוג ד' במקומון. (ל''ת)

        נא לדייק, 07/06/09 21:41

  • 26.

    דיווווווווווווווווווה, ו לא צריך להתייחס לכל השאר. (ל''ת)

    יאיר, 07/06/09 19:42

  • 25.

    Freedom is a two way street

    Eli Abir, 07/06/09 19:39

    I'm a supporter of gay rights. I think that gay people should be allowed to get married and get all the rights that heterosexual couples do. I would like to see gays respected wherever they are. However Dana international is a MALE. A male that lives as a woman. I don't think that anyone has the right to tell Dana International how to live. However freedom is a two way street. The writer has every right to refer to Dana International as male regardless of the fact that International chooses to live as a woman. Choose may not be the best word here. A better way to express it is'' Even if Dana International is compelled by whatever reasons to live as a female.

  • 24.

    לקרוא לו בלשון נקבה הנו הגנאי האמיתי כלפיו וכלפי האמת האובייקטיבית.

    micou , 07/06/09 19:38

    איזו בריה מסוגלת להחליט על המין שלה ??

    • קצת ביולוגיה

      סטודנט, 07/06/09 20:19

      חלזונות, מקלונים צפרדעים, דגים ועוד הרבה חיות אחרות מסוגלות לשנות את מינם או נולדות כהרמפרודיט.

      תבדוק כמה אנדרוגינוסים יש באינטרנט...

      • העניין הוא שירון כהן לא נולד כהרמפרודיט (ל''ת)

        Nov , 07/06/09 21:14

    • כל בריה. (ל''ת)

      יעל, 07/06/09 20:38

    • חילזון. (ל''ת)

      המגיב הידוע , 07/06/09 21:07

  • 23.

    הוא גבר גבר... (ל''ת)

    עודד יערי, 07/06/09 19:35

    • ואתה טמבל טמבל. מרחם על הסביבה שלך. (ל''ת)

      תנחומי, 07/06/09 20:38

      • אתה מתפרץ לדלת פתוחה אני גם מרחם על הסביבה שלי... (ל''ת)

        עודד יערי, 07/06/09 21:42

  • 22.

    יאללה יאללה בכיינים

    ziv78 , 07/06/09 19:33

    בעיני הרבה הוא גבר. ביולוגית הוא עדיין גבר, לא סתם גבר-אפילו מחומש (לפי מה שמספרים) אז על מה הבכי והנאי?

    מי שבשבילו דנה היא בחורה סבבה לו, הכתב רק הביע את דעתו ואת דעת הרוב.

    • זו לא דעה זו הומופוביה. אם היא היתה גבר ועכשיו היא מגירה עצמה אישה

      ליאת, 07/06/09 20:39

      בין אם עשתה ניתוחים או לא (לא יודעת לגביה ולא מעניין אותי), היא אישה. וצריך להתייחס אליה בכבוד.

      אני סטרייטית, אבל הומופוביה בעיניי זה דבר מכוער ובזוי ומשול לגזענות.

      • וואו, איזו שטות

        המגיב הידוע , 07/06/09 22:38

        נניח שאני מת להיות סופר עברי דגול, אז אני מגדיר את עצמי כסופר עברי דגול (ואני לא) ואז אפילו עושה ניתוח שגורם לי להראות כמו ש"י עגנון- אני בטוח שלא היית תומכת בזכות שלי להגדיר את עצמי כסופר עברי דגול, ובטח שלא היית קוראת את הספר שלי. אבל בנושא אובייקטיבי הרבה יותר כמו זכר מול נקבה, את מקבלת את העמדה של מר אינטרנשיונל ושל קהילת הלה"טב. למה? כי זה הבון-טון לתמוך בלהט"ב, ולא משום סיבה אחרת.

        • נניח שאתה נוצרי שרוצה להיות יהודי

          מאיה, 08/06/09 10:12

          אתה לומד תורה, מתפלל, עושה ברית מילה, טובל במקווה ועובר אלף ואחד טקסים בשביל להגדיר את עצמך כיהודי. בסוף הרבנות אפילו נותנת לך חותמת רשמית ואתה מוכרז כאדם יהודי. אבל נולדת נוצרי!!! אז אתה נוצרי לנצח!!! נכון?...

      • לא הבנתי, מה, הוא הומו?! (ל''ת)

        יגאל ש., 08/06/09 07:12

  • 21.

    הכלבים נובחים, והדיוה ממשיכה לנצח. אוהבים אותך דנה. (ל''ת)

    אור ואהבה, 07/06/09 19:32

    • כן, כן, אוהבים אותו. (ל''ת)

      יגאל ש., 08/06/09 07:10

  • 20.

    מגוחך. הוא באמת גבר. זה שהוא שינה את איברי המין שלו לא משנה את המח

    esther170 , 07/06/09 19:30

    הזכרי.

    • אוי נו, עכשיו קומץ הפרמיטיבים נטול השכל, חולק אתנו את תובנותיו. (ל''ת)

      די, שקט בבקשה, 07/06/09 19:33

      • יפה אמרת

        המגיב הידוע , 07/06/09 21:11

        למה להגרר לטיעונים כשההעלבות הילדותיות שלך מסבירות לי כמה אסתר טעתה. הרי עכשיו כשאני מבין שהיא פרימיטיבית, נטולת שכל, והגרוע מכל-קומץ, אני מבין שהיא לא יכולה לתת טיעון נכון. אוף. בחיי, מר או גברת בבקשה, מישהו צריך להחרים לך את המקלדת ולא להחזיר אותה עד שתלמד/י מה זה טיעון.

    • היא לא שינתה את אבר המין שלה...ולמרות זאת יש לכבד את הגדרתה העצמית (ל''ת)

      א, 07/06/09 20:32

  • 19.

    לקרוא לו בלשון נקבה הנו הגנאי האמיתי כלפיו וכלפי האמת האובייקטיבית.

    מיכאל, 07/06/09 19:28

    איזה אדם מסוגל להחליט את המין שלו ???

    • קודם תלמד לכתוב. (ל''ת)

      עוד טרנספוב נעל, 10/06/09 01:39

  • 18.

    הזדכתה על הנשק או לא??? (ל''ת)

    דו''צצ, 07/06/09 19:28

  • 17.

    וואלה, מסכים איתכם, אבל מה יעשה היועמ''ש?...

    שאול התימני, יערות המנשה, 07/06/09 19:27

    נו באמת. אפילו את ליברמן הוא לא מצליח לכופף, אז איזה עיתונאי? חוץ מזה, נראה לי שזה בגדר חופש הביטוי, למרות העלבון לקהילה.

    ועם קוראותינו הסליחה.

  • 16.

    למה לא תתבעו אותו על לשון הרע?

    עודד יערי, 07/06/09 19:27

    ואז תפסידו כי הוא יגיד שזו לא לשון הרע בטענת אמת דיברתי...הי הי הי אה אה אה...חההה
    תפסיקו לבלבל את המוח הילד נולד עם פין ושתי ביצים?זהו זה שום דבר לא ישנה אותו אישה..

  • 15.

    יפה, אבל למה ''הומו-לסבי''???

    בי גאה, 07/06/09 19:27

    הקהילה הגאה מורכבת מיותר מהומואים ולסביות - גם ביסקסואלים וטרנסים נכללים בצבעי הקהילה.

    בטח בכתבה כזו, המתארת פגיעה שנעשתה בטרנסקסואלית, היה ראוי השימוש במונח ''קהילת הלהט''ב'' או ''הקהילה הגאה'' לעומת הביטוי המדיר ''הקהילה ההומו-לסבית''.

  • 14.

    נעם גיל זה בחור או בחורה? (ל''ת)

    אורלב , 07/06/09 19:26

    • נועם גיל הוא גבר שמתנהג כמו גבר וירון כהן הוא גבר שמתנהג כמו אישה (ל''ת)

      almonimi512 , 07/06/09 20:17

      • לנעם גיל יש בעיות עם המיניות שלה. בעיות חמורות וקשות. (ל''ת)

        ולכן היא כתבה ככה, 07/06/09 20:31

  • 13.

    גועל נפש של כתב

    גל, 07/06/09 19:23

    שיפטרו אותו.

  • 12.

    לפטר אותו מיד!!! (ל''ת)

    דניאל, 07/06/09 19:21

  • 11.

    אני לא מהקהילה אבל נגעלתי מהכתבה במוסף יום שישי. (ל''ת)

    לפטר את הכתב הזה לאלתר., 07/06/09 19:09

  • 10.

    לפטר את האפס ומיד! התרומה של דנה לחברה בישראל, עצומה.

    חרם צרכני., 07/06/09 19:09

    ולמרות שכל ביקורת היא לגיטימית, העיתונאי מה-שמו, חצה קווים אדומים והתייחס אליה באופן גזעני ופרמיטיבי. יפה יעשו במערכת העיתון שלו, אם ישלחו אותו הביתה בבעיטה.

    • תפתח מילון ותחפש את הערך ''גזענות''

      תומר רשקובצקי, 07/06/09 20:08

      מרגיז אותי איך אנשים כמוך, מר או גברת (או מר וגברת) צרכני זורקים מילים גדולות שהם כמסתבר לא מבינים. זה מראה על הבורות שלך, וגם על הערך של המחאה שלך- שרואים שלא נובעת מחשיבה עצמאית אלא מאלילי התרבות ה''ליברליים'' שלך שלימדו אותך להאשים כל מי שלא מסכים איתך קודם כל בגזענות. ובקשה לדנה אינטרנשיונל- קודם כל אני לא יודע איפה בדיוק התרומה לתרבות בישראל, אבל נניח- זה עדיין לא אומר שמותר לו להחליט שהוא אישה. צריך להפסיק לכפות על הציבור את האמונות הפוסט-מודרניות המטומטמות שלפיהן אין כל ערך לאמת כי לכל אחד יש את ''האמת שלו''. ועד שלא תלמד עברית ותפתח חשיבה עצמאית כדאי שתפסיק לתקשר עם אנשים.

  • 9.

    אבל הוא גבר.. פשוט אמרו את האמת...מה הבעיה פה??? (ל''ת)

    ש, 07/06/09 19:07

  • 8.

    וכשמחר נכנה פרה שהיא עגל זה לא יהיה נכון או כן זה יהיה נכון?

    חי, 07/06/09 19:07

    בסך הכל זה ענינו של אותו גבר שהחליט להיות אישה במה זה אותי מחייב?
    זכותו להיראות ולהישמע איך שרוצה

    מדוע לאכוף עלי את דעתו? אם הוא יחליט שהיום הוא לילה גם אז אני צריך שהיום זה לילה?
    אגב גם זלמן שושי היה פעם אישה כך טען אבל בסופו של דבר הוא לא היה אישה

    איני מבין מה רוצים מהעיתונאי?!!

  • 7.

    הכתבה היתה מרושעת ועלובה

    הילה, 07/06/09 19:03

    אני ממש לא משתייכת לקהילת הגייז, רק לקהילת הבני אדם. הכתבה הזו היתה פשוט נמוכה ופוגענית. זה נראה כמו ניסיון לפגוע מתחת לחגורה בכל המובנים והכתב פשוט יצא פתטי בעיני.

    • בדיוק. זו היתה כתבה שמטרתה לפגוע ולהעליב ושום התממות

      יעל, 07/06/09 20:42

      גם אני סטרייטית, אבל אני לא יכולה להבין אנשים שלא מקבלים את אנשי הקהילה, הומואים, לסביות וטרנסג'נדרים. קצת סובלנות וקבלת ה''שונה'', אנשים.

  • 6.

    אל תסתכלו בקנקן אלא מה שיש בתוכה!

    מיכאל המלאך, 07/06/09 18:56

    אין מדובר בלשון הרע. היא נולדה גבר ותמות גבר. ככה אלוהים ברא אותה. אולי הכתב לא מכבד את בחירתה אבל מכאן ועד תביעה? איפה הביטחון העצמי שלה? להתייחס לעניין ולעשות סצנות בפומבי רק יזיק לה. מה, אין לה ביצים?

  • 5.

    אבל דנה הוא באמת גבר, אז למה רוצים להכריח את הציבור להתייחס אליו כאישה

    שהוא יקרא לעצמו איך שהוא רוצה., 07/06/09 18:53

    נמאס מהכפייה של כל מיני אנשים סוטים.
    אם יש להם סטיה אז זה עניינם, ואף אחד לא מונע מהם לפעול על פי סטיותיהם כל זמן שאינם עוברים על החוק, ולא נטפלים לקטינים.

    אבל ... למה הם מכריחים את כל הציבור להשתתף בשטויות האלו, ולקרוא לגבר כאילו הוא אישה ..

  • 4.

    לא הבנתי מה הבעיה בביקורת שהוטחה על ירון כהן? (ל''ת)

    ytre, 07/06/09 18:49

  • 3.

    ממש בושה

    עדי, 07/06/09 18:49

    שכותב בידיעות יתבטא בצורה כזאת. דנה היא אישה מפני שהיא מגדירה את עצמה ככזו וזאת זכות בסיסית.

    • איזו שטות

      תומר רשקובצקי, 07/06/09 20:14

      עדי, הדעה שלך היא, בהעדר הגדרה אחרת, מטופשת. יש אמת אחת, עובדתית, ולא סתם אוסף של הגדרות עצמיות נעדרות אחיזה במציאות. לכפות על אחרים תפיסה מעוותת של המציאות זו לא זכות בסיסית של אף אחד. תגדיר את עצמך איך שבא לך, מבחינתי תגיד שאתה ארגז תפוזים, אבל בשום אופן אל תכפה עלי לקבל את השקרים שלך.

      • גברת רשקוביצקי. את בורה וכסילה למרות שאת חושבת שאת נבונה. (ל''ת)

        ובכל זאת, לא אגיד לך שאת טפשונת, 07/06/09 22:02

        • למה להגיד משהו? לא טרחת להגיד כלום.

          המגיב הידוע , 08/06/09 00:17

          אין כלום בתגובה שלך כי כנראה שאין לך מה לענות על הטיעונים שלי. זה לגיטימי להיות טיפש, אבל זה לא לגיטימי לא להיות מסוגל לקיים דיון. חפש אותי בדפי זהב, ואני אסביר לך מה זו תרבות דיון.

      • דוגמא לגברת רשקובצקי

        אחת שיודעת מלא דברים, 08/06/09 10:19

        את טוענת שישנה אמת אחת, עובדתית, מדעית. את צודקת לגמרי! בשנות השלושים של המאה ה-20, מדענים גרמנים בתבונתם המדהימה גילו סוף סוף את מקורם של הגזעים האנושיים. את לא תאמיני מה הם גילו! למשל, שהגזע הארי הוא חזק, חכם ועילאי מבחינה מוסרית ולעומת זאת שיש גזע אחד, יהודי, שהוא נחות, בזוי, חלש, טיפש ושואף להשמיד את העולם. על בסיס הגילוי המדעי הזה, המדענים ואפילו מדינה שלמה נרתמה להילחם בנגע הנוראי של היהודים, עם כלים מדעיים ברורים ביותר להגדיר מי זה מי.

    • זכות בסיסית?

      Nov , 07/06/09 20:21

      מה אם אתחיל ללכת על ארבע, לנבוח, ואגדיר את עצמי ככלב? האם אוכל לדרוש שירשמו לי בתעוזת זהות "כ" לציון שאני כלב?

      • את יכולה לנסות... (ל''ת)

        מאיר ש, 07/06/09 20:37

    • OK הבנתי אותך ...

      almonimi512 , 07/06/09 20:22

      אבל בתור מי שמגדיר את עצמו כמאבחן מגדרים אני מתייחס לירון כהן\\דנה כאל גבר.

  • 2.

    עוד כתב אידיוט שחושב שהוא מעל כולם בדעותיו

    tommf , 07/06/09 18:46

    עוד אידיוט שחושב שכתיבתו היא אמת סלע, והוא השופט העליון של ארועי העולם. כמה כאלה יש מבינהם המעוותים את המציאות ואת האמת, העיקר שיהיה סיפור טוב לכתוב בעיתון ושמם יופיע. זה שהסיפור לא קרוב לאמת, זה שחלקים נכבדים ממוצאים - אהה לא משנה הציבור מטומטם גם כך.....
    יש לפטר אותו לאלתר, ואף לתבוע אותו על עיוות האמת.

    • אולי יש לתבוע את מר אינטרנשיונל על עיוות האמת?!

      זכר או נקבה, 07/06/09 18:53

      עיוות האמת הכי גדול הוא להחליט שמהיום אתה בת!!!

      • מה לגבי הגלייה בכוח של טוקבקיסטים חשוכים לאיראן? (ל''ת)

        אדם נאור, 10/06/09 01:41

    • הגיע הזמן להעמיד לדין עתונאים שמרשים לעצמם לזלזל בזולת.....

      AVIV5166 , 07/06/09 19:59

      אני הייתי רוצה לראות את העתונאי הזה מגיב אם היו עושים כתבה על אימו שהיא עוסקת בזנות ואחר כך היו מתנצלים על כך באיזה פינה נדחת בעתון ,עתונאי קטן ועלוב שכמותך מי אתה חושב את עצמך... להעליב כך את אחת הטלטיות המוכשרות ביותר בארץ,אני במקום דנה הייתי תובעת את התחת שלך לדין וגורמת לך לחיןת ללא בית אחרי שהייתה משלם פיצויים
      ,חתיכת אפס!

      • קודם כל איזו רשעות בתגובה

        המגיב הידוע , 07/06/09 20:57

        לאחל לבן אדם שיעקלו לו את הבית זו רשעות לשמה, פשוט גועל נפש לקרוא דברים כאלה. שנית, אין לדנה על מה לתבוע אותו, כי הוא באמת גבר!
        אימו של העיתונאי לא עוסקת בזנות ולכן על פרסום דיבה כזה אכן היה אפשר וצריך לתבוע. גם אם הייתה עוסקת בזנות, לא בהכרח היה צריך לפרסם את זה ברבים מפאת כבודה של אמו למרות שזה כבר היה לגיטימי. אבל כל הארץ יודעת שדנה הוא גבר, זה לא סוד וזה לא שקר. זה שדנה בוחר להיעלב מהאמת האובייקטיבית זה חבל ועצוב אבל זה לא אומר שהוא יכול להכריח את כולנו לשקר.

        • למגיב הידוע ........כמה טוב שיש טוקבקים שיכולים להרגיז עיתונאים!!

          AVIV5166 , 07/06/09 21:18

          כנראה המגיב הידוע הוא העתונאי הידוע,שאוכל את הלב מהתגובות נגדו,שירגיש מה זה לכתוב על אחרים דברים פוגעניים .

          • וואו, איזה כושר המצאה :) המוח האנושי מדהים אותי כל פעם מחדש. (ל''ת)

            המגיב הידוע , 07/06/09 21:46

  • 1.

    נו,וזה לא נכון?

    משה, 07/06/09 18:41

    זה נכון...
    פשוט גבר חולה נפש...