• 39.

    מה עושים

    אנדרגצאו, 10/01/10 19:06

    אני לא יודע מה קורה פה בישראל מה אנחנו צרכים לעשות עם הגזענות לעזאלזל?...........................

  • 38.

    לא הבנתם ,זה כ''כ מצחיק....(:

    יוהאן, 21/10/09 15:11

    איך איך, אנשים שעברו גזענות והשפלה ואני לא מדברת על היהודים ממוצא אירופאי,שלפי דעתי הם יותר נאורים ומבינים,אלא על בני עדות המזרח ''הצפון אפריקאים מעזים להתנשאות ולהישתחצן כלפי האתיופים, הם מרגישים שסוף סוף יש מישהו ''פחות מהם'' ועל ידי כך,שהם יזלזלו בהם ויהיו מגעילים כך הם יתקרבו יותר לגזע ''הארי'' לאשכנזי כן כן לאותו אשכנזי שפעם השפיל והיה גזען לעולי המזרח.

  • 37.

    היי

    נועה, 25/08/09 22:33

    כל הכבוד לאישה הזאת ישר כוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 36.

    היי אפשר להבין את ההורים הותיקים.

    bobby1 , 02/07/09 12:22

    האוכלוסיה האתיופית באה עם מטען תרבותי וחברתי שונה מאד משאר התרבות הכללית. רוב של ילדים כאלה מהווה איום תרבותי על ילדים צברים ולבנים.

    נ.ב.אין כמו גזע ארי טוב.

  • 35.

    אותם הורים יקראו ''גזען'' למי שלא ירצה שכן ערבי... (ל''ת)

    וזו האמת!!, 08/06/09 11:41

  • 34.

    חיילים אתיופיים ביחידה קרבית מיוחדת של בני-מלח הארץ

    כולנו שווים, 08/06/09 10:22

    חבל שאנחנו שוכחים שישראל היא קיבוץ גלויות.כולנו באנו מארץ אחרת מתישהוא.הצבא משמש כור היתוך ניפלא ומקרב אנשים ממוצאות שונים.החיילים ממוצא אתיופי ביחידה הקרבית של בני הם מלח הארץ,אהובים,מוערכים ומקובלים.
    חייבים לבער את הגזענות והחינוך מתחיל בבית ובבית הספר.

  • 33.

    you all sick pepole

    simon miami usa, 08/06/09 06:54

    i am seating in my house in Miami and reading your sick comet and you all disc sting me I thank good every day that I left Israel in 1995 and move to the use the land of all people black and white, and yes i did 3 year in the Israeli army

    • אחרי 14 שנים בארה''ב לא הגיע הזמן ללמוד אנגלית שמלמדים פה בכיתה ד?

      נטע, 08/06/09 08:47

      I am sitting here in my house in Miami and reading your sick comments and you all...???....I thank God everyday that I left Israel in 1995 and moved to the USA the land of all ppl black and white. Yes, I was in the Israeli army for 3 years.

      אלוהים אתה טיפש.

    • ארבע עשרה שנים במיאמי ולא יודע אנגלית, בושה לך (ל''ת)

      ppoay, 08/06/09 10:02

  • 32.

    ישראלים מגעילים מציוני אמיתי ולא חרטטן (ל''ת)

    איתי1960 , 08/06/09 01:20

  • 31.

    גועל נפש אחד גדול!!!!!!!!!!!!!!

    איציק מ, 07/06/09 23:40

    ילדים אתיופים הם ככל הילדים,כאן בתל אביב הילדות שלי למדו אם שני ילדות אתיופיות ושום דבר לא קרה,.ילדות מקסימות וחכמות .
    מה קורה לכם יהודים מטומטמים וגיזעניים,תיתביישו לכם ,לא מספיק שסבלנו בגולה מגיזענות,פרעות,שואה ,ופוגרומים???
    ולכל ההורים הגיזעניים המגעילים הניבערים בעלי המוח הקטן,אני מניח שהפרימיטיביות של הגולה לא עזבה אותכם נכון.ליפגוע ככה בילדים קטנים??הם דור ההמשך של מדינתנו.
    פרימיטיבים שוכני מערות.בבונים זה המילה אליכם.

  • 30.

    בושה וחרפה!

    אסף, 07/06/09 21:51

    לפעמים אני מתבייש לחיות פה כמה שני גאה להיות ישראלי, במקום להרים אז משפילים!!!
    העליה האתיופית עליה אכותית מהן כמותה(למרות שבשנים האחרונות באו כמה שהם לא מעמנו).
    הישראלים מהעדה האתיופית צריכים להתקומם ולדרוש את זכויותהם כמו שאת חובותיהם הם נותנים בכבוד!! ומי שעושה צבא יודע בדיוק!!!

  • 29.

    אני אתיופי

    מקונן, 07/06/09 17:30

    זה חבל שהגענו לארץ ונתקלנו במצב הזה של הגזענות . אבל יש כאן תגובות טיפשיות . מה זאת אומרת שהעיריה תפזר אותם בכל העיר .אנחנו לא יצורים או חפצים שלפזר . אנחנו קנינואת הדירות בכספינו ובסיוע המדינה . הכסף שלנו הספיק לקנות דירה ברמת אליהו ולא בפרס נובל

    • לא טוב לך תחזור לג'ונגלים ולבקתות. רק תלונות יש לכם. (ל''ת)

      מאירה, 07/06/09 22:51

  • 28.

    מי שגר בבית זכוכית שלא יידה אבנים

    דני קופלוביץ, 07/06/09 15:30

    אני יליד רישון(שנת 1947)רח' צלליכין, ואני זוכר את הקמתה של שכ' רמת אליהו שכונת סלאמס שהוקמה בחולות מחוץ לעיר ,יושבה בה אוכלוסיה בעלת מעמד סוציואקונומי נמוך וכך היתה ההתיחסות לגבי התושבים , קראנו להם האוטונומיה, וכך הם התנהלו, היו להם בתי ספר משלהם , מרכז משלהם וגם קבוצת כדורגל משלהם,מעצם היותם ממוקמים גיאוגרפית מחוץ לעיר לא היה כמעט כל קשר חברתי בינם לבינינו
    תושבי רישון האמיתית, לכן רבה פליאתי על היחס שאנשי השכונה הזאת נותנים לאתיופים שגרים בשכונותם כיום .

  • 27.

    הזיכרון של היהודים בנושא הסלקציה קצר וחבל ) : (ל''ת)

    מה יהיה נאצים?, 07/06/09 13:16

  • 26.

    למשה רבנו.. היתה אשה.. ושמה ציפורה ..והיתה שחורת עור.

    ALOS , 07/06/09 12:35

    כשמרים דיברה בגנות הקשר .. נענשה בצרעת .
    .
    והנה כאן יש גזעניים ימניים מזוהמים לאחר 3500 שנה

    • תגובה ל 26

      ל.ג, 07/06/09 12:45

      צודק גם מלכת שבא למיטב ידיעתי היתה שחומת עור.

  • 25.

    בסופו של דבר היהודים (במיוחד האשכנזים) הם.הם

    אלעד, 07/06/09 12:34

    הכי גזענים והם שגרמו וגורמים לשינאה באירופה ובעולם...
    אם יהיה בית ספר.אונברסיטה או גן בכל מקום בעולם שיאסרו על יהודים ללמוד בו אני יסכים איתם

    • איך חלאת אדם כמוך שלא יודע קרוא וכתוב נמצא פה? (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:33

  • 24.

    איזו זוועה. קוראת ולא מאמינה

    רות מאור , 07/06/09 12:24

    ירדתם מכל הפסים.
    מה האפליה הזו לכם? הצמידו טלאי צהוב לבגדכם, יא גזענים. זה מה שמגיע לכם.

    www.kansukansu.blogspot.com.

  • 23.

    הם טובים רק בלהתבכיין ולתרץ את זה בגזענות, ורובם נוצרים שעברו גיור. (ל''ת)

    דני, 07/06/09 11:04

    • לדני אני בטוח שאתה נצר לטאליבן.

      יהודי אתיופי-יותר יהודי ממך., 07/06/09 17:41

      לא יכול להיות שכזה שונא ישראל קיים בין בניו של העם הנבחר.

    • חינוך מחדש מגיע לך חלאת אדם (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:21

  • 22.

    ושוב מי הבהמות גזעניות ובהמות אדם? המרוקאים

    גג, 07/06/09 10:49

    האוכלוסיה שהביאו ממרוקו אלה תתי אדם.

    בהמות שיודעות לדבר משהו שדומה לשפת אדם.

    • אני בז לזבל מהלך על 2 שכמוך

      אלעד, 07/06/09 12:37

      מאד מאד הייתי רוצה לירוק לך על הפנים(תבדוק מי גר באיזור שלא מעוניינים לגור בו אתיופים...)גועל נפש.

    • נכון מאד, לא ראיתם את האח הגדול? מי שהתחיל לצאת נגד

      בלה, 07/06/09 15:01

      ה''פרידמנים'' הם משפחת בובליל, במיוחד הגברת עינב. הם שנתנו שם את הטון, ולא שפרה וחבריה. כל מה שי למרוקאים זה לטעון למה האשכנזים בטלוויזיה והם לא ואכלו לי שתו לי. כמה אפשר לשמוע? קוטרים. עצלנים. מאשימים את כל העולם בצרות שלהם ולא עושים כלום לשנות.

  • 21.

    השמאל הנאור בת''א ובקיבוצים יודע רק להטיף, האם יש אצלם איזה אתיופי??

    רן, 07/06/09 10:47

    נראה את השמאל בצפון ת''א נותן לילדיו ללמוד עם אתיופים, העיקר זרקו אותם בפריפריה ובערים כמו ראשון לציון ובת-ים, ומטיפים לנו מוסר, חבורת צבועים!!!

    • ממתי ראשון זה פריפריה? (ל''ת)

      השנאה מדברת מגרונך, 07/06/09 22:11

    • רן הזבלן זבל לבן (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:31

      • אתה חולה נפש, אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלהגיב לכל תגובה? (ל''ת)

        מישהי, 08/06/09 13:52

  • 20.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:30

    • אין כניסה ליהודים וכלבים (ל''ת)

      אלעד, 07/06/09 12:50

  • 19.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:30

    • אלעד זבלן לבן מגעיל ומחליא (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:30

  • 18.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:30

  • 17.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:30

  • 16.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:30

  • 15.

    כושים מאפריקה זה לא עליה (ל''ת)

    אלי, 07/06/09 10:23

    • אני אתיופי יהודי גאה

      עטו, 07/06/09 21:49

      אני אתיופי יהודי גאה

    • מי מבינהם הוא הכושי? אתה? (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:22

  • 14.

    כנסו

    רן, 07/06/09 10:06

    דברים שמרגיזים אותי:
    1. מרגיז שהעירייה דחפה את כל האתיופים לשכונה אחת במקום לפזר אותם בשכונות אחרות.
    הכול כמובן בגלל ראש העיר הדפוק הקודם מאיר ניצן.
    2. שאנשים כמו ראש העיר הנוכחי שאומרים שהחברה לא מקבלת את האחר, בוא ונראה אותו אם הוא ישים את הילדים שלו בגנים/בית ספר בשכונה הזאת (אני בטוח שלא).

    • צודק בהחלט!!!! ראש עיר לא ראוי (ל''ת)

      שמאלני שפוי, 07/06/09 13:18

  • 13.

    שישימו אותם בגנים של ש''ס, ש''ס היא זו שהביאה אותם לישראל (ל''ת)

    ניר, 07/06/09 09:44

    • הממשלה הביאה אותם לישראל בשורת מבצעים שכל העולם התפעל מהם. כמה חבל

      קובי, 07/06/09 10:11

      שגזענים כמוך הורסים את הכל. פרימיטים גזענים נמאסתם

    • ניר הגיע הזמן שלך להרקב בסחי ממנו הינך בא (ל''ת)

      איתי1960 , 08/06/09 01:23

  • 12.

    גם בצ''ג בנות יש ים אתיופים

    א.ס, 07/06/09 09:25

    וכולם הולכים לבצפר אחד . מעלה שמעוני

  • 11.

    פעם היה הרבה אטיופים בבאר שבע ואופקים - היום הם כולם במרכז

    דרומי, 07/06/09 09:19

    הסיבה לריבוי עולים מאטיופיה בראשון לציון
    היא תוצאה ישירה של אי פיתוח פריפריה.
    אילו הם היו מוצאים עבודה בדימונה או שדרות הם לא היו עוברים לראשון.
    חברה ישראלית גזענית מאוד כלפי עמים אחרים וגם כלפי יוצאי עדות שונות.
    כאשר האינטרס של המדינה לא מורגש בנושאים של חינוך, אהבת הארץ, ציונות, תרבות. החברה הופכת להיות לפרימיטיבית, וגזענית.

    עד שלא יהיה שינוי בסדר עדיפויות נישאר רפובליקת בננות .

    • מעולה, שילכו למרכז. לא יכולה לסבול אותם. (ל''ת)

      נועה מעומר, 07/06/09 12:35

      • את בושה לעומר זבל לבן שכמוך (ל''ת)

        איתי1960 , 08/06/09 01:24

      • תגובה לנועה..

        מיה, 31/08/09 11:15

        נועה שאלת את עצמך, אולי הם לא יכולים לסבול אותך...ואת המשפחה שלך!!!

        ניראה אותך אומרת דבר כזה לרוסים.. בטח שלא, הם מעלייך את לו שווה כלום בעינהם, חתיכת חוצפנית....

    • אינטגרתיה טובה זה לדחוף עולים לפריפריה? העיקר שלא (ל''ת)

      יקלקלו את הנוף במרכז., 07/06/09 13:48

  • 10.

    בגן/ מעון של בני ילדים ממוצא אתיופי ואיני רואה בכך שום בעיה

    yafaz , 07/06/09 09:16

    הם ילדים מתוקים כמו כל הילדים בגן והוריהם חביבים ונעימים
    אני לא מבינה מה הבעיה בכלל?!

  • 9.

    הישראלים הותיקים ברמת אליהו - אצולה! גחחחח.... (ל''ת)

    אציל, 07/06/09 09:04

  • 8.

    הרי יש המון נישואי תערובת בין אתיופים ורוסים והם גרים גם בת''א (ל''ת)

    לא מבין למה, 07/06/09 09:00

  • 7.

    מצחיק שאלו שמפלים את האתיופים הם אלו שהופלו

    חן, 07/06/09 09:00

    בשנות החמישים, השישים ובעצם טוענים להפלייה עד היום. מסתבר שעולי ארצות המזרח לא ממש שונים מהעולים מארצות אירופה.

    • איך אתה יודע שהם מארצות המזרח ?

      אלעד, 07/06/09 13:38

      אני יודע שהם יהודים צאצאים של קורבנות הנאצים. אותם קורבנות היו בעצמם גזענים שחשבו שהם יותר טובים גם מהגויים.מעניין שהם לא היו דתיים.( בכדי לחשוב את זה....)

    • מה שיותר מצחיק

      שפויה, 26/08/09 16:15

      שאלה שהופלו בגרמניה ופולין נוהגים כך כלפי אחרים..(ולהם זה עלה בחייהם)

  • 6.

    למעשה בזכות ההורים המבוקרים בכתבה הערייה עושה מעשה

    קצת פרספקטיבה, 07/06/09 08:59

    אילו ההורים היו מסכימים לשלוח את ילדיהם לגנים בהם רוב הילדיםירדו אתמול מהמטוס ממדינת עולם שלישי- (לא מדובר כאן בעולי מבצע שלמה), ללא המיומנויות הדרושות להתערות בגן בישראל, הערייה לא היתה עושה כלום וכולם היו מפסידים, דווקא בזכות אותם ''גזעניים'' יש התפתחות חיובית שתיתן לילדים הזדמנות טובה יותר.

    • מסכימה עם כל מילה

      שוש, 07/06/09 10:04

      הילדים שלנו נפגעים מכל הנושא הזה,ואני חובה זאת יום יום.

      • נראה לי שהילדים שלך נפגעים יותר מזה שאתלא יודעת עברית: חווה ולא ''חובה'' (ל''ת)

        אתיופית, 07/06/09 10:23

      • כמה שעצוב

        ברהנו, 10/06/09 04:18

        את אפילו לא יודעת לאיית נכון את המילה ''חווה'' את כותבת ''חובה''.כך שספק אני אם בכלל השלמת שתיים עשרה שנות לימוד!!ראשית תלמדי לכתוב נכון כך גם תחנכי את ילדייך לערכים ראויים.אנחנו כעדה גאים במה שאנחנו בתרבותינו בשורשינו וביהדותינו.אנחנו בקושי שלושה עשורים במדינה אבל מצליחים להישתלב בכל מרקם החברה.מזל שהרוב לא כמוך!!אז שוש יקירתי לפני שאת מטיפה מוסר לא יזיק לך קצת להיתסתכל על עצמך במראה או במקרה שלך,על האותיות אחרי שאת מקלידה

        • תגובה לברהנו...

          רחלי, 31/08/09 11:17

          מסכימה איתך לכל מילה ומילה שכתבת לדיסלקטית הזאת...

  • 5.

    עצוב

    זלדה, 07/06/09 08:58

    עצוב לשמוע.
    הרי הם אחינו.
    נקווה שבאמת נתבגר קצת.

  • 4.

    פתרון פשוט הוא להשקיע יותר משאבים(כסף וכוחות חינוכיים) בגנים האתיופיים (ל''ת)

    לא חייבים להלחם במגמה, 07/06/09 08:58

  • 3.

    שהבן שלי לומד התנהגות דפוקה מילדים רגילים בגן אני כועס

    אז שישלחו לגן עם ילדים מתרבות זרה?, 07/06/09 08:52

    השיוויוניות טובה ויפה כל עוד היא לא על חשבוני. אם הילד שלי הולך לגן ופתאום לומד התנהגות חצופה צעקנית ומקללת, למרות שלא היה זה אצלו קודם, זה מכעיס. אם הייתה לי אפשרות הייתי מפריד המופרעים מאלו שהם ''נורמטיבים'' לטעמי.
    בשביל זה יש כיתות מחוננים ועוד ועוד.
    מדוע הורה שאין לו עודף כספים צריך לחפש דרך כיצד להמלט מהשפעה שלילית של ילדים על ילדיו?
    ההבדל בין כיתות המחוננים ברשל''צ לבין כיתות אתיופים הוא ע צ ו ם !!!!!
    בערך כמו לשלוח ילד רגיל לכיתה של מפגרים
    הפתרון של לפזרם בקרב גנים רגילים הוא הפיתרון האידאלי!!!
    אינטגרציה זה טוב רק בתנאי שלא יקלקל ההישגים של הרגילים.
    אני רוצה לראות הורה אחד שישלח ילדו הרגיל לכיתה של מפגרים כי צריך אינטגרציה... כי זה בדיוק אותו הדבר!

    • הבעיה של הילד שלך היא אתה עצמך

      yafaz , 07/06/09 09:20

      הילד הגדול שלי נמצא בכיתה שאין בה ילדים ממוצא אתיופי והוא לומד קללות והתנהגות לא טובה.
      מה לעשות בעידן של היום כשהילדים כ"כ חשופית לעולם המבוגרים בטלויזיה ובאינטרנט, ההתמודדות יותר קשה

    • צודק אני איתך!!!!!!!! כנס וקרא!

      שרית, 07/06/09 09:58

      גם ביתי לומדת עם אתיופים בבית הספר זה פשוט מזעזע,כל אנשי המערכת עדיין לא מבינים שיש כאן פער תרבותי עצום,כשאני רואה את ההורים של אותם ילדים כשבאים לבית הספר עם כל הקעקועים על הפנים,שחותמים עם האצבע,שילד בן כיתתה של ביתי שמתגאה שהדוד שלו רצח את אישתו אז תבין על מה מדובר,שלא נדבר על רמת ההשכלה הנמוכה,שכשמורה צריכה לשבת ולעזור לאותם ילדים ואז זה מתנקם בכיתה שלמה.על הריח לא דיברנו,על ניבולי הפה והשפה המזעזעת.אז נכון שיפתחו להם בתי ספר וגנים ולא יערבבו אותם איתנו.

      • בלי תירוצים

        אבי, 07/06/09 22:34

        שרית שחכת לציין ליפני שמך ''וופאן סאס'' לא יאומן במדינה בה חיים שארית הפליטה של מעשה הגזעזנות הנורא בהסטוריה ישנם אנשים שמשתמשים באותם מונחים ותירוצים עלובים בכדי לשנוא ןמאוחר יותר מי יודע...לגבי אנשים שלא נראה להם שעומדים בנורמה של ''בן אדם'' ואני לתומי שואל את המומחית אם הילדים הנ''ל היו יוצאי משפחות עמידות בנים ובנות של אינטלקטואלים שחורים האם היא הייתה מסכימה שישתלבו בגן הילדים בו לומדים ילדיה. שלא תענה, אני מכיר את התשובה.שנאה, גזענות וכל האופל שקשור לכך שייך לאנשים הלא ראויים באמת. על כל השאר אפשר להתגבר.לילד שחור אין פחות כישורים מהילדים שלך.

        • אבי חמוד

          שרית, 08/06/09 22:40

          דוקא אני חולה על הכושים האמריקאים הלוואי והיו בבית ספר עם ילדנו אבל לא האתיופים,שתי תרבויות שונות.

      • כשההורים שלך באו לארץ גם הם סבלו ממך? (ל''ת)

        איתי1960 , 08/06/09 01:27

      • you are very crazy women!!! (ל''ת)

        isreal, 08/06/09 13:13

      • תגובה לשרית...

        רחלי, 31/08/09 11:22

        אני רק רוצה להגיד לך שמיסכנים הילדים שלך, גועל נפש של אמא זה החינוך וערכים שאת מקנה לילדים שלך.....

        חמודה שנת 2009 את יודעת שבשעה זו שולט נשיא שחור בארצות הברית.......
        אני כמורה רוצה להגיד לך שנעים לי לחנך ילדים אתיופים ולא ילדים ''ישראלים'' שמגיעים הנה ללא חינוך פה מלוכלך אפילו סבדוויץ נורמלי אין להם... אל מה את מדברת בכלל...

    • בדיוק! זה כמו שאי אפשר לשלב אוטיסטים בתפקוד נמוך בכיתה רגילה

      אלונה, 07/06/09 10:00

      זה לא ילך. זה לא טוב ל2 הצדדים, במיוחד לילדים ה''רגילים'' ולישראלים. האתיופים לא יכולים להשתלב בחברה שלנו כי מקומם לא פה, לא כי הם אנשים רעים או אלימים או משהו כזה, פשוט הם באים מתרבות אחרת והם לא בנויים להשתלב בזו שלנו. לא נובע מגזענות אלא עובדה.

      • כמה שאתן/ם חלאות (ל''ת)

        איתי1960 , 08/06/09 01:27

  • 2.

    הפתרו ןהוא פשוט ושורשי תנו להםהזדמנות שווה לגור בכל מקום בעיר -

    צחי, 07/06/09 08:41

    במערב למשל

    • אוי ואבוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אבי, 07/06/09 10:02

      מה זה תנו להם לגור,יש להם כסף לדירות במערב?מדובר באוכלוסיה עניה שהמדינה שהביאה אותם תדאג להם,תגיד לי עברת פעם ליד שיכון שגרים בו אתיופים?את הריח אתה מריח מקילומטרים רבים,לך אדון צחי ותנסה.לא יעזור אי אפשר לגור בשכנות להם הם כל כך שונים בתרבות שלהם זו עובדה עם כל הכבוד לקליטת העלייה שאתה רוכש לה,אל תציע הצעות לא רלוונטיות.

      • .. (ל''ת)

        אבי אתה מטומטם, 07/06/09 12:04

      • אבי תגובתך מגעילה!!!

        זהבה, 08/06/09 07:07

        עברת פעם ליד בית שמבשלים בו געפילטע פיש?
        ובאמת מה זה תנו להם? לכל אזרח במדינה יש הזכות לגור בכל איזור בארץ שידו משגת לקנות בית! זוהי זכות הקיום של ישראל כמדינה יהודית.
        אחרת למה בכלל מגיעה לנו מדינה יהודית??????

  • 1.

    גני האתיופים

    מידו, 07/06/09 08:37

    אם ליהודים לא היה עסק עם הפלסטינים והערבים אז מזמן אכלו אחד את השני

    • גני אתיופים

      זהבה, 08/06/09 07:00

      כמה שאתה צודק! ''עבד כי ימלוך...'' המתנגדים שילדיהם ילמדו יחד עם ילדים אתיופים שכחו שגם הם עצמם לא היו רצויים פעם, אחגי כל מה שיהודים עברו במשך שנים, עלבונות, התנכרות, הפליה ושנאה, איך הם עכשיו מעיזים להתנהג כך כלפי יהודים או כלפי כל אדם אחר???
      המזל של ישראל הוא באמת שיש לישראל אוייבים שמאחדים אותה.
      אם היה לערבים קצת שכל היו מניחים למדינה מספר שנים ואז לא היתה מדינה יהודית...
      ממש מביש לראות התנהגות כזאת בישראל.
      אני מתפללת שיבוא יום שראש ממשלה אתיאופי יבחר בישראל