• 104.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום נזק כה גדול למדינה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 07/06/09 19:02

  • 103.

    #51 צודק (ל''ת)

    אובמה הנאיבי, 07/06/09 18:46

  • 102.

    קברניטי הימין מובילים את צאן מרעיתם למבוי סתום . (ל''ת)

    ALOS , 07/06/09 15:36

  • 101.

    מה שאובאמה לא מבין. כנסו כנסו

    מיכאל, 07/06/09 15:03

    בטבע אין וואקום וכל שטח שמפונה נתפס מיד, ארה''ב משנה את דרג היחסים שלה עם ישראל, טוב ויפה. האמריקאים צריכים לזכור שני שמות: הודו וסין. שתי מדינות ענקיות שאחת מהן ידידותית מאוד לישראל. חבירה של אחת מהמדינות הללו לישראל יכולה לשנות את תמונת המצב ללא הכר. תארו לעצמכם את ישראל מוכרת טכנולוגיה צבאית מסווגת לסין, האמריקאים ביקשו שנמנע מזה פעם אבל עם שינו דרג היחסים לא בטוח שמישהו יקבל את הדרישות שלהם. תארו לעצמכם את סין וישראל עובדות על פרןייקט של מטוס חדש, מענה ל F35 זה לא תסריט הזוי. הודו היא מדינת ענק שגם כן סוגרת פערים טכנולוגים במהירות, להודו יש גם בעיה עם המוסלמים. אובאמה משחר לפתחם של המוסלמים מכיוון שהם ''הילד הרע'' של העולם. אני מאמין שהוא יהיה יותר מוטרד אם צבא סין יצטייד באלפי חמקנים עם ידע ישראלי.

    • שטויות מדינות אלה לא ידברו אםישראל אם חשבו שארה''ב לא מאחריה (ל''ת)

      דודי, 04/07/09 15:35

  • 100.

    מי זוכר את העכבר ששאג??? לקרוא בעיון...

    motle1010 , 07/06/09 14:51

    הפתרון להכריז מלחמה על ארה"ב !

    במטח היריות הראשון נניף דגל לבן וניכנע !
    או אז יכבשו אותנו האמריקאים יקימו בסיסים יהיה פרוספריטי ותעסוקה לכולם ,נהפוך לחלק בלתי ניפרד מארצות הברית של אמריקה !

    שישבור את הראש חוסיין אובמה עם הפלשתינאים,
    לנו יהיה דרכון אמריקאי, חזון אחרית הימים...

    אבל זה מסוכן מאד - מה יקרה אם ננצח במלחמה והאמריקאים יכנעו??
    ציני - לקוח מהסרט "העכבר ששאג"
    מוטי

  • 99.

    הפחדנות הישראלית התחילה ב 67'

    עמרי, 07/06/09 14:10

    כנראה שהניצחון הגדול במלחמת ששת הימים הותיר את ישראל בהלם.
    מה באמת ? ניצחנו ? כל סיני שלנו ? וגם הכותל ?? כן. היינו בהלם מוחלט ועכשיו נשאר לאכול את החרא.
    למה ? משום שמיד צירפנו אלינו מאות אלפי פלסטינאים, לא חובבי ציון אבל גם לא דבר שיש להתעלם ממנו. השארנו את המצב תלוי באוויר - מחד - לא סיפחנו וקבענו עובדות בשטח - שמעתה ואילך זוהי מדינת ישראל - מתל-אביב עד שכם, מקריית שמונה עד שראם א-שייח'.
    הפכנו את המקומיים לנתינים. לא נתנו להם תעודת זהות ישראלית, מערכת החינוך בגדה היא ירדנית ובעזה - מצרית. לא בנינו כבישים לקידום אינטרסים כלכליים משותפים, לא החלנו את מערכת החינוך הממלכתית הישראלית בגדה, לא בנינו דבר משותף.
    השטח הופקר למתנחלים ולהוזים. כל מי שבנה בית בשטחים נחשב '' מתיישב ''. נבנתה מכללה, נבנו שכונות, נבנו ערים - והכל על קרקע כבושה. לא בריבונות ישראלית אלא שטח כבוש.
    לא נבנה מפעל אחד ( ! ) בשטחים עבור הפלסטינאים כדי לתת להם תעסוקה, במשך כל שנות הכיבוש.
    כל ממשלות ישראל למיניהן נלכדו בחבלי המשיח ההזויים של המתנחלים. יש כאלה שסייעו, יש כאלה ש '' רק העלימו עין ''. אף אחד לא ראה ב '' ילדים הנמרצים '' מההתיישבות / התנחלויות גורם שמסכן את המדינה, אלא נהפוך הוא.
    ב 86' הגיעו פרס והמלך חוסיין להסכם לונדון. חלק מהגדה חוזר לחוסיין, ירושליים בינ''ל וייחתם הסכם שלום. היום היינו חולמים על הסכם כזה. שמיר סירב ואז הכל החל ממש להיתדרדר.

    ... האינתיפאדה הראשונה - דצמבר 87', אח''כ השניה - אוקטובר 2000. מליארדים הושקעו בהגנה על ההתנחלויות ההזויות, סלילת כבישים עוקפים לכבישים העוקפים. גדוד חי''ר שלם הועמד להגנת נצרים. חטיבה שלמה להגן על 7000 תושבים בעזה. עלויות המיגון ביום עמדו על חצי מליון דולר ביום ( ! ) רק ברצועת עזה.

    הגיע הזמן לומר את האמת. מי שבונה מגדלים באויר, סופם שייפלו. אובאמה לא פראייר, לא כרוך בכסף היהודי ולא נוצרי משיחי. הוא ריאליסט. יש לו בארה''ב כלכלה קורסת, מליוני מובטלים ורבים שאיבדו את ביתם. הדבר האחרון שמעניין אותו זה כצל'ה וזמביש. מבחינתו, מדובר במכשולים להסדר הקבע ואם נתניהו יגן עליהם - הרי שהוא יכול לייבש אותנו.
    גם גורל גלעד שליט לא מעניין אותו. מדובר מבחינתו בחייל שבוי. בעירק איבדו האמריקאים כמעט 5000 חיילים. ביג-דיל מבחינתו.
    הכלכלה הישראלית ? קודם האמריקאית. אם ישראל רוצה לראות משהו מהאמריקאים - שתשלם.

    בעיניים בינ''ל אובאמה צודק. גם בעיני ישראלים רבים. הגיע היום שנצטער על כך שלא עמדנו נחרצים לפני העולם ב 67', ואמרנו בפשטות למדינות ערב - תוך 10 שנים נחיל את החוק הישראלי בשטחים. רוצים את השטחים חזרה ? שלום מלא. אם לא - הכל יסופח לישראל.
    לא עשינו זאת וקיבלנו את מה שמגיע לנו.
    עכשיו - כבר מאוחר.

    • עדיין, אי אפשר לשלם לאצריקה במטבע של הרס רוחני ולאומי

      מלחמה על תנאי השלום היא מלחמה, 07/06/09 15:03

      נכון שמאוחר מידי לכפר על טעויות ההומניזם הדמוקרטי הישראלי, אבל יש לוודא שהפסד ביו''ש לא יהיה הפסד מוחלט של יו''ש, שלא נמשיך לראות במתנחלים את האחר, המתנגד לדבר הנכון.

  • 98.

    כל הכבוד לאובמה.המשך ללחוץ על ישראל.

    רון וייס, 07/06/09 13:11

    שתקפיא לחלוטין את הבנייה בהתנחלויות.

  • 97.

    אובמה מציל אותנו מהטמטום הקנאי של עצמנו וממדינה דו לאומית בפועל. (ל''ת)

    בתכלס הוא דורש מאיתנו דברים שכבר הבטחנו בעבר.., 07/06/09 12:42

  • 96.

    יש אלמנט חיובי בהצגה הקשוחה:

    מרזוט , 07/06/09 12:27

    ארה"ב חייבת להראות לעולם שהיא כופה על ישראל פיתרון, כדי שתהיה אמינות לתיווןך שלה.

    ומה ברק "כופה" עלינו?

    2 מדינות ל -2 עמים. ממילא אין שום פתרון אחר אם בכלל. לפחות ננצל זאת כדי לקבל את אריאל תמורת אום אל פאחם.

    הפסקת התנחלויות חדשות. זה דווקא טוב. אנו התקרבנו בצעדי ענק למדינה דו-לאומית.

    הפסקת הרחבה של התנחלויות קיימות. זה בעייתי - אבל גם זה טוב. בפתרון הסופי נצטרך ממילא לפנות חלק מההתנחלויות. אז למה לבשקיע כספים בהרחבתם? בתים, תשתיות, כבישים. לא חבל על הכסף?

    מרזוט

  • 95.

    חגי ב' :כ''ב (ל''ת)

    מאמינה, 07/06/09 12:24

  • 94.

    הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מ (ל''ת)

    הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפחדים, הם מפח, 07/06/09 12:08

  • 93.

    ''שר כלכלי בכיר'' (פועד בן אליעזר?) מדבר שטויות.

    יגאל ש., 07/06/09 11:58

    אנגליה וצרפת הן המדינות המובילות באירופה והן מיצרות בשנה יחד יותר מ-40% מיצור של ארה''ב - 5.765 טריליון דולר לעומת 14.33 טריליון בארה''ב.

  • 92.

    כל סיפור ההתנחלויות בפסקה אחת

    פנדה , 07/06/09 11:58

    "בזכות הליכוד, הקרב מול האמריקאים מתנהל היום על ההתנחלויות והמאחזים",‬ אומר שר בכיר. "אילו ציפי לבני הייתה ראש הממשלה, היא הייתה מסכימה על ההתנחלויות והלחץ האמריקאי היה היום על חלוקת ירושלים וזכות השיבה".

    וזה כל הסיפור. כפי שאמר סמואל הנטינגטון - לאיסלאם יש גבולות של דם. במקום שבו נהיה - זה יהיה המקום שבו ניאבק באיסלאם ועוזריו. עצוב מאוד שלרשימת "עוזריו" נוספת כרגע ארה"ב, זהו כתם שחור על ההיסטוריה שלה, שכולי תקווה שימחה ע"י הציבור האמריקאי בבחירות לקונגרס בעוד שנה וחצי. עד אז צריך להוריד את הראש, לא להסכים לכלום, למסמס, לבלף, להתחמק - בקיצור, לעשות מה שהאיראנים עושים. ככה מקבלים היום כבוד מהממשל האמריקאי.

    • צודק. זה מה שהדמוקרטים בישראל לא הבינו

      מלחמה ושלום דורשים עמידות, 07/06/09 14:52

      אולי עכשיו, לפני שנילחץ בודדים לפינת המוקצה, תיחלץ הדמוקרטיה הישראלית לעזרת הציונות, לפני תמיכתה במלחמת חוקים בינלאומיים נגד היהודים.

  • 91.

    סופה של מדינת היהודים !

    חוסיין אובמה אוייב, 07/06/09 11:40

    לביב אין אומץ לנתק את היחסים עם ארה''ב ולכן נחוסל ! כניעה לכול דרישות הערבים ואובמה המוסלמי יביא לחיסול ישראל !
    השלמה עם אטום איראני ובגידתה של ארה''ב בישראל תוך תמיכה בערבים תיגרום לאסון !
    עוד שנה שנתיים נימצא את עצמנו עמוק בחרא !

  • 90.

    ביבי ניכנס למצב חרום וכניראה יברח שוב ללונדון למסע הסברה

    א. פובליציסט, 07/06/09 11:30

    יתכן שביבי עוד חושב שאנחנו במלחמת לבנון 2

  • 89.

    אז בואו נפסיק לקבל את הערבויות והסיוע. כל בעולם עכשיו במשבר כלכלי גם א

    אנחנו נתמתן קצת, 07/06/09 11:11

    יש לי חברה שנשואה לגבר שמזלזל בה, משקר לה ועליה, כופה עליה דברים שמנוגדים להבטחותיו ומלמד אותה שדמעותיה לא מרגשות אותו וכדאי שתלמד להתעלם מהן גם. והיא נשארת. למה? כי אחרי שנשארה לגדל את הילדים בבית ונעשתה תלויה בו כלכלית (היא היתה מתכנתת מרוויחה יפה מאוד לפםני כן) היא לגמרי התמכרה לתלות בו. מוכרת את עצמה ואת שפיותה בגלל הפחד שתאכל רק חביתות איזה שנה שנתיים עד שתעמוד על רגליה. לא יודעת איך זה כשאין מישהו שתומך בך כלכלית.

    ישראל באותו המצב. בסדר, אנחנו רגילים, ויכול להיות שיהיה צנע ומיתון עמוק, אבל מה המחיר? אבוד עצמינו לגמרי? די.כמו שאמר לי מישהו פעם כשאיימה עליי איזו בריונית במכות, ''אז תחטפי איזה בוקס, אז מה?'' כשניסה לשכנע אותי להפיסק לפחד. אז שנה שנתיים נאכל קצת פחות ולא נצא לבלות וישראל תהיה במיתון ובגירעון. אז מה? נצא מזה מחוזקים, קצת אמונה באמת. וגם בנושא הבטחוני שאומר שאנחנו תלויים בהם כדי שנוכל להתגונן. אם אנחנו כמה חודשים לפני פצצה איראנית ועדיין לא קבלנו מה שאנחנו צריכים כדילתקוף שם, אז מה הסיעו הבטחוני הזה שווה? אם יש עלינו כבר מטריית טילים מכל כיוון, ומצבינו הבטחוני ותדמייתינו בעולם רק התדרדרה עם כל שיתוף הפעולה עם יוזמות אמריקאיות, אז האגדה הזו ששיתוף הפעולה נותן לנו בטחון, נשארת כבר רק אגדה. צריך להתעורר.

    • יפה אמרת. יש להיגמל מארה"ב.

      פנדה , 07/06/09 12:00

      העם בישראל צריך להיות מוכן נפשית לגמילה מארה"ב - גמילה שתלווה ב"קריז" אבל בסוף תשאיר אותנו חופשיים יותר. איך אמר בגין - "אם אצטרך אעבור בית בית ואשכנע אותם לעבור ללחם ומרגרינה".

  • 88.

    חייבים לנתק את היחסים עם ארה''ב !

    מדינת היהודים, 07/06/09 11:06

    להכריז על ארה''ב מישטר עויין ולהחזיר את השגריר לישראל !
    זה אולי נישמע מוגזם אבל זאת המציאות הקשה !
    או ניתוק היחסים עם ארה''ב או כניעה מלאה לדרישות הערבים ...

    חוסין אובמה לוחץ עלינו ....לישראל ישנם שני ברירות או לנתק את היחסים עם ארה''ב ולהכריז עליה כמישטר עויין עם כול המישתמע מיכך.

    או להיתפורר מיכול נכסיה הלאומים והביטחוניים על לחיסולה של מדינת היהודים .

    אובמה ידרוש בתוקף להקים חמאסטן 2 ביהודה ושמרון ולעשות עוד היתנתקות

    לחלק את ירושלים ולימסור את הכותל לאו''ם

    לפנות / היתנתקות ביהודה ושמרון

    לא ליתקוף את איראן ולתת לה להשלים את האטום שלה

    להקל על החמאס בעזה

    יחייב להסכים לזכות השיבה כדרישת הערבים



    אם נסכים לזה נחוסל ואם לא נחסל את הקשרים עם ארה''ב

    הבעיה שהמנהיגים שלנו לא יודעים להיות אינטרסנטים וחזקים כמו שצריך מנהיג להיות ולכן כולנו עוד שנה שנתיים נהיה במילחמה קשה וכואבת כאשר כולנו נשלם על כך מחיר כואב וקשה זה אני מבטיח לך !

  • 87.

    אובמה תומך בהמשכיות מדינה יהודית

    ליאל, 07/06/09 10:57

    למה לא כתוב על המסרים תומכי ישראל מצד אובמה?
    הוא דיבר על השואה ועל הזכות של העם היהודי למדינה.
    הוא דיבר על דמוקרטיה ועל מיגור כל אלימות.
    הוא גינה טרור וטילים על אזרחי ישראל ואף התנגד למירוץ החימוש לאטום.

    במקום להסתכל בפחד כל הזמן. יש לראות את האמת. חייבים להגיע להסכם ולהכיר בזכות העם הפלסטיני גם כן למדינה.

    • ארה''ב היא מישטר פרו איסלמי מסוכן לישראל !

      נביא זעם, 07/06/09 11:42

      חובה לנתק את היחסים שלנו איתה מיד !
      כניעה לתכתיבי אובמה והערבים יגרום לאסון הכולל השלמה עםאטום איראני על מדינת ישראל .
      ספק אם נישרוד את המילחמה הבאה....

    • הוא דיבר על השואה אבל השווה אותה לנכבה; הוא העניק לגיטימיות לחמאס

      פנדה , 07/06/09 12:04

      לאובאמה אין שום סיבה לתמוך במדינת היהודים, כי הוא רואה רק אינטרסים תקשורתיים צרים, ואינו מבין באמת את חשיבות מדינת היהודים, הדמוקרטיה היחידה במזה"ת, מעבר לאינטרסים הצרים של הפטרו-דולרים. הוא נוצרי-מוסלמי ואינו נחשד בפרו-ישראליות, יועציו לענייני ישראל הם שמאלנים אנטי-ציונים.

    • יישר כח (ל''ת)

      מרזוט , 07/06/09 12:30

  • 86.

    אז שישראל תבנה כור אטומי חדש עם רוסיה

    המחתרת הסגולה, 07/06/09 10:07

    מסתבר שזה תמיד עובד.
    אבל עכשיו ברצינות. הבעיה של ביבי וכל מיני פרשנים רואי שחוורות זה הפחד מלהפרד מכל הכסף הזה שזורם ללא הפסקה מארה''ב זה זמן רב. ישראל כבר התעמתה עם נשיאים אמריקאים בעייתים (בוש האב וג'ימי קרטר היו האחרונים ברשימה ארוכה למדי...יש שישרבבו את שמו של רונלד ריגן גם כן) והנה אנחנו עדיין כאן. דווקא נשיאים פחות אוהדים לישראל חיזקו בעליל את תחושת ההתנחלות בארצנו. שימו לב שאת הויתורים והטעויות הגדולות ביותר עשו מנהיגינו בזמן שלטונם של נשיאים אמריקאים ''חברותיים'' כמו קלינטון ובוש הבן.
    הפחד במסדרונות הוא פחד של איבוד החדר בבית המלון בוושינגטון.

  • 85.

    ידענו שזה מה שהולך להיות - נתניהו כמובן לא קרא את המפה נכון (ל''ת)

    לא מופתעים מאובמה, 07/06/09 09:54

  • 84.

    שר כלכלי בכיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!האמנם

    ההסטוריה, 07/06/09 09:28

    בראיון לקול ישראל נתבקש השר זאבי המנוח להגיב על דבריה של כרמלה מנשה מפיו של ''קצין בכיר'' ותשובתו היתה ''מה זה בכיר, כל קצין שדרגתו גבוה מסרן הוא קצין בכיר, וקצין שלא מזדהה בשמו הוא קצין פחדן תהא דרגתו אשר תהא'' ומשאמר לו המראיון כי אלה דבריה של כרמלה מנשה השיב ''מי זו כרמלה מנשה'' למה נזכרתי בכך, כי שר כלכלי בכיר - בממשלה זו יש רק אחד ראש הממשלה - שאיננו מזדהה הוא לא בכיר אלא שר פחדן, ודבריו דברי הבל, שהרי עיקרו של הסיוע הוא צבאי המפרנס את התעשיות האמריקניות וכל קיצוץ בו משמעותה פיטורי עובדים בארה''ב.

  • 83.

    עכשיו השמאל הישראלי רואה מזו שמאלניות מדינית ביטחונית כלכלית וגאוגרפית (ל''ת)

    פקק תנועה , 07/06/09 09:09

    • אבל אים עברנו את פרעה ו הרומאים נעבור גם את ברק אובמה (ל''ת)

      פקק תנועה , 07/06/09 09:10

  • 82.

    שלטון

    רעם, 07/06/09 08:58

    רימה את כולם לפני הבחירות וחשב להמשיך בזה גם אחריהן.הוכח שוב שמשפטה של ציפי ליבני לפני הבחירות''מי שמוכן לשלם כל מחיר עבור הכיסא לא ראוי לשבת עליו''

  • 81.

    Surprise

    Oren, 07/06/09 07:15

    What's amazing and scary is that everyone is acting like they had no idea that is what is going to happen. Are you blind ?

  • 80.

    זה סופה של המדינה הכופרת,שחשבה כי ניתן להסתדר ללא בורא העולם.. (ל''ת)

    הנחמה היא כי למרות מותם הקרב של מיליארדים-משיח !!!, 07/06/09 05:59

  • 79.

    ביבי הפשלונר שבר בעצמו את ההמשכיות ביחסים עם ארה''ב בסירובו ל2 מדינות (ל''ת)

    יגאל, 07/06/09 04:54

  • 78.

    האמת על יהודי ארה''ב-רובם הם ליברלים ודמוקרטים רשומים כאשר-

    מומחה לארה''ב, 07/06/09 04:48

    חלק גדול מהם אינו מגדיר עצמו כציוני!הם יצביעו למועמד הדמוקרטי לנשיאות גם אם זה יהיה אחמדינג'ד מתוך נאמנות עיוורת למפלגה ושנאה שעברה מהוריהם למפלגה הרפובליקנית.בקרב אלו שמצביעים לפי המועמד ש''יותר טוב לישראל''שזה רק כ 5 אחוז מיהודיי ארה''ב כולם מצביעים לרפובליקנים.תכניסו לכם לראש:לרוב היהודים לא אכפת מישראל ובמיוחד ליהודים מהמעמד הגבוה קרי בניו יורק ובוסטון ובחוף המערבי כוכביי ושחקניי הוליבוד וקליפורניה.

  • 77.

    ירושלמי צודק.אבל לא יודע פרט חשוב. אובמה התרים ערבים

    יקי מניו יורק, 07/06/09 03:41

    כדי לכסות את הספור אנשיו הממולחים סיפרו שמדובר בהתרמות דרך האינטרנט והעתונות שיתפה פעולה.אי אפשר להתרים דרך האינטרנר מאות מליוני דולרים. כסף מדינות ערב הגיע אליו ועכשיו הוא שפוט שלהם. אחרת הם יגלו.

  • 76.

    זה הזמן לחזק קשרים עם רוסיה, הודו וסין (ל''ת)

    כולל קשרים בטחוניים, 07/06/09 02:37

  • 75.

    כאילו חסר בעיות בעולם רק ישראל מפריעה

    AZULAY, 07/06/09 00:25

    כששלטנו בוושינגטון עוד זה היה בסדר

  • 74.

    בידיוק היהודים עם הטמעות שלהם הפסידו את השליטה בוושינגטון

    JIM BEAM, 07/06/09 00:22

    אין סוף לעוד

  • 73.

    הימין לא מבין את ארהב(שאינם מבינים את לאומננו!)-קראו את מאמרו של רוזנר

    Ehad Haam-Zionist, 06/06/09 23:26

    הימין הישראלי הלאומני תקוע במנטליות של המאה ה19 של מדינות לאום מסוגרות ועוינות זאת לזאת-והמרכיב הפונדמנטליסטי הדתי תקוע במאה ה19 שלפני הספירה.....

    אובמה מביא חזון-ויישומו הפרגמטי, של עולם שיתופי שבו אינך צריך לבנות אויבים שטניים כדי להתגאות בלאומיות בריאה ושיתופית וחיים רב תרבותיים בכל לאום.

    • מדוע אתה בעד מדינת לאום לפלסטינים ונגד ליהודים? (ל''ת)

      מתי תוריד את המסכה ותודה שאתה פוסט ציוני, 07/06/09 04:49

      • כי הוא חי בארה"ב, כנראה באקלים אנטי-ציוני

        פנדה , 07/06/09 12:09

        כל עוד הוא חי באיזשהו אקלים אקדמי הוא חייב להיות אנטי-ציוני כדי להתקדם. מאחר ואין לו שורשים בארץ, מצדו שנשרף כולנו, אבל אם חו"ח יש למשל מלחמה בעזה, אז נהיה לו לא נעים לעמוד מול הקולגות שלו ולהסביר להם שהוא מהיהודים "הטובים" והוא בכלל בעד מדינה פלסטינית וכו'.

        אין לי שום סבלנות לאלה שמטיפים לנו מחו"ל איך הכי כדאי להיהרג כאן.. לא לימניים שקוראים למלחמה כוללת על כל קראוון (אבל לא יבואו לכאן להתגייס למילואים) ובטח שלא לחלאות אנטי-ציוניות אפולוגטיות שמבקשים להחריב את ישראל שעושה להם פדיחות מול חבריהם ה"נאורים" מהשמאל העולמי.

  • 72.

    צריך לגרש את מיצ'ל מהארץ.

    אין לו מקום פה, 06/06/09 21:55

    אסור לנו לשתף פעולה עם אוייבי ישראל ובטח שלא להכניס אותם הביתה שלנו כדי שיבשלו לנו עוד צרות פה.
    שיפגע בנו מבחוץ,לא מבפנים.
    את האוייבים צריך להשאיר בחוץ.
    צריך להבין שאמריקה תחת הממשל הזה היא לא ידידה יותר,היא אוייב עם אינטרסים מנוגדים לאינטרסים שלנו.
    אמריקה תומכת באינטרסים של האוייב וחייבים להרחיק אותה ממנו.

    • ביבימניה

      ישראלי אמיתי, 07/06/09 08:55

      ראיתם איך ביבי הזדקן בימים האחרונים? מאז הבומבה שאובאמה הכניס לו, נוספו לו עוד עשר שנים לפחות...

      ואתם המתנחלים, היכונו: הספירה לאחור החלה. ב''ה נפנה אצכם במהרה בימינו, ברגישות אבל בעיקר בנחישות!!!

      • מי מתנחל ? גולם.

        שמאל ציוני, 07/06/09 09:48

        אתה חושב שכל מי שמתנגד למדינה פלסטינית הוא מתנחל?
        בן-גוריון,גולדה,דיין,וכל השמאל הציוני התנגד למדינה פלסטינית.
        אמרו מפושות שאין עם פלסטיני.
        הם ידעו,כי הם היו פה כשלא היה עם פלסטיני.
        אתם שמאל קיצוני תומך אוייב,מזלזלים במפעל ענק שהקימו פה השמאל הציוני.
        הרסתם את המדינה.

    • מימשל אובמה עויין את ישראל !

      אטום שמאטום, 07/06/09 11:08

      חייבים לנתק את היחסים עם ארה''ב אחרת נאלץ להיכנע לכול דרישות הערבים ולהשלים עם אטום איראני שיביעו לחיסולה של מדינת ישראל !
      עדיף בידוד זמני וחיפוש מדינות כגון רוסיה וסין ולהפסיק את בתלות בארה''ב שכבר לא ידידה שלנו מאשר להיכנע לאובמה !

    • מיצ'ל - זה ההוא ממשפחת קמיצ'לי ? (ל''ת)

      יוסי, 07/06/09 14:15

  • 71.

    אני זוכר שברברה סרייסנד קראה לבחור בו.

    היו עוד הרבה יהודים מפורסמים, 06/06/09 21:33

    שהשתמשו בפירסום שלהם כדי לקרוא לבחור בו ולהשפיע ע''י זה על אחרים.
    היהודים האמריקאים פישלו בגדול.
    הרבה מהם גם תרמו כספים לאובמה ולהילרי.
    פישלו בגדול !
    אם אנחנו לא נישמור אחד על השני כל אחד התחומו,מי ישמור עלינו ? האוייב הערבי או האנטישמים הנוצרים ?
    יהודים,להתחיל להתעורר.
    ומדינת ישראל,לא לוותר לאוייב האמריקאי.
    עם הראש בקיר לעמוד על שלנו ולגבות מחיר ככל שאפשר ולייצר הרתעה.
    הרתעה היא שם המשחק.

    • הבא נעשה משאל עם יהודי כלל עולמי-רוב ברור לשלום ושתי מדינות על בסיס 67 (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 06/06/09 23:14

      • משאל בישראל - לתת אל לוס אנג'לס לפלסטינים (ל''ת)

        גם יעבור בהצלחה, 07/06/09 02:30

      • הציונות לא מרגישה צורך להתחשב ביהודים גלותיים תבוסתניים

        פנדה , 07/06/09 12:14

        יהודים אלה שרק דואגים מה יחשוב הפריץ, שמעלימים את יהדותם ומתבוללים, הם תמיד התנגדו לקיומה של ישראל כדי שלא יבולע להם בתוך ארצם. הציונות באה להילחם במודל הזה, ומאחר ואנו יודעים מה התוצאות הקשות של הגלותיות התבוסתנית, אני לא מתבייש להגיד שיהודים כמוך, שאינם ישראלים, מעניינים לי את קצה האובאמה.

  • 70.

    הגיע הזמן לכתוב אמת - אם נתניהו היה בן תורה - היה מתמודד אחרת עם אדום

    שירהw , 06/06/09 21:29

    שהצבור מטומטם. הנבואות נכתבו לפני 5000 ומשהו וחלק מהן לפני 2000 שנה וברור שכל מה שכתוב בנבואות מתגשם לנגד עינינו בצורה בהירה ביותר - אלא מהי? _ רשעים על פיתחה של גהינום אינם חוזרים בתשובה. וממשיכים בשלהם

    הגיע הזמן לכתוב אמת - באף אחד
    שירהw , 10/04/09 16:16
    אובאמה נחוש להתקרב לאירן עם גרעין או בלי גרעים. זאת התכנית של אובאמה עוד לפני שנבחר לנשיא - חוסיין אובאמה הוא מוסלמי שאוהב את אחיו, שונא יהודים ושונא את מדינת ישראל שעבורו כמו עבור כל המוסלמים היא מכשול גדול לשלום העולם - אמנם זה שקר גדול אולם כך הם חושבים. אמריקה בועטת בישראל כבר בגלוי.מספיק עם השטויות שלכם. ישראל יכולה לשכוח מאמריקה ומזה שהעולם יעשה משהו בעניין הגרעין האירני. הרגרעין האירני הוא צרה של ישראל בלבד וכל העולם שם פס עלינו ועל הגרעין האירני. הכל הולך בדיוק על פי הנבואות - כתוב בכל הנבואות שלפני שמשיח יבוא ישראל תשאר מבודדת. ורק הקב"ה יציל אותה.
    להלן קטע מהנבואות:
    "ככלות נפץ יד עם קדש" - ומפרש רש"י הקדוש: "כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב" - על דרך זה פירש רש"י (פירש את כל התורה ברוח הקודש לפני כ-800 שנה) בסנהדרין צ"ח ע"א: "ככלות נפץ יד עם קדש" - כשתכלה תקומתם ןחוזק ידיהם שהיתה נפוצה אילך ואילך... (הכבוש - ההתפשטות) ואחר שתכלה גבורתם - שיהיו שפלים למאד. "תיכלינה" אלו הצרות ויבא משיח , כדיאמרינן (כמו שנאמר) "כי אזלת יד" - ומבואר הדבר שלא תבא הגאולה עד שתכלה גבורתם של ישראל, יהיו "שפלים למאד" . (מי שלא רואה שהמדינה מושפלת מכל הכיוונים, הוא עיוור):

    מלחמת לבנון הראשונה, השנייה , "עופרת יצוקה" - כשלון מדיני חרוץ, אמריקה משפילה בגלוי את המדינה ועוד מעט יצטרפו אליה עוד , כי זה התהליך. בריטניה כבר החליטה לדבר עם החמאס ועם חיזבאללה. ישראל כבר הודיעה מחוסר ברירה שלא איכפת לה שאמריקה תדבר עם איראן, כאילו שאמריקה ביקשה רשות מישראל ועוד הרשימה ארוכה).

    ובספר דברים ל"ב ל"ו כתוב כך: "כי ידין השם את עמו ועל עבדיו יתנחם (כשתגיע את הגאולה והשם יתברך ירצה לדון את עמו - וימצא נחמה בעבדיו - אלה ששומרים את תורתו) כי יראה כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב (זה בדיוק מצב המדינה היום - אלת יד - ועם ישראל עזוב ועצור - נעזב ע"י כל אומות העולם ומי שחושב שיש לנו חברים - חי בעולמות אחרים ולא במציאות) ואמר אי אלהימו צור חסיו בו, אשר חלב זבחימו יאכלו ישתו יין נסיכם יקומו ויעזרכם יהי עליכם סתרה. (השם שואל היכן כל האלילים שלכם שעבדתם אותם - אמריקה, כוחי ועוצם ידי , צה"ל - מדוע אינם עוזרים לכם עכשיו?) ראו עתה כי אני אני ואין א-להים עימדי (אני יחיד) אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מיידי מציל". כלומר מי שחשב שיכול להתעלם מבורא עולם ולברוח ממנו טעה טעות גדולה. פירוש (ראה תרגום יונתן בן עוזיאל שם) שהגאולה תבוא כאשר ישראל יהיו במצב של "אזלת יד ואפס עצור ועזוב", שאף אחד לא יוכל להציל אותם, רק השם, שלא יהיה לנו שום כוח לתלות בו וכל הכוחות שאנו תולים בהם יכלו מן העולם. ("הספר "מצמיח ישועה" בא לעזרתי). יהודים יקרים! הדברים כל כך ברורוים, הדברים נכתבו בספר דברים, כלומר בחומש לפני 3500 שנה וראו כמה הם אקטואליים. מר בוחבוט עד מתי אתה וחבריך תמשיכו לזרות חול בעיני הצבור???? הכל כבר גלוי וידוע והצבור לא מטומטם - כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת - אנו גם רואים שעל פי נבואה זו ועל פי כל הנבואות משיח כבר ממש כאן, אז תקשורת לא נכבדה - מספיק להתחכם ולשקר את הצבור .

  • 69.

    ראינו הרבה יהודים שבחרו באובמה הם שמאלנים או שטעו והביאו חורבן? (ל''ת)

    לא מבין את יהודי ארה''ב, 06/06/09 21:27

    • אני בטוח שהם טעו וכך גם רוב המצביעים עברו============== (ל''ת)

      ston , 06/06/09 23:36

  • 68.

    יש פה כמה מטורפים שחושבים שמדינה פלסטינית תהא כמו הולנד או בלגיה

    פשוט הזויים, 06/06/09 21:18

    להזכירם שמדינות ערב לא הכירו בישראל לפני 1967 ומלחמת השחרור וששת הימים פרצו כי הם שאפו למחוק אותנו.
    אבל לך ותסביר זאת לאנשים שגדלו על שינאה למדינה.

    • הולנד ובלגיה מדינות שטוחות. פלסטין תהיה הררית (ל''ת)

      ספקן2010 , 06/06/09 21:53

      • הרים החולשים על המרכז ממרחק יריקה. (ל''ת)

        panacea , 06/06/09 22:42

        • תביא בולדוזרים, הרי זה כל מה שהמתנחלים מבינים

          ספקן2010 , 06/06/09 23:43

          עבור פטיש, כל בעיה היא מסמר

          • תגיד את זה לפלסטינאים כאשר יעיפו עלייך "צינורות מעופפים" מקלקיליה (ל''ת)

            panacea , 07/06/09 12:13

  • 67.

    אם הייתם לומדים תנ"ך , הייתם מבינים שזה הסוף של אדום וזמן ביאת הגואל

    שירהw , 06/06/09 21:13

    שירהw , 15/03/09 00:47

    חו"ל ותיראה שמדברים על פרוק אמריקה. דפלומט רוסי אמר שאמריקה תתפרק ל-6 מדינות ואובאמה ינהיג השנה משטר צבאי - על פי הנבואות גום אדום צריכה להימחק. אנו בגלות האחרונה גלות אדום - זו גלות בת 2000 שנה (טיטוס מלך רומי החריב את בית המקדש השני) ורומי היא אדום של היום. בקיצור העולם הזה עומד לקרוס במתכונתו הנוכחית - והשם יתברך יקים עולם חדש במלכות מלך המשיח. חבל על הזמן שלכם, אתם העיתונאים - הכל בקריסה וחבל על הפרשנויות הכוזבות שלכם - הנבואות מתגשמות אחת לאחת.

  • 66.

    מעניין שביב עם כל ההבנה שלו את אמריקה לא קלט

    ספקן2010 , 06/06/09 20:55

    את מה שהרבה ישראלים ידעו. לפני הבחירות אצלנו התרעתי בפני חברים שהתפתו להצביע ליכוד או ליברמן שזה מה שיהיה. כל ילד ראה כיצד אובמה נבחר בלי להזדקק ליהודים. כל מי שעיניו בראשו שמע את התבטאותושל אובמה ש"ישראל תהיה משוגעת לדחות את היוזנה הערבית". אז ראש הממשלה שלנו, שגדל שם, שעבד שם, לא הבין?
    ואם כן אז הוא אינו ראוי להיות רוה"מ בזמן הזה.

    באשר ל"גידול הטבעי". שישראל תפתח במו"מ מזורז לפי מטווה קלינטון ועד אז שהמתנחלים יצטופפו מעט. לא יזיק להם.

  • 65.

    אין ערבי שיסכים להצעת אובמה

    דוד, 06/06/09 19:56

    על איזה שנה מדבר אובמה 1948 1967

    1956 על שיך מוניס. רמות גילה שיך מוניס

    אבו כביר יפו עכו חיפה מלחה דיר ירסין

    החזרת הפליטים כל ירושלים המזרחית

    השמאל חוגג ואיפה הם גרים הבעיה אינה המאחזים הלא חוקיים

    לזה אשמים שרון ואןלמרט לזה יש קונצנסוס

    בעם הבעיה היא שהפלשתינאים כל ארצות ערב שונאים

    ופוחדים מהפלשתינאים ובשבילם מלחמה של ישראל ופלשתינאים מפעל הפיס

    תיאו מה קורה בלבנון המסכנה

    את האסון על המדינה הביאו קדימה מה זה הבריחה

    מלבנון ועזה זה מה שיקרה בעתיד הקרוב

    אל תשכחו שאובמה לא מעניין אותו ישראל

    תנו לביבי קצת זמן להפעיל מערכת הסברה

    מה קרה לאחר הנסיגות בלבנון וגוש קטיף

  • 64.

    השמאל הזהיר מהסדר כפוי כל השנים אם הממשלה לא תמנע

    שרה, 06/06/09 19:52

    את התפשטות ההתנחלויות ותפעל לפתרון לפי תנאים שהיו יכולים להיות טובים יותר עבורנו

  • 63.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לגרום למדינה נזק כה גדול ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 06/06/09 19:42

    • ביבי? זה יהודים כמוך שרצים לממשל שילחצו על ישראל כדי לדפוק את הימין (ל''ת)

      ובדרך דופקים את המדינה, 06/06/09 21:49

  • 62.

    הדבר היחיד שאובמה מסכן הוא את יציבות שלטונו של ביבי

    אורית, 06/06/09 19:40

    ביבי יכול לדבר עד מחר על ריבונות שנלקחת ממנו ועל כך שאובמה פועל בניגוד לאינטרסים של ישראל. אבל האמת היא שאובמה פועל בדיוק בהתאם לאינטרסים של ישראל ובניגוד לאינטרס של ביבי: מדינה פלסטינית ברת-קיימא, שאינה מדינת טרור ומהווה משקל-נגד לקיצוניים שמטיפים נגד ישראל בגלל הכיבוש- היא ערובה להמשך קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולא כשלוחה של אירן. ''השותפות הטבעיות'' של ביבי לא רואות מספיק רחוק כדי להבין את זה, אבל דווקא אובמה מבין מה הדבר היחיד שיביא יציבות בישראל וברשות הפלסטינית, ויש לו תמיכה של השמאל הישראלי ושל המפלגה הגדולה בכנסת- קדימה. אז שביבי לא ינסה לשקר לכם שאובמה פועל נגד האינטרס של ישראל- הוא פועל רק נגד היציבות של הממשלה ההזויה שהקים ביבי ושצריכה להתפרק בהקדם האפשרי

    • להזכירך שגם בוש חשב כך בהתחלה ולבסוף סיים כידיד הכי נאמן לישראל (ל''ת)

      ומאנשים כמוך אנחנו פוחדים, 06/06/09 21:51

    • מדברייך משתמע שאין משקל לרצון העם בישראל.

      panacea , 06/06/09 22:47

      אומנם לקדימה 28 מנדטים, אך גןש הימין הןא הגוש הגדול.
      אני גם מאמין שרבים מתומכי קדימה מתנגדים להסדר כפוי , נשארה להם טיפת גאווה עצמית,טיפת כבוד.
      (למרות שלמילים אלו אןלי ניש קונוטציה שלילית ופרימיטיבית אצלך).
      העם בישראל יודע טוב יותר מאובמה מה טוב בשבילו,וזו תמצית הדמוקרטיה.

    • לאותם אנשים של הפת''ח נתנו את עזה והם העבירו לחמס.

      על מה את מדברת ?, 06/06/09 23:45

      ברברת בשטח.את אובמה לא מעניין שלום,הוא רוצה לתת למדינה לאש''ף.כי הרי שלום לא יהיה עם אש''ף ביהודה ושומרון בדיוק כמו שלא היה איתם שלום בעזה שהעברנו להם.

    • אני יודע שהמושג דמוקרטיה זר לשמאל, אז אשתדל להסביר לאט

      פנדה , 07/06/09 12:21

      מה שאתם לא מבינים זה שגם אם אובאמה יצליח איכשהו לגרום לבחירות חדשות בישראל, עדיין את הציבור בישראל הוא לא ישנה, והציבור הזה הוא ימני ברובו, ציוני ברובו המוחלט ודוחה כל פתרון הזוי שיביא לכאן עוד מוות וחורבן.

      דמוקרטיה - שלטון העם. לא שלטון האובאמה, בטח שלא שלטון המיעוט הלקקן ההזוי, ואפילו הייתי אומר הבוגד, שמבקש לכפות מדיניות של מדינה אחרת על מדינתו. אתם תהיו גם הראשונים לעזוב, עם דרכון אירופי, ולהשאיר אותנו עם הבלאגן שיצרתם. אז תביני למה ההטפות שלכם נופלות על אוזניים ערלות, ולמה אובאמה לא ישיג את רצונו גם אם יהיו לכך השלכות קשות מבחינת יחסי ישראל-ארה"ב.

  • 61.

    מדינה פלסטינית היא בראש ובראשונה האינטרס שלנו (ל''ת)

    אז שביבי יפסיק לבלבל את המוח עם ה''הסדרים הכפויים'', 06/06/09 19:32

    • האנטרס שלנו=של הערבים והאיראנים?

      panacea , 06/06/09 22:50

      גם אם זה היה נכון, הרי שמדינה כזו צריכה לקום לאחר משא ומתן,ולאחר שהפלשתינאים ימלאו את חלקם בהסכמים קודמים (ברור שזה לא יקרה).
      בנוסף-שתי מדינות לשני עמים פרושו שערביי ישראל צריכים לעבור לפלסטין, (או שמא גם אם יכפו עלינו את זכות השיבה תצדיק זאת?)

  • 60.

    מצאתי שם חדש למחלה ALOS יחמאסניק (ל''ת)

    קובי, 06/06/09 19:30

  • 59.

    בתור איש מרכז, אני מבסוט לראות איך המבוגר האחראי מונע מאיתנו לבנות גן

    אהוד, 06/06/09 19:16

    ילדים בהתנחלות. הספין הזה כאילו עצמאות ישראל עומדת כאן למבחן, היא שטות מוחלטת שמבזה את הקשקשנים שמפיצים אותה.

    ישראל חייבת ברמה המוסרית להפסיק לבנות בהתנחלויות, ולמעשה להוריד אותן מהשטח. אם המשמעות היא שאובמה יכופף את הממשלה - אני, בתור ישראלי פטריוט והוגן - אסכים לכך בשמחה רבה.

    שאף אחד לא יכניס אותי לאיזו קואליציה דימיונית עם ביבי, ליברמן, אלי ישי ואותו שר מהמפד''ל שאיש אינו זכור את שמו. הימנים הם ימנים, ופתאום חשובה להם עצמאותה המדינית של ישראל. שנים ניסו כאן להגיע להסדר באופן עצמאי, אבל הימין חסם את הדרך (ואפילו רצח רוה''מ). עכשיו - הימין עצמו יהיה חייב ליישר קו עם העולם המתון.

    זהו אינטרס של ארה''ב, אבל הרבה יותר מכך - זהו אינטרס של ישראל.

    • 59- תגובה מצוינת (ל''ת)

      כולנו עם המתונים, 06/06/09 19:43

    • סלח לי על מה שאני הולך לומר

      tomker , 06/06/09 19:59

      אתה יכול לקפוץ לי.
      הימין מנע הסדר, מכיוון שהוא לא מוכן לכלול הפקרת אדמות ל"עם" דמיוני, חבורת פליטים ערבים השואפים לסילוקינו מהאיזור.
      כיבוש שטחי מולדת והתנחלות בהם הם לא מילים גסות. אתם אלה שהפכתם אותן לכאלה ותיזכו לדיראון עולם משום כך.
      אם היתה לכם טיפת פטריוטיות, אלפית משיש לאירופאים או לאמריקאים, הייתם נאחזים בקרקע וקוראים לפליטים לשבת ולבחון יחדיו, כיצד פותרים את ענייניהם ברחבי העולם הערבי ולא אצלנו בבית.

    • מעבר לכך

      tomker , 06/06/09 20:06

      רק בוגד יזמין לחץ חיצוני.
      אדם שאינו מכבד הכרעה דמוקרטית ומתהדר בהסכמה לפגיעה בסוברניות של מדינתו הוא בסך הכל נטע זר וכן, שוב, בוגד.

      • ואם ההסדר יכלול את זכות השיבה,למשל? גם אז ימחאו כפיים לאובמה?

        panacea , 06/06/09 22:54

        אכן בוגדים מזמינים לחץ חיצוני, בניגוד לדעה של ממשלה נבחרת באופן דמוקרטי.
        השמאלנים שכה מודאגים מזכויות האדם (בעיקר כשמדובר על זכויות הערבים), שמים פס עבה על זכותנו לנהל את עיניננו באופן עצמאי תוך שמירת האינטרסים שלנו כפי שרוב העם רואה אותם.
        חוצפנים.

    • ילדותיות נטו. גן ילדים במעלה אדומים מונע את השלום?

      אמיר ש , 07/06/09 00:32

      תקשיבו לעצמכם. אתם מגוחכים.

      השנאה שלכם למתנחלים מעוורת אתכם. אין שום דבר מציאותי בשמחה לאיד הזו.

    • קהילה יהודית בגוש עציון, יותר מוסרי מפלסטינים בגוש עציון (ל''ת)

      אתה מדבר שטויות, 07/06/09 02:32

      • מתנחלים יקרים, זה רצון האל, כדאי שתשלימו עם המצב (ל''ת)

        ותתחילו לארוז את הבית, הפינוי בקרוב, 07/06/09 14:17

  • 58.

    וברוח ימים אלה. מה אפשר ללמוד מפרשת דודו טופז

    reuvenholzer , 06/06/09 19:11

    אי אפשר להמשיך ולמכור לעולם את הפורמט הישן של ביטחון == התנחלויות + זכות אבות. אף אחד כבר לא רוצה לשמוע על זה ואף אחד לא רוצה לתת יותר זמן שידור לדבר הזה.
    כבר 30 שנה ממשלות ישראל לדורותיהן מנסות למכור את הנוסחא הזאת של התנחלויות , זכות אבות, ביטחון , טרור. היתה לזה במה, היה לזה זמן שידור וזה הביא רייטינג.
    מדינת ישראל יכולה לשבת בצד ולקונן על המבקרים שלה ואפילו לנסות להתנקם בהם, או לשנות את הנוסחה
    בוא נראה איזה גישה תנצח.

  • 57.

    To 49

    David, 06/06/09 19:07

    Etinger like Bib are out dated, he describes a 5 years ago situation.
    Today the House, State Dept. and Pentagon all singing the same song, not to mention the EU.

  • 56.

    הלוואי וארה''ב תכריח את ישראל לעשות מה שטוב לישראל... פינוי התנחלויות.

    שי, 06/06/09 19:05

    הרי אין ספק שאין קשר בין בטחון להתנחלויות בעומק השטח הפלסטיני.

    אפשר להסכים לפינוי התנחלויות, הקמת גבול קבע - אך להסדרי בטחון שיאפשרו לצה''ל שליטה בטחונית בגדה.

    כל זמן שאליקים העצני, כצל'ה ונועם ארנון קובעים למדינת ישראל את סדר היום הלאומי - אנחנו בצרות צרורות.

  • 55.

    הערת שוליים

    tomker , 06/06/09 18:52

    ירושלמי מוכיח פה, שסיקור עיתונאי אובייקטיבי זוכה לכבוד בימין וגורר שיתוף פעולה נרחב. יש הרבה עיתונאים שצריכים ללמוד משהו מהכתבה הזו, כולל ירושלמי עצמו, שלא הפנים את העניין עד תום.
    אגב, בעניין אוזו ומוזו- עם כל הכבוד, הפליטים הערבים פה הם לא אחינו אלא אחיהם של הערבים מעבר לגבול. יחי ההבדל הקטן.
    אם כבר, מוסר ההשכל שיכול איש ארץ ישראל השלמה להעלות, אל נכון, היא שלולא רבו הפליטים עם אחיהם, חומת הזכוכית שקיימת ביניהם היתה נופלת והם היו קולטים אותם בארצותיהם מזמן, ולא היו מנסים לכפות אותם עלינו...

  • 54.

    זאת לא פרשנות זה יותר משאלת לב של הכותב\\ים... (ל''ת)

    דקל ב , 06/06/09 18:43

  • 53.

    נתניהו גדול מנהיגי העם היהודי

    עופר, 06/06/09 18:37

    נתניהו מנהיג-גדול מנהיגי העם היהודי היושב בציון הוא צריך ללמד את המוסלמי מוושינגטון פוליטיקה מהי רק נתניהו מבין עם יש לו עסק
    אני סומך על בינימין בעיניים עצומות
    הוא יעשה לאובמה בית ספר שהאפריקאי הזה לא ישכח לעולם...דבר ראשון בזבוז זמן אחכ הבטחות ודיבורים אחכ פינוי 2 מאחזים אחכ איום בפירוק הממשלה אחכ פירוק 2 מאחזים נוספים הממשלה מתפרקת בחסות נתניהו עם קריצה גדולה עוברת שנת שיתוק ניתוק אובמה הולך הבייתה הרפובליקנים חוזרים לזירה ורק נתניהו נשאר על כסאו שחבל הארץ החשוב הזה נשאר בידינו

  • 52.

    מדינת ישראל נפלה שדודה בידי הטלבאנים המתנחבלים.

    benzi. a, 06/06/09 18:32

    הימין הקיצוני והחרדים הפנאטים הכולל רבנים מטורפים תואמי אייטולות שבאירן. הם אדוני הארץ ומדינת ישראל הפכה לשטח כבוש ע''י אותם הקיצונים שהמליכו את הדמגוג של המדינה לראשות הממשלה

    • גועל נפש. צריך לאשפז אנשים כמוך (ל''ת)

      צריך לחקור מאיפה באה השנאה שלך, 07/06/09 02:34

  • 51.

    Obama Is An Enemy

    fact, 06/06/09 18:24

    Obama has always been pro Arab/Islamic and anti Israel, and placing our head in the sand will not change that fact. He may even be a closet-Muslim.
    Time for Israel to understand that whether we like it or not, the current White-House is an enemy!!! And that the next four years (at least) will require a strong and stubborn Israeli government, which is capable of saying NO, and meaning it.
    By the way, threatening a retaliation against Middle Eastern oil fields in case Israel's existence is threatened may be a good way to alleviate some of the pressure that Obama will use against Israel

    • Welcome to the Idiots' Club

      Yariv, 06/06/09 19:14

      Saying NO means total economical crisis. If we now have 300,000 unemployed people, Can you comprehend what it will happen to Israel if the number goes over 1,000,000
      I know you have some limitation in understanding complex concepts, but surely you can grasp the meaning of over three million people with no money for food, shelter, fuel, utuilities, medicine,' education and more.

      • sorry about your limitations

        fact, 06/06/09 21:56

        It seems, Yariv, that you are correct, after all. If Israel will give in to its enemies (which includes the Obama administration) the number of unemployed will be much less. Of course, principally that will be because Israel will no longer exist, and its Jewish people will be dead. But then, you are right; dead people don't need money, food, shelter, fuel, utilities, medicine or even education.

        Sadly, it's time to realize that the Koran calls to wipe the Jews off the face of the earth! Period. That's what the Arabs call for and wish for. And it got nothing to with the so-called Palestinians. Which means that coexistence is possible, but only if Israel maintains a strong, defensible, geographically natural barriers and defenses, to include (as a club over their head) the explicit threat of a nuclear retaliatory action against all the oil-fields our missiles can reach, as well as the cities of Mecca and Medina!
        Splitting Israel into two states is the quickest way to destroy Israel, which is why the Arabs and their various supporters are praying and working towards this type of outcome

  • 50.

    הכל באשמת קדימה

    tomker , 06/06/09 18:23

    הם גרועים באלפי מונים מכל מדיניות ותרנית שהיתה למפלגת העבודה בכל קדנציה שהיא.
    הם אלה, שהביאו עלינו את הפורענות הזו ואת התחושה אצל הדמוקרטים- שממילא אף פעם לא היו בעדנו, ממש כמו השמאל הישראלי- שהם יכולים לכפות עלינו כל גחמה פרו ערבית שלהם.

    • שכחת לציין את השחיתויות- עכשו גם גב. בלטה ''המשפצת'' (ל''ת)

      כל המזיקים, יענשו, ויש תקדימים!!!!, 07/06/09 13:51

  • 49.

    לך תקרא את יורם אטינגר המומחה לארה"ב,התמיכה בקונגרס היא חזקה מאוד

    שאבי מהעיריה , 06/06/09 18:22

    עיתונאי ליבני זורעים בנו פחד בשירות ארלר וארד

  • 48.

    חרדה..??!! יוזמה!!! להפציץ את אירן אכשיו!! תשובה מוחצת לנאום אובמה ! (ל''ת)

    ולעולם המוסלמי.דודי, 06/06/09 18:21

  • 47.

    הימין הגזעני מתחיל לקלוט שימי החארטות מסתיימים בקרוב (ל''ת)

    ALOS , 06/06/09 18:16

    • חארטה לא חראטה תבין אובמה לא יכול על העם היהודי..הרבה ניסו

      קובי, 06/06/09 19:12

      וראיתה מה אחריתם ..יפנו היתנחלויות יפנו מאחזים.. עד שתגיע הישועה ..

  • 46.

    ביבי הוא ראש ממשלת ישראל לתמיד! (ל''ת)

    solsam , 06/06/09 18:12

    • חומר טוב הביאו לך ..הא? לאט לאט (ל''ת)

      ALOS , 06/06/09 18:14

  • 45.

    ישב שנים באופזיציה והכין תוכנית לחזור לממשלה בידים ריקות

    ערס, 06/06/09 18:11

    אין קונצנסות בישראל על המשך בניה בגדה וסרוב להכיר בפתרון של שני מדינות לכן נתניהו לבד.הציבור בישראל ברובו מקבל בברכה את המהלכים של המדיניות של אובמה
    חבל שרובם של המתנחלים הם אזרחים אמריקאים ואין אפשרות לממשל להפעיל לחץ ישיר עליהם כמו שלילת אזרחות לדוגמה

  • 44.

    מה מעסיק את נשיא ארה"ב ?

    י ל ד , 06/06/09 18:09

    וועדת המדע של הסנט, תעדכן את נשיא ארה"ב,
    לגבי פעילות גופי מדע שונים כמו:

    א. אותו גוף שממפה אסטרואידים.
    ב. מסלול מערכת השמש בשביל החלב, שכידוע
    במרכזו מצוי משהו שאליו מתיחסים כאל חור שחור-על.
    ג. הדילמה של האנרגיה האפלה.

    הדילמה של האנרגיה האפלה, פחות אקטואלית,
    ולנו בני האדם אין השפעה עליה.

    אבל מבחינה מדעית, זוהי התופעה הבלתי
    מובנת ביותר באסטרו פיסיקה.

    1. האדם עדין לא מבין מהו החומר האפל
    ומה בעצם מסלול יעוד היקום, בהתחשב באנרגיה האפלה.

    2. היקום מתפשט. זוהי תוצאת המפץ הגדול,
    אבל לא בטוח.

    3. לו היה מתפשט יקום, רק עקב המפץ הגדול,
    הוא אמור היה להתפשט סקצב קבוע, או סקצב מתמתן.

    4. אבל היקום מתפשט בקצב מואץ.

    5. התפשטות היקום בקצב מואץ, עדין לא מובן
    לבני האדם. מקוקו באי איזון בין הכוח
    הרביעי לאנרגיה האפלה.

    6. אם פעם חששו מדענים מקריסתהחומר ביקום
    עקב קיומו של הכוח הרביעי, באה האנרגיה
    האפלה ולימדה אותנו, שמישהו בנה ביקום
    פיגומים לא נראים שתפקידם למנוע קריסת היקום.

    7. אבל אי האיזון בין החומר והאנרגיה
    המרכיבים את 94% מהיקום לעומת הכוח הרביעי,
    הכניסה לראשיהם של מדענים אחדים את ההשוואה,
    בין גן ההשמדה העצמי הקיים בחי ובצומח,
    שנועד לקצוב את משך הקיום של החיים.

    8. במילים אחרות, אי האיזון בין האנרגיה
    האפלה, לכוח הרביעי, הוא המקביל
    של הגן החי, ונועד לקצוב את משך קיומו של היקום.
    במושגי זמן של אסטרו פיסיקה, היקום לא יתקיים לנצח.

    למה טרחתי לכתוב את זה ?

    לא קל לנשיא ארה"ב, שבבוקר מספרים
    לו שישראל עובדת על ארה"ב ומשקרת לה,
    ובצהרים הוא לומד, שכדור הארץ והיקום כולו
    אינם מקומות כל כך בטוחים כמו שחשבנו.

    גם שבר סאן אנדראס, הוא לא דבר פשוט,
    אבל אליו אתיחס בתגובה אחרת.
    סיום שני, יש לנו הרצאה באחד מחוגי ההעשרה,
    על לוחות טקטונים בכלל ושבר סאן אנדראס בפרט.

    מישהו מקנא בנשיא ארה"ב ?

    • מבריק (ל''ת)

      tomker , 06/06/09 21:43

  • 43.

    היהודים האמריקאים תומכים באובמה

    ש בן-ד, 06/06/09 18:08

    ובסנקציות שלו כלפי ממשלת נתניהו/ליברמן הישראלית.

    הכותרת המשנית - כאילו אובאמה לא זקוק ולא מקבל תרומות מיהודים - פשוט שגויה ושקרית.

    אובאמה מקבל הרבה תמיכה מיהודים וגם עדיין תלוי בסנטורים יהודים וכלכלנים יהודים.
    הוא רק לא זקוק יותר ללוביים יהודו-פאשיסטים כמו איפא''ק. זה הכל.

    הגיע הזמן שגם פה יבינו את זה.
    אף אחד לא זורק אותנו לזאבים. אבל נגמרה החגיגה הברברית של תקופת בוש.

    • ארגונים כמו ג'י סטריט ומוב און דוט אורג הם אנטי ישראלים ופרו פלסטינים (ל''ת)

      ברור שאתה קומוניסט, 07/06/09 04:38

  • 42.

    כל מי שפעל בהיסטוריה נגד היהודים הפסיד יותר. הגרמנים,הרוסים

    אילן, 06/06/09 18:06

    הערבים התורכים הבריטים
    זה עובד!

    ישראל היא כמו מגנט ליהודים כמה שלא תנסה להפריד זה ידבק יותר
    3000 שנה עברו ויעברו עוד מלירדי שנים
    רק סופרנובה של השמש עוד 4 מליארד שנה תפריד אותנו סופית מהחור הנפלא והמסריח הזה
    אם לא בכוח נגאל את המדינה בכסף.
    אובמה?? עברנו גרועים מעורך הדין הזה...

  • 41.

    ומה עם הסנט ואנשי השטח הדמוקרטים הם לא זקוקים לקול היהודי.

    עופר, 06/06/09 17:36

    חוסר ידע והבנה של העיתונאי למיממשל האמריקאי ראשית נכון הוא שבאופאן אישי נשיא
    ארצות הברית לא זקוק כעת לקןל היהודי ואף לתרומות אך אל נישכך שבכול 4 שנים יש בחירות במדינה זו ויש מדינות שבהם הוא זקוק לקול היהודי שמיתנדנד בו כמו מדינת פלורידה שנית יש בחירות לסנט ולקונגרס ובחירות מקומיות שבבחירות אלו מיפלגתו יכולה לינחול מפלה ואל נישכח שלבחירות אלו הם זקוקקים לקול היהודי וגם לתרומות
    אז אולי הלחץ לא ישפיע עליו ישירות אך אנשי שטח והמיפלגה הדמוקרטית תפעיל עליו לחץ

    • עד לא תפסת שהארגונים היהודים תומכים באובמה בקשר להתנחלויות?

      יריב, 06/06/09 19:05

      אתה כנראה לא שם לב שאין אפילו ציוץ נגד הנשיא לא מהממסד היהודי ולא מהקונגרס לגבי נושא ההתנחלויות.
      אין מדינה בעולם שתומכת בישראל הקולוניאליסטית.

      ההתנחלויות הן ''עקב אכילס'' של מדיניות--אם יש דבר כזה---הישראלית. איך מסבירים לעולם, כולל ליהדות ארצות הברית, שגני ילדים בהתנחלויות או במאחזים חשובים ומןסיפים לבטחון ישראל? וסוף סוף בא ממשל אמריקאי ואומר מספיק עם השקרים וקריצות העיניים. ההתנחלויות לא חוקיות. המשך הבניה לא חוקי. החסמים בגדה מתעללים באוכלובסיה הפלסטינית ללא קשר לבטחון ישראל.עצירת מוצרי אוכל, תרופות וחיתולים מלעבור לרצועת עזה לא קשורים לבטחון ישראל ומשמשים רק להתעלל באנשים שחיים שם.

      זה נגמר. חבל על ה 100 מיליארד דולר שנשפכןו בהתנחלויות.אבל לא יותר.

      • מסבירים שהמדיניות של אובמה לגבי אירן תביא בוודאות לאירן גרעינית ! (ל''ת)

        בלי להתווכח לגבי התנחלויות, 07/06/09 04:39

  • 40.

    אובמה הוא תוצאה ישירה של התפשטות האיסלם בעולם. הוא עלה בזכות תחכומו הר

    עין צופיה, 06/06/09 17:35

    הרב וטיפשותם של אמריקאים רבים כולל יהודים, אותם ידע להוליך שולל בהבטחות של חזון נוסח אחרית הימים של ביאת המשיח.
    אין שום הפתעות.
    הכל היה ברור.
    הוא חלק מהעולם המוסלמי ולכן לבו שם ומטרותיו פונות לשם.
    הבנייה של גב כלכלי ללא תלות בגופים היהודיים שידרה כוונה. עם זאת ידע להחניף להם כדי להיבחר.
    וכעת פניו וליבו נוהים נוטים פונים ומעדיפים את כל מה שקשור לעולם המוסלמי.
    כעת שונאי ישראל אינם צריכים להעמיד פנים יותר שהם מאוזנים וזה כולל גם מדינות באירופה התלויות במוסלמים הרבים הממלאים אותן ככוח בוחר.
    זהו, אם קדימה וראשה שחושבת עצמה למבינה גדולה במדינאות, ימשיכו בפוליטיקה הליליפוטית שלהם ויאשימו את נתניהו בכל מה שקורה מבלי לראות מעט מעבר לקצה האף, נהיה חלוקים וזה עלול להחליש אותנו.
    מה עוד, שאין אפשרות להתעלם משינויים הצפויים בקרוב במצרים שכנתנו הקרובה, הגדולה והחזקה מאד. גם בתוכה רוחשים זרמים שונים ומי ינצח שם?
    יתכן ששינויים גדולים בעולם יביאו לשינוי אינטרסים וישנו את המצב הנוכחי.
    הראשים המדברים בתקשורת כבר הוכיחו בעבר ברובם, חוסר הבנה וחוסר יכולת ניתוח.
    מה שכן הם מומחים מעולים ליצור היסטריה ולהטיל האשמות דימיוניות וחסרות שחר.
    המצב הוא כזה, שצריך לבלוע את צפרדעת האגו ולהצטרף לשלטון אם לא בפועל לפחות בתמיכה,
    להיות באמת מה שכה קשה לנו - מאוחדים!!!!

  • 39.

    פולסא דנורא -

    בן ישראל, 06/06/09 17:34

    אֶת-כָּל-הָאָרֶץ אֲשֶׁר-אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד-עוֹלָם.

  • 38.

    קדימה אובמה

    אילן, 06/06/09 17:30

    טוב שהוא מוריד בכוח את ההתנחתויות. ההתנחתויות הן הסרטן בראש שלנו, שבסוף יהרגו אותנו, קדימה אובמה

    • התנחלויות בצד מעניין שרוב אזרחיי ישראל נגד אובמה וראים בו פרו פלסטיני (ל''ת)

      האנדרטייקר, 07/06/09 04:40

  • 37.

    ביבי מכר את המדינה לטליבאן היהודי! (ל''ת)

    הוא יגרום לנו בידוד עולמי רק למען שורפי השדות, 06/06/09 17:29

  • 36.

    להתלכד ,,,, מזכיר את המצב לפני החורבן - כל השמאל החוצה ! (ל''ת)

    אריק, 06/06/09 17:29

  • 35.

    אדיוטים!!!

    נופלחו , 06/06/09 17:27

    כמה זמן העולם יחכה לכם, הא? כמה זמן העם יחכה? מי לא רוצה שלום? המתנחל הכי קיצוני והשאהיד גם רוצים בסופו של יום שלום.

    "עד לפני 20 או 30 שנה הבנו כי המשא ומתן עם הערבים הוא דו-צדדי, במישרין, בלי מעורבות של צד שלישי",‬ אומרים גורמים חשובים בשלטון.

    20-30 שנה!! כמה זמן אפשר לדבר על חתיכת אדמה, כשבנתיים מתים לשני הצדדים כל יום עוד ועוד, חצי ממדינות העולם לא רוצות לדבר איתנו, אנחנו שנואים, מנודים, ובצדק.

    מה חשבת נתניהו שתוכל למשוך את הזמן לעולם? הנה קם איש עם חזון שאומר "חאלס, אם אתם לא יודעים להיות ילדים גדולים ולשחק ביחד בלי לריב, אני מגיע להשגיח עליכם ולחלק את המשחקים ביניכם בצורה הוגנת"

  • 34.

    ביבי מפרק את המדינה! האירופים שוקלים לצמצם המסחר עם ישראל! כנסו

    Mother Superior , 06/06/09 17:23

    http://finance.walla.co.il/?w=/2/1497738

    • לא רוצים להיכנס יודעים את הדעות שלך חמאסניק (ל''ת)

      קובי, 06/06/09 19:29

  • 33.

    מסכים בגדול עם הכותב. לא יכול להתעלם משמחתו לאיד ממצבנו פשוט מביש (ל''ת)

    אחד מהעם, 06/06/09 17:15

    • ירידה לצורך עליה. רק כך הציבור יבין מה מכינה לו ממשלת הימין- בידוד (ל''ת)

      אורית, 06/06/09 17:44

      • קראת בכלל את הכתבה? אם ציפי שלך היתה בשלטון הלחץ כעת היה על

        panacea , 06/06/09 23:01

        זכות השיבה.
        לא כולנו נלחצים כמוך מאמרותיו של אובמה.
        נחכה ונראה מה יעשה, גם לנו יש מה לומר.
        (אגב-גם חביבייך הערבים יצטרכו למלא את חלקם, ודי ברור שלא יעשו זאת.מישהו שמע את חמאס מגיב בחיוב?

  • 32.

    ביבי נאלץ לפספס את בר המצווה של בנו של רוני מאנה (ל''ת)

    המצב באמת חמור, 06/06/09 17:12

  • 31.

    Wrong, Obama needs and has US Jews support

    Amir, 06/06/09 17:04

    They voted for him in droves and donated in thje millions to his campaign.

    US Jews are slaves of the Democratic Party; they vote for it blindly with no regards for Israel or reality.

    Only a minority of them actually pays attention; the rest are pacifist, bleeding-heart Liberals. They forgot 60 years ago what the price of peace and liberty really is.

    • אבל עכשיו הם התעוררו והבטיחו לו

      טל, 06/06/09 17:14

      שכאשר יחזרו מהפגרה יהיה סדר חדש...

      כבר לא יקבל תמיכה אוטומטית, וכמו שאתה בטח יודע, הוא צריך את תמיכתם בקונגרס, בו הוא כבר נחל מפלה אחת.
      יהיה לו קשה לתפקד אם חברי מפלגתו שלו יתחילו להפיל לו הצעות חוק שלו, ויחשקו אותו מימין ומשמאל.

      אובמה מנסה לגייס תמיגה בעולם בתוכנית שלו, אבל מבית הוא יודע שאין לו רוב!

  • 30.

    שימו לב !!! ליברמן מתברר כיותר נורמלי,הגיוני, ולעניין מביבי !!

    ____________________, 06/06/09 17:01

    לא שימנים לאומנים יאהבו את זה :)

  • 29.

    מדהים כמה נתניהו וסביבתו ''מגלים את אמריקה'' לעצמם.. (ל''ת)

    מה הם חשבו לעצמם ואיפה הם חיו ???, 06/06/09 16:55

  • 28.

    מתי תבינו אובמה דואג לארצו ולא לארצנו,הוא בצרות כלכליות ומת לצאת מעירק (ל''ת)

    ולחסוך בליוני $$$, 06/06/09 16:44

    • הכלכלה שלו טובעת כמו הטיטאניק - ותפס אותנו כהסחת דעת (ל''ת)

      בדוק , 06/06/09 17:02

      • הוא פשוט חייב לגייס עוד הרבה כסף בשביל הכלכלה האמריקאית

        ויכול כרגע בעיקר רק ממדינות הנפט המוסלמיות., 06/06/09 18:11

        עד עכשיו הלווה המון מהסינים והיפנים אבל הם כבר לחוצים שארה'ב לא תוכל להחזיר אז הוא פונה אל המדינות המוסלמיות ובתמורה מבטיח להם את ישראל. מה אכפת לו? הכי עצוב שזה גם לא אכפת להרבה מהיהודים האמריקאים כי גם אותם מעניין בלבד מצבם הפיננסי, בדיוק כמו אצלנו עם רוב תושבי 'מדינת תל-אביב'.
        מועד שליחה: 18:11

  • 27.

    אובמה צודק וביבי צודק. הערבים רוצים שלום בלעדנו ולזה הם לא יזכו (ל''ת)

    ביבי חזק ואמץ ה'' אתך, 06/06/09 16:41

  • 26.

    ישראלים.....קצת עושים עליכם רוח וכולכם משקשקים. תהיו גברים

    אילן, 06/06/09 16:32

    קיבינימט

    • צודק במאה אחוז!!!! (ל''ת)

      דודי, 06/06/09 16:43

    • בדיוק! מה שחשבתי תתנהגו כמו מדינה יתנהגו אליכם בהתאם. (ל''ת)

      jj, 06/06/09 18:00

  • 25.

    אובמה, אל תיתן ליהודים בארה"ב ולישראל לטשטש את המחוייב: נסיגה מלאה

    EXTRA-שמאל , 06/06/09 16:21

    מכל השטחים הכבושים לגבולות 67 וחלוקת ירושלים. עלה והצלח, הציבור השפוי בישראל עומד מאחוריך.

    • מהות הסכסוך היא חוסר יכולתם של הערבים להכיר בקיומו של בית לאומי לעם

      טל ס., 06/06/09 17:42

      היהודי, אפילו על 1% משטח ישראל המנדטורי ולכן באה הדרישה לזכות השיבה - ישום של שתי מדינות לעם אחד. לכן כל עוד בעיה זו לא נדונה, אין סיכוי להסכם ולסיום הסכסוך.

    • ההיסטוריון

      דני, 06/06/09 17:43

      אני חייב לשאול - איך הגעת לגובלות 67? למה נעצרת שם? למה לא גבולות 48?
      למה שלא נחזיר חלקים מצפון ת''א? הגולן, את רוב ירושלים, והרשימה עוד ארוכה...
      יש סיכוי שאתה במקרה תאלץ להקריב כבר את בתיהם של אנשים שאתה מכיר ואוהב?
      כמה נוח לך לבחור את גבולות 67...
      צא ולמד מיהו לבן הארמי...

    • שקרן, הציבור השפוי בישראל לא מאחוריו ולא ברור לי מאיפה אתה

      אתה באמת ישראלי?, 06/06/09 18:16

      מועד שליחה: 18:16

      • לצערנו הוא אכן בעל אזרחות ישראלית אבל כאן נגמרת הישראליות שלו (ל''ת)

        פנדה , 07/06/09 12:26

  • 24.

    ארה''ב מממנת את הטרור האסלאמי

    סקופ, 06/06/09 16:21

    דרך סעודיה.

  • 23.

    ןהעיקר לא לפחד כלל! אובמה ידיד אמת שדבריו אמת

    NNadav , 06/06/09 16:19

    סוף סוף נשיא ארה"ב שרואה את האינטרסים האמיתיים של ישראל.

    אובמה יחזק את ישראל ויבטיח רוב יהודי במדינה, שיחיה בבטחון, בשלום וברווחה.

    יש תקווה!

  • 22.

    רצון העם כרצון אובמה - שלום! ביביהו מעדיף את המצב הנוכחי כי זה מפרנס

    Mother Superior , 06/06/09 16:19

    אותו ואת חבריו, הרי ברגע שיהיה כאן שלום כולל, כל מפלגות הימין ביחד יקבלו אולי 10 מנדטים, האינטרס האישי שלהם הוא לשמור על מצב מלחמה.
    והם מצליחים להגיע לשלטון באמצעות הפחדות, עובדה שרוב מצביעי הימין הם איוולים חסרי מח, שכן ההפחדות עובדות עליהם.
    לא אכפת למפלגות הימין שיישפך קצת דם יהודי וערבי אם זה ישמור אותם בשלטון.

    • מה אתם בחמאס החלטתם להשטלת על אתרים ישראלים?

      אלכס, 06/06/09 16:34

      אני רק מציע לך לשקר על שלום כולל קצת פחות כי זה מאד מצחיק.

      • אני? חמאס? אפילו עברית תקנית אתה לא מסוגל לכתוב, אם יש כאן מישהו ערבי

        Mother Superior , 06/06/09 17:21

        זה אולי אתה.

        • הז אוה עשא שגיהת קתיב הז מא ..אבל אתה חמסניק (ל''ת)

          קובי, 06/06/09 17:51

    • מעניין רוב העם שנתן את השלטון לימין לא מטומטם..לכן השמאל נפל

      קובי, 06/06/09 16:44

      וציפוש לא ראש הממשלה .. כי רוב העם לא רוצה 2 מדינות .. ולהחזיר שטחים ..

      • ל 16.44 ביבי קנה שלטון תמורת שלמונים וטובות הנאה.

        נתן.ש מעלות., 07/06/09 18:53

        ממשלה כה מנופחת והזויה,39 שרים עם ובלי תיק ןתשעה סגני שרים.שליש מחברי הכנסת,סביב שולחן הממשלה.

    • You call yourself a mother? haha

      Avi Shriki , 06/06/09 16:54

      You are one blind crazy woman or most likely an Arab with a name such as this. You can't see the reality. We gave a fruitful land to gaza and got what? bombing every day. Did you ever stop to think of that? No you didn't. did you know they got all the land the claimed theirs and still want us in the ocean? smell the air and see what's out there

      • באמת שאני מבין שזה קשה למח שלך לתפוש שיש יהודים עם דעה שונה משלך

        Mother Superior , 06/06/09 17:22

        אבל, תעשה טובה, תעשה מאמץ קטן, תודה.

        • רוב העם נתן את השלטון לקדימה. לבני היא ראש המפלגה הגדולה בכנסת (ל''ת)

          אורית, 06/06/09 17:46

        • למה?

          יאלל, 06/06/09 17:49

          כבעל הדעה הליבראלית אני מקווה שתוכל לקרוא את שאלתי את הסוף... ותקיים את מה שאתה מבקש מאחרים...
          רוב הקולות בבחירות האחרונות הלכו למפלגות אשר מזוהות עם הימין (חישוב זה אפילו לוקח בחשבון את מפלגת קדימה כמלפגת שמאל...) האם אתה עדיין מאמין שאת דעת הרוב צריך להשתיק...?
          ההבדל היחיד בינך לבין המגיבים לך פה - הוא שבניגוד אליהם, אתה מאמין שאם תתן לדעות הגזעניות שלך שמות כמו ליבראליות, הומנאיות, נאורות - אז אתה תצדיק את דבריך. האיפור שאתה וחבריך מלבישים על הדעות הגזעניות שלך לא משנות את האמת. המגיבים פה מפנים את זעמם נגד האויבים שלהם ושלך, כלפי מי אתה וחבריך מפנים את זעמכם?

        • אתה מעדיף לא לפרסם מדוע לא מפריע לך שאחרי כל מה שנתנו לעזה במקום שלום

          העיקר לא ענית לו על השאלות, 06/06/09 18:23

          העיקר לא ענית לו על השאלות וזה מפני שאתה יודע שאין לך תשובות טובות. אתה מעדיף לא לפרסם מדוע לא מפריע לך שאחרי כל מה שנתנו לעזה במקום שלום קיבלנו טרור
          אתה באמת יהודי?
          מועד שליחה:18:23

        • Jews such as yourself aided hitler and stalin

          reality check, 06/06/09 18:31

          It be best for us jews to rid our selves of kapo bastards as yourself!

    • mother superior . עוד מסכן שטרם הפנים שהיו כאן בחירות.....

      יחיאל כ''ץ, 06/06/09 18:44

      לפני כארבעה חודשים וששלחו את השמאל ''הנאור'' ו''החכם'' לאופוזיציה.איך אומרים בחברה ,''קח את הזמן שלך''.תפוס שאיפה ארוכה של אוויר , תרגע. יש לך לפחות לנוח עוד ארבע שנים של ממשלת ימין.אתה עוד אחד מתוסכל שעוסק בהכללות .

    • רואים שאתה לא ישראלי

      פנדה , 07/06/09 12:29

      העם רוצה שלום? פחחחח

      העם רוצה בטחון, העם רוצה שגשוג, העם רוצה כלכלה חזקה, חינוך טוב, מסגרות סוציאליות ראויות. אם העם היה רוצה שלום-תמורת-חיסול-ישראל היה מצביע למרצ ולא משאיר את מפלגת השלום מתנדדת מעט מעל אחוז החסימה. שלום צריך להיות האינטרס של הערבים הנחשלים, אנחנו מסתדרים יפה מאוד גם בלעדיו.

  • 21.

    אובמה כבר אמר שהוא לא הולך לכפות שום דבר על ישראל אז די לסלף! (ל''ת)

    Mother Superior , 06/06/09 16:15

  • 20.

    סוף סוף האמריקאים מבינים עם מי יש להם עסק

    אלי, 06/06/09 16:09

    עם חברה שמגלגלים עיניים ומדברים על ''ריבוי טבעי'' כבר עשרים שנה, תקופה בה גדל מספר המתנחלים פי 3 . איך יאמינו לנו איך? הילרי כבר הכירה את נתניהו עם בעלה בקדנציה הקודמת שלו ויודעת בדיוק עם מי יש לה עסק. אובמה ייזכר בהיסטוריה כדבר הטוב ביותר שקם למדינת ישראל, כמי שהציל את אותנו מעצמנו

    • מעניין בשלטון של קדימה אף אחד לא צייץ.. מה שלטון בוש והאמריקאים

      קובי, 06/06/09 16:48

      היו מטומטמים .. קם חתול שחור..מוסלמי
      דמגוג מתק שפתיים ויודע למכור אשליות..
      ולמכור את היהודים בעבור מיליארד וחצי מוסלמים.. שוק יותר טוב

    • שאלה

      אר, 06/06/09 17:54

      אלי - מדבריך אני מבין שישראלים בישראל צריכים לא להתרבות? לא להכפיל ולשלש עצמם? הדעות הליבראליות נאורות שלך הביאו אותך למסקנה שישראלים צריכים לסייע לאויבנו לגדול ולהתרבות בעוד אנו עלינו לצמצם את הילודה, לא לבנות ישובים חדשים, ולהצטמצם כמה שיותר כדי שנוכל כך לקיים את הרוח הליבראלית הומניסטית?
      חשבת פעם אל איך הגעת בכלל לבית היפה שלך בת''א? חשבת בכלל איך השכונה או הישוב שאתה גר בו קם?
      אוו שמא הדור שלנו נבחר למשהו נעלה יותר, על הדור שלנו מוטלת החובה להפסיק את מה שהאבות שלנו עשו, עלינו לצמצם את ההתפתחות שלנו.
      העבודה שאתה בוחר להעלים עין מהיסטוריה שלא מתאימה לדעות שלך לא עושה אותך נאור יותר,
      היא עושה אותך פופוליסט של ארד שכל הדעה הנאורה שלו מבוססת על סטיקרים שמנכלי חברות החדשות מאכילות אותך...
      חבל

    • מעניין שאובמה והם משום מה יודעים יותר טוב מאיתנו מה טוב לנו....

      לא ידעתי שאנחנו עד כדי כך טיפשים.איזו התבטלות והער, 06/06/09 18:31

      מדוע שאובמה ידע יותר טוב מנתניהו שגדל וחי כאן ומכיר את היסטורית העם היהודי, מדינת ישראל והסכסוך עם הערבים לפחות טוב כמו אובמה. לי משום מה יש הרגשה שנתניהו יודע הרבה יותרטוב מאובמה מה טוב לנו. איזו התבטלות והערכה עצמית נמוכה
      מועד שליחה: 18:31

  • 19.

    זה הזמן להפגין בכיכר!

    האסטרטג, 06/06/09 16:04

    מאז תוכנית ההתנתקות, לא הוטלה על השמאל הישראלי חובה היסטורית גדולה כל-כך לצאת לרחוב ולהשמיע את קולו.
    הכרזתו של נשיא ארה''ב כי פתרון ''שתי המדינות'' הינו ''אינטרס אמריקאי'', היא בבחינת איתות לציבור הישראלי שהממשל החדש מצוי בעיצומו של תהליך זיהוי והגדרת ''שותפיו'' ו''יריביו'' במזה''ת.
    תוצאות הבחירות האחרונות, מעידות על כך שהציבור הישראלי מבכר את הנצחת משטר האפרטהייד על-פני הדמוקרטיה, אולם החבל שזרק הנשיא לעברו – בהצהירו כי לישראל ולארה''ב ישנם קשרים היסטוריים ותרבותיים עמוקים שאין בכוונתו לוותר עליהם - מהווה הזדמנות פז להיחלצות ממצב ביש זה.
    לו ישכילו שמאלני ישראל לשנס מותניהם, לשלב זרועותיהם ולצעוד כאיש אחד אל כיכר רבין, במפגן תמיכה עצום בדרכו של הנשיא, הם יצליחו להעביר מסר כפול:
    א. שלנשיא אובמה ישנם שותפים בישראל, ולכן אל לו להאמין לטענות נתניהו בדבר אי יכולתו לקיים קואליציה שתחתור לסיום הכיבוש.
    ב. שלנתניהו כדאי לפנות אל מחוזות הדמוקרטיה, היות שבעשותו כן, הוא צפוי לזכות בפופולאריות ברמה דומה לזו ששרון זכה לה, בימי תוכנית ההתנתקות. כל שעליו לעשות, הוא לסלק מממשלתו את נציגי הימין הפונדמנטליסטי ולצרף את קדימה במקומם, אל קואליציה שתיהנה מתמיכה רחבה ביותר בקרב הציבור הישראלי. בכך יבטיח את כהונתו כראש-ממשלה לשנים רבות ואת מקומו בהיסטוריה כמנהיג דגול.
    אני קורא למנהיגי השמאל לתרגם את הצורך הבוער באיתות ישראלי לשלום, להפגנה בקנה-מידה היסטורי!

    • מילים כדורבנות! רעיון נפלא! (ל''ת)

      גדי, 06/06/09 17:26

  • 18.

    אובמה

    palstenet, 06/06/09 16:00

    סוף סוף הגיע מי שילמד אתכם לקח, נראה אתכם בלי התמיכה של ארצות הברית כמה תחזיקו מעמד?

    • יש לנו אחד .. יחיד ומיוחד .. מה שלכם אין מוח ואלוהים (ל''ת)

      קובי, 06/06/09 16:49

    • למה, חסרות מדינות בעולם, לא חברות של ארה''ב.. (ל''ת)

      והן חיות יפה מאד!, 07/06/09 13:30

  • 17.

    ביבי וחוסיין מתאגרפים,ביבי מדמם העולם מבסוט ואז,, אבינו שבשמים מתערב,, (ל''ת)

    בצלאל בוטח בהשם יתברך, 06/06/09 15:59

    • ראינו איך הוא התערב לפני 70 שנה... (ל''ת)

      אוד מוצל, 06/06/09 17:13

    • עובדי אלילים - גם בשטחים אין אלוהים לכן יזרקו אתכם (ל''ת)

      סיקריקים, 06/06/09 17:35

    • ל 15.59 בצלאל מוגש שנחלשת,אינך בוטח בביבי הים כבעבר. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 07/06/09 18:55

  • 16.

    כל הימניים נראים עכשיו כמו ג'וקים שמרססים..רצים לאלף כיוונים.." (ל''ת)

    הצדיק , 06/06/09 15:53

    • יה חלמאי את הרי באותה הסירה אתנו,, (ל''ת)

      פנחסוב החכם, 06/06/09 16:03

      • אני לא בסירה של המתנחבלים שורפי השדות (ל''ת)

        ישראלית שפויה, 06/06/09 17:14

        • אז את בסירה של רוצחי התינוקות בשנתם ומפוצצי האוטובוסים?

          panacea , 06/06/09 23:03

          הסכסוך הוא סיכסוך ישראלי-ערבי, יש בו שני מחנות מוגדרים וברורים.
          הערבים לא ישאלו אותך אם את שמאלנית הומנית כאשר יבואו לשסע את גרונך,האמיני לי.

    • איזה רצון כביר להיות גוי ולחשוב כמו גוי.. ומתי שתהיה מלחמה

      קובי, 06/06/09 16:55

      ממי יגיע הישועה מאובמה.. לא מהאחים שלך היהודים ..שאתה קורא להם גו''קים ..אני מקווה שאתה יהודי..תסתכל למטה לבולבול שלך
      עשינו ברית אים משהו..אני מקווה שנשאר לך כבוד להיקרא יהודי..

  • 15.

    just like in the movie ''roki'' bibi is bliding but he isn't out yet (ל''ת)

    tzalik, 06/06/09 15:49

  • 14.

    תגידו אתם השתגעתם?! פצצה גרעינית על ארה''ב?! מגיב 6...

    מה נסגר??!!, 06/06/09 15:45

    פשוט להפסיק לבנות בהתנחלויות וזהו. במילא מרוב ההתנחלויות ניסוג. ואלה שכן יישארו בשטחנו - אז נבנה בהן בעתיד, בלי להתנגש עם כל העולם.

    האם המדינה התחרפנה או שזה רק כמה טוקבקיסטים הזויים?...

    • ככה זה ב nrg, 90% מהמגיבים כאן הם ימניים, לא לדבר על זה שהם מטקבקים

      Mother Superior , 06/06/09 16:14

      המון פעמים ממשתמש אחד.
      רובם גם קיצוניים...
      לא נורא, לפחות יש לנו רוב שפוי בעם.

      • And what you call yourself? huh

        Avi Shriki , 06/06/09 16:59

        seems as if you respond as much as anyone out there.

        • נכון, אבל אני רק אחד, על כל אחד כמוני יש עשרות ימניים. (ל''ת)

          Mother Superior , 06/06/09 17:18

          • Perhaps because they are the majority? (ל''ת)

            Dan, 06/06/09 20:51

          • אז אולי תפנים את המסר? אתם בסה"כ 3% מהעם! (ל''ת)

            פנדה , 07/06/09 12:49

      • איך?

        אבי, 06/06/09 17:58

        איך אתה אומר שיש לכם רוב שפוי בארץ?
        אתה כל כך נעול על הדעות (הליבראליות) שלך? הרוב בישראל הוא לא שמאל ואתה ממשיך לטעון טענה הפוכה! אתה לא שם לב שמזמן הדעה שלך איבדה מן הרלוונטיות שלך והפכת למגיב אנטי ימני ללא קשר למציאות!
        תן לי לנחש: צבע אדום, אוהד הפועל שונא ביתר, ביבי גדול על חלשים, משה קצב אשם, הגדר היא כיבוש...
        מעניין שהדבר היהיד שקשור לאהבה אצלך הוא סיסמאות...
        כל כך ירוד, כל כך עצוב...
        פטאתי

        • הנה, שוב, עוד ימני עם דעות קדומות, כנס

          Mother Superior , 07/06/09 09:41

          רוב שפוי, התכוונתי גם למרכז, ואפילו ימין מתון, ובכלל אנשים שיחתרו להשיג שלום וכל מה שכרוך בכך (הפסקת התנחלויות וכו').

          -מה הקשר לצבע?
          -לא אוהד הפועל, ההפך
          -כבר לא אוהד בית"ר (כשגדלתי, נגעלתי ממה שהמועדון ואוהדיו מייצגים, זכותי), הכדורגל הישראלי הפך לנחות, משעמם ועוד ועוד ועוד.
          -ביבי באמת גדול על חלשים, ואם אינך רואה זאת, הרי שאתה בעצמך הולך כעיוור אחרי אמונותיך ומנהיגיך, לא?
          -אין זה תפקידי לשפוט אדם, אך ממה שראיתי ושמעתי, יש סיכוי טוב שהוא אשם, אבל מה זה קשור? רק בגלל שהוא מהליכוד? פתטי. כנראה הטיעון שלך היה שטופז אשם מבחינתי, אבל אז הוא הודה ושבר לך הטיעון אה?
          -הגדר היא רחוקה מכיבוש, אני בעדה, והיא הצילה הרבה חיים, גם אם היא פגעה באיכות חייהם של כמה פלסטינאים.

          אתה בטח חושב שאני משקר, אבל לא, אלו הן דעותיי, אני מניח ששברתי לך הרבה סטריוטיפים, אבל כנראה שלא, כי רק תגובתך מראה כמה אתה מלא בסטריוטיפים בעצמך, שבכלל לא קשורים האחד לשני, לא נורא, ניסיתי.

    • 6 אינו מתכוון על ארה''ב!! הוא מתכוון הגנה מפני כפייה!! מזאת אומרת לכפות

      דודי, 06/06/09 16:28

      מי יכול לכפות אלינו??!! מה זה כאן רפובליקת בננות??!!!
      מיצ'ל שמיצ,ל!!!! הסדר במשא ומתן!! כפוי??!!!מה יכולים לכפות אלינו???
      שיקחו את הכסף שלהם והנשק ויאאלה חפפףףףף!!!
      במילא הכסף הולך לתעשיות בטחוניות שלהם!!!
      צבועים שכאלה האמריקאים!!
      עד היום הישראלים חייבים בויזה? בעוד מדינות אחרות נכנסות חופשי!!! את זה אתם יודעים??!!

      מבלבלים לנו את השכל..מיצ'ל מגיע..פשוט צריך לייבש אותו ולשלוח לו פקיד זוטר שיטחן לו את השכל...
      מה קרה כאן?? מה הפניקה והלחץ?? אז נאכל לחם ונישתה מים וניגמל פעם אחת ולתמיד ממדינת החסות הזאת ונהיה פעם אחת מדינה עצאית אמיתית ולא בחסדי ארה''ב!!!

      • לפרופ' בן עמי.....נבל ברשות התורה....

        מ.מיאמו, 06/06/09 17:22

        מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו....

        • בן עמי וכמותיו זה הזונות של ישראל שהלכו לעבוד שם (ל''ת)

          alimalul , 06/06/09 18:56

  • 13.

    ביבי אולי מדמם בזירה,,אבל זה רק סיבוב ראשון,,זוכרים את הסרט ''רוקי'',, (ל''ת)

    בצלאל, 06/06/09 15:44

  • 12.

    אך יה ביבי איך הצלחת בזמן כה קצר,לעשות נזק כה גדול למדינה ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 06/06/09 15:42

    • זה ראש ממשלה זה ? רשג''ד בצופים אסןר לתת לו להיות !!! (ל''ת)

      OI VEI ZMIR, 06/06/09 17:37

    • אנחנו אוכלים עכשיו את תוצאות המדיניות של קדימה (ל''ת)

      רונית, 06/06/09 22:19

      • ל 22.19 הרי ביבי אלילך תמך והצביע,עבור תוכנית ''מפת הדרכים''.

        נתן.ש מעלות., 07/06/09 18:59

        ונאמר במפורש בתוכנית,שתי מדינות לשני עמים.הבחירות כבר מאחורינו.הדמגוגיה לא עובדת יותר,העם נוכח דעת לאן מובילה אותנו,ממשלה מנופחת והזויה זו.

    • נכון, זמן קצר מידי , לכן את הנזק גרמו קודמיו -מר שחיתות וגב. אפס (ל''ת)

      גם לחכם קשה להוציא אבן שטיפש זרק לבאר, 07/06/09 13:25

  • 11.

    אוזו ומוזו מכפר קקארוזו is that based on the Dr. Seus book (ל''ת)

    Michal, 06/06/09 15:29

  • 10.

    Obama only has 3.5 years left

    Avi Shriki , 06/06/09 15:26

    All we have to do is weather the storm.Not go against the US just stretchthe process and keep stretchingit like the Arabs do and hope that in 3.5 years this President will be ousted. and Obama did get lots of support from Jews thats the only reason he is a president

    • you're wrong, he will have 7.5 years. (ל''ת)

      Mother Superior , 06/06/09 16:12

      • יכול להיות שיותר, הוא כמו צ'אבס יכול לטבל הגבלה של 2 קדנציות (ל''ת)

        אלכס, 06/06/09 16:36

    • לביבי יש הרבה פחות... (ל''ת)

      עם ישראל, 06/06/09 17:15

    • מה יקרה בשבוע הבא כשמיטשל מגיע ומחכה לתשובות?

      יריב, 06/06/09 18:56

      מה אתה מבלבל את המוח עם 3-4 שנים. הבעיה שלנו היא עכשוית.

      • אתה אולי שפוט של מיטשל,יחכה לתשובות? שיחכה,ואם השאלות שלו חצופות מדי

        panacea , 06/06/09 23:07

        ידחוף אותן לישבנו וישבנך.הוא כאן אורח, לא בעל הבית.

      • שיעשה מה שהוא עושה כשהוא מגיע לירדן

        פנדה , 07/06/09 12:56

        יושב בשקט ושותה כוס תה עד שהמארח שלו יגיע. תאמין לי שמיטשל בחיים לא היה מתייחס בחוסר כבוד כזה לערבים, כי הוא ערבי במוצאו ויודע עד כמה זה חשוב להם. בציונים, צאצאי הקופים והחזירים (כך על פי ספר שמונח בספרייה הנשיאותית ואובאמה מכנה אותו "קדוש") אפשר לזלזל חופשי, הנה - רק אומרים להם מילה וכבר יש ביניהם שקופצים ומתחננים לרחמים...

  • 9.

    אנו מתנהלים כביריון שכונתי

    ג'ון ביריון, 06/06/09 15:25

    ולעתים כדי להגיע למצב של שקט צריך ביריון גדול יותר שיאיים על הביריון הקיים...

  • 8.

    כל הכבוד אובאמה!

    Protostome, 06/06/09 15:16

    די עם הכיבוש! לחזור לגבולות 67' , לחלק את ירושלים.
    כל ''פתרון'' אחר, הוא בחזקת זריית חול בעיני הציבור.

  • 7.

    וכל זה כי לאובמה חשוב האינטרס האמריקאי ולא הישראלי ואת זה לא הפנימו פה

    עכשו קיבלתם קריאת השכמה, 06/06/09 15:14

    ואולי סוף סוף יתחילו לזוז כאן עניינים.
    הלוואי

  • 6.

    לא יהיה הסדר כפוי!!! ילכו להסדר כפוי? נלך לברירת שמשון מול העולם!!

    דודי, 06/06/09 15:11

    אם ילחצו אותנו לקיר נלך לתורת השלבים!!
    1.אנחנו! מסרבים לפנות מאחזים
    הם! לא מגנים אלינו באו''ם.
    מונעים מאיתנו תקציבים נדע להסתדר בלי הכסף שלהם כמו סוריה שיש עליה סנקציות ומחזיקה מעמד
    מה עוד הם יכולים לעשות? לא לתת לנו נשק?
    יש לנו תעשיות בטחוניות!!
    להילחם בנו?? מה שהם לא עשו לשאר העולם איך יסתכלו עליהם...???

    אז שיישב בשקט אדון אובאמה ולא להילחץ!!! ממנו!! תראו שם בירושלים שאתם לא עושים לא חשבון!!!

    • אתה מגיע להשגים בתחום הטמטום שצריכים להיכנס לגינס 2009

      יריב, 06/06/09 18:54

      1. חשבת מהיכן נקנה חומרי גלם לתעשיה הבטחונית שלנו? למשל מנועי טנקים. למשל חלקי חילוף להליקופטרים ולמטוסי חיל האויר
      2. חשבת ממהיכן יהיה לנו כסף לשלם עבור דלק, חומרי גלם, מכשור רפואי ועוד?
      3. חשבת מה יקרה לנו אם יכריזו חרם על כל התוצרת הישראלית בחו''ל?
      4. חשבת מה פרוש יותר ממיליון מובטלים כלומר 3 מיליון איש בלי אוכל?

      אבל כנראה לחשוב נשגב ממך.

      • אתה טמבל. לא אלמן ישראל, ולפי ההגיון שלך, אין לנו זכות קיום

        panacea , 06/06/09 23:12

        מחר יגיע אלינו אובמה ויאמר שצריכים להשליך כל בן זכר היאורה, גם תסכים מאותם נימוקים שהעלת?
        נתניהו הוא ראש הממשלה של מדינה ריבונית ודמוקרטית.הוא מייצג את האנטרסים של העם והמדינה כפי שרוב העם רואה אותם, קומץ שמאלנים מהשמאל שמוכן למכור את עצמאותה וריבונותה של המדינה למען קידום הרעיון שרוב העם חושב שהוא מוטעה, ראוי לכל גינוי.

      • אפשר לפתח בשת''ף עם הודו ורוסיה (ל''ת)

        ישראל לא בכיס של אף אחד, 07/06/09 02:36

        • ויפה שעה אחת קודם, ביחוד עם הודו

          פנדה , 07/06/09 13:00

          הודו היא הדבר הבא, ארה"ב בדרך לשקיעה, דרום אמריקה, ההבטחה הגדולה, הופכת לאדומה ומכאן גם היא בדרך לשקיעה כלכלית. סין מזדקנת ובתוך שני עשורים תהיה בלי דור צעיר גדול מספיק. חייבים לחזק את הקשרים עם הודו למען העתיד, ביחוד לאור זה שארה"ב קרוב לודאי תפנה גם לה כתף קרה בכל הנוגע לסכסוך עם פאקיסטן, ידידתה החדשה של ארה"ב.

  • 5.

    הסדר כפוי הוא מתכון למלחמה- וזאת יודע אובאמה. הסיבה- אי שקט ישרת את מי

    קיבוצניק, 06/06/09 15:03

    שהעלה אותו לשלטון- הקפיטליסטים החזיריים בארצו.

  • 4.

    בא לצ'חונה חתול מוסלמי שחור שהתנחל בבית הלבן (ל''ת)

    בדוק , 06/06/09 15:02

    • בסדר הוא תומך בערבים וכו' אבל תעזבו את העניין של הצבע שלו

      האישה הכוית, 06/06/09 15:59

      אתם רק מסיקים לעם ישראל וגזענים ע''י כך אתם מוציאים את עצמכם מעם שהתנגד לגזענות.

      מרים המצורעת היא האנלוגיה שלכם.

      • למה את מתיחסת למגיבה ששמה בדוק ? היא קרפדה עיראקית עם פיג'מה (ל''ת)

        ALOS , 06/06/09 18:15

        • המוח שלך מפורק לגמרי גולם (ל''ת)

          בדוק , 06/06/09 19:32

      • צודקת 100% (ל''ת)

        פנדה , 07/06/09 13:01

    • עוד גזען עם התצבטאויות נאציות. ועוד מהעם שסבל מהשואה! (ל''ת)

      האזרח קיין , 07/06/09 12:38

  • 3.

    הירגעו- ב- 48 ישראל לא קיבלה עזרה כספית או נשק מארה''ב- ושרדנו. גם היום

    רעמסס, 06/06/09 15:01

    ניתן לעבור מכשול זה, והיכנסו נא ליו טיוב, לסרט- the obama deception כדי להבין מיהם שולחי האיש הזה- יצרני הנשק והבנקאים הגדולים.

  • 2.

    ביבי לא לפחד השם איתך ..רווח והצלה יבוא לנו ממקום אחר

    קובי, 06/06/09 14:57

    כמו שאמריקה עושה שרירים נעשה גם אנחנו..
    וניתנתק מסיר הבשר האמריקאי.. רק אלוהים יעזור לנו ..אמן

  • 1.

    יש להסביר ושום להסביר

    ולדמיר, 06/06/09 14:56

    אינני מבין מה עוד צריך חוץ מאשר לצאת לעיתונות לדעת הקהל האמריקאית ולהתחיל ולהסביר למה וכמה יש טעות בתפיסת אובמה!עד כמה תפיסה זאת גרועה לארה''ב ואיננה נכונה בטווח הרחוק!אבל שלם כך צריך את כל יהדות ארה''ב שתתמוך במעשה ,צריך שבממשלה הזאת יעשו צוותי חשיבה ,וידעו לנב לכוון ואיך.יש להכין את העם לירידה ברמת החיים ולהתחיל בכיווץ הממשלה ובמשרות הנוחות הממשלתיות.קיצוץ בכל כולל בשכר שיכולים למשוך מחברות נסחרות בבורסה או ו-מדיבידנדים !