• 28.

    לפגוע בפרנסה של 30 משפחות ועוד עיתון מסורתי (ל''ת)

    אני מאחלת לכם רק עתיד שחור, 05/10/09 10:23

  • 27.

    אני מקווה שמ''מקור ראשון'' יתעשת. אחרת הוא לא יהיה רלבנטי (ל''ת)

    חילוני לאומי, 10/06/09 12:26

  • 26.

    עיתון איכותי ביותר, מקווה שיקום על רגליו. (ל''ת)

    שלומי, 10/06/09 01:16

  • 25.

    כל זב חוטם יודע שעם קצת פרסום בטלויזיה הם יכפילו את המנויים החילונים!

    דתי תל אביבי, 09/06/09 23:00

    זה ברור לכל בר דעת, שאם הם יעשו קצת פרסומות בטלוויזיה שבה יציגו את הצד הלאומי והנקי של העיתון, וירדדו רק במעט את הפן המגזרי, הם יכפילו את המנויים שלהם! המון חילונים יקפצו על עיתון נורמלי שהוא לא צהובון (ידיעות וכו') ולא של הרש''פ (הארץ).

    • 25 צודק! הכסף היה צריך להיות מושקע בטלוויזיה ולא באתר / ניוזלטר (ל''ת)

      --------------------------------------------------, 10/06/09 07:53

    • אתה צודק, בתנאי

      מנוי לשעבר, 10/06/09 09:46

      שיסלקו את בן צבי ומשפחתו ויחזירו את כל הכותבים הטובים שפוטרו, משום שלא רצו לעבוד בחינם, או שלא נמנו עם המגזר

  • 24.

    תמצית הטרגדיה הדתית : מקור ראשון גוסס , עתון האשפתות בשבע חי וקים (ל''ת)

    דתי לאומי על רמה, 09/06/09 18:32

    • כל הכבוד על התיאור המדויק של המצב . (ל''ת)

      אלי, 09/06/09 18:46

    • אני חותם על דבריך המדויקים!!!!!! (ל''ת)

      איש, 09/06/09 21:19

      • הסבר פשוט נורא: מקור ראשון משעמם ורדוד, בשבע - מעניין (ל''ת)

        אני, 10/06/09 03:01

        • ''מקור ראשון''רדוד וב''שבע'' מענין? כמו להגיד ''הארץ'' רדוד ו''לאישה'' מעניין (ל''ת)

          בדיחה טובה, 10/06/09 10:45

  • 23.

    דעה אחרת

    עמי, 09/06/09 16:30

    אני מנוי על מקור ראשון מזה שנים, והתפנית ''פנימה'' דווקא נכונה לדעתי.
    מקור ראשון הכיר בכך שאין באפשרותו להתחרות ב- big boys, היומרה להיות ''הארץ'' של הימין מגוחכת - אין את המשאבים, הכותבים, וכו' וכו'. לגבי חדשות שוטפות - מישהו באמת קורא מ''ר בשביל החדשות?! החלק הכי מעניין בעיתון הוא מוסף ''השבת'' העשיר והמגוון בתוכן תרבותי וכן גם דתי, ואת זה איני יכול לקבל בשום עיתון אחר. אני מוצא עניין גם כתבות ב''דיוקן'' העוסקות בנושאים הקשורים לעולם הדתי.
    המציאות בשטח היא שמ''ר היה ונשאר עיתון לציבור הדתי. הכרתי בעבר חילוני אחד שהיה מנוי עליו. רוב החילונים שתשאלו מעולם לא שמעו על העיתון. לטוב או לרע - זה המצב. היתרון היחסי היחיד של מ''ר הוא האפשרות שיש לו לנפק תוכן ייחודי המעניין את הציבור הדתי, בין אם זו הגות, ביקורת, נושאים שעל סדר היום הציבורי, וכו'. העיתון הבין זאת, זה כל הסיפור.

  • 22.

    כנראה שמדיניותו העצמאית של ''בשבע'' צודקת

    אפי, 09/06/09 16:04

    כדי למשוך קוראים צריך להציב אלטרנטיבה, ולא לחקות עיתון חילוני עם תוספת מאמרים ימניים + בעיטות במגזר הדתי והחרד''לי כמקובל בעיתונות החילונית.

  • 21.

    מה???

    ערן, 09/06/09 13:49

    מקור ראשון הוא עיתון של הימין???
    היתי בטוח שזהו העלון של מועצת הלול.

    • טמבל. (ל''ת)

      ., 09/06/09 23:28

    • החידוש הגדול זה שיש כאלה שקוראים לו עיתון (ל''ת)

      מחדש חידושים, 10/06/09 02:53

  • 20.

    השווער ראה שהבחור כושל ולקח את המושכות חזרה

    דודי, ת''א, 09/06/09 00:43

    לידיים שלו.

    ז כל הסיפור.

    • מדוע אם כן הוא מינה את הלא-יוצלח הזה לעורך?

      קורא לשעבר, 09/06/09 10:43

      לדעתי בן צבי ומשפחתו יעשו טובה גדולה לצבור אם הם יעלמו כליל מהמפה התקשורתית בארץ.

  • 19.

    אין מושלם

    יוסף פריאל, 08/06/09 21:44

    אינני מבין את התמימות הזו. אין דבר מושלם מלבד גורם אחד ביקום. העיתון מגוון ומעניין ולאו דווקא דתי. עצם העובדה שאמנון לורד נשאר למרות שהודח, זה ציון לשבח. כמה אנשים חוטפים סירת לחי ומקבלים אותה בהבנה בעולם הזה? צריך להיות חכמים ולהמשיך הלאה. אם מקור ראשון ייסגר, לא תהיה במה לציבור שמאס בידיעות ומעריב. אז חשבו על זה טוב ותחייבו גם אחרים לעשות מינוי. אין משהו יותר טוב כרגע.

    • אולי התכנים ראויים, אבל ההתנהלות כושלת

      אורן, 09/06/09 00:45

      מי שמכיר את הדברים מבפנים יודע שהם לא משלמים לספקים בזמן, יש בלאגן שלם ברמת הניהול,
      בן צבי הביא חברות וחברים שלו לתפקידי עריכה (כשאין לה שום ניסיון עיתונאי)

      והבלאגן חוגג.
      חבל, עד שהייתה אלטרנטיבה ראויה...

    • אולי אפשר לדעת איך ''מחייבים לעשות מנוי''? (ל''ת)

      לא מצליח להבין, 10/06/09 02:51

  • 18.

    אם הבעלים של מקוראשון רוצים להצליח, כדאי להם להביא עורכים ועיתונאים ש- (ל''ת)

    שהם לא דוסים במחשבה/בתפיסה שלהם, גם אם הם דתיים, 08/06/09 19:16

  • 17.

    זה בכלל עיתון ימני בזוי (ל''ת)

    אורית נחמני, 08/06/09 18:47

    • נחמני, ברור שהימין בזוי, השמאל הרבה יותר טוב. וגם החברים שלכם - האויב (ל''ת)

      יוסי, 08/06/09 19:14

  • 16.

    אכן חבל

    ברוס, 08/06/09 17:25

    מקור ראשון היה עיתון כללי מצוין והוא הופך אט אט לעיתון דתי, שחילוני כמוני מתקשה למצוא בו עניין.

    שלא לדבר על המחיר...

    • נכון. אם אתם מעלים את המחיר, תעלו את האיכות. (ל''ת)

      ואל תהפכו לנו לעיתון ''זרעים'' או משהו כזה, 08/06/09 19:08

  • 15.

    חבל

    אחת מהיער, 08/06/09 14:27

    מאז שתמר נשר רטי עזבה את העיתון- הדיוקן לא נראה אותו הדבר.
    מקווים שהעיתון ישתפר.

    • מי מרבית השמות (ל''ת)

      מי זאת בכלל?, 09/06/09 17:02

  • 14.

    המשפט שהייתי ממרקר בכתבה הזו:

    ציוני, 08/06/09 12:32

    ''יש ימין חילוני עצום – 42 מנדטים בבחירות האחרונות – והימין הדתי, במקום לחבור אליו, מנכס לעצמו את כל מה שימני ולאומי, חומס לעצמו את העיתון הימני היחיד, וכך בועט את הישראלי המצוי אל השמאל''.
    כמה שזה נכון. אני רואה את המגזריזציה של מקור ראשון ובא לי לבכות. ואני דתי בעצמי. חבל שההנהלה/בעלים מחפשים את המטבע מתחת לפנס והולכים לקהל הסטריאוטיפי המיידי במקום להמשיך לעמול על חדירה לשוק הכללי. מזל שבעיתון של יום שישי זה לא כל כך מורגש. זה צינור החמצן היחיד שנותר לישראלים המוצפים בתעמולה של קדימה ועיתוניה.

    • הימין החילוני קורא את ''ידיעות'' ואת ''וסטי'' .

      אל תהיה תמים, 08/06/09 16:00

      מאז שהופיע ''קור ראשון'', אחוז הקוראים החילונים לא עלה על 10%, למרות ההשתדלות לכתוב על אמנים חילונים ולפרט את משדרי הלוויזיה בשבת.

      • שתי תשובות ל''אל תהיה תמים''

        ציוני, 08/06/09 18:41

        גם בהנחה שאתה צודק (וככל הידוע לי יש 20 אחוז קוראים חילונים/מסורתיים):
        א. השאיפה צריכה להיות שיהיו עוד קוראים כאלה.
        ב. העניין הוא לא רק כמה קוראים חילונים יש, אלא מהו התיוג של העיתון. מקור ראשון חייב להשתתף בשיח הישראלי. אם הוא מציג את עצמו כעיתון ל''מגזר'' - הוא מחוץ למשחק. ובמשחק נשארים רק עיתוני השמאל.
        התיוג המגזרי הוא אסון לכל מי שלא רוצה מדינה איראנית חמש דקות מנתניה ומינוס דקה מירושלים. כי תיוג מגזרי פירושו שמקור ראשון לא רלבנטי, ונשארים רק עיתוני שמאל שימשיכו להסית את הציבור ולהסיטו אל הפלסטיניזם, לאט לאט אבל בטוח.
        סליחה אם אני נשמע דרמטי, אבל בסופו של דבר זו תהיה התוצאה.

        • ל''ציוני'' - אתה כל כך צודק. מגזריות זה אומר להכריז אנחנו לא עיתון רציני (ל''ת)

          וחבל, כי במקור ראשון יש וגם היו עיתונאים איכותיים, 08/06/09 19:13

      • ידיעות הוא עיתון שמאלני לכל דבר, הוא הציפיתון כמו שישראל היום הוא

        הביביתון. ווסטי לא פונה לדוברי העברית., 08/06/09 23:16

        בנוסף - ידיעות הוא צהובון. יש ימין איכותי לאו דווקא דתי, שמעוניין ב''הארץ'' ציוני, ואת זה מקור ראשון (של סופי השבוע) תרם, ונקווה שימשיך לתרום, ולא ידרדר ל''הצפה2''.

  • 13.

    לוח שידורי הטלוויזיה - ללא שידורים בשבת

    קורא חילוני, 08/06/09 09:55

    מאז הקמתו של מקור ראשון, לוח שידורי הטלוויזיה בדיוקן כלל את כל ימי השבוע.
    רק בחודשיים האחרונים התחיל להופיע לוח שידורים חדש, ללא השידורים בשבת.
    במקביל, הפסיק להופיע גם לוח הסרטים.
    אלו שתי דוגמאות לתהליך העןבר על מקור ראשון, בהפיכתו מ''הארץ'' ימני למתחרה ל''בשבע''.

  • 12.

    אני מאוד אוהב את המקור ראשון החדש באינטרנט.

    חיון, 08/06/09 09:15

    עיתון חינם. עובר על הכותרות. כתבה מעניינת אני מדפיס וקורא בנחת. תמונות מתחלפות זה גם יפה.המדור על הכשרות או מאמר דעות או דף יומי מאוד מושך אותי לעיתון.בהצלחה.

  • 11.

    מעניין שהרב הצדיק המהולל שמואל טל עוסק בסה''כ בביזנס ......... (ל''ת)

    עקור מגוש קטיף שלא קיבל שוחד מהשלטון, 08/06/09 08:23

    • ל-11: הרב שמואל טל אינו הבעלים והמו''ל החל מדצמבר 1999, אז נכנס מייקל כ (ל''ת)

      והוא לא עשה את זה מתוך ביזנס, לפי מה שידוע לי, 08/06/09 14:33

  • 10.

    פרט לא מדויק / תיקון-

    אמיר ל. אח של מישהי, 07/06/09 23:17

    בעניין ''גילגולו של העיתון -פותח סוגר'':

    מייקל כריש ז''ל קנה את העיתון והיה המו''ל שלו החל מדצמבר 1999, ולא כמו שכתוב בימי שישי בקרדיטים,וגם לא כמו שכתוב בכתבה שלך. תעיין בגיליונות מאותם ימים ותראה.

    עד אז המו''ל היה הרב שמואל טל מנוה דקלים עם עוד איזה קבוצת משקיעים שהעובדים לא ידעו מי הם.

    מייקל קנה לבדו או עם שותף את העיתון בחשוון או בכסלו - בנובמבר או בדצמבר,וכאמור, היה המו''ל מדצמבר 1999 - ארבע שנים בדיוק. איש יקר, יהי זכרו ברוך.

  • 9.

    העין השביעית עוד קיים? ולמה כזה ארוך באינטרנט? זה פורמט שמתאים לעיתון (ל''ת)

    מוחמד אינטרנשיונל, 07/06/09 23:05

  • 8.

    מי שהחליט לעשות מוסף בני עקיבא לא מבין איזה נזק הוא גרם

    ירון אינטרנשיונל, 07/06/09 23:04

    ומה הלאה, ''הארץ'' מוציא מוסף של ''השומר הצעיר'' או של נוער פלסטין?

    אני שוקלת לבטל מנוי בגלל החרטה הזה. ולא שיש לי משהו נגד בני עקיבא, ההפך: יש לי הרבה בעדם.

    אבל ראבאק, אתם סרוגים מהצופה? חרד''לים מבשבע? שסניקים מ''קול חי''? או שאתם עיתון רציני?

    קוראים יקרים, עזרו לנו למצוא מה עבר בראש של מי שקיבל החלטה כזאת.

    • צודקת 100% מעיתון לאומי איכותי הפכנו ל''זרעים''

      עליזה, 08/06/09 13:05

      מה קרה?מי אמר שתמיד צריך איזה כותרת וכיפה מעל????
      העיתון התחיל טוב,עם דיווחים מגזריים והמון עניין כללי גם, סגנון הכתיבה הנקי אך העדכני לא הורידו את רמת ה עיתון-להיפך, אבל איכשהו בלי ששמנו לב נשמטת הקרקע וחזרנו לימי בנ''ע שהיו עליזים ושמחים ומהנים אבל אם הייתי רוצה להשאר בפומ''ז הייתי מנויה על הצופה....וכנראה אפ'חד לא השכיל לראות ולפרש כי העתקת הצופה למקור ראשון תגרום לאותו סוף עצוב...
      מזל שהמנוני מסתיים בספט' אין עוד הרבה לסבול...

    • פשוט, מי שהיה ב''בני עקיבא'' כילד יישאר חניך גם בגיל 70.

      חרדית לאומית, 08/06/09 16:03

      ועכשיו, כשהוא עובד ב''מקור ראשון'' הוא לא יכול להתאפק. הוא חייב להכניס סיפורים על השבט שלו.

      • ל''חרדית לאומית'': במילים אחרות, את טוענת שמי שהיה בבני עקיבא - לא מתבגר (ל''ת)

        טענה לא חכמה בכלל!, 08/06/09 19:09

  • 7.

    להפוך את מקור ראשון לדתי = לסגור את הבסטה ולתת את המפתחות לשמאל (ל''ת)

    תהילה, 07/06/09 22:59

    • פירוש לדבריך: אם מקור1 יהיה דתי לא יישאר לציבור הרחב עיתון לא שמאלני

      למה מי, 08/06/09 10:02

      אם רוצים שיהיו גם תכנים על המגזר הדתי, שכתובים בלשון ''אנחנו, הו אנחנו'', אפשר לרכז אותם בחוברת נפרדת. כמו שהיה כשהצופה הופיע כשבועון. אבל לשרוף את כל המותג של מקור ראשון רק בגלל שכמה דתיים רוצים לקרוא על עצמם יותר? להפקיר ככה את הזירה הציבורית?

  • 6.

    עצות: להפסיק לשקר, לנהוג ביושר, ולהיות קצת צנוע

    שלומוץ, 07/06/09 22:57

    או בקיצור, כל מה שראשי המערכת של השיעמומון המטורחן הזה (לא רק שלמה בן-צבי, גם כל השאר) לא מסוגלים להיות. כלומר, הצעד הראשון לשיקום העיתון הזה היא לשלוח את כולם, כל הצמרת, ללא יוצא מן הכלל - הביתה

    • נו, ברור שאתה איש שמאל קיצוני שמתעב את האמת (ל''ת)

      אחמד, 08/06/09 07:18

    • שלומוץ, אתה התבלבלת - זו לא כתבה על הארץ או ידיעות אחרונות

      זו כתבה על עיתון שאינו שמאלני, 08/06/09 07:21

      אגב, איפה היית כשכל החבר'ה שלנו זרקו אבנים על חיילים בבילעין?

      • מקור ראשון הוא ההוכחה לקיפוח הימין

        אני, 10/06/09 02:43

        תראו איזה עיתונים טובים נותנים לשמאלנים, ומה נותנים לנו - קשקשת משמימה שקוראים לה מקור ראשון

  • 5.

    אני מקווה מאוד שהשינויים בסוף השבוע יהיו מינוריים

    בעיתון היומי אני לא תולה תקוות, 07/06/09 22:51

    סך הכל, כפי שכתבו לפניי, עיתון סוף השבוע הוא הטוב ביותר בישראל. אני מקווה שהבעלים החדשים לא ישנו יותר מדי מהקו האיכותי שאמנון לורד קידם ולא ינסו להמציא את הגלגל מחדש. ולהיכשל שוב. קצת יציבות אנשים, די לשינויים חסרי הסיכוי.

    • 5, אני מסכים איתך שאמנון לורד הוביל קו מצוין, לא מעט בזכות 2 דברים: (ל''ת)

      1. אינו דתי משעמם 2. הוא עיתונאי ותיק ומנוסה מאוד, 08/06/09 14:19

    • איזה איכותי? שיעמומון (ל''ת)

      אני, 10/06/09 02:41

  • 4.

    סטירת לחי לא רק לקוראים החילונים, אלא גם לקוראים הדתיים שלא אוהבים גטו

    מוש, 07/06/09 21:37

    נקווה שהדיבורים פה מוגזמים. הרושם שלי הוא שהעיתון היומי דוסי להחריד אבל של יום שישי נשאר כמו שהיה. חוץ מהיציאות המוזרות של מוסף בני עקיבא וכאלה. סך הכל, מקור ראשון של סופשבוע הוא העיתון הכי מעניין בישראל.

    • חותמת על כל מילה שלך (ל''ת)

      אחת, 07/06/09 22:47

    • תיקון קל: מקור ראשון הוא כדור השינה היעיל ביותר

      הרצל רוזנבלום, 07/06/09 23:01

      עיתון טרחני, פלתני, ובעיקר משעמם. מי בכלל מסוגל לקרוא את כל המאמרים המשמימים? למה צריך לעקור כל כך הרבה עצים בשביל לפרסם קילומטרים של מילים מרדימות? מי בכלל קורא את מיליוני המילים של ההגיגנים האלה? תגידו, באיזה סרט אתם חיים, שם במערכת, ומאיפה בא לכם בכלל הרעיון שמה שאתם מוציאים זה עיתון?

      • עבודה בהתנדבות

        שורת המתנדבים, 08/06/09 14:34

        כותבים שם רק כאלה מוכנים לעבוד בחינם והתוצאה בהתאם.
        לאחרונה הגישו חברות תרופות תביעה נגד ''מקור ראשון'' ובעליו ועורכו הראשי שב''ץ. עילת התביעה: תחרות בלתי הוגנת. התברר שמחזור המכירות של תרופות השינה נמצא בירידה מתמדת, לאחר אנשים מצאו תחליף -עיתון ''מקור ראשון''.התרופה התחדשה אמנם מפילה תנומה מיידית, אולם יש לה תופעת לוואי- אנשים שוכחים את מה שהם קראו. אולם מומחה מטעם ההגנה טען ש''מקור ראשון'' עדיף על תרופה מרדימה אם מביאים בחשבון שיקולי נזק מול תועלת.
        אי לכך, שוקלת אגודת הרופאים המרדימים להשתמש ב''מקור ראשון'' כאמצעי הרדמה בניתוחים בנוסף לתרופות נרקוטיות אחרות. לאחרונה נודע שעורכו הראשי של ''מקור ראשו'',שב''ץ הקים חברת סטארט-אפ לפתוח טכנולוגיות הרדמה חסכוניות לחדרי ניתוח. ובא לציון גועל.

        • ל''שורת המתנדבים'' - ואוו כמה שאתה ממורמר!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          דחוף לטיפול, 08/06/09 18:40

          • גם אתה כותב חינם על תקן גלולת שינה (ל''ת)

            לילה טוב, 08/06/09 20:30

        • האובססיה שלך לכתוב באלף שמות שמקור ראשון מרדים אותך מעידה על דבר אחד:

          טור המתנדב, 08/06/09 18:44

          על רמתך האינטלקטואלית האפסית.
          תמשיך לקרוא ''לאשה'' ושחרר אותנו לדרכנו. תודה.

          • בעל ה''טור'' נראה שאתה אחד מהכותבים בהתנדבות (ל''ת)

            האח גדול, 08/06/09 20:28

          • מקור ראשון הרבה יותר רדוד מ''לאשה'', גרוע אפילו מ''אצבעוני''

            מעיז לומר אמת, 10/06/09 02:38

            מצד שני יש להם נכס-על, עורך מדהים ואיש אשכולות - שלמה בן-צבי

            • חוש ההומור שלך מדהים

              שפתי אמ''ת, 10/06/09 10:12

              שלמה בן צבי הוא לא רק עורך מדהים ואיש אשכולות. הוא גם איש רוח והוגה דעות דגול בעל דמיון פורה והוזה גדול בעל מעוף (במיוחד בגריל) אירוע מוחי (שב''ץ), יחיד בדורו תראה לאן הוא הוביל את ''מקור ראשון''...
              וחוץ מזה הוא גם חתיך הורס.וכל הבנות במערכת מתחרות על חסדיו אבל הוא לא איש חסד,צדיק שכמותו.

    • אולי אם יותר חילונים/דתיים שלא אוהבים גטו יעשו מנוי שבועי או יצרכו את (ל''ת)

      מהדורת האינטרנט, העיתון יישאר ברמתו ואף ישתפר., 07/06/09 23:59

      • אתה מציע שנקרא עיתון גרוע כי הוא ''משלנו''?

        צבי בן שלמה, 10/06/09 02:40

        סליחה, הוא לא משלנו - זהו עסק פרטי

    • צודק.צודק (ל''ת)

      יעלה, 08/06/09 10:32

  • 3.

    אסור שזה יקרה!

    מקור ראשון היה האלטרנטיבה היחידה לימין המשכיל., 07/06/09 21:23

    ההפיכה האיטית ל''הצופה2'' גורמת לעיתון הזה להיות לא רלוונטי, עד שהוא רכש לעצמו שם של העיתון לאנשים חושבים וציונים.
    אל תתנו לו להידרדר ככה!

  • 2.

    הדוסים אוהבים עתוני זבל כמו 'בשבע' .לא יכולים להפרד לרגע מהרבנים שלהם (ל''ת)

    מקור בכיר, 07/06/09 20:37

  • 1.

    החייאת הצופה במסווה?

    בבה יגה, 07/06/09 20:06

    מי צריך עיתון למיגזר הסרוגי? הללו קוראים את עיתוני כלל ישראל...

    • הגאון שסגר את הצופה צריך עכשיו לבקש סליחה

      מנוי הצופה לשעבר, 07/06/09 22:55

      אבל אף אחד מאיתנו לא יחזור אליו. מי שהגה את הרעיון האידיוטי שהוא יסגור את הצופה ו''יעביר'' את קוראיו למקור-ראשון, צריך לפחות שיהיה לו האומץ לומר בגלוי: טעיתי, גרמתי נזק לבן-צבי, ולהסיק מסקנות. האם הוא בכלל מסוגל לזה? הצחקתם אותו

      • הצופה היה עיתון מצוין

        מנויה למקור ראשון, 08/06/09 08:51

        הייתי מנויה עליו ועברתי למקור ראשון לאחר שנסגר. חבל שנסגר. אני דווקא בעד המהלך להפוך את מקור ראשון לקצת יותר דתי. מאז סגירת הצופה, הממידע הזה חסר.

        • לזאת שכותבת ''הצופה היה עיתון מצוין והמידע הזה חסר''

          רונן, 08/06/09 14:29

          אני מציע שתתחברי לתגובה של ''למה מי'', שמופיעה פה בתגובה מספר 7, ותיזמי הקמת מוסף בשם ''אנחנו, הו אנחנו'' - שם מעולה, אגב.

          הצעה אחרת: את יכולה לקבל את כל המידע המגזרי הדתית-לאומית בשבועון של כצל'ה וערוץ 7 - ''שבע''. או בעלוני סוף השבוע למיניהם.

          או הצעה אחרת: לחדור לסניף ''בני עקיבא'' במסווה של חניכה נמרצת, ולהשתתף בפעולות.

          עוד הצעה: להיכנס לאינטרנט ולחפש אתרים בסגנון זה. אולי ''כיפה'' יכול להתאים לך?

        • הוא היה מצוין, אבל מגזרי. הימין מוכרח שיהיה לו עיתון, לא דתי אלא ימני (ל''ת)

          הרי כל שאר העיתונים הם שמאלנים ברמות כאלה ואחרות, 09/06/09 11:03

      • מה זאת אומרת

        זיקה, 08/06/09 14:36

        ''גרמתי נזק לבן צבי''?
        בן צבי בעצמו סגר, הוא המזיק הגדול.