• 62.

    הראשון בבידוד

    הראשון בבידוד, 14/06/09 08:12

    הראשון בבידוד

  • 61.

    dudu`s slogan M=A=G=H=I=L=I...............

    ilvaira, 07/06/09 14:31

    his slogan is terminated

    !!!!!

    it`s not longer valid

    !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 60.

    dudule

    ilvaira, 07/06/09 14:24

    my empathy for you as an Israeli symbol is now in question
    !!!!!

    and this not only I say
    !!!!

    I feel sorry for you to see your life's work that now is gone ..........
    !!!!!!!!!!!!!!

  • 59.

    משטרת מרחב ירקון=סטאלאג מלא בפושעים במדים.

    עודד יערי, 06/06/09 18:48

    פושעים במדי משטרה שאין להם זמן לעזור לכם האזרחים..הם עסוקים מדי בתפירת תיקים ולא רק לעבריינים...
    הם תופרים תיקים גם לאזרחים שומרי חוק כמוני...

  • 58.

    אבו כביר זה אקספרס של חצות הטורקי=ישראלי

    עודד יערי, 06/06/09 18:08

    ש שם ערבים=דרוזים סוהרים מתעללים,יש שם יהודים =רוסים מתעללים,יש שם נבלות מכל העדות.
    מכריחים עצירים יהודים להיות עם ערבים באותם התאים.מי שלא מבין מה זה להיות עם ערבים..רק יזכור שהערבי שרצח את דנה בנט רצח יהודי בתאו..ושיווה לרצח כאילו זה התאבדות.
    הערבים מתנהגים שם בצורה איומה,הם משתלטים על התא בכח ואיומים,הם מהווים סכנה ברורה וממשית לחיי היהודים שם.יש תקנה שאסיר או עציר יכול לדרוש את הוצאתו מן התא עקב איום לחייו ואו הרגשתו שהוא מרגיש מאויים,הנבלות בני נבלות משחקים עם התקנה הזאת ולא מוציאים אותו כלל..וחמור מכך
    יש שם באבו כביר קצין ערבי=דרוזי משרות בתי הסוהר ששמו אמיר חסון,חלאה זאת לפעמים גם משמש כמפקד אבו-כביר בתורנות,הוא מכניס בכוונה עצירים לתוך התאים הפסיכיאטרים הלא חוקיים והם מכחישים שתאים פסיכיאטריים קיימים שם.חיים מפקד אבו כביר לא יותר טוב ממנו הוא נבלה בפני עצמו ויודע על כל הנ''ל ומכחיש את עצם קיומם של התאים הפסיכיאטריים בהם הם מחזיקים משוגעים בניגוד לחוק..בהם הם מצרפים עצירים או אסירים נורמליים בכוונה כדי להתעלל בהם.
    מה זה תא פסיכיאטרי?זה תא בו הם מכניסים משוגעים,משוגעים לא עם מחלת נפש קלה אלא משוגעים עם מחלת נפש כבדה,למשל שמחרבנים ומשתינים על הריצפה של המקלחת שם במקום באסלת השרותים.החלאה המטונת הרבי דרוזי אמיר חסון הוא לא לבד..יש שם מפקדי אגפים מתעללים באסירים ושוללים מהם את זכויותיהם ולמשל משקרים להם בפנים על זה שההפחתה המינהלית של עונש המאסר בימים(14)שלהם זה בוטל.שקרים ובפנים עד לרמה של לך תראה זה רשום שם על הקיר שזה בוטל ושום דבר לא רשום..כשאתה אומר לו למפקד האגף ששום דבר לא רשום הוא אומר לך כן רשום ומסרב להראות לך איפה.

  • 57.

    פשוט פתאטי. ערס מצוי. שיאכל מה שבישל ויתחיל לקחת איריות על מעשיו. (ל''ת)

    י, 06/06/09 18:06

  • 56.

    דודו טופז הובל להתאבדותו וזה קרה לא רק לדודו טופז גם לאחרים.

    עודד יערי, 06/06/09 16:43

    לא יעלה על הדעת שדווקא אסירים שהם פושעים עבריינים כבדים ואו לא שהורשעו דווקא יזכו בבתי הכלא לתנאים טובים וחופשיים בהרבה מעצורים שכולם מכירים ויודעים שהמשטרה עושה מעצרי שוא ושרוב המעצרים שלה לא מסתיימים במשפטים ובהרשעות ואף לא בתיקים לפעמים.
    יש סוהרים נבלות בני נבלות שם באבו כביר שמתעללים בעצורים,הרבה מהסוהרים הללו הם דרוזים.יש שם באגף עצורי ימים משוגעים של ממש שבכוונה ובצורה לא חוקית מוחזקים במקום בית משוגעים בבית המעצר אבו-כביר,עצירים מוכנסים בכוונה לתאים הפסיכיאטרים(בהם מוחזקים משוגעים)אותם תאים מוכחשים על ידי הפיקוד המושחת של שרות בתי הסוהר באבו כביר שהם תאים פסיכיאטרים,ומכניסים לשם עצירים שרובם חפים מפשע ועצורים מעצרי שוא וישוחררו ללא משפט אפילו ומסכנים את חייהם שמשוגעים יאיימו על חייהם,יחרבנו וישתינו על הריצפה של המקלחת ולא באסלה,אותם משוגעים משתמשים כבדים בסמים גם אותם הם מחביאים בביטנם..והקצינים הדרוזים והיהודים יודעים את הכל ובכוונה מכניסים לתאים של המשוגעים.חוץ מזה העצירים בתאים הללו יכולים לצאת חצי שעה ביום (מרביתם חפים מפשע ואו על עברות קלות)למה שנקרא חצר..זו לא חצר ואלא משטח בטון בין קירות של מטרים ספורים על מטרים ספורים.שורה תחתונה הפיקוד המושחת של קצינים דרוזים ויהודים מובילים את העציר להתאבד וזה מה שהוביל את דודו טופז להתאבד עצירים חותכים ורידים רק כדי לצאת מהתאים הללו למשך זמן מה לבית חולים או רגיל ואו פסיכיאטרי

  • 55.

    בחזרה אל השפיות

    שילטונידע, 06/06/09 15:59

    האחראי הישיר להבאת טוזו דודז אל המקרע הטמבלויזיוני הוא יגאל שילון. יגאל הוא בחור נחמד, ויש לו תחביב. הוא אוהב למתוח את תושבי מדינת ישראל בחרטא ובבוּנה.

    עכשיו לכו תדעו... את יגאל אח של דן שילטון אני כבר זמן רב לא רואה. ומדוע עד היום לא ראינו אותו מדבר מילה אחת על דודו.

    בקרוב נראה את הבחור עם הסיגר בפה מחייך ומשמיע לנו את הקליפ ''פספסת א-הו פספסת או הו''

  • 54.

    התקשורת כמו להקת זאבים, טורפים גם את בני מינן כשהם פצועים ושותתי דם... (ל''ת)

    דקל ב , 06/06/09 15:49

  • 53.

    זוהי ביריונות לשמה!...למה?...כי ''מגיע לו''...כל השאר פרשנויות... (ל''ת)

    מושון, 06/06/09 15:45

  • 52.

    לתומכיו המטורללים- עוד מעט תחליטו שתוכנית טלויזה לטופז זה ציווי קדוש (ל''ת)

    התחרפנתם לגמרי, 06/06/09 15:35

  • 51.

    סקר:מי מ''חבריו'' כבר לא מתקשר אליו,כי איבד רלוונטיות?

    רן, 06/06/09 14:42

    לדוגמא,היית מכניס חברים למועדון,ועכשיו הם מבלים במועדון אחר ולא בקשר איתך...

    • עכשיו זה מועדון ה''פסיכופט האלים''..

      אפשר לחשוב מי חייב לו ת'קריירה, 06/06/09 15:43

      אתם הופכים מגלומן עם תוכנית טראש רייטינגית בעבר ,לקדוש מעונה.
      אגב,באכסנייה האחרונה אפילו רייטינג לא היה!

      פתאום כל העולם ואשתו היו עלק חייבים להקדיש את חייהם למשימה הקדושה ''טופז בפריים טיים''..

  • 50.

    ביומן השבוע ברשת ב', אף מילה על דודוטופז. יכולהיות שזה קרה במדינה אחרת (ל''ת)

    יונה אש, 06/06/09 14:30

  • 49.

    דודו, אני יודע שבהזדמנות הראשונה תקרא טוקבקים. אנא - שמור על עצמך!!!! (ל''ת)

    אוהבים אותך, תמיד, 06/06/09 14:14

  • 48.

    יש שני סוגי מטומטמים

    יוסי, 06/06/09 13:43

    סוג א' אומר: הוא לא אשם טרם הוכחה אשמתו!
    סוג ב' אומר: מגיע לראשי הטלויזיה כי הם מספקים לציבור זבל!
    א': הוא הודה באשמה, היה לו מניע, הפוגעים הפלילו אותו, יש שיחות טלפון, היו משיכות כסף, הוא נראה במקום בזמן הארוע. מה עוד צריך?
    ב': האם יש להכות כל מי שמספק זבל? מה הקשר?

    • וסוג ג' אומר

      אורי, 06/06/09 14:58

      ''הוא עשה מעשים טובים בתכניות שלו''.
      הלו, הכל היה חנטריש שמטרתו אך ורק רייטינג. לא איכפת לו מאף אחד, ומה הקשר בין ''מעשי הצדקה'' הללו ותכנית בידור?
      הרי הוא מטרידן סדרתי (נטליה אוריירו, הבחורה במעלית), אבא סדרתי, אלים (פרשת שניצר), מתנשא (צ'חצ'חים), מגלומן, נרקיסיסט, בוטה, בעל הומור דוחה. איך אחד כזה נהיה הראשון בבידור?

  • 47.

    איזה עונש דודו צריך לקבל

    אבי מהגליל, 06/06/09 13:34

    מבלי להמעיט במעשים שעשה דודו טופז,והיו אלה מעשים חמורים,ואפילו שפלים(בזה שגרם לתקיפת אישה ע''י בריון)אבל כאשר באים להעניש את טופז דעתי היא שלא צריך להכניס אותו לכלא לזמן ממושך,אציין שדעתי שאני בא להביע עכשיו היא דעתי ברוב המקרים בהם באים להכניס לכלא.לדעתי אדם שגורם פשע לא צריך להתנקם בו,צריך להרחיק אותו מהציבור,בית כלא בישראל הוא לא מקום של להרחיק אנשים,הוא מקום של לנקום באנשים,אנשים רגילים שהם לא פושעים מועדים,לא צריכים להיות מופלים לעומת פושעים מועדים,אך החברה יכולה להפיק תועלת מאנשים אלה(מהלא מועדים) במקום להכניס אותם לבית סוהר מסריח,מלא פושעים קשים,אנסים,אנשים כוחניים וכו',החברה תרוויח אם אנשים אלה יעשו עבודה למען הציבור,כל אחד בתחום שלו,האמת שלא עולה בדעתי מה דודו טופז יכול לעשות בתחום שלו(בגלל המצב שהתקשורת ציירה אותו)אך לא הייתי מציע להכניס אותו לכלא לשנים רבות,לדעתי צריך להרחיק אותו מהחברה לשנה שנתיים(לא בתנאי בית סוהר) ואחר כך לגזור עליו 10-12 שנים של עבודות למען הציבור(לא חייב בתחום התקשורת)

  • 46.

    לא חבל לך על הילדים?

    רותי, 06/06/09 12:23

    אם אני מרחמת על מישהו שנמצא (בלית ברירה) בכל הסיוט הזה, הרי זה על הילד בן ה- 7 של שירה מרגלית שהכריחו אותו לראות איך מכים את אימו ומרססים את אביו.
    כמו כן אני מרחמת על 3 הילדים של דודו טופז, שהוא הרבה כל כך להתגאות בהם.
    אם היה עוצר וחושב לפני שהחל לתכנן את כל המסע הזה, היה מבין שהוא עומד לפגוע בילדים חפים מפשע שיגדלו עם סריטה עמוקה. ועל כך אין סליחה.

    • וזה שהילדים שלו ראו מהצד את ההשפלות של הברנז'ה האכזרית כלפי דודו..?? ז (ל''ת)

      זה לא גרם להם שריטה...?, 06/06/09 13:08

      • איזה ''השפלות'' בדיוק? (ל''ת)

        מה ומי בדיוק חייבים לו, 06/06/09 14:19

      • יפה אמרת

        שש, 06/06/09 14:53

        ישר כח

      • נכון. (ל''ת)

        צ, 06/06/09 17:13

  • 45.

    גבר אמיתי יודע לקבל דחיה! (ל''ת)

    רונן, 06/06/09 12:16

  • 44.

    האם מישהו בתקשורת מכה על החטא כשהם האשימו את העם בתקיפת תקשורת

    גל, 06/06/09 11:59

    וקראו לכל העם פשיסטים?

  • 43.

    טופז בתהליך הטירוף כבר בינואר זז ימינה ואיים על אחמד טיבי (ל''ת)

    ALOS , 06/06/09 11:37

  • 42.

    שברו לשירה מרגלית את העצמות בפנים עם אלות בייסבול... (ל''ת)

    שחקן בייסבול לשעבר, 06/06/09 10:55

  • 41.

    דודו הצחצח

    דודו הצחצח, 06/06/09 10:45

    דודו מלך הצחצחים, ערס דפוק שתקעו לנו כל החיים בלי שום סיבה המפגרים מערוץ 2.

  • 40.

    אדם צריך להבין שיבוא היום והוא יהיה פחות רלוונטי..

    ש, 06/06/09 10:23

    כי עיקר המשברים בחיים הם מחמת אי הרלוונטיות שיש לאדם על סביבתו. וזה קורה לכולם באיזשהו שלב בחיים - זאת הסמפוניה שלהם..
    לחיים יש דינמיקה משלהם - הם הרי כל הזמן בתנועה, מה שהיה רלוונטי אתמול יהיה לצנינים למחר, והאדם, כמה פעמים יכול להמציא את עצמו מחדש כבר?
    למותר לומר שמי שהיה בפיסגה כמו דודו תהיה הירידה הטיבעית של אי הרלוונטיות קשה ומרה..
    וזה באמת מה שקרה למנוול!
    כל טוקבק שנותן לגיטימציה למעשיו מתכבד בבעלים מנוולים לא פחות.

    • לא נכון בארצות הברית רוכשים כבוד

      כוכי, 06/06/09 11:58

      למגישים ותיקים והם ממשיכים לשדר ולהופיע רק כאן אנשי התקשורת חושבים שהם אלוהים.

      • נכון! סוף סוף מישהו עלה על זה.

        חן חן כוכי.שם באמריקה הקהל יותר נאמן ולא הפכפך.שומ, 06/06/09 13:10

        שומר אצמונים לאמן ,ונהפכו ככל שהוא מזדקן הוא מקבל יותר כבוד!

      • נכון! (ל''ת)

        נכון מה שכוכי כתבה., 06/06/09 13:11

      • מי שממשיך להיות רלבנטי -ממשיך

        בכל אופן אין חובה !!, 06/06/09 13:12

        טופז הוציא לא מזמן ספר ילדים,העלה לפני איזה זמן מחזה ואפילו כן נפגשו איתו בקשר לתוכניות שהיו לו לגבי הטלויזיה.

        לא אומר שהיתה חובה להיענות לו!

        חוצמזה שתמיד הוא חזר לאותו שטנץ שהיה אהוב עליו ולא היו מעוניינים בזה יותר..

        כמה ותיקים ממשיכים בארה''ב??
        בודדים שנחשבים גם לאיכותיים והם גם רייטינגיים ממשיכים.

        איפה כתוב שחובה לתת לטופז תוכנית טלויזה?
        מה זה השטויות האלה.

        גם פה חיים יבין שידר המון שנים, לונדון וקרישנבאום, רבקה מיכאלי עסוקה והיו ויש כל מיני.

        מה זה השטויות שהיו חייבים לתת לו תוכנית.

      • בארהב יש מלא הומלסים ועניים-גם בדרנים וכוכבים לשעבר (ל''ת)

        יש הכל מהכל, 06/06/09 18:13

  • 39.

    דודו טעית אך אני מבין מה גרם לך להתנהג כך תשמור על עצמך (ל''ת)

    דוד, 06/06/09 09:56

  • 38.

    דודו אנחנו אוהבים אותך בלי תנאים נקודה. (ל''ת)

    יפואי, 06/06/09 09:43

  • 37.

    התעדכנות ורעננות ,ז''א משפחת בובליל, איזו עליבות.

    לילי בלום, 06/06/09 09:32

    מעולם לא היתי מעריצה של דודו גם בימי זוהורו. אבל יהיו רעיונתיו אשר יהיו אני משוכנעת שעדיפות על הפרסום והבמה שנותן ערוץ 2 למשפחה הוולגארית והפרימיטבית שנקריאת בובליל. אשר לדודו תמיד לקה בשגעון גדלות חולנית . אם ימצא אשם כמובן שראוי לעונש רציני. עצוב לאן מגיע אדם שהיה בפסגה.

    • לילי בלום ,,,הוולגארית והפרימיטבית ,,,? לא יפה מצידך (ל''ת)

      tony, 06/06/09 09:44

    • לילי בלום. לגמרי.קשת ובכלל ערוץ 2 ממשיכים להתנהל באותה

      no, 06/06/09 10:52

      דרך, זה מה שמביא להם את הכסף הגדול.
      הם לא יוותרו על אלה שמטילים עבורם
      ביצי זהב.

    • אבל גם הם יהיו יום אחד לא רלוונטים!!! (ל''ת)

      רן, 06/06/09 14:43

  • 36.

    העם איתך דודו... (ל''ת)

    צ'חצ'ח מהליכוד, 06/06/09 09:27

  • 35.

    עכשיו הוא יהיה כל יום במוניטור של אברבנל בצפיה מתמדת (ל''ת)

    רצית מסך קיבלת, 06/06/09 08:53

  • 34.

    איש יקר

    רונית, 06/06/09 08:50

    דודו תשמור על עצמך, לפי השתלשלות הדברים כואב הלב, שהיית צריך להתחנו לתוכנית ושערוץ 2 במיוחד קשת זרקו אותך, אחרי שהכנסת להם מליונים לקשת, לא מסכימה עם המכות אבל מבינה את הכאב ומאיפה זה בא. אבל שלא תדאג איש יקר הגלגל מסתובב והם ראשי קשת ישארו יום אחד בלי עבודה כמוך.. אני יכולה להבטיח לך שאפילו האח הגדול בעונה הבאה הם כבר לא יהיו ברייטניג כזה גבוה.אנחנו יודעים שהם לא אמינים אחרי מה שעשו ליוסי בובליל סחטו ממנו את הלימון ובסוף בחרו בשיפרה, אז תשמור על עצמך תהיה בריא אנחנו אוהבים אותך, שולחת ךל נשיקות..

    • גם אני איש יקר. גם אני הייתי מלך הרייטינג. גם אני לא התחדשתי

      דנשי, 06/06/09 09:22

      וכל הזמן חזרתי על אותו פורמט, ככל שירדתי ברייטינג. אז אני מרביץ לאלה שחושבים שהלימון סחוט?

  • 33.

    גאונים מחורפנים וראויים לחמלה ולעזרה.

    כואב ודואב, 06/06/09 08:37

    דודו חיי מהערצת ההמונים מה שהביא לו המון נשים.מי שמזריק 60 יחידות אינסולין ביממה גם הכחול הגדול לא עוזר לו.דודו הגיע לגיל הרך.עם איטריה ביד וכלום על המסך החיים בעיניו נראים נורא. האיש מחורפן אבל היה גאון בתחומו,משכיל וכריזמטי.קודם שישלם את חובו לחברה ואחר כך ינסה להוביל פה מהפך.אנחנו ניזונים מפגרים של אחרים,ריאלטי ירוד הרס כאן כל חלקה טובה.הגיע הזמן שנמציא טלויזיה חדשה- שהגויים יקנו אצלנו ולא להיפך(ב''טיפול'' עם המחורפן השני-גם הוא גאון בתחומו ,למשל).
    אבי ניר ושירה מרגלית(הבת של ,החברה-אישה של) אינם יוצרים,יש מאות ואלפים כמותם,הם מנהלים וטפילים,יבואני ז'אנרים נחותים שכורתים לנוער אונה במוח.כמו דודו טופז ואסי דיין יש מעטים אם בכלל.צר לי עליכם כוכבים כבים שכמותכם.צריך לעזור לכם מכל הלב והנשמה ,כי בדרככם ,אם גם שגויה ,עשיתם עבור האומה הרבה יותר מאבי ושירה.

    • אין קביעות בשואו ביזנס

      מס הכנסה, 06/06/09 09:25

      אתה צריך להתחדש ולהתרענן כל הזמן. כשאתה מדונה - אתה יכול.
      קביעות יש במס הכנסה. שם אתה צריך לחזור על אותה עבודה כל יום ולא להבריק כל פעם.

      כשתבין ותפנים את המסר הזה, תחדל מלהיות רגשן וגרופי של טאלנטים.

    • אכן האיש היה גאון וכאריזמתי בתחומו,בואו לא נשכח זאת.. (ל''ת)

      כל מילה בסלע!, 06/06/09 11:07

      • גאון???????

        נרקיס, 06/06/09 20:15

        אולי גם תמליץ עליו לפרס נובל (לליצנות). סתם אגו מניאק שניצל את טמטומו של העדר (הצבור)כל ההתנהלות שלו מוכיחה שהאיש טיפש ואינפנטיל נקמני עם אגו שהעביר אותו על דעתו.ןעכשו הוא נותר ללא נכסיו- בלי הטלביזיה ותרועות הרייטינג ועם איטריה עלובה בין הרגליים עקב מחלת הסוכרת. האיש היה לא יותר מבלון יחצני.
        אילו היה גאון,הוא היה מוצא דרכים יותר מתוכמות ויצירתיות להמשיך בקריירה שלו. טמטום רשעות ואימפוטנציה הם צירוף מסוכן.

    • מסכים עם האבחנה (ל''ת)

      רומי, 06/06/09 12:18

  • 32.

    איך מפרסמים כתבה ללא הגהה ?

    שלמה המלך, 06/06/09 08:32

    אני מבין שממהרים אבל חשוב לעשות את המינימום

  • 31.

    דודו אתה כבר זקן -תכניס את זה לראש -הכל צריך לקבל (ל''ת)

    ענת, 06/06/09 08:26

  • 30.

    מדינה של נצלנים

    שרונה, 06/06/09 08:20

    כרגיל גם כאן כאשר התרנגולת הטילה בימי זהב הכל הסתדר אבל אחרי זה כולם הפנו עורף וזרקו אותו לכלבים ומי בכלל החליט שדודו לא רלוונטי אם רק היו נותנים לו צ'אנס דודו היה ותמיד יהיה רלוונטי העם אוהב אותו ואיתו ואם הוא חלה אז לא צריך לזרוק אותו אלה לטפל בו אני בטוחה שהוא לא עשה דבר כזה מתוך שפיות
    דודו אוהבים אותך ואיתך בטוב וברע

    • את ככ' צודקת! (ל''ת)

      אני איתך., 06/06/09 11:09

  • 29.

    קשת רוצה להיות מעודכנת ורעננה ?

    ארי, 06/06/09 07:49

    כבר מזמן לא שמעתי בדיחה כזאת ואינני יודע אם לצחוק או לבכות. האמת היא שהערוץ השני בסה''כ מתאים את עצמו לרמה ה''תרבותית'' של הצופים.אילו נאלצנו כולנו להסתפק ב''תרבות'' שנותנים לנו הערוצים המסחריים, היה צורך כבר מזמן להפוך את כל המדינה לבית משוגעים אחד גדול. מזל שיש עדיין אנשים שקוראים ספרים, מאזינים למוסיקה, הולכים לתיאטרון וצופים בסרטים.
    הצרה היא ש''יורשיו הרוחניים'' של טופז אינם ברמה גבוהה יותר. אבל כאמור, זה מה שחלק גדול מה''ציבור'' מבקש.

  • 28.

    למרות הכל.. חבל באמת שאין תוכנית 1 של מעשים טובים..כנסו

    זהר, 06/06/09 07:40

    אחרי ככלות הכל....דודו רוצה תוכנית שתעשה טוב לאנשים.. שתעשה טוב לצופים ושתראה את הטוב המעט שנשאר בישראלי המצוי. לא מצדיק מעשיו אבל תראו לאן הגענו עם הרייטינג הזה שהתוכן התרבותי כבא לא מעניין אלא כמה כסף יעשו ערוצי הטלויזיה והזכינים.חבל חבל. כאן שני הצדדים טועים, רק שדודו יכנס עכשיו לכלא ואנחנו נשאר עם התוכניות הרדודות.....

  • 27.

    איש מסכן

    ליזה , 06/06/09 07:24

    בעיקר בגלל ההחלטה של הכוחנים לנפנפו...
    שום דבר לא יכול לעזור למי שכמה כוחנים החליטו להשביתו
    והתוצאה..? =טופז............

  • 26.

    האיש שנכנע לכוכבים - יכולת ממוצעת של אדם בריא אינה מסוגלת לעמוד בזה ?

    לא רק לטפס אל צמרת העץ אלא גם לרדת ממנו, 06/06/09 06:15

    ואין מדובר ''תכונה מוּלדת''
    ללא לווי מקצועי הבן אדם אבוד - וזו הוכחה !
    רפואה שלמה לכולם

  • 25.

    צריך להגיד לדודו את האמת

    עמית, 06/06/09 04:06

    תכנית הבידור שצברה אחוזי רייטינג גבוהים,
    היא העתק טלביזיוני לתכנית הבידור של מאיר רמז. תכנית המציגה את הישראלי הממוצע כיצור וולגרי, אשר מוכן להתבזות ולהציג עצמו במערומיו עבור פרס כלשהו.
    גם בתחום הזה הוא לא היה מקורי וירד לרמה של הצ'חצ'חים כמוהו.

  • 24.

    התקשורת עשתה אותו ובשמחה היא גם תקבור אותו

    חקלאי דרומי , 06/06/09 00:37

    אף פעם לא סבלתי את ה"בדרן" הזה ואךף אחד לא יכול להגיד היום שזה לא מתאים לו ולא יכול להיות דבר כזה ושאר בבל"ת.
    דודו טופז הוא יציר התקשורת, וכל זמן שההתבהמות שלו וההומור הנמוך שלו שרת את התקשורת - הכל היה בסדר. אבל היום הוא קצת ירד לטובת מכונות רייטינג לטווח קצר ולכן אפשר לזרוק אותו לפח. ואם בתוך זה אפשר להביא קצת סקופים אז למה לא בעצם? ריקוד על הדם, מציצנות, צביעות ושמחה לאיד אף פעם לא היו זרות לנו.
    הבעיה היא שאם דודו טופז היה נטפל לסתם אדם ה כנראה היה כבר מאחורינו, כי לאזרח הממוצע אין כוכב תקשורת שמיד מופיע בכל ערוץ ומעל כל עיתון בארץ כמו דן מרגלית לדוגמה. וכנראה שהמשטרה לא הייתה מגיעה לתוצאות כל כך מהר.
    כנראה שגם פה יש פרוטקציה.

    • כל מילה בסלע! ממליץ לקרוא.. (ל''ת)

      צ, 06/06/09 11:13

  • 23.

    הראליטי במיטבה (ל''ת)

    המציאות נושכת , 06/06/09 00:15

  • 22.

    הפרעת אישיות אובססיבית/נרקיסיסטית חמורה (ל''ת)

    Mother Superior , 06/06/09 00:04

  • 21.

    SO WHAT?!!!

    Monty , 05/06/09 23:45

    There are millions out there who lost their jobs.

    That this psycho or psychopath made people laughing... who gives a F

    His suicidal gestures, only show that what the man really needs is a psychological treatment not a program on TV nor jail,

    He needs mental help.

  • 20.

    השתלשלות האירועים על פי הכתבה, מבהילה. (ל''ת)

    נו-ניוקס, 05/06/09 22:50

  • 19.

    דודו צדק - לא בתקיפה אבל בהתנערות של התותחים הכבדים ממנו. פיספוס שלנו (ל''ת)

    דודו צדק, 05/06/09 22:50

  • 18.

    מה כל מי שמפוטר מעבודתו יתנכל למעבידו?

    גליתוש , 05/06/09 22:25

    זה מה שדודו בעצם עשה....ברגע שדחו והשעו אותו מעבודתו החליט להתנכל למפטריו
    דודו לא מוכן לקבל את גזר הדין וזה לא מצדיק הטרדות ואיומים ועוד בפרט מאיש ציבור שתרם ועשה רבות למען צופיו ובין היתר גם צחק על מיגזר ה"צ'חצ'חים" בזמנו

    • לא אבל צריך להתייחס בכבוד לבנאדם

      רועי, 06/06/09 12:01

      ןלא לזרוק אותו לאשפתות

      • לא לתת תוכנית טלויזה

        זה לא (!!!) לזרוק לאשפתות, 06/06/09 13:18

        מי נהג בו חוסר כבוד??

        אלה שהוא הטריד אותם באסמסים כל הזמן?
        שדרש מהם פגישה כל יומיים וחצי כי לו יש רעיון בקשר ל''דודו''??

        כן ניהלו איתו מגעים,לא יצא מזה מה שרצה.
        זה הכל.

      • אם הוא היה מתגמש קצת ויורד מההר אז בטח היתה לו תוכנית עכשיו (ל''ת)

        שי, 06/06/09 14:51

      • האיש דווקא היה בן בית אצלהם

        רספוטין, 06/06/09 20:56

        עד כמה שהבנתי קברניטי הטלביזיה התייחסו אליו דווקא בכבוד, הצעותיו ורעיונותיו זכו לאוזן קשבת. הוא יצא ובא במשרדיהם. אחרים הרבה יותר כשרוניים ממנו, חייבים לעבור דרך גדוד של מזכירות ופקידות זוטרות. אבל מה לעשות האיש כבר איבד את הטאץ'.לא שלפני כן הוא היה עטמק גדול

  • 17.

    דודו רצית להיות הראשון בבידור ולהישאר על המסך..הנה הצלחת להישאר

    גליתוש, 05/06/09 22:15

    רק שהפעם אתה ה''כוכב'' ולא באופן חיובי...תהנה מהתוצאות של מעשיך

  • 16.

    טופז בעייתי אך ''קרבנותיו'' הרבה יותר בעייתיים. קראו נא!!!

    יוז'ה, 05/06/09 22:10

    אני מאשים !!

    ערוץ 2 ומוביליו נושאים באשמה הכבדה של הזניית השידור הטלויזיוני, הורדת השיח התרבותי לתת רמה, מיסחור מזוויע של תכנים בשידור ועוד

    כל אלה גרמו לדור בור ונבער, חומרני, נטול ערכים , אינדיבידואליסט, אגואיסט אגוצנטרי וחלול.

    על כל אלה אנו משלמים ביוקר בשל העדר ערבות הדדית, פיחות בנכונות לתרום, עייפות מלהילחם מלחמות צודקות, כניעה לטרור סחטנות ועוד.

    על כך הייתי דן את כל האשמים לשנות מאסר ארוכות.

    הרבה יותר ארוכות מהעונש המגיע (ובצדק) לטופז באם אכן יורשע

    • amet lamita kol mila basela (ל''ת)

      golan, 06/06/09 09:46

    • חזקק ביותר.נא לקרוא! (ל''ת)

      פיחות בערבות הדדית חברתית.., 06/06/09 11:16

    • הזנייה זו..יכולה להיגרם רק על ידי זונות...זונות שאוהבות רק כסף...

      עודד יערי, 06/06/09 18:12

      אין לי שום רחמים לזונות של התקשורת הם הכלבים של המימסד קודם כל.

  • 15.

    מה עם כל הסמרטוטות ששכבו איתו? האיש רודף נשים? מה יעשה בכלא ללא אשה (ל''ת)

    נעימה זיו, 05/06/09 22:06

    • מה שעושים אסירים אחרים :-)

      וזלין, 06/06/09 06:34

      שיתחיל להתכופף

  • 14.

    כל ה''מפורסמים'' סובלים מבעיות פסיכולוגיות קשות כי הם חושבים שהעולם סובב

    רומי, 05/06/09 22:05

    סביבם, אך כשהם מגלים שהם כלום ואפסים מאופסים ומספקים רק בידור לקהל (כמו ליצני חצר אבל בתקופה המודרנית) אבל בפועל הם לא עושים שום דבר חיוני בשום תחום בחיים, לא מדע, לא רפואה, לא כלכלה ולא כלום. מעטים הם המפורסמים שבאמת נרתמים לעזור גם לחברה, לא אני לא מדבר על לארגן בטלויזיה סוג של ''שירותרום'' לחיילים או ''יום טוב'' לילדים חולים, בהם המפורסמים עצמם לא ממש תורמים משהו, מי שעוזר אחד לשני זה שכבות הבניים לשכבות החלשות, כל המפורסמים, הידוענים ואנשי ההון עסוקים בשלהם, חס וחלילה שירדו לרמה הרדודה של העם הפשוט (הציבור השוטה, העדר הטיפש) זה לא לרמה שלהם ואם פעם במיליארד איזה בעל הון תורם ככה בקטנה בסוף מתגלה שזה כי יש לו אינטרסים ואג'נדה שמונחת לפני הכל (כן בטח כולכם זוכרים את גאידמק!)..

    לסיכומו של דבר כולם אותו דבר, כולם עשוים מאותו החומר, הם לא צריכים אף אחד שלא לרמה שלהם אבל מצד שני כשהם מגלים שאף אחד כבר לא צריך אותם הם משתגעים מזה! במקרה של דודו זה קצת אחרת כי מבחינתו סוף הקריירה זה סוף החיים! הם חיים בסרט מוזר משלהם שהם מעניינים מישהו ושזה לעד, זמנים משתנים אי אפשר להשאר בעיניינים בשביל כל דור שיבוא.
    אלא אם כן מישהו באמת יעשה משהו מכל הלב ולא רק בגלל שיש לו אג'נדה.

    ברמה הבסיסית של החיים - מפורסמים, אנשי הון, טייקונים ומושחתים פוליטיים מגעילים את הציבור וגורמים לו בחילה, אז לא להתפלא אם מדי פעם מישהו נופל ''קורבן'' לציבור כמו שדודו נפל עכשיו, זה משהו שצריך להיות, זה טוב שזה קורה וכנראה שיש סיבות, אחרי הכל קורבן זה משהו שצריך להקריב, כנראה שלכל אחד נגמר הסוס מתישהו.

    מוסר השכל לידוענים באשר הם - אל תשתמשו בנו הציבור, אל תבחנו אותנו ואל תדחקו אותנו אל הקצה, כי לכל בור יש תחתית וברגע שאנחנו מבינים שאתם לא מה שאתם מתיימרים להיות, אז מבחינתנו אתם לא כלום, בסופו של דבר הגורל החזיר לכם כהוגן, חשבתם שאתם מנצלים אותנו לתהילתכם? אז כנראה שגילינו זאת והגלגל התהפך, הצופים ניצלו אותכם כליצני החצר, התבדרו מכם לזמן מה וכשפג התוקף הושלכת לזבל.. אולי יהיה לכם קצת קשה לקרוא את זה (אם מישהו מכם קורא בכלל) אבל זו הדרך להגיד לכם בצורה קצת יותר גלויה מה האנשים הפשוטים מרגישים. אל תשטו בנו ולא תשאו בתוצאות.. תשטו בנו וסופכם כנראה לא יהיה כזה מוצלח. השאלה היא איך תרצו שיזכרו אותכם?

    תחשבו על זה, סוף מעשה במחשבה תחילה.
    בנימה אופטימית זו, לכל הידוענים האחרים שיש להם לב זהב באמת המשיכו כך ותגיעו לגדולות, הלוואי.

    רומי

    • וואו, נראה לך שמישהו ירצה להתחיל בכלל לקרוא את התגובה שלך?

      שי, 06/06/09 14:48

      איזו קדיחה !

  • 13.

    יצאתם מכל החורים עם הסיפור הזה דיי כבר

    dexi, 05/06/09 21:53

    אתם אוכלי הנבלות אתם היחידים שהזין הזה מעניין אותם אז תעבירו את כל הידיעות שלכם במייל הפנימי של מערכות העיתונים ותעזבו אותנו בשקט.

    נראה אתכם מפרסמים את זה

    • חבל עד שיש להם ריטינג שהם יפספסו? אפילו הם הולכים לשדר בויאודי סרט , (ל''ת)

      שבזמנו דחו,רק כדי להרוויח עוד כמה ג'ובות., 06/06/09 11:47

  • 12.

    יאללה דודו, ערוץ ביפ כבר מחכה לך

    Swedish Josh , 05/06/09 21:43

    לך בדרכם הבזויה של אבי ביטר וצביקה פיק
    היום סלבריטאים כבר לא פורשים בהדרת כבוד אחרי חיים של זוהר, הם דועכים לשאריות עלובות בערוצי פריפריה, הולכים לתוכניות ריאלטי משפילות ובאופן כללי מציקים לכולנו.

    קדימה דודו, תעשה תוכנית בביפ על החיים שלך בכלא, זה פורמט מנצח!

  • 11.

    אז לעזאזל, הייתם כבר נותנים לו תכנית, בטוח הייתה יותר טובה מהזבל הרגיל (ל''ת)

    רן, 05/06/09 21:37

    • דודו טופז

      צודק, 06/06/09 08:24

      רן אתה צודק במאה אחוז אני מסכימה איתך

    • ענק

      עע, 06/06/09 14:49

      לזה אני מתכוון
      לחארות בקשת רשת 10 וכל הזבל שם מותר היה להתעלל בו נפשית-שזה לא פחות גרוע מהמכות שספגו והוא היה צריך להבליג?
      אז קיבלו מכות
      לו הם הרסו את החיים

      • נכון ככ'.. (ל''ת)

        הוא קיבל מכות נפשיות., 06/06/09 17:20

  • 10.

    דודו - שמור על עצמך (ל''ת)

    ., 05/06/09 21:18

  • 9.

    לתת לו פרוזק להזריק האיש מסטול מסומם פיזית ונפשית

    דר' אברבנל, 05/06/09 21:05

    טופז יבלה את שארית חייו באברבנל ממש כמו שמוליק קראוס להבדיל זה האחרון הכה את אשתו טופז מכה את כולם על ימין ועל שמאל

  • 8.

    ומה עם שאר הכתבה?

    דוד המדרוב , 05/06/09 21:04

    ככה מסיימים?

  • 7.

    כתבה מצוינת ומענינת (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/06/09 20:40

  • 6.

    הכתבה גמורה?

    אלי בן דוד , 05/06/09 19:58

    זה נדמה לי או שהכתבה לא נגמרה? נדמה כאילו המחבר החליט פשוט להפסיק את הכתבה וזהו.
    המפליא בכל מעשיו של טופז הוא מדוע לא התלונן עליו איש במשך חדשים רבים. ניתן היה להניח שגוף תקשורת כזה גדול יכול היה להניע את המשטרה לעשות משהו בנידון. מה קרה?

    • נראה לי שלא תיארו לעצמם את מימדי הבעיה

      אישה, 05/06/09 20:07

      מן הסתם לא רצו להזיק לטופז ולהתלונן עד שזה הגיע למימדי ענק כאלה שפשוט לא ניתן להבליג יותר...ברגע שזה עובר להיות אלים זה כבר משהו שונה לחלוטין

    • כן. יש לי את העיתון בבית וקראתי את הכתבה וזה סופה. (ל''ת)

      פזית, 05/06/09 20:33

    • נכון,באמת הכתבה כאילו נקטעה באמצע.. (ל''ת)

      מוזר.., 06/06/09 11:49

  • 5.

    איך מתקדם ה-''דודולנד'' בדימונה? (ל''ת)

    מישהו, 05/06/09 19:50

  • 4.

    דודו טופז

    סינדרלה, 05/06/09 19:34

    כנראה שהוא אדם ממש חולה בנפשו כדי לעשות מעשים שמו שמיוחסים לו. אבל...אם לוקחים בחשבון את הנרקיסיזם של האדם, ההתנהגות שלו מתאימה לפרופיל של אדם עם תסמונת זו, שלא יכול להתמודד עם עובדות החיים. לדעתי, לאחר נסיון ההתאבדות, הוא זקוק יותר מתמיד לאישפוז פסיכיאטרי.

  • 3.

    למה כל הפושעים הם מהשמאל?טופז.רמון,שרון,אולמרט,הירשזון (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/06/09 19:27

    • קצב אלפרון . אולמרט..ליכוד.רוזנשטיין . הירשזון..ליכוד שרון .. ליכוד

      ALOS , 05/06/09 19:42

      את כל עברותיהם ביצעו בליכוד..

    • טופז לא שמאלני (ל''ת)

      -, 05/06/09 22:14

  • 2.

    דודו לא יודע לקבל את המילה לא.....כל דור ותוכניותיו

    מעריצה, 05/06/09 19:14

    חבל על מה שעשה...יכול היה לחיות כמו מלך בלי לעבוד...בלי חובות ולעשות דברים אחרים על המסך...לא חייב מספר אחד
    טופז חשב שהוא מלך העולם והתבדה
    לכל דבר טוב יש סוף

  • 1.

    לא ממש ברור לי למה כול הכתבות סביבו ?

    שי, 05/06/09 19:04

    מדברים כאילו לו ורק לו נגרם עוול ושוכחים דבר אחד מאוד פשוט הנפגעים האמיתיים הם לא הוא !!

    מה עם בתו של מרגלית שהוכתה קשות בנוכחות ילדיה ?
    מה עם שאר המותקפים ע''י מעשה העבריינות הפלילית הזאת ?

    איבדנו פרופורציה לגמרי , רק בישראל האשם מתואר כשה תמים מסכן ואומלל שלא ידע לקבל ביקורת ולא ידע איך להתמודד עם כישלון ומה עשה ? הלך וגייס אנשים שיפגעו באנשי תקשורת .
    בושה וחרפה !

    • מילים כדורבנות. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      שרית, 05/06/09 21:44

    • מסכימה עם כל מילה שלך!!

      לילי, 05/06/09 21:56

      באמת בושה וחרפה. אני לא מבינה איך לאנשים יש חמלה לבנאדם הזה. מדובר בחולה נפש עם שיגעון גדלות שלא ידע להתבגר בכבוד ולפנות את מקומו לדור הבא. חבר'ה, הבנאדם הזמין שני עבריינים להכניס מכות לאישה בנוכחות ילדיה, בכניסה לביתה רק בגלל שהיא משנה למנכ''ל רשת!!!! באמת תיכנסו לפרופורציות!!! מגיע לו להינמק בכלא!!

      • ללילי המגעילה

        עע, 06/06/09 14:45

        הלוואי שתרגישי מה שאדם נואש מרגיש. זה יותר גרוע מכל מחלה פיזית. למה לנכה שיושב בכסא גלגלים מתיחסים בסלחנות ולפגוע נפש קוראים משוגע.
        הוא לא בחר לחטוף את המחלה הזאת ולכן לא ניתן לשפוט אותו כאדם רגיל.
        הוא לא צריך לשבת דקה בבית הסוהר אלא לקבל חיבוק תומך שיחזיר אותו לשפיות

        • החיבוק כולל תוכנית טלויזיה? (ל''ת)

          כי אחרת הוא משתגע.., 06/06/09 16:17

        • כל מילה .צודקת.צריך חיבוק.ומילה טובה אחרי ההשפלות והדחיות. (ל''ת)

          אטומים שם בברנז'ה., 06/06/09 17:22

    • לא שאלתה את עצמך מה גרם לו לפעול, כך אולי הם

      לא מסכים, 06/06/09 12:05

      רמסו אותו מבחינה נפשית כל כך חזק.

      • כל ה''רמיסה'' היתה שלא ניתנה לו תוכנית טלויזיה כרצונו ! (ל''ת)

        ז--ה ה---כ---ל!, 06/06/09 15:46