• 98.

    תודה לאל והברכות לנשיא ארה''ב,אך ורק הוא יקרב את השלום לאזורינו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 06/06/09 19:34

  • 97.

    כל הימניים נראים עכשיו כמו ג'וקים שמרססים..רצים לאלף כיוונים.." (ל''ת)

    הצדיק , 06/06/09 15:55

  • 96.

    הימין לא הכין עצמו למשיח שחור מארה"ב...

    הצדיק , 06/06/09 14:52

    תודה לך נשיא ארצות הברית על הורדת המסכה מהפרצוף המכוער שלנו, תודה על עצירת ההתנחלויות ותודה שיכולת להגיד לנו די לשקר את כל העולם.. כי די...

  • 95.

    עברנו את פרעה

    מרקמן, 06/06/09 12:28

    מיכאל בן ארי
    אם אמנם אמרת את המשפט הזה ככתוב במאמר ברצוני לספר לך:
    בספטמבר 1978 הייתי ביום כיפור בבית כנסת באיראן וכששאלתי את היהודים למה הם לא עוזבים את איראן לנוכך גילויי אנטי-ישראליות ואנטישמיות חמורים הם נתנו בדיוק את התשובה הזו: ''עברנו את פרעה נעבור גם את זה''. חלק מהם כבר אינם חיים.
    אז, אולי צריך גם ריאליזם מעבר למשיחיות של חזון ארץ ישראל שמזכירה במשיחיותה את החומייניזם שאתה בעצמך מגנה.

  • 94.

    הצודקים היחידים במזרח השימון החד''ש הם ה''קומץ הזוי''של הימין ואני גאה ל

    קורן נאווה טבריה-גאה להשתייך לימין הזה!, 06/06/09 05:30

    להשתייך לימין הזה!!!

    • את סתם חולת רוח ימנית קיצונית שחייה עוד בימי הביניים.. (ל''ת)

      שמאלן מודרני, 06/06/09 18:21

  • 93.

    הצודקים היחידים במזה''ת החד''ש ברק''קומץ ההזוי''המכונה ''ימין''מכל מה שהזהרנ

    קורן נאוה טבריה-מלכודת דבש ושמה ברק חוסיין אובמאזן, 06/06/09 05:26

    שהזהרנו צדקנו בדיעבד וחלילה לנו ליפול למלכודת הדבש שמכין לנו חוסיין אובמאזן המגלה בורות בהבנת המזרח התיכון החד''ש!

    • נאווה מחללת שבת בפרהסיה הא נאווה'לה? (ל''ת)

      ALOS , 06/06/09 11:06

      • הקורן הזאת היא צבועה ימנית דתית .שכל דבריה הם טריפה. (ל''ת)

        בוחן כליות ונפש, 06/06/09 18:25

  • 92.

    עד מתי קומץ הזויים פורעי חוק,יהרסו סיכוי לחיות חיים שקטים הארץ הזו ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 05/06/09 22:18

  • 91.

    כולם ראו בטלויזיה מתנחבלים מרושעים שורפים שדות (ל''ת)

    ALOS , 05/06/09 20:43

  • 90.

    אני מחכה כבר לפינוי המתנחלים (ל''ת)

    איזה כיף הולך להיות, 05/06/09 18:50

  • 89.

    לא לפינוי מתנחלים! לא רוצים את החארות האלה בחזרה! (ל''ת)

    אובמה, החלף המתנחלים בפליטי 48, 05/06/09 18:40

  • 88.

    נאום אובמה

    MRO1301 , 05/06/09 18:31

    עברנו את קרטר ואת קילנטון המנאף עים מוניקה נעבור את אובמה המוסלמי ידידם של השמולנים הכנעני

  • 87.

    מי שמעודד את נתינת שטחי ה' לשונאי ישראל ייענש...זה חוק מלמעלה.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 05/06/09 17:54

  • 86.

    אכן האביב חלף עבר לו,נגמרו החגיגות להזויים.יש מי שיעשה סדר. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 05/06/09 17:13

  • 85.

    הלנצח נחיה על החרב ועל השחול

    אלי, 05/06/09 15:17

    הגיע הזמן להתפכח מאילוזיות ולהתקפל בחזרה לארץ ישראל בתחומי הקו הירוק.
    אם השלום יפרוץ יהיה פה מזרח תיכון פורח.

    • השלום לא יפרוץ

      טל, 05/06/09 19:06

      כן, הגיע הזמן להתעורר מהאשליות. הערבים לא יקבלו לעולם את העובדה שאנחנו בארץ ישראל, אפילו אם אתה מאוד רוצה את זה. העובדה שהם רוצים לדבר איתנו זה בגלל שהם הפסידו במלחמה נגדנו, והם מבינים שזו הדרך היחידה שלהם להשיג משהו מאיתנו. כן, חבל מאוד שיש אנשים כנועים ותבוסתנים כמוך, שרק רוצים לתת ואחרי כן להזכר שבעצם עד עכשיו לא קיבלנו כלום בחזרה. מדהים שבכל העולם מבינים את המשמעות של בניית כור אטומי ע''י איראן ואנחנו, שאנחנו בעצם המטרה של בניית האטום, לא מבינים את זה ועדיין יושבים וחושבים על שלום, בזמן שהערבים יושבים על הנשק האולטימטיבי נגדנו.

  • 84.

    אובמה : המושיע של מדינת ישראל

    רמי, 05/06/09 14:50

    כנראה שצריך נשיא אמריקאי נחוש כדי שיאלץ את ישראל לעשות מה שטוב לה.
    הוא טוב למדינה, רע לממשלה וכנראה נורא להזויים מהכתבה.

    • אובמה הוא משיח שקר שפועל למען האיסלאם (ל''ת)

      משיח שקר, 05/06/09 15:09

  • 83.

    על איזה אסון מדבר הרב וולפא?

    יום טוב, 05/06/09 13:57

    קטרינה?

  • 82.

    NO,YOU CAN'T

    יחזקאל,הרצליה , 05/06/09 12:41

    אובאמה הכופר.אובאמה כופר בהבטחה לישראל בספר בראשית ,פרק לה.

  • 81.

    לאחי ההזויים תשלימו עם העובדה,חוזרים לשפיות.שתי מדינות לשני עמים.

    נתן.ש מעלות., 05/06/09 11:06

    לא וולפא ולא הבלרינה דניאלה וויס,ישחירו לנו את היום יותר.

    • רק ציפי לבני תשחיר את המדינה והציונות (ל''ת)

      רונן.ג., 05/06/09 13:45

      • ל 13.45 אכן מורגש מצבכם קשה,שאל בזמנו פלטו שרון ''מה עשית בשביל מדינה''

        נתן.ש מעלות., 05/06/09 14:33

        אכן רק באתר אפשרי''כל ממזר מלך''.

  • 80.

    ""אם אתה לא איתי אתה נגדי " אומרים כסילי הימין וחרדים. (ל''ת)

    Vox Ami , 05/06/09 10:07

  • 79.

    ביבי ברגעים אלו תוכיח שאתה מנהיג זרוק אותו לכל הרוחות (ל''ת)

    רואה אמת, 05/06/09 09:58

    • תגיד אתה אמיתי ?

      ברי, 05/06/09 13:09

      תגיד, איפה אתה חי ? ביבי יזרוק את אובמה ?! אתה חי בכדור הארץ שלנו או שאתה מפלנטה אחרת ? מיהו ומהו ביבי שאתה חושב כי יש לו יכולת ''לזרוק'' מישהו ובעיקר את אובמה. ראש מדינה של 7 מיליון איש ש 20% מהם פלסטינאים תושבי ישראל. 15 שנה לא עשינו ''שלום'' (עם כל המשמעויות של המילה) מרצוננו. דחינו, העלמנו, התעלמנו ועכשיו, עכשיו אנחנו נעשה שלום מאולץ, כמו שאחרים יקבעו לנו ובתנאים שייקבעו לנו. מה? הכתובת לא הייתה על הקיר? לא ידענו שזה יקרה ? ידענו גם ידענו, אבל הימין הוא כמו עבריין תנועה קטן, שחושב שאם הוא לא יקח את הדואר הרשום שהוא קיבל ובו דו''ח חנייה על 100 שקלים, אז , הדו''ח חנייה יעלם.

  • 78.

    תפנימו האיש מוסלמי !!זה שהוא נוסע למחנות המות זה בשביל תמיכת היהודים ב

    רחלי, 05/06/09 09:20

    בלי היהודים באמריקה אין כלכלה ואין אמריקה אז הוא נוסע למחנות המות בגלל הקולות של היהודים אבל הוא מוסלמי ולא יעזור כלום

  • 77.

    חברה, זה משחק ''הישרדות'' - עזבו אתכם מידידות ונאמנות - הכל אינטרסים (ל''ת)

    אובמה מבין שבלי שלום לישראל אין סיכוי לשרוד..., 05/06/09 09:15

  • 76.

    יהודי ארה"ב עלו בהמונכם ובכך יבוא הקץ על הכוח שמניע את הכלכלה הזאת

    שושי אחיצורי , 05/06/09 08:47

    אובמה מחפש את הכסף המוסלמי כדי להציל את כלכלתו.
    רק כסף לא יניע כלכלה, אנשים חושבים מניעים אותה-אלו היהודים שם.אובמה ימלא את קופתו אבל ללא אנשים יוזמים וחושבים תשקע כלכלה זו לנצח.
    יהודי ארה"ב, עלו לארץ והשקיעו כספכם כאן.
    ישראלים מכרו נכסיכם שם והשקיעו כאן, יש עוד שווקים להשקיע בהם.

    • תגובה לשושי

      ברי, 05/06/09 13:13

      אם אחמניג'ד היה אומר שהיהודים שולטים בשוק הכספים האמריקאי וכתגובה לדברי אובמה הם צריכים לעזוב את ארה''ב ולמוטט את הכלכלה, כולם היו זועקים לשמים שהוא אנטישמי וגזען! נכון? אבל כשזה בא ממך שושי, שקוראת ל''גייס החמישי'' למוטט את כלכלת ארה''ב על דברי אובמה והשקפת עולמו, זה בסדר ?! נכון ?

  • 75.

    כאוהב ארצי ומולדתי,מברך את הנשיא אובמה.אך הוא יביא שלום לאזור. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 05/06/09 08:26

    • אוי.

      מתנבא במחנה, 05/06/09 10:49

      עוד פעם בית לבן, מדשאות, פרס נובל ו1500 קורבנות שלום?

      • ל 10.49 לאור שגיאות העבר משני הצדדים,למדנו והשכלנו שהשלום לא ידיר שינה

        נתן.ש מעלות., 05/06/09 13:11

        מעיניך.

  • 74.

    הימין אכלתם ז... שחור חה..חה..חה... (ל''ת)

    הצדיק , 05/06/09 07:31

  • 73.

    מדיניות ארה"ב והנשיא קרטר הדמוקרטי הובילו לעליית חומייני! (ל''ת)

    יוני דוד , 05/06/09 03:46

    • ל 03.46 בקצרה שטויות במיץ עגבניות,דברי הבל. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 05/06/09 05:07

  • 72.

    אנחנו מדינה עצמאית וכל תכסיסי השמאל לכפות על הממשלה ויתורים לא יצלחו.

    אריה לוי, 05/06/09 03:38

    בשביל זה היו בחירות והעם אמר לא לפינוי כן לכיבוש!!!

    • העם אמר.......

      ברי, 05/06/09 13:17

      אבל אובמה חושב אחרת, ולצערי או אולי שמחתי, בדמוקרטיה לוקאלית העם קובע אבל כחלק מאומות העולם כנראה נצטרך לעשות מה שנדרש מאיתנו. עם כל זאת אני מנסה ולא מצליח להבין למה התכוונת כשאמרת ''תכסיסי השמאל'', מה הקשר לשמאל ?! אובמה חבר בשלום עכשיו ? גוש שלום ? אני חושב שלא.

  • 71.

    ה'' סבל'' הערבי-מזכיר את הסיפור על זה שרצח את הוריו,והתחנן לפני השופט (ל''ת)

    לרחמים-כיוון שהוא יתום ! עוד שקרן מוסלמי.., 05/06/09 02:50

  • 70.

    רק על הקווים (ל''ת)

    ALOS , 05/06/09 00:54

  • 69.

    רק שלא יביאו לי את שמיר כדוגמה

    אירציונלי, 05/06/09 00:53

    שמיר עמד כ''מנהיג יהודי גאה''.
    בחיית ראבק!
    מה עשה שמיר כשאיגלברגר ישב לו על הצוור והטילים העיראקיים נפלו?
    לא כלום!

  • 68.

    ביבי מכר את המדינה לטליבאן היהודי! (ל''ת)

    בגין וז'בוטינסקי מתהפכים בקברם!, 05/06/09 00:53

  • 67.

    מיכאל בן ארי היום אתה בממשלה מחר לא תיהיה(פרעה נגנז) (ל''ת)

    הרגש הנכון , 05/06/09 00:39

  • 66.

    כל מיעוט השמאל פשוט חוגג

    אר, 05/06/09 00:11

    היום אני חש בושה בשביל העם האמריקאי שבנשיא שלהם האיש החזק בעולם ירד לקהיר וליקק לעולם המוסלמי בצורה כנועה ורופסת
    ולנו שאנשי השמאל חוגגים שאובמה יוריד את הימין שניצח בבחירות
    לדעתי המצב כיום לא מאפשר לצאת מהתסבוכת הזאת והפיתרון היחיד לצערי הוא מלחמה כוללת שתחזיר את המין האנושי 200 שנה אחורה ונתחיל הכל מהתחלה

  • 65.

    לא חסר דמוקרטיות שארה''ב הבטיחה לעזור להן. ב מ י ל י ם (ל''ת)

    חיים, 05/06/09 00:08

  • 64.

    לכל הגאונים ולכל מבקשי רעתנו זו היא ההשקפה של אירופה

    אהרון רמי כהן כפר-סבא תהיו עיתון תפרסמו אל תפחדו, 04/06/09 23:22

    כשמדינה לאחר 60 שנות מלחמת קיום לא מבינה אך לדבר באזור שבו היא קיימת ,כשעם שוכח אך ביקשו להשמיד אותו עד יסוד ואף אומה לא עזרה ,אלא רק מתוך אינטרס שבא מאוחר יותר .
    כך נראים ''אוהבייך'' מחלקים משמצים מרמזים ולא בוחלים בשום אמצעי .
    לדאבוני כמו שכבר אמרתי ,היסטורית ההשקפה המדינית פולטית הנושבת לאירופה הפתיע אותכם ועוד תפתיע,אך לא אותי כי אין דרך אחרת אחיי רק עם הגאה בזכותו וזהותו יוכל לחיות בשלום ושלווה ולא הדרך הזאת .
    מכאן אשלח תפילה שזכות אבות תעמוד לנו ועוד ימים קרובים שיבוא נראה את ''אוהבנו'' מוכים ע''י שונאנו ובכך תיפול הבנה בין הגויים כי ארץ אבותנו לנו ולבננו אחרנו.

  • 63.

    יש לנו חלום.

    רע''ם דוד ב, 04/06/09 22:30

    רעשה הארץ למשמע נאומו של נשיא ארצות הברית
    ומי אני שאגיב?
    אך במקום שאין אנשים השתדל להיות איש, גם אם הנך רק נער..

    יש לנו חלום.
    חלום ישן נושן אך מתחדש בכל יום תמיד
    חלום של שלום חלום של שלמות
    חלום בו מתעורר העולם מתרדמתו ומתחיל לפרוח
    בו המבקש הופך למבוקש.
    ואנו מעיזים לתבוע את מה שחשבנו שאי אפשר
    לחשוף את המאוויים היותר נסתרים שבתוכנו
    ולבקש מה שכל ילד מבקש
    טוב ללא גבול
    שלמות אין סופית.
    לא חזיונות חלקיים, מחשבת אנוש
    לא שקט ושלווה, מרגעה ומנוחה
    כי אם חיים חדשים.
    ''כי כאשר השמים החדשים והארץ החדשה אשר אני עושה עומדים לפני נאום ה'
    כן יעמוד זרעכם ושמכם''
    ביום בו אנו נתרומם לתביעה הרדיקאלית
    שהאומות תובעות אותה מאיתנו
    שהעולם תובע אותה מאיתנו
    שהיקום תובע אותה מאיתנו
    להיות עם ישראל.
    ''לתקן עולם במלכות שדי''
    ביום בו יראו אותנו האומות יראת הרוממות
    אל מול ייעודנו החובק עולם
    הגואל אותנו ואותם מכל קטנות
    המחבר שמיים וארץ, עם ואדמה
    נס וטבע, רוח ובשר
    המביא שלום אמת בארץ ובעולם
    הסכמה ויישוב, ריח גן עדן
    ביום ההוא יגלו מלכי עולם
    כי בנפשם הוא ותקוותם
    ארץ ישראל ובית המקדש
    ציון וירושלים
    עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו.

    רע''ם דוד ב.

  • 62.

    הבעיה שלנו זה לא אובמה. הצרה צרורה הם הטליבאנים מהימין והחרדים.

    benzi. a, 04/06/09 21:55

    עם אוייבנו הרבים הרוצים להלחם בנו ולכלותנו. אנו נלחם בהם וננצחם ומלחמות בשדות הקרב העקובים מדם למרבה הצער והיגון עוד מצפים לנו אך נצא מהם ביד חזקה ובזרוע נטויה ואולי גם נגיע בעזרת השם לשלום המיוחל. אבל הצרה צרורה והמכה הנוראית שנפלה על עמנו וארצנו הקטנה והאומללה הם קיצוני הימין חמומי המוח תואמי הטליבאנים. ומאידך החרדים על רבניהם המקללים והמסיטים תואמי האייטולות שבאירן.

    • קצת היגיון

      יהודי רציונאלי, 05/06/09 03:47

      א.איך אתה בתור יהודי משווה את הרבנים וגוש הימין לערבים עכורים אני עשיו שעתידם למות ב4 מיתות בית דין.
      ב.אתה מזלזל באנשים שצריך להצדיע להם,שהמתנחלים דואגים לישב את הארץ הקדושה שלנו בסכנת חיים בשביל שהערבים לא ישלטו על שטחים ששייכים לנו מימי בראשית.

  • 61.

    הימין לא האמין שהמשיח יגיע ועוד שחור..אוי..אויי

    הצדיק , 04/06/09 19:18

    יש נשיא לעולם שאומר את האמת.. הימין בישראל לא האמין שיבוא יום ונשיא אמרקאי יחשוב שבעולם הזה יש עוד מדינות חוץ מישראל, עכשיו צריך ראש ממשלה מהשמאל ויהיה לנו באמת מזרח תיכון חדש...

  • 60.

    ונניח שנעשה מה שאובמה ''ידידנו'' אומר,

    רועי גולן מעלות, 04/06/09 18:54

    ונזרוק לקיבינימט את כל המתנחלים, מה יהיה כשערביי הנגב והגליל יבקשו אוטונומיה... ואח''כ מדינה... ואובמה יגיד לוותר? השמאלנים לא מבינים שעם שלא מוכן להילחם על ארצו תמיד יוותר עד שלא יתקיים עוד?

  • 59.

    תגובות הימין לנאום אובמה

    מאשה, 04/06/09 18:50

    הימין הפנאטי, העיוור למציאות מסביבנו, עלול בקיצוניותו לגרום אסון לעם ישראל - וזו לא תהיה הפעם הראשונה שמיעוט לאומני קנאי ממיט אסון על העם.
    אסור לתת להם להרוס את הסיכוי לשלום.

    • הימין כרגיל קורא את המפה לפני כולם. ע''ע אוסלו, וההתנתקות (ל''ת)

      אין חדש תחת השמש, 05/06/09 15:11

  • 58.

    יש להכריז מלחמה על ארה''ב! זה עבד נגד בבל, אשור ורומא! (ל''ת)

    רונן, 04/06/09 18:49

    • ע''ע חורבן בית ראשו,ן שני ומרד בר כוכבא

      דוד, 05/06/09 01:33

      אין ספק שאתה בקי בהיסוטריה

    • ראיה סטראוטיפית של שחור-לבן תמיד אפיינה אנשי שמאל. תודה על ההדגמה (ל''ת)

      כבשה פועה , 05/06/09 10:30

    • פשוט אני לא מבין

      קנאי, 05/06/09 22:02

      מה עם השלוש שבועות שהשביע אותנו הקב''ה ואחד מהם שלא ימרדו באומות ?

  • 57.

    רבות מחשבות בלב חוסיין אובמה

    ארן זר, 04/06/09 18:46

    ועצת ה' היא תקום!

  • 56.

    כל הכבוד לאנשי הימין! (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 04/06/09 18:41

  • 55.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 04/06/09 18:32

    לבנימין נתניהו שלח את ליברמן ואנשי צבא לביצוע רכש.
    לא לבזבז זמן לבצע רכש צבאי ורכש עבור חיל האויר מרוסיה ואוקראינה.
    ותתחילו לשמע ולבצע ולא רק לברבר!!!
    -אין עוד מלבדו.

    • ל 18.32 אכן עצתך גאונית,מארה''ב מקבלים אנו נשק בחינם,אינך רציני.

      נתן.ש מעלות., 04/06/09 19:04

      וזאת בלשון המעטה.

      • לנתן ש. מעלות

        מוטי קליפורניה, 04/06/09 19:32

        אותי למדו שבחינם זה תמיד לשלם יותר.
        אז עזוב אותי מהבכינות שלך יש לבצע רכש צבאי מאוקראינה ורוסיה,
        -אין עוד מלבדו.

        • ל 19.32 מלבדו של מי ?. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 05/06/09 10:35

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 04/06/09 19:40

        לנתן ש. מעלות אני לא רציני?! אוקיי ידידי
        שב יפה בספסלי האופוזיציה ותחזיק חזק כי זה מה שבאמת הולך לקרות!!!
        -אין עוד מלבדו.
        ודרך אגב לעם ישראל יש בבית חולים ילדה בשם אולגה שזקוקה לתרומות דם דחופות.
        אני לא מוצא את המגיב שכתב זאת אבל אני בטוח שאם אתה מסוג דם O או B תברר באיזה בית חולים בארץ ותתרום.היו לה בעיות במח העצם.

        • למוטי זה בא לומר שאתה הומני? או רציני?

          העץ הנדיב, 05/06/09 15:46

          מה זה קשור בכלל לשלום או למלחמה ואולי לא הבנת שעל זה מדברים עכשיו?

  • 54.

    Peace or Piece...

    The Prophet Joshua, 04/06/09 18:19

    The Palestinian want Piece (a separate part of a whole) of Israel, not Peace (harmonious relations) with Israel

  • 53.

    למתנחלים- יש אידיאולוגיה ויש פרקטיקה צריך לשלב

    לא צריך ג'יהאד יהודי בנוסף לזה המוסלמי, 04/06/09 18:18

    אני מבין ואפילו מסכים לדעת המתנחלים לזכות הדתית של עם ישראל על ארץ ישראל(כולה), מה לעשות שבמצב הנוצר ישראל צריכה לבחור האם להיות בציר המדינות המתונות (כן כי הן באמת יותר מתונות) או מבודדת ולמעשה באותו צד של איראן והחיזבאללה, אם ישראל תבודד עצמה היא בשלב ראשון תחליש מאוד את ציר המדינות המתונות ואת המשטרים שלהן(ע''ע אריה אלדד וירדן היא פלסטין), מה שרק יגביר את הלחץ הביטחוני על ישראל, לא שבהכרח פשרנות מסוימת תביא לשלום ארוך טווח אבל במצב הנוכחי זאת אופציה שלא תחליש את ישראל מבחינה צבאית, ותחזק את המעמד הבינלאומי של ישראל לפעולות נגד חיזבאללה וחמאס, האמת לא נראה לי שזה מעניין את האיחוד הלאומי הם פשוט רוצים מלחמת דת ובעזרת ה'\\אללה ננצח.

    • תראו מי שמדבר

      אתה נשמע כמו מאמין אדוק בדת ה''שלומיזם'', 04/06/09 19:54

      ה''פשרנות המסוימת'' תחליש את ישראל בדיוק כפי שהיא החלישה אותה בלבנון ובעזה. בכלל, למה שיהיה לנו אכפת מהמדינות ה''מתונות''? הן יכולות לשמור טוב מאוד על עצמן. מוטב שלא נתייהר ונחשוב שזה בתפקידנו או בכוחנו לעצב את כל המזרח התיכון ונתרכז בבעיות של החלקה הקטנה שלנו.

      • אתה לא סותר את מה שכתבתי, לא איכפת לכם

        לא מופתע, 04/06/09 23:05

        זה באמת ההבדל בינינו, וכן מה לעשות למעשים של מדינת ישראל יש השפעה על כל האיזור בין אם נרצה ובין אם לא נרצה , וכנ''ל להיפך למהלכים שלא קשורים אלינו באופן ישיר באיזור -המאבק בין כוחות הקיצוניים למדינות המתונות(אלו שלא איכפת לך מהן), משפיע וישפיע על ישראל, אז בתור אזרח אתה לא רוצה להתייחס לזה כי זה לא מעניין אותך, אבל אני בטוח (אולי אני נאיבי) שלביבי יש קצת יותר עניין במתרחש באיזור.(אגב אני חושב שהיציאה מעזה הייתה בלתי נמנעת, אע''פ שהיה צריך לעשות אותה באופן שונה)

  • 52.

    Peace or Piece...

    The Prophet Joshua, 04/06/09 18:10

    The Palestinian want Piece (a separate part of a whole) of Israel, not Peace (harmonious relations) with Israel

    • or piss? (ל''ת)

      x,o, 05/06/09 04:20

  • 51.

    לא מוותרים על ירושלים ולא לזכות השיבה (ל''ת)

    השני מהאמצע, 04/06/09 17:56

  • 50.

    נו,איפה השמאל הגאה???מה אתם תגידו על נאום אוסמה??? (ל''ת)

    הציוני האחרון , 04/06/09 17:50

    • אחלה נאום, האמת ממש נהנתי ואני מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      רונרון, 04/06/09 18:43

    • 61 שנים חיכינו לנשיא שיגיד לימין ההזוי את האמת בפנים... (ל''ת)

      הצדיק , 04/06/09 19:25

  • 49.

    תענוג,ממש תענוג לראות איך בעקבות נאום ברק חוסיין אובמה..........

    רוברט פסחוביץ, 04/06/09 17:41

    הימנים ההזויים מתרוצצים כמו ''ג'וקים מסוממים בבקבוק ''!!! ברק חוסיין אובמה הוא ''מלך המשיח''

    • נו... אז מי המשיחיסטיים ההזויים עכשיו?! (ל''ת)

      אייל, 04/06/09 19:53

  • 48.

    זה הזמן לתקווה באו לכיכר רבין בשבת ב-18 לציון 42 שנות כיבוש

    אילן, 04/06/09 17:40

    במלאות 42 שנה לכיבוש השטחים הפלסטיניים ביוני 1967, משתלט על ישראל השיח האלים של הגזענות האנטי-ערבית ושל הפאשיזם, שמקורם בכיבוש המתמשך ובהתנחלויות הבלתי-חוקיות מלכתחילה. `חוק הנכבה` ו`חוק הנאמנות` הם שני סימפטומים לריסוק החירויות הדמוקרטיות בישראל, פרי שלילת זכויות אדם ואזרח בסיסיות מ-3.5 מיליון פלסטינים בגדה המערבית וברצועת עזה.
    לכן חיוני לסיים את הכיבוש ולהציל את הדמוקרטיה.

    הכיבוש והמלחמות התכופות אחראים לתקציב מדינה, שמחציתו מוקדשת לכיסוי הוצאות, בהווה ובעבר, להחזקת הצבא ולתחזוקת ההתנחלויות. גם בתקציב לשנת 2009-10 מקצצים באכזריות בתקציבי החינוך והרווחה, אך מגדילים את ההוצאות לצבא ולהתנחלויות. הקשר הזה מוביל למסקנה:
    גומרים עם הכיבוש – מתחילים לחיות.

    סיום הכיבוש הוא האופק של הפלסטינים והישראלים לחיים בתנאים של שלום, ללא מלחמות;
    סיום הכיבוש הוא הדרך לבידוד הגזענים והפאשיסטים. ואילו סיום הכיבוש, שיוביל לשלום יציב וכולל, משמעותו: פירוק כל ההתנחלויות; מדינה פלסטינית עצמאית בצד ישראל; שתי בירות, ישראלית ופלסטינית בירושלים; ופתרון בעיית הפליטים בהתאם להחלטות האו`ם. לשלום הזה מסכימים כולם, ורק ממשלת נתניהו מתנגדת.

    לכל מתנגדי הכיבוש, יהודים וערבים, לכל המפלגות והארגונים שוחרי השלום,
    לכל הנשים והגברים הרוצים ליטול חלק במערכה לשלום, לשוויון ולדמוקרטיה –
    להשתתף בהפגנה בתל-אביב למען סיום האסון של 42 שנות כיבוש ישראלי בשטחים.

    • אתה יודע שמה שמזעזע אותי הכי - שאתה בתור ישראלי אומר כיבוש

      בדוק , 04/06/09 18:10

      שאני יודעת שהרבה בחורים נהרגו ונותרו נכים לכדי למנוע את השמדת המולדת. וכל הגדה נכבשה מירדן כי היא היתה שותפה למלחמת החורמה שפתחו נגדנו ירדן מצרים וסוריה. והם כולם פליטי מלחמת ששת הימים. ואיך אתם בתור יהודים מצדיעים להם. שבחורים שילמו בחייהם כדי שנישרוד.

  • 47.

    המתנחלים מריחים את הסוף. הגיעו הזמנים הטובים (ל''ת)

    רר, 04/06/09 17:27

  • 46.

    לא לדאוג, המוסלמים כבר יעירו אותו מהסרט (ל''ת)

    שימון, יש מזרח תיכון חדש, 04/06/09 17:06

  • 45.

    עברנו את פרעה נעבור גם את אובמה. (ל''ת)

    ההגדרה הנכונה, 04/06/09 16:52

  • 44.

    תומך בימין!!!

    אלון, 04/06/09 16:49

    כל הכבוד על התגובות של אנשי הימין.

  • 43.

    תראו מה כתבו מקורות ביטחוניים באתר תידבקה

    אלעד, 04/06/09 16:48

    עבור ישראל מדובר במהפך אסטרטגי ממדרגה ראשונה. פירושו המעשי של מהלך זה עבור ארצות הברית, היא היפרדות, שתהייה הדרגתית, מהציר האסטרטגי שלה עם ישראל. היחסים הצבאיים והמודיעיניים המיוחדים שהיו קיימים בין וושינגטון וירושלים, יבואו בהדרגה, לפי תוכניתו של הנשיא אובמה ויועציו האסטרטגיים לסיומם. במקום שוושינגטון תתאם את מהלכיה הצבאיים והמודיעיניים במזרח התיכון ובעולם המוסלמי עם ישראל, כפי שעשתה עד כה, היא תתאם אותם קודם עם ריאד וקהיר, ורק אחר באם היא תמצא לנחוץ עם ירושלים.

  • 42.

    רוצים להלחם נגדו? הסברה בקהילות היהודיות בארצות הברית.

    ברעם , 04/06/09 16:42

    מי שיכול לסתום את הפה לאובמה זה הקונגרס והסנט, עם כח יהודי חזק, תתחילו לבקר בקהילות היהודיות בארצות הברית, שם נקודת התורפה של הנשיא הערבי הראשון של ארצות הברית.

    • you are correct we need a better PR in the USA (ל''ת)

      dan, 04/06/09 17:02

    • תעקוב אחרי התקשורת בארה''ב. כולם תומכים באובמה.

      יריב, 04/06/09 17:22

      גם הארגונים היהודיים וגם הקונגרס הם נגד ההתנחלוות.

    • בארה''ב, שתי קהילות יהודיות...

      רבקה, 04/06/09 17:24

      אחת, הותיקה הדתית שלא הצביעה לאובמה והשניה הצעירה השמאלנית שאותה לא תשכנע, בד''כ חילונים מתבוללים ששונאים את ישראל

      נראה לי שאובמה יתפקח מהאופוריה ברגע שהאייטולות ישמיעו דברם, אמריקה כופרת בעיניהם והאתנן שהוא הציע להם- לא יספק

    • המטומטמים האלה כל שמעניין אותם זה כסף...

      שלום, 04/06/09 17:26

      הרי אובמה לפני הבחירות אמר שהוא תומך בחלוקת ירושלים (נכון לאחר שבוע כשהופיע בפני היהודים אמר להם ההפך) אבל הכתובת הייתה על הקיר..

      אובמה לא נבחר בגלל היותו נוצרי או מוסלמי, אוהב או שונא ישראל
      אובמה נבחר כי הכלכלה האמריקאית הייתה על סף תהום, והבוחר האמריקאי (והיהודים ביניהם) נבהלו וחששו לכספם, אז מיד בחרו בצעיר ממפלגת האופוזיציה שידע לדבר ולנאום כדי שיוציא אותם מהבוץ ..

      ועל כן, בגלל שהוא נבחר ברקע הכלכלה, זה הדבר שיפיל אותו, אם כלכלת ארה''ב תפרח הוא יבחר שוב, אם לא, הוא יזרק..

      נכון, גם הפסד במלחמה של ארה''ב יעיף אותו - אבל זה פחות ריאלי...

      • צודק 100% (ל''ת)

        בדוק , 04/06/09 18:37

  • 41.

    לא נורא יהיה טוב

    ymic83 , 04/06/09 16:40

    עברנו את פרעה
    עברנו את הרומאים
    עברנו את הספרדים
    עברנו את הנאצים
    נעבור את השמאלנים.
    אפילו את אובמה נעבור

    • אמן ואמן (ל''ת)

      עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, 04/06/09 17:18

  • 40.

    ימננינו הרמאים והגזלנים-תתחילו לרוץ סביב זנבכם-הגיע נשיא רציני וחכם!!! (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 04/06/09 16:40

    • טיפש נאיבי, אבל הוא יתפקח כשישמע את בין לאדן (ל''ת)

      אתה לא ''גזלת'' אדמה ערבית? הם טוענים שכל הארץ ארצם, 04/06/09 17:34

  • 39.

    הימין צדק תמיד!!!

    ישראלי שהתפקח, 04/06/09 16:39

    היינו טיפשים ששמענו לתקשורת השמאלנית....

  • 38.

    השואה והסבל הפלסטינאי

    תמיר, 04/06/09 16:36

    דנון צודק זה חמור להשוות אפילו ברמז בין השואה ''לסבל'' הפלסטינאי. וזה לא קשור לימין או שמאל

  • 37.

    המתנחלים גרים מחוץ לגבול (ל''ת)

    משמר הגבול, 04/06/09 16:35

  • 36.

    בן ארי המוטרף..אתה יכול להציג נפילה מבויימת עוד 20 פעם פרוק החתנחלויות (ל''ת)

    יהודי חכם, 04/06/09 16:33

  • 35.

    בן לאדן ובן ארי מתאמים תגובות?... יפהה. (ל''ת)

    ALOS , 04/06/09 16:33

    • חזור לשחות בביוב של עזה , אוסמה בן לאדן והשמאל רוצים בהתקפלות ישראל! (ל''ת)

      יוני דוד , 05/06/09 03:50

  • 34.

    א. הימין יתרסק בגלל אובמה ב. הימין יפיל את הממשלה וקדימה תעלה לשלטון! (ל''ת)

    זאת התחזית שלי!, 04/06/09 16:33

    • זה לא תחזית שלך זה הדמיון הפלצני שלך (ל''ת)

      אגדיר , 04/06/09 19:43

  • 33.

    כל הכבוד ציפי חוטובלי!!!!!!!!!!!!!!!

    אלון, 04/06/09 16:31

    וגם דני דנון ובן ארי

  • 32.

    אובמה

    צבי בת . ים, 04/06/09 16:24

    הוא רוצה להיות ילד טוב ירושלים.הוא עוד י
    בין עם מי יש לא עסק, אנחנו עברנו את זה.
    אובמה עדיין חדש בעסק.

  • 31.

    איש קטן ומכוער ליד אובמה. מי סופר אותך בכלל?

    אלון, 04/06/09 16:23

    הממשלה הזאת תעוף כל כך מהר. יש תקווה והיא באה מבחוץ וקוראים לה אובמה!

    הישראלים השפויים שרוצים לסיים עם השנאה מאחורייך ברק חוסיין אובמה. והחוסיין בכלל אל מבהיל אותי, כמו את חבורת המטומטמים שמגיבים פה, אתה מסוג האנשים שספר ההיסטוריה מגיש את עצמו בכניעה אליהם, על מנת שיכתבו אותה.

  • 30.

    הימין ההזוי כ''כ מצחיק ומגוחך,שהוא בטוח שאובאמה עובד אצלו. (ל''ת)

    לארה''ב יש את האינטרסים שלה, 04/06/09 16:21

    • מהר מאד הוא יתפקח מהאשליות שלו (ל''ת)

      טירון טיפש, 04/06/09 17:04

  • 29.

    תגובת הרבנים הזויה

    שוקו, 04/06/09 16:21

    אפשר לחשוב שהם מדברים אל ישראלי יהודי שגר בארץ, את מי הם חושבים שהם מפחידים? מגוחכים.

    • השמאל ה"מפוקח" הביא אוטובוסים מפוצצים תמורת ניר טואלט=הסכם שלום! (ל''ת)

      יוני דוד , 05/06/09 03:52

  • 28.

    לקח 400 שנה של עבדות לפני שעברנו את פרעה. מוותר על משאלות הימין

    ישראל, 04/06/09 16:21

    לישראל אין אופציה לחזור לעבדות. אנחנו עומדים בפני ברירה גורלית: להשאר ולחיות במדינה או ללכת לגלות יחד עם הכהניסטים כבן ארי ותומכיו.
    אן ספק במה הציבור הישראלי יבחר. מה שמפחיד תהיה התגובה האלימה של הימין. כנראה שהולכים למלחמת אחים.מה חדש?

    • טעות, הגלות היא להישמע לפריץ החדש (ל''ת)

      להיות עם חופשי בארצינו, 04/06/09 16:52

  • 27.

    מה מקשקשים הכלבלבים הימנים,,,נישמע מה אומרבאבא ביבי הגדול !! (ל''ת)

    אוהד אהוד ברק, 04/06/09 16:21

  • 26.

    אכן הרגילו אותכם לכבישים אך ורק עבורכם,הכבישים יהיו עם פסי הפרדה.

    נתן.ש מעלות.., 04/06/09 16:19

    אתם ההזויים אינכם אדוני הארץ הזו,אמר רה''מ יצחק רבין ז''ל,''נגזר עלינו ששני עמים,יחיו על פיסת קרקע זו''.אי לכך יקומו כאן בניגוד לדעתכם ההזויה,שתי מדינות לשני עמים.

    • נתן ש. מעלות . אתה ההוזה. הם לא רוצים לחיות לצידנו. הם ....

      יחיאל כ''ץ, 04/06/09 16:44

      רוצים לחיות במקומנו.להרוס את מפעל ההתיישבות המיוני הקרוי מדינת ישראל.
      אז ציטוטים של רבין לחוד ועובדות שאתה מתכחש להם לחוד. אמור לי, מדוע אבו מאזן ,אבו עלא וסעיב עריקאת אינם מוכנים לצאת ההצהרה מחייבת כי ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי? - כי לדידם ישראל היא מדינת כל אזרחיה. ומכוון שאתה מבין את כוונתי בדוק מי ההזויי מבין שנינו.

      • ליחיאל 16.44 האם אנו תלויים בהצהרה כל שהיא,שישראל היא מדינת היהודים ?.

        נתן.ש מעלות., 04/06/09 18:52

        בעצרת האומות המאוחדות ביום 29.11.1947,החליטה העצרת על תוכנית החלוקה.והזכירה קרוב ל 30 פעם זו מדינת היהודים,כקשיש בן הארץ הזו.רוצה אני ומאמין שזה רצון רוב העם,לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית עם רוב יהודי מוצק.כנגד הקיצוניים רוצים מדינה אחת לשני העמים,שבה נהפוך אנו למיעוט.וכדי להבהיר את עצמי,שלושת גושי ההתיישבות הגדולים,ישארו בריבונות מדינת ישראל.

        • תשובה חד משמעית כן!!. אם בלבך ספקות . מדוע מסרבים .....

          יחיאל כ''ץ, 04/06/09 19:45

          אבו מאזן אבו עלא וסעיב עריקאת להצהיר על כך? מדוע הם מתעקשים,בעיקר עריקאת , שמדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה?.
          מדוע אין מנהיג ערבי אחד שמוכן לומר כי מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. משום שכל הדרכים ''כשרות'' כולל הדרכים הדיפלומטיות לסלק אותנו מכאן.
          גם אני רוצה לחיות במדינה יהודית דמוקרטית כשלצידה מדינה ערבית . חיים בשלום זה לצד זה . הבעיה המרכזית היא שהם אינם רוצים לחיות לצידנו אלא במקומנו.
          למה , אם יכול אתה להסביר לי (ואני קשיש פלסטינאי אמיתי, יליד ת''א ויש לי תעודת לידה המאשרת זאת) , לא מוכנים הפלסטינאים לבטל את האמנה הפלסטינאית על כל מרכיביה וטוענים ל''זכות השיבה''?.
          חומר למחשבה!!!!!.
          אמור לי באיזו מדינה מבקש מיעוט לקבוע את אופייה של מדינה בה הוא אזרח שוה זכויות אבל טוען כל הזמן לקיפוח ומבקש להשמיד את המדינה שבה הוא אזרח?

    • אנחנו באמת אדוני הארץ, ולנו הכבישים והקרקע והשמים

      נוער הגבעות הוא עתידינו, 04/06/09 16:50

      לנו הובטחה הארץ, והערבים הם פולשים זרים ואין זו גזירה שנגור יחד ,שישובו לארץ אבותיהם, למקום ממנו באו כמו שאנו שבנו לארץ אבותינו יש שם מספיק שטחים

      • אתה ועוד כמה מיליונים חושבים ככה

        דורון, 04/06/09 17:50

        וכל העולם חושב אחרת.מה נראה לך שיקרה?
        (אתה בטח חושב שאלוהים יתערב ויעזור לנו לכבוש את כל העולם,אבל זה ממש לא יקרה)

        • מיליונים??? כמה אלפים בודדים! (ל''ת)

          לכל היותר, 04/06/09 19:52

      • ל 16.50 תבוא בטענות למי שהבטיח לך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 04/06/09 20:49

  • 25.

    סימן שגוג המגוג מתקרב שזה אומר שכל העולם האשים אותנו על ההרס שיש בעולם

    ספר הזוהר, 04/06/09 16:19

    וכולם יהיו נגדנו ואז השם יראה את כוחו ואז הגויים לא יהיו

    • לפי התנהלות הימין הקיצוני - אנחנו באמת אשמים (ל''ת)

      בושה וחרפה, 04/06/09 19:52

  • 24.

    ימי המשיח. אי חוקיות ההתנחלויות!!! יש אלהים!!!!

    יריב, 04/06/09 16:16

    חזרה לגבולות 1949 או אסון כמרד בר כוכבא ורבי עקיבא.

  • 23.

    הימין היהודי הקיצוני , והאיסלאם הקיצוני נשמעים אותו דבר

    מיכל - אלעד, 04/06/09 16:16

    אולי הם יכולים לעשות איזה ברית משותפת נגד אובמה.
    אחרי הכל שניהם אומרים אותו דבר על הארץ: כולה שלי! ומשום זה הם מוכנים להמשיך להרוג אחד את השני עוד אלפי שנים.

    מצחיק לראות מי החברים הכי טובים של הימין ההזוי והקיצוני. בן לאדן וחבריו!

    • הם גם נראים אותו הדבר (ל''ת)

      אלוקים, 04/06/09 18:09

  • 22.

    גם בן ארי וגם בן לאדן מתנגדים לנאום אובמה.

    רמי, 04/06/09 16:12

    זה אמור להגיד משהוא? וודאי שכן.
    בן לאדם ואלה שמאחריו וגם בן ארי ואלה שמאחוריו הם בעצם האויבים שלנו כולנן מוסמלים ויהודים.
    אובמה מחפש שלום אמת. אבל זה כנראה אינו האינטרס של בן ארי וגם לא של בן לאדן. כי שניהם רוצים דם ומלחמה.
    חומר למחשבה

  • 21.

    על פי המידע ברשת אובאמה, ביבי, פרס וברק- כולם בונים חופשיים,

    רעמסס, 04/06/09 16:09

    בארץ הם נשבעים על התנ''ך, הקוראן והברית החדשה ביחד על אותו המזבח. לכאורה דבר יפה המסמל אמונה שווה בנביאי כל הדתות, אך למעשה אין להם דת זולת הכסף וכוח, דתם של הטמפלארים שהם יורשיהם. כל נשיאי ארה''ב בדורות האחרונים היו בונים חופשיים, פרט לקנדי שהתנגד בנאום הנמצא ביו טיוב לארגונים הסודיים והחשאיים, וקרא להם הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה האמריקאית. נא לא לצנזר בשם זכות הציבור לדעת. ידע הוא כוח.

  • 20.

    תשאל את עבדאללה מהשוק בקהיר והוא יספר לך מיהו פלסטיני

    זה דוקטור להיסטוריה?, 04/06/09 16:06

    פליט מ48 או מ67 ממוצא מצרי או ירדני. אלה שגרו כאן לפנינו עמלו קשות בהחרבת הארץ האהובה עד כי צליינים דוגמת מארק טווין טענו בסוף המאה ה19 שמעולם לא נגלה ישימון כה זוועתי לעניהם.כעשרים שנה אחריהם באו חנקין פרומקין זד''ל בלקינד וכל שאר הצדיקים והצדיקות קנו בכספם את ''הישימון הזוועתי''
    וייבשו את הביצות והמלריה בדמם.
    אגב מיקום ה''ישימון הזוועתי'' כדברי טווין הוא גוש דן היפיפה של ימינו.
    ניתן רק לדמיין איזה גן עדן מחכה לנו בעוד כמה עשורים על הרי יהודה ושומרון.

  • 19.

    איך אפשר להסכים לאירן אטומית?

    ירון, 04/06/09 15:59

    איך? הרי כולם יודעים שלאירן אין בעית אנרגיה עם כל הנפט שיש להם, אז למה הם צריכים אטום? רק לצבאי. המעבר מאטום צבאי לאטום אזרחי הוא העשרה של כ2% יותר, כלומר בפשטות ניתן לעבור מאנרגיה אטומית אזרחית לצבאית בזמן קצר מאוד.

    • אובמה לא הסכים לאיראן אטומית

      רמי, 04/06/09 16:11

      מספיק לשחק אותה ראש קטן. הוא הסכים לכך שכל מדינות העולם יהיו אטומיות אבל למטרת שלום.
      ירון היקר אתה רק עובד על עצמך ומעדיף לראות רק חלק מהתמונה. אני מרחם עליך, עם הארץ

  • 18.

    גם בין לאדן וגם בן ארי מפחדים מאובאמה! ה-ם--מ-פ-ח-ד-י-ם-!

    עמנואל , 04/06/09 15:56

    ויש להם סיבה לפחד.

    כי האיש החכם, האמיץ והמוכשר הזה שומט את הקרקע מתחת לרגליהם, בניסיונם לזרוע שנאה ואלימות!

    • גם השמאל וגם בן לאדן רוצים בפירוק התנחלויות!!!!! סדאם חוסיין אוסמה!!! (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 04/06/09 16:02

    • עמנואל אתה טועה, בין לאדן לא פוחד, הוא ירק לו לפרצוף..

      אין חכם כבעל ניסיון, 04/06/09 16:35

      הנשיא הזה נאיבי עד כדי טמטום, חושב להקריב את ישראל על מזבח ההתפיסות עם העולם הערבי, מה שהוא עוד לא למד, שאם אתה פותח את התאבון לערבי הוא יבלע אותך,

      הערבים רואים גם בנוצרים כופרים, והנאום הפייסני של חוסין, לא יעצור שריפת דגלי אמריקה וקריאות מות לאמריקה באירן להפך הטרור רק יתגבר,
      אולי בשעת הכתיבה, זה נשמע מופרך, אבל חכה תראה ותרשום

    • לעמנואל #19: לא מפחדים מאובמבה! אבל כדי לשמאלנים לפחד! (ל''ת)

      שמאלנים=אויב, 04/06/09 17:12

  • 17.

    איך הוא מעז?, ממש חצה את הקווים

    אוהב עמי, 04/06/09 15:56

    חוצפה שכזאת עוד לא ראינו: הדוד סם, גרורה של המעצמה ישראל והסמוך על שולחננו מעיז לדבר כך? בואו נלמד אותו לקח שלא יישכח: נפביק את התמיכה הכספית הנדיבה באמריקה, נטיל עליהם אמברגו ואפילו נעביר נגדם החלטת גינוי באו''ם.
    אחיי חובשי הכיפות ובעלי הפאות האמונים על השנור, לאט לכם!

  • 16.

    אני מוכן לפנות התנחלות תמורת קיבוץ של השמאל,עשינו עסק? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 04/06/09 15:55

    • ואני מוכן לשלוח אותך לארץ שמתאימה לך לאיראן ובחינם.

      דני ב., 04/06/09 16:18

      הכרטיס עלי.
      איזה דביל.

      • איך צדקתי בתגובתי הקודמת, דני אתה שמוצניק שזמנו עבר (ל''ת)

        רק נוער הגבעות, 04/06/09 17:17

    • הקטע הוא שנפנה את הישוב שלך בלי תמורה..

      dd, 04/06/09 17:29

      זה הכיף.
      כמו מה שעשינו לכם בגוש קטיף.
      כל יום אורגזמה הפינוי, חבל שהיה כל כך קצר

    • מישהו שואל אותך אם אתה מוכן?

      דורון, 04/06/09 17:45

      בשביל להחליט החלטות כאלה יש ממשלה שנבחרת באופן דמוקרטי כל שנה וחצי.

  • 15.

    השאיפה המשותפת היחידה של ה'פלסטינאים' - לגרש את היהודים ולרשת את ארצם

    אורי, 04/06/09 15:45

    הפלסטינאים ערבים משלל עדות ניבים וארצות.

    הגדרתם את עצמם 'פלסטיאנים' מבוססת על

    שאיפה משותפת אחת ויחידה לגרש (להשמיד) את

    היהודים ולרשת את ארצם. ובפרט: התודעה הקולקטיבי הפלסטינאי הומצאה אך ורק על מנת לחתור תחת הבסיס המוסרי של העם היהודים לארצו ולטעון - ליסטים הם, מאתנו (הפלסטינאים\\ערבים) גזלו את הארץ.

  • 14.

    אם משנים את המילים ''תגובת הימין'' למילים ''תגובת החמאס'' זה היה אותו הדבר (ל''ת)

    ג'קסון השפוי, 04/06/09 15:45

    • מעשי השמאל מהסזון והאלטלנה ועד פינוי ישובים משותפים לשמאל ולערבים! (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 04/06/09 16:04

      • הלו! השמאל הקים את המדינה..את הצבא..את הכלכלה..את התרבות..ההתיישבות

        יעל מזרחי, 04/06/09 16:19

        ואיפה היה הימין אז? נרדם בעמידה...

        השמאל הקים ובנה 270 קיבוצים + 250 מושבים+ 24 מושבות..זה הכל.

        הימין הקים ובנה את רמת רזיאל (בהרי ירושלים) ונורדיה (בשרון)..זה הכל.

        הימין תמיד דיבר.. השמאל תמיד בנה..

        חלוקת עבודה נחמדה, לא?

        כיום, לשמאל יש פיתרון מדיני עם הפלסטינים.
        איזה פיתרון יש לימין חוץ מטרנספר..?

        נכון, פקה פקה פקה...נגד נגד נגד...זה המומחיות של הימין - אך להציע פיתרון
        ה מ ק ו ב ל על שני הצדדים - אין להם!

      • לאיחוד הלאומי-לו נהגמו כרצונכם עד היום היינו מקיזים דם על עצמאותינו

        דני ב., 04/06/09 16:20

        עד היום היינו נלחמים בבריטים.
        תגיד תודה שהשמאל הקים לכם מדינה שעד המהפך הארור ב-1977 היתה אור לגויים.

        • לדני, אתה בטח קיבוצניק מופרט משתמט ומתוסכל, תפנים- זמנך עבר (ל''ת)

          נוער הגבעות תפש את מקומכם הוא החלוץ הבונה האידאל, 04/06/09 17:15

        • בדיוק !! ארור מהפך 1977 שהעלה את הימין שחרב את ארצנו שאבותינו נתנו את

          שגית, 07/06/09 04:25

          את כל חייהם כדי להקים !!! הימין ידע רק להרוס !1 לחרב כל דבר טוב שהיה במדינה , לגרור אותנו למלחמות הזויות ועקובות מדם (לבנון הראשונה..) ולהרוס כל חלקה טובה במדינה שלי !! תראו מה נהיה ממדינת ישראל !!! המדינה היפה עם האידיאולוגיה והחלוציות הפכה לבזיון ולהררי גועל נפש !1 כמה נורא !! וכן !1 אני מאשימה את הימין !! במלוא הפה !1 את הימין את בגין וממשיכיו !! אין לכם את הזכות להרוס את המדינה שלי !!!! שלנו !!

      • בין מעשי השמאל - הקמת מדינת ישראל

        שמאלן, 04/06/09 16:59

        גם זה משותף לו ולערבים?

        תומכי תנועת העבודה, קיבוצניקים ויוצאי תנועות הנוער הם מי שהקיזו את דמם בשביל שהיום לפרחחים כמו בן ארי ובן גביר יהיה מקום בטוח תחת השמש לפלוט את הקשקושים הפשיסטיים שלהם.

        של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על ''מעשי השמאל''.

        • אל תקשוט את עצמך בנוצות שאינן שלך

          י, 04/06/09 17:44

          ''השמאל'' היום הוא יורשו של ''השומר הצעיר'' ושל ''ברית שלום'' שהתנגדו לחלוקה. מפאי של אז היתה נחשבת היום ל''ימין קיצוני גזעני''.

        • נכון מאד !! (ל''ת)

          שגית, 07/06/09 04:26

      • זה לא ''מ-'' ו''עד''

        דורון, 04/06/09 17:44

        זה המעשים היחידים שהצלחת לחשוב עליהם, וגם הם קרו (רובם) לפני 60 שנה ויותר.חוץ מזה, אם אנשי הימין לא היו מבצעים את פשעי ההתנחלויות מלכתחילה אז לא היה צורך לפנות אותם, היה הרבה יותר קל עכשיו לבנות מדינה פלסטינית ולעשות שלום.אבל אתה בטח חושב שזה לא מה שצריך לעשות אז מה אכפת לך שיהרגו עוד כמה מאות ערבים וכמה עשרות יהודים(כל עוד המאזן לטובתנו).

        • הזוי כרגיל

          י, 04/06/09 19:58

          א. ההנחה שהדבר היחיד שמונע מדינה פלסטינית ו''עשיית שלום'' הן ההתנחלויות, ולא העיקר איזושהם בעיות בצד הערבי.

          ב. הבורות בהיסטוריה - קל לראות מי היו החברים ב''ועד ארץ ישראל השלמה'' או מה פרס עשה אז כדי לראות את תפקידו של השמאל בהקמת ההתנחלויות.

          ג. כרגע מאזן האיכפתיות לא ממש נוטה לטובת השמאל, עם כל ''קורבנות השלום'' אחרי אוסלו, או האנשים שהפקרתם לחסדי הטילים.

          • י. 19.58 אתה צודק כולם חטאו. ממשלות השמאל והימין כולם

            העץ הנדיב, 05/06/09 17:39

            כאחד שותפים לחטא ההתנחלויות. מודה ועוזב ירוחם. זה עדיין לא מטהר את החטא. לכן אנו זקוקים לאבא הרוחני שלנו אובמה שיעזור לנו לעשות את הדבר הנכון. בכוח, בבידוד, ומחנק כלכלי... תבחר בעצמך איך אתה רוצה שזה יעשה אך הזמן כבר לא עובד לטובתנו.

  • 13.

    לא זכור לי שבחרתי את אובמה לנשיא שלי (ל''ת)

    אלא את ביבי!!!!לצפצף על חוסיין!!!!!, 04/06/09 15:43

  • 12.

    סדאם חוסיין אובמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 04/06/09 15:42

  • 11.

    חוסין למעלה מ100 ימים אפס מעשים

    איציק, 04/06/09 15:40

    חוסין אובמה בנתיים לא עשה כלום לא הזיז מאומה.דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.שימשיך להרצות ואולי יקבל גם שכר מרצה.כולו פקה פקה על מה בכלל חוסין אובמה מדבר חוסין אפילו לא מצליח לעשות שלום בין חמאס ואבו מאזןאז מה הוא רוצה בכלל.בעוד ימים החיזבלה זוכה בלבנון בבחירות ומה חוסין יעשה בדיוק.האיש לא יודע היכן הוא חי ולכן תקופתו תחלוף בבחירות הבאות בארהב.בנתיים יש ללמוד מיצחק שמיר.

  • 10.

    נבואה זו מתחזקת מיום ליום - אובאמה משפיל את המדינה וכן העולם המוסלמי ו

    שירהw , 04/06/09 15:39

    והמערבי.כל התגובות ברצףלסגירת כל התגובות
    מעדכן תגובות...126.מה שכתוב כאן - נבואה שמתחזקת מיום ליום

    שירהw , 04/06/09 15:36

    . הכותבת שירתה בצה"ל, בוגרת לימודי תעודה בעיתונאות באוניברסיטת
    )
    12.
    מר בוחבוט הגיע הזמן לכתוב אמת - אירן אינה מתעתעת באף אחד
    שירהw , 10/04/09 16:16
    אובאמה נחוש להתקרב לאירן עם גרעין או בלי גרעים. זאת התכנית של אובאמה עוד לפני שנבחר לנשיא - חוסיין אובאמה הוא מוסלמי שאוהב את אחיו, שונא יהודים ושונא את מדינת ישראל שעבורו כמו עבור כל המוסלמים היא מכשול גדול לשלום העולם - אמנם זה שקר גדול אולם כך הם חושבים. אמריקה בועטת בישראל כבר בגלוי.מספיק עם השטויות שלכם. ישראל יכולה לשכוח מאמריקה ומזה שהעולם יעשה משהו בעניין הגרעין האירני. הרגרעין האירני הוא צרה של ישראל בלבד וכל העולם שם פס עלינו ועל הגרעין האירני. הכל הולך בדיוק על פי הנבואות - כתוב בכל הנבואות שלפני שמשיח יבוא ישראל תשאר מבודדת. ורק הקב"ה יציל אותה.
    להלן קטע מהנבואות:
    "ככלות נפץ יד עם קדש" - ומפרש רש"י הקדוש: "כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב" - על דרך זה פירש רש"י (פירש את כל התורה ברוח הקודש לפני כ-800 שנה) בסנהדרין צ"ח ע"א: "ככלות נפץ יד עם קדש" - כשתכלה תקומתם ןחוזק ידיהם שהיתה נפוצה אילך ואילך... (הכבוש - ההתפשטות) ואחר שתכלה גבורתם - שיהיו שפלים למאד. "תיכלינה" אלו הצרות ויבא משיח , כדיאמרינן (כמו שנאמר) "כי אזלת יד" - ומבואר הדבר שלא תבא הגאולה עד שתכלה גבורתם של ישראל, יהיו "שפלים למאד" . (מי שלא רואה שהמדינה מושפלת מכל הכיוונים, הוא עיוור):

    מלחמת לבנון הראשונה, השנייה , "עופרת יצוקה" - כשלון מדיני חרוץ, אמריקה משפילה בגלוי את המדינה ועוד מעט יצטרפו אליה עוד , כי זה התהליך. בריטניה כבר החליטה לדבר עם החמאס ועם חיזבאללה. ישראל כבר הודיעה מחוסר ברירה שלא איכפת לה שאמריקה תדבר עם איראן, כאילו שאמריקה ביקשה רשות מישראל ועוד הרשימה ארוכה).

    ובספר דברים ל"ב ל"ו כתוב כך: "כי ידין השם את עמו ועל עבדיו יתנחם (כשתגיע את הגאולה והשם יתברך ירצה לדון את עמו - וימצא נחמה בעבדיו - אלה ששומרים את תורתו) כי יראה כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב (זה בדיוק מצב המדינה היום - אלת יד - ועם ישראל עזוב ועצור - נעזב ע"י כל אומות העולם ומי שחושב שיש לנו חברים - חי בעולמות אחרים ולא במציאות) ואמר אי אלהימו צור חסיו בו, אשר חלב זבחימו יאכלו ישתו יין נסיכם יקומו ויעזרכם יהי עליכם סתרה. (השם שואל היכן כל האלילים שלכם שעבדתם אותם - אמריקה, כוחי ועוצם ידי , צה"ל - מדוע אינם עוזרים לכם עכשיו?) ראו עתה כי אני אני ואין א-להים עימדי (אני יחיד) אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מיידי מציל". כלומר מי שחשב שיכול להתעלם מבורא עולם ולברוח ממנו טעה טעות גדולה. פירוש (ראה תרגום יונתן בן עוזיאל שם) שהגאולה תבוא כאשר ישראל יהיו במצב של "אזלת יד ואפס עצור ועזוב", שאף אחד לא יוכל להציל אותם, רק השם, שלא יהיה לנו שום כוח לתלות בו וכל הכוחות שאנו תולים בהם יכלו מן העולם. ("הספר "מצמיח ישועה" בא לעזרתי). יהודים יקרים! הדברים כל כך ברורוים, הדברים נכתבו בספר דברים, כלומר בחומש לפני 3500 שנה וראו כמה הם אקטואליים. מר בוחבוט עד מתי אתה וחבריך תמשיכו לזרות חול בעיני הצבור???? הכל כבר גלוי וידוע והצבור לא מטומטם - כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת - אנו גם רואים שעל פי נבואה זו ועל פי כל הנבואות משיח כבר ממש כאן, אז תקשורת לא נכבדה - מספיק להתחכם ולשקר את הצבור

    • ואללה ?שירתת בצהל?

      דורון, 04/06/09 17:39

      ויש לך תעודה בעיתונאות?איזו גאונה!בטח כל מה שאת כותבת נכון אז...

  • 9.

    ביבי תלמד משמיר הגדול שעמד כמו צוק מול האמריקאים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 04/06/09 15:39

    • לשואב 15.39 לידיעתך יצחק שמיר הלך בניגוד לרצונו,לועידת מדריד.

      נתן.ש מעלות., 04/06/09 16:07

      הכוונה שלך ''לצוק'',הוא החלק ברכב המגדיל את זרימת הדלק למנוע ?,

      • So, you don't see the difference between

        Yaniv, 04/06/09 16:37

        the ACTIVE actions of dismantling settlements and the PASSIVE act of going to a blah blah conference...

    • מה זה עמד כמו צוק? האמריקאים אמרו לו אל תגיבו על הסקאדים והוא התעלם...

      דני ב., 04/06/09 16:21

      בוש אמר לשמיר, לא רוצה את שתגיבו בהתקפות נגד העיראקים אבל שמיר התעלם ולימדנו את העיראקים לקח שלא שכחו.

    • מה זה שמיר הגדול

      דורון, 04/06/09 17:37

      ממש גיבור- הצליח לא לעשות כלום למרות כל הבעיות שהיו בתקופתו.

  • 8.

    מה שהכי הפריע לי בנאום שלו הוא שהוא רואה בטרגדיה הפלשתינאית תוצאה של..

    צחי, 04/06/09 15:36

    הוא רואה בה תוצאה של הקמת מדינת ישראל. זה שקר ארוך שנים שהערבים הצליחו להטביע בעולם וגם לצערי הרב, בנו. הטרגדיה הפלשתינאית היא תוצאה של התוקפנות הפלשתינאית שלא יכלה לסבול את החלטת האו''ם שתקום בארץ ישראל מדינה יהודית סמוך למדינה פלשתינאית. כמו כן, ירדן גם היא לא יכלה לסבול את הרעיון של מדינה פלשתינאית, ואולי זה כי מעולם לא היתה מדינה כזו או לאום כזה, וגם הדבר היה מייצר בתוכה מיעוט לאומי שיחתור כנגד השלטון ההאשמי.
    בקיצור, הקמת מדינת ישראל אינה הגורם לכך שישנם פליטים פלשתינאים.

  • 7.

    אין עליכם

    ימניים כנסו, 04/06/09 15:34

    בן ארי פשיסט מטורף, השאר פשיסטים אמנם פחות אקטיביים אבל גם. ימניים מסכנים, תפסיקו להפחיד אותנו, השתלטתם על המדינה, על המחשבה, התחלתם עם החוקים הגזעניים שלכם, ח''כ דנון אנא ממך, אתה מביך את עצמך, פשפש קטן וחסר חשיבות, הרשקוביץ בבקשה, עשה סיבוב פרסה ותחזור לאיפה שהגעת ואכן כן תהיה מלחמה איתכם כי אתם מאיימים על הקיום שלנו פה. ואנחנו נאכל אתכם בלי מלח. ובלי להרים אפילו יד. מזל שעליתם לשלטון, יריתם לעמכם ברגליים

    • על מה אתה מדבר?

      משכך כאבים, 04/06/09 16:21

      אל תגיד סתם מילים שאתה לא מבין משמעותם. נראה לי שווקא השמאל השתלט על המדינה, על התקשורת ועל המחשבה, ועם הבג''ץ המכור. ח''כ דנון בחור טוב, הרשקוביץ איש חכם וערכי, פרופסור מהטכניון, צנוע ונעים הליכות. רוב העם כבר התעורר מהסיוט של אוסלו שהביא באופן ישיר גל של טרור לתוך ארצינו הקטנטונת שאתם רוצים להקטין עוד יותר. תיקח את כל החברים האנרכיסטים שלך ולך תפגין בנעלין או משהו כזה, למען חבריך הערבים שמתבוססים בדם יהודי יומם ולילה.

      • חפש את השורש ואל תתעסק בשיכוך

        עשה לי טובה, 04/06/09 16:50

        ''ח''כ דנון בחור טוב''....נו, באמת. הרשקוביץ חכם וערכי ? אם זה ערכי בעיניך אז אני כנראה באמת שייך לאנרכיסטים ''למען חבריך הערבים שמתבוססים בדם יהודי יום ולילה''...לא עובד עליי, משכך, שנים אתם מנופפים בסיסמאות הדם שלכם. הדרך היחידה לפרוץ את המבוי הסתום שכל האיזור נקלע אליו הוא חזרה למשא ומתן, חיזוק של המתונים, הכרה בעובדה שתקום פה מדינה פלשתינית וניסיון לבנות עתיד טוב יותר. מה האופציה ? להמשיך להתדרדר במדרון של בן ארי וחבריו ? אם זה מתאים לך אז תישאר איתם. הבעיה היא שאין לכם שום אופציה, רק לא, לא ושוב לא.

        • ''מתונים''?? על איזה מתונים אתה מדבר?

          י, 04/06/09 17:46

          כולם (כולל אבו מאזן) תומכים בזכות השיבה, כולם תומכים בטרור, כולם רוצים את ירושלים וכד' וכד'. הדרך היחידה לפרוץ את המבוי הסתום היא להפסיק את מחול ''תהליך השלום'' שאנו בו מאז אוסלו.

  • 6.

    בגין?! הרי הוא שטבע את המשוואה ''שלום תמורת שטחים''!

    מנחם, 04/06/09 15:32

    ועד יש''ע רוצה לחזור לימי בגין?! המשוואה הנוראית שייסד לראשונה מנחם בגין היא שישראל צריכה לרצות את המאפיונרים האלימים שסביבה בחתיכות מארצה ובהריסת יישוביה והגליית בניה. מתי כבר תפסיקו לשקר בנושא הזה? בגין דיבר כך ועשה ההיפך.אם כבר אתם רוצים להתבסס על מנהיגי עבר נדמה שהיחיד שהיה בעל עיזוז מול הערבים ומול העולם היה דוד בן גוריון

    • לא שלום תמורת שטחים

      ירושלמי, 04/06/09 17:44

      טעות מאוד גדולה יש לכם שם בשמאל, בגין לא היה מסכים להסכם שלום כזה של שלום תמורת שטחים. בגין הסכים לשלום תמורת 3 מילארד $ בשנה לתקציב הביטחון והבטחה אמריקאית לדאוג לפער איכות משמעותי קבוע בין צה''ל ובין צבאות ערב, כך שניתן היה לוותר על סיני, פער שבלעדיו ראשי צה''ל ובכלל כל מנהיג שפוי לא היה מסכים לוותר על שום שטח, בטח שלא שטח בעל משמעות אסטרטגית כגון : סיני, רמה''ג, יו''ש.

      התמורה שלנו עבור סיני לא הייתה רק שלום, מי שחושב שבגין טיפש מספיק בשביל לעשות שטות כזאת טועה בגדול. התמורה שלנו להסכם השלום עם מצרים היא הבטחה אמריקאית לעליונות צבאית ותמיכה בלתי מסוייגת בישראל.

      שאף אחד לא יבהיל אתכם על כך שאוטוטו אמריקה נוטשת אותנו אם לא נעשה ככה וככה, כי אם אמריקה באמת תעשה כך היא: קודם כל תראה לכל העולם שהיא בת ברית בלתי אמינה שנוטשת התחייבויות לפי אינטרסים משתנים, ולאחר מכן תראה את המזה''ת נופל מהר מאוד לחוסר יציבות וכנראה שלמלחמה נוספת, שני הדברים האלה הם נגד האינטרסים האמריקאים.

  • 5.

    הנחיתה על קרקע המציאות מרסקת את הימין הסהרורי. (ל''ת)

    יגאל כהן בזהירות., 04/06/09 15:29

    • זה לא מה שהוא אמר, זה מה שאנחנו נעשה! (ל''ת)

      הכלבים ינבחו, והשיירה תעבור!, 04/06/09 16:19

  • 4.

    נכון רק משה פגלין בליכוד יגיד את האמת לאובמה חוסין (ל''ת)

    גדי, 04/06/09 15:29

  • 3.

    עברנו את כהנא, נעבור גם את בן ארי (ל''ת)

    אלון ה, 04/06/09 15:23

  • 2.

    הכונו למלחמה אדירה

    נעמן, שפוי, 04/06/09 15:15

    מלחמת היהודים השפויים, המאמינים בארץ ישראל השלמה השייכת באופון בלעדי לעם היהודי, כנגד הוזי השלום העוורים, אובמה וחבר מרעיו, המרכז הישראלי, השמאל והשמאל הקיצוני.

    • רק עכשיו קלטתי שאתה איבן לאדן, שים לב שזו גם הכותרת שלו. (ל''ת)

      יגאל כהן בזהירות., 04/06/09 15:31

  • 1.

    אנא הוסיפו אחרי המילה ימין,את המילה ''קיצוני''.ישנו ימני שפוי או הזוי.

    נתן.ש מעלות., 04/06/09 15:08

    לא הח''כ המוזכרים בכתבה וכן לא הרב וולפא,מייצגים את רוב העם כולל הימין השפוי.

    • נדמה לי שהיו בחירות

      תותים , 04/06/09 15:25

      הימין ה"הזוי" קיבל קצת יותר מהשמאל ה"שפוי".

      אל תגיד לי מה שפוי ומה לא.
      זה מנהג קבוע לפסול דעות בלי להתייחס לדברים עצמם. מנהג של ספילוגיים אנשי תקשורת וסתם שקרנים. (וכל מי שהולך אחריהם)

      • ל 15.25 הגזמת הימין ההזוי בשוליים,ועונת התות מאחורינו.

        נתן.ש מעלות., 04/06/09 16:02

        וכקשיש בן הארץ הזו,יודע אני להבחין בין ימין שפוי והזוי למגינת ליבך.בעיניך כל מי שלא הזוי הוא שמאל,לא רחוק היום ויעמידו אותכם במקום הראוי לכם.

        • אידיוט מה זה ''יעמידו אתכם''? גם הנאצים לא ''היפלו'' בין יהודי ליהודי (ל''ת)

          לפני תגובה אידיוטית, למד היסטוריה, רק נוער הגבעות, 04/06/09 16:15

        • תאמר לי כבודו הנביא - לא חזית שחלוליבני תנצח בבחירות ? שב בשקט ! (ל''ת)

          רוני, 04/06/09 16:26

          • ל 16.26 אכן קדימה המפלגה הגדולה בישראל,ביבי קנה שלטון בשלמונים.

            נתן.ש מעלות., 04/06/09 18:58

            ציפי לבני העדיפה את הטוהר מעל פני המוהר,בתקופה כה קצרה ביבי וממשלתו המנופחת וההזויה,מרחיקה אותנו מהידידה הגדולה ביותר ארה''ב.

            • חחח 65 זה יותר מ-28

              ליכודניק, 05/06/09 00:01

              התכוונת לומר שציפי הטירונית הפוליטית נדפקה קשות בידי נתניהו המנוסה שאכל אותה בלי מלח.בינתיים אתם יושבים באופוזיציה ומתייבשים כהלכה חלשלושים רופסים ונרפים שכמותכם.

              • ל 00.01 800000 מצביעי קדימה גאים בציפי לבני,העדיפה את הטוהר מעל המוהר.

                נתן.ש מעלות., 05/06/09 05:06

                ממשלה כה מנופחת והזויה לא היתה בישראל,39 שרים עם ובלי תיק ו 9 סגני שרים.הרי שליש חברי הכנסת יושבים בממשלה,אכן כבוד לביבי''המנוסה'' האוכל את השכבות החלשות בלי מלח כהגדרתך.ציפי לבני אמרה בכנסת ''ביבי היה גבר ותתקפל'',אך ביבי בחר לעצמו את שותפיו הטבעיים לפי הגדרתו.ביבי חזר מארה''ב מוכה וחבול ואתמול הנשיא ברק אובמה,הגדיר נכון את חזונו.וביבי עד לרגע זה לא התאושש.

            • לא למדת חשבון פשוט ?-חבר את מפלגות גוש הימין,וקבל רוב מוחלט (ל''ת)

              הנשען ברובו הגדול על טהרת היהודים., 05/06/09 02:56

              • ל 02.56 ש''ס ואגודת ישראל סוגדים לעגל הזהב,רוב מצביעי ליברמן רצו ברית ז

                נתן.ש מעלות., 05/06/09 08:24

                זוגיות,היכן הרוב המוחלט.לאחר הצלחתו של ביבי להביא את דרגת יחסינו עם ארה''ב לשפל בזמן כה קצר.באם היום היו נערכים בחירות,היית מופתע מאוד רוב העם סולד מהימין הקיצוני וממשלה מנופחת והזויה זו.