הרבה יותר טובה מהתכנון המקורי של רכבת ישראל, שמבוסס על שקרים ורמיה. הרכבת צריכה לאמץ את חלופת רשות הטבע והגנים ואז כל הארגונים הירוקים יתמכו בה ויסייעו לקדם את הפרויקט, אבל מנהלי הרכבת עקשנים ומשחקים במשחקי כבוד- על חשבון הטבע שייפגע.
במקום להגיב לעניין על החלופה ההגיונית שבה תומכים כל הירוקים הרכבת מעדיפה לסתום פיות- זה לא יילך. אנחנו כבר הרבה בתוך שנות האלפיים, כבר אי אפשר לסתום פיות בישראל. אני מקווה שיפטרו את הנהלת הרכבת הכושלת.
עצוב שבמדינת ישראל 2009 מי שמתכנן את קווי הרכבת הכי טוב זה דווקא רשות הטבע והגנים. זה לא צריך להיות כך- בכל העולם מתחשבים בסביבה בפרויקטים מהסוג והגודל הזה, רק בישראל הרכבת תגרום פגיעה לא נחוצה בטבע, רק בגלל עקשנות וחוסר יכולת להודות בטעות מצד הרכבת.
צריך לבטל את כל התוכנית ולצאת למכרז חדש, לתת לחברה מחו''ל שיש לה ניסיון לתכנן- ותראו שמה שייצא זה החלופה הירוקה.