• 55.

    אוף!!!!!!! מה אתה רוצה? לפנות עוד יישובים ?

    מעוצבנת, 22/08/11 00:36

    כמו הפינוי המוצלח ''שהוכיח'' את עצמו - בגוש קטיף?

    משם יורים לנו ראקטות וטילים ועוד
    וחיי הדרום הפכו לחזית?


    מה אתה רוצה למען ה'?
    לסכן עוד את העם היושב בציון?:
    לך לשוודיה !

  • 54.

    חטא המרגלים

    בושה לפרסום מאמר כזה, 13/06/09 23:48

    וועד בפרשת שלח לך!! יונתן אוריך- מקומך במדבר 40 שנה. אל תלכלך לנו בדיבת הארץ.

  • 53.

    כל שמאלן קטן , יקבל במה כאן??? מיעוט מזהיר!!!! (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 07/06/09 12:19

  • 52.

    ישר כח על המאמר החד והמצויין

    releasebrian1 , 05/06/09 15:56

    הטענה של המתנחלים ש"אם רק תבואו לפה ותראו את היישובים שלנו תחשבו עלינו אחרת" מגוחכת. העניין אינו אישי אלא אידיאולוגי. עירוב האוכלוסיות כתוצאה מההתיישבות ביהודה ושומרון הופך את ישראל למדינה דו-לאומית בסגנון האפרטהייד. המתנחלים יהירים מדי מכדי לראות את זה, והם בטוחים שהם צודקים ושכולם טועים.

    ובכן, הטעות היא שלהם, והיא עוד תעלה לכולנו ביוקר.

  • 51.

    סוף סוף פובלציסט דת''ל ראוי (ולא להאמין שרק בן 20) (ל''ת)

    אליה יוסף, 05/06/09 12:02

    • למה ראוי? כי הוא עוד שמאלני הזוי שמתעלם מהמציאות, רק עם כיפה? (ל''ת)

      לוקיוס, 07/06/09 18:27

  • 50.

    הילד בן 20, יש לו אגו גבוה...

    מילים ולחן: אבי ביטר. ביצוע: אהוד בנאי., 05/06/09 01:04

    הילד בן 20, יש לו אגו גבוה,
    מקשקש ולא מבין כלום מחייו.
    כן, הוא בן 20, יש לו אגו גבוה,
    והוא חושב שיש לו רקטום מזהב.

    הציונות אומרת: למה אינך תורם?
    הוא מתעצבן, ואומר -לא, לא עתה.
    הוא עסוק בלהסית, בלירוק ולזהם,
    את הבאר שממנה שתה.

    תמהר ותקשקש עוד מאמר דבילי,
    שטחי וחסר הגיון.
    כי להיות ציוני זה לא ריאלי,
    לפנות גם את גוש עציון.

    הילד בן 20, יש לו אגו גבוה,
    מתבתל, משתעמם בישיבה.
    כן, הוא בן 20, על טירונות הוא לא יודע,
    כי הוא עדיין, לא עשה צבא.

    כשאמילי כותבת ספר נהדר
    הוא מקנא, כי על כבר הוא כתב?
    כי הדובר המייצג, של תנועת צד''ר,
    על קשקושים מבזבז את ימיו.

    תמהר ותקשקש עוד מאמר דבילי,
    שטחי וחסר הגיון.
    כי להיות ציוני זה לא ריאלי,
    לפנות גם את גוש עציון.

    הוא כתב, בחייו,
    שום דבר, שנחשב.
    משנאה מעוות,
    כן הוא סתם פרובוקט,
    מבקר עלונים של שבת.

    הילד בן 20, יש לו אגו גבוה,
    הוא מתנשא, למרות שאין לו שום סיבה.
    כן, הוא בן 20, יש לו אגו גבוה,
    הוא בדיחה, אבל לא ממש טובה.

    אמא באה ואומרת: יש לך מכתב,
    הניצוץ חוזר לפתע אל עיניו.
    אמנם רק שנה וחצי, אבל לו משעמם,
    סופסוף צה''ל שלח את הצו.

    תמהר ותקשקש עוד מאמר דבילי,
    שטחי וחסר הגיון.
    כי להיות ציוני זה לא ריאלי,
    לפנות גם את גוש עציון.

    • אוי.. תגובה אדירה!

      דוידוד , 05/06/09 10:33

      מסכים עם כל מילה...

    • ללא מילים

      מדהים, 05/06/09 11:18

      תגובה מדהימה.
      לא מזמן החלפתי תגובות איתו ופשוט אין מה לומר,הילד עוד לא ניגב את החלב מהשפתיים וכבר מקיא לכל עבר את ''משנתו''
      עליו נאמר ''כלב נובח אינו נושך''
      יישר כח גדול.

    • המלצה חמה... (ל''ת)

      ממליץ, 05/06/09 15:49

    • מדהים. מושקע בטירוף. (ל''ת)

      עמיחי, 05/06/09 16:22

    • אוריך כל כך עצבן אותך בצדקתו עד שהיית חייב לכתוב שיר...

      גד, 06/06/09 23:00

      יישר כח לאוריך על הכתיבה הנהדרת

    • שיר מצוין- רק להוציא אותו על דיסק

      כ''כ נכון, 07/06/09 01:26

      כל הכבוד.

    • ב.ש

      ש.ב, 07/06/09 13:39

      כל הכבוד!!! קורע מצחוק

    • שיר ענק!

      אני, 26/07/09 10:46

      וכל מילה נכונה. סחתיין עליך, 50!

      ואוריך - תפסיק כבר לבלבל את השכל. האיבה השמאלית למפעל ההתיישבות נובעת מהיותם ''דוסים'', בלי שום קשר למוסר או אסטרטגיה.

  • 49.

    מתי תבינו בציונות דתית ריאלית להבחין בין עובדות לפרשנות

    דו לאומית או לא, 04/06/09 23:53

    תפסיקו כבר להאכיל אותנו עם השקר הזה של דו לאומיות.
    וחוץ מזה יש גבול לחוסר הפרופורציה בנפח המאמרים של התנועה הזו פה באתר לגודל המזערי שלה בציבור. חלאס...

    • בראייה לאחור תמיד הצודקים היו מהמיעוט... כנראה שגם עכשיו זה כך

      אורי, 06/06/09 23:02

      צד''ר אולי קטנים אבל לא הייתי מזלזל במשנה שלהם

      • תנועה שמדובררת על ידי ילדון מתנשא שעוד לא עשה את השנה וחצי צבא שלו (ל''ת)

        ראויה לזלזול ובוז., 07/06/09 00:48

  • 48.

    אני מזכיר לך שהערבים שגורשו הם בשטח של מדינת ישראל

    יהודי, 04/06/09 23:25

    אף מתנחל לא גירש מעולם אפילו לא ערבי אחד והאדמות עליהן נבנו הישובים אינן שייכות לערבים. רוב ערביי ארץ ישראל גרו בשטח שלכם ואתם עם המוסר המגוחך שלכם עוד מטיפים לנו? אתם הרי מומחים בגירושים התחלתם עם הערבים ב1948 והמשכתם עם יהודים ב1982 (ימית) ואחר כך גוש קטיף .

    ב1967 לא גורשו ערבים משום מקום צבוע מתחסד שכמותך.

    אתה ודומיך מנסים לטהר את מצפונם העלוב על גבם של המתנחלים שלא היו שותפים מעולם לפשעים שאתה יונתן אוריךויחד עם חבריך מבצע בעצם ישיבתך ביפו שייח מוניס, רמלה לוד אשקלון אשדוד איזור בית שמש ובית גוברין הכפרים הערביים בכביש החוף והרבה מהקיבוצים שאפילו אמצו שמות של הכפרים הערביים בגליל ובכל רחבי הארץ שאותם גירשו וחלקם אף טבחו בנשים וילדים ערביים.

    אתה מטיף לנו? אדיוט קשקשן.

  • 47.

    אני עם 40!!!! (ל''ת)

    דוד בן גוריון, 04/06/09 22:16

  • 46.

    אני מציע כדי להיפטר משתי מכות בואט אחת לתת את י''ש למתנחלים כדי שיקימו

    לחלק לשתי מדינות........, 04/06/09 20:36

    להם מדינה משלהם.מדינת בנימין/יהודה וכך בהזדמנות חגיגית זו ניפטר גם מהפלסטינים וגם מהמתנחלים.

    • תלמד לכתוב לפני שאתה מביע דעה פוליטית. בבת אחת (ל''ת)

      אמיר ש , 04/06/09 22:45

      • התכוונתי לכתוב משתי מכות ב 50,000 ואט....ירדת לסוף דעתי או שאני אשלח

        סליחה על הטעות......, 04/06/09 22:54

        אותך לויקיפדיה כדי לקרוא על ג'ימס.....

  • 45.

    החב''דניקים משתמטים ברובם משרות צבאי אבל אין להם בעיה להלחם עד טיפת דמם

    דת=היעדר אור=חושך=חב''ד, 04/06/09 20:31

    האחרונה של חיילי צה''ל, בעבור אדמת י''ש אשר עבורה היא קדושה יותר מקדושת דמם של חיילי צה''ל.

  • 44.

    ביבי מכר את המדינה לטליבאן היהודי! (ל''ת)

    בגין וז'בוטינסקי מתהפכים בקברם!, 04/06/09 20:15

  • 43.

    אמילי, הוכחה לנחיצות ספרך . עכשיו אני רץ לקרוא אותו!

    שמואל, 04/06/09 18:40

    הכותב נבהל מכך שאולי הקורא התמים אכן יאמין שהמתנחלים הם אנשים נורמלים לא כמו שהתשקורת השמאלנית מוכרת לנו. אולי ח''ו הקורא יתחיל לחשוב למה באמת הערבים שונאים אותנו ואם זה רק הכיבוש למה אשף קם כבר ב1964 והאם באמת אפשר לעשות שלום עם משטר ששוטרים שלו רצחו את עידו זולדן הי''ד ?

  • 42.

    טעות בידך לחשוב שהשלטון שלנו בארץ הוא ''כיבוש לא מוסרי''

    נטע, 04/06/09 18:34

    ועוד כלפי ''תושבים נטולי זכויות'' אם כך אתה מאמין אין מקום ל''אזרח'' כמוך.

  • 41.

    אנטישמי קטן. (ל''ת)

    גדי, 04/06/09 18:04

  • 40.

    מי זה?

    ציוני דתי ראלי, 04/06/09 17:45

    לאן הגענו?שמעתי שיונתן בן 20 ולא עשה צבא.
    אז אחרי כל זה הוא עוד מקבל פה במה?
    מה זה הביזיון הזה?
    יונתן-תגמל ממוצץ,חיתול והנקה ואז אולי תקבל במה.
    די לשיטחיות.

  • 39.

    אתה פשוט צודק, (ל''ת)

    למרות ש''כמה מחברי הטובים הם מתנחלים'', 04/06/09 17:41

  • 38.

    יונתן הידעת שבתוך הקו הירוק ישנם 50% של שטחים שלא בטוח להסתובב בהם

    מוטי, 04/06/09 17:13

    ולכן מדינה דו לאומית יש לנו גם עכשיו.
    השאלה היא האם לפני הירדן תיהיה מדינת טרור או לא ?

    • תפרט איפה 50% מהשטחים שהזית ,בארץ,שאי אפשר להסתובב בהם.... (ל''ת)

      מדריך טיולים סקרן....., 04/06/09 21:14

  • 37.

    אולגה הקטנה זקוקה לכם!!

    saveolga , 04/06/09 17:03

    אולגה הקטנה זקוקה לכם!!

    לאחר שעברה את תהליך השתלת מוח עצם, אולגה זקוקה בדחיפות לכמות גדולה של מנות דם מסוג B או O . אולגה מאושפזת בבית החולים "הדסה". אנו זקוקים לתרומות מאנשים בעלי סוג דם זה בגילאי 18-50. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר
    עם לריסה טוטלמן - 050-9205024
    ערוץ ישראל פלוס שידר שתי כתבות על אולגה – ניתן לראות באתר של אולגה
    www.saveolga.tk או בקישור הבא - http://www.youtube.com/user/SaveOlga

  • 36.

    אוריך, ילד כאפות

    שלומי, 04/06/09 16:46

    עליך המציאו את הביטוי ילד כאפות. כל שלושה ימים משגר מאמר שדרוש כאפה. שב קצת תלמד תורה, לא התגייסת להסדר בשביל לכתוב מאמרים. תגדל קצת, תעשה צבא, תתבגר ותחזור אלינו קצת יותר מבושל לכתיבה

  • 35.

    מאמר האומר את האמת ללא כחל וסרק. כל הכבוד יונתן. (ל''ת)

    קטן אבל מבין., 04/06/09 16:43

    • מאמר שאינו כלום מעבר להפצת שנאת חינם וחזרה כמו תוכי על מנטרות השמאל (ל''ת)

      אמיר ש , 04/06/09 17:29

  • 34.

    דת היא מחלת נפש. (ל''ת)

    ., 04/06/09 16:10

  • 33.

    ''מתאוננים''

    ראלי, 04/06/09 15:42

    ממש מתאים לפרשתנו,יונתן הזה הוא סוג של מתאוננם שכל דבריו הם נגד הכל בערך.
    את האמת נמאס כבר לקרוא אותוץ
    זה בושה למדור יהדות שנותן לילדון הזה במה.
    פשוט תת רמה.

    • ''מעפילים''

      ואתה מתאים לפרשה של השבוע הזה, 07/06/09 10:47

      ואתם הביטוי בן זמננו של משיחיי השקר ודוחקי הקץ לדורותיהם שהמציאו את העבודה הזרה הכתומה של ימינו.

  • 32.

    הייתי עם החברה האלה בצבא והם מלח הארץ-באמת (ל''ת)

    חילוני שגר ברמת גן, 04/06/09 15:25

    • אתה מכוון לצד''רניקים? (ל''ת)

      יואב, 04/06/09 15:50

  • 31.

    כל מי שתומך באי חלוקת ירושלים תומך למעשה הלכה למעשה במימוש זכות השיבה (ל''ת)

    טימטום מתן ת.ז כחולות לערביי מזרח ירושלים, 04/06/09 15:05

  • 30.

    לפני מספר דקות פערו את פיותיהם רבני א''י ושחררו פאתווה=איום ברצח האומר

    מסכן את עתידו........., 04/06/09 15:03

    בהאי לישנא ''מי שפוגע בא''י,מסכן את עתידו'' עכשיו אני קורה לכם מטקבקים יקרים להתחיל להמר על מועד הרצח הבא........והאם הרוצח יהיה דתי שרוממות האל והפאתוות של הרבנים בגרונו.......?

  • 29.

    ריבוי טבעי = אם ההורים קיבלו וילות בחינם , גם לילדיהם מגיע (ל''ת)

    בעל אחוזה , אלקנה, 04/06/09 15:00

    • ... (ל''ת)

      למה חינם? מי אמר ? גם בתי אמנה עולים 800000, 04/06/09 21:53

  • 28.

    שובו אחים לגבולות הקו ירוק וקיימו כאן,בנגב ובגליל, את מצוות ישוב א''י (ל''ת)

    שובו אחים תועים ותוהים........., 04/06/09 14:58

  • 27.

    ריבוי טבעי = אם ההורים קיבלו וילות בחינם , גם לילדיהם מגיע (ל''ת)

    בעל אחוזה , אלקנה, 04/06/09 14:58

  • 26.

    אני זוכר את ריקודי השמחה של חובשי הכיפות וחובשות השביסים עם שחרורה של

    מתנחלים רוקדים 1, 04/06/09 14:57

    העבריינית המורשעת,מרגלית הר שפי,שריצתה עונש.....הריקודים לכבוד עבריינית מורשעת,שחצנית,יהירה ואטומה רק מראה לכם מה בדיוק יש בעגלה הערכית מוסרית של המתנחלים.......

    • ואני זוכר את ריקודי השמחה של יהודי צרפת עם שחרורו של

      יהודים רוקדים, 04/06/09 15:23

      העבריין המורשע, אלפרד דרייפוס, שריצה מאסר בגלות.
      אדוני הנכבד, אפילו עמי איילון, שהיה אז ראש השב''כ, הודה לאחר מעשה שהר-שפי לא יכלה לדעת שעמיר ירצח את רבין. מי שדוגל עדיין בעוול שנעשה להר-שפי הוא-הוא בעל העגלה המוסרית הריקה, שלא לומר המלאה עוונות.

  • 25.

    המתנחלים,החב''דניקים,החרדים,הש''סניקים והברסלבים קודחים חורים בקרקעית

    קודחים חורים בתחתית ספינת מדינת ישראל..., 04/06/09 14:51

    ספינת מדינת ישראל והם אפילו לא מודעים לכך שגם הם יטבעו ויטביעו את המדינה יחד איתם........

  • 24.

    יונתן, אתה צבוע, אתה כותב בעלון של התנחלות מגוש עציון (ל''ת)

    ytre, 04/06/09 14:51

    • מסתבר שעזבת את העלון של המתנחלים שיצאת נגדם (ל''ת)

      ytre, 06/06/09 22:54

  • 23.

    אני לא מאמין! כנסו!!!!!

    אביה, 04/06/09 14:44

    בכל מקום שאני פותח משו, אני רואה את השם שלו. פה, ב'כיפה', בעלוני שבת. די?!!!!!!!!!!! למרות שאני מסכים איתך יותר מרוב התגובות פה, נמאס לי לקרוא אותך. חוץ מזה שאין לך זכות דיבור כל עוד אתה לומד בישיבה שגרה בשטחים הכבושים, ושמובילה למדינה דו-לאומית.... (ישיבת הגוש באלון שבות)

    אתה חתיכת צבוע...

    • ואללה? הגענו לימות המשיח, סוף סוף צד''רניק מקבל חשיפה כמו

      גדי, 04/06/09 16:05

      הרב אבינר או הרב שרלוק

  • 22.

    ברגע שהעולם יסיר בגלל אפרטהייד הכיבוש את הלגטימיות ממדינת ישראל היא

    לגטימיות בינלאומית חיונית לקיום המדינה, 04/06/09 14:32

    תחדל מלהתקיים.

    • כן, כמו שסין, איראן, סודן, צ. קוריאה ושאר אבירות זכויות האדם

      אמיר ש , 04/06/09 17:27

      הפסיקו להתקיים?

      האם הפרות ישראל של החוק הבינלאומי משתוות לאחת מהמדינות לעיל?

      • אלא שעל ישראל הם יכולים לדרוך כמו על מקק/תיקן (ל''ת)

        גם ילד טוב שמשתולל מקבל כאפה, 04/06/09 19:29

  • 21.

    התפיסה המשיחית קוק-יאנית גורמת למסומם בה כמו במרד בר כוזיבא לניתוק

    גבהות לב,שחצנות,משחיות ,דתיות ואוטיזם המתנחלים, 04/06/09 14:30

    מהמציאות הבינלאומית ואי התחשבות בשיקולים דמוגרפיים ופוליטיים.מה היה סופו הטרגי של מרד בר כוזיבא שהיו בו חיבור בין לאומנות,צדקנות אלימה,דתיות ומשחיות,כולנו יודעים.......

  • 20.

    ליונתן הקטן

    אורי, 04/06/09 14:29

    במין מחשבה ילדותית שכזו אתה בוחן טיב ספר לפי האם הוא מתאים לאידאולוגיה שלך או לא.

    ספר טוב נבחן בשפה, ביכולת להציג דמויות, דילמות וכד'

    קח את 2 הילדים החברים שלך מצד''ר ותעופו לנו כבר מהאינטרנט.

    • טוב ילד חכם ממלך כסיל (ל''ת)

      ואורי כמובן לא מלך - אלא סתם עובד עבודה זרה כתומה, 04/06/09 19:25

  • 19.

    נאמנות המתנחלים למדינת ישראל היא על תנאי דהיינו אם המדינה תתנהג כרצונם

    נאמנות על תנאי....., 04/06/09 14:25

    אז הם יהיו נאמנים ואם לאו אז הם יהיו......

  • 18.

    כפתור ופרח. (ל''ת)

    מרקו דובשני, 04/06/09 14:20

  • 17.

    שורשי הגידול הממאיר של מרידה במלכות עד קריאות למרד מזוין להפלת הממשלה

    מארת הכיבוש, 04/06/09 14:09

    נימצאים במתנחלים לנד שייטב למדינה אם נכריז על התנתקות חד צדדית מביצת י''ש לפני שמימי הביצה המבאישים יטביעו אותנו בסחי וזוהמה.

    • וואללה. פרופ' שטרנהל ("לעלות עם טנקים על עפרה") הוא מתנחל?

      אמיר ש , 04/06/09 17:23

      השמאל הצבוע לא נותן למציאות לבלבל אותו.

      ביצירת סטריאוטיפים למתנגדיו הפוליטים ("המתנחלים מורדים במלכות") והתעלמות ממש שקורה אצל אדמור"י השמאל (שטרנהל לדוגמא)

      ובהתעלמות מוחלטת מן המציאות - התנתקות מיו"ש, אז מה אם אנחנו עדיין חוטפים טילים מן ההתנתקות מעזה? אז מה אם לא הרווחנו כלום מהמהלך האידיוטי הזה?

  • 16.

    החלטתי מעכשיו שאני בלי נדר לא קורא יותר את מאמריך

    יצחק, 04/06/09 14:06

    הם פשוט גורמים לי לשנאת חינם וזה לא טוב לעצבים שלי...

    ''מדובר בסך-הכל בתחושת כעס הגיונית כלפי מי שגוררים את הקהילה הישראלית אל תהומות לא-מוסריים, אל סכנה קיומית לנוכחות יהודית במדינת ישראל. ושום עלילה, מוצלחת ככל שתהיה, לא תציל את המתנחלים מעצמם''

    נו באמת.

    בן אדם. אתה יותר גרוע מ''שלום עכשיו''. הרבה יותר גרוע.בעיקר כי אתה מתחבא מאחורי השם ''ציונות דתית ריאלית''.

    אתה ממש לא ציוני דתי. בטח לא ריאלי.
    רד מאיתנו.

  • 15.

    מדינה דו לאומית

    טליה, 04/06/09 14:02

    בשם הציונות המתנמחלים גוררים אותנו לסוף המדינה היהודית.

  • 14.

    אין דבר יותר מוסרי מהתישבות יהודית ביהודה ושומרו

    שמאלני אבל ציוני!, 04/06/09 14:02

    נגמרו הימים בהם השמאל הרדיקלי הצליח לשכנע שכל אידיאולוגיה ששונה משלו היא בלתי מוסרית.

    אני יכול להביא 1000 טיעונים שיוכיחו שהתיישבות ביו''ש היא מוסרית.

    צריך להתווכח על התועלת לא על היעילות

    הקמת מדינה פלשתינאית מערבית לירדן היא סופה של מדינת ישראל.

    אני שמאלני!

  • 13.

    המדינה הדו לאומית: מדינת המתנחלים ומדינת יתר הישראלים.

    י, 04/06/09 13:55

    והשמאל שמקפיד על כלב\\חתול וילד , יעלם באופן דארויניסטי...

  • 12.

    אפשר לחשוב שכבר לא ניסו את כל פתרונות השמאל ההזוי שנכשלו להזכירכם.

    יוני דוד , 04/06/09 13:50

    אוטונומיה והתנתקות וחלוקת רובים למחבלים.. הכל נכשל רק הכיבוש וההתנחלות יביאו שקט יחסי במדינה.

  • 11.

    ואני כועסת כעס הגיוני מאוד, על השמאל שגורר אותנו לתהומות של מוות

    חנה, 04/06/09 13:44

    על המוות אין ויכוח- אלף חמש מאות איש נרצחו בעקבות אוסלו ורק השליטה המחודשת שלנו ביהודה ושומרון הפסיקה את מחול הדמים.
    השמאל- שגרר אותנו לוותר על השליטה שם לכתחילה (ומנסה להמשיך ולעשות את זה), אשם במוות המיותר הזה.
    אז שיפסיקו לקשקש לנו על ''תהומות לא- מוסריים''. בשבילי מוסר זה חיים ומות זה הביטוי המובהק ביותר של חוסר מוסר!

  • 10.

    דברים לעניין!

    צודק בכל מילה, 04/06/09 13:38

    ובכלל נמאס מההתנשאות של הגב' עמרוסי שחושבת שכל התל אביביות רזות בגלל שימוש בסמים, שכל מה שמעניין אותן זו נופשונים בטורקיה. אמילי עמרוסי חוטאת כלפי החילונים והתל אביביים בפרט באותו החטא שבו היא מאשימה את החילונים. היא זו שחושבת שעולמנו צר ולא כך היא.
    ונסכם ב-שתי מדינות לשני עמים במהרה בימנו.

  • 9.

    אתה וחבריך גוררים אותנו למדינה חד לאומית - רק ערבים

    אמיר ש , 04/06/09 13:29

    כלומר, להרס מוחלט של מדינת ישראל. ביום שתקום בשטחי 67 מדינת פלסטין, יתחיל countdown לחיסולה המלא של מדינת ישראל.

    רק השמאל יכול להמשיך לקשקש למרות שהמציאות הוכיחה את כשלונו.

    מכל מקום שברחנו - גדל גידול איראני סרטני שמאמלל את תושבינו הסמוכים לאותו גבול. אז למה לברוח מהגדה? כבר 40 שנה יש שם מתיישבים והמדינה לא דו לאומית. שום דבר שהמתיישבים עושים לא יכול לגרום למדינה להיהפך לדו לאומית. רק ממשלה יכולה לבצע מהלך כזה, לא איזשהו סוג של מגזר.

    ולגבי האי-מוסרויות, אף שמאלני עוד לא התמודד עם השאלה, מה ההבדל המוסרי בין המתנחלים של תל אביב למתנחלים של חברון?

    • אמיר ! עברו 42 שנה ,טרם סיפחת וטרם הענקת להם אזרחות כמו ב49

      כאשר זה יקרה ''שלום על ישראל '' תרתי משמע, 04/06/09 13:53

      הסטטוס קוו של היום לא ימשך לעולמים (אתה לא לבד בעולם- יש כוחות ואינטרסים גלובליים)


      תל אביב במדינת ישראל ,איזור חברון(+ ק.4) לא במדינת ישראל ,אלא שטח מוחזק

      • זה שהמצב לא אופטימלי לא גורר שחייבים לעשות טעויות הסטוריות

        אמיר ש , 04/06/09 17:13

        1) למה כרגע זהו האינטרס של ישראל לתת מדינת טרור שתאיים על חיינו? כרגע הסטטוס קוו יכול להישמר, עדיף לישראל לשמר אותו מאשר לעשות נזקים בלתי הפיכים.

        2) לא ענית לי מה ההבדל המוסרי בין מתנחלי תל אביב למתנחלי חברון. שטח מוחזק זה מינוח שלא קשור למוסריות. גם הגליל והנגב היו שטחים מוחזקים, האם אין לנו זכות להתיישב שם?

        3) כוחות ואיטרסים גלובלים זה טוב ויפה, אבל למה זוהי טובתה של מדינת ישראל לפנות ישובים?

  • 8.

    גם בלי יהודה ושמרון עלולה להיות כאן מדינה דו-לאומית

    לאוריך, אתה טועה., 04/06/09 13:28

    1) הרי תוך דור או שניים בכל מקרה כמות האזרחים הערבים במדינת ישראל תעלה על מספר הערבים הנוכחי של תושבי המדינה הפורמליים+ תושבי יו''ש.
    אז למה אתה חושב שהפרדות מיו''ש תהיה מקור הצלה למדינה היהודית בה אתה חפץ?
    2) למה אתה מאשים את היהודים תושבי יו''ש במעשה בלתי מוסרי בעוד שהם רק מממשים את זכותם הבסיסית לגור שם?
    האם אתה מעוניין ליצור מקום בארץ בו אסור לאנשים לגור רק משום שדתם יהודית? (איפה המוסר כאן?)

    • לו למדת קצת אלגברה במקום השטויות בישיבה לא היית כותב את מה שכתבת (ל''ת)

      עם 3.9 ילדים למשפחה ערביי ישראל לעולם לא יהיו רוב, 04/06/09 22:44

  • 7.

    כן נכון ובטח כמה מהחברים הכי טובים שלך הם יהודים לא? (ל''ת)

    שלומי, 04/06/09 13:26

  • 6.

    צודק,צודק ושוב צודק. (ל''ת)

    דוד, 04/06/09 13:07

  • 5.

    אוי יונתן שלנו.

    ציונות נוצרית ראלית, 04/06/09 12:45

    ''יונתן הקטן רץ בבוקר אל הגן,הוא תיפס על העץ''...ומאז הוא אינו רוצה לרדת ממנו.
    יונתן,מעבר לתענותיך הכ''כ טיפשיות אני רוצה לתת לך מתנה-נייר,כן נייר כדי שתוכל לנגב את החלב שעל שפתייך.
    ילד קטן וחצוף.
    העיקר ''תלמיד ישיבה''...חחח

    • אוי איזה נוצרי משכיל ועילג יצאת (ל''ת)

      מוריה, 04/06/09 14:06

    • הנוצרים האוונגליסטים מארה''ב (ל''ת)

      הם מראשי המממנים של המתנחלים והעבודה הזרה הכתומה, 04/06/09 19:28

  • 4.

    ואולי התגובה שלך היא תגובה מגוייסת?

    יואל, 04/06/09 11:57

    הספר הוא ספר טוב וקריא ואינו גיבוב תעמולה כמו מאמרך

  • 3.

    יונתן אתה טועה

    אלון.ב, 04/06/09 11:51

    אם אתה חושב שכשה''כיבוש'' יסתיים יהיה שלום אתה טועה. אתה פשוט לא מכיר את המנטליות הערבית אני גר בצפון בוא ותראה מה הולך פה בתוך מדינת ישראל ואז תבין שאין שום סיכוי לשלום. אתה כל הזמן עסוק בלהשמיץ את האוכלוסיה הכי טובה שקיימת במדינה הזאת אני לא יודע מה הסיבה לכך. וזה בלי להיכנס לנושא ההילכתי של האם מותר למסור שטחים מארץ ישראל לגויים.

    • אפשר לדפוק בכל הכוח על דלתו של חירש , זה לא יעזור.

      שמאלני, 04/06/09 15:37

      אבל אני אנסה שוב, במקום כותב המאמר:
      איפה לעזאזל קראת במאמר פעם אחת את המילה 'שלום'? מי אמר לך שמישהו בשמאל חושב שאם נפנה התנחלויות יהיה שלום? (אני כן אומר שאם לא נפנה אז בוודאי שלא יהיה, אבל זה פחות מעניין אותי).
      ישעיהו ליבוביץ' הגורו הגדול של השמאל כתב במפורש שאין סיכוי לשלום באיזורנו במאות שנים הקרובות כשיש שני עמים שרואים באותו איזור את מכורתם ההיסטורית.
      אז תשאל מה נקבל מזה שנפסיק את הכיבוש אם לא יהיה שלום ?
      התשובה ברמה המוסרית הפסקת הכיבוש היא פרס כשלעצמו ולא צריך לקבל עבורה משהו.
      ברמה הפרקטית - אם אתה כל כך חושש מהערבים, למה לעזאזל אתה רוצה להפוך אותנו למדינה דו לאומית? אם כל המתנחלים יצאו מהשטחים ויעברו אליך לצפון אז אולי נגיע לאיזון דמוגרפי במקום שבו זה עוד אפשרי במקום לבזבז את המאמצים על השטחים ששם זה אבוד לגמרי.

    • אין כאן שום נושא הילכתי של האם מותר למסור שטחים

      זו עוד קלישאה של משיחיי השקר, 04/06/09 19:48

      היערכות צה''ל בקוו גבול כזה או אחר - אינה עניין או מעשה הילכתי.
      צה''ל - אינו אירגון דתי או הילכתי (ורבים מחבריו החשובים והטובים אינם יהודים אפילו)
      גם מדינת ישראל עצמה - אינה אירגון דתי והלכתי.
      רק כשתבוא הגאולה (שהיא כן מושג דתי) ייקבע מגבוה, מי ימסור מה למי מי ישלוט ואיפה ומה משמעויותיהן של מסירה ושליטה אלו.

  • 2.

    יונתן, תכנס לתגובה שלי ותגיב בבקשה

    אלון, 04/06/09 11:48

    יונתן,
    בו כמה אתה?
    למה אתה חושב ש ''תג מחיר'' זה משהו שהמתנחלים החליטו עליו במועצה העליונה שלהם?

    אתה חושב שמיכאל בן ארי מייצג את ההתנחלויות?

    נראה לי שאתה כותב מהר מדי, לפני שאתה מעבד את הדברים.

    מיכאל בן ארי הוא כהניסט הזוי (!!!) שכשראיתי אותו בטלויזיה על הרכב הצבאי
    לפני 3 ימים ריחמתי עליו ושנאתי אותו.

    ברגע שאתה כותב ''המתנחלים מובילים אותנו'' אתה לא שונה מאותם אנשים שאתה כותב שהם ''דעת הקהל '' או ''תודעה ציבורית''.

    אתה בסה''כ עוד אחד שרוצה שיפנו את המאחזים, לא יותר מזה.

    • ברגע שראיתי את השאלה הראשונה הבנתי שהשאר יהיה רדוד (ל''ת)

      דוד, 04/06/09 12:24

      • תסביר למה רדוד? (ל''ת)

        בלבלות, 04/06/09 13:05

    • הבעייה היא שההזוי הזה מייצג מפלגה שקיבלה רוב ביישובים האידאלוגיים (ל''ת)

      הילה, 04/06/09 17:11

      • שימו לב!!!

        אוריה, 04/06/09 19:03

        שימו לב למי אתם קוראים הזוי לפני שאתם מדביקים תוויות! מיכאל בן ארי הוא דוקטור להיסטוריה של ארץ שראל, ומיום בחירתו לכנסת לא נח לרגע - שלא כמו חכי''ם אחרים שלא מפסיקים לנוח לרגע!! מגיש הצעות חוק רלוונטיות ביותר וגם עושה ופועל יותר מכל פרלמנטר אחר אע''פ שזוהי שנתו הראשונה בכנסת.סוף סוף יש אדם אחד בכנסת שגם עושה משהו!!!

        • לאוריה ! מנגלה היה ד''ר לרפואה , עז מה שייך התואר הלא טהור (ל''ת)

          הנריק גולדשמיט ,וורשה 1942, 04/06/09 19:38

    • תגובתי

      יונתן, 04/06/09 19:54

      נראה לך? חייך אכלת אותה

  • 1.

    יונתן , אולי תפסיק לשים מראה מול פנינו המכוערות ? (ל''ת)

    כתום עצבני, 04/06/09 11:29