• 71.

    רעיון גאוני

    דובי, 03/06/09 22:42

    לדעתי זו סדרת טלויזיה חדשה עובדים על כולנו משהו בסגנון של של שילון ( פיספוסים ) אבל הצליחו לעבוד על כולנו סחתיין דודו

  • 70.

    מעשה נבזה באנשים רעים

    רונית (אחת מהברנג'ה), 03/06/09 18:31

    מעשה נבזה שלא ייעשה!!!

    נעשה לאנשים רעים ומתנשאים .

    דודו טופז פרנס את רשת וקשת ואת סוכנו שנים לא מעטות.
    הרוע וההתנשאות כלפיו מצד מנהלי החברות צריך גם הוא לעורר מחשבה לחשבון נפש מצידם , וזאת כמובן מבלי להצדיק חלילה את המעשה הנבזה מצידו

    • מעשה נבזה באנשים נבזים

      זו נבלה וזו טרפה, 03/06/09 21:53

      לא נראה שמשהו עצוב..

  • 69.

    עצוב !

    צפרא, 03/06/09 17:03

    עצוב לקרוא כאן את התגובות של הרמה הנמוכה של עם ישראל, שחושב עצמו לעם סגולה... ניבול פה, ומגיע לו, ומגיע להם, ואלה אשמים, ואלה אשמים, עברית קלוקלת, כן דרך ןלא דרך...מי אתם כולכם? נפולת של נמושות!!
    למי שלא טוב כאן- לא מחזיקים אנשים בכח ! חפשו לכם בית אחר! ואם אתם כאן- אל תירקו לבאר ממנה אתם שותים ! זו המדינה שלנו ואתם בתוכה.
    אוי ואבוי לדמות חינוכית שכזו, שלא חשב על ההשלכות, ועל כבוד הוריו..
    אליהו גולדנברג- הקריין של הלהקה הצבאית בחטיבה היהודית הלוחמת, שלחמה בנאצים, מתהפך בקברו...

    • עצוב של צביעות והתחסדות מעוררת... (ל''ת)

      צדקנות מטרתית., 03/06/09 17:45

  • 68.

    דודו מדבר לראשונה

    orenmend , 03/06/09 15:19

    אחרי ההודאה המפתיעה הוא מדבר לראשונה!

    http://bit.ly/8kBUr

    איך נפלו גיבורים

  • 67.

    כך ייעשה לאיש שאין חפץ בייקרו!!

    שחר, 03/06/09 14:29

    קברניטי הזכייניות לרוב לא ניחני בכישרון רב, יחסי אנוש או התנהלות אנושית כלל.
    בראש מעיינהם הוא הצלחת הערוץ ויהי מה.
    מי שהגיע כל כך גבוה היה נדרש גם לרדת מאוד נמוך למשל במקרה של אבי ניר ונשיא קשת שנער שזה הראשון עשה פוטש לשני.
    אינני מקדם אלימות או תומך בה בשום אופן וכלפי שום אדם, חוץ מאבי ניר.
    אפשר עוד סיבוב??

  • 66.

    אותו עם שסגד לבדרן הרדוד (שהבטיח חייזרים) עכשיו בז ולועג לו. (ל''ת)

    ALOS , 03/06/09 12:51

  • 65.

    אז כבר אין סיכוי שדודו טופז יחזור לערוץ 2 ? (ל''ת)

    מוטי, 03/06/09 10:48

    • יש סיכוי בערוץ 10 אולי בתוכנית שתולים (ל''ת)

      שתול, 03/06/09 11:16

  • 64.

    אבי ניר אשם חלקית-אם היה מתייחס באנושיות לטופז מה שקרה לא היה קורה (ל''ת)

    מנהלים חסרי רגשות, 03/06/09 10:30

    • די עם הקשקשת הזאת (ל''ת)

      זה לא טלנובלה, 03/06/09 11:53

    • צא מהסרט (ל''ת)

      ש, 04/06/09 02:26

  • 63.

    ימנים-כשאתם תומכים עכשיו באלימות של טופז לאנשי תיקשורת (ל''ת)

    אל תתפלאו שאתם חשודים כשקורים דברים, 03/06/09 09:17

  • 62.

    בקשת כבר מתכננים סרט דוקו סלב - גם מזה הם ירוויחו (ל''ת)

    דודינקה, 03/06/09 08:28

  • 61.

    הפוסל פוסל במומו... עכשיו מי הצחצח ... (ל''ת)

    hubara , 03/06/09 08:19

  • 60.

    צ'חצ'חים

    אבי, 03/06/09 08:15

    מישהו פעם אמר צ'חצ'חים ? והמבין יבין....

  • 59.

    איפה ציפי

    דורית, 03/06/09 07:56

    למה ציפי שביט נעלמה הרי הם חברים טובים חברים זה לא רק בטוב קחי דוגמא מאבי טולדנו ולא חלילה שאני מצדיקה את האדיוט

  • 58.

    יוגש כתב אישום ואז הסדר טיעון וחצי שנת עבודת שירות,

    אחד, 03/06/09 07:16

    רק נקווה שיוגשו נגדו תביעות אזרחיות שירוששו אותו

  • 57.

    בישראל או שמעריצים אדם או שרומסים אותו . (ל''ת)

    ALOS , 03/06/09 06:53

  • 56.

    media

    Asaf, 03/06/09 06:49

    The media is the cause for all the problems in the world.
    Media should DIE

  • 55.

    הוא זקוק לקשת בענןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

    הרב אבו חן, 03/06/09 06:09

  • 54.

    ממתי ששמעתי שהרביצו למנ'כל קשת שמחתי שמחה גדולה

    אסי, 03/06/09 05:58

    הם הביאו א'ז על עצמם אין לי שום רחמנות עליהם הרוע של התקשורת אין לו אח ורע במיוחד שהם שמאלנים חבל שלא הרביצו גם לקופרמן אבל מה שמצחיק שזה שמאלני שלהם הרביץ להם אין לי שום רחמנות עליהם מגיע להם

    • גש מהר לטיפול .מצבך לא מזהיר . (ל''ת)

      ALOS , 03/06/09 06:50

  • 53.

    קשה להאמין שלמעלה 50% מהתגובות תומכות באלימות של טופז (ל''ת)

    avyb , 03/06/09 05:41

    • רק אנשי ימין מסוגלים לתמוך בעוולה אלימות ופשע ואכן כך . (ל''ת)

      ALOS , 03/06/09 06:51

  • 52.

    הטוקבקיסטים בתשלום עושים קופה היום (ל''ת)

    פששש, 03/06/09 05:20

  • 51.

    דודו כנראה עשה מה שרבים אחרים רק חושבים לעשות, דודו אוהבים אותך (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 03/06/09 04:26

    • דודו לא עשה כלום, הוא שכר שני ערבים שיעשו את עבודתו המלוכלכת (ל''ת)

      קנברה קנברה, 03/06/09 23:02

  • 50.

    אל ילינו מנהלי התוכן של ערוץ 2

    עופר שמיר, 03/06/09 04:22

    איני מקבל אלימות כנורמה ו/או דרך חיים. רק מי שמאפשר הופעתם של עבריינים בכירים בתוכניות טלוויזיה, כתוכנית בהשתתפות יעקב אלפרון, תוכנית ארוח בהשתתפות שרה אנג`ל. ותוכניות בידור בהם השתתף פלטו שרון (שנידון לא מכבר למאסר)ואיזכורי חדשות בהם מוצגים בני משפחות הפשע כל''ו צדיקים, אל ילין שהאלימות חודרת לביתו.
    מי שמופקד בידו המפתח לנורמות ההתנהגותיות והמפתח לסדר היום הציבורי. מוטב שימנע את כניסת העברינים לביתו של הציבור, וכשהציבור יוקיע מתוכו נורמות עבריניות גם ''מחזקי המפתחות'' ישמרו. עד כמה שזה טרגי טופז אימץ התנהגות שמנהלי הטלוויזיה לא מנעו כניסתה להסכמה התרבותית

  • 49.

    הוא אשר אמרנו מזמן--התקשורת הקלוקלת הביאה זאת על עצמה! הפוגע הוא...

    גדעון, 03/06/09 03:56

    בשר מבשרה !!!

  • 48.

    מי יודע כיצד נתן לשלוח פרחים ושוקולד לדודו בתא המעצר ? (ל''ת)

    נחמה הלפרין, 03/06/09 03:54

  • 47.

    דודו אוהבים אותך תהיה חזק

    דפני, 03/06/09 03:45

    דודו החברים ממיאמי
    אוהבים אותך מחזיקים לך אצבעות תהיה חזק

  • 46.

    קרוב לצלחת

    אילן דוד , 03/06/09 03:18

    אין מה לעשות אנשים. מי שקרוב לצלחת מקבל שירות מהיר ועצבני. במיוחד עם האליטה האשכנזית השלטת. אין מה לעשות, אלה החיים במדינת ישראל.

    עם כל הצער על מעשה פשע שכזה, משום מה אינני מרגיש רחמים או סימפטיה מיוחדת למר אבי ניר. זאת אומרת: צר לי על הפגיעה הפיזית בו, אבל הייתי שמח יותר עם פגיעה כלכלית למשל, כי ערוץ 2, ובמיוחד קשת, הינו ערוץ ממש מרושע, נצלן, אכזר וגנב: הוא גונב את נשמת הצופים שלו. כן, ממש כך.

    לגבי טופז: תמיד חשבתי שהוא מופרע נפשית ולכן גם לא התפלאתי על מעשהו. נו אז יתנו לו 5 שנים בניקוי שליש, תוך שלוש וחצי שנים הוא בחוץ. אל תשכחו שגם הוא שייך לאליטה האשכנזית, למרות שיגעון הגדלות שלו.

  • 45.

    אלימות זו לא פיתרון אבל....

    adi, 03/06/09 02:10

    במקרה של אבי ניר ומרגלית התוכן הטלויזוני שלהם ירדה ''לזנות'' שזה גם משפיע על תרבות העם שמדרדרת...אולי בכל בכל זאת לדודו היה צריך לתת משבצת שידור על חשבון איזה תוכנית
    מה לא?

    • נו באמת

      א, 03/06/09 07:57

      התכניות של דודו היו ברמה הרבה יותר נמוכה מהריאליטי שהחליף...אז עם כל הכבוד
      חוצ מזה שזה ממש לא רלוונטי

      על אלימות יושבים בכלא

  • 44.

    דודו טופז תחזיק מעמד

    קרין, 03/06/09 01:59

    עדיין אוהבים אותך

  • 43.

    טוקבקיסטים אלימים כמו טופז

    משה, 03/06/09 01:17

    טופז עשה מעשה אלים. ההשוואה בין זה לבין תוכן שידורי, ולא ניתן להאשים את ניר או מרגלית בעידוד אלימות או פשע, הוא חשיבה מעוותת.
    מי שלא רוצה לראות שלא יצפה בבידור להמונים. יש מאות ערוצים.
    תגנו אלימות. הטוקבקים שלכם רק מלבים אותה.
    בושה

  • 42.

    פשע וענשיו

    אלכס, 03/06/09 01:08

    א)לשחרר מיד את דודו טופז!!! הוא בחור טוב, לא שפוי ומיסכן, מה בכלל רוצים ממנו?! ב)לאלץ את רומן זדורוב (בכל אמצעים אפשריים) להודות בהזמנת תקיפה אנשי תקשורת, להודות ברצח ארלוזורוב, להודות ברצח נשיא קנדי,וגם................

  • 41.

    אוהבים אותך מאוד דודו.תחזיק מעמד ותחזור בגדול!

    בשם רבים, 03/06/09 00:33

    (אנו לא תומכים באלימות )

    • דבר והיפוכו

      avyb , 03/06/09 05:06

      איך מסתדר "אוהבים אותך מאוד דודו.תחזיק מעמד ותחזור בגדול"!
      אם "אנו לא תומכים באלימות"
      ????????????
      אחרי כמה שנים שישב בכלא ויקבל "השתלמות" על פשע הוא כנראה יחזור בגדול, ויוכל להקים משפחת פשע.

  • 40.

    במה יש לערוץ 2 להתפאר?

    העם עם דודו, 03/06/09 00:12

    התוכניות שלהם הם שפל וחסרות תרבות.
    אני היית רוצה לראות את המשטרה מנסה לחקור ולעצור את הטרור והפחד שמשליטים משפחות הפשע גם כן משטרה תפסו את דודו גיבורים גדולים ..

    • המשטרה פועלת נגד גם משפחות הפשע ,הנה לקט קצר

      ברוש, 03/06/09 13:39

      המשטרה עצרה את הצעירים לבית אלפרון ,הרסה את החווה שלהם , שירזי ובנו במעצר , לחץ מופעל על העסקים של משפחת אבוטבול .
      מקווה שאתה מסופק.

  • 39.

    מעשה קונדס בלבד

    אני, 03/06/09 00:05

    סליחה, אז הם קיבלו מכות וזה לא יפה וחמור אבל!אבל רוע זה לא רק מכות,גם היחס שקיבל דודו מהם היה בו הרבה רוע.
    דודו אם עשה זאת יענש אבל בואו לא נגזים ןנחוס עלין כי הוא ביקש חרטה! אני סולחת לו כי אני יודעת שהוא לא אדם רע הוא לא.

    • זה לא היה "מעשה קונדס בלבד"

      avyb , 03/06/09 05:23

      זה היה "רק" תרגיל לקראת קבלת תפקיד ראשי בסרט על המאפיה.

  • 38.

    נו, אז הודה - ואז מה?

    Gillian , 02/06/09 23:55

    האם זה אומר שהוא אכן ביצע את המעשים המיוחסים לו? כמובן שלא.

  • 37.

    יש לזכור לטופז חסדים רבים

    רוחמה מושקין, 02/06/09 23:54

    על שרץ ממוצב למוצב לבדר את חיילי צהל בשעות הקשות של המלחמות על ישראל

    • אולי הוא רץ" ממוצב למוצב אבל זאת במקום לשבת במוצב כחייל קרבי

      avyb , 03/06/09 05:29

      ולדעתך זה נותן לו את הזבות לשלוח ביריונים, האם דעתך נטרפה עלייך?

  • 36.

    אבי ניר עם יד על הלב!

    אסתי פריש, כפר יונה., 02/06/09 23:41

    על פניו, פניך מעידים על טוב לב, אך לא על פניו ועם יד על הלב כמה פעמים נהגתם [[הדגש על נהגתם ,משום שאין ספק שגרמו שתגיע לכך] ברשעות אישית ברשעות ציבורית?! בביזוי ההאנונימי או בביזוי המפורסם- דוגמאת דודו טופז, אה?! כמה פעמים? כמה פעמים התנהלות מרושעת נטולת כל אמפטיה היתה די מרושתת ונפיצה לכדי השפעה עליך? כמה פעמים טרם לאלימות כלפיך, חשבת איך חש הלה או הם או הן? כמה פעמים חשבת לאור ההתנהלות הזו איזו השפעה נפיצה וממשית יש לכם על המציאות הישראלית הקשה?
    אין ספק שהשופט הראשוני והאחרון של כל אדם באשר הוא - השופט הפנימי! תקרא לזה האלוהים שלך או המצפון שלך!
    אני מגנה כל אלימות שהיא אין ספק שהשופט הפנימי שלך פעל אולי לאחר החוויה הקשה שעברת ואין ספק שהשופט הפנימי של דודו דותן [שלא צפיתי באף תוכנית, למעשה חוץ מסיינפלד אני לא צופה באף תוכנית]פעל אפילו לפני הודאתו [הראיה הבילבול שהיה נתון בו לפני מעצרו]ועד להודאתו הערב

    אני לא יודעת מה להציע.... אך בטח ההקלה שדיווחת עליה . ....תביא לכך שהאלוהים הפנימי שלך יעשה סדר , כן גם כלפי טופז.

  • 35.

    שופטים, רחמו על טופז. תנו לו את העונש הכי קל שניתן לתת! (ל''ת)

    רני, 02/06/09 23:11

  • 34.

    דודו טופז-תרגיש טוב !

    יחזקאל,הרצליה , 02/06/09 23:03

    תהיה חזק.בקרוב הכל יהיה מאחוריך

    • אתה לא מתבייש

      אריק10 , 03/06/09 01:43

      לחלאה כמוהו ששולח ערבים להרביץ לאשה
      מכות רצח . אם בעלה לא היה מתערב לך תדע אם לא היו הורגים אותה הנבלות.
      ומאחל לך שגם לך ישברו את האף ברחוב כדי שתבין שלא מדובר בענין של מה בכך.

      • הא סוף,סוף תגובה לעיניין (ל''ת)

        avyb , 03/06/09 05:31

  • 33.

    אני ארגיש הקלה הרבה יותר גדולה כשאבי ניר יעוף מהתפקיד שלו

    מיצי, 02/06/09 22:44

    ויעזוב אותנו כבר עם כל הריאליטי וכל הדרעאק שחברת ''קשת'' שלו הלעיטה אותנו בשנים האחרונות.

    • במקום לקטר פשוט תבחר ערוץ אחר

      השלט בידיים שלך, 02/06/09 23:28

      C כל הזכויות שמרות

      אין להשתמש ללא רשות

      קופירייט

  • 32.

    המותקפים וגם התוקף חטאו בחטא היוהרה ולכן באו על עונשם...

    והארץ מלאה אותם בכאלה שהשתן עלה להם לראש!!!, 02/06/09 22:04

    ואיך שירה מרגלית קיבלה בדיוק את הג'וב הרם והנישא שלה???
    גם את השאלות האלה צריכים להשאל!!!!

    • הסכמה

      נץ, 02/06/09 22:39

      מגנה את המעשה אבל לפעמים צריך לחטוף זפטה כדי להתעורר אני מאמין שהוא יעשה חשבון בכלא
      ואולי יחזור בתשובה לעומת זאת אחרים ימשיכו בעיסוקם שכבר מזמן ירד מהפסים במילים אחרות אין להם תקנה

  • 31.

    דודו עשה מה שרבים וטובים היו מאוד רוצים לעשות.......

    ani, 02/06/09 21:58

    דודו הגשים פנטזיה של הרבה אנשים כנראה המכות האלה היגעו לכם נכון זה לא שיטה ואלימות זה דבר נורא אבל במדינה שאין דין ואן דיין ובמדינה ששייכת לקומץ אנשים שעושים בה ובנו האזרחים כרצונם זו כניראה השיטה תנסו לחשב מה מביא אדם לרצות להתנהג כך זה התיסכול מבעלי השררה זה הניתוק מהעם וסגידה לאלוהי הרייטיג זה השימוש שעושים באנשים וכשהם טיפה נכשלים זורקים אותם לכלבים היום עושים ממך מלך ומחר לא רואים אותך ממטר זילזול נוראי כוח ושליטה דודו נכון יכולת אולי אחרת אבל אני תוהה אם זה היה בעל אותו פקט בכל מקרה אוהבים אותך תשמור על עצמך ובכך לא תיתן לחבורת הצבועים והמתנשאים והמנותקים להנות תקרא את התגובות העם אוהב אותך וזוכר לך חסד נעורים

    • אלימות היא לא פתרון

      זולב, 02/06/09 22:41

      יכול להיות שאנשים אלה הכעיסו רבים וטובים,אבל לפגוע בהם פיזית זה פתרון חולה,זה שדודו בחר לעשות את זה בדרך הזו מראה שהוא בן אדם חלש ומעורער נפשית

      • במדינה הזו דברים זזים רק בכוח הזרוע

        ורדי גפן, 02/06/09 23:35

        וזה לא מעיד על חולשתו אלא על אומץ ליבו
        דודו למעשה הקריב את עצמו למען רבים אזרחי ישראל

        • נראה מה היית אומר אם היו מרביצים לך מכות רצח

          אריק10 , 03/06/09 01:38

          שוברים לך את האף ומנפחים לך הצורה

          • תהיה בן-אדם ולא תקבל מכות (ל''ת)

            ורדי גפן, 03/06/09 03:56

            • חוקי הג'ונגל או שבטים במדבר?

              מה קורה לכם, 03/06/09 09:25

              כדי להיות ''בן אדם '' במושגים שלך ושל דודו זה חובה לספק לו תוכנית טלויזיה??

              אולי תהיה ''בן אדם'' ותשלם דמי חסות לאלפרון?הוא בטוח שמגיע לו.

              טופז פתאום שליח של אלוהים ומחליט למי מגיע מכות ?

              לך תחפש מישהו שירביץ לך

    • שכחת שדודו הוא בעל השררה גם כן

      א, 03/06/09 07:59

      והרוויח הרבה יותר ממנכל החברה שבה עבד וסמנכלית
      כך שזה ממש לא רלוונטי
      התנהגותו הלא מפתיעה כמו במאפיה האיטלקית
      אבל חובבנותו...שלח את השכן

      ממש מטומטם
      בכל מקרה, מעשה מגונה, ועליו לשלם בכמה שנים טובות בפנים עם וזלין

  • 30.

    דודו היה צריך לסגור עסקה עם האלפרונים

    מ, 02/06/09 21:48

    ואז לא הינו צריכים לשמוע את התגובה שלך

    • גדול !!!!! (ל''ת)

      ר, 02/06/09 22:55

  • 29.

    כל הכבוד ל NRG ב YNET לא מפרסמים תגובות תמיכה בדודו

    בעד תקשורת הוגנת, 02/06/09 21:39

    Ynet מתעלמים מתגובות הציבור שמנסה לחזק ולעודד את מלך הרייטינג הבלתי מנוצח דודו טופז

  • 28.

    דודו אדם לחולה מבדידות

    zeev1205 , 02/06/09 21:34

    דודו תופז ההיתה פעם טוב די תנוח מה אקשב תישב יחד עים חבר שלך מבלי סודות יש לחם על מה לדבר דודו אתה אדם חולה הבריאות שלך לא משהו חיבבתי אותך אני אקשב די מרחם על אדם שיש לא אפשרות כספית אז בימקום להיות בטיפול רפואי עושה שתויות כגמו ילד קטן שמור על אצמך זה מה שנישאר לך .

    • מרוב שגיאות לא מבינים מה כתבת

      זוהר פרייברג, 02/06/09 22:18

      שלא לדבר על כך שלא הוספת סימני פיסוק... מי הייתה המחנכת שלך בכיתה א'? ככה היא לימדה אותך קרוא וכתוב? אני הייתי מפטר אותה מבית- הספר בו למדת...

      • אח.. התמימות... מתי תלמדו כבר?

        גילי, 03/06/09 00:43

        זה לא באמת שכל עם ישראל הפסיק לדעת לאיית מילים בסיסיות - זה רק שיותר מדי טוקבקיסטים בשכר חושבים שככה הטוקבק הפיקטיבי שלהם נראה יותר אמין.
        הטימטום הוא שזה כבר מזמן עובד הפוך, אבל שכחו לספר להם...

        מכל מקום - הימור שלי: 80% מהתגובות התומכות כאן מקורן איננו באנשים תמימים שרק רצו להביע תמיכה באיש המופרע והאלים הזה, כי אם במוסד יח''צ כזה או אחר.

        עבודה מהנה, פיקבקיסטים.

      • מה לא הבנת? הוא מחולה לבדידות (ל''ת)

        תלמד לקרוא, 03/06/09 05:21

      • סליחה הוא גאון - הוא בסךהכל בגן חובה עדיין (ל''ת)

        avyb , 03/06/09 05:35

  • 27.

    זה לא הזוי שמעשה הזוי יתבצע ע''י שמאלני הזוי. (ל''ת)

    מוטי, 02/06/09 21:28

    • מה שהכי הזוי זה התגובה שלך. (ל''ת)

      ירון, 03/06/09 17:04

  • 26.

    דודו הודה בתקיפות ''ועכשיו ל פ י ר ס ו מ ו ת'' (ל''ת)

    מוטי, 02/06/09 21:25

  • 25.

    צריך לזכור שהמכות שחטף היו כאלה שחייבו אישפוז 3 ימים ותפרים

    מתנה ש. חצור הגלילית, 02/06/09 21:19

    התקיפה של ניר לא פחות קשה מזו של שירה מרגלית, אולי אפילו חמורה יותר כי לא היה מי שירוץ לעזרתו (פרט לכלב). על כן זה לא תעלול מה שדודו הזמין , זה פשע.

    • ימי האישפוז אמתלה לחברת הביטוח

      יואל שפר, 02/06/09 22:58

      זה מדינת ישראל פה

      • אין גבול למטקבקים בתשלום (ל''ת)

        לא יאומן, 03/06/09 05:23

  • 24.

    משחיתי הדור!!יצאתם בזול מגיעה לכם יותר (ל''ת)

    אילן, 02/06/09 21:14

  • 23.

    ל 16

    שירה, 02/06/09 21:05

    עשה כמונו ותנתק את הטלויזיה מהערוצים השונים.
    אצלנו בבית הטלויזיה מחוברת לוידאו ודי.וי.די בלבד.ולאינטרנט שלנו יש מסנן שנקרא אינטרנט רימון. ואנחנו לא דתיים.

  • 22.

    כל הכבוד לאחיו שעומד לצידו בשעותיו הקשות ולא זורק אותו לכלבים (ל''ת)

    שירלי, 02/06/09 21:00

  • 21.

    אתה דורש כאפה (ל''ת)

    אבי ניר, 02/06/09 20:59

  • 20.

    איזה מטומטמים

    דרוזי תותח, 02/06/09 20:55

    את מי חושבים שזה מעניין
    מי זה דודו טופז מהו נתן ותרם
    מי זה אבי ניר ןגברת מרגלית הם מענינים את השערה השמלית על הביצה הימנית שלי
    כיאלו אין רעב וסבל ומלחמות בעולם זה מה שחסר לנו כל הפלוצים האלה!!!

  • 19.

    אם היה מדובר באזרח מהשורה המשטרה לא היתה עושה מאמצים כמו המפורסמים הלל

    מיקי, 02/06/09 20:54

    אם היה מדובר באזרח מהשורה המשטרה לא היתה עושה מאמצים כמו המפורסמים הללו

    • אם היה מדובר בפגיעה באזרח רגיל המשטרה לא הייתה ממהרת

      הראלה, 02/06/09 23:53

      אם היה מדובר בתקיפה של אדם מן הישוב המשטרה לא הייתה ממהרת לחקור, אבל במקרה זה מדובר באנשי תקשורת ובאמן ידוע, והמשטרה הרי אוהבת להראות שהיא עושה משהו........גיבורה על אזרחים, קטנה מול עבריינים.
      ודודו, הבחור מת מפחד, השוטרים קצת לחצו עליו, והוא לא ישן במיטה שלו, אז הוא הודה מייד. עבריינים לעומתו אף פעם לא מודים!
      אז עכשיו הצ'חצ'חים שמחים לאידו, ואנשי הטלווזיה רגועים דודו רק שלא יתאבד.

  • 18.

    התקשורת ביצעה פיגוע בציבור כנקמה על מעשי דודו טופז

    רונן, 02/06/09 20:43

    ההגזמה הפראית בזמן המסך שניתנה לפרשיית דודו טופז מדגימה את הנתק של אנשי התקשורת מהמדינה , מהעם ומהחברה בכלל, ביום שבו נפטר נשיאה הרביעי של מדינת ישראל איש ענק כעל חשיבות עולמית ומקומית, בתקופה של איום קיומי על מדינתינו מאוייב המצהיר על כך שינסה להשמיד את מדינתינו, בזמן שהברית האסטרטגית עם ארה''ב נפרמת, עיקר זמן המסך התיקשורתי בכל ערוצי התקשורת מהכתובה ועד למצולמת היו מוקדשים, לפרשה אומללה, לא נעימה אך נטולת כל חשיבות ציבורית ואשר הייתה ראויה למקסימום שורה או שתיים באזורי הרכילות, ניפוח שכזה יכל היה להגרם אך ורק כהנחתה רבתי מלמעלה ובניסיון ברור להפעיל לחץ על גורמי אכיפת החוק והמשפט, קרי ניצול לרעה של עוצמה התקשורתית לצרכיהם הפרטיים של מנהלי התוכן הפגועים

    • הפרשה של דודו מוכרת עיתונים יותר מפטירתו של הנשיא קציר

      לצערנו ככה זה, 02/06/09 21:02

      אתה צודק אבל.....

      • כנראה שהוא לא הצליח להרביץ חוכמה באנשי התקשורת (ל''ת)

        מכה בפטיש, 02/06/09 21:12

  • 17.

    אבי ניר - מגדולי העבריינים ופושעי התרבות בתקופתנו

    = אזרח =, 02/06/09 20:42

    אם יוכח שדודו טופז אכן ביצע את המעשים, צריך להענישו בחומרה. אולם, אני חייב לומר שאין בליבי שום צער או כאב על המכות הנמרצות שספג אבי ניר, וכנ''ל לגבי שירה מרגלית;

    האנשים הללו אחראים באופן **ישיר** לאין-ספור מקרי אלימות ועבריינות בישראל, הנגרמים בשל התכנים שמאושרים לשידור ע''י אבי ניר, שירה מרגלית ועמיתיהם לשוק.

    האנשים האלה הביאו את המדינה לקטסטרופה תרבותית, תוך כדי שימוש לרעה בכוח האדיר שניתן להם - כוחה של התקשורת.

    אפשר רק לדמיין כמה מקרי רצח, אונס, מעשי שוד ותקיפה היו יכולים להימנע - אילו רק היה מורה אבי ניר על פסילת תכנים הרסניים לשידור בערוץ הנצפה ביותר בישראל. עשרות אלפי משפחות התפרקו ודמעות של ילדים נשפכו בגלל המתירנות וההפקרות הפורצת מערוץ 2 ושאר הערוציים המסחריים בישראל.

    אבי ניר - אתה עבריין ופושע בעיני הציבור, וראוי היה לזרוק אותך לבית סוהר למשך עשרות שנים, בגין פשעייך החוקיים, התרבותיים והמוסריים.

    • אבי ניר

      אריק, 02/06/09 21:07

      אתה צודקת מליון אחוז

    • צודק אני איתך (ל''ת)

      דני, 02/06/09 21:10

    • צודק ב100

      אבנר, 02/06/09 21:24

      מקומו של אבי ניר ושל השרלילה מרגלית בתוך בור עמוק במנהרה ברפיח הייתי שם אותם!!תודה.

    • אין ספק שהנזק התרבותי שגרמו אבי ניר ושירה מרגלית רב מנשוא !!! (ל''ת)

      מה שנכון נכון, 02/06/09 21:25

    • מחזק את תגובתך = אזרח =

      גיורא, 02/06/09 21:31

      אני מקווה שיקום עוד ''דודו טופז'' לקסח לו תצורה

    • אין לי שום אמפתיה הפעם לנתקפים

      לקה, 03/06/09 01:31

      היה הרבה יותר מדאיג אותי אם הרקע היה על תקיפה בשל תוכנית תחקירים.

  • 16.

    תהמרו איזה עונש הוא יקבל ?

    שלומי, 02/06/09 20:36

    כל יום יש תקיפות כאלה ואנשים מגישים תלונות אחד נגד השני לרוב זה מיסתיים בחוסר עיניין לציבור ובמיקרה הגרוע מקבלים עונש על תנאי. אבל במיקרה של טופז. יקרעו לו את הצורה ויכניסו אותו לכמה שנים למען יראו וייראו.

  • 15.

    מר אבי ניר, אין לי ספק שאינך ''טלית שכולה תכלת''...

    אמיר, 02/06/09 20:29

    למרות שאני מגנה כל אלימות מכל סוג שהוא...

  • 14.

    עכשיו מי יחלק

    מתי, 02/06/09 20:22

    אוי לא!!!!מי יחלק לו כרטיסי טיסה וכסף? מי יציל אותו וימשוך אותו מהשאול ? לחיים בצבע אפרסק קול מאנפף, אף פעם לא אהבתי . נרקיסיסט . אבל ידע לכתוב מצחיק .נפל בבור הרייטינג שהוא עצמו כרה. לא סבלתי אותו ואת תרבות הרייטניג והפרסומות. פעם כל כך הגעיל אותץי שבא לי לקמט לו את הפרצוף.הנה עשה את זה לעצמו.

  • 13.

    למה תקיפת ''איש תקשורת בכיר'', נוראה יותר מתקיפת נגר בכיר,

    דרור הנאור מרמת גן, 02/06/09 20:17

    כשמדובר בתקיפה על רקע אישי?

    • בדיוק מאותה סיבה שרצח של ראש ממשלה חמור

      קרונית , 03/06/09 08:13

      יותר מרצח של אדם "רגיל" חף מפשע...
      זאת מדינה כזאת, שבה הערך של חיי אדם איננו אבסולוטי ומוחלט - אלא תלוי במי הוא האדם. עצוב מאוד.

  • 12.

    עם לוח שידורים כמו שלהם מגיע להם !!!! (ל''ת)

    יעקב, 02/06/09 20:01

  • 11.

    חש הקלה ? קבלת מכות ויש לזה כנראה סיבה

    הבט לי בפנים, 02/06/09 20:01

    הבנאדם שילם כסף שיתקעו בך מכות השכל הישר מבין שיש לזה סיבה. דודו העז לנקום מעניין עוד כמה כאלה ממתינים לך בפינה אני במקומך לא הייתי חש בהקלה (אהה, אולי הכלה מהמכות)

    • השכל הישר מבין שאתה אידיוט (ל''ת)

      המטיף, 03/06/09 16:24

  • 10.

    הוא תחמן+קבלות+יסובב את כלם על האצבע=יחליף גרסאות=לא למהר ולשמוח לאידו (ל''ת)

    נ.כהן הצרה=שקומץ אנשים מחזיקים הרבה כוח=גורמים נזק, 02/06/09 19:59

  • 9.

    לתשומת לבך אבי ניר

    עמית, 02/06/09 19:45

    אין ספק שהמעשה חמור, נורא, בלתי נסבל ובלתי נסלח. יחד עם זאת מאות אזרחים הגיבו בטוקבקים וטענו את שהרמה הירודה אותה יצרתם הייתה סיבה להתנפלות ולמכות שחטפתם. עכשיו התברר שעומד מאחורי הזוועה אדם שלקה בנפשו אבל אנא קחו את התגובות לתשובת ליבכם והרימו את רמת השידורים ותפסיקו להכניס לנו מכות של זבל

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      ערן, 02/06/09 20:44

      • לא ברמה שלכם?תזפזפו הלאה. (ל''ת)

        רמי, 02/06/09 22:48

        • אבל יש להם זיכיון על ערוץ מוסדר סטטוטורית. הוא לא של אבא שלהם.

          האזרח קיין, 02/06/09 23:23

          יש לאנשי רשת, קשת וטיפשת חובותחוקיות כלפי הציבור.

          דרמות והפקות מקור עולות כסף, אז דוחפים ריאליטי ברמת זבל.

    • Retard

      Asaf, 03/06/09 08:32

      U R a retard

    • שמעת על השלט הרחוק?

      המטיף, 03/06/09 16:21

      אף אחד לא מאכיל אותך בטלויזיה, יש לך המון ערוצים לבחור, למה אתה ועוד המון אנשים מתעקשים לראות את מה שהם מכנים זבל?
      אגב, קשת היא הזכיין המצליח ביותר בטלויזיה ורוב הצופים מאוד נהנים לראות את התוכניות שלה, אם יש לך טענות תפנה אותם כלפי העם שלך שברובו אוהב מאוד את התוכניות שאתה מכנה ''זבל'', קשת בסך הכל עושה מה שמצופה ממנה ומתאימה את הטלויזיה לרמה של העם (שהיא לא נמוכה כמו שאתה חושב), אם לא הייתה עושה זאת היא לא הייתה יכולה להתקיים.
      עוד דבר,מה עם תוכניות כמו: ארץנהדרת, מסודרים, פולישוק,עובדה, בת ים ניו יורק
      ועוד...?
      למה לנו כישראלים כל כך קשה גם לפרגן לתוכניות כאלה וכל כך קל להטיל רפש על תוכניות מצליחות שלא כל מוצאות חן בעיינינו?

  • 8.

    דודו טופז

    דנה, 02/06/09 19:43

    דודו תהיה חזק, אוהבים אותך מאוד.

  • 7.

    כרגיל מתח עד הסוף

    מיכאל הכהן , 02/06/09 19:34

    תודה דודו על ההצגה המותחת עכשיו לך לגורלך
    מה הוא גורל כל אחד מאיתנו וגורל כולנו כעם כעולם כיקום ועוד באתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

  • 6.

    דודו טופז - בושה וחרפה!!!

    זוהר פרייברג, 02/06/09 19:30

    תמיד ידעתי שהאגו של דודו טופז יעשה לו רק רע!!!

  • 5.

    ואוו. פעם ראשונה לי-אור אברברך...

    לאן הגענו, 02/06/09 19:23

    פעם ראשונה לי-אור אברברך מקבל ידיעה ראשית באתר

  • 4.

    צפון

    גיגי, 02/06/09 19:22

    יש לך פרצוף שדורש מכות פרצוף של מניאק

    • אולי לפני המכות שקיבל הפרצוף שלו לא היה כזה

      דודו טופז למרות הכל -סמפטיה, 02/06/09 20:16

      שדורש מכות. חשבת על זה?

  • 3.

    ואני שואל את אבי ניר,למה אין לכם אנשי ימין בערוץ? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/06/09 19:21

    • שאבי, למה אין לך חברים ערבים? (ל''ת)

      אורן, 02/06/09 19:32

      • אורן, תשובה נפלאה. קבל בכפיים (ל''ת)

        הדסה, 02/06/09 19:39

    • לא קשור לשמאל ימין. אם זה לא חריאליטי, אז כנראה שזה לא מעניין... (ל''ת)

      גיא, 02/06/09 19:43

  • 2.

    אבי תערוך בדק בית כי אדם לא סתם מגיע לשפל שכזה (ל''ת)

    די לאלימות!, 02/06/09 19:19

  • 1.

    מה עם כל אלה שהאשמתם אותם ב ''פגיעה בדמוקרטיה'' ? שכחתם ?

    דני, 02/06/09 19:17

    בעלי האולם מהתחקיר, אנשי ימין, אוהדי כדורגל והרשימה עוד ארוכה.
    מה יש לנו כאן בעצם ? סכסוך אישי שולי לחלוטין בלי עניין ציבורי.

    • בטח שיש עניין לציבור!

      k, 02/06/09 20:00

      מדובר באישיות ציבורית שמעניינת את הציבור, ובתופעה של אלימות כלפי מקבלי החלטות - חלק ניכר מהציבור - שיש למגר

    • זה לא סכסוך אישי. לטופז היו דרישות מוזרות מהם

      מתוקף תפקידם, 02/06/09 20:00

      אגב, אנשי ימין מאוד תומכים בתקיפות האלה,לפי תגובות לכתבות השונות בנושא..