התחקיר ארוך ומסובך בקיצור השורה התחתונה
הוא מוציא מכלל אפשרות ברד והצטברות קרח כסיבה .
לפי החישוב שלו המטוס טס בסערה עם ענני קומולונימבוס
שגובהם הגיע ל 49 אלף. לפי החישוב שלו המטוס טס
מרחק של 75 מייל בתוך מערבולות אויר של הסופה
ועד שנעלם טס 12 דקות מרחק זה. בקשר לברק הוא
אומר שקרוב לודאי שהיו ברקים באזור. המחקר כאן:
http://www.weathergraphics.com/tim/af447/
לפי דעתי מדובר בסיפור חוזר של התרסקות האירבוס טיסה 558
של אמריקן אירלין בנובמבר 2001 בניו יורק.
המטוס נכנס למערבולת אויר של מטוס גמבו מיפן שהמריא
דקה וחצי לפניו. הגה הגובה נשבר או ניזוק, במקרה של טיסת 447
הדבר גרם לדקומפרסיה ובגובה כזה המטוס מתפרק פשוט
כמו כן נשלחה הודעה אוטומטית על בעית חשמל ועל בעית
דקומפרסיה. אני הייתי מתרחק מלטוס במטוס אירבוס יש
להם בעיה בייצוב הגה הגובה אגב בהתרסקות טיסה 558
האשימו את הטייס שלא היה 'מיומן' בהוראות היצרן לייצוב
הגה גובה המטוס ששונות מבואינג אבל ברגע שזה קורה
בעצם לאף אחד אין מה לעשות.
מסקנה: המטוס לא התרסק באויר בגלל פעולת טרור או ברקים או ברד או קרח.
מערבולת האויר חזקה גרמה להזזת הגה הגובה ממקומו!
הגב לתגובה זו