• 5.

    המטוס שנעלם

    בנימין .ט., 03/06/09 18:37

    איך יכול להיות שמטוס שמכייל228 איש נעלם בלי שידוע לנו אל כול שהיא שיבוש

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברכות למיליונרים החדשים (ל''ת)

    הפיצויים-מיליונים בדרך, 02/06/09 20:03

    הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך להיות מיליונר מאותה סיבה בדיוק (ל''ת)

      אתה אפס, 02/06/09 21:08

      הגב לתגובה זו

    • בהמה. את/ה פשוט בהמה. (ל''ת)

      Noga, 02/06/09 21:10

      הגב לתגובה זו

    • אנשים מתו וגופותיהם בלב אוקיינוס

      רמי, 02/06/09 21:24

      וציוני אחד חסר רחמים מברך על המליונים.. מצמרר ומקומם. תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא. הם סתם מושבי מטוס שמשמשים את הדגים. יש מדוזה שאוהבת אותם במיוחד (ל''ת)

    לא בטוחים ?, 02/06/09 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קראתי תחקיר מענין של מטאורולוג

    אילן, 02/06/09 19:34

    התחקיר ארוך ומסובך בקיצור השורה התחתונה
    הוא מוציא מכלל אפשרות ברד והצטברות קרח כסיבה .
    לפי החישוב שלו המטוס טס בסערה עם ענני קומולונימבוס
    שגובהם הגיע ל 49 אלף. לפי החישוב שלו המטוס טס
    מרחק של 75 מייל בתוך מערבולות אויר של הסופה
    ועד שנעלם טס 12 דקות מרחק זה. בקשר לברק הוא
    אומר שקרוב לודאי שהיו ברקים באזור. המחקר כאן:
    http://www.weathergraphics.com/tim/af447/

    לפי דעתי מדובר בסיפור חוזר של התרסקות האירבוס טיסה 558
    של אמריקן אירלין בנובמבר 2001 בניו יורק.
    המטוס נכנס למערבולת אויר של מטוס גמבו מיפן שהמריא
    דקה וחצי לפניו. הגה הגובה נשבר או ניזוק, במקרה של טיסת 447
    הדבר גרם לדקומפרסיה ובגובה כזה המטוס מתפרק פשוט
    כמו כן נשלחה הודעה אוטומטית על בעית חשמל ועל בעית
    דקומפרסיה. אני הייתי מתרחק מלטוס במטוס אירבוס יש
    להם בעיה בייצוב הגה הגובה אגב בהתרסקות טיסה 558
    האשימו את הטייס שלא היה 'מיומן' בהוראות היצרן לייצוב
    הגה גובה המטוס ששונות מבואינג אבל ברגע שזה קורה
    בעצם לאף אחד אין מה לעשות.
    מסקנה: המטוס לא התרסק באויר בגלל פעולת טרור או ברקים או ברד או קרח.

    מערבולת האויר חזקה גרמה להזזת הגה הגובה ממקומו!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בעיתונות חו"ל מציינים שיש הסתברות נמוכה לתקלה טכנית

    Inventor, 02/06/09 16:20

    DailyMail UK

    Aviation experts said it was highly unusual for modern planes to be brought down by lightning, although heavy turbulence can cause structural problems.

    Passenger planes are equipped with radar to enable them to see and avoid storms.



    'We are probably facing an air catastrophe': Air France company chairman Pierre Henri Gourgeon speaks

    David Learmount, safety and operations editor of Flight International magazine, said: 'Aircraft are designed to be able to survive lightning strikes.

    'They have to be, because they occur often, usually causing minor damage but, very rarely, serious damage to electrical or control systems.

    'Modern aircraft are so reliable and have so many backups for every system that a single electrical fault, or even the loss of an entire circuit, would be easily dealt with - if that were all that occurred

    מה שנשאר בהסתברות גבוהה - פעולת טרור.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, אף אחד לא דיבר על טרור, אל תמציא סיפורים

      חוקר בלירה, 02/06/09 17:52

      ומה לעשות שמטוסים רבים מתרסקים למרות כל המערכות המתקדמות. בד''כ מדובר בשילוב של גורמים. כל מה שאמרו הוא שלא סביר שברק לבדו גרם לתקלה. ממליץ לך לראות תעופה בחקירה בנשיונל ג'אוגרפיק פעם.

      הגב לתגובה זו

      • למגיב נו באמת

        הכל ייתכן בעולם המטורף, 02/06/09 19:38

        ומה תגיד אם היתה באמת חבלת טרור?
        אני מאמין שהכל אפשרי. לא עכשיו, אבל יותר מאוחר עלול איזה אירגון להצהיר באחריות.

        הגב לתגובה זו