• 149.

    מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה, כמו שכתבו פה לפניי. (ל''ת)

    הוא חתיכת מטומטם., 15/05/11 17:17

  • 148.

    אובמה מזכיר את שאלת הרשע בהגדה.

    משה צבי, 25/03/10 20:16

    הרשע שואל בהגדה : מה העבודה הזאת לכם? גם אובמה שואל מהי עבודת הבניה הזאת בירושלים? רק דשעים שואלים כאלה שאלות ולכן תמיד ישארו רשעים. כל עם ישראל יזכרו בליל הסדר השנה מי הוא הרשע-ברק חוסיין אובמה. והאמת היא שהוא גם לא יודע לשאול. טיפש מוחלט!!!

  • 147.

    אינטרס ישראלי

    משה צבי, 25/03/10 20:05

    אינטרס ישראלי או אמריקאי, אובמה? הון ונפט סעודי. עסקאות נשק ועסקאות כלכליות במליארדי דולרים הם האינטרס היחידי של אובמה,מליוני בוחרים מוסלמים אמריקאים ויתר בוחריו הפרו ערבים, כמובן שה''מוסלמי'' הקטן שיש בתוכו של חוסיין אובמה לא נעדר מהשיקול של ''האזרח מספר 1''. האיש הזה מסוכןלמדינת ישראל ולתושביה היהודים. ביבי אל תתיחס לנחש הזה. לשקר ולנחש אין רגליים.

  • 146.

    טיל אטומי איראני/רוסי שיתפוצץ במרכז וושינגטון - גם אינטרס אמריקאי!!! (ל''ת)

    RUCI, 25/03/10 09:41

  • 145.

    אובאמה שונא ישראל (ל''ת)

    ימשה , 26/06/09 05:57

  • 144.

    הנשיא אובמה, בהסטוריה אתה לא מדייק ,מה גם בגיאוגרפיה?..........

    שאול קאופמן , 14/06/09 16:25

    הנשיא אובמה,ישראל עדיין אינה אמריקה,אינה קולטת מהגרים,גם אין לה מקום להם.

    איפה ,למען ההגיון אתה רוצה ליישב מדינה פלסטינית בתוך ישראל? האם אתה מעונין בקולוניה בתוך קולוניה,עם רבוי טבעי קולוסלי? אתה ביקרת בפולין ראית איך התגוררו שם אנשים על מיטות קומותים ויותר,כך אתה רוצה שנתגורר גם בישראל?

    תחשוב נא בהגיון אישי,לא הגיון פוליטי.

    אתה יודע שאין עם פלבסטיני ואין מדינה פלסטינית,היה פעם עם פלישטי שאין כל קשר לערבים.

    אתה גם יודע שישראל פעם הייתה על שתי גדות הירדן.

    ישראל היום היא על הגדה המערבית של הירדן,על הגדה המזרחית שוכנת ירדן עם 75 % ערבים פליטים מהאזור,הם כבר שם 60 שנה כמונו וזו מדינת ירדן,יום אחד הם גם יקלטו את ערבי ישראל ויהפכו למדינה גדולה מרווחת ,אז למה לדחוף אותם עלינו,רק בגלל שיש להם מנהיגים שכל ענינם לשלוט ב"אחיהם"בכל מצב ובכל תנאי?

    אם אתה מתכוון לעשות רוולוציות בעולם אז תתיעץ גם איתנו.

  • 143.

    כאשר יקבלו אותנו

    יעקב, 03/06/09 12:52

    לא יעשו טרור לא יזרקו אבנים מה אנחנו כלבים אבל לא נראה לי שהם הולכים להשתנות

  • 142.

    תגובות אנשי ימין בולטות בגזענות ובגסות רוח . (ל''ת)

    ALOS , 03/06/09 10:04

  • 141.

    השמאל מאושר היום??????הנה לכם....גם ארה"ב מתאסלמת (ל''ת)

    herzi33 , 03/06/09 09:25

    • שתה מים קרים . אין קשר בין מחט לתחת . (ל''ת)

      ALOS , 03/06/09 10:03

  • 140.

    התקשורת פמפמה חודשים-אובמה:מלך,גאון,נואם,טהור,נשגב,אל,גואל

    עכשיו ברור מדוע !, 03/06/09 09:19

    מזל שנתניהו בשלטון ,אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה לו ציפורה הייתה עכשיו בראש.תסריטי אימה חולפים בראשי,מוטב לא לעלות אותם על הכתב.

  • 139.

    2 מדינות. אום אל פאחם לפלשתין. אריאל לישראל. (ל''ת)

    מרזוט , 03/06/09 08:40

  • 138.

    חוסיין אובמה הוא סוכן מוסלמי (ל''ת)

    האמריקאים הטיפשים שבחרו בו, עוד יאכלו את הלקרדה, 03/06/09 07:59

  • 137.

    ביבי חייב להשלים עם העובדה,הפעם אינו מתעסק עם חברי מרכז הליכוד. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 03/06/09 07:57

  • 136.

    מי שצריך להגדיר את האינטרסים של ישראל זאת ממשלת ישראל ולא נשיא ארה"ב

    haimrosen , 03/06/09 07:38

    לאובמה יש הרבה מה ללמוד.

  • 135.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 03/06/09 07:30

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

  • 134.

    אומבה

    מוטי, 03/06/09 07:24

    אתה צודק מגיע לנו מדינה אבל כמו שהובטח לנו עם שני גדות לירדן זאת ממלכת ישראל עכשיו לך תעשה סדר אצלך עים האידנים אותם אתם כן אתם רצחתם אנסתם שיקרתם וכלאתם אותם בשמורות שאסור להם לצאת מישם , תעשה קודם סדר אצלך חביבי ואחר כך תבוא לכאן ניגר

  • 133.

    הנחש לא טועה,הוא מכיר את המציאות,ורוצה בחיסול ישראל ! (ל''ת)

    בעע, 03/06/09 02:13

  • 132.

    לא הבנתי-אם רוצים לעשות שלום-מדוע להגביל את התתישבות היהודים ביו''ש?- (ל''ת)

    ואם כן למה לאפשר לערבים לבנות בתוך בקו הירוק ???, 03/06/09 01:53

  • 131.

    נשיא גוג

    שלום מדרכי ישראל, 02/06/09 23:50

    כול המהלכים ידועים מראשמר אובאמה אבל כאן כולם כמעט חיים באספמיה חלום אמריקאי רוצים להידמות ולהיות כמוהם מה קורה פו אים לא יתעוררו ממש כאן ועכשיוויסביר לעולם שכאן זה ארץ ישראל חזרנו מהטיול של הגלות שהוגלנו ועכשיו חזרנו ואיזה המצאה היא זאת מדינת פלסתין ממתי .אין דבר כזה במפה מה קורה פו אתם מתארים לכם צבה פלסתיני שוטרים פלסתינים מה קרה למשכילים השמאלנים והימנים שכחתם שישראל הוא הענף המרכזי שעליו תלוי כל העולם אים יתארגנו ויגבשו גבולות בררורים אולי תהיה תקומה המדיניות של הממשלה והכיוון היא נתיב היתנגשות עים כל האינטרסים של עם ישראל ומדינת ישראל אים רצונה להיתקים וזה מוביל לשואה בבקשה הכל כתוב תסריט ידוע מראש לפעמים האדישות הורגת אני צופה אינתפדה כאן כמו במלחמת השיחרור ב,1948

  • 130.

    אובמה נראה אותך מחליף אוכלוסיות! יהודים כאן ערביי ישראל בארה''ב

    ABRAHAM, 02/06/09 23:49

    נתפשר על העברת עביי ישראל לירדן, שם רוב לפלסטינאים.

    אובמה 0 כי שום דבר לא ישתנה.

    השמאל בישראל עשה הכול...אפילו העברת שמות חיילים ל HAG .

  • 129.

    האינטרס שהאיזור יהיה יציב=האינטרס שתהיה מדינה פלסטינית? (ל''ת)

    ההנחה הסמויה שלו מעידה כמה הוא לא מבין מה הולך פה, 02/06/09 23:32

  • 128.

    מי אתה יא אובמבה שתחליט עבורנו ? אתה תציל אותנו מחמסטן שנייה ?

    simond , 02/06/09 22:03

    יא אובמבה יא טיפש

  • 127.

    תן לאש''ף מדינה מהשטח שלך,לא משלנו ועל מדינתנו.

    תן גם לאל-קאידה מדינה אצלך, 02/06/09 21:35

    למען השלום איתם.

  • 126.

    אובמבה המוסלמי וליבני הטיפשה צמד חמד שהיה מביא את חמסטאן לתל אביב (ל''ת)

    simond , 02/06/09 17:50

  • 125.

    אובמה יציל את ישראל מעצמה (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 17:07

  • 124.

    ומי ישלוט אבו מאזן חחח חמאס הכיצד (ל''ת)

    ישראלי, 02/06/09 16:18

  • 123.

    מה שלא כתבו הוא שאובמה דורש פעולות נורמליזציה ערביות (ל''ת)

    עוד לפני כל הסכם שלום., 02/06/09 15:41

  • 122.

    מועצת הבטחון בשליטה מלאה של האיסלם. אומבה חייב להבין זאת. (ל''ת)

    או להודות שהוא אנטישמי ., 02/06/09 15:40

  • 121.

    אובמה צודק. אבל זה מחייב חיסול כל מנגוני הטרור עד היסוד. (ל''ת)

    אין להתפשר על כך., 02/06/09 15:38

  • 120.

    אובאמה רוצה להרוס את ישראל

    שירהw , 02/06/09 15:19

    .

    . הוא לא מזיע, כי הוא לא מתכוון לאף מילה שהוא אומר כנסו
    שירה, 24/07/08 18:38
    הבן-אדם מוסלמי טהור, שונא ישראל ותראו מה יהייה עוד אם הוא ייבחר גם ליהודי ארה"ב וגם לישראל. בעצם, אמריקה כבר נטשה את ישראל (בן כספית כבר כתב על כך) אבל אולמרט לא קולט וממשיך להתחנף. ממשלה של חלמאים, חנפנים כולל ליבני וגם רשעים. אנחנו מאמינים באמונה שלמה שמשיח צדקנו יגיע עוד לפני הבחירות באמריקה. ראיה שאובמה לא מתכוו למה שהוא אומר: באיפ"ק הוא צעק שירושלים תשאר לעד מאוחדת - אחר כך שאלו אותו חבריו איך אמר דבר כזה - הוא ענה שממילא לא התכוון ואולי זו היתה פליטת פה. אתם מבינים עם מי יש לכם עסק?! רבותי, המלחמה מאד קרובה, שימו לב מה קורה במפרץ!!! זו המלחמה האחרונה שממנה יצמח משיח בן דוד (יחזקאל ל"ח, ל"ט). לנו היהודים צריך להיות ברור: אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים. מי שישכיל להבין זאת יזכה לקבל פני משיח ויזכה לחיי נצח ומי שלא - שיהייה לו לבריאות.

    המשך ל-76
    שירהW, 19/05/09 15:47
    שמתם לב שהתגובה נכתבה לפני שנה כמעט - ומשיח לא הגיע - כעת, כאש המדינה עומדת בסכנה קיומית ואנחנו כבר ממש בשפיץ - לדעת מקובלים שלומדים זוהר זה הוא זמן הגאולה וברור שחוסיין אובאמה הוא המכה בפטיש - בכל דרישותיו - ברור שהוא רוצה לחסל את המדינה. הוא לא אומר זאת בגלוי - דרישותיו מצביעות כל כך. הפיצוץ - השלב האחרון של גוג ומגוג לפנינו וכמו שכתבתי לפני שנה וראיתי נכוחה את כוונותיו של אובאמה - חכו ותיראו. כדאי להתכונן כדי לא לפספס את הרכבת האחרונה. חבל!!! אפשר לזכות לחיי נצח אם נחזור אל השם יתברך ותורתו. אמן , כן יהי רצון.

  • 119.

    כיצד אובאמה רוצה להרוס את ישראל? - בע"ה הוא ייהרס

    שירהw , 02/06/09 15:11

    http://www.spectator.co.uk/melaniephillips/3590646/obama-prepares-to-throw-israel-under-the-bus.thtml

    http://www.jpost.com/servlet/Satellite?apage=1&cid=1241719494789&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

    http://sultanknish.blogspot.com/2009/05/obamas-plan-to-destroy-israel.html

  • 118.

    אובמה הפך להיות הדובר של הג'יהאד האיסלמי (ל''ת)

    בדוק , 02/06/09 14:03

  • 117.

    האיש הזה ממשיך להוכיח את הבורות שלו

    avivaben , 02/06/09 13:53

    איך לעזאזל הוא הגיע להיות נשיא ארה"ב???

  • 116.

    ברור לנו שזה אינטרס ישראלי אבל צריך לקום רק על פי אינטרס ישראלי (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/06/09 13:53

    • ולא על פי אינטרס אמריקאי פלשטינאי משותף (ל''ת)

      פקק תנועה , 02/06/09 13:54

  • 115.

    עלה לו השתן לראש?

    יהודי, 02/06/09 13:32

    הוא נשיא ארה''ב, שידאג לארה''ב שנמצאת בשקיעה די רצינית היום.
    מה לו ולאינטרסים של עם ישראל ?

  • 114.

    לנעמן השפוי

    פלסטין הכבושה, 02/06/09 13:30

    נכון שגדלת למשפחה ניצולת שואה אני מאמין שקצין של אסאס הרביעה את הסבתא שלך וכך שורשך מעורב זה טוב זה דם כחול לא?
    ואמך כניצולת או לא גדלה בבית חולה עם הרבה צלקות נפשיות שהעבירה אותן אלייך אני באמת מרחם עלייך מליבי ובתמורה ל25% אני מוכן לתבוע את גרמניה למענך שולח רפואה שלמה עורך דינך לעתיד

    אל תכעס תפנים

  • 113.

    חבריי אהוביי בחבל לכיש הסכיתו ושמעו

    אמא חדווה, 02/06/09 13:27

    אביר זכויות האדם,ראש בני אמריקה מחדש לי היום שאיום על חיי וחיי ילדי ע''י טילי מוות הוא בעצם אנטרס של מדינת ישראל.
    למה לדעתו אני משלמת מיסים?

  • 112.

    לנעמן השפוי

    פלסטין הכבושה, 02/06/09 13:26

    נכון שגדלת למשפחה ניצולת שואה אני מאמין שקצין של אסאס הרביעה את הסבתא שלך וכך שורשך מעורב זה טוב זה דם כחול לא?
    ואמך כניצולת או לא גדלה בבית חולה עם הרבה צלקות נפשיות שהעבירה אותן אלייך אני באמת מרחם עלייך מליבי ובתמורה ל25% אני מוכן לתבוע את גרמניה למענך שולח רפואה שלמה עורך דינך לעתיד
    תפנים אל תכעס

  • 111.

    המוסלמי הזה חושב שהוא הכול יכול ,ושכח ש3 ראשי ממשלה נענשו משמים ,רבין

    simond , 02/06/09 13:26

    האובמבה המוסלמי הזה חושב שהוא האלוקים של העולם
    הוא שכח שיש פטרון לעולם וזה האל ולא הוא
    3 ראשי ממשלה חשבו ברוב יהירותם וטיפשותם לחלק את ארץ האבות לטרוריסטים שפלים תמורת פיסת נייר =שלום
    והם נענשו משמים בשיא תהילתם וככה יקרה לאוסמה אובמבה
    רבין שרון ואולמרט וגם אוסמה המוסלמי יפול עם כול אמריקה בגלל טיפשותו

  • 110.

    באראק חוסיין אובמה

    avievan , 02/06/09 13:22

    ירושלים תישאר יהודית לנצח נצחים, ואם יקרה שכח זר ינסה להכנס אז מה שאצ"ל עשה לבריטים זה סיפור ילדים

  • 109.

    לא להכנס לפאניקה והיסטריה, ולהיות יצירתיים...

    רפניל , 02/06/09 13:16

    ארה"ב עם מימשל חדש ומצב לאומי חדש וקשה יותר, בוחנת את המציאות המשתנה באזורנו, ותפעל בהתאם למימצאיה. בעיות האזור אינן קריטיות לביטחון הלאומי של ארה"ב אף שמעורבים בהן אינטרסים אמריקנים ברורים.
    בסופה של הערכת המדיניות, ארה"ב זו תבחר 'בדרך ההתנגדות הקלה' ואל לה לישראל להסתמן כנציגה מובהקת של דרך זו. לא מקרה הוא שתומכי ליבני בעיתונות המקומית משמיעים 'דעות' ו'נבואות' שעיקרן חתירה אמריקנית לצרוף לבני (בעמדת בכורה) לממשלה - ליבני היא נציגת 'הדרך הקלה', המתקפלת, הנסוגה והמתמסרת לגחמות אמריקניות וערביות -כי זה עמוד השדרה של מדיניות 'קדימה'.הממשל האמריקני בוחן את טווח הנחישות או הלחיצות של ממשלת נתניהו ושל הציבור בישראל משום צשהוא מעוניין בתוצאות ולא בעימות, והסיכויים לתוצאות גדולים יותר בדרך ההתנגדות הקלה. מאידך, ככל שיחריף הממשל את עמדותיו, כך יאבד יותר אמון ויוכל פחות לשכנע ולהשפיע, ומה שחמור לא פחות - יקשיח את העמדה הערבית.
    את האינטרסים הישראלים, צריכה להגדיר ישראל ולא ארה"ב. ישראל חייבת לעמוד על סדר העדיפויות שלה, אין מי שיעשה זאת במקומה; זאת גם במחיר של לחצים, בחירות חדשות וכו'.
    במאבק זה, ישראל אינה צריכה לוותר על זכותה וחובתה להציג עמדה מדינית קונקרטית לגבי הפתרון המדיני הרצוי לה או הסביר מבחינתה. אם שתי מדינות הוא פתרון מסוכן,(כפי שאני סבור) יש להגיד זאת חד וחלק, אבל גם לפרש מדוע. אם שתי מדינות הוא פתרון אפשרי בהתניות כאלה ואחרות, ולו גם קשות, יש לפרט זאת ולהסביר מדוע; אין די בשלילה בעלמא. הגאולה היא בפרטים ולא בסיסמאות ואת אלה יש ליישב, אך ורק בין הצדדים הנוגעים, שאם לא כן לא יכון פתרון, יהא שמו אשר יהיה.
    אם פתרון שתי מדינות ופתרון מדינה אחת, הם למעשה שני מסלולים המובילים לאותה תוצאה -קריאת תיגר על מדינת הלאום היהודי, צריך לומר זאת בפה מלא. לא ההגנה על ההתנחלויות, החשובות כשלעצמן, היא סיבת העמדה הישראלית, אלא התוצאה המדינית הכוללת המסתמנת מביצוע המהלך. ישראל צריכה להצביע על פתרון שאותו היא רואה כראלי. לדעתי, הפתרון הראלי היחיד הוא במשולב עם ירדן. לכן, יש לומר זאת בפה מלא, גם אם יעורר הדבר התנגדות ותרעומת ובקורת ותגובות חריפות. אין דרך אחרת אלא להציג גישה חלופית לגישה שאותה מנסים האמריקנים לקדם, לימבו הוא מצב לא יציב ועל כן בלתי סביר מכל הבחינות.

  • 108.

    אם נתעלם לרגע, מ ''מומחיותו'' ''לשלום'' של אובמה עדיין הוא חייב להבהיר מס

    אלי, 02/06/09 12:47

    ברק חוסיין אובמה מזכיר לי את הסיפור (ששמעתי מפי רב)על רב בימי הבניים שהוזמן לויכוח דתי אידיאולוגי עם כומר שנחשב לעניו באנשים. לפני הוויכוח שאל הרב את הכומר: ''אמור לי בבקשה ממך אתה מאמין בתורה'', ''בהחלט'' ענה הכומר בקול ''כנוע מענווה'',''אז אני רוצה לשאול אותך על תהיה המנקרת במוחי, שמעתי שאומרים עליך שאתה האיש הכי עניו בעולם, וזה לא כל כך מסתדר לי כי בתורה כתוב שמשה רבינו הוא העניו באדם, האם יתכן שאתה עניו יותר ממשה'', שאל הרב ענה לו הכומר, ''כן גם אני התחבטתי בשאלה הזו''. זהו בערך העניין עם נשיאה של ארה''ב המתאמץ להציג עצמו כידיד ישראל ( ''אנו חולקים עם ישראל ''ידידתינו'' את ערכי התרבות של שני העמים'') שאומר ''האינטרס של ישראל הוא זהה לזה של הערבים וארה''ב''. משפט כזה צריך הנשיא האמרקאי להסביר לעולם כולו על מנת שנבין גם אנחנו וגם הערבים, למה בעצם הוא מתכוון. ויותר מזה הוא צריך לספר לנו מהיכן ''הידע העצום הזה'' בהסטוריית ''המזה''ת החדש''. שיבוא לא בחדרי חדרים (הוא הרי איש שאוהב לחלק עם כל העולם את הגיגיו) אלא דרך המדיה המעריצה אותו הערצה עיוורת. שיבוא ויספר לנו כמו הכומר ''העניו'', מניין לו היכולת והבטחון שבעצם ''הנמר הערבי שינה את חברבורותיו''. שאם לא כן חשדינו כי הוא נוטה לטובת אויבנו מבוסס לחלוטין.

  • 107.

    טיימר כיבוי האור ''רץ'' עם אובמה כם השמאל או בלעדיהם (ל''ת)

    עפ''י שעון הדמוגרפיה, 02/06/09 12:29

  • 106.

    את האינטרס הישראלי יקבע הציבור הישראלי, לא חוסיין אובאמה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/06/09 12:22

  • 105.

    מעצבן שהוא חושב שהוא יודע כל. בזמן שאין שום מושג על (ל''ת)

    הסכסוך כאן., 02/06/09 12:17

  • 104.

    תדאג לאינרסים שלך. אנחנו נדאג לאינרסים שלנו. (ל''ת)

    לא תודה., 02/06/09 12:16

  • 103.

    מר אובמה בוא הסבר לנו, איך אתה יודע טוב יותר מעם ישראל מה טוב לנו. (ל''ת)

    יהודי, 02/06/09 12:15

  • 102.

    אובמה יציל אותנו מעצמנו, עת שלום הגיע שנו דיסק. (ל''ת)

    חלם, 02/06/09 12:15

  • 101.

    יקפצו המתלהמים כרצונם,לבסוף יקומו אכן''שתי מדינות לשני עמים'' (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 02/06/09 12:15

  • 100.

    גלגלי ההיסטוריה הולכים קדימה. וביבי ברוורס רוורס רוורס (ל''ת)

    מלח בעיניים, 02/06/09 12:05

  • 99.

    לא בטוח שאתה מבין מה האינטרס האמריקני, באינטרסים שלנו ודאי אינך מבין (ל''ת)

    כמה יהירות ושחצנות אצל אובמה וכל אנשיו, 02/06/09 12:03

  • 98.

    ביבי הגיע הזמן להחליט רק ''חרה'' צף במים,הצלילה זה חוסר כבוד. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 02/06/09 12:03

  • 97.

    אובמה מסוכן לישראל ולשלום העולם (ל''ת)

    גידי, 02/06/09 12:01

  • 96.

    פלסטין קיימת כבר- זו ירדן, 70 אחוז פלסטינים. (ל''ת)

    רעמסס, 02/06/09 11:58

  • 95.

    מוסלמי החצוף הזה יודע יותר טוב מה טוב לישראל!!! (ל''ת)

    שומו שמיים!!!!!!!!!!!!!!!!!, 02/06/09 11:58

  • 94.

    once Hussein always Hussein (ל''ת)

    רונן, 02/06/09 11:52

  • 93.

    לכושן רשעתיין (אובמה) -מדינת יהודה קום תקום על שטחי ישראל המופקרים

    גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 11:51

    את מי זה מעניין מה הקוף הזה חושב או לא חושב ... כיהודים הזכות והתוקף שלנו לשבת בא"י זה לא הוא ולא ההיסטוריונים ולא הארכיאולוגים ולא האו"ם ולא חבר העמים ולא שום דבר אחר.

    הזכות שלנו לישיבה בארץ ישראל היא התורה הקדושה. ארץ קדושה - לעם קדוש (ובלבד שהוא מקיים את מצוות ה' - ולא מחלל את שם קודשו)

    אז כל פינה שמדינת ישראל הכופרת תפקיר בפני הישמעאלים וכושן רשעתיים (וטוב שכך) - עתידין לעלות עליה ברבות הימים יהודים כשרים ולהקים מדינה יהודית אמיתית - מדינת יהודה.

    ובימים ההם באמת לא יהיה מה לכובשים הישמעאלים לעשות. הם ייאלצו לעזוב את אדמת הקודש על כל אורחותיהם - כי את תפקידם הם מילאו ... גירוש השמאל העמלקי והימין-החילוני הכופר ... כל התפוחים הרקובים בעם היהודי שזמנם חולף עובר מיום ליום.

    רמן, כן יהי רצון!

    • מה את התגובה הזאת פרסמו ואת שלי לא!? שלי הייתה יותר מתונה מהתגובה הזאת (ל''ת)

      א, 02/06/09 11:55

      • NRG הם אחלה - לא מצנזרים ... כדאי שתבדוק אם יש איזו מילה או מחזרות

        גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 13:52

        ממה שכתבת שגורם לצינזור אוטומטי של הטקסט. שנה את הנוסח קצת ... ותראה שזה יעבור ... NRG הם הכי בסדר שבעולם בקטע של פרסום ומניעת צנזורה ... רק לפעמים יש מילים מסויימות ומחרוזות שהן מצונזרות ...

        לכן תמיד לפני שאתה שולח תגובה - תדאג להעתיק אותה לפני .. פן לא תעבור ... ואם כך אז אתה יכול להדביקה שוב ... ולשנות בה כמה מילים

    • ביום בו יפרקו בע"ה את ההתתנחלות הבלתי חוקית עפרה, אברך שהחיינו בשמחה

      נעמן,שפוי , 02/06/09 12:02

      התורה אינה קדושה. היא ספר מלא בדברי הבל, שטות ורעות רוח, אגדות וסיפורי סבתא על יציאת מצרים שלא הייתה ולא נבראה (המצרים הקדמונים רשמו כל ארוע שקרה להם, לטוב ולרע ושום אגדה מטופשת על משה או קריעת ים סוף לא הוכנסה).

      רק מטומטם מושלם יכול לחשוב שהעולם נברא לפני 5700 שנה כשהמדע הוכיח ההפך.

      יש בתורה כמה דברי מוסר מעניינים, אך רובם הועתקו מכתביהם של האכדים, השומרים, הפיניקים והכנענים הקדמוניים. סיפור נוח והמבול הועתק מ"עלילות גלגמש" שנכתב אלפי שנים לפני משה. חוקי חמורבי קדמו לעשרת הדברות באלף שנה ומזמורי השבח לאלים הצידוניים איל וענת (שהועתקו לתהילים מילה במילה) התחברו הרבה לפני דוד המלך.

      לכו הבייתה הזויים מתנחלים, קחו את הספרים המצחינים שלכם ותדחפו אותם, ל ... (מתחרז עם מחט) אנחנו החילונים עוד נדאג לגרש אתכם בע"ה מהאדמות שגזלתם מן הפלסטינים ונשיב את כבשת הרש לבעליה האמיתיים - בעם הפלסטיני.

      אובמה הוא שליחו של יהוה. נביא הזעם. באברתו יכה את ההתנחלויות ויסלק את הכובשים הכתומים על כנפי נשרים בחזרה לאיראן.

      אמן כן יהי רצון.

      • המתנחלים מלח הארץ - המגן של המדינה - בלעדיהם החמאס בביתכם (ל''ת)

        בדוק , 02/06/09 12:15

        • בדוק שכחת ,חמאס זה אנחנו ? (ל''ת)

          אמא של ''בדוק'', 02/06/09 12:26

      • אנא קיראו את דברי העמלק השמאלני הכופר הזה, נעמן שפוי ותבינו למה רגשו

        גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:34

        גויים ...

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 02/06/09 12:46

        אם לא היית אהבל אז היית יודע שגם הנצרות וגם האסלאם מכירים בתורת משה אבל לצערי אתה כן אהבל לפיכך קח את חמורבי שלך ואת אלי הצידונים תעוף לנו מעל העיניים ותחפש פראירים אחרים בכתובת אחרת שיקנו את ''תורת השום כלום'' שלך.
        -אין עוד מלבדו.

      • תפסיק כבר לרדת לערבים

        ymic83 , 02/06/09 12:48

        זה לא בריא

      • לנעמן הלא שפוי

        מוטי קליפורניה, 02/06/09 13:14

        לנעמן הלא שפוי הפעם באמת הגזמת!!!
        אני מודע לעובדה שחוסר שפיותך לא נותן בידך את השיפוט ואת ההבחנה להבדיל בין טוב ורע מתי הגזמת ומתי לא,
        אבל הפעם עברת את הגבול-דיר באלק!!!
        -אין עוד מלבדו.

      • לנעמן השפוי

        פלסטין הכבושה, 02/06/09 13:19

        נכון שגדלת למשפחה ניצולת שואה אני מאמין שקצין של אסאס הרביעה את הסבתא שלך וכך שורשך מעורב זה טוב זה דם כחול לא?
        ואמך כניצולת או לא גדלה בבית חולה עם הרבה צלקות נפשיות שהעבירה אותן אלייך אני באמת מרחם עלייך מליבי ובתמורה ל25% אני מוכן לתבוע את גרמניה למענך שולח רפואה שלמה עורך דינך לעתיד

      • אם כך ''נעמן שפוי'' בוא תסביר לנו היכן כל אלו המייצגים בעניך את האמת.

        יהודי, 02/06/09 13:21

        נעמן לא כל כך שפוי, יהודים כמוך במידה ואתה אכן יהודי (גם אם כן לא אתפלא) המנסים לערער על תורת ישראל ומקורה אינם דבר חדש. אבל אם אכן חלילה ואתה ''צודק'', לאן נעלמו חמורבי עמו וכל העמים שידעת ''להביא לידעתינו''. למה כולם נעלמו מעל פני ההסטוריה והאדמה אבל אותו עם יהודי ''שהעתיק את המקור'' חי וקיים על אפם וחמתם של גויי העולם (וסביר להניח גם על אפך וחמתך) בוא וספר לנו על מקורות הידע ''העשיר'' שלך בהסטוריה של העולם. איך יתכן שדברי הנבאים (מספר ''השקרים'' לדבריך) מתקיימים אל מול עינינו, ורק עיוורים שכמותך מתעלמים מהם, בכוונה או שלא זה לא משנה.

      • אתה לא מאמין בתורה, אז תסביר לנו את השורה האחרונה, בתגובתך ''הנבונה'' (ל''ת)

        פרנק, 02/06/09 13:29

      • אתה חולה נפש שמאלני מסריח מיהירות ושחצנות ...באת מהבבון לכן הסירחון

        simond , 02/06/09 13:29

        את דיברי הטימטום שלך שמענו כבר 2000 שנה משונאינו ....כולם נפלו בבושת פנים המן היטלר וגם צאצא של הבבון שכמוך
        אובמבה המוסלמי יילך לאובדון יחד עם שמאלנים כמוך שעליהם נאמר מהרסייך ומחריבייך מימך ייצאו
        בעצם למה טיפוס נאלח כמוך לא הולך לגור בגן חיות עם סבותיך ...במקום בארץ ישראל שאתה בז לה

    • תיסמונת שפעת החזירים.אומרים שאין קבורה כשרה. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 02/06/09 12:30

    • גדודי ... שיחקת אותה

      מצטרף .., 02/06/09 13:06

      כל מילה אמת. אמן!

  • 92.

    עוד שלוש שנים וחצי והעב'םה הזה יעלם לנו מהעינים. להשתין עליו בקשת! (ל''ת)

    ה' צבאות יגן על עמו, 02/06/09 11:47

  • 91.

    או-בהמה חוסיין עבד על השמאל שאכל אותה באבי אביו (ל''ת)

    וטרינר קליני, 02/06/09 11:45

  • 90.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/06/09 11:44

    מה שאני אוהב אצל פוליטיקאים זה איך הם עובדים על כולם.
    לדוגמא אבו מאזן לאחר שהחמאס רצח וזרק אנשיו מבנינים.
    במקום לאמר כוס של האמא שלהם אני אקרע את האמא שלהם אמר: יש להדק את היחסים בין החמאס לאש''פ.
    וישראל לאחר שהבינה שהחמאס מחכה בפינה לאור ירוק שצה''ל מפנה כדי לתקוף את אש''פ אומרת
    יש לדון באפשרות של הקמת מדינה פלשתינאית.
    יענו שכחו את כל מה שקרה בעזה.
    קוראים לזה זכרון של חתול.
    עובדים עלינו בעיניים.
    ומדינות ערב. ירדן שמחה לזרוק את הפלשתינאים ממדינתה אומרת : אני בעד מימוש הזכויות של הפלשתינאים למדינה עצמאית. יעני רק שילכו ממני!
    ואובאמה שיודע שעזיבת יהודה ושומרון וישיבה בגובה מפלס הים כשהים עולה וזו עובדה מדעית מוכחת לאורך כל הדורות ולא רק מאפקט החממה המאיץ אותה אומר זה אינטרס ישראלי.
    יענו זה אינטרס ישראלי להתאבד בים.
    נו....
    -אין עוד מלבדו.

  • 89.

    אובמה מתעלם מרצון העם ומזלזל בדמוקרטיה כמו השמאל הקיצוני בישראל-התערבו

    קורן נאוה טבריה=אובמה תפסיק להעליב אותנו!, 02/06/09 11:41

    התערבות בוטה ומסוכנת לדמוקרטיה מתוקנת!

  • 88.

    חח שיתעורר כבר מהסרט שלו

    יואב, 02/06/09 11:37

    אנחנו לא עוד כוכב בדגל שלהם, אנחנו מדינה עצמאית והם לא יגידו לנו מה לעשות.

  • 87.

    ואינטרס ישראלי ,שפולארד יהיה נשיא ארה''ב (ל''ת)

    אחד העם, 02/06/09 11:34

  • 86.

    בטח אינטרס של ישראל

    איש, 02/06/09 11:33

    כירושלמי, זה באמת אינטרס שלי לתת לפלסטינים שטח אדמה בבית ג'אלה ובראמאללה כדי שיוכלו עוד פעם לירות על הבית שלי כדורים ופצצות מרגמה. איך לא חשבתי על זה קודם?

    אידיוט.

  • 85.

    המנהיג החזק בעולם - הוא לא בהכרח החכם בעולם. (ל''ת)

    יצחק, 02/06/09 11:31

  • 84.

    זו הצהרה אנטישמית המעידה על בורות וחוסר הבנת הסכסוך! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה-אובמאזן מצטט את ציפי והשמאל הקיצון, 02/06/09 11:31

  • 83.

    ''דין מוחמד בסיף'' השמאל מאמין שישרוד לאחר פינוי יו''ש (ל''ת)

    אריק, 02/06/09 11:24

  • 82.

    הטעות של האמריקאים היא שזה כלל לא אינטרס ישראלי

    שמוליק, 02/06/09 11:22

    אלא ערבי (ירדני / מיצרי) לנן זה יתן עוד אוייב שרוצה להשמידנו ויושב קרוב מאי פעם ללא שילטון (סגנון המערב הפרוע) ודרישה מאוחר יותר למקומות עבודה, גישה לים ומעבר אוירי של נשק ותחמושת ללא פיקוח.

  • 81.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/06/09 11:20

    יש משהו בדבריו אם כי זה לא מדויק לחלוטין.
    בא נגדיר זאת ככה לאור גילויי האהבה האחרונים בין העמים ישראל לא היתה רוצה לראות פלשתינאים על אדמתה.-חיוך.
    -אין עוד מלבדו.

  • 80.

    אובמה

    זאב123 , 02/06/09 11:12

    מדבר יותר מידי. כנראה השפעת היציאה שלו למסעדה בניו יורק או שלגם יותר מידי הרי הוא לא צריך לנהג או שבאמת נכנס יין יצא סוד ואדם ניכר בכוסו

  • 79.

    GM טובעת עם בהמון מפוטרים ואובמה משחק במאחזים... תנו לגויים לעשות

    דן, 02/06/09 11:07

    אובמה נראה לי יותר תלוש מהמציאות האמריקאית עצמה ממה שחשבתי טרם נבחר.

    אובאמה רוצה להמיט עלינו אסון כמו שעשה קלינטון, דבר שתמכתי ואני בוכה עליו ועל רבין הי''ד. היינו בסרט בלהות זה.

    אבל נראה לי שהגויים באמריקה יעשו מלאכתנו וחבל שאנו נריב עם עצמנו כי שם באמריקה הכל מדבר כלכלה וכשנוגעים להם בכיס הם עושים דברים מטורפים...

    נמתין קצת בסבלנות. הכל רעש פוליטי על פני השטח הגם שמנסיוני הוותיקן לא בדיוק מאושר למסור חלקים מארץ הקודש לאסלאם.

    השם ישמרנו אמן

  • 78.

    אני הצבעתי ביבי לא חוסיין

    אבי, 02/06/09 11:05

    שיקפצו האמריקאים

  • 77.

    להתעלם מלחץ אמריקאי, כדי למנוע מדינה ערבית נוספת על חורבות ישראל

    שפיץ, ראשון, 02/06/09 11:03

    לפני כל הסכם, לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה, הם שוהים לא חוקיים, אחר כך, שתי מדינות לשני עמים, בצד אחד יהודים ובצד השני מוסלמים בגבולות ברי הגנה, הפרדה כמו בקפריסין, זה קרוב וזה עובד.
    אמריקה מתייחסת אלינו כנתיני אויב בשטח צבאי כבוש ומחייבת את ישראל לויתורים מסוכנים כדי שלאמריקה אולי יהיה קשר טוב יותר עם מדינות ערב.
    לידיעה:
    אמריקה לא מנעה רצח יהודים במלחמת העולם השנייה, לחצה לא להכריז על הקמת המדינה ולא לכלול את הנגב, עד היום אמריקה לא מכירה בירושלים כבירת ישראל.
    עכשיו אמריקה מפרקת את המדינה בשלבים: בלוף ''שלום מצרי'', הכשרת ''שלום סורי'' ואסור להפסיק את הצפת המדינה במהגרים מוסלמים ממדינות ערב ואפריקה.
    מספר היהודים שגורשו מדינות ערב בעקבות מלחמת השחרור גדול ממספר הערבים שברחו, במדינות ערב אין יהודים ויהודים התגוררו במדינות ערב אלף שנה לפני הולדת מוחמד.
    בסיום מלחמת השחרור היו במדינה 870,000 תושבים, מתוכם 716,600 יהודים ו- 153,400 אחרים: מוסלמים, נוצרים ודרוזים.

  • 76.

    אובמה היקר, הציבור בישראל לא מבין מה משמעות המילה אינטרס.

    EXTRA-שמאל , 02/06/09 11:01

    הם מבינים רק את המילה " פראייר " ומבלבלים אותה עם המילה אינטרס, הישראלי המצוי דוגל בעיקרון של עקירת שתי העיניים לפלסטינים במחיר עין אחת לעצמו, רק לא להיות " פראייר ", אין כל סיכוי שישראל תנטוש את השטחים הכבושים ללא לחץ אמריקאי מאסיבי, המשך בדרכך ואל תירתע מהלובי היהודי.

    • תגובה מצויינת, אחי! אני מייחל לראות כבר יחידות מארינס משמידות התנחלות

      נעמן,שפוי , 02/06/09 11:03

      מקווה שיעבירו בשידור חי

      • המתנחלים מלח הארץ - המגן של המדינה - בלעדיהם החמאס בביתכם (ל''ת)

        בדוק , 02/06/09 11:07

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 02/06/09 11:25

        תמזוג עוד כוסית עארק לנעמן הפעם על חשבוני.
        -חיוך
        -אין עוד מלבדו.

      • מרגל שתול ברשת

        אין אפשרות אחרת, 02/06/09 11:34

        כך מדבר רק שפוף המאבד את האיזון
        שפיפות תכונה מסוכנת.

        להתמרכז חזרה להיגיון
        נקודה מאוזנת במרכז הסקאלה, קוראת לבעאר את הקוטביות.

      • המון תיסכול יש בך,,, (ל''ת)

        tony, 02/06/09 11:45

    • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 11:09

    • הרמז לשמשון נחמד, אבל

      את תחילת הסיפור שכחת, הא ?, 02/06/09 11:40

      שופטים יד,ד -
      ''ובעת ההיא פלישתים מושלים בישראל'',

      ולא, הכוונה אינה לממשל מהסוג האמריקאי, זה כנראה משהו יותר פלשתינאי...

      את ההמשך אין ספק שהיית שמח לקיים -

      טו, יב - ''לאסורך ירדנו, לתיתך ביד פלישתים''

    • חוסיין אל תירתע מהיהודים ''הרעים''. תמוך בערבים ''הטובים''! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 02/06/09 12:24

    • כן, אם רק היינו מפני התנחלויות

      סטודנט, 02/06/09 12:28

      פינוי התנחלויות כמחווה והשלום יגיע מייד!

      אה רגע, כבר עשינו את זה ועוד אין שלום.

      אבל בעצם, זה בגלל המצור הנורא על עזה, אם רק היינו מרשים להם להתחמש בצורה חופשית זה היה גורם לשלום מיידי! ברור! הגיון פשוט...

  • 75.

    צודק, רק שהמדינה הפלסטינית עם רוב של 70 אחוז פלסטינים כבר קיימת- ירדן (ל''ת)

    רעמסס, 02/06/09 10:58

  • 74.

    נתניהו - תאמר דברים ברורים

    rothilan , 02/06/09 10:57

    כל עוד נתניהו לא יאמר דברים ברורים - אובמה ימשיך ללחוץ.עושה רושם שאובמה הוא איש ישיר ששם את הקלפים על השולחן.
    נתניהו צריך להסביר קבל עם ועולם 4 אמירות ברורות:
    א. ירושלים לעולם לא תהיה בירת המדינה הפלשתינאית ותישאר תמיד בשליטה ישראלית יהודית.
    ב. גושי ההתיישבות יישארו לנצח בתחומי מדינת ישראל והבנייה בהם לא תוקפא יותר.
    ג. כל הסכם של הפלשתינאים עם מדינת ישראל יחייב התחייבות מעשית של הפלשתינאים להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית. כלומר, לא לזכות השיבה לתוככי ישראל.

    במידה ויעמדו על דברים אלו. יהיו רבים במדינת ישראל שיתמכו בתהליך מדיני לשלום!
    במידה והממשלה תאולץ על ידי אובמה לבצע מדיניות שגויה המסכנת של מדינת ישראל - נתניהו חייב ללכת למסלול התנגשות עם ארה"ב. אומבה יישבר ראשון.

  • 73.

    הלקח מששת הימים: היכונו למילחמה אזורית כוללת

    יוסי, 02/06/09 10:54

    ברגע שהערבים יבינו שלישראל אין תמיכה מלאה של ארה''ב, הם יתפתו לפתוח במלחמה אזורית חדשה.

  • 72.

    אובמה לא יכול למנוע מהאירנים גרעין (ל''ת)

    יגאל, 02/06/09 10:53

  • 71.

    חוסיין עבדאללה כנס (ל''ת)

    גיא, 02/06/09 10:53

  • 70.

    כדאי שמישהו יעדכן את הנשיא על הבחירות שנערכו בישראל

    אני, 02/06/09 10:52

    בניגוד למקומות אליו הוא מגיע, סעודיה ומצרים, בישראל נערכות בחירות דמוקרטיות בהן הציבור אומר את דעתו.
    נכון שנתניהו לא נבחר ברוב של 99%, אבל כ-60% מאזרחי ישראל הצביעו ימינה.

    זה נחמד לצטט את ציפי לבני, מר אובמה, אבל היא בסך הכל חברת כנסת אפורה ולא מרשימה. יש לנו ראש ממשלה שבחרנו, וקוראים לו נתניהו. היו ממשלים שניסו להתערב פה, ואתה יכול את שמעון פרס איך זה נגמר (רמז: בבכי).

  • 69.

    מדינה פלסטינית גם אינטרס של ישראל?

    דבורה ש. , 02/06/09 10:50

    איך בדיוק? האם זה לא הפתגם שאומר, אנו כורתים את העץ שעליו יושבים?
    מה אצה הדרך לאובמה? במקום שיציע פתרון יצירתי,ויעודד את ירדן שהיא באמת המדינה המתאימה לקלוט עוד כ-2 מליון פליטים, ע"מ שסוף סוף יחוסלו מחנות הפליטים והעולם יתפנה לטפל בבעיות אחרות, הוא מתחיל לכפות עלינו מצב של חיסול מדינת ישראל! באומרו שזה אנטרס ישראלי, ובכן, זה לא רק שזה לא אנטרס ישראל, אלא זה חיסול וחורבן ישראל, שזה משאת נפשם של אוייבנו! ולמרבה הצער אובמה מצטרף למחול הזה!

    • דבורה הנביאה ,, מה ? את/ה מציע ,,,,, (ל''ת)

      tony, 02/06/09 11:48

      • ובכן, הצעתי היא, מאחר ובירדן חיים היום כ-90% מהפלסטינים

        דבורה ש. , 03/06/09 11:01

        לכן לא יהיה קשה לירדן לקלוט עוד כ- 2 מליון פלסטינים, החיים היום במחנות וכל הסיוע שישראל והעולם מעבירים להם, זה ישר עובר לידי החמאס, והם נשארים כאילו המסכנים
        מאחר וכאמור לא מקבלים את הסיוע!
        אז שיקומו מנהיגים מהעולם שבאמת אכפת להם מהפלסטינים ויכפו זאת על ירדן, ולא רק כל הזמן להאשים את ישראל, במה שהיא לא אשמה!
        כי בדרך כלל האשמות מתחילים מהבית, דהיינו; אין לי את מי להאשים אלא את עצמי-כל מי שמאשים את ישראל-הוא האשם בראש ובראשונה!

    • במקום שהוא יציע? עוד פעם חוזרים למעגל התלות באמפריית הרשע (ארה"ב)??

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 11:55

      אפילו חשיבה עצמאית לא מסוגלים ...

      איי איי עזבנו את ה' באר מים חיים לחצוב לנו בארות בארות

  • 68.

    כעת ברור לי

    י ל ד , 02/06/09 10:49

    כעת ברור לי למה הישראלים בפרט והיהודים
    בכלל, תעבו את הנשיא בוש ותמכו בחוסיין אובמה.

    במהלך ההסטוריה של העם היהודי, ניכר היה
    שזה החכם בעמים, עם שיודע מה טוב לו.

  • 67.

    שימו-לב- המתנחלים מנסים להשפיע על ידי טוקבקים...... (ל''ת)

    חבל על המאמץ :), 02/06/09 10:49

  • 66.

    השלום בין ארה''ב ליפן לא הושג באמצעות פשרה של צד אחד בלבד?

    אלון, 02/06/09 10:48

    ומה לגבי השלום בין ארה''ב לרוסיה?

    השלום הושג משום שארה''ב נלחמה עד שהצד השני התמוטט.

  • 65.

    מר. באראק חוסיין אובמה, נשיא ארה"ב...!!!

    avievan , 02/06/09 10:48

    להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל, זה לא אינטרס ישראלי בכלל. מדינת פלסטין היא מעבר הירדן מה שהבריטים ימח שמם וזכרם הקימו עבורם. מקווה אני שישראל תעמוד על רגליה בהתנגדותה נגד הקמת מדינה ערבית שתהווה סכנה מידית ברגע שתקום, ואז ירדן תהפוך מידית למדינה ריבונית אף על פי שרוב תושביה הם פלסטינים, וחוץ מזה לירדן תהיה עילה לזרוק את כל הפלסטינים מיריבונות ירדן לגדה המערבית, וזה אינטרס בריטי במיוחד שהם הצליחו להערים על כל העולם ובמיוחד על ישראל שטענה לכל אורך השנים שירדן היא זאת ארצם. "ישראל צאו והפגינו נגד רוע הגזרה שאדם זה רוצה להוציא עלינו" קומו התעוררו ישראל מוסלמי מהבית הלבן עליכם...!!!

  • 64.

    עוד כתבה מעצבנת מבית היוצר של כספית

    rothilan , 02/06/09 10:47

    די כבר עם המאמרים המעצבנים ונטולי התקווה של בן כספית.
    יואיל למדינת ישראל יותר אם תכתוב מאמרים אוהדים על ראש הממשלה של כולנו.
    למדנו מניסיון העבר, מדינה פלשתינאית תוביל אותנו לאסון. עליהם להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית שבה יש למיעוט זכויות אבל יש להם גם חובות ולעולם המדינה הזאת תישאר יהודית.
    מתי כבר תכתוב דברים בעלי עומק ותגידו לעולם את האמת - אין פרטנר לשלום. הרשות הפלשתינאית אינה חפצת שלום. אתה כותב כאילו שאם נתניהו יגיד 4 מילים אזי הפלשתינאים יחתמו על הסכם ויכבדו אותו. הרי שעד היום כל הסכם עמם הוביל לאסון גדול יותר מקודמו.
    די להשלות את האמריקאים ואת הציבור הישראלי כאילו השלום הוא בר השגה. ייקח עוד שנות דור או 2 דורות עד אשר יגיעו הפלשתינאים להכרה כי הם מעוניינים בשלום. עד אז נחיה על חרבנו. חבל שאת לא כותב אמת במאמריך.

  • 63.

    לנתניהו: לא להתכופף מול הפריץ

    אריאל, 02/06/09 10:47

    נבחרת כדי לדאוג לעם ולארץ, אף פריץ לא יגיד לך מה טוב לנו, כידוע הוא דואג רק לעצמו ואם שמו חוסיין כבר הכל ברור.

  • 62.

    גם בבית שני האגוטריפ של אנשי יהודה הביא גלות וחורבן וגם במלניום ה-3!! (ל''ת)

    אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.., 02/06/09 10:46

  • 61.

    27 אתה צודק! מדינה יהודית היא הפיתרון לעם ישראל! (ל''ת)

    אחת, 02/06/09 10:45

  • 60.

    חיל האוויר .. תתחילו ללמוד איך מפוצצים נושאת מטוסים..כי בקרוב

    קובי, 02/06/09 10:42

    היא תעגון ליד חופי ישראל ..

  • 59.

    אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסינית תביא את השואה הבאה

    בדוק , 02/06/09 10:38

    למדינת ישראל.

    • על כל אדמה שהמדינה הכופרת תפקיר - תקום מדינת יהודה הכשרה לימים (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 11:56

  • 58.

    ארה''ב מאבדת דריסת רגל במזה''ת לקראת אובדן סעודיה בידי בילדן (ל''ת)

    מזרחן, 02/06/09 10:37

  • 57.

    הגנים המוסלמים של חוסיין מתחילים לעבוד (ל''ת)

    אבי, 02/06/09 10:32

  • 56.

    המשיכו להתיישב בכל מקום

    רובי, 02/06/09 10:31

    בוקר טוב
    הייתי פעם איש שמאל ברור וחד
    כמו שיחד איתי היו ד''ר לנקרי השגריר לשעבר
    ד''ר שטייניץ שר האוצר ואחרים שינינו דעתינו

    אולי מישהוא מהכותבים המלכלכי פה יסבירו האם לפני 1967 היה שקט בארצינו

    לא היו התנחלויות,לא היו מאחזים אבל רצחו בנו עד כפר חבד על עשרות הילדים
    מחלבלים בשמות אחרים של רוצחים היו וגם היו

    האם פעם אחת חשבו בעולם הערבי על מדינה לפלסטינאים הם היו ירדנים לכל דבר ועניין
    הרי בירדן הרוב הוא פלסטינאי

    אולי תפסיקו עם מחול השדים הנלוז הזה כנגד יהודים מצויינים מבחירי קציני צה''ל
    ומגיבוריו

    אני ואחרים הבנו ש א י ן ע ם מ י
    לעשות כלום,,על חרבך תחיה כל ימי חייך,,

    זו העובדה

    האמריקאים חכמים על חלשים אבל הם הגיעו עד המזרח הרחוק מאד
    האנגלים הגיעו לפוקלנד כי ירו על לונדון

    די להורדת הראש

    לכו כולם להתיישבות

  • 55.

    טוב שהוא אומר לי מה האינטרס שלי

    ymic83 , 02/06/09 10:25

    אין גבול לחוצפה. ממתי הוא יכול להגיד מה הוא אינטרס ישראלי.
    מדינת טרור לצד ישראל - אינטרס ישראלי
    מחבלים שגרים בירושלים - אינטרס ישראלי
    יתר קלות לערבים לתקוף את ישראל - אינטרס ישראלי
    טוב שהצבעתי אובמה בבחירות לכנסת.

    • מזכיר את ביילין ופרס שיודעים הכי טוב (ל''ת)

      מה האינטרס הפלשתינאי., 02/06/09 11:41

    • אל דאגה - מדינת יהודה קום תקום על אדמות ישראל המופקרים

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 11:53

      ואז מה יוכל לומר כושן רשעתיים (אובמה) - ומה יאמר אבו-מאזן שאזניים לו ולא יאזין ??

  • 54.

    אדוני הנשיא - אילו היית מצדיק במעט את המוניטין והתקוות שתולים בך היית

    אמריקן, 02/06/09 10:24

    לומד שחוץ מתעמולת הכזב של הנאצי שמהתל בך - מחמוד עבאס - שום פלשתיני לא רוצה מדינה פלשתינית וממילא אין חשיבות לשאלה מה רוצה ממשלת ישראל.
    האומנם מה שמצפה לנו ממך זאת ראיה שטחית מכורה לסיסמאות המנותקות מהמציאות?
    נתפלל שלא

  • 53.

    did not know nobama runs the state of israel--amazing (ל''ת)

    AVI, 02/06/09 10:22

  • 52.

    מתנחלים ארורים, תתחילו לארוז את הפקלאות ותעופו קיבינימאט מהחיים שלנו

    נעמן,שפוי , 02/06/09 10:21

    תפנימו: אף אחד לא אוהב אתכם במדינת ישראל. אף אחד לא שם עליכם. אתם חבורה של סוחרי נדל"ן תאבי בצע שגוזלים את כבשת הרש מן העם הפלסטיני חסר-הישע, ומגישים לנו את החשבון לתשלום. אתם פרזיטים, נוכלים, עלוקות על החברה הבריאה והיצרנית. ישנה מילה אחת מצויינת לתאר אתכם - יהודונים. נשארתם בגלות גם אם היא איזה מערה ליד רמאללה.

    תתחילו להפנים, ממשל אובמה ילחץ על ישראל לוותר עליכם. כשהברירה תהיה בין התנחלויות לחיים תקינים ונורמליים - אפילו ביבי לא יוכל לוותר. תתכוננו לעוף מפה וכמה שיותר מהר.

    • מעריב היכן הצנזורה כאן ? השפה של הבלתי שפוי הזה מקובלת עליכם ? (ל''ת)

      classicf , 02/06/09 10:23

      • בזבזני מדי לצנזר אותו.יהלום,מבחינת רפואה.כמה דוקטוראטים כתבו עליו? (ל''ת)

        LUBER, 02/06/09 10:29

      • חבר הכנסת צבי הנדל כינה את שגריר ארה"ב בשם "יהודון" ולא פצית פה

        נעמן,שפוי , 02/06/09 10:57

        אם ח"כ הנדל, שאינו חשוד חו"ד בהיעדר פטריוטיות עשה זאת - מדוע לא אני?

    • כרגיל הוזה

      צדק, 02/06/09 10:27

      התבלבלת אתכם השמאלנים אף אחד לא אוהב, את המתנחלים העם מעריץ. אני מציע שאתה תתחיל לארוז תעזוב את המדינה ותלך להפריע למשהו אחר

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 02/06/09 10:35

      לנעמן הלא שפוי המילה ''יהודונים'' היא מילת גנאי שהנאצים השתמשו כלפי היהודים.
      אם היית נופל לידיים שלי הייתי מעיף אותך בטיל שהיית לומד כבר את הלקח שלך.
      אז עכשיו תארוז את פיך המלוכלך וצא מחיינו-דביל מטונף ומלוכלך !!!
      -אין עוד מלבדו.

      • ליורד המשתמט מוטי: חבר הכנסת צבי הנדל כינה את שגריר ארה"ב בשם "יהודון"

        נעמן,שפוי , 02/06/09 11:53

        חבר הכנסת צבי הנדל כינה את שגריר ארה"ב בשם "יהודון" ולא פצית פה. קל מאוד ליורדים המשתמטים ממילואים ומסרבים לשלם מסים להטיף לישראלים האמיתיים מוסר. אני מציע לך לבדוק בלב השרפה הגדולה ביערות של קלפורניה ולראות אם אני שם.

        • לנעמן שפוי

          מוטי קליפורניה, 02/06/09 12:27

          לא מעניין אותי הספורים שלך בלנסות להצדיק
          את מלותיך אתה תסתום את פיך ולא תשתמש במילה
          ''יהודונים'' כלפי יהודים היושבים על אדמתם שלהם ושל אבותם ושנקודה זו תהיה ברורה לך.
          לאחר שהבהרנו נקודה זאת נעבור לנקודה הבאה
          והיא שאתה לא תקרא לי משתמט ולא תעליל עלי עלילות כאילו איני משלם מסים.
          אתה בעיני לא ישראלי ובטח לא אמיתי.
          ואם הייתי בודק בלב השרפה הגדולה זה רק אחרי שהייתי במו ידי משליך אותך אליה-חיוך
          אתה אהבל וזה סכום העניין !!!
          -אין עוד מלבדו.

          • ליהודון המשתמט מוטי קליפורניה

            נעמן,שפוי , 02/06/09 15:35

            בגלל אנשים כמוך יש אנטישמיות. רדיפת הבצע שלך, תאוות הכסף והישיבה על סיר הבשר של החוף המערבי, בעוד יהודים כמוני קורעים את הישבן ומשלמים מיסים וטוחנים חודש בשנה מילואים. אני מציע לך ולמשתמטים כמוך להשתחוות לאנשים המחזיקים במיסיהם את המדינה - השמאלנים התל אביבים כמוני ולנשק לנו את היד פעמיים ביום. במקרה שלך אני בטוח שתרצה לנשק מקומות אחרים, אבל לא ארשה לך

            אלוהים הוא ההמצאה הגאונית ביותר של האדם

            • כדור הארץ

              מוטי קליפורניה, 02/06/09 21:28

              ועוד לנעמן הדביל אני שלחתי את ילדי לשרת בצבא על אף שלא קבלנו קצבת ילדים עבורם.
              ואתה שמאלני נהנתן מסריח בא להטיף לי?!
              ולא רק אני אלא יש הרבה משפחות ששולחות ילדיהם לשרת בצה''ל ביחידות קרביות ובחיל האויר.אז מי אתה שבכלל תעיז לפתוח את הפה?! אינני שולל את זכותך לחוות דעתך כי הרי זכותי שלי בודאי עומדת.
              אבל מרגע שאתה מתחיל לקלל ולנבל את פיך אז הגיע הזמן שמישהו גם יחזיר לך באותה המטבע.הבנת אותי שמאלן סקאנק מסריחון?!
              שירותיך למדינת ישראל מיותרים לחלוטין תתחיל לארוז מזוודות כי אם אני בא לשם אז זה רק כדי לזרוק אותך ודומיך משם.
              -אין עוד מלבדו.

            • כדור הארץ

              מוטי קליפורניה, 02/06/09 21:43

              לנעמן הלא שפוי אם קורעים אותך אז זה הסימן הטוב ביותר שיש אלוהים והוא שילם לרשעים כגמולם.-חיוך
              -אין עוד מלבדו.

    • אל תארזו כלום, נעמן לא שפוי

      שייקה, 02/06/09 10:35

      למה אני מאוד אוהב מתנחלים,
      אחלה אנשים מלח הארץ, נדיבים, חרוצים ואיכפתיים.

      עושים צבא ורוב רובם ביחידות קרביות.

      אבל אני לא אוהב תל-אביבים, לא כאלו שעברו לשם
      אחרי הצבא / טיול וכו'.
      כאלו שנולדו שם וחונכו באיזו דרך מעוותת שמאלנית, שהסיבה היחידה למה הם יכולים לכתוב בשקט שטויות במחשב היא כי אני וחברי (במקרה הזה מהעמק) עושים מילואים ושומרים עליהם.

      כי הם צבא עשו - שירות סדיר בלבד ובד''כ בקריה.
      אז תבין נעמן הלא שפוי שגם הרבה חברה לא אוהבים את אנשי תל אביב.

    • נעמן שפוי=ארור המן! (ל''ת)

      דבורה ש. , 02/06/09 10:42

      • המתנחלים מלח הארץ - המגן של המדינה - בלעדיהם החמאס בביתכם (ל''ת)

        בדוק , 02/06/09 10:59

        • המתנחלים הם המיץ של הזבל. רודפי בצע, עלוקות על החברה היצרנית ותאבי דם

          נעמן,שפוי , 02/06/09 11:02

          הם לא מגינים עלי. שילכו קיבינימאט

          • המתנחלים מלח הארץ - החמצן של המדינה (ל''ת)

            בדוק , 02/06/09 11:06

            • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית בתוכנו תביא את השואה הבאה (ל''ת)

              בדוק , 02/06/09 11:08

            • האמת: התורה היא החמצן של העם ולא שום דבר אחר (ל''ת)

              גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 11:57

              • בע"ה אני מאחל לך לברר את העניין עם המלאך גבריאל בהקדם האפשרי (ל''ת)

                נעמן,שפוי , 02/06/09 12:04

                • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

                  בדוק , 02/06/09 12:14

    • שותה דם של ערבים

      תותים , 02/06/09 10:43

      אתה שותה דם של ערבים בכפית.
      לכבוד פסח אותה שוחט ילד ערבי (רצוי נוצרי) כדי לאפות מצות.
      גונב לכל העולם את הכסף.
      מחרחר מלחמות כדי להשתלט על העולם.

      אתה - נעמן - אחראי לכל הרוע בעולם.
      אתה שליח השטן עלי אדמות.

      אתה מפיץ מחלות כדי להמית באיידס את הערבים הטהורים והמסכנים.
      אתה גונב להם את הרכוש.

      תעוף מכאן כבר, לך לפולין או מאיפה שבאת.
      כאן זו ארצם של ערבים.
      אדמת ווקף מוסלמית.

      נעמן היהודי חזיר בן קוף.

      יהודי ארור - תתחיל לארוז את הפקלאות ותעוף מהחיים של תושבי הארץ האמיתים.

      (לקשי ההבנה : אני רק ציני)

      • לתותים למה בציניות?נעמן הפנסיונר איבד את דעתו מזמן

        lili_lili , 02/06/09 10:55

        הכלב בא ללמדנו מדינת היהודים מהי,לך לאלף עזאזל בן אלף,אתה לא שווה ציפורן של מתנחל בארץ ישראל אתה בסך הכל חולה רוח ויעיד על זה השם שבחרת "שפוי"

        • מתנחל ארור, מקומך באיראן. טוס לשם עם מכוונת הילדים המכוערת שלך (אישה)

          נעמן,שפוי , 02/06/09 11:00

          את ישראל הקים השמאל החילוני, ואת ישראל הורס הימין הדתי

          • המתנחלים מלח הארץ - המגן של המדינה - בלעדיהם החמאס בביתכם (ל''ת)

            בדוק , 02/06/09 11:06

            • נעמן השפוי זה בחור מרחובות ... אני אפרסם יותר מאוחר את שמו המלא וכתובת (ל''ת)

              גד, 02/06/09 12:15

    • התגובה שלך לא שווה התייחסות ובכל זאת...

      אריאל, 02/06/09 10:44

      כמה כסף קיבלת עליה?

    • אם הם יארזו הם יתנחלו ליד ביתך בשיח מוניס (ל''ת)

      ytre, 02/06/09 11:33

  • 51.

    אם הוא כל כך נחוש , שיתן להם שטח באמריקה

    דודי, 02/06/09 10:20

    יש להם שם רבה מקום פנוי לאחיו המוסלמים.

  • 50.

    קדימה אובמה! (ל''ת)

    איתי, 02/06/09 10:20

  • 49.

    לא לזלזל, יתכן והוא צודק... - ב א ר ה " ב !!! מספרם שם כבר מצדיק זאת (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/06/09 10:18

  • 48.

    לא לזלזל, יתכן והוא צודק... - ב א ר ה " ב !!! מספרם שם כבר מצדיק זאת (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/06/09 10:17

  • 47.

    לא לזלזל, יתכן והוא צודק... - ב א ר ה " ב !!! מספרם שם כבר מצדיק זאת (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/06/09 10:17

  • 46.

    נכון הוא מוטק,אובמה הזה?חבל,רק,על USA,אי נעימויות גדולות יש להם בפתח (ל''ת)

    LUBER, 02/06/09 10:16

  • 45.

    מדינה פלסטינית= השמדת מדינת ישראל

    האומנם אינטרס ישראלי?, 02/06/09 10:14

    יהודים מעטים בלבד מעוניינים בפירוק המדינה (תומכי ''מדינה לכל אזרחיה''), רוב העם מבין שזו איוולת.

  • 44.

    עצה לאובמה

    מגדל העיזים, 02/06/09 10:14

    תודה לך אדון אובמה, מפחידה המחשבה שאתה יודע יותר טוב מאיתנו מה טוב לנו. אני בספק אם לפני חמש שנים ידעת להצביע היכן ממוקמת ישראל ומה בעיותיה.ניראה שאתה מפנים בעיית כליות מאחר וכמות השתן שעלתה לך לראש מאיימת על כולנו.לנו ניראה שיש לך בעיות הרבה יותר קשות עם קוריאה ואירן והסטת ''הטיפול'' ל''ישראל הבעייתית'' תתברר כלא חכמה בלשון המעטה. כל בנין הקלפים שאתה בונה במזרח התיכון יקרוס בהתקפה ראשונה על אירן, או אז תוכל לעבור בביטחה לטיפול בקטטר לשיחרור הלחץ....לפחות עד תום הכהונה .

  • 43.

    ליבני והשמאל המסוכן חוגג (ל''ת)

    נראה להם עוד בבחירות הבאות, 02/06/09 10:13

  • 42.

    נעשה משאל עם

    נוחי, 02/06/09 10:13

    ונראה מה יהיו חלומותיך

  • 41.

    משוואה פשוטה, אין 2 מדינות ל 2 עמים = יש גרעין איראני

    Mother Superior , 02/06/09 10:11

    אתם תחליטו מה אתם מעדיפים.

    • משוואה פשוטה = אתה אידיוט!

      ערן, 02/06/09 10:17

      אתה כזה אהבל, מה הקשר בין הדברים?

    • לאמא הנחותה - תפסיקי עם האיומים ועם ההתחסדות (ל''ת)

      shafee , 02/06/09 10:17

    • מעדיפים לא לישמוע תשטויות שלך

      אבי, 02/06/09 11:02

      חוצפנית

    • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 11:25

    • יהיה גרעיון אירני בכל מקרה.- אובמה לא ילחץ על אירן (ל''ת)

      השאלה היא אם אנחנו רוצים אותו שתי מטר מכפר סבא, 02/06/09 11:29

  • 40.

    אל תלמד אותנו מהו האינטרס שלנו אובמבה (ל''ת)

    מאיר, 02/06/09 10:11

  • 39.

    לא לתת לממשלה הקיצונית-פשיסטית הזו ליהנות מהטיפול באיראן בלי תמורה (ל''ת)

    Mother Superior , 02/06/09 10:10

    • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 11:23

  • 38.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/06/09 10:10

    לא מדובר בדיפלומטיה מדובר בכסף ןבתחליפי אדמה.
    ישראל השקיעה עשרות מליארדי דולרים ביהודה ושומרון בקרקעות העם היהודי מה חשבת שבעזרת דפלומטיה היא תוותר על כסף זה?
    אדמות העם היהודי הם אדמות יהודה ושומרון אז איזה דפלומטיה ואיזה באטיח-אתה צריך להציג תחליפים כגון אחוד מדינת מונטנה עם ישראל.
    וכי מה חשבתם לכם שהעם היהודי ירד לשפת הים ויחכה שעליית מי האוקינוסים באפקט החממה
    תבלע אותו?
    ומה עם המים באקוויפר ההר איזה תחליף יש?
    מדינות הנפט הערבי צריכות להכין תקציבים של טריליוני דולרים להרפתקה הזאת!!!
    לפני שבכלל פותחים את הפה יש להם כסף זה?
    ונניח ויש להם כסף זה האם הן רוצות להשקיע אותו בבנית מדינות חדשות?!
    החובבנות הזאת נמאסה עלינו כשיראו מדינות הנפט שיק בנקאי על סכום של 5 טריליון דולר התחלתיים ובנוסף הסכמים להעברת מים לישראל אז נדבר !!!
    -אין עוד מלבדו
    ריאלי חי עם הרגליים על קרקע המציאות.

  • 37.

    מי שמך להחליט בישבילנו מה האינטרס שלנו (ל''ת)

    לזרוק עליו בננות, 02/06/09 10:09

  • 36.

    מה לעשות שהאיש צודק והמשיחיים שלנו טועים (ל''ת)

    ע, 02/06/09 10:09

  • 35.

    זה כנראה נכון שביבי מבין רק אמריקאית (ל''ת)

    Mother Superior , 02/06/09 10:09

    • נכון !ביבי מבין אמריקאית !מה את יודעת מה יתרחש באמריקה עצמה ?

      תשובה לאמא נחותה, 02/06/09 10:39

      אמריקה מאד דתית ולא איסלאמית !

  • 34.

    האם אחרי שיחתם הסכם שלום, יגמר הטרור? נוכל להכנס לשטחים ולעזה בלי חשש?

    אייל, 02/06/09 10:09

    ברור שלא.
    תהיה חלוקת עבודה, הפתח יקבל והחמאס ימשיך בפיגועים.
    אז למה שנשלם מחיר כזה תמורת כלום?

  • 33.

    אם בן גוריון היה נכנע לארה''ב לא היתה קמה מדינת ישראל (ל''ת)

    יגאל, 02/06/09 10:08

  • 32.

    טוב מאוד! תמשיך ככה! (ל''ת)

    Mother Superior , 02/06/09 10:08

    • SHAME ON YOU STUPID WOMAN INFERIOR

      סבא, 02/06/09 10:30

      INFERIOR זה נחות ! את לא מבינה בטיפשותך שחורבן בתי יהודים יחריב גם את ביתך ? אילו ידעת מעט היסטוריה במקום היסטריה ,היית מבינה שהיטלר בנה על זה שהדמוקרטיות לא יתקפו אותו ,ותקפו באיחור רב וזה בדיוק מה שיקרה עם איראן וצ.קוריאה !וחיזבאללה ,וחמאס ,ואלקאאידה ,עם נשיא מוסלם !שמחתך מוקדמת !באמריקה ישנם רבים שמבינים זאת !ותפסיקי להפציץ בטוקבקים פלצניים !

  • 31.

    נשבר מהחוצפנים האלה. (ל''ת)

    דניאל, 02/06/09 10:08

  • 30.

    נשיא ילד

    יגאל, 02/06/09 10:08

    איש צעיר ומיתמם. טועה ומטעה. מי שמכיר את המזרח התיכון יודע שהכיוון הפייסני ומתרפס כלפי משטרי העריצות הערבים יביא רק תוצאות הפוכות.

  • 29.

    יא חוסיין אובאמה, זה אינטרס המובהק שלנו, קוראים למדינה הזאת ירדן!

    לוק, 02/06/09 10:07

    הגיע הזמן להכריז על מדינת פלסטין, בצורה סדורה ומאורגנת - כמדינת ירדן. ואם לא, חששו של המלך חוסיין לפני מלחמת יום הכיפורים יתממש מכח הנסיבות.

  • 28.

    שאובאמה יתן לעם בישראל להחליט מה האינטרס של ישראל

    מר קו, 02/06/09 10:06

    העם בישראל החליט שמתווה שתי מדינות לשני עמים מסוכן לישראל. העם הצביע לימין. אני מבין שאובאמה והשמאל לא אוהבים את זה. אבל אובאמה צריך להבין שישראל מדינה דמוקרטית שלא תקריב את האינטרסים החיוניים ביותר שלה תמורת מניעת משבר ביחסים עם ארה''ב.
    כבר היינו במשבר יחסים עם ארה''ב ונשארנו בחיים.

    • מאחר ועם ישראל החליט מלחמה לנצח נצחים טוב שהגיע מושיע (ל''ת)

      חלם, 02/06/09 12:19

  • 27.

    עכשיו כל מי מי שצחק על בוש הבן יתגעגע אליו (ל''ת)

    צביקה, 02/06/09 10:05

  • 26.

    הישראלים נישבו ע''י משיחיסתים קנאיים,,, זמן יקיצה הגיע,,, (ל''ת)

    הכיבוש מרעיל את העולם ונמאס להם מאיתנו,,,, 02/06/09 10:05

    • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 11:24

  • 25.

    האם הפצצה האיראנית תהיה יותר חזקה מהפצצה בנגסקי? (ל''ת)

    ישראלי מודאג, 02/06/09 10:04

  • 24.

    הוא לא מבין שלא מעניין אותם מדינה . יש להם בעיה עם יהודים שחיים כאן.

    ישראלי, 02/06/09 10:04

    לא זכות , לא כיבוש , לא כל הטענות שמושמעות עכשיו. יש להם בעיה עם יהודים שחיים כאן , כי הם מונעים מפאשיזם . לכן גם אם תהיה להם מדינה לצידנו , הצרות רק יתחילו, ואז אובאמה יבין , על מה בעצם נסוב כל הסכסוך הזה.

  • 23.

    זה כתוב בספר ההתגלות של ג'ואן ,ובספר דניאל ,גוג ומגוג !

    666, 02/06/09 10:03

    נוסטרדמוס והאינקא ניבאו עד 2012 !!! הנשיא הזה נבחר כדי לזרז את פרשי האפוקליפסה שהם:מלחמה ! רעב ! מגפות ! מוות ! בגלל זה הוא לא מטפל באיראן ולא בצ.קוריאה !אתם לא קוראים את המפה ?

  • 22.

    מחזיקה אצבעות שבזכותו יזוז משהו במדינה הפנאטית הזו! (ל''ת)

    יופי- אולי הוא יצליח איפה שמנהיגי המדינה כשלו, 02/06/09 10:03

  • 21.

    לאט לאט יתגלה לנו מי הוא ברק חוסן אובמה, זה לא יהיה נחמד (ל''ת)

    יאיר, 02/06/09 10:03

  • 20.

    אנחנו נקבע את האינטרס שלנו. והוא מתחיל בתקיפת איראן

    יא חצוף שכמותו, 02/06/09 10:03

    כמה אפשר לעבוד על אותו צבור באותן סיסמאות?

    • יאללה גברים ישראל אימפריה מלחמתית תנו לנו שכול וימי זיכרון (ל''ת)

      חלם, 02/06/09 12:18

  • 19.

    חוצפן! שלא יקבע לנו מה האינטרסים שלנו! מאיזה חור הוציאו אותו?? (ל''ת)

    יגאל, 02/06/09 10:02

  • 18.

    אובמה הוא מוסלמי לטובת המוסלמים

    אובמה הוא אסון למדינת ישראל, 02/06/09 10:01

    ומנסה להרדים את ישראל בקשר לאיראן היו בטוחים שאובמה לא יעזור לישראל בקשר לאיראן

  • 17.

    "אלה גם של מדינת ישראל"?

    raquel_fernandez , 02/06/09 10:00

    אולי התכוונתם ל-אלא?!

    בשיא הרצינות, אם אתם צריכים מגיהה, פנו אלי!

  • 16.

    האינטרס שלנו שלא תתערב בפוליטיקה של מדינת ישראל - ותרד לנו מהזנב

    בדוק , 02/06/09 09:59

    אבל כמה שיותר מהר.

    • Than Israel doesn't need

      Romani ganav, 02/06/09 10:19

      three billion dollars from the US every year

  • 15.

    כבר מלחששים בארה"ב שהוא קומוניסט - שרוצה להנחיל להם שילטון קומוניסטי

    בדוק , 02/06/09 09:57

    במסווה של דמוקרטיה.

    • הוא מחוגי השמאל הרדיקלי מאוניברסיטאות בארה''ב וכמובן אפרואמריקאי מקופח (ל''ת)

      להתנתק מהאמריקאים, 02/06/09 10:03

    • נכון מאד ! לא רק קומוניסט ,גם מוסלם מוסווה !לא לשכוח ,אמריקה דתית ! (ל''ת)

      די לחכימא, 02/06/09 10:45

  • 14.

    החתול השחור הזה כבר יותר גרוע מהק.ג.ב (ל''ת)

    בדוק , 02/06/09 09:55

    • והוא עוד לא הפעיל שריר אחד אפילו,,, בקרוב ,,, (ל''ת)

      השלום יצא לדרך,,, איתנו או בלעדינו,,, או נגדנו, 02/06/09 10:11

      • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

        בדוק , 02/06/09 11:45

  • 13.

    אובמה תעשה טובה תפסיק עם הדמגוגיה

    גבי, 02/06/09 09:55

    אובמה ידידינו הדמגוגיה שלך שהביאה אותך
    לבית הלבן לא בהכרח תוביל את העולם לעולם טוב יותר

    אין לך מושג כיצד החיים במזרח התיכון מתנהלים ביום יום.

    עשה טובה אל תמכור לנו לוקשים בצורה של מדינה פלשטינית שהיא אינטרס של הישראלים

    זה אינטרס שלך לרצות את העולם המוסלמי ע''י ויתורים ומכירת לוקשים לציבור בישראל שצריך לסכן את עצמו

  • 12.

    איך נפלנו עם המוסלמי הזה (ל''ת)

    יהודי, 02/06/09 09:55

  • 11.

    חוצפן ממדרגה ראשונה

    אורן 25, 02/06/09 09:55

    האיש רוצה למכור אותנו בעבור התחנחנות למדינות ערב. מספיק לראות איך הוא לא מטפל באיראן (כי היא לא מאיימת עליו) ואיך הוא חושש מקוראיה. פשוט פחדן. ביבי אל תוותר לו!!

  • 10.

    אנחנו לא רוצים את האינטרס הזה .. בגלל זה בחרנו בביבי (ל''ת)

    קובי, 02/06/09 09:55

  • 9.

    סטאג'ר טיפש בחרו לבית הלבן - סובל ממחלת גדלות (ל''ת)

    בדוק , 02/06/09 09:53

  • 8.

    עם ישראל כבר ראה אוייבים גדולים מאובאמה וגבר עליהם.

    יהודה מודעית, 02/06/09 09:52

    המוסלמיות שבדמו מאיצה אותו לנהוג בישראל ביד קשה, בלי לחשוש ממתנגדים, ובו בזמן להתחנף בצורה מבישה לערבים ולמוסלמים.

    אבל, לא לעולם חוסן. מובארק חסיין אובאמה המוסלמי עוד יגלה, שיש גבוה מעל גבוה, שיוריד אותו מאיגרא רמא לבירא עמיקתא.

    עם ישראל עבר את פרעה, את המן ואת היטלר.
    הוא יעבור גם את עידן הפרעה המודרני מובארק חסיין אובאמה.

    עם כל הכבוד לנשיא ארה''ב, הוא לא יותר מאשר
    פיון על לוח השחמט האלוקי.

  • 7.

    מיסטר חוסיין, תכניס לראש הריק שלך

    L, 02/06/09 09:52

    שהם לא רוצים מדינה ישראלית לידם.
    הם רוצים אותנו בים וכך לא יהיה שלום לעולם

  • 6.

    זה מה שהוא שמע מנתניהו? קשה לי להאמין

    פנדה , 02/06/09 09:51

    האיש פשוט חצוף, והציבור האמריקאי יעניש אותו בסוף על ההתנהגות שלו. הוא משתחווה בפני עריצים ויורק בפרצופם של ידידים, בסוף הוא ישאר קרח מכאן ומכאן.

    • אני קורא ליהודי ארה''ב להתעשת ולעשות משהו בנדון (ל''ת)

      יהודי, 02/06/09 10:11

  • 5.

    נשיא ארה''ב בוש על ההתנתקות: ''תוכנית גאונית'' ועוד חוכמה: ''בעירק תהיה

    אובמה טפש, 02/06/09 09:50

    דמוקרטיה''.
    מדינה פלסטינאית ביו''ש - סכנה קיומית לישראל

  • 4.

    הציבור בישראל בחר באינטרס שלו!

    האינטרס של האמרקאים, 02/06/09 09:48

    לפני מספר חודשים הציבור בישראל עשה את בחירתו הדמוקראטית, ובצורה בוררה, והיא מה לעשות הפוכה לדעתו של הנשיא חוסיין אובמה, שגם הוא נבחר , ולדעתי בניגוד לאינטרס של העם האמריקאי,!
    ולכן העם האמרקאי יתעשת במוקדם או קצת באיחור, ויגיע למסקנה שעשה טעות, ולכן יישלח את חוסיין לאן שהוא אמור להיות,,,

    • יש לי הרושם שביבון יעוף קודם (ל''ת)

      חלם, 02/06/09 12:16

  • 3.

    נו טוב... עכשיו הוא גם בא לספר לנו מה האינטרסים שלנו? (ל''ת)

    יהודה , 02/06/09 09:46

  • 2.

    אובמה גוזר על הנקבות ועל הזכרים

    פרעה, 02/06/09 09:45

    פרעה גזר רק על הזכרים.
    לפי אובמה אין ריבוי טבעי.

  • 1.

    מעצבבבבבבבבבבבבןןןןןןןן

    עצבנית, 02/06/09 09:44

    ידעתי שהוא יהיה אחד כזה ממש חושב את עצמו.
    יש עליו פוזה
    אין שלום,לא היה ולא יהיה!!!!!!!!!!
    מה לא מובן,אי אפשר לעשות שלום איתם... תפסיקו לחלום