בלי שלום אין קיום לטווח ארוך בכל מקרה
ששטין סדרגרן, 09/06/09 14:37
לגיטימציה בין לאומית היא לא השאלה
ב, 03/06/09 10:54
א, 03/06/09 10:14
אז אין לך בעיה עם מזרח ירושלים, נכון?
י, 04/06/09 02:04
רוב המגיבים לא עונים לטענות של ימיני. הוא תוקף שמאלנית, ואתם תומכים בה (ל''ת)
לוגיקן, 03/06/09 09:52
ללכת כצאן לטבח. זה הדבר היחיד שיש עבורו לגיטימציה בינלאומית.
אבי געזונט, 03/06/09 09:42
נכון. צריך להיזהר עם המלים לגיטימציה בינלאומית. עד לפני 70 שנה היתה לג
Y, 03/06/09 15:09
יעדיו של אובאמה - יצירת מאזן אימה מול איראן וצ. קוריאה
המצונזר, 03/06/09 09:23
ימיני לא מתנחל לא יהודי ולא מבין גדול בלגטימיות בינלאומית (ל''ת)
ואת הציונות שלו הגדירו פעם כגזענות, 03/06/09 09:14
הערבים רוצים את כל ארץ ישראל. הם לא יוותרו על עכו חיפה והגליל.
irmi1 , 03/06/09 09:04
מה אתה להגיד ???!!! הרי היינו בגבולות 67' ! להזכירך ...
יצחק, 03/06/09 08:52
150מליארד$ בוזבזו בשטחים באותו זמן הבדואים,הערבים,הדתיים,השסניקים
המושחתים והעברינים השתלטו על מדינת היהודים........, 03/06/09 08:47
דורון, צפון, 03/06/09 08:41
סליחה? ומדיניות יודנריין בשטחים זה מוסרי?
micki , 03/06/09 07:49
דין נצרים כדין ת''א -- הערבים חושבים ככה (כולם) ורוב היהודים
5% שמאלנים הדוניסטים חושבים במקום כולם, 03/06/09 04:33
אתה לא עונה על שאלה אחת, או מעדיף להתעלם ולקרוא רק מה שחבירך כותבים:
נעמן, שפוי , 03/06/09 02:57
אתם מצנזרים תגובות של אנשי ימין כמוני
המצונזר, 03/06/09 00:30
תרשם בתור יוזר "אדום" ולא יצנזרו לך
פנדה , 03/06/09 09:49
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
רותם ס , 02/06/09 23:33
אם כבר אתה מורה דעת, אז נא לתשומת ליבך
יוסי ברנע, 02/06/09 23:23
ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית בדין ובצדק
עודד לוין, תל-אביב, 03/06/09 00:13
יוסי ברנע, 03/06/09 14:27
ןעדיין לא קיים ''לאום ישראלי''
יאיר ק, 04/06/09 05:07
מדיין, 03/06/09 04:33
הרי אתה בעצמך אמרת שהפלסטינים לא יסכימו למדינה לצד ישראל
ערבים,אין מה לעשות !, 02/06/09 23:18
לגישתך מי שאינו אהוד ע"י הקהילה אין לו זכות קיום ?זו הגזענות הכי טהורה (ל''ת)
דוקטור ספין , 02/06/09 23:05
לך תספר את זה לעליה הראשונה. קודם עלינו על האדמות אחר באה הלגיטימציה
הפכת את היוצרות, 02/06/09 22:36
אריאל, 02/06/09 22:33
מה עם צדק ומוסר?? ת''א על חורבות שייח מוניס-גוש עציון לא!
בן גלות ימיני...., 02/06/09 22:26
אתנה, 02/06/09 23:43
דין אריאל אכן אינו כדין סומייל
ג'ורג', 02/06/09 22:17
שלומית, 03/06/09 04:42
רפי אדרי, 03/06/09 07:44
ג'ורג' הצבוע ,כנראה שלטעמך רק לערבים ומוסלמים מגיעה עצמאות לאומית במזר
ziontrain, 04/06/09 00:56
כמות התגןבןת מעידה על חשיבות הנושא
גדי, 02/06/09 22:14
מעמיד בשאלה?-כל הזכויות במדינת ישראל-שום זכות מעבר לגבול קוממיותנו ב49 (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 03/06/09 01:23
חבר הלאומים קבע פעמים רבות כי השטח המיועד לישראל משתרע משני עברי הירדן
קוצר, 03/06/09 08:48
הפתרון האחד והיחיד ואין בלתו:ירדן היא המדינה הפלסטינית ! ירדן היא ה... (ל''ת)
דקל ב , 02/06/09 22:13
לפחות הלך להם הטיעון של גזל אדמות
ofer_st , 02/06/09 22:07
הלגיטימיות הבי''ל שהציונות זכתה לה
ג'ורג', 02/06/09 22:00
The Partition plan was not unfair to the Palestinians
Ronen, 02/06/09 22:57
lilooshk , 03/06/09 02:56
ג'ורג', 03/06/09 08:41
התמיכה של הטוקבקיסטים מהימיןי הקיצוני בשמאלנית הקיצונית (ל''ת)
מוכיחה שימיני צודק במאה אחוז, 02/06/09 21:37
קובי, 02/06/09 20:48
ההבדל הראשון הוא שלערביי יפו נתנו ת זהות כחולה ואזרחות ''מלאה''.
יגאל כהן, 02/06/09 20:43
איך זה שעשרה אחוזים של הימין הקיצוני שולטים בתשעים אחוז מהטוקבקים (ל''ת)
אני דווקא ליכודניק. ימין שפוי, 02/06/09 20:31
אז למה לא לנסות לגייס לגיטימציה בינלאומית
אבי, 02/06/09 20:19
איזבל השולמית, 02/06/09 20:10
מיכאל, 03/06/09 00:03
קודושת החיים אל מול קדושת האדמה
איזבל השולמית, 03/06/09 08:49
מאוויי השמאל להפרדמהפלסטינים באמצעות מדינונת ביו"ש-ילדותיים ואוטיסטיים
כבשה פועה , 02/06/09 19:57
למתחזה 19.57 כוחכם בהתחזות כאלילכם ביבי.
נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:22
עידן, שינקיניסטן , 02/06/09 19:54
אתה צודק. ארה"ב קולטת תמיד את חומרת המצב באיחור של שנתיים.
ישראל לויליכט , 02/06/09 21:43
ישראל לויליכט , 02/06/09 19:47
הפתרון לכל הצרות שבאות לנו מהערבים (90% מהצרות במדינה...):
כולה 30 ק''מ מזרחה, 02/06/09 19:40
הלגיטימציה היחידה שלנו הם 400 ראשי נפץ גרעיניים
אלכס מהכרמל, 02/06/09 19:36
קצת הסטוריה., 02/06/09 19:36
לא סיפרו לכם בשעור כי ההיסטוריה-ימנית, ולכן רצוי להמנע ממתיחת אנלוגים?
כבשה פועה , 02/06/09 20:10
וגם:גבול 49 הוא גבול יכלת העיכול של מיעוט ערבי שרוצה
נפיח, 02/06/09 19:26
אתה לא מתנחל אתה גם לא יהודי סה'כ ערב רב תימני שנספח ליהודים (ל''ת)
ואנחנו משלמים את המחיר, 02/06/09 19:26
ואיך תסביר את פינוי פרוסיה המזרחית (קניגסברג) ממליוני גרמנים ?
סטפן צוויג , 02/06/09 19:25
ומה יהיה אם העולם יסיר את הלגיטימציה ?
סטפן צוויג , 02/06/09 19:15
חיזקת את אמונתי בהגיון הציוני-אם אתה נזקק לקושאן האלוהי הובסת בלוגיקה!
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 19:45
הלוגיקה שלך היא הלוגיקה של התבוסתן.
stephanzweig , 02/06/09 22:13
מר צוויג-אחרי שאישרנו את העובדה שגם אתה בארהב, מה בעצם רצית להגיד??
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 22:47
סטפן צוויג , 02/06/09 23:25
"ליסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעה גויים"
סטפן צוויג , 03/06/09 17:46
מה יגיד הטפש ימיני כאשר לא תהיה לגיטימיות בינלאומית לשייך מוניס (ל''ת)
בסיוע הקאפו ידידך מהשמאל, 02/06/09 19:02
ימיני אתה מיתמם לגטימציה תהיה רק באישור פלסטיני וכזה לא יהיה
ציוני הגיוני , 02/06/09 18:49
ronen20400 , 02/06/09 18:41
היו גם ב1948 כאלה ש"ניתחו את העובדות כפי שהן".
ASCH , 02/06/09 19:47
ל הזוי 19.47 אין עליכם בהפצת שקרים,אך הם לא משנים את העובדות.העם מאס ב
נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:25
ולמה אין לנו לגיטמיות בינלאומית? בגלל השקר הפלסטיני, לא בגלל המציאות
אמיר ש , 02/06/09 18:23
אין לגיטימיות (פנימית בעם ובינלאומית) לעוות הציונות בהתפשטות המשיחית..
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 18:34
הגיע הזמן שימיני ידע שלגיטימיות בינ''ל איננה חוק טבע אלא באה והולכת
רציונאליסט, 02/06/09 18:08
בן דרור ימיני שיח מוניס נכבש במלחמת השחרור-אריאל נמצא בשטחים ירדניים .
הרגש הנכון , 02/06/09 17:58
ה''שטחים הירדניים'' לא היו מעולם ירדניים. הם נכבשו במלחמה ומעולם
די לבורות !, 02/06/09 18:06
ההבדל הוא לא בלגיטמציה הבינ"ל אלא בחוסר הלגיטמציה של השמאל
דוקטור ספין , 02/06/09 17:52
דוקטור ספין תפסיק לפלות ספינים -תחליף דוקטור ראליטי.
הרגש הנכון , 02/06/09 18:10
לא פטתי ולא בטיח. דר' ספין צודק.
ASCH , 02/06/09 19:52
עידו, 02/06/09 17:47
ישראל קמה על בסיס הליגיטמיות הבין לאומית ? מה לקחת אתמול בן דרור?
בוזגלו הבן של מסעודה., 02/06/09 17:38
טובה, 02/06/09 19:07
כלומר - (משום מה התקשית לומר) - ימיני הוא איש מרכז!! ועל המרכז בישראל
חלוץ מרכזי, 02/06/09 17:44
ימיני הוא לא מרכז - הוא שמאל מתון יחסית
אסף, 02/06/09 17:50
טעות, הוא איש מרכז אך אתה פועל ע'י רפלקס מותנה לחלק הכל לשמאל וימין. (ל''ת)
חלוץ מרכזי, 02/06/09 18:26
איש שמאל ראדיקאלי , באחריות , הכל כתוב.
גור ארי-אל, 02/06/09 19:09
מי שמוחק את הקו הירוק,לא מאפשר פתרון מדיני ולו עתידי.
נורא פשוט, 02/06/09 17:03
הבסיס ללגיטימציה בין לאומית הוא המוסר והצדק.זה הבסיס המוצק והלא זמני
אופס, 02/06/09 17:02
ראוי לחדד זאת יותר: רוצים את ירושלים?-רק בלי החלק הערבי במזרח ירושלים!
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 17:28
אסף, 02/06/09 17:54
דיברתי על החלק שבו שליש מליון ערבים-לא על האגן ההיסטורי-דגל של האו''ם..
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 18:09
רוצים את הגליל, עכו, חיפה, ואדי ערה, המשולש, יפו, לוד, רמלה והנגב?
אפרים, 02/06/09 18:29
המלך חוסיין לא חשב כמוך, ולכן ירדן עדין ממלכה האשמית (ולא פלסטין)
אפרים, 02/06/09 18:37
ימיני - עד היום החזקתי ממך - היום הבנתי שאתה יהודי פחדן
לא חשוב, 02/06/09 16:59
חכו חכו, כשיגיעו הסנקציות, שהשמאל מעודד, והימין מקדם. נראה אתכם (ל''ת)
ישראל לא יכולה בלי לגיטימציה., 02/06/09 16:54
הלגיטימציה באה מהחוק הישראלי המוחל בת''א וברמת הגולן...
נודניקים נמאסתם, 02/06/09 16:41
אין לגיטימציה להחלת החוק הישראלי בגולן-וישראל הפרה את התחייבותה ב242..
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 16:50
אחד העם שקרן! הנה פירוש מדינאי של 242.
ASCH , 02/06/09 20:04
אשך ימנני מצוי-עשה ש''ב-קרא את המבוא ל242-אסורה פעולה אזרחית חד צדדית!!
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 21:00
שלום אש - אני רוצה לחזק ולעגן את דבריך. לאחר הסכמי קמפ דייוויד עם
קוצר, 03/06/09 11:42
עצוב לראות שאתה עדיין מידפק על דלתו של הזירופאי לקבל לגיטימציה
גל, 02/06/09 16:35
טעות עובדתית אחת: מדינה אחת תהיה יהודית ולא ערבית
בני, 02/06/09 16:28
ימיני: ואם מחר העולם יחליט ששיח מוניס גם שטח כבוש אז נעזוב גם אותו? (ל''ת)
gilberet , 02/06/09 16:23
התשובה היא : לא . וזה לא יקרה לעולם כי....
גור ארי-אל, 02/06/09 16:51
גיל אתה טרחן. הסברתי לך מה האלטרנטיבה.
גור ארי-אל, 02/06/09 21:19
אני לא יודע על בסיס מה ימיני בטוח שהרוב היהודי בגבולות 67 מובטח
אפרים, 02/06/09 16:10
אפרים-שוב מספרים דמגוגיים באויר-בשנת 2048 יהיו 20.5% ערבים בקו הירוק..
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 16:48
ברוב המדינות בהן יש מיעוט של 20% מוסלמים החיים הופכים לבלתי נסבלים
Inventor , 02/06/09 17:00
אז מה אתה מעדיף? 20 אחוז בקו הירוק או 50 אחוז ומעלה ב''ארץ ישראל השלמה? (ל''ת)
אם 20 אחוז זה בלתי נסבל בעיניך מה תגיד על 50 אחוז, 02/06/09 17:50
מבחינתי, יש רק אופציה שלישית - 0% ערבים
אפרים, 02/06/09 18:54
דמגוגיה של מספרים היא החלק הקטן בעיוותיך-חתירה אנטי דמוקרטית היא הרוע!
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 19:35
מי שיקרא את מה שכתבתי ואת תגובתך - יהיה לו ספק לגבי השפיות שלך
אפרים, 02/06/09 18:21
תזרוק מילים ומספרים אפרים-גם היהודים גדלו פי 10...אז זה מילודה???
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 18:38
דה לה פרגולה אינו נביא, והוא יכול לתת רק תחזית עפ''י הנתונים הקיימים
אפרים, 02/06/09 19:17
felix342 , 02/06/09 16:09
צודק! ולכן הדרך הנכונה להתקדם בה זאת שיטת ''הקנטונים''
שחר ישראלי, 02/06/09 16:58
הימין תומך בשמאל הקיצוני שתומך במדינה אחת (ל''ת)
תאמר לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה, 02/06/09 16:06
איזה שמאל קיצוני בוחר במדינה אחת?? על מה אתה מדבר. השמאל ממזמן בעד 2
שמאלני, 02/06/09 17:19
שתי מדינות - מדינה אחת פלסטינית ומדינה אחרת
יאיר, 02/06/09 17:45
השמאל הקיצוני שרוצה מדינה אחת = מפלגת בל''ד ואינטלקטואלים פוסט ציונים (ל''ת)
אף אחד לא טען שרבין זה שמאל קיצוני, 02/06/09 17:52
שמאלני, 02/06/09 15:44
הפליטים הערבים רובם ככולם ברחו
אלכס שתוק, 02/06/09 16:45
אין כאן שום צביעות - ארץ ישראל שיכת לעם ישראל ומה שכבר כבשנו הוא שלנו
gilberet , 02/06/09 16:22
השמאלני מהתגובה שלמעלה, 02/06/09 16:41
עניתי לעניין - ארץ ישראל שיכת לעם ישראל
gilberet , 02/06/09 19:58
גיל ידידי , לא נכון . מעולם לא סיפחנו באופן רשמי את הגדה המערבית.
גור ארי-אל, 02/06/09 16:45
גילברט, מעניין אותי לדעת אם אתה עולה חדש וכמה שנים אתה חי
רוני- צברית, 02/06/09 17:28
gilberet , 02/06/09 19:54
צודק-הימין(ולצערי גם אחרים) מבטלים את הלגיטימציה של הציונות בקרב העם!!
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 16:54
לכל האולטרה-ימנים - נראה אתכם חכמים כשיתחיל חרם בינלאומי (ל''ת)
אתם מסוכנים לעצמכם ולסביבה, 02/06/09 15:44
בינתיים הממשלה הכי שמאלנית שהייתה כאן בשנים האחרונות
פנדה , 02/06/09 16:16
הוא שוכח שהם עשו 2 מלחמות בממשלה אחת, השמאלני!
גל, 02/06/09 16:38
דווקא היתה ממשלה יותר שמאלית..
גור ארי-אל, 02/06/09 16:49
ממשלת קדימה זו ממשלה שמאלנית? פחחח
שמאלני, 02/06/09 18:00
נו, אבל זה מה שאנחנו אומרים: השמאלנים מדברים גבוהה, ועושים מלחמות
גל, 02/06/09 22:42
ומה שאנחנו אומרים זה שאין הבדל בין עבודה, ליכוד וקדימה - חוץ מהרטוריקה
שמאלני, 02/06/09 23:48
קוראים לזה כשל טאוטולוגיה, או בשם יותר נפוץ - "No true scotsman "
יאיר ק , 03/06/09 06:30
יאיר ק., אל תתנשא בבקשה. לא הבנת את ש''שמאלני'' כתב לך וכתבת
גור ארי-אל, 03/06/09 09:55
יאיר ק , 03/06/09 11:21
גם לגבי המפלגות הוא צודק : קדימה אינה שמאל אלא ''מתחזה'' לכזו
גור ארי-אל, 03/06/09 11:58
יאיר ק, 03/06/09 13:45
להיפך - הנושא הכלכלי והגישות השונות הם שאמורים להבדיל , אבל
גור ארי-אל, 03/06/09 14:20
באשר למדיניות חוץ-בטחון, נראה לי ששכחתם את קדימה
יאיר ק, 03/06/09 16:16
קדימה בלאו הכי גוססת ובדרך לסיום דרכה הפוליטית .
גור ארי-אל, 03/06/09 16:58
הנחת היסוד של מדינות ערב- הדמוגרפיה
ממ, 02/06/09 15:41
הנחת היסוד של מדינות ערב היא לגלגל את היהודים לים
gilberet , 02/06/09 16:25
אין כח בעולם שיכול לגלגל מעצמה גרעינית לים , אם אינו מבקש להתגלגל
גור ארי-אל, 02/06/09 16:52
אם אנחנו מעצמה אז איך נאלצנו לתת את כל סיני למצרים?
gilberet , 02/06/09 19:39
מעצמה ועוד איך ובמקרה הצורך נוכיח זאת . אחרת כבר מזמן היית מועף
גור ארי-אל, 02/06/09 21:27
הטעות שלך היא בראית הדמןגרפיה כנתונה מראש
אסף, 02/06/09 17:57
מעניין שרוב הטוקבקיסטים מהימין תומכים בעמדת החמאס והשמאל האנטי-ציוני
אתם מוכיחים את הטענה של ימיני!!!!, 02/06/09 15:41
פנדה , 02/06/09 16:17
ורוב הטוקבקיסטים של השמאל תומכים בגיטו יהודי בין גדרה לחדרה
gilberet , 02/06/09 16:27
אל תתמם. את המציאות כולנו מכירים..
gilberet , 02/06/09 19:30
ג., 02/06/09 22:00
כשיוצאים להתנחל מעבר לקו הירוק-יוצאים מעבר לגבול ריבוני קיים(!)
זה הבדל מהותי ומובן מאליו. למי זה לא ברור??, 02/06/09 15:29
להלן הלגיטימציות הבינלאומיות כלפי היהודים לאורך ההיסטורייה
מומחה לשמאלן ימיני, 02/06/09 15:29
לגיטימציה בינלאומית היא פועל יוצא של לגיטמציה של השמאל הישראלי/יהודי
אפרים, 02/06/09 15:25
וואו-אני לא ידעתי שלנו המתאמצים להסביר את צדקת הציונות למרות עיוותיה..
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 19:39
נדב, 02/06/09 15:14
אם זה הטיעון החזק ביותר של ימיני - אז הגברת ישועה-ליית ניצחה
יאיר ק , 02/06/09 14:45
יאיר ק , 02/06/09 14:50
אתה טועה והלגיטימציה הבינלאומית הכרחית לישראל-אך אין לגיטימציה לציונות
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 16:07
אודה בכך שזה לא מעניין אותי היכן נחו חיילי צה"ל בסוף
יאיר ק , 02/06/09 17:39
לכן אני משמיע את דעותי שהמוסר האמיתי והצדקת הציונות היא סופיות הגבולות
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 18:16
יש הבדל בין קביעת גבולות ישראל במלחמת העצמאות והשיחרור.
דני ב., 02/06/09 14:40
גם ב49 וגם ב67 לא היתה טלווזיה צבעונית בארץ (ל''ת)
הנה עוד תנאי לא רלוונטי לרשימה שלך, 02/06/09 15:05
האם אתה חושב שלאחר פינוי כל המתנחלים הכל יהיה דבש ?
אני רק שאלה, 02/06/09 14:36
הערבים עצמם לא קבלו את ''שיח מוניס'' כלגיטימית ויצאו למחלמה ב1948..כמו
עדי, 02/06/09 14:22
מר בינימני..אותה ''הכרה בנלאומית'' ש4 מדינות חברות באו''ם +הפלסטנאים
רונן, 02/06/09 14:21
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
הגיע הזמן , 02/06/09 14:18
ימיני, אזרחי חבל איסקנדרון הם מוסלמים
יצחק, 02/06/09 14:16
השמאל הישראלי-"עיצב" את דעת הקהל הבינלאומית.
כבשה פועה , 02/06/09 14:13
ביסוס המדינה רק על התנ''ך יוביל לחיסול המדינה. צריך גם לגיטימציה (ל''ת)
אני דווקא ליכודניק, 02/06/09 14:03
שלילת הלגיטימיות של ישראל היא תוצאה ישירה של מאמצי השמאל.
איתי, 02/06/09 13:48
לגיטימציה בינלאומית מתחילה עם לגיטימציה לאומית!
שמאלני אבל ציוני!, 02/06/09 13:42
נחמד מצדך שזכרת את שמות הכפרים הערבים.
אוי, שמאלנים., 02/06/09 13:40
חיים, 02/06/09 13:40
בדיוק! בדיוק כאן הבעיה של חלק גדול מדי מהציבור היום !!!
Dilbert Reloaded , 02/06/09 13:35
danimor , 02/06/09 14:25
זה הכל? זה כל הנימוק שלך ,להניח שאני משיחיסט? כמה עלוב.
Dilbert Reloaded , 02/06/09 16:09
Inventor , 02/06/09 17:40
I agree. Although sincerely hope that you are totally wrong. (ל''ת)
Dilbert Reloaded , 02/06/09 23:56
בדואי, 03/06/09 05:29
אתה לא מבין שזה מתחיל באריאל ונגמר בתל אביב?????
נו באמת..., 02/06/09 13:34
מניצולי שואה בוני מולדת ומגיניה - הפכנו קלגסי כיבוש אטומים !!! (ל''ת)
הגיע הזמן שנהיה בני אדם !!!, 02/06/09 13:29
אל תנסה להסתיר את 'יהדותך'... (ב')
רפניל , 02/06/09 13:27
אל תנסה להסתיר את 'יהדותך'... (א')
רפניל , 02/06/09 13:26
סוף כל סוף מישהו שם את האצבע על הנקודה החשובה
ספקן2010 , 02/06/09 13:25
גם אני ספקן, אבל אני מטיל ספק בהנחות שלך
יצחק, 02/06/09 14:07
מ 1945 אף גבול בינלאומי לא זז מילמטר
ספקן2010 , 02/06/09 15:37
רק להזכיר-ההצבעה באו''ם היתה על הצעה לחלוקה-מהרגע שהערבים לא קבלו את הה
זורו, 02/06/09 13:22
רוב תושביה היהודיים של ירושלים גרים מעבר לקו הירוק
מה ההבדל בינם לבין תושבי אריאל?, 02/06/09 13:15
לימין אין טיעונים, אז הם הולכים על דרך השלילה.......
ציוני, 02/06/09 13:11
יהודי ציוני, 02/06/09 13:03
מה שהרבה לא מבינים....שאתה צודק!
שמאלני וציוני!, 02/06/09 13:59
מה לא מובן בהבדל בין קביעה ראשונית של גבולות ריבונות (48) (ל''ת)
ובין יציאה אח''כ מגבול ריבוני קיים (67)_____, 02/06/09 12:57
הקו הירוק הוא גבולות הקמת המדינה.זה מקנה לו את המשמעות היחודית,חד פעמי
מהרגע שיש לך גבול ריבוני,ואתה יוצא ממנו-, 02/06/09 12:50
דוד צימרמן, 02/06/09 12:44
ימיני--הפעם כשלת עם לוגיקה מעוותת
א מ רול, 02/06/09 12:44
חיים ארד, 02/06/09 12:41
הבעיה שאותה ימיני לא מבין ולכן הוא נאיבי כמו כל השמאל
טוקבקילר, 02/06/09 12:30
שטויות במיץ מבחינת המשפט הבינלאומי, 02/06/09 12:20
נורית, 02/06/09 16:22
אבל ממשלות הימין גם לא קבעו שביו''ש יש כיבוש.
קצת לוגיקה, אם את דורשת את זה מאחרים..., 03/06/09 09:18
על כל מטר שתפקיר מדינת הכפירה הציונית - עדתידה לקום מדינת יהודה הכשרה
גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:18
חדלו מהמיתולוגיה הבדויה (תנ''ך)של המהגר (אברהים) מאור כשדים (ל''ת)
הארץ הזו שייכת לנו הכנענים וצאצאהם, 02/06/09 13:31
מניצולי שואה בוני מולדת ומגיניה, הפכנו לקלגסי כיבוש אטומים- זה ההבדל,, (ל''ת)
הגיע הזמן שנחזור להיות בני אדם,,,, 02/06/09 12:17
כאשר הם ירצו לחיות איתנו בשלום - יהיה שלום.
אנחנו כבר מזמן בני אדם, נחכה שגם הערבים יהיו, 02/06/09 14:09
תרגמו לאנגלית: לגיטמציה בינלאומית היא פועל יוצא של לגיטימציית השמאל
אפרים, 02/06/09 12:07
מעניין שכל הטוקבקיסטים הימניים תומכים במאמר של ההיא מהשמאל הקיצוני
שמאל קיצוני=ימין קיצוני=חיסול ישראל, 02/06/09 12:06
אני יליד שדות ים , אך איני מצפה להודעה מברלוסקוני וצאצאי הורדוס ( שחי
גור ארי-אל, 02/06/09 12:06
אם אתה מסתמך על גבולות החלטת החלוקה (ל''ת)
אז אנא פנה את כל הישובים מעבר לחלוקה: אשדוד, עכו,, 02/06/09 15:10
כתבתי שאיני מעוניין בפינוי של שום אדם ויישוב. ישראל בגבולותיה הנוכחיים
גור ארי-אל, 02/06/09 15:49
גם אני מתנחל ואתה הפעם טועה ומטעה.
ביזי, אל מסעדי, 02/06/09 12:05
ביזבוזי-אז אתה מקבל את עמדתו המדינית של אבא אבן?משהו כמו הבנות זנווה.. (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 17:33
אבי, 02/06/09 11:59
ואם המדינה תספח רק את אפרת ולא את בית לחם?
יאיר, 02/06/09 14:57
גם שכונות ירושלמיות לא מוכרות בעולם
פיני (רמות אלון, י-ם), 02/06/09 11:59
בן דרור אומר "אני לא מתנחל" ובזה נסגר הדיון?
motimorg , 02/06/09 11:55
א) שיח מוניס דווקא כן לישראל על פי "החלוקה", ב) זה לא עניין של "צדק"..
רוני מהשרון , 02/06/09 12:08
דווקא הפניתי ! אני בונה בימים אלו את ביתי בצפון... אתה מוזמן להצטרף... (ל''ת)
רוני מהשרון , 02/06/09 14:18
ילד, ''עוטף ירושלים'' כמעט כולו מעבר לקו הירוק... (ל''ת)
ואגב: למה אתה עצמך לא עובר לגליל או לנגב?, 02/06/09 13:17
כפי שכבר כתבתי: לא כל דבר הוא פועל יוצא של "צדק" או "לגיטימציה"...
רוני מהשרון , 02/06/09 14:25
אז אנחנו לא דנים באמת על לגיטימציה, נכון?
יאיר, 02/06/09 15:00
האם הבקשה ש"אקבל את תוצאות הבחירות" פירושה שלא אביע את דעתי ???
רוני מהשרון , 02/06/09 16:48
יאיר, 02/06/09 17:20
נראה שהכותב לא קרא מספיק, או מעדיף לקרוא מה שבא לו
מסיר המסכות, 02/06/09 11:54
הלגיטימיות הבינלאומית לא פתחה את מיצרי טיראן, ולא עצרה את הקסאמים...
מי שמגדיר את זהותו ע''י אחרים-סופו ליפול, 02/06/09 11:47
פעם ראשונה שאני אומר את זה, אבל הטיעון של ימיני הוא אינפנטילי
סטודנט בטכניון, 02/06/09 11:46
הפואנטה היא לא מה שאנשים יחשבו יגידו על מגרון. חשוב מה אובמה יגיד
החמצת את הפואנטה. עוד תיכשל בבחינות אם לא תתרכז, 02/06/09 19:18
אתה חוטא מבחינה מוסרית. לגיטמיציה של העולם לא בהכרח מוסרית
ytre, 02/06/09 11:45
שמחה , 02/06/09 11:45
מה עם מדינה, חייבר חלק מהחיג'אז, אולי נדרוש הכרה גם בששטחים אלה
ימני אחר, 02/06/09 12:12
ספקן2010 , 02/06/09 13:13
להיפך. אם לא היו מאחזים, היינו צריכים לוותר על ירושלים ולא על המאחזים. (ל''ת)
תגיד תודה למתנחלים, שמשלמים את המחיר., 02/06/09 13:25
מאמר מגוחך המוכיח שוב כמה השמאל מנותק מהמציאות.פשוט הזוי.
רסקולניקוב , 02/06/09 11:45
המצב שתארת לא יקרה מהטעם הפשוט שיראל לא תוותר לעולם על
גור ארי-אל, 02/06/09 12:35
ישראל לא תוותר - פשוט יעשו את החיים שלנו כאן לבלתי אפשריים
יאיר, 02/06/09 18:02
גרעין איראני פחח ''שלי יותר גדול'' ועד כי כך גדול , מספיק להרוס את העולם
גור ארי-אל, 02/06/09 21:35
ישראל אינה יכולה להישען על הרתעה גרענית
יאיר, 03/06/09 06:37
לא התבלבלתי רק ציינתי שכתבת ביושר שפיגועים עשויים להתרחש גם כשביבי
גור ארי-אל, 03/06/09 12:03
ההבדל בין מתנחלי שיח מוניס למתנחלי אריאל הוא:
שפוי., 02/06/09 11:44
נורית, 02/06/09 11:41
ההבדל הוא עצום!לאכול איננו צורך זהה ללהתקשט!
מיריק, 02/06/09 15:17
נורית, 02/06/09 16:16
לאחר שהקשבתי לשיחתכם המלומדה, אציין
מתערב מהצד, 02/06/09 18:55
צודק הכותב והשמאל הציוני: עם חברון, עפרה ומגרון - נישאר בלי ת''א ושדרות
יאיר, ת''א, 02/06/09 11:40
כשהתנחלו בחניתה, בלב גליל ערבי עוין, זה לא היה הזוי? (ל''ת)
או שרק התנחלויות של תנועת העבודה הן לגיטימיות?, 02/06/09 13:28
ה''ההתנחלות'' בחניתה ודומיה לגיטימיות לגמרי ועליהן ניתן לבסס את אחיזתנו
יאיר, ת''א, 02/06/09 16:47
כנראה שההזיות תלויה בזוית המתבונן
תורת היחסות, 02/06/09 18:03
דדוקא מאז אוסלו חל כרסום חמור ביותר בלגיטימיות בינלאומית של ישראל
מתנחל הזוי מראשון לציון, 02/06/09 11:37
לא ראינו אתמול מה שווה ה"לגיטימיות הבינלאומית" ?
motimorg , 02/06/09 11:36
טוב לראות שיש מגיבים אינטלגנטיים
תותים , 02/06/09 11:47
הלגיטימציה הבינ''ל שאתה מתאר היא פרשנות של השמאל. וגבי חבל אלכסנדרטה:
פרשנות שמאלנית היא לא עובדה בהכרח!, 02/06/09 11:34
האסונות של "מלכי הימין" בגין, שמיר ושרון... איך יוצאים מזה עכשיו ???
רוני מהשרון , 02/06/09 11:31
הטענות נכונות באופן כללי, אך חשוב לחדד כמה נקודות...
רוני מהשרון , 02/06/09 11:14
רוני,כנראה החדשות עוד לא הגיעו לשרון...
רסקולניקוב , 02/06/09 11:26
תזכיר לי מתי, בפעם האחרונה, עפו טילים מתוך שטחן של ירדן ומצריים ???
רוני מהשרון , 02/06/09 11:45
רוני, זה לא קשור ל"עם הסכם" או "בלי הסכם" אלא למי יושב בשטח שאתה תיתן.
רסקולניקוב , 02/06/09 12:09
התכוונתי לכך שהסכם אוסלו עצמו היה "ארור ואומלל"... לא רק היישום שלו...
רוני מהשרון , 02/06/09 12:54
אם היו מוסרים את יו''ש לחוסיין, החמאס כבר מזמן היה 10 ק''מ מנתב''ג (ל''ת)
אל תהיה תמים, 02/06/09 13:31
רוני שנה שעברה עפו טילים מירדן!
דרומית, 02/06/09 19:41
דרך אגב, אתה לא צריך "לסדר לי" טילים על השרון... הם יגיעו גם ככה...
רוני מהשרון , 02/06/09 11:53
לדובסטויובסקי?אז הבה נספח את השטחים כבושים ונעניק להם אזרחות כמו ב1949 (ל''ת)
שלום על ישראל ''תרתי משמע''-הדמוגרף, 02/06/09 13:48
בוא נגיד שאתה לומד מההיסטוריה באורח סלקטיבי מאד...
motimorg , 02/06/09 11:48
תותים , 02/06/09 11:12
כל המדינות שמכירות בישראל מכירות בגבולות 1967 ולא בגבולות החלוקה...
רוני מהשרון , 02/06/09 11:21
הלולב, 02/06/09 11:25
תותים , 02/06/09 11:29
אז איך זה ששגרירות ארה"ב לא בירושלים?
motimorg , 02/06/09 11:40
תודה לרוני מהשרון על מה שכתב חבל שהמשיבים לא מספיק
העץ הנדיב, 02/06/09 13:25
עוד לא הבנת שהפתרונות אינם פתרונות, אלא רק עוד שלב במלחמה נגדנו?
גל, 02/06/09 22:44
יופי של תגובה. אבל אתה פונה להגיון של ציבור שלא יודע מה זה בכלל הגיון (ל''ת)
''מה שאובמה יחליט - זה מה שיהיה'' את זה הם כן יבינו, 02/06/09 19:13
צודק - יש שת''פ בין הימין הקיצוני, השמאל הקיצוני והחמאס
ג'ו, 02/06/09 11:09
למתנחל ''הלגיטימי '' : ראינו איזו לגיטימציה יש לשדרות
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/06/09 10:53
מה שנכון נכון, 02/06/09 10:49
ymic83 , 02/06/09 10:37
תעמולת זבל - אין שום לגיטימציה בינלאומית לירי רקטות משדרות (ל''ת)
אני דווקא ליכודניק, 02/06/09 12:05
ymic83 , 02/06/09 15:21
איציק, 02/06/09 10:30