• 192.

    ביבי תציל אותנו ! תיתנתק מארה''ב אחרת נחוסל !

    לא להיכנע !!!!, 07/06/09 16:25

    אני מיתחנן מיכול אנשי הליכוד והממשלה לנתק את היחסים מיד עם ארה''ב !
    לא הם כבר לא ידידים שלנו !
    הם רוצים לחסל את מדינת היהודים !
    אם תיכנעו לדרישות המוסלמים ברשות חוסין אובמה תקבלו חמאסטן ביו''ש,זכות השיבה,חולקת ירושלים,והיתנתקות 2 !
    אנחנו נימצא את עצמנו עם איראן גרעינית ,ללא יו''ש,ללא ירושלים,עם אלפי פליטים ערבים שיכנסו לישראל ועם ארה''ב שתמשיךלאיים על עצם קיומנו פה !

  • 191.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 07/06/09 10:14

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

  • 190.

    אובמה רוצה להכניס סדר והסכם שלום באיזור כיהממשלה הזאת והעם ללא כיוון (ל''ת)

    הרגש הנכון , 06/06/09 22:59

  • 189.

    חוסיין אובמה

    אהובה, 04/06/09 09:35

    לא היה ברור מראש, שאובמה הוא צבוע? תרתי משמע!!! הנה, אחיו המוסלמים חשובים יותר מהיהודים. הוא צריך אותנו כמו שהוא צריך את הקוטב הצפוני. אנו מצידנו צריכים לקוות שנפילתו תהיה מביתו שלו. מהבית הלבן. והגיע הזמן לעזאזל להיות עצמאים ולא להיות תלויים בחסדי ארה''ב ומדינות אחרות

    • דברים כדרבנות אהובה. נראה אותך יורדת מרמת החיים (ל''ת)

      בשביל לממן את ההתנחלויות., 07/06/09 12:15

    • אהובה כמה כוח יש לך מדיבורי סרק (ל''ת)

      הרגש הנכון , 07/06/09 15:25

  • 188.

    אובמה! זכור מה קרה לבוש האב כשהפנה עורף לישראל גם אתה בדרך (ל''ת)

    יו, 03/06/09 05:36

  • 187.

    למה אובמה מבקש להגביל התיישבות יהודית ביו''ש ?-מה זה קשור לשלום ?-

    ואם כן למה לא להגביל ערבים בתוך הקו הירוק ?-או בכל, 03/06/09 01:57

    אם מפנים יהודים מישובים קיימים-אז לפנות ערבים מתוך הקו הירוק..
    הקלפים אצלנו,ולא בגללנו.כל הארץ שלנו,כולל העבר המזרחי של הירדן,ועל זה וויתרנו (רק עד הגאולה),אז מה באמת הכושי רוצה ???

    • כדי שתכנס לבית הכנסת ותתפלל לשפיעות המוח זקוק בהקדם

      הרגש הנכון , 06/06/09 23:06

      אובמה -הקושי יותר טוב ממך פי מיליון

    • פשוט זה שטח פלסטיני (ל''ת)

      הרגש הנכון , 07/06/09 15:45

  • 186.

    176 do not tell me you realize this just now

    ovikanobi , 03/06/09 00:31

    Obama is motivated to show he can get stuff done
    the only real button he can push on is Israel
    he will do this relentlessly
    Israel must be strong to see its interests
    through
    Israel needs to practice what it understands - we are responsible to our own fate - not Obama, not the Arabs, not anybody
    we can never let anybody push us around anymore
    a second state is another Lebanon just a matter of time

  • 185.

    only Israel knows

    ovikanobi , 03/06/09 00:25

    its best interest
    President Husein Obama has no business telling Israel what its best interest is
    not anymore than he can say this about France, China or any other sovereign nation
    this guy is arrogant and dangerous
    Israel has to insist on staying its course
    Israel will outlast the first muslim US president

    • ISRAEL A COUNTRY THAT MUST SEEK A BETTER FUTURE BUT NOT WITH AN .

      הרגש הנכון , 06/06/09 23:17

      BUT NOT WITH AN IMPOTENT GOVERNMENT

  • 184.

    ישראל חייבת להתנות

    יגאל- חולון, 02/06/09 22:21

    שהעם שמדבר עליו אובמה יקיר במדינת ישראל מדינת היהודים, אם הפלסטינים יעשו זאת גם ישראל תעשה את אשר יוטל עליה ולא להיפך.
    חוץ מחלוקת ירושלים כי היא בירתה של העם היהודי מלפני מעל 4000 שנה ואף כובש במשך 2000 שנה לא אמר שירושלים היא בירתו, אפילו הפלסטינים שכל הארץ הייתה תחת שלטונם במשך 75 שנה מזמן מלך עבדללה הראשון.

    • אני בטוח שאובמה נורא יתרגש מההתניות של ישראל (ל''ת)

      צא מהסרט שלך יגאל, כדאי שתכיר במציאות, 08/06/09 15:07

  • 183.

    Good idea - put pressure on Israel to honour its committments (ל''ת)

    jka10824 , 02/06/09 22:10

    • commitments

      ovikanobi , 03/06/09 00:15

      were made from both sides
      it is unreasonable to force Israel
      to a unilateral obligation when
      the other side did not implement agreements.
      the other side has backed of the agreement
      on the issues of Jerusalem and right to go back - so in essence there is no commitment
      in additon, the palestinian authority has proven that it is incapable of
      reigning in the radical, unstable elements
      a 2nd state solution will turn the second state to yet another Lebanon

      • don"t be so shure lebanon is weak israel is strong (ל''ת)

        הרגש הנכון , 07/06/09 15:29

  • 182.

    המתלהמים מוציאים את ביבי מהריכוז,הוא בלחץ נוראי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:15

    • ביבי יצא לצימר בגליל להתבודד,ולקבל הכרעות קשות. (ל''ת)

      מקורב לביבי., 02/06/09 22:37

  • 181.

    שהפעם הפלשתינאים יפרעו את הצ'יק קודם. שלום לפני פינוי. (ל''ת)

    שלום אמיתי, 02/06/09 19:43

    • ל 19.43 כל הצדדים קבלו ואשרו את תוכנית ''מפת הדרכים'',גם ביבי תמך בה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:06

    • they do not

      ovikanobi , 03/06/09 00:33

      have enough in their 'account' to pay off
      this check
      the price for Israel's security is too high

  • 180.

    רבותי, ההיסטוריה חוזרת...

    יאיא, 02/06/09 19:10

    צ'מברליין חוזר, ובגדול (ובשחור).
    זה מדהים איך גלגלי ההיסטוריה מסתובבים ומדי פעם חוזרים לנקודה בה היו, כך שאותן השריטות שבהם חוזרות ומודגשות.

  • 179.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/06/09 19:04

    The leader is here
    No God But God

  • 178.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/06/09 19:01

    זה נכון שעקב המצב הכלכלי ארה''ב תגביל תמיכתה הכספית זה ידוע ולא חדש.
    לגבי שאר השטויות שנכתבו אז זה פשוט לא נכון.
    קרקע המציאות הכלכלית מכתיבה לעולם לא להגרר
    להרפתקנות ללא תקציב.
    אם הערבים רוצים הפרדה הם יצטרכו למצוא לזה תקציב התחלתי של 5 טריליון דולר לדעתי ולא נראה לי שהם עכלו זאת עדיין.
    מדינת ישראל לא תסתפק בקו רצועת חוף בזמן של מציאות והשלכות אפקט החממה ועליית מי הים ועד שיועבדו אלטרנטיבות ריאליות ומציאותיות אז ימשיכו לדשדש בביצה הנקראת הפרדת אוכלוסיות מרצון.
    אבל בהחלט עם פתיחות ורצון מצד כולם ניתן לעבד הסדר מניח את הדעת ואף לקבוע את סדר הגודל התקציבי לשנים הבאות לביצועו.
    זה לא יהיה תהליך מהירוחסר אחריות אלא יעשה מתוך שיקול דעת ובהסכמת כל הצדדים הנוגעים.
    אז הייתי מציע לעיתונאים לוותר על שלב השמועות ולהמתין להחלטות שיתקבלו במשותף.
    התהליך יהיה ארוך מייגע ומשעמם לא יהיו סקופים עתונאיים לא יהיו כותרות מרעישות
    אלא עבודת צוות משותפת כדי להצעיד את כולם לעתיד טוב יותר.
    אז שתו מים קרים ותרגעו.
    -אין עוד מלבדו.

  • 177.

    אובמה יהיה נשיא רק 4 שנים-איבדת את הקול היהודי (ל''ת)

    אכלנו אותה, 02/06/09 18:42

    • אובמה

      אהובה, 04/06/09 09:37

      למה ארבע שנים? צריך לקוות שנפלתו תהיה הרבה לפני כן

      • יש לי חדשות עצובות בשבילכם ימנים סתומים: (ל''ת)

        היהודים בארה''ב תומכים במהלכים של אובמה, 08/06/09 15:08

  • 176.

    סדאם חוסיין אובמה, מתי תבין שארה"ב היא השטן הגדול בעיני אחיך הערבים? (ל''ת)

    יוני דוד , 02/06/09 18:37

  • 175.

    Did Obama demand anything from Abu Mazen

    He shall also pass, 02/06/09 18:02

    or does he think that Israel is the only one who has to make serious concessions

    • don"t worry obama did more than you know (ל''ת)

      הרגש הנכון , 07/06/09 15:31

  • 174.

    המדינה היחידה שמשקשקת ''מהתימני'' הזה זה רק ישראל !

    תרגעו היסטרים, 02/06/09 17:55

    כולו רעש וציפצופים ,נאומים דמגוגים ריקים מתוכן !ארה''ב מפציצה חמורים באפגניסטאן ,הכלכלה שלה מתפרקת,את איראן שכחו ,צ.קוריאה משתינה עליהם בקשת ,וכאן משקשקים מהקוריוז הזה ! זה לא יעבוד באמריקה לאורך זמן !

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 02/06/09 18:19

    • you are sadly mistaken

      ovikanobi , 03/06/09 00:21

      the reason why others do not give a hoot
      about Husein Obama is because he is not
      in a position to hurt them
      Obama will not initiate military action
      towards Israel, he has means to hurt us
      and he will
      Obama is sympathetic to the Muslim world
      and is not commited to Israel emotionaly
      the only way for him to apply real
      is by applying it on Israel
      and he will pressure Israel relentlessly
      this guy will hurt Israel in the long
      run more than Iran will ever be able to
      do

      • what a born profet you know all the cards -- bravo (ל''ת)

        הרגש הנכון , 07/06/09 15:35

  • 173.

    ואני עדיין זוכר את הפסטיבלים

    רועי2472 , 02/06/09 17:50

    שהיו כאן בתקשורת, כשאובאמה נבחר....

  • 172.

    מעולה

    לולה, 02/06/09 17:37

    הלואי שהבחור יעמיד אותו במקומנו - זה יהיה רק לטובתנו
    בהצלחה אובמה

    • מטומטמת, כישפלו טילים עלייך סדאם חוסיין אובמה לא יבוא לעזור לך! (ל''ת)

      יוני דוד , 02/06/09 18:38

      • לכן כדאי שתעשה מה הוא אומר לך, כי בלי הגיבוי של ארה''ב (ל''ת)

        אתה לא שווה כלום. נמר של נייר, 08/06/09 15:09

  • 171.

    מעולה לא צריך תסיוע שלהם

    אבי, 02/06/09 17:27

    ולמה הנגיד קונה כל יום 100 מיליון דולר ?

  • 170.

    נשיא הדמוקרטיה הגדולה בעולם??????? כנסו ותגיבו

    אשר, 02/06/09 16:21

    כנשיא שאמור לדאוג לדמוקרטיה
    העם בישראל אמר את דברו באופן
    דמוקרטי שהוא בעד ישוב הארץ
    אז אל תנסה להשפיע בעזרת דיקטטורה!!!

  • 169.

    כל הכבוד לאובאמה. אולי הוא עוד יציל אותנו מעצמנו... (ל''ת)

    מפוכח, 02/06/09 16:20

    • אותנו כבר איש לא יציל, אנחנו בדרך לאבדון - ראה קריסת בית שני (ל''ת)

      דורית, 02/06/09 18:47

    • באמת שאני לא יודע מה הפיתרון להציל אותנו או אותך מעצמך.... (ל''ת)

      אבל זה בטח כואב..., 02/06/09 19:07

  • 168.

    סבלנות, אובמה ייפול

    אפרים נתנאל, 02/06/09 16:03

    אובמה בנה ציפיות גדולות שסופן להכזיב. קוריאה הצפונית ואירן מרימות ראש והוא עוד לא מצא פתרונות. המשבר הכלכלי לא עוזר לו והסכסוך הבלתי פתיר שלנו עם הערבים לא ייפתר מהר כמו שהוא רוצה, כי גם אנחנו וגם הם לא יכולים לעשות את הויתורים שיאפשרו את הפתרון. עם סבלנות, הוא ישנה את תוקפנותו. אולי בינתיים זה יעלה לנו בכספי הסיוע או בחלק מהם אבל בטח שלא נוכל להתפשר על עצמאותנו ולצעוד לקראת שואה נוספת. אז סבלנות, בבקשה.

    אני לא מת על ביבי אבל בויכוח בינו לבין חוסיין אובמה אלך אחריו באש ובמים.

    • תמשיך לספר לעצמך סיפורים , נתנאל המתנחל (ל''ת)

      במקומך הייתי מתחיל לארוז לקראת הפינוי מרצון, 08/06/09 15:11

  • 167.

    היה פעם מנהיג עולמי בשם צ'מברלין. טעה, ובכ''ז העולם שרד אחרי שעף הביתה

    לא נעים- לא נורא. לא להבהל יותר מדי ולא להתרגש, 02/06/09 15:42

    נקווה רק שלא נצטרך לעבור מלחמה עולמית בדרך לשם. זה הכל.

  • 166.

    הוא לאט לאט מתגלה כחובבן , הוא רוצה לפתור סכסוך של 60 שנה בשנתיים

    אא, 02/06/09 15:17

    בטח הוא עסוק בדייטים עם אישתו , בלבחור כלב לבית הלבן , מגרש כדורסל ובאיך הוא מדבר לתקשורת . הפעם אי אפשר להתקפל לארה''ב אובמה חושב שהוא איזה מהפכן הוא מוריד את ההרתעה של ארה''ב בכל העולם והאמריקנים יראו את זה עוד כמה שנים

  • 165.

    We should make peace and not war, he is right

    dan77777 , 02/06/09 15:06

    All our religious extremist should be sent to Aza as they are not different from Hamas and the Hizballah. there is no difference in mind or looks

  • 164.

    מי אתה

    יצס, 02/06/09 15:05

    ארהב זקוקה לישראל ואל תאיים ילד

  • 163.

    שימשיך לקשקש, ואנחנו נבנה

    נעמן, שפוי - בנימין, 02/06/09 14:38

    לא סופרים אותו, לא מתרגשים ממנו. המטבע שלו קורס, הכלכלה שלו נופלת. גם הוא יפול.

  • 162.

    תסריט אפשרי של המשך המדיניות:

    ASCH , 02/06/09 13:58

    http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=9449

    • אתר מעניין ומהמם המידע שבו אך אינו מחייב את אף אחד.

      גור ארי-אל, 02/06/09 15:03

      צדיק באמונתו יחייה.

      • מחייב? מי דיבר בכלל על "מחוייבות"? תעשה מה שנראה לך. (ל''ת)

        ASCH , 02/06/09 17:43

        • הרי ברור שלא לעצמי אני חושש...... (ל''ת)

          גור ארי-אל, 02/06/09 22:14

  • 161.

    יכול להיות שזו התחלה לגוג-מגוג?

    asuleyma , 02/06/09 13:43

    נדמה לי שכן. מאוד עצוב לי - אני גר פה עם משפחה והילדים. אין לי ארץ אחרת!!!!
    אז אולי מספיק אם שנאה הדדית בתוך העם? אולי הגיע זמן להתאחד ולהיות איתנים בדרישותינו את מה שטוב לנו? עד מתי נמשיך להיות להיות אטומים לכל הסובב אותנו?
    אין לי ארץ אחרת!!! אני לא בורח לשום מקום!!! אלו שחושבים אחרת אין להם בעיה לשרוף את המדינה הזו ואז פשוט לברוח למקום אחר...
    אסור לתת להם להרוס אותנו כעם, כמדינה!!!
    אני קורא לכל יהודי התבל להתאחד ולהתנגד לאויבי עם היהודי: לכאלו שמחזיקים נשק בידם ולכאלו שלובשים חליפות ומדברים בנחת...
    אם נמשיך להיות אדישים, אולי תתגשם הנבואה של גוג-מגוג, ואז נאבד את יקירינו... אז כולם יפגעו: הימנים, השמאלניים, החרידים, החילונים... פשוט כולם.
    בהתבוננות על תקופה אחרונה - נראה לי שנבואות התנ"ך מתחילות להתגשם (למרות שלא האמנתי לנבואות אלו!!!!)

  • 160.

    נו מה ציפיתם שמוסלמי יעזור לישראל ?!!! חעחע

    הציוני, 02/06/09 13:37

    הוא היה מוחק את ישראל עם זה היה מתאפשר לו !
    את חבריו הטרוריסטים ב''גואנטנומו'' הוא כבר שחרר והווילה באירופה בדרך...

  • 159.

    לגדודי... יש לך תעודת הסמכה מגדולי ישראל להסית ולהדיח? (ל''ת)

    שלט עצור, 02/06/09 13:25

  • 158.

    לא רחוק היום שהכדור יצא לדרך.J.F.K אמרתם?

    קיקו, 02/06/09 13:24

    בארה''ב יש מלא שדות תעופה שעדיין אין להם שם, בניו יורק יש את שדה תעופה JFK מעניין איפה יתנו את השם אובמה(אם בכלל יתנו) בטח בשדה תעופה באלסקה.

  • 157.

    השמאל יחד עם ציפי עובדים חזק אצלו.לא חשוב המדינה העיקר להוריד את ביבי (ל''ת)

    קיקו, 02/06/09 13:15

  • 156.

    ללמוד לקח

    דינה טולדנו, 02/06/09 13:04

    כנראה שאובמה צריך ללמןד עוד דבר או שניים על הסכסוך בינינו ובין הערבים ועל הערבים כמו קודמו בוש

    • לא. הוא לא צריך ללמוד דבר. הוא מודע היטב למה שהוא עושה.

      ASCH , 02/06/09 14:00

      http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=9449

  • 155.

    OBAMA OR OSAMA

    נגד התנחלויות לא חוקיות אבל..., 02/06/09 12:44

    מיד חששנו שמי שנושא שם אמצעי מוסלמי יפעל נמרצות נגד ישראל.

  • 154.

    לאובמה מטרה ברורה

    ויקטוריה, 02/06/09 12:31

    להיפטר ממדינת ישראל במהירות האפשרית ןלמסור את שטחיה לאחיו המוסלמים. לא סתם שמו חוסיין אוסמה.ורוב אזרחי ארצות הברית צריכים לחשוש ממנו,לפני שימצאו עצמם תחת שילטון מוסלמי קיצוני במסווה של ליברליזם.

  • 153.

    זרע עמלק

    ציון, 02/06/09 12:23

    אין ספק זהו הנשיא הגרוע ביותר לישראל.
    זרע עמלק ישמרנו האל מ''אוהבינו''.

  • 152.

    מכושן רשעתיים (אובמה): מדינת יהודה תקום בכל שטחי ישראל המופקרים

    גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:00

    את מי זה מעניין מה הקוף הזה חושב או לא חושב ... כיהודים הזכות והתוקף שלנו לשבת בא"י זה לא הוא ולא ההיסטוריונים ולא הארכיאולוגים ולא האו"ם ולא חבר העמים ולא שום דבר אחר.

    הזכות שלנו לישיבה בארץ ישראל היא התורה הקדושה. ארץ קדושה - לעם קדוש (ובלבד שהוא מקיים את מצוות ה' - ולא מחלל את שם קודשו)

    אז כל פינה שמדינת ישראל הכופרת תפקיר בפני הישמעאלים וכושן רשעתיים (וטוב שכך) - עתידין לעלות עליה ברבות הימים יהודים כשרים ולהקים מדינה יהודית אמיתית - מדינת יהודה.

    ובימים ההם באמת לא יהיה מה לכובשים הישמעאלים לעשות. הם ייאלצו לעזוב את אדמת הקודש על כל אורחותיהם - כי את תפקידם הם מילאו ... גירוש השמאל העמלקי והימין-החילוני הכופר ... כל התפוחים הרקובים בעם היהודי שזמנם חולף עובר מיום ליום.

    אמן, כן יהי רצון!

    • And you should go to Iran as you are the same as Hamas (ל''ת)

      dan77777 , 02/06/09 15:07

      • especially with the rockets and civilized politics - tell me

        shafee , 02/06/09 17:39

        who do you defend, and I tell you who you are.

  • 151.

    עלינו להדק את היחסים עם רוסיה להשתלט על מקורות האנרגיה של המז''הת (ל''ת)

    ושהמוסלם יקפוץ לנו, 02/06/09 10:50

    • רוסיה? רוסיה?? צריך להדק את הקשר עם ה'

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:15

      ואז שיקפצו גם רוסיה וגם אמפריית הרשע (ארה"ב)

  • 150.

    רוב יהודי ארה''ב שתומכים בישראל הצביעו עבור חוסיין המוסלמי (ל''ת)

    בקרוב, חוסיין המוסלמי יכסח גם להם את הצורה, 02/06/09 09:37

    • חסרים ליכלוכים עמלקים ביהודוני ארה"ב: נועם חומסקי ואלאן דרשוביץ

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:02

      שם רשעים ירקב....

      תבינו שכל הצרות הרעות הללו מתגלגלות עלינו בסיבת אותו "קשר יהודי טוב" שיש לנו בארה"ב ובמוסדות השונים שם ...


      היהודים בארץ תמימים וחיים בסרט הם לא יודעים מה זה היהודונים הליברלים האלו שם - הם נחשים עמלקיים ארסיים מאוד !!!!1

      • שכחת להזכיר את ה''יהודים'' הריפורמיים. (ל''ת)

        יהודי אמיתי - לא דתי., 02/06/09 13:44

      • Teshane et hashem shelha le "Gdudi Hamas" at mevaish et ha shem

        dan77777 , 02/06/09 15:09

        All the bases of the "tora" is - "ve ahavta le reeha camoha" - do this and then you can consider yourself religious, you only spread hate

      • אלן דרשוביץ הוא אחד ממגיני ישראל היחידים באקדמיה האמריקאית (ל''ת)

        shafee , 02/06/09 17:40

  • 149.

    זו הזדמנות טובה להיגמל מארה''ב. (ל''ת)

    י, 02/06/09 09:19

  • 148.

    לא לקבור אידיאולוגיה-לשמר אותה לזמנים יותר טובים...

    motle1010 , 02/06/09 08:38

    אלפי שנים חלמנו על שיבת ציון. זכינו בכך לצערנו בחסדם של אומות העולם שהחליטו ב-47 על הקמת מדינה יהודית (ומדינה פלשתינאית). בכח אף פעם לא הישגנו כלום. כל המרידות בהיסטוריה שלנו הסתיימו בטבח לוחמנו.
    את האידיאולוגיה של מדינה לעם היהודי בכל חלקי ארץ ישראל יש לשמר לנצח !
    אידיאולוגיה אשר עליה נישמר ושרד עם שלם במשך עשרות דורות , לא קונים ומוכרים בסופרמרקט. זו מורשת שיש להנחיל לדורות הבאיםיש לשמר אותה ולהמשיך ליחל לה. יומה עןד יגיע, אך אלו הם זמנים קשים לעמנו.
    הרציונל של האמריקאים והעולם כולו, לא תואם את שאיפותנו וחלומנו. יש לפעול ברציונליות ולא באמוציות בזמנים קשים אלו. ה:ריאל-פוליטיק" העולמי פשוט לא יאפשר לנו לפעול כרצוננו,מה שעלול להביא חלילה למלחמה נוראית
    שאין בה מנצחים ואין מפסידים.
    מה שדרוש היין זו הנהגה מדינית חזקה שתדע
    לשחות בין הרציו לאמוציות ולנווט בזהירות וללא התלהמות - לא מהשמאל לא מהמרכז ובודאי
    לא מפורעי חוק שלא יקיימו החלטות ממשלה,בג"צ
    ופעולות אוכפי החוק למיניהם.
    מוטי

    • מוטל יקירי

      אור18, 03/06/09 07:52

      הבעיה שלך היא בהבנת הכוונות. אם אתה חושב שהאירופאים הגיעו למסקנות שלהם בגלל איזה ''ריאל פוליטיק'' מוסרי עליון, אז אתה חי בארץ החלומות. ריאל פוליטיק זה מה שטוב להם ואני לא חושב שלרגע הם דאגו לעצמאותה ובטחונה של ישראל כשלנגד עיניהם עולם ערבי מוסלמי מבורך בנפט. שלא לדבר על מיליוני המוסלמים שבתוכם ולא התחלתי אפילו עם האנטישמיות בת מאות, אם לא אלפי, השנים. אז עזוב את ה''רציונל'' שלהם ותחשוב רק על מה שטוב לעם שלך.

  • 147.

    ישראל יונקת מעטיני ארה''ב בתאבון רב,לא לשם פיטום ההזויים בתוכינו.

    נתן.ש מעלות., 02/06/09 08:30

    אי לכך יבורך ברק אובמה,הוא אכן ידיד אמת לישראל.

    • נתן עצלן, תפסיק כבר לינוק ותתחיל לעבוד!. (ל''ת)

      הגננת שלך בחינוך המיוחד., 02/06/09 15:07

      • ל 15.07 כקשיש לא יקבלו אותי לעבודה ולינוק השאלה ממי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:09

  • 146.

    להפעיל חרם כלכלי על ארצות הברית (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/06/09 08:29

    • וליקרוא לכול יהדות אמריקה באשר היא לעלות מיד לישראל (ל''ת)

      פקק תנועה , 02/06/09 08:30

      • אתא נאיבי: רוב יהודי ארה"ב הם זוהמה עמלקית (שמאלנית)

        גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:05

        היהודים בארץ תמימים ...


        יש לובי יהודוני-אנטישמי גדול מאוד נגד מדינת ישראל ...

        כל הארגונים כמו הג'וינט והתאגדויות אקדמיות של יהודים הם כביכול פועלים ודואגים למען ישראל כאשר הם מצהירים בגלוי שמדינת ישראל לא טובה בזה ופושעת בזה ...


        איי איי איי אינבלידים ישראלים מתי תלמדו כבר איפה אתם חיים??

        • מחינה סטיסטית שני גורמים מאזנים אחד את השני ובדרך כל משנים דרכים ודעות (ל''ת)

          פקק תנועה , 02/06/09 14:05

        • נכון, בזמן השואה הם לא שמו קצוץ על יהודי אירופה הנטווחים. (ל''ת)

          מיכה, 02/06/09 15:36

          • ומה עשו האמריקאים בזמן מלחמת העולם השנייה בימקום להפציץ את הגרמנים הם

            פקק תנועה , 03/06/09 09:57

            הפציצו את היפנים

    • ל 08.29 אכן הצדק בדבריך,נפסיק את הסיוע הכספי לארה''ב.פקק היכן הגבול?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 02/06/09 10:30

      • פקק , כוונתך טובה ותמימה כהרגלך ,אך לצערנו אין סיכוי שהצעתך תתקבל ולכן

        גור ארי-אל, 02/06/09 12:46

        אין ברירה ונמשיך לממן את קריסתו הקולוסאלית של GM וטיסות מעבורות החלל.

      • גבולות מדינת ישראל עדין לא ניקבעו והם רמת הגולן ביקעת הירדן ירושליים

        פקק תנועה , 03/06/09 10:06

        ולטרון וצפון ים המלח ומיתווה בוש שרון בגדה המערבית זאת אומרת אי נסיגה גורפת ביהודה ושומרון לגבולות 67 ואי קבלת זכות השיבה הפלסטינאית ואי החלפת שטחים מהנגב יקיר נפשנו אים אתה לא שם לב אנו בעצמנו ממשיכים לשים לעצמנו מקלות בגלגלים ידידי היקר

    • לפקק תנועה: נכון, אפשר גם להכריז מלחמה על ארה"ב. את זאת הציע

      ורדינה , 02/06/09 12:45

      פם אפרים קישון ז"ל. מדוע להכריז מלחמה על ארה"ב? האופטימיסטים אמרו: כי אז ארצות הברית תנצח אותנו ונהפוך להיות מדינה של ארה"ב. כאשר זה יקרה תיפתרנה כל הבעיות שלנו והן תוטלנה על כתפי ארה"ב.

      השיבו הפסימיסטים: אבל, מה יקרה אם - חלילה-אנחנו ננצח????

      • אפשר להראות לאמריקאים שאנו לא מעוניינים יותר ללקק להם את התחת (ל''ת)

        פקק תנועה , 02/06/09 14:06

        • אנחנו מקבלים בלאוו הכי גם ללא הצורך ללקק. (ל''ת)

          גור ארי-אל, 02/06/09 15:04

          • אז ואים כך אך ניפטור את בעיותנו (ל''ת)

            פקק תנועה , 03/06/09 09:54

  • 145.

    ארה"ב עוד תגלה שבחרה דיקטטור מוסלמי כנשיא בבית הלבן (ל''ת)

    בדוק , 02/06/09 07:51

    • לא זוכרים את השיר המפורסם

      נח, 02/06/09 13:43

      ''שחור ולבן זה לא הצבע שלי''ובכלל מה עושה שחור בבית לבן?אתם לא מרגשים שפה משהו לא בסדר?

  • 144.

    אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים

    דתיה, 02/06/09 07:06

    הנבואות של אחרית הימים מתחילה להתגשם...ואנחנו לפני מלחמת עולם -גוג ומגוג.

    • ל-146 דתיה

      נח, 02/06/09 13:40

      איפה היה אביך שבשמים בזמן השואה שבה נהרגו ונישרפו יהודים עם פיאות וציציות ההא???
      שרדו אלה שהצליחו לברוח או הצטרפו לפרטיזנים, ה ב י נ ו ת דתיה ?!

      • אם לא היית מנותק לחלוטין, לא היית שואל . (ל''ת)

        מייק , 02/06/09 16:44

      • השאלה אינה איפה הוא היה, ית', הרי הוא חולל את זה אלא, איפה אנחנו היינו

        yoya, 03/06/09 00:20

        היינו בהשכלה. זוכר? כמו היום.

  • 143.

    אמריקה????????הבלוף הגדול של המאה....נראה שהם שכחו את ספטמבר השחור (ל''ת)

    herzi33 , 02/06/09 06:53

  • 142.

    ערבי נשאר ערבי

    אילתי, 02/06/09 06:21

    לא משנה מה יעשה ביבי עם הממשלה שלו. אובמבה יעשה הכל על מנת לזרוק אותנו מאחריותם של ארצות הברית. ועל זה נאמר ערבי נשאר ערבי . והגיע הזמן להיות עצמאים ללא תמיכת האמריקאים. ויפה שעה אחת קודם

  • 141.

    סוף סוף...

    למה?, 02/06/09 04:39

    אני אוהב את הארץ וגם ציוני מובהק אך אם אנחנו בעצמנו לא מסוגלים לפנות התנחלויות לא חוקיות עדיף שמישהו כן לפני שמאוחר מידי!

    • אתה בטח גם מתכוון לבניה לא חוקית של ערבים ובדוים (ל''ת)

      רונית, 02/06/09 13:34

    • אתה טמבל

      למה מה יקרה, 02/06/09 15:46

      ''לפני שיהיה מאוח''... מאוחר למה? מה אכלת סרט?תפסיק לחיות באשליות ין עם מי לעשותשלום וצריך כמ שיותר לבנות התנחלויות עד שנחנוק את כל הפלסטינים... או שנגיד לכל ערביי ''ישראל'' עאלק - ערביי ''פלסטין'' (יש דבר כז?) המתנחלים אצלנו שהם ילכו להתנחלויות והמתנחלם שלנו יחליפו אותם...

  • 140.

    ביבי זכה לאותו יחס שקיבל אחמינג'אד

    ישראלי באמריקה, 02/06/09 03:59

    שתבינו. בעיני חלק מהאמריקאים אין היום הרבה הבדל בין ישראל לאיראן.
    הם שומעים את אחמינג'אד ואחרי זה את ליברמן ושניהם נראים להם אותו דבר. דיברתי עם אמירקאי והוא אמר לי שבמזרח התיכון כולם משוגעים חוץ ממלך ירדן.

    • Obama is a short apesode the next congress will vote against him (ל''ת)

      in two years OBMA is over, 02/06/09 04:49

      • Ya hmar not apesode but episode (ל''ת)

        Jaqueline, 02/06/09 09:03

        • and you are a real lady

          eli, 03/06/09 07:36

          keep calling people ''hmar'' and you end up being the real behema

  • 139.

    להתנתק מחוסיין אובמה !

    mag222 , 02/06/09 03:42

    להחזיר את השגריר לישראל !
    ארה"ב כבר לא ידידה שלנו אלה מדינה עויינת בחסות המוסלמי אובמה ומשתפי הפעולה שלו הערבים ויהודי ארה"ב !
    אם חפצי חיים אנחנו יש לעמוד על האינטרס הבטחוני / קיומי שלנו !
    לא ניתן לשואה נוספת ופצצת אטום איראנית לקבור אותנו !!!!

  • 138.

    להתנתק מחוסיין אובמה !

    ציוניסט, 02/06/09 03:39

    להחזיר את השגריר בארה''ב ולהשאיר 2 פקידים בלבד !
    די ללקק לאובמה על חשבון עתידה של ישראל !
    עוד מעט יש לאיראן אטום ואתם מורידים את הראש ?

  • 137.

    חוסיין אובמה רע ליהודים......

    עשיו שונא ליעקב, 02/06/09 03:24

    עוד נאכל הרבה חרא משונא ישראל זה !
    יש להבין ארה''ב של אובמה אינה כבר ידידה של ישראל ויש לצנן את היחסים איתה !
    אם לא נעמוד על האינטרסים שלנו הקיומיים נימצא את עצמנו עוד חצי שנה שנה מול הערביםואיראן לבד !
    כאשר ארה''ב תסרב לתת נשק וחלפים לצהל !
    ותקריב את היהודים על מזבח הליקוק לעולם המוסלמי !

    • Nאוחר מידי ... פיתוח מטוס קרב ישראלי היה צריך להיעשות מזה זמן

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:12

      אז למה "כשלו" המנהיגים של המדינה הכופרת??

      כי לכולם הייתה טובת הנאה אישית מגורמים בעלי עניין מכל הכיוונים - איילי נפט ערביים, משפחות הון מקומיות, וקשרים אמריקאים.

      היו מדינות שהיו יותר מסתם שמחות לפתח דבר שכזה עם ישראל ... אבל מה לעשות כשנוטשים ועוזבים את אבא שבשמיים ... כל האבסורדים הגרועים מכל יקרו לנגד עינינו ולא נוכל לומר דבר ... כמו בדיוק בשואה

  • 136.

    טוב מאוד! סוף סוף אובמה פועל

    Mother Superior , 02/06/09 02:20

    כנראה שהממשלה הזו מבינה רק בדרך הקשה.

    • "כל כלי יוצר עלייך לא יצלח ..."

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:06

      הכושן רשעתיים הזה יכול ללמד אותנו כיהודים איפה בא"י אנחנו יכולים לשבת ואיפה לא??

      יללה יללה MOTHER SUPERIOR ... תחזרי לסיני .... ארץ העמלקים ההיסטורית

  • 135.

    ליבני לא אישרה לחסון לנהל המו''ם על שליט

    כדי לדפוק נתניהו, 02/06/09 02:07

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: בצה''ל ובמערכת הביטחון אומרים כי לא זכור מקרה בולט ובוטה כזה של פוליטיקאי ישראלי ששם את השיקולים המפלגתיים הצרים שלו לפני שיקולים ביטחוניים ואנושיים, כמו כאלה הקיימים בפרשת חייל צה''ל החטוף גלעד שליט.

    המקורות שלנו מוסרים כי חבר הכנסת ישראל חסון, מי שהיה סגן ראש השב''כ, היה המועמד המוביל אצל ראש הממשלה נתניהו לקבל את תפקיד מתאם הפעולות בנושא שליט. ישראל חסון שניהל מספר שיחות עם ראש הממשלה ושר הביטחון אהוד ברק על הנושא, חשב לתומו כי למען הסדר הטוב הוא צריך לדווח לראש מפלגתו ציפי ליבני על האפשרות המתקרבת של מינויו.

    אולם מה רבה הייתה אכזבתו כאשר ליבני דחתה את האפשרות הזו על הסף באומרה, כי לא ייתכן שח''כ מ'קדימה' יעזור לראש הממשלה נתניהו להשיג הישגים פוליטיים, דווקא בתקופה בה הלחץ הפוליטי עליו מבחוץ ומפנים מתחיל, לדעתה, לשאת פירות, ומתגברים הסיכויים כי ממשלתו לא תחזיק מעמד.

    חוגים בצה''ל ובמערכת הביטחון הביעו פליאה, כי ח''כ חסון וויתר ללבני, ומיד לאחר הפגישה אתה הודיע לנתניהו כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד. על ח''כ חסון, אומרים המקורות הביטחוניים, היה לקבל את התפקיד ולהניח לדעת הקהל לשפוט מי צודק בעימות הזה ליבני או הוא.

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מדווחים כי זו היא הפעם השנייה בשבועיים האחרונים כי בצה''ל ובמערכת הביטחון נמתחת ביקורת קשה על פוליטיקאים הקשורים ב'קדימה'.

    באמצע חודש מאי, נודע כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, החל להזמין אליו לפגישות שורה ארוכה של אישי ציבור ואנשי תקשורת בהן הוא מתדרך אותם ביחידות לגבי תוצאות מבצע 'עופרת יצוקה' ברצועת עזה.

    מהדיווחים שהגיעו לצה''ל ולמערכת הביטחון מתדרוכים אלה נודע כי אולמרט טוען שהמבצע נכשל, משום ששר הביטחון אהוד ברק, והרמטכ''ל רב אלוף גבי אשכנזי, התעלמו מהחלטות הממשלה, ומהוראות אישיות שלו לגבי ניהול המערכה הצבאית. במילים אחרות, לפי טענותיו של אולמרט ברק ואשכנזי התנהגו ופעלו במלחמה כאילו המדובר במלחמה פרטית שלהם.

    למקורות שלנו נודע, כי עיקר טענותיו של אולמרט מתייחסות לשלבים האחרונים של המלחמה, בהם לדבריו ניתנו לברק ואשכנזי הוראות ברורות להכניס את כוחות צה''ל למרכז העיר עזה, להשמיד או להכריע את הנהגת החמס, ולהביא לשחרורו של גלעד שליט. לדבריו של אולמרט ברק ואשכנזי התעלמו מהוראות אלה ולא ביצעו אותן.

    בצה''ל ובמערכת הביטחון הגדירו את התדרוכים של אולמרט ואת החומרים שהוא מציג בהם, 'כאקט בלתי חוקי, שלא זכור כמוהו'.

  • 134.

    דרך אגב רוסיה הצביע בעד הקמת מדינת ישראל באו''מ - ארה''ב נמנעה (ל''ת)

    נזכרתי, 02/06/09 01:50

    • ל 01.50 זכרונך מטעה אותך,ארה''ב הצביעה בעד וכן ברית המועצות.

      נתן.ש מעלות., 02/06/09 08:06

      ואובמה רוצה ודורש את טובת מדינת ישראל,קומץ הזויים לא יכפה דרכו ההרסנית על המדינה.

      • תפסיק כבר לשקר

        רונית, 02/06/09 13:40

        אובמה לא רוצה טובת המדינה וכך גם אתה לא. כמו בהסכם אוסלו שאתה ושכמותך חשבתם שההסכם הזה יחזיר לכם את השילטון לנצח נצחים כךצ גם הפעם מה שאתה באמת רוצה שהמדינה תחזור להיות אחוזה פרטית של מפאי מפם אחדות העבודה או מה שזה לא יהיה בקיצור שתוכלו לחזור לשלוט כאן לעד.

        • ל 13.40 אינני יודע למי התכונת בתגובתך,אך אני חבר קדימה מסור. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 02/06/09 21:12

  • 133.

    תתחילו להפנים - ארה''ב היא האוייב

    היהפוך חוסיין את עורו?, 02/06/09 01:38

    תתעוררו ותפנימו שארה''ב הפכה מדינה עויינת.

    לא צריך להתרגש - שיקפצו לנו. אבינו שבשמיים שומר על ישראל

    • חבל שרק עכשיו מפנימים את זה ... ארה"ב = אמפריית הרשע

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 12:46

      אבל האויב האמיתי זה אנחנו שכיחשנו בתורת ה' ... אל לנו להתפלא למה פוקדות אותנו כל הרעות החולות האלו עתה

  • 132.

    הוא באמת מוסלמי ששונא יהודים!!! (ל''ת)

    גד, 02/06/09 01:34

    • מה אתה מצפה מ-אוב(ס)מה חוסיין (מו)ברק. -שם ערבי למהדרין. (ל''ת)

      מייק , 02/06/09 16:50

  • 131.

    ההישג ההזוי ביותר של אובמה

    דניאל, 02/06/09 01:23

    הצליח לאחד בין יהודים למוסלמים ויצר מכנה משותף אחד בשנאה הגוברת לארה''ב.
    עכשיו לא רק מוסלמים שונאים את ארה''ב גם ישראלים (שלא להזכיר אירופה,רוסיה,אמריקה הדרומית,איראן ....)

  • 130.

    Bibi Hezak v'ematz!

    Limor, 02/06/09 01:11

    We need to stop that ahmed in the black house

    • all Obama wants is Israel to leave the PA LANAFSHAM nakouda (ל''ת)

      homeless-USA, 02/06/09 01:30

    • כן בטח ... רק ביבי חזק ואמץ באמצעות הכסף מקשרי ההון שלטון

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 01:58

      ביב מלך ישראל ביבי מלך ישראל ... עוד מגיב בתשלום

  • 129.

    הדיווח הנל כבר הוכחש ע"י משרד החוץ האמריקני, אבל (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/06/09 00:57

    • אבל, יש גורמים שמאלנים אינטרסנטים סהרוריים המנסים לבנות על כך

      חזאי הטמטום הישראלי , 02/06/09 01:01

      לא להאמין, עד כמה חזק הגן הפגום הזה בעמנו. מין גן מתאבד.

      החבירה הזו עם כל דעה ואוייב מזדמן, עם כל אפשרות לדיכוי והחלשת המדינה והעם, הינה בעייני חידה סתומה.

      זו אינה סתם אווילות, זו הפניית המשאבים והאינטלגנציה הטבעית שטבועה בנו, ע"מ להרוס את הגוף.

      ממש תיסמונת כשל חיסוני, בה הגוף תוקף את עצמו.

      * מנה מנה תקל ופרסין

      • בואו נחקה לנאום של אובמה במיצרים אז נהיה יותר כחמים.... (ל''ת)

        ston , 02/06/09 02:31

  • 128.

    מי שהזהיר מאובמה בזמן הקמפיין צדק. ומי שהרגיע שיקר ועבד על היהודים. (ל''ת)

    למה היהודים בארה''ב שותקים?, 02/06/09 00:50

    • היהודים בארה"ב פוחדים שישלחו אותם למחנה ריכוז אם יפתחו את הפה. (ל''ת)

      מייק , 02/06/09 16:52

  • 127.

    ביבי, לא לפחד מחוסיין-הנשיא, הוא יעבור ואנחנו נשאר! (ל''ת)

    ישר כח, ביבי!!!, 02/06/09 00:48

  • 126.

    אוייי כמה שביבי עוד יצטרך להתקפל (ל''ת)

    ציפי, 02/06/09 00:47

  • 125.

    להכריז על ארה''ב ''מדינה עויינת'' או ''מדינת אויב'' (ל''ת)

    ציונית מתל אביב, 02/06/09 00:45

    • Are you on drugs? (ל''ת)

      Me, 02/06/09 01:10

      • No she definitely isn't - I am afraid you are the one on drugs

        גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 02:38

        From Zion, blessed she be by GOD to see the wealth of Jerusalem for her entire life

    • כל הכבוד לך !! סופסןף מישהי שלא מפחדת מלומר את האמת בפנים

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 02:39

      יברכך ה' מציון וראי בטוב ירושלים כל ימי חייך

    • נכון ! חוסיין אובמה המוסלמי עויין את ישראל !

      האמת המרה, 02/06/09 03:28

      ארה''ב גם איימה על ישראל כי תנתק את היחסים איתה אם תיתקוף את איראן !
      ארה''ב הקפיע את עסקעות הנשק עם ישראל!
      חוסין אובמה לוחץ לא ליבנות אפילו בירושלים ובאריאל !
      ארה''ב מתקרבת לאיראן,סוריה,חמאס וחיזבאלה !
      ישראל חייבת לקחת חלק מהשגרירות של ישראל בארה''ב ולהשאיר כמה פקידים בלבד כמחאה נגד חוסין אובמה ומישטרו הפרו איסלמי !
      אחרת איראן תתחזק ואנחנו נאכל הרבה חרא במלחמה הקרובה.....

    • יהודי ארה''ב תומכים באובמה כנגד ישראל !

      יהודון, 02/06/09 03:30

      ישראל תאכל והמוסלמי הזה עוד הרבה חרא !
      חובה לצנן את היחסים עם ארה''ב .

  • 124.

    אני לא ימני. לא תומך ולא תמכתי בביבי. אך יש גבול.

    barak555 , 02/06/09 00:41

    מיסטר ברק אובמה. ליסנט אנד ליסנט טו מי!!
    האיומים האלו ממש מופכרים מהדעת. תיפעלו לפי הצדק ולא לפי העליהום שבא לכם פתאום על ישראל. הפלשתינים ממש לא מסכנים ותאמין לי שאם הם היו רוצים שלום הוא היה קורה מזמן. מרבין ועד אולמרט היו מוכנים לתת להם דיי והותר והם הביאו לנו סטירה מצלצלת בצורת התפוצצות באוטובוסים מסעדות והרג חפים מפשע וירי טילים לעבר ערינו וישובינו.
    כל מה שניסינו לעשות בשבילם לא הלך ולא זז בגללם ובגלל שהם לא מוכנים להכיר בנו כי בשבילם הם לא יהיו מרוצים עד שהם יזרקו אותנו לים ותמחק מדינת ישראל כמו שרוצה נשיא איראן.
    נכון, יש צורך ברור בהפרדה בינינו לבין הפלסטינים. אך יש גושיי התיישבויות בהתנחלויות שלעולם אי אפשר לפנות אותם ולעצור את חייהם. ערים שלמות כמו אריאל קרית ארבע מעלה אדומים.
    מר אובמה. בוא ותראה אם אפשר לעשות שלום בכלל לפני שאתה גוזר עלינו גזירות ללא שום סיבה.
    הדרישות האלו מוגזמות מופרכות ובלתי הגיוניות בעליל. כנראה שאמריקה החליטה להתהפך כלפיי ישראל ב180 מעלות. תחזרו לעצמכם כי זה מחליש אותנו ומחזק את אויבינו.
    ובדרך גם מחזק את הטרור ויבוא בהפוכה לארצות הברית של אמריקה.

    • אחת התגובות הראויות ביותר בכל הכתבה הזו , אם לא הראויה והנכונה ביותר ! (ל''ת)

      אני, 02/06/09 04:30

    • אובמאה רק מתחיל הוא נביא שקר לא שחור ולא לבן ולא שילוב חד ומרענן

      דוד, 02/06/09 06:40

      זאת תחילת הנפילה כשהכלכלה האמריקנית תיפול ואחרייה אובאמה אולי הם יתחילו לחשוב על חלוקת העושר ועל העובדה שהערבים מתעשירם ממחיר נפט מופקע.
      למה ארצת הברית לא מגבילה את התבואה שלה?
      הריי היא ספקית התבואה הגדולה בעולם.

  • 123.

    למפונים מעוניינים: קרווילות במחיר מבצע (ל''ת)

    דניאל, 02/06/09 00:37

  • 122.

    ביבי העם איתך, עם או בלי ארה''ב!!! (ל''ת)

    אורן, 02/06/09 00:35

  • 121.

    לבני ללא ספק אויבת ישראל (ל''ת)

    לבני גרוע מאובמה, 02/06/09 00:24

    • טיפשות היא הצד החזק שבך (ל''ת)

      ע.ר, 02/06/09 01:35

    • אחרי שביבי יתקפל - זה יהיה גרוע מליבני. (ל''ת)

      מייק , 02/06/09 16:54

  • 120.

    מסתמן:האיש הזה בבית הלבן מסוכן לא רק לישראל,לעולם כולו ! (ל''ת)

    דקל ב , 02/06/09 00:14

  • 119.

    stam goy מה ההתרגשות? עבד כי ימלוך. רק מה שכן קצת אנטי-יהודי. נו מילא,

    yoya, 02/06/09 00:14

    עברנו את היטלר וטיטוס, ויון, ופרעה, והאינקויזיציה, וסטאלין, נעבור גם את הבבון הזה.

  • 118.

    Obama direct intervention in Israeli politic, As I said US

    Mark C, 02/06/09 00:07

    Obama gross direct intervention in Israeli politic, As I said US looks at Israsel as Republic Banana. Its up you to you Israel, live with your head held up high or with you nose stock deep in the hind side of the USA

  • 117.

    ב''ה שידעו כולם כי אין לנו לסמוך אלא על אבינו שבשמים (ל''ת)

    עם ישראל, 02/06/09 00:06

  • 116.

    We all stand behind Netanyahu' even those who did not vote for him

    Aaron Berger, 01/06/09 23:58

    like me because he represents the general feeling of people throughout the country and you, Mr. President, are an outsider whom we do not trust with his real intentions about Israel, our home, and us as Jews

  • 115.

    אם נכון: זה קרב על עצמאות המדינה (ל''ת)

    צ'ומפי, 01/06/09 23:57

  • 114.

    יופי!

    עמית מ., 01/06/09 23:56

    כבר שנים שישראל מבצעת מדיניות חוץ שתכליתה האינטרסים האמריקאים. אני מקווה שהוא גם יבטל את הסיוע ויטיל אמברגו. בפעם האחרונה שזה קרה לנו ב-1967 יצאנו למלחמת ששת הימים ולא ממש הפסדנו.(ב-56 גםתקפנו בסיני אבל לפי האינטרס הצרפתי - ולא קיבלנו כלום) אני בטוח שאם זה יקרה נזרוק את אוסלו לפח ונחזור לציונות.

  • 113.

    Do not wary, Carter 1 term, Bush one 1 term,Obama anti Israel 1 term (ל''ת)

    Mark C, 01/06/09 23:55

    • Ya hmar ! not WARY but WORRY (ל''ת)

      Jaqueline/Arad, 02/06/09 10:28

      • mark c. may learn how to spell one day

        eli, 03/06/09 07:08

        but you, jaqueline, with your lack of manners, is a behema and will always be one [ i should apologize to the behema

  • 112.

    חובתו של כל חוסיין לעזור ולתמוך בערבים !!

    קוראים לי חוסיין די עם ה..אובמה הזה !!, 01/06/09 23:51

    כל הערבים הם בני עמי ולא משנה אם הם מחבלים או קיצוניים פחות
    מחובתי כחוסיין לעזור בהשמדת ישראל !
    תחכו ותראו מה יעבור על ישראל ב-5 השנים הקרובות
    א כ ל ת ם א ו ת ה !!!
    חחחחח
    חחחחחח
    חחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....חחח

  • 111.

    אם נתנהג כמו צפון קוריאה אף אחד לא יאיים עלינו (ל''ת)

    מתחיל להבין את קוריאה הצפונית..., 01/06/09 23:47

  • 110.

    אנשיא האמריקאי הטוב ביותר זה זמן רב, היחיד שיציל את ישראל מעצמה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 01/06/09 23:37

    • אבל הוא כנראה לא יצליח

      אופס, 02/06/09 00:39

      להציל אותך מלהפוך לאנאלפבית... תלמד לכתוב לפני שתהיה שמאלני קיצוני.

    • התחלתם לצאת מהחורים שלכם extra (ל''ת)

      התחלתם לצאת מהחורים שלכם extra, 02/06/09 00:43

    • אל תיתנו לטימטום לנצח - הקמת מדינה פלסטינית תביא את השואה הבאה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 12:10

    • אתם על סמים. (ל''ת)

      ציון, 02/06/09 12:26

    • אם שמאלני אומר את זה זה כבר סימן לדאגה (ל''ת)

      רונ ית, 02/06/09 13:52

  • 109.

    הכתובת הייתה על הקיר

    רונאל, 01/06/09 23:35

    רק מטומטם לא מסוגל להבין שעם בחירתו של אובמה ארה''ב תשנה יחסה אלינו בצורה משמעוחית (וכואבת). ראשית אין סיבה שאובמה ימשיך להעניק לנו יחס מועדף כפי שעשו קודמיו. - אין לו ''שורשים'' לעם היהודי(נהפוך הוא). שנית הוא לא מרגיש מחוייב ללובי היהודי(שגם נחלש עם הזמן). שלישית ההתבוללות של היהודים בארה''ב הולכת וגוברת והדור הצעיר מתרחק מהיהדות -בניגוד למה שהיה פעם...ואילו האנטישמיות בעליה
    כך שתפנימו היטב , לא לעולם חוסן! ואנחנו בסכנה קיומית.

  • 108.

    קוריאה הצפונית מחממת את הגזרה הגרעינית, איראן מתחמשת באטום, בפקיסטן יש (ל''ת)

    טבח, ארגוני הטרור מנצחים - הישגי אובמה עד עתה., 01/06/09 23:33

  • 107.

    כל הכבוד. הגיע הזמן שמישהו יקום וירסן את חבורת המטורפים האלו בגבעות (ל''ת)

    גזונטהייט, 01/06/09 23:26

  • 106.

    הקאפו הנאצי בתשקורת הישראלית וחסיו אובמה המתועב מנסים להפיל את ביבי (ל''ת)

    התותח, 01/06/09 23:24

  • 105.

    חיות ש בתוכנו - צאו מהארץ - ערב רב מהחורבן (ל''ת)

    בני ישראל, 01/06/09 23:22

  • 104.

    ותודה לך ביבי, מקטועי הגפיים, שלו רק יכלו, היו מוחאים לך כפיים. (ל''ת)

    שוטה שיטה בכם, שוטים., 01/06/09 23:19

  • 103.

    יש לחוסיין הזה כל כך הרבה ארס במוח שירעיל את עצמו בקרוב. (ל''ת)

    לוכד נחשים., 01/06/09 23:18

  • 102.

    כ''כ צפוי.אובמה עוין לישראל ובאופוזיציה מאשימים את ביבי.... (ל''ת)

    האנדרטייקר, 01/06/09 23:16

  • 101.

    אובמה מנסה להפיל את ביבי ויקבל ממשלה ימנית קיצונית.

    או-במה או אנחנו, 01/06/09 23:06

    בבחירות הבאות העם יהיה קיצוני יותר ואנטי אמריקאי.

    ביבי: אובמה יכול להיות נשיא 8 שנים,
    אתה ראשו של עם הנצח.

    אל תתקפל.

  • 100.

    הגיע זמן שנבין שהשמש לא יוצאת לנו מהתחת. יש עוד עולם

    עמית, 01/06/09 22:58

    ישראל מתנהגת כאילו העולם חייב לה משהו. מה הקטע הזה? בלי אמריקה אין לנו מה לחפש כאן אבל היהודים בטוחים שהם מרכז העולם ואף אחד לא יגיד להם מה לעשות, אז מה לעשות שהפנטזיה והמציאות לא ממש מתחברות?ואם לא יהיה לנו את האמריקאים האופציות שלנו להתקיים כאן כמדינה דמוקרטית אצמעית ילכו ויצטמצמו= קפיש?

    • תשאיר את התבוסתנות שלך לעצמך

      י, 02/06/09 01:23

      אנחנו נסתדר בלי אמריקה בדיוק כמו שהסתדרנו ב48'-67' בלעדיהם. נראה מה יקרה לאמריקה כשמחירי הנפט יזנקו ב100, 200 דולר.

      • בתי הקברות עמוסים גיבורים ובחיים חיים מי שידעו פשרה

        עמית, 02/06/09 10:49

        חוץ מזה לך תלמד הסטוריה כי ב 67 הנשק שלנו שעזר לניצחון היה נשק אמריקאי. ואין להשוות היום את עוצמת הנשק הערבית ואיכות החיילים הערבים למה שהיה ב 48 וב 67. אנחנו להזכירך מתדרדרים- תראה את תוצאות הבגרויות שלנו- והם משתפרים אז תמשיך להיות גיבור ואז תהייה מונח עמוק עמוק אבל צודק....

        • מי שלא מוחל על כבודו - איו כבודו מחול

          י, 02/06/09 15:18

          ראינו את תוצאות הגישה שלך במשך 2000 שנה, עד לסיום הטרגי במאה הקודמת.
          חוץ מזה תלמד אתה היסטוריה: לא השתמשנו בנשק אמריקאי אלא בנשק צרפתי ב67'.

        • עמית מי שצריך ללמוד היסטוריה זה אתה - ב-67 הנשק שלנו היה בעיקר צרפתי (ל''ת)

          אז אל תקשקש בדברים שאתה לא מבין בהם, 02/06/09 15:31

  • 99.

    חוסין אובמה מסיר את המסכות ומגלה את פרצופופו המרושע (ל''ת)

    יום טוב, 01/06/09 22:56

  • 98.

    מסתבר שארה''ב היא אויב, לא ידיד!

    שאול א., 01/06/09 22:35

    השאלה איננה האם התוכנית האמריקנית טובה או לא. זו איננה השאלה.
    השאלה היא האם התוכנית האמריקנית ישימה או לא. והתשובה היא חד משמעית - לא!

    כי אבו מאזן אינו אלא בובה. אין לו שום משקל בציבור הפלסטיני. הסכם איתו אינו שווה את הנייר שהוא ייחתם עליו. משום שהוא לא יחייב את החמאס או כל מתנגד אחר בציבור הפלסטיני.

    כבר חווינו בעבר טמטום אמריקני - תשאלו את קרטר באירן.

    • הבעיה עם קרטר היא

      אור18, 03/06/09 07:00

      שעד היום הוא לא מודה בטעויות שלו. אל תצפה להרבה ממנו. וכבר נאמר ש''להיות שמאלני זה אף פעם לא לאמר טעיתי''.

  • 97.

    ה ''חש-בראש'' הזה עוד יתחנן לתמיכה שלנו

    רחל, 01/06/09 22:31

    מי שיעז לגעת בירושלים פול יופל!

  • 96.

    ארה''ב בוגדת בנו ומוכרת אותנו בזול! (ל''ת)

    הגיע הזמן שיהדות ארה''ב תתעורר..., 01/06/09 22:29

  • 95.

    צודק אובמה! מישהוא צריך להפעיל לחץ על הממשלה, הוא היחיד בעולם

    שוחר שלום , 01/06/09 22:25

    צודק אובמה מישהוא צריך להפעיל לחץ על הממשלה, הוא היחיד בעולם שיכול לעשות זאת......והגיע הזמן לחזור לשפיות

    • שוחרי השלום ושוחרי המשיח (ל''ת)

      הזהרו ותהנו, 01/06/09 23:13

    • כן כן, יא שהיד. אצלכם הג'יהאד זו השפיות. השקר הוא האמת. (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 23:13

    • ל''שוחר שלום''...אתה יוסי ביילין #2... יש לך מוח בגודל של אפונה. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום, 01/06/09 23:20

    • מסכן של אמא

      אור18, 03/06/09 06:57

      אתה באמת מאמין שהסיבות של אובמה הן בשכונה של ''שוחר שלום''. נו, ברצינות. הוא צריך לסדר את הענינים עם העולם הערבי/מוסלמי והנדוניה היחידה שהוא יכול להביא להם זאת ישראל מוכה וממושמעת. גם אם אתה שוחר שלום אמיתי, זו לא הדרך להגיע לשם. תתפכח, חביבי!

  • 94.

    חוסיין אובמה הצטרף לציר הרשע (ל''ת)

    בועז, 01/06/09 22:23

  • 93.

    נשארנו לב

    שירהw , 01/06/09 22:21

    מי שמכיר ובקיא בתורת ישראל אינו מופתע שנשארנו לבד כנסו
    שירה, 02/07/08 12:19
    ויש לכך סיבה. א. ההסטוריה היהודית חוזרת על עצמה. גם בתקופת בית שני הפרו היהודים את הברית בין בורא עולם לבין העם היהודי שהיא שמירת התורה והמצוות. כל מה שרצה הקב"ה כדי שהבית השני ייחרב הוא שעם ישראל יחזור לשורשיו וישמור תורה ומצוות. משך 80 שנה ניבא ירמיהו הנביא את חורבן הבית אם היהודים לא יחזרו בתשובה, הוא התחנן, הוא בכה, הוא ביקש מהיהודים לחזור אל השם ולמנוע את חורבן הבית - וכמו עכשיו בדיוק היהודים שמעו לייצר הרע, לא האמינו שהבית ייחרב, ולפני שכבר היו סימנים שרומי (טיטוס הרשע) עומדת להחריב את הבית הלכו מהיגי היהודים באותה תקופה וביקשו את עזרת אומות העולם במקום לחזור אל השם. בדיוק כמו שעשו אולמרט וליבני שהלכו לאמריקה, ולרוסיה, ולצרפת ולאיחוד האירופאי וביקשו את עזרתם מול אירן ובחוצפתם אף שיקרו את עם ישראל וניסו לשקר גם את העולם שהבעיה האירנית היא לא רק של ישראל אלא גם של המערב ושל אירופה. ובכן אין צורך לחזור על מה שכתוב בכתבה זו שנשארנו לבד וזה כתוב בכל הנבואות שכך יקרה גם הפעם. השם יתברך מחכה גם עכשיו שנחזור אליו והוא יציל אותנו מהצורר האירני. כתוב:"...בשנה שבן-דוד בא הולך מלך פרס לאדום (היה באיטליה אדום- הנצרות) וחוזר והורס את כל העולם.." הקב"ה יציל אותנו בכל מקרה, כי כך מובטח בנבואות והפעם ימליך את משיח צדקנו בתוך המלחמה, כי כאמור אין לנו צבא שיכול לעשות זאת, אבל כדי שכולם יינצלו צריכים לחזור אל השם יתברך, כי השם לא מוותר. השם רוצה שנדע שאין עוד מלבדו ואף בשר ודם לא יעזור לנו. כשהבית השני נחרב כל היהודים מררו בבכי ובאו אל ירמיהו הנביא ובכו והנביא שאל אותם למה לא בכיתם קודם? התחננתי אליכם משך שמונים שנה ולא האמנתם! עכשיו זה מאוחר מידי. אנו נמצאים באותו מצב. יהודים יקרים זכרו: "אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים" להתפלל אליו, לבקש בבכי את משיח צדקנו ואת בניית בית המקדש - רק למי שיבקש זאת יש סיכוי להינצל ואין הרבה זמן כי אני יודעת שהמלחמה עומדת לפרוץ בכל רגע ואל תשימו לב לספקולציות של פרשנים, כי הם לא נביאים ולא יודעים כלום. הכתבה הזאת היא אמת כי היא תואמת בדיוק את הנבואות. יהודים יקרים קחו את הדברים ברצינות לטובתכם. לרפואת כל עם ישראל בינהם אבי היקר מרדכי מקס בן דינה והרב מרדכי צמח בן מזל טוב ולע"נ בעל היקר ירחמיאל אפרים בן יעקב קאפל זצ"ל, תלמיד חכם גדול, איש ירא שמים, אוהב אלוקים ואדם ובעל מקסים, שנקטף לישיבה של מעלה בדמי ימיו ובקרוב אם ירצה השם אזכה לראותו בתחיית המתים (מקור לתחיית המתים - יחזקאל "חזון העצמות היבשות" ו-13 עיקרי האמונה) ולע"נ דודתי האהובה אסתר טינה בת ברנרד זצ"ל ולאולת ישראל לאלתר.

    • אז לא עדיף להיות אנגלי עם 400 שנה מדינה בלי תנאים מאלוהים (ל''ת)

      הדסה, 01/06/09 22:54

      • תלוי על מה את מיסתכלת,העיקר הוא הסוף והנצח.. העולם הזה שייך לגויים,אך

        מוגבל,עד ביאת משיח-אז השם ינקום בכל אוייבי ישראל-, 02/06/09 02:47

        יעקב אבינו בחר בעולם הבא,תוך התחייבות לברית עם השם ע''י קיום התורה.הברית נקראת גם ברית מלח,כיוון המלח משמר כל דבר השרוי בו,אך מנגד הוא גם שורף אם מפרים את הכללים.
        עשיו (אבי הנוצרים) בחר בדרך ה''קלה'' וקיבל את העולם הזה.. אך צוחק מי שצוחק אחרון.

        • תגובה מעולה! - יישר כוח!!! עולם הבא - זה כאן - משיח כבר כאן בע"ה

          שירהw , 02/06/09 12:41

          מהר מאד יתגלה - כדאי לכולם לחזור אל השם יתברך. יהייה דין גדול - ומי שלא יחזור אל השם - קיראו בנביאים מה יקרה אתו ובאתר דניאל מסרים מעולם האמת - חבל!!!!

    • זה דבר תורה מה שאמרת?

      ..., 02/06/09 00:03

      יתגדל ויתקדש שמה רבה...


      ...על ישראל ועל רבנן...

    • שירהלה' הכל טוב ויפה אבל ירמיהו הנביא לא היה בימי בית שני אלא ראשון

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 02:43

      את חרדית את בטוחה??

      • חולה נפש-קח כדור ולך לישון !!! ג'לאל,באסאם,או כל שם שאתה בוחר לך מידי (ל''ת)

        יומיים-קישתא ודי. שירה-בבקשה לא להתייחס לטמבל., 02/06/09 04:15

    • גדודי לוחמי ... צודק - ירמיהו הנביא היה בתקופת בית שני ולא בית ראשון

      גדודי לוחמי הטוקבק, 02/06/09 06:42

      חבל ... דווקא בנית עלילה יפה הפעם ... זה היה מושלם בלי הטעות הקטנה הזאת ...

      • אם בדיקדוקים עסקינן-תיקרא שוב את דברי שירה-היא לא כתבה שירמיהו היה

        בבית שני אלא את שהוא ניבא לפני חורבן בית ראשון-, 02/06/09 21:14

        זה אותו עיקרון,ואין שום פגם במשל שהביאה..

  • 92.

    עבור מי עובדת הלבני ??? לא עבור היהודים !! זה בטוח

    מתי תתעוררו, 01/06/09 22:20

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).



    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר

  • 91.

    צהל המום מבגידת לבני

    גם אנחנו, 01/06/09 22:17

    תדהמה וזעם בצה''ל ובמערכת הביטחון לאחר שנודע כי מנהיגת 'קדימה' ציפי ליבני סירבה לאפשר לח''כ ישראל חסון להתמנות למתאם הפעולות לשחרור גלעד שליט בנימוק כי אם המאמצים יצליחו הדבר ייזקף לזכותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

    • טמבל, ישראל חסון לא בקדימה

      אביגדור ליברמן, 02/06/09 03:55

      הוא מישראל ביתנו.
      ואתה סתם כזבן

      • ישראל חסון הוא מקדימה (ל''ת)

        י, 02/06/09 08:08

  • 90.

    חוסיין אובמה הצטרף לציר הרשע (ל''ת)

    בועז, 01/06/09 22:17

  • 89.

    ההיסטוריה חוזרת

    לוג, 01/06/09 22:13

    בשנות השישים התנתקנו מצרפת (בגללם) ועכשיו זה מארה''ב (גם כן בגללם) צריך לשלם את המחיר ולא לוותר.

  • 88.

    אני מקווה ששרה סילברמן מרוצה עכשיו

    זוהר פרייברג, 01/06/09 22:07

    לעזאזל השלעפ הגדול!!! אני מקווה שבפעם הבאה באבע וזיידע יצביעו בשביל מיט רומני, אפילו אם הנכד שלהם לא יבוא לבקר אותם בפלורידה בליל הסדר. מצדי שהנכד יתחתן עם השיקסע שלו...

  • 87.

    ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת הבוגדנות של לבני (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 01/06/09 22:02

  • 86.

    חגיגות שמפניה במאורות תבוסה עכשיו של הקאפו על ההצלחה עם אובמה (ל''ת)

    והעם היושב בציון מבליג ??, 01/06/09 21:58

  • 85.

    הערב רב מוציא דרכונים צרפתיים כמו המשומד בורג (ל''ת)

    ניקיון כללי בארץ ישראל, 01/06/09 21:56

  • 84.

    לביבי - אפשר להקפיא, חייבים להקפיא!

    דיפני, 01/06/09 21:56

    סוף סוף מישהו בא להציל אותנו מידינו. ההתנחלויות מסכנות את בטחונה של מדינת ישראל. ראו את הטירוף של המתנחלים רק שמדברים על הורדת מאחז עלוב אחד. מיד מתפערים החוליגנים האלה, מכים ערבים, שורפים שדות, סוגרים כבישים ראשיים. זו היא סיבה מספיק טובה להיפטר אחת ולתמיד מאותם ''אחוזי תזזית דתית מטורפת''.

    • תקפיא אצלך, חמוד. לנו קר כשמקפיאים אותנו. אנחנו מעדיפים להיות מופשרים! (ל''ת)

      מתנחל על הכיף כיפאק, 02/06/09 15:34

  • 83.

    הבית הלבן צודק. מקווה שיכופף את ביבי האויל המשריש (ל''ת)

    טליה, 01/06/09 21:54

    • אבוי לנו מטיפשים כמוך (ל''ת)

      אבוי לנו מכסילים כמוך, 02/06/09 00:20

  • 82.

    ממש עוכר ישראל! אנחנו נזכור לליבני את שיתוף הפעולה

    שמאלני וציוני!, 01/06/09 21:53

    עם שונא ישראל בבחירות הבאות!

    זה הזמן להתאחד!!

  • 81.

    Twenty years he sat listening to this harping Antisemite, what do you

    expect. if it walks like a duck, talks like a duck, 01/06/09 21:50

    and quacks like a duck, guess what
    ? It is a duck
    hayahafoch ..... et oro

  • 80.

    יוחזר גלעד שליט תמורת מתנחלים (ל''ת)

    אורי, 01/06/09 21:49

    • תהיה רגוע. מי שהלך לחפש אותו ב''עופרת יצוקה'' היו הרבה מאוד מתנחלים (ל''ת)

      ואיפה אתה היית באותו זמן?, 02/06/09 15:35

  • 79.

    חובה לקרוא

    שירהw , 01/06/09 21:43

    15.
    ברק חוסיין אובאמה ואהוד ברק (ברח) - ברק אותיות קבר - כלומר
    שירהw , 27/04/09 20:12
    שניהם הם הקבר של המדינה. הראשון מפני שהוא אנטישמי ורוצה בחיסו המדינה - מי שלא מבין זאת - חי באשליות חוסיין לא מתכוון לשתי מדינות - הוא פשוט רוצה לחסל את המדינה. השני בגלל שהוא מטומטם. בקיצור שניהם שליחים של השם יתברך לחיסול המדינה כהכנת הקרקע להמלכת משיח צידקנו. יהודים יקרים ! לא צריך את עבדאללה , מלך ירדן, כדי שנדע שאנחנו לפני מלחמה גדולה וכן, לא צריך את אבו בלוף (מאזן) - מאז שחוסיין אובאמה בשלטון הם: עבדאללה ואבו מאזן ופיאד ואסד - כולם תפסו גובה ונהיו קשוחים. חוסיין אובאמה מגבה אותם. הם יודעים היטב את התכנית של אובאמה. ובתשורת הם משחקים אותה. והתקשורת השמאלנית הרדודה משחקת לידיהם - אוי לנו, אוי לעם ישראל, שאלה מנהיגיו ואוי לנו מהתקשורת הזאת. כאמור כל מה שקורה באץ ובעולם (כל הלגן - האם משהו שם לב שיש תוהו ובוהו בעולם?! - כל המערכות המדיניות מתבטלות ונכרתות בריתו בין אומות שלא ציפינו שכך יהייה - לדוגמא: התרגיל הצבאי המשותף (פעם ראשונה בהסטוריה המודרנית )בין טורקיה וסוריה, טורקיה מתקרבת לציר הרשע - זה ברור! וכן ההתקרבות בין ארה"ב לציר הרשע: סוריה ואירן - זה כבר גלוי ואין הרבה מה לפרשן - חוסיין אובאמה הולך עם אחיו הישמעאלים, גם ירדן כבר בידיים של אובאמה - ושימו לב! בקרוב גם מצרים תהייה נגדנו - עד עתה כל מה שכתבתי הולך במקביל לנבואות בתורה, בגמרא ובזוהר באופן מדהים. אם כתוב בתורה שלא יהייה שלום - אני מקווה שחלק מהיהודים כבר מבינים שמה שכתוב בתורה זה מה שהיה וזה מה שיהייה. אין כאן משחקים. לכן כל הממשלות הוליכו שולל את העם היושב בציון מקום המדינה. מבן-גוריון עד היום. ולכן כדאי להסיק את המסקנות הנכונות, כי אנו לפני אסון גדול וכמו שכתוב שהשם יתברך יילחם לנו את מלחמת גוג ומגוג - השלב האחרון והוא יגאל את עם ישראל גאולה שלמה (כאמור, משיח צדקינו כבר כאן והוא אמור להתגלות כל רגע - לא לפני שתתחיל המלחמה האחרונה) וכמו שכתוב בנביא יחזקאל ל"ח - יבוא לכאן גוג (ברור שזה אובאמה) בראש שבעים אומות על ירושלים וכאן תהייה קבורתם בהר הזיתים. יהודים יקרים - מי שרוצה לזכות לחיי נצח - עליו לעזוב את כל השטויות ולחזור בתשובה ואני אומרת זאת "ברחל בתך הקטנה", כי זאת המציאות וחבל על כל יהודי שלא יזכה לעולמו של משיח. אגב, לחזור אל השם יתברך זה דבר מקסים, זה לקיים מצוות בכיף וזה לא מפחיד ולא אומר שצריך להפוך את העור. וכל אחד יכול לעשות זאת. צריך רק להתחיל והשם עוזר. כל אחד בקצב שלו - אבל חייבים להתחיל. ניתן לפנות לאירגון ערכים וישמחו להדריך ולעזור לכל יהודי שחפץ או יהודיה שחפצה לחזור אל אבינו שבשמים. דעו, כתוב: "מי שחושב שהשם יוותר לו - יוותרו מעיו". הקב"ה אוהב את כל בניו החרדים והחילוניים - אבל הוא לא מוותר על תכליתו של כל יהודי ויהודי - שמירת התורה והמצוות. בהצלחה לכולנו.

    • לרבנית שירה

      גל-יה , 01/06/09 22:59

      פקחת את עיננו.
      תודה לך...
      תהני מהטריפ שלך
      ותזהרי משגעונות למינהם.

      • הטריפ שלך יותר טוב?. (ל''ת)

        יה-גל, 01/06/09 23:20

      • וואלאה... פששש איזה משקיענית. אולי תמצאי לך בעל שירגיע את כל העסק? (ל''ת)

        ברק=רקב=קבר=ברבא-פפה, 02/06/09 00:17

    • עוד מטורללת הזויה (ל''ת)

      אלי, 01/06/09 23:00

    • הרכב של בית החולים הברבאנל יוצא לאיסוף בעוד שעה (ל''ת)

      אילנה, 01/06/09 23:42

    • שירה-חיזקי ואימצי !!! זה יש לך הרבה ''תומכים'' מראה על חשיבות דבריך.. (ל''ת)

      דבריך נאמרו כבר לפני זמן רב ע''י רבנים-יישר כוח !, 02/06/09 02:54

    • שירה שירה. בתור אישה, אני תקווה שבמיטבח את מוצלחת יותר. (ל''ת)

      ורדינה , 02/06/09 12:53

  • 78.

    אובמה המוסלמי פועל להשמדת ישראל... זה היה ברור.. (ל''ת)

    אובמה יביא שואה לישראל, 01/06/09 21:37

  • 77.

    חוסיין גרגאמל - הכי טוב ...

    ד''רדוס ארוין, 01/06/09 21:34

    במקום לשחק משחקים ולבלבל את כל השמאל בישראל עם מילים כמו שלום, קידמה, יציבות, צדק ושאר מנטרות שקריות, במקום זה הוא אומר את כל האמת: אני חוסיין גרגאמל שונא אתכם, את כולכם, דרדוסים כחול לבן, (משני צידי הקו הירוק) שונא אתכם !

    • גרגמל מלאך לעומתו. (ל''ת)

      ד'ר קינסי., 01/06/09 23:21

  • 76.

    ביבי הרס את התמיכה האמריקאית בזמן שיא של פחות מ-100 יום (ל''ת)

    ראש ממשלה מוכשר יש לישראל, 01/06/09 21:32

    • ביבי?

      דרומי, 01/06/09 23:36

      לא קשורים שלום-בעוד-חמש-דקות שהתקשרו לרם עמנואל וליכלכו על ביבי?
      החיים באשליות של השמאל - לא חשוב מה קורה - ביבי אשם

  • 75.

    אובמה תזכור, הנפילה מהירה מהעליה, ואתה עלית מהר. (ל''ת)

    homosful , 01/06/09 21:32

  • 74.

    אובמה נשיא מוסלמי

    MRO1301 , 01/06/09 21:31

    כל שונאי ישראל 70 זאבים חברו חברו יחד ליטרוף את הכיבשה ואין לנו אלה רק את בורא עולם ואיתם פועלים פעלי השאמול הבולשיבקי כמו נחום ברנע שימעון שיפר בן כספית שלום ירושלמי אם עושים הכל כדי להפיל את שילטון הימין היכן הדמוחרטה הדמוקרטיה שכל הזמן ברוממות גרונם וחרב מוסרים בידם סוגדים למולך תהליך השלום השיקרי וההזוי של שימעון הזקן

  • 73.

    עוכר ישראל

    erez israel , 01/06/09 21:30

    בארצות הברית נבחר לנשיא מוסלמי עוכר ישראל המממש חזון של איום על צביונה הציוני של המדינה. יש לומר לא לכלב האדומי!

    • חחח הכלבים האדומיים הם מדינת ישראל (ישמעאל) וצהל (צבא הגנה לישמעאל) (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:29

  • 72.

    ישראל צריכה להשתגע גרעינית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פחד יצחק, 01/06/09 21:28

  • 71.

    הממשלה הזו לא מסוגלת למשול, מסקנה: היא לא צריכה למשול (ל''ת)

    אורית, 01/06/09 21:27

    • מה קשור?

      דרומי, 01/06/09 23:37

      ואיך הגעת למסקנה? על סמך אילו עובדות?

  • 70.

    חוסיין אובמה הוא פרעה של המאה 21 וכמוהו מתנגד לריבוי הטבעי של היהודים

    איל ארד , 01/06/09 21:26

    חוסיין אובמה יגמור כמו פרעה

    • עברנו את פרעה - נעבור גם את כושן רישעתיים. (ל''ת)

      עבד מלך הכושי., 01/06/09 23:24

  • 69.

    אז שלא יתמכו בנו.ככה נהיה חופשיים לבנות ולהכות (ל''ת)

    דוקטור ספין , 01/06/09 21:19

  • 68.

    פולארד

    erez israel , 01/06/09 21:17

    יש לשחחר את פולארד ממדינת האויב הה(א)דוניסטית האמריקנית בפעולת קומנדו!

    • Polard is in for life no perol can not U get already

      homeless-USA, 01/06/09 21:24

      he is in for life instead of being executed he is lucky
      he is in preson for disclosing classfied meterial
      in Israel they wuold execute such a case in pakoudat sadah
      so just foget about him at least for now

      • What the...

        Dromi, 01/06/09 23:38

        Why are youtyping a language you can't spell right?

        • A homeless and picked English on the street (ל''ת)

          homeless-USA, 02/06/09 01:26

          • so, you ''picked english on the street''

            eli, 03/06/09 06:46

            and, how about your facts? also on the street? you, obviously know nothing about the polard case. so, pipi velishon under the freeway

  • 67.

    לושי סמבו-יש פלולה בדיוק כמו לברק ''שלנו'',ממש באותו צד. (ל''ת)

    צריך לשקול לעשות לו ניתוח,אבל סמבו נשאר סמבו., 01/06/09 21:16

  • 66.

    יו טיוב, הסרט- the obama deception, יבהיר לכם מיהו אובאמה ומי תומכיו. (ל''ת)

    רעמסס, 01/06/09 21:13

  • 65.

    ממלכת יהודה

    ארז, 01/06/09 21:09

    יש לקומם את ממלכת יהודה. יש להשיב ולהושיב ולהשזיב ולהחשיב מלך על ישראל!

  • 64.

    הישראלים האנטישמים בוגדים חוגגים את הלחץ של אובמה (ל''ת)

    ערב רב עמלקי, 01/06/09 21:05

  • 63.

    LET HIM RUN GOVERMENT MOTORS NOT ISRAEL (ל''ת)

    TZIPI, 01/06/09 21:04

    • התכוונת לג'נרל מוטורס? אני מסכימה (ל''ת)

      ורדינה , 02/06/09 12:55

  • 62.

    קרוילות במחיר מבצע 7 0548758976 (ל''ת)

    אורי, 01/06/09 21:03

  • 61.

    חוסיין.... לך לקטוף כותנה ולשיר גוספל.... ועזוב אותנו! (ל''ת)

    שש''י, 01/06/09 21:01

    • יישר כוח!

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:28

      אבל זה יותר נכון לקטוף כותנא וצוטט סורות מהקוראן חחח

    • טוב לדעת

      דרומי, 01/06/09 23:39

      שיש עוד גזענים

    • tאת זה אתה אומר בשעה שהבעלים שלו גאה בו על שהוא נבחר לנשיא? (ל''ת)

      ורדינה , 02/06/09 12:57

  • 60.

    עצמאות לאינידנים בארצות הברית ! (ל''ת)

    אינדיאני, 01/06/09 21:01

  • 59.

    משה פייגלין ראש ממשלה שלא ייבגוד בעם היהודי - ביבי כן ייבגוד (ל''ת)

    מתי תתעוררו ?, 01/06/09 21:00

  • 58.

    ''אל תבטחו בנדיבים בבן-אדם שאין לו תשועה''

    רועי, 01/06/09 20:58

    ''תצא רוחו ישוב לאדמתו, ביום ההוא אבדו עשתונותיו''

    אמריקה = אם ריקה
    אין בה כלום

  • 57.

    התסריט של השמאל והתקשורת הולך ומתממש:המוסלמי שבבית הלבן יפיל את נתניהו (ל''ת)

    דקל ב , 01/06/09 20:56

  • 56.

    לגייס את מנהיגי ההנוצרים האוונגליסטים ואת הקונגרס נגד אובמה

    שאבי מהעיריה , 01/06/09 20:54

    אין סיכוי שאובמה יעמוד בלחץ הזה

    • אני לא יודע אם לאובמה אכפת מהנוצרים האוונגליסטים

      yosi3943 , 01/06/09 21:11

      אבל אולי הם יצליחו לעזור לנו.

    • זה כמו לגייס את רבני יש''ע להשפיע על מרצ (ל''ת)

      יוני, 01/06/09 22:36

  • 55.

    אני יותר מפחד מאובמה מאשר מאחמד מאיראן. (ל''ת)

    שלום, 01/06/09 20:53

  • 54.

    זהירות מלבני עוכרת ישראל המשתפ'ית של העבד השחור (ל''ת)

    יש להיזהר, 01/06/09 20:51

  • 53.

    הקאפו האנטישמי הישראלי יותר מסוכן מהגרעין האיראני !!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    סרטן פנימי, 01/06/09 20:50

  • 52.

    לבני מסייעת מאחרי הגב לעבד השחור להשמיד אתכם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתי תתעוררו ??? במשרפות ??????????? בים ????., 01/06/09 20:49

  • 51.

    הפתרון- 5 מדינות לשני עמים...1 ליהודים ו 4לפלסטינאים:

    ארי, 01/06/09 20:48

    ערבים ישראלים - אוטונומיה
    ירדן
    עזה
    גדה
    האמריקאים דוחפים אותנו לשם.נחלק את ה 20 אלף קמ''ר (בגודל של פלורידה) המסכנים לכולם....
    הרי לא יעלה על הדעת שתהיה מדינה (ישראל) המפרידה בין חלקי המדינה המיועדת (לטווח הארוך) וכן
    ברור שאנשי עזה/חמס_אירן לא ישבו עם אנשי הגדה (אפילו השפה שלהם שונה - שלא לדבר על המנטליות...) ושלא לדבר על הערבים מישראל (הם הרי בכמה רמות מעל כל האחרים...)והרי ממילא ירדן מוצפת פלסטינאים... וכדי לא ל''הרוס'' את השלום אנו לא מבהירים לעולם שזו היא המדינה המיועדת לפלסטינאים...

    בקיצור - לחזור למסלול ולדרוש מירדן להכיל את אחיהם...

  • 50.

    מי שפועל למסירת חלקי מולדת לאוייב במודל 2 מדינות=בוגד !!!

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 01/06/09 20:47

    חוק ה עונשין תשל''ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי''ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 49.

    אובמה חשף את הפרצוף האנטישמי האמיתי שלו. (ל''ת)

    נתניהו - שים עליו פס! עשה מה שטוב לישראל!, 01/06/09 20:45

  • 48.

    ליבי ,ליבי ליהודי ארה''ב שתמכו בו. הוא נשיא אמריקאי.....

    יחיאל כ''ץ, 01/06/09 20:41

    הוא איננו נשיא ישראל. אין לייחס לדעתי חשיבות לצבע עורו או דתו למרות שהטיעונים האלה נשמעים רלוונטים.
    לנגד עיניו טובת ארה''ב ולא טובת ישראל. נכון להיום , הוא מאמין שלחץ על ישראל ישפר את תדמיתו בעולם הערבי.הוא זקוק לעולם הערבי . הוא מאמין ששיפור יחסיו עם הסעודים והמצרים והמדינות הסוניות שנחשבים ''המתונים'' כביכול , יתן לו מרווח זמן ל''חופש פעולה'' מול הטאליבאן שמבקשים להשיג נשק גרעיני ומול אירן המתגרענת. אירן גרעינית ''מדירה שינה '' גם מעיניו.
    היו ימים קשים מאלה ביחסי ארה''ב וישראל , מתחילת שנות החמישים עת ישבו בבית הלבן אייזנאור וגם קנדי עד אמצע שנות השישים.אבל ,יש הבדל. ישראל היום חזקה יותר.
    בנושאים קיומיים יש לתת תשובה נחרצת להצעות אובמה - לא!!!!!

  • 47.

    זה לא יגמר בהתנחלויות האיש פשוט אנטישמי (ל''ת)

    אזרח, 01/06/09 20:41

  • 46.

    לבני וכנופייתה הבוגדנית מסייעים לאובמה לזנב ביהודים (ל''ת)

    לא לשתוק לבוגדים, 01/06/09 20:40

  • 45.

    אובמה 10 !!! (ל''ת)

    גל-יה , 01/06/09 20:39

    • לא אובמה ולא 10 כמוהו וגם לא את שכמותך ואחייך מעזה (ל''ת)

      classicf , 01/06/09 21:10

  • 44.

    דרוש מנתח טוב שיחתוך את הגידול המתנחלי משיחי בי''ש מגוף המדינה (ל''ת)

    דרוש מנתח טוב........, 01/06/09 20:39

    • 43 זה מה שאנחנו מנסים בלשונך זה יצליח בסוף (ל''ת)

      classicf , 01/06/09 21:10

      • 43 צודק. ואם דרך הימין היא להשתיק כל מי שחושב שונה ממנו... (ל''ת)

        סופו של הימין יהיה כסופו של ביבי, 01/06/09 21:29

  • 43.

    אין הפתעות

    דוד, 01/06/09 20:34

    כפי שרבים העריכו,אובמה אכן חושף את פרצופו האמיתי ואין זה משנה מי היה מנהיג את המדינה.האיש הזה מממש באופן נחרץ את דעותיו שהיה ידועות עוד קודם היבחרו לנשיאות,צר לי על התומכים היהודים בארגונים השונים בארצות הברית שנישבו בקסמיו של האיש הזה.אני תקווה כי הנהגת המדינה תדע לעמוד על האינטרס הלאומי שלנו,בסופו של יום אמריקה עצמה תוקיע אותו החוצה בעוד ארבע שנים,הרי תחילת הבלוף החל לצוף בהתבסס על טיפולו הנירפה במתרחש בצפון קוריאה.

  • 42.

    סחיטה באיומים זה פשע גם ביחסים בינלאומיים (ל''ת)

    להעמיד את ארה''ב לדין בהאג, 01/06/09 20:34

  • 41.

    אנטישמי. האנשים העומדים מאחרי היוזמה הזו הן ככל הנראה שמאלנים מישראל. (ל''ת)

    יואב , 01/06/09 20:33

    • אתה כנראה שעוד לא יודע מה זה שמאלנים יהודים מארה"ב:

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:36

      הם זבל סובוטניקי של ממש: שמעת על פורפ' אלאן דרשוביץ? על פרופ' נועם חומסקי ...


      כל הסקי והזבל הזה ... עוכרי ישראל אכולי-שינאה עצמית ונגד הישיבה של יהודים בארץ הקודש

      • הזבל זה אתה ודומך שמוכנים להרוג ולהרוס חיים בשם אדמה, בשם השם, בשם... (ל''ת)

        גל-יה , 01/06/09 20:43

        • גל-יה מה קרה עברנו ללשון הנקייה והמתורבתת להרוס חיים ?

          classicf , 01/06/09 21:13

          ע"פ ניבסיון אוסלו? ההתנתקות? עזה ויריחו תחילה ? הזויה

      • הממוצע בין דרשוביץ וחומסקי הוא נורמלי-לא הכל טוב או הכל רע בעמדת ישראל

        Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 20:52

        ואגב, שניהם אנשים מבריקים אינטלקטואלית

      • מה זה "גדודי לוחמי ה'? ירדת לרמה של המוסלמים? אלהי ישראל לפי

        ורדינה , 02/06/09 13:01

        האמונה הוא בורא עולם וכל יכול.הוא ברא גם אותך. אם הוא רוצה - הוא משמיד את העולם מחי יד. מדוע נדמה לך שהוא זקוק לאחד כמוך שיגן עליו ויילחם למענו? התיימרות כזו מעידה
        על רמה אינטלקטואלית נמוכה ביותר. השאר את זה למוסלמים. אל תבייש את עם ישראל בשטויות כאלה.

    • ואובמה הוא הביצועיסט שלהם הה טמבל... (ל''ת)

      גל-יה , 01/06/09 20:40

  • 40.

    Time to start sending weapons salesmen to China

    Monty , 01/06/09 20:31

    Obama is scared so starts using threats.
    The outcome of such a strategy would be nothing but scaring himself even more...

    Besides China has much more in common with Israel and the Jews, great history and tradition!

  • 39.

    חוסיין אובמר מתרפס בפני הטרור ותוקף את הדמוקרטיה היחידה במזה''ת. (ל''ת)

    מי האידיוט שבחר בו?!, 01/06/09 20:31

  • 38.

    עוד ערבי ששונא אותנו

    ניר יצחק, 01/06/09 20:31

    בושה לארצות הברית שהיי הופכת להיות עוד מדינה מוסלמית !!!

    • ברגע שתבין שהכל שיקוף של היחס שלך

      אתה ממש ''אוהב'' ערבים, 01/06/09 21:06

      אז אולי תבין שככה לא מתנהגים - מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך ואו שכנך ו/או כל יצור חי עלי אדמות תתנהג אל האנשים שמולך כמו שאתה רוצה שיתייחסו אליך ואז אולי תבין שאף אחד לא דופק אותך !!!!!!!! תפסיקו להאשים את כולם על היחס ותסתכלו איך אתם מתייחסים לאחרים

  • 37.

    בעיית ההזעה של ביבי תלך ותחריף. אובמה לא יודע מה זה צער בעלי חיים? (ל''ת)

    דאודורנט, 01/06/09 20:31

    • 36 עדיף שתחריף אצל נתניהו מאשר נתבשם ממיצי גבר גבר. (ל''ת)

      classicf , 01/06/09 21:19

  • 36.

    תגיד ישר שאתה רוצה לבטל את מדינת ישראל, לא ילך לך

    @ גם זה יעבור @, 01/06/09 20:29

    אולי לטובה שנצא מהאום
    ונלחם על עצמאות ישראל סוף סוף

    • אכן, צריך לבטל את מדינת ישראל - צריך להילחם על מדינת יהודה

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:37

      מדינת ישראל הגיעה לקיצה ...

      • לך לך מארצי ל....ארצך, ותילחם לבד בפלשתינאים בין חברון לבית אל.... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 20:41

        • איזה ארתך עוכר-ישראל על מה אתה מדבר?

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:12

          מה הזכות לישיבתך כאן בכלל חתיכת ליכלוך גוי??

          • הוא לא גוי. הוא כובש ברוטלי ולא לגיטימי. (ל''ת)

            ASCH , 02/06/09 00:10

        • תימח מדינת ישראל - ותחי מדינת יהודה !! (ל''ת)

          גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 00:16

  • 35.

    מהזוג אובמה קלינטון זה מה שהיה צפוי.

    אחד 1 , 01/06/09 20:28

    כבר בוושינגטון פוסט התחילו לכתוב על המדיניות המטופשת של קלינטון אובמה מול ישראל והערבים.
    אובמה לא יהסס לשניה להקריב את ישראל למען שקט-מדומה- מול האיסלם. ברור שזה יתפוצץ לו בפרצוף אבל נזק נוראי הוא יעשה זה בטוח.
    אין לאובמה ולקלינטון שום רגש מוסר או מצפון. אין להם בעלי ברית אלא משרתים העושים כרצונם או מפוטרים מיד.
    מה יאמרו היהודים הטיפשים באמריקה על הבחירה שלהם.

    • ומי גרם להם לעלות לשלטון אם לא היהודים הליבראלים מניו יורק ומשיקגו

      לייב ליברמן הליברל, 01/06/09 20:38

      עוד פעם מתפוצצת קרבתם של היהודים השמלאנים למנהיגי העולם החפצים בהחרבת העם היהדי

      • i didn't vote for him

        jew from chicago, 01/06/09 21:12

        what do you want from me,, i had nothing to do with it

  • 34.

    לחץ,לחץ,בסוף הלחץ יוצאת נפיחה .

    שמואל ב', 01/06/09 20:24

    איזו התמוגגות באגף האנדרוגינוסים .אובמה מכניס ל''ביבי'' חוסיין והילרי חוגגים אה? טוב,מעולם לא אהבתי את הקלינטונים ,הם רכבו על גל והגל ייגמר.ארה''ב במסלול התנגשות עם ישראל ועכשיו אני מצפה מהנוצרים הבפטיסטיים לאמר את דברם .ישראל תצא מחוזקת מעימות זה ! ירושלים היא בירת דוד , שהוא המלך הנבחר על ידי האל בכבודו ובעצמו .ירושלים היא בירת ממלכת יהודה ומלכי יהודה . שלמה בנה בה את את המקדש לקיים את רצון האלוהים להיות בתוכנו ואנו להיות לו ממלכת כהנים .כל סידור אחר אינו מקובל ולא ישים .אין ולא תהייה פשרה בנושא ,עמלק ניסה ולא הצליח בחושבו שישראל עייפים מהמסע .מדיין ניסו ולא הצליחו כל ממלכות כנען והסהר הפורה ניסו ולא הצליחו יוון הגדילה לעשות ולא הצליחה ורומא הצליחה בזכותם של נהנתנים ורעי לב בעם וקיבלו 1900 שנות גלות .למדנו מן העבר ''שנית מצדה לא תפול'' ישראל יותר מתמיד לא זקוקה וצריכה את ארה''ב ובטח לא את אירופה ,לאמר להם בגלוי ,לא עוד! לא נסבול יחס של ''לחץ'' נחריב את העולם לפני שנצא לגלות שניה !

  • 33.

    זה הפרצוף האמיתי של ליבני המגלומנית ועוכרת ישראל

    שירהw , 01/06/09 20:23

    --------------------------------------------------------------------------------

    תדהמה וזעם בצה"ל ובמערכת הביטחון לאחר שנודע כי מנהיגת 'קדימה' ציפי ליבני סירבה לאפשר לח"כ ישראל חסון להתמנות למתאם הפעולות לשחרור גלעד שליט בנימוק כי אם המאמצים יצליחו הדבר ייזקף לזכותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו
    יום שני, ט סיוון תשס"ט, 12:30, 1 ביוני 2009


    ציפי ליבני: הכל בשירות מלחמת החורמה בנתניהו.
    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: בצה"ל ובמערכת הביטחון אומרים כי לא זכור מקרה בולט ובוטה כזה של פוליטיקאי ישראלי ששם את השיקולים המפלגתיים הצרים שלו לפני שיקולים ביטחוניים ואנושיים, כמו כאלה הקיימים בפרשת חייל צה"ל החטוף גלעד שליט.

    המקורות שלנו מוסרים כי חבר הכנסת ישראל חסון, מי שהיה סגן ראש השב"כ, היה המועמד המוביל אצל ראש הממשלה נתניהו לקבל את תפקיד מתאם הפעולות בנושא שליט. ישראל חסון שניהל מספר שיחות עם ראש הממשלה ושר הביטחון אהוד ברק על הנושא, חשב לתומו כי למען הסדר הטוב הוא צריך לדווח לראש מפלגתו ציפי ליבני על האפשרות המתקרבת של מינויו.

    אולם מה רבה הייתה אכזבתו כאשר ליבני דחתה את האפשרות הזו על הסף באומרה, כי לא ייתכן שח"כ מ'קדימה' יעזור לראש הממשלה נתניהו להשיג הישגים פוליטיים, דווקא בתקופה בה הלחץ הפוליטי עליו מבחוץ ומפנים מתחיל, לדעתה, לשאת פירות, ומתגברים הסיכויים כי ממשלתו לא תחזיק מעמד.

    חוגים בצה"ל ובמערכת הביטחון הביעו פליאה, כי ח"כ חסון וויתר ללבני, ומיד לאחר הפגישה אתה הודיע לנתניהו כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד. על ח"כ חסון, אומרים המקורות הביטחוניים, היה לקבל את התפקיד ולהניח לדעת הקהל לשפוט מי צודק בעימות הזה ליבני או הוא.

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה מדווחים כי זו היא הפעם השנייה בשבועיים האחרונים כי בצה"ל ובמערכת הביטחון נמתחת ביקורת קשה על פוליטיקאים הקשורים ב'קדימה'.

    באמצע חודש מאי, נודע כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, החל להזמין אליו לפגישות שורה ארוכה של אישי ציבור ואנשי תקשורת בהן הוא מתדרך אותם ביחידות לגבי תוצאות מבצע 'עופרת יצוקה' ברצועת עזה.

    מהדיווחים שהגיעו לצה"ל ולמערכת הביטחון מתדרוכים אלה נודע כי אולמרט טוען שהמבצע נכשל, משום ששר הביטחון אהוד ברק, והרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי, התעלמו מהחלטות הממשלה, ומהוראות אישיות שלו לגבי ניהול המערכה הצבאית. במילים אחרות, לפי טענותיו של אולמרט ברק ואשכנזי התנהגו ופעלו במלחמה כאילו המדובר במלחמה פרטית שלהם.

    למקורות שלנו נודע, כי עיקר טענותיו של אולמרט מתייחסות לשלבים האחרונים של המלחמה, בהם לדבריו ניתנו לברק ואשכנזי הוראות ברורות להכניס את כוחות צה"ל למרכז העיר עזה, להשמיד או להכריע את הנהגת החמס, ולהביא לשחרורו של גלעד שליט. לדבריו של אולמרט ברק ואשכנזי התעלמו מהוראות אלה ולא ביצעו אותן.

    בצה"ל ובמערכת הביטחון הגדירו את התדרוכים של אולמרט ואת החומרים שהוא מציג בהם, 'כאקט בלתי חוקי, שלא זכור כמוהו'.

    • הכל נכון אבל מה עם הפרצוף של אותם חילונים מהימין שמקדמים מודל

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:25

      שאפשא להיות יהודי טוב ונאמן גם בלי לשמור מצוות ... ומאכילים בלוקשים את כל העם היהודי ובכך עוכשיו את ישראל ומסלפים את האמת - שאין זהות יהודית בלי תורה!

    • מזעזע. אבל מה כבר יש לצפות מהשמאל אחרי הסזונים ואלטלנה? (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 20:36

  • 32.

    כנסו

    שירהw , 01/06/09 20:20

    אובאמה מתכנן לחסל את ישראל - זה לא חדש. ככל שעובר הזמן מתגלים עוד פרטים באתרי חדשות ובעיתונים , בעיקר מחו"ל - שאובאמה איים על נתניהו במלחמה בעת פגישתם אם לא יבצע את פקודותיו. כן כן, זה לא בדיחה זה אמת ומוסמך. שימו לב! הירדנים עומדים לנתק את היחסים עם ישראל. ביומיים האחרונים מדברים הרבה על החזרת השגריר מישראל לירדן - השנאה בירדן לישראל עולה על גדותיה - ירדן מדינה של פלשתינים - עבדאללה מלך ירדן הולך שבי אחרי אובאמה. ואובאמה ביחד עם עבדאללה מכינים את הצבא הירדני לתקוף את ישראל. יהודים יקרים! אל תחשבו לרגע שזה בגלל נתניהו. כתוב "לב שרים ומלכים ביד השם" - הקדוש ברוך הוא המליך את אובאמה ומנהל אותו - כרגע לקראת מלחמה נגדנו - כהכנת הקרקע להמלכת משיח צדקנו. המצב לא פשוט. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים. נתניהו נלחם. ליבני הייתה נותנת הכל על מגש של כסף. ליבני בוגדת היא עובדת עם אובאמה מאחורי גבו של נתניהו. בתגובה הבאה שלי תבינו. הכותבת לא מאוהדי נתניהו ולא שייכת לאף מפלגה. הכותבת חיילת בצבא השם. ההתנהגות של קדימה ובמיוחד של ליבני המגלומנית גורמת לי לסמפט את נתניהו - מה שלא קרה אף פעם. אפילו לא סבלתי אותו. שימו לב לתגובה הבאה.

    • בשביל מה צריך את דניאל מסרים מעולם אמת כשיש לנו תורה??

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:24

      את דתייה בכלל ?? או עובדת אלילים ובאבא סאלים?

      • אני אמנם לא חייבת לך דין וחשבון אבל אני חרדית - דניאל מסרים

        שירהw , 01/06/09 20:36

        מעולם האמת נועד לזכות חילוניים וכל מה שנאמר שם צמוד לנבואות בתורה. לאוטיסטים יש הסכמות מגדולי ישראל.

        • איזה גדולי ישראל?

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:39

          את יכולה לפרט בבקשה?

          מי מגדולי ישראל תומכים ומורים ממסרים של האוטיסטים?? ואיפה יש לזה גם סמך הלכתי בדיוק?

      • רק שירה התרופה שלך - טפלי בו כשורה (ל''ת)

        בדוק , 01/06/09 20:40

        • יללה יללה רוסיה אוכלת חזיר - החוצה מארץ הקודש ...

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:45

          באתם לכאן והבאתם את כל הזבל מחללי שבת מופקרים ומפרקי משפחות ... עופי חזרה למקורות הזבל שלך

          • שירה - תני לו את הפרקים שלך שילמד (ל''ת)

            בדוק , 01/06/09 20:49

            • חחח אינבלידית (INVALID) ישראלית שכל מה שיודעת זה: שרוט קרוע

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:54

              פסיכי חולה-נפש ....

              זו התרבות הישראלית המכוערת של היהודי החדש שהמצאתם ... המילים הללו הן המפלט האחרון שלכןם כשאתם לא יודעים לענות על השאה היסודית ... באיזה תוקף ובאיזו סמכות אתם יושבים כאן על אדמת היהודים ?

              • סליחה - מי שחרדי ויש לו יראת שמיים לא מדבר כך - איפה אהבת ישראל שלך?!? (ל''ת)

                שירהw , 01/06/09 21:45

                • הנה אהבת ישראל שלימדנו דויד המלך אל מול עוכרי ישראל:

                  גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:22

                  "משנאייך ה' אשנא ובתקוממייך אתרוטט תכלית שינאה שנאתים" ...


                  גברת שירה החרדית (עם חית גרונית) עבד של הממסד השסניקי שהוא לחלופין עבד של מדינת ישמעאל הכופת יימח שמה ... איפה הדעת שלך להביד בין טוב ובין רע ... כנראה ששיבשו לך לגמריי את המושג על יהדות ויהודים ... המרחם על האכזר (כן כן לא נאמר יהודי או גוי ... אלא כל אכזר) סופו להתאכזר לרחמנים.

                  יללה לכי ללמוד יהדות שוב

                • שירה-אני מתפלא שלא הבנת כי מדובר באדם הרחוק מן התורה.. (ל''ת)

                  לא צריך להשיב לכל אחד., 02/06/09 00:30

        • תעזבו אותו הוא גוי באמת שהתגייר ויש לו תלונות המניאק (ל''ת)

          קובי, 01/06/09 21:44

          • הנה הגוי מהרי האטלס מחלל השבת שבא להסביר לנו על יהדות

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:19

            מאבותיי הם גדולי ישראל במשנה ובתלמו הירושלמי מי אבותייך? פינצ'ו ?? פפפפ

            עדיין לא ענית לי אם אתה בכלל שומר מצוות

  • 31.

    המוסלמי מתברר מיום ליום כאנטישמי אנטי ישראלי ויהודי (ל''ת)

    ישראלי גאה, 01/06/09 20:18

  • 30.

    ישראל היא ללא ספק מדינת ברית חשובה מאוד...

    ASCH , 01/06/09 20:17

    ... אבל בתנאי שנוכל לבצע כל מהלך מדיני צבאי ולשלם במטבע שלה ושל עתידה, רק אם נרצה בכך. מין מדינה קטנה חלשה וידידותית אי שם במזרח התיכון שתהיה מוכנה לעמוד בדום מתוח לכל הגיג שלנו.

    ייתכן שבאמת הגיע הזמן לומר:
    ארה"ב שוברת לכיוון פרו-איסלמיסטי ופרו ערבי ברור. ישראל, עם מדיניות החוץ החלשה שלה, ובעצם בהיותה מדינה קטנה ומפוחדת לאורך כל השנים, מזמינה את עצמה לשכב על הגדר עבור כל גחמה אמריקאית.

    השנים הבאות ללא ספק יהיו מאתגרות לישראל. אך שרדנו בתנאים קשים יותר, 1947-1967 לצד אמריקה עויינת כלפינו.

    מאז 67 הם פשוט קנו אותנו עם סיוע בטחוני ואזרחי. על האזרחי כבר וויתרנו מזמן. הבטחוני- פרוטות מבחינתם, הגם שרובו חוזר חזרה לקופות הייצרנים האמריקאים ומדכא ייצור תעשייתי ישראלי מתחרה, ומעלה את ערכו של הציוד האמריקאי בשווקי העולם.

    רווח אסטרטגי נקי לאמריקה.

    כמה ציוד וצעצועים יקרים היו לנו ב1956? וכמה ב1967? תראו כמה הצבא שלנו "החזק" במזרח התיכון ופקה פקה. וכמה כסף אנחנו משלמים על הפחדנות שלנו לנהוג במזרח התיכון כמו שנהוג לנהוג במזרח התיכון.

    הסורים דיכאו את המרד באל-חמא ב1981 עם 12000-20000 נפגעים לצד האיסלאמיסטי. אין לי ספק שהפעולה עלתה עשירית מ"עופרת יצוקה". ולמה זה? כי השמאל מפחדים פה על הצל שלהם בגלל אמריקה מצד אחד, ובכדי להסתיר את פחדנותם מקשקשים על "מוסריות".

    פחדן, גם עם כיסוי מוסרני של אלף שכבות- רואים שהוא פחדן.
    העם, שפעם בשנות ה-50-60-70 הערך העליון עבורו, היה השירות בגאווה למדינה, התבהם והפך לעדר מחפשי תענוגות, ורוצחי המועדונים בימי שישי.
    לא מסוגלים אפילו לטפל בהסתה של בל"ד נגד המדינה מתוך "חופש הביטוי והביזוי".

    תכלס' מדינת ישראל זקוקה לניעור רציני.

    • הניעור שישראל זקוקה לו היא הכרה בסופיות שטח תום מלחמת הקוממיות!!

      Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 20:45

      מה שחשוב הוא חלוקת מזרח ירושלים(שליש מליון פלשתינאים פחות כתושבי/אזרחי ישראל בכפיה-והסופיות בשטחה של ישראל בתום מלחמת הקוממיות(וחילופי שטחים של אחוזים ספורים מהגדה, כך ש80% מהיושבים מעבר לקו הירוק יהיו בריבונות ישראלית תמורת שטח חילופי זהה וריק מישראל).

      ההכרה בסופיות שטחה של ישראל בתום מלחמת קוממיותנו הוא ההכרח להגשמת מטרת הציונות של מדינת לאום לעם היהודי הנרדף בחלק ממדינתו ההיסטורית-ויצירת חברת בה יש זכויות דמוקרטיות מלאות לכל אזרח ללא הבדל דת, גזע או מין-כמוצהר במגילת העצמאות!!!

      שלטון כיבוש על 4 מליון פלשתינאים מעבר לקו הירוק נוגד את מטרות הציונות והאידיאל הלאומי, ההומני והדמוקרטי המונח ביסודה של מדינת ישראל והציונות.

    • על עמינו נאמר'' ''הוא לא יעור עד אם יעירנו השוט''-ועל אובמה ''חוסך שבטו..''

      Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 20:48

      מה שחשוב הוא חלוקת מזרח ירושלים(שליש מליון פלשתינאים פחות כתושבי/אזרחי ישראל בכפיה-והסופיות בשטחה של ישראל בתום מלחמת הקוממיות(וחילופי שטחים של אחוזים ספורים מהגדה, כך ש80% מהיושבים מעבר לקו הירוק יהיו בריבונות ישראלית תמורת שטח חילופי זהה וריק מישראל).

      ההכרה בסופיות שטחה של ישראל בתום מלחמת קוממיותנו הוא ההכרח להגשמת מטרת הציונות של מדינת לאום לעם היהודי הנרדף בחלק ממדינתו ההיסטורית-ויצירת חברת בה יש זכויות דמוקרטיות מלאות לכל אזרח ללא הבדל דת, גזע או מין-כמוצהר במגילת העצמאות!!!

      שלטון כיבוש על 4 מליון פלשתינאים מעבר לקו הירוק נוגד את מטרות הציונות והאידיאל הלאומי, ההומני והדמוקרטי המונח ביסודה של מדינת ישראל והציונות.

      • הניעור שאתה זקוק לו, בוגד, זה ביטול האזרחות ו5-15 שנות כלא. (ל''ת)

        ASCH , 01/06/09 21:58

    • יאיר שטרן.

      ארז, 01/06/09 21:13

      צודק באלף אחוז.
      יאיר שטרן מתהפך בקברו בראותו את חזון המדינה הציונית הערכית מוקרב על מזבח הה(א)דוניזם האמריקני!

      • מי אתה שתדע איך יאיר היה מתפתח?כנתן ילין מור איש השלום או כפאשיסט שייב

        Ehad Haam-Zionist, 02/06/09 00:09

        די ברור שכאינטלקטואל אמיתי יאיר לא היה מתפתח כאדם הכוחני נטו יצחק שמיר

    • השמאל משקשק מפחד ומקשקש על מוסר

      רונית, 01/06/09 21:24

      לא בגלל אמריקה אלא בגלל חוסר אמונה בזכות הקיום שלו כאן בארץ ישראל

  • 29.

    דפוק המוסלמי הזה - שהיה במדינה לפני הבחירות - הנהן בראשו כאילו הוא

    בדוק , 01/06/09 20:16

    איתנו. רק נבחר השורשים המוסלמים שלו פרצו החוצה.

    • מי זה איתנו? יהודים? במה את יהודיה? או ישראלים ?

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:29

      ואז אין תימא כי ישראלים = ערבים דרוזים צ'רקסים עמלקים רוסים סלאבים

      • תגיד לי יא דפוק, אתה וה"גדודים" המצחיקים שלך- שכחת לקחת תרופות?

        ASCH , 01/06/09 20:39

        ומה אתה מקשקש לי פה על "גדודים"? טמבל חולני? אתה בכלל יודע מאיזה צד של רובה יוצאים הכדורים? לוחם אעלק.

        על מחסן כרוביות לא הייתי נותן לך לשמור. כזה טמבל, עוד תירה בעצמך בטעות.

        • Tז יללה, למה שלא תירה בעצמך כדור בראש ותחסוך לנו את תעמולת הליברמן?? (ל''ת)

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:40

        • קיצוניות מביאה קיצוניות, מביאה קיצוניות ............

          העץ הנדיב, 01/06/09 22:10

          גדודי הוא סרח עודף של המתנחלים, לומר שיש תמיד יותר קיצוני מהקיצוני. גדודי הוא מסוכן ואלים. מעניין אם הוא המדרגה התחתית האחרונה או שיש מטורפים ממנו.

    • נכון. והוא יפנה את ההתנחלויות. והקב''ה יברך אותו על כך (ל''ת)

      כל הגידופים שלך לא יעזרו, 01/06/09 20:29

  • 28.

    הינה זה מתחיל (ל''ת)

    ציוני, 01/06/09 20:16

  • 27.

    במדינה מתוקנת היו מעמידים למשפט את ביילין, לבני ועתון הארץ על

    רם כהן, 01/06/09 20:12

    פגיעה במדינה. לא ראינו שה''טיים'' או הוושינגטון פוסט יפעלו נגד האינטרסים של ארצות הברית. הישראלים הם אויבי ישראל הגרועים ביותר. מתחרות בהם רק נשות המפלגה הדמוקרטית שביניהן ישראליות רבות.

  • 26.

    הסברה, הסברה, ועוד פעם הסברה

    הסברה, 01/06/09 20:12

    אולי שמישהו יתחיל להבהיר לו שאנחנו מדינה עצמאית ושידחוף את האף שלו למקום אחר.
    אנחנו צריכים להיות חזקים ולא ללקק לאמריקאים האלה.
    התנתקות חד צדדית=אסון
    נו באמת, למה שיהיו 2 מדינות: פלסטין שכל כולה ערבים וישראל הכוללת ערבים ויהודים?
    זה פייר? איפה ההיגיון פה בכלל?

  • 25.

    יש להיערך להתנתקות חד צדדית...

    ארז, 01/06/09 20:06

    מארה''ב. הקשר ההדוק עם ארה''ב הופך, בימי שלטונו של הנשיא חוסיין, לנטל בלתי אפשרי על מדינת ישראל. יש לנתק את העבותות שבהן קושרת ארה''ב את ישראל אליה, ולשמור על קשרים רגילים ותקינים שבין שתי מדינות. יש לקוות שהנשיא הבא יוכל לתקן את הנזק האדיר שגורם הנשיא חוסיין לארה''ב.

    • אתה תיערך להתנתקות. מדינת ישראל תיאלץ להתנתק מההתנחלויות (ל''ת)

      אובמה יחליט, 01/06/09 20:30

      • בהתייעצות עם סבתא שלך הוחלט שהוא לא יחליט (ל''ת)

        classicf , 01/06/09 21:21

  • 24.

    Confirms the media stupidity that claimed he'd be a staunch friend

    Russian Jew , 01/06/09 20:05

    Friends don't use pressure. About time Israeli politics grow up. Hopefully Liberman will balance the relations during his visit to Russia

    • Better for Liberman to stay in Russia once he gets there

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:09

      and better for him to take back all of Subotniks that invaded the holy land illegally ... they are blasphemous and promote the desecraation of the Sabbath and eating of non-Kosher foods ...

      he and his kind are resposible for numersous pogroms and holocausts that hut the holy children of Israel by selling out an illusion that a Jew can be a good jew even if he is not a Torah observant

      • a jew can be a good jew even if he is not a torah observant

        רונית, 01/06/09 21:06

        I SECOND THAT

        • ?? Really ? and who says so (ל''ת)

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:23

      • Your zoological hatred of Russian Jews is evident. It's mutual

        Russian Jew , 01/06/09 22:31

        Now that we are 1.5mln, we'll just send you packing

        • Rusky - you are a perfect example of a zoo inhabitant

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 23:27

          what do you know about Judaism ... if you're a Jewish at all??

          Your God is Liberman my God is Hashem who delivered us out of bondage in Egypt and gave us th Torah at mount Sinai for us to keep and observe in the Holy land of Israel.

          What do you as a "Russian Jew" as you call it - have in common with the Jewish nation?? virtually nothing!

      • Poor Darling, Now I am totally convinced that you have

        ורדינה , 02/06/09 13:10

        gone nuts.

        Want me to recommend a good shrink?

        • תגובתי מיועדת למסכן שמכנה עצמו "גדודי לוחמי ה'" (רחמנא ליצלן) (ל''ת)

          ורדינה , 02/06/09 13:12

        • to vardina

          eli, 03/06/09 06:24

          just like you, i am appaled with this person's lenguage and sentiments. he is either here to saw confusion and division or really believes in what he is saying and, as a sick person, should be ignored.

  • 23.

    מה כבר אפשר לצפות מחוסיין?

    ציקו, 01/06/09 20:04

    לאט לאט מראה את פרצופו האמיתי של חוסיין אובמה.נגמרו צרות בעולם,רק המאחזים בראש שלו אין קוריאה, אין איראן,אין רצח בסרילנקה או בסודן רק המאחזים בראש שלו.

  • 22.

    בת הברית הגדולה והחשובה שלנו הבינה שאנו עובדים עליה בעיניים..

    המתנחלים סתם מתבכיינים, 01/06/09 20:03

    ...וההסיקה מסקנות

    • בת הברית הגדולה שלנו היןם משתחוה עמוקות

      רונית, 01/06/09 21:01

      למלך סעודיה, אותה מדינה כורתת ראשים ומדכאת נשים. במצב כזה אין לנו סיכוי לא משנה מה נעשה

  • 21.

    לשקול מחדש מכירת מטוסי ריגול לסין

    אייל, תל אביב, 01/06/09 20:01

    צריך להיגמל מהתמכרותה של ישראל לארה''ב ולהתחיל למצוא אינטרסים משותפים במזרח, בעיקר במכירת טכנולוגיות חימוש מתקדמות במקומות שמדאיגים את ארה''ב. צריך להתנות את מינון המכירה באי-תמיכת ארה''ב בערבים.

  • 20.

    לא לפחד כלל,כל מי שקם עלינו נפל,הוא ימשיך בדרך זו ויקבל מכות

    lili_lili , 01/06/09 20:01

    כואבות,אני מבטיח לכם שבקרוב לא יהיה לו זמן למזרח התיכון,השם יתברך שמו יביא לו מלחמות מצפון קוריאה וממקומות נוספים.
    עם ישראל חזק ונחוש,רוב רובו של העם מסוגל לעמוד מול הגזירות האלא,קחו לדוגמה ארצות שמתנגדות לאמריקה במשך עשרות שנים ועדיין שורדות.במקביל ישראל יכולה לרמוז שאם ארה"ב תלך נגדה לא תהיה לנו ברירה אלא לחבור למדינות שלא כל כך ביחסים עם ארה"ב ולהעביר ידע משותף,כל זאת במידה וארה"ב תתנער מישראל ותכריח אותה לבצע מהלכים המסכנים אותה.75% מהעם בחר בדרך כלשהיא ואסור להתקפל.
    השם עוז לעמו יתן השם יברך את עמו בשלום.

    • רגע ... ממתי הפכת לשומר מצוות?? השם יתברך ... עניינים

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:03

      עוד נחשוב שאתה יהודי ...

      • לך תינק מהאבא,כשמדובר בכופר כמוך שאני אגב בטוח שאתה ערבי

        lili_lili , 01/06/09 20:17

        אוכל ברוורס הכל מותר.
        בסך הכל אתה עוד הזוי כמו שהיו כאן לפניך והתקראו נעמן והחרמן,יאללה לך תיטחן עם גמל במקום לזבל את המוח.

        • אהה??? אני יהודי שומר מצוות! ואתה??

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:27

          אין לך שום כלום ביד ... האלוהים שלך הוא איזה אליל ביביי או ליברמני ...

          כעלה הנידף ברוח ... פה מלוכלך שכל הסבון שבעולם לא יכול לשטוף ... אבל זה החינוך החילוני שלך הכופרים מה לעשות..

          • נו באמת

            רונית, 01/06/09 20:57

            איפה הייתה היום בלי הכופרים והחינןך שלהם. בטח לא יושב כאן בארץ ישראל ומטקבק מאחורי המקלדת

            • מפשחתי מיושבי ירושלים למעלה מ-800 שנים רונית ..

              גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 00:21

              מה יש לך לומר על זה ? הה???

              ומה קשור בין כפירה לטיקבוק או לטכנולוגיה או אינטרנט ... הגישה הספרטיסטית שלך מזכירה את הכנסייה הנוצרית בתפישתה את חוכמת התכונה (המדע) ... מרוב התבוללות של משפחתך עם הגויים כנראה למדת להכיר בכך שהיהדות היא כמו הנצרות מתנגת נמרצות למדע??

              הבל הבלים ... בשם היהדות מעולם לא הועלו לגרדום או הוצאו להורג מדענים ... אדרבא מגדולי ישראל יש שהיו מדענים ... בעיקר בספרד וארצות ערב ...

              • היתתה היום תחת שילטון ערבי מוסזלמי

                רונית, 02/06/09 14:16

                אבל בהחלט ניראה לי שהיה מתאים לך

              • בלי חופש המחשבה של הכופרים לא תתיכן קידמה טכנולוגית

                רונית, 02/06/09 14:24

                הדתות לא תומכות בחופש המחשבה להיפך אולי זה סוג של חופש שזר לך ואתה לא מבין את מהותו.ואני דוקא מעריכה מאוד אנשים עם אמונה אבל לא כשזה הוםך לקבץ של הוראות הפעלה

          • אתה לא קשור לעולם התורה-זה כל ילד דתי בגן מבין.. (ל''ת)

            סור מרע ועשה טוב., 01/06/09 21:26

      • אין לך מונופול ל היהדות ואין לך זכות לכפור בזכותו של אדם להיות

        ורדינה , 02/06/09 13:15

        יהודי ואם הוא שומר מיצוות או לא - זה עניינו הפרטי ובודאי אינו נוגע לך.

  • 19.

    לא צריך את עזרתם באו''ם, אובמה הוא מוסלמי אנטישמי ואנו לא צריכים את

    לא אמרתי כלום, 01/06/09 20:01

    תמיכתו, אולי זה גם יבהיר לנו שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים..

  • 18.

    מה אתם מצפים מהכושי סמבה הזה! אמריקה עוד תבכה שבחרה אותו תאמינו לי!!!! (ל''ת)

    א, 01/06/09 20:01

  • 17.

    ישראל צריכה לבחון דרכים להוריד את התלות שלה באמריקאים למינימום

    אריה, 01/06/09 20:00

    ישראל צריכה לבחון דרכים להוריד את התלות שלה באמריקאים למינימו.

    אחרת לעולם לא נוכל לעמוד על שלנו!

    • לעבור לגור באוהלים. להפסיק לנסוע במכוניות. להלחם בערבים ברוגטקות (ל''ת)

      הנה כמה הצעות להוריד את התלות בארה''ב, 01/06/09 20:33

      • אתה חי בשנות ה- 50 ?

        בני, 02/06/09 00:05

        מה הקשר בכלל ? ארה''ב לא מסייעת לנו כלכלית ורק מעניקה לנו סיוע צבאי שהוא כלום לעומת מה שכל חבר בנאטו מקבל.
        הם תומכים בנו פוליטית באו''ם, אבל זה לא כזה חשוב. ונראה איך אובמה יוכל להמשיך עם המדיניות הזאת כאשר חלק גדול מהציבור בארה''ב הוא תומך ישראל ושיש עוד כמה בעיות קצת יותר דחופות להם.

    • I agree, China and India are better friends.. (ל''ת)

      Monty , 01/06/09 20:36

  • 16.

    חח האו''ם? שיגנו מפה עד להודעה חדשה למי אכפת? (ל''ת)

    חודא צק, 01/06/09 19:57

  • 15.

    ציפי לבני מוכרת את המדינה בארה''ב

    מני, 01/06/09 19:57

    אמרה כבר לא פעם ולא פעמיים לממשל האמריקאי וליהודים המפעילים לחץ בשבילה לשם כך,כי לחץ כבד על נתניהו יוביל לעלייתה לשלטון במקומו.למי זה עוזר?בעיקר לתחת שלה ולערבים.

  • 14.

    אין ברירה. צריך להחליף את ביבי בפייגלין. רק הוא יעמוד בלחץ.

    yaacovsh , 01/06/09 19:56

    חוסיין אובמה מתגייס ככל הנראה למאמץ הכלל ערבי להשמדת ישראל. הדרך היחידה לעמוד מולו היא להחליף את ביבי הלחיץ במישהו יותר עמיד. פייגלין למשל. חבר מרכז הליכוד.

    • צודק, פייגלין לשלטון! (ל''ת)

      לא אמרתי כלום, 01/06/09 20:01

    • הדבר היחיד שצריך זהוא גיבוי לביבי,ביבי צריך לדעת שהעם עומד אחריו. (ל''ת)

      lili_lili , 01/06/09 20:02

      • ביבי - כשאר כל הפוליטיקאים הוא מושחת, ואתה לא יותר מעובד אלילים (ל''ת)

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:04

        • חחחח הצלחתי להרגיז את התינוק?לך תישן על הבטן

          lili_lili , 01/06/09 20:20

          טיפשים כמוך שחושבים שהם חכמים אחרי המקלדת כבר עבר זמנם,עלאק גדודי לוחמי ה'.של נעליך מעל רגליך יכלב לפני שאתה מעלה את שם השם על שפתיך,

          • חחח אתה כופר בתורה מחלל שבת בכלל חחחח

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:30

            מקווה בשבילך ... שכמו שאתה נשמע ... אתה לא יהודי ... כי אם אתה יהודי אתה עוכר ישראל של ממש ... בעצם כגם אתם אתה לא יהודי ... אלא סובוטניק מלוכלך כמו ביבי

      • העם הטורקי כולו מאחורי ביבי. העם הישראלי - רק החלק הלא שפוי (ל''ת)

        מאחוריו בכיף, 01/06/09 20:34

        • אני מבין שכבעל ניסיון בתחום כתבת כאן (ל''ת)

          classicf , 01/06/09 21:23

  • 13.

    ''אם הדמוקרטיות'' נגד החלטת הדמוקרטיה הישראלית...צבועים?

    ארי, 01/06/09 19:56

    כולם הבינו שמאמצים את כללי הדמוקרטיה והקפיטליזם כל עוד זה מתאים. ברגע שיש איום אמיתי - שמים אותה בצד ועושים את התיקון הנדרש בתקווה לחזור שוב לאותה גישה.
    חוץ מהישראלים....זה נכון במלחמה במחבלים, במו''מ, בכלכלה....

  • 12.

    להפסיק את הסיוע הצבאי מארה''ב

    ולחזק עם הודו, 01/06/09 19:55

    בקרוב הודו תהיה חברה קבועה במועצת הבטחון עם זכות וטו על החלטות מועצת הבטחון.

  • 11.

    אובמה מגזים ובגדול

    ישראל, 01/06/09 19:55

    הוא לא יודע שהוא ישיג את המטרה ההפוכה

  • 10.

    זה היה צפוי ממישהו ששמו אוסמה חוסיין מוברק (ל''ת)

    מייק , 01/06/09 19:53

  • 9.

    אובמה מחפש כל דרך לנתק קשרים עם ישראל.

    פופאי, 01/06/09 19:51

    בל נשכח, מדובר בדם מוסלמי.

  • 8.

    יש אך לברך את ברק אובמה על נחישותו,למען שתי מדינות לשני עמים, (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/06/09 19:49

    • מה יש לומר עליך? אידיוט זקן ופתטי. (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 20:31

      • נתן שטויות ממעלות עד מתי? עדיין מתוסכל מתוצאות הבחירות

        classicf , 01/06/09 21:26

        לך לישון בעוד 4 שנים קדימה שלך תיעלם תתאדה לילה טוב חלומות נעימים

      • ל 20.31 אכן סגנונך מעיד על מוצאך,אך כאן יקומו שתי מדינות לשני עמים.

        נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:28

        אי לכך אין לי מה להעלב ממך ומחבריך לדעות ההזויות..

        • נתן ש. ? מעלות? אולי מחמוד הIII מתרשיחא (ל''ת)

          שונא מתחזים, 02/06/09 01:01

          • ל 01.01 אינך ראוי כלל לתשובה. (ל''ת)

            נתן.ש מעלות., 02/06/09 10:35

        • שתי מדינות

          נפתלי וסרמן, 02/06/09 12:47

          כולנו בעד שתי מדינות לשני עמים. אחת מצידו המערבי של הירדן ןאחת מצידו המזרחי של הירדן.

    • שתי מדינות

      נפתלי וסרמן, 02/06/09 12:45

      כולנו בעד שתי מדינות לשני עמים, אחת בגדה המערבית של הירדן והשניה מעברו המזרחי של הירדן

  • 7.

    אם כל העולם יהיה נגדנו, נוכל סוף סוף להתיר את ידי צה''ל במלחמה בטרור

    מצוין, 01/06/09 19:49

    אם אובמה ילחץ, אפשר תמיד להפעיל לחץ נגדי - לדוגמא לסגור את המעברים לעזה. אם אנחנו נרעב, הפלסטינים ירעבו שבעתיים.

    • עם איזה צבא תעשה את זה?

      מת על ההיגיון שלך!, 02/06/09 12:09

      כלי הנשק והתחמושת הם אמריקאיים, התקציב של הצבא הוא מכסף אמריקאי ואם תרצה לייצר נשק, המחצב היחיד שתמצא בארץ זה פוספטים. בהצלחה עם האיומים הגאוניים שלך! אובמה רועד מפחד.

  • 6.

    הוא עוד חושב שהוא מככב בסרט הוליוודי - מינימום פוזות של דנזל וושינגטון

    בדוק , 01/06/09 19:47

    יעבור לך חבר אתה תילמד מהר.

  • 5.

    חתול שחור זה לא טוב בבית הלבן - כל הזמן מיהו מיהו עלינו (ל''ת)

    בדוק , 01/06/09 19:46

    • נכון ... אבל גם חתולות רוסיות כמוך לא טוב בארץ הקודש ..

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:05

      אתן מופקרות ומחללות את הקדושה ומכניסות לכאן את טומאת ארץ העמים שהבאתן מרוסיה

      • מה יש לך מרוסים חולה נפש - אני לא רוסיה בכלל - די מטורף (ל''ת)

        בדוק , 01/06/09 20:12

        • אני יודע, את גם לא יהודיה בכלל .. אבל תומכת נלהבת של רוסיפיציה של ארץ

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:33

          הקודש ע"י ליברמן וחבורת הגוים אוכלי חזיר שלו

          בכך את רוסיה במלוא מובן המילה ... עידוד של אכילת חזיר ... חילול שבת ... מצעדי גאווה בעיר הקודש ירושלים ...

      • כנראה שרסי טחן את אמא שלך ואתה פגוע נפש מהמקרה. (ל''ת)

        lili_lili , 01/06/09 20:21

        • הנה עוד עבד ליברמני ... יללה צא מהקיפוח המזרחי שלך

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:34

          ותפסיק לעבוד אלילים

          • איפה הגדוד שלך נמצא - שאלו שרוצים להצטרף ידעו (ל''ת)

            בדוק , 01/06/09 20:46

            • איפה שבקרוב את לא תימצאי :)

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:55

              זבל ישראלי

      • שכחתה שבגלל הרוסיות אלוהים העניש אותנו ושלח את אובמה (ל''ת)

        עוד דבר, 01/06/09 20:35

  • 4.

    כל הכבוד!-אובמה מוכיח כי הוא נחוש כמו קיסינגר-קארטר-וכמו בייקר-בוש האב

    Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 19:44

    והגיע הזמן שממשלת ישראל תבין שהאינטרס האמריקאי של יציבות ושלום במזרח התיכון חופף את האינטרס הישראלי האמיתי

    • קיסינג'ר? זה לא זה שהשהה את הרכבת האווירית ב73, בוגד? (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 20:30

      • זה ההוא שעשה ''הערכה מחדש''-הביא לנסיגה הישראלית והפסקת לחימה-בדרך לשלום (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 01/06/09 20:34

      • קיסינג'ר - יהודי אנטישמי ובוגד שרצה במחיקת העם היהודי מארץ ישראל (ל''ת)

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 20:34

    • איך אתה מביא את השמות של שונאי ישראל

      רונית, 01/06/09 20:45

      ורוצה לשכנע אותנו שזה לטובתינו?

      • אל תעזרי לו רונית. תני לבוגד להכשיל עצמו בלשונו. (ל''ת)

        ASCH , 01/06/09 22:02

        • אהה, ועוד דבר אחד: אין שלום עם המצרים, יש הפסקת לחימה ארוכת תווך.

          ASCH , 01/06/09 22:04

          יכולנו לקבל את זה ב1977 מבלי לתת להם את כל סיני. יחסים זהים יש לנו כבר עכשיו עם הסורים, כאשר הגולן בידינו, והשלום איתם הרבה יותר טוב מזה שעם המצרים.

          • תווך וטווח הם שני דברים שונים, ילד. (ל''ת)

            גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 00:24

            • מר "גדודי לוחמי אדוני". אנא, אמץ לעצמך כינוי אחר. אתה פשוט מזכיר לי את

              ורדינה , 02/06/09 13:18

              הג'יהאד האיסלאמי וזה מגעיל אותי. בורא העולם אינו זקוק לגדודים. הוא כל יכול.

    • קיסינג'ר הרג לנו מאות חיילים

      ניר, 01/06/09 22:22

      הוא עיכב את אספקת הנשק במלחמת יום כיפור ואמר ''תנו להם לדמם''. לאחר מכןהתבטא כי אסור היה להקים את מדינת ישראל.

    • karter is a nazi, an antisemite

      duty calls, 02/06/09 00:46

      Are you stupid or mentaly disturbed? kapos like you would have supported hitler also,

  • 3.

    צריכים להבין שחוסיין אובמה בבית הלבן

    מאור, 01/06/09 19:43

    עוכר ישראל

  • 2.

    אובמבה לא יודע שהוא טועה בגדול

    שמעון הצדיק , 01/06/09 19:43

    הרי עם ישראל מפסיק להסתכסך עם עצמו ברגע שהוא נמצא בסכנה אובמבה יסיג את ההפך בכוונתו לצערי הרב הוא רואה רק את שכבת השמאל ולא את העם ממש כי רוב העם ימינה

    • וגם זה לטובה. אמריקאים כבר בגדו בנו פעמיים ב67 וב73...

      ASCH , 01/06/09 20:28

      וכן אדמיניסטראציה של ניקסון שהיו לה יחסי הגנה דומים עם טאיוואן, זנחה את המדינה הקטנה בזמן הדטנט עם הסינים.

      הסיוע שקיבלה אז טאיוואן, הביא לשחיתות, מנגנונים מנופחים ולא יעילים. ממדינה עם תוצר לנפש של 170$ הם היום 33000$.

      זה מה שעושה הסיוע האמריקאי. או לייתר דיוק- הפסקתו.

      אנחנו צריכים להתפקח מאשליות ילדותיות על אמריקה. אני זוכר איך במבט לחדשות לפני כמה שנים (לא ראיתי את תוכנית התעמולה הזאת כבר יותר משנה) הכתהת המדינית בארה"ב דיווחה על "יחסים אינטימיים בין ישראל וארה"ב".

      ואני כבר אז חשבתי: "אינטימיים"? הא? מי שם עושה את מי. איך ששמעתי את זה- נדלקה לי עוד נורה אדומה.

      הגיע הזמן להתלכד, ולחזור לציונות שבזכותה המדינה הוקמה- העשייה, החינוך, הפסקת ההתבהמות והרציחות במועדונים.

      נוער המחונך לתרומה לקהילה ולעשייה. יש את זה בכמויות אצל הכיפות הסרוגות, יש את זה גם לחילונים. צריך רק להרחיב את זה.

    • מתי יצאת מהקבר במירון, יא שמעון הצדיק? תברך אותנו בפוריות במחייתק! (ל''ת)

      בר יוחאי אשריך, 01/06/09 20:36

      • ASCH צודק, גם אהי זוכר את הסיפור של טאייוואן, העזרה אמריקאית קובלת. זה

        http://www.youtube.com/watch?v=EK6B4Uogtso, 02/06/09 01:12

        תשלום עבור מדיניות שטוב לאמריקה, זה תלות והשפלה. העם מוכן להדק חגורה ולהיות חופשי ולא להיות תלוי באמריקה אשר נמצאת בקריסה כלכלית. דרך הגב, אנליסטים זרים צופים שאמריקה תיזום סיכסוכים ומלחמות ע''מ להסית תשומת לב לאומי ובנלאומי מכריסתה. קיימים אצלם מכונים שעובדים על זה:
        http://www.youtube.com/watch?v=e0JCJ4pIFEw&feature=PlayList&p=A3886B5FCA220482&playnext=1&playnext_from=PL&index=5

  • 1.

    הקניבל אומבבה ורעייתו אומפופו רוצים לומר היכן מותר ואסור ליהודים לשבת

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:42

    בארץ הקודש

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


    אני לא מפסיק לצחוק!

    • תיזהר כי אם לא תפסיק לצחוק יאשפזו אותך ואז לא תפרסם תגובות מופרעות (ל''ת)

      פסיכיאטר, 01/06/09 20:37

      • קדימה דה !!!!! לאשפז את כל מי שלא מצביע ליברמנה (LIBERMANA) חחח

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:15

        חתיכת פאטתי רוסי ... לך לך מארצי חזור לרוסיה

        • מר "גדודי לוחמי אדוני", יש לי אליך שתי בקשות:

          ורדינה , 02/06/09 13:23

          1. אנא, בחר לך כינוי אחר. הכינוי שלך דומה
          לסוג הכינויים שבהן מכנים את עצמם הטרוריסטים המוסלמים, שחושבים שהם חילו של אללה ומפיצים רצח ושוד בשמו.

          2.אין לך זכו לומר ליהודי כלשהו לחזור למקום שממנו בא, כי מדינת ישראל אינה שלך בלבד כי אם מדינת כל אזרחיה שנאמנים לה. השאר הם זבל שצריך ללכת מכאן. בין אם אתה אוהב את ליברמן ובין אם לא - אני משוכנעת שהוא אוהב את מדינת ישראל לא פחות ממך, ואולי הרבה יותר.
          האם שרתת בצה"ל?