• 64.

    לימין אסור, לערבים מותר...

    מתן, 02/06/09 10:45

    לאחמד טיבי, עזאמי בשארה ושאר נציגי חמאס בממשלת ישראל מותר לעשות הכל.

    לח''כ יהודי אסור ה כל.

    סליחה, מותר לו לחטוךף מכות.

    איך הפירו חיילי צה''ל את חסינותו של הח''כ?

  • 63.

    אכן הח''כ ההזוי ועוזרו הגביר,מקומם בכלא ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 02/06/09 08:32

    • יש לדאוג שיהיה להם מניין הכלא. (ל''ת)

      אזרח דואג, 02/06/09 12:39

      • בכלא יש עשרות רבות של מניינים. בשערי הכלא: זה השער צדיקים יבואו בו

        אזרח הארץ, 02/06/09 16:14

        עקב ריבוי מאסרם של חרדים ודתיים חשוב וצריך בכול שערי בתי הכלא בארץ להציב שלטים כאותיות קידוש לבנה ובהם כתוב!
        זה-השער-צדיקים-יבואו-בו.

        • זה שכל מנוול שם כיפה מיד כשעוצרים אותו עוד לא הופך אותו לדתי

          צ., 02/06/09 19:58

          ובנתיים בתי הכלא מלאים אם כבר בתוצרים הבאושים של החינוך חילוני-השמאלני המתחסד.

      • יש לדאוג שאתה תהיה החזן במניין זה (ל''ת)

        צ., 02/06/09 19:58

    • ןמקןמם של מתחסדים אכולי שנאה עצמית כמוך הוא בלי ספק במוסד לחולי רוח (ל''ת)

      צ., 02/06/09 20:00

  • 62.

    .. בן ארי אתה ת ת -ר מ ה של המיץ של הג'יפה (ל''ת)

    אתה, 02/06/09 00:53

    • Takes one to know one (ל''ת)

      צ., 02/06/09 19:54

  • 61.

    בן ארי ...? ........מקומו בכלא ..!!!! מצטערת מאוד. (ל''ת)

    נילי, 02/06/09 00:50

    • והמקום של אפסים בכייניים כמוך הוא בתוך האדמה (ל''ת)

      צ., 02/06/09 19:54

  • 60.

    ברבו למיכאל בן ארי התנהגותכם הפרעית ביחד עם המתנחלים מקצר חיי הממשלה

    הרגש הנכון , 02/06/09 00:00

    המלחמה האמיתית מתרחשת בשטחים בין המתנחלים ונערי הגבעות הסערורים-הבעיה שזאת המלחמה שמתדרדרת למלחמת אחים(אומנם אחים חורגים לאלהים) מלחמת רבנים קיצוניים וחברי כנסת ימין קיצוניים שיעשו הכל כדי להרוס את תדמית המדינה-הדת היהודית הוציא שד מהבקבוק שקשה לעצור אותו כי בשטחים צמחו קבוצות פרא עם אלהים אחר עכזר וכיצוני שמסיט פלג זה של העם לשסע שלא ברא אלוהים.

  • 59.

    הקוף בן ארי צאיך להכלא,אבל....

    בני123 , 01/06/09 23:00

    לא בכלא רגיל כי אם בכלוב של קופים,ולבידור לזרוק לו בותנים ובננות!!!!

    • לא כותבים בותנים אלא בוטנים

      גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 00:11

      אולי לך צריך לזרוק באמת קצת ממתקים ופיצוחים ...

      • גדוד ......חייבים לתת לך מכות חשמל ... (ל''ת)

        כי הימין בזוי מאוד, 02/06/09 00:50

        • ממך גם מליון מכות חשמל לא יוציאו את הטמטום. (ל''ת)

          צ., 02/06/09 20:01

    • ששששש...אחמד תחזור לעץ ממנו ירדת (ל''ת)

      yoya, 02/06/09 00:25

      • בן ארי בדרך לבית סוהר........ (ל''ת)

        אוחחחחח, 02/06/09 08:09

      • ל 00.25 עם אחמד אסתדר טוב,איתכם ההזויים לא ניתן לחיות.

        נתן.ש מעלות., 02/06/09 10:40

        אי לכך מקומכם בכלא קציעות בדרום,יהיה לכם גם מניין.

  • 58.

    ח''כ בן ארי תתבייש לך. (ל''ת)

    העץ הנדיב, 01/06/09 22:15

  • 57.

    זה שאתה ח''כ לא מאפשר לך לעבור על החוק

    עוד אחד שמשתמש בתואר כדי להגן על עצמו, 01/06/09 21:26

    אלא להיפך אתה צריך להוות דוגמא לאיך צתנהגים במדינת חוק ולא ללכת ולהתפרע ולהגיד הראתי את התעודה שלי ויש לי חסינות, תיכף תלך ותעשה עוד כהנה וכהנה דברים בשבם החסינות והתואר שלך כחבר כנסת תתבייש לך !!!

    • במדינת חוק שוטרים לא דופקים מכות רצח לילדים, גם אם הם לא ח''כים (ל''ת)

      עוד שמאלן עם מוסר כפול, 02/06/09 20:06

  • 56.

    לחוליגנים האלה המתנחבלים צריך ללכת אתם ביד ברזל ולשבור להם את העצמות

    benzi. a, 01/06/09 21:08

    עד מתי המשטרה ושאר כוחות הבטחון יבליגו מול ההתפרעות של החוליגנים האלה מהימין הקיצוני. ומתי יגיע הזמן להתחיל לשבור להם את העצמות ולהשליכם לכלא. האם מצפים לכך רק לאחר שיישפך דמו של חייל או שוטר. ואז יתחילו להתעורר ולהכות בהם? לדעתי להתחיל לטפל בהם כבר ומייד עוד בטרם פורענות ואסון לאומי. ויפה שעה אחת קודם...

    • ואותך צריך לשלוח לאיזה כפר ערבי שתרצה ושם כבר יטפלו בעצמות שלך (ל''ת)

      yoya, 02/06/09 00:24

    • לחארות כמוך צריך לשבור את הראש ויפה שעה אחת קודם.

      צ., 02/06/09 20:07

      כשהחוליגנים מהימין מתו בשביל כלבים כמוך בלבנון ובעזה זה היה בסדר...נכון?

      סמרטוט שכמוך.

  • 55.

    חבר הכנסת בן עמי- שלילת אזרחות

    אזרח מודאג, 01/06/09 20:39

    ''דמוקרטיה אינה מתכון להתאבדות''
    מספיק לקרוא את ההתלהמות בתגובות ולהבין בדיוק לאן אנחנו הולכים.
    מאחר ואנו במדינה דמוקרטית רשאי אדם להביע את עמדתו. אבל גם לדמוקרטיה יש גבולות.
    ח''כ שקורא לחיילים בכינויי גנאי של צוררי יהודים וכאלה שרצו בהשמדתנו, מקומו לא איתנו. צריך לשלול את אזרחותו ולשלוח אותו לאחת ממדינות ערב הקיצוניות.כדי שיקבל המחשה לנציזם מהו.נראה אותו האם שם היה מעז להסית למרד, להכפיץ אושיות שלטון וכד'.
    מעבר לכל אילו - האיש שקרן. לפני דקות הראו אותו בחדשות. לא קיבל מכות ולא בטיח. דיברו איתו בכבוד ואף הפגינו סבלנות עד שלב מסויים. וכשאחזו בידיו והורידו אותו מהמשוריין האיש הפיל עצמו על הכביש וצרח כמו תרנגולת שחוטה.
    אם הוא עומד על גרסתו. שיבדק בפוליגרף. המכשיר ישרף מהשקרים.

    • 10 שקל לתגובה בתקציבים של הגרמנים שלא השלימו את העבודה (ל''ת)

      חלאת שמאל בזויה, 01/06/09 21:22

    • אפשר להקיא מהמוסר הכפול שלך

      צ., 02/06/09 20:12

      מעניין שאצל השמאל חופש הביטוי תמיד עובד בכיוון אחד. כל ערבוש יכול לתלות דגל אש''ף בבית ולצעוק מעל הגגות שצריך לחסל את המדינה.

      כל הוגה דעות פלצני בגרוש יכול לקרוא לחיילי צה''ל נאצים ופושעים.

      וזה סבבה מבחינתכם, אחרי הכל זו דמוקרטיה, לא?

      אבל לחבר כנסת מהימין אין אפילו זכות לא לחטוף מכות רצח מאיזה חוליגן.

      חופש הביטוי תמיד נעצר בימין

  • 54.

    ביבי ייבגוד בכם - אמרנו לכם לפני הבחירות-פייגלין הליצן חשב אחרת (ל''ת)

    רק לא ליכוד - טמבלים נבגדים פעמיים, 01/06/09 20:38

  • 53.

    מי שלא חיסל את הקאפו אחרי השואה מקבל את המוטציות שלהם כמגרשי יהודים (ל''ת)

    היהודים הפסיקו את ההבלדה לעמלקים מהערב רב-עת לפעול, 01/06/09 20:37

    • לך תתאשפז-אני מתבייש שאנחנו שייכים לאותו עם.

      דני ב., 01/06/09 21:13

      ומי שעלמלקי זה אתה והציבור שאתה מייצג.

  • 52.

    איך כסחנו את הערבי והעללנו על המתיישבים היהודיים ?? (ל''ת)

    אבישי רביב, 01/06/09 20:35

  • 51.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק ולהגן על עצמם מפני האנטישמים הישראלים (ל''ת)

    אל תבליגו לבוגדים בעמם - עת לפעול, 01/06/09 20:34

    • ירדת מהפסים!!!!!!!! (ל''ת)

      תלך לכלא, 01/06/09 20:52

      • אתה ירדת מהפסים חתיכת ליכלוך עוכר ישראל ויהודים, לך אתה לכלא (ל''ת)

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:40

        • גדודי לוחמי הקיצוניות של ה" בעל מוטציה לוחמנית לא רחמנית (ל''ת)

          הרגש הנכון , 02/06/09 00:14

    • נכון ... סופסוף קיבלתם שכל בציונות הדתית ...

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:01

      עזבו את העגל הציוני.

      יימח שם צהל ויימח שם מדינת ישראל הכופרת .. מדינת ישמעאל

  • 50.

    ריסוק צה'ל עי פקודה בלתי חוקית בעליל של גירוש יהודים=בגידה !!!!

    חוק העונשין תשלז -סימן ב' בגידה, 01/06/09 20:33

    חוק ה עונשין תשל''ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי''ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 49.

    לנקות את צהל מההשתלטות העמלקית של הערב רב (ל''ת)

    ניקוי מייד עי המוסד לא השב'כ הבוגדן רוצח רבין, 01/06/09 20:32

  • 48.

    שלטון הצחוק מותר לכסח חבר כנסת לאומי ולשלם קצבה לבוגד בשארה בלבנון (ל''ת)

    עם מטומטם יושמד כצאן לטבח, 01/06/09 20:31

    • מדינת ישמעאל משלמת 8000 שקל בחודש פנסיה ללוחם חיזבאללה הזה

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:02

      איפה ליברמן איפה ביבירמן ... איפה כל הגויים הסובוטניקים עוכרי ישראל הקוראים לעצמם ימין

    • די לקרוא לבשארה בוגד - הוא לא בוגד הוא לוחם חיזבאללה נאמן!

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:41

      ותמיד היה נאמן לחיזבאללה - אז למה אתה מטיח בו אשמות שווא של בוגד??

  • 47.

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות למגרשי היהודים והמתעללים בהם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול, 01/06/09 20:30

  • 46.

    ארורים מגרשי היהודים נותני הפקודה הבלתי חוקית ומנהיגהם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 01/06/09 20:29

  • 45.

    ראיתי בטלויזיה צילום של ההצגה-הפיל עצמו, נשכב על הקרקע, וצרח נאצים! (ל''ת)

    חיילנו לא נאצים, אדוני השר!, 01/06/09 18:57

    • נכון הם לא נאצים .. הם עמלקים. צה"ל = צבא הגנה לישמעאל

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:15

      יימח שם צהל ושם מגב ושם מדינת ישראל (ישמעאל) הכופרת

      • אתה ממש כמו ה''חכם'' שכורת את הענף שהוא יושב עליו. מקווה שהוא מספיק גבוה (ל''ת)

        חייל, 01/06/09 20:41

        • אתה כורת את הענף - חייל התומך גירוש יהודים מאדמתם בארץ הקודש

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:43

          על איזה ענף אתה יושב ?? גוי מלוכלך ... עמלק

      • תגיד - במה אתה שונה מהחמאס? (ל''ת)

        חייל, 01/06/09 20:47

        • במה אני שונה מהחמאס וצהל? אני לא בעד גירוש יהודים מבתיהם ואדמתם (ל''ת)

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:42

      • ל 19.15 אכן אתה שייך לחבורת השרצים,אינך ראוי למילה נוספת שרץ. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:38

        • עכשיו מתברר שערוץ 2 פשוט בישל את הקלטת

          בני, 02/06/09 02:04

          בושה וחרפה ! ערוץ 2 לא מתבייש להסית כלפי האנשים שתורמים הכי הרבה למדינה .

          • ל 02.04 מוותר על תרומת ההזוים,הגורמים לשפיכת דמים בארצינו. (ל''ת)

            נתן.ש מעלות., 02/06/09 08:12

  • 44.

    די כבר נמאאאאאס מכל המתנחבלים שעושים בושות ומוציאים לכולנו שם רע!! (ל''ת)

    שנית יהודה לא תחריב את ישראל, 01/06/09 18:44

    • חחח יהודה את ישראל? אתה יהודי בכלל ?? (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:53

  • 43.

    עלינו לחבור לאחמד טיבי מול בן ארי וחבורתו. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 01/06/09 18:44

    • ל 18.44 מתחזה עלוב אין עליכם בהתחזות,אך מעדיף את טיבי מעל פני ההזויים. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:35

  • 42.

    מה שמותר לח''כים הערביים אסור לבן ארי? איה החסינות?

    רוני, 01/06/09 18:30

    אני מאוד מקווה שיעמידו לדין את הקצינים שהורו על המעצר. בשביל דברים כאלו בדיוק יש לח''כ חסינות.

    מה שמעולם לא עשו לח''כ ערבי מותר לעשות לח''כ רק בגלל שהוא יהודי???

  • 41.

    להצדיע ללוחמי מג''ב ןצה''ל

    אריה, 01/06/09 18:17

    במקום להצדיע ללוחמי מג''ב וצה''ל באים ומכפישים את שמם החיילים האלה שומרים על כל ההתיישבות חבורת ברוך מרזל נמאסתם ורק מג''ב יודע לטפל בכם

  • 40.

    אהוד ברק ברח 3 - ועכשיו מיצהר (ל''ת)

    חי, 01/06/09 18:03

  • 39.

    אני אסרב פקודה ! (ל''ת)

    אוריאל, 01/06/09 18:00

  • 38.

    השימוש בצה'ל לגירוש יהודים ומסירת חלקי מולדת לאוייב=בגידה

    לחתום על העצומה, 01/06/09 17:37

    http://www.atzuma.co.il/petition/danavni/8

  • 37.

    האנטישמים הישראלים חוגגים ולא להרבה זמן (ל''ת)

    שלם תשלמו ובקרוב, 01/06/09 17:36

  • 36.

    בלעדי: צה''ל והמשטרה בורחים מיצהר כרגע (ל''ת)

    שמואל, 01/06/09 17:28

    • המתנחלים שוב ניצחו גם את המשטרה וגם את צהל

      דני, 01/06/09 17:41

      הם בורחים כי לא הצליחו לחדור למצפה יצהר.
      אין מה לעשות המתנחלים ביצהר חזקים מכוחות הביטחון שלא הצליחו מהבוקר לחדור לישוב

  • 35.

    אוי למדינה שאלה הם חברי הפרלמנט שלה... (ל''ת)

    שפוי, 01/06/09 17:28

    • ל 17.28 יועצו הוא בן גביר,מה ניתן כבר לצפות מצמד כה מקסים ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:34

  • 34.

    קריאה לשר לבטחון פנים,עצור את המנהג שמותר להרביץ למתנחלים

    שאבי מהעיריה , 01/06/09 17:04

    אנא פעל בנושא

    • לא מרביצים להם חזק מספיק. (ל''ת)

      כן, 02/06/09 08:10

  • 33.

    אני נגד אלימות אבל להכות ימנים קיצונים זה לא פסול מאוד. (ל''ת)

    שמאלני, 01/06/09 16:53

    • חשפת את פרצופך-אתם לא שמאל יהודי אתם ימין טרוריסטי מוסלמי (ל''ת)

      גיל.בש, 01/06/09 17:06

    • אדוני - מה אתה עושה על האדנמה הזו? מה הזכות לישבתך כאן

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:08

      חזור לארצץ כאן היא אדמת היהודים ...


      מחכה לתשובה על התוקף לישיבתך כאן ...

      • גדוד טיפש גש לטיפול (ל''ת)

        גש, 02/06/09 08:10

  • 32.

    nrg! אני מאוכזבת קשות! אתם עוד אתר שאסור לגלוש בו!!

    אפרתוש , 01/06/09 16:45

    זאת הכותרת שלכם?
    "בן ארי נעצר" ??
    מה דעתכם על "בן ארי הוכה קשות ע"י שוטר מגב?
    מדוייק יותר לא? או "שוטר מגב הכה קשות את חבר הכנסת בן ארי" ?
    תתביישו!
    האתר שלכם נחמד, אני גולשת פה קבוע ואפילו רשומה כמשתמשת, רק בגלל שאתם אתר ישר בדרך כלל, אבל ניסוח כזה שמאלני ומעווות לא ראיתי מזמן !
    עשו לבר כנסת ימני עוול נוראי! ואתם מציגים אותו כפורע חוק ?
    אשמח לתגובתכם. ואם זה נמשך אני פשוט מתנתקת

    • אפרתוש טיפשתוש...את כבר החלטת איזו גירסה נכונה...

      יוסי, 01/06/09 18:03

      והעיתונאים אמורים לאמץ את הגישה ה''אובייקטיבית'' שלך?

  • 31.

    המג''בניקים הם הרבה פעמים עבריינים שמקבלים גב מהמערכת!

    מילואימניק, 01/06/09 16:32

    יש לי סיפורים של חשד לתיאום עדויות. הם אומרים שהם משפחה, אז זה נכון הם משפחת פשע, אבל משפחות הפשע בשאר המקרים זה אנשים חכמים.

  • 30.

    המשטרה זה עדר כלבי רוטוויילר ללא זמם!!!

    יבנה , 01/06/09 16:22

    שעומדת מעל החוק, שיכורת כח שעושה מה שהיא רוצה!!

  • 29.

    נתניהו הולך הביתה. מי שמבטיח כי לא יפנה יהודים ועובר על הבטחותיו

    yaacovsh , 01/06/09 16:13

    לא יהיה ראש ממשלה. זה ענין של ימים והוא בבית.

    • ל 16.13 ''במהרה בימינו ונאמר אמן''כן יהי רצון. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 01/06/09 16:19

  • 28.

    מנהיגי ישראל צריכים להלחם בפצצה האיראנית ולא להתעסק בכל מיני קראוונים

    אורן הקטן, 01/06/09 16:06

    כל ההתנחלויות הלא חוקיות הן הזיות. אנשים הזויים שחיים בסרט וענייני גאולה וסמלים.
    לנו הרוב השפוי והפרקטי במדינה חשוב יותר שראש הממשלה ושר הבטחון יצילו אותנו מהפצצה האיראנית.
    בן ארי- אתה וחבריך שבו רגע בשקט ותנו להם לעבוד. אחרי שנציל את עצמנו תוכלו לחזור ולהתווכח על שטויות מסוג זה.

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      ציוני גאה, 02/06/09 00:15

  • 27.

    סוף סוף רואים- אבל ממש רואים, איך המשטרה משקרת

    טל, 01/06/09 16:04

    בן ארי לא תקף אף אחד. הוא ביקש הסבר מדוע אוזקים 2 ילדים(!) עם ידיים מאחורי הגב.

    אף אחד לא הסביר.

    המשטרה משקרת. הוא לא תקף. יש להעמיד לדין את התוקפים - ''שוטרי'' מג''ב.

  • 26.

    בן ארי אדם מסוכן. מי הביא אותו לכנסת?

    קובי, 01/06/09 16:00

    שלא יפריעו לכוחות ביטחון לעשות את עבודתם והגן על הדמוקרטיה והחוק במדינה.

    מג''ב עושים היום עבודת קודש בכל החזיתות הם המגן האנושי של החברה הישראלית החולה.

    מי שמצפצף על חוקי המדינה ועושה מה שהוא רוצה שלא יתבכיין אחר כך כמו איזה מסכן.
    זה לא משנה אם הוא מתנחל, ערבי ישראלי או בדואי.

    • מג''ב הם מגני הדמוקרטיה- נכון (ל''ת)

      שבי השבלול, 02/06/09 00:19

  • 25.

    צביעות התקשורת ושלטון החוק!

    דב, 01/06/09 16:00

    היכן כל השמאלנים הצבועים מדוע הם לא פותחים את פיהם כנגד מעצר חבר כנסת?! לו היה זה ח''כ ערבי היינו זוכים לכותרות ראשיות!

  • 24.

    מתנגדת לדרכו הפוליטית, מאמינה לאדם.

    דינה, 01/06/09 15:57

    למגיבים בעד מיכאל בן ארי, את עושים לו שירות דוב בהתבטאויות המוזרות שלכם. הביטויים זרים גם לו. הוא איש חכם והגון וצנוע. את תפיסתו הפוליטית אני שוללת מכל וכל, אבל בהכירי אותו מהאוניברסיטה, אני מוצאת בו איש רעים, הגון, אינטליגנטי ופתוח. הדימוי התקשורתי שנוצר לו - לא קשור למיכאל האדם. אין לי ספק שגירסתו לגבי המכות - נכונה.

  • 23.

    ה''קצין'' טל ימיני צריך לעוף מיד לכלא. צה,ל עדיין שופט חייל שהכה פלשתיני (ל''ת)

    סא''ל מיל., 01/06/09 15:55

  • 22.

    ראיתי את הסרט

    ymic83 , 01/06/09 15:55

    אם הוא התפרע אז אני שיפוד.
    הוא עמד שם ודרש הסבר למה עוצרים ילדים.
    מגבניקים הפילו אותו על הרצפה.
    אבל כמובן שידדוחו שהוא התפרע.
    זה מה שהשמאל רוצה לשמוע, לא?
    הם לא רוצים דברים דפוקים כמו אמת או עובדות.

    • אתה שקרן! אם היה סרט הוא כבר היה משודר בכל הערוצים!!! (ל''ת)

      יוסי, 01/06/09 18:04

  • 21.

    ד''ר בן ארי- אני מאמין לו- מדובר באדם ישר ! (ל''ת)

    ר.ד, 01/06/09 15:48

  • 20.

    אני מאמין למיכאל בן-ארי. אתה יהודי גאה ושפוי בפרלמנט שאיבד את זהותו

    יהודי צעיר מהליכוד, 01/06/09 15:47

    המשך כך.
    אנחנו צריכים עוד אנשי ימין כמוך.

    ואתה תמיד מוזמן להצטרף לליכוד.

  • 19.

    חכ''ים קיצוניים ומתנחלים - נמאסתם!

    שמאלני שפוי, 01/06/09 15:45

    לא ייאמן שבישראל 2009 ח''כ שאמור לשבת בכנסת
    ולעשות את עבודתו עושה חיים קשים לכוחות הביטחון שלנו ואחרי זה מדבר בגנותם כאילו הם פושעים, שבסה''כ הפושעים האמיתיים הם המתנחלים - שמונעים הסכם שלום בשביל איזה כמה חורים קטנים בשומרון.

    נמאס כבר. וחוץ מזה, ח''כים צריכים להתעסק רק בחקיקה. משהו בשיטת הממשל דפוק פה לגמרי.

    • פחחח שפוי

      שחר, 01/06/09 16:41

      הגיע הזמן שתפתח את העניים ותתחיל להבין שאתה חי בארץ ישראל.. על בנאדם כמו מיכאל בן ארי אפשר להגיד שהוא אוהב את ארץ ישראל מכל הנשמה.. ובקשר לשלום. כמו לדוגמא כל מה שהיה עם גוש קטיף..

  • 18.

    בן ארי

    MRO1301 , 01/06/09 15:35

    גיבור ישראל העם איתך התישקורת נגדך לא אתפלא אים בקרוב יתפרו לך תיק פלילי להגות אותך מהמסילה כמו שעשו לנדיה מטר ליע קוב נא מן

  • 17.

    הפיתרון הוא דרך בית המחוקקים

    דני, 01/06/09 15:33

    כיוון שעדיין אנו חיים במדינה דמוקרטית חובה על הממשלה ,הכנסת לחוקק חוקים לקבל החלטות וליישם אותם.כיוון שהממשלהשנבחרה ברשותו של בייבי היא משלה ימינית , מכאן שאין טעם להתקיף את השמאל . והממשלה הזאת החליטה ברב חוקי , לפנות התנחלויות ,הרי שחובה על המשטרה ליישם את ההחלטות שנתקבלו, אין לקבל בשום צורה לקבל בהבנה את התנהגות המתנחלים , אסור להם ואף נוגד את התורה ,לגרום לנזק לפצוע אנשים שונים כיון שההחלטה לא מצאה חן .יש לשפןט את כל העבריינים בכל חומרת הדין, אם אנו חפצים במדינה יהודית דמוקרטית.

    • אל תדבר על חוק-זה שטויות.

      שמואל, 01/06/09 16:16

      אם הדיון היה על החוק אז היו צריכים קודם להרוס 30,000 בתים של ערבים ואת כל מתחם המסחר של שפיים
      אז לא החוק הוא הקובע
      אלא החילושמאלנים ששולטים כאן!!

    • את החוק יש להחיל על כולם

      דני, 01/06/09 17:13

      מעולם לא טענתי שאין להרוס בתים שביבנו שלא כחוק אצל יהודים, ערבים, מעולם לא טענטי שלא צריך להרוס את מרכז שפיים ,אם הוא לא נבנה כחוק, ברור שאם יהיה פסק דין של השופאים להרוס את מרכ שפיים הוא יהרס , אם חהחה פסק דין משפטח להרוס מקןם כזה או אחר שהוא לא חוקי , הוא יהרס ,להיסתר מאחרי הטענה שאצל השכן לא הרסו , לא קביל , לבצע התפרכות אצל השכנים הערבים , כיוון שהרסו התנחלות כזאת או אחרת זה לא חוקי , נוגד את תורת ישראל , נוגד כל סימן למוסר ,לאנושיות, לבטי מאבד את תמיכת את ר הציבור היהודי בארץ ובעולם

  • 16.

    אכזריות

    אשר.ש , 01/06/09 15:24

    מידי יום זורקים אבנים על מכוניות ישראליות ולא עושים כלום.אפילו בתקשורת הנושא לא מוזכר.
    כשיהודים לא שותקים ומגיבים בהתאם הם מוכים ללא רחמים כאחרוני הפושעים.

  • 15.

    בכל פעם שנהרג מגבני"ק ושוטר על רקע לאומני - אני שמח ומחלק סוכריות

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 15:18

    כמו בפיגוע האחרון שהיה נגד ניידת המשטרע בבקעת הירדן. שכן יירבו - אמן כן יהי רצון ...

    • דביל מושלם - בטח מהמחלקה היהודית בשב''כ ותפקידך ללכלך על המתנחלים

      שמואל, 01/06/09 16:14

      אולי אתה בכלל רביב? מה אומר
      ומדוע אתה נושא שם ה' לשוא?
      הם יהודים וכואב הלב
      ומצד שני הם מתנהגים ברשעות וצריך שיתנו את הדין!!!
      בהצלחה לעם ישראל ולמתנחלים הקדושים!!

    • כואב הלב שיהודים מגיעים לכזה כאב עד שכותבים דברים שכאלו!

      יבנה , 01/06/09 16:21

      אמירה כמו זו נראית אמירה של עובד במחלקה היהודיץ בשב"כ כדי להשחיר פני היהודים הקדושים!!

      • נחמד אבל זו האמת אינני עובד שב"כ יש לי מצווה להוקיע ולמחות נגד העמלקים

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:33

        העוכרים את עם הקודש ואת התורה הקדושה

        • גדוד הכסיל ..גש להתאשפז (ל''ת)

          הימין רקוב, 02/06/09 08:11

  • 14.

    החיזבאללה והחמאס שמחים כשצה"ל מגרש יהודים! (ל''ת)

    יוני דוד , 01/06/09 15:13

    • מה הרבותא?? צה"ל גרוע יותר מהחיזבאללה ויש לגרשו מארץ הקודש

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 15:17

      צה"ל = צבא הגנה לישמעאל

      צבא של גויים כופרים מגייסים גם בנות וחוקקים את ההפקרות מגרשים יהודיים מבתיהם נושאים קוד אתי שמגן על האויב וחושף ופוגע ביהודים כשרים

      • דביל.מי ישמור על חלאות מסוגך???. (ל''ת)

        בני123 , 02/06/09 21:57

  • 13.

    תפסיקו לקחת בשבי את היהדות ואת החיילים

    אבי, 01/06/09 15:11

    נמאסה כבר הפורענות והקיצוניות והשימוש המכוער בשם היהדות.בן גוריון לא התפלל לאל בנגב הוא בנה אותו המתנחלים חיים על חשבון הציונים האמיתים בנגב ובגליל

    • חחח התבלבלת במדור -זה שייך לפנאי ובידור (ל''ת)

      גד, 01/06/09 15:49

  • 12.

    מיכאל בן ארי הוא הקול השפוי בכנסת!!! (ל''ת)

    משה,תל אביב יפו, 01/06/09 15:09

  • 11.

    כל הכבוד מיכאל-מעריצים אותך!!! (ל''ת)

    יוסי,תל אביב, 01/06/09 15:09

  • 10.

    נראה לי אנרכיה מישהו צריך לרסן את המשטרה המופרעת הזאת (ל''ת)

    מישהו צריך לרסן את המשטרה, 01/06/09 15:05

  • 9.

    אנו באנו ארצה ליבנות ולהיבנות בה אולם אף אחד לא מרשה לנו לעשות זאת (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/06/09 15:04

    • וזה המחיר שאנו נאלצים לשלם כדי לחיות ולהקים את מדינתנו המחודשת (ל''ת)

      פקק תנועה , 01/06/09 15:06

    • ל 15.04 אכן באנו ארצה לבנות ולהבנות,אך כל אחד על מגרשו הוא. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:32

  • 8.

    מג"ב = עמלק, צה"ל = צבא הגנה לישמעל

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 15:03

    צריך לגרש אותם מארץ הקודש

  • 7.

    שישפכו עליו כוס תה

    נעמן, שפוי , 01/06/09 14:57

    ויוכיחו שהתקשורת שמאלנית ולא אכפת לה

  • 6.

    סוף סוף חבר כנסת עם מסירות אמיתית (ל''ת)

    ליאת, 01/06/09 14:51

  • 5.

    אין על בן ארי. כל הכבוד לו. (ל''ת)

    יורם, 01/06/09 14:46

  • 4.

    אם הוא אומר שחטף מכות ממישהו יכול להיות שהיה מגיע לו כבר לפני הרבה זמן (ל''ת)

    אזניים לכותל, 01/06/09 14:42

  • 3.

    חכ בן ארי

    MRO1301 , 01/06/09 14:39

    אתה צריך להבין שאים היו מרביצים לחכ שמואלני כל התיקשורת היתה גועשת אבל והיות ומדובר חכ מהימין הקצין יבקבל פרס היצטינות וקידום על השלטת חוקי הגזע של האליטות

  • 2.

    מדינת כופרים אנטישמים, בן ארי - עד מתי שאתה תעבדו את העגל הציוני??

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 14:37

    עוד איזה קווקאזי או עבד מרוקאי (שנשלט ע"י האליטות האשכנזיות) מוציא לפועל פקודה באווירה אנטישמית ... ועוד חושב שהוא גיבור גדול - שום דבר על יהודים ויהדות לא יודעים ... העיקש שהם "לוחמי" מג"ב ...

    זבל אנושי מהלך על 2 - הם יותר גרועים מהערבים ... הם עמלקים!

    • איך אתה לא מתבייש לשאת את שם ה' לשווא?

      דני ב., 01/06/09 15:31

      אתה גרוע משונאינו.
      בזכותנו אתה כאן בארץ לא בזכות החרדים.

      • לכלוך סובוטניקי - בזכותי אתה כאן, משפחתי 800 שנים בירושלים

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:35

        איפה היו אבותייך? אוכלי שרצים ותולעים גויים ארורים...


        יש לך בכלל טיעון תקף או הצדקה כלשהי לישיבתך כאן בארץ הקודש??


        תחזור לארץ מולדתך ותהיה שם גוי נגד ה' כמה שאתה רוצה - אבל לא כאן לא בארץ הקודש ... ואם תוכל להשמיע לי סיבה וטיעון תקף לישיבתך כאן ... אשמח לשמוע ...

        • להוא שמתהדר בשם גדודי לוחמי ה'

          דני ב., 01/06/09 16:43

          מה ההבדל בינך לבין לוחמי הג'יהאד האיסלאמי?
          זה שמשפחתך יושבת 800 שנה בירושלים לא עושה אותך שפוי.
          היהודים שחיו בירושלים נסמכו על הגולה ועל תרומותיהם, הם לא חיו מיגיע כפיהם וכנראה גם אתה שייך לכת הפרזיטים הזו.
          אתה המכנה עצמך גדודי לוחמי ה' עובר על הדיבר לא תישא שם ה' לשווא לכן אינך יהודי אמיתי אלא מתחזה.
          אתה גם אינך שונה מכל הגויים ששחטו בנו בנשאם את שם האלוהים בפיהם משל עשו מצווה.
          אתה גם לא נוהג כיהודי כאשר כל תגובה שלך מלאה בקללות ונאצות לכן אתה בקלות מוזמן להחליף את אבותינו ''הסובוטניקים'' שעלו השמיימה מארובות אושוויץ.
          גם ישיבתך ארוכת השנים בירושלים לא עושה אותך לבר סמכא כי פרזיט היית ופרזיט תישאר בעוד אנו ואבותינו בנינו את הארץ ואתם חיכיתם שיבוא המשיח ועדיין מחכים.

          • אם נהרגו סובוטניקים באאושוויץ מה זה בכלל ענייני?

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:11

            אני יהודי וככזה אמון על טובת עמי - העם היהודי באשר הוא נאמן למקור ושומר תורה ומצוות ...

            אדוני אני מבקש ממך טיעון תקף אחד לישיבתך על האדמה הזאת ... עד היוםן אתה רק מנאץ ומחרף ומגדף את ה' ואת התורה ולא נתת לי עדיין תשובה אחת ... אחת !!!!!!!!!!

            • לטאליבאן היהודי שקורא לעצמו גדודי לוחמי ה'

              דני ב., 01/06/09 18:18

              קודם כל עצה לי אחת והיא שאתה צריך אישפוז דחוף, שמעתי על התופעה הזו המשפיעה על אנשים הבאים בשערי ירושלים.
              יש להם פרץ של אי שפיות אבל כנראה אצלך זה נשאר ואני משוכנע שיש מוסדות דוגמת שלוותה , גהה ואברבנאל גם בירושלים.
              לענייננו, זכותי על הארץ הזו לא פחותה משלך ואולי אף יותר.
              נולדתי כאן ונלחמתי על קיומה במלחמות ישראל.
              כך גם הורי שעלו ארצה ממחנות ההשמדה ותאי הגאזים אתה מכנה אותם סובוטניקים בעוד אתה האימבציל מכנה עצמך יהודי?
              זה מזכיר לי איך קיללו אותם כאשר היגיעו ארצה והצטערו שהגרמנים ימ''ש לא גמרו את המלאכה וחבל שלא עשו מהם סבון -כדברי שכניהם המרוקאים לאוהל בשער העלייה.
              בעוד אנו שתלנו ובנינו ושמרנו על הארץ אתה ודומיך ישבתם בגיטאות שלכם וחייתם על לחם חסד.
              בעוד אתה זועק לביאת המשיח ולגאולה כי תבוא, אנו בידינו הבאנו את המשיח ואת הגאולה בעשר אצבעותינו.
              לנו אתה קורא סובוטניקים? הרי יהודים כמוך הם בדיוק כמו אנשי הטאליבאן והג'יהאד האיסלאמי? גם הם מרגישים עצמם מורמים מעם.
              במה אתה טוב יותר בזה שאתה מתפלל ? גם אנחנו מתפללים רק להבדיל ממך אנו ממלאים את חובותינו למדינה ולא מלקקים רק את צוף הזכויות.
              אין ספק שמוחך הקודח ראוי לטיפול דחוף ולאנשים כמוך יש לי עצה, למרות שכתוב שלא תשחית זרעך אני מציע לחלק לשכמותך קונדומים חינם יען שלא תתרבו...

              • מי ביקש משכמותך להגיע לכאן בכלל?? מה אתה מבלבל בשכל

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:41

                חוץ מזה - אני לא מהמרוקאים הצועקים - "חבל שלא עשו מכם שבון (עם ש ולא ס) ... תשמע מה שיש לכם בעם שלכם זה בעיה שלכם ... מה לך אבל ולדאגה כה רבה ליהדות?? מה הבעייה שלך עם ארץ היהודים מה כ"כ בוער לך ... מישהו ביקש ממך לבוא לכאן ולהקים את המדינה הכופרת? בתורה בתנ"כ איפה זה כתוב?? איפה????????.

                מחללי השם אתם באתם לחלל את ארץ הקודש ... ולכפור בה' ולעקור תורה מישראל ...

                כל ילד של גוי קטולי יודע מה זה יהודי ושבת ומה זה יהודי ואיסור אכילת חזרי ... ורק אתם הסובוטניקים שקוראים לעצמכם יהודים מתכחשים לעובדה שיש לעם היהודי תורה ומצוות - אולי תרדו לנו מהווריד ותעזבו אותנו בשקט ....

                אגב ... אותך צריך לאשפז דחוץ על כל הדאגה היתרה שלך לעם הקודש ולארץ הקודש כשאשר אין לך שום דבר המשותף עימו ...

                ועדיין לא קיבלתי תשובה ברור לסיבת היותך כאן ולתוקף של ישבתך בארץ הקודש ...מחכה ...

  • 1.

    המטרה טוענת שתנחלים שרפו , פצעו, זרקו אבנים... (ל''ת)

    כה אמר זרטוסטרא, 01/06/09 14:34