• 196.

    מה זה "מדינה מתוקנת",אפשר לדעת?

    השפוי האחרון , 02/08/09 23:45

    מה,כאילו שמדינה התקלקלה,הלכה לטכנאי ועכשיו היא כבר מתפקדת היטב?
    ראוי לומר "מדינה תקינה".כך נאה וגם תקין.
    כלומר מי שמשתמש בבטוי "מדינה מתוקנת",מעיד בראש ובראשונה על עצמו שהוא זה שאננו מתוקן עדיין...

    • זאת מדינה שיש לה חוק וחוקה מוגדרים! (ל''ת)

      my story , 03/03/10 18:44

  • 195.

    במדינה מתוקנת מזוזי לא היה יועץ לאחר היעוץ של שרון מזמן הוא היה זז

    רחלי, 02/08/09 17:43

    ובמדינה מתוקנת לאחר הסיפור של קצב מזוזי

    כבר מזמן היה בלשון עבר

    ובמדינה מתוקנת יועץ שמפטפט כל כך הרבה

    דברי סרק מזמן היה עובר להיות היה פעם

  • 194.

    הרי חברו של נאמן - דרורי - כתב 300 עמוד כדי לא להרשיע את דורס האטיופית (ל''ת)

    עוד חובש כיפה, 02/08/09 17:00

  • 193.

    מזוז מאמין כי השחר יפציע רק מהתחת שלו כמו כל השמאל (ל''ת)

    שונא שמאלנים מושבע, 02/06/09 12:56

  • 192.

    מזוז מאמין כי השחר יפציע רק מהתחת שלו כמו כל השמאל (ל''ת)

    שונא שמאלנים מושבע, 02/06/09 12:56

  • 191.

    במדינה ''מתוקנת'' חוקרים נבחר 245 שנה עד שמתברר (ל''ת)

    שהוא שיבש חקירה, 02/06/09 12:48

  • 190.

    '' במדינה מתוקנת לא ,,,, '' השלם את החסר,,,

    אלפי אפשרויות, חלקן לפניכם,,,, 02/06/09 12:10

    לא היה מחדל הקישון,,,
    לא היו מרעיבים ניצולי שואה,,,,
    לא היה תקציב גזלני כזה,,,
    חוליגנים לא היו בונים פחון על כל גבעה,,,
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!
    ולא היו מפקירים את גלעד שליט !!!

  • 189.

    מי מוכן לייעץ ליועץ ???...

    אזרח ישראלי (אי), 02/06/09 11:29

    מזוז בטוח שזה לא ''כן'', אבל הוא גם משוכנע שזה לא ''לא'' !!! באותה הנשימה...

    דבר אחד בטוח :
    ''מזוז לא בטוח...''

    תראה, אדון מזוז, דווקא אתה, היועץ המשפטי לממשלה, צריך לבשר לממשלה ולכל עם ישראל, האם זה חוקי שליברמן משמש בתפקיד שר בממשלה, או שזה בניגוד לחוק.

    במקום זה,
    אתה מקשקש לנו קישקושים, שלפי דעתך, זה ממש לא ''תקין'' שליברמן הוא שר בממשלה, אלא מה, אתה לא ממש מסכים עם דעתך !!!???...

    תגיד, מזוז,
    כמה כסף מדינת ישראל משלמת לך, עבור מין ייעוץ שכזה ??????!!!!!!!.....

    אתה יועץ ממש לא תקין !!!

  • 188.

    חשבתי שהוא יטפל בבעיה הדמוגרפית! והוא עושה בלגן בעולם... (ל''ת)

    הצבעתי עבורו ואני מתחרט על כך, 02/06/09 10:52

  • 187.

    בנאומו בועידה צדק היועץ,אך מה לממשלה כה מנופחת והזויה,למתוקנות?.

    נתן.ש מעלות., 02/06/09 10:49

    למרות שבעבר הלא רחוק,ניהל היועץ משפט ללא הגשת כתב אישום עד להיום,כנגד רה''מ לשעבר אולמרט.

  • 186.

    במדינה מתוקנת, גם מזוזלא היה יותר יועץ משפטי,

    רמי, 02/06/09 10:26

    איך אומרים, הגמל לא רואה את הדבשת שלו. ראו את התנהלותו בנושא קצב, ההכרזות לעתונות ותגידו, האם הוא לא היה עף ממשרתו במדינה מתוקנת שנאמר הפוסל- במומובפוסל

  • 185.

    במדינה מקולקלת

    פורטו, 02/06/09 09:55

    במדינה מקולקלת יכולים יועץ משפטי,פרליטות,משטרה,לבצע ספינים, לסלף,להדליף,לשקר,כך שבית המשפט לא יודע באם הניתבעים אשמים או חפים מפשע,אבל עליו להחליט ועל פי רוב מחליט על הרשעה,וכל זאת מפאת יראה של הגופים הללו,אלו הם המחלישים את בית המשפט

  • 184.

    מה לעשות שיש 15מנדטים של אנשים אדיוטים ובורים (ל''ת)

    צדק, 02/06/09 09:44

  • 183.

    אדון מזוז, במדינה מתוקנת את לא הייתה יועץ!!! אתה מתנהג כמו רשילייה!... (ל''ת)

    אליהו שמש, 02/06/09 09:36

  • 182.

    מזוז, עשה את עבודתך ועל תהיה פרשן 'משפטי-מוסרי'

    רפניל , 02/06/09 08:59

    סיים את החקירה וקבע אם יש בסיס להעמיד את ליברמן לדין, או שכל המהומה היא על לא מאומה, ואז דעתך האישית, מכובדת ככל שתהיה, אינה מחייבת את 'הקיבוץ'.

  • 181.

    דמוקרטיה טונה להם רק אם הם מנצחים. למרות אובמה תפסידו. (ל''ת)

    ברוך, 02/06/09 08:51

  • 180.

    במידה מתוקנת לא היה בג''ץ על כל צעד ושעל (ל''ת)

    מתקנת עולמות, 02/06/09 08:41

  • 179.

    במדינה מתוקנת מזוז היה בכלא וגם השמאלנים שלו (ל''ת)

    ירושלמית, 02/06/09 07:00

    • במדינה מתוקנת לא היו נותנים לנשיא מוסלמי מארה"ב - שהשליט דיקטטורה על

      בדוק , 02/06/09 08:33

      מדינת ישראל.

      • ל 08.33 ילדה חמודה,האם אינך נסחפת בזרם יותר מדי ?נראה לי שכן. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 02/06/09 12:44

  • 178.

    מעולם לא הייתה ממשלה שכל כך ביזתה את המדינה,

    Mother Superior , 02/06/09 02:22

    נקווה שלא יעשו נזק בלתי הפיך.
    נקווה גם שהממשלה הזו היא רק זמנית.

    • נכון - מעולם לא היתה ממשלה כמו קדימה שביזתה את המדינה (ל''ת)

      בדוק , 02/06/09 07:03

  • 177.

    במדינה מתוקנת יוע''מ לא היה תופר תיקים ומסייע להפלת ממשלה

    10 שנים חיכה ופתאום שלף?, 02/06/09 01:48

    הסוכנים של אובמה רוצים את ליבני שתסייע בפתרון הבעיה היהודית בארץ ישראל

  • 176.

    ליברמן ... הסורגים יפים לך ...והכלא גם . (ל''ת)

    היי לייק מייק, 02/06/09 00:54

  • 175.

    מזוז גילגול של אחיתופל כנראה! (ל''ת)

    דוד, 02/06/09 00:28

  • 174.

    במדינה מתוקנת יועמ''ש לממשלה לא היה אומר דבר כזה כשהוא בתפקיד (ל''ת)

    אלברטון, 02/06/09 00:17

  • 173.

    במדינה מתוקנת-שרון לא היה יכול לגנוב את הדמוקרטיה,תמורת וויתור על (ל''ת)

    החקירות שהיו נגדו.. בארץ-אין ולא הייתה דמוקרטיה !, 02/06/09 00:08

  • 172.

    מדינה מתוקנת גם לא הייתה מאפשרת לאולמרט להיות ראש ממשלה

    אומנם ליברמן שמאלני צבוע כמו הביבי,אבל הצביעות, 02/06/09 00:04

    של מזוז זועקת..
    את קצב סילקו מייד (למרו ששימש בתפקיד ייצוגי בלבד) ולאולמרט נתנו להמשיך-גועל נפש !!!

  • 171.

    במדינה מתוקנת, כל הממשלה במעשיהו! (ל''ת)

    חוחית, 02/06/09 00:03

  • 170.

    מזוז יפה הנפש=לך לאנגליה ותראה כמה ליברמנים=גרועים ממנו מצליחים להתסיס (ל''ת)

    נ.כהן בכל מדינות אירופה תימצא מאות קיצוניים=גרועים, 01/06/09 23:45

  • 169.

    איזה צבוע מזוז הזה!!! (ל''ת)

    ולכן המדינה זו לא מתוקנת ., 01/06/09 22:49

  • 168.

    כה אמר מזוז ב 30/3/09

    רונן גולדשטיין, 01/06/09 22:45

    ''אין כל עילה לפסול את מינויו של ליברמן לשר החוץ''. מה השתנה בחודשיים הבאים מר מזוז? רוצה למצוא חן בעיני השמאל והפרקליטות? מכין לעצמך את המינוי הבא בשרות המדינה? מה קרה מר מזוז?

  • 167.

    במדינה מתוקנת

    רונן גולדשטיין, 01/06/09 22:00

    מזוז כבר מזמן היה עף הביתה.
    מזוז הוא היועץ המשפטי שניקה את העבריינים הפליליים לבית שרון ממעשיהם הנלוזים בכדי שישלימו את ההתנתקות. במדינה מתוקנת אין קושרים בין מהלכים מדיניים,לבין מעשים פליליים של הרוצים לעשות ''מהלכים מדיניים''.
    מזוז הוא ראש המושחתים של המערכת המשפטית.

  • 166.

    טל''ח

    חזק הנביא, 01/06/09 21:59

    מתייחס לכתבתי מספר 143.בשורה ההשמינית יש לקרוא לא בתחום ''טיפולך''ולא כפי שהודפס .תודה

  • 165.

    מזוז :במדינה מתוקנת ליברמן וכו

    יהודה סיון, 01/06/09 21:58

    איפוא היית מזוז כאשר אולמרט כיהן כ-ראש ממשלה ?

  • 164.

    הדיקטטורה של מערכת המשפט צריכה להימחק. (ל''ת)

    יוסף, 01/06/09 21:43

  • 163.

    במדינה מתוקנת שופטים לא ממונים ע"י ועדה שדנה בחושך, ואין פרוטוקולים

    מולך השלום , 01/06/09 21:23

    לישיבותיה. למה שההליך הזה לא יהיה פומבי?
    למה הסודיות?

  • 162.

    במדינה מתוקנת מזוז לא היה מגיע להיות היועץ המשפטי לממשלה... (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 01/06/09 21:18

    • אתה צודק!

      שפוי, 02/06/09 00:05

      הבעיה היא שהמדינה לא תקינה המנוע חורק.המזוז לא זז הוא יכול לכתוב מזוזה לכנסת??

  • 161.

    מדוע לא התבטאת כך בתקופת שרון-אולמרט?

    שאול א., 01/06/09 21:11

    מדוע אתה אומר זאת דווקא עכשיו? האם זה משום שאתה מעוניין שהתפטרות ליברמן ופירוק הממשלה? האם גם אתה עוסק בפוליטיקה?

    מדוע שתקת כאשר ראש הממשלה היה חשוד בפלילים, שר האוצר, שר מורשע, יו''ר ועדת חוץ וביטחון וכדו'.

    האם שר (הרצוג) שנחלץ מכתב אישום לאחר שניצל על תום את זכות השתיקה, ראוי לשמש שר?

  • 160.

    איפה היה המרוקאי המטומטם הזה לפני שליברמן מונה לשר או תוך כדי? (ל''ת)

    שר הטבעות , 01/06/09 21:11

  • 159.

    מזוז

    אברהםהר , 01/06/09 21:11

    במדינה מתוקנת את מזוז מזמן היו מסלקים כיועץ משפטי

  • 158.

    מזוז מונה ליועץ משפטי בידי הישר באדם, שרון. אם זו לא המלצה על הבנאדם,

    Ehad Haam-Jewish , 01/06/09 21:08

    איני יודע מהי המלצה. אגב, אחותו של מזוז עדיין פקידה בכירה במנהל מקרקעי ישראל?

  • 157.

    במדינה מתוקנת לא היו מענים חקירה 10 שנים! ולא מדליפים!

    רוני, 01/06/09 21:00

    מה אתם מצפים ממנו ש 10 שנים לא יעשה כלום!?

  • 156.

    מי בכלל רצה מדינה מתוקנת ???? (ל''ת)

    הרצל בנימין, 01/06/09 20:32

  • 155.

    לא היה מזוז שליט יחיד לתקופה כה ארוכה ללא בקרה

    מדינה מתוקנת, 01/06/09 20:28

    גם שופטי העליון לא היו מתמנים מאותה קבותת דעות , תוך יחסי קירבה צולבים עם חונכות זה לבנו של זה, וחוזר חלילה
    פרוטוקולים היו מתפרסמים על צורת הבחירה של שופטים
    ולא היתה זכות לעורכי דין להיות מעורביםפ במינוי שופטים בערב, ולפגוש אותם בבוקר בבית המשפט - עם יחס בעל עניין

  • 154.

    במדינה מתוקנת הייתם כבר בתוך קרמטוריום. (ל''ת)

    קיקו בית''ר, 01/06/09 20:25

  • 153.

    בחיי כמה שהבן אדם הזה צודק!

    חסוי, 01/06/09 20:08

    אם המדינה שלנו הייתה יותר מבסדר ויותר ממתוקנת לא היינו צריכים את החזיר הלא כשר הזה שיהיה שר החוץ שלנו.

  • 152.

    במדינה מתוקנת עינוי דין שכזה היה גורם להתפטרות היועץ !

    שפינוזה, 01/06/09 19:54

    כמה שנים אתה מתכוון למשוך את הטיפול בתיק ליברמן?
    בבחירות הקודמות מנעת את מינוי לתפקיד בכיר ולאחר מכן סגרת את התיק רק כדי לפתוח אותו שוב בשל ''ראיות חדשות''.
    אם זה כל כך חשוב היית דואג לסיים את הטיפול בתיק הזה כבר לפני שנתיים.
    אבל - כאשר ליברמן תומך בשמאל זה לא כל כך דחוף ולא כל כך נורא.
    במדינה מתוקנת היית כבר מזמן מתפטר!

  • 151.

    לא מושחתת ולא תכלת

    חזק הנביא, 01/06/09 19:49

    בפרקליטות כולה לא חוזר לא מושחתת אבל נכון גם שאינה טלית שכולה תכלת ,גם אם לפרקליטות היו מכונות תפירה מסוג singerלא היו מסוגלים לתפור תיקים כי אינם חייטים לא לליברמן ולא לבוזגלו,האשמתך גורפת וסרת טעם

  • 150.

    After what was done to Arik Sharon-be modest

    Avy, 01/06/09 19:46

    The General attorney office, more than once tried to destroy politicians during the elections. In a normal country, they go home and or jail.
    It is clear that Mazuz is not getting it: The public does not trust you. Mazuz thinks the public is the problem
    Mazuz's office is the problem

  • 149.

    במדינה מתוקנת, מיעוט שמאלני שאף אחד לא בחר ....

    דמר94 , 01/06/09 19:43

    במדינה מתוקנת לא היו מאפשרים למיעוט שמאלני שאף אחד לא בחר להשתלט על כל מוקדי הכוח לשדוד מהעם את זכויותיו!
    יש לפרק את החונטה השמאלנית שמזוז הוא אחד מראשיה לאלתר!

  • 148.

    מזווווווווווז עוד לו ראיתי דבר יותר מתוקן מימך בכוווווווול הדורות (ל''ת)

    אבשלום, 01/06/09 19:35

  • 147.

    נזק בלתי הפיך

    חזק הנביא, 01/06/09 19:34

    קודם כל נמצא ולא ''נמצע''שנית דברי מזוז ,נכון סרי טעם הם אך אינם תורה מסיני ,ובמדינה דמוקרטית ,גם אם ''לא מתוקנת''לכל אחד זכות ההבעה וחופש המחשבה .מגיבים וקוראים יקרים זוהי רק סנונית ראשונה של הנזק שנגרם...מתייחס כמובן למספר 129חזק

  • 146.

    במדינה מתוקנת מני.אתה לא היית נבחר ליועץ משפטי אתה לא ראוי בכלל לשום

    בכיר בשב.''כ, 01/06/09 19:27

    תפקיד.אולי רק במדינה ללא מידיניות וללא נורמלים כמו מדינת השפנים שלנו.זה המצב וככה אנחנו מאבדים מדינה וזה מאוד חבל.

  • 145.

    במדינה מתוקנת, עורכי-דין לא משתלטים על המדינה. במדינה מתוקנת, יועץ

    Yossi V , 01/06/09 19:20

    משפטי ושופטים לא מתערבים בפוליטיקה.
    במדינה מתוקנת, לא חוקרים בנאדם שלוש-עשרה שנה...להמשיך, מזוז?

    • ומה עם מדינה כופרת ??? על איזה מדינה מתוקנת אתה מדבר! (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:26

      • מדוע אתה נשמע כמו פרובוקטור שמאלני, או מהמחלקה היהודית בשב"כ?

        Ehad Haam-Jewish , 01/06/09 19:30

        לך לבילעין להפגין, פרובוקטור...

        • באמת מדוע ?? אתה יכול לצוטט איזה מקום שבו אני נשמע כך??

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:54

          לפני שאתה מטיח האשמות שווא??

          • שלמה המלך כתב:“מצרף לכסף וכור לזהב ואיש לפי מהללו” .

            דבריך הריקים מעידים על פנימיותך-אין לך כל קשר, 02/06/09 02:38

            ולו הקלוש ביותר לתורה.
            אתה אדם אומלל ללא שום דרך..
            בטוחני כי מעולם לא למדת דף גמרא אחד בכל חייך-זה ניכר בעליל.

  • 144.

    במדינה מתוקנת פקיד ממשלתי, עובד ציבור, אינו משתלח בנבחרי הציבור (ל''ת)

    ירושלמי גאה, 01/06/09 19:20

  • 143.

    במדינה מתוקנת מזוז לא היה היועץ המשפטי לממשלה וביניש לא היתה נשיאת הע

    מדינה מתוקנת, 01/06/09 19:15

    במדינה מתוקנת מזוז לא היה היועץ המשפטי לממשלה וביניש לא היתה נשיאת העליון

  • 142.

    ביקורת לא בונה

    חזק הנביא, 01/06/09 19:12

    התבטאותו של היועמ''ש לפיהם במדינה מתוקנת ליברמן לא היה שר החוץ מחד,ומאידך לא היה ניתן למנוע המינוימבחינה משפטית.עיינתי במילונים ומצאתי שההפך ממתוקנת הוא מקולקלת ,לא מתאימה או לא ראויה.המסקנה המתבקשת איפוא היא שאנו אזרחי ישראל חיים במדינה מקולקלת ואם מקולקלת היא האם יכולה היא ,היא,המדינה להיות דמוקרטית ?לא ניתן היה למנוע המינוי מבחינה משפטית מוסיף מזוז,אם כן תמיהני מה עומד מאחורי התבטאותך אם לא התערבות או מעורבות בענינים פוליטיים שלא בתחום טילך או סמכותך ואני מקווה שאני לא טועה .התבטאותך בעת הזאת בה מתנהלת חקירה אפילו נגד בוזגלו האם אינה סוביודיצה ?האם התבטאותך כאמור בעת הזאת לא עלולה להשפיע השפעה שלילית על החוקרים על עורכי הדין ובכלל על עם ישראל ? מכל מקום אילו הנפקת מניות בבורסה שוב לא הייתי קונה אותם .אם הייתה מנהיג במפלגה שמאלנית כמו מפלגת מרץ למשל,ורק למשל,לא הייתי מצביע לרשימה שלך לסיכום לבד מהאמירה חכמים היזהרו בלשונכם הייתי אומר לך כבודו ''כי לא שמחתני בפועלך ובמעשה ידיך לא ארנן''מקווה שתקבל ''המחמאות''ברוח דימוקרטית גם אם נאמרים במדינה ''לא מתוקנת'' כדבריך .ד

  • 141.

    אם הממשלה הקודמת הייתה ממלאת חובתה כלפי אזרחיה, ליברמן לא היה שר חוץ (ל''ת)

    השני מהאמצע , 01/06/09 18:45

  • 140.

    3 שנים החזקת את אולמרט בחיים, לך הביתה מהר. (ל''ת)

    איל, 01/06/09 18:41

  • 139.

    מזוז וליברמן

    henri, 01/06/09 18:33

    מזוז צודק לגבי ליברמןאבל בתוספת קטנה:
    במדינה מתוקנת מזוז לא יכול להיות יועץ משפטי.
    אני מקווה שהמסורת תשבר והוא לא יבחר לעליון.
    לאיש הזה אין מה לתרום למערכת.

  • 138.

    במדינה מתוקנת היה צריך לפזר הפרקליטות ואותך ראשון.אתם הכס''תח של (ל''ת)

    המושחתים,וזאת באיצטלא של ישרים., 01/06/09 18:32

  • 137.

    במדינה מתוקנת חקירות לא היו נמשכות 8-13 שנים ומשפטים לא היו נמרחים על

    שנים, האם מזוז אמר גם זאת?, 01/06/09 18:23

    מזוז צריך להיות אוביקטיבי ולראות ולהראות את כל התמונה.
    אם הפגמים היחידים שהוא מעלה ומציין הם רק ברשות המבצעת אנחנו בבעייה משום שהרשות השופטת והגופים האחראים על חקירות אינם נקיים מפגמים.
    אילו היתה במזוז הגינות או אומץ, היה מעלה ומציין גם זאת.

  • 136.

    לא היו ממנים שמאלן קיצוני משלום עכשיו כיועץ משפטי לממשלה! (ל''ת)

    במדינה מתוקנת...., 01/06/09 18:20

  • 135.

    למה אני גאה להיות ישראלי?

    אריה, 01/06/09 18:04

    אני מאד גאה להיות ישראלי מסיבה פשוטה כי כל הזבל בעולם שונא ישראל - ניו נצים, טרוריסטים איסלאמים, קומוניסטים, אנרכיסטים, ליבראלים שמאלנים וכו'.

    • נישת הקורבן קצת מלחיצה אותי (ל''ת)

      השני מהאמצע , 01/06/09 18:48

    • ואתה בתור ישראלי הבאת את כל הזבל שמנית ארצה בעלייה הרוסית

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:19

      נו מה עשינו בזה??

      לחלל עוד ועוד את ארץ הקודש ...? לא מספיק עם הבעיות שכבר יש?

      • שמאל מסית נגד יהודים... לך לבילעין להפגין, פרובוקטור... (ל''ת)

        Yossi V , 01/06/09 19:22

        • הנה עוד גוי רוסי שכואב לו שמוקיעים אוכלי חזיר בארץ הקודש

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:25

          יללה יללה לך לך להפגין מול השגרירות הרוסית שייקבלו אותך חזרה לרוסיה

          • מדוע אתה נשמע כמו פרובוקטור שמאלני, או מהמחלקה היהודית בשב"כ? (ל''ת)

            Ehad Haam-Jewish , 01/06/09 19:32

            • לא יודע ... אולי תסביר את עצמך ... אני יהודי שומר תורה ומצוות ואתה?? (ל''ת)

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:54

              • לא ברור אם אתה יהודי או לא אבל בן אדם בטוח לא. (ל''ת)

                העץ הנדיב, 01/06/09 22:13

                • אהה (ל''ת)

                  גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 01:52

              • ל 19.54 שרץ אתה נושא את שם אלוקים לשווא. (ל''ת)

                נתן.ש מעלות., 01/06/09 23:40

                • שומר מצוות נתן? (ל''ת)

                  גדודי לוחמי ה' , 02/06/09 01:53

                  • לשרץ 01.53 אכן שומר הדיברה''ואהבת לרעך כמוך'',לא שונא בריות כמוך. (ל''ת)

                    נתן.ש מעלות., 02/06/09 08:35

    • תגובה ממש מצויינת. כל מילה- אמת. (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 22:31

  • 134.

    לחוקק כמו בצרפת שראש ממשלה ושרים חסינים מהעמדה לדין בתקופת שלטונם

    משפטנים שולטים בדמוקרטיה, 01/06/09 17:58

    ישנה קבוצה קטנה של אנשים שלא נבחרו על ידי אף אחד שמחליטה מי ימשול ומי לא ימשול על פי הקריטיונים שהיא קובעת. והיא מתכסה בשמיכה צדקנית של שמירת החוק. הדבר ברור היום וגלוי ליותר ויותר אנשים הן מהימין והן מהשמאל לאחר ששרי משפטים מכל האג'נדות הועמדו לדין או אויימו בכך. נקווה שבקרוב מישהו יגביל את הסמכויות של החתולים ששומרים על השמנת.

  • 133.

    אם היה לנו את חוק הנאמנות מזוז היה מאבד את האזרחות שלו עכשיו (ל''ת)

    דניאל ל , 01/06/09 17:55

    • You should've voted for Israel beiteinu, buddy (ל''ת)

      Russian Jew , 01/06/09 18:20

      • Israel Beiteinu is a heretic party which is against the Jewish

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:27

        identity and religion ...so why should any Jew vote for a party as such?

  • 132.

    במדינה מתוקנת לא היו משאירים תיק חקירה פתוח במשך 7 שנים

    שלומי, 01/06/09 17:53

    הרי ברור לעיני כל שכנופיית שלטון החוק מחזיקה בביצים בדרך הזו הרבה אישי ציבור. או שתלך עם האג'נדה שלנו או שמחר תועמד לחקירה. עובדה היא שאצל שרון תוכנית ההתנתקות הועילה לו, והוא לא הועמד לדין.

  • 131.

    מזוז יועץ בזוז (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/06/09 17:51

  • 130.

    ''מזוז: במדינה מתוקנת'' ובמדינה מתוקנת מזוז לא היה יועץ משפטי (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/06/09 17:49

  • 129.

    ידעתי שאני נמצע במדינה לא מתוקנת כרגע מקבל חיזוק ממזוז

    הרגש הנכון , 01/06/09 17:40

    אצל ליברמן הכל היה עבודה להרים על החוק.
    בגלל שנחשד בפלילים לא היה יכול לעמוד בראש מפלגה ולהבחר
    לא יכול היה להתמנות לשר חוץ בישראל
    בצד הימין של המפה אין החוקים חופפים חוקי המדינה-אפשר גם לעבור עלהם.
    יש גם איום של ליברמן אם הוא יוצא מהתפקיד של שר חוץ יפיל הממשלה-עד איפה מגיע העזות מצח-במקרה שלנו ליברמן

    • איזה קשקשן. (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 18:21

  • 128.

    הפרקליטות כולה מושחתת מהיסוד ,תפירת תיקים ועינוי דין לליברמן .........

    simond , 01/06/09 17:36

    9 שנים לא עשו כלום בתיק3 ליברמן ....חיכו לו לשעת כושר וכשהגיעה הבחירות הינה פתאום גילו שיש לו תיק בבוידעם ....הבנתם
    ומה עם תפירת התיק לנאמן ....
    מזוז וכול הפרקליטות הן גוף מסואב סניף של מרצ המושחתת ,מדליה ששון ההזויה ועד למזוז הטיפש

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 01/06/09 17:37

  • 127.

    במדינה מתוקנת.....

    גיל רעם ., 01/06/09 17:24

    ...היו מפרסמים את כל התגובות..ואז היו פה 1014 תגובות. 988 מתוכם של יהודים טובים ופיקחים שנקראים משום מה ''ימין''.
    ו 26 תגובות של ''השמאל'' שכולנו יודעים שזה איזה צחי בן-קוקסי מתל-אביב שעובד בשביל מרץ או רעם-תעל.. ומזיע פה מהבוקר רק כדי לנסות להדביק את התגובות האמיתיות.

    צחי יא אפס- גם מוקיון כמוך לא יזיז אותנו מפה-לא תכניסו אותנו לתנורים שוב -אנחנו לא שניצל!

    • אנחנו מדינה מתוקנת

      פויש, 02/06/09 13:48

      אנחנו מדינה מתוקנת, יושב שר בממשלה ולא מוסר את כל הידוע לו על העברות כספים לא חוקיות שנעשו על מנת להריץ את ברק לראשות הממשלה לפני מספר שנים לשר זה קוראים בוזי
      יושב שר בממשלה שזייף את הבחירות בפרימריז זרק אתיופי על מנת להכניס רוסיה לרשימה ואיש אינו פוצה פה ומצפצף אסור לתת למעשים כאלה לרדת מסדר היום.אפילו אם קרו לפני שנים אין מחילה לפשעים שנעשו על חשבון הציבור.

  • 126.

    כשאני קורא את התגובות

    נח, 01/06/09 17:17

    אני שואל את עצמי,לאור העובדה שלמעלה מ90% מהאנשים האלה זו דעתם?למה הם יושבים בארץ מחורבנת כזאת?אם אכן כל זה נכון,והמגיבים אנשים יותר טובים אני שואל את עצמי למה הם לא יוצאים לרחוב ומפגינים ,ואומרים כבל עם ועידה שהם לא מוכנים לקבל מדינה שבה מתרחשים דברים כאלה!
    ולמה הם בחרו את האנשים האלה שיובילו את המדינה? אז:או שאלה אנשים עם אישיות גלותית שמנסים לעשות משהו כשמאוחר מידי,כמו בזמן השואה.או שאנשים אלה שקרנים אנאלפבתים ומטומטמים.

    • במקום לשאול את עצמך - שא את הדגל - מתי הפגנת לאחרונה אם לא רק למען

      בדוק , 01/06/09 17:34

      השמאל.

  • 125.

    במדינה מתוקנת מר מזוז

    Zmbi , 01/06/09 17:16

    אתה לא הייתה מתמנה ליועמ"ש מטעם כדי לכסות את האחוריים של אחד הנמצא על ערש דווי וסוגר פרשיות של משפחת פשע ושמה משפחת שרון ,
    במדינה מתוקנת מר מזוז אתה הייתה צריך להורות על הדחתו של מר אולמרט מכס ראשות הממשלה ולא להתמהמה עם זאת ולנסות לטייח כל אפשרות , כמו שטייחת את דוח הלחימה בצפון ועוד .
    לך חפש לך פרנסה אחרת מר מזוז כי צבוע וחדל אישים אתה הנטפל לאנשים השווים יותר ממך בשם הנאורות .

  • 124.

    במדינה מתוקנת היית מצחצח את נעלי ליברמן (ל''ת)

    רון, 01/06/09 17:11

  • 123.

    לא נשכח מי הפושע שהתעלם מפרשת האיי היווני כדי לגרש יהודים

    שאבי מהעיריה , 01/06/09 17:06

    אתה עברין חביבי

  • 122.

    במדינה מתוקנת ביבי שקרניהו לא היה חוזר לשלטון (ל''ת)

    חוק ההסדרים 2003, 01/06/09 17:06

  • 121.

    טוקבקיסטים נלהבים , הרגעו. רובכם לא קרא את הכתבה.

    גור ארי-אל, 01/06/09 17:04

    מזוז לא טען שישראל אינה מדינה מתוקנת , אלא ההיפך...נא לקרוא היטב , להבין , ואז להתלהם.
    הוא בכלל דיבר על משהו אחר , הכתוב בבירור , בין השורות.

  • 120.

    במדינה מתוקנת .

    דינו, 01/06/09 17:03

    יועץ משפטי כזה היה עף מתפקידו.גם בטלן גם פטפטן ומצטיין בחוסר מעש וחוסר החלטיות.סתם עוד עורך דין שהתפקיד גדול עליו.

  • 119.

    חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף!

    Dilbert Reloaded , 01/06/09 17:01

    חצוף! חצוף! חצוף!

    במדינה מתוקנת לא היו מעיזים למרוח חקירה כזו על פני כמעט עשור תוך הל"וז של החקירה נקבע ביחס ישיר לפעילות הפוליטית של החשוד.

    במדנה מתוקנת החמולה הבוגדנית לא הייתה משתלטת על עמדות מפתח בתקשורת ובמערכת המשפטית ומשם משבשת תהליכים דמוקרטיים ומהלכים להגנה עממית של מדינה במאבק קיומי.

    ואם כבר, אז במדינה מתוקנת ה"אתרוגנות" (עומק החקירה כעומק הנסיגה) מעולם לא היתה קמה לתחיה ולא הייתה מטופחת עי המערכת המשפטית (שאחכ עוד מעיזה לגלגל עיניים על האשמות בהטייה פוליטית ועל היותה לא יותר מחונטה כוחנית ואנטי דמוקרטית).

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      שושי אחיצורי , 01/06/09 17:07

  • 118.

    ואני חשבתי שאדם זכאי עד שלא הוכחה אשמתו. (ל''ת)

    שמאלני, 01/06/09 16:55

  • 117.

    קולך נדם בעינייני אולמרט,אין קורדינאציה בין ידיך.. (ל''ת)

    שושי אחיצורי , 01/06/09 16:54

  • 116.

    מדינה מתוקנת ? מה הקשר לישראל ארץ הבבונים ?! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 01/06/09 16:54

    • נו, אז מתי אתה עף מפה? מזוודות ארזת? שנעזור לך? (ל''ת)

      ASCH , 01/06/09 18:27

  • 115.

    ככה זה שלא שמים לדמוקרטיה גבולות - אוכלים את החרה והטוב יחד (ל''ת)

    בדוק , 01/06/09 16:51

  • 114.

    בדמוקרטיה העם בחר-במשטר טוטאליטרי יתנו לך לבחור,מה(ר)-זוז (ל''ת)

    שושי אחיצורי , 01/06/09 16:50

  • 113.

    מזוז - אם אתה רוצה מדינה מתוקנת צריך להתחיל הכל מחדש

    בדוק , 01/06/09 16:48

    כי היסודות הרקובים באו מכל חברי הכנסת והממשלות ישראל. מדינה מחורבנת יותר נכון.

    • מתוקנת או לא מתוקנת - את יותר טובה ממזוז??

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:54

      אין לך זכות ישיבה כאן בדיוק כמוהו - אז על מה את מלינה ...

      עדיין מחכה לתשובה על התוקף לישיבתך כאן ... :)))

      • תחכה לי בסיבוב (ל''ת)

        בדוק , 01/06/09 16:59

      • מה שלום בלעם הרשע עובד העגלים ..גדודי לוחמי ה''

        קובי, 01/06/09 17:04

        אתה יהודי לא כשר..מובטח לך גיהנום בקרוב

        • אם הוא היה כשר - לא היה מתקבק - הדתיים החרדים אין להם מחשבים בכלל

          בדוק , 01/06/09 17:26

          הוא מסובב בראש רציני.

          • אהה באמת ושומר מצוות לא יכול להתפרנס מעיסוק במחשבים??

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:35

            מה בכלל הזכות לישיבתך כאן עדיין לא ענית לי ... גויה סובוטניקית מסובבת בראש הדוגלת בהגליית ערבים כשאין לך שום יתרון על פניהם

          • הרוסיה האוכלת חזיר רוצה ללמד אותנו הלכות כשרות ;)

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:36

            חחחחחחחחחחחחחחחחח

            • במדינה מתוקנת פסיכופטים כמו גדודי אל קעאידה לא היו מסתובבים חופשי (ל''ת)

              בדוק , 01/06/09 18:30

              • נכון, אבל האמת היא שרק אנשים "אל-קאעידה" כמו הם התשובה לערבים (ל''ת)

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:06

            • שמאל מסית נגד יהודים... לך לבילעין להפגין, פרובוקטור... (ל''ת)

              Yossi V , 01/06/09 19:25

            • שמאל מסית נגד יהודים... לך לבילעין להפגין, פרובוקטור... (ל''ת)

              Yossi V , 01/06/09 19:25

              • גוי רוסי אוכל חזיר - לך להפגין מול שגרירות רוסיה שיקבלו אותך חזרה (ל''ת)

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:27

                • תגיד אתה לא החולה נפש שנס על נפשו והמשטרה מחפשת אותו

                  בדוק , 01/06/09 20:00

                  הקלסטרון שלך בעיתון.

                  • חחחח ... אה את מתכוונת לחולה נפש הזה שברח מהבימ"ש??

                    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:33

                    חחחחחחחחחחח


                    הרגת אותי מצחוק גויה מזרח-אירופית

  • 112.

    אבל ישראל היא לא מדינה מתוקנת. (ל''ת)

    אז הכל בסדר., 01/06/09 16:44

  • 111.

    ליברמן מקשקש הרבה ועושה מעט (ל''ת)

    אלכס, 01/06/09 16:43

  • 110.

    in English you say that it is screwed up (ל''ת)

    Banana Republic, 01/06/09 16:40

  • 109.

    במדינה מתוקנת לא מתנהל משפט ללא הגשת כתב אישום,כפי שנעשה לאולמרט.

    נתן.ש מעלות., 01/06/09 16:39

    אינני מתומכי השר ליברמן,טרם הושלמה חקירת המשטרה.הפרקליטות טרם קיבלה את חומר החקירה,והיועץ מכריז טרם ראה את החומר,הכרזה כה קשה?.

  • 108.

    אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן

    jak , 01/06/09 16:35

    רק בישראל יש אזרחות ונאמנות לבצע כסף.

    • על אף שאתה עמלקי ככל הנראה אני חייב להסכים איתך

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:48

      הצביעות של הגויים הסובוטניקים הכופרים האלו לא יודעת גבול!

      • אני לא חובש כיפה ואני לא פחות יהודי ממך

        jak , 01/06/09 16:55

        וגם כתוב לא תשא שם האלוקים לשווא, גדודי לוחמי ה' נשמע בדיוק כמו גדודי לוחמי עזאלקסם.

        • מעניין לדעת עפ"י איזו אמת מידה אתה לא פחות יהודי מיהודי השומר מצוות???

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:57

          מה הקודקס שעל פיו אתה חי או בכלל מגדיר אותך כיהודי ... כי ההלכה לא מגדירה אותך כיהודי כלל כאחד שמחלל שבת אתה לא נכלל במניין ישראל לכל דבר שבקדושה ... יינו יין נסך ואתה פסול לעדות ..

          אגב ... מחכה לתשובה עפ"י איזו אמת מידה ועפ"י מי אתה נקרא יהודי ... ומה הזכות והתקף שלך לישיבה כאן על האדמה הזאת בכלל

      • תפסיק לדבר בשם השם, מי שמך?

        שושי אחיצורי , 01/06/09 17:53

        1. תפסיק להיות משגיחו של בורא עולם, צריך מעט צניעות כדי לדעת את גבולותיך.
        2.עם ישראל כמוהו כארבעת המינים "ועשו כולם אגודה אחת"לכל אחד מעם ישראל יש את מעלותיו ויחד כאגודה אחת עושים רצונו...
        3. הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, מי שמך להיות הדיין של בורא עולם? בתיה בת פרעה היא דוגמא לכך שלא רק יהודי הוא רצוי לפני השם.
        4. גם אומות העולם יש להם השגחה-ראה ספר יונה, ובעבור שיונה ברח מלפני השם שלא להנבא על נינווה נרדף על ידי בורא עולם, שהרי כולם ברואיו.
        5. בחירה חופשית-"הנה נתתי לפניך... השם נתן לאדם בחירה חופשית והמלצה במה לבחור וכי אתה חושב כי מקדש שם שמים בתגובותיך המוציאות חלק מעם ישראלמכלל ישראל?
        6. הסובוטניקים הם גרים לכל דבר ועיניין ומה כתוב בתורה? לא תונו את הגר והיתום...
        הידעת שרפאל איתן היה מהסובוטניקים והוא חרף נפשו במלחמות ישראל כדי שאתה תשב ותגיב בביתך באופן שבו אתה מגיב...תתבייש ! טול קורה מבין עיניך!
        7. הידעת שאחינו עולי ברית המועצות לשעבר הם אלו אשר בנו במשך 200 שנה את הארץ הזאת ובילעדיהם לא היה סיכויי שתוולד כאן בכלל..
        8. מנהיגי הארץ הזאת, טובים מבניה שלא שמרו שבת אבל,הצילו יותר מנפש אחת בישראל, ועליהם נאמר: כאילו הצילו עולם מלא..
        9.תפסיק לדבר דברי בלע ולהוציא דבתה רעה של היהדות, תפסיק לדבר בשמה כי אין לך מושג במכלול של תורת-ישראל.בוש והכלם!
        10.בלעדי אותם יהודים שאינם שומרי שבת לא היית מסוגל לכלכל את עצמך כי אתה ניזון מקצבאותיהם של משלמי המיסים שעובדים יומם וליל כדי שתלמד, ומסתבר שלא למדת כלום.
        11. ואני יוצאת בני עדות המזרח, הורי יוצאי לוב מתעבת כל דיבור שמחלל את שם השם ומוציא דברי לעז ובלע על כלל עם ישראל. היהדות לא נתנה לך אדוני, יהודים התקבצו מארבע כנפות הארץ לארץ הבחירה עפ"י דברי הנביאים, אחרת היו בוחרים להם חבל ארץ אחר.
        12. אלמלא אחינו יוצאי רוסיה הצארית, אחרי פרעות קישנייב שהגיעו לכאן לארץ אוכלת יושביה עם ביצות וקדחת לא היית זוכה להוולד כאן.
        13.ליברמן הוא אחד האנשים אוהב ישראל וכל זמן שלא הורשע הוא בחזקת זכאי.
        14. אלמלא בנימין זאב הרצל שהשתדל לפני מנהיגי עולם לא הייתה תחייה לעם היהודי.
        גם משה רבינו היה צריך לגדול בביתם של נוכרים כדי לצמוח כמנהיג ולגאול את ישראל.
        תתבייש לך!!!

        • תורה ומצוות את שומרת בכלל?? אז מה את מדברת בשם היהדות

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:11

          כותבת פה מגילות מרביצה הרצאות - מילא דברי טעם ... אבל דברי הבל וגיבוב שטויות בלי שום אכיזה הלכתית ותורנית ..

          הורייך מיוצאי לוב ... גם מועמר קדאפי הוא מיוצאי לוב (בקרוב) ...

          נו שיקסע .. תורה ומצוות את שומרת?
          (לפני שאת באה להסביר לנו כאן על תורה ...)

          • תלמד להשתמש בעברית בכלשון קודש בשפה נקייה ובלי שגיאות כתיב חצוף,נבער (ל''ת)

            שושי אחיצורי , 01/06/09 18:22

          • אתה בן הראשונים שאין להם מקום בארצנו,מי אתה יחוש בן שלולית

            lili_lili , 01/06/09 19:04

            שתקבע מי הוא יהודי טוב יותר או פחות?אם אתה שומר שבת אתה מוגן?ובמשך כל השבוע גונב ומוציא לשון הרע?הכינוי המתאים לך זה גדודי טיזי,לך תעשה תיקון צום תענית דיבור ואוכל שבועיים ותחזור אם בכלל עם לשון נקייה יותר.
            טמבל ים.

            • לא אתה קובע מיהו יהודי טוב ... התורה קובעת !!!

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:22

              מסביר לנו כאן מה זה יהודי טוב ...

              נו אני מקשיב ... מה זה יהודי טוב?? מאיפה לך לדעת מה הקאנון שקובע מיהו יהודי טוב ומיהו לא יהודי טוב?


              אני מחכה ... תשובה יש???

        • אגב טמבלית - אולי את כאן בזכות הסובוטניקים - משפחתי מאות שנים בירושלים

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:19

          את מדברת על גרים? תלמדי מה זה גר = גר משמעו מי שהתגייר ... ולגיור יש כללים ... ובכלל לכתחילה לא מקבלים אף אחד לגיור ... יש כ"כ הרבה בורות בך שאי אפשר לדעת מאיפה מתחילים בכלל ...

          ומה עם התשובה ... מי שמך להיות סגניתו של האלוקים ... תורה ומצוות את שומרת?

          • טמבל זו מילה שהביאו הסובוטניקים-למדת משהו מהם מסתבר.. (ל''ת)

            שושי אחיצורי , 01/06/09 18:23

            • נכון מכנים סובוטניקים בכינויים שלהם ... הזבל הגויי הזה (ל''ת)

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:22

          • אשמח לקבל את כתובתו של הרב שלך ולמסור לו את הקשקושים שאתה כותב כאן (ל''ת)

            שושי אחיצורי , 01/06/09 18:25

            • מה לך ולרב יהודי בכלל?? מצוות את לא שומרת שבת את מחללת

              גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:24

              ומדברת בשם היהדות ומלמדת אותנו כאן תורה??

              לכי מכאן תחזרי ללוב את ערביה לובית - לא יהודיה !!


              יש לך ראהי שאת יהודיה בכלל???


              ואגב לא ענית לי על השאלה מה התוקף והזכות שלך לשבת על האדמה הזאת בכלל??

              • אתה ירא את הרב לא את האלוקים (ל''ת)

                שושי אחיצורי , 01/06/09 19:47

                • חח מה השטויות האלה - שאלתי שאלה פשוטה - את שומרת מצוות?

                  גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:55

                  כן או לא ?????

                  אז מה את מבלבלת את השכל על יראת-אלוקים?

              • אתה צאצא של עמלק ואתה יודע מה דינך... (ל''ת)

                שושי אחיצורי , 01/06/09 19:56

                • זו תשובתך?? שאלתי אם את שומרת תורה ומצוות !! אינבלידית מידי לענות (ל''ת)

                  גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:34

        • מעריך את ההשקעה שושי

          אדיר, 02/03/10 22:16

          כל מילות התואר שהודבקו למטורלל הזה לא מצ ליחים לתת תאור מלא לאישיות שנויה במחלוקת זו ואת שושי חרוצה חבל על הזמן משקיענית אמיתית אתך יש תקווה לעם בציון....

  • 107.

    אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן (ל''ת)

    jak , 01/06/09 16:33

  • 106.

    מזוז משסה את האספסוף לעשות לינץ' לנבחרי ציבור טרם הגשת כתב אישום.

    יגאל כהן בדחילו ורחימו, 01/06/09 16:30

    בניגוד מפורש לחוק.
    מקומו של הרועץ הנועץ עמוק בבית הסוהר.

  • 105.

    מה כן קורה בישראל בדומה למדינה מתוקנת? מחרבנים על דעת האזרח?

    ברעם , 01/06/09 16:27

    אדון מזוז, טול חומה ענקית מבין עיניך, או שאתה לא רוצה לראותתת כלום ממה שקורה בישראל לא קורה במדינה מתוקנת: לא מאפשרים לחברות הדלק לשדוד אזרחים במשך שנתיים וכאילו ואף אחד לא יודע, לא בוחרים ליכוד ומקבלים מערך, אין ראש ממשלה לשעבר גנב, אין נשיא סוטה מין, אין חיים רמון שהורשע והמשיך לכהן כסגן ראש ממשלה, לא נותנים לאזרח לשלם משכורות לחברי כנסת ערבים שפועלים נגד המדינה, לא נותנים לתומכי טרור להיות חברי כנסת, אז, באמת, מה אתה כבר רוצה ממקרה קטן כמו ליברמן?, אז ליברמן זה מקרה קטן מאד ולא חשוב.

  • 104.

    מספיק עם השטויות של מדינה מתוקנת כבר - זו מדינה לא מתוקנת כי היא

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:27

    כופרת!!!


    אין עם בעולם שאינו יודע ומכיר בערכו של העם היהדוי כעם קדוש ועל ארץ ישראל כארץ הקודש ... רק אצלנו יש את כל העמלקים הכופרים הגרועים מכל ועוד במסווה של לאומנים - ליברמנים וביביים ימניים - שאין ביניהןם לבין היהדות והזהות היהודית ולא כלום - אוכלי חזיר, מחללי שבת ועוד מחציפים פנים לנףנף בנ"כ כזכותם לשבת כאן...

    ביום שתכירו שאין למדינה שמתאווה להיות יהודית-חילונית שום הצדקה וזכות קיום .. תבינו למה המציאות היא כמו שאנו חוזים לנגד עינינו.

    • אוכל חזיר הוא גם אזרח, בדומה למדבר שטויות כמוך שהוא אזרח. (ל''ת)

      ברעם , 01/06/09 16:29

      • ומה לך בתור אוכל חזיר - הזכות לישבתך כאן בארץ?

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:50

        אין לך שום זכות אתה כובש ארור ... אכילת החזיר שלך רק מעידה שאתה כובש לא טוב מהערבים ותו לא ...


        אלא אם כן תן לי סיבה והצדקה לישיבתך כאן ... יש לך אני מחכה ...??

        מה קרה שכל הכופרים נאלמים דום כששואלים אותם את השאלה הזאת :)

        • אין סטק יותר טעים מסטק חזיר - מה שנכון נכון (ל''ת)

          בדוק , 01/06/09 16:53

          • נכון, על זה אמר הרמב"ם: "אפשי ואפשי"

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:55

            זהו אכן הבשר המשבח ביותר ככל הנראה - אבל לנו כיהודים אסר האלוקים לאוכלו ... ומי שעובר ואוכל אותו וגאה בכך - נקרא רשע עפ"י התורה ...


            אגב ... לא קיבלתי ממך תשובה לזכות לשיביתך על האדמה הזאת ... עדיין מחכה ...

            • מה זה למה אני יושבת פה - נולדתי בארץ אמי נולדה בארץ

              בדוק , 01/06/09 17:04

              כאן ביתי כאן אני נולדתי. די אתה עם השטויות שלך. כל אחד גדל איך שהוא חונך. לך למד אזרחות במקום להביא פרושים מהתנ"ך כל הזמן. הכי חשוב זה להיות בן אדם הגון וישר.

              • אם להיוולד כאן מקנה לך זכות לשבת כאן איך זה שאת נגד ישיבתם של ערבים

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:27

                כןא? הרי יש גם הרבה מהם שנולדו כאן... מה הרבותא??

                תפסיקי לזרוק סיסמאות ... אני יהודי וככזה גם מחוייב בתורה שקיבלתי בהר סיני ..


                אז קדימה עני - במה ישיבתך כאן עדיפה על ישבת ערבים שנולדו כאן גם הם?

                • אתה יהודי אתה - אתה שמאלני קיצוני חולני - ידעתי שתיפול באיזה שלב

                  בדוק , 01/06/09 17:37

                  מכירה את המיקרובים שהולכים סחור וסחור.

            • התכוונת אפסי ואפסי - חתיכת אפס של ערבי עוף לעזה (ל''ת)

              בדוק , 01/06/09 18:02

              • לא קיבלתי עדיין תשובה לסיבת היותך כאן בארץ ישראל

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:13

                לא מסוגלת לענות תשובה פשוטה?? מה קרה?? איפה השכל ... יש לך בכלל? תשובה פשוטה ... אני מחכה ...

                • פסיכופט מגדודי אל - קאעידה אתה (ל''ת)

                  בדוק , 01/06/09 18:32

                  • פשש איזו תשובה משכילה ... חשבתי שהרוסים יודעים להתווכח...

                    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:28

                    זה נקרא אצלכם תשובה?

                    מוח של גרגיר אפונה אין לכם

                    • עם פסיכופטים אפילו פסכיאטרים לא מתווכים (ל''ת)

                      בדוק , 01/06/09 20:01

                      • בקיצור ... התקליט השבור של הישראליה האינבלידית: קרוע שרוט פסיכי

                        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 21:36

                        נו באמת ... לענות על תשובה פשוטה שאין ילד בעולם שלא יודע לענות מה הוא עושה בארצו ... ואת לא יודעת ... איזה אכולת שינאה עצמית לזהות היהודית שלך - אם את בכלל יהודיה ... כנראה שלא ... כי אחרת היית אומרת לכאן או לכאן ... כנראה שאת איזו יאדביגה (יאדג'ה) מפולין או איזה רסקולניקובה דיזינגובה מרוסיה ... סובוטניקית גויה ...

                        • בדוק והגדוד ....מגיע לכם זריקה (ל''ת)

                          ברכות ..., 02/06/09 00:57

  • 103.

    במדינה מתוקנת , יש חופש , והחופש חקוק בחוק. מישהו כאן יודע איך מרגיש..

    7, 01/06/09 16:23

    חופש ?. רק מי שחי במערב (בעיקר בארה''ב) יכול להבין חופש מהו. וכאן ממש אין חופש.

  • 102.

    מזוז בוקר טוב אליהו התאוררתה ממי לך כך וליום מהר

    דבורה, 01/06/09 16:22

    מאולמרט לא דברתה למה כי נגבתה לא את הפה נכון שלא ידבר מה ליברמן עשה לך הרוסי הזה ההה מרוקאי לך הביתה מהר תזוז מהכסא שאתה יושב אליו בשקר שין קוף רייש מכיר
    הביתה רד מליברמן מהר

  • 101.

    במדינה מתוקנת לא היו פורחות חברות כוח אדם בחסות המדינה. שערוריה !!

    4, 01/06/09 16:22

    הקומבינה הישראלית לתעסוקה. הגיע הזמן לגמור עם זה וכל אדם שעובד, עובד בשביל החברה בה הוא עובד.

  • 100.

    מזוז היה זז מזמן במדינה מתוקנת, אחרי כל הפאשלות שלו (ל''ת)

    תראו מי פותח את הפה, 01/06/09 16:21

  • 99.

    חצוף. חבל שלא הזכיר באיזו מדינה מתוקנת יש כאלה סמכויות ליועמ"ש

    פנדה , 01/06/09 16:21

    התשובה -0. באף מדינה אין תפקיד כל כך מסוכן לדמוקרטיה כמו תפקידו של היועמ"ש בישראל. הגיע הזמן שהיועמ"ש יעשה מה שהוא עושה בשאר מדינות העולם - יעניק יעוץ משפטי - ולא ישמש כתובע הכללי כפי שקורה בישראל.

    • אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן (ל''ת)

      jak , 01/06/09 16:34

  • 98.

    סוף סוף מישהו מודה בפה מלא ,שאנחנו ממש לא מדינה מתוקנת כל שכן דמוקרטיה (ל''ת)

    אזרח, 01/06/09 16:20

  • 97.

    במדינה מתוקנת ליברמן לא היה קיים...

    צחי, 01/06/09 16:19

    נקודה.

  • 96.

    במדינה מתוקנת יועץ משפטי לא מתערב בהחלטות הבוחר הדמוקרטי. מזוז עבריין (ל''ת)

    yaacovsh , 01/06/09 16:14

    • 92 כל הכבוד לך מי הוא בכלל המרוקאי שרוצה להתנקם בליברמן (ל''ת)

      דבורה, 01/06/09 16:23

  • 95.

    במדינה מתוקנת.. לא היו מאפשרים ''שימון שופטים'' עם אורינטציה חד כיוונית (ל''ת)

    והמבין יבין, 01/06/09 16:07

  • 94.

    ביבי הישן חזר ובגדול

    ניר, 01/06/09 16:02

    שימו לב לאוירה הציבורית.
    חזרנו בדיוק לביבי של 96-99.
    רק תגובות שנאה של ימין לשמאל והפוך.
    ואני שואל את ביבי , אתה מרוצה מעצמך שכל פעם שאתה עולה לשלטון נוצרת שנאה עמוקה בתוך העם ?
    ביבי, אתה מפלג את העם.
    תתפטר , אתה לא מתאים להיות ראש ממשלה, אפילו אבא של אמר לך את זה.

    ביבי, לא משהו אישי, אבל כל אחד צריך לדעת את מגבלותיו, ואין מה לעשות, אתה פשוט לא מתאים לתפקיד ראש הממשלה. תבין את זה.

  • 93.

    במדינה מתוקנת לא היו נותנים לזוהר עובד להיות ראש עיר (ל''ת)

    טבריני, 01/06/09 15:59

  • 92.

    במדינה מתוקנת - לא היו מאפשרים לגייס חמישי נוסח טיבי להיות בממשלה

    בדוק , 01/06/09 15:57

    ולשאר השרים הערבים.

    • 90 הרבה ברכות על ראשך תהיה בריא ממי

      דבורה, 01/06/09 16:24

      הוא בכלל פוצה פה על ערבים שנסעו בגדובנו לא הוא עוזר להם דיי מזוז נמעס מימך

  • 91.

    אין לי שום אמון במני מזוז, ומערכת המשפט הישראלית בכלל (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 01/06/09 15:57

  • 90.

    במדינה מתוקנת לא היו נותנים לשופט אהרון ברק להתנחל 11 שנה על כס המלוכה

    בדוק , 01/06/09 15:55

    של בג"ץ.

  • 89.

    הסרחון מלמעלה: שיטת הממשל בישראל

    מרזוט , 01/06/09 15:54

    זו השיטה הדפוקה שלנו שמביאה את אמיר פרץ למשרד הביטחון, וליברמן למשרד החוץ, ועוד כך מיני אנשים מהרחוב לתפקד כשרים בעניינים שאין להם בהם מושג.ובמיוחד כשהקדנציה קצרה ואין לשר המיועד יכולת ללמוד, ליזומ מהלכים ארוכי טווח ועוד.

    ראה אתר מחשבות:
    www.mahshavot.co.il
    במיוחד ההצעה לשינוי מבנה השלטון בישראל.


    מרזוט

  • 88.

    במדינה מתוקנת היועמ"ש אינו פותח פה כנגד אדם חף מפשע המכהן כשר (ל''ת)

    cohyos , 01/06/09 15:50

    • 88 נכון מדינת חוק שמוק איין לנו עוד קצת מדינה בגלל אחד כזה מזוז מזוזה

      דבורה, 01/06/09 16:26

      תזוז מהר מהכסא לך הביתה

  • 87.

    במדינה מתוקנת מזוז ובייניש היו בכלא

    טלי, 01/06/09 15:49

    איך נותנים לטיפוס הזה לדבר? ובייניש דוגמא ומופת לשחיתות, לבעלה לא עשו מאומה על העבירות שהוא עבר, מדוע להיות תלייני חצר כשהעובדות טרם התבררו על ידי בית המשפט.

  • 86.

    במדינה חכמה, מפשל כמוך היה מזמן יושב בבית. (ל''ת)

    MLPID , 01/06/09 15:47

  • 85.

    המדינה מקולקלת ואין מי שייתקן (ל''ת)

    הפקרות, 01/06/09 15:45

    • הסירחון החל מקום המדינה השתכלל עם הזמן (ל''ת)

      בדוק , 01/06/09 16:09

      • והוא החל כשאוכלי חזיר טמאים באו לחלל את ארץ הקודש

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:52

        מה הפלא??

        • לא מפריע לי מה אוכלים - שכל אחד יואכל מה שרוצה

          בדוק , 01/06/09 17:15

          אבל אם נבחרת נציג ציבור אתה חייב לתת דוגמא אישית. ולא לגנוב ולרמות ולבגוד במדינה.

          • מי גונב ומרמה? אני?? את ושכמותך גונבים את אדמתי השייכת לי כיהודי

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 17:31

            אגב מה את פולטת שטויות תאכלי מה שאת רוצה - באמריקה או ברוסיה כאן על אדת הקודש אסור לך ולשכמותך ... מה התוקף לישיבתך כאן? שכחת? התורה!!! (אם בכלל את מחשיבה את עצמך כיהודיה) והיא אוסרת לחלל את השבת ולאכול חזיר. אז אל תנפנפי לעולם שיש לך ספר שנקרא תנ"כ והוא הזכות והתוקף לישיבתך כאן - כי האמת את לא יותר טובה מהכובש הערבי

            • דחוף את הערבים שלך יחד איתך ועופו לעוזראין לירדן (ל''ת)

              בדוק , 01/06/09 17:39

              • הערבים שלי? אני יהודי שומר תורה ומצוות ויושב בארץ הקודש. מה את בכלל

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 18:16

                אין לך הצדקה לישיבה על האדמה הזאת יותר מהערבים ... את כובשת בדיוק כמוהם ... עופי מכאן ...

                מה קרה קשה לתת תשובה??

                • אף דתי לא יגן על ערבים הבנת אידיוט - אתה נופל כל הזמן מרוב הטימטום (ל''ת)

                  בדוק , 01/06/09 18:36

                  • מגן על ערבים?? מי מגן על ערבים ?????????????

                    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:29

                    איפה ראית אותי כותב דבר כזה ... בבקשה תראי לי !!!

                    ואגב עדיין לא קיבלתי תשובה לתוקף ישיבתך כאן על אדמת ארץ ישראל ...

                    • מדוע אתה נשמע כמו פרובוקטור שמאלני, או מהמחלקה היהודית בשב"כ? (ל''ת)

                      Ehad Haam-Jewish , 01/06/09 19:35

                      • באמת מדוע ... אני יהודי שומר תורה ומצוות ואתה?? (ל''ת)

                        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:56

  • 84.

    יא צבוע עלוב-במדינה מתוקנת היו מכניסים את הפרקליטות לכלא על תפירת תיק

    simond , 01/06/09 15:44

    תפרתם תיק לרמון,נאמן ועכשיו 10 שנים עיניתם את ליברמן וחיכיתם לשעת כושר ליפני הבחירות לפתוח בחקירה ....10 שנים זה היה אצלכם ורק ליפני הבחירות נזכרתם
    אתה וכול הפרקליטת שלך מעוז מרצ שרצ המסריחים משחיתות וריקבון
    במדינה מתוקנת הייתם נכנסים לכלא

  • 83.

    הבעיה ש 99% מהאנשים שהעמדתם לדין יצאו זכאים (ל''ת)

    דוקטור ספין , 01/06/09 15:44

  • 82.

    במדינה מתוקנת ולא מתרוקנת - לא היו ממנים גנב לראש ממשלה בלי לבדוק את

    בדוק , 01/06/09 15:43

    עברו. ובמדינה מתוקנת לא היו ממנים גנב כמו הירשזון לשר אוצר. בוא נגיד שאנחנו מדינה מתרוקנת מיושר. שאלה שצריכים לסמל ערכים בעצמם לא ישרים.

  • 81.

    במדינה מתוקנת היינו בוחרים את השופטים שלנו... (ל''ת)

    maximum3 , 01/06/09 15:41

  • 80.

    מזוז להזכירך ליברמן זכאי עד להוכחת אשמתו!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hop, 01/06/09 15:39

    עוד אחת מהיציאות המפגרות של מזוז ''מדינה מתוקנת'' שאתה מייצג אותה לא הייתה מחזיקה אותך בתפקיד כה חשוב! רד אל העם וחפש שם את הקורבנות שלך לנקמת דם!!!!!!

  • 79.

    במדינה מתוקנת לא היו מחזירים את השר רמון לאחר עבודת שרות

    דבורה ש. , 01/06/09 15:39

    להמשיך בתפקידו כמ"מ ראש הממשלה, כאילו יצא לחופשה! וגם כל תיקי החקירות שהתנהלו; נגד שרון, בינזרי, בלילה-אברהם, וכל השאר לא היו סוגרים מחוסר עניין לציבור-ולעומתם תיקים אחרים "נטחנים עד דק!
    אם כבר מדברים על מדינה מתוקת, באמת הגיע הזמן שכל אחד ימלא את תפקידו באמונה, כמו שנשבע על בימת הכנסת!

    • מילים כדורבנות. (ל''ת)

      איל, 01/06/09 19:08

  • 78.

    במדינה מתוקנת הירשזון לא היה שר האוצר (ל''ת)

    נורית, 01/06/09 15:38

  • 77.

    ליברמן

    אפרסק, 01/06/09 15:37

    מי יותר ראוי.

  • 76.

    במדינה מתוקנת גם את מזוז לא היו ממנים (ל''ת)

    הוא פוליטקאי יותר מפרקליט., 01/06/09 15:37

  • 75.

    אני חשבת שאנחנו אחת המדינות הכי העקומות בעולם - מה שנוח לכם זה

    בדוק , 01/06/09 15:36

    דמוקרטיה. ומה שלא נוח לכם ממלכת הדיקטטורה של השמאל יוצאת לפעולה.

  • 74.

    מדינה מתוקנת האחרונה,בהיסטוריה,שננהלה לפי חוק וסדר,בלי גנבים בשילטון:

    LUBER, 01/06/09 15:35

    גרמניה מ 1933 עד 1945.
    ובבחינת מסויימת, אתה צודק.

  • 73.

    במדינה מתוקנת אחרי דו"ח וינוגרד - היה צריך לזרוק את כל ממשלת קדימה (ל''ת)

    בדוק , 01/06/09 15:32

  • 72.

    במדינה מתוקנת, אולמרט היה נרקב ממזמן מאחורי סורג ובריח. (ל''ת)

    raquel_fernandez , 01/06/09 15:29

  • 71.

    הווה אומר אנחנו לא לא לא מדינה מתוקנת

    מיכאל הכהן , 01/06/09 15:26

    איך אפשר לתקן אותה ולהגיע למשטר אופטימלי אור לגויים הכל ועוד באתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

  • 70.

    מזוז: אם אתה עצמך היית מתוקן היית קובע עיתים לתורה

    אדון מיכאל עם סוכריה , 01/06/09 15:24

    ולא מחלל זיכרון מור אביך הרב זצוק"ל

  • 69.

    הווה אומר אנחנו לא לא מדינה מתוקנת (ל''ת)

    מיכאל הכהן , 01/06/09 15:24

  • 68.

    מזוז חלק מישלטון כנופיה החוק

    MRO1301 , 01/06/09 15:24

    להזכירכם שמזוז סגר לשרון א את תיק החקירה באי היוני ועשה אותו לאתרוג יחד אים אמנון אברמו\\ביץ אפילן שעדנה ארבל ועעוד כמה פרקליטות אמרו שצריך להעמיד את אריק הזקן למישפט מזוז ראש הפרקליטות הביתה אין לך זכות

  • 67.

    אולי סוף סוף ניפטר ממנו

    אני, 01/06/09 15:21

    (בעוד עשר שנים, כשסוף סוף הוא יסכים להתפטר, בגלל שאף אחד לא יעיז לפטר אותו... אבל גם זה משהו)

  • 66.

    צודק מזוז במדינה מתוקנת גם אתה היתה בבית

    ניר, 01/06/09 15:20

    נראה שהגמל לא רואה את הדבשת שלו אולי הוא שכח את הנפילות שלו

  • 65.

    מזוז מזגזג תבדקו

    אלי, 01/06/09 15:18

    הכל לפי הלך הרוח עם פני פוקר רציניות נמאס

  • 64.

    להזכירך מזוז, אתה עובד אצלו ולא הוא אצלך...

    מפריד רשויות., 01/06/09 15:09

    אתה לא שייך לרשות המחוקקת. אתה רק יועץ לרשות המבצעת דהיינו הממשלה. אתה איש המנהל הציבורי ומחוייב לחוקי מדינת ישראל ולהחלטות הממשלה במידה והן לא מנוגדות לחוק.
    בעצמך אמרת כי מינוי ליברמן לא מנוד לחוק...
    אז אנא חסוך מאיתנו את דעתך שאינה רלבנטית כלל.

  • 63.

    הטוקבקיסטים של דניאל פרידמן עובדים שעות נוספות

    בן ציון הכהן, 01/06/09 15:08

    יש כאן מספר תגובות המהללות את שר ההרס המשפטי לשעבר, דניאל פרידמן.
    מסתבר שהיה מי שהתכוון להרוויח מפועלו של פרידמן כשר המשפטים, ועכשיו זעמו יוצא לאור.

    • סליחה, לפרידמן יש מעריצים רבים

      פנדה , 01/06/09 16:26

      למעשה, אני בכל ימי חיי הקצרים לא נתקלתי בדמות ציבורית שאותה כה הערכתי. הוא סימל עבור רבים את התקווה שבישראל תהיה דמוקרטיה, שתמוגר כנופיית שלטון החוק שמזוז חלק ממנה. פרידמן האיש הישר ביותר שאי פעם היה כאן שר, הוא בחיים לא היה משלם לטוקבקיסטים. אולי תנסה להתמודד עם הטענות שמעלים תומכי פרידמן נגד שלטון הצחוק במדינה?

  • 62.

    איפה המועצה לשלום הילד?

    אורן האתאיסט , 01/06/09 15:07

    ליברמן הורשע בעבר (כן, הורשע!) בהכאת ילד שהציק לבן שלו. זה קרה לפני מספר שנים. איפה הייתה המועצה לשלום הילד כאשר הוא מונה לשר? מדוע שר בישראל הוא מכה ילדים???

    • שר בישראל מגן על הילד שלו.

      רונית, 01/06/09 19:08

      אולי כדאי שדוקא תלמד ממנו משהוא. אני רוצה ליראות מה אתה תעשה אם תיראה מישהוא אפילו ילד מכה את הבן או הבת שלך. תרוץ ליועץ המשפטי?

  • 61.

    מזוז , במדינה מתוקנת לא היו ממנים אותך או לפחות מחזירים אותך הבייתה כב (ל''ת)

    שמואל כהן רוממה חיפה, 01/06/09 15:06

  • 60.

    במדינה מתוקנת מזוז לא היה יועץ משפטי

    יולי, 01/06/09 15:05

    במדינה מתוקנת מזוז לא היה יועץ משפטי

  • 59.

    מזוז: במדינה מתוקנת כנופיית שרון לא היתה יוצאת זכאית

    ד''ר אביבה לביא, 01/06/09 15:03

    צודק מני מזוז. במדינה מתוקנת ליברמן לא היה שר בממשלה. יתרה מזאת - הוא לא היה ניגש לבחירות... אבל הרעה החולה התחילה דוקא מאותה החלטה תמוהה/מוזרה/מטומטמת של מני מזוז כשהחליט, בתחילת דרכו בתפקידו כיועץ המשפטי, כי שרון ובניו חפים מכל חשד לרמאות ושוחד וכל מיני עבירות אחרות...
    למי ששכח: הקבלן דודי אפל העניק ''משכורת'' של מיליוני ש''ח לגלעד שרון תמורת... אפס עבודה!

  • 58.

    כל הכבוד למזוז על הדברים האמיצים! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 01/06/09 15:01

  • 57.

    במדינה מתוקנת חקירה לא היתה נמשכת 9 שנים ויועץ משפטי לא היה מדבר ככה (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/06/09 15:01

    • אמת ויציב! (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 01/06/09 15:27

  • 56.

    במדינה מתוקנת

    אוסישקין, 01/06/09 14:59

    קרטליסטים לא יוצאים עם 6 שבועות עבודות שירות.
    ראשי ערים שקיבלו שוחד לא יוצאים עם עבודות שירות וללא קלון.
    פדופילים לא משתחררים תוך שנה וחוזרים לכלא תוך חצי שנה.
    נהגים עם 93 הרשעות לא ממשיכים לרצוח בכביש.
    והתובע הכללי והיועץ המשפטי לממשלה זה 2 ג'ובים שונים.
    והדברים האלה הם מעט מהפשלות האישיות של מזוז. ברור שבזה לא נגמרות הצרות של המדינה, אבל הגיע הזמן ש''נציגי ציבור'' שכל כך כושלים ילמדו טיפה עוונה, אם לא בושה.

    ולגבי ליברמן - צודק...

  • 55.

    צבוע! תתפטר עכשיו! אתה עושה איפה ואיפה על רקע דעותיך הפוליטיות!

    אייל, תל אביב, 01/06/09 14:57

    במשמרת שלך, אולמרט ראש ממשלה שבוער סביבו מעגל של מדורות, שכל אחת מהן היא איזו פרשיית שחיתות ו\\או גניבה, וחוץ מלשלם מס שפתיים אתה לא עושה כלום.

    הסיבה היחידה שאת מטיף מוסר בעניין של ליברמן היא שאתה נגד האיש מבחינה פוליטית. היועץ המשפטי לממשלה אמור להיות א-פוליטי וענייני לחלוטין. אתה לא ענייני וכן פוליטי - ההפך הגמור ממה שדרוש.

    עוף הביתה, פשלונר צבוע וחדל אישים!

  • 54.

    במדינה דמוקרטית הריבון הוא העם ונבחריו ולא נושאי משרה פרוטקציונרים (ל''ת)

    אבי, 01/06/09 14:56

  • 53.

    במדינה מתוקנת...

    ארז, 01/06/09 14:55

    מזוז לא יכול היה להיות יועץ משפטי לממשלה. כל פקיד ציבור אחר שהיה מתנהל כמוהו כבר מזמן היה נזרק מתפקידו (במקרה הטוב...).

  • 52.

    הוא שתק בשפע פלילי שרון אולמרט שודדי הקופה הציבורית (ל''ת)

    וכאשר הירשזון גם גנב וגם כיהן, 01/06/09 14:53

    • רק שודדים? צמיחת האבטלה והמפוטרים על ראשם! (ל''ת)

      איל, 01/06/09 19:11

  • 51.

    פוסל במומו - עם 90% תביעות סרק (ל''ת)

    מיכאל, 01/06/09 14:51

  • 50.

    במדינה מתוקנת אתה לא היתה נבחר להיות רועץ משפטי

    שפוי, 01/06/09 14:47

    קומבינטור ......

  • 49.

    גם לא היה משרד הדתות והרב עמאר היה יושב בכלא בגין חטיפה וכליאת שווא

    חזיר כשר, 01/06/09 14:45

    גם השופטים היו דואגים שפושעים מועדים יהיו בכלא ולא יהנו מהחופש
    שרות צבאי או לאומי היה נחלת הכלל
    ועוד כהנה וכהנה
    אבל ישראל היא מדינה קלוקלת ןלא מתוקנת כלל
    ומזוז עובד בשרות המדינה הלא מתוקנת

  • 48.

    במדינה מתוקנת לא היו פולטיקאים ובדרנים כאלו.

    איציק, 01/06/09 14:40

    בקיצור אפשר להגיד שלום שלום ולא להיתראות למדינת ישראל, כי אין לנו על מי לסמוך אלה על אבינו שבשמים.

  • 47.

    רק על הדברים האלו מזוז צריך להתפטר.

    רון הכחול, 01/06/09 14:39

    הוא לא יכול לכהן כיועץ משפטי לממשלה ולתקוף את שריה מבחוץ.

  • 46.

    מר מזוז אנו מכירים את התרגיל של פתיחת חקירה כדי לסלק שר (ל''ת)

    רות, 01/06/09 14:33

    • ליברמן הורשע בהכאת ילד!!! רק על זה אסור היה למנותו לשר!!! (ל''ת)

      אורן האתאיסט , 01/06/09 15:03

  • 45.

    במדינה מתוקנת לא היו ממנים את מזוז ליועמ''ש (ל''ת)

    אלעד, 01/06/09 14:31

  • 44.

    מגן הדמוקרטיה דניאל פרידמן הורחק ושוב כנופית שלטון החוק משתוללת (ל''ת)

    ציוני הגיוני , 01/06/09 14:30

    • ביבי, תיכנס בהם. יש לך גיבוי! (ל''ת)

      איל, 01/06/09 19:12

  • 43.

    עד שאין כתב אישום+אולי הרשעה איך ירכיב ומה יעשה רה''מ?! (ל''ת)

    מאידך אסור שפליליסטים יהיו בעמדות מפתח., 01/06/09 14:29

  • 42.

    במדינה מתוקנת:

    ASCH , 01/06/09 14:28

    1. הפרקליטות ובתי המשפט לא משמשים ככלי פוליטי ע"י אף צד. כאן? כולם יודעים שהשמאל הקיצוני שולט בהם.

    2. התקשורת עושה את עבודתה בצורה מהוגנת ומקצועית. כולם יודעים שבישראל מפלגת התקשורת מתערבת בגסות בעניינים מדיניים לא לה.

    3. במדינה מתוקנת אין חיבור משונה ולא קדוש בין התקשורת והפרקליטות ובתי-המשפט. עצם המושג "איתרוג" של אישיות ציבורית מראה שבהחלט בישראל שולטת חונטה סגורה ומסוכנת ששולטת על השיח הציבורי ומכווינה מהלכים פוליטיים מאחורי הכלאים ע"י הפעלת לחץ משפטי וטרור ציבורי על נבחרי ציבור.

    4. במדינה מתוקנת השומרת על עצמה ועל אזרחיה, הפרעות בעכו ביום-הכיפורים, כמו גם הדריסה של הילדה בכפר-תבור היא בלתי אפשרית. מדינה כזאת תדכא ביד קשה כל סממן להתנגד לעצם קיומה ולבצע נגדה מעשי חתרנות.

    5. מדינה מתוקנת מחייבת את כל המגזרים לנאמנות אליה ולחוקיה.

    6. מדינה מתוקנת מחוקקת חוקים וסייגים כך, שראשי עיריות ורשויות מקומיים לא יעמדו במבחנים כלכליים ומבחני שחיתות כמו שקורה בארץ. עצם הצעת שוחד לאיש ציבור במדינה כזאת הוא מעשה מסוכן, התומן בחובו עונשים דרקוניים. זה מה שקורה בארץ? יש לי ספק.

    7. במדינה מתוקנת חקירה פלילית נגד איש ציבור, לא תבוטל עקב שייכותו לזרם פוליטי ה"נכון" (ראה ערך זהבה גלאון). אם ישנם חשדות- החקירה תמוצא עד הסוף.

    • תגובה כתובה להפליא. (ל''ת)

      מסר מחודד אחד אחד, 01/06/09 14:50

    • כתוב בצורה טובה, יש עוד הרבה נושאים. ואני שואל

      איל, 01/06/09 19:17

      למה ביבי לא משנה את המצב? למה הוא לא פועל בעניין?! אין לי תשובה.

      • לא מזיזים אליטות ממקומן ברגע. כרגע- כל מפתחות השלטון בידיהן.

        ASCH , 01/06/09 22:27

        מה הם מפתחות השלטון?

        1. הראשון והחשוב - התקשורת. דרך התקשורת הם קובעים את הנושא היומי בשיח הציבורי.

        2. הפרקליטות. כלי פחות חזק מהתקשורת, אך עוצמתו היא רבה לסיכול מנויים לאנשים בעלי דעות "לא רצויות". מעידך, ניתן להלך אימים בחקירות סרק נגד אנשים כמו ליברמן שאת המינויים שלהם הם לא הצליחו לעצור.

        3. בתי המשפט. כלי פחות חזק מהפרקליטות, ומיועד ל"טיפול" בחוקים שנחקקו נגד רצונה של החונטה. כמו כן אפשר לנצ"ל את בתי המשפט על מנת לסכל צעדים פוליטיים מסויימים שלא נוחים לחונטה, כמו למשל עצירת בניית גן ילדים, או בית-הכנסת בהתיישבויות.

        4. הפקולטות למדעי החברה, במיוחד למדעי המדינה. שם הסטודנטים עוברים שטיפת מח שיטתית, כך שבסוף התהליך, ניתן יהיה לגייס את האנשים ה"נכונים" למשרדי החוץ ולשגרירויות. כך ניתן להזריק דם טרי לזרועות השירות הציבורי. הרי תמיד יש חלופה, אנשים יוצאים לפנסיה, נפתרים וכו'.

        5. אחרון חביב והחלש ביותר הוא: זרוע גמדי הרוח וה"אומנים" הנכונים. זאת הזרוע החלשה של החונטה. ולמה היא החלשה? כי לרוב הציבור ההטייה הפוליטית שלה ברורה לחלוטין וחוץ מזה, התרבות ה"נכונה" בישראל, לכל היותר, עלובה ודלה. המפיקים שלה עושים סרטים בכייניים ובקורטיים במפגיע, ועצם העובדה שהסרטים הללו נכשלים בקופות מצביע על חוסר האמון של כלל הציבור בנסיונות התעמולה הפתטיים.

        פעם היו להם עוד כלים חזקים: ההסתדרות והקונצרנים הכלכליים האדירים הכפופים לה. מאלו ומאלו- נפתרנו, תודה לאל.

        ארוכה היא הדרך. אבל אנחנו עם נחוש ועם הרבה הרבה מרץ וסבלנות.

        • מילים בסלע

          אדיר, 02/03/10 22:51

          אנרג'י מפתיעים לטובה בפירסום תגובה מזוהה כל כך פוליטית פעמי משיח...? הפסקתי לכתוב כי הקלדתי לשווא...האם יש התפקחות במעריב?
          מתרשם שכן ומברך את מסנני התגובות שימשיכו להיתקדם לעבר האור אמר החכם ''ככל שהאני גדל ומתעצם כך הוא מתרחק מהאמת ''עיין ערך דויד המלך משה אברהם ועוד גדולי עולם ...

  • 41.

    אמת

    ח.מנוח, 01/06/09 14:25

    כל מילה אמת לאמיתה

  • 40.

    עם כנופיית שלטון החוק זו כבר מזמן לא מדינת חוק

    amir, 01/06/09 14:25

    ביום ששחררו את דמיאניוק הבנתי שמערכת המשפט נרקבה. וזה היה הרבה לפני שכנופיית שלטון החוק החליטה שהכול שפיט והיא זו שצריכה לשלוט במדינה.
    מערכת המשפט הרקובה הפכה בראשותו של הברק הידוע לסניף שמאלי של מרץ. מערכת המשפט בפסיקותיה המוטות שמאלה היא שמערערת את יסודות הדמוקרטיה יותר מכל.
    משהו בצה''ל ובמדינה השתבש בדרך וצריך לחזור לסדר בראשית.
    אני אשכנזי! חילוני!! מהנדס!!! נכד למייסדי דגניה חושב ואומר את זה ולא ימני אדום צוואר כמו שמנסים להדביק לכל מי שחושב ככה.

  • 39.

    במדינה מתוקנת היו מזמן מוציאים אותך להורג...בארה"ב למשל

    השקוף , 01/06/09 14:21

    אל תתיף על מדינה מתוקנת הרי מי הוא האחראי על שילטון החוק ? אתה? אז המדינה לא מתוקנת מסכנה תתפטר

    • היזהר בלשונך ... אתה עלול למצוא את עצמך בעיצומה של חקירה משטרתית (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 14:27

      • ובצדק ! יש גבול גם לדברים חריפים ובוטים שמותר לומר (ל''ת)

        ציוני הגיוני , 01/06/09 14:35

        • ארה"ב מדינה מתוקנת לא...שם יש חוק כזה ..

          השקוף , 01/06/09 14:40

          הכוונה על פי החוק במדינות מתוקנות כמו בארה"ב....אז שלא יטיף לנו על מדינות מתוקנות..כי הוא ממונה על תקינות המדינה.
          אם הוא איפשר על פי החוק שהוא היועץ שלה אז שלא מצד אחד אני אומר ככ מצד המדינה המתוקנת ככה..הוא נהיה צלופח ערמומי כמו הפוליטיקאים...בלי..כוונה אליו אישית.

          • אתה צודק ידידי, אבל כאן זו מדינת משטרע ולא ארה"ב

            גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 15:06

            על דברים כאלו עוד עלולים לעצור אותך ... תשתמש בשרתי מחשב מרוחקים או חפש על "גילשה אנונימית" לפני שאתה מגיב כך ... לא חסר ליכלוכים עמלקיים מהשב"כ והמשטרה שמסתובבים כאן כל מיני נאצים ישראלים מלוכלים קאפויים שברצון היו מוסרים אותך לשלטונות בגסטאפו הציוני המלוכלך

            • גדודי לוחמי ה': אני מעריך את הכוונות הטהורות שלך!!!

              אדון מיכאל עם סוכריה , 01/06/09 15:33

              אבל אל תשכח: דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

              ואם אתה חפץ בכל זאת "להשתולל" אזי אל נא עשה זאת בשם ה' אלא בשמך או אנונומי וכך תמנע חילול ה' ח"ו.

              בהצלחה רבה!!

              • ודרך אגב...

                אדון מיכאל עם סוכריה , 01/06/09 15:36

                גם אני שם ז** על אלו שדיברת עליהם לעיל :)
                אבל אסור לוותר על אף יהודי [כמעט]

                • ילדון, בוא אני אלמד אותך הלכה על חילול ה'

                  גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:13

                  כשרואים עוול לנגד עינינו ולא קמים ומוחים - אין לך חילול השם גדול מזה ...

                  מול אנשי סדום חייבים לעמוד ולצעוק - אפילו אם לקחו מאיתנו את כל כלי הנשק ונשאר לנו רק הלשון והמכתב - אל לנו לזלזל בכוחם של אלו כי יש והלשון חדמה מן החרב:

                  וכמאמר הנביא ישעיה:

                  "למען ציון לא אחשה ולמען ירושלים לא אשקוט עד ייצא כנוגה צדקה וישועתה כלפיד יבער"

              • דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום - רק למי שראוי, ולמי שאינו:

                גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:18

                עליו נאמר: "משנאייך ה' אשנא ובתקוממיך רתקוטט תכלית שינאה שנאתים"

                • אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן (ל''ת)

                  jak , 01/06/09 16:36

                • במדינה מתוקנת..הפוליטיקאים לא הופכים למיליונרים בין לילה

                  השקוף , 01/06/09 16:40

                  במדינה מתוקנת לא נותנים למיעוט לשלוט ברוב.
                  במדינה מתוקנת אין ערבים שיושבים בכנסת ומדווחים לחיזבאאלה.
                  במדינה מתוקנת לא יושב חבר כנסת כמו אחמד טיזי והופך ליועץ של רוצח היהודים עראפאת.
                  במדינה מתוקנת כשקוראים להשמידה מיד משמידים את המאימים עליה
                  במדינה מתוקנת נשיא המדינה לא מקבל פנסיה כשהוא אונס ועושה מעשים מגונים לכאורה.
                  המדינה שלנו כלל לא מתוקנת ואף גרוע מזה.
                  יש דברים בארץ שאפילו בעולם השלישי לא עושים.
                  במדינה מתוקנת לא יכול ראש ממשלה להשכיר את הבית שמכר במיליוני דולארים ועדיין לגור בו
                  ולטעון כי הוא רק זמני שם.
                  אז מר מזוז היקר בכל תקופת כהונתך המדינה ירדה לשפל חסר תקדים בשפלות ובמעשי הנבלה שלה ..הגיע הזמן שתיקח יוזמה
                  ותראה שבמדינה מתוקנת היועץ המשפטי התפטר.
                  ביפן למשל הוא היה עושה לעצמו חרקירי.

                  • תתעורר כבר - זו לא נועד להיות מדינה מתוקנת - אלא מדינת כפירה (ל''ת)

                    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 16:51

                  • חחח ... כותרת חזקה ...לא הופכים למיליונרים בין לילה (ל''ת)

                    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 19:57

                    • גדוד סתומים .. לך להתאשפז (ל''ת)

                      לך..........................., 02/06/09 00:58

    • אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן (ל''ת)

      jak , 01/06/09 16:36

  • 38.

    במדינה מתוקנת שמו של שר המ'ש לשעבר דניאל פרידמן היה ניהגה בחרדת קודש

    ציוני הגיוני , 01/06/09 14:19

    במדינה מתוקנת התובע הכללי לא יכול להיות גם יועץ משפטי לממשלה
    זה כמו גם שופט וגם תליין
    גם יו"ר ועדת המכרז וגם מתמודד על הזכיה
    גם עיתונאי בכיר וגם אביה של מנהלת התוכניות

    • אהבתי את הקריצה בסוף ;)

      פנדה , 01/06/09 16:57

      מעניין באמת מה יהיה לדן מרגלית להגיד עכשיו על שלטון החוק - או שאולי מגני שלטון החוק מקבלים יחס מועדף בבית המשפט?

  • 37.

    חבל

    מדינה מתוקנת, 01/06/09 14:18

    במדינה מתוקנת לא היו נותנים לערבים ככה לחגוג, ועד שיש מישהו שמנסה לעשות משהו בנידון מתלוננים עליו

  • 36.

    יפוטר מזוז לאלתר !!! (ל''ת)

    חיים, 01/06/09 14:17

  • 35.

    ומה עם פרשת האי היווני מר מזוז -האם היה מדובר בעסקת חבילה

    משה, 01/06/09 14:16

    טובל ושרץ בידו ?????????

  • 34.

    חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף! חצוף!

    Dilbert Reloaded , 01/06/09 14:14

    חצוף! חצוף! חצוף!

    במדינה מתוקנת לא היו מעיזים למרוח חקירה כזו על פני כמעט עשור תוך הל"וז של החקירה נקבע ביחס ישיר לפעילות הפוליטית של החשוד.

    במדנה מתוקנת החמולה הבוגדנית לא הייתה משתלטת על עמדות מפתח בתקשורת ובמערכת המשפטית ומשם משבשת תהליכים דמוקרטיים ומהלכים להגנה עממית של מדינה במאבק קיומי.

    ואם כבר, אז במדינה מתוקנת ה"אתרוגנות" (עומק החקירה כעומק הנסיגה) מעולם לא היתה קמה לתחיה ולא הייתה מטופחת עי המערכת המשפטית (שאחכ עוד מעיזה לגלגל עיניים על האשמות בהטייה פוליטית ועל היותה לא יותר מחונטה כוחנית ואנטי דמוקרטית).

    • אתה נשמע כמו מגיב בתשלום מה שלא פוגע באמת והצדק שבדבריך (ל''ת)

      ציוני הגיוני , 01/06/09 14:22

    • הוא לא מגיב בתשלום . הוא המשלם , אני המגיב בתשלום. (ל''ת)

      מנחם בן, 01/06/09 14:39

      • מי זה, טוביה? יללה תפסיק לזבל... (ל''ת)

        מנחם אב, 01/06/09 15:05

  • 33.

    ליברמן לכלא (ל''ת)

    אמיר, 01/06/09 14:14

  • 32.

    במדינה מתוקנת לא היו רודפים אישים בגלל דעותיהם ה שונות

    shalo , 01/06/09 14:14

    זה שהשמאל שולט בפרקליטות
    עדיין לא יכול לומר לנו במי לבחור.
    מה שעושים לליברמן זו רדיפה פוליטית.
    יותר מעשר שנים רודפים אותו מחפשים ומחפשים
    תחת כל עלה אולי פה הוא טעה.
    מי יודע אולי הכל מכור ןטמנו לו מלכודת
    בפרקליטות הכל יכול

  • 31.

    יש לפטר מייד את היועץ

    ראובן נוף, 01/06/09 14:13

    בעל תפקיד שעומד לשקול בבוא העת על הגשת\\אי הגשת כתב אישום נגד ליברמן ומתבתא כך, אין לו מקום במערכת משפט מתוקהת.
    ויש להפגין את התובנה הזאת מייד !

  • 30.

    מה המשכורת שלו?

    אני שוב, 01/06/09 14:11

    גם אני מוכן ללכלך על אחרים תמורתה.

  • 29.

    במדינה מתוקנת מדינאים לא היו מבצעי דברם של מנהיגי מדינות זרות.

    פה זה לא מדינה מתוקנת, 01/06/09 14:11

    אדם שעומד על שלו מול דרישות של מדינות זרות זה הכרחי במצב שהביאו אותנו אליו.

  • 28.

    במדינה מתוקנת אין יועמ''ש ובג''צ שלקחו לעצמם את תפקידי הממשל והחקיקה (ל''ת)

    אסי, 01/06/09 14:10

  • 27.

    במדינה מתוקנת הפקידים לא משתלחים בנבחרים (ל''ת)

    הקיסר מזוז קילגולה, 01/06/09 14:10

  • 26.

    במדינה מתוקנת מזוז היה כבר מזמן בכלא. (ל''ת)

    אני, 01/06/09 14:10

  • 25.

    אם היתה אכיפת חוק אזי היינו נראים אחרת

    imendel , 01/06/09 14:09

    כולם רואים שאדם עושה ככל העולה על דעתו ואינו נענש ומחקים אותו

  • 24.

    במדינה מתוקנת לא היו רודפים אישים בגלל דעותיה ה שונות (ל''ת)

    מני, 01/06/09 14:09

  • 23.

    מה לא קורה במדינה מתוקנת

    פינקי, 01/06/09 14:09

    במדינה מתוקנת לא חוקרים חשוד במשך עשר שנים כאשר החשוד מאיץ ביועץ המשפטי לזרז את החקירה ורק לאחר התערבות בית המשפט העליון מציג מצג של חקירה מזורזת.אני מבין היטב את כעסו של מזוז.היה לו יותר נוח למשוך את החקירה עד סוף כהונתו ובצורה כזו להפעיל לחץ על ליברמן.במדינה מתוקנת מזוז היה צריך להתפטר כבר מזמן אחרי הפארסה עם נשיא המדינה וההתנהלות השערוריתית של התביעה בעניניהם של שרון ואולמרט.

  • 22.

    במדינה מתוקנת תפרני התיקים בפקרליטות היו בכלא (ל''ת)

    נאמן ריבלין רמון, 01/06/09 14:08

  • 21.

    במדינה מתוקנת קצב כבר מזמן היה יושב בכלא (ל''ת)

    שירות תיקונים, 01/06/09 14:08

  • 20.

    ואתה זה שאחראי שנהיה במדינה מתוקנת...תתפטר!פחדן. (ל''ת)

    יואל, 01/06/09 14:08

  • 19.

    במדינה מתוקנת אין חקירות פוליטיות שמתארכות כעשור. (ל''ת)

    ציוני, 01/06/09 14:07

  • 18.

    במדינה מתוקנת פקיד לא יכול לחקור נבחר 13 שנה (ל''ת)

    ולמנוע ממנו תפקידים, 01/06/09 14:07

  • 17.

    גם מזוז לא

    דוד, 01/06/09 14:07

    לאחר הפארסה בתיק קצב מזוז היה צריך כבר מזמן ללכת

  • 16.

    מזוז - חצוף קטן שכמוך. (ל''ת)

    גדי, 01/06/09 14:06

  • 15.

    מר מזוז צודק ב-100 אחוז! (ל''ת)

    באסאם , 01/06/09 14:05

  • 14.

    ליברמן, כתוצאה מהיותו נתון תחת חקירה בהזהרה, אינו כשיר להיות שר וטוב

    יהודה בן-ישראל, 01/06/09 14:05

    היה עושה נתניהו אם הוא היה מפטרו. אין זה עניין פוליטי אלא עניין של כיבוד החוק, הסדר הציבורי והאתיקה של משטר תקין.

    • אז מה הבעיה (ל''ת)

      פנדה , 01/06/09 16:58

  • 13.

    במדינה מתוקנת הבבונים היו מיעוט זניח ושקרניהו לא היה נבחר לרה"מ (ל''ת)

    מורדו , 01/06/09 14:02

    • אז מצבך גרוע אם הבבונים שולטים בך..כנראה שאתה הרבה פחות מבבון (ל''ת)

      shalo , 01/06/09 14:17

      • אכן הבחנה מעניינת shalo, את המחסור האינטליגנציה משלים מר "מורדו"...

        ASCH , 01/06/09 14:58

        בעודפי שנאה בהמית ותהומית.

        • בכל אופן לבבון יש יותר אינטליגנציה מעש.... (ל''ת)

          ביו סנטר, 01/06/09 15:04

  • 12.

    מזוז - אתה וליברמן והמדינה המתוקנת שלכם לא רוצויים בארץ הקודש - כופרים

    גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 14:00

    מלוכלכים ....


    מתירים את דמם של יהודים! אין לכם זכות להיות כאן כובשים אינטרסנטים ואופורטוניסטים שפלים - צאו צאו מכאן מהר!

  • 11.

    לא הצבעתי בשבילו (תמיד ב) אבל אתה לא תגיד !! (ל''ת)

    עמוס מגב ההר, 01/06/09 14:00

  • 10.

    במדינה מתוקנת אין בכלל יועץ משפטי לממשלה שהוא השליט העליון של כל נפיחה

    ////, 01/06/09 13:59

    ובייניש לא היתה מתמנה לנשיאת העליון. שלא לדבר על כך ששרון ואולמרט לא היו מגיעים להיות רוה''מ עם קופת שרצים מאותרגת ע''י היועהמ''ש שלהם.

  • 9.

    מצחיק

    תיקי, 01/06/09 13:58

    במדינה מתוקנת לא היית מראה את פרצופך ומתפטר או עף על טיל אחרי טיפול חובבני בפרשת קצב והפלת ראש ממשלה שכתב אישום - בוא נתערב - אף פעם לא יוגש. בידור תוצרת הארץ

  • 8.

    במדינה מתוקנת גם נתניהו לא היה זוכה להיות ראש ממשלה

    דש, 01/06/09 13:58

    האיש שהפך בעורמה לראש ממשלה חותר לרסק את יחסי ארה''ב ומדינת ישראל ,והפך את ישראל למצורע בזירה הבין לאומית,בנתים מנהל שר החוץ מגעים עם אויביה של מדינת ישראל רוסיה ספקיות הנשק לחזבאאלה סוריה ואירן

    • במדינה מתוקנת...

      ארז, 01/06/09 14:58

      לאנשים שכמוך לא היתה גישה לאינטרנט - כי כולכם הייתם מאשופזים, לטיפול אינטנסיבי, במוסד לחולי נפש.

      • במדינה מתוקנת נותנים גם למאושפזים גישה לאינטרנט :)

        פנדה , 01/06/09 16:59

        מסתבר שישראל בכל זאת מדינה מתוקנת :)

    • שקרים שקרים שקרים

      רונית, 01/06/09 18:08

      ועוד פעם שקרים והכפשות כמיטב המסורת השמאלנית

  • 7.

    וניהול חקירה והשמצות נגד איש ציבור למעלה מ-10 שנים - זאת מדינה מתוקנת? (ל''ת)

    תיקונצ'יק, 01/06/09 13:57

    • במדינה מתוקנת לא חוקרים אנשים 10 שנים, לא רק נבחרי ציבור (ל''ת)

      יש להוסיף, 01/06/09 23:56

  • 6.

    מזוז מתערב בהליכי משפט

    RUTIM46 , 01/06/09 13:56

    הגדלת לעשות מר מזוז בהתערבות שלך בהליך המשפטי גם בנושא חטיבת כפיר ייטב לך אם תעשה את העבודה שלך ולא תתערב במהלכים המשפטיים ותשבש הליכי משפט

  • 5.

    במדינה מתוקנת

    גזר באוזן , 01/06/09 13:55

    לא היה לנו יועץ משפטי סמרטוט וחנפן.
    וגם לא היו עוד הרבה מהשרים וחברי הכנסת...
    דרוש שיפוצניק דחוף!

    • קבל תיקון - כל חברי הכנסת.. ללא יוצא מהכלל (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 14:01

  • 4.

    בהחלט לא נישמע טוב אבל ליברמן נחוץ בשבילנו כדי לישמור על הגולן (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/06/09 13:55

  • 3.

    מזוז

    יונתן, 01/06/09 13:54

    במדינה מתוקנת יועץ משפטי לא היה מעז להגיד דברים כאלה על חבר ממשלה.

  • 2.

    שמאלן הזוי שכמותך....שכחת מאין באת???והיכן אתה גר???תתבייש (ל''ת)

    herzi33 , 01/06/09 13:49

    • בא ממשפחה דתית מהדרום, למד באוינ' וקנה קרם להלבנת העור (ל''ת)

      גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 14:01

    • אין אזרחות בלי תיק פלילי לליברמן (ל''ת)

      jak , 01/06/09 16:37

  • 1.

    ממשלה ביזיונית! הכל בגלל ביבי! (ל''ת)

    משה, 01/06/09 13:49

    • הבזיון הוא אתה ואנשים שדומים לך

      חיים, 01/06/09 14:52

      אני לא בחרתי בביבי אבל למען ההגינות אפשר לומר שהוא עושה עבודה סבירה
      קדימה השאירה את ישראל במצב קקה מכל הבחינות ריסוק הבטחון וריסוק הכלכלה

      אני התבעתי לבית היהודי ואני איש ימין
      אבל לפעמים אני אומר שהעונש הכי טוב לשמאל זה היה המשך שלטון קדימה
      הבייאו עלינו ר פרשיות שחיתות כמו דליה איציק ועכשיו מופז והסיפור החדש

    • מערכת משפט בזיונית. האם עדנה ארבל או ביניש היו מתמנות לשופטות שלום

      במדינה מתוקנת, 01/06/09 21:50

      אם כבר מדברים על כך שפוסלים מועמדים על דברים קטנים, הרי שעדנה ארבל קשורה בעשרות פרשיות החל מכך שלקחה לעצמה פנסיה ענקית בעודה עובדת מדינה, פרשת האזנות הסתר בניצוחה שבה התחקו, תמללו וצילמו בכירים בניגוד להוראות בית משפט (ומי יודע מה עשו עם החומר...).