• 45.

    משפט בזק?!

    אלי, 07/06/09 17:56

    לאחר סחבת של שנים בתיק של קצב הפרקליטים קוראים לבקשת השופטים משפט בזק?!
    אין שום עובדה חדשה ולא תהיה. לכן מבקשת הסנגוריה עולה ריח חריף של חוסר תום לב. עכשיו צריך לנהל משפט בדלתיים סגורות ולא סחבת מבישה ושבית המשפט יחליט מה שיחליט.

  • 44.

    "משפט בזק אינו משפט הוגן"

    שר הטבעות , 07/06/09 16:29

    גם אונס אינו זיון הוגן, אדוני האנס לבן הראש.

  • 43.

    התפטרות עוד תרגיל מריחה מלוכלך!! (ל''ת)

    avyb , 02/06/09 08:31

  • 42.

    מעריב חוסמים אותי (ל''ת)

    השפוי האחרון , 02/06/09 05:26

    • ולכן אני מנצל את הנישה שנפתחה להודיע

      השפוי האחרון , 02/06/09 05:28

      שיותר כף רגלי לא תדרוך כאן
      שלום ולא להתראות.

      • הרסת לי את היום (ל''ת)

        שר הטבעות , 07/06/09 16:30

  • 41.

    זה יותר מפחיד מתאונות דרכים

    שילה דימונה, 01/06/09 17:38

    שמה לפחות הילדים חגורים בברייטקס

  • 40.

    השופט כבר החליט, אז למה ''למרוח'' את הזמן ?!...

    אזרח ישראלי (אי), 01/06/09 17:18

    השופט קרא, מציג את משפט קצב, כ''הצגה משפטית'' בלבד !...

    לפי הסגנון של השופט קרא, מתקבל הרושם, שהשופט בכלל לא צריך לשמוע אף אחד מהצדדים, הרי כבר הכל נאמר בטלביזיה וברדיו ובעיתונים !!!...
    פשוט, חבל לו על הזמן, לשופט קרא, הרי כל ילד במדינת ישראל שמע באופן הכי ברור שרק אפשר, שמשה קצב הוא ''אנס סידרתי'' .

    רק חסר לו, לשופט קרא, לשמוע מהסנגורים של קצב הוכחות, שבכלל משה קצב הוא לא אנס !!!...

    ואוי לאותה בושה, אם המשפט יהיה בדלתיים פתוחות, וכל העולם יראה עד כמה א' או ב' איננה אמינה לחלוטין !!!, בזמן שהשופט כבר החליט להרשיע את קצב ...

  • 39.

    אחלה נשיא

    יוסי, 01/06/09 15:46

    פעל ממזר תמיד ממזר.את המיץ הוא רוצה להוציא מהמדינה.הוא והפרקליטים שלו.

  • 38.

    דור עלוב עם מנהיגים עלובים (ל''ת)

    שמש, 01/06/09 15:08

  • 37.

    הסחבת האיומה בבתי המשפט היא מחלה, וטובה ההאצה ! (ל''ת)

    מנש, 01/06/09 15:08

  • 36.

    מה שבטוח - ציון אמיר לא נשאר מובטל לדקה . (ל''ת)

    גור ארי-אל, 01/06/09 14:45

  • 35.

    מספר הערות חשובות ביותר

    מושיקו וקופיקו, 01/06/09 14:42

    1. התפטרות הפרקליטים שלו היא לא אמיתית, זה סוג של מחאה והצגה כנגד בית המשפט, מה שיקרה זה שבית המשפט לא יקבל את ההתפטרות אלא אם כן הם יעבירו את התיק בצורה ראוייה.
    2. בעבר קרה דבר דומה רק פעם אחת בהיסטוריה של המשפט בישראל וזה היה בתיק של דרעי.
    3. רבים כבר יודעים שישראל היא מדינה גזענית ברמ''ח אבריה, מדינה שבו השמאל האשכנזי מנהל את התקשורת, בתי המשפט וכו וכבר הפליל והרשיע את קצב כך שלא הופתעתי מהבקשה לקיים 4 דיונים בשבוע, דבר שאין לו תקדים.
    4. אפילו בתיק של דמאניוק שהודה שהיה נאצי ונשפט כאן המשפט התנהל 2-3 בשבוע בממוצע!!
    היו שבועות שבהם היו דיונים 3 פעמים בשבוע והיו שבועות שהיו 2 דיונים בשבוע.
    5. בקיצור או לא בקיצור, מסתבר שקצב מסוכן וגרוע יותר מדמאניוק- נאצי שרבים אומרים שרצח או היה שותף לרצח של עשרות אלפי יהודים בתקופת השואה.
    6. להזכירכם בידי הפרקליטות והמשטרה קלטת ובו המאשימה מוקלטת כאשר היא דורשת\\סוחטת מקצב 220 אלף דולא וכן ג'וב לאחיה או ש.. וכן יש ראיות רבות מסוג זה אך מה לנו ולראיות? מה לציבור ולאמת? אנשים לא מעטים רק רוצים לראות אותו תלוי מקצה של חבל.
    ובסוף עוד אומרים כאן שאין גזענות שישראל היא לא מדינת אפרטהייד ולא מבינים מה הפלסטינאים, האירנים ושאר מדינות העולם רוצות מאיתנו.

  • 34.

    ואם לא ירקדו לפי חלילו בנושא טופז , אמיר שוב יתפטר (ל''ת)

    dandi2 , 01/06/09 13:41

  • 33.

    ואם לא ירקדו לפי חלילו בנושא טופז , אמיר שוב יתפטר (ל''ת)

    dandi2 , 01/06/09 13:35

  • 32.

    קצב אמר 37 שנות נישואין מאושרות עם גילה..חחחחחחח (ל''ת)

    מה זה מאושרות...בוגד סדרתי..., 01/06/09 13:21

  • 31.

    פרקליטי צמרת יכולים לרכוש צוות עוזרים לתקופת עומסים. קמצנים.

    מתנה ש. חצור הגלילית, 01/06/09 13:20

    לא די להם ברווחים הנאים שהם עושים ממר קצב, הם רוצים לעשות רווחים של מאות אחוזים עליו ועל חשבוננו, העיקר שכל התמורה תשתלשל לכיסי שלושתם ולא בין עוד שותפים.

  • 30.

    נקווה שיתפטרו גם מאזרחותם הישראלית וילכו לכל הרוחות (ל''ת)

    הטוב בפרקליטים רוצץ ראשו!, 01/06/09 13:18

    • אם אתה יודע שקצב אשם, אז בשביל מה המשפט? (ל''ת)

      אסתי, 01/06/09 14:12

  • 29.

    יש סכנה בכל המאכלים

    שני עכו, 01/06/09 13:04

    יש סכנה בכבישים (מישהו אמר כיסא בטיחות ברייטקס?)
    אז מה נותר לנו?

  • 28.

    היועץ הפך לרועץ (ל''ת)

    מזוז ת-ת-פ-ט-ר !, 01/06/09 12:54

  • 27.

    עכשיו זה הכה בי!

    נורית, 01/06/09 12:52

    עכשיו זה הכה בי-מדובר בספין , הרי כל הכותרות של דודו טופז נועדו להשכיח מאיתנו את דרמת קצב, שלא לדבר על כך שציון אמיר, העו''ד המתפטר קבל הצעה מפתה לא פחות-לייצג את דודו טופז

  • 26.

    TZARIH LEAVIN GAM OTAM...........

    IL, 01/06/09 12:47

    .............GAM LAHEM MAGHIA SHNEI CRISHIM ANAKIIM, HEM AIIM, VE ROTZIM VILOT VE KESEF GADOL
    !!!!!!!!

    HAHAHAHAHAHA

  • 25.

    נמאס כבר הקצב הזה

    יוסף בוחצבסקי, 01/06/09 12:33

    שיתחיל כבר המשפט, שיילך מהר, ושישלח לכלא את הפושע הזה. ועורכי הדין שיילכו לשתות את המים של עזה...

    • ולזה בדיוק קוראים במקומותינו "משפט צדק". יפה! (ל''ת)

      שמואל ד. , 01/06/09 12:53

  • 24.

    כל אזרח הגון וישר חייב להיות מודאג מאד

    שמואל ד. , 01/06/09 12:32

    שאלה 1: נדרשו לפרקליטות כ- 11 חודשים רק כדי להחליט, אם בכלל להגיש כתב אישום, ובמה להאשים את הנשיא קצב. אם כך, מדוע בוער כל כך לשופט לנהל את המשפט תחת עומס אדיר של 4 דיונים בשבוע?
    שאלה 2: אם בית המשפט מפנה 4 דיונים בשובע לדיון בתיק אחד, בודאי שהדבר יבוא על חשבון תיקים אחרים. מה ההצדקה לפגוע בבעלי דין אחרים, רק כדי לסיים את המשפט של הנשיא לשעבר מהר-מהר? מהי הסיבה האמיתית לכך?
    שאלה 3: לפי כתב האישום, מדובר באירועים שקרו (אם בכלל) לפני שנים רבות. למה, אם כך, כל כך חשוב לבית המשפט לסיים את המשפט מהר-מהר? מה יקרה אם המשפט יסתיים בזמן כפול, נניח?
    יכולתי לשאול שאלות רבות נוספות, אבל נדמה לי שהפרנציפ כבר מובן והגיעה העת להשיב על השאלות המטרידות הללו.
    אפשר, כמובן, להציע תשובות שונות ואפשר להתווכח איזו מהן נכונה, אבל כל אדם ישר והגון, ובפרט מי שמצוי בנבכי מערכת המשפט, חייב להודות, שיש תשובה אחת לכולן: משפטו של הנשיא קצב כבר הוכרע. הוא יורשע וייגזר עליו עונש קשה. לא משום שאשמתו תוכח במשפט צדק ולא משום שמעשיו חמורים כל כך, אלא מסיבה אחרת לגמרי: בגלל מוצאו, בגלל אי-השתייכותו לאליטה הישראלית, בגלל התנכלות הפרקליטות (הנובעת מ"השפלתה" ע"י עורכי דיונו של קצב) המגובה ע"י בית המשפט ובגלל סיבות נוספות, שהמשותף לכולן הוא שיקולים ומניעים זרים ופסולים והיעדר כל קשר בינן לבין עשיית משפט צדק.
    במלים אחרות: בכל מקרה לא ייעשה לנשיא קצב משפט צדק.
    אנחנו, האזרחים, חייבים לפקוח עיניים ולהיות מוטרדים מאד מכך, שמערכת המשפט כבר מזמן אינה עושה משפטי צדק ושופטים חושבים ומתנהגים כאילו היו אדוני הארץ ומושליה. היום זה קורה לנשיא קצב ומחר זה יכול לקרות לנו, האזרחים.
    לכן, כל מי שעשיית משפט צדק בוערת בעצמותיו, חייב להתקומם על מה שעוללו עד היום לנשיא קצב, על היחס של בית המשפט כלפיו וכלפי עורכי דינו, על ניהול המשפט בדלתיים סגורות (מה שבודאי יקרה) ועל הדרך שבה יתנהל משפטו של קצב, שלא יהיה בינה לבין עשיית צדק דבר וחצי דבר.
    בקיצור, משפט צדק בודאי לא ייעשה לו, וזה נורא בעיניי.
    וכל מה שאני אומר בלתי תלוי לחלוטין בשאלה, האם הנשיא קצב אמנם אשם בהאשמות המיוחסות לו (דבר שאיני יודע לומר, כי זהו בדיוק תפקידו של בית המשפט).

    • כמה שילמו לך להגיב? (ל''ת)

      jhfg, 01/06/09 12:34

      • כמה שילמו לך? (ל''ת)

        שמואל ד. , 01/06/09 12:42

        • ההתחכמות שלך עלובה

          אלון ה, 01/06/09 12:50

          פעם מתלוננים על עינוי דין, לפתע מתלוננים על כך שמזרזים את כל העסק. פשוט פאתטי.

          מה לעשות שציון אמיר מוכר היטב בתור אחד שהגן על נאשמים באונס הצליח תמיד לגרור ולמשוך את הזמן עבור הלקוחות שלו, ובסופו של דבר הוא הצליח להוציא למענם עונשים קלים, אז זה מה שהוא עושה למען קצב, אז מה אתה מבלבל את המח?

          • ספק אם יש לך משהו לבלבל.... (ל''ת)

            שמואל ד. , 01/06/09 15:51

      • מה משנה לך ??הרי כל מילה כאן נכונה (ל''ת)

        אבי, 01/06/09 12:50

    • צודק . למה למהר אפשר להשאיר את המשפט לדור הבא

      dandi2 , 01/06/09 13:40

      יש דברים אחרים לעשות
      הדבר קרה מזמן
      האיש כבר אינו נשיא
      ועוד ועוד
      באמת מה בוער ? והעיקר מה שכתבת "...בכל מקרה לא ייעשה לנשיא קצב משפט צדק "
      בקיצר - אפשר לוותר לחלוטין

  • 23.

    אם יעצרו את האנס עד תום ההליכים-כולם ימהרו!!!! (ל''ת)

    בני, 01/06/09 12:30

  • 22.

    מישהו צריך לקבל על הראש

    ליאת אשקלון, 01/06/09 12:25

    זה כמו לקנות כסא בטיחות זול במקום ברייטקס, רק כדי לחסוך כמה גרושים.

  • 21.

    כעכברים הבורחים מספינה טובעת (ל''ת)

    היפכא מסתברה , 01/06/09 12:22

  • 20.

    נשיאיכס

    ספין, 01/06/09 12:19

    קצב ממשיך בתוקפנות המחליאה שלו כנגד המתלוננות.הוא מנסה לאנוס אותן שוב ושוב ושוב ולהראות לכולם למי יש את הכי גדול במדינה.
    עוד ספין מכוער מבית היוצר שלו.
    אני מציע להעלות אותן על המוקד ולשרוף אותן ברחבת מוזיאון תלאביב ,איך איך הן העזו בכלל להתלונן מולו,איזו שפלות.
    אין ספק שעורכי הדין עושים את עבודתם נאמנה ומנסים להשיג ללקוח שלהם את הטוב ביותר עליו הוא משלם מכספי משלם המיסים.הם באמת חבורת מקצוענים ללא רבב וללא מצפון.הלואי ולא אדרש ליצוגם לעולם,אבל אם יקרה כן אין ספק שאליהם אפנה.
    אמני הניצול והכזב,מראית העין וההתרסה.
    נכון שבית המשפט נוהג איפה ואיפה בקצב בכך שהוא רוצה לקיים מרתון דיונים ולסיים את הפרשה מהר,הרי בית המשפט המכובד שלנו לעולם לא ממהר.צודקים עורכי הדין שמבקשים להאט את קצב המשפט,כדאי שיתמשך לעולמי עולמיא ולא יגמר לעולם.ושיהיה ברגליים פתוחות (מה פרויד היה אומר על זה?)

    • כבר שפטת, הרשעת וגזרת את דינו

      ארז, 01/06/09 13:33

      אז בשביל מה כל הפרוצדורה המיותרת של המשפט?

  • 19.

    האם גזר הדין כבר נקבע, ובית המשפט ממהר להציגו ???

    אורי, 01/06/09 12:10

    אחרת, קשה להבין איך במערכת משפט שבה מתקיים דיון אחת לכמה שבועות או חודשים ומשפט נפרש על פני שנים, פתאום יש בהילות בלתי סבירה. האם אין דרג גבוה יותר שיכול לשקול את ההחלטה מבלי לחפש צל''ש על זריזות, וגם לשנות את ההחלטה?
    התיק אינו פשוט וצריך להבין שהן הפרקליטות והן ההגנה צריכים לפחות יום אחד לעיון בתרחישי הדיונים ביום שחלף ולהערך לדיון הבא. אלא אם כן, חו''ח כבר הוחלט...
    ''הטירוף של לוח הזמנים הוא מהשטן'', ואינו נובע משיקול דעת וחיפוש האמת.

  • 18.

    המטרה - הרשעה

    ארז, 01/06/09 12:09

    אין פה כל כוונה לקיים משפט הוגן או משפט צדק. המטרה היא הרשעה, חד וחלק, וכל אמצעי כשר כדי להשיג את המטרה הזו.

  • 17.

    אוי אוי אוי ממש בא לי לבכות צריך לוותר לקצב (ל''ת)

    aldo55 , 01/06/09 12:08

  • 16.

    את הקופה שלהם כבר עשו, כיסוי תחת מהסרטים. (ל''ת)

    משה, 01/06/09 12:05

  • 15.

    תרגילים, תרגילים, תרגילים.......

    יורם, 01/06/09 12:04

    כמה משחקים עוד בטרם התחיל המשפט?
    לא נגעתי, כן נגעתי, הסכם פשרה - אין הסכם, דיון בת''א - לא, קצב רוצה בבאר-שבע...

    ועכשיו הפרסה הזאת.
    בושה למדינה שאדם עם אמצעים יכול לשחק במערכת המשפט כאילו היא עובדת בשבילו.

    הלו, מדובר בכתב אישום ולא בהצגה!!!!
    כבר זרמו הרבה מים בירדן מאז ההטרדות....

    משפט, גזר-דין והביתה
    ...................(או שלא...).

  • 14.

    הם מתפטרים בגלל מחלוקת על כסף

    יותם, 01/06/09 12:02

    האמת היא שקצב טוען שמגיע להם פחות כסף ממה שהסניגורים הללו רוצים לקבל, וזאת הסיבה האמיתית להתפטרותם.

  • 13.

    ועוד מערכה

    נח, 01/06/09 11:59

    בתסריט,''הנשיא והסקס''הכל מבוים!ואולי טוב שזה יוצא לאור.אולי ילמדו סופסוף,שאם בוחרים מישו ליצוג,אז שזה יהיה מישהו ולא משהו!!!

  • 12.

    מתאים לקצב לעשות תרגילי נוכלות

    חיים, 01/06/09 11:53

    לחשוב שהיצור השפל הזה היה נשיא מדינה

    פשוט מבחיל

  • 11.

    לא מבין מה קורה פה

    התימני הלבן, 01/06/09 11:45

    צריך לרדת ממנו דחוף, די הבנאדם ייקח עמו לקבר רק צרות ובושות.. יש גבול, הוא סבל מספיק וחוץ מזה רבותי המלומדים - בחורה שהוטרדה ולא התלוננה במקום, פסולה מהטלת אשם. למען תראינה ותיראנה בנות ישראל, פוגעים בך? יש חוק.. עופי למשטרה ואל תחכי עד שהעיניים שלך ייפתחו מקצת מחשבות על שוחד וכסף טוב כי הבוס כ''כ חשוב שהוא פוחד מצאת האמת לאור.

    • ירושלים

      שירי, 01/06/09 12:23

      תגיד, קצב משלם טוב?

      • כנראה ששירי זה בן בתחפושת..

        התימני הלבן, 01/06/09 12:47

        פרסי משלם טוב? ממתי פרסי משלם?
        וחוצמזה, לא מתלהב מפרסים, והסיבה נעוצה בשמי. אך יש גבול להשפלה של נשיא לשעבר.
        הקלון יהא נחלתו לעולם ודי בעונש זה.

        ולניחוח הציני שבתגובתך, הרי את אישה, אז אין עם מי לדבר באמת, אלא אם כן תודי בפה מלא שלפחות 70 אחוז מה''הטרדות'' קרויות כך רק בגלל לחיצת כפתור אפאתית של 120 מחוקקים שהרזומה שלהם עשיר אך המוניטין שלהם ממש לא ואת רואה זאת כמעט בכל יום בחדשות.

  • 10.

    שני דיונים בשבוע לא נשמע לי כמו "מריחה" (ל''ת)

    אמיר ש , 01/06/09 11:44

  • 9.

    אין להם בושה

    אין להם בושה, 01/06/09 11:40

    עד לא מזמן התבכיינו על הסחבת
    עכשיו כשמזרזים את המשפט הם מתפטרים
    סתם טקטיקה של מריחת זמן, כיוון שהם יודעים שהוא אשם!!!!!!!!!!

  • 8.

    על הילדים צריך לשמור

    עינבר כפר סבא, 01/06/09 11:37

    כל דבר יש לצרוך במידה, אסור הרבה שוקולד, אסור לחלוטין להסיע אותם לא חגורים בכיסא בטיחות ברייטקס
    אסור לחשוף אותם לטלוויזיה יותר מדי זמן
    בקיצור צריך להשקיע בהם

  • 7.

    גם אם עשה מה שמיוחס לו בית המשפט מתעלל בו שלא בצדק

    עורכת דין המומה, 01/06/09 11:34

    מה זה צריך להיות?
    לא נותנים לבן אדם לנהל הגנה כמו שצריך?
    איזה נאשם יכול לעמוד בנטל של ארבעה דיונים בשבוע?
    עשו לט מספיק עיוות דין.
    די כבר.
    עזבו אותו.
    שני דיונים בשבוע זה המון.
    גם אם עשה מה שמיוחס לו אין שום סיבה להפלות אותו לרעה ולגרום לו כל כך הרבה עוול.
    מגיעה לו הגנה ראויה שקולה ומתונה
    אף אדם לא יוכל לעמוד בגזירה של ארבעה דיונים בשבוע.
    זה לא הוגן.
    זה חשוך וזה פוגע באויות הדמוקרטיה ובזכויות היסוד שלו שמגיעות לכל אדם ללא קשר למעשיו או יותר נכון לחשדות נגדו

  • 6.

    שיעברו לטפל בדודו טופאז זה הרבה יותר עסיסי (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/06/09 11:32

    • פרשת קצב כבר לא מעניינת (ל''ת)

      פקק תנועה , 01/06/09 11:33

      • גם פקק תנועה כבר מזמן לא מעניין (ל''ת)

        טרחן, 01/06/09 12:06

        • לא טוב לא כסף אים אן לחם אז יש עוגה (ל''ת)

          פקק תנועה , 01/06/09 13:33

  • 5.

    מריח לא טוב ולא רק בקשת אישור ההתפטרות.

    נתן קפנר, 01/06/09 11:31

    כל ''העסק'' מריח רע מאד מתחילתו. נכון שחזקת החפות קיימת אבל למעשה היא תאורטית ואני כמי שבעבר עבדתי קרוב לשם בטוח שאין עשן מיתמר סתם . אבל הסניגורים הנכבדים מעיזים לעשות וכמעט להשתלח בשופט מחוזי במילים שעורכי דין אחרים לא היו מעיזים . כל הזמן יש לי ולחברי תחושה לא נעימה עם ההתנהלות של הסניגורים למה ? קשה לומר אבל בכל זאת אני מקווה שהם הבסדר ואני הטועה. אבל יש ריח של טריק שמטרתו לנצל כל סדק על מנת למרוח ולמשוך התיק ואח''כ לבכות על עינוי הדין.

    • אם חזקת החפות היא תיאורטית...

      ארז, 01/06/09 12:18

      אז מה הטעם במשפט? ''אשם עד שתוכח אשמתו'', כמו בכל המדינות ה''נאורות'' כמו בריה''מ, קובה וצפון קוריאה...

  • 4.

    משפט הנשיא לשעבר משה קצב,,משפט???זה קירקס!!!

    bahary5 , 01/06/09 11:30

    בית המשפט רוצה משפט ציק צק וגמרנו...אני בטוח שהשופטים,קוראים עיתונים,,רואים טלויזיה,,שומעים כתבות ברדיו הם,,כבר שפטו אותו..כך זה אצלנו בשכונה...הם בטח הכינו את החבל..מה שצריך זה רק לבחור את התליין.סוף סיפור
    היועץ המשפטילממשלה גומר את הקדנציה בקרוב אז הוא ממהר..לאן אתה ממהר ???ומה עם הצדק???כנראה שזה לא כל כך חשוב העיקר שיהיה משפט יש קורבן..יש משפט ראווה ויש תליין...יאללה לכיכר!!!

    • ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה

      יש תור אינסופי למשרת התליין, 01/06/09 12:09

      אלא ששום דבר לא משנה את העובדה שקצב אנס שפל שכפה את עצמו באופן שיטתי על נשים רבות תוך ניצול מעמדו ומרותו...עבד כי ימלוך.
      במקום להאשים את הקורבנות,היועץ המשפטי לממשלה, ביהמ''ש ושאר העולם ואחותו שיתן את הדין על מעשיו.

      • אני מבין שעברת על כל חומר הראיות...

        ארז, 01/06/09 13:36

        ומשעת אישית את כל המתלוננות ואת כל העדים, משני הצדדים, שאתה מרשה לעצמך להרשיע כך את הנשיא קצב? הפכת את ההליך המשפטי למיותר - יאללה, לכלא!

  • 3.

    מעניין איזה עוד המצאות יהיו כדי לשבש את הליכי המשפט

    שמוליק, 01/06/09 11:30

    ולמשוך את הזמן. הרי ברור שפרקליטים חדשים צריכים ללמוד את החומר וכן הלאה, כלומר דחיה של כשנה לפחות.

    • התקשורת שטפה את מוחך-פשוט תקרא

      אבי, 01/06/09 12:15

      היתה חקירת משטרה ובעקבותיה כתב אישום.אחכ התגלה שהחקירה היתה חובבנית עם הרבה חורים ושקרים ואז הציע בני מזוז עסקת טיעון מינורית ביותר.
      אחכ התעכב שנה היות והרבה אירגונים טענו נגד העסקה ופנו לעליון- ובמעמד הזה בני מזוז הסביר לכולם כמה הנשים שקרניות וכמה התיק ללא בסיס.
      אחכ קצב ביטל את עסקת הטיעון ואז הפרקליטות היתה נבוכה קרוב לשנה איך להאשים לאחר שטענו שבעצם לא אנס אלא ניהל רומנים

    • מריח דם, שמוליק?

      ארז, 01/06/09 12:17

      כן, אל תתן לזוטות כמו משפט הוגן או משפט צדק להפריע לך בדרך לעמוד התלייה...

  • 2.

    עדיף שקצב יקח סנגור ציבורי.מה שלא יעשה בין כה ישפדו אותו-לפחות בחינם

    אבי, 01/06/09 11:26

    המערכת כה להוטה לתלות אותו שמה שלא יעשה או יאמר הוא אשם.
    קצב לא ראוי לנשיאות אבל הוא גם לא ראוי לאישומים.
    רומנים עם נשים מפוקפקות רחוק מאד מאונס.
    אדרבה שיאמרו לציבור סוף סוף את טיעוני בני מזוז.
    לדעתי קצב צריך לפרסם את הנשים ואת טיעוני מזוז ואת השקרים.רק כך יציל במקצת את כבודו ואולי ישיג תמיכה ציבורית
    בכל דרך אחרת גם יושפל וגם יואשם

    • האם אתה מגיב בתשלום?

      יואב, 01/06/09 11:53

      איך אתה אומר ''רומן עם אישה מפוקפקת'' אם נשים רבות מוכנות להעיד על אונס?

      • לא אני לא מגיב בתשלום

        אבי, 01/06/09 12:48

        אני לא מעריך את קצב.העם רצה נשיא בגובה העיניים וקיבל בדיוק את מה שרצה -עסקן סוג ג
        שהתעסק בלמזמז נשים שאותם בחר לפי רמה מסוימת או תת רמה מסוימת.
        מה שמדאיג אותי זה צביעות המערכת המשפטית לאורך כל הדרך.החל מחקירה כושלת של המשטרה שהצהירה על אונס ואחכ בעקבות חקירות פשוטות של העורכי דין של קצב התגלו כמויות אדירות של שקרים וחורים.אחכ החליט מזוז והצהיר בפני בית משפט שאין ראיות בתיק אלא עדויות לרומנים ואחכ כשבוטלה העסקה טען פתאם לאונס.
        ומטרידה התנהגות הנשים ששלחו לקצב מכתבי אהבה ודרשו לעבוד במחיצתו לאחר האונס.והכל בטונים של נשים זולות
        קצב שילם וישלם-אבל מי ישלם במערכת המשפטית העסוקה במינו קרובי משפחה מדושנים ורודפי פרסום על חשבון יושר ועבודה קשה

    • ממקרא דבריך מישהו עלול לחשוב שקצב חף מפשע (ל''ת)

      אפילו עורכי דינו תאבי הבצע מושכים ידם ממנו, 01/06/09 12:04

    • אתה מוכן לסדר גם לי עבודה בכתיבת טוקבקים? לא חשוב לי אצל מי.. (ל''ת)

      משה, מובטל חולון, 01/06/09 12:32

  • 1.

    קשה להאמין עליו, קשה מאוד,אלה אם הוא יגיד כן עשיתי, סליחה

    עד אז קשה להאמין,תסלחולי אבל קשה לכול העם,, 01/06/09 11:21

    אם הוא יגיד עשיתי אז המוח יסדר את זה, כרגע אמון הרשויות והתקשורת מוטלים בספק נקודה,,,,,,,,,,,,,,,

    • מה קשה להאמין? הוא כבר הודה. (ל''ת)

      ערן ארז, 01/06/09 11:57