• 135.

    הדברים הטובים והפחות טובים שקרו בעקבות התוכנית בערוץ 2 :

    .................................................., 09/09/09 17:01

    בס''ד

    הדברים הטובים :

    אבא של חברת ילדות שלי החליט עם אשתו לשמור שבת
    כלומר לא להדליק טלויזיה ביום שישי
    ואף להתחיל ללכת עם כיפה סרוגה על הראש
    וכנראה גם בית כנסת קידוש והכול חזר כמו בבית אבות אבותיו.

    עכשיו בפרספקטיבה של זמן כלומר אחרי שלא קרה כלום בבאג 2000
    כלומר
    y 2 k
    y = year
    k = 1000
    2 = 1000x2 = 2000
    אפשר לראות את התוכניות ששודרו אז ביום שישי
    באינטרנט
    לאספנים
    בקלטות למי שהקליט.
    כמו סדרת :
    סטאר טראק עם דוקטור ספוק
    בטלויזיה של שנות השבעים.

    כמו בקליפ מיו טוב של אל ינקוביץ
    וויט אנד נרדי :
    להלן הקישור לקליפ המדובר כי גם הוא מחליף קלטות של סטאר טרק ישנות
    תמורת שטרות אמריקאים עכשיווים :
    http://www.youtube.com/watch?v=Lp6eswhgOKk&feature=fvst

    כשהמקור הוא כמובן רידינד דרטי של קמיליון :
    להלן הקישור :
    http://www.youtube.com/watch?v=ks2MXQXj5y0

    הדברים הפחות טובים :

    יש לי רעיון לאיך עושים עוד סרטים - רושמים את החלומות ועושים אילתור.

  • 134.

    שניצר אולי גם מגיע לך שתזהר בלשונך? (ל''ת)

    שואל, 22/08/09 15:47

  • 133.

    הכל נכון אך אולי מילים בוטות גם משפילות והורגות? (ל''ת)

    מעיר, 22/08/09 15:45

  • 132.

    המפלה של טופז - משקפיים ורודות עם כוכבים לשניצר..

    לנפתלי שץ החמוץ והזעוף, 12/06/09 03:03

    מה הייתה מטרת הכתבה הזו, שניצר?
    התעמרות מאוחרת?
    סגירת חשבון?
    קתרזיס?
    הרגשה שכל כלב - בא יומו?
    סגירת מעגל?

    אולי תצדיק את הכתבה בזכות הציבור להיזכר?!
    זה תמיד הולך..
    איני מקלה ראש בפשעים שדודו ביצע וגם תכניותיו הטלוויזיוניות לאורך השנים עוררו בי סיאוב וחלחלה, אבל למה אתה שוב מלהק את עצמך לתפקיד נפתלי שץ ?

  • 131.

    יו, בטח דודו משלם טוב למגיבים ששכר.. (ל''ת)

    למה לא אני ?, 12/06/09 02:43

  • 130.

    שבור את המסגרת קצת,למה תמיד להיות שלילי?

    עבריין מכנופיית טופז, 09/06/09 17:15

    .....

  • 129.

    למאיר שניצר

    אזרחית, 08/06/09 15:46

    צדקת אז בביקורתך על תכניתו. הסכמתי איתך אז ואני מסכימה איתך היום. חבל מאד שהמשטרה העושה היום עבודתה לא עשתה דבר בענין אז.
    אולי היו נמנעות המכות הקשות שספגו אבי ניר,בועז בן ציון ושירה מרגלית והאיומים על
    אחרים.
    אין ספק שהאיש מפלצת וחייב לשבת שנים רבות מאחורי סורג ובריח!

  • 128.

    מאיר שניצר תחזור למערה ממנה יצאת

    ישראלי שפוי, 08/06/09 13:59

    עזוב אותך,אתה לא מעניין אף אחד בדיוק כמו הביקורות טלויזיה שלך.

  • 127.

    זווית מעניינית

    אני, 08/06/09 12:54

    הפעם הראשונה בה הופעל דפוס ההתנהגות של הנקמנות: תכנון מוקדם של המקום, הזמן והטקסט. לו היו מטפלים בזה אז........

  • 126.

    אני מזדהה אתך מאיר שניצר (ל''ת)

    ידיד העם, 08/06/09 11:54

  • 125.

    חו גילוי האלימות והבריונות של טופז היו מטופלים כראוי

    רונן, 06/06/09 12:19

    אז היו נסכים תוצאות הבריונות שלו כלפי שירה ואבי שניר

  • 124.

    מה שעשה לא מוצדק ! עדיין הוא הקורבן !!!!!!! (ל''ת)

    אלינור , 05/06/09 16:38

  • 123.

    מקווה שטופז יקבל את העונש המגיע לו, על תקיפה, איומים

    ד., 05/06/09 10:12

    חבלות...
    טופז מאז ומתמיד היה וולגרי, זול, המוני ובדרן נחות סוג ז', כך תוכניות הבידור המפגרות שלו, כך הספרים שהיגג וכך הסרטים שהשתתף בהם.

  • 122.

    אמת בסיפורים

    יהודה, 05/06/09 00:26

    לפני שנים רבות, התאריך המדויק אינו זכור לי אך זכורים היטב תיאורי המקרה ואפילו בדבריו של מר שניצר, כי טופז ניגש אליו בשיבתו בבית קפה לפני הקרנה של סרט כלשהו ואז סטר לו ושבר את משקפיו, אם איני טועה אף התראיין מר שניצר למחרת האירוע או ממש בסמוך לו וטען כי למרות התנהגותו של הבדרן טופז אין הוא מוצא מקום להוסיף לפרסומו על ידי הגשת תלונה וכי הציבור ישפוט את הבדרן הזה,

    • הרי על כך הכתבה שכנראה בכלל לא טרחת לקרוא.. (ל''ת)

      מה אתה אומר? מזל שהגבת.., 12/06/09 02:42

  • 121.

    ולא של אף אחד אחר

    דודו הוא הקורבן של עצמו, 04/06/09 23:38

    אולי כשהוא היה קטן, אחורה בילדות, ההורים שלו לימדו אותו שהוא מלך העולם ואין שומדבר או בן אדם שיכול לעמוד בקסם הטופזי.

    עכשיו שכשאני נזכרת במשפטים שהוא היה אומר תוך כדי התוכניות שלו, וכל הקונספט שלהן שהוא סביב האדרה עצמית, אני לא מתפלאת כלל שזה המצב שאליו הגיע.

    אני עדיין מרחמת עליו, אבל לא במובן הטוב של המילה...יש בי סוג של חמלה כלפיו כי הוא סוג של נשמה אבודה, אף פעם לא הצליח ממש בזוגיות (הכל בגלל שיגעון הגדלות שלו, אני דיי בטוחה) וגם בקריירה שלו הייתה עליו המון ביקורת. (בעיקר בגלל מעשיו שלו כמובן)

  • 120.

    מה קרה עם התלונה אז ?! (ל''ת)

    שואל ?!, 04/06/09 18:29

  • 119.

    זה תפקידו..לבקר!! אלימות ובריונות לא יקבלו לגיטימציה!!

    הלם ילדות, 04/06/09 09:24

    כל אמן צריך לדעת לתמודד עם ביקורת שמיצגת אנשים בציבור
    לאורך כל הדרך הסיפורים על הבריונות של דודו צצו
    הוא מעולם לא עזר לאף אחד..השתמש במסכנים כקורבנות על מזבח הרייטינג..מקווה שימצו עימו ועם שכמותו את הדין

  • 118.

    אוי מסכן...מבקר תמים ונעים הליכות...

    יעל, 04/06/09 09:07

    והטופז הזה שיישב קצת בכלא ויכנס לפרופורציות.צריך שניים לטנגו העלוב והשטחי שאתם רוקדים . ''עיתונאי'' ו''אמן'' עלק.

  • 117.

    שניצר בסה''כ אתה בנאדם עם רגש מסוים קולטים את זה בכתיבה שלך

    ימיני, 04/06/09 04:07

    היית יכול להוריד טיפה מהעוצמה של הביקורתיות שלך, בסה''כ גם האומנים שאתה מבקר הם בני אדם ואני לא מצדיק את האלימות של דודו, אבל דואג לבריאותו ולנפשו שהתערערה, האיש לא טיפוס רע או יוצר נזק תרבותי, הוא בסה''כ אומן שהיה נותן להמונים בידור ונחת בסוף השבוע קצת פרופורציה.

    • ''האיש לא טיפוס רע''

      מימי, 08/06/09 12:55

      הוא סתם מתכנן לפגוע באנשים, לשבור להם את העצמות ולאיים עליהם. חוץ מזה הוא מה-זה נשמה טובה..... כשאתה תהיה ברשימה שלו תשיר מזמור אחר.

  • 116.

    שניצר התוקפנות מילולית הורבאלית שלך לא פחות חמורה

    גולו השחור, 04/06/09 03:40

    דודו הוא לא אוויטה פרון, השוואות כאלה הינן מיותרות. יש בו יותר רגש מהאישה המגונדרת והצבועה הזו. האיש נהנה לבדר את העמך, מספיק, מה רע בזה? מעולם לא הראה שמץ של פטרנליזם כמו אויטה רואים שהוא נהנה מהחיכוך העממי הזה, אנחנו מדינה קטנה וקצת חום לא מזיק, כמובן שאני מגנה את האקט האלים שהוא ביצע בך, אך האיש רגיש וכנראה לקח את דבריך בחוסר פרופורציה למרות שגם אתה חטאת בגוזמאות שלך כנגד. דא''ג העם סלח לו על נאום הצ'חצ'חים, בגלל שגילה אצל האיש משהוא אמיתי ולא צבוע סוג של רגש בסיסי שדודו מעביר לקהל, על זה לפחות תיתן לו קרדיט, דחילק שניצר.

  • 115.

    הכי מצחיק שניצר

    שילון, 04/06/09 02:47

    שהבנאדם שלח בריונים לתת מכות רצח ל 3 אנשים לפוצץ אותם עם אלות ואגרופים,בעיטות ושבירת עצמות ואתה בא להתלונן עכשו שהוא דודו טופז שבר לך את המשקפיים..........
    נו באמת,
    עזוב אותנו.

    • מעגל האלימות התחיל שם..כבר אז היה צריך לעצור אותו

      הלם ילדות, 04/06/09 09:27

      אין שום חיבה לשניצר אבל אין לשום אדם לא משנה מה מעמדו החברתי להתנהג כמו בריון שכונתי...

    • הוא לא מתלונן, הוא מזהה דפוס פעילות חוזר

      בימבה, 08/06/09 12:56

      קצת הבנת הנקרא לא תזיק.

  • 114.

    יאללה שניצל מה אתה נדחף? קח משקפיים ואל תפריע. יא בכיין! (ל''ת)

    דודו המלך!!!, 04/06/09 02:14

  • 113.

    אומלל

    איילת, 03/06/09 23:30

    מסכן שהגיע למצב זה

  • 112.

    גם עדן הראל עזבה תוכנית שלו כשהוא הציע לה לבלות איתו

    כדגכד, 03/06/09 19:52

    בשידור חי אחרי התוכנית

  • 111.

    מאיר שניצל

    דודו דפק את מאיר כמו שניצל., 03/06/09 19:14

    דודו דפק את מאיר כמו שניצל.

    • אתה שנון אתה (ל''ת)

      בבון מצוי, 03/06/09 20:39

  • 110.

    לכל דבר יש סוף ועת.עת לשמוח. עת לבכות. עת לחיות ועת למות

    alimalul , 03/06/09 19:08

    והאדם לא יקח כלום מכאן לא עושר ולא זהב ולא יהלומים.רק מעשים טובים ועל כל דבר יביא אלוקים למשפט

  • 109.

    הכתובת כנראה היתה על הקיר

    רני, 03/06/09 16:49

    עד שקראתי את התיאור כאו הייתי תחת הרושם שהתקרית ההיא היתה ספונטנית - כעת ברור שלא. טופז כנראה התרגל, עם אישיותו הנרציסיסטית, למחשבה שלגיטימי לפגוע פיזית במי שפגע באגו העצום שלו. אין ספק שהבנאדם מופרע וצריך טיפול פסיכולוגי. עם זאת, אני בספק אם הוא יכול להתחבא מאחורי אי-שפיות זמנית. הוא ידע היטב את ההבדל בין טוב לרע, הוא פשוט חשב שהוא מיוחד ועבורו הכללים לא תקפים. הוא טעה.

    • הכתובת היתה על הקיר

      מאירה, 06/06/09 03:33

      מסכימה לחלוטין עם התגובה מס. 109 כל מילה נכונה.

  • 108.

    אתה חייב לו את פרסומך. אם לא הוא לא הייתה מוכר.

    דני, 03/06/09 15:34

    לפני התקרית, לא קראתי את הגיגך. אבל אחרי התקרית התחלתי לקרא.

    • שטויות מאיר שניצר כותב על קולנוע הרבה לפני התקיפה של טופז (ל''ת)

      מעשיהו, 03/06/09 20:35

  • 107.

    80-90% מהמגיבים - אספסוף ברברי שמאשים את הקורבן

    מאוכזב מרבים ולא טובים, 03/06/09 15:11

    לא מעניין אותי שניצר האיש.

    מה שחשוב זה שהוא חושף אינפורמציה חשובה על רמת אלימותו של טופז.

    אני מניח שדבריו הם אמת, ואין בהם סילופים והגזמות חריגים.

    הדברים חמורים כשהם קורים בחברה, וחמורים שבעתיים כשמדובר בסתימת פיות של איש תקשורת.

  • 106.

    שניצל אתה מנסה לקחת עוד כסף מטופז ? (ל''ת)

    ניר, 03/06/09 14:42

  • 105.

    איפה היתה החקירה הפלילית אז ?

    עודד, 03/06/09 14:27

    אסור היה לוותר על חקירה פלילית אז.
    מי שויתר אותו צריך להעמיד לדין.
    הוא שידר לדודו שהכל מותר והוליד את התקיפות האחרונות.
    ובלי קשר- מאיר שניצר אתה מגעיל מאוד.

  • 104.

    חבל לא שבר לך גם איזה שתיי שיניים

    חן, 03/06/09 12:15

    אתה ממש לא מצוייר כאחד שרוקד על דמם של אחרים אתה ממש בושה לעיתונות להתסיס את מי שאפשר וכמה שיותר זה המתרה שלך אני לא אתפלה אם הוא הודה בחשדות המיוחסים לו תחת לחץ של חקירה אבל רק שתזכרו שיש מלה ילדים שהוא הציל להם תחיים ומה אנחנו שאלו את עצמכם גם אתה שרשם את התור הזה מה אין מילה 1 טובה רק רע כל השנים ודרך אגב מי אתה בכלל דודו טופז תמיד יהיה מלך הרייטינג אתה מלך הביצה(אפילו המשטרה מודה שתלנו לו דברן כאילו זה רוזנשטיין)חבל שאי אפשר להכים גוף חיצוני שיחקור איך מתנהלת משטרת ישראל

  • 103.

    שניצר - אלימות מילולית זו גם אלימות

    מוטי דלג'יו, 03/06/09 10:19

    שניצר אלים לא פחות מדודו טופז

    • התגובה לאלימות מילולית - במילים - לא ברור ?? (ל''ת)

      שפוי, 03/06/09 10:45

  • 102.

    נכון.ערפדים לא רוקדים על הדם (ל''ת)

    בוןבון, 03/06/09 08:46

  • 101.

    גם אריק אינשטיין שונא עיתונאים. אבל הוא קדוש....

    ההההה, 03/06/09 07:04

    ''אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי''...

    אולי תעצרו גם אותו על פגיעה במקצוע הקדוש והעלוב שלכם

  • 100.

    מה ששניצר עשה לאנשים יותר אלים מכל שבירת משקפיים

    י, 03/06/09 07:03

    הזבוב הבכיין הקטן מתנהג כאן כמו אחרון הפתטים, קופץ על פיל הרייטינג השועט ומנסה למצוץ ממנו איזה דקת תהילה.
    גועל נפש.
    הביקורות העלובות של שניצר (לפני 200 שנה, כשעוד מישהו קרא אותו בכלל) אלימות ותוקפניות ואכזריות יותר מכל שבירה של משקפיים.

  • 99.

    תמשיך לבכות

    מאור, 03/06/09 01:19

    מה אתה מחפש שאנשים עכשיו ירחמו עליך? מחפש תשומת לב? מספיק עברו 15 שנה בן אדם תמשיך הלאה...

  • 98.

    שניצר נשמע כמו צדקן עלוב (ל''ת)

    Shed , 02/06/09 21:03

  • 97.

    לך טופז שבר את המשקפים......

    רון, 02/06/09 19:43

    לשלושה אחרים שבר עצמות.
    יצאת בזול.
    חבל שלא מינפת את יכולתך כעיתונאי כדי לדבר על חופש הביטוי ומשמעותו.

  • 96.

    אם היו עוצרים את טופז על האלימות המילולית כלפי עיתונאים

    אם, 02/06/09 19:26

    שבטא קבל עם ועדה בראיונות בטלויזיה, אולי היו נמנעים מקרי האלימות בפועל.

  • 95.

    דודו טופז צחצח מסריח

    איזבל השולמית, 02/06/09 19:21

    עלוב מגעיל מביש ואידיוט חתיחת נבלה סרוחה
    חרמן מין סידרתי {עדן הראל נטלי אורריו}
    טיפש יותר גדול ממהמזרחי הכי דפןק שהוא כל כך סולד וולגרי ואיש קטן
    וכל זה אפילו לא על קצה המזלג

    • תרגעי גברת ומהר, האיש לא הטריד אף אחד ובכל מקרה יצאת גזענית

      גולו שחרחר ולא צ'חצ'ח, 04/06/09 03:46

      ציטוט: ''טיפש יותר גדול ממהמזרחי הכי דפןק ''... מי הגזען פה, אישה דוחה, דודו בנאדם רגיש ואמיתי תעזבו אותו. בכל מקרה האקט האלים מיותר אבל עדיין ישנן נסיבות מקלות שבעתיין לא שווה לנו לאבד את האיש.

  • 94.

    לכל החוליגנים שמצדיקים את טופז

    עצבני, 02/06/09 18:39

    מבקרים אותך במילים? תחזיר במילים.

    (פספסתם את השיעור הזה בבית הספר???)

  • 93.

    משקפיים חלופיים לא חלופיות (ל''ת)

    המורה לעברית, 02/06/09 18:06

  • 92.

    משקפיים חלופים ולא חלופיות. שניצר, קצת עברית (ל''ת)

    אלון, 02/06/09 18:04

  • 91.

    טופז

    יהויכין שלייגר, 02/06/09 17:59

    כדי שדודו ילמד לקח וירגיש את אשר הרגישו קורבנותיו צריך להשיב לו כגמולו-מכה תחת מכה.

    • מכה תחת מכה - איזו ענישה נאורה ומתקדמת.. (ל''ת)

      לשלייגר הנאור, 12/06/09 02:36

  • 90.

    מישהו בכלל זוכר כמה טוב דודו עשה לאנשים ועזרה שהגיש? (ל''ת)

    דודידו, 02/06/09 17:52

    • אפשר להגיד את זה גם על היטלר , אחמדיניגאד ונסראללה

      אריק10 , 03/06/09 01:46

      אז מה ?

    • מס 91

      vipi hana , 03/06/09 21:12

      נכון עזר ןהגיש עזרה.כנראה כדי להסתיר את האלימות המןלדת שלו.ןבכלל עזרה דרך התוכניןת שלו רק הוסיםו לו ממון. אז זה לא עזרה זה .פרסום רדף םירסום בלי מעצורים.

      • לא עברת את האולפן לעברית אח שלו ותפסיקו להיות סיסיים

        ֱמנטס, 04/06/09 03:59

        יאלה שבר לך משקפיים ואתה הרסת לו את החיים והבריאות, מספיק פעם אחת לתת ביקורת ואח''כ לשבת בשקט בלאט, קאפיש

    • true

      sgj, 09/06/09 00:55

      unfortunatly people has a tendency only to remember the bad deeds. the only thing you can really say about this case is that it would have been easly get a good place among shakespear's tragedies

  • 89.

    כל המגיבים פה...

    איציק, 02/06/09 17:38

    שונאים אשכנזים !!
    געזנים שכמותכם.
    (כן כן, אני יודע שגם טופז אשכנזי).

    • הם שונאים את שניצר ומעריצים את טופז (ל''ת)

      יאצק, 02/06/09 19:57

    • לא קשור למוצא או אתניות ואתה גזען

      א''ר, 04/06/09 04:04

      אין דבר כזה גזע בשבילנו, אם אפריקאי יכול להביא על שבדית ויצא להם ילד זה לא גזע ביולוגי קאפיש, תתקדם.
      בקשר לדודו, האיש משדר אותנטיות ולא שחצנות לכן העם איתו, פשוט וקל, שניצר למרות שכשרונו והאינלקטואל שלו גבוהים לא יגיע לכמות המעריצים של דודו. דבר אחרון אין הצדקה לאלימות, אבל, אין הצדקה לסכן גם את חייו ונפשו של דודו, אפשר לגלות בעניין הזה טיפה אינטלגנציה רגשית שחסרה לקבוצה המנטאלית שלכם.

  • 88.

    התגובות שמגבות פה את טופז, הן שנתנו לו את הליגיטימציה (ל''ת)

    להכות את ניר ומרגלית, 02/06/09 17:19

  • 87.

    השקעה טובה

    מ, 02/06/09 17:19

    האמת היא שההשקעה של חמישים אלף שקל לגולגולת (מנופצת) התבררה כהשקעה הרבה יותר מניבה מאשר השקעה אצל ברני מיידוף, למשל.

  • 86.

    שניצר ושכמותו הורגים במשיכת קולמוס

    אייל, 02/06/09 17:02

    אתה ושכמותך מסוגלים להרוג אדם במשיכת קולמוס.
    לגרום לו להתאבד.
    אין לכם טיפת אחריות ושום דבר לא מעניין אתכם.
    לא סתם כתב אריק איינשטיין שיר עליכם

    הוא צודק אתם באמת קטנים

  • 85.

    גם אני הייתי מוכן שישברו לי את המשקפים - ולקבל 60000

    משקפופר, 02/06/09 17:01

    יודע מה, אפילו גם פחות. הייתי מסתפק ב-50,000.

    למה את זה לא כתבת, מבקר יקר, מבקר אשפתות?

  • 84.

    שניצר... ירדת לו לחיים... זאת לא סיבה לאלימות אבל הגיע לך כמו שאומרים (ל''ת)

    מימי, 02/06/09 16:47

  • 83.

    מישהו פה מגיב בתשלום... ומגן על מישהו שגם מרביץ בתשלום.

    הבן אדם פושע אלים, וזהו., 02/06/09 16:45

    וכרגיל הפילטר של הTALKBACK לא שווה כלום..

  • 82.

    זה עצוב אבל אני נזכרת בטופז והצ'חצחים ומיד עובר לי העצב

    נוי, 02/06/09 16:43

    ובכל זאת שניצר אתה בדיוק כמוהו !! חיים ומוות בידי הלשון!

  • 81.

    mevaker yakar -you

    one, 02/06/09 16:43

    should know that tv media is not only for the high educated sophisticated class,it supposed to serve also the average and lower one.And in this case Mr.Dudu Topaz served many people and made them happy.I am not justifing his behavior,and also not yours.

    • But how low can you get? (ל''ת)

      Ars, 02/06/09 19:59

  • 80.

    דודו טופז - אני מקווה שתשתקם ותחזור אלינו. אוהבים אותך! (ל''ת)

    אללה דודו, 02/06/09 16:18

  • 79.

    אלימות נוראה בתגובות

    נילי, 02/06/09 16:18

    כמעט כל התגובות אלימות. עצוב לראות שעם ישראל מגיב באלימות. גם כלפי דודו גם כלפי שניצר. והרי דודו טופז פעל באלימות נגדו. ואסור להיות סלחנים לכל סוג של אלימות.
    נכון דודו היה כוכב. ואת זה אי אפשר יהיה אף פעם לקחת ממנו. הוא איש מיוחד. וכנראה הוא גם אלים במיוחד. למה עם ישראל לא יכול לראות את הדברים בעינים טובות ובמזג נוח אפילו שהדברים מרגיזים. צריך ללמוד להתנהג כבני תרבות ולא כחיות בג'ונגל בלי שום מעצורים. התגובות האלימות מביאות לעוד אלימות והיא גדלה. אנחנו צריכים להיות עם רגוע. ולא עם עצבני. זה לטובתנו.

  • 78.

    אתה באמת לא רואה ולא מבין כלום (ל''ת)

    ירון, 02/06/09 16:16

  • 77.

    בחייך...מי אתה בכלל? המסכן הסתבך ואתה ממש ממש לא חוגג...

    יוגב, 02/06/09 16:14

    אף פעם לא סבלתי את דודו טופז. אני חושב שההומור שלו נמוך ורדוד- אבל אתה?
    מה כבר עשית בחיים ? אתה ודומיך הם שורש הבעייה-
    מסית ותוקף ומעליב ואח''כ מגלגל עיניים....

  • 76.

    תודו - דודו ממשיך להיות מספר 1 בבידור (ל''ת)

    גל-יה , 02/06/09 16:04

  • 75.

    מחווה של אוויטבה פרון?

    טל, 02/06/09 12:39

    אוקיי, אני חייב לציין שתגובתך דומה לתגובותו של רב המצרצחים יאסר ערפאת. קודם בועט בביצים ואחר כך בוכה שהרביצו לו. באופן מוזר ואת וטופז משלימים מודל מייצג של הדברים הכי מגעילים בישראליות.

  • 74.

    מר שניצר היקר, ובאותה הזדמנות גם טופז:

    אחד העם, 02/06/09 11:14

    כולנו מתים לשפוך דם. כולנו מתים להשתלח במי שאפשר כמה שרק אפשר, רק תנו לנו הזדמנות. כמו שקורה כ''כ הרבה פעמים מעל גבי הרשת, כל מאמר-דיעה שהוא ממחיש את הנקודה שוב ושוב. אתה מדגיש שאינך רוצה לרקוד על הדם, אבל בשמחה מביא את הסיפור הזה. לרקוד על הדם (או גם על גוף בריא ושלם) זו הפרנסה שלך בתור מבקר, לא?
    אבל סבבה, לעניות דעתי טופז ממזמן איבד לפחות חלקית את עצמו לטובת מגאלומניה (מי זוכר שבשנת 2000 התלבש כנביא והסתובב בחוצות ת''א? אם אני לא טועה הוא נעצר ע''י המשטרה אז).

    טופז עצמו גם הוא ממש אינו צדיק בעיניי כפי שאמרתי, ואם אכן קרה מה שאתה מתאר כאן זה לא מפתיע אותי. לא משנה מה אמרת עליו כמבקר, כל עוד לא הפצת שקרים עליו אישית אלא רק התייחסת ליצירתו לא היתה לו שום זכות לעשות מה שעשה. הוא בהחלט יכול להיות בריון שחושב את עצמו לאלוהים לפחות לפי התנהגותו, אבל למען הגילוי הנאות - אני לא מכיר אותו.

    אבל החלק שממחיש הכי טוב את כל העניין הוא התגובות ברשת. בכל מאמר תמצא גדוד של משתלחים בשני הצדדים. אנשים שעל כל תגובה ישמחו לכתוב דברי נאצה (כולל קללות עסיסיות על המקצוע של אמא) על כל תגובה של מגיב שלא מוצאת חן בעיניהם, ואפילו על כמה שכן. רק לשם הקטילה, הטלת הרעל והשמחה לאיד אח''כ. אז מה אם אף אחד פה לא מכיר את השני אישית? ככה יותר קל להגיד שאמא עובדת בצומת ושאבא גם.
    כולנו מצטיירים, כמו המבקר שאת משכורתו עושה כמעט אך ורק מביקורות שליליות, כאנשים קטנים שכל עניינם הוא השמחה לאיד, נשיכה בשיניים חשופות והקזת הדם, עדיף בפומבי. זו התרבות האמיתית שלנו.

    אז אתה לא עובד עליי, מר שניצר היקר. כולנו מבקרים, כולנו דואגים להציג לראווה רק את השלילי באחר, ורק מעטים מאיתנו התמזל מזלם ומקבלים על כך כסף.
    וכדוגמה אחרונה, ראו את כל המשתלחים שישמחו להגיב דברי נאצה לתגובה זו.

    • כל הכבוד - תגובה עניינית ואנטליגנטית (ל''ת)

      כל הכבוד, 02/06/09 17:39

    • לא הבנתי את הסיפור על שנת 2000

      י, 02/06/09 18:48

      הוא נעצר בגלל שהתלבש בנביא???

  • 73.

    העם בישראל לא שוכח ולא יעזוב את דודו גם ברגעיו הקשים (ל''ת)

    ישראל, 02/06/09 10:52

  • 72.

    שניצר , יש לך פרצוף דורש סטירה, זה לא טופז זה אלוהים אשם (ל''ת)

    אלי נעים, 02/06/09 10:27

    • צודק!!! (ל''ת)

      מיכל, 02/06/09 16:22

  • 71.

    שניצר, חתיכת שפן, למה לא כתבת טור כשהוא היה מלך הרייטינג? (ל''ת)

    מנחם, 02/06/09 10:03

    • הוא כתב מאמר ביקורתי מאוד אז, וטופז שלא אהב את המאמר שבר את משקפיו (ל''ת)

      ברוש, 02/06/09 16:27

  • 70.

    טופז אולי אשם, אולי לא ... (ל''ת)

    אבל שניצר הוא נמושה הנוקם את עליבותו., 02/06/09 01:49

  • 69.

    לא רוצה להצטייר כרוקד על הדם...

    מאיר WHO ??, 01/06/09 22:45

    אבל מנצל את המהומה בשביל להזכיר שיש אחד... מאיר שניצר שמו.

  • 68.

    שניצר - רק אתה היית שם? אולי הוא ''טיפל'' בך כי היתה לו סיבה טובה.?

    מוני פעמוני, 01/06/09 22:31

    תחשוב על זה. גם לפני שאתה מעליב יוצרים בכתיבתך הרדודה, השטחית והכי - המשעממת !!![
    הפנסיה בפתח, ואולי גם נימרודי עם מכתב של יאאלה שניצר לך הביתה..

  • 67.

    הגיע לשניצר שישברו לו את המשקפיים... לא היכו אותו בכלל... (ל''ת)

    שניצר ילד כאפות, 01/06/09 21:41

  • 66.

    לשבור משקפיים לאדם קצר רואי היא כמו גרימת עיורון (ל''ת)

    גודזילה, 01/06/09 21:34

  • 65.

    אז אני רואה שהוא צחצח עתיק יומין (ל''ת)

    מרוקאי, 01/06/09 20:00

  • 64.

    למה שתקת עד היום? אתה מזכיר את הפחדנים שבועטים בצלעות של מי ששוכב על ה

    panacea , 01/06/09 18:10

    הקרקע.

    • הסיפור ידוע ופורסם בזמנו. זה שאתה לא מכיר אותו זו בעיה שלך. (ל''ת)

      אורן, 01/06/09 19:15

  • 63.

    אם מר שניצר אינו רוצה להתקבל כרוקד על הדם

    קורא תמים, 01/06/09 17:20

    שלא ירקוד על הדם.
    אלימותו המילולית של מר שניצר כלפי יוצרים גרמה נזק רב יותר מזו שגרמה אלימותו של טופז גם במידה וכל מה שהוא מוחשד בו אמת.

    • באמת? איזה נזק אלימותו המילולית של שניצר יצרה? (ל''ת)

      אורן, 01/06/09 19:16

  • 62.

    אני ניפגעתי ממנו בשנת 1981

    חיים, 01/06/09 17:06

    כאשר אני הצבעתי לליכוד והוא קרא לי צחצח אז ככה אני צחצח של הליכוד ששירת ביחידה מובחרת מאוד מאוד שלוש שנים מ 1981 עד 1984 וכולם בלבנון מילחמת לבנון הראשונה ואילו הוא דודו הוא לא צחצח של הליכוד ולכן הוא שירת בלהקת פיקוד מערך וכל זה כי הוא כלל וכלל לא צחצח אלא צחצח בחיים האזרחיים מאז ועד היום נקודה

    • תגיד, אתה לוקח משהו כבד מאוד, נכון? פטריות מציילון או משהו? (ל''ת)

      לא מבין את הקשר בין המילים, 01/06/09 18:51

      • תבדוק בויקפדיה דודו טופז ותגלה את הקשר (ל''ת)

        esther170 , 02/06/09 16:21

    • אני מאמין לך רק בחצי

      רז, 01/06/09 20:18

      כלומר, אתה צחצח אורגינל, אבל יחידה מובחרת? תמשיך לחלום. שרתת, אם בכלל שרתת, בתור שג על מחסן של לורדים וטושים.
      אפס.

    • אני אכלתי חסה בשנת 1492

      מלך ספרד, 04/06/09 00:53

      היא היתה חסה ירוקה עם תולעת שנראית כמו דודו, אבל לא אשכנזיה, אלא ספרדיה.

  • 61.

    דודו תהיה חזק (כשאתה מתכופף להרים את הסבון) (ל''ת)

    סרג'יו קונסטנסה, 01/06/09 17:02

  • 60.

    ההליכה ה''מוזרה'' לדעתך של דודו נובעת מהעובדה

    לאילן דוד האדיוט, 01/06/09 16:55

    שבילדותו חלה בפוליו ,ורגלו האחת קצרה מהשניה.
    רק יצור כמוך יכול לקשור את ההליכה לבעיות פסיכולוגיות.
    כולי תקווה שמחלת הפוליו לא תפסח גם עליך.

    • אתה מדבר לעצמך? (ל''ת)

      יוסי, 08/06/09 13:52

  • 59.

    באמת

    דורון, 01/06/09 16:37

    איזה ניצול ציני של המצב-דודו-שבר לך את המשקפיים פעם אז אתה מנצל את זה לקצת רייטינג? ברור שאתה לא קשור לשום דבר.

  • 58.

    גם אתה אלים. מאוד. שניצר אתה אלים במילים, משפיל, מגמד

    הדסה, 01/06/09 16:13

    אלימות גוררת אלימות. לא פשוט להתגונן מול מילותך שלא פעם פוגעות, מכוונות היטב להשפיל אומן או הצגה או בחירה של יוצר. אז הוא פגע בך חזרה אבל מר שניצר בו לא נשכח, אתה התחלת!!!!

  • 57.

    לא רוצה לרקוד אבל רוקד

    אבייתר, 01/06/09 15:58

    אם אתה לא רוצה לרקוד על הדם אז על תרקוד.

    אם אתה רוצה לכתוב על המקרה המחליא ההוא אין בעייה אבל אל תכתוב ש''אתה לא רוצה לרקוד על הדם'' עלאק...

    יכולת לפרסם מאמר זה גם בעוד חודש חודשיים כשההיטריה תישכך

    • הכתבה מאוד רלוונטית להיום. (ל''ת)

      אורן, 01/06/09 19:19

  • 56.

    פגשתי אותו ב-1996 ונורא נבהלתי...

    אילן דוד , 01/06/09 15:49

    משהוא שם לב שיש לו הליכה מוזרה מאד?? הוא הלך עם יד ורגל מתנופפת, כאילו לא כשורה, משהו לא בסדר פיזית איתו; ממש הייתי צריך לזוז כדי שלא יתקל בי; וזאת למרות שצעדנו בלובי ענק וריק של מלון הנסיכה באילת.

    מאד הופתעתי באותו הרגע, וממש נרתעתי ממנו.
    אף פעם לא צפיתי בתוכניותיו (המשעממות לדעתי) אבל הקטע ההזוי הזה ב-96 הבהיר לי שהאדם גם סובל מבעיות פסיכולוגיות עמוקות.

  • 55.

    שניצר אתה משקף עיגולד מגעיל טוב עשה טופז ששבר את משקפיך (ל''ת)

    אריק מוצלח , 01/06/09 15:46

    • אתה נחמד אתה (ל''ת)

      בבון, 01/06/09 21:56

  • 54.

    Not Funny

    Amir, 01/06/09 15:42

    Dudu stopped being funny the minute he bacame a bully.

  • 53.

    טופז מצטרף לרשימה המפוקפקת של אומנים רדודים,,ורודפי

    דןדן, 01/06/09 15:38

    רייטינג, שמקומם מאחורי סורג ובריח.אם אכן
    עשה את מה שמייחסים לו.

  • 52.

    כמה רשעות יש פה!להכפיש אדם להשפיל עד לקרקע והוא עדיין לא הואשם??!! (ל''ת)

    הייתם רוצים שזה יקרה לכם?אין לכם לב?, 01/06/09 15:25

    • עדיין לא הואשם, לכן עדיין לא בבית כלא. (ל''ת)

      מתרשמים (לא סתם..) שאכן ביצע, 01/06/09 17:09

  • 51.

    רפואה שלמה למאיר שניצר

    זוהר פרייברג, 01/06/09 14:38

    אולי הפעם לא ינהגו עם דודו טופז בסלחנות...

  • 50.

    הקשישה הפולניה הרכלנית לא הייתה עושה את זה טוב יותר (ל''ת)

    יופי יופי. תהיה מאושר, 01/06/09 14:33

  • 49.

    סוף סוף החרא צף (ל''ת)

    עדי, 01/06/09 14:25

  • 48.

    שניצר מגעיל אותי יותר מטופז

    חבל לא פיצצו אותך, 01/06/09 14:16

    אומלל שמחפש פרסום.

    איכסססס

    • בדיוק! (ל''ת)

      raquel_fernandez , 01/06/09 15:33

    • 49 עוד יותר מגעיל.

      ד''ר מלאכי, 01/06/09 16:39

      שניצר פשוט מוסיף לנו מידע נוסף שלא ידענו. וטוב שהוסיף.
      מה זה סגידת התקשורת הזו לטופז? אולי הם יודעים שגם יומם יגיע מתישהו????
      כל הכבוד לשניצר שאינו הולך עם הזרם.

    • איזה פרסום בדיוק , שניצר חוה את האלימות של טופז לפני שנים (ל''ת)

      ברוש, 02/06/09 16:30

  • 47.

    מסכן

    דניאל, 01/06/09 13:37

    אין בי טיפה של אמפתיה לאנשים כמו דודו טופז שבטוחים שרוח הקודש נמצאת בתוכם ומכפישים את כל מי שחושב אחרת מהם.אבל הוא עדיין בחזקת חשוד.ולא ממש ברור לי למה בכל פעם שאתה מזכיר את התקרית הזאת אתה טורח להגיד כמה אתה מסכן ומושפל.זה לא ממש מוסיף לך כבוד או אמינות.ודווקא עם הביקורת הספציפית ההיא שלך על טופז אני מסכים אבל עם הטון הזה של מסכנות ממש לא.

    • תגובה לדניאל מספר 48

      אריאל, 02/06/09 17:35

      אל תשפוט בנאדם, כל עוד לא קרה לך המקרה שלו. נראה עד כמה אתה תרגיש חסר אונים במקרה שכזה, בו תצטרך שמישהו ילווה אותך הבייתה מכיוון שמישהו שבר את משקפייך. דבר איתי אז :)

  • 46.

    עם ישראל! אתם בניתם אותו עם רייטינג מטורף! תתביישו!!!

    עידו, 01/06/09 13:33

    שבוע אחרי שבוע עם רינטינג רצחני של טיפשות רייקנות,טימטום.

    בלעדיכם עם מטומטם חסר ידע כללי הוא לא היה מגיע למה שמגיע בושה!!!

  • 45.

    דודו טופז, יצאת צ'חצ'ח.... (ל''ת)

    וירטואל קומנטטור , 01/06/09 13:16

  • 44.

    מצד אחד ומצד שני

    שמואל ד. , 01/06/09 12:52

    מצד אחד, ברור שלנהוג באלימות זה דבר פסול, בפרט רק נגד מי שרק כותבים עליך דברים שליליים או אינם מעוניינים להעסיק אותך.
    אבל, מצד שני, משום מה אינני חש סלידה חזקה כנגד אלימות המופעלת נגד אנשי התקשורת דווקא. והמוזר הוא, שאיני יודע להסביר לעצמי, מדוע אני חש כך, ואצטרך ללבן זאת עם עצמי. האם אני לבד או שיש עוד שחשים כמוני?

    • יפה כתבת.. (ל''ת)

      אכן..חומר למחשבה.., 01/06/09 12:59

    • יש אכן תופעה ימנית כזאת...

      אפרופו אי סלידה מאלימות, 01/06/09 15:18

      אי סלידה מאלימות בכלל, וכלפי אנשי שמאל ותקשורת בפרט..

      • יש אומרים, כי זו תופעה בריאה וחיובית ... (ל''ת)

        שמואל ד. , 01/06/09 15:57

  • 43.

    טופז עריץ קטן, עם מעט כשרון והרבה בריונות. (ל''ת)

    פה, 01/06/09 12:49

  • 42.

    רייטינג .. תמשיכו לחכות לחייזרים .של דודו ...עם מטומטם (ל''ת)

    אחוזי צפייה..?, 01/06/09 12:45

  • 41.

    יאללה יאללה שניץ , מה קפצת על העגלה......... הא? (ל''ת)

    אודי, 01/06/09 12:29

  • 40.

    רק בגלל שהתקשורת הסלחנית עברה בשתיקה=זה חזר על עצמו=יד לוחצת יד=נקמן:( (ל''ת)

    נ.כהן הוא קיבל הרבה תפיחות על השכם=ממלככי פינחה(:(, 01/06/09 11:45

  • 39.

    זה לא שניצר - זה סבא שלו ,לפחות עפ''י התמונה. קצב בר מזל , עכשיו כל זעם

    גור ארי-אל, 01/06/09 11:34

    הטוקבקים יופנה לטופז , וקצב מנושל פרקליטי ה''מיליון דולר'' יהפוך לעוד ''שפוט אומלל'' , בעיקר אם ייוצג ע''י נציג ציבור.
    אוי קצב קצב , או דודו.
    אגב שניצר - אתה רוקד על הדם - ועוד איך.

  • 38.

    טופז - גדול מטמטמי ההמונים שפעלו כאן.

    א . מירושלים, 01/06/09 11:13

    טופז, ארז טל, צביקה הדר ועוד כמה ליצנים, היו ועודם סרסורים של ההון הגדול. כמו פושרים שמוכרים מנות לילדים מחוץ לבית הספר - עושים לביתם ומעשירים את ''סוחרי הסמים'' הגדולים באמת - בעלי ומנהלי הערוצים המסחריים שכל עיניינם הוא לטמטם את הציבור כדי שיוכלו לרושש אותו בלי שירגיש.

    • יש עוד כמה תוכניות ''מצחיקות'' וגם ריקות מתוכן ותרבות (ל''ת)

      אורי, 01/06/09 12:00

    • והציבור מטומטם והציבור גם משלם

      הב-הב, 01/06/09 14:27

      מי שממשיך לבהות במסך
      מי שממשיך לשלם להם
      הם אלה שנושאים בתוצאות.

      כבר שנים שאני לא צופה
      וכמובן גם לא משלם
      גם לא לרשות השידור - באין טלויזיה בבית.

      אפילו רדיו כבר אי אפשר לשמוע.
      מ 6 בבוקר , חוזרים כמה וכמה פעמים על אותן חדשות, ראיונות בלי סוף עם פוליטיקאים
      וכמובן בלי פרסומות אי אפשר
      אז תודה, לא !

      עדיף לשמוע מוסיקה במחשב
      ולקרא חדשות באינטרנט.

    • מקווה ששאר הליצנים לא יחליקו על הראש

      תמים1 , 01/06/09 14:57

      אכן תיאור לא רחוק מהמציאות של "שוק הבידור" הישראלי
      צריך לקוות ששאר הליצנים,ששמם הוזכר וגם האחרים,ידעו מתיי בא זמנם לאסוף את עצמם בכבוד ולרדת מעל הבמה

  • 37.

    אתה לא רוקד - אתה פוצח בסמבה סוערת. איש קטן ועלוב. (ל''ת)

    רונית, 01/06/09 11:04

    • מעניין איך היית מגיבה אילו שברו את אפך ועצם ארובת העין ?

      קצת איזון לא יזיק, 01/06/09 11:36

      את החשבון הקטן שלך את עושה רק עם שניצר !ואת מה אישה גדולה ?

  • 36.

    כלת פרס ישראל - המשך

    שירהw , 01/06/09 10:41

    מי שאינו רוצה כאן מדינת הלכה, צריך לבדוק מדי פעם את המותג הנעדר הזה: תרבות חילונית. חשבון נפש אינו התחשבנות עם מגרעותיו של מישהו אחר, כי אם חשיבה פתוחה ובמידת האפשר כנה של אמונה מול ספק, של יתר מול חסר ושל אני מול אתה, ולא כמו שאמרה הנערה ההיא בקולנוע: תסיר את היד מהברך שלי, לא אתה – אתה.

    גם אני אינני מקיימת מצוות, ואינני מאמינה בתחיית המתים ובביאת המשיח. גם אני אינני מכירה את הביטויים המסורתיים לשמחות ולאבל, לאיחולים לבביים ולהיפך מהם – אבל אין לי אלטרנטיבה חילונית ברורה לכל אלה, ואז מגיעים החגים ואין לי מושג מה לעשות בהם, מלבד למלא את המקרר, ולהשתעמם.

    • התרבות החילונית היא המדע. (ל''ת)

      האסטרטג, 01/06/09 13:22

      • מדע זה לא תרבות

        ק, 01/06/09 14:15

        המדע הוא לא חילוני ולא דתי

        • המדע הוא בפירוש חילוני:

          האסטרטג, 01/06/09 17:00

          משום שהוא מוכן להטיל ספק באמיתות המוחלטות שהדת מפיצה.
          שים לב מי הוביל לאורך ההיסטוריה את ההתנגדות לפריצות הדרך המדעיות...

      • מה זה תרבות חילונית?יש דבר כזה?איזו מן מאפיינים יש לה? (ל''ת)

        חוץ מהטפה לשנאת דתיים??, 01/06/09 14:28

        • תרבות זה הכל כולל הכל. דת היא רק (!) חלק מכלל התרבות

          אפשר אורח חיים דתי,ואפשר לא, 01/06/09 15:28

          אפשר להאמין באלוהים,ואפשר לא..

          ''תרבות'' זה סך כל מעשי האדם,תובנותיו והתנהלותו.

        • תרבות כללית זו הכוונה. אין כלל תרבות דתית. כי אין אמת אחת

          האזרח קיין , 01/06/09 15:54

          אלא תחת כנפי הדת.

          עדר מקיימי מצוות בלי להבין מהן (למשל, מצוות שילוח הקן, מצוות פטר חמור) הוא וודאי לא משהו הקשור לתרבות.

        • זה בדיוק מה שדליה רביקוביץ ז"ל כתבה - אבל אלה הטוענים לכתר התרבות אפיל

          שירהw , 01/06/09 16:28

          אפילו לא מליחים להבין את המאמר שלה - איזו רדידות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • עוד חכמולוג האסטרטג הזה - לא מבין דבר מהחיים שלו - מסכן. (ל''ת)

        שירהw , 01/06/09 16:26

        • זהו? שוב פעם נתקעת ללא טיעונים? (ל''ת)

          האסטרטג, 01/06/09 17:01

          • יש מספיק טיעונים וחלק מהם נמצאים במאמר - אבל לא אבזבז שנייה מיותרת בשב

            שירהw , 01/06/09 17:47

            בשביל דביל כמוך. יש אתרים באינטרטנט על התורה : השם1. נט, הרב אמנון יצחק, דניאל מסרים מעולם האמת כולל הנבואות מהתורה - תשבור את הראש לבד - זה מה שחסר לי להביא לך טיעונים. יש גם אירגון ערכים.

            • את לא עונה לעניין:

              האסטרטג, 01/06/09 19:04

              קראי את תגובתי משעה 17:00.

    • איזה תהום פעורה

      י, 02/06/09 18:41

      בין המאמר הצלול, הנבון, הכן והפתוח של המשוררת, כלת פרס ישראל, ובין הזבל הנשפך מפיה של אותה אחת המכנה עצמה בשם ''שירה''.

      אין ספק שאם יש דבר כזה תרבות דתית, אין לאותה שירה וחבריה שמץ של מושג מהו.

  • 35.

    כלת פרס ישראל - המשך

    שירהw , 01/06/09 10:29

    גם אני אשמח להיות פלורליסטית, כמו כל פלורליסט נאור, אבל בתרבות החילונית הישראלית לא מצאתי טקסט מקובל לשמח חתן וכלה, ולהבדיל, לנחם אבלים. אין נוסחה מקובלת לאיחולים ואין נוסחה מתונה להבעת רגשות שליליים. למעשה, התרבות החילונית שלנו היא תרבות אין, ואפשר לקרוא את המילה הן בעברית והן באנגלית. או שאתה מחקה את השכן, או שאתה נשאר בריק אחד גדול.

    * * *

    • דליה רביקוביץ' מביעה ביקורת,ביקורת האדם המחפש (ל''ת)

      לא כוונה לחזור לדת, 01/06/09 15:32

  • 34.

    אתה משעמם ! (ל''ת)

    יהונתן, 01/06/09 10:28

  • 33.

    "אין תרבות חילונית" - כלת פרס ישראל, דליה רביקוביץ ז"ל לע"נ

    שירהw , 01/06/09 10:27

    מתהום הנשייה ההיסטורי לזכרה של מי שיאמר עליה "חבל על *דאבדין* ולא משתכחין" (בבלי, מסכת סנהדרין, קיא ע"א), תרתי משמע.


    אין תרבות חילונית בארץ הזאת

    מאת: דליה רביקוביץ'

    מוסף תרבות, "גלובס", 29.12.95

    אני מקווה לא לעורר את זעמן של האליטות השולטות בארץ, ובוודאי לא להדחיק מעלי אחדים מחברי הטובים (אפילו הטובים ביותר), אבל כפי שאנסה לתאר להלן, לא מצאתי עד כה תרבות חילונית בארץ. למרות שראיתי כמה מאמצים פתטיים לברוא אותה מהיום למחר, על ידי אותם אנשים המגחכים על התיאוריה שהעולם נברא בשישה ימים.

    אני יודעת שהתקינות הפוליטית מחייבת שלא לומר דבר שמשתמע ממנו שבח עקיף לדתיים בימים אלה, אבל מה לעשות, חג החנוכה מתקרב, ולנו החופשיים (מי שרוצה יקרא לעצמו חילוני) אין מושג איך לעבור את החג בשלום, כשהילדים בחופש נעים אך משעמם, והחנוכייה ארוזה מאחורי סירי המטבח, והסופגניות דביקות ומפרישות שומן וכן גם הלאטקס.

    "היו פה כמה ניסיונות לגבש תרבות חילונית ולקדם ערכים של שוויוניות, אהבת אדם וסתם אהבה לארץ או ליקום. מה שיצא מאותן אידיאולוגיות, לא היה דומה ממש לקריסת ברית-המועצות, אבל היה דומה מאוד לקריסה. ההסתדרות נשברה. הקיבוצים שקעו בחובות, וכיום הם מחלקים את כוחם בין סחיטת אוצר המדינה לבין אקספרימנטים שונים של צבירת רכוש פרטי. זאת לא הפרקטיקה שנמצאה לקויה. הרעיון שבבסיסו היה כוזב".
    ישנו, כמובן, הפתרון הישראלי היחידני לברוח לחוץ-לארץ ולעשות קניות. הבריטים, שמניסיון העבר יודעים איך נראית תיירות החגים הישראלית, הדליפו לעיתונות שאין חדר-מלון פנוי אחד בלונדון. אולי נזכה להודעות דומות מאיסטנבול, ממדריד ומאמסטרדם, ומכל מדינה אחרת שאינה נואשת מספיק לעודד תיירות ישראלית של עשירים, מתעשרים וחולמים להתעשר.

    * * *

    תרבות היא מסכת אורחות ומנהגים, שיש בה עידון יצרים טבעיים. תרבות היא מערכת פיגומים למנוע נפילה מן הגג, ולכן היא מאפשרת לאדם למצוא נוסחאות ופתרונות לימים הטובים והמרים שבחייו. תרבות, בהבדל ממהפכות תרבות, היא תמיד הצבר וסינון של החוכמה והלשון האנושיים.

    • ההפך - אין תרבות דתית

      איתי, 01/06/09 11:06

      תראי לי חמישה משוררים דתיים
      ואז תביאי לי חמישה שחקנים דתיים
      ואז בימאים, מפיקים, מחזאים, סופרים

      • זה בדיוק העניין - מה שאתה אומר זה בדיוק זבל. חוץ מזה, לא אני

        שירהw , 01/06/09 11:40

        אמרתי - דליה רביקוביץ ז"ל, כלת פרס ישראל, משוררת גדולה - לע"נ הטהורה - לפי תגובתך הרדודה נראה לי שאפילו לא קראת את המאמר. רחמנות עליך. כמובן שהשם ירחם עליך - לא אני.

      • על רבי יהודה הלוי והאיבן עזרא ורבי ישראל נג'ארה והרשימה עוד ארוכה שמעת

        גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 13:03

        ????

        טמבל כובש - מה זכותך לשבת כאן אין לך שום תוקף - הסתלק מארץ הקודש

        • תגובה לאיתי הכופר המלוכלך (ל''ת)

          גדודי לוחמי ה' , 01/06/09 13:04

          • טיפש גם כאן אתה מגיב , דוס חזרה לישיבה או למערה שממנה זחלת (ל''ת)

            אריק מוצלח , 01/06/09 15:49

        • He was talking about present time, not history...

          Monty , 01/06/09 14:17

          An interesting debate, I am just abit lost with the reaction from Shira to the response she got.

          Was that supposed to be an example of how one should respond to critics...according to the religious circles, culture or whatever?

        • יישר כוח! - צודק!!!! (ל''ת)

          שירהw , 01/06/09 16:23

    • אין אלוהים. הכל המצאה של אינטרסנטים

      י, 02/06/09 18:32

      ואת זה, אני אמרתי.

    • יש תרבות חילונית ניהליסטית

      רועי, 04/06/09 01:17

      לא מאמינים בשום דבר, ועושים הרבה סקס, סמים ורוקנרול.
      טוב, האמת שאין גם את זה.
      סתם חם פה ומלא רעש של פוליטיקה, למי יש כוח לתרבות בכלל. מה זה תרבות לעזאזל? תגידו לי?! לקרוא את השטויות של דליה רביקוביץ? קראתי ספר שלה ולא יצא לי מזה כלום.
      שירה, ספרות, תרבות, הכל בולשיט, לא פחות מבהיה בטלויזיה בתוכניות של דודו טופזים למיניהם. כל מה שזה עושה זה לשפר את יכולת הביטוי בתחומים מסויימים, שממילא אין להם שום חשיבות אמיתית מחוץ לקונטקסט התרבותי.
      ''עידון היצרים?'' WTF זה הזבל הפוסט פרוידיאני הזה?! קישקוש בלבוש שאבד עליו הכלח.
      איזה יצרים כבר יש לעדן? מזדיינים, אוכלים, וישנים.
      בקיצור- טלויזיה עם דודו טופז היא נטל, ההמון שאוהב לראות דודו טופז בטלויזיה הוא נטל, ושירים של דליה רביקוביץ הם נטל בריבוע, זה שיש תרבות זה נטל, זה שאין תרבות זה נטל, וכל התגובה הזו שאני כותב כאן מתחילה להיות נטל ולכן אסיים אותה ברגע זה.

      • אני סוגד לך! (ל''ת)

        צביקה, 05/06/09 13:02

  • 32.

    תרקוד היא אמרה לי תרקוד

    בוקובסקי, 01/06/09 10:27

    נולדתי בתקופה הלא נכונה. בזמן אחר במקום אחר הייתי מראה לשנכם מה זה.

  • 31.

    מר שניצר - אין כאן תרבות - הכל חרטה (ל''ת)

    שירהw , 01/06/09 10:24

  • 30.

    הגיע לך שניצר - חבל שלא הוריד לך

    חן אדון , 01/06/09 10:22

    כפה - כמו שצריך!!!

    • חבל שלא שברו לך את המשקפיים (ל''ת)

      שרה, 01/06/09 16:31

  • 29.

    ככ זה כשמזדקנים בעולם חילוני ולא צריכים אותך יותר ואפילו מפילים אותך -

    שירהw , 01/06/09 10:21

    נהייה חולה וזה מה שקרה לטופז - מה גם שלא הצליח להקים משפחה נורמלית - אם המסך היה כל חייו - לא נותר לו כלום. יש לרחם עליו ועל עוד הרבה שכמותו. כי העולם החילוני שייך לצערים. כמו אצל האסקימוסים.

    • בעולם של היהדות הרבנית לעומת זאת

      אמנון העירקי, 01/06/09 13:06

      מחכים שרב מסוים יגיע לגיל 80, אם הוא שרד עד אז, מחכים שיהיה לו אלצהיימר, או אז- הופכים אותו לפוסק הדור ואליל שווא ומקדשים את כל מוצא פיו, ומוכרים קמעות בשמו

      • אתה זקוק לרחמי שמיים מרובים (ל''ת)

        שירהw , 01/06/09 16:24

        • לרחמי שמיים זקוקים אלו כל אלו שמדברים מתוך בורות על האחר (ל''ת)

          חסר זהות, 04/06/09 05:39

    • וחרדים, צעירים או מבוגרים, לא שייכים לעולם

      בעולם החרדי- למה צריכים אותך כשאת צעירה ?, 12/06/09 02:32

      וחיים ומגדלים ילדים בעוני כלכלי ורגשי מחפיר,תוך הזנחתם וניצולם כהורים לילדים הקטנים יותר.
      ואין להם אלא למצוא נחמה בפושעים חילוניים כראיה לתקפות דרכם הנחשלת ולסבלם.
      כאילו שבעולם החרדי אין פושעים.
      ואגב, חשבת שאולי השיטה של האסקימוסים הומנית יותר מבתי האבות המפוארים או מבני מדשפחה שלא מאפשרים לאדם לסיים את חייו גם אם חייו אינם חיים,.

  • 28.

    נסיון (ל''ת)

    שירהw , 01/06/09 10:17

  • 27.

    גילוי נאות:שניצר זכה בתביעת הדיבה ב 62500 ש'ח.לא מספיק לרקוד על הדם ? (ל''ת)

    דקל ב , 01/06/09 09:50

  • 26.

    ''אנשי התרבות'' במלחמת נקמה יצוקה (ל''ת)

    פויה לכולכם, 01/06/09 09:32

    • זה תרבות זה?! - זה זבל רוב התרבות כאן. (ל''ת)

      שירהw , 01/06/09 10:18

  • 25.

    חחחחחחח ההצגה הכי טובה בעיר , דודו טופז במיטבו . (ל''ת)

    אבו יסמין, 01/06/09 09:20

  • 24.

    דוד אני לא מאמיון לך

    ח, 01/06/09 09:18

    אתה חשוב שכל זה מישחק אבל לרביץ לאמא שבן שלה יושב מסתכל זה לא מישחק אתה רוצה שזה יקרה לאחד הילדים שאתה מגדל.

  • 23.

    דודו טופז הוא אדם חולה, צריך אשפוז נקודה.

    תל אביבי, 01/06/09 09:17

    וזהו

  • 22.

    שניצר , החטא שלך הוא - כתיבה משעממת, טרחנית ומשמימה. זוועה ממש. (ל''ת)

    אחד מהברנז'ה, 01/06/09 09:15

    • נו,אז בגלל זה צריך לשבור לו את המשקפיים להשפיל אותו ולאיים עליו ?

      ''הצ'חצ'חים'' ראו את הנולד, 01/06/09 10:48

      אז אם אתה אחד מהברנג'ה אז כנראה שהביצה הזאת מצחינה ודריה קניבאלים !

  • 21.

    מגיע לך!

    גילה אלמגור, 01/06/09 09:13

    מגיע לך!

  • 20.

    אתה רוקד על הדם

    מגיב, 01/06/09 09:00

    זה שאתה כותב מליון פעם שאינך רוקד על הדם לא הופך אותך לצדיק. אתה רוקד על הדם ומנצל הזדמנות לנקם. חכה קצת עד שתתקיים החקירה ואז תצטרף לחגיגה התקשורתית.

    • ומה רע בלרקוד על דם של שופך דם ?חשבת על זה אידיוט ! (ל''ת)

      רוקד עם זאבים, 01/06/09 10:03

      • כפה אדומה יקרה.מאחל לך שבחיים לא ירקדו על דמך לפני פסק דין של בית משפט (ל''ת)

        שמשון, 01/06/09 10:33

        • נכון! (ל''ת)

          א, 01/06/09 13:02

  • 19.

    החטא ועונשו לאיש הזה אם עשה מגיע כל עונש על ביזוי בני אדם עבור רייטינג

    חי שדרות, 01/06/09 08:55

    וכוונתי לניצול הציני של אנשים מסכנים עם חולשות אננוש ומצוקה אישית במסווה של פילנטרופ

    את ההיא שקלע לתוך פיה משל היתה חישוק במגרש כדורסל את הגמדים ועוד ועוד

    לא תהיה בליבי שום חמלה למבזי אדם רק בשל אגואיזם ונרקסיזים

    אתה לא יותר ממלך של הביצהשיצרת סביבך

    טפי על התוכניות האלה ששעממו ברדידות שלהן

    ולמי שהרחיקן מהמסך יישר כוח

    • עם ישראל הופך נורמלי די לאליטות ה''נאורות''

      המהפיכה התחילה, 01/06/09 10:38

      כל המושחתים השחצנים יעופו לנו מהפרצוף כמו ליבני פרץ אולמרט הצ''חצח טופז ועוד
      יש סופסוף ארץ ישראל בשלטון יהודי נקי מ''תרבות'' זבל

    • תזהר דודו לא אוהב שכותבים עליו את האמת. (ל''ת)

      ברוש, 02/06/09 16:35

  • 18.

    דודו טופז

    אלי, 01/06/09 08:53

    לאחר קריאת מאמרך הניני מתבייש שבעבר נהניתי מתוכניותיו של אותו האיש

  • 17.

    מקרה שבירת המשקפיים הוצדק ע''י ההמון משום כתיבתך חסרת הרחמים

    עופרה, 01/06/09 08:49

    אולם כיום , ממרומי גילי,אני מרחמתעל טופז, הוא נקמן וחסר שליטה, מעורער וזקוק להשגחה.
    יש הרבה מקום ליד אסי דיין, איך שזקנתם מביישת את נעוריהם.
    למר שניצר, הגלגל הוא עגול, רק כיום אתה מרגיש שהצדק נעשה.

    • בטח היית שחקנית גרועה ומתוסכלת ,ושניצר כתב עליך את הבקורת הראויה !

      הרי לך עוד מבקר, 01/06/09 09:53

      ושביל זה את תצדיקי גם חלילה רצח ?איך את יודעת היכן זה יכול להעצר ? בורה !

  • 16.

    בכיין

    צופה, 01/06/09 08:42

    עד מתי תתבכיין על המשקפיים . ..

    • חחחחחחחח... (ל''ת)

      נכון.כולה משקפיים., 01/06/09 13:03

    • שניצר ''מת'' שעוד אחד ישבור לךו מקשפים. עסק לא רע 60000שקל

      משקפופר, 01/06/09 22:37

      לא ככה?

  • 15.

    והוא מושא להערצת רבים... ארץ ביריונית המגדלת ביריון לגדולה. (ל''ת)

    נפגע מאלימות, 01/06/09 08:41

  • 14.

    מאמר מאלף. תודה למאיר שניצר שהביאו. בתכניתו של משה נגבי 'דין ודברים'

    אזרח מודאג מן האלימות בארצנו, 01/06/09 08:40

    היתה תיזכורת בנושא ושוחחו בין השאר על תקיפתו של מר מאיר שניצר.

  • 13.

    זאת בדיוק הדוגמא להבלגה על ''אלימות קלה'' שמובילה לאלימות קשה

    זה קורה יותר מידי במדינה, 01/06/09 08:31

    סלחו לי שאני ממהר לשפוט ולהרשיע את טופז, אבל איכשהו הכל מתחבר בסיפור הזה.

  • 12.

    כנראה הגיע לך... (ל''ת)

    הסניגור, 01/06/09 08:29

  • 11.

    מאיר שניצר מנסה להדחף לפריים? פאטתי. (ל''ת)

    נו באמת...., 01/06/09 08:09

  • 10.

    זה נשצע כאילו מדובר בפסיפוכט (ל''ת)

    אמנון לוי, 01/06/09 08:09

  • 9.

    מאיר שניצר, הגעתי למסקנה שכולכם אותו חרא

    אנחנו לא אמריקה, 01/06/09 07:43

    אוכלים אחד את השני בתיאבון שאין לו גבול.

    • נכון.חחח.. (ל''ת)

      חחח.., 01/06/09 13:04

  • 8.

    ערפדים שותי דם ... אנשי התקשורת גרועים מחיות

    חטפו כמה מכות - מגיע להם !, 01/06/09 07:38

    איש משלהם שהיה בריטינג גבוה ליקקו לו התחת ובשנייה שאפשר להשפילו ולרמוסו - הם עטים עליו כמו חבורת זבובים לחרא!

    • זה הסגנון הבוטה והגס של הפושע הזה !שפה מלוכלכת ,פה מלוכלך,

      לעקור את האלימים מקירבנו, 01/06/09 09:45

      ובעיקר בורות וחוצפה !שמתאימה לבערות הנחותה שפשטה בחברה שלנו !מתאים לך דודו טופז !

    • יו..הוצאת לי ת'מילים מהפה.סוף סוף תגובה ששווה לקרוא.מומלץץ! (ל''ת)

      ק, 01/06/09 13:05

  • 7.

    גם כבדרן, למרות הרייטינג, הוא ברמה הנמוכה ביותר!

    daym, 01/06/09 07:37

    תעודת עניות לצופה הישראלי .

    • והגולם קם על יוצרו.... (ל''ת)

      נכון, וגם לטלויזיה הישראלית, 01/06/09 19:16

  • 6.

    עזבואת הבנאדם בשקט!

    פשוט בושה, 01/06/09 07:36

    כול םעושים טעויות, והבנאדם בהחלט לא חף מהם. אבל בחייאת, מה זה הביזיון הזה? מה זה ההליום הזה? פשוט בושה לתקשורת הישראלית. מריחים עשן וישר כולם בהיסטריה. תקשורת של אנשים שרוצים רק דבר אחד: דם!
    שניצר, ממך בהחלט לא ציפיתי למשהו אחר. מבקרי טלויזיה צריכים לשתוק ולהחליף תפקיד כי הם גם ככה רק יושבים כל היום וכותבים שטויות. ואני די בטוח שחיכיתי ליום הזה לתת בראש לדודו.
    אני ממש לא איתו, אבל רבאק, תנו לבנאדם לנשום ותורידו כבר את ההליום הזה עליו.

    ביזיון!

    • צודק, מזל שלא צינזרו אותך. אני אמרתי זאת בעדינות ושלחו (ל''ת)

      את תגובתי לפח, 01/06/09 09:26

    • מאחר וכולם עושים טעויות אז בוא נבטל את החוק והסדר הציבורי ,

      בושה מה שכתבת, 01/06/09 09:35

      ונתן למשפחות הפשע לעשות מה בראש שלהם !כי כולם עושים טעויות !אתה לא מבין שאם הוא מאחורי המעשים הללו אז הוא פושע מסוכן ?

    • נכון נכון נכון! (ל''ת)

      תודה., 01/06/09 13:06

    • ביזיון?!!?

      אייל, 03/06/09 12:44

      הבנאדם הביא מכות לאישה ליד הילד שלה!!!
      קצת פורפורציות.. הלוואי שירקב בכלא!!

  • 5.

    נורא... איזו בריונות עלובה.

    עמית, 01/06/09 07:26

    חופש הדיבור הוא באמת מותרות בסביבה שכזו... אני מקווה שלא נאלצת לעשות פשרות ולוותר על עמדותיך בשל התנהגות איומה כזו...

    • שניצר ריגש את כולנו עם סיפור האימה! מזועזע. איך הוא חי עם אבדן משקפיו? (ל''ת)

      האזרח קיין , 01/06/09 18:05

      • לאדם עם קוצר ראיה חריף שבירת משקפיים היא כמו גרימת עיוורון (ל''ת)

        ברוש, 02/06/09 16:39

        • עוורן זמני עד חנות האופטיקה הקרובה. מה אתה משווה? (ל''ת)

          האזרח קיין , 03/06/09 09:10

          • קל למי שאין משקפיים לדבר

            גבי, 03/06/09 13:22

            אם מישהו היה שובר את המשקפיים שלי באמצע קולנוע עמוס אנשים והייתי צריכה לצאת ממנו בחושך לא בטוח שהייתי מצליחה. אפשר לשנוא את שניצר על השטויות שהוא כותב אבל מעשה הבריונות של טופז זה לא משהו שאפשר לתרץ
            כל משקפופר יודע על בשרו מה זה לאבד ככה משקפיים באמצע מקום הומה אדם - זאת טראומה

  • 4.

    תודה שאתה מספר, בינתיים זה נראה כאילו הוא אשם ודאי, אבל אי אפשר לדעת

    Mother Superior , 01/06/09 06:41

    כנראה האיש לא מסוגל לספוג ביקורת או דחייה מסוג כלשהו.

    • Good morning mother inferior !

      אבא וסבא, 01/06/09 09:24

      רק בשביל מה שעשה לשניצר היה צריך לשבת בכלא ולהעיפו לכל הרוחות !אי אפשר לדעת !בגלל ''MOTHERS'' כמוך מתפרקות חברות נאורות !

  • 3.

    שתכו אחד את השני מידי יום, אתם ראויים למלקות (ל''ת)

    לא נעים להגיד אך לציבור הרחב אין התנגדות, 01/06/09 06:27

  • 2.

    אלימות מילולית

    מלילה, 01/06/09 06:23

    אדון שניצר היקר והעדין... ביקורת כמו שלך על אנשים, בני אדם, עם לב, עם משפחות....זאת אלימות גדולה יותר ,אז אל תיתמם ותהיה פה מסכן. ן..שמור קצת על הפה

    • מה לא ברור?

      מילה ברית, 01/06/09 09:22

      צריך תפיסת מציאות מעוותת לחבר בין אלימות מילולית לבין אלימות פיזית. כל הקלישאות שמחברות בינהן מקורן בססמאות של המערכת.
      לא שיש סיבה להתנפל סתם כך במילים במטרה לפגוע, אבל אלימות פיזית מתוכננת וקרת מזג, שמטרתה השפלה והפחדה היא מתועבת.
      זאת בלי קשר לטופז המסוים ולחופש הביטוי של הביקורת לנוכח הכוח הכביר של תוכניות צפיית השיא בערוץ המסחרי.

    • נכון! מילים הן יותר אלימות וחזקות מסכין. (ל''ת)

      פגיעה נפשית יומיומית בדודו.., 01/06/09 13:08

    • מסכים. (ל''ת)

      נכון., 01/06/09 13:09

  • 1.

    אז מה אתה אומר בעצם ? ? (ל''ת)

    momo, 01/06/09 06:21

    • שניצר לא אומר כלום בד"כ. חבל לבזבז עליו זמן קריאה. מיותר! (ל''ת)

      האזרח קיין , 01/06/09 12:28

    • שטופז היה אלים הרבה קודם (ל''ת)

      ברוש, 02/06/09 16:41