• 97.

    יש לבצע התנתקות מכל המו''מ ואובמה ... לחכות כמה שנים ואז להמשיך (ל''ת)

    אובמה יתקוף ישראל?, 01/06/09 06:41


    IP: 89.139.100.208דווח על תגובה זו

  • 96.

    נתניהו מזמן היה יכול לעשות הסכם עם הפלטינים אבל בשביל זה צריך מנהיגות

    הרגש הנכון , 01/06/09 00:34

    בממשלת נתניהו אין מנהיגות יש במקום שמירת הכסאות של הקואליציה כולל מה ש נשאר ממפלגת העבודה-שחצויה משמאל-לימין ונבלעה בליכוד ללא תגובה מניחה על הדעת אלה תגובות סרק-אכן כך נאלמות מפלגות מפוארות של פעם.
    מפלגת העבודה-מה שנשאר ממנה כבר פספסה את הנהגת השלטון לתמיד!
    חוסר מנהיגות בזמנים קריטיים שאנו חיים וחשיבה פזיזה ללא בסיס יכל להביא את עם ישראל לאסון שאף אחד לא רוצה.
    מבול החוקים הבזויים של ישראל ביתינו לאישור בכנסת לספק יוקרתו של ליברמן שמצליח לעשות משהו-כן משהו נגד האזרחים.
    מה קורא ליושב ראש הכנסת ריבלין איך הוא מרשה לח"ק אלדד להתבתא כך ולעצבן את הפרלמנט הירדני-ועוד פנינם ראויים לפח ההיסטוריה וגניזה מיידית-מעניין נתניהו לא מגיב כלל כאילו שהמדינה לא שייכת גם לו.
    מישהו אמר פעם "לך תבנה מדינה"

    IP: 87.70.139.51דווח על תגובה זו

    • כמה קישקושים. אם כך היכן המנהיגות של רבין, פרס, שרון, ברק ואולמרט?

      לא נשכח, 01/06/09 01:37

      אם השלום היה תלוי רק בישראל, אז האנשים שציינתי שהפכו את התרפסות ישראל בפני הגויים לאומנות, ודאי שהיו משיגים שלום. אולם למזלנו הפלסטינאים תמיד ידעו להגיד לא. וכך ניצלנו מההבטחות המופקרות של הרשומים לעיל.

      מה לך מנתניהו? עשרות שנים מתרפסים שונים התרפסו בפני הפלסטינאים ולא השיגו שלום. וכי רק נתניהו חייב להשיגו היכן שכל קודמיו נכשלו?

      ממשלת אולמרט-לבני שחרטה על דיגלה ''2 מדינות ל-2 עמים'', מדוע לא הקימה את את 2 המדינות הללו?

      IP: 217.132.23.93 דווח על תגובה זו

  • 95.

    אובמה,נשיאים באים וגם הולכים,אבל ישראל נשארת........

    שאול קאופמן , 31/05/09 23:03

    ישראל פועלת כמו ילד מפגר. צריך להגיד חד משמעית לאובמה ןלקלינטון כי ישראל לא מעונינת בעוד מדינה בתוך ישראל. אם אובמה רוצה זאת שיבוא לגור כאן. אובמה שיחלק את אמריקה ולא את ישראל. ערבים בישראל רוצים מדינה שיעברו לירדן,ישראל ויתרה להם על ירדן.
    האם אובמה מבין מה זה קנטון? מדינה על מדינה,בתוך מדינה. האם הוא מסכים לחיות בארץ כזו?

    כל מדינת ישראל היא התנחלות,אין הבדל בין מתנחל למתנחל,יש מתנחל ותיק ומתנחל חדש.

    אובמה, אין מדינה פלסטינית ואין עם פלסטיני,זו פנטזיה של ערפת,ישנן 22 מדינות ערביות ורק מדינונת ישראל ואתה דוקא רוצה לחסל את המדינה הקטנה ישראל? אנחנו מוותרים עליך.
    נשיאים באים ונשאים הולכים אבל ישראל לעולם נשארת

    IP: 79.177.109.212דווח על תגובה זו

    • nchon amrta 100% am israek chay. ltguva 96 (ל''ת)

      gol nitschiya, 01/06/09 10:43


      IP: 41.31.153.38 דווח על תגובה זו

  • 94.

    ישראל לא פרובינציה של הקיסר אובאמה (ל''ת)

    כמדומני הכרזנו עצמאות, 31/05/09 22:30


    IP: 95.86.73.202דווח על תגובה זו

  • 93.

    לקרוא את הטוקבקים ולא להאמין הימין והפלסטינים מנהלים

    העץ הנדיב, 31/05/09 21:58

    דיאלוג אמיתי ברשת יש תקווה!!!

    IP: 77.127.230.2דווח על תגובה זו

  • 92.

    הקבינט הביטחוני חייב לקבל החלטה,אנו נפסיק להעניק סיוע לארה''ב.

    נתן.ש מעלות., 31/05/09 21:41

    רק כך הם ילמדו מאין משתין הדג,ביבי לא פראייר ביבי הוא הגדול והחזק מכולם.

    IP: 93.172.57.66דווח על תגובה זו

    • ישראל לא זקוקה לסיוע מארה''ב - והייתה מתפתחת טוב יותר בלעדיו (ל''ת)

      הסיוע הוא לתעשיה בארה''ב, 01/06/09 06:35


      IP: 89.139.100.208 דווח על תגובה זו

      • ל 06.35 אכן לפי תגובתך ,מבין עומק מחשבתך.המשך יום נעים לך. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 02/06/09 11:07


        IP: 93.172.57.66 דווח על תגובה זו

  • 91.

    אם כך פנינו לעימות עם ארה''ב.כל בר דעת מבין שההתנחלויות

    שמאלני אבל ציוני!, 31/05/09 21:36

    תורמות לבטחון ישראל!

    בתור נציג השמאל הציוני אני תומך בהמשך הבניה ובתפיסת כמה שיותר שטחים,כמו כל אדם הגיוני גם מדינה צריכה למקסם את כמות השטח שבידיה.

    IP: 77.125.126.127דווח על תגובה זו

  • 90.

    חשש-ארה''ב לא תיתן לי לנגב ת'תחת שבוע! (ל''ת)

    יא וואלי לאן הגענו?, 31/05/09 20:39


    IP: 84.228.200.102דווח על תגובה זו

    • נגב את התחת ואחר כך את הפה העלוב שלך (ל''ת)

      הרגש הנכון , 01/06/09 00:46


      IP: 87.70.139.51 דווח על תגובה זו

  • 89.

    עמדה נחותה

    סוציו ציוני, 31/05/09 19:47

    ארה''ב בס''ה משמשת קבלן ביצוע של המדיניות השואפת לתלות הישראלית: התחננתם לשלום על חשבון ריבונות – קבלו, האויבים שלכם לחמו להכרה על ארצכם- יקבלו.
    והבותב עוד רואה בהוצאה לפועל מושיע.

    IP: 77.126.244.159דווח על תגובה זו

  • 88.

    Funny, a regional powerhouse behaves like a US flunky (ל''ת)

    Russian Jew , 31/05/09 19:26


    IP: 99.237.210.104דווח על תגובה זו

  • 87.

    חשש?

    אליעד, 31/05/09 19:22

    איזה חשש בדיוק?ודאות זה מה שאובמה וממשלו מכריזים כל הזמן.אבל מי שואל אותם? רק טפשים יקשיבו לו.

    IP: 84.228.93.20דווח על תגובה זו

  • 86.

    גם אנחנו לא מחוייבים לשום הסכם קודם! (ל''ת)

    ומי בכלל שואל אותך חוסיין???, 31/05/09 18:04


    IP: 67.9.166.163דווח על תגובה זו

  • 85.

    אובמה באטראף-מכירת סוף העונה,רק שכח....

    motle1010 , 31/05/09 17:12

    משחק במשחק כאילו אבו-מאזן קובע משהו.
    כל עוד יש חמאס עזה ודמשק, חיזבאללה, טרור איראני המתקרב לגרעין- לא יעזרו כל החלומות של הנשיא שהוא בן לאב מוסלמי - לא יהיה כאן שלום ! שיפעיל כוח נגד המאימים בהשמדתנו לפני שהוא סוגר עיסקאות כמו במכירת סוף העונהוגיבור "על חלשים". אם לא נהיה חזקים הפעם , חבל על הזמן, חייבים להעיר את אובמה מהחלום של שלום כולל כל עוד השליטה האמיתית בפלשתינאים היא של אירגוני הטרור וציר הרשע!

    כנראה ששכח לחלוטין את 11 בספטמבר. יש לי הרגשה שעוד יזכירו לו....
    מוטי

    IP: 93.173.65.218דווח על תגובה זו

  • 84.

    הגיע זמן לפנות את כל ההתנחלויות ולחזור הביתה-לקו הירוק!!!!

    אייל, 31/05/09 16:11

    הלוואי שהאמיריקאים ישימו סוף לשפיכת הכסף שלנו בשטחים!!!
    נוכל לחזור ולפתח את ישראל האמיתית!!

    IP: 89.139.78.95דווח על תגובה זו

    • היינו שם. ניסינו את זה. התנתקנו מעזה - קיבלנו טילים. (ל''ת)

      אמיר ש , 31/05/09 19:51


      IP: 84.109.90.30 דווח על תגובה זו

      • ל 19.51 לפני הפינוי לא נפלו קסאמים ?. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 31/05/09 21:52


        IP: 93.172.57.66 דווח על תגובה זו

    • אייל למד קצת הסטוריה של ארץ ישראל, ואז תבין איזה שטות כתבת.

      אלי, 01/06/09 12:50

      ''לפתח את ישראל האמיתית'' כאן בעצם עיקר הבעיה של ישראל המתחדשת, הבערות שלא באשמת התלמידים אלא זו של הפוליטיקאים, שרצו למחוק כל סממן יהודי ושייכות הסטורית לארץ ישראל, שהיא מולדתינו ההסטורית, עוד לפני שמוחמד וצאצאיו השונים בכלל עלו על מפת הסטורית הדמים שלהם, השטלתו על חצי עולם ובכלל זה ארץ ישראל. לכן אייל כשאתה אומר ''ישראל האמיתית'' הבערות שלך (לפחות בנושא זה) זועקת לשמים.

      IP: 213.113.55.18 דווח על תגובה זו

  • 83.

    באסם הוא שתול של המערכת ..כדי להגביר עניין וויכוחים . (ל''ת)

    הכל בסדר, 31/05/09 16:06


    IP: 89.139.170.182דווח על תגובה זו

  • 82.

    עפ"י סקר קרוב ל- 80% מהיהודים לא מאמינים שיש קדושה באדמה הזאת

    באסאם , 31/05/09 15:43

    אז על מי אתם עובדים וקוראים בקוראן לא מוזכרת יארושלים אפילו פעם אחת. היא מוזכרת בתור ה"הקודש", או "אל-קודס". אז תפסיקו להעליל כל מיני דברים ... אתם בעצמכם עם של כופרים שלא מאמינים שיש כל קדושה באדמה הזאת!

    IP: 217.132.102.247דווח על תגובה זו

    • זה לא סקר זה שקר (ל''ת)

      הלךו, 31/05/09 15:52


      IP: 89.139.170.182 דווח על תגובה זו

    • אני מציע לפתוח את מכה לתיירות מסקנדינביה (ל''ת)

      פלורליזם, 31/05/09 16:07


      IP: 89.139.170.182 דווח על תגובה זו

    • לא קשור לקדושה - אפילו רק מצד הבטחון! אסור לנו להסתכן (ל''ת)

      אסור להאמין להבטחות השווא שלהם. הם רוצים לחסלאותנו, 31/05/09 17:48


      IP: 67.9.166.163 דווח על תגובה זו

      • לא יעזור לכם, אתם תפסידו. הפלסטינים נלחים מלחמת קודש - ואתם מלחמת ..

        באסאם , 31/05/09 18:01

        ביטחון ..

        הצד החזק יותר הוא הצד התוקף והמסור לערכיו ... ואתם הצד המסור להגנה ולא מאמין בצורה טוטלית בצדקתכם - לכם אתם תפסידו בוודאי!

        IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

        • בגדול אתה צודק. אבל המזל שלנו שערבים נלחמים בנו...

          אמיר ש , 31/05/09 19:50

          בגלל שהערבים מונעים משנאה ולא מבינה, זה נותן לנו סיכוי לתפוס את עצמנו בזמן ולהתאחד.

          אם היינו נלחמים נגד כל עם אחר ממזמן היינו נמחקים...

          IP: 84.109.90.30 דווח על תגובה זו

        • עראפת היה חילוני-על איזה קודש אתה מדבר ?-טרור מנוגד לכל הדעות-

          כולל לאיסלאם המקורי.איזכור של ירושלים אינו, 31/05/09 21:24

          ראיה לבעלות עליה-בתורה שלנו,שגן מוחמד הודה באמיתותה,מוזכר כי ירושלים ניקנתה ע''י היהודים בכסף מלא,מלבד זה שהיא נחלתו של עם ישראל.השם נתן לכם מספיק אדמות ואוצרות טבע,בגלל שאברהם אבינו היה גם אביכם,והתפלל עליכם.העולם הזה שייך לכם,אבל פינה אחת בכל זאת מגיע גם לנו.על הצרות שאתם עושים לנו היום-תשלמו מאוד יקר,ובקרוב.עם ישראל משלם בכל ההיסטוריה על מעשיו,אבל לבסוף יראה את האור המובטח,בעוד שאתם הולכים מן האור אל החושך,ללא עתיד לעולם הבא.

          IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

    • 100% מהיהודים מאמינים שמוחאמד נביא שקר

      וכן 100% שאלהים ציווה עלינו לגור בארץ ישראל, 01/06/09 06:39

      רק היהודים שהם חילונים מתמרדים נגד דבר ה' וסוחרים באדמות ששיכות לאלהים שהבטיח אותן לעם ישראל, ואחרים לא סוחרים בהן ... זה כל ההבדל

      IP: 89.139.100.208 דווח על תגובה זו

  • 81.

    השאלה היא אם הערבים יחזיקו מעמד כשתהיה להם מדינה..ולא יפלשו לתל אביב ? (ל''ת)

    מה דעתך באסאם ?, 31/05/09 14:47


    IP: 79.182.31.33דווח על תגובה זו

    • מה ז"א?? אנא תסביר/י ... (ל''ת)

      באסאם , 31/05/09 15:41


      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

  • 80.

    כמה שהויכוח פה חם ביבי מזיע עוד יותר. תענוג לראות (ל''ת)

    תזיע, ביבי. תזיע!, 31/05/09 14:41


    IP: 93.173.74.155דווח על תגובה זו

  • 79.

    כמה שהויכוח פה חם ביבי מזיע עוד יותר. תענוג לראות (ל''ת)

    תזיע, ביבי. תזיע!, 31/05/09 14:41


    IP: 93.173.74.155דווח על תגובה זו

  • 78.

    כמה שהויכוח פה חם ביבי מזיע עוד יותר. תענוג לראות (ל''ת)

    תזיע, ביבי. תזיע!, 31/05/09 14:40


    IP: 93.173.74.155דווח על תגובה זו

  • 77.

    פתרון לא הוגן

    1, 31/05/09 14:19

    כל פתרון 'מיידי' לסכסוך יהיה לא הוגן: כי על השולחן האמריקאי עומדים רק ויתורים ישראליים- צמצום הבית הלאומי, חיתוך בזהות המאחדת שלנו.
    המלחמה שהתחמקנו ממנה באה- בתוכנו.
    ההכרעה- בעמידה מאוחדת ולא בקופ''ח בת''א.

    IP: 77.126.177.19דווח על תגובה זו

    • מה לעשות ש 40% מהאוכלוסיה היהודית מסכימים עם אובאמה? (ל''ת)

      הה?, 31/05/09 14:36


      IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

      • יש לשדר למיעוט את המואזין (ל''ת)

        ולא ערוץ 2, 31/05/09 16:06


        IP: 84.228.188.186 דווח על תגובה זו

      • המאמינים הם 3% של השמאל של מר''צ (ל''ת)

        קדימה מאמינים ב $ והיתר לא רוצים את קיסרות השחור, 01/06/09 06:40


        IP: 89.139.100.208 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אובמה 2009 = דה גול 1967

    רון הכחול, 31/05/09 13:30

    תתעוררו כבר. ארצות הברית אינה ידידת האמת שלנו יותר!!! צריך לחפש מעצמה אחרת להישען עליה.

    IP: 58.110.187.188דווח על תגובה זו

    • איראן! בואו נתאסלם כולנו (שיעים!) ואז איך הם יגנו עלינו (ל''ת)

      מסכים לגמרי, 31/05/09 14:41


      IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

  • 75.

    מי צריך לשאול את אובמה.עוד מוסלמי לרשימה

    ירדן, 31/05/09 13:15

    רק הוא חסר לנו

    IP: 212.143.118.159דווח על תגובה זו

  • 74.

    חוסן אובמה שוב מכה!! כפרס יעניקו לו את בתואר חאג"

    bahary5 , 31/05/09 12:50

    האמריקאים דורשים מאיתנו לכבד הסכמים של ממשלות קודמות.
    והוא מתעלם מההתחייבות של הנשיא בוש לאריק שרון, שבו התחייבו האמריקאים לתמוך שבהסדר הקבע יקבעו הגבולות על פי המצב הקיים!!! להם מותר,ולנו אסור???
    איפה הלובי היהודי איפה כל אלה שמכירים בעובדה שהמילה של הערבים לא שווה את הניר שעליו היא כתובה.

    IP: 89.138.43.226דווח על תגובה זו

  • 73.

    חשש?! תקווה! רק זה יציל את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית

    עמנואל , 31/05/09 12:33

    שום חוק מטופש לא יעשה את זה, כאשר ההתנחלויות גוררות אותנו לברירה אכזרית של ויתור על מדינה יהודית לטובת מדינה דו לאומית, או ויתור על הדמוקרטיה לטובת מדינת אפרטהייד

    IP: 79.176.113.97דווח על תגובה זו

    • "מדינה יהודית"? זה לא חלק מהפתרון בכלל

      motimorg , 31/05/09 13:05

      בשום מקום לא נאמר כי הפתרון המכונה "2 מדינות ל 2 עמים" כולל בתוכו התייחסות למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי. להיפך, מלבד השמאל הישראלי שמנסה לטשטש את הדבר הזה, כל הדוברים האחרים, פלסטינאים, מצריים, אפילו אמריקאים בעצמם מדברים מצד אחד על הקמת מדינה ללאום הפלסטינאי (נניח שיש דבר כזה) ומדינה אחרת שתהיה מדינה בה לא יהיה שום יתרון ללאום היהודי.

      IP: 147.234.2.5 דווח על תגובה זו

      • 2 מדינות לשני עמים, עכשיו !!!!!!!!!! (ל''ת)

        באסאם , 31/05/09 13:12


        IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

        • אתה מכיר בעם היהודי וזכותו למדינה? (ל''ת)

          פנדה , 31/05/09 13:25


          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

          • קודם כל תכירו בזכות העם הפלסטיני על פלסטין ... אחרי זה נראה כבר .. (ל''ת)

            באסאם , 31/05/09 14:20


            IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

            • אין לכם שום זכות בארץ הזאת באסם (ל''ת)

              תפנים ..!!!!, 31/05/09 14:47


              IP: 89.139.170.182 דווח על תגובה זו

            • אנחנו כבר הכרנו - על תכנית החלוקה של האו''ם שמעת?

              פנדה , 31/05/09 14:57

              אנחנו קיבלנו, בלב כבד, את תכנית החלוקה של האו''ם, שחילקה את הארץ לשני עמים לשתי מדינות. אנחנו כבר חתמנו עליה. ואתם? אתם יצאתם למלחמת שמד נגדנו, שהפסדתם בה. עד היום אתם מבכים את ההפסד הזה, ובצדק.

              IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

              • שקרנים, אתם הפרתם את מכסת ההעפלה של הספר הלבן שנכתב ע"י בריטים שקיבלו

                באסאם , 31/05/09 15:00

                מנדט חוקי לנהל את ענייני פלסטינה!

                אז על מי אתם באים לעבוד ...

                הרי לא הייתם אמורים לעלות לכאן מאות אלפי אנשים לכתחילה ... ואתם עוד מתחצפים להפיל עלינו אתהעילה לפתיחת מלחמה נגדכם??

                IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                • אתה ממש טיפש. לא לכך התכוון האו''ם

                  heraclitus, 01/06/09 03:24

                  מכסת ההעפלה שנקבעה ע''י הבריטים ממש לא היתה חלק מהמנדט שהם קיבלו מהאו''ם. נהפוך הוא. הבריטים השתמשו בכוחם וכפו חוקים המגבילים את ההגירה לחלוטין ללא קשר למנדט של האו''ם. יתרה מזאת, מה הקשר לעצם ההחלטה של הערבים על היציאה למלחמה, הקרויה הבפינו מלחמת השחרור. הבריטים למעשה בגדו במנדט שקיבלו מהאו''ם. כמו כן, הבריטים, בטמטומם כי רב, העניקו את ירדן ל''משפחת מלוכה'' האשמית, דבר שמעולם לא היה קיים. צר לי לאמר, אבל פרופ' אלדד צודק לחלוטין בדבריו. ממתי יש לערבים (במיוחד לשבטים בדואים) מלך? מה היה עבדאללה הראשון? המלך ארתור?

                  IP: 208.120.12.159 דווח על תגובה זו

      • כי במדינה דמוקרטית אופי המדינה נקבע באופן טבעי מזהות אזרחיה.

        עמנואל , 31/05/09 15:39

        כל האזרחים שווים, המדינה שייכת לכל אזרחיה, ואם רובם הם יהודים (במובן מסויים לפחות), אז זה אופי המדינה.

        אני בעד מדינה יהודית כזו.

        אני נגד מדינה שכופה תא יהדותה, ועוד בנוסח מסויים, על האזרחים כשרובם לא רוצים בכך.

        IP: 79.176.113.97 דווח על תגובה זו

        • אז אתה טיפש שלא יודע מה ההבדל בין דמוקרטיה לרפובליקה

          באסאם , 31/05/09 17:15

          ברפובליקה אופי המדינה נקבע ע"י מרבית האזרחית אפילו עם חוקים מסויימים עומדים בסתירה לערכי הדמוקרטיה של שיוויון וחופש בין המינים והדתות והגזעים.


          בדמוקרטיה ישנם ערכי יסוד אוניברסלים של שיוויון שחייבים להישמר ... והם לא - זוהי לא דמוקרטיה ... לכן דמוקרטיה-יהודית היא אוקסימורון!

          IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

          • למיתחזה לערבי מדעת אמת-אז למה אתם רוצים פינוי ישובים יהודים ?-לאן (ל''ת)

            פתאום נעלמת הדמוקרטיה שאתה כביכול דוגל בה ?, 31/05/09 21:33


            IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 72.

    ארה"ב לא תאפשר ריבוי טבעי בהתישבות ביו"ש- תפזר קונדומים ממטוסים

    yafaz , 31/05/09 12:22

    ותשלח פקחים של האו"ם ליישום התכנית

    IP: 194.90.204.250דווח על תגובה זו

    • יש פתרון עדיף

      צוק, 31/05/09 12:59

      סירוס, ככה בוודאות יפסיקו להתרבות.
      יש לטפל במתנחלים כמו שצריך לטפל במשפחות הפשע.
      לפרק אותם, או, אם נשתמש במילותיו של רבין: לשבור להם את הידיים והרגליים.
      רוצים ציונות?
      רוצים לישב את הארץ?
      לכו לנגב. יש מספיק מקום ליישב.
      אבל הבעיה היא, שבנגב אי אפשר להציק לפלסטינים, אי אפשר להתעמר בעם אחר, אי אפשר להיות תקוע בגרון של מישהו.
      לפרק את ההתנחלויות עכשיו, לא ברגישות ולא בנחישות, באלימות, כמו שהם מפעילים.

      IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

      • תחליף את המילה מתנחלים בערבים

        yafaz , 31/05/09 14:17

        ועכשיו איך זה להרגיש גזען?
        ואתה בודאי מחזיק מעצמך איש שלום וכו?
        הומאנוסלקטיבי שכמותך.

        IP: 194.90.204.250 דווח על תגובה זו

      • למה רק נגב? הגליל בסכנה של להפוך לגוש ערבי רצוף (ל''ת)

        עוד ציוני, 31/05/09 14:37


        IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

    • הכי טוב שתשלח שוב את האפיפיור...

      פנדה , 31/05/09 13:26

      הוא מעדיף שאנשים ימותו מאיידס ובלבד לא ילבשו (יחבשו?) קונדומים

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 71.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 31/05/09 12:15

    אם יפסיקו בנייה לחלוטין אז פועלי הבניין הערבים מהכפרים יאכלו את אבו מאזן לארוחת בוקר כבר מחר-חיוך
    מכאן אתה מבין עובדה מדעית נוספת והיא: שלא תפסק הבנייה והמשא ומתן יימשך על אף הבנייה.
    -אין עוד מלבדו.

    IP: 99.158.57.170דווח על תגובה זו

  • 70.

    ממשלת ישראל צריכה להכריז על ביטול המחוייבות ל"מפת הדרכים"

    motimorg , 31/05/09 12:01

    מדינת ישראל אכן קיבלה בזמנו את מפת הדרכים שהציג ממשל ארה"ב. יחד עם זאת קדמו לכך שני אלמנטים חשובים. האחד, מספר הסתיגויות של מדינת ישראל מתוכן מפת הדרכים, הסתייגויות שבפועל לא הביאו לשינוי בנוסח מפת הדרכים ולכן אין להן יותר מדי חשיבות. האלמנט השני, מכתב של נשיא ארה"ב המכיר בכך שנעשו שינויים בשטח וכי הגבול בין שתי הישויות, הישראלי והפלסטינאי, ייקח בחשבון את נוכחותם של גושי ההתיישבות ביו"ש.
    את העניין השני אסור להפקיר כאילו מדובר בעניין של מה בכך. אם המסורת הישראלית מקבלת את התפיסה כי ממשלה חדשה מחוייבית להחלטות קודמתה, בארה"ב הדברים ברורים הרבה יותר.
    מדינת ישראל חייבת להעלות את הנושא במלוא התקיפות המתבקשת ולהודיע כי היות והסכמת הממשלה דאז היתה בנויה הרבה מאד על הודעת נשיא ארה"ב הנ"ל הרי אם ארה"ב משנה את כללי המשחק משתנה פרמטר חשוב בהחלטה ההיא של ממשלת ישראל והכל נפתח מחדש.
    אם ארה"ב חוזרת בה מהבטחתה גם ישראל חוזרת בה מהסכמתה למפת הדרכים.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 69.

    חוסין או לא חוסין?

    אביבה כהן, 31/05/09 11:57

    לא סתם קוראים לו חוסין.וכי מה חשבתם,שהוא יהיה ידיד ישראל?ואגב,הוא מזכיר לי את צ'מברלין,שמסר להיטלר את חבל הסודטים,ועשה שלום עם גרמניה,על חשבון צ'כוסלןבקיה.ואת הסוף כולנו יודעים.

    IP: 87.69.63.139דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא יאומן- אנחנו חוששים משלום....לא ממלחמה......מצמרר!!!!!! (ל''ת)

    המטיף בשער, 31/05/09 11:56


    IP: 93.173.210.98דווח על תגובה זו

    • שלום עם מי (ל''ת)

      טל, 31/05/09 17:13


      IP: 79.181.99.242 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הבהרות

    אלוהים (מועבר דרך צוק), 31/05/09 11:53

    אני פונה בקריאה נרגשת לכל אותם האנשים שמדברים ומבטיחים דברים בשמי:
    דבר ראשון, יש לי שם - יהוה, לא ה', לא ד', לא ז' ולא כל אות אחרת. נא לפנות אלי רק בשם זה.
    דבר שני, אתם מתבקשים להפסיק מיד להבטיח לעצמכם בשמי את כל המזרח התיכון. ההבטחה הייתה נכונה למצב לפני 3000 שנה, כיום הסיטואציה שונה. תתאימו את עצמכם ותלמדו לחיות עם הסובבים אתכם, אתם לא לבד.
    דבר שלישי ואחרון, אני פשוט חייב להבין איך הגעתם לכל הלגן של חלב ובשר. בסה''כ התכוונתי להבדיל אתכם מעמים אחרי שהיו מקריבים גדי בחלב אימו ובנוסף רציתי שתפגינו מינימום של הומניות, ואתם לקחתם את זה עד למצב של 6 שעות בין ארוחות, כלים שונים, כיורים שונים. אני חייב לשאול, אתם נורמליים?
    השתגעתם?
    נגיד שעם בשר אני עוד מסוגל להבין אתכם, אבל להפריד חלב ועוף???
    תתחילו להנות קצת, תשתחררו.
    שלכם,
    יהוה

    IP: 194.54.169.100דווח על תגובה זו

  • 66.

    למי מי שואל אותם?

    אייל, 31/05/09 11:49

    אמירקה זו התנחלות גדולה שנגזלה מהאינדיאנים

    IP: 192.118.36.34דווח על תגובה זו

  • 65.

    חשש? ארה"ב לא תאפשר בנייה בגושי ההתישבות?

    דבורה ש. , 31/05/09 11:47

    אז איפה כן תאפשר? אולי באמריקה הגדולה שהיום חיים בה כמה עשרות מליוני מוסלמים, אולי שם תאפשר להם להקים מדינה ותספח אליה את ה-2 מליוני הפליטים שמעל למאה שנים כל העולם וגם בעזרתם האדיבה של אנשי שמואל יהודימ שיעשו הכל רק כדי להיראות יפה נפש בעיני הגויים, לא מפסיקים לדבר עליהם, כאילו שאין יותר מדינות בעולם שיוכלו לקלוט אותם, כאשר בפועל ישנם רק 57 מדינות שבשקט יוכלו לקלוט אותם ושלא לדבר על ירדן שחיים בה היום כ-90% מהפלסטינים, ברגע שתקלוט את ה-2 מליון שנותרו, הם אפילו לא ירגישו כי נקלטו בתוכם!
    הגיע הזמן שאם באמת העולם רוצה שלום ולא רק פרובוקציות אז שילך על ירדן!

    IP: 213.8.97.219דווח על תגובה זו

    • מהבדיוק הבעיה שלך גברת ??? איפה כואב לך ???

      באסאם , 31/05/09 11:58

      רק לצעוק "יהודים יהודים יהודים יהודים" אני שומע עכשיו את הקול הצווחני המעצבן שלך!

      מתי תפסיקו לבכות על מה שהוא לא היה שלכם במקור??

      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

      • לא היה שלנו במקור? אז הקוראן משקר? שם נאמר בפירוש ארץ היהודים

        פנדה , 31/05/09 12:03

        הסתבכבת עם מוחמד עכשיו... תזהר זה רוצח זה, לא פראייר

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • ולפני היהודים זה היה של העמים המקומיים, אבל אחרי הנביא מוחמד

          באסאם , 31/05/09 12:14

          יש מצווה להפוך כל שטח שנמצא תחת שלטון של כופרים לשטח איסלאמי ממצב של דאר אל-חארב (אזור החרב) לדאר-אל-איסלאם (אזור האיסלאם) ... ככה אם אתה כבר רוצה תשובה .. טוב לך?

          IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

          • תודה באסאם.

            ASCH , 31/05/09 12:20

            הבהרת בדיוק מה צפוי לנו עם או בלי ה"שלום".

            IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

            • אתה מבין מה שאתה רוצה להבין ... אני בסה"כ הסברתי לו מהקוראן

              באסאם , 31/05/09 12:22

              כי הוא דיבר על הקוראן כאליו הוא ספר בעד היהודים

              IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

              • יא באסם! האם אתה בקיא בקוראן ותוכל לענות לי על השאלה הבאה:

                יודע לקרוא, 31/05/09 12:54

                היכן בקוראן מוזכרת ירושלים?

                התשובה: היא לא.


                לעומת זאת, ירושלים מוזכרת בתנ''ך 622 פעמים! יהודים מזכירים אותה בתפילתם 3 פעמים ביום, וגם בברכות נוספות מספר פעמים ביום.

                כל הקטע של האיסלאם עם ירושלים התחיל כשמוחמד פנה אל היהודים והודיע להם כי ירושלים גם קדושה, כדי להתחנף ולנסות למשוך אותם אל האסלאם, הוא לא ראה צורך לשכתב את הקוראן ולהוסיף את המילה ''ירושלים'' באופן מפורש, כי הוא ראה שממילא אף יהודי לא התאסלם בזמנו.

                זה כתוב אצלי בספר היסטוריה ישן שיש ברשותי, מבית הספר (החילוני דרך אגב) שלמדתי בו, זה היה לפני שנים רבות לפני שהשמאל השתלט על החינוך בארץ והמציא את ה''עם הפלסטינאי''.

                אז חלאס יא באסאם. תגאל אותנו מהשטויות שלכם. אתם מתפללים למכה, משתחווים למכה. אין לכם שום עניין בירושלים, מלבד תירוץ להלחם ביהודים.

                IP: 217.132.23.93 דווח על תגובה זו

                • הדוגמה הכי טובה (המשך ל"יודע לקרוא")

                  פנדה , 31/05/09 13:28

                  כשהמוסלמים מתפללים בהר הבית הם מפנים אליו את ישבנו ומתפללים לכיוון מכה... נראה סביר להתפלל עם הישבן לכיוון המקום הקדוש?

                  IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

                • הוא לא בקיא בקוראן כי הוא לא ערבי. את השם כותבים בסאם ולא באסאם כמו (ל''ת)

                  שהוא כתב. הוא סתם אנרכיסט אשכנזיפט, 31/05/09 14:48


                  IP: 212.235.56.138 דווח על תגובה זו

              • חו"ח. הקוראן כמובן לא בעד היהודים

                פנדה , 31/05/09 13:16

                הקוראן הוא ספר שלא נופל במידת האנטישמיות שלו מרבי מכר אחרים בעולם הערבי - "מאיין קאמפף" ו"הפרוטוקלים של זקני ציון". אבל אפילו בספר אנטישמי זה דובר על ארץ ישראל כמדינת היהודים, וירושלים אינה מוזכרת שם.

                כמובן שנבואת מוחמד היא להפוך את כל הכופרים למוסלמים באמצעות ג'יהאד, ואז ישרור שלום בעולם. חשוב להבין את זה כדי להבין מה הערבים מתכוונים כשהם אומרים שלום - שכולם יהיו מוסלמים! עד אז לא ישרור שלום בעולם.

                תודה לך באסאם על הכנות.

                IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

                • תראה, אני כערבי אדם הגון, אבל אתם מסתירים את התוכניות שלכם להשתלט על

                  באסאם , 31/05/09 14:33

                  הכלכלה העולמית. אז מי כאן הצבוע??

                  דיברנו על הקוראן - אז הבאתי לכם דברים מהמקור - ההבדל ביני לביניכם הוא שאני כבן לאומה הערבית אדם נאמן וישר ולא משקר בבריתו. אתם כופרים שאפילו לדת היהודית שלכם מתכחשים ... ורובכם מאמינים שהתנ"כ שלכם סתם סיפורים ואין בזה שום אמת ...


                  הצביעות השנייה היא שאתם מנסים להסתיר מהעולם את התוכניות שלכם להשתלט על הכלכלה העולמית - עובדה שאף אחד לא יכול להסתיר אם הוא בודק לעומק ... אתם טוענים וצועקים ץ... כמה מזוכי פרס נובל הם יהודים וכו' ...


                  למה אתם אף פעם לא חושפים בפני העולם על כמה מהשחקנים העיקריים בכלכלה העולמית הם יהודים ... פעם אחת ולתיד העולם זכאי לדעת יותר על המניעים והתוכניות שלכם ... תפסיקו להסתיר את פרצופכם האמיתי!

                  IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                  • לי באופן אישי אין תכנית להשתלט על הכלכלה העולמית...

                    פנדה , 31/05/09 15:01

                    אולי תפנה אותי לסעיף ב"פרוטוקולים" שעוסק בכך?

                    מי שחוקר ובודק אכן מגלה שהיהודים תרמו לעולם - לא רק לכלכלה, אלא גם ובעיקר למדע, לרפואה, לתרבות, למחשבה המדינית - הרבה יותר מהמשקל שלהם באוכולוסיה, בטח שהרבה יותר מהערבים. איך זה יכול להיות שמדינת ישראל הפצפונת השיגה את אותו מספר פרסי נובל כמו כל העולם הערבי? את זה אתם צריכים לשאול את עצמכם, מתי ואיך הפסקתם להתעסק באלגברה והתחלתם להתעסק בג'יהאד, ועד כמה זה קידם אתכם? יום אחד לא תוכלו יותר לשקר לעצמכם שהכל היהודים אשמים. יום אחד תצטרכו להסתכל במראה.

                    IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

                    • הגיע הזמן שתכירו בשואה שאתם מבצעים כנגד העם הפלסטיני

                      באסאם , 31/05/09 15:06

                      ומאות אלפי הערביים שרצחתם בדם קר במלחמות שגרמתם באזור... ובמליוני הפליטים שגרמתם

                      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                      • שואה או מלחמת הגנה

                        yafaz , 31/05/09 15:53

                        תביא דוגמא אחת למלחמה שהיהודים יזמו סתם כדי להרוג ערבים ולא כתגובה להתקפת מדינת אויב, ירי טילים, חטיפת חיילים וכד'

                        דבר נוסף בשואה אספו מליוני אזרחים תמימים אנשים נשים וטף לקחו את רכושם והמיתו אותם בבתי חרושת לייצור מוות. איך זה בדיוק קשור לפלשתינים?

                        IP: 194.90.204.250 דווח על תגובה זו

                        • רוב מלחמות באזור הם תוצאה של היישות הציונית כאן (ל''ת)

                          באסאם , 31/05/09 16:30


                          IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                          • ולחשוב שאחד כמוך חי במדינה הזו

                            טל, 31/05/09 17:24

                            דרך אגב, המלחמה בין פתח לחמאס היא גם תוצאה של היישות הציונית? כל העולם גם ראה מה קרה לאנשים שניסו להתנגד לחמאס, איך הם ירו בהם והורידו להם את הרגליים. לכן מה שנשאר לכם זה לשבת בפורומים שלנו וללכלך עלינו.

                            IP: 79.181.99.242 דווח על תגובה זו

                    • תיקון טעות. 165 זוכי פרס נובל יהודים. 6 ערבים. (ל''ת)

                      אמיר ש , 31/05/09 20:01


                      IP: 84.109.90.30 דווח על תגובה זו

      • יא-באסאם, אתה בכלל קראת את תגובתי? שאתה שואל מה הבעיה שלי?

        דבורה ש. , 31/05/09 13:11

        ובכן לי ב"ה אין בעיה! אלא שהבעיה היא שלך ושלכמותך, שכמה שיש לכם מדינות, רק 57, ממש רחמנות עליכםן! ועדיין אתם רוצים את המדינונית הקטנה בעולם והיחידה שיש ליהודים! אולי תספר לי מה באמת הבעיה שלך? כי אם 57 מדינות לא קולטים את ה-2 מליון שנשארו במחנות ומנפנפים בהם בכל הזדמנות, כאילו שבאמת אין להם לאן ללכת? אז בעייתך זועקת לשמיים!
        ולגבי מה שלא שלנו? הרי בקוראן ירושלים לא מוזכרת אפילו פעם אחת, אז על מי אתה עובד בצעקות שלך? נראה אותך מגיב באחת ממדינות ערב כמו שאתה מגיב במדינת ישראל!

        IP: 213.8.97.219 דווח על תגובה זו

        • ולכם יש את כל המדינות המערביות שאת כלכלתם כבשתם. בנושא אל-קודס:

          באסאם , 31/05/09 13:14

          אפילו התנ"כ שלכם מודה שאתם כבשתם אותה והיא לא הייתה שלכם אלא שייכת לאחד מהעממים הילידים שנקראו היבוסים ... והפלסטינים היום הם בחלקם צאצאים של העם הזה... אז תלכי ותלמדי את ההסטוריה של העם שלך גברת ... לפני שאת באה ללמד אותי על התרבות שלי ...

          IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

          • הפלסטינים גם צאצאים של היהודים, וממילא זה לא משנה

            פנדה , 31/05/09 13:18

            הרי ישראל שייכת לאיסלאם כפי שכל העולם שייך לאיסלאם. אין בירושלים משהו יותר קדוש מברלין, למשל, פרט כמובן להתנגדות היהודים, שהיא קשה יותר שם, עקב צרות שדווקא אותם ברלינאים גרמו...

            IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

            • אז אם האדה הזאת לא קדושה (לפי מה שאתה אומר) - אז מה אתה עושה פה?

              באסאם , 31/05/09 14:25

              למה שלא תלך למקום אחר? כי בעצם כל מקום הוא כמו כאן בשבילך ... אז למה לך לגור במקום שהוא עומד בלב ומוקד הבעיות בעולם ... פיגועים רצח שחיתות כותרות ... מלחמות ...


              אלא אם כן אתה אדם מאוד דפוק בהיגיון שלו!

              IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

              • יותר קדוש לאסלאם הכוונה...

                פנדה , 31/05/09 15:02

                כמובן שלנו היא קדושה - ובגלל זה לעולם לא נוותר עליה.

                IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

                • קדושה לכם עפ"י מה עפ"י התנ"כ אפילו רוב העם שלכם מודה שהרוב זה סיפורים

                  באסאם , 31/05/09 16:33

                  ולא אמיתי ...

                  סקרים שנערכו לאחרונה מראים את האמת על כמה מאמינים יהודים שיש קדושה באדמה הזאת או כמה מאמינים ליציאת מצרים וקריעת הים סוף ...


                  אז אל תבלבלו לעולם את השכל ... רובכם לא מאמינים לאף מילה שכתובה בספר שלכם!

                  IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

          • מי כמוך יודע, שאלה שקוראים לעצמם היום פלסטין,

            דבורה ש. , 31/05/09 13:37

            הם אלה הפולשים שבאו מכל מיני ארצות ערב ותפסו טרמפ, כדי לכבוש גם את מדינת ישראל, תעורר יא-באסאם!!!

            IP: 213.8.97.219 דווח על תגובה זו

            • רגע אחד גברת שרמו... לאדמה הזאת אתם פלשתם והתנ"כ שלכם כותב על זה

              באסאם , 31/05/09 14:36

              אל תשקרו את כולם - מספיק לצביעות ...

              ישבו כאן 7 עמים שאת חלקם השמדתם ואת השאר גירשתם.

              IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

              • לכם הערבים יש מספיק שטח אז די לבלבל במוח יללה .. סע . (ל''ת)

                יללה באסם יללה .., 31/05/09 14:48


                IP: 89.139.170.182 דווח על תגובה זו

              • אף אחד לא טען אחרת

                פנדה , 31/05/09 15:06

                והעמים לפנינו כבשו אותה מעמים לפניהם וכן הלאה... אף אדמה לא נוצרה בכדור הארץ עם שילוט "שייך לעם היהודי" או "שייך לעם המוסלמי". כל האדמות בעולם הזה נכבשו ע"י העם שיושב עליהם היום.

                ההבדל הוא שאנחנו אכן כבשנו, והקמנו מדינה. אתם מעולם לא הקמתם מדינה כאן, למרות שהיו לכם הרבה הזדמנויות. למה מהגר בלתי-חוקי ממקסיקו אינו בעל זכות על אדמת טקסס המקסיקנית? כי ארה"ב כבשה את אותה אדמה מטקסס (ע"י תכסיס מכוער ד"א) והיום היא בריבונותה - נקודה.

                IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

              • כשאין לך תשובה לענין-אתה מתחיל לכלך, אך דע לך, כי הפוסל במומו פוסל!

                דבורה ש. , 31/05/09 15:42

                וזה גם עונה לך על כל השטויות והקשקושים שכתבת, כי מי שכבש, היו אלה ערב רב של אנשים שהסתננו מכל מיני מארצות ערב, וכפי שכתבתי קודם, קוראים לעצמם פלשתים "יעני" פולשים!!!!!

                IP: 213.8.97.219 דווח על תגובה זו

                • אז הנה גברת, אנחנו מנסים להקים לנו מדינה ... ואתם לא נותנים לנו צ'אנס

                  באסאם , 31/05/09 15:45

                  כדי שתוכלו להמשיך לצעוק אף פעם לא הייתה לכם כאן מדינה אף פעם לא ... אז הנה התשובה ...

                  בית-אומאייד הקימו כאן מדינה מוסלמית. סלאח א-דין הקים כאן מדינה מוסלמית ... אז מה השקרים האלו??

                  IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                  • אתה מעז באסם לגדף את המגיבה דבורה? תתבייש.

                    הוכחת שאתה תת רמה, 31/05/09 16:04

                    היא לא בדעותי אבל לקרוא לה גברת שרמו .. ?
                    מה זה ?

                    קילקלת לעצמך .

                    IP: 89.139.170.182 דווח על תגובה זו

                    • אדוני, כאשר היא לא פעם קראה לתרבות הערבי פרימיטיבית ורצחנית זה תת רמה

                      באסאם , 31/05/09 16:34

                      וזה פוגע ...


                      זה בעצם לומר שהיא קוראת לי רוצח פרימיטיבי!

                      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                      • נכון,והיא צודקת-אצלכם הרוצחים הברבארים הופכים לקדושים-בכל העולם

                        זה מגונה! ואם מראה מול הפרצוף פוגעת-טוב מאוד, 31/05/09 23:47

                        אולי תתפקחו מעט..

                        IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

              • עם ישראל ''כבש'' את הארץ שהייתה שלו עפ''י התורה-בה גם אתם ''מאמינים''.

                למרות הכיבוש-ירושלים נקנתה בכסף מלא-זה גם כתוב, 31/05/09 23:53

                בתורה.
                הישמעאלים הם בני הפילגש של אברהם,ולא היה להם קשר לכנענים.אתה לא יודע מי היו אבותיך ???
                על הר הבית הייתה עקדת יצחק,חלום יעקב וכו' לכם מילבד קינאה,והיתעלות על כל הקדוש לנו אין ולא יהיה דבר-שכן התורה ניבאה כי אתם תיבנו את המיסגד שלכם בהר הבית,זאת לפני הקמת האיסלאם.. אם נבואה זו התקיימה,גם זו האחרונה בוא תבוא-וזה מאוד קרוב !
                או אז אתם תענשו על כל מה שעשיתם לעם ישראל,שהם הן הבנים של בורא העולם !

                IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

      • מי בדיוק בוכה כאן

        טל, 31/05/09 17:18

        אתם רצים לאמריקה לבכות, ולא ישראל. ניסיתם להשיג בכח, ולא הצלחתם, אפילו מדינות ערב לא ממש רצות לעזור לכם, אז נשאר לכם רק לרוץ ולצעוק לאמריקה. אז פעם הבאה כשאתה מדבר על צעקות, תקשיב טוב מי הצועק, ולמה.

        IP: 79.181.99.242 דווח על תגובה זו

  • 64.

    אנחנו לא עוד כוכב בדגל האמריקאי (ל''ת)

    ytre, 31/05/09 11:41


    IP: 85.65.211.182דווח על תגובה זו

    • זה איום ונורא להיות עבד ועוד לאובמה המוסלמי. (ל''ת)

      מלח בעיניים, 31/05/09 11:47


      IP: 189.78.104.50 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הלכה קופיקה-הגיע קופיקו.. וקופיקו רוצה שנעמוד בהתחייבויות,אבל לא הוא..

    הוא פטור מכך !!! איפה הימים שהיו גברים בארץ ?-, 31/05/09 11:41

    שמיר למשל-גם שם פס על האמריקאים,וגם קיבל את שרצה.
    הערבים הפרו את כל ההסכמים,וקיבלו את אשר רצו.
    רק הביבי צריך לרצות את הקופיקו,ויש רק בעיה קטנה:ככול שהוא ינהג ברפיסות יותר,כך יגבר התיאבון של קופיקו (החולק גנים משותפים עם הערבים,ואפילו ''זכה'' להשתחוות בפני מלך ערבי).
    זה סופה של מדינה,הממנה עליה עיזים עיוורות להנהגתה..

    IP: 87.70.126.166דווח על תגובה זו

    • איך בדיוק שמיר שם פס על האמריקאים?

      צוק, 31/05/09 12:02

      בזה שבמלחמת המפרץ אמרו לו לשתוק ולשבת בצד והוא שתק וישב בצד כמו ילד טוב?
      גבר גבר.

      IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

      • צודק-הוא לא היה מושלם,אבל על עקרונות-הוא עמד גם עמד ! (ל''ת)

        לך תלמד.., 31/05/09 21:48


        IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 62.

    פקק תנועה...צורת החשיבה שלך מטורללת ! (ל''ת)

    חושב, 31/05/09 11:38


    IP: 79.182.31.33דווח על תגובה זו

    • אתה כניראה לא מבין את גודל הצרה והצרות שיפלו על ראשנו בעתיד (ל''ת)

      פקק תנועה , 01/06/09 08:33


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 61.

    למה חשש?? אם יימנעו התנחלויות זה חיוני למען קידום השלום באזור !!

    באסאם , 31/05/09 11:33

    הצביעות היהודית מתגלה כאשר מוכנים לשים מולם מתווה לשלום ...

    IP: 217.132.102.247דווח על תגובה זו

    • באסאם איזה ארגון שמאלני משלם לך כדי שתגיב בסיטונות ?? (ל''ת)

      פרופגדנה של השמאל, 31/05/09 12:08


      IP: 84.109.237.10 דווח על תגובה זו

      • הוא לא שילם לו מספיק לרשום את שמו ה''ערבי'' בלי שגיאות (ל''ת)

        בסאם ולא באסאם, 31/05/09 14:52


        IP: 212.235.56.138 דווח על תגובה זו

    • אבל בתגובה 66 טענת שבכוונתכם לקחת את הכל לפי הציווי...

      ASCH , 31/05/09 12:22

      מה שמראה שה"שלום" שאתם מדברים עליו הוא מלחמה בהמשכים.

      IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

      • ומה עם הדו-קיום המזוייף שמכרתם לנו במשך 60 שנות כיבוש??

        באסאם , 31/05/09 13:11

        אני הסברתי לך את הדברים מהזווית הדתית ... מעניין איך אתם תיראו אם נפתח פה את התנ"כ אז בבקשה ממך אדוני ... לפני שאתה מתלהם תבדוק טוב בציציות שלך קודם!

        IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

        • כמו הקוראן, גם בתנ"ך יש סיפורי זוועה

          פנדה , 31/05/09 13:22

          סיפורים על רצח, על גניבה, על זנות. פדופיליות כמו בקוראן אין בתנ"ך ככל הנראה, אבל גילוי עריות יש שם ללא ספק. מה אין בתנ"ך שיש בקוראן? ציווי מפורש לבצע את כל הדברים האלה בשם האל.. אצלנו דווקא יש ציווים מפורשים לא לעשות את כל אלו, ציווים שגם הנצרות אימצה ומהווים את הבסיס לתפיסת המוסר המערבי. באיסלאם יש ציווים מפורשים לעשות כפי שעשה האנס, הרוצח, הפדופיל, השקרן המכונה מוחמד.

          אל תזדרז לפתוח קוראן, כי המתונים הערבים יודעים היטב לא לחשוף אותו בפני המערב. אם היו מלמדים כל ילד אירופאי או אמריקאי על הקוראן - לא היה אף מהגר מוסלמי אחד במדינות האלה.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

          • אפילו האקדמיה המערבית מודה: התנ"כ ותורה שעל-פה הכל מסולף ושונה במשך

            באסאם , 31/05/09 14:29

            ההיסטוריה ...

            זה ידוע ע"י מחקרים מודרנים שעשו מומחים בתחום והם סוברים ששיניתם וסילפתם את התנ"כ והמשנה במשך הדורות ... היום אתם כבר לא יותר מדת שקר של שקרנים.

            IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

            • האקדמיה ה(מ)ערבית? לא הייתי סומך עליה יותר מדי... (ל''ת)

              פנדה , 31/05/09 15:07


              IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

              • אז אתה כורת את הענף עליו אתה יושב ... תחליט כבר מה העמדה שלך

                באסאם , 31/05/09 15:47

                או שאתה מטיף לערכים מערביים או שאתה מתכחש לאקדמיה המערבית ... אבל אתה לא יכול לרקוד בשני חתונות בבת אחד

                IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

                • הפסק לנבוח סיסמאות נבובות-אתה מוזמן להפריך כל דבר שתבחר מהתנ''ך (ל''ת)

                  רק שיהיה מבוסס,ולא עפ''י השערות מגוחחות.., 31/05/09 21:51


                  IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אך אובמה יביא לנו שלום וביטחון,הנגב והגליל מצפה למפונים .

    נתן.ש מעלות., 31/05/09 11:27

    כמובן שלושת גושי ההתיישבות הגדולים,נשארים בגבולות ישראל וללא זכות שיבה.

    IP: 93.172.57.66דווח על תגובה זו

  • 59.

    אלה מהימין מתפוצצים,להיות עבד ,ועוד למוסלמי. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 31/05/09 11:24


    IP: 189.78.104.50דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא הבנתי, מי מחליט על הבניה בישובים , אובאמה?!? (ל''ת)

    יונתן, 31/05/09 11:16


    IP: 192.117.141.98דווח על תגובה זו

    • טוב שהמפתחות יהיו בידיים של אובמה ולא של נתניהו!!!

      באסאם , 31/05/09 11:35

      מתי תתפכחו כבר ... ההזייה הציונית שלכם עומדת להיגמר ... בקרוב!

      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

  • 57.

    לא לדאוג..שני ה''''ברקים'' יסתדרו בפגישתם ותראו איזה רעם יצא מזה (ל''ת)

    אוהד ברק, 31/05/09 11:14


    IP: 217.132.2.95דווח על תגובה זו

  • 56.

    פרעה חוסיין : כל הילוד בהתנחלות לים תשליכוהו (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 31/05/09 10:47


    IP: 93.173.161.253דווח על תגובה זו

    • ומה עם פרעה-ברק שהרג אלפי ילדים ונשים ב"מבצע" האחרון בעזה??

      באסאם , 31/05/09 11:34

      זה בסדר כן???

      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

      • אתה הצבעת בשבילו. תגיד, גם לחוסייון קוראים ברק (ל''ת)

        זה אומר משהו?, 31/05/09 11:38


        IP: 212.235.56.138 דווח על תגובה זו

      • א. למה אתה משקר ומשנה את העובדות הידועות לכולם ?-

        אתה שייך לאירגון דעת אמת-רודפי היהדות-אתמול, 31/05/09 21:55

        קראת לעצמך ג'לאל,ונים בסאם.. השקר עמור בנפשך!!!
        ב. כם זה בסדר גמור-רק שזנ נעשה מאוחר מידי.התורה מצווה עלינו הקם להרגך השקם להורגו-זה מוסרי,וזה מצווה !

        IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 55.

    פרעה חוסיין : כל הילוד בהתנחלות לים תשליכוהו (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 31/05/09 10:43


    IP: 93.173.161.253דווח על תגובה זו

    • רעיון מעולה

      צוק, 31/05/09 11:11

      אני תומך!!
      אגב, לא חייב רק לים, אפשר גם לכנרת, לים המלח, בריכת הכרישים במצפה התת ימי באילת וכו'.

      IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

      • אפשר לארגן גם לכם יום זיכרון, יש מספיק לכולם (ל''ת)

        פריץ , מינכן, 31/05/09 11:38


        IP: 212.235.56.138 דווח על תגובה זו

  • 54.

    יש לאסור את הכנסת על מפלגות חרדים , תאוקרטיות אויבות הדמוקרטיה. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/05/09 10:42


    IP: 79.88.25.118דווח על תגובה זו

    • צודק ב-100 אחוז! (ל''ת)

      באסאם , 31/05/09 11:35


      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

      • מה קרה לדוקטור-מדעת אמת ?-ואני חשבתי כי יש לך בעיה דווקא עם כופרים ??? (ל''ת)

        לשקר אין רגליים.., 31/05/09 21:57


        IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אמרתי לכם שהבחירות בארץ לא רלוונטיות, וטוב שכך.

    EXTRA-שמאל , 31/05/09 10:05

    לאנשים שאינם אחראים למעשיהם ממנים תמיד אפוטרופוס, טוב שיש אובמה.

    IP: 87.69.119.33דווח על תגובה זו

    • לשמאלנים כמוך מתאים אובמה האפוטרופוס. לבני חורין לא דרוש אפוטרופוס. (ל''ת)

      יגאל, 31/05/09 10:42


      IP: 193.254.206.6 דווח על תגובה זו

    • לפחות יש עוד כמה אנשים שפויים בעם שלכם כמו אקסטרא ...

      באסאם , 31/05/09 11:33

      חבל שכולכם לא לומדים ממנו!

      IP: 217.132.102.247 דווח על תגובה זו

  • 52.

    איזה חשש?שמחה גדולה !

    משה פרידמן תל אביב, 31/05/09 10:01

    לא רק שלא תאפשר בניה אלא להיפך,ארה'ב תפרק את ההתנחלויות.

    IP: 78.96.219.90דווח על תגובה זו

    • נו, עוד טמבל...

      מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו, 31/05/09 10:14

      מר פרידמן מתל-אביב, מדוע אתה חושב שיש לך זכות בתל-אביב יותר מלמתיישבים ביו''ש? מדוע שלא נפרק את תל-אביב ונמסור אותה לחמאס?

      אם את כפר דרום, יישוב שהיה קיים עוד לפני קום המדינה (האדמה נרכשה בכסף מלא עד בשנות ה-30), ובלם את הפלישה המצרית לארץ ישראל במלחמת העצמאות, היה לכם כ''כ קל להרוס ולמחוק בגירוש הפושע, מה תגיד על בתי הערבים שחמסתם ביפו?

      לנו יש אמונה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, והתנ''ך הוא הטאבו שלנו על הארץ.

      מה לך יש? מכוח איזו זכות, חמסת את בתי הערבים? חזור לרומניה/פולין/רוסיה/תימן/מרוקו וכו'...

      IP: 217.132.30.112 דווח על תגובה זו

      • למגיב הראשון

        צוק, 31/05/09 11:20

        בת''א (ובכלל בכל הקו הירוק) יש יותר זכות מביו''ש, כיוון שכל הקהילה הבינלאומית מכירה בזכותנו שם.
        עם כל הכבוד (ואין הרבה, או בכלל), עם אמונה ותנ''ך לא מחזיקים מדינה, מה נעשה כשכל העולם יטיל עלינו סנקציות כלכליות?
        נקרא בת''נך?
        נתפלל?
        וחוץ מזה, בתנ''ך לא כלולה גם ירדן בא''י?
        יאללה, לכבוש את המזרח התיכון, הבטיחו לנו!!
        ה-ז-ו-י

        IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

        • הקהילה הבינלאומית מכירה בזכותנו?

          חחח.. הצחקת אותי!, 31/05/09 12:33

          ממש לא! מה עם זכות השיבה של 5 מיליוני פלסטינאים לתחומי הקו הירוק. אלו שמחזיקים במפתחות לבתיהם ביפו?

          העולם מכיר ב''יוזמה הערבית'' שמדברת על זכות השיבה. שרק שבוע שעבר אמרו שלא יחול שום שינוי בפרטי ''היוזמה''.

          חבוב, תצא מהסרט שאתה חי בו. אם אתה סומך על ''הכרה'' של הקהילייה הבינלאומית כדאי שתשריין לך דירה באירופה.

          מתי תקלטו, שאם אתם אומרים שאין לנו זכות ביהודה ושומרון אז אין לנו זכות גם בשאר הארץ. כל הסיבה שעם ישראל חזר לארצו, היא המקומות הקדושים ובראשם ירושלים, שמוזכרת בתנ''ך 622 פעם ושעם ישראל מזכיר אותה בתפילותיו בכל יום אלפי שנים. (ובקוראן לא מוזכרת אפילו פעם אחת!). אם לדעתך אין לנו זכות בירושלים, אז פועל יוצא מכך שגם אין לנו שום זכות בת''א.

          תהיה בטוח שכשאחמד יבוא עם המפתחות שלו ליפו, העולם יגיד לך לפנות לו את הדירה.

          IP: 217.132.23.93 דווח על תגובה זו

  • 51.

    איזה חשש?שמחה גדולה !

    משה פרידמן תל אביב, 31/05/09 09:58

    לא רק שלא תאפשר בניה אלא להיפך,ארה'ב תפרק את ההתנחלויות.

    IP: 78.96.219.90דווח על תגובה זו

  • 50.

    אז גם ישראל אינה מחויבת להסכמות עם ארה''ב (ל''ת)

    ביבי תגדל ביצים עם ישראל מאחוריך, 31/05/09 09:57


    IP: 99.150.238.183דווח על תגובה זו

  • 49.

    למינים ולמלשינים אל תהי תקווה (ל''ת)

    השמאל הקיצוני גורם נזק שלא ניתן לתפוס-פשוט בגידה, 31/05/09 09:43


    IP: 199.203.123.209דווח על תגובה זו

  • 48.

    גם הפלשתינאים מתנגדים לעצירת הבניה בשטחים למה?

    שי, 31/05/09 09:37

    הם אלה שבונים את הבתים , זה הפרנסה שלהם

    IP: 217.132.126.73דווח על תגובה זו

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 31/05/09 09:57

      סוף סוף בן אדם עם ראש על הכתפיים.
      -אין עוד מלבדו.

      IP: 99.158.57.170 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תוצאה ישירה של הנזק המדיני שגרמה ציפיטפוט ציפורע לבני

    די לכיבוש האמריקאי!, 31/05/09 09:37

    אם לא ההתעקשות המטומטמת שלה להציג את ישראל כמדינה מתרפסת בפני הגויים, ההתעקשות הנואלת על עקרון ''2 מדינות ל2 עמים'' שחזרה עליו ערב ובוקר וצהריים, לא היה נולד כל הלחץ הזה על ישראל.

    ממשלת אולמרט-לבני-בראון הרגילה את הגויים שמדינת ישראל מתרפסת, וכורעת על ברכיה בפני דרישותיהם.

    ממשלת אולמרט-לבני-בראון הפכה את ישראל לעוד מדינה בארה''ב. אפילו הקימו כאן בסיס אמריקאי עם מכ''מ שחושף את כל פעולות ישראל, ואין לישראל כלל גישה ישירה אליו אלא מופעל על ידי אמריקאים, וברוצתם יחלקו עימנו מידע.

    הגיע הזמן שמנהיגי ישראל יקומו ויגידו לאמריקאים: ''עד כאן''! איננו עוד כוכב על הדגל האמריקאי.

    IP: 217.132.30.112דווח על תגובה זו

  • 46.

    חשש?? תקווה!! (ל''ת)

    זאביק השועל, 31/05/09 09:36


    IP: 195.200.205.22דווח על תגובה זו

    • אמת! הגדרת היטב: תקווה, לא חשש

      אוהב עמי, 31/05/09 09:58

      סוף סוף נפל האסימון אצל האמריקאים. אובמה הוא נשיא מזן חדש שלא יענה אמן אחרי השטיקים והמניפולציות של הממשלה העלובה שלנו. הוא התקווה היחידה להשכנת שלום, אפילו כפוי על האיזור.
      ולימנים הקיצוניים שלנו, עם האייטלות שלכם תהיה ברירה או לחזור לשפיות ולגבולות המדינה או שתהיו אזרחי פלשתין.

      IP: 84.228.188.47 דווח על תגובה זו

  • 45.

    למה אנו מצפים לאישור של ארה''ב? אנחנו מדינה עצמאית..לא הכוכב ה-51.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 31/05/09 09:32


    IP: 77.126.171.143דווח על תגובה זו

  • 44.

    מי שואל אותם בכלל? שילכו לכל הרוחות! יחד עם מפת הדרכים. (ל''ת)

    יגאל, 31/05/09 09:29


    IP: 193.254.206.6דווח על תגובה זו

  • 43.

    did not know nobama runs the state of israel--amazing (ל''ת)

    AVI, 31/05/09 09:25


    IP: 76.91.177.240דווח על תגובה זו

  • 42.

    הללויה !!! (ל''ת)

    נחזור להיות בני אדם. הגיע הזמן,,,, 31/05/09 09:24


    IP: 89.139.95.233דווח על תגובה זו

  • 41.

    אם לא הבנתם - השלום יצא לדרך,,, איתנו או בלעדנו,,, או נגדנו ,,, (ל''ת)

    ביבי פחדן, 31/05/09 09:22


    IP: 89.139.95.233דווח על תגובה זו

  • 40.

    מה ז''א?????? זאת מדינה דמוקרטית עצמאית למה צריך אישור מארה''ב

    ר.ד, 31/05/09 09:22

    לזכויות בסיסיות?!

    IP: 77.125.132.181דווח על תגובה זו

  • 39.

    החונטה הצבאית המשיחית מבוהלת ומשותקת מול נחישות העולם לבצע שלום !!! (ל''ת)

    התעוררו !!!, 31/05/09 09:21


    IP: 89.139.95.233דווח על תגובה זו

  • 38.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 31/05/09 09:21

    על מנת שיהיה ניתן לקיים רצף טריטוריאלי של גושי ההתישבות על מדינת ירדן גם לתרום חלקה בעבר הירדן המזרחי לטובת הרשות הפלשתינאית(נחלת שניים וחצי השבטים).
    בצורה זו יקל יהיה להתחשב בעובדה זו.
    מה לא ברור?
    והרי כבר ציינו זאת.
    כדור הארץ
    מוטי קליפורניה, 30/05/09 14:37
    פסק הדין: לאחר שירדן תתרום חלק ממדינתה בעבר הירדן המזרחי לטובת מדינה פלשתינאית.
    ולאחר שמצרים גם היא תתרום חלק לטובת מדינה פלשתינאית.
    ולאחר שמדינת מונטנה בארה''ב תאוחד עם ישראל ושמה יהיה מונטנה-ישראל ובירתה ירושלים המערבית ובזאת יובטח עתיד העם היהודי כאזרחי ארה''ב.
    אז בהחלט מאותו הרגע ולאחר שהוסכמו עקרונות אלו שציינתי איני רואה אף מניעה לדון בפתרון שתי מדינות לשני עמים.
    וכיוון שאיני מאמין שאפשר לגדל את העם היהודי כתחליף לצמחיה הידרופונית כשמוכח מדעית שמפלס הים עולה מימלא אתה מבין ששלוש
    התנאים לעיל הם בבחינת כזה ראה וקדש ואינם עומדים בסימני שאלה אלא בסימני קריאה.
    מכאן אתה יכול גם להבין דבר נוסף שהפתרון לבעייה נעוץ ברצון של העולם להכיר בבעיה
    ולרתום מרצם על מנת לפותרה.
    התעלמות מנושאים אלו שציינתי לעיל הוא בבחינת ביטול כל אפשרות להסדר אפשרי.
    לא יתכן לזרוק את כל בעיות העולם למגרשה של ישראל.
    מה לא ברור?!
    הגב לתגובה זו
    כדור הארץ
    מוטי קליפורניה, 30/05/09 15:04
    לבנצי אם ישנה נכונות אמיתית לשלום היא תקום ותתממש בניגוד לכל התחזיות הקודרות
    לפיכך קרא את 3 הנקודות שיפתחו ויסללו את הדרך האמיתית.
    מכאן תבין שמי שמעוניין בשלום צריך לתרום!!!
    לא יהיה שלום מדבורי סרק וגם לא מכפוף זרועות ומשמוש בכוח.
    אם תתווה דרך הגיונית שתתן מענה לדורות לעם היהודי היא תקום ואם לא אז המצב כיום הוא מה שיהיה.
    אם הפוליטיקאים רוצים למנף יחסים אל עתיד טוב יותר הם צריכים קשרים ויחסים חובקי עולם וזמן ותעוזה מדינית חובקת עולם.
    לפיכך אני דבק בעמדותי כי בית המקדש יוקם בכותל כחלק מהסכם זה במתווה אובמה.
    מדינת מונטנה תאוחד עם מדינת ישראל.
    ישראל תתפשר בשטח ביהודה ושומרון ויחד עם זאת גם ירדן תתרום משטחה (נחלת שניים וחצי השבטים)להקמת מדינה לאבו מאזן.
    ומצרים גם תתרום שטח שיצורף לרצועת עזה ויקום הסכם חילופי שבויים במתווה הכולל.
    העולם הערבי יכיר בישראל כמדינת היהודים ויחדש קשרים להקמת שגרירויות באדמתו.
    ישראל תכבד את תפילת המוסלמים במסגד אל-אקצה היושב על קודש הקודשים היהודי.
    העולם המערבי יציב פתרונות של רשת מים במזרח התיכון מהנילוס מהפרת מהחידקל מנהרות בטורקיה(הכל הולך והכל טוב).
    קשרי מסחר עם מדינות הנפט ומדינות ערב הקרובות יותר בגבולה של ישראל.
    שיתוף פעולה צבאי הדוק להצלת חיים ותרגילים צבאיים משותפים ב''ברית אברהם''.
    ועוד היד נטויה !!!!!!!!!!!!!!!!
    -אין עוד מלבדו
    הגב לתגובה זו

    IP: 99.158.57.170דווח על תגובה זו

    • רצית תגובה? הרי לך תגובה:

      ASCH , 31/05/09 09:54

      כתבת מתוך הנחה שבאמת רוצים פתרון. הבעייה היא שאף אחד לא רוצה לא פתרון ולא שינוי במזרח התיכון.

      הערבים- נח להם המצב הנוכחי, כי כל תחלואיהם מקבלים תירוץ חדש: יש מאבק בישראל. קדאפי אף הגדיל ואמר שישראל....אשמה בטבח בדרפור.

      האמריקאים: הם רוצים פתרון? נראה לך? לא מעניין אותם! לא מאיתנו ולא מערבים. רק מנפט.

      האירופאים? להם יש בעייה: המהגרים המוסלמים שכובשים את היבשת אט אט בלי לירות יריה אחת. וכן, מאז מלחמת העולם הראשונה, האירופאים הם פחדנים בני פחדנים. הם אפילו חששו להגן על עצמם מול הדוב הרוסי, עם הפגנות "שלום" לאורך כל המלחמה הקרה. ברור שינסו לפייס את המוסלמים התוקפנים על חשבוננו.

      האומה הערבית סובלת מפיגור דיכוי ועוני? את מי הם מעניינים?

      IP: 87.70.49.8 דווח על תגובה זו

      • ל-ASCH

        מוטי קליפורניה, 31/05/09 10:47

        מלחמות באות על חשבון המובטלים העניים
        החלכאים והנדכאים האלמנות היתומים והנכים.
        הושטת יד לעזרה גם ל''אויבך'' תציל אותו ואותך.
        צריכים כולם להבין אנו אורחים זמניים כאן בעולם ותפקידנו לעזור האחד לאחר.
        תפקיד הידיים מוגדר היטב אצל האלוהים
        ומטרתם לעזור ללטף להרגיע לעודד.
        תפקיד הרגליים הוא להובילך למקומות בהם תוכל
        לעזור.
        שימוש לא נכון בידים וברגלים ובשאר אברי הגוף סופו לעמוד ב''דין של מעלה''.
        אני יודע ומודע לעובדה שבני האדם שוכחים שהם זמניים ב''עולם של מטה'' והם מרשים לעצמם
        הפקרות וזלזול בחייהם שלהם ובחיי אחרים כאילו שהם ישארו כאן לנצח ואינם מתיראים
        מדין של מעלה אבל אני רוצה להביא בזה היום
        ידיעה סנסנציונית ---''יש אלוהים יש דין ויש
        דיין'' וגם אם לא יאמינו בזה ישפטו.
        אם אדם עובר באור אדום גם אם הוא יטען מליון פעם שהוא ''חילוני'' ולא מאמין בבית המשפט של המדינה הרי זה לא ימנע את עריכת משפטו.
        אותו הדבר בדין שמיים ''לא ידעתי'' ''לא ספרו לי'' לא הזהירו אותי'' ושאר תירוצים אינם תופסים במיוחד במצוות שבין אדם לחבירו.
        כי על מצוות שבין אדם לחבירו האלוהים לא סולח עד שיפייס את חברו.
        לכן מוטב להם שירצו שלום!!!
        -אין עוד מלבדו.

        IP: 99.158.57.170 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אם הממשל השחור מתחמק מהסיכומים עם בוש, גם ישראל משוחררת מכל ההתחיבויות (ל''ת)

    וההסכמים של הממשלות הקודמות!., 31/05/09 09:21


    IP: 89.138.44.73דווח על תגובה זו

  • 36.

    לעצור את הבנייה בושינגטון

    מוש הצפוני, 31/05/09 09:18

    זה על אדמות כבושות של אינדיאנים!!

    IP: 87.70.177.194דווח על תגובה זו

  • 35.

    זכויות אדם

    אלי, 31/05/09 09:16

    בנין בית/מגורים למשפחתך היא זבות בסיסית.ארגוני זכויות האדם שכאשר מדובר במגורים לפלסטינים הם מקימים קול זעקה עד לב השמיים אבל כאשר נאסר על יהודי להוסיף חדר לטובת הגדלת המשפחה-ארגונים אלו שותקים.

    IP: 93.173.84.47דווח על תגובה זו

  • 34.

    אובמה - אתה לא תמיט עלינו שואה שנייה !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אור, 31/05/09 09:13


    IP: 77.125.163.138דווח על תגובה זו

    • אין ספק שהילארי קלינטון הולכת בדרכם של היטלר ופרעה

      היסטוריון, 31/05/09 09:42

      היא דורשת עצירת הריבוי הטבעי, איך היא רוצה לבצע זאת? בטח באמצעות מחנות ריכוז וסלקציה בין גברים לנשים... מה עוד יכול לעלות בראשה של אנטישמית מוכחת שנתפסה קוראת ''יהודון'' לאחד מעובדי הבית הלבן היהודיים, עוד בתקופת כהונתו של בעלה כנשיא.

      או שאולי היא רוצה להטביע בים את התינוקות הנולדים, כפי שביצע פרעה?

      ההיסטוריה הוכיחה שכל מי שקם עלינו לכלותנו בסוף לא הצליח. עברנו את פרעה ואת היטלר, נעבור גם את חוסיין אובמה ואת הי(ט)לרי קלינטון.

      ''וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ''

      IP: 217.132.30.112 דווח על תגובה זו

      • להיסטוריון

        צוק, 31/05/09 11:35

        התגובה כל כך מטומטמת שנשארתי ללא מילים.
        תזכיר לעצמך מי סוגר את מי במחנות.
        תזכיר לעצמך מי בונה כבישים רק ליהודים.
        תזכיר לעצמך מי משפיל את מי במחסומים ומי עושה סלקציה למי.
        עצירת הריבוי הטיבעי? איך בדיוק? בזה שלא יקבלו בית (כמעט) בחינם ליד ההורים?
        רוצים להתרבות? תמצאו בית איפה שיש!!!
        אותך ספציפית הייתי מענה ומענה וממשיך לענות, רק בכדי לבדוק אם באמת תרבה ותפרוץ (ואז מענה את מה שיפרוץ ממך).

        IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

        • מעניין - האם גם את בניית הפלסטינים בשטחים אתה מבקש לעצור?

          פנדה , 31/05/09 13:46

          אם היו אומרים שיש לעצור בנייה בשטחים - ניחא. אבל לעצור בנייה על בסיס דתי/לאומי/אתני, כך שרק היהודים נדרשים לעצור בנייה? זו כבר גזענות לשמה, ןזה אכן מזכיר לנו צוררים אחרים שביקשו להגביל את הריבוי הטבעי אצל היהודים, או להגיד להם "תמצאו בית איפה שיש".

          אגב, אני רואה שלא רק רצח תינוקות יהודים עושה לך את זה, אלא גם עינוי של מגיבים... אתה יותר ויותר נראה דומה למוחמד - האם אתה גם כן אנס ופדופיל?

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ישראל תחת התקפה רבתי של....התקשורת שלה עצמה.

    ASCH , 31/05/09 09:03

    מהבוקר ועד הערב דיווחי כלום על כלום של "דאגה", "תדהמה", "חשש" ו"זעם". בין שקרים בוטים, לחצאי אמיתות, הגרועים משקרים.

    מתי עם ישראל יזכה לעיתונות מכובדת, הוגנת שלא מנסה לבחוש בפוליטיקה ולהכתיב מהלכים?

    IP: 87.70.49.8דווח על תגובה זו

  • 32.

    חדש! הלובי (שהיה היהודי) בארה''ב גוייס לשרותיו של בינלאדן (ל''ת)

    להבטחת עתודות הנפט לכלכלת ארה''ב, 31/05/09 09:01


    IP: 77.125.139.172דווח על תגובה זו

  • 31.

    ברק אובמה מפחד מהישתלטות האיסלם על אירופה (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 08:59


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • אובהמה המוסלמי תומך בהשתלטות האיסלם הקיצוני על כל העולם, כולל ארה'ב. (ל''ת)

      רם עמנואללה, רב המשרתים., 31/05/09 09:25


      IP: 89.138.44.73 דווח על תגובה זו

      • חייבים להפיל את המימשל האמריקאי (ל''ת)

        פקק תנועה , 31/05/09 11:09


        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק, חייבים להפיל את הממשל האמריקאי....ו

          רינו מתל אביב, 31/05/09 14:52

          לגרום לכך שהבחירות לנשיאות בארצות הברית יוקדמו ויעלה ממשל רפובליקני....כמובן שכל זה יחייב את שינוי החוקה האמריקנית.
          אני קורא לרפובליקנים, שאוהבים את ישראל ואת ארצות הברית-להתחיל בתהליך הפלת הממשל האמריקני והקדמת הבחירות לנשיאות...הממשל הדמוקרטי של אובמה רע לאמריקה ורע לישראל...ואתם יודעים את זה.
          הדמוקרטים ימיתו עליכם אסון....אתם חייבים להחליף את הממשל הזה בממשל רפובליקני.

          IP: 77.126.25.214 דווח על תגובה זו

          • וכמה שיותר מהר (ל''ת)

            פקק תנועה , 01/06/09 08:32


            IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 30.

    תודה ציפי...

    דני, 31/05/09 08:57

    אין ספק שהעובדה שיו''ר האופוזציה מנגנת לנו חדשות לבקרים את המנטרה של 2 מדינות ל-2 עמים מתחילה להראות את אותותיה גם במישור היחסים שבין מדינת יש לבין ארה''ב שכן הרוח הגבית המנשבת מכיוונה של וושינגטון נובע מכך שהממשל הדמוקרטי בראשותו של בראק חוסין אובאמה אינו מחשיב יותר את מדינת ישראל כבעלת ברית אסטרטגית ועצם העובדה שהממשל מתכוון לכפות על ישראל הסכם נוסח ''הסכם מינכן'' מוכיח זאת. המעציב הוא שהממשל אשר עוין את מדינת ישראל ומתעלם לחלוטין מהעקרון החשוב ביותר ''שמירת בטחונה של מדינת ישראל'', מסתמך רבות על אמירות שנאמרות מפי גורמים פוליטים במדינת ישראל ובראש ובראשונה יו''ר האופוזציה גב' ליבני שמבחינתה ''המטרה מקדשת את האמצעי'' ומכאן שבכדי למצוא חן בעיני האמריקאים בכדי שהם יבואו לידי התנגשות עם ממשלת נתניהו יביאו לקריסתה בכדי שהיא תוכל לחזור לשלטון ולבצע מכירה סופית של מדינת ישראל.
    מי ייתן ונהיה חזקים ומאוחדים ולא ניתן למיעוט שבתוכנו להכתיב לנו את סדר היום.

    IP: 212.117.138.250דווח על תגובה זו

  • 29.

    Obama is under massive pressure concerning Israel

    Monty , 31/05/09 08:57

    Already before he got elected, he was given clear signals by several Europeans states that they want him to force Israel to take actions and decisions.

    Please note, that maybe the only reason for why Europe has not yet been boycotting Israel is because Uncle Sam was threatening them, now things change... they are not scared of Uncle Sam anymore....

    IP: 88.88.52.29דווח על תגובה זו

  • 28.

    אובמה=קרטר... ביבי= שלום עכשיו... ביבי שוב לא עומד בלחץ... (ל''ת)

    התוהה בקול... , 31/05/09 08:55


    IP: 80.230.196.139דווח על תגובה זו

  • 27.

    ארה''ב לא תאשר כלום,זה ממשל תחת הנשיא המוסלמי הראשון בארה''ב.

    השאלה היא לא מה ארה''ב מאשרת אלא מה ישראל עושה, 31/05/09 08:54

    ישראל היא מדינה ריבונית.
    ישראל הגיע למצב שהיא זקוקה לעימות עם ארה''ב שמתערבת יותר מידי בעיניניה הפנימיים של ישראל.
    העימות הזה הוא הכרחי כדי להעמיד את הדברים בדרך הנכונה מחדש.
    אין להתחמק מזה
    בטח לא במצב שעלה נשיא מוסלמי שמנסה לכפות העלינו הסכמים עם העולם המוסלמי ומתעלם מדרישותינו.
    מוסלמי לא יכול להיות צד ניטרלי במשא ומתן בין מוסלמים ליהודים.

    IP: 79.178.103.140דווח על תגובה זו

  • 26.

    סוף לכל הלוקשים שמכרו לנו בהתנתקות. למה הרסנו את גוש קטיף?? (ל''ת)

    מיכל, 31/05/09 08:51


    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לאובאמה. אולי הוא עוד יציל אותנו מעצמנו... (ל''ת)

    מפוכח, 31/05/09 08:51


    IP: 82.80.147.34דווח על תגובה זו

  • 24.

    מהבית הלבן הזה רק יוצאים בשורות רעות - הג'יהאד האיסלמי התנחל שם

    בדוק , 31/05/09 08:46

    חתול שחור מסתובב שם.

    IP: 89.138.146.230דווח על תגובה זו

  • 23.

    1000 + 71 ימים,,, מדינת ישראל מפקירה חייל בשבי - כאילו אין לו מולדת !! (ל''ת)

    אגומניאקים פחדניים - לא מסוגלים להתפשר ולהצילו !!!, 31/05/09 08:45


    IP: 89.139.95.233דווח על תגובה זו

  • 22.

    בכל מקום שארה"ב דרכה לא צמח דשא - רק ג'יהאד איסלמי

    בדוק , 31/05/09 08:44

    שאו עיניכם אל הגלובוס וראו.

    IP: 89.138.146.230דווח על תגובה זו

  • 21.

    שנים התרגלנו להשתולל בשטחים כרצוננו - בא העולם ושם לזה סוף - תתרגלו,,, (ל''ת)

    מניצולי שואה הפכנו לקלגסי כיבוש אלימים - די !!!!, 31/05/09 08:43


    IP: 89.139.95.233דווח על תגובה זו

    • מתומתם (ל''ת)

      אביהו, 31/05/09 09:17


      IP: 87.69.106.117 דווח על תגובה זו

    • שנים התרגלנו להיות רחמנים בני רחמנים - בא העולם ותפס על זה תחת

      ש, 31/05/09 10:29

      מניצולי שואה הפכנו להיות סמרטוטים שמאלנים בזויים שכל טרוריסט מזוהם משתין עליהם ועוד בא בדרישות.

      IP: 84.109.174.26 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הנשיא שהשתחווה למלך סעודיה חוזר בתשובה לדתו המקורית (ל''ת)

    קרמשניט, 31/05/09 08:33


    IP: 77.125.139.172דווח על תגובה זו

  • 19.

    הגיע הזמן לחזור ותשובה ולחפש רחמים מה' - ולא מבשר ודם ... (ל''ת)

    זמן ההתבגרות?, 31/05/09 08:28


    IP: 89.138.90.181דווח על תגובה זו

    • הודעה חשובה ל- 19

      צוק, 31/05/09 08:44

      התקשרו מבלוקבאסטר, לא השאירו הודעה.
      אמרו שאתה כבר יודע מה רוצים.

      IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

  • 18.

    חיל ורעדה - אסור גם ללכת לשירותים

    לא להוריד המכנסיים, 31/05/09 08:26

    בישראל קיימת פניקה.
    יש שמועות שעל אזרחי ישראל יאסר ללכת לשירותים.

    IP: 77.125.154.233דווח על תגובה זו

  • 17.

    חוסיין נשאר חוסיין. להפעיל את ידידינו בארה''ב (ל''ת)

    לא מודאג., 31/05/09 08:19


    IP: 212.143.173.198דווח על תגובה זו

  • 16.

    ברק אובמה חיי בסרט ומבטיח הבטחות לעצמו (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 08:18


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 15.

    ברק אובאמה אין לי אהבה אליך

    תומר הציוניהודי, 31/05/09 08:17

    מוסלמי בכל רמח אבריו,שונא ישראל,זה מה שהמוסלמים רצו נשיא מוסלמי,אני שונא אותך אובמה ואת כל השמאלנים,על אפך וחמתך נבנה התנחלויות,כי זו מדינת היהודים.

    IP: 79.176.194.187דווח על תגובה זו

  • 14.

    טוב פת חרבה מלבטוח בנדיבים - אין 2 מדינות השטח שלנו. (ל''ת)

    פאק יו -אס -היי, 31/05/09 08:17


    IP: 79.181.55.74דווח על תגובה זו

  • 13.

    ברק אובמה חיי בסרט ומבטיח הבטחות לעצמו (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 08:16


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 12.

    העם הישראלי ולא העם היהודי עדות לאנטישמיות של אובמה (ל''ת)

    ס, 31/05/09 08:15


    IP: 83.130.157.18דווח על תגובה זו

  • 11.

    ברק אובמה חי בסרט ומבטיח הבטחות לעצמו (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 08:15


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • הוא כניראה לא יודע שסרט ממתיים לאחר מיספר שעות (ל''ת)

      פקק תנועה , 31/05/09 08:17


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 10.

    יש ליישב את גושי ההתנחלויות בלי לבקש מארה''ב רשות.

    y, 31/05/09 08:12

    לא חשוב מה אומרים הגויים חשוב מה עושים היהודים.
    על העם להביע בימים אלה תמיכה בראש ממשלתו.
    ממשהו שלא הצביע לביבי

    IP: 83.130.157.18דווח על תגובה זו

  • 9.

    בושה שהשמאל ההיסטורי אישר התנחלויות

    רינה , 31/05/09 08:08

    כמה חבל שהשמאל ההיסטורי אישר כיבוש,
    והתנחלויות.לצערי גם השמאל העכשוי העמיק את
    ההתנחלויות,או התעלם מהן.לצערי בגלל השמאל
    המדיניות החוץ שלנו בשפל.

    IP: 77.127.11.73דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין מדיניות החוץ שלנו שהיא גרועה וממשלות השמאל

      שמוליק, 31/05/09 08:20

      או הימין. אנו לא משקיעים מספיק במדיניות ההסברה כי רוב שרי החוץ לא מבינים בהסברה וכך אנו מפסידים. זה מצטרף לשנאת העולם אלינו היהודים.

      IP: 207.232.6.9 דווח על תגובה זו

    • הינו 2000 שנה כבשים מה יצא מיזה? (ל''ת)

      ליאור, 31/05/09 09:55


      IP: 83.130.176.93 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אובאמה מסוכן לישראל

    יהודי מודאג, 31/05/09 08:08

    הנדון מוסלמי קיצוני ואנחנו עוד נחטוף ממנו מכה כמו שלא ידענו לעולם.

    IP: 207.232.27.50דווח על תגובה זו

    • אכן יש לנו בעיה עם דעותיו.

      שמוליק, 31/05/09 08:22

      כנראה צריך להסביר בתקיפות שאנו נעשה מה שטוב לנו ורק אנו נחליט על כך ולא אף גורם חיצוני.

      IP: 207.232.6.9 דווח על תגובה זו

      • לשמוליק

        צוק, 31/05/09 08:46

        אחרי שנסביר בתקיפות שנעשה רק מה שטוב לנו, ארה''ב תסביר לנו בתקיפות שאם נפעל כך, הם יפסיקו את הסיוע הכלכלי והצבאי.
        רוצה לנחש מה יקרה אז??

        IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

        • לא יקרה כלום. נפתח מטוסים ונמקור אותם עם רווח יותר גדול מסיוע שלהם

          יגאל, 31/05/09 10:10

          אם אמריקה בוחרת באובמה, אנו צריכים לחפש בעלי ברית אחרים.

          IP: 193.254.206.6 דווח על תגובה זו

          • רעיון גדול

            צוק, 31/05/09 11:09

            ענק!!
            איך לא חשבנו על זה קודם?!
            פתרת לנו את כל הבעיות הכלכליות!
            נפתח לבד כמו שפיתחנו לבד את הלביא?
            אתה חי בסרט ממש טוב, גם אני רוצה.

            IP: 194.54.169.100 דווח על תגובה זו

            • את הלביא לא פיתחנו לבד, אנטישמי עלוב

              פנדה , 31/05/09 13:11

              ולמה שנחשוד שאדם שקורא לרצח יהודים (הודעתך שמורה במערכת מה שנקרא) רוצה בטובתנו?

              IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

            • לא מתאים לך להיות ציני

              טל, 31/05/09 17:38

              מה גם שאתה מחכה שאובמה יפתור לנו את כל הבעיות הכלכליות. האסון של המדינה הזו קרה בגלל שאנשים כמוך סמכו על אמריקה וחשבו שלהיות דומה לאמריקה יפתור את כל הבעיות. אבל יש בעיה עכשיו: אמריקה עכשיו לא יכולה לפתור את הבעיות שלה, ואתה חוץ מאשר לשבת ולבקר את היהודים, יש לך גם עצה אמיתית? בטח הצבעת לציפי ליבני, היא גם טובה בלשבת בצד ולא בממשלה ולהגיד לכולם מה לעשות. אבל בלי לקחת אחריות.

              IP: 79.181.99.242 דווח על תגובה זו

    • כדאי שנחטוף ממנו מכה ונחזיר מכה אחת אפיים. (ל''ת)

      די להתרפסות, 31/05/09 08:57


      IP: 79.178.103.140 דווח על תגובה זו

  • 7.

    Obama is coming to clean house

    John Doe, 31/05/09 08:00

    Obama is coming to clean house

    IP: 87.69.207.85דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה החשש? היינו צריכים להגיע למסקנה זו לבד... (ל''ת)

    הצדיק , 31/05/09 07:54


    IP: 93.172.174.200דווח על תגובה זו

  • 5.

    אנחנו רואים את מדיניות ממשל עב"מה בצפון קוריאה....

    דוקטור ספין , 31/05/09 07:53

    אז מה ?
    גם ב 48 האמריקאים התנגדו להקמת המדינה ורצו להכיל שלטון נאמנות של האו"ם.
    לפעמים צריך לדעת להתעלם ולשחות נגד הזרם.
    הרוחות המנשבות מכיוון לבנון ואיראן אינן מבשרות טובות וזאת לא מעט בשל המדיניות האמריקאית.

    IP: 84.229.0.64דווח על תגובה זו

  • 4.

    פעם היה ספר לבן על מגבלות להתישבות יהודים בארצם - היום זה ספר שחור (ל''ת)

    עצוב לראות קריסת הריבונות הישראלית, 31/05/09 07:53


    IP: 89.138.90.181דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם ישראל תהיה בסכנת השמדה - אובמה יאסור על יהודים מלהגיע לתוך ארה''ב (ל''ת)

    חזרנו לימים השחורים, 31/05/09 07:51


    IP: 89.138.90.181דווח על תגובה זו

    • אם ישראל תהיה בסכנת השמדה

      ישראל, 31/05/09 08:16

      תגן על עצמה ללא מגבלה כלשהי ולא תמתין לחסדי הציניקנים ברחבי העולם.

      יהודים אמיתיים - חדלו להימלט. סביר כי חלק לא מבוטל מאבירי שלום אוסלו יטלו את הכסף הרב ששילשלו לכיסם בגין הסכם הדמים וידפקו על שערי הגוי התורן תוך שרבוט שפע של נימוקים הגיוניים ['היהודים אשמים', 'אנחנו לא כמו שאר היהודים', 'מוטב להציל נפש בישראל ובתנאי ותהיה זו נפשנו הענוגה' וכו']

      עדיין יוותרו כאן מספיק יהודים נחושים המבינים כי אין להם ארץ אחרת ומסוגלים להבדיל מלפני 70 שנים לגרום כי לאויביהם גם לא תוותר ארץ כלשהי...

      IP: 212.117.151.70 דווח על תגובה זו

    • ארה''ב עומדת לפני טביעה לפי הזוהר,ובכלל הרבנים מציעים לברוח משם כל עוד (ל''ת)

      אפשר.בארץ יהיה הכי בטוח למרות הבלגן הכללי., 31/05/09 11:59


      IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חזר המנדט לאדמות ישראל ... והפעם בחסות ממשלה ''ריבונית''

    ארה''ב נמנעה על הקמת ישראל באו''ם - וזה עדיין תקף, 31/05/09 07:50

    המצב קשה ולא נעים

    IP: 89.138.90.181דווח על תגובה זו

  • 1.

    על פי המידע ברשת ביבי הוא עבדו הנרצע של הקפיטליזם האמריקאי של

    רעמסס, 31/05/09 07:49

    הטמפלארים- בונים חופשיים. האם זה מה שאתם רוצים, לתת לכובש האימפריאליסטי האמריקאי לשלוט בנו?

    IP: 93.173.160.81דווח על תגובה זו

    • האם ממשלות השמאל שלא קשורות ל''קפיטליזם'' לא ליקקו

      שמוליק, 31/05/09 08:17

      לאמריקאים? לצערנו אנו קשורים בטבור לאמריקאים והם שולטים בנו והכל לפי מדיניות העומד בראשם. פעם טוב ופעם גרוע.

      IP: 207.232.6.9 דווח על תגובה זו