• 219.

    גם ירדן היא ארץ ישראל אין דבר כזה פלשתין בהיסטוריה (ל''ת)

    בהיסטוריה אין פלשתין בכלל השטח ארץ ישראל, 13/10/10 08:27

  • 218.

    אלדד צודק זו ההיסטוריה האמיתית הנכונה ירדן היא פלשתין (ל''ת)

    היסטוריון מנחם מ תל אביב, 13/10/10 08:25

  • 217.

    המלך של ירדן חמוד לאללה

    מורן, 07/07/09 12:24

    אני מאוהבת :-)

  • 216.

    צודק. להפקיר את ירדן לפלשתינאים. 2 מדינות כנדרש. (ל''ת)

    מיכה, 04/06/09 18:23

  • 215.

    יוחזר השגריר - יוחזרו המים

    חן אדון , 02/06/09 14:17

    בכלל "ממלכת" ירדן היא יצור חסר משמעות שיעלם כך או כך ודי בקרוב.

  • 214.

    צודק מאוד

    יוסף, 02/06/09 13:04

    סבלנות ...הכל עוד יתקיים...ישראל מהים עד הירדן.

  • 213.

    הקוראן אומר שגם עבר הירדן היא של היהודים !

    גדעון ארליך, 02/06/09 08:55

    אינני חס וחלילה מהמייחסים משמעות ערכית למשהו בגלל שהוא כתוב בקוראן.
    אבל חברי הפרלמנט שבעבר הירדן לא יכולים לשחק אותה גם מוסלמים וגם נגד בעלות היהודים על שני חלקי ארץ ישראל : ארץ ישראל המערבית וארץ ישראל המזרחית.

    כך כתוב בקוראן שלהם:
    קוראן
    סורא 7 137:
    אללא: ''וניתן ירושה לעם אשר נחשב לחלש את מזרח הארץ ואת מערבה. ויבוא כתומו דבר אלוהיך אשר דיבר טוב על בני ישראל ...

    סורא 8 משפט 21:
    משה: ''הו בני עמי הכנסו לארץ הקדש אשר הבטיח לכם אללא.''

    סורא 17:
    ''ויאמר ( אללא) את בני ישראל : שכנו בארץ , והיה בבוא מועד אחרית הימים נקבץ אתכם שבטים שבטים''

    אז על הפרלמנט העבר ירדני לכבד את פרופסור אריה אלדד על שגם הוא מכיר בזכות היהודים על ארץ ישראל המערבית , ולגבי ארץ ישראל המזרחית, עליהם להוכיח את מוסלמיותם, לקפל את החפצים , ללכת לסעודיה ואלג'יר ולהחסזיר לנו היהודים את החלק המזרחי של ארצנו.

  • 212.

    כמו שאצלנו איזה ח''כ מהימין מקבל כותרות על הצעות אידיוטיות כך גם אצלם (ל''ת)

    לא להתרגש, 01/06/09 20:21

  • 211.

    רק ביבי יכול!!

    roternet , 01/06/09 00:16

    להרוס את הכול :(

  • 210.

    למרות שהדברים נכונים ואת הקערה אי איפשר להפוך על פיה (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 10:49

    • הערבים יודעים טוב מאוד לנצל את משבר הזהות שלהם לטובתם לא כמו אצל היהוד (ל''ת)

      פקק תנועה , 31/05/09 10:51

      • עוד נראה

        מאיר, 05/06/09 01:48

        עוד נראה את ההפתעה הגדולה שהשמאלנים יהיו הראשונים ללקק את הרגלים של הערבים ולהיות עבדים שלהם משום שהם היו הראשונים שמכרו אותנו למוסלמים שעד היום דרך אגב חושבים ובטוחים שלעתיד אנחנו עבדים שלהם והבנות הלבנבנות יהיו שפחות מין שלהם

    • ולמה את ההתחלויות כן אפשר להפוך על פיהם? (ל''ת)

      JDH, 27/05/11 11:47

  • 209.

    למרות שהדברים של ח"כ אלדד נכונים (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 10:05

  • 208.

    למרות שעובדות אלו נכונות כבר אי אפשר להפוך את הקערה על פיה (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 09:12

  • 207.

    על ישראל להצהיר רשמית שאלדד הוא...

    מבולבל, 31/05/09 06:53

    לא שפוי
    אבל רגע...
    שר החוץ רוצה לשלול אזרחות, הנשיא אנס, שר האוצר הודה בגניבה,ותקציב החינוך נמוך מבירדן.

    נסטסטיה מיכאלי מציעה חוק האוסר על חלומות לאומניים שאינם מלווים במגן דויד. לדבריה, החלומות האלה גורמות לערבים לעשות ילדים מתוך שינה.

  • 206.

    נו האמת כואבת אז מגרשים את השגריר אחלה שלום שר'ק מקבלים ולא נותנים כלו (ל''ת)

    יובל ארהב, 31/05/09 06:38

  • 205.

    עוד פליטת פה אומללה לח"ק חטטן עם דעות מצוצות מהאצבע שרוצה רק להציק

    סילביו , 31/05/09 03:42

    כל הכבוד לאלדד המתירנות הימנית הקיצונית מטריפה אותו על דעתו.
    ככה זה כאשר לח"קים אין מה לעשות!
    עכשיו זה לפגוע בירדן-באופן תדיר גם לצפצף על החוקים של המדינה.
    ממש פרלמנט ישראלי מכובד!

    • לסילביו היקר

      חן אדון , 02/06/09 14:19

      לא עברית ולא שכל - מה יהיה?

  • 204.

    המלחמה במחבלים לא תיפסק עד שיעברו לפלסטין(או ירדן) אל בני עמם! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 31/05/09 01:53

  • 203.

    שיא הצביעות של הידנים, (ל''ת)

    בר כנען , 31/05/09 00:32

  • 202.

    בלי ישראל ירדן על כל צבאה וממלכתה יפלו שדודים ואנוסים ,

    אמנון בן-יהודה, 30/05/09 19:42

    ומלך ירדן יהפוך ללמך!

  • 201.

    הלוואי ויעשו זאת

    ד, 30/05/09 16:56

    ראשית, חברי פרלמנט ירדנים מתבטאים נגד הסכם השלום ונורמליזציה עם ישראל זה זמן רב, ללמדך שגם כאשר ישראל מוסרת שטחים מטוב ליבה לערבים (שכידוע איבדו אותם במלחמה שגזרו על ישראל), בכל זאת אין שלום.
    אז אם הסכם השלום יבוטל על ידי ירדן, לישראל תהיה הזכות המלאה לדרוש בחזרה את השטחים שמסרה לירדן במסגרת הסכם השלום.
    אבל, מה אנחנו טוחנים מים. הרי הירדנים רוצים רק להוציא קיטור. רק פרייר יבטל הסכם שלום בו הוא יוצא המרוויח העיקרי.

    • זהו , אכן. וגם זה שהחלה

      גור ארי-אל, 30/05/09 17:35

      עונת ציד ה''פנדות'' מגזע ''עקבה עלייכום'' ורוב חברי הפרלמנט הנאורים דוברי האנגלית האוקפורדוקמברידג'ית , משמנים את רובי הדובים בדרכם לציד .

  • 200.

    אלדד ציין עובדה היסטורית. ומי שלא מודע לזה, לא יודע היסטוריה של האזור. (ל''ת)

    עובוץ, 30/05/09 16:01

    • אלדד ציין עובדה היסטרית..וכו.

      גור ארי-אל, 30/05/09 17:36

      חכה בסבלנות לכתבה הבאה . מן הסתם תהיה זו כתבה אנטי ימנית לתפארת מדינת ישראל ושמאלנייה.

  • 199.

    שם זה התחיל ושם זה ייסתיים! פלסטין-היא ירדן! כי אין פתרון אחר !!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 30/05/09 15:20

  • 198.

    איך אזרחים מיצרים וירדנים הופכים פתאום ל"עם"? ההונאה הגדולה בהסטוריה:

    blabla11 , 30/05/09 15:03

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית ככח עבודה זול לתורכים והאנגלים, וברחו מכאן בעצת שליטי ערב מייד כשאלו פתחו עלינו במלחמת השמדה לאחר כינון המדינה.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, אחרי שאלו פתחו נגדנו במלחמת השמדה, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה אחרי שפתחו נגדנו במלחמות השמדה).

    ולסיום, מי יכול לומר לי מה עושה בנדון שר ההסברה הישראלי ????

  • 197.

    שתוק ל-193

    שלום מדרכי ישראל, 30/05/09 14:41

    כלמי שחושב שאלדד לא צודק טועה בגדול לכן כדאי לך לישתוקקקקק

  • 196.

    רעיון פנטסטי!

    מלני, 30/05/09 14:32

    רעיון פשוט מצויין .. אינני מבינה על מה המהומה הרי אלו עובדות מוכחות
    ישר כוח לאלדד!

  • 195.

    ירדן היא עבור הפלשתינאים

    אחמד, 30/05/09 14:25

    עפ''י האום משנת 1947
    ירדן היא המדינה של הםלשתינאים
    בפה של יהודים

  • 194.

    אלדד רוצה לראות גוג ומגוג פלסטיני

    אימאן אלחנייטי - ירדן, 30/05/09 14:22

    אלדד רוצה לראות גוג ומגוג פלסטיני תוקף על ישראל מירדן

    • נשמע לי טוב! נרסק אתכם כמו את לבנון! חיות אדם!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:21

  • 193.

    אלדד שתוק

    אימאן אלחנייטי, 30/05/09 14:15

    ירדן היא נכס ביטחוני ואסטראטיגי לישראל , דמינו אם גבול ירדן עם ישראל כלומר יותר מ500 קילומטר לא מוגנים טוב כמו היום ? אלדד שתוק

    • מקומך עם בני עמך מעבר לגבול בירדן או עזה! את לא שייכת לישראל! לכי מפה (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:22

    • עט

      שלום מדרכי ישראל, 30/05/09 15:25

      לכל עט יש זמן משלו כל מי ש

    • לא צריך לדמיין, זה היה כך לפני הגדר.

      אופיר, 30/05/09 15:41

      עד שבנינו את הגדר ועצרנו את כל הזבל שהגיע מהשטחים (כן כן, השטחים, ירדן, אותו זבל)

      הירדנים מחזיקים את ה''פליטים'' הפלסטינים ולא מיישבים אותם כמו שאר העולם וזאת במטרה להפעיל עלינו לחץ באמצעותם.
      בנוסף, הסכם השלום ההזוי הזה מאפשר להם לשאוב לנו חצי כינרת ומה לנו בתמורה? שקט בטחוני? לא שקט ולא נעליים.
      אז שתוק!

  • 192.

    יופי להחזיר תשגריר ולסגור להם תמים

    אבי, 30/05/09 14:13

    אין מים למה מעבירים להם?

  • 191.

    על ממשלת ישראל להתנצל באופן מיידי

    אימאן אלחנייטי, 30/05/09 14:11

    על ממשלת ישראל להתנצל באופן מיידי

    • נתנצל שלא עשינו את זה לפני 30 שנה...בהחלט! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 18:36

    • למי בדיוק מדינת ישראל חייבת להתנצל... הירדנים בישלו מלחמה ..

      בר כנען , 31/05/09 00:35

      ב 67 שיאכלו אותה. העובדה שזרקו את תושבי השטחים והפקירו אותם אחרי שהפסידו במלחמה

  • 190.

    איפה שוחרי השלום בישראל

    אימאן, 30/05/09 14:09

    איפה שוחרי השלום בישראל

    • כולם התפכחו-ועברו לימין (כמוני) רק הפרדה תביא שלום!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:12

    • איפה שוחרי השלום בעולם הערבי? יש כזה דבר? (ל''ת)

      אופיר, 30/05/09 15:42

  • 189.

    מוכן שירדן תגרש אלינו את השגריר ובתמורה שנגרש אליה את תושבי אום אל פחם (ל''ת)

    מקומו של הגייס החמישי הפלסטיני הוא במולדתו ירדן, 30/05/09 13:58

  • 188.

    אלדד , אל תשכח התבוסה באלכראמה

    איימאן אלחניטי - ירדן, 30/05/09 13:46

    אלדד , מה דעתך שתכחיש את העבודה של תבוסת ישראל על ידי חיילי ירדן ביום אלכראמה '' מבצע תופת '' ב 1969

    • תיקון : אלכראמה ב 1968 אני מצטער

      איימאן - ירדן, 30/05/09 14:06

      תיקון : אלכראמה ב 1968 אני מצטער

    • ל תשכחי את "ספטמבר השחור" שחוסיין הוריד 40000 ממכם-ואז השתתקתם... (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:14

    • המלחמה במחבלים לא תיפסק עד שיעברו לפלסטין אל בני עמם! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:23

  • 187.

    אלדד אויב השלום

    אימאן, 30/05/09 13:39

    אלדד אויב השלום

    • עם ''שלום'' כמו שלכם, עדיפה מלחמה. (ל''ת)

      ., 30/05/09 14:33

    • אתה אויב השלום משום שאתה לא יודע היטוריה...

      בר כנען , 31/05/09 00:37

      המנהיגים שלכם מלעיטים אתכם בשקרים

  • 186.

    אריה אלדד מספר 1.... הסטורית הוא צודק (ל''ת)

    לפני שתוקפים אותו יש ללמוד עובדות, 30/05/09 13:39

  • 185.

    אלדד מאיים קיום מדינת ישראל

    אימאן אלחנייטי, 30/05/09 13:37

    אלדד מאיים קיום מדינת ישראל

    • עם הפלסטינים הברברים והפרימיטיבים שסוגדים לטרור ורצח-רק גירוש יביא שלו (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:15

    • מאיים על מדינת ישראל? או על ירדן?

      מאוס, 30/05/09 15:43

      למה הירדנים כלכך פוחדים? יש לכם סיוטים מספטמבר השחור עדיין?

  • 184.

    אלדד וחבריו יביאו אסון על מדינת ישראל

    אימאן - רבת עמון, 30/05/09 13:35

    אלדד וחבריו יביאו אסון על מדינת ישראל

    • גיס 5

      שלום מדרכי ישראל, 30/05/09 14:43

      אים מדינת ישראל תיפגע על אחת כמה וכמה מדינות האזור

    • לפי האסלאם! טוב לשקר לרמות לאנוס ולרצוח העיקר להשמיד את אויבך הכופר! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:24

    • אלדד אומר את האמת אז זה מרגיז אותך? (ל''ת)

      בר כנען , 31/05/09 00:39

  • 183.

    האמת כואבת ועם עובדות לא מתווכחים:ירדן היא ארץ ישראל שהרומאים קראו לה''

    קורן נאוה טבריה, 30/05/09 13:20

    ''פלשתינא'' כדי למחוק את השם ישראל!

  • 182.

    לאלדד

    מישהי, 30/05/09 12:26

    אל תהיה צודק
    תהיה חכם

  • 181.

    אלדד נזקן סידרתי

    ירוחם, 30/05/09 12:05

    אלדד גורם נזק לממשלת נתניהו. הימין הקיצוני הוא אסון.

    • לעומת השמאל...שנכנע לטרור-ומוכן למסור את ישראל לאסלאם הפאשיסטי... (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 18:38

  • 180.

    זאת הסיבה שרצחו את עבדללה הסבא מלך עבר הירדן. שתי גדות יש לירדן אחת לנ (ל''ת)

    אבל למעשה הוא צודק ירדן היא חלק מפלסטין, 30/05/09 11:43

  • 179.

    שמישהוא יסביר איך אפשר להקים מדינה לעם שזורק אחד את השני מהגגות

    טאשייה , 30/05/09 11:06

    שכולו בליל של כנופיות, על שטחים שאין בינהם קשר פיזי. שימו לב אני לא שואלת את ברק שהוא יקים כביש תת קרקעי בין עזה לגדה.....כמובן שזה אפשרי רק רק על ידי הריסת מדינת ישראל , השלום עם ירדן מטרתו אחת השמדת ישראל ויצירת מדינה לפלשתנאים על מנת לאפשר למשטר המלוכני מרחב מחייה על חשבון ישראל....

    • טאשייה תתעמק בהיסטוריה של ארץ ישראל היינו חבורה

      העץ הנדיב, 30/05/09 11:21

      של כנופיות רק עם הקמת המדינה התלכדו כולם תחת מנהיגותו של בן גוריון. זו לא הבעיה שלנו אם הם זורקים אחד את השני מהחלון. את רוז זרקו לנהר. גם אנחנו עושים את זה ולא בשביל אדמה.

      • עץ נדיב אבל קשקשן גדול (ל''ת)

        aviyamm , 30/05/09 11:41

      • קובץ שטויות מושפרצות כזה במשפט אחד-מזמן לא שמעתי...שמאלן חולה! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 30/05/09 18:41

    • כול מילה ברזל,טאשיה, (ל''ת)

      אבי, 30/05/09 12:28

  • 178.

    מזכיר נשכחות,

    אבו מוסה, 30/05/09 10:31

    וַיַּעַל מֹשֶׁה מֵעַרְבֹת מוֹאָב, אֶל-הַר נְבוֹ, רֹאשׁ הַפִּסְגָּה, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי יְרֵחוֹ; וַיַּרְאֵהוּ יְהוָה אֶת-כָּל-הָאָרֶץ אֶת-הַגִּלְעָד, עַד-דָּן. וְאֵת, כָּל-נַפְתָּלִי, וְאֶת-אֶרֶץ אֶפְרַיִם, וּמְנַשֶּׁה; וְאֵת כָּל-אֶרֶץ יְהוּדָה, עַד הַיָּם הָאַחֲרוֹן. וְאֶת-הַנֶּגֶב, וְאֶת-הַכִּכָּר בִּקְעַת יְרֵחוֹ עִיר הַתְּמָרִים--עַד-צֹעַר. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֵלָיו, זֹאת הָאָרֶץ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לֵאמֹר, לְזַרְעֲךָ, אֶתְּנֶנָּה; הֶרְאִיתִיךָ בְעֵינֶיךָ, וְשָׁמָּה לֹא תַעֲבֹר. וַיָּמָת שָׁם מֹשֶׁה עֶבֶד-יְהוָה, בְּאֶרֶץ מוֹאָב--עַל-פִּי יְהוָה.''

  • 177.

    יאללה פינוי פיצוי(אגב רפול הציע את זה לפני 30 שנה) הפיתרון היחיד (ל''ת)

    עופר1976 , 30/05/09 10:20

  • 176.

    ירדן=פלסטין

    שרה, 30/05/09 10:01

    הפתרון הכי צודק, נכון, אנושי,הומני ומעל הכל מעשי ואפשרי. כל הכבוד לאלדד. יקח זמן עד שזה יחלחל ויתקבל, אבל יש לנו זמן, אנחנו עם עתיק. שכחתם?

  • 175.

    עוד חבר כנסת מהימין ההזוי גורם נזק בטחוני ומדיני לישראל (ל''ת)

    ע''ש, 30/05/09 09:19

  • 174.

    ירדן

    אבי, 30/05/09 08:08

    אנה יהודים יקרים לו לימכור שטחים או דירות לערבים הם רוצים לסלק אותנו מארצנו וזה החלום שלהם לישלוח אותם מה שיותר מהר בטוב או ברע לארץ ירדן שם מלך ירדן יקבל אותם אן להם מקום בארץ אישראל זה רק ליהודים והם יודעים זואת זה מה שיש

    • אבי, מירים, שלום, משה ולילי - אותן שגיאות כתיב, אותו סגנון

      aviyamm , 30/05/09 11:45

      בקיצור אותו טמבל שרוצה להפגין "חוכמה" פפחחחח.....

  • 173.

    על השגריר אישראל

    מירים, 30/05/09 07:55

    לו נורה שיחזור השגריר שלנו אבל לו לישכוח ליזרוק לירדנים את שאר העזה לירדנים הם אובסופו של דבר ירוצו לשם בלי נעלים אנחנו עםחזק שעובדים עים רואש נימאס לנו מהם הם רק מיתרבים

  • 172.

    בית המלוכה

    שלום, 30/05/09 07:51

    עבדאלה לא לשכוח אם לא ישראל אתה הייתה יושב על דרגש לא על כסא המלוכה

    • ואל תשכח אם לא ארה''ב היתה תומכת

      אימן - רבת עמון - ירדן, 30/05/09 14:31

      ואל תשכח אם לא ארה''ב היתה תומכת לא הוגנת לא הייתי מדינת ישראל , עכשיו ירח הדבש הסתיים

      • שוב פעם אתה מתבלבל, אתה לא יודע היסטוריה (ל''ת)

        בר כנען , 31/05/09 00:41

  • 171.

    על העזה

    משה, 30/05/09 07:50

    אנה מימכם יש כול כך המון ערבים בירדן ששיכת להם אן להם מקום באישראל אישראל זואת מדינה יהודית נקודה

  • 170.

    על השלום

    לילי, 30/05/09 07:43

    שלום לו יהיה אף פעם עים העולם הערבי עדיף להחזיר את שגרירנו בשלום הביתה

  • 169.

    ירדן היא פלסטין באבו_אבווה (ל''ת)

    JIM BEAM, 30/05/09 05:55

    • אבל אין דבר כזה ''פלסתין''....אמרתם לא? ( בערך 200000 פעם ).

      גור ארי-אל, 30/05/09 17:22

      נסה גולדסטאר , עדיף על וויסקי אמריקאי זול.

  • 168.

    ירדן היא אכן פלשתין (ל''ת)

    iris, 30/05/09 05:18

  • 167.

    ELDAD, ELDAD STOM TA´PE (ל''ת)

    ALEX- ARGENTINA, 30/05/09 04:24

  • 166.

    כדאי לסגור את משרד החוץ ולחסוך כסף. (ל''ת)

    י.ג.א.ל אתם יודעים, 30/05/09 03:57

  • 165.

    הגיע הזמן להזכיר לערבים בכלל ולירדנים בפרט שיש לנו מדינה חופשית וכל אח

    יו, 30/05/09 03:41

    אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה להבדיל מהממלכה ''הנאורה'' של ירדן ושאר מדינות ערב ה''דמוקרטיות''

  • 164.

    תקראו את 151, צודק ב100% (ל''ת)

    א, 30/05/09 02:05

  • 163.

    רעיון ענק תראו איך מליון רוסים חיזקו אותנו-אןלי זה מה שיהיה טוב לירדן-

    הגיע הזמן , 30/05/09 01:53

    טוב ומועיל גם לפלסטינים? הפלסטינים בירדן חיים טוב-יש להם הרגשת שייכות וגאווה במדינה-זו התרבות שלהם! 80% שם הם פלסטינים! תשמעו לי! פלסטין היא ירדן! וזה מה שיהיה! כי אין פתרון אחר!!!

    • ירדן היא מדינה ללא עם.

      התושבים שם הם פלסטינאים, 30/05/09 09:55

      רק השם הוא שונה.
      מישחקי מילים של שמות מסיחים את הדעת מהמציאות.

    • אז שנה את שם המדינה לרוסראל.ומי אמר שמיליון רוסים לא טועים?

      גור ארי-אל, 30/05/09 10:04

      ( מלבד כל המרגלים השתולים ביניהם , כמו המרגל האסטוני פנסה ויש עוד אלפים , תוצרי בית המדרש של הק.ג.ב ).
      רוסיה פתחה את שעריה לעליה לישראל כחלק מתכנית ארוכת טווח להשתלטות על , קודם כל דעת הקהל ועיצובה , ובשלב שני השתלטות פוליטית .
      אני נהלתי עסקים ברוסיה במשך שנים , למדתי את שפתם והרגליהם וברור ושקוף מה קורה פה.
      מה שמציל אותנו כרגע היא התמוטטות הכלכלה הרוסית. הטייקונים שהיו אמורים לגייס ולעצב , אינם בעמדה לעשות זאת ורוסיה מחפשת כרגע פתרונות להצלתה.
      אני מבקש מהטוקבקים , אלו שעדיין יש בהם יושר אינלאוקטאלי ומוחם עדיין לא נטחן סופית מטיקבוק אינסופי , לחזור ולקרוא תגובות שחוזרות מאות פעמים על עצמן וקוראות להתנתק מארה''ב ורכוש נשק מרוסיה . זוהי שטיפת מח , אחת מדרכי הפעולה הידועות ומתועדות של הקומוניזם , כך הוא השתלט על חצי עולם.
      אני אוסף ומתעד , בידיעה שאני מסכן את חיי , תגובות יעודיות של מגיבים ספציפיים, ובקרוב אשלח אותן לבדיקת IP ו MAC. זו גם הסיבה שהתחלתי לטקבק לפני כשבועיים , מתוך כוונה להאיר לאחרים שעדיין מסוגלים לאבחן , במי מדובר.

  • 162.

    לכול מי שהצביעה ליברמן. אמרתי לכם רק האיחוד הלאומי!!! (ל''ת)

    ניר, 30/05/09 01:19

  • 161.

    למה לא מדברים על הסכם לונדון ,פרס ורבין ?? פספוס הסטורי של רבין שלא !

    שמואל הנביא, 30/05/09 01:14

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A1%D7%9B%D7%9D_%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%9F_(%D7%A4%D7%A8%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9F)

  • 160.

    אולמרט הכיר בשיבת פליטים? ייתכן.אבל, בגלל זה הוא עף. (ל''ת)

    ורדינה , 29/05/09 23:47

  • 159.

    שהירדנים יגרשו את כל היהודים לישראל, וישראל את כל הפלסטינים לירדן (ל''ת)

    רעיון מצוין, 29/05/09 23:17

    • גדול, יישר כוח, רעיון מעולה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 30/05/09 03:24

  • 158.

    שגריר שגורש - מילא, אבל האם נוכל לנסוע לתאילנד עם ג'ורדניאן? (ל''ת)

    הולך בטל , 29/05/09 23:01

  • 157.

    עד 1967 הגדה היתה חלק מירדן, עזה חלק ממצריים

    הולך בטל , 29/05/09 23:00

    העיקר שפתחנו במלחמה ו"נצחנו" עוד ניצחון אחד כזה ואבדנו.
    כי אילולא נצחנו- עזה היתה במצריים והגדה בירדן, וזה מה שהקיצונים הימניים היום רוצים, אבל לפני 40 שנה אבותיהם של אותם קיצונים לחצו: "תנו לצהל לנצח" אז הוא ניצח, אז מה?

    • אידיוט

      eranmau , 30/05/09 01:03

      טיפש אם לא היינו מנצחים במלחות אלו, סביר להניח שהיום במקרה הטוב היית פליט נרדף באחת ממדינות ערב "הנאורות". ובמקרה הגרוע היית רואה את בנות משפחתך נאנסות ובסופו של דבר אותך היו רוצחים.
      מעניין מה היית בוחר מ-3 האופציות ??? ניצחון מוחץ ,פליטות או הרצח שלך???

    • מה זה העיקר שפתחנו במלחמה - מה השטויות האלה בכלל

      בדוק , 30/05/09 07:21

      שלוש מדינות ירדן מצרים וסוריה איימו לכבוש את מדינת ישראל ולזרוק אותנו לים. מה הזיבולים האלה. אם לא היינו מנצחים במלחמת ששת הימים בשלושת החזיתות לא היית נולד אפילו. הם רצו את כל המדינה לקחת לעצמם. איפוא אתם חיים על הירח. זה היה או לנצח או לחדול. לך למד היסטוריה לפני שאתה מברבר בכלל.

    • אלו פני הנוער של היום

      ילד - לך לבית ספר., 30/05/09 12:41

      בור שחצן סרבן וצעקן.

  • 156.

    הידד לח"כ פרו"פ אלדד! הבחירות האחרונות הצבעתי ליברמן-בבאות אצביע לך! ח

    הגיע הזמן , 29/05/09 22:58

    חזק ואמץ!

    • גם אני!!!!!!!!!!###@@@@@^^^ (ל''ת)

      JIM BEAM, 30/05/09 05:57

    • יש לי חדשות בשבילך, זה לא מחמיא לאלדד שהצבעת ...

      בר כנען , 31/05/09 00:44

      לליברמן שעומד בחקירת משטרה. היית צריך קודם להצביע לאלדד

  • 155.

    אם אני רוצה לחיות בסוריה,מצרים,עזה,תימן,סעודיה ,קטאר ועוד אני לא יכול!

    שמואל הנביא, 29/05/09 22:44

    למה שהם יחיו כאן???

    אם הם רוצים שלום זה יהיה שלום כולל .

    הוא יכלול אי אלימות וחתירה אליה .

    יחסי מסחר קבועים בחוק ועוד .

    כאשר שלום כזה יתקיים 200 שנים כמו שצריך נהפוך את כל המזרח התיכון לאמפריה כמו ארה''ב והאיחוד האירופאי .

    לא נצתרך גבולות כלל ולא יהיו מחלוקות טריטוריאליות .

    אין להם מה לרצות לשלוט על קרקעות כי הקרקע שייכת ךיקום ולא לטוטליטריות !

    אנו נחזיר אדמות רק לשלטון דמוקרטי לאחר שלום של 200 שנים !

  • 154.

    זה נכון...ירדן היא פלסטין (ל''ת)

    שמואל הנביא, 29/05/09 22:39

  • 153.

    אריה אלדד הזה

    יעחעיח, 29/05/09 22:34

    אריה אלדד הזה פשוט ח''כ מטומטם שעושה לישראל רק יותר נזק מתועלת!!!
    דוגמת אום אל פאחם... עכשיו עם ירדן!!!

    • כל הכבוד לך

      אימאן אלחנייטי - ירדן, 30/05/09 14:38

      כל הכבוד לך , מעטים מאוד המשוכלים כמוך בישראל לצערי

    • הוא הבין שרק הפרדה מאומת המחבלים הזו תביא שלום! האז כל הפלסטינים(גם מי

      הגיע הזמן , 30/05/09 15:19

      (גם מישראל) שיעברו לירדן-ואז יהיה שקט! הבנת מחבלת? תתחילי לארוז!!!

  • 152.

    ירדן יקבלו המון כסף ויקחו את הפלסטינאים.

    מה הבעיה,יש להם מדינה ענקית, 29/05/09 22:32

    שרוב תושביה הם פלסטינאים,שהיא בעצמה חלק מפלסטין השלמה שחולק ע''י הבריטים ואין שם עם אחר.
    המלך יקבל המון כסף ויסכים לקבל את כל הפלסטינאים.
    זה צריך להיות הסכם השלום.
    צריך לתגמל את המלך כך שזה ישתלם לו,
    וכולם יהיו מרוצים.
    לא צריך ללכת עם הראש בקיר.
    זה יהיה שלום אמיתי,מדינה יהודית משגשגת ליד מדינה ערבית משגשגת שהיא גם הרבה יותר גדולה ושתיהן חלקים של ארץ ישראל השלמה משני צידי הירדן.

  • 151.

    שלום זה טוב?

    ronen20400 , 29/05/09 22:23

    גם לפני הסכם השלום עם ירדן הגבול היה שקט,ההסכם עם ירדן גרם לכך שישראל הקטנטונת נתנה 350 קמ'ר של שטחים בערבה ו-50 מליון קוב מיים כל שנה מהכנרת המצומקת שלנו גם בזמן בצורת.ונוסיף את העובדה ששבע נערות יהודיות נרצחו זמן קצר לאחר הסכם השלום באי נהריים שנמסר לירדן על ידי חייל ירדני שקיבל מאסר עולם למרות שיש בירדן עונש מוות .

  • 150.

    שתי מדינות לשני עמים משני עברי הירדן''.

    נסים, 29/05/09 22:18

    שתי מדינות לשני עמים משני עברי הירדן''.זו עובדה מובנת מאליה שרק ידיות מיתעלם מימנה

    • זאת צריכה להיות יוזמת השלום הישראלית.

      למה לקחת כמובן מאליו את יוזמת השלום הערבית?, 30/05/09 10:29

      גם אנחנו צד במשא ומתן וגם לנו יש דרישות שיוצגו ביוזמת השלום הישראלית.

  • 149.

    פרופסור אריה אלדד צודק ב 100%

    עופר, 29/05/09 22:15

    ירדן היא פלסטין
    כל ישות ממערב לירדן תביא לחורבנה של ישראל
    לא מדינה לא אוטונומיה ולא קנטונים
    פלסטין בירדן!!

  • 148.

    שלום זה טוב, (ל''ת)

    ronen20400 , 29/05/09 22:15

  • 147.

    פלסטיני שמסכים עם אלדד

    מג'די, 29/05/09 22:04

    אני פלסטיני שמצהיר שאני תומך ברעיון של אלדד,הלוואי שרק יעזור לנו ליישם את הרעיון ולא רק בזריקת רעיונות, הרי ישראל עזרה מאוד לשושלת ההאשמית ולפי הרעיון היא צריכה היום לעזור ביישומו.
    ברור הוא שהפלסטינים והשיראלים זקוקים לשטח כדי להתקיים כמדינות, ומשאב השטח נמצא בירדן ולכן לא יזיק אם יתחלקו בו, מה עוד שרוב התושבים בירדן הם פלסטינים וביישום הרעיון ייפתרו הרבה בעיות שקשורות לחיי החברה הפלטינית, ויישום הרעיון יעזור בפיתוח הכלכלי של הפלסטינים כי להיפטר מההוצאות על שני ממסדים פלסטיני וירדן יקל רבות על התושבים, הרי למה שנצטרך לשני פרלמנטים ולשני ראשי ממשלה ולכמות גדולה כזו של שרים וחברי פרלמנט.
    ויישום הרעיון יקל על הקמת המדינה הפלסטינית כי המוסדות כבר קיימים, כל מה שצריך לעשות הוא לעשות רפורמה פיקודית ולא יותר
    על כן אפשר להרחיב בעניין, אך אני כפלסטיני תומך ברעיון ויש כמוני רבים רבים רבים

    • אללה אם אתה רציני! יש תקוה לשלום! שתי מדינות נפרדות לשני עמים! נהיה שכ

      הגיע הזמן , 29/05/09 23:00

      נהיה שכנים טובים-במקום להיאבק אחד בשני בתוך אותה מדינה! הפץ את דעותיך אלה-בקרב חבריך ועמך! וואללה יהיה ביכוי לשלום! כל פתרון אחר יוביל למלחמה! בהצלחה!!!

      • רציני ועוד איך

        מג'די, 30/05/09 07:03

        לא יספיק להפיץ את הרעיון, יש לפעול ליישומו

    • כל הכבוד לך - אתה צודק בכל מילה.

      ישראל צריכה להריץ את הרעיון ביוזמה מדינית, 30/05/09 22:33

      ירדן כל כך גדולה וכל כך ריקה,ורוב התושבים בה הם פלסטינאים,ואין בעצם עם ירדני בלעדיהם,וירדן היא ממילא חלק מפלסטין/ישראל הגדולה שחולק ממנה ב-1920 בסך הכל.זה החלק שניתן לערבים מפלסטינה שהיתה תחת שילטון הטורקי במשך 400 שנה.זה חלק שהוא גדול פי 3 מישראל ויש בו פחות תושבים מבישראל.
      אפשר לעשות שם אימפריה עם עבודה משותפת עם ישראל.זה יכול להיות באמת שלום אמיתי ללא חיכוך מיותר שמייצר עימותים נון סטופ.

  • 146.

    שלום זה טוב?

    ronen20400 , 29/05/09 22:02

    לפני הסכם השלום עם ירדן הגבול היה שקט גם ככה,הסכם השלום הביא לכך שישראל הקטנטונת מסרה 350 קמ'ר שטחים בערבה לידי הירדנים ו-50 מיליון קוב מיים לשנה מהכנרת גם בזמן בצורת ונוסיף את העובדה ששבע נערות יהודיות נרצחו באי נהריים שהיה שייך לישראל לפני הסכם השלום בידי חייל ירדני אנטישמי שפוי ולמרות שיש בירדן עונש מוות שמבוצע בפועל החייל קיבל מאסר עולם .'דם יהודים נהיה הפקר בהסכמי שלום '

  • 145.

    התרגלנו להשליט את רצוננו על כל המזרח התיכון,,, אז זהו,,, שזה נגמר,,, (ל''ת)

    לעולם נמאס מהשטויות והוא יחזיר אותנו לגודל הטבעי,,, 29/05/09 21:31

  • 144.

    שבירדן מוטב שישתקו=ולא יתערבו בסיכסוך עם עזה=מלך ירדן צריך ללמוד לקח (ל''ת)

    נ.כהן סייג לחכמה שתיקה=מה הוא חושב לעצמו שנשתוק לו, 29/05/09 21:27

  • 143.

    רק למנהיג אמיץ שום אויב לא יוציא את המיץ

    שהחיינו, 29/05/09 21:20

    באמת דורש אומץ לצאת עם האמת אחרי הפינוקים שנתנה קדימה

  • 142.

    אנחנו שומרים על השושלת ההאשימית, והם יורקים לנו בפנים. לא עדיף להניח

    Ehad Haam-Jewish , 29/05/09 20:51

    להם ליפול, והפלשטינים שם - 80% - יתפסו את
    השלטון? תגידו אתם....

  • 141.

    חברי הפרלמנט הירדני דואגים מעניין למה משהו יכול להגיד לי

    קובי, 29/05/09 20:50

    צריכים עוד חברי כנסת שיגידו את זה בלי לפחד הערבים המסריחים למדינות ערב ומהר

    • סירחון

      עושרי, 30/05/09 07:09

      על טעם וריח אין מה להתוכח.שכל אחד יחיה עם העדפותיו.

  • 140.

    אנחנו שומרים על השושלת ההאשימית, והם יורקים לנו בפנים. לא עדיף להניח

    Ehad Haam-Jewish , 29/05/09 20:49

    להניח להם ליפול, והפלשטינים שם - 80% - יתפסו את
    השלטון? תגידו אתם....

  • 139.

    תתעסקו בזה ותשכחו ש....

    עין לציון, 29/05/09 20:49

    מעלים לכם את מחירי הדלק, מוסיפים מעמ על הירקות, מקצצים את תקציב החינוך, מקצצים את תקציב התרבות, אין שר בריאות אבל יש 30 שרים לכלום, אין מה לראות בטמבלויזיה, ואין מקומות עבודה, בשביל להתחתן להתגרש להוולד ולמות צריך לשלם כסף לרבנים מושחתים, בשביל ללמוד באוניברסיטה צריך לחסוך כל החיים...
    להמשיך ? או שאתם רוצים עדיין לדבר על ההזוי הזה שחולם שעכשיו 1921 ומעורר מלחמות מיותרות כדי שתשכחו מהמציאות ותשאירו אותו ואת חבריו המושחתים בכנסת.

    וכמעט שכחתי גם אני... איפה גלעד שליט ???
    אולי תתעסק בזה ח''כ אלדד, זה קצת יותר חשוב

  • 138.

    גם בירדן השכנה לא חסרים אנטישמים,הם מידי פעם מתעוררים.

    bahary5 , 29/05/09 20:38

    חברי פרלמנט ירדנים יקרים,הפסיקו לקשקש בשכל,אילו לא היינו שכניכם,,היו טופים אותכם,ואוכלים אותכם בלי מלח..
    אני מקווה שמלככם מספיק חכם,ולא ישמע לדברי שיטנה של פרלמנטרים(עם דעות חמסניקיות)
    אם הם יתעצמו , ראש המלך מסכנה..

  • 137.

    הוא אמר...שינה משהו-לא ! בכל זאת - הביא נזק ! ככה עצלם. קו-קו. (ל''ת)

    דוד, 29/05/09 20:36

  • 136.

    איזה מזל שרק מגרשים את השגריר

    שי, 29/05/09 20:32

    תארו לכם שהם היו אומרים שישראל היא המדינה הפלסטינית.

  • 135.

    אמר וצדק (ל''ת)

    אסתר , 29/05/09 20:30

  • 134.

    אוי ואבוי אם האלדדים שלנו והאלדדים שלהם ינהלו את המזה''ת

    עמית, 29/05/09 20:19

    רק לשנאה , אלימות וייאוש הקיצוניים האלה מובילים .

  • 133.

    הגנבים הבריטים ,גנבי השטח הישראלי, והגנבים והאמריקאים , גנבי שיטחי

    גודמן, 29/05/09 20:15

    האינדיאנים, לוחצים אותנו לקיר שנשכח את מעשיהם הנפשעים.עבר הירדן המזרחי הידוע כיום כממלכת ירדן, היה החל מהמאה ה-16 כלול בשטח מחוז דמשק שבאימפריה העות'מאנית ולא היה לו ייחוד היסטורי משלו, ולאחר סיום מלחמת העולם הראשונה היה חלק מן המנדט הבריטי על ארץ ישראל (שהובטח ליהודים בהצהרת בלפור). בשנת 1921, בעקבות ''ועידת קהיר'', החליטה הממלכה המאוחדת להוציא את האזור שממזרח לנהר הירדן (למעט שטחים בעמק הירדן דרומית לים כנרת ומזרחית לו ולירדן הצפוני) מהשטח בו יוקם הבית הלאומי היהודי ולכונן בו אמירות ערבית בראשות עבדאללה הראשון, שהוא ומשפחתו (השושלת ההאשמית) עזרו רבות לבריטים במלחמה במאבקם בשלטון הטורקי. ''האמירות ההאשמית של עבר הירדן'' שהוקמה הייתה ישות אדמיניסטרטיבית נפרדת מארץ ישראל, אולם, נמצאה תחת שלטון המנדט הבריטי וכפופה לנציב העליון הבריטי. בשנת 1946 קבלה האמירות עצמאות והפכה להיות ''הממלכה ההאשמית של עבר הירדן''. האמיר עבדאללה הפך להיות המלך עבדאללה.
    הגדה המערבית סופחה במלחמה 48 (והשלטון הירדני עליה הוכר רק על ידי הממלכה המאוחדת ופקיסטן). לאחר סיפוח הגדה המערבית, שונה שם הממלכה ו''הממלכה ההאשמית של עבר הירדן'' הפכה להיות ''הממלכה הירדנית ההאשמית''.

    שטחה של ירדן מגיע ל-92,300 קמ''ר פי ארבעה וחצי משטחה של ישראל

  • 132.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל''ת)

    דני, 29/05/09 20:02

    • צודק! אנשי השמאל תומכי הטרור והאסלאם הפאשיסטי-לא יצליחו להרוס אותנו! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/05/09 20:21

  • 131.

    לתשומת לב הפלסטינים תראו לאיזו חרדה הסטרית נכנסו בירדן לעצם הרעיון (ל''ת)

    שאתם והם קשורים... אף 1 לא רוצה אתכם! מעניין למה?, 29/05/09 19:55

    • rak shalom

      falastin arabi gaeh, 29/05/09 20:42

      ata yodeiah tovmiaod lama . ki falastin mihaiam ad haiarden.
      yehodim vikolam yahad. lo zionim.

    • ממש נכון, פאניקה רצינית בירדן ולכן הידד לאלדד (ל''ת)

      יחי אלדד, 29/05/09 21:17

    • לא רק

      עושרי, 30/05/09 07:16

      בעולם חיים עמים אחרים בנוסף לעם היהודי והפלסטיני וכדאי להקחת אותם בחשבון.

  • 130.

    גם את הבית המצופץ של איציק השמאל יהיה מוכן לתת

    תומך באומץ לבו של אלדד, 29/05/09 19:54

    לאבו מאזן ומרץ תתמוך בכל המרץ

  • 129.

    בבחירות הקרובות כשהימין יכפיל את עצמו-ירדן תהיה פלסטין! כי אין פתרון א

    הגיע הזמן , 29/05/09 19:54

    אחר!!!כולל הגירתם של ערביי ישראל-לשם!!!

    • לא הגירה - התכנסותם לירדן.

      צריך לדבר במילים שמאלניות, 29/05/09 21:23

      אלה מילים עדינות שאומרות את אותו דבר ולא מייצרות עויינות לנושא.
      היתה תוכנית ההתנתקות.והיתה תוכנית התכנסות.
      זאת תוכנית ההתכנסות של הפלסטינאים למדינת פלסטין בירדן.

      • קיבלתי הפנמתי -תודה על תשומת הלב! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 29/05/09 22:35

  • 128.

    סוף סוף ישראל זוקפת את קומתה שציפי אולמרט ופרס (ל''ת)

    כופפו, 29/05/09 19:49

  • 127.

    אז יורק הרעל הזה חושב כך,,, אז מה ? (ל''ת)

    הוא לא יגדיר לירדן ולפלסטין מי הן !, 29/05/09 19:42

    • בהחלט כן! ירדן היא פלסטין! יש לך פתרון אחר?" מחבל! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/05/09 19:53

    • אז למה ירדן ו''פלשתין'' מגדירות מי אנחנו?

      יהושע בן-נון, 29/05/09 21:30

      הן הרי תומכות בגלוי ב''זכות השיבה'' - מה שיהפוך את ישראל לפלשתין!

  • 126.

    אלדד טוען במקביל שאין כזה דבר עם פלשתינאי - הוא סותר את עצמו

    אורן האתאיסט , 29/05/09 19:42

    אם אין עם פלשתינאי אז איך זה שיש לו מדינה? אלדד הוא טיפש צבוע, פנאט קיצוני. מקווה שלא אשמע ממנו יותר!

    • שמאל האנטיציוני שום פתרון לא יתקבל מלבד שלטון אסלאמי בישראל...בוגדים! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/05/09 19:52

    • פלסטין

      מוטי, 29/05/09 20:17

      אין מושג כזה בהיסטוריה כן תיבדוק פלסטין גם בתקופה של שילטון העותומני לא היה מושג כזה פלסטין סוף סוף אומרים את האמת עליהם ,ירדן היא המצאה בריטית בזכות שיתוף פעולה של שבט האשמי נגד העותומנים שהם בכלל האומה הערבית אים כבר להקים בירדן את המדינה הפלסטנית ,המלך הירדני חוסין בשנות 1970 נילחם נגדם ובסיוע ישראלי היציל את השילטון הבובות שלו , כן צודק חבר הכנסת אלדד

  • 125.

    ירדן,היא פלסטין!! (ל''ת)

    ירדן היא פלסטין, 29/05/09 19:41

  • 124.

    כבר אמרנו - ''לא ניתן לקיצוניים בשני הצדדים להסית אותנו מדרך השלום'' !!!

    אל תשפטו אותנו לפי אלדד, הוא יורק רעל מקצועי,,,, 29/05/09 19:35

    ואשר לענין השלום,,
    אתם צודקים !!!
    ישראל של הימין - סרבנית שלום במכוון !!!

    • אין ימין ואין שמאל ואין שלום! (ל''ת)

      אין חדש תחת השמש, 29/05/09 19:57

  • 123.

    Absolutely correct!

    kiko, 29/05/09 19:35

    Jordan is the Palestinian state! In 1947 Israel was divided to 2 states one Jewish and the second Arab – Whatever land the Arabs lost in wars their leaders initiated is their leaders to blame!

  • 122.

    הגיע הזמן לטרוף את הקלפים ולעשות קצת שקט ושלום! ביחד! ירדן היא פלסטין! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/05/09 19:32

  • 121.

    תופסק אספקת המים מהמוביל לממלכה ההאשמית כי לנו אין!! (ל''ת)

    ולכל שונאי ישראל כולל לעזה, 29/05/09 19:31

  • 120.

    הודעה שהתפרסמה לפני 4 שעות בארה''ב

    דייסת סולת, 29/05/09 19:28

    האיראנים מאשימים את ארצות הברית בפיצוץ שארע אתמול או שלשום ( תלוי איפה אנחנו) במסגד באיראן.

    התקשורת הבריטית מנהלת מלחמה עם התיקשורת של צרפת. במוקד סרקןזי והמלכה באישומים בנושא מלחמת העולם השנייה.

    יום הולדת חגיגה נחמדת.

  • 119.

    אין אמונה בהם! האב חבר למצרים וסוריה לתקוף את ישראל (ל''ת)

    מזכיר נשכחות, 29/05/09 19:23

  • 118.

    מר אלדד החצוף, אם ממשלות ישראל היו מאמצות את היוזמה של פרס

    פרס צדק, 29/05/09 19:15

    לפרס היתה יוזמת שלום בה ירדן מקבלת את השטחים יחד עם הפלסטינאים

    הממשלה וגם רבין לא הסכימו לזה
    ועכשיו אנחנו משלמים את המחיר

    אי אפשר להיות הבריון של המזרח התיכון ולצאת מזה בשלום

    אתם ממשלמה שמביאה אסון
    לא רק שאתם לא עושים שלום אסטרטגי עם האויבים שלנו, אתם הופכים את המדינות שאנו חיים איתן בשלום לאויבות

    ועם הצעת החוק החדשה, מי שלא מסכים איתכם
    וטוען שישראל היא לא מדינה דמוקרטית עם שוויון זכויות יקבל שנת מאסר

    מטורפים

    אם סבא או סבתא שלי ירצו לעלות מסוריה או פולניה הם יעלו ללא בעיה למדינה

    אם הסבא של מוחמד ירצה לעלות לארץ אין סיכוי שהוא יוכל

    מכאן נובע שאין שיוויון זכויות ויש הפליה

    אני לא חושב שזה נורא שיש את ההפליה הזו
    כי חשוב שנהיה רוב במדינה שלנו

    אבל לשקר, לסתום פיות ועוד לאיים בשנת מאסר זה טירוף

    • סתם ידע כללי.. הייתי בירדן..ארץ נחמדה שונאים אותנו

      אלון, 29/05/09 20:04

      כמו בבית... מה אתם רוצים הוא אמר את האמת ועוד הוכחה לזה לסירטונים בירדן והכתבות בזמן המלחמה... שכל הירדנים הפצירו שהם פלסטינאים והם יהרגו אותנו.. אז תפסיקו להיות יפיי נפש.. קודם כל תסתכלי במבט כולל לאמת... אחר כך תבחני עם שלום או לא..

    • בהבדל מפרס. ניתן להם את הפלסטינאים בלי יהודה ושומרון (ל''ת)

      עמי, 29/05/09 21:57

  • 117.

    בפרלמנט הירדני שרפו את דגל ישראל בדומה לאספסוף ברחוב (ל''ת)

    והשמאל מצדד בעמדתם!!!, 29/05/09 19:14

  • 116.

    חכמים הזהרו בלשונכם (ל''ת)

    גבאי יוסף, 29/05/09 19:09

  • 115.

    חכמים הזהרו בלשונכם (ל''ת)

    גבאי יוסף, 29/05/09 19:07

  • 114.

    זה טיבו של ''שלום'' שתמורתו ישראל משלמת בדם ובאדמה ובממון. (ל''ת)

    מספיקה אמירה פרובוקטיבית כדי לערער אותו., 29/05/09 19:06

    • מצפים ממינו לתת דברים חומריים בלתי הפיכים ולקבל חתימה על נייר (ל''ת)

      שהיא דבר וירטואלית והפיכה לפי הקריזה של רצון החותם, 29/05/09 20:37

  • 113.

    מה לעשות?? ח"כ אלדד צריך ללכת להסתכלות...

    ג'קברק , 29/05/09 19:05

    הבעייה היא שהוא מאמין למה שהוא אומר וזה מה שמסוכן לעם ישראל.

    • הוא מאמין והוא צודק! בפרצוף של השמאל תומך הטרור והאנטיציוני!

      הגיע הזמן , 29/05/09 19:24

      רוב העם תומך בו! כי אין פתרון אחר!!!ואתה הסתפח גם כן לירדן-מקומו של גיס חמישי כמוך!!!

      • גם אתה "אוהב ישראל" אה?

        ג'קברק , 29/05/09 19:35

        רק אם הם חושבים כמוך.
        האמת שייכת בלעדית(!!!) לימין (חחחחחחחחחחחחח)

        • ברור! השמאל האנטיציוני כבר הוכיח במעשיוו שהוא תומך טרור ואנטישמי לכל ד

          הגיע הזמן , 29/05/09 19:56

          דבר!!!

          • הגיע זמן

            עושרי, 30/05/09 11:32

            הגיע זמן שכל המומחים לאנטי ציונים ואנטי שמים יתאחדו וימציאו לנו רשימה של כל העמים והאנשים האנטיים.אבל שתהיה מעודכנת להיום.

        • ירדן

          מוטי, 29/05/09 20:21

          אין מושג כזה ירדן זאת המצאה בריטית על שיתוף פעולה נגד העותומנים של שבט האשמי כן בדואים תמיד היו רמאים שודדים בוגדים וגנבים

  • 112.

    מה שנכון נכון

    מאיר, 29/05/09 19:04

    מה שנכון, נכון הביאו את עבדאללה הרב סבא של המלך הזה מסעודיה ונתנו לו את עבר הירדן המזרחי, איזה מחותנים ההאשמים האלו לארץ ישראל?

  • 111.

    אנו הריבון לא אתם

    מיכאל הכהן , 29/05/09 19:04

    לנו המים
    לנו הכסף
    לנו הכח
    לנו האטום
    מי אנחנו
    מי אתם
    מי עושה טובה למי
    הכל ועוד באתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

  • 110.

    אמנם זו היתה תמיד עמדת הציונות, וויצמן ובן גוריון מקום המדינה ואילך

    בשם בן גוריון, 29/05/09 19:03

    אבל אין טעם לצעוק זאת.שום תועלת בהרגזת המלך כרגע, רק נזק.

  • 109.

    הוסבר לירדנים כי גם אצלינו,לא לוקחים ברצינות את ח''כ אלדד.

    נתן.ש מעלות., 29/05/09 18:57

    לא כל פרופ' הוא כוכב.

  • 108.

    חבל על ירדן לא צריכה להיות פלסטינית (ל''ת)

    ניר, 29/05/09 18:52

    • 80% מירדן הם פלסטינים-אז ירדן היא לא פלסטינית???שמאלן בור!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 30/05/09 18:48

  • 107.

    ואת עזה למיצרים ואין מדינה פלסטינאית!חה חה חה חה חה חולרות! (ל''ת)

    רוני, 29/05/09 18:51

  • 106.

    !!!!!ELDAD - RESIGN (ל''ת)

    danajam2277 , 29/05/09 18:50

  • 105.

    25 אחוז בדואים שולטים ב- 75 אחוז פלסטינים, אז זו לא פלסטין? (ל''ת)

    רעמסס, 29/05/09 18:48

  • 104.

    אלדד עוכר ישראל,יגרום למלחמת אחים (ל''ת)

    איש אחד, 29/05/09 18:45

    • שתגיע לרמה של סוליות נעליו תדבר! אויל וטיפש! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/05/09 22:37

  • 103.

    חייבים להניע קמפיין פוליטי ותקשורתי עולמי ש- "ירדן היא פלסטין"......

    דקל ב , 29/05/09 18:44

    הפתרון הצודק (למעלה מ 70 אחוז
    פלסטינים בירדן)והיחיד לסכסוך !

    • תל אביבי (ל''ת)

      צודק ב-100%, 29/05/09 19:32

  • 102.

    צריך לתקן את מה ששובש בששת הימים! לספח את הגדה לירדן בחזרה! ירדן היא פ

    הגיע הזמן , 29/05/09 18:38

    ירדן היא פלסטין! אין פתרון אחר! וגם ערביי ישראל שייכים לשם!זוהי תכנית החלוקה דהפקטו !

    • קודם תבדוק שירדן רוצה את הגדה (ל''ת)

      אורית, 29/05/09 19:30

      • גדה היתה שייכת לירדן ואליה היא תחזור! אין פתרון אחר- (ל''ת)

        הגיע הזמן , 29/05/09 19:57

      • היר כבשה אותה בניגוד לחוק הבינ''ל (ל''ת)

        אז שתשלם בעד הכיבוש הלא חוקי שלה!, 29/05/09 20:00

        • תצעקו עד מחר, אבל הירדנים בחיים לא יקבלו את הגדה (ל''ת)

          תנסו להכריח אותם לתת אזרחות ל-2 מיליון פלסטינים, 29/05/09 22:07

          • למה לא? תראה איך מליון רוסים חיזקו אותנו-אןלי זה מה שיהיה טוב לירדן-וג

            הגיע הזמן , 30/05/09 01:53

            וגם לפלסטינים? הפלסטינים בירדן חיים טוב-יש להם הרגשת שייכות וגאווה במדינה-זו התרבות שלהם! 80% שם הם פלסטינים! תשמע לי! פלסטין היא ירדן! וזה מה שיהיה! כי אין פתרון אחר!!!

    • חס וחלילה! יהודה ושומרון שייכים לעם ישראל בלבד

      יהושע בן-נון, 29/05/09 21:34

      ירדן צריכה להחזיר את האזרחות שהיא שללה מערביי יו''ש ב-1988. הם יישארו תושבי קבע בישראל אך יצביעו לפרלמנט בירדן.

      יהודה ושומרון יהיו תחת ריבונות ישראלית.

  • 101.

    מה לעשות הוא צודק

    גד, 29/05/09 18:37

    פלסטין ההיסטורית כפי שהוגדרה ע''י הרומאים כוללת שטחים בירדן. ומה לעשות שהעובדות הן שמעל מחצית מאוכלוסית ירדן הם מה שנקרא פלסטינאים. אז אם רוצים שתי מדינות לשני עמים במזרח התיכון הדבר הנכון והמתבקש הנו מדינת ישראל שנועדה לעם היהודי ובה יכולים גם לחיות מעוטים ערביים ומדינת ירדן- פלסטינאים שבה יחיו הפלסטינאים והבדואים מעבר הירדן בשלום ובהרמוניה כמו היום.
    זה הוא הפתרון הנכון היחיד למזרח התיכון.

    • גם המיעוט הערבי (פלסטיני)שייך לירדן-ועליוו להגר לשם! שם מולדתו! פה זו

      הגיע הזמן , 29/05/09 18:40

      מדינת היהודים!ותומכיהם! והם כידוע לא ידועים כתומכינו-אז יאללה שיתחפפו!

  • 100.

    אכן ירדן צריכה לנתק עימנו את היחסים - לא מגיע לנו שלום איתם.

    דני ב., 29/05/09 18:36

    כאשר היו גישושים לשלום עם המלך חוסיין תמיד היה מישהו שבא והלשין וגילה את דבר הפגישות.
    כאשר נתניהו היה בקדנציה הקודמת הוא לא היסס להפעיל סוכני מוסד לבצע רצח על אדמת ירדן תוך התעלמות מריבונותה.
    כאשר חייל ירדני רצח את המטיילים בנהריים לא היסס המלך להגיע למקום ביתם בבית שמש ירד על ברכיו וביקש סליחה ומחילה.
    איזו אישיות.
    ומה יש לנו ? ליברמן ואלדד העצני ומרזל.
    איזה ''כבוד''.

    • א...עדיף בוגדי השמאל ביילין אלוני שריד ושאר אנשי השמאל שהרסו את המדינה

      הגיע הזמן , 29/05/09 18:42

      על ירדן לקבל את הבלתי נמנע-הגדה היתה חלק ממנה-ואליה היא תחזןר-אין פתרון אחר! גם ערביי ישראל שייכים לשם!

    • ינתקו, ישארו לנו מאה מליון קוב נוספים של מים

      עמי, 29/05/09 19:27

      הם לא עושים לנו שום טובה.חלק נכבד מהיבוא של ירדן(יצוא יש להם רק של נשים לאיחוד משפחות בישראל..) עובר דרך נמל חיפה דרך הגשרים.ישראל הצילה לא פעם את המשטר הרעוע של המשפחה ההאשמית.
      העובדה היא שלמעלה מ70% מתושבי ירדן הם מה שמכונה פלסטינאים. וכדרך אגב המלך נשוי לפלסטינאית בעצמו.

  • 99.

    לא בבקשה לא אל תבחנו את הסכם השלום

    נוי, 29/05/09 18:35

    ח א עליכם

  • 98.

    לא להתלהם !

    שמואל ב', 29/05/09 18:34

    הבריטים הטביעו את המטבע שבסופו של דבר 4 מלכים ישרדו בעולם והם : 4 במשחק פוקר ואחד באנגליה .האנגלים גזרו חתכו הלבישו שינו מה לא עשו בעולם הקימו יש מאין ואין מיש אבל היום ,סימבה,חולה זקן ונטול שיניים .במקום רעמת שיער יש לו ''פארוקה'' . נכון,כאשר האריה מותש וחולה הצבועים חוגגים .הנפיחות הקולוניאליסטיות של אירופה ,בריטניה,צרפת,איטליה,ספרד ואפילו הולנד ובלגיה .כולם מתים מפחד ,מה יאמר עבדעללה ,מה יאמר נאסראללה .יאמרו מה שיאמרו אובמה וקלינטון ''בהתנחלויות'' ימשיכו ללדת ילדים וגם יבנו להם חדר שינה וחדר משחקים .הדרישה הזו מחזירה אותנו לעליית היטלר בגרמניה ,אינכם מצליחים לפתור את הבעיה הצפון קוריאנית ואירן ומחפשים טרף קל ! ''ארגז הכלים'' של עם ישראל יש בו המון כלים מכל הגדלים ולכל מטרה !!!

  • 97.

    ח''כ אלדד

    AR, 29/05/09 18:30

    Love and hugs from San Francisco

  • 96.

    כאשר הפלשתינים לא קיימו שום מחויבות של הסכם אוסלו - הירדנים שת

    אבו מוסה, 29/05/09 18:30

    הם שתקו כאשר ערפאת וסגנו אבו מאזן לא קיימו שום מחויבות שלהם בהסכם אוסלו ועסקו בתמיכה בטירור ובקדושים המתאבדים.
    כאשר אבו מאזן שלט בעזה ולא מנע את ירי הרקטות - הירדנים שתקו...
    כנראה שהשלום שהם מתכוונים אליו הוא שלום מעולם תרבות המדבר ...כמו שהיה בין עירק לכווית ...שכבשה אותה.

    • אנא קרא את הסכם אוסלו - אין שם שום התחייבות בנושא טרור של PLO

      קדימה לתהום , 30/05/09 04:41

      http://www.jmcc.org/research/series/dop.html

      כתוב במפורש שהמשטרה הפלשתינית היא רק בשביל הסדר הציבורי בשטחי הרשות "לעם הפלשתיני". והאחריות לשלום הציבור בישראל (כלומר עצירת הטרור) נשארת בידי ישראל.

      למרבה הפלא לא מופיע בהסכם שום התחייבות של הPLO כלפינו. אני קורא לכל מי שחושב אחרת לקרוא בהסכם ולראות בעצמם.

  • 95.

    אריפרו"פ אלדד! למרות שהצבעתי ליברמן! נראה לי שאצביע לך בבחירות הבאות!

    רותם ס , 29/05/09 18:29

    חזק ואמץ!!!כל הכבוד!!!

    • ל 18.29 אתה מתאים לו בול. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 18:58

  • 94.

    אני מציע שאלדד יסע לירדן להצהיר זאת בפרלמנט הירדני.

    דני ב., 29/05/09 18:29

    ואילו ליברמן שיסע לפרלמנט המצרי ויאיים עליהם שהוא יפוצץ את סכר אסוואן.
    למה לא?

    ככה זה כאשר ללשון אין עצם ואפשר להגיד הכל רק מה הטימטום מקדים את לשונם המשתלחת רק השכל נסחב לו הרחק מאחור.

  • 93.

    האיחוד הלאומ(נ)י לא מפתיע

    צחי, 29/05/09 18:29

    אותם פנאטים שחושבים שכל ישראל שלנו. את הגדה המערבית כבשנו מירדן ולכן בכל מקרה מדינה פלסטינית צריכה לקום שם. כנ''ל לגבי עזה שנכבשה ממצרים.
    אלה נסיונות עלובים להשאיר את השטחים הללו בידי ישראל ולמנוע את פירוק ההתנחלויות. פשוט ביזיון שאנשים כאלה יושבים בכנסת

    • החוק הבינלאומי דוקא לא חושב כמוך

      עופר1976 , 29/05/09 18:51

      חבל ארץ שמהווה סכנה למדינה ריבונית זכותה לכבוש אותו. צריך מלך ירדן לדעת להפסיד בכבוד.

    • אנשים חשוכים הם מבחינת גמל שלא רואה את דבשתו.

      גדי, 29/05/09 20:57

      נכון, הוא הפאנט.
      וברגותי הוא הפרטנר לשלום.

  • 92.

    כל הכבוד לאריה אלדד.

    ציוני, 29/05/09 18:28

    להחדיר את האמת לתודעה העולמית:
    ירדן היא ''פלשתין''

  • 91.

    כמה צביעות בעולם .. אפילו המלך הזריעה את אישתו הפלסטינית .

    שבט ששולט על מיליוני ''פלסטינאים תיירי העולם הערבי'', 29/05/09 18:26

    האשמי פחחח

  • 90.

    להזכיר לאלדד הטמבל שגם עבר הירדן שלנו.

    דני ב., 29/05/09 18:25

    הרי לפי ההבטחה האלוהית לאברהם גבול ממלכת ישראל היה צריך להשתרע עד נהר הפרת.
    אז מה אלדד נותן לפלסתינים את חלקי ארץ ישראל?
    ליברמן הורס בהבל פיו את סכר אסוואן ואת השלום עם מצריים ועתה אלדד הורס את השלום עם ירדן.
    אלוהים בעוד כמה מטומטמים נתברך.
    אתה בטוח שאנחנו העם הנבחר שלך? בטח היית שיכור אז.

    • לפלשתינאים, שאינם שונים ממיליארד וחצי מוסלמים בעולם,

      מיקי, 29/05/09 18:59

      יש לפי מה שמספרים היום 57 מדינות ריבוניות, ושטח של אולי חצי כדור הארץ.
      כאלפיים שנה כל אלה שעשו ואריאציות על הדת שלנו, והחליטו שאיזה ישו או מוחמד הוא המשיח, רודפים אותנו ומנסים לחסל אותנו בכל מיני דרכים בהמיות.
      הגיע הזמן שנתעקש לחיות על השטח הזערורי שעכשיו בשליטתנו. ואם לא יתאפשר לנו לחיות כאן בכבוד (יש גם כבוד ליהודים, לידיעתך) אז עדיף ''תמות נפשי עם פלישתים'' מאשר ללכת כצאן לטבח ולהתפוצץ לחתיכות באופן סדרתי על ידי מוסלמים בני שטן.
      אני מקווה שהפצצות שלנו מוכנות ומזומנות ליום הדין.

  • 89.

    פתאום כל הצדקנים השמאלנים קמים להם מה קרה זה נכון זה כואב כל יהיה !!! (ל''ת)

    שפינוזה, 29/05/09 18:11

  • 88.

    ואם היינו כובשים את ירדן עד עמאן במלחמת ששת הימים -- כמה מדינות הם

    בדוק , 29/05/09 18:10

    היו מבקשים שנקים. איך זה בדיוק כל החלק שכבשנו בישלו לנו פלסטין. 70% מתושבי ירדן פלסטינים אז מה הסיפור. הם פליטי מלחמת ששת הימים שנכבשו מירדן. יאללה הביתה בחזרה. לא לתפוס עלינו טרמפים. ירדנו מהטרמפידה.

  • 87.

    מה קרה ירדנים חטפתם עצבים כי שמעת ת'אמת?!?!?! (ל''ת)

    ========================, 29/05/09 18:10

  • 86.

    הירדנים הם עדיין ערבים ומציאות ודימיון מתערבבים אצלם.

    pini-1, 29/05/09 18:09

    רק ,אבלרק ירדן היא פלסתין.

  • 85.

    הם נלחצים כי הם יודעים שזה נכון! ירדן היא פלסטין! ועל כל הפלסטינים

    רותם ס , 29/05/09 18:07

    כולל ערביי ישראל להגשים שם את מאוויהם הלאומיים! אין פתרון אחר!!!

  • 84.

    להמשיך לטפטף לירדן עד שתיקח את פליטי מלחמת ששת הימים בחזרה הביתה

    בדוק , 29/05/09 18:04

    אל לנו להמר על מדינת ישראל. אסון לאומי להקים בתוכנו מדינה לפלסטין. גרשו את הקללה מהמדינה.

  • 83.

    כ"כ נכון! ירדן היא פלסטין-ירדן היא פלסטין-ירדן היא פלסטין-ירדן היא פלס (ל''ת)

    רותם ס , 29/05/09 18:03

    • רותם ס אל תזלזל במדינות שכנות ערביות שעשינו שלום אתם.

      סילביונטו , 29/05/09 21:23

      אתה מזלזל כנראה בכל רק אלוהים יכול לעזור לך!

  • 82.

    רק האמת תנצח - ירדן היא פלסטין אל תעוותו את ההיסטוריה (ל''ת)

    בדוק , 29/05/09 18:02

  • 81.

    האם הכנסת והממשלה יכולה להרשות לח"קים מילים בוטות בלי צנזורה

    סילביונטו , 29/05/09 18:01

    במקרה של ח"ק אלדד ההתבטאות שלו פגע בפרלמנט הירדני "מדינה שעשינו שלום איתה"
    למה ח"ק אלדד לא התנה את התנאי הזה לפני עשיית השלום עם ירדן-המחוקקים בישראל ישנים על המשמר הכל מותר לח"קים בישראל! מענין איך היו מגיבים הסנאט או פרלמנטים בדינות אחרות.
    פשות בושה וחרפה

    • אוי אוי אוי.

      ., 29/05/09 18:24

      מספיק להתרפס.

  • 80.

    אם היית מלך אמיתי, היית שמח לקבל עוד נתינים פרודוקטיביים

    לוק, 29/05/09 18:01

    אבל האמת, שבדומה לכל חבריך הדיקטטורים הערביים האחרים, כולכם שונאים את הפלסטינים ורוצים שילכו לעזאזל יחד עם ישראל. לכן, הגיע הזמן לתקן עיוות היסטורי שהבריטים גרמו ולחלק מחדש את המזרח התיכון. ומי שלא מוצא חן בעיניו יכול לשתות את מימי ים המלח. הפלסטינים מהיום צריכים לדרוש ובדין את ירדן כמדינתם.

  • 79.

    חדשות טובות, רק 16 מתוך 84 עדיין לא הפנימו (ל''ת)

    עופר1976 , 29/05/09 17:55

  • 78.

    להפסיק מכסות מים לירדנים בתמורה!!!

    רפי, 29/05/09 17:52

    בזמן שאנו חוסכים ומטילים מיסים על אזרחינו אין שום הצדקה שממשלת ישראל ממשיכה להזרים כמויות מים לירדנים ...

  • 77.

    צריך לבדוק את שפיותו של הד''ר הנכבד ולאשפזו בדחיפות (ל''ת)

    החסר משוגעים אנכי?, 29/05/09 17:51

    • הוא פרו"פ ולא ד"ר-ואתה לא מגיע לסוליות נעליו-שמאלן תומך טרור ובוגד!!! (ל''ת)

      רותם ס , 29/05/09 18:08

    • השיטה של השמאל מאז ומעולם , מי שלא בדעתם הוא לא שפוי. הבעיה שהם מטומט (ל''ת)

      פרוינד, 29/05/09 18:39

      • השיטה של הימין מי שלא בדעתכם הוא בוגד רחמנא ליצלן (ל''ת)

        העץ הנדיב, 30/05/09 01:02

        • אם הוא אנטיציוני-ותומך באסלאם הפאשיסטי! אז בהחלט כן!!! (ל''ת)

          הגיע הזמן , 30/05/09 18:50

  • 76.

    בעיקרון הוא צודק

    צדקן, 29/05/09 17:47

    כיצד מכנים מדינה שמעל 80% מאזרחיה הם צאצאים של מהגרי עבודה שהגיעו לפה מכל מדינות ערב ובראשם מצרים,סודן וסעודיה .הם מכונים בימינו,משום מה ''פלשתינים''.אך המדינה ניקראת משום מה ''ירדן''. ולכן הם דורשים בחוצפתם ובעזרת השמאל שלנו עוד ועוד:מדינה ביהודה ושומרון,מדינה בעזה ועל פי תורת השלבים בסופו של דבר גם ישראל .כך שלרמאים המכנים עצמם ''פלשתינים'' יהיו 4 מדינות.
    מה הייתם אומרים אם צאצאי מהגרי העבודה התורכים בגרמניה ידרשו בעוד 50 שנה מדינה עצמאית לצידה של גרמניה?

  • 75.

    Good they don't like to here the truth Peace my ASS (ל''ת)

    Odds=+= -, 29/05/09 17:46

  • 74.

    שלום עם ירדן

    אמיר, 29/05/09 17:46

    כל כך הרבה דם שפכנו עד שהיגענו לשלום הזה.
    כמה אלדדים כאלו צריך כדי להשמיד את מדינתנו? מי שחשב שאפשר להעלות ממשלת ימין ולהמשיך לחשוב שכל העולם פראייר מגלה שהעתיד הימני לא הולך להיות פיקניק עבורנו וכל התבטאות של הקיצוניים תעלה לנו במחיר כבד..

    • שמאלן סמרטוט!!! ירדן היא ארצם של הפלסטינים! שם זה התחיל ושם זה יגמר!!! (ל''ת)

      רותם ס , 29/05/09 18:02

    • תגובה אחת שפויה בים של הסתה ושיכרון כח

      דוד הצפוני, 29/05/09 18:31

      אין ספק שמדינת ישראל עוברת את אחד השלבים הקריטיים בתולדותיה: או שהיא משלימה עם העובדה שיש לחלק את הארץ בין שני עמיה או שהתוצאות יהיו הרי אסון עד כדי היעלמותה.
      ולכל המפליצים למיניהם: להיסחף בזרם הלאומני משיחסתי הכי קל!

    • אמיר 17.46 אל לך להיות מודאג,גם בכנסת לא מתייחסים לאלדד ההזוי. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:05

    • וכל כך הרבה דם נשפוך על השלום האומלל שמביא עלינו השמאל.

      קורבנות אוסלו, 29/05/09 20:58

      15 שנה של שפיכות דמים.

  • 73.

    אוהבים אותך אריה אלדד (ל''ת)

    אחד שיודע הכל , 29/05/09 17:39

  • 72.

    אלדד הוא גבר שבגברים. שיסע לירדן ויאמר זאת שם (ל''ת)

    צדיקוב, 29/05/09 17:38

    • אני מציעה שאלדד יסע לירדן ויישאר שם (ל''ת)

      אורית, 29/05/09 19:33

    • אבל הוא יהודי. התנאי לכניסה הוא שנאה עצמית.אולי תלך במקומו? (ל''ת)

      גדי, 29/05/09 20:59

  • 71.

    צודקקק ב100 אחוז...לא נעים לשמוע את האמת

    אלי, 29/05/09 17:36

    מה לעשות ...עם עובדות לא מתווכחים ...אגב לאט לאט זה יחלחל ובסוף כולם יעברו לירדן

  • 70.

    הקפיצה הרפלקסיבית של ירדן מוכיחה כי אלדד צדק

    עמי, 29/05/09 17:35

    כל השדים הירדניים התעוררו.
    העובדות הן שבירדן קיים רוב פלסטינאי. זה שהשליטים האשמים שמוצאם בחצי האי ערב ושהומלכו ע''י האימפריאליסטים הבריטים כה מנסים להסתיר עובדה זאת זו בעיה שלהם.
    עבר הירדן היה חלק ממה שכונה פלסטינה\\א''י וכבר היום קיימות בשטח זה שתי מדינות לשני עמים.

  • 69.

    ין פתרון אחר! ירדן היא פלבטין! שם זה התחיל ושם זה ייגמר!! שיקבלו זאת! (ל''ת)

    רותם ס , 29/05/09 17:35

  • 68.

    אין שכל אין דאגות.... (ל''ת)

    לאלדד, 29/05/09 17:34

  • 67.

    אני מבין שבירדן יש מלך, מה יש גם פרלמנט?!

    Avi Ecuador, 29/05/09 17:34

    חחח, רוצים לומר לכם שמדובר באנגליה והמלך הוא רק סמל.
    עד לאיפה מגיעה הצביעות.

  • 66.

    אולי עיראק ? אולי אוגנדה ?

    שי לשר, 29/05/09 17:33

    להיות כאן ולדבר שטויות זה טוב רק למי שמרגיש בטוח ודוגל באופורטיוניזם.
    אז נכון, באשמת ערבים מכאן והתיקוות שבזמנו תלו בצבאות מדינות ערביות, כבר מזמן לא מדובר בתכנית החלוקה. זה דבר שערבים מאזורנו שהפכו פליטים בשל כישלון הנסיון לקחת את כל השטח שניתן לבית הלאומי היהודי ממערב לירדן בכוח, הפסידו ובאשמתם. את זה אי אפשר להחזיר וגם ברור שלא צריך.
    אבל מה שאחרי זה, צריך להסדיר בינם לבינינו.
    המלך חוסין ז''ל תרם להם את הגדה המערבית. זה היה של ירדן וניתן ע''י מלך חכם ונאור לאותם פליטים לשם בניית מדינה משלהם. לא לאריה אלדד. לא נעים לאמר, אבל ישנה אימרה שלא אני יצרתי והיא ''ח..ר כשנותנים לו אצבע, רוצה את כל היד''.
    יש יוזמה רחבה ומוסכמת על כל הגוש השפוי של מדינות ערב וזה עיתוי מצויין להתמקד בה ולהדק יחסים ולהביא את כל הגוש הזה ביחד איתנו ועם העולם המודרני לכוח צבאי וכלכלי מכריע שלא יאפשר לפגוע ויוכל להגיב ביעילות על נסיונות פגיעה בשפיות בכל האיזור, אז חייב לקום מישהו ולהראות שגם לנו יש פנאטים שלא רואים שום דבר מעבר לאינטרסים שלהם ומשתמשים כמו שהקיצונים בצד השני עושים, בכל רעיון שיעלה את קרנם בעיני תומכיהם ה''עיוורים''. אולי זו דעתם אבל הבעתה, למרות שזו הבעת דעה לגיטימית (ההבעה, לא הדעה - לטעמי), ראוי שהיתה מתואמת עם קונצנזוס של רוב כלשהו ולא רק עם מי שזו דעתו. זו לא עבירה, אבל זה מזיק. זה בבחינת לעמוד במקום ציבורי בסמוך לפתח ביתי ולשדל את הרוצים לבקרי שלא לעשות כן. מותר, אבל....

    • שקרן! הגדה לא "ניתנה עיי המלך לפלסטינים! במלחמת ששת הימים

      רותם ס , 29/05/09 18:26

      היא נכבשה-כחלק מתוצאות המלחמה על ידינו! כדי לצאת מהסבך-עלינו להחזירם לשליטת ירדן שרובה מורכבת מפלסטינים-ולהכיל את הריבונות הירדנית גם על הפלסטינים בשטחים! כדי להשיג את ההפרדה המתבקשת -גם פלסטיני(ערביי)ישראל צריכים להגר לשם ולהגשים את מאוויהם הלאומיים! אין פתרון אחר-כל דרך אחרת מובילה לחיכוך ושפיכות דמים!שמאלנים תכניסו את זה טוב לאזניים!"שתי מדינות נפרדות לשני עמים" ירדן היא פלסטין-כי אין פתרון אחר!!!

      • ודאי, ואת/אתה היית שם ומכיר(ה) ויודע(ת) הכל...

        shailash , 29/05/09 18:55

        ואני שקרן, כמובן.
        לידיעתך, רותם ס., הרבה אחרי מלחמת 6 הימים, חוסין ויתר על הגדה המערבית שעד אז נחשבה שטח ירדני כבוש ע"י ישראל (קו שביתת הנשק המכונה "הקו הירוק"). זה היה אז רק צרות עבור ירדן וכיום זה רק צרות עבורינו.
        ממילא זה לא מיושב ע"י ירדנים מקוריים אלא מה שקרוי כיום "פלסטינים". אילו כבר אז היו יודעים להמשיך את זה, כבר מזמן היה לנו עסק עם מדינה ולא בליל ארגונים שונים שנלחמים ביניהם על השלטון ובנו משתמשים כדי ללכד את "העם" נגד מטרה ברורה אחת לכולם.
        כשמישהו די חכם ודי חזק ימסד את זה, לא יהיו יותר סיפורי "דיכוי" ו"כיבוש" וכל זה. לא יהיה יותר לגיטימי ו"לוחמי חירות" יפסיקו לקבל רוח גבית בכל הקהילה הבינלאומית המערבית השפויה. כל תקיפה משם תהיה פעולת מלחמה של מדינה נגד מדינה.
        אני חוזר ואומר - חוסין היה חכם וחזק ואמיץ וחבל שלא השכילו אז למנף את יוזמתו.
        חוסין העיף את המחבלים מירדן ומאז הם עברו ללבנון (ומשם ללוב כששרון כמעט תפס את ערפאת בצווארון).
        מה שלא יהיה - עדיף לי להקרא שקרן על פני להקרא בור ועם הארץ (מה שבעבר היה על סטיקרים במכוניות "אני אספסוף גאה"). שניהם לא נכונים, אבל אם כבר... :)

        • חוסיין היה מוכן לוותר-כי כבר היה לו נסיון איתם (ספטמבר השחור) אך 80% מ

          הגיע הזמן , 30/05/09 18:56

          מירדן הם פלסטינים-מה שייתן עבורם את הפתרון הטוב ביותר-לבד הם הרי לא יכולים-גם לא דמוקרטית (אין מדינה דמוקרטית אחת אצל הפרימיטיבים הברברים האלה) אז זה הפתרון השפוי וההגיוני ביותר שיש! יש לך פתרון יותר טוב? הסכמי אוסלו אולי...

        • טוב,אתה יותר בור מאשר שקרן.

          ziontrain, 27/05/11 14:47

          אי אפשר ברצינות לטעון שחוסיין תרם את הגדה המערבית לפלסטינים,שהרי מאז שהוא כבש את השטח ב48,ועד שהפסיד אותו ב 67,הוא לא תרם אותו לאיש,למרות שבוודאי יכל.

          שנים לאחר שאיבד אותו ב67,הוא ''הסכים'' להעביר את טענותיו לזכות עליו לפלסטינים,כאשר היה מדובר בשטח שלא בבעלותו .

          חשוב מאוד לציין שגם שהכיבוש הירדני שקדם לכיבוש הישראלי לא זכה להכרה ולגיטמציה בינלאומית.

          ולומר שהגדה המערבית והפלסטינים הפכו להיות צרות עבור ירדן,זו קבלה של אידיאולוגית הדיקטטורים הערביים ''המדינה זה אני'',חוסיין חשש לכיסאו ולשבטו,באותה מידה שאסאד חושש היום לכסאו ועדתו..והוא אכן לא בחל בהרג אלפי פלסטינים ובגירוש המוני של תומכי ואנשי אש'ף כשאלה איימו על משטרו

    • בשם החמורים הנקשרים מדי פעם לגזעי עלבתי עד עמקי נשמתי .

      העץ הנדיב, 29/05/09 21:58

      אלדד אינו בן ממשפחתם אפילו לא בן דוד רחוק. האימרה הזאת לא על החמור נאמרה אלה על אנשים חמדנים שלא די להם כמו המתנחלים. חמור זו חיה שקטה אשר אינה מזיקה אפילו לנמלה. חבר כנסת אלדד הוא אידיוט מדופלם חמדן אדמות חסר בינה ואין אף חיה שתשווה לו כי החיות אינן חמדניות.

      • לשמאלן אנטישמי ותומך ברצח יהודים לא מגיעה תגובה! מלבד ההבטחה

        הגיע הזמן , 30/05/09 18:57

        סגורלך יהיה כשל חבריל הבוגדים ועעענונו ופחיימה

  • 65.

    טוב מאוד! שיתחילו להפנים! ירדן היא פלסטין!שם מקומם של הפלסטינים(גם הפל

    musstang , 29/05/09 17:31

    גם הפלסטינים-ערביי ישראל! שם זה התחיל ושם זה יגמר! ירדן היא פלסטין! יאללה ערביי ישראל תתחילו לארוז!!!

  • 64.

    ירדן היא המדינה הפלסטינית

    Uri, 29/05/09 17:31

    ירדן היא פלסטין. נקודה.

    • אם פלסטין תקום בירדן, זה יפסיק את הטרור? (ל''ת)

      האיחוד ההזוי, 29/05/09 19:34

      • תהיה לנו מדינה -כגוף שניתן להילחם בו! כמו לבנון!!!ולא קומץ ארגונים (ל''ת)

        הגיע הזמן , 30/05/09 18:53

  • 63.

    השגריר בעמאן

    הציוני המודאג, 29/05/09 17:25

    לא לשכוח ירדן מדינה ערבית...

  • 62.

    יאללה, להפסיק להזרים להם מים מהירדן, שימשיכו לרכוב על גמלים

    Avi Ecuador, 29/05/09 17:24

    מאיימים, שלום שמחר יוכלו לתלוש דף.
    הם שמעו על הסיפור של בגדי המלך החדשים.

  • 61.

    חבל שאלדד לא יודע לצנזר את עצמו (ל''ת)

    ש, 29/05/09 17:24

  • 60.

    אם בוחנים מחדש את הסכם השלום

    Yossir , 29/05/09 17:22

    אז לבחון מחדש גם את כמויות המים שאנחנו מעבירים להם כל שנה מאיפה שאין לנו.

  • 59.

    זה מפת הדרכים האמיתית לא השטויות שאמרו קודם יש לישם וטובה שעה אחת קודם (ל''ת)

    רפאל, 29/05/09 17:18

  • 58.

    זה נכון זה היסטוריה זה טוב לכולם זה יביא יציבות יביא שלום ויביא ביטחון (ל''ת)

    אחמד, 29/05/09 17:16

  • 57.

    צודק 1000 אחוז

    ויקי, 29/05/09 17:15

    יאלה ממלכה פלסטינית שכולם ילכו לשם

  • 56.

    שאומרים אמת יש להסיר את הקובע ולומר בקול ''כל הכבוד אריה אלדד'' !!!!!!!! (ל''ת)

    בובי, 29/05/09 17:14

  • 55.

    כמה זה נכון פשוט אי אפשר לתאר זה ממש 1+1=2 אין ולא יהיה יותר אמת מזה ! (ל''ת)

    רונית, 29/05/09 17:13

  • 54.

    הממשלה הזאת תמיד אסון למדינת ישראל!איך הגיע ביבי לשלטון?

    עודד, 29/05/09 17:13

    הנה עוד אמירההרסנית ואומללה של חבר בממשלת הקומבינה של נתניהו
    להקים ועדה מיוחדת ומקצועית שתבחן איך במדינת ישראל הציבור בחר ברוב קולות מפלגה אחת ובמציאות ההזויה הזאת קמה ממשלה שאף אחד לא רצה בה גם אם חשב שכן.
    חייבים להפל את ממשלת הצללים והשחיתות הזאת !

    אשמח לתגובות במייל odedtrip@gmail.com

    • ירדן היא המדינה הפלסטינית. (ל''ת)

      תפנים, 29/05/09 19:15

  • 53.

    ירדן היא המדינה של הפלשתינאים (ל''ת)

    רבי, 29/05/09 17:13

  • 52.

    יש לצאת מיד בתוכנית ביצוע ולהפוך את זה למציאות לטובת הערבים והיהודים (ל''ת)

    משה, 29/05/09 17:12

  • 51.

    הלווווווואיואי

    OLEGUS, 29/05/09 17:12

    הלווווואי שכל הפלסטינאים ילכו לירדן ויקימו שם מדינה משלהם.... גם ככה יש שם 80 אחוז פלסטינאים .. מה נשאר עוד 20ואי

  • 50.

    בירדן שלטון יציב ושם מקומם הם הרי חסרי החלטה וזה הפיתרון הצודק והיעיל (ל''ת)

    פרופ' קלינמן, 29/05/09 17:11

  • 49.

    כל הכבוד לאיש הזה כמובן שהממשלה צריכה לפעול בכל המרץ לבצע זאת (ל''ת)

    ששון, 29/05/09 17:10

  • 48.

    נכון ומדוייק!

    אייל, 29/05/09 17:10

    ירדן מאוכלסת על ידי רוב מוצק פלסטיני כ- 80אחוז ,הוקמה על ידי האנגלים כחלוקה קולוניאליסטית בין אנגלייה לצרפת וכך גם נוצרה סוריה.שתי מדינות שגבולותיהן נקבעו באופן שרירותי ושאינו עונה לצרכי העמים השונים.

    ודיי נמאס מכל האיומים האינפנטלים האלו ...

    במשך שנים שרון צידד בפיתרון זה , עד שלא עמד לו הכח מול התקשורת ובעיקר השמאל הישראלי שלא ראה פיתרון זה פיתרון מציאותי.

  • 47.

    אלדד איך כמוך העם איתך (ל''ת)

    שימשון, 29/05/09 17:09

  • 46.

    שאומרים את האמת בפנים זה כואב אבל הירדנים יודעים שזה נכון !!!!! (ל''ת)

    זוזו, 29/05/09 17:08

    • בגלל זה הם בהיסטריה! (ל''ת)

      האמת בפנים וזו לא עבודה!, 29/05/09 20:03

  • 45.

    זה הפיתרון הטוב ביותר לכולם בעיקר לערבים שם יטב להם !!!!! (ל''ת)

    מרצה בכירה לפילוסופיה, 29/05/09 17:07

  • 44.

    The British locked our horns with the Arabs in the region

    Jaqueline, 29/05/09 17:07

    Just like in Industan,Cyprus,Nigeria,Sudan and say no more

  • 43.

    עובדות זה עובדות אין מה לעשות הכל נכון זה הפיתרון ויש לבצעו מידי !!!!! (ל''ת)

    חמודי, 29/05/09 17:05

  • 42.

    סוף סוף מישהו אמיתי אומר דיברי חוכמה כל הכבוד לאריה אלדד ישר כוח !!!!! (ל''ת)

    אזרחי מדינת ישראל, 29/05/09 17:04

  • 41.

    לא לשכוח 2 גדות לירדן זו שלנו וזו גם כן ... ארץ ישראל השלמה זה הפיתרון (ל''ת)

    אנטוניו אור קסדים, 29/05/09 17:03

  • 40.

    זה הפיתרון כולם יודעים בעיקר השמאלנים בארץ שמרמים אחרים ואת עצמם !!!!! (ל''ת)

    סיבוני, 29/05/09 17:02

  • 39.

    ELDAD - RESIGN (ל''ת)

    danajam2277 , 29/05/09 17:02

  • 38.

    יחי אריה אלדד (ל''ת)

    השמאל אוכל בתחת , 29/05/09 17:01

  • 37.

    ברור שזה נכון הרי מי זה ירדני ??? יש שאלות למישהו ??? שיחזור להיסטוריה (ל''ת)

    מועלם, 29/05/09 17:01

  • 36.

    מדוע להקים עוד מדינה אם יש כבר ''ירדן'' היא ל''עם'' השני אלדד צודק !!!!

    דודי, 29/05/09 17:00

    אין עם זה אבל רוצה מדינה יש לו מעבר לירדן

  • 35.

    הוא צודק מה הרעש ..לא רוצים שלום לכו להיזדיין..מי צריך אתכם

    קובי, 29/05/09 17:00

    ירדן היא פלשתין..של הערבים היושבים בארץ ישראל..רוצים שלום תיקחו את הערבים בארץ

  • 34.

    כולם יודעים שאלדד צודק בעיקר הירדנים הם שולטים במדינה המדוברת !!!!!!!! (ל''ת)

    דפנה, 29/05/09 16:58

  • 33.

    יותר טוב שהירדנים יגידו תודה - בלי ישראל לא היתה ירדן שורדת מול סורייה (ל''ת)

    גרון עמוק, 29/05/09 16:58

  • 32.

    משהו שלמדנו בגן

    י ל ד , 29/05/09 16:55

    כשרצינו להביע את הבלתי אפשרי, נהגנו לאמר:
    כשיצמחו לנו שערות על כף היד.

    כעת בסוף כיתה א' אני אשנה מעט את עולם
    הדימויים שלי:

    יהיה שלום עם הערבים כאשר:

    א. יודברו תאונות הדרכים
    ב. החינוך יעלה לרמה של הודו
    ג. כשהתוכניות הכלכליות של ישראל ימנעו אבטלה.
    ד. כשהפשיעה תפחת.
    ה. כשעסקנים יפסיקו לחלוב את המדינה.

  • 31.

    סלאח א-דין וחבר הכנסת אלדד.

    איתן תל-צור, 29/05/09 16:55

    בניגוד לנאמר בכתבה, סלאח א-דין אכן ניצח בקרני חיטין לעומת נאפוליאון שהפסיד בעכו.

    איתן תל-צור, כפר סבא.

  • 30.

    שיפסיקו לאיים על כל דבר.

    זה שלום עם ערבים, 29/05/09 16:55

    יש להם הרבה מה להפסיד בעיקר מים שאנו מעבירים להם.
    אבל זה גם משהו שהשמאלנים צריכים לדעת, לא חשוב עם מי אתה עושה שלום, הם תמיד בקלות יבטלו כל הסכם שנחתם עימם בדיוק כמו נביאם הידוע לשמצה שחתם על חוזה ורצח את אלו שחתמו עימו. אומה רצחנית ורפת שכל.

  • 29.

    כשטפש זורק אבן לבאר מאה חכמים לא מצלחים להוציא את האבן

    benzi. a, 29/05/09 16:55

    אריה אלדד הוא רופא גדול אך בפולטיקה הוא אידיוט הזוי ודפוק . הוא זורק מילים שיכולים ןלהשפיע רק על הפסיכים שבימין הקיצוני ועל מצביעי ש''ס-ליכוד ושאר האידיוטים והמטומטמים שכאלה לא חסרים לנו במדינה. החומץ בן יין הזה מבזה את אביו עם כל ההזיות השווא שלו. נכון שאביו של אריה הד''ר שייב (ישראל אלדד) שהיה לוחם גדול לתקומת ישראל והיה מהקיצונים בעם. אך מעולם לא דיבר שטויות ותמיד דיבר בהגיון וידע למדוד את דבריו למרות קיצוניותו. שלא כמו בנו אריה שהפך למעין המטורלל של המדינה.

    • את האבנים לבאר זרקו החל מ1992,מימי אוסלו ההזויים. עד אז

      בשם בן גוריון, 29/05/09 18:57

      זו היתה עמדת הציונות השפויה, כולל בן גוריון וחבריו.

  • 28.

    אלדד צודק.אבל גם הערבים יכולים לחגוג את הנכבה.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 29/05/09 16:54

    העובדות שאלדד מציין אולי אינן נוחות לחלק מן המאזינים,אבל הן בהחלט נכונות.
    כמו שנכון שרוב רובם של הערבים מרגישים שהקמת מדינת ישראל היא אסון עבורם.גם לאלדד וגם לערבים צריך לתת חופש להתבטא.וגם...ישראל חייבת להפעיל את חוק הנאמנות.

  • 27.

    אבן שטיפש (או מרושע) אחד זרק לבאר גם אלף חכמים לא יוציאו (ל''ת)

    יופי אלדד כל הכבוד.., 29/05/09 16:53

  • 26.

    להחזיר את השגריר ולעזור לאבו מאזן להשתלט על ירדן. זה הפתרון היחיד לפלס (ל''ת)

    אבו עלי, 29/05/09 16:51

  • 25.

    עם עובדות אין להתווכח

    Erez, 29/05/09 16:51

    עובדתית רוב האוכלוסיה הנקראת ''ירדנית'' היא =פלסטינאית !!!! ולא נורא אבל ה-''שלום'' השיקרי של יצחק רבין לא שווה הרבה. יש להפסיק העברת מים לירדנים ולהחזיר שטחים שרבין חילק לכמה משפחות ערביות. להזכירכם לכמה מתושבי המושבה מנחמיה יש טאבו על שטחים חקלאיים בעבר הירדן שעליהם רבין לא נאבק. מה שהם רוצים ,''עזה'' ''יהודה ושומרון'' ומדינת ישראל מדינה דו-לאומית'' ,לשיטתם נעלם מהאיזור בתוך 30 שנה.

  • 24.

    אריה אלדד וחבריו אנשי הימין הקיצוני יביאו אסון למדינת ישראל

    ortori , 29/05/09 16:50

    הם רואים שגוג ומגוג מסרב לבוא והם רוצים להביא אותו בכוח ע"י יצירת סכסוכים עם מדינות שכנות.
    צריך לאסור בחוק את המפלגות הימניות הקיצוניות האלה לפני שבאמת יקרה אסון.

  • 23.

    ירדן היא אכן פלסטין...

    יובל, 29/05/09 16:49

    ולא משנה כמה יתאמצו ארגוני השמאל הפשיסטים, והבלסטינאים תומכי הטרור - את האמת לא יצליחו לעוות.

  • 22.

    צודק אריה אלדד

    שמאל זה פח זבל , 29/05/09 16:49

    וגם אין עם פלסטיני

  • 21.

    היסטורית -אלדד צודק. ירדן היא בית הלאום של העם הפלסטינאי.

    יחיאל כ''ץ., 29/05/09 16:49

    על פי החלטת חבר הלאומים מוועדת סאן רמו משנת 1922 ארץ ישראל כולל חלקה המזרחי,נועדו להקמת בית לאומי לעם היהודי. ההחלטה הזו אושררה על ידי 51 מדינות חבר הלאומים . בריטניה קיבלה את המנדט (כתב האמנה) ,מחבר הלאומים לבצע החלטה זו שעליה אין לאף אחד זכות עוררין. בריטניה בניגןד לכתב האמנה ''קרעה'' את עבר הירדן ונתנה אותו במתנה לעבדאאלה המלך האשמי בגלל עזרתו למרד הערבי בטורקים בראשות לורנס איש ערב.בהיסטוריה מוכר מקרה זה כספר הלבן של צ'רצ'יל מששנת 1922.
    גם האו''ם כיורשו החוקי של חבר הלאומים חייב היה לקיים את החלטת וועדת סאן רמו אך האו''ם מתעלם ממנה.

    • עבר הירדן

      אבנר, 30/05/09 10:28

      וַיַּעַל מֹשֶׁה מֵעַרְבֹת מוֹאָב, אֶל-הַר נְבוֹ, רֹאשׁ הַפִּסְגָּה, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי יְרֵחוֹ; וַיַּרְאֵהוּ יְהוָה אֶת-כָּל-הָאָרֶץ אֶת-הַגִּלְעָד, עַד-דָּן. וְאֵת, כָּל-נַפְתָּלִי, וְאֶת-אֶרֶץ אֶפְרַיִם, וּמְנַשֶּׁה; וְאֵת כָּל-אֶרֶץ יְהוּדָה, עַד הַיָּם הָאַחֲרוֹן. וְאֶת-הַנֶּגֶב, וְאֶת-הַכִּכָּר בִּקְעַת יְרֵחוֹ עִיר הַתְּמָרִים--עַד-צֹעַר. וַיֹּאמֶר יְהוָה אֵלָיו, זֹאת הָאָרֶץ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לֵאמֹר, לְזַרְעֲךָ, אֶתְּנֶנָּה; הֶרְאִיתִיךָ בְעֵינֶיךָ, וְשָׁמָּה לֹא תַעֲבֹר. וַיָּמָת שָׁם מֹשֶׁה עֶבֶד-יְהוָה, בְּאֶרֶץ מוֹאָב--עַל-פִּי יְהוָה.''

  • 20.

    מתי הם ילמדו שלא אומרים דברים כאללה. ילד בן 10 יודע שאסור להגיד את זה (ל''ת)

    g.d, 29/05/09 16:48

    • אסור להגיד דברים כאלה?

      ., 29/05/09 21:09

      נכון, צריך רק להתרפס.

  • 19.

    אי הבנה של מהות הדמוקרטיה

    ..., 29/05/09 16:47

    כשבירדן או במצריים חברי פרלמנט מתבטאים
    נגד ישראל בצורה חריפה ואף אנטישמית לעיתים קרובות,האם בישראל ממליצים להחזיר את השגריר.

    • בדיוק כך. (ל''ת)

      זו התשובה, 29/05/09 19:19

  • 18.

    כנסו מיד !!!

    קוקוריקו, 29/05/09 16:46

    אז אמר SO למה צריך להעיף את השגריר ? עליהום ? חוצפנים ! ואיני תומך של ביבי ונהפוך הוא ! אבל מפה ועד לקריאה לזרוק את השגריר ?

  • 17.

    האמת כואבת להם?

    ~!~, 29/05/09 16:46

    שיעשו בדיקה ויראו מה האוכלסיה האמיתית שם

  • 16.

    אריה אלדד עושה רק צרות הוא וכל הימין יביאו אסון על מדינת ישראל

    ortori , 29/05/09 16:46

    צריך לאסור בחוק מפלגות ימניות קיצוניות שגורמות נזק למדינת ישראל, את מלחמת גוג ומגוג כנראה הימין רוצה להביא בכוח כי הם רואים שהוא לא מתקרב ובא כמו שהם הבטיחו לעבדיהם החרדים.

  • 15.

    לפני שיבודדו את ישראל מהעולם, ביבי, אנחנו קוראים לך לעשות מעשה!

    Mother Superior , 29/05/09 16:45

    תעיף כבר את המפלגות הימניות מהקואליציה, ותשלם לקדימה את מה שהם רוצים, אולי תצליח להציל משהו מהכבוד שעוד נשאר לישראל בעולם, ואולי, אולי גם תצליח סוף סוף לעשות משהו בעניים הגרעין האיראני שאתה כל כך חושש ממנו (עם תמיכת העולם + מדינות ערב המתונות יהיה הרבה יותר קל).

    בבקשה ביבי, למען המדינה, תפסיק לחשוב על עצמך ועל טובתך הפוליטית והאישית.

    • שכח מזה! עם ישראל התפכח! השמאל "עולם הולך ונעלם".,.. (ל''ת)

      רותם ס , 29/05/09 18:05

    • כנראה שאין לך הרבה שכל,אלדד לא בממשלה (ל''ת)

      דקארט, 29/05/09 21:27

  • 14.

    זה מוכיח עד כמה הירדנים פוחדים שמא הם יקבלו שוב את הגדה עם

    אנטיצנזורה , 29/05/09 16:44

    הפלסטינים...

  • 13.

    עובדתית זה נכון אבל אלדד מטומטם..

    ציוני, 29/05/09 16:42

    עדיפה לישראל פי כמה וכמה יותר מדינה פלסטינית בגדה המערבית מאשר מדינה פלסטינית בירדן.. ואני לא מדבר על מעשיות וריאליות לא של זה ולא של זה
    לישראל יש גבול עצום עם ירדן, לירדנים יש גישה לכל מקורות המים של ישראל - הפיכת ירדן לבסיס טרור פלסטיני יגרום לאסון.
    ולהכן טובתו של בית המלוכה האשמי הוא גם טובתנו.
    ולכן רק צרות אלדד, שעובדית צודק, בהצהרותיו עושה..

    הימין הדתי אומנם צודק בתיאוריה, אבל מעשית הוא מזיק לאינטרסים הישראלים בגלל שהוא התמסר לדבר אחד ושכח את כל השאר - בשם יו''ש הוא יהרוס את הגליל את הנגב ואת המרכז.

    • לציוני

      עופר1976 , 29/05/09 18:01

      עמדתך מזיקה לאינטרס הציוני כשאתה לא מוכן לשמור על גבולות המדינה ובכך מחזק את אויבינו

    • לא נכון.זה מצוץ מן האצבע

      דקארט, 29/05/09 21:28

      ההפךהוא הנכון אנחנו מביאים מים לירדן

  • 12.

    האהאהא! הנה בא הבידוד! האמת? מגיע לנו

    Mother Superior , 29/05/09 16:41

    אחרי מדינות ערב המתונות יגיעו גם המדינות האירופאיות ולאט לאט נשאר לבד בעולם מול האיום האיראני, איזה יופי!
    שמים לב לאירוניה היפה כאן?
    רבים שבחרו בביבי בחרו בו כי חשבו שיוכל לטפל טוב יותר באיום האיראני, והנה נהתניהו שחושב רק על טובתו האישית, שסירב להתפשר עם קדימה בהסכם הקואליציוני (מה שהיה יוצר ממשלת מרכז) ונכנע לסחטנות מהימין, ברצון, הולך להוביל לכך שנישאר בלי כלים ותמיכה לטפל באיום האיראני.

    האהא!!!
    רציתם, קיבלתם!

    • חחחחח שמאל סכיזופרני פראנואיד מתרפס בפני מחבלים...סמרטוטים עלובים... (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/05/09 19:28

  • 11.

    ישראל חייבת להכשיר את הקרקע בירדן להפיכה ! אין פתרון אחר ! (ל''ת)

    דקל ב , 29/05/09 16:40

  • 10.

    ברור, הרי אם המדינה ''הפלסטינית'' תהיה בירדן,הם לא יצליחו להשמיד אותנו (ל''ת)

    א, 29/05/09 16:40

  • 9.

    ירדן ?? (ל''ת)

    הגשש, 29/05/09 16:39

  • 8.

    לחברי הפרלמנט בירדן על מה המהומה?

    העץ הנדיב, 29/05/09 16:38

    אז לחבר הכנסת אלדד יצאה עוד נפיחה? מה ההתרגשות? יש קולות שפויים במדינתנו הקשיבו להם כי הם התשובה ולא שידוד מערכות. החזרת השגריר היא תגובה אמוציונאלית ולא רצויה.

    • לעץ הנדיב

      עופר1976 , 29/05/09 17:57

      תהיה נדיב על חשבונך ולא על חשבון ארץ ישראל

      • רוב עם ישראל תומך בעמדה זו.אפילן אני שהייתי איש שמאל-עד שהתפכחתי! (ל''ת)

        רותם ס , 29/05/09 18:06

        • כנראה שלא הבנת כי היית שיכור וכשהתפכחת הבנת שאתה

          העץ הנדיב, 30/05/09 01:15

          לא מבין למה הצבעת. לדעתי גם היום אתה לא מפוכח זו אשליה של שיכורים הם תמיד חושבים שהם פיכחים. בכל אופן על סמך הכתובים שלך יש לשמאל סיבה לשמוח שאתה לא אחד מהם.

          • קרעת אותי מצחוק...שמאלן פגוע (ל''ת)

            הגיע הזמן , 30/05/09 18:59

      • בינתיים המיסים שאנו משלמים על המלחמה שלא ניגמרת

        העץ הנדיב, 30/05/09 01:13

        ועל הפוליטיקה המסריחה של ביבי שגורר אותנו כמה שנים אחורה, הכספים הנשפכים על התנחלויות שסופן ידוע מראש, זו הנדיבות שדיברת עליה? מה זה קשור לארץ ישראל שלנו?

        • אתה לא עץ נדיב אתה עץ מפונק

          עופר1976 , 30/05/09 10:28

          יהודה ושומרון זה חלק מארץ ישראל ונכבש כתגובה לתוקפנות ולכן גם עפ"י החוק הבינ"ל מותר לנו להחזיק בשטחים, וזה שאתה עצל מכדי לעמוד על שלך לא הופך אותך לנדיב אלא לעצלן רכרוכי וחסר עמוד שידרה במיוחד בעיני שכנינו הערבים.

  • 7.

    הבריטים מסרו לערבים מתנה גנובה העולם שותק והיהודים משלמים עובדה;

    גודמן, 29/05/09 16:38

    עבר הירדן המזרחי, הידוע כיום כממלכת ירדן, היה החל מהמאה ה-16 כלול בשטח מחוז דמשק שבאימפריה העות'מאנית ולא היה לו ייחוד היסטורי משלו, ולאחר סיום מלחמת העולם הראשונה היה חלק מן המנדט הבריטי על ארץ ישראל (שהובטח ליהודים בהצהרת בלפור). בשנת 1921, בעקבות ''ועידת קהיר'', החליטה הממלכה המאוחדת להוציא את האזור שממזרח לנהר הירדן (למעט שטחים בעמק הירדן דרומית לים כנרת ומזרחית לו ולירדן הצפוני) מהשטח בו יוקם הבית הלאומי היהודי ולכונן בו אמירות ערבית בראשות עבדאללה הראשון, שהוא ומשפחתו (השושלת ההאשמית) עזרו רבות לבריטים במלחמה במאבקם בשלטון הטורקי. ''האמירות ההאשמית של עבר הירדן'' שהוקמה הייתה ישות אדמיניסטרטיבית נפרדת מארץ ישראל, אולם, נמצאה תחת שלטון המנדט הבריטי וכפופה לנציב העליון הבריטי. בשנת 1946 קבלה האמירות עצמאות והפכה להיות ''הממלכה ההאשמית של עבר הירדן''. האמיר עבדאללה הפך להיות המלך עבדאללה.
    הגדה המערבית סופחה במלחמה 48 (והשלטון הירדני עליה הוכר רק על ידי הממלכה המאוחדת ופקיסטן). לאחר סיפוח הגדה המערבית, שונה שם הממלכה ו''הממלכה ההאשמית של עבר הירדן'' הפכה להיות ''הממלכה הירדנית ההאשמית''.

    שטחה של ירדן מגיע ל-92,300 קמ''ר פי ארבעה וחצי משטחה של ישראל.

  • 6.

    ====כל הכבוד פרופ' אלדד====

    אלון, 29/05/09 16:36

    ומה?
    לירדן מותר לקרוא
    לישראל לוותר על שטחיה עבור הערבים
    אחיהם של הירדנים ומצרים והסורים????

  • 5.

    איזה גאון האלדד הזה.

    דני ב., 29/05/09 16:35

    לחדש לאלדד: ירדן הינה מדינה ריבונית.
    ירדן היא מדינה מוכרת על ידי האו''ם ורוב מדינות העולם מחזיקים בה שגרירים.
    ירדן הינה מדינה שנכון שיש בה רוב פלסתיני אך הוא נובע מהגעת פליטים לשם מארץ ישראל.
    מי הוא חבר הכנסת אלדד המכתיר ומוריד מלכים וקובע שבית המלוכה ההאשמי חלף זמנו? האם באמת הוא רוצה ירדן שישלטו שם פלסיתינים ? ראינו כבר את תוצאות שלטונם בעזה.
    ומה בדיוק יעשה אלדד אם הפלסתינים המקומיים יסרבו ''לעבור'' למולדתם החדשה? .
    אנו המשופעים בידידים בעולם הערבי ובעולם בכלל היינו ממש זקוקים להצהרותיו של הטמבל הזה.
    יש לי עצה אחת שילך לגור בביתו של ליברמן, שיקח איתו את בן גביר, פדרמן, מרזל, דניאלה וויס, לווינגר, לנדאו, שיסגרו את הדלת חזק ויזרקו את המפתחות.

    • גם מפוני גוש קטיף לא רצו לעזוב ומה עשו איתם? (ל''ת)

      lili_lili , 29/05/09 18:31

  • 4.

    ====כל הכבוד פרופ' אלדד====

    אלון, 29/05/09 16:32

    ומה?
    לירדן מותר לקרוא
    לישראל לוותר על שטחיה עבור הערבים
    אחיהם של הירדנים ומצרים והסורים????

  • 3.

    צודק,שיחזירו את השגריר הכי טוב.גם אני ממליץ לבטל את הסכם השלום

    lili_lili , 29/05/09 16:30

    ובאותו רגע לדחוף את כל הפלסטינים עם ערביי ישראל( שאין דבר כזה )ישירות לאיזור הגבול עם ירדן,פשוט לשפוך אותם שם את כולם ושיקפצו כולם,רוצים על חשבון המדינה שבעוד דור לא נוכל להתרבות בטיבעיות כי לא יהיה מקום לתת
    מתנות לכולם.
    מפחדים לשמוע את האמת?זאת האמת לאמיתה,ירדן זו מדינת הפלסטינים,בדיוק כמו שעזה שייכת למצרים עם כל הזבל שבפנים.

    • חיפה

      ליאור, 29/05/09 18:36

      אתה מזכיר לי זמנים אפלים שהיו במקום אחר והתייחסו ליהודים. אתה פאשיסט במסווה יהודי,
      תתבייש לך!!

    • אתה וכמותך תביאו את הקץ על מדינת ישראל (ל''ת)

      ערבי ישראלי, 29/05/09 18:37

      • סבבה-ואתה בנתיים הצטרף לבני עמך מעבר לגבול! אינך שייך לישראל! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 29/05/09 19:30

  • 2.

    צדיק (ל''ת)

    אי, 29/05/09 16:29

  • 1.

    ד''ר אריה אלדד צודק.

    אברהם, 29/05/09 16:29

    ד''ר אריה אלדד צודק.

    יש 22 מדינות ערביות גדולות מכל אירופה !
    מה הם רוצים מישראל הקטנטנה ?!

    רק חזרת הערבים מארץ ישראל לארצות ערב וקליטתם שם תביא שלום !

    • כמות המדינות שלהם לא אומרת שכל מה שאלדד אמר זה נכון. ירדן אינה פלסטין (ל''ת)

      אורן, 29/05/09 17:58

      • 70% מתושבי ירדן פלסתינים - ירדן היא פלסטין - האמת יוצאת לאור (ל''ת)

        בדוק , 29/05/09 18:06

      • אני

        שלומי, 29/05/09 19:22

        עדיף שתשתוק

        • עדיף שאתה תשתוק (ל''ת)

          אבי, 30/05/09 14:16

    • תמיכה

      שלומי, 29/05/09 19:24

      אני מסכים איתך ב100 אחוז תגובה טובה