• 157.

    כאילו לא נטבחו אלפי יהודים על מזבח השלום של קלינטון ומיטשל...

    שי, 10/06/09 23:58

    מי יחזיר לנו את האחים שלנו מהקבר?
    אובמה?
    מיטשל?
    אבו-מאזן,או אולי ברגותי?

  • 156.

    מדינת יהוד ליהודים ומדינת פלשת לפלשתים

    אשר בן-שלמה , 31/05/09 23:42

    מדינת ישראל טרם התגבשה כמדינה יהודית, מבחינה לאומית. אין בישראל חקיקה להגדירה כדמותה הפוליטית של האומה היהודית. אין בישראל חקיקה לקבוע כי העם הישראלי מהווה חלק בלתי-נפרד של האומה היהודית. השמאל רוצה בעיצובו של לאום ישראלי נפרד מהלאום היהודי. אך, החלטת האו"ם 181 מתייחסת למדינה ליהודים ולאו מדינה לישראלים. על פי הגדרת "מיהו ישראלי" בחוק האזרחות, הישראלים אינם מהווים לאום, מהעובדה כי במרשם האוכלוסין אין רישום "ישראלי" בתעודת הזהות. כך, אם רוצים לקיים את החלטת 181 של האו"ם, קודם צריכים לשנות את השם של מדינת היהודים ל"יהוד" (שמה של המדינה היהודית בימי בית שני), על מנת לאפשר לאומה היהודית הגדרה פוליטית עצמית.

  • 155.

    שתי מדינות מאוחדות

    חובה, 31/05/09 15:29

    הישראלים שחררו את יהודה ושומרון עבור היהודים. ציונות זה גם ללא חילוניים. רטוריקה זה לא רק לשמאלניים. נרטיב זה לא רק לערבים. עצמאות זה לא רק ליצירה פוסט ציונית בפלג הצפוני בתל אביב.

  • 154.

    שתי מדינות לשתי עמים זה בהחלט פיתרון ופשרה אבל (ל''ת)

    פקק תנועה , 31/05/09 11:55

    • על פי פיתרון ודרישות ישראליות ולא פלשטינאיות (ל''ת)

      פקק תנועה , 31/05/09 11:57

  • 153.

    אז זה אומר שכל המתנחלים ייצטרכו דרכונים פלסטיניים... (ל''ת)

    תנועת 'יש גבול לתעלול', 31/05/09 09:02

  • 152.

    גם אנחנו רוצים תנאים כמו לערבים

    חייל משוחרר, 31/05/09 06:12

    אנחנו תורמים והם מקבלים (בפירסום דרושים לחברת חשמל רשום : תנתן עדיפות לבני מעוטים .....למה לא רשום עדיפות לחיילים משוחררים ( ערבים ןבני ישיבות עדיפים על חיילים משוחררים )עד מתי ????????

    • וגם קרקעות רחבות חינם ובנייה ללא התרים ואישורים

      השיויון עדיין לא יצא מהארון, 31/05/09 09:51

      כל אחד בונה ככל העולה בדעתו ועל רוחו, ואילו אותנו חונקת הביריוקרטיה המתחסדת.

      מדברים על אי שיוויון?
      זה נכון.

      נכון שכלפי ערביי הארץ יש עוד מה לשפר,
      וטוב שיקבלו עדיפות וקדימות בנושא תעסוקה,
      אך בדברים המהותיים והכבדים אנחנו מופלים לרעה באופן בוטה.
      ואחד הדברים העיקריים הוא תשלומי מיסים לרשויות ואכיפת מיסים מהכנסות.

      חלקם הגדול והמכריע חזקים מאוד כלכלית והשאלה היא איך ולמה?

  • 151.

    בסה"כ אובמה רוצה שנחיה באזור בשלום-הפלסטנים משלימים עם כיומינו

    סילביונטו , 31/05/09 00:50

    הפתרון זה 2 מדינות או מדינה אחת עם נטל של 2 מיליון פלסטינים ו 250000 מתנחלים שלא מוסיפים לישראל אלה רק נטל גדול על העם בישראל עם תחזוקתם בתקציבי עתק "פוליטיים" ומוגזמים ועם הדרישות הקיצוניות שלהם מהמדינה-בניה-שרותים -ושמירה ע" צהל.
    אם נוסיף עוד 2 מיליון פלסטינים עם גידול הטבעי הגדול בעולם ושוב זריקת תקציבי עתק עם סיפוחם לישראל-אבו מאזן נתן גם אופציה הזאת(בליית ברירה שהיא גרוע לישראל)
    אם ישראל תצתרך להחזיק את השטחים בתקציבי עתק-מה נשאר לאזרחים בישראל!!!.
    מדיניות לא שקולה של הממשלה יכולה להביא את העם שלנו לאסון דמוגרפי ואי הגדרת גבולות קבע ונידוי בינלאומי הכל כדי לספק תעבונם של פנטיים דתיים קיצוניים בשטחים-על חשבון 90% של תושבי ישראל שרוצים מדינה נאורה לא כובשת עם גבולות מוגדרים ועם חיים נורמליים בארץ ישראל האמיתית ולא מניפולציה ע" פנטיים מתנחלים פוליטיים עם רבנם הקיצוניים שבפסיקתם נגד חוקי המדינה וצהל יביאו לארס המדינה.

  • 150.

    כדאי לקרוא

    שי, 30/05/09 20:12

    בגלל התקשורת והשמאל הישראלי ארצות הברית מרשה לעצמה ללחוץ על ישראל על הערבים אין לה יכולת ומישראל היא לא פוחדת נכון להיום הערבים לא ויתרו על כלום ,ישראל צריכה לעשות שרירים אנחנו מתנהגים כמו פראירים ואהבלים גם האמריקאים לא מעריכים את ישראל ישראל עם האמת והיא היא אמורה תמיד להתקפל האמת אין לנו זכות על ארץ ישראל אנחנו שוב נהיה במלחמה בגלל ההתנגות שלנו שמזמינה מלחמה .

  • 149.

    THE JEWS ARE THEIR OWN ENEMY,LOOK AT RAM ENANUEL (ל''ת)

    TZIPI, 30/05/09 19:52

  • 148.

    אובאמה נשלט ע''י וול סטריט והבנקים, ביבי נשלט ע''י ארה''ב ואובאמה. (ל''ת)

    רעמסס, 30/05/09 19:17

  • 147.

    עלינו להתכונן................

    אדי, 30/05/09 17:45

    ארה''ב בראשות נשיא טירון, תנסה כנראה עלינו ''תרגיל מנהיגות נשיאותי'',עלינו להיות מוכנים לוותר על כמה סטייקים ורמת חיים גבוהה,שאינה פרי עמלנו,,בשום פנים לא לקפל את הדגל הציוני ולהתרפס בפני הדולר. עם עם עמוד שדרה צריך להיות מוכן לזמנים קשים! על חלק נכבד מזכותנו לחבל ארץ זה,ויתרנו בהתרפסות בפני הפריץ,עד כאן! אני קורא לראש הממשלה,לא איכפת לי מי הוא ומה דעתו המפלגתית, לא להתקפל!!!

  • 146.

    מר אובאמה , עיצה מידיד . הימין הישראלי משול לאותו ילד מבוהל ומפוחד

    גור ארי-אל, 30/05/09 16:14

    העומד בתור לקבל חיסון נגד אבעבועות . אם אינך רוצה שהילד יתחיל להשתין במכנסיו ואינך רוצה לבייש אותו קבל עם וחברותיו לכיתה , כל שעליך לעשות ( וזה מותר במקרה שכזה ) הוא , לשקר מעט ולאמר '' זה בכלל לא יכאב להיפך זה אפילו מדגדג קצת'', בעודך מפנה את המזרק אל זרועך ( מבלי מחט , כמובן ) ומדגים.
    יכולתי אפילו להגיד לך מה יש לאמר כעת , במציאות אולם אני משאיר זאת לידידך רם ושאר היועצים .
    אני פה במקרה ותזדקק לעוד עיצות כגון DA!

    • מה יש לך נגד הימין ? (ל''ת)

      אסף שכטר, 30/05/09 22:38

      • ממש כלום.

        גור ארי-אל, 30/05/09 23:13

        בסה''כ מנסה לעזור בדרכי הצנועה לשחרר את הפלונטר הסבוך שהימין הכניס עצמו , ביוזמתו אל תוכו.

  • 145.

    עברנו את פרעה ואת כושן רשעתיים - נעבור גם את בוראק חוסיין אובמה (ל''ת)

    עבד מלך הכושי., 30/05/09 14:40

    • ל 14.40 אכן נעבור כפי שבני ישראל חצו את ים סוף,אינך שופע מחכמה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 30/05/09 15:35

  • 144.

    מי שעובר את הגבול מקבל חותמת של תייר זמני. פתרון מצויין. (ל''ת)

    אובמה קצת צודק בפיתרון. נחל הירדן הוא הגבול., 30/05/09 11:58

  • 143.

    ולכן הוא מצא ''פיטפוט, קליל'' ששמו אשלית שתי מדינות, לערבים יש 60 מדינות (ל''ת)

    לדעתי אובמה ''מקשקש'' הוא פוחד מצפון קוראה, 30/05/09 11:54

  • 142.

    ויתור על הכיבוש - ויתור על השיבה - ירושלים בירה מאוחדת לשתי המדינות !! (ל''ת)

    השאלה רק, כמה עוד נסבול עד שזה יגיע ?? וזה יגיע !!, 30/05/09 08:46

  • 141.

    איש ימין כ מ ו ך מתנגד להסדר שלום וכאן הבעיה. (ל''ת)

    ללא פשרות .אין הסדר, 30/05/09 07:41

  • 140.

    יש לישראל תקופה מסובכת בגלל חוטרו לא ברור של אובמה ואף על פי קשיים, ח

    borisdo , 30/05/09 02:42

    יש לישראל תקופה לא טובה בגלל חוטרו לא ידוע של אובמה ואף על פי קשיים, חייבים לעמוד על אינטרסים אסטרטגיים של מדינת ישראל כמדינה יהודית. לאן חוטר אובמה איש לא יודע.
    גם בחירת שופטת ביהמ"ש העליון לא מצופה.
    מה שמקשקש אבו מאזן לא שווא דבר, כי ביום אחד או הוא או מנהיג אחר יראה ברוגז ומהבטחות ביטחוניות למדינת ישראל לא יישאר כלום.
    אנחנו במזרח התיכון, שבו קובעים אינטרסים
    ליגה פאן מוסלמית עם 57 מדינות של מלך אבדלה. ברגע אחד את הכול עלול להישנות.
    אף על פי שיש לישראל תקופה לא טובה בגלל חוטרו לא ידוע של אובמה וחייבים לעמוד על אינטרסים לאומים אסטרטגיים. נעבור את זה.

    • ל 02.42 הבעיה הינה ביבי וממשלתו ההזויה והמנופחת,קרי שותפיו הטבעיים.

      נתן.ש מעלות., 30/05/09 10:14

      אוי לטבע כפי שהוא נראה.

  • 139.

    יש לישראל תקופה לא טובה בגלל התחרטותו של אובמה וחייבים לעמוד על אינט

    borisdo , 30/05/09 02:29

    יש לישראל תקופה לא טובה בגלל התחרטותו של אובמה ואף על פי קשיים, חייבים לעמוד על אינטרסים אסטרטגיים של מדינת ישראל כמדינה יהודית. לאן חוטר אובמה איש לא יודע.
    גם בחירת שופטת ביהמ"ש העליון לא מצופה.
    מה שמקשקש אבו מאזן לא שווא דבר, כי ביום אחד או הוא או מנהיג אחר יראה ברוגז ומהבטחות ביטחוניות למדינת ישראל לא יישאר כלום.
    אנחנו במזרח התיכון, שבו קובעים אינטרסים
    ליגה פאן מוסלמית עם 57 מדינות של מלך אבדלה. ברגע אחד את הכול עלול להישנות.
    אף על פי שיש לישראל תקופה לא טובה בגלל התחרטותו של אובמה וחייבים לעמוד על אינטרסים לאומים אסטרטגיים. נעבור את זה.

  • 138.

    שתי מדינות. גבול ברור . הם שם אנחנו כאן= פחות חילים מתים (ל''ת)

    הדסה, 30/05/09 01:47

  • 137.

    החוכמה של נתניהו מול תמימות השמאל

    יוסי, 30/05/09 00:43

    נתניהו מבין שאנו חיים במזה''ת והכל הוא עניין של משא ומתן.

    מי שמראש מצהיר שהוא מוכן למדינה פלסטינית, בסופו של דבר מנהל מו''מ על כמה פליטים פלסטינים ישראל תהיה מוכנה לקלוט.

    לכן, בצדק, תחת נהניהו עמדת הפתיחה של ישראל היא שבכלל לא צריכה להיות מדינה פלסטינית.

    • השמאל כנראה חי על סמים לכן הוא רואה הכל ורוד - מוח מסומם (ל''ת)

      בדוק , 30/05/09 11:48

  • 136.

    אם אובמה ימשיך בפרו ערביות הוא יזכר כחוסיין

    jecki , 30/05/09 00:42

    ולא כברק.

  • 135.

    אובמה הופך את ארה''ב למדינה אפריקאית עם אוריאנטציה מוסלמית (ל''ת)

    ראובן, 30/05/09 00:22

  • 134.

    התרגלנו להשתולל חופשי במזה''ת - בא העולם ושם לזה סוף,,, תתרגלו !!! (ל''ת)

    השלום יצא לדרך,,, איתנו או בלעדינו,,, או נגדנו,,,, 29/05/09 23:23

    • ממש משתוללים!

      בעז, 30/05/09 01:17

      ממש משתוללים אנחנו במזרח התיכון - כל בקשתנו היא לארץ שהיא פחות מאחוז אחד מהשטחים הערביים הלא מאוכלסים - ממש חוצפה מצדנו - טול קורה מבין עיך וקיסם מבין שניך!

  • 133.

    מעניין כמה זמן יעבור עד שאובמה ולהקתו ידרדרו את ארה'ב לעולם השלישי. (ל''ת)

    ג. וושינגטון., 29/05/09 23:07

    • economically we R a third world country dont rely on us anymore (ל''ת)

      homeless-USA, 29/05/09 23:13

    • מעניין באמת...

      מעניין באמת, 30/05/09 07:01

      עולם שלישי הבאי נשאי בוש בלי בושה...אובמה חוסיין גבר גבר...מחזיר את העולם לנארות...ושביבי יתחיל לקופף את הראש, נגמרו המשחקים!

  • 132.

    ביבי בינתיים מושך זמן (ל''ת)

    תוציא לו אדום, 29/05/09 23:05

    • ל 23.05 ביבי יודע שעם אובמה אינו יכול לשחק,ביבי קטן על אובמה.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 23:22

      אנו הרי מחוברים לעטינים של ארה''ב,ויונקים מהעטינים ברעבון רב.ביבי יודע זאת היטב.לא חינם הוא רצה את ציפי לבני לידו,אך יחד עם שותפיו ההזויים.חלב ובשר נוגד את נוהלי הכשרות בארצינו.לצערי אנו השכבות החלשות נהיה הראשונים לתשלום שגיאותיו של ביבי.

  • 131.

    לכל הידענים -(כולל חוסיין אובמה ושאר ירקות)קצת חומר רקע

    היסטוריון, 29/05/09 23:04

    בשנת 1946 בריטניה הגדולה ,העניקה לממלכה האשמית את ממלכת ירדן שתשתרע בין עיראק לירדן-כגבולה המיזרחי.
    1947 הבריטים החליטו לחלק את פלסטינה כאשר הצד שסירב לחלוקה הוא הערבי.בעוזבם את פלסטינה ,בריטניה ,השאירה את האיזור להתמודדות בין הצדדים.מצרים בדרום כבשה את רצועת עזה וניסתה לכבוש את הנגב המערבי ואף את אזור אשדוד (העתידי) ומצד מזרח הירדנים כבשו את הגדה המערבית עד ירושלים תוך כיבוש גוש עציון ואת מזרח ירושלים.
    ב1967,ישראל כבשה את עזה מידי המיצריים ואת הגדה מהירדנים.
    בעת חתימת הסכמי השלום מול מצריים וירדן ,כל הצדדים חתמו על ההסכמים של השטחים שניכבשו האחד מהשני המיצרים לא הסכימו לקבל את עזה בחזרה ואילו ירדן וויתרה על הגדה.
    מישהו יכול להסביר לי כאן מדוע כאשר מצריים וירדן כבשו את השטחים הללו זה ניחשב לשיחרור אדמות ואח''כ וויתרו עליהן ואילו כאשר ישראל משחררת האדמות מידיהם זה ניחשב לכיבוש???
    מישהו יכול להסביר לי היכן כאן הגורם הפלסטיני ניכנס בכלל לתמונה??
    אנחנו יצרנו את ''העם הפלסטיני'' עם זה לא היה קיים מעולם- זוהי הפארסה של ה מאה העשרים.
    על אותו מישקל הפארסה גדולה יותר כאשר הערבים מנסים להסביר שירושלים היתה תמיד מוסלמית,רבותי מוחמד חיי במאה ה 12 עד אז אין איזכור בקוראן ובשום ספר קודש של האיסלם על ירושלים,אז על מה מדובר כאן??
    העולם לא היה קיים לפני המאה ה12? מישהו יכול להכחיש אתצ קיום היהדות בירושלים במהלך כל אלפי השנים שלפני מוחמד???
    מחר נחליט שניו יורק שייכת לצרפתיים אז מה? האמריקאים יעבירו בעלות של ניו יורק לצרפתים??
    צאו מזה חברים,דפי ההיסטוריה לא משקרים,כל החזון של שתי מדינות לשני עמים היא פארסה שתעבור מן העולם כי אם אכן המשמעות כפשוטם אזי ערביי ישראל צריכים להגר לצד פלסטין הערבית כי בישראל יחיו רק יהודים.
    זה כמובן לא יתקיים לעולם ,ואז מה יקרה? פלסטין תיהיה לערבים וישראל תישאר מדינה דו לאומית???
    ותחשובו על זה החברים חוסיין אובמה,ושאר ירקות ממנהיגי העולם.

    • הגדה המערבית

      נפתלי וסרמן, 30/05/09 07:20

      כל מילה בסלע!!!
      סוף סוף מישהו יודע הסטוריה!!!

      נשארת השאלה איך מתגברים על ברק חוסיין אובמה.

      נתניהו יודע היטב היכן נמצא המעצור לנשיא תמים וחסר נסיון.

      ב ק ו נ ג ר ס

  • 130.

    אבו מאזן וערפאת שיקרו בהסכם אוסלו

    שבץ חלובה, 29/05/09 23:02

    אין טעם לחתום איתם הסכמים. הם שיקרו בהסכם אוסלו לכן חבל''ז לשבת איתם.כרל הסכם שיחתם איתם לא יחזיק מים.

  • 129.

    2 מדינות לעם אחד פלסטיני-כך ישמידו את ישראל (ל''ת)

    ישובו ה''פליטים'' למדינה היהודית, 29/05/09 22:58

  • 128.

    מי שלא רוצה פתרון נוסח דרום אפריקה,''איש אחד קול אחד''

    ש., 29/05/09 21:51

    ראוי לו שיחתעור מחלומות לא מציאותיים.
    פיתרון 2 מדינות מחייב תזוזת אוכלוסין מהגדה לישראל ומישראל לגדה במסגרת שינויי גבולות.''גדר גבוהה עושה שכנות טובה'',הסכמים מפורטים של פירוז,חלוקת משאבי מים,מגבלה של בריתות וכוחות זרים.בלי סחר,בלי עבודה בישראל,הם שם אנחנו כאן.ביצוע בשלבים עד גמר הצטיידות במערכות הגנה מבצעיות נגד נשק תלול מסלול.
    כל אלטרנטיבה אחרת היא גרועה יותר.אין להשאיר מתישבים יהודים בשטח פלשתיני שיגרמו רק לפרובוקציות וחיכוכים אין סופיים..
    להפנים שתם עידן.''תפסת מרובה לא תפסת'' החוסן הלאומי של ישראל של היום אינו כשהיה טרם הקמת המדינה.
    מרבית הישראלים נאבקים על פרנסתם,חינוך לילדיהם וקשיי החים.כל עוד ניתן להבטיח שלום ובטחון בגבולות 67-דיינו!
    על מנת לשמור את ישראל לדורות הבאים.
    חילופי אוכלוסין חלו באירופה לאחר מלחמת העולם השנייה בהיקף של כ10 מליון גרמנים החזרו לגרמניה מפולין,צ'כיה, הונגריה ורומניה ומליון טורקים מבולגריה לטורקיה רק לפני שנים מועטות.

  • 127.

    בואו ננסה להבין תחילה

    אדם חושב, 29/05/09 21:43

    אי אפשר לפתור שום בעיה כל עוד שורר בלבול מושגים.
    ערביי א''י הם דבר אחד, ופלסטינים - דבר אחר.
    מדובר בסדרי גודל שונים בתכלית.
    בעוד ערביי א''י הם לא יותר משבר אחוז מן העם הערבי (א''י היא 0.2% בהשוואה למרחב הערבי), הרי הפלסטינים הם כ-3.5%. (לצורך המחשה 3.5% מן המרחב הערבי הם יותר מ-400,000 קמ''ר לעומת 26,500 של א''י.)
    ברגע שנבין מה הבעיה מבעד למסך ה-politically correct, יתחילו להסתמן הפתרונות.

    • זה לא עניין של מספרים. ערביי א''י רואים ומגדירים עצמם קודם

      מתוך כבוד ובאחוה בלי טינה וללא שנאה, 30/05/09 10:57

      קודם וראשית לכל כ-פלסטינאים ורק אח''כ מוסלמים ואח''כ כל השאר.

      מי שמכריז ורואה עצמו פלסטינאי,
      הופך עצמו אוןטומטית לחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מכל פתרון מדיני שיתהווה ביננו לבינם.

      • תודה על התגובה

        אדם חושב, 30/05/09 21:45

        1. ערביי א''י הם רק חלק קטן מאותם 3.5% ערבים המגדירים עצמם - או שמגדירים אותם -פלסטינאים - כתגובה של העולם הערבי למפעל הציוני.
        2. לא ניתן לשלול מאחוז כה גבוה את הזכות הטבעית שלו למרחבי ערב העצומים (כגודל סין והודו גם יחד). זה רק עניין של זמן שיתבעו את חלקם ב''עוגה הגדולה''.
        3. מתוך חשש - הם נתפסים שם כגורם מערער - העולם הערבי עדיין לא מוכן לקלוט אותם. ולכן מצפה ולוחץ עלינו ''להכיל'' אותם. . אבל סופם שיבינו שכדאי להם לקלוט אותם. אין לערבים גורם מקדם אחר! בלעדיהם העולם הערבי ימשיך לדשדש בשולי הציביליזציה.
        4. לא צריך לפחד לחשוב מחוץ לקופסא. בראש וראשונה אין להקדים פתרון להבנה מעמיקה. צריך לזכור: מדובר כאן בגורלות של מליוני אנשים משני הצדדים וכדאי להשקיע מאמץ בהבנה. מתוכה יתחילו להסתמן פתרונות. שלום שיושג בדרך הנכונה יהיה לברכה שאנחנו ושכנינו עוד לא חווינו .

  • 126.

    הליכוד מלבד קומבינות לא מסוגל לתרום דבר למדינה . (ל''ת)

    זה מה יש.., 29/05/09 20:21

    • ל 20.21 גם בקומבינות כבר לא,הצליח להקים ממשלה 39 שרים וסגנים.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 22:37

      ומה יוצא מכל הלהקה ?,

  • 125.

    לאחר בוש הכסיל הגיע סוף סוף נשיא אמריקני חכם (ל''ת)

    מעולה ., 29/05/09 20:16

    • קודם שיהיה חכם על צפון קוריאה ועל איראן-ולא כסיל על ידידי ארה'ב. (ל''ת)

      חכם בלילה השחור., 29/05/09 22:37

      • בזכות צפון קוריאה יוגדל תקציב הבטחון האמריקני ורווח נקי לסוחרי הנשק

        יש עוקץ, 29/05/09 22:57

        מי בוחש בקלחת ..?
        תאגידי הנפט והנשק

  • 124.

    הגיע הזמן שישראל לא תאפשר לאמריקאים לשלם במטבע ישראלי (ל''ת)

    להתתקב למוסקווה, 29/05/09 19:50

  • 123.

    ישראל חייבת אסטרטגית לשאוף למדינה יהודית ליד מדינת פלשתין

    משה אורטס , 29/05/09 19:42

    כל עוד יש זיק של תקווה בקרב ערביי ארץ ישראל,שניתן לשים קץ לחזון המדינה היהודית בארץ ישראל (שלמה או חלקית)-לא יהיה שלום.
    אבל,בהסתיגויות מסוימות אפשר גם לומר שכל עוד יש זיק של תקווה בקרב היהודים הישראלים שניתן לשים קץ לשאיפת הפלשתינאים למדינה שתבטיח בטחון לישראל-גם אז לא יהיה שלום.
    זכות עם ישראל לארץ ישראל היא זכות היסטורית בזכות ריבונות שהחזקנו בארץ זו כאלף שנה,בגבולות אלה או אחרים.
    זכות של ערביי ארץ ישראל למדינה היא בזכות ישיבת חלק מהם בארץ במשך מאות בשנים,למרות ההזנחה הנוראית וכיום צאצאיהם דורשים זהות.
    שאיפות של שני הצדדים יוכלו לבוא לידי ביטוי בפשרה כואבת של חלוקת הארץ,למדינה יהודית ציונית ולמדינה פלשתינאית ערבית.כל עוד שהקיצוניים יקבעו את האסטרטגיה ,אין סכוי לפתרון ולשלום,והפגיעה תהיה בשני העמים.ולידיעת ערביי ישראל-לא השואה הביאה אותנו לכאן,אלא אהבת ציון,כדאי שתלמדו זאת."אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני"

    • הרבה קשקשת-תענה על שאלה אחת בלבד

      המשווה, 29/05/09 22:43

      אם ערביי ישראל רואים עצמם פלסטינים,ועבורם יום עצמאות יהיא שואה(נכבה) .האם בכוונתך שהם ישארו בישראל היהודית או שיעברו לפלסטין??
      אם כן ,אזי אנו תמימי דעים אך אם תתחיל לברבר על זכותם לחיות כאן,משמעות שהחזון של שתי מדינות לשני עמים ע\\היא פרסה כי בסופו של דבר ממזרח לקו הירוק תקום מדינה פלסטינית ,לפלסטינאים בלבד ואילו מדינת ישראל תמשיך להיות מדינה דו לאומית.
      ונגד זה אני מוכן לשלם בחיי כדי שזה לא יתגשם.

      • צודק, הבעיה שהשמאל ייתן לזה לקרות (ל''ת)

        ואף אחד לא יגן על המדינה, 29/05/09 22:59

  • 122.

    שתי מדינות=רצח מחמוד עבאס

    אור, 29/05/09 19:37

    ברגע שישראל תכיר בשתי מדינות לשתי עמים
    דבר ראשון החמאס רוצח את עבאס ואת החברים שלו,משתלט על כל השטח, מאלץ את הכול הפלשתינים החילוניים למשטר חומניסתי,
    והורג בהם ללא הכרה
    אז יש לנו שתי מדינות אחד ליהודים מבוהלים ומוקפים באוייב אכזרי אירני
    ומדינה שניה שלוחה של אירן שתשליט טרור לא רק עלניו גם על השכנים הסונים שונאי נפשם
    כמו המלך עבדאלה,מובארק,והסעודים שהיו ראשונים בתור
    אובמה לא חכם, ממש כמו בשנות השבעים שחומני הצליח לעבוד על כל העולם שאם יגרשו את המלך הפרסי והוא ישלוט הוא ישחרר את אירן משלטון שרומס זכיות אדם
    בסוף ראינו מה קרה
    לא סתם עבאס לא חתם ללבני על הסכם שלום
    הוא רוצה להמשיך לחיות ואנו שומרים עליו בחיים
    אם לביבי יש שכל שיסכים מייד לשתי מדינות
    במבחן המציאות עבאס מפחד על החיים שלו גם ככה לא יסכים
    אז נראה את הטיפש אובמה

    • בינתיים זה אצלנו רצחו ראש ממשלה . (ל''ת)

      הימין רקוב, 29/05/09 20:18

  • 121.

    עכשיו כולם מבינים למה התקשורת מפמפמת:אובמה-מלך-גאון-מקסים-מושלם-אלוהי!

    רוח-הקודש , 29/05/09 19:16

    תקשורת מכונת שמאל עלובה ולא אובייקטיבית.רובם (לא כולם) שם זה מרץ ושמאלה ממרץ.

    • גם רב המשרתים שלו אוהב אותו. (ל''ת)

      רם עמנואללה., 29/05/09 22:38

  • 120.

    אך יה ביבי אתה אלוף,תוך זמן כה קצר הצלחת לסבך אותנו בגדול.

    נתן.ש מעלות., 29/05/09 18:33

    וכל זאת עם סגל הזויים המונה 39 אלופים ?.

  • 119.

    גם טוני בלייר וסרקוזי הם מוסלמים ? (ל''ת)

    הימין רוטט, 29/05/09 18:24

    • ל 18.24 כל החולק על דעת ההזויים,הוא שמאלן,מוסלמי ושאר המחמאות.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:37

      לא יעזור להם החגיגה עומדת להסתיים,לא לחינם נאמר ''ידיד טיפש מסוכן יותר מאויב חכם''ואובמה אינו חלילה אויב שלנו.אך אינו טיפש,להיפך הוא חכם.

    • עדיין לא, אבל המוסלמים יהפכו בקרוב לרוב בארצותיהם. (ל''ת)

      אחמד קינדערמאכר., 29/05/09 20:17

  • 118.

    באראק חוסיין, אתה מתכוון צריך להקים מדינה 23 לערבים? (ל''ת)

    שלמה, 29/05/09 18:19

  • 117.

    אובמה... ישראלים שפויים אוהבים אותך . (ל''ת)

    איש גדול, 29/05/09 17:55

    • אובמה... ישראלים שפופים אוהבים אותך . (ל''ת)

      איש קטן., 29/05/09 20:19

      • אובמה... אנשי ימין בזויים וגזענים לא אוהבים אותך (ל''ת)

        זהירות, 30/05/09 00:15

  • 116.

    Let us join our brothers in Jordan

    Abu Ali, 29/05/09 17:51

    Jordan is the ''second state'' waiting for the Arab population that still occupies the Jewish territories on the west side of the river of Jordan.
    There is neither no need,nor justification for another Arab state in the Middle East.

    • Let us join our brothers in BROOKLYN, VIENNA & EVEREY WHERE

      HERZL ABU ZION, 29/05/09 18:32

      SORRY IT WAS A BIG MISTAKE TO PROMISE PALESTINE TO MY BROTHERS & SISTERS..come out of the container...MEA COLPA MEA COLPA

  • 115.

    Israel doen not have to listen to a moslem president (ל''ת)

    Yossi, 29/05/09 17:34

  • 114.

    The Best Zionist that wants a Jewish state is... OBAMA (ל''ת)

    Eric, 29/05/09 17:32

  • 113.

    I start to love Obama (ל''ת)

    אנטי-אנטיצנזורה, 29/05/09 17:31

  • 112.

    האובמה הזה סתום ברמות.

    TRW, 29/05/09 16:54

    ישראל מוכנה לשתי מדינות גם הימין בישראל מוכן לשתי מדינות, מי שלא רוצה שתי מדינות הפ הפלסטינים.

    • הימין מתנגד יא מוגבל מוחי..הימין הפסיכופטי מתנגד.. (ל''ת)

      הלו, 29/05/09 17:54

      • הרוב המוגבל והםסיכוטי מתנגד... (ל''ת)

        shafee , 29/05/09 19:15

        • למזלנו זה לא הרוב ..רק הימין הקשקשן (ל''ת)

          שמע.., 29/05/09 20:17

  • 111.

    I am beginning to hate Obama. (ל''ת)

    אנטיצנזורה , 29/05/09 16:47

  • 110.

    ינשופי הימין הקיצוני מצוווחים למשמע רעיון השלום (ל''ת)

    הימין רוטט, 29/05/09 16:31

  • 109.

    הימין מסתתר מאחורי פטריוטיזם .. ועושק את העם ביסודיות (ל''ת)

    כן ., 29/05/09 16:21

  • 108.

    אובמה פשוט תותח. רק הוא יציל אותנו מעצמנו (ל''ת)

    וממתנחלינו האלימים, 29/05/09 16:05

  • 107.

    אובמה, תן אתה מדינה לפלסטינים.

    ישראלי גאה, 29/05/09 15:37

    אובמה, לארה''ב יש 50 מדינות. תרום אחת לערבים. לנו יש מדינה יהודית אחת קטנה.
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.. תכניס את זה טוב לראש השחור שלך.

  • 106.

    כל הכבוד לאובמה (ל''ת)

    אורית, 29/05/09 15:35

  • 105.

    את אובמה מענינות הבעיות החמורות שאמריקה שקועה בהן

    panacea , 29/05/09 15:34

    כלכלה,כוחות אמריקאים שלא מנצחים ,בארצות רחוקות.
    הוא לא יכול לוותר על הכסף הערבי,ועל הסתמכות בערבים ובאיראנים כדי לצאת מהברוך בעיראק,אפגניסטאן וכו'.
    אנחנו בסך הכל עוד כלי במשחק שלו,אם צריך, הרי שכלי זה יוקרב.אין לו בעיה עם זה.אותו מעניין האנטרס האמריקאי בלבד.

    • הימין אינו מעוניין בשלום (ל''ת)

      הימין בפיגור., 29/05/09 16:18

  • 104.

    בואו באמת נדבר ברצינות; למה כשצריך להרוג מחבל אחד אתמול

    אלישבע, 29/05/09 15:24

    היה צורך בשני טרקטורים, בפלוגת קומנדו ועוד מאות חיילים במעגל שני וחצי חטיבה בכוננות. לא מספיק היה אחד על אחד? או הכי הרבה חולייה בת שלושה? למה כזה כוח אדיר בשביל להרוג אחד? ועוד לקח להם שש שעות.
    אותו דבר עם אובמה. האיש הזה הפליט איזו בדיחה רעה, איש זה שאין לו מושג במזרחנות, למד משפטים ועכשיו הוא מראה בקיאות שהנה או-טו-טו בשניה אחת הוא פותר לנו בעייה קיומית של 2000 שנה? הוא בכלל שמע על בר-כוכבא שנלחם נגד 12 ליגיונות רומיים והשמיד שניים מהם עד הליגיונר האחרון שם? הוא למד על מאיר הר ציון? על האצ''ל? איך שכמה שמנדריקים סילקו מכאן 100 אלף חיילים בריטים.
    אז בואו ונדבר ברצינות; תנו לו להצהיר, תנו לו לנאום, תנו לו לדבר. תנו לו. כי כאן מחכים לו כיום לא בר כוכבא או מאיר הר ציון, היום זה פי מאה, אז מה הפחד ממנו? או שמישהו יתן לו את הספר של הרצל מדינת היהודים. שילמד קצת. על נגבה ועל יד מרדכי ועל תל-חי ועל תל עזזיאת ותל פאחר ועל פתח תקווה ועל זכרון יעקב ועל מטולה ועל דדו ועל גורודיש; שילמד קצת, לא יזיק לו - לא?

    • ירבו כמותך - אופס. כאן נראה כאילו בבחירות מרץ זכתה ברוב מוחץ

      shafee , 29/05/09 19:19

      ורק הימין הקיצוני, מעיוט שבמיעוט, אינו מוכן לוותר עוד ועוד על אדמתנו, על בטחוננו, ועל הניסיון המר בויתורים לערבים מאז 47 - ניסיון שהם יודעים להפוך אותו לנכבה.

  • 103.

    אנחנו צריכים לנהוג כפי שצפון קוריאה נוהגת כלפי האו''ם וכלפי ארה''ב (ל''ת)

    מספיק לכרוע ברך ולהתרפס לפני חוסיינים למיניהם, 29/05/09 15:15

    • אתה אומר שאתה רוצה לחיות במשטר דיקטטורי? (ל''ת)

      קים סונג איל, 29/05/09 15:36

      • ואתה אומר שרק מישטר דיקטטורי מקיים מדינה ריבונית? (ל''ת)

        תיתבייש לך על רמת האינטיליגנציה ועודף דמגוגיה, 29/05/09 17:05

      • לא,הוא מציע שננתק קשרים דיפלומטים ושיטילו עלינו סנקציות. (ל''ת)

        בגדול ,הוא מציע בידוד מהעולם, 29/05/09 17:19

        • הוא מציע יותר נכון למה שהוא מתכוון - די עם הדמגוגיה החולנית של השמאל

          בדוק , 29/05/09 18:50

          המוח שלכם כניראה מבודד בגלל זה אתם שפנים עלובים.

    • ל 15.15 מי אמר שגם לטיפשות יש גבולות ?,הכותב סותר זאת.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:14

      ביום חג גם לכסיל ניתן להביע דעתו.

  • 102.

    האם חשבתם במי תומכים יהודי ארהב?באובמה או בנתניהו? (ל''ת)

    שרה, 29/05/09 14:29

    • ל 14.29 בשנת 1996 הם לא הכירו את ביבי,היום הרוב בעד שתי מדינות לשני עמ (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:16

    • יותר ויותר יהודים מקללים את עצמם על כך שאובמה וההקלינטונית הצליחו- (ל''ת)

      לעבוד עליהם ולהוציא מהם במירמה כסף וקולות., 29/05/09 22:43

  • 101.

    לאובמה

    ..., 29/05/09 13:48

    אם ארה''ב תחזיר למקסיקו את השטחים שלה ולאינדיאנים את של הם אני מוכן לשמוע

    • ואם לא, אז כחגב שפוף תעשה ברוגז עליהם.

      יריב, 29/05/09 14:11

      אני יודע מה מה יש לך בראש הנפוח שלך. תבן שחצני!!

      • ...

        ..., 29/05/09 15:28

        תתבייש לך

      • ליריב

        Dr, 29/05/09 15:34

        אין לאמריקה זכות להכתיב לישראל להתחלק בשטחי המולדת שלה.
        וללא קשר די אם יסתכל אובמה בהיסטוריה של ארה''ב כיצד היא נהייתה מה שנהייתה ומוכרת בעולם ככך

    • ל 13.48 אך שמיעתך לקויה וכנראה גם הבנתך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:17

  • 100.

    נו נראה את ביבי יוצא מזה עכשיו (ל''ת)

    איש הקרח, 29/05/09 13:03

    • חולה נפש עד מתי תתרוצץ מעץ לעץ (ל''ת)

      האו''ם, 29/05/09 14:09

      • יש כאן הפרת זכויות

        אפרופו להתרוץ מעץ לעץ, 29/05/09 14:40

        נא בלי העתקות בוטות

        מילא שימוש ברעיונות

        אבל בססמאות ? ? ?

        נא לציין מקורות

        כי יש כאן עצים נדיבים בין התגובות

        המנסים בכל כוחם לפצח קושיות.

        ושוב,
        כל הזכויות שמורות
        ובלי העתקות בוטות

        אך בעצם לרגל חג השבועות
        מוענקות הקלות נוחות
        ויש גם הנחות

        • הקלות כניראה מוענקות לך בנרטיב בבאר יעקב ובארברבנל (ל''ת)

          מבקר המדינה, 29/05/09 15:09

    • ל 13.03 באם היה מדובר בנזק אישי לביבי לא הייתי מודאג,הנזק נופל עלינו.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:23

      מודה אינני מופתע מהמתרחש,ביבי הקיף עצמו בלהקת הזויים ובזויים.קנה שלטון בשלמונים וטובות הנאה,את המחיר משלמים וישלמו השכבות החלשות ושכבות הביניים של אתמול.

  • 99.

    ירדן היא פלסטין! בנוסף יש לדרוש מהמצרים את סיני בתמורה לשלום צודק! (ל''ת)

    גיל רעם, 29/05/09 12:39

  • 98.

    ממשלת קדימה תרמה רק הרס למדינה - קללה היתה הממשלה הזאת (ל''ת)

    בדוק , 29/05/09 12:36

    • בדוקיה לכי תעשי לנו קצת קפה ..את לא מבינה פוליטיקה.. יללה.. ממי ילה (ל''ת)

      יללה חביבתי ., 29/05/09 16:19

      • וגם תילמדי מציפורה לטגן צ'יפס שרוף. (ל''ת)

        נתן שלזינגר, תרשיחה., 29/05/09 20:37

    • ל 12.36 אכן מורגש כי חוסר הבטחון מטריד אותך חזק,קדימה תחזור ובגדול. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:49

  • 97.

    כל העולם תפס טרמפ עלינו מהשמאלנים שצעקו בכל העולם - שתי מדינות

    בדוק , 29/05/09 12:35

    לשני עמים. בגלל הדמוקרטיה שלכם איבדתם את המסננת. עכשו איך נפסיק את המיזמור הזה לעזאזל.

    • מזלו של כל העולם שאינו צריך לקרוא את הכסילות שלך. (ל''ת)

      גור ארי-אל, 29/05/09 13:23

      • חולה נפש מתי יאשפזו אותך לתמיד שינוחו הטוקבקיסטים

        האו''ם, 29/05/09 14:08

        מאלפי השמות שכבר המצאת.

  • 96.

    אובמה - יש לך שלוש מדינות שמחזיקות אטום ומסכנות את העולם לך טפל בהן

    בדוק , 29/05/09 12:32

    צפון קוריאה, אירן, ופקיסטן. רד לנו מהזנב.

    • ל 12.32 בינתיים אנחנו מחוברים חזק לעטינים של ארה''ב,ויונקים חזק.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 19:52

      בין תגובה לתגובה לא יזיק לך,גם לחשוב קצת.

  • 95.

    ארה''ב נהפכה למדינה תומכת אש''ף. (ל''ת)

    להתעורר, 29/05/09 12:29

    • אם הנשיא חצי מוסלמי - למה יש לנו לצפות ברור שידאג למגרש שלהם (ל''ת)

      בדוק , 29/05/09 12:52

      • גם בוש אמר 2 מדינות .!!!!.ימני כסיל שכמוך .. (ל''ת)

        בוש בוש בוש, 29/05/09 16:18

        • אמר כי זימבורה זימברה לו את המיזמור יחד עם אולמרט הגנב

          בדוק , 29/05/09 17:57

          נארטיב עלובי החיים.

          • הימין מושחת (ל''ת)

            נו, 29/05/09 22:59

            • השמאל המשחיט הלאומי של מדינת ישראל (ל''ת)

              בדוק , 30/05/09 09:09

              • הימין רקוב מאוד (ל''ת)

                כן, 30/05/09 21:40

  • 94.

    אסור לדבר עם הפלסטינים עד שיפסיקו את ההסתה במערכת החינוך

    אפרים, 29/05/09 12:29

    אפשר לדבר איתם אחרי הפסקת ההסתה ולממש כל הסכם עתידי אחרי 25 שנה (דור ללא הסתה).

  • 93.

    מחמוד וחוסיין מתכננים לנו אסון, לא למדינה פלשתינית! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 29/05/09 12:22

    • אל תאמר כלום נחשוב שאתה חכם (ל''ת)

      כן, 29/05/09 22:59

  • 92.

    אמרתם לא עוד - לא עוד שואה על מדינת ישראל - להחזיר אותם לירדן

    בדוק , 29/05/09 12:18

    די לשתוק ולהחריש ולקבל את רוע הגזירה בגלל טימטום של מנהיגים.

    • אולי נחזיר אותך לירדן? (ל''ת)

      ואז תפסיקי עם הטוקבקים הטיפשיים האלה?, 29/05/09 15:40

      • שיפוצצו את הבית שלך - נראה אותך גאון גדול - חתיכת שפן בן שפן (ל''ת)

        בדוק , 29/05/09 17:59

        • אני מוכנה שיפוצצו את הבית שלי, רק שלא אצטרך לקרוא את הטוקבקים שלך יותר (ל''ת)

          אורית, 29/05/09 19:38

          • אמן שיפוצצו את ביתך יחד איתך - שיתגשם חלומך. (ל''ת)

            בדוק , 30/05/09 09:10

            • בדוק את מגיבה תת-רמה ..יש לך מוח מצומק (ל''ת)

              אתי, 30/05/09 21:41

  • 91.

    איך עושים שלום אם הערבי חושב שהוא פטור מויתורים (ל''ת)

    א' ב' במריבה, ויתורים ב 2 הצדדים, 29/05/09 12:09

  • 90.

    אובמה,על פיו ישק דבר

    ריאליסט,, 29/05/09 12:00

    ולא יעזור לנו כלום..את זה אנו צריכים להבין היטב,וכל השטויות של המגיבים כאן,לא שוות את המקלדת..אם נרגיז את האמריקאיים,מצבנו יהיה רע ורעוע..מה נעשה בלי התמיכה האמריקאית,בראש וראשונה בטחונית,צבאית.כלכלית,מדינית,אז כדאי לנו להפנים שבלי האמריקאים,כדאי יהיה לפזר את המדינה,

    • לא מדוייק

      אור לגויים, 29/05/09 15:35

      יהודים היו בארץ האבות לפני ,הרבה לפני אובמה וכנראה ניהיה כאן לנצח ,יהיה קשה ,רע אולי אפילו מפחיד ,אבל שוב מצדה לא תיפול, באורך רוח, סבלנות, ידע והגניוס היהודי וכמובן בעזרת היושב במרומים ,נתגבר על כל המכשולים, בל נשכח מאין אנו באים ולאן נשוב. חג שמח.

  • 89.

    מה אתה חושב ש אתה

    אנריי, 29/05/09 11:58

    מה אתה חושב ש אתה מלך ה עולם פותר בעיות בלי להיתאמץ , מי אתה ביכלל את החיייל האליטה האמריקנית כולו , אל תידאג לא ניקבל שום פיתרון שתי מדינות ,אתה יודע מה הפיתרון הכי טוב ש תאזבו אותנו ב שקט תפסיקו לחלק אותנו כמו עוגה ,ו להיתארב ב שתחים ו בגבולות של המגינה שלנו , אפילו עם יש תחים של קבשנו זהוא זה שלנו לא היה צריך לצאת מילחמה נגדיינו אז לא היינו קובשים שתחים.מה ש אני רוצה לציין ש עם ישראל תסקים לפיתרון שתי מדינות תפרוץ עוד מילחמה כי מפוליתיקה של השכינוינו זה להשמיד אותנו זה מדינות ש תומחות ב טרוריזם ו אובמה לא מבין את זה . מ התחלה ש הוא היגיע ל בית הלבן הוא רק מדבר .

  • 88.

    מעתה אמור ברק אובמה צמברליין,נשיא חלש ורכרוכי שיביא אסון על העולם (ל''ת)

    חלפיניו, 29/05/09 11:49

    • קשקשן

      גור ארי-אל, 29/05/09 13:22

      אתם לא מפסיקים לצפצף את השטות הזאת לרגע מהיום שאובאמה נבחר.

  • 87.

    חוסיין חושב שהוא גאון (ל''ת)

    טיפשותו תגרום לפיצוץ שכמוהו לא היה במזה''ת, 29/05/09 11:49

  • 86.

    ידידים נכבדים : ירושלים היתה בירת ישראל כאשר וושנינגטון היתה ביצה. (ל''ת)

    haimrosen , 29/05/09 11:49

    • בגלל זה ירושלים מקבלת מוושינגטון 1.4 מיליארד דולר בשנה? (ל''ת)

      אורית, 29/05/09 15:41

  • 85.

    אובמה מפחד ומשקשק מהאירנים וצפון קוריאה ,נטפל אלינו חושב שתפס פריירים (ל''ת)

    בוטרגניו, 29/05/09 11:44

  • 84.

    עושה רושם שנפלנו על נשיא אנטישמי שעושה שרירים רק נגד ישראל (ל''ת)

    חלפיניו, 29/05/09 11:42

    • יהודים טיפשים מימנו אותו ובחרו בו באמריקה. (ל''ת)

      טיפשות זו מחלה, 29/05/09 13:09

  • 83.

    התיאו-פשיסטים החרדים,החב''דניקים,הש''סניקים והברסלבים המשתמטים משרות

    מחשקי השלום, 29/05/09 11:38

    צבאי מתנגדים לכל פתרון שפוי של שתי מדינות לשני עמים.מחרחרי מלחמה אלה גורמים לכך שנמשיך לחיות על חרבנו והם שולחים את מיטב בננו למלחמות בהם הם לא ישתתפו.

    • בתור שמאלן מהבועה התל אביבית יש לך פה גדול (ל''ת)

      האנדרטייקר, 29/05/09 15:37

  • 82.

    ,מתכוון ל-3 מדינות-ישראל,הרשות באיו''ש ,וחמסטאן בעזה,מעתה אמור שלוש (ל''ת)

    מדינות לשני עמים, 29/05/09 11:35

  • 81.

    לגרש את כל הערבים מגבולות ישראל!!!!!!!!! (ל''ת)

    היום לא מחר!, 29/05/09 11:34

  • 80.

    אובמה הוא בדיחה

    aviufo , 29/05/09 11:18

    עברנו את פרעה נעבור גם אותו

    • רק שלא נצטרך לסבול איזה 200 שנות עבדות 40 שנה במדבר ואיזה פצצת אטום... (ל''ת)

      מגיבו המגיב, 29/05/09 16:06

  • 79.

    גורל אמריקה יהיה כמו כל אילו שהפנו עורף לישראל (ל''ת)

    שקיעה, 29/05/09 11:18

  • 78.

    איך שטח ואזרחים ירדנים ומיצרים הופכים ל"עם" ? ההונאה הגדולה בהסטוריה:

    blabla11 , 29/05/09 10:56

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית ככח עבודה זול לתורכים והאנגלים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, אחרי שאלו פתחו נגדנו במלחמת השמדה, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה).

    ולסיום, מי יכול לומר לי מה עושה בנדון שר ההסברה הישראלי ????

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      אבי, 29/05/09 11:15

    • תלמיד מיוחד שולט בחומר הנלמד

      וחנג'ה בן חפיף, 29/05/09 12:43

      תמיד יודעת מה עדיף

      איך לבוא בהפוכה
      בתגובה כה לא שכיחה
      ויש פה מיני מהפכה
      וציונות בשיא פריחה

    • ארץ ישראל

      נפתלי וסרמן, 30/05/09 10:33

      כל מילה בסלע!!
      אלה העובדות! איך השמאל עיוות את ההסטוריה.
      ויביא את ישראל לכליה.

      טוב שיש נתניהו בזמן קשה זה הוא לא יתקפל!

      הוא היחידי שיכול לעצור את אובמה ולדבר איתו דרך הקונגרס.

  • 77.

    מדינה פלסטינאית או ת''א עולה בלהבות הגרעין האירני.......... (ל''ת)

    לא תהיה ברירה.........., 29/05/09 10:50

  • 76.

    הגיע הזמן לשפר את היחסים עם רוסיה.

    ...., 29/05/09 10:43

    המעצמה האיסלאמית בצפון אמריקה הפכה למשענת קנה רצוץ.

  • 75.

    אובמה עם כל הכבוד, לא יכול להכריח ...

    אורית, 29/05/09 10:39

    אובמה יכול להציע, בדיוק כמו סגנית שלו שמשמיע שטויות - לאסור על ישראל רבוי טבעי??!!
    מהיכן זה נלקח? רק מעצות של מנהיגי ערב. גם הם חייבים להפסיק רבוי טבעי!!
    הכל בגלל ציפי החכמה שמאד רצתה להיות ראש הממשלה והיתה מוכרת אותנו ממש בזול!!!!!!!

  • 74.

    ארה''ב תאלץ לקבל העובדה שזמנה כמעצמת על חלף עבר והיא הופכת להיסטוריה (ל''ת)

    מנחם, 29/05/09 10:39

  • 73.

    מדינה אחת עם שויון זכיות מלא לכל תושביה

    רענן, 29/05/09 10:32

    לאור עלית הימין הגזעני בישראל ניראה שהכללת האזרחים הערבים במדינה כשווי זכויות תאזן את המגמה המסוכנת מאותו ימין הזוי שעוד ידרוש מכולנו הצהרות נאמנות כפי שידע העולם רק במשטרים פשיסטים

    • משטרים פשיסטים כמו ארה"ב שאת נשיאה אתה מעריץ ומקבל את דבריו כדברי

      shafee , 29/05/09 19:26

      אלוהים חיים.

  • 72.

    ב-NRG לא שמעו על המכתב שקיבל אובמה מ-329 חברי קונגרס

    מנחם בן , 29/05/09 10:29

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3723054,00.html

    חברי קונגרס לאובמה: התחשב בביטחון ישראל


    329 מנציגי בית הנבחרים שיגרו מכתב לנשיא לפני פגישתו עם אבו מאזן. המחוקקים קראו לאובמה לשמור על העקרונות שהנחו את המדינה בתהליך השלום בעבר: "ארצות הברית חייבת להיות גם מתווכת אמינה וגם ידידה נאמנה של ישראל"

    • נכון.אובמה לא מלך,לא דיקטטור.הוא יכול להגיד הרבה,אבל קשה יהיה לו לייש

      panacea , 29/05/09 15:37

      ליישם תוכניות אנטי-ישראליות.

  • 71.

    אובמה איתנו ?

    עמי, 29/05/09 10:27

    בנימין נתניהו - תחשוב רק מה טוב לעם ישראל!! לפי הבנתך את אובמה האם הוא מוכר אותנו!? לא מענין אם הוא מוסלמי ואו נוצרי מה שחשוב זה האינטרסים שלנו !! בלי לפגוע באמריקה !! לא חשוב מה המחיר שאנו נשלם גם במידה ונחזור לתקופת הצנע !!!! חשוב שאנו צודקים .

  • 70.

    שיטפל קודם בבעיות של עצמו (ל''ת)

    היועצת , 29/05/09 10:23

    • לארה''ב יש המון בעיות ... אבל יותר פשוט ליעץ לאחרים

      אורית, 29/05/09 14:48

      זה גם יותר נח להתנהג כיען - לשים את הראש בחול, . לאובמה יש הרבה אויבים וגם בין ובחריו - אנשים פתאום רואים אותו באור אחר, לא כנבחר עם, אלא כאיש די הססן ולא בטוח בעצמו...

  • 69.

    למה צריך לפנות מתנחלים מהמדינה הפלשתינית?

    שמאלני אבל ציוני!, 29/05/09 10:14

    אני נגד החזרת שטחים,בעד המשך בניית הנתחלויות ובכלל אני בדיעה שירדן היא פלסטין

    וצריך לבצע חילופי אוכלוסיה שיכללו את ערביי ישראל

    אבל נניח לרגע שאנחנו מוכנים להקים מדינה פלשתינאית,מדוע המתנחלים צריכים להתפנות?

    האם אינכם רואים בזה עוול משווע?!?! מדוע ליהודים אסור לחיות במדינה ערבית?!?!

    • יפה שאלת, לפחות אתה פתוח למשא ומתן. אתה יכול לבנות

      העץ הנדיב, 29/05/09 10:25

      באישור המדינה בה אתה חי כמה שאתה רוצה אם יאשרו לך. אין צורך לפנות מתנחלים שמוכנים להמשיך ולגור תחת שלטון אחר. השלטון לא חייב להסכים לקבל אתכם בירושה מתוך ההסכם אבל אם כן תפתדל. העוול הכי גדול שאנו עושים לעצמנו הוא הקיבעון המחשבתי וחוסר התזוזה לכיוון השלום. ההרס שיעשה בעולם ממלחמה כוללת לא תשאיר אותנו ללא פגע. אין מלחמות שמחות. שווה לעצור רגע ולחשוב איזה מחיר נשלם בכל פתרון שנבחר ומה המחיר הטוב ביותר לנו. התשובה שלי היא חד משמעית וברורה שלום טוב על מלחמה.

      • כמה קרש יכול להיות עץ (ל''ת)

        מתרוצץ מעץ לעץ, 29/05/09 10:48

        • אתה צריך לדעת הכי טוב, בלטה (ל''ת)

          ש, 29/05/09 11:21

          • ככה זה כשקרש מגן על פלטה. (ל''ת)

            וטוב בלטה מפלטה, 29/05/09 14:45

      • לעץ הנדיב...אנחנו לא עושים שלום עם עצמנו ולא משנה כמה נוותר עדיין יש

        מנחם בן , 29/05/09 11:53

        את הצד השני שלא מוכן לוותר ולא מוכן לזוז מילימטר לכיוון ה"שלום".

        ה"שלום" יגיע רק כאשר אתה ואני נראה בצד הפלסטיני(?) תנועות שלום כמו "שלום עכשיו" אצלנו.

        • זה העץ שרקוב מהיסוד (ל''ת)

          גבעת חלפון אינה עונה, 29/05/09 14:10

        • מנחם ההתייחסות שלך הפעם שווה תשובה .

          העץ הנדיב, 30/05/09 00:57

          מי זה הצד השני? ממתי עושים שלום עם חברים? הגבולות שלנו פרוצים אפילו אנו לא הגדרנו אותם. נגדיר את הגבולות ונגן עליהם מתוך מדינתנו. כמו ילדים טובים נשוב לגבולות שהיו לפני הכיבוש שגרם לנו להפוך מעם סובל וצודק לעם שחצן, כוחני, אלים ורודף בצע. אנו אכזרים אפילו כלפי עצמנו. ראה את הגזרות הכלכליות שהפיל על העם ראש הממשלה האהוב הגאון. כשהבנזין בעולם יורד ויורד אצלנו הוא עולה ועולה. ראה את החינוך בארץ. ראה את קריסת מדיניות הרווחה. ראה איך בעלי ההון השתלטו על נכסים ציבוריים. אתה עתונאי נכון? שים לב לגסות הרוח של המטקבקים הימנים. אתה ניגרר אחר גסות הרוח הבנת באח הגדול שזו דרך טובה להיות מפורסם, כי פרסום מביא כסף, מביא מעריצים, מביא נשים, מה שכחתי?

    • לשמאלני והציוני כנס לשמוע את האמת כפי שהיא

      ערבי ישראלי, 29/05/09 12:05

      לא פעם הצהירו מנהיגי הרש''פ אבו עלאא ואבו מאזן שאינם מתנגדים להשארות יהודים תחת שלטון מדינה פלסטינית ויחל עליהם חוקי המדינה הפלסטינית .כאזרחי מדינת פלשטין שווי זכויות .
      אבל היות וחלק גדול לא מוכן להישאר תחת ריבונות המדינה הפלשטינית מתוך שחצנות אולי .
      לעומת זאת א נו( ערביי ישראל ) מוכנים להישאר תחת ריבונות מדינת ישראל .
      מי שרוצה להישאר תחת ריבונות המדינה הפלשטינית אהלן וסהלן .
      חג שמח לך ולכל עם ישראל .

      • אז למה צריך להקפיא התנחלויות?

        שמאלני אבל ציוני!, 29/05/09 17:44

        אם בהסדר קבע יהיה למתנחלים אפשרות להשאר במדינה הפלשתינאית?

        • אם תשאל אותי צריך להחזיר את כולם לקו הירוק כמו שעשו

          העץ הנדיב, 30/05/09 00:48

          בעוטף עזה. אי אפשר לעשות עסקים עם המתנחלים. לכן צריך להקפיא כי ממשל אובהמה לא מרשה לנו יותר לקבוע עובדות בשטח וטוב שכך. הכסף שהיה אמור להיות מוזרם להרחבת ההתנחלויות עכשיו ילך לרווחת הכלל במדינה. יכול מאד להיות שבעתיד חלק מהמתנחלים יהפכו לתושבי פלשתין וכמו שיש ערבים בישראל יהיו יהודים בפלשתין.

  • 68.

    חוסיין אוסמה לא זכור לי שהצבעתי לך לראשות ממשלתי!!!!!!

    ================================, 29/05/09 10:05

    ביבי סומכים עלייך לא להכנע לקישקושים שפולט החוסיין הזה!!!! בחרתי ימין והכוונה היא לא לחלוקה של שום פיסה קדושה מאדמתי ולהלחמות בטרור עד זוב דם!!! ושחוסיין יתפוצץ!!

    • לתמים מ 10.05,ביבי מבין היטב מה כוחינו ללא ארה''ב.אתם טובים למנגלים .

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 10:21

      ההתלהמות אולי יפה לכותרת בלבד.

  • 67.

    פוליטיקה זה לא שחור/לבן. לא עניין אוטומטי של ''כן'' או ''לא'' לכל דרישה

    מתמקחים. מסרבים משכנעים מפצירים. לוקח זמן., 29/05/09 10:05

    אז כדאי שתרגעו מתלהמי שני הצדדים. דוקא טוב שנתניהו לא קופץ לדום ובהרף עין משנה את מה שהאמין בו במשך שנים. מ-ת-מ-ק-ח-י-ם. הרי פה לא שוויץ. פה המזרח התיכון. וכדאי שכל היהודים יהיו בעד הצד הישראלי בדיוק כפי שכל הערבים (כולל ערביי ישראל) בעד הצד הפלסטיני.

    סוף סוף מדברים. אז כל צד ימשוך לאינטרסים שלו ובסוף יגיעו להסכמה. למה להכניס עוד דם רע לתוך ההתמקחות הזאת? מה זה יוסיף? לזרז את הפתרון זה בטח לא יזרז. להיפך.

  • 66.

    וכרגיל, הכותרת-WishfullThinking של העורך התורן שאין קשר בינה למציאות (ל''ת)

    כבשהפועה , 29/05/09 09:54

    • אכן כך. (ל''ת)

      ASCH , 29/05/09 10:45

    • נכון, כרגיל. (ל''ת)

      panacea , 29/05/09 15:26

      • תמשיכו לשכנע את עצמכם שאובמה לא באמת אמר את זה (ל''ת)

        זה מרגיע?, 29/05/09 15:43

        • א) איפה מצויין בגוף הכתבה שאובמה אמר דברים אלו? ב)אם אמר, אז אמר

          panacea , 29/05/09 16:54

          אנו רגועים בכל מקרה.אנו קרי הרוח שלא מתכופפים מרוב פחד ומוותרים בקלות על זכויתנו, וזכויות דורות העתיד של עם ישראל.
          אנו רגועים מבחינה זו, כי עכשיו הממשלה תעמוד יותר על האינטרסים שלנו.
          אני בהחלט לא רגוע מהדסאינפורמציה והדיווחים המעוותים והחד-צדדיים של התקשורת.

          • אובמה לוחץ על ביבי לקבל את עקרון 2 המדינות- זאת האמת (ל''ת)

            אבל אתה מוזמן לחשוב שזאת דיסאינפורמציה, 29/05/09 19:42

            • מה אתם הולכים עיוורים אחרי אובמה - גם בוש בהתחלה לחץ ונירגע

              בדוק , 30/05/09 09:11

              אובמה לא ראש ממשלת ישראל.

  • 65.

    התרגלו להשתולל במזרח התיכון כרצוננו,,, זה נגמר חברה,,, (ל''ת)

    השלום יצא לדרך,,,, איתנו או בלעדנו,,, או נגדנו, 29/05/09 09:53

  • 64.

    ב-4 ביוני,,, ישראל תתייצב בפעם הראשונה מול המציאות,,,העולם דורש שלום ! (ל''ת)

    שטחים = מלחמה ! או שלום = חיים !, 29/05/09 09:52

  • 63.

    חורבן המדינה הקטנה שלנו

    עופר, 29/05/09 09:46

    פתרונו של המוסלמי מוושינגטון נשמע קסום לכל ההוזים והחולמים, בפועל מדובר בחורבן המדינה שבנינו בעמל ידינו

  • 62.

    האם פתרון 2 מדינות ל 2 עמים כולל העברת ערבים מישראל לפלסטיו?

    שאלה, 29/05/09 09:33

    כי אם לא אז זה לא 2 מדינות ל 2 עמים.

    • ל-67 אתה צודק במאה אחוז (ל''ת)

      שלומי, 29/05/09 09:56

      • ל67 כנס ל

        ערבי ישראלי, 29/05/09 12:20

        ערביי ישראל חיים על אדמתם ולא באו משום מקום לא ממולדובה ולא ממרוקו ולא ממקום אחר
        .
        שבת שלום

  • 61.

    ב-4 ביוני - ארה''ב כורתת ברית עם העולם המוסלמי!

    ירון.ק, 29/05/09 09:29

    ארה''ב מפנה גב לערכים שלה עצמה ונוטשת את בעלות בריתה בזו אחר זו: ישראל, דרום קוריאה גרוזיה וגם עיראק מצרים וסעודיה.
    ארה''ב שואפת להסכם עם אחמדינג'אד ,שיספק לה עורף לוגיסטי במלחמה באפגניסטאן ובפקיסטאן תמורת השלמת פתוח הנשק הגרעיני של איראן והשתלטותה על עיראק ברגע ,שתפונה ע''י הצבא האמריקאי.
    האמריקאים רבותי כורתים ברית עם ה''שטן'' ואל לנו להיות המטבע שמשלמים בו.
    צריך לפתוח את הראש ולחשוב כיצד אנו מקימים בריתות חדשות עם מעצמות עולות כהודו ואל נפסול גם את סין ורוסיה!
    ארה''ב של אובמה כבר אינה ידידת אמת של ישראל - צריך להכיר בכך ולא כדאי להמשיך ולהשלות את עצמנו ,שהבסיס ליחסנו עמה איתן כשהיה - לא כך הוא!
    ב-4 ביוני ינאם אובמה את נאום הפיוס שלו לעולם המוסלמי ויהפוך בכך ל''צ'מברלין האמריקאי'' כאשר את ישראל הוא ינסה לפרק כמו ,שבריטנה וצרפת פירקו את צ'כוסלובקיה בועידת מינכן ובכך חשבו בטעות שתאבונו של היטלר יבוא על סיפוקו.

    • כמה מדויק. ומפחיד. (ל''ת)

      שרי, 29/05/09 09:49

    • הערכים של ארה''ב = הערכים של ''הביית היהודי''? (ל''ת)

      הצחקת אותו, 29/05/09 10:02

  • 60.

    ארצות הברית משנה מדיניות לטובת האיסלאם\\וציפורה השותפה מישראל\\ (ל''ת)

    טוטו, 29/05/09 09:27

  • 59.

    אף אחד

    ד גול, 29/05/09 09:25

    אף אחד לא יאלץ את ישראל או את הפליסטנים לקבל רעיון שלא יראה לו, ארה''ב איננה כה חזקה ע''מ להכריח מדינה כלשהיא לקבל תנאים שלא יבטיחו את ביטחון תושביה ,וזאת המציאות שאנחנו ניצבים לצערי לפניה,על אובמה להבין שהוא חייב לשכנע את אבו מאזן לוותר ולו זמנית על מזרח ירושלים ע''מ שאפשר יהיה להתקדם לאן שהוא במו''מ התקוע ביננו.

  • 58.

    התוצאות של הסכם ''אוסלו'' מגיעות לפירעון (ל''ת)

    555, 29/05/09 09:25

  • 57.

    1000 + 69 ימים,,, ממשלת ישראל מפקירה חייל בשבי,,, כאילו אין לו מולדת,, (ל''ת)

    ממשלה לא נאמנה לאזרחיה, 29/05/09 09:24

  • 56.

    אובאמה לא תצליח למכור אותנו כמו צ'מברלין. אנחנו לא צכוסלובקיה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 29/05/09 09:23

  • 55.

    אמריקה סוחרת עם מדינות ערב ע''ח מדינת ישראל

    שפיץ, ראשון, 29/05/09 09:23

    להתעלם מלחץ אמריקאי, כדי למנוע מדינה ערבית נוספת עבור קשרים עם מדינות איסלם, להזכירכם:
    • מספר היהודים שגורשו מדינות ערב בעקבות מלחמת השחרור גדול ממספר הערבים שברחו מישראל.
    • בסיום מלחמת השחרור היו במדינה 870,000 תושבים, מתוכם 716,600 יהודים ו-153400

  • 54.

    ממשלת הימין - היחידים בעולם שעוד לא הבינו את זה,,, השלום יצא לדרך ,,, (ל''ת)

    החונטה הצבאית מעדיפה שטחים=מלחמה מאשר חיים=שלום, 29/05/09 09:23

    • אלו הם שטחים היסטוריים של עם ישראל, יש לנו זכות מלאה עליהם!

      יהושע בן-נון, 29/05/09 09:53

      הערבים הם אלו שמעדיפים שטחים על פני שלום!


      שמאלן, צא מהסרט שאתה חי בו!

      • אם יש לנו זכות מלאה על עזה, אתה מוזמן לעבור לגור שם (ל''ת)

        תהנה, 29/05/09 19:42

  • 53.

    סחר מאכר מקח וממכר. עוד לא מאוחר להציל את מה שאפשר.

    דע את האויב טרם תתאהב, 29/05/09 09:13

    כי לאיש אין מונופול על אהבת המולדת
    לא לימין לא לשמאל, היא של כל צבעי הקשת
    לאהוב את המולדת זו לא סתם עוד כותרת
    ניסינו דרך אחת ניסינו נוספת
    אך באין מוצא להחלץ מהתסבוכת
    עכשיו כעת, העת לנסות דרך אחרת

    אולי הפעם ננסה דרך שונה, קצת משונה
    אולי הפעם נמצא את הנוסחה הנכונה
    אולי הפעם נפצח את התדר לתחנה שאינה עונה

    אולי הפעם נפמפם
    אולי הפעם ניישם
    אולי הפעם נתקדם

    אולי הפעם
    אולי?

    • ל 09.13 עם ממשלה כה מנופחת והזויה ניתן להצליח ?.מתכון לכשלון בטוח.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 09:30

      וכקשיש בן הארץ הזו קובע בצער,האויב נמצא בינינו ומכשיל כל נסיון של הידברות.אלא הם הקיצוניים ונוער הגבעות המופרעים,שמקומם בכלא קציעות בדרום.

      • אתה בוגד ידוע כאן באתר

        מנחם בן , 29/05/09 10:24

        בוגדים לכלא!!!

        • אהלן מנחם, אתה מוזמן לבקר וגם לבקר (ל''ת)

          כי חנג'ה בן חפיף תמיד יודעת מה עדיף, 29/05/09 10:51

          • :-) (ל''ת)

            מנחם בן , 29/05/09 11:53

  • 52.

    אדון אובמה אנחנו קיימים 61 שנה אתה תיעלם לכל היותר בעוד שבע וחצי שנים

    קציר חטים, 29/05/09 09:09

    מזמן קיבלנו שתי מדינות לשני עמים

    ממלכת ירדן הממלכה ההאשמית היא המדינה הפליסטינית וממערב לירדן היא מדינת ישראל

    תושבי הגדה יקבלו אזרחות המדינה הפליסטינית שממזרח לירדם

    ויש לפעול שגם תושבי כביש עכו צפת הערבים יהיו אזרחי אותה מדינה

    ותהיה באמת חלוקה שווה

    נשיא דמוקרטי בא ונשיא דמוקרטי הולך

    עובדה מאז שקלינטון סיים כהונתו עברו שמונה שנים

    זכרו זאת

    • תיקון - אנחנו קיימים כבר למעלה מ 3000 שנה (ל''ת)

      וחוסיין אוסאמה ייעלם בעוד שלוש וחצי שנים, 29/05/09 09:20

      • מדינת ישראל רק 61 שנה.

        יריב, 29/05/09 14:09

        אם לך י קשר לאלו שחיו פה לפני 3,000 שנה, כדאי שתלך קצת אחורה ותגיע לקוף הראשון

  • 51.

    מדינת ישראל אינה יכולה להתחלק ל-2

    אסתר , 29/05/09 09:08

    ירדן ומצרים יכולות לספח את שטחי הרשות
    אליהם.מעבר לכך אין מקום לעוד מדינה באזור.

    • הקמת מדינה פלסטינת בתוכנו תביא את השואה הבאה - רק עיוורים לא רואים (ל''ת)

      רואים רחוק רואים שקוף, 29/05/09 09:13

      • ל 09.13 די לדמגוגיה מדינה פלסטינית לידינו,אתם רוצים מדינה דו לאומית.

        נתן.ש מעלות., 29/05/09 09:34

        רוב העם רוצה מדינה עם רוב יהודי,וכיבוד המיעוט הלא יהודי החי בתוכינו אזרחי המדינה כמונו.

        • הבתיה לירדן ומצרים - ובלי לתפור לנו שום מדינה - די להפקרות

          בדוק , 29/05/09 12:23

          ולבוגדים כמוך במדינה.

          • באם לשפוט בהתאם לסגנונך,הרי את עוד ילדה אי לכך סולח לך. (ל''ת)

            נתן.ש מעלות., 29/05/09 18:41

  • 50.

    אובמה קודם טפל בפקיסטן, זה קצת יותר דחוף

    שמאלני, 29/05/09 09:04

    כל הדיבורים האלו, יהיו חסרי משמעות אם המלחמה בפקיסטן תמשך ותתגבר(מה שכנראה יקרה), באמת עדיף שהאמריקאים יניחו לנו ולפלסטינים, לא סביר שיהיה פתרון מוסכם , מדינה דו לאומית( פורמלית או לא) נראה מצב עם סבירות גבוהה.עדיף שהאמריקאים וההודים ינסו למנוע את נפילת הטילים הגרעיניים של פקיסטן לידי אל קעידה.

  • 49.

    אובמה לאט לאט מגלה שכל מיני רצונות שלו הם שגויים למרות הכוונות הטובות (ל''ת)

    סוג של מדינה =כן מלאה - לא, 29/05/09 08:48

  • 48.

    אובמה הרכרוכי חזק רק על ישראל,משקשק מהקוראנים והאירנים שלא מפסיקים (ל''ת)

    הניסויים הגרעיניים והעשרת האורניום, 29/05/09 08:47

  • 47.

    תקדים קפריסין

    שה מ,,,, 29/05/09 08:28

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • סכנה אטומית עולמית מהאיסלם תהיה והינה ללא קשר לישראל.

      blabla11 , 29/05/09 08:51

      השמש לא זורחת לנו מהתחת.

    • אתה מוזמן לנסות

      Yossi Rumyal , 29/05/09 09:03

      לפי דעתי ברגע שתעמיס את המשאית הראשונה תפתח מלחמה כוללת על ישראל מכל מדינות ערב כולל מצרים וערב הסעודית שמצוידות בנשק עדכני. ארה"ב תשב מהצד ותתן לנו להתבשל במיץ שבישלנו. לאחר כמה שבועות התערבות נאטו וחסל ריבונות ישראלית על השטחים או אולי בכל ישראל.

      ראה מקרה יגוסלביה לשעבר ומחוזותיה.

      • יוסי יקירי . אין מה להשוות עם יוגוסלביה .הבעיה שם ....

        יחיאל כ''ץ, 29/05/09 10:25

        הייתה סבוכה יותר ובכל זאת ''בעיית הפליטים '' נפתרה. יוגוסלביה הייתה מהתחלה,יצירה של חבר הלאומים, אחרי מלחמת העולם הראשונה, אוסף של עמים תחת אותה ''קורת גג'' . עובדה , שכאשר חילקו את יגוסלביה למרכיביה, כל עם זכה לטריטוריה משלו. שם , ביגוסלביה היו (וגם נשארו) בעיות אתנוגרפיות קשות פי כמה.להבנה , משפחות בהם הבעל סרבי נוצרי ואם קרואטית או בוסנית מוסלמית. לאן היו אמורים ללכת? , לסרביה או לקרואטיה?.
        אבל בניגוד לערבים שעושים ''הון פוליטי '' מבעיית הפליטים הערבים , שם, פתרו את הבעיות .
        אגב להגדרת המושג פליט . על פי מגילת האו''ם, אדם אינו יכול להיות מוגדר כפליט אם חלפו 10 שנים מיום בו הפך לפליט.
        רק הערבים ''מצליחים'' לשמר את בעיית הפליטים לצורכיהם, דהיינו לחיסול ישראל בדרכים דיפלומטיות.
        הם, הערבים , מעולם לא רצו לפתור את בעיית ''אחיהם'' הפלסטינאים הסובלים. מעולם לא העניקו לפליטי 48 אזרחות ושיוויון זכויות. רק במדינת ישראל ניתנו למיעוט הערבי כאן זכויות האזרח מלאות ,על פי אמות מידה דמוקרטיות עולמיות.

        • אתה עדיין מוזמן לנסות...

          Yossi Rumyal , 29/05/09 23:57

          למרות כל ההבדלים, יש בברור מוכנות גבוהה יותר במערב להתערב בסיכסוכים שמתדרדרים לגירוש או רצח עם. ואם לא... אז סבבה... קנית עוד 50 שנה של הישרדות במחיר אנושי שיותיר קלון על העם היהודי לנצח.

  • 46.

    איך זה שההסתה מפריעה לאובמה, אך לא הפריעה לרבין, פרס וביילין? (ל''ת)

    אפרים: אובמה יותר ציוני מהשמאל הישראלי, 29/05/09 08:26

  • 45.

    הרבה ישראלים עדיין חולמים. החלום יחכה עוד 2000. תנו לחיות בינתיים

    עמית, 29/05/09 08:22

    או שנחיה כמדינה דו לאומית עם ראש ממשלה ערבי.

  • 44.

    אובאמה צודק- רק הפרדה לשתי מדינות תציל את מדינת ישראל

    לא להתלהם, 29/05/09 08:16

    אני לא מקבל את הגישה התמוהה של אובאמה ביחס לאיראן ולסוגיות אחרות.

    עם זאת, בנושא הפלשתינאי הוא צודק לגמרי ואומר מה שאומרים לפחות חצי מהציונים בארץ כולל חלק מאלו שהצביעו לליכוד ולישראל ביתנו: חיבים להפריד את שתי האוכלוסיות העוינות לשתי מדינות נפרדות.

    רק הפרדת אוכלוסין לשתי מדינות, חילופי שטחים על בסיס דמוגרפי, יציאה מהשכונות הפלשתינאיות שסופחו לירושלים ומכילות מאות אלפי ערבים, ואף הסדר בינאום בעיר העתקה- יכולים להביא לשלום ממושך. לא לאהבה, לא לחיבוק, לא לצלצולים ובלונים- אבל בהחלט ליציבות ולרוגע.

  • 43.

    להבהיר לאובאמה שלא !

    אחד, 29/05/09 08:10

    לא ניכנע ואפילו בנמחיר עימות. המפלגה הדמוקרטית היא אסון למדינת ישראל. נקווה שאובאמה יעוף מתפקידו בבחירות הבאות. מוסלמי נישאר מוסלמי

  • 42.

    ללכת בלי ולהרגיש עם

    כךלדגךלחכד, 29/05/09 08:07

    צפון קוריאה כבר קלטה שיש לה עסק עם ממשל חלש, והיא ממשיכה לפתח את האטום בניגוד לרצונה של ארה''ב. במשך חמישים שנה צפון קוריאה ישבה בשקט, וזו הפעם הראשונה שהיא מעיזה לצייץ, וכל זאת למה? כי היא מריחה את חולשתו של ממשל אובאמה. זה כמובן מאותת לאיראן שגם היא יכולה לצפצף על ממשל ארה''ב וללכת בדרכה של קוריאה הצפונית עם תוכנית הגרעין שלה, וזה מסביר מדוע ממשל ארה''ב מנסה להסוות את חולשתו על ידי תשלום במטבע ישראלי דווקא, כי כך מתנהגים עם מדינה ווסאלית.
    אבל אם ארה''ב חלשה, זה גם אומר שישראל יכולה לצפצף עליה. לכן המדיניות שעל ישראל לאמץ היא ''ללכת בלי ולהרגיש עם'', כלומר לפנות שנים וחצי קראוונים פה ושם, אבל לא לממן במטבע הישראלי את חולשתו של אובאמה. ישראל צריכה להבהיר לעולם שהיא אינה זו שמסכנת את העולם אלא צפון קוריאה ואיראן, וגם אם אובאמה ישתחווה לכל תחת ערבי מכאן ועד קטאר, זה לא ישנה את העובדה שזה לא יפתור את הבעיה של התפשטות הנשק הגרעיני אצל מדינות ציר הרשע.
    אגב, היכן אותם יהודים ''חכמים'' בארה''ב שהצביעו בעד אובאמה? למה בדיוק הם ציפו ממי ששמו האמצעי הוא חוסיין?

  • 41.

    אובמה יתגלה לבסוף כאידיוט מושלם [שישראל כביכול תפתור לו את כל הבעיות]

    אלי מייזליש, 29/05/09 07:46

    רק חלושי דעת בישראל או שמאלנים שששים לראות את הנסיגה מיו''ש, עולזים מהאמירות של אובמה וגב' קלינטון על עתיד השטחים.
    ולצערי יש חלושי דעת בתוכנו, ואחד מהם משה דיין שנבהל ואמר במלחמת יום כיפור ''הבית השלישי אבד...'' או נחרב, או נהרס או הלך פייפן. כאלה חוץ ממנו יש ב''ה הרבה והרבה מאוד. כשכל זב ומצורע בעולם מאיים עלינו והבדיחה ''שהאחרון יכבה את האור בלוד'' [נתב''ג} לא הייתה אז מצחיקה אלא מעליבה.
    האם זוכרת הגב' קלינטון את ההבטחות שלה ליהודי ארה''ב בקמפיין שללה לנשיאות? היא שכחה. והבוס שלה, אובמה שלא הבטיח כלום ליהודי ארה''ב, הבטיח אבל ''שינוי''. מה שינוי? להוציא דיבת ישראל כי ההתנחלויות הן הן שעושות את הבעיות בעולם ולא קריסת המערכת הבנקאית באמריקה? או צפון קוריאה? או טהרן? לא? ולא הברחת טונות של סמים ממכסיקו המרעיל את האוויר מניו יורק ועד סן פרנסיסקו. זאת לא בעייתכם שם? רק האחזות ביצהר? עד ככה אתה אידיוט? ולא הסכנה שהטליבן ישתלט על מאגרי הנשק הגרעיני בפקיסטן? רק מאחזים לא חוקיים בפלסטינה? זה העניין מר אובמה או שאתה אידיוט מושלם. או שכל אידיוט לומד כל דבר רק בדרך הקשה, אחרי בוקס בפרצוף [מהאיסלאם הפונדמנטליסטי] והוא ילמד.

    • אובמה עושה לך טובה ומנסה לפרק פצצת זמן שאתה יושב עליה שורק ומזמזם

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:55

      להנאתך. הרי כשיהיו עוד חצי מיליון יהודים בגדה כבר אי אפשר יהיה להקים מדינה פלסטינאית גם אם מאוד תרצה ואז תהיינה לך שתי אופציות: מדינת כל אזרחיה או מדינת אפרטהייד. למה לעצום עיניים?

      • אתה צר אופקים שלא מבין מהחיים שלא (ל''ת)

        A, 29/05/09 08:13

        • התכוונת לכתוב "שלו" לא "שלא". לא נורא. (ל''ת)

          Yossi Rumyal , 29/05/09 08:28

          • העיקר הכוונה יוסי, (ל''ת)

            A, 29/05/09 08:38

            • ומה הכוונה? מה פספסתי? החכימני בבקשה (ל''ת)

              Yossi Rumyal , 29/05/09 08:59

    • אתה יכול לא להסכים עם מישהו, זכותך לחשוב אחרת, אבל למה . .

      שמות גנאי זה לא כדאי, 29/05/09 08:30

      למה להתבטא במילים נחותות ופוגעניות,
      אפשר לנהל דיאלוג גם אם הוא וירטואלי ואין מקום לנבל את הדיון.

      אפשר להביע את הדעות בלי עלבות השמצות הכפשות. יש דרך להעביר מסר בצורה אלגנטית.

      אל תשכח שאתה מדבר על אדם שנבחר להיות נשיא ראוי של מדינה ראויה ונאורה.
      אל תשכח שדרכנו עוד ארוכה ואנחנו צריכים לשכנע ולהטות אותו לצדקתינו.

      זו לא הדרך.
      ככה לא נשיג שום כלום.

      • ל-8:30 [שמות גנאי וכו'] מה אתה חושש ממני או ממנו?

        אלי מייזליש, 29/05/09 10:11

        כשאני מכנה את אובמה אידיוט, אל תדאג, קצין העיתונות בשגרירות האמריקנית לא יתרגם לו את זה ויפקסס לו. ולי, אין שום יראה לא ממנו ולא מהכבוד שאתה אולי רוחש לו, או חושש שמא אזרחי ארה''ב שהצביעו עבורו ייעלבו. כי החוצפה שלו מלמדת כי הוא אינו יודע דבר וחצי דבר על העם היהודי, וכי נדמה לו כי ''ישראל'' היא זאטוט מנופח שצריך לסטור לו בפרצופו, שאם מה שהוא אמר אינו סטירת לחי מדינית וגם לא דיפלומטית, מראה בעליל שהאיש הזה אינו ראוי ליחס של כבוד ממני. רק שכל העולם מזדעזע ורועד מפחד של הנשיא החדש שמא הוא אלוהים ויכול לשנות סדרי בראשית.
        אז תרגע, האיש הזה בקושי יכהן קדנציה, כי צפוייה לו מעמסה כה כבדה של בעיות, שההתנחלוית תתגמדנה לכדי פיפס מפוייח שנעלם בעננים.
        אז שיתבונן במפה.

        • כדי להמחיש, מאוחר יותר, אציג בשידור חוזר תגובה ממקום אחר

          כי חנג'ב בן חפיף תמיד יודעת מה עדיף, 29/05/09 12:36

          מבינה את כוונותיך, מסכימה אולי לחלקים מדבריך, רק אומרת שאפשר לאומר אחרת.

          אדגים מאוחר יותר תגובות ישנות יותר, שימחישו את כוונת דברי.

          כרגע אין זמן, שוב לכאן מאוחר יותר.

          תודה שהתייחסת והגבת.

    • ל 07.46 ההזוי,האם שלושת גושי ההתישבות הגדולים לא נמצאים ביו''ש ?.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 09:39

      דמגוגיה בגרוש לא עובדת יותר על העם,מצצתם וינקתם אותנו די והותר.את השכבות החלשות הרעיבו במדינה ואותכם פיטמו על חשבונינו.

      • אתה שקרו (ל''ת)

        רונית, 29/05/09 20:26

  • 40.

    השמאל לא אנטי ישראלים הם פרו פלסטינים! (ל''ת)

    שוב הוכח!, 29/05/09 07:39

  • 39.

    אובמה חייב להבין דבר אחד ברור כשמש ,לא מחזירים אדמות שנכבשו במלחמות

    AZULAY, 29/05/09 07:38

    אם נתנו לנו משהו במתנה אז חייבים להחזיר,,אבל אם איבדנו את מיטב בנינו ובנותינו במלחמות עקובות בדם, ושנכפו עלינו ,אז אנחנו לא חיבים כלום לאף אחד ,,,

    • למה אובמה צריך להבין מה שהיהודים לא מבינים? (ל''ת)

      אפרים, 29/05/09 08:28

      • כל היהודים מבינים זאת טוב מאוד,,,,קיים מיעוט מרדן ,אבל זה מיעוט,, (ל''ת)

        AZULAY, 29/05/09 09:10

  • 38.

    שתי מדינות,מדינה אחת כול הערבים יהיו בה כולל ערבי ישראל ומדינה ליהודים

    ראיתי את גדר ההפרדה למה אום אל פחם נשארה בישראל,, 29/05/09 07:31

    מי האדיוט ששהשאיר את קן הצרעות הזה בשטחנו,חייבים מיד לתקן זאת ,כי הם שם לא אוהבים אותנו בלשון המעטה,

    • אום אל פאחם- כולה על חשבון משלם המסים היהודי

      אתה צודק, 29/05/09 08:19

      אלפים מתושבי אום אל פאחם וישובים ערבים ישראליים הסמוכים לגדר ההפרדה- מקבלים מהמדינה קצבאות אבטלה, הבטחת הכנסה, ילדים ומה לא, עובדים בשחור, לא מאפשרים לנציגי החוק הישראלי לדרוך אצלם- ובסוף עוד טוענים על קיפוח ומעוררים מהומות נגד ישראל. צריך להעביר את אום אל פאחם העיר החמאסניקית לידי הרשות ולהפטר מהצרה הזו.

      • היום לפני מחר , אמן (ל''ת)

        א, 29/05/09 08:40

  • 37.

    תודה רבה לציפי שמכרה רעיון הזוי ולא ישים לעת הנוכחית

    blabla11 , 29/05/09 07:20

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית ככח עבודה זול לתורכים והאנגלים, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות.

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום (וגם על זה שיגידו תודה).

    ולסיום, מי יכול לומר לי מה עושה בנדון שר ההסברה הישראלי ????

    • אם זה מה שאת/ה כותב/ת. הרווחתי את לחמי באושר, כי כך כיוונתי את המסר

      איה וחנג'ה בן חפיף, 29/05/09 08:49

      ובמקרה זה
      התלמיד טוב ומוצלח מהמורה.

      יופי של דברים ותמשיך/כי להערים על כושרו של המורה.

      מכל תלמידי נעמתי.

      בסוף המסר יובן ויחלחל
      רק צריך להמשיך לא לחלום ולא להתבטל.

      ויסלחו כולם על חוסר הצניעות
      אך קצת פרגון עצמי לא מזיק לצינות

    • תגובה חובה (ל''ת)

      תיבה מלאת אהבה, 29/05/09 08:51

  • 36.

    זה לא שתי מדינות,זה עוד מדינה ערבית ברוטלית לאוסף הקיים כאן, (ל''ת)

    אזרח, 29/05/09 07:16

  • 35.

    אובמה מתנשא רק על ישראל.אך דוגל ב ''אי התנשאות/הכתבה'' כלפי כל השאר! (ל''ת)

    חוצפה שאין כדוגמתה! הוא ''יכתיב'' לנו לחלק את ירושלי, 29/05/09 07:09

    • ל-חוצפה שאין כדוגמתה ! כנראה שאינך מקוראי העיתונים

      העץ הנדיב, 29/05/09 10:36

      אובהמה מתעמת עם קוריאה, עם איראן, עם רוסיה, צבא של ארהב באפגניסטן איראן, אניות מלחמה וצייים של מטוסים פזורים במרחבי הים. בוודאי לא הייתה לך כוונה שככה הוא יתערב גם אצלנו נכון? אצלנו הוא שופך הרבה כסף, ומבקומותנו זה די ברור שהפריץ המשלם הוא גם בעל הדעה. נכון יש לו אינטרס שבמזרח התיכון ישרור שקט כדי שיוכל להתפנות למעשים של שלום בשאר העולם. אצלנו זה ניתן אם לא תפריעו כל הזמן ותקבעו את המצב הבלתי ניסבל בו אנו חיים שנות דור ויותר. אם להודות על האמת הרצון שלו תואם במדוייק את האינטרסים שלנו.

      • ''אובמה מתעמת''???? עם מי בדיוק??? באיזה סרט אתה? רק עם ישראל הוא מתעמת!

        ל''עץ''-מי שמדבר על לא לקרוא עיתונים, 29/05/09 13:36

        איזה סרט ראית אחי? כי אתה חייב להחזיר אותו לבלוקבסטר,אובמה נסיך מדיניות הפיוס,לא התעמת ולא רותה להתעמת עם איש (חוץ מביבי )עד היום.(כולל לא עם מבצעי רצח עם).היחיד שהוא מתנשא עליו זה ביבי ומדינת ישראל,חושב שיכתיב לנו לחלק את הארץ ששפכנו עליה דמים ,הארץ היחידה שהיתה לעם הזה בהיסטוריה.הוא חצוף,יהיר,ולא יודע את גבולות הכח שלו.
        ובקשר לסיוע לישראל-זה לא תלוי בו.הוא לא נתן את הסיוע,ירושה מקודמיו,ויש לו קונגרס וסנאט שהוא מושפע מהחלטותיהם

        • זה עץ שמתעמת עם מחלת הרוח שלו (ל''ת)

          האו''ם, 29/05/09 14:27

  • 34.

    יש פטרון לעולם

    מיכאל הכהן , 29/05/09 07:02

    וזה לא אתה אובמה
    הכל ועוד על הפטרון הכל יכול היחידי ועוד באתר הכהנים
    http://hacohen.goop.co.il

  • 33.

    ציפי לבני צדקה במאת האחוזים,ממשלה הזויה זו תגרום נזק למדינה.

    נתן.ש מעלות., 29/05/09 06:51

    מבטא היטב את המצב העובדתי,מגיב מספר 32.

    • ציפי ליבני מכרה ססמא ריקה מתוכן שמתאימה למכירת שמפו שפוגעת במדינה

      blabla11 , 29/05/09 07:23

      במצב הנוכחי לא ניתן לוותר על שטחים, ע"מ שאלו ייתפסו עי"י החמאס וישמשו כבסיס שיגור טילים על המדינה כולה.

      ציפי ליבני ויועציה התקשורתיים מכרו לנו סיפור (2 מדינות..) שמתאים למכירת שמפו ללא אחיזה במציאות, וכיום אנו רואים את הנזק המטורף שהוא גורם.

      תתפלא, אבל הצבעתי לליבני בבחירות האחרונות. אני מתבייש בכך. אני בתבייש שהספין התקשורתי והחלול הצליח להשפיע עליי. פשוט מתבייש.

      • ל 07.23 כפי שביבי פינה את חברון ובצדק,וחתם על הסכם וואי.

        נתן.ש מעלות., 29/05/09 08:16

        הוא מבין כבר היום,למען שמירת מדינה עם רוב יהודי.אין פתרון אחר ''משתי מדינות לשני עמים'',על התנאים והגבולות יתנהל משא ומתן.ולסיום אינך נמנה על 800000 מצביעי קדימה,הם השפויים אתם ההזויים.

        • תקרא את התגובה במקום לכתוב על אוטומט. אני הצבעתי קדימה

          blabla11 , 29/05/09 08:30

          אתה אפילו לא טורח לקרוא...אתה נעול כמו תקליט שבור ושרוט על סיסמא ריקה מתוכן.

          לא רציני.

    • פיצי לבני+ברק אובמה=אירן גרעינית,מלחמת עולם 3 (ל''ת)

      לנתן הפרו פלסטיני, 29/05/09 07:34

      • להזוי 07.34 ,כן למען מדינה עם רוב יהודי ''שתי מדינות לשני עמים''.

        נתן.ש מעלות., 29/05/09 08:08

        חלומותיכם ההזויים לא יעמדו במבחן,אתם הינכם האנטי ציוניים הורסי מדינת היהודים.

  • 32.

    2 זבלים (ל''ת)

    שמאל זה פח זבל , 29/05/09 06:28

  • 31.

    הנשיא אובמה חרף מאמציו לא יכול לדחוק ניצחון האיסלם על ארה''ב (ל''ת)

    מוסלמי מיפו, 29/05/09 06:20

    • ל 06.20 פרסום תגובתך היא ההוכחה,לקיום הדמוקרטיה בישראל. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 07:39

  • 30.

    הפושע הקטן מתנחם אצל הביריון הליברלי

    אייל, תל אביב, 29/05/09 05:57

    אובמה מתגלה כלא פחות מביריון אגואיסט המאיים להשתיק את הבעיה העקשנית הזו הנקראת ''היהודים'', על ידי כפייה עליה את דעותיו יפות הנפש הנאיביות ההזויות. ללא ספק שיש גם כאן בארץ רבבות של מנוולים, כמו אותו ילד סכסכן בגן שמתמוגג לו בזחיחות למראה הגננת נותנת על הראש לאותו ילד שלא היה מוכן לשחק לפי כללי המשחק שלו. אבל כפי שצריך בעולם, הצדק ינצח, הטרור לא יקבל פרס ואובמה יילך למקומו הראוי בעזאזל, ביחד עם המחבל הקטן בעניבה שמתחפש לצדיק מקופח.

  • 29.

    של אבא שלהם?

    יוחנן לוי, 29/05/09 05:39

    עם כל הכבוד לאובמה וקלינטון - ארץ ישראל איננה שלהם ואין להם שום זכות למסור אותה או לחלקה כרצונם.
    כלכלית- מדיניותה של ארה''ב הסבה לישראל נזקים יותר גדולים מסך כל הסיוע הכלכלי אשר נתנה לנו. די להזכיר את שדות הנפט העצומים בסיני אשר אילצו אותנו לותר עליהם.

    • נחמד...

      sadato , 29/05/09 06:17

      אתה מבין שבלי הסיוע הכלכלי של ארצות הברית ובלי המטריה הביטחונית והדיפלומטית שהיא מעניקה לנו, מדינת ישראל תהפוך לגרסה מודרנית של דרום אפריקה בעידן האפרטהייד. מדינה מבודדת ומצורעת הנתונה לחסדי הטרור. מה יקרה לדעתך אם אמריקה תסרב לספק לנו את כלי הנשק המתוחכמים שמשמרים את עליונותנו הצבאית באזור? כיצד נילחם באיראנים במקרה הצורך? מה יעשה צה"ל כאשר לא יהיו ברשותו כלי טיס מתקדמים ופצצות חודרות בונקר? האם נחקה את החמאס ונתחיל לייצר קסאמים במעבדות ביתיות? אני לא מציע שישראל תוותר מראש על האינטרסים החיוניים שלה. אבל אסור בשום אופן לזלזל בחשיבות היחסים האסטרטגיים עם ארצות הברית.

      • ל 06.17 הסיטואציה רחוקה מאוד מלהיות נחמד,כמראה הממשלה מראה המדינה.

        נתן.ש מעלות., 29/05/09 06:44

        עצוב ומפחיד.

      • למעט מטוסים ארה''ב לא סיפקה לנו כלום

        על אילו כלי נשק מתוחכמים אתה מדבר?, 29/05/09 09:45

        פצצות חודרות בונקרים יצרנו בעצמנו עקב סירובה של ארה''ב למכור לנו.
        צוללות וספינות הגיעו מגרמניה. כל ציוד התקשורת, הבקרה והשליטה ביחידות השדה הוא מתוצרת ישראל.
        את המרכבה למיטב ידיעתי מייצרים בישראל.
        מארה''ב קיבלנו רק מטוסים ונגמ''שים עלובים (שיוחלפו בקרוב בנגמ''שים תוצרת ישראל) ורובי M-16 מיושנים.

        • ל 09.45 האם לקחת בחשבון את הסיוע הכספי הצבאי שמעניקה לנו ארה''ב ?.

          נתן.ש מעלות., 29/05/09 10:17

          גם אני גאה בתעשיה הצבאית שלנו,אך אל נא תגזים.בלי הסיוע מארה''ב מצבינו לא טוב לצערי.

          • הסיוע הצבאי הוא סתם

            אפשר לרכוש בדולר סיוע רק תוצרת ארהב, 29/05/09 17:27

            ישנו קאצ' בסיוע הצבאי האמריקאי - מה שמכונה דולר סיוע: ניתן לרכוש בו רק תוצרת אמריקאית ובלי יותר מדי פיקוח על מחירה הרכישה.
            זה בא לידי ביטוי במחשבים לצה''ל (במחירים מופקעים) וברכישת כלי טייס. זו הדרך של ארה''ב לגרום לנו לרכוש תוצרת אמריקאית וזה בעצם עוזר לכלכלה האמריקאית. הם מנטרלים אינטרס של ישראל לפתח פיתוחים חלופיים לתוצרת אמריקאית. בסה''כ הדולר סיוע הוא גם אינטרס אמריקאי.
            בקיצור- לכל מטבע יש שני צדדים...

        • מהי המסקנה?

          sadato , 29/05/09 11:42

          שאנו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על התמיכה האמריקאית? להמשיך לייבא צוללות מגרמניה ולייצר את השאר בישראל? מי יממן את פיתוח ורכישת כלי הנשק המתקדמים הללו? פוטין? האירופאים? הסינים? האמת היא שישראל תלויה לחלוטין בארצות הברית ובלעדיה תתקשה להתמודד עם האתגרים הצפויים בעתיד. לכן על מנהיגינו להבין שהמציאות השתנתה, להתנהל באופן צנוע יותר, ולא להתייחס לקשרים ההדוקים בין שתי המדינות כאל דבר מובן מאליו.

      • ישראל לא צריכה סיוע צבאי מארה''ב

        בולבוליקו, 29/05/09 17:23

        גם מטוסים אנחנו יכולים לייצר בעצמנו. הלביא היה מטוס קרב שהקדים את זמנו ופותח בהתאם לצרכים ישראליים. הוא היה המטוס המפותח ביותר בזמןנו והאמריקאים שלא יכלו לקבל את העובדה שיהיה מתחרה למטוסים פרי ייצור ארצם הפסיקו לנו את המימון.
        זו רק דוגמה. ארה''ב מטילה וטו על הרבה עסקאות מכירה של נשק פרי ייצור ישראל למדינות כמו הודו, סין ומדינות אפריקאיות.
        ובכלל הרבה פטנטים ופיתוחים צבאיים הם פרי המח הישראלי, ואנחנו- כן אנחנו- מייצאים טכנולוגיות צבאיות בין היתר גם לארצות הברית. תרצה או לא- ישראל היא מעצמה צבאית עצומה ביחס לגודלה. רפאל מפתחת טילים מתוחכמים יותר ממקביליהם בארהב, וישראל היא החלוצה בכלי טייס בלתי מאויישים שהם העתיד של כל חיל אויר בכל מדינה בשנים הקרובות. דוגמה נוספת היא הנאוטילוס בו האמריקאים פיתחו את המיירט וישארל פיתחה את הראדאר.

    • הם בסך הכל מבינים שצריך להחזיר את ישראל לתקופת המנדט

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:45

      הציונים לא באו בטענות לבריטים כשהם כבשן את הארץ מהתורכים וקבעו פה עובדות בשטח. הבריטים פעלו מתוך הבנה שהם המתורבתים יעשו פה סדר ואז יעבירו את השלטון לילידים וליהודים.

      בשנים האחרונות המערב מרגיש שהוא שוב צריך להתערב במקומות סכסוך כרוניים כמו קוסובו או מזרח טימור ובמהרה בימנו-עזה והגדה המערבית.

    • ''כלכלית-מדיניות ארה''ב הסבה נזק...''-מה אתה מקשקש?

      ע, 29/05/09 08:25

      בזכות הקשר עם ארה''ב -

      ישראל מקבלת סיוע צבאי ואזרחי במיליארדי דולרים כל שנה.

      ארצות הברית הצילה את מדינת ישראל מקריסה כלכלית באמצע שנות השמונים.

      חלק ניכר מהיצוא של ישראל המפרנס את כולנו מגיע לארהב.

      חלק גדול מההשקעות במשק נעשות ע''י חברות אמריקאיות, למשל בהי-טק.

      בזכות ארה''ב אין הגבלות סחר משמעותיות על ישראל. בין היתר לאור התייצבותה לצד ישראל באינספור דיונים באו''ם.

      החיטה ללחם שאתה אוכל, הסויה לשמן שבו אתה מטגן את השניצל והתירס לקורנפלקס של הילדים שלך- מגיעים בעיקר מארה''ב במחירים נמוכים עקב סבסוד החקלאים האמריקאים.

      ואל תזבל את השכל על שדות הנפט העצומים בסיני, זה לא מקור כזה משמעותי לנפט.

      בלי ארה''ב היינו במצב הרבה הרבה יותר גרוע. ונכון- הם גם עושים לנו נזקים לעתים, אבל צריך לראות את התמונה הכוללת בפרופורציות. אלו מחלוקות בין מדינת אם\\אחות גדולה ומדינת בת\\אחות קטנה.

  • 28.

    מחירה הכבד של התבוללות יהדות ארה''ב הוא אובדן ישראל

    אריק, 29/05/09 05:20

    כסף ניה ונותר בראש מעייניו של היהודי קודם לכל דבר אחר והוא המרשם לחיסולו של הלאום היהודי ששרד אלפי שנים בשל דבקותו ביהדותו גם אם המחיר היה ללכת לכבשנים ולתאי הגזים.

    צאצאי אותם יהודים ממירי דתם בעבור מרשרשים הם לעתיד לבוא ממובילי האנטישמיות בעולם מהם צמחה הנצרות בדמותו של שמאלן יהודי בשם ישו(יהושע) וצאצאיו הם השמאל האנטי-ציוני-יהודי הנוכחי המאיץ לחורבנה של התקומה בארץ ולא ירפה עד אשר יחזה בפרעות שיחוללו המוסלמים בשארית הפליטה של קיבוץ כל הגליויות ובמחיקת כל זכר לדת ליהדות שאין בינו לבין זכר/שמץ יהודי דבר וחצי דבר.
    חסות הממון וההון וה-''פלורליזם'' הנאורות והשפיות הם כורתים את כברת הארץ עליה הם חיים ויעשו הכל בהשמדה עצמית זאת בגין המחשבה הנאורה כיהשמש זורחת להם מהתחת והבינה ניתנה רק להם ובלתם אין.

  • 27.

    אובאמה רומז לביבי בעדינות מי לובש את המכנסיים בבית. (ל''ת)

    ביבי נלחץ ויתקפל בקרוב, 29/05/09 05:15

    • מענין ביבי נפגש עם אובמה ולא התפשר בכלום (ל''ת)

      לתומך פיצי לבני, 29/05/09 07:43

      • ל 07.43 מבין מתגובתך כי היית נוכח בפגישתם,אך פטי מאמין לביבי. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 29/05/09 08:17

    • אף אחד לא מתקפל כל עוד אני כאן (ל''ת)

      חנג'ה בן חפיף, 29/05/09 08:52

      • חנג'ה בן חפיף אין בעיה אז נזיז אותך. (ל''ת)

        העץ הנדיב, 29/05/09 10:41

  • 26.

    איזה שחצן אובמה

    tomker , 29/05/09 05:11

    כולי תקוה שהזחיחות הפרו ערבית שלו לא תצליח לכופף את המערכת הפוליטית פה ולגרום לנו להפקיר, חליליה, חבלי מולדת.

    • tomker דמוקרט אמיתי רוצה מדינת כל אזרחיה (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:30

      • כשרק צד אחד הוא ''כל אזרחיה'' הוא פשוט

        נצבע בצבעי הלאום (התוססים..)של האחר/ים, 29/05/09 09:26

        כשהלאומיות תפסיק לשחק תפקיד דומיננטי מהותי גם אצל ה''לא יהודים'' בסביבה-נדבר..

        לא חוכמה להיות דמוקרטים עילאיים רק על חשבון היהודים.

        נהיה דמוקרטיה,לא דמוקרטיה עילאית-מדינת לאום דמוקרטית.

      • פתאום כולכם כאלה דמוקרטים

        tomker , 29/05/09 16:29

        מה פירוש "דמוקרט אמיתי"? מה אתם דוחפים את זה לכל ויכוח בינינו לבין הערבים? מה קשור דמוקרטיה לזכותו של העם היהודי לטריטוריה משלו?
        הנה הדיל: היהודים יבנו לעצמם מדינה דמוקרטית משלהם, מדינה אחת, על האדמות שלהם, והפליטים הערבים ילכו לחיות בדמוקרטיות שלהם. עשינו עסק?
        אני מתפלל ליום, שבו יקום פה מנהיג שיאמר לפליטים: "שום פיתרון לא מקובל עליכם? אוקיי, שהחזק ינצח. מאנו א מאנו, אנחנו ואתם. ככה זה היה בכל ההיסטוריה וככה אתם הערבים בעצמכם מתנהגים בכל מקום."
        כי לנו ארץ זו.

  • 25.

    למה שתי מדינות הרי ישראל היא מדינה קיימת

    דן, 29/05/09 05:00

    ירדן היא מדינת הפלסטינים הערבים
    ירדן נגסה 3/4 משטחי המדינה שהובטחה ליהודים בהצהרת באלפור
    עכשיןו רוצים לנגוס עוד ובמקום הכי קדוש ליהודים
    כנראה שרק מלחמה כוללת תציל את ישראל
    לא נוותר על מלימטר מאדמתנו
    אובאמה הליברל הקיצוני יכול לקפוץ

    • ארץ ישראל לא הובטחה לנו בהצהרת בלפור

      ע, 29/05/09 08:29

      מאיפה הקשקוש הזה שירדן נגסה ב- 3/4 משטחי המדינה שהובטחה ליהודים? בלפור הבטיח הקמת בית לאומי ליהודים אבל לא את כל ארץ ישראל. ובאותה מידה גם הירדנים קיבלו הבטחות.

      בשם השליטה בשטחים מלאים בפלשתינאים אתה מוכן שייהרגו עשרות אלפי ישראלים, חלקם יהפוך נכה, שכול, אומלל? הרי זה הפירוש של ''רק מלחמה כוללת תציל את ארץ ישראל''.

      • תלמד היסטוריה,ארץ ישראל המנדטורית שכללה את ירדן הובטחה

        שמקה החקלאי, 29/05/09 10:15

        ליהודים.

        הבריטים נתנו את ירדן לבית האשמי כי הוא תמנך בהם במלחמתם בטורקים.

  • 24.

    מי שרוצה להצחיק את אלוקים שיספר לו את תוכניותיו-ברק חוסיין אובמאזן הצל

    קורן נאוה טבריה-שילוב קטלני חוסיין אובמאזן!!, 29/05/09 04:57

    הצליח להצחיק אותו!!

    • מי שרוצה להצחיק את אלוקים צריך להמציא אותו קודם ממוחו הקודח (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:27

    • ל 04.57 בורא עולם העניש אותנו,עם ממשלה מנופחת והזויה זו.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 07:44

      בנוסף הוא מרוקן גם את הכנרת,מה ישאר לטבריה ?.

  • 23.

    אובמה לא אמר לאבו מאזן להכיר בישראל כמדינה יהודית (ל''ת)

    כדאי לשים לב, 29/05/09 04:39

    • אתה באמת חושב שיש מישהו בעולם שמתחייס לתביעה הזאת ברצינות? (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:26

    • ל 04.39 אנחנו קבענו עובדתית,כי ישראל היא מדינת העם היהודי.

      נתן.ש מעלות., 29/05/09 08:23

      איננו זקוקים לאישור נוסף לעובדה זו,וכל דרישה לאישור גורם כל שהוא,נועד אך ורק לסכל דו שיח.

  • 22.

    ומה בדיוק ישתנה אם תהיינה שתי מדינות? הטרור יפסק? (ל''ת)

    כאן עדה, 29/05/09 04:16

    • תלוי אם הפתרון יהיה הוגן אם לא. אם תחנוק את פלסטין תקבל טרור (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:25

      • וואלה? כי היה כאן ממש שקט ושליו לפני 1967. (ל''ת)

        ., 29/05/09 10:47

        • לא בטוח שהטרור ייפסק, אבל יבוא הקץ על המדינה הדו-לאומית שבה רוב ערבי (ל''ת)

          2 מדינות זה הרע במיעוטו, 29/05/09 15:46

      • תירוצים אף פעם לא יחסרו (ל''ת)

        רונית, 29/05/09 19:07

  • 21.

    אובמה=הדבר הכי טוב שקרה לאיסלם הקיצוני ! (ל''ת)

    האנדרטייקר, 29/05/09 04:14

  • 20.

    ירושלים

    אריק , 29/05/09 04:00

    הישראלים מעדיפים התאבדות קולקטיבית במקום מדימה יהודית טהורה.

    • ברכותי אתה הראשון מאז הנאצים שרוצה מדינה "טהורה" (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 07:24

  • 19.

    מה פתרון שני מדינות רוצים לחלק את פלסטין פי אל משמש

    סאמי עביד עזה, 29/05/09 03:52

    פלסטין הי שלאנו
    למה רוצים לחלק אותה
    הי מוסלמית
    ערבית
    מה מי יתן ליהודים
    ליהודים לא מגיע שום דבר
    הים חולמים
    שי יחלק אותה אובמה
    אובמה הו לא בעל של פלסטין
    אתים לא תמצעו מוסלם אחד
    יסכים לחלק את פלסטין
    תמשיכו לחלום יא יהודים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • :-)

      tomker , 29/05/09 05:18

      צודק, זה המצב לאשורו. יהיו שיסכימו לפיתרון "חלקי", בשיטת הסלאמי- ויהיו כאלה שלא יסכימו. זה כל ההבדל בין פלג ערבי אחד למשנהו.

  • 18.

    כוונתו מדינה ערבית סטירילית מיהודים- ומדינה ערבית נוספת

    תורת השלבים בתחפושת, 29/05/09 02:51

    הסיסמא היא תורת השלבים בתחפושת
    פירוק עוד נדבך מישראל נטו, צימצומה, ללא תמורה ,פרט לסיסמאות ומילים פורחות שקריות

  • 17.

    הנה אנחנו נמצאים בפני הסדר-2מדינות טוב לישראל: אחת שתכלול פלסטינים לא

    סילביו , 29/05/09 02:50

    הכוונה ל2 מדינות שלא ניהיה תלותיים בפלסטינים ולזה יש יתרונות בנוסף יש לנו פרטנר פרגמטי שיכבד הסכמים(הבטיח חגיגית לארצות הברית ולנו-מכיר את זכותה של ישראל לחיות בגבולות בטוחים ובטחון איזורי)
    אל תזניחו הזדמנות להסדר זו (כי הזדמנויות כאלה יש פעם ב60 שנה) להנהגה ברשות נתניהו תיהיה פרגמטי ותעשה שלום ותיזכר בהסטוריה כמנהיג שעשה שלום אל תפחד מהקואליציה הסרבנית והקיצונית שלך-קדימה למטרת שלום אמיתי באזורינו תציל את כהונתך ותכנס מייד לממשלה עם 27 מנדטים!!!

  • 16.

    שד

    Jerusalem , 29/05/09 02:44

    דש

  • 15.

    כנסו וראו את האמת על הערבים

    Jerusalem , 29/05/09 02:44

    http://www.youtube.com/watch?v=DFfKP_upjKs&feature=related

    • אתה חסר מוח ימני מוגבל (ל''ת)

      שמע, 29/05/09 20:19

  • 14.

    למה בלפחות חצי מהתמונות שלו הוא נראה מסטול? (ל''ת)

    aReminder , 29/05/09 02:38

  • 13.

    fg (ל''ת)

    הציוני האחרון, 29/05/09 02:34

  • 12.

    מספר 9 צודק ,ויקום מלך חדש על מצרים אשר............תכנסו

    משה, 29/05/09 02:34

    לא ידע את יוסף,במובן הזה אובמה לא ידע אותנו יותר,צער לי להודיע לכם רבותיי,גלות חדשה בפתח , נא לארוז המזוודות או שלהישאר כאן ולאכול את כל החרה,כולל פצצת אטום איראנית,פשוט לא לחשוב יותר מידי ליברוח כל עוד אתם נושמים...........

  • 11.

    מזגזג, כאילו נפלט לו, אבל יש עקרות לשגעון. (ל''ת)

    מחמד אובמה הצטרף רשמית למדינות ערב, 29/05/09 02:29

    • חוסיין אובמבה (ל''ת)

      aReminder , 29/05/09 02:49

      • בן דודנו ברק חוסיין אובמה בן דודנו והוא נאמן לביטחון ישראל ולשלום באזו

        ח.פ, 29/05/09 03:36

        תפסיקו פה להשמיץ שפריצים של תת רמה לעבר הנשיא אובמה ותשנו את השפה המגעילה שלכם פה ב-NRG
        אין דרך אחרת ועתיד עד שלא נחזור לגבולות 67 ורק אז אני בטוח שתוקם מדינה פלסטינית לצד ישראל ואז סוריה תעשה שלום וגם לבנון ושאר מדינות ערב
        אין ספק שזה יביא ביטחון כלכלה וצמיחה כלכלית ותיירות באזורנו רבותי אני מעדיף שלום ותתחילו להבין שזביבי דפוק בראש והוא חייב לעוף מראשות הממשלה וציפי ליבני תהיה ראש ממשלה מהטובים ביותר שהיו לנו

        • אתה מוכר? (ל''ת)

          aReminder , 29/05/09 03:54

        • אנחנו תת רמה?

          רונן.ג., 29/05/09 06:46

          ואתה שמכנה את ראש הממשלה זביבי,איזה רמה אתה? רמה עלק.

        • אובמה-בן דודך... (ל''ת)

          האם זה אתה?יגעל כהן???שונא ביבי החכם???!!!, 29/05/09 07:58

        • למה אתה קורא לראש הממשלה בכינוי גנאי?

          panacea , 29/05/09 15:30

          אתה התת-רמה כאן, אז מה אתה בא להטיף לאחרים?
          מתחסד חוצפן,לא פלא שאתה מהלל את לבני.

          • נמאס כבר מביבי שקרניהו (ל''ת)

            נו, 29/05/09 20:20

  • 10.

    מילים כדורבנות של ברק אובמה

    שוחר שלום , 29/05/09 02:11

    מילים כדורבנות של ברק אובמה

  • 9.

    ביבי תהיה גבר ותתקפל. (ל''ת)

    הגאון של הבאסטיונרים., 29/05/09 02:04

    • זביבי תהיה גבר ותלך לעזזל.. ציפי תדע ליישם דברים לטובת עם ישראל (ל''ת)

      ח.פ, 29/05/09 04:41

      • שוחרר לחג השבועות מבית חולים !! (ל''ת)

        זה סגנונו של יגעל כהן מרחובות!!, 29/05/09 08:00

  • 8.

    אובאמה לא רואה את הקרוק ממטר. (ל''ת)

    שוטה משטה בכם שוטים, 29/05/09 02:03

  • 7.

    NO ONE WILL TELL US WHAT TO DO, NOT EVEN OBAMA (ל''ת)

    NO ONE WILL TELL US WHAT TO DO, NOT EVEN OBAMA, 29/05/09 01:54

    • באמת? לא ידעתי שהמכונית שלך יכולה לסע בלי דלק

      Yossi Rumyal , 29/05/09 06:47

      מעניין איך תשתנה דעתך כשיתחילו סנקציות בסגנון דרום אפריקה.

  • 6.

    אין הלך עלינו....................הלכה המדינה. (ל''ת)

    יוסי, 29/05/09 01:53

  • 5.

    בוודאי שנתניהו יתישר ויבין שחשוב לא לחבל באינטרס אמריקאי-וישראלי אמיתי (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 29/05/09 01:48

    • אני חושב שהגוף הנבחר של עמלק הוא החמאס, בדמוקרטיה יש לכבד

      חחח, 29/05/09 02:06

      מעזן אין לו שום זכויות לדעתי.
      למה השמאל לא תומך במשטרים עם רוב דמוקרטי?!

      • ומה לדעתך אחוז הבוחרים באבו מאזן? למעלה מ80%!-ובחמאס? פחות מ40%...אז..

        Ehad Haam-Zionist, 29/05/09 02:14

        מהי דמוקרטיה???(שלא לשדבר שהחמא ביצע אחר כך הפיכה צבאית בעזה)

        • 80 ועוד 40 שווה 120 וספר לנו על עזה (ל''ת)

          חחח, 29/05/09 05:19

          • 40+80=120 :השמאל הוא הזרם הטיפש והנחות.

            ASCH , 29/05/09 10:50

            וזאת הסיבה שכפעצוי על כך, כל היום מקשקש על "עליונותו המוסרנית" ועל ה"אינטלקטואליות" שלו.

            • טיפש שאינו יודע עובדות-אני מדבר על שתי מערכות בחירות: נשיאות ופרלמנט (ל''ת)

              Ehad Haam-Zionist, 29/05/09 15:50

      • מה אתה רוצה? שנכבד את ממשלת חמאס? בבקשה אין בעיות עם זה

        Yossi Rumyal , 29/05/09 06:44

        הם בלאו הכי היחידים שיכולים לסגור עסקה אחרי שסירסנו את הירדנים ולאחר מכן את אשף

  • 4.

    ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. זהו עיקרון מחייב.

    יחיאל כ''ץ, 29/05/09 01:43

    מתווה ''שתי מדינות לשני עמים'' מבוסס על עיקרון ההדדיות. יש לחייב את אבו מאזן להכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודית ולא מדינת כל אזרחיה כפי שהוא ואבו עלא דורשים. אם הוא אינו מוכן להכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ,לא יתקיים כלל מו''מ על המתווה ''שתי מדינות לשני עמים''.יש לשלול גם את ''זכות השיבה''.כלומר - כל הפלסטינאים שחיים ברשות יוסיפו לחיות בשטחי הרשות ללא ''זכות השיבה''. ויחיו במדינת הלאום הערבית שלהם.

    • הם לא דורשים כלום, הם אומרים שזו בעיה שלנו איך שנגדיר את ישראל (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 06:39

      • אינך מודע למה שמסתתר בחוסר הנכונות להכיר בישראל....

        יחיאל כ''ץ, 29/05/09 08:40

        כמדינת הלאום היהודית . מדינת כל אזרחיה על פי אבו מאזן היא שבה תתקיים ''זכות השיבה'' . מדינה שתאבד את ציוויונה היהודי וברבות הזמן תהפוך לפלסטין ג'.
        הגדה תהייה פלסטין א' רצועת עזה פלסטין ב' וישראל פלסטין ג'.
        מבחינת הערבים כל הדרכים כשרות לחיסול ישראל. כולל הדרך הדיפלומטית .
        אם בעינייך זו דרישה חסרת חשיבות, מדוע אבו מאזן אינו מוכן להצהיר על כך?
        שאלה ובה תהייה ; למה הופסק המו''מ עם אבו מאזן אחרי שאולמרט מוכן היה ללכת ''לויתורים כואבים''?.

        • צביונה ולא ציוויונה - מקווה ששגיאת הכתיב נעשתה בהיסח הדעת (ל''ת)

          תלמידך לשעבר, 29/05/09 08:55

          • לתלמידי לשעבר , אכן שגיאת קולמוס . יש לכתוב ציביון. אבל....

            יחיאל כ''ץ, 29/05/09 09:45

            תן דעתך על הכתוב מטה .
            יש לציין למען ידעו כולם כי יש עובדות ומסמכים משפטיים בהם אין לשום עם אחר זכות על ארץ ישראל פרט לעם היהודי. בהחלטת חבר הלאומים מוועדת סאן רמו משנת 1922 שאושררה על ידי 51 מדינות , מחוייב חבר הלאומים על הקמת מדינת לאום יהודית בארץ ישראל כולל חלקה המזרחי(מה שכיום מוכר כממלכת ירדן). חבר הלאומים הטיל את המנדט (כתב המינוי ) על בריטניה , על מנת לממש את הקמת מדינת היהודים בארץ ישראל .ממש ,כפי שכתב המינוי של המנדט על סוריה ולבנון ניתן לצרפת. זכות זו על הארץ לא ניתנת להפקעה. כך בכתב במנדט , אלא שהבריטים במגמה לרצות את עבדאאלה האשמי יצרו עבורו מדינה (בצורה זו הודו לו על המרד הערבי בטורקים שהופעל על ידי לורנס איש ערב) ו''קרעו '' ,בניגוד לכתב המנדט את חלקה המזרחי של א''י ממפת הבית הלאומי יהודי. בהיסטוריה מוכרת ה''קריעה'' הזו בשם הספר הלבן של צ'רצ'יל משנת 1922 .גם האו''ם כיורשו של חבר הלאומים מחוייב לכתב האמנה הזה אך הוא מתכחש לה, כלומר להתחייבות.

  • 3.

    חוסין אובמה מקריב את ישראל על מזבח האיסלם הקיצוני !

    מישטר עויין, 29/05/09 01:42

    כולנו נשלם את מחיר בגידתה של ארה''ב שמאז שאובמה עלה לשילטון היא כבר לא ידידה שלנו!
    ארה''ב מוכנה להקריב את בטחון ועתיד מדינת ישראל ולהתקרב לאיראן ,חמאס וחיזבאלה !
    את המחיר הכואב נשלם כולנו עוד שנה שנתיים.....

    • ומה חשבת שלעולם חוסן? למדינות יש אינטרסים שנקבעים לפי צו השעה (ל''ת)

      Yossi Rumyal , 29/05/09 06:42

  • 2.

    NO FOREIGNER UNDERSTAND THE REAL LIFE IN ISRAEL

    AZULAY, 29/05/09 01:33

    אנחנו כבר נתנו מספיק, [ פינוי עזה ] עקרנו ישובים שלמים על יושביהם,, הגיע הזמן שהם יתחילו בחינוך יסודי להקרה במדינת ישראל יהודית, והפסק מוחלט של האיתנגדות המזוינת כלפינו,

    • הגיע הזמן שהם יתחילו בחינוך יסודי להקרה במדינת ישראל יהודית

      AHAD HA'AM, 29/05/09 06:25

      This will never happen as long as Israel is the only one that keeps on doing what is agreed on. The Arabs have NEVER done one single thing that they promised, not even change the WORDS of their declaration to destroy Israel.

      It is time that Israel INSIST that they do what THEY commited to, BEFORE Israel does ANYTHING else.

      • בוא נקווה שממשלת בנימין נתניהו תעשה זאת ללא חשש ממה יגידו (ל''ת)

        AZULAY, 29/05/09 07:57

  • 1.

    כמה חבל שהשמאל ההיסטורי אישר כיבוש והתנחלוייות

    רינה , 29/05/09 01:27

    כמה חבל שהשמאל ההיסטורי אישר כיבוש,
    והתנחלויות.לצערי גם השמאל העכשוי,מפלגת העבודה,התעלמו במשך שנים רבות מהתנחלויות,
    ואף אישרו לבנות בהתנחלויות.לצערי את הלחץ
    המדיני בגלל השמאל אנו רואים כבר היום.

    • אבל את גרה בהתנחלות אופקים, לא? .. זה לא קצת סותר? (ל''ת)

      בראש, 29/05/09 02:54

      • זה לא ''היא''

        רונן.ג., 29/05/09 06:40

        ''רינה'' זה בחור מתוסכל ומשועמם מאזור המרכז שמתחזה ל ''רינה'',משנה את קולו,שם מסכות על הפנים בכדי לתת תגובה מצולמת בוואלה.
        בקיצור אידיוט משועמם שאומר דברים פרובוקטיביים בכדי למשוך תגובות לרינה. אהבל.