• 105.

    ישר כח. לכל החיילים תסרבן פקודה מה שקרה לגיגי יקרה לכם.

    שרה דערי, 31/05/09 13:17

    חבל שמדינה כמו שלנו מפקירה חייל בשטח.בכפיר נמצאים החיילים החי..............לרמטכל לטשומת ליבך החייל מילא את הפקודות שנתנו לו, אני בתקווה שתגנו עליו ועל כל חייל שמגן על המדינה,ישר כח.

  • 104.

    הקצין שירת את המדינה מילא אחר פקודות ואף אחד!!! לא יודע מה הולך בשטח

    משרת ביחידה מיוחד בצה''ל, 30/05/09 14:09

    המצב גרוע ואם לא משתמשים בכח יאנסו אותנו אסור לפעול בגישה שמאלנית ולבקש בבקשה דברים צצריך לעשות ושמרגישים התנגדות להוריד יד! רגל ראש אם צריך.
    משתתף בצער קצין בצה''ל שצה''ל אנס אותו ואז זרקהו לקרשים
    אתה הולך להירקב בכלא למרות שצה''ל אנס אותך במשך כמה שנים בתנאים לא תנאים

  • 103.

    זה קצין סוג ז' לא שווה גרוש ולא שקל (ל''ת)

    יאללה לכלא ופיצויים לנפגע, 29/05/09 18:05

  • 102.

    מדינת השמאל המטורף והקיצוני לקצינים טובים אין גיבוי....

    merbi85 , 29/05/09 16:55

    כשרמטכ"ל הביריון עסוק בחתרנות כנגד ראש הממשלה. וכשתיקשורת המגויסת נותנת שירותי ריגול לאויביים ושונאי ישראל אין ליתפלה שקציני צהל אם ראש גדול מסומנים לחסול עלידי עיתון הארץ ושמאל הקיצוני והזוי. שקצינים מופקרים לאלשנות וחסימות קרירה ורק משהוא מקציני צהל המדבר על פיתרון מדיני מוצעג מיד כחחם וכישרוני גם שכולם יעודים שזה לא נכון. המטרה המשודרת לכול קצין מיצטיין ליבלום את עצמם ואת הפיתרון הצבאי כנגד הטרור. כי עיתון הארץ יחליט שחיבים לאחזיר שטחי מולדת וכולם חיבים ליתעשר אם זה. מי שחושב אחרת יחוסל פוליטית ןקריריית...

  • 101.

    חרצו דין מראש,ועכשיו מפקירים אותו בשדה הקרב?הגם צמרת צהל בשמאל הקיצוני (ל''ת)

    דניאל, 29/05/09 15:12

  • 100.

    צריך להעמידו לדין בצא, להעניש, אבל להגן בתביעה החיצוני

    פרקליט אזרחי-גלנטי יואבה, 29/05/09 09:28

    נכון, יש כאן קצין פושע. הוא צריך להיענש במלוא חומרת הדין בצה''ל.
    לשלם את העונש לחברה.
    כלפי חוץ צהל צריך לשאת בכול ההיבט המשפטי, כי מדובר באדם קצין ומפקד שעשה מה שעשה מתוך ולא מחוץ לצה''ל. הפצ''ר טועה. את הכביסה המלוכלכת הזאת צריך לכבס עם הצבא יחד.

  • 99.

    קצת על אותו כפר שספג התעללות....דהריה.

    הפקרות, 29/05/09 04:11

    התנערות מגעילה !!! אם לצבא לא מתאים סגנונו של הקצין שידיח אותו !אין קיום לצבא שחיילים שלו חשופים לתביעות בכל פעילות שלהם.מזכרוני הצבאי דהריה הוא מהכפרים המעטים שגם לפני האינתיפאדה הראשונה אירועים של תקיפת ישראלים וצבא היו ענין יום יומי בו

  • 98.

    נטישת החייל למוות בקבר יוסף היתה רק התחלה (ל''ת)

    היה ברור שברק ינטוש חיילים, 29/05/09 02:13

  • 97.

    הוא חשב שהוא מונע פיגוע ולשם כך כל דבר כשר. מעשהו נבע ממוטיבצית יתר (ל''ת)

    יודעת, 28/05/09 23:10

  • 96.

    עד מתי נפלה ונפגע בחיילנו? רק להגן על פלישתינאים אנחנו יודעים (ל''ת)

    אמא, 28/05/09 23:05

  • 95.

    בטח שאני אשכניע את הילדים שלא ישרת במילואים ולא נכדים שיתגיסו (ל''ת)

    מנוולים, 28/05/09 22:44

  • 94.

    גיגי הדובדובי

    שלו, 28/05/09 21:00

    קובי היקר!
    אם לא ידעת,אז תדע,מוצאה של משפחתיך הוא מחבל הדובדוב שבמרוקו
    במשך מאות בשנים,חיה משפחתיך בין מוסלמים,אשר איפשרו למשפחתיך לחיות כיהודים בארצם
    הם איפשרו לבני משפחתיך חופש פןלחן,חופש תעסוקה, ואפשרה לבני משפחתיך לחיות במשך מאות בשנים בשלום ובטחון

    איכזבת קובי היקר,אכזבת כשנפלתה קורבן לשטיפת המוח הציונית ,שהפכה אותך מחוטב עצים ושואב מים,לקלגס עיברי הנלחם מלחמה לא צודקת
    עשיתה את כל שביכולותיך להוכיח שאתה קתולי יותר מאחלה אשכנזי
    טעיתה...........וגם קיבלתה יריקה בפנים

  • 93.

    המדינה יורקת על אלה שנותנים למענה ומקבלים אצבע משולשת

    שמעון הצדיק, 28/05/09 19:51

    הפלסטנאים יצרו את המצב האכזריות שלהם יצרו את המצב.

    הורים יקרים המדינה שמה זיין על ילדכם אתם מגדלים אותם כדי שערבים יהרגו אותם כשהם עושם מעשה אז מכניסים אותם לכלא הורים יקרים הגעה הזמן לעלות על הקריה ועל הכנסת לעשות סוף לשלטון בתי המשפט ועו''ד

  • 92.

    זה לוחם, זה? הוא מיצג את החייל הישראלי? תתביישו לכם (ל''ת)

    ע''ש, 28/05/09 19:45

  • 91.

    9999999999999 (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 28/05/09 19:42

  • 90.

    בושה למערכת הבטחונית

    יואב, 28/05/09 19:12

    אין זו שאלה אם החייל צדק או לא בפעולתו,,, כאחד שנשלח ע''י צה''ל למשימה וביצע מה שביצע הצבא צריך לעמוד אחריו מול תביעה,,,במקביל הצבא יחקור ואם הוא עבר על עבירה יעמוד למשפט בצבא, ואין לזרוק אותו לכרישי המשפט,
    אחרת כל חייל בר-דעת יתחיל לחשוב מה יהיה הלאה אחרי מבצע שהוא ישתתף בו,
    ל ת ש ו מ ת ליבם של מי שאמור להנהיג את העם
    ולא רק לקציני הצבא הבכירים ביותר שנהפכו למבוקשים באירופה מערכת הבטחון תעמוד לצידם
    זה בנפשנו

  • 89.

    המדינה מממנת את הפנסיה של בשאם בשארה המרגל הערבי אבל לא עוזרת ללוחם

    אבי, 28/05/09 18:55

    בושה .בשביל מה להסתכן ,לעבור אימונים מפרכים,להדאיג את ההורים,לחשוב רק איך לתת ולתרום למען הכלל.כל זה כשעשרות אלפים משתמטים באישור הצבא ובונים לעצמם ולביתם.
    והגרוע שפעולה משתבשת מובילים אותך לכיכר העיר ומשפדים אותך לעיני כל כפושע.
    כל פעם שמשהו ישתבש אתה צריך רק לבחור באשמה-''הססן,פחדן,אכזר,מתעלל,לא מקצועי''תמיד אפשר למצוא אחד מאלו כגורם השיבוש.
    ושיא השיאים שאלופי הפיקוד והפצר ירו בך בגב

  • 88.

    קצין הזה מטומטם ,אבל למה להבקיר אותו,אולי תביאו אותו למשפט ברשות?

    בוריס, 28/05/09 18:19

    אצלם,הרי לא שלחתם -בושה לצהייל

  • 87.

    איראן חמאס וארגוני סיוע ''הומניטארים'' מממנים התביעה נגד החייל

    והוא צריך להתמודד עם כל זה לבד!!!, 28/05/09 18:01

    איזו בגידה וסכין בגב!

  • 86.

    ערכי צה''ל: פחדנות, בוגדנות, פוליטיזציה-חולנית ,וכיסוי תחת ללא גבולות!

    אלו ערכי צה''ל היום, 28/05/09 17:56

    תקעתם לחייל סכין בגב!!!!!!!!!

  • 85.

    מפקירירירירירירירם

    אביאל מארק, 28/05/09 17:52

    את אחי אנוכי מבקש- לא מפקירים אח לעת צרה
    טועה או לא וברור שלא, אשריך גיגי
    תהיה חזק נתפלל עליך שתצא מבשטויות האלה
    לגאולת ישראל השלישית במהרה!

  • 84.

    קובי החמוד והיקר, עכשיו למדת לקח: לצבא הכנה לעמלק - לא מתגייסים

    גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 16:48

    תן להם להתפוצץ ולמות עם הקוד האתי ביד ... וכשיחטפו את חייליהם לא נסכים לקבלם בחזרה .. אלא אפ כן החמאס יחזיר אותם בתור רסק עגבניות .. לא צריך גם החזרת שבויים שמאלנים עמלקים מלוכלכים אל גבולותינו ... יש לנו מספיק עמלקים מלוכלים כאן להתעסק איתם ביום-יום

    • גדודי.לפי השם שבחרת לעצמך....

      בני123 , 29/05/09 18:11

      נראה שאתה חולה רוח.מה פירוש ה "ה"? גדודי לוחמי ה אידויטים?או אולי ה אהבלים.? ה פומרגים?

      אני סבור שאתה שיך לג'יהאד היהודי,אלו שיש ךהם כיפה ענקית על הראש כדי שההגיון ,חו"ח לא יכנס לראש הדפוק!!

  • 83.

    כל פעולה שעושה חייל, שאיננה לצורך רווח אישי פלילי (סמים רכוש)

    חייבת להיות באחריות צה''ל, 28/05/09 15:19

    צה''ל מפקיר חיילים כשנוח לו להתמודד במשפטים מול ערבים שמקבלים מימון מאיראן....
    החיילים בצעו פעילות מול אוכלוסיה עויינת. וזה לא חשוב כלל האם הם בפקודה או לא. מספיק רק העובדה שהם לא היו בפעילות פלילית של גניבת רכוש ומכירתו או מסחר בסמים או רצח מוזמן על ידי עולם הפשע.
    הם ייצרו הרתעה, ואותה הפעילות בדיוק על ידי יחידת דובדבן מקבלת תשבוחות...

    פשוט לא יעלה על הדעת שאדם פועל במסגרת המצב שהוא מצוי בו בגלל שירותו בצה''ל, והצבא מפקיר אותו מול כוחות טרוריסטים וחתרניים החמורים ביותר בעולם - איראן-חמאס- ושליחיהם במשפט זה...

    אם החייל לא טוב שלא ישרת בתפקיד -- אבל להפקיר אותו למול אוייב אכזרי ולהפנות לו עורף זה פשע פי 100000 גדול מכל הפשעים שהוא לכאורא בצע.
    מי מממן את המשפט כנגדו?
    איו ארגוני סיוע חתרניים עוזרים להעמידו לדין?

    זה בדיוק כמו לקחת חייל ולחשוף אותו לכיתת יורים של האוייב ..

    ולגבי המוסר של צה''ל ... זו בדיחה עצובה של פחדנות פוליטיקה וכיסוי תחת!!!

  • 82.

    אבל מגן אל אלעזר שטרן

    Darth Mohl, 28/05/09 14:48

    שביצע פשע אחר - מסר מידע צבאי/אישי לאינו מורשה (יאיר לפיד) בפרשת החייל חננאל דיין. זו עבירה שעובד ציבור שהיה מואשם בה, היה חייב להיתפטר והיה מורשע בדין. עליו בחר הצבא להגן. זו עבירה מסוג אחר מזו שביצע גיגי אבל גם היא משקפת כשל של תרבות מקולקלת בצבא. אבל יש כאןן איפה ואיפה.

  • 81.

    TZAVA METUMTAM

    ephi, 28/05/09 14:46

    TAAVIU THAILANDIM

    • למה תאילנדים אפם אפשר להשתמט ולהשאיר את השמאל העמלקי למות

      גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 16:51

      עם הקוד האתי שלכם ביד. וכך גם כשיחטפו חיילים מקרבם נוכל לומר לחמאס אם אתם לא מחזירים לנו אותם בתור רסק עגבניות ... אנחנו לא מוכנים לבצע שום עיסקה!

  • 80.

    מגיבי הימין מצדיקים כל פשע וכל טרור מחמת כסילותם (ל''ת)

    מה חדש..?, 28/05/09 13:43

  • 79.

    למה צה"ל צריך לממן הגנת עברין פלילי??

    צפונבוני , 28/05/09 13:28

    שהחמאס יפרוש עליו את חסותו...........

    • כי לא שירתה בצבא ואתה לא יודע מה זה,לא מאשים אותך אלה את הוריך, (ל''ת)

      חייל, 28/05/09 15:18

  • 78.

    איך הטמבל הזה הפך לקצין בצהל. קובי גיגי

    Erez, 28/05/09 13:17

    נראה לי שהטמבל הזה בעל קבא של מוגבל שיכלית.

    • נכון...אבל הוא בטח גדול בתורה.....

      צפונבוני , 28/05/09 13:32

      בעיקר תורת הגזענות
      לפיה כל ערבי הוא מטרה מועדפת

      • תגובה לצפונבוני

        שיר, 02/06/09 11:00

        יא חי בסרט צפונבוני מעאפן משתמט לך תגור בעזה הם יקבלו אותך בשמחה...
        יהודי אתה לא
        ומי שמדבר על תורת הגזענות
        ממכם יוצאת כל השינאה מיהודי ליהודי תתבייש לך!!!!
        קובי חולים עליך!!!
        אתה גבר שבגברים!!!

    • You are a racist

      david, 28/05/09 19:11

      How can you say his IQ by his name, unless you think Gigi is a name of people with limited intelligence

      You probably thinks that inside of you,
      Real advanced....

  • 77.

    בושה וחרפה!!@! (ל''ת)

    musstang , 28/05/09 12:35

  • 76.

    הגיע הזמן לכל יהודי נאמן להשתמט מצבא הגנה לישמעאל, שהסמאלנים ישרתו

    גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 12:21

    ושירססו אותם הערבים בעזה ... ככה הם יגמרו אחד את השני ואח"כ אנחנו ניקח את העסק לידים מה הבעייה??

    בכוח רוצים להתגייס ל"צבא הגנה לישמעאל" ולעשות פוזות על החברה? זה כל הסיפור??

    • אנחנו שירתנו בצבא וגם ילדינו - שלחנו אותם להגן על המדינה .

      דני ב., 28/05/09 13:02

      לא שלחנו אותם להתעלל באוכלוסיה אזרחית ולירות בחפים מפשע.
      שלחנו אותם לשמור על גבולות המדינה מאויביה אך להישאר הומאניים ככל הניתן.
      לא שלחנו אותם להיפך לרוצחים סאדיסטיים.

      • בסדר גמור ... מתשיך להתנהג כמו הומניסט מול אזרחים שהם רוצחים סדיסטיים

        גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 15:05

        אגב אתה לא ימני אובד ולא בטיח אתה ליכלוך ערבי או ישמעאלי (שמאלני) ... עלייך דיברתי מותו לכם עם הקוד האתי ביד וכך נוכל אנחנו לגמור את מה שנשאר מכם ומהישמעאלים ביתר קלות

      • אם תבין את הסיפור במלואו תראה שלא מדובר כאן בהתעללות אלא יוזמה

        אבי, 28/05/09 18:46

        היתה כאן יוזמה ילדותית בה נחטף נהג מונית עם רכבו דבר שהיה בחצי אישור של צהל וכנראה שביחידות אחרות כך נעשה
        בהמשך בלי קשר נבהל חייל שלו מהתקהלות ופלט כדור.
        מכאן ועד להפקיר חייל שלא עשה מאומה כדי להרויח רווח אישי אלא רק כדי לתרום ולתת מעצמו לאחרים זאת שגיאה רצינית ובעיה רצינית.
        ללא גיבוי ללוחמים אנו יכולים מעכשיו לחתום על הפסד ולוותר על המדינה

  • 75.

    זכור לי שחייל הוא רכוש צה''ל כל זמן שהוא חייל!!

    יובל, 28/05/09 12:13

    לכן כמה שצה''ל לא סובל את אותו חייל שפעל בניגוד לדרך שצריכים לפעול זו בעיה של צה''ל שצה''ל צריך להתמודד איתה וכן הוא צריך לתת לו הגנה משפטית , לא יכול להיות שטוב לצה''ל אז פתאום החייל שפעל בזמן שירותו יקבל גיבוי וכשלא מתאים לצה''ל הוא לא יקבל , אז אילו הייתי היום חייל הייתי פועל בדיוק כך נגד צה''ל, כשמתאים לי הייתי עושה מה שאומרים כאשר לא מתאים לא הייתי עושה בטענה שאולי לא אקבל גיבוי במידה ויקרה משהו ואין לי עו''ד צמוד. מעניין אותי אם החייל היא אלוף משנה ולא סגן זה היה משפיע על החלטה הצבא בנוגע אליו. צה''ל רוצה להמנע ממקרים כאלו? שישקיע בחינוך וסינון טוב יותר של חייליו אבל כאשר כבר קורה משהו שיעמוד מאחוריהם כי כולנו יודעים שזה דו כיווני .

  • 74.

    ואולי הבעיה במשרד המשפטי- מעבר לשולחן הממוזג (ל''ת)

    מדינה מטורפת, 28/05/09 12:07

  • 73.

    קצין יהודי יקר ... שטפו לך את המוח לשרת את הכופרים ב"צבא הגנה לישמעאל"

    גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 11:58

    ואלה התוצאות ...


    צבא למען ערבים ומחבלים שהקימו גויים סובוטניקים על בסיס האינטלקט הרוסי המטומטם הבולשוויקי.

    מה לך קצין יקר בתור יהודי בצבא של כל מי שכופר בתורת השם??

    היה שלום!

    • נער גבעות אומלל .. לך תתאשפז .. (ל''ת)

      דניאלה, 28/05/09 13:40

      • תודה על הדאגה, אבל חזרי לבני עמך, כאן היא ארץ הקודש של היהודים

        גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 15:06

        ואת לא יהודיה... אז אני מוותר על הדאגה הכנה שלך אליי ... אנא חיזרי לבני עמך יאדביגה מפולין

    • רק על פי הכינוי שלך ברור שאתה חולה רוח!!

      בני123 , 28/05/09 15:19

      מה זה גדודי לוחמי ה' ?.ה זה ה אידיוטים? או אולי ה אהבלים? אני מניח שהכוונה לחובשי ה כיפות הענקיות שתפקידן למנוע מהבינה האנושית להכנס לראש הבהמי.

      • אינבליד (INVALID) ישראלי - אי אפשר להבין כלום ממה שאתה אומר, טיעונים

        גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 16:50

        טיעונים תקפים זה לא ממש המגרש שלך ..

        חוץ מקללות וגיבובי מילים של איזה אידיוט רוסי סובוטניקי חיוור שסובל מאנמיה.

  • 72.

    ה''קצין'' הזה הוא אידיוט, אבל בכל זאת צה''ל טועה!!!

    אורן, 28/05/09 11:36

    צה''ל שוב יורה לעצמו ברגל, עם דיבורים גבוהה גבוהה מצד אחד על ''ערכי צה''ל'', ועם התנערות מאחריות מצד שני.

    הקצין הזה לא היה אמור מעולם להיות קצין. נער מורעל עם עודף מוטיבציה וניתוק חמור מן המציאות. עשה שטויות ומשלם עליהן בגדול.

    אולם צה''ל היה אמור מלכתחילה לא להעביר אותו קורס קצינים ולא לתת לו פיקוד בידיים. ועכשיו אחרי שהפאשלה אירעה, צה''ל צריך לקחת אחריות מהתחלה ועד הסוף - אחרת פוגעים במוטיבציה של כלל המערך הלוחם!!!

    • לך יש ניתוק חמור מהמציאות! נוהל מעצר חשוד של הומניסטים כמוך

      גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 13:02

      ומדיניות כפפות המשי בהם מטפלים בערבים גבה קורבנות יהודים רבים ...


      אתה ושכמותך אחראים לרצח יהודים רבים - דם של יהודים על הידיים שלכם ... לא צריך לשרת בצבא הגנה לישמעאל - צבא הכופרים עלי אדמות.

  • 71.

    כואב לגלות שהצבא מפקיר אותנו!

    לוחם ביחידה מיוחדת, 28/05/09 11:20

    אני קורא את הכתבה ומתבייש להשתייך במובן מסויים לצבא בו אני מסכן את חיי!
    כנראה ששיכרון הגדלות והפחד מהתקשרות הגיעו לדרגות הגבוהות של צה''ל..
    בושה!

  • 70.

    כאשר צריך לספק עזרה משפטית לקצינים בכירים הדואגים לקרירה

    אני, 28/05/09 11:09

    כמו חקירת מבקר המדינה את תפקוד פקוד העורף-הצבא דאג גם דאג. אבל כאשר מדובר בקצין זוטר -משאירים אותו לכלבים.

  • 69.

    אל תפקריו את החיילים שלכם, כשם שהם לא הפקירו אתכם במערכה!

    ירון, 28/05/09 11:01

    לא משנה מה הוא עשה, צה''ל חייב תמיד להיות גב מאחורה.

    אח''כ אני לא מתפלא למה כ''כ הרבה בני נוער מסרבים להתגיס

  • 68.

    מי שלא שירת בקרבי לא יכול לדבר! מי שלא היה במשימה קרבית אף פעם ש...

    קרבי זה הכי אחי!!!, 28/05/09 10:59

    מי שלא שירת בקרבי לא יכול לדבר!!!! אז כל הג'ובניקים, כל הילדים וכל המשתמטים השמאלנים שכותבים פה תגובות- תלכו למקום אחר בו התגובות שלכם ראויות!!!

  • 67.

    "והיה מחנך קדוש" - זה מה שקורה לנו כאשר הצבא לא עפ"י חוקי התורה

    גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 10:50

    אתם עוד מתיימרים לקרוא לצבא צבא הגנה לישראל? איפה היה צבא הגנה לישראל 3300 שנים?? חחח בדיחה עלובה ...

    גויות פרוצות הן חיילות בצבא הזה ... הפריצות חוגגת ובכלל מגייסים בנות ... היו דברים כאלו בצבא דויד? בצבא שאול ... אז בבקשה אתם ישראלים ולא יהודים ... ואל תגנו עליי אני יכול להגן על עצמי לבד רק אל תפריעו לי להגן על עצמי ...

    תחזרו למקומות הטמאים שמהם באתם, כאן זה ארץ קודש!

  • 66.

    כל הכבוד לך .את הכסף תקבל מאולמרט .והירשמן . (ל''ת)

    לחברי גיגי, 28/05/09 10:38

  • 65.

    וכשאני פיקדתי על פלוגת האבטחה שם....

    זועם וכועס, 28/05/09 09:40

    בעיצומה של האינתיפדה הראשונה, שכחו בפיקוד המרכז לשלוח צווי גיוס למפקד פלוגה שגוייסה לשמ''פ.
    פנו אלי בבקשה חריגה להסכים ולקבל על עצמי את הפיקוד על פלוגה שלא הכרתי במשימה זרה לי לחלוטין והסכמתי.
    ואז התבררה לי עוצמתה וגודלה של הפאשלה: לא אמרו לי מראש אך זו היתה לא פלוגה כנדרש בתקן אלא קובץ אנשי מילואים שמעולם לא נועדו או התאמנו שלא לדבר על לחמו ביחד ומספרם אפילו לא איפשר סבב חופשות, או כל חפעילות חריגה אילו היה מתעורר בה צורך.
    ההנחיות היו לשמור במגדלי השמירה ובעמדות ניידות ונייחות על גג מתקן הכליאה ובחצר.
    לי לא היתה אפילו פקודה מסודרת מה עושים איך וכיצד ופעלתי רק על פי שיקול דעתי הבלעדית ובהנחה כי יגבו אותי שכן אני עצמי לא הוכנתי מעולם למשימה כגון זו.
    אז למשל בלילות לא אחת בשל חוסר בכוח אדם הצבתי מטרות דמות עשויות קרטון בעמדות שבמגדלי השמירה אך זכור לי פעםאחת כיצד באמצע היום נראה גוש של תלמידים יוצא מבית הספר ונע בהפגנה רועשת ומתקרב תוך השלכת אבנים אל עבר עמדת הש.ג.
    החייל שהיה שם התקשר אלי בפאניקה שכן מעודו לא ראה או שמע או ידע מצב כזה ובקש שאחלץ אותו משם.
    אני עליתי לעמדת תצפית גבוהה ומשם ללא הנחיות או שום תדרוך פשוט יריתי כדורים בודדים באוויר ורק אחרי מספר רב של יריות כאלה נסוגה הקבוצה משם בלי שגרמה נזק.
    והפורעים היו יכולים פשוט רק להתקדם ולכבוש את הבסיס כי השומר בש.ג לא היה עוצר בעדם.

    אף אחד לא קרא לי לסדר או ביקש הסבר לירי שלי על דעתי - הארוע היה מביש ולי חבל שהחיילים לא ירו ע''מ לפגוע, שאם היו עושים כן אני הייתי מצדיק אותם אך תוקף במלוא החומרה את האחראיים בפיקוד המרכז (איציק מרדכי היה אז אלוף הפיקוד).
    לימים קבלתי מכתב הוקרה עם ציון לטובה של התנדבותי למילואים ללא ודעה מוקדמת וכד'...

    היום כשכל חייל צריך עו''ד צמוד לפני קבלת החלטה או ביצוע פקודה אני קובע כי חבל שמפקדים בכירים מתנהלים בעת שירותם הצבאי כאילו הם משחקים במשחק מלחמה ולא מבינים כי יש להגן ולאפשר הגנה גם משפטית על כל מי שנקרא לשרת וגם אם עשה טעות!!!
    במקום לעודד את המפגעים ואנשי הטרור ושולחיהם.

  • 64.

    מה ????? השתגעו שם בצבא ? אלה חיילים קרביים-נכס!!!

    אריק אורן, 28/05/09 09:27

    בושה וחרפה

    • הבושה והחרפה היא שאלה הנכסים שלך. ב''אלה'' אני מתכוון לאנשים

      ערן, 28/05/09 10:28

      מסוגו של הקצין הנ''ל ולא חלילה לכלל החיילים והקצינים הקרביים, שכקבוצה הם אכן נכס, ורק פרטים מסויימים בקבוצה זו הם בגדר בושה וחרפה.

  • 63.

    אין משמעת

    אביב 3, 28/05/09 09:19

    יש פקודות שאוסרות ביצוע מעשים מסויימים וחובה לציית להם.

    הגיע הזמן לחזק את המשמעת בצה''ל, במג''ב ובמשטרה. בכל המוסדות האלה מתעללים באזרחים ובעצירים. הגיע הזמן לשים סוף לחופש הפעולה הסדיסטי במקומותינו.אין שום סיבה שנהיה אכזרים.

  • 62.

    הצבא צודק

    הראל, 28/05/09 09:12

    החייל המסכן הזה חיי בסרט מסכן את חיליו סתם.ועוד רוצה גיבוי שיקפוץ.חיי בסרט .........

  • 61.

    הגיע הזמן לחשוף את האמת על היחס לפלסטינים, להביא וועדת חקירה של האו"ם

    באסאם , 28/05/09 09:12

    על המקרה הזה ... ורק ככה האמת יכולה לצאת לאור ... אחרת הכל יכול להיות משחק תיאטרון ..

    • באסם, אתה סתם אהבל שמנצל את האפשרות הנדיבה (שלא קיימת כלל החברה שלך)

      חזאי הטמטום הישראלי , 28/05/09 09:45

      אתם כולכם (כמעט) אספסוף נבער אשר גם אם נראה לעיתים כאנשים רגילים "נורמטיביים" עד כמה שכינוי זה יכול להאמר עליכם, שברגע אחד ניצת והוך להיות ברברי ורצחני.

      אתם רוצחים האחד את השני (כבוד המשפחה... עלאק), משתלטים על "אחיכם" (כנופיות, חמולות וראיסים).

      במדינת ישראל שהיא מדינת חוק, מנכשים עשבים שוטים (הקיימים בכל חברה אחרת) ומעמידים אותם לדין.

      מה בדיוק עושים בחברה המוסלמית המושתת על יסודות מתועבים ורצחניים?

      • שים לב

        א.ר, 28/05/09 10:57

        כמה בקלות ניתן לשנות את ה''אתם כולכם אספסוף'' אל הצד היהודי, או העברי אם תרצה:

        אתם רוצחים אחד את השני בכבישים ובמועדונים באופן קבוע.

        המנהיגים שלכם מושחתים, ואפילו הנשיא שלכם נאשם בבימ''ש.העשבים השוטים בשלטון, וספק אם אתם באמת רוצים לנכש אותם.

        כשמישהו טובע בנחל אצלכם, כולם עומדים ומסתכלים איך הוא נושם את נשימותיו (הכמעט האחרונות)

        אז מה קיבלנו אחרי כל זה? אוסף משפטים מטופש, לא מדויק ומכליל כמו שעושים בכתה ג'.
        אז אנא, קצת פחות גזענות וצביעות. לא ייצא לך מזה שום דבר.

        • צודק ... כאשר עזבנו את תורת השם הגענו לכל מה שאתה מפרט בתגובה שלך

          גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 11:17

          והמסקנה ....

          תפסיקו לכפות על העם היהודי כפירה בתורה. כאן היא ארץ הקודש ... כל הגויים הסובוטניקים מקומם בערבות דרום רוסיה ולא כאן ... אז החוצה בבקשה ...

        • הבדל עצום בין חברה שבה השחיתות היא בשוליים, לבין מאפיית פלסטין

          ראית פעם איך נוהגים פלסטינים?, 28/05/09 11:42

          הקטל בכבישים בישראל לא משתווה לזה ברש''פ. כל מי שקצת מתורגל בנסיעה בכביש 60 יודע כיצד העקיפה מותרת בו תמיד.
          המנהיגות שלנו היא כאין וכאפס בשחיתות לעומת זו שלהם -ואצלנו הם גם עומדים למשפט.
          אצלנו גיבור הציל את הטובעת בסירה, אצלם יש תרבות של התאבדות השהידים.
          שוב, גם אצלנו גם אצלם יש שטויות מיותרות ואפילו אויליות, אבל במינון אחר ואצלנו זה מוקע.

          • חחח לפחות אצלם השופטים והממסד לא מגן על מי שתומך באויב

            גדודי לוחמי ה' , 28/05/09 11:55

            בגלל שאנחנו עזבנו את תורת השם ונהיינו כופרים גמורים הכל בשם הפסאודו-אינטלקטואליזם האירופאי ובהנעת הפולקיזם רצינו להיות יותר גויים מגויים ובסוף קיבלנו את מדינת ישראל - מחנה הריכזו הגדול ביותר שקם לעם היהודי אי פעם.

    • לך תחקור אילו תאי גזים מכינים לנו באיראן - שהחמס יפעיל כאן (ל''ת)

      איראן=נאצים חדשים, 28/05/09 15:08

  • 60.

    לא יעלה על הדעת שחיילים יתבעו על מעשיהם בתפקיד!!! - יש לתבוע את צה''ל

    יש לחוקק חוק הגנת החייל, 28/05/09 08:44

    אם צה''ל בצע מעשים לא ראויים יש להגיש תביעה נגד מדינת ישראל. לא יעלה על הדעת שחיילים יתבעו אישית על מעשיהם בשירות הצבאי. ולא חשוב האם הם מלאו או לא מלאו הפקודות ... הם ב 100% אחריות של צה''ל

    • מסכים. תומך בקצין.

      תגובה למספר 59, 28/05/09 19:22

      הצבא זרק את הקצין לכלבים.

  • 59.

    נראה לי שצה''ל זה הצבא הפרטי של אובמה...

    לא קשור למדינת ישראל ולא לעם ישראל, 28/05/09 08:42

    עוד צבא דיכוי הפועל כמו במנדט הבריטי.

  • 58.

    מדינה שמתנערת מחיילים שפעלו בשליחותה לא שווה שיתגבייסו לצבאה! (ל''ת)

    מוסר נוצרי כמו חרא בצבע דבש, 28/05/09 08:40

  • 57.

    מדינה שכל אזרחיה צבא, כולם שרוטים מהאלימות אליה נחשפים

    חלם, 28/05/09 08:20

    גם האזרחים בעורף חרדים וחשופים לאימת הטילים.

    • מעניין שהאלימים הם אלו המשתמטים ולא הלוחמים הקרביים (ל''ת)

      אבי, 28/05/09 11:30

  • 56.

    אם המדינה מממנת לנשיא האנס משרד ורכב....

    הסיוט שלכם , 28/05/09 08:09

    עליה לממן את הקצין.
    אבל שוב מראה צה"ל כי עדיף שלא לשרת בו. עוד סיבה למשתמטים, והפעם מוצדקת

    • לא לאפשר לתושבי איו''ש להגיש תביעות בישראל

      fuad abu-nimni, 28/05/09 09:11

      ולהכריז שמדינת ישראל הינה מדינת העם היהודי ובמסגרת הסכם שלום, יתבצע הליך של חילופי אוכלוסין.

  • 55.

    לא לממן הגנה-צה''ל חייב לשמור על טוהר הנשק.

    דני ב., 28/05/09 08:04

    אותו קצין שמבייש את המדים של צה''ל האמור להיות הצבא ההומאני ביותר בעולם, לא צריך להגן על הקצין ועל שותפיו לדבר העבירה.
    אנו נתקלים יותר מדי בתופעות של התעללות באוכלוסיה אזרחית.
    עם כל הכבוד לאלו העושים במלאכת שמירת הביטחון רובינו היינו בצבא ועברנו מלחמה אחת או שתיים כולל מלחמה ''אמיתית'' ב-1973.
    ושמרנו על צלם אנוש גם עם שבויים.
    לא הייתי מממן גם את הנבל ממג''ב שזרק נער כפות מג'יפ נוסע.

  • 54.

    חייל נשאר חייל.

    חזי, 28/05/09 08:02

    חייל גם אם לא נשמע לפקודות הוא עדיין חייל שיפטו אותו על עברה.אך חובה להגן עליו בכל דרך ובאם צריך חובה לחוקק חוק ובבהילות.

  • 53.

    כלוחם, ימני וציוני - אסור לממן לו את ההגנה

    JESSE, 28/05/09 07:53

    הוא פעל בניגוד לפקודות, פגע בחפים מפשע נגד כל הערכים עליהם חונכנו כישראלים וכלוחמים ועשה דין לעצמו.
    למה שאני ואנשים נורמטיביים כמותי ישלמו על ההגנה שלו?!

    • טמבל !!! -- הוא היה בשליחות המדינה -- אם לא היה בצה''ל לא היה מסתבך בזה (ל''ת)

      אנשים חלולים, 28/05/09 08:39

      • אתה טמבל !!

        אלי, סרן במיל, 28/05/09 09:09

        תלמד לדבר לפני שאתה כותב

        מה עושים עם חייל בחופשה שיורה במישהו ??
        גם אז צריך לממן לו את ההגנה ??

      • אולי היה (ל''ת)

        אביב, 28/05/09 09:20

      • היה בשליחות המדינה?

        Comet3, 28/05/09 09:22

        המדינה לא הורתה לו לירות סתם כך. אני חושש שאנחנו נהיים יותר ויותר דומים לאוייבנו וזה רע!

        • הוא לא ירה

          הבנת הנקרא, 28/05/09 11:18

          חייל שנלחץ ירה. הוא פיקד ובפקודתו המונית נלקחה

    • אתה לא ימני, ולא ציוני - אתה פשוט שקרן שמאלני! (ל''ת)

      שמעון, 28/05/09 09:08

  • 52.

    צה''ל תממנו אותו ואר''כ תשפטו אותו ,אבל לא לנטוש אתו,מה השתגעתם, (ל''ת)

    אל, 28/05/09 07:44

  • 51.

    המדינה מממנת סנגורים ציבוריים אבל לא לאלה המסכנים חייהם (ל''ת)

    מיל', 28/05/09 07:23

  • 50.

    מדוע קצין מתנהג כך?? כדאי לבדוק מניעים. (ל''ת)

    ציוני, 28/05/09 07:01

  • 49.

    לא מבין למה הוא היה צריך את זה,אז מה עם משעמם?

    קופיקו, 28/05/09 06:51

    ההיתה עליו כתבה ומי שראה הוא אמר שזה היה מתוך שעמום בלבד לא יותר

    סתם מיותר

    ובצדק שלא ישלמו לו על המשפט

    יש הוראות וכללים לצבא

    ואם זה היה רק מתוך שעמום שיכנס לכלא,שם אפילו שישתעמם הוא לא יעשה כלום

  • 48.

    מעמדו המשפטי של צה"ל

    Inventor , 28/05/09 06:49

    "היו מקרים נוספים", אמרו במערכת הביטחון. "אם חייל נשלח למשימה מבצעית ושם חרג מהפקודות ונשפט על זה הוא עדיין נשלח למשימה צבאית".

    יש כאן שתי נקודות:

    1. צריך לקבוע שהחייל אכן לא היה במשימה מבצעית
    2. אם הוא חייל אז התובע צריך להכניס את צה"ל לכתב התביעה. זה כבר יכריח את צה"ל להגן על החייל ועל עצמו...

    • נכון מאוד ... צריך לתבוע גם את צה"ל ולחשוף את השחיתות מהיסוד (ל''ת)

      באסאם , 28/05/09 09:13

  • 47.

    מישהו יכול להסביר בבקשה בשביל מה הוא חטף את המונית ועשה את כל הבלגן ? (ל''ת)

    לא מבין, 28/05/09 06:45

  • 46.

    זה לא מקרה ראשון שבו צהל נוטש את חייליו. (ל''ת)

    אני, 28/05/09 06:45

  • 45.

    מי שיכול לישון בשקט הוא חסר מצפון (ל''ת)

    אסי, 28/05/09 06:07

  • 44.

    כשיש מיסגרת הכל כלול בה,,,,קריי חברות ביטוח,,,,,

    AZULAY, 28/05/09 05:50

    אם נתתי לבני את הרכב ליסגור עיסקה בבאר שבע והוא נסע ליסגור עיסקה בתל אביב, ועשה תאונה בדרכו אז הוא לא מבוטח?

  • 43.

    קובי הקצין הוא אידיוט ורשע .. יש לסלקו מצהל ומהרר.. (ל''ת)

    בושה של קצין, 28/05/09 05:19

    • אתה יודע גם אני חושב שאמא שלך ש ר שוחה גדולה,,, (ל''ת)

      בובליל, 28/05/09 06:03

      • תגובות הימין תת- רמה .....בובליל מגיב שוטה (ל''ת)

        שמנו לב ש--, 28/05/09 13:41

    • בושה של תגובה בושה של חלאה (ל''ת)

      בוש, 28/05/09 06:12

  • 42.

    לך שלח ילדים לצבא כ-גיגי ואני נכלם שבני חקר אותו!

    אבא לשוטר צבאי, 28/05/09 05:06

    למקרא הכתבה אני לא יודע לאיזה קיר לדפוק את הראש.

    גיגי, יש לך הרבה אבות ואמהות בישראל וצריך להרים קופה לממן לך הגנה ועוד.

    בינתיים חג שבועות שמח לעם ישראל.


    נ.ב.: לוחם כזה נפלא יושב כפושע במשפט. לאן את מתדרדרת ישראל?!?

    • לטמיון חבר יקר,יורדת לטמיון. (ל''ת)

      הצילו !!!, 28/05/09 05:57

      • לאן מתדרדרת ישראל? לביב השופכין שאתם הפשיסטים מתבוסססים בה (ל''ת)

        rumyal , 28/05/09 06:33

    • מחר יחקרו גם את בנך על שלא חקר אותו לפי הכללים (ל''ת)

      אוי לנו ישראל, 28/05/09 06:14

  • 41.

    בושה לצה''ל שמתחמק ממחויבותו

    אלי, 28/05/09 05:04

    גם אם אם הוא לא צודק צה''ל חייב לתת לו סיוע משום שהוא עבד במסגרת הצבא ויש להעניש אותו על חריגה מההוראות

    • ואם הוא היה חוטף ויורה בתל-אביב, גם אז היה צריך להגן עליו?

      rumyal , 28/05/09 06:36

      הפשע שהחברה האלה בצעו היה יוזמה פרטית ולא שונה בכלום משום הפרת חוק אחרת שלא מתבצעת בתפקיד ואיזה מזכה את הנאשם בהגנה צבאית.

      • כן - עם כל הצער שזה יגרום לך (ל''ת)

        Inventor , 28/05/09 07:03

        • הייתי אומר לך סחטיין על היושרה אם הייתי חושד שאתה רציני אבל אתה לא... (ל''ת)

          rumyal , 28/05/09 07:57

  • 40.

    חייל טיפש רע לב.... שחשב להתעלל ולצאת מזה (ל''ת)

    בושה וחרפה .., 28/05/09 04:24

  • 39.

    gever

    tal, 28/05/09 04:22

    zarih lhazir lo et adargot

  • 38.

    העונש הזה הוא ללא כל פרופורציה ומוגזם לחלוטין ורק

    פוליטיקקה, 28/05/09 04:16

    תכסיס של השמאל להיכנס בביבי. עוד נשמע בדיוק מי יזם את העונש הכבד הזה.

    • אתה ליכודניק מצומק מוח? (ל''ת)

      רגע ..., 28/05/09 05:20

      • לידיעתך חמור חמורותיים

        אתה עלוב ביותר, 28/05/09 06:05

        אני לא שייך לשום מפלגה ורק קורא ועוכב באינטרנט מה קורה למדינה בגלל אידיוט ובור כמוך.מסכנים הוריך על שגידלו פרא אדם חסר חינוך.

        • אתה כן ליכודניק מצומק מוח, אידיוט ובור!

          Jehova, 28/05/09 08:22

          בשום מפלגה אחרת לא תמצא ''עוכב באינטרנט'' !

    • מטומטם (ל''ת)

      hydrox, 28/05/09 06:43

  • 37.

    ברק, אל תפקיר את קובי, יש גבול לענישה. נו, איפה הלב (ל''ת)

    היהודי הרחמן ?!, 28/05/09 04:13

  • 36.

    מדינה בהפרעה! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 28/05/09 04:12

    • אנו מדינה בהפרעה הודות למופרעים מהסוג שלך.

      דני ב., 28/05/09 13:04

      לא שלחנו את ילדינו להיפך לאנשים רוצחים על מנת למצוא חן בעיניך ובעיני הפאשיסטים חברייך.

  • 35.

    גבי אשכנזי, עשה בבקשה משהו למען קובי וגם אם אינו (ל''ת)

    אשכנזי, 28/05/09 04:01

  • 34.

    אהוד ברח,ממשיח במדיניות פירור הצבא,והפיכתו לפוליטי-כמו במיקרה נטישת

    החיילים והפקרתם לחסדי הערבים בקבר יוסף-שם נהרג, 28/05/09 03:53

    מאדחת יוסוף,גם כאן מפקירים את החייל.
    אינני רוצה לקבוע עמדה לגבי חפותו-זה לא העניין.להגנה מישפטית הוא זכאי כמו כל אדם במסגרת תפקידו.
    במדינת סדום המתרסקת במהירות שיא-מעדיפים להציל עבריין סמים מושחת,תמורת מחיר יקר,לחיזבאלה.ובמקביל להסיר אחריות מחייל צעיר ויקר.אם המדינה חושבת שהוא עבר על החוק,למה צריך מישפט ביכלל?-רק חפותם של הבוגדים כמו הח''כ הערבי שברח לחו''ל,נתפסת כזכות יסוד,ועוד משלמים לו פנסיה..
    גועל נפש-נותר רק להתנחם כי מדינת סדום תיחרב בעזרת השם בקרוב..
    אנחנו עוד ניגאל מגלות הערב רב-שהיא הקשה מכולן.בעוד שיתר הגלויות היו גשמיות,זו האחרונה-גלות רוחנית.אבל דווקא מתוכה תיצמח הישועה כמובטח..

    • הלואי ויתאמתו דבריך (ל''ת)

      חג שמח, 28/05/09 06:16

  • 33.

    חייל מוגן רק כשהוא פועל נגד יהודים, נגד ערבים, הוא חסוף בצריח (ל''ת)

    השמאלנים מפרקים את צה''ל, 28/05/09 03:25

  • 32.

    .mr kobie gigi

    raya ghatan, 28/05/09 03:05

    mr kobie protect israeli residence,you should be thankfull for it.mr.kobie gigi seems like very energetic young man ,maybe he did wrong but you shoul see in it very deeply.he should not be punished at all.
    thank you

  • 31.

    00000000000------הכיבוש משחית מאוד (ל''ת)

    רבותי .. עם כל הצער שבדבר.., 28/05/09 03:04

  • 30.

    קצין אכזר .. בושה וחרפה ..קצין כזה (ל''ת)

    פושע במדים, 28/05/09 03:02

    • בושה וחרפה תגובה כזאת (ל''ת)

      רבותי, יש בוגדים בארצנו......., 28/05/09 04:11

      • ערביי ישראל ''עוזרים'' לנו לטקבק (ל''ת)

        זחלן מולטי זביידה, 28/05/09 05:22

    • צהל וממשלת ישראל לכו לראות רופא

      ג'לאל, 28/05/09 05:20

      אם אני הייתי כעת חייל סדיר קבע או מילואים הייתי זורק לכם את המדים לפרצוף - אתם לא מנהיגים אתם המיץ של פח האשפה. ומי שתומך בהחלטה כזו הוא פשוט אומלל

  • 29.

    כל מה שבנינו מתפרק נגד העיניים. תתביישו לכם (ל''ת)

    כפויי הטובה לחייל, 28/05/09 02:49

  • 28.

    הפרשה לא הסעירה את המדינה

    אלעד, 28/05/09 02:47

    הפרשה הסעירה כמה שמלאנים חולירות ועכשיו הצבא ממש טוב לפנות ישובים יהודים ולהפקיר חיילים

  • 27.

    להקים קרן למימון סיוע משפטי לחייל (ל''ת)

    להקים קרן למימון סיוע משפטי לחייל, 28/05/09 02:41

    • זה לא חייל.................. זה פושע מלחמה (ל''ת)

      הלו.............., 28/05/09 04:23

  • 26.

    לא נוטשים חייל! בושה לצה''ל! ( (ל''ת)

    לא נוטשים חייל! בושה לצה''ל! (, 28/05/09 02:41

  • 25.

    למה כשהנשיא חרג מתפקידו המדינה מימנה את הגנתו ? ואולמרט? (ל' (ל''ת)

    למה כשהנשיא חרג מתפקידו המדינה מימנה את הגנתו ?, 28/05/09 02:41

  • 24.

    צבא מטומטם

    אזרח חכם, 28/05/09 02:11

    הוא לא עשה שום דבר חריג
    הוא לקח רכב אזרחי בכדי לבצע
    פעילות בהסתרעבות.
    לא הצליח , אני מזכיר לכולם את מופז
    שביצע מארב בניגוד לפקודות, והצליח לו.
    רק תגידו איפה לתרום, ואני שם כסף

  • 23.

    גם אז הוא ידרוש הגנה מהצבא? פשע הוא פשע והוא ישא באחריות עד הסוף! (ל''ת)

    ומה אם חייל יהרוג את אשתו?, 28/05/09 01:53

  • 22.

    נו אז?? (ל''ת)

    איש הקרח , 28/05/09 01:48

  • 21.

    לאסור על הפלשתינאים להגיש תביעות נגד חיילים. (ל''ת)

    עידן, 28/05/09 01:40

  • 20.

    שימו לב שלפלסטיני בכתבה אין שם (ל''ת)

    פסטיני בעיני הכתב+החייל -חייו אינם שוים לחיי יהודי, 28/05/09 01:33

  • 19.

    לא יאומן !

    KLET , 28/05/09 01:30

    אם חייל אשם על פעולה לא חוקית שהצבא ישפוט אותו, ובמשפט יהיה לו עורך דין. אבל איך מפקירים חייל על פעולה שבוצעה בזמן ששירת בצבא בשירות פעיל?

    • '' איך מפקירים ? '' ערבים מנהלים לנו את המדינה

      חמד חמוד חימיידי, 28/05/09 05:27

      מאכילים ומשקים אותם במשכן הכנסת והם יורקים לנו בפנים

  • 18.

    קצב חרג מתפקידו והמדינה מימנה את הגנתו.ןאולמרט? (ל''ת)

    elrunner , 28/05/09 01:14

    • למה צריך לממן הגנה על מושחתים ..ןעל קצינים פושעים? (ל''ת)

      לא ברור, 28/05/09 03:01

  • 17.

    למה כשהנשיא חרג מתפקידו המדינה מימנה את הגנתו ? ואולמרט? (ל''ת)

    elrunner , 28/05/09 01:09

  • 16.

    לסרב לשרת

    גרי לביא, 28/05/09 01:07

    אסור לשרת בצבא
    שמפקיר חייליו בחסות השמאל

    • צודק (ל''ת)

      elrunner , 28/05/09 01:15

  • 15.

    צבא מגעיל. ואם טעה בשיקול הדעת כתוצאה מלחץ. כאילו שרצה להיות שם. פראיי

    צבא של שמאלנים, 28/05/09 01:01

    פראייר מי שחותם קבע

    • צודק, כי כל הימניים משתמטים...

      שמאלן, 28/05/09 01:19

      מי שנשאר הוא עם ערכים (=שמאלן)

    • Succer is s/he who goes at all (ל''ת)

      Limor, 28/05/09 02:27

  • 14.

    או שמגייסים חייל או שלא! אבל לא נוטשים חייל! בושה לצה''ל! (ל''ת)

    ABRAHAM, 28/05/09 00:53

  • 13.

    אם הצבא לא מכיר אז למה נתנו לו לשבת 15 חודש

    יאיר, 28/05/09 00:50

    הרי עשיתם אותו לזאב בודד עז מה מענישים זאב בודד .

    לא ניראה הגיוני

  • 12.

    והמפקדים שהכשירו וקידמו קצין בעיתי זה לא נושאים באחריות ? (ל''ת)

    רני, 28/05/09 00:41

  • 11.

    גם טיפש וגם חוצפן?

    שוקו, 28/05/09 00:38

    אם היה חוטף נהג מונית ישראלי ורוצח עובר אורח יהודי היה מעיז לבקש סעד משפטי?
    מסכנים החיילים שדפקו את החיים שלהם בגלל שהאידיוט הזה היה המפקד שלהם.

  • 10.

    אני קורא לכול יהודי להקים קרן למימון סיוע משפטי לחייל

    hasson72, 28/05/09 00:36

    לפנות עם מייל דרכי התקשרות על מנת לגבש קבוצה תמיכה מכל המובנים כולל מימון
    hasson72@walla.com

    על הצבא אני לא מתפלא התנהגות מגלגלת אחריות גם עם עשה בניגוד להוראות לא כך העונש זה מלמד גם את הערבים איך להתנהג

  • 9.

    זה ברור כשמש

    נח, 28/05/09 00:16

    לאלוף שהושיב ילד קטן על יד ההגה של מכונית שבאית ונתן לו לנסוע נתן סיוע משפטי.
    וחוץ מיזה אם הוא לא היה מוכרח להשרת בצבא הוא לא היה מגיע למצב הזה.
    שלישית ואחרון איך בכלל לקחו אותו לקורס קצינים עם דפ''ר כה נמוך?כנראה שמישהו היגיש ''עזרא ראשונה''אחרת קשה לי לתאר לעצמי שהיגיע בכוחות עצמו לקורס קצינים,וגמר את הקורס.

  • 8.

    בושה!

    גיא, 28/05/09 00:16

    המדינה אחראית למה שעושים חייליה, גם אם הם עושים עברות פליליות!

    אבל למה לעבוד קשה אם יש תרוץ טוב להפקיר עוד חייל...

  • 7.

    חיילים הגישו תביעות אזרחיות נגד פליסטינים זורקי אבנים וכדומה

    מני, 28/05/09 00:10

    נראה אם הפרקליטות הזאת תעזור לכם

  • 6.

    עוד אחד מהסיבות שעושות לי חשק להשתמט! (ל''ת)

    הגעתי כבר למסקנה הזאת..., 28/05/09 00:10

    • נולדת משתמט ..קיבלת חינוך ימני ערסי (ל''ת)

      שמע.., 28/05/09 03:03

  • 5.

    האמת: כל הכבוד לצה"ל ! שפו ! (ל''ת)

    גל-יה , 28/05/09 00:06

  • 4.

    צבא כזה לא ראוי לטובים בנינו

    מאוכזזזזזזזזבת, 28/05/09 00:06

    בושה וחרפה הרצחת וגם ירשת גם חגגתם על דמו של קובי שלנו וגם תשליכו אותו לכלבים?
    צבא שהעומד בראשה איום מאויב שמטה גבו לחייל ששרת תחתיו לך תלמד מהחמאס הרגנו להם אחד והם כותבים שרצחנו 10 תינוקות.רק בצבא שלנו מחפשים להיות יפי נפש. אסור לשלוח לצבא כזה את ילדינו הם טובים מדי בעבורו.
    שהקב''ה ישלם לכל אחד ואחד מאלו שרוקדים על הדם של הקצינים שלנו.
    קובי חזק וברוך איתך בלב ובנפש.

    • כאילו שהקובי הזה הוא מטובי בנינו...

      שי, 28/05/09 01:59

      זה שהוא משרת בצה''ל לא נותן לו כרטיס חופשי להפגין את הסדיזם שלו.
      אם הצבא יעמוד מאחוריו אז כל הצבא יראה כמו שהוא נראה.
      אסור שזה יקרה!
      הקובי הזה הוא ביזיון לעמנו!

      • אז שהצבא יבדוק היטב את מי הוא מגייס, אפשר גם לוותר לפעמים. (ל''ת)

        חלם, 28/05/09 08:22

    • אבוי לנו אם אלה ''טובי בנינו''.

      מ''פ מיל., 28/05/09 02:14

      אתה מכיר בכלל את פרטי המקרה ?
      הקצין הפר פקודה ויצא ל''סיבוב דאווין'' חסר כל ערך מבצעי.
      הוא סיכן את חייליו רק בשביל לשחק ב''מסתערבים'' בלי שתהיה לו סמכות והכשרה לזה.

      קצינים כמוהו, עדיף לצבא לא לקבל.

      • תגובה למ''פ במילואים עאלללק

        שיר, 02/06/09 20:22

        מזל שאתה כבר לא בצבא יחתיכת חצוף אחד מי אתה שתקבע אם קובי הוא קצין טוב או לא??!?
        אתה מכיר את פרטי המקרה?????
        אתה היית נוכח בכל המשפט או שהוזנת דרך דרכי התקשורת..??
        אז לפני שאתה מעביר ביקורת אנא ממך חסוך לנו תגובות שווא ממך!!!!
        תודה!!!

  • 3.

    מגיע לו עונש מוות

    חיים, 28/05/09 00:01

    הרבה מן החיילים מתנהגים בצורה זו. אך מעטים שמקבלים את העונש. צה''ל פועל בשטחים הכבושים כמו במערב הפרוע. לכן שיסבול המשוגע הזה ושישלם את המחיר, כדי שידע שבעולם יש חוקים, ואיננו חי בג'ונגל.

    • חיים למה אני בטוח שאמא שלך זונה

      כריש, 28/05/09 01:10

      מה זה שטחים כבושים ??????

      אחרי 2000 שנות גלות חזרנו לארצנו וכל העולם נהיה לג'נגל .

    • tguva

      babou, 28/05/09 02:58

      HAIM GO TO LIVE WITH THEM!!!! YA BOGUED

    • בושה שיש יהודי כמוך!!!!

      שיר, 02/06/09 20:24

      הנה עוד דביל
      מי אתה בכלל יא שמאלני מסריח!!!!!
      קובי עשה מה שאתה בטוח לא עשית סיכל פיגועים ידעת את זה???
      טיפש!!
      תעשה טובה ותעזוב את ארץ הקודש לא מגיע לך להיות פה!!!!!!

  • 2.

    מפקירים לוחמים שלנו

    בושה לצה''ל, 27/05/09 23:57

    מיטב בנינו

    • אדם שנוהג בברוטליות כלפי אדם כלשהו ללא כל סיבה הוא לא ממיטב בננו!! (ל''ת)

      ששששששששש, 28/05/09 08:06

  • 1.

    בכל זאת כדאי שנחשוב-מה הטעם בלהתנדב למען הכלל??

    אבי, 27/05/09 23:52

    אותו סגן יכל להשתמט כמו רבים מהנוער.
    הוא לא היה עובר אימונים קשים,הוא לא היה מסתכן יום יום,הוא לא היה מדאיג את הוריו ובסוף גם לא היה מובל לכיכר העיר כפושע.
    אמנם הוא עשה מעשה חפוז אבל רוב הסיכויים שלא היה קורה כלום.הבעיה שאחד החילים נבהל וירה.
    אלוף הפיקוד והפרקליט הראשי שני פוליטיקאים פשוט יורים פעם אחר פעם בגב החיילים המשרתים את כולנו בנאמנות

    • צודק !

      אוויטה פרון, 28/05/09 09:13

      יש לממן לשכות ותנאים רק לאנשים טובים וצדיקים גדולים כגון קצב ואולמרט.

    • 100% (ל''ת)

      panacea , 28/05/09 11:55

      • הנה פנסיאה הטיפש מצדיק העוולות הגזען (ל''ת)

        הנה, 30/05/09 07:33