• 169.

    לעם ישראל אין במה להתעסק "אלדדים רק אחד" מובטלים ומחוסרי עבודה יש הרבה

    הרגש הנכון , 31/05/09 03:55

    אלדדים עם דעות מטורללות יש הרבה יש חופש ביטוי לכל דעה מתומתמת שלא תיהיה.
    כנסת ישראל מתירנית מדי ללא קווים אדומים!!!

  • 168.

    הההה

    דרוזי תותח, 29/05/09 20:55

    מצחיק האלדד הזה.אני מרחם עליו

  • 167.

    צריך לצרוב את הנושא הזה בכל פרום אפשרי

    אישון לילה, 29/05/09 18:43

    זה הפתרון הנכון. אלדד הוא מסוג האנשים שראויים להנהיג את המדינה. הוא לא פוחד מאיומים אמריקאים ומבין שאת ישראל צריך להצמיח למעצמה. זו הדרך היחידה להבטיח את קיומינו. יש לנו את השכל לעשות זאת נותר רק למצוא את הנוסחה הנכונה שתשלב את ישראל עם אמריקה הבאה. סין. במקום להשקיע באוייב האמריקאני צריך לפתח ברית חדשה שתבטיח לסין עליונות עולמיית וישראל לצידה לפחות למאה שנים הבאות .

  • 166.

    ח''כ פרופ' אריה אלדד יודע מה הוא אומר. כדאי שהירדנים יפנימו שהם המדינה

    שמוליק, 29/05/09 11:08

    הפלסטינית, ו-75% מארץ ישראל המזרחית מספיקה לכל הערבים בשביל שלום, יותר מה לא תקבלו.

  • 165.

    באם ח''כ אלדד יעמוד על שלו,הוא עשוי חלילה לשבור אותו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 28/05/09 22:35

  • 164.

    כלומר, לא משנה אם תקום מדינת חמאס בירדן, העיקר שההתנחלויות בידינו (ל''ת)

    מתקרבים למצדה, 28/05/09 22:04

  • 163.

    צודק לחלוטין! הוא יהודי ציוני! ישראל שייכת לנו (ל''ת)

    יאיר, 28/05/09 14:03

  • 162.

    אלדד צודק

    אלכס, 28/05/09 13:42

    את השטחים ומיזרח ירושלים כבשנו מהירדנים - משמע, האוכלוסיה שחייתה שם היתה ירדנית, ואלה הפלסטינים של היום - מה לא ברור???
    הירדנים הללו (כניראה בתמיכתה של ירדן הבוגדנית) מנסים עד היום ליצור מהלך אסטרטגי וליכבוש חזרה את מה שלקחנו מהם: אפילו זה נאמר בכתבה:
    ''...השר הירדני הדגיש כי ארצו תומכת בפתרון של שתי מדינות לשני עמים, כאשר המדינה הפלסטינית תקום על ''האדמה הלאומית של הפלסטינים'', בהתאם ליוזמת השלום של מדינות ערב. עוד נאמר כי הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית לצד ישראל היא ''אינטרס אסטרטגי עליון של ירדן''.
    משום שמדינות כמו סוריה וירדן חלשות מולנו (הפסידו בלפחות 3 מילחמות נגדנו) הם מבינים שרק דרך תמיכה בטרוריסטים (חמאס ,פת''ח
    ,חיזבללה ודומיהם) הם יוכלו להשיב את מה שגזלנו מהם (ובצדק).

  • 161.

    סחר מאכר מקח וממכר. עוד לא מאוחר להציל את מה שאפשר.

    דע את האויב טרם תתאהב, 28/05/09 11:20

    כי לאיש אין מונופול על אהבת המולדת
    לא לימין לא לשמאל, היא של כל צבעי הקשת
    לאהוב את המולדת זו לא סתם עוד כותרת
    ניסינו דרך אחת ניסינו נוספת
    אך באין מוצא להחלץ מהתסבוכת
    עכשיו כעת, העת לנסות דרך אחרת

    אולי הפעם ננסה דרך שונה, קצת משונה
    אולי הפעם נמצא את הנוסחה הנכונה
    אולי הפעם נפצח את התדר לתחנה שאינה עונה

    אולי הפעם נפמפם
    אולי הפעם ניישם
    אולי הפעם נתקדם

    אולי הפעם
    אולי?

  • 160.

    שימשיך לעמוד על שלו .. הוא רופא, כאשר ישבר לו ה... הוא ידע לחבוש אותו (ל''ת)

    רופא אורלוג שמאלן, 28/05/09 10:45

  • 159.

    חופש הדעות

    עוד אחד, 28/05/09 09:30

    פתאום השמאל ה''ליברלי'' כן בעד סתימת פיות?

    זו היא דעתו, וזו היא דעתי.

    הגיע הזמן להפסיק להתעלם מהעיוות ההיסטורי והמיתוסים שמשמשים את העולם הערבי למיקום המדינה הפלסטנית על אדמת ישראל.

    בית לאומי אינו סתם אדמת אבות, הוא אינו נוצר על ידי חזקה בקרקע גרידא, עליו להיות משורג בתרבות שמגדירה את הלאום.

    חג שבועות שמח.

  • 158.

    מדינה פלסטינית

    ציון מחיפה, 28/05/09 09:10

    מזמן היו צריכים להסביר למלך ירדן שהוא ורק הוא מלך הפלסטינים ולא לנהל משא ומתן עם כל גורם שהוא על כל נושא שהוא

  • 157.

    מדינה פלסטינית

    ציון מחיפה, 28/05/09 09:04

    בשנת 2000 אמרתי לכמה מחברי שהפלסטינים יקבלו שתי מדינות וזה יהיה תמיד על חשבון ישראל
    - אמרו שאני לא מבין דבר ועינין

  • 156.

    צודק

    צודק, 28/05/09 09:03

    צודק

  • 155.

    שתי מדינות?

    אהוד, 28/05/09 08:59

    שתי הגגדות לנו הן. ה-''פלשתינאים'' הינם ברובם המכריע תושבי מדינות ערביות שונות שהגיעו מהתם להכא כפי שעשו בכל הדורות. ראה החזרת הגרמנים לגרמניה אחרי המלחמה.

  • 154.

    מדינה פלסטינית

    ציון מחיפה, 28/05/09 08:58

    היו צ ריכים לגמור עם הסיפור הזה בשנת 85בזמן שירדן התנתקה מהפלסטינים אז החמס לא היה עולה ומהוה בעיה פוליטית

  • 153.

    אלדד פלסטין כל פלסטין הי שיחת להאסלאם

    סאמי עביד עזה, 28/05/09 08:51

    הלב הטוב של המוסלמים שי נתנו ליהודים
    לתגורר בארץ הקאדוש
    כי היה צריך למנוע מי היהודים לתגורר בפלסטין מי הדחלת1800
    כי ליהודים אין מקום לתגורר בעזור יורשלים
    התעות היתה הי של צלאח אל דין שי החזיר את היהודים ליורשלים
    כי היהודים היה צריך להיות מנועים מי להיות בהאדמה המוסלמית
    בפלסטין
    אנחנו המוסלמים חיבים לגרש כל היהודים מי כל פלסטין

  • 152.

    מדינה פלסטינית

    ציון מחיפה, 28/05/09 08:50

    שאלה נוקבת

    למה שניתן להם שלוש מדינות שיקבלו שתיים במקום אחת מספיק עם הפקרת ארץ ישראל,

  • 151.

    הצביעות של אלדד

    ירדני, 28/05/09 08:28

    ומה עשו אלדד וחבריו כשאפשר היה להשיג הסדר עם ירדן על בסיס פשרה טריטוריאלית בשנים 1970-1987? סיכלו כל אפשרות!

  • 150.

    אלדד איפה היית כשזה היה אפשרי? אל תענה ממילא אתה

    העץ הנדיב, 28/05/09 08:24

    מדקלם את משנתך מתוך שינה ולא שם לב שקרה משהו בעולם ובארץ מאז ששת הימים. גם לא שמת לב שמדינת פלשתין כבר קיימת. נפולאון הקטן חי ונושם בליבך ומדיר שינה מעיניך.

    • ןאילו אתה נמצא בתרדמת...

      תוהה, 28/05/09 08:46

      ...מלווה בהזיות של חולה רוח.
      היכן היא מדינת פלשטין זו, שאתה עורג לה כל כך? בראמללה או בעזה? ומיהו הנשיא שלה, אבו מאזן או ההוא מהחמאס?

  • 149.

    כל פעם שהאיש הזה פותח את הפה - הוא יורק רעל,,, (ל''ת)

    מיסכן,,,, 28/05/09 08:12

    • ואילו אתה פולט שטויות והבלים עד אין קץ... (ל''ת)

      תוהה, 28/05/09 08:47

  • 148.

    מה לעשות שהוא צודק (ל''ת)

    גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו, 28/05/09 08:07

  • 147.

    NRG מצנזרים אותי? סאחה על חוסר האיזון... (ל''ת)

    rumyal , 28/05/09 07:10

  • 146.

    איזה דמגוג פשיסט...

    rumyal , 28/05/09 07:09

    הח"כ הנכבד מבקש מהכנסת לעשות מה? לחוקק חוק שלפיו תושבי הגדה יוכלו לקבל אזרחות ירדנית? ממתי יש לכנסת סמכות להעניק אזרחות זרה. מה זה בכלל עניננו?

    30 מיליון אמריקאים אוחזים בגרין קארד? או.קי. אחרי חמש שנים הם יכולים להשבע אמונים למדינה, לעבור בחינת אזרחות קצרה ולהפוך לאזרחים, אלדד הגזען מסכים? תושבים אוחזי גרין קארד בארצות הברית רשאים להיות מועסקים בכל מקום ללא אפליה, לרכוש בתים ולהתגורר היכן שהם רוצים, לפתוח עסקים וילדיהם שנולדים בארה"ב מקבלים אוטומטית אזרחות, אלדד הגזען מסכים? תושבים אוחזי גרין קארד בארה"ב רשאים להתחתן עם אזרחים ולקבל אזרחות מיד לאחר מכן. אלדד הדמגוג מסכים?

    הבריטים היו חייבים להאשמים? טעות היסטורית? שאל את עצמך אם ישראל הייתה קיימת היום ללא היצירה הקולוניאליסטית של המנדט הבריטי.

    מדינת ישראל היא יצירה מלאכותית של המערב במרחב הערבי. במתכונתה הנוכחית היא שורדת רק על כידוני המערב. בטווח הארוך או שהיא תלמד להשתלב במרחב או שהיא תיכחד.

    • אוי, איזו אי-הבנה מטופשת...

      תוהה, 28/05/09 09:01

      1. ''ממתי יש לכנסת סמכות להעניק אזרחות זרה. מה זה בכלל עניננו?''
      מה לא הבנת? במסגרת בסכם שלום עם הערבים תושבי הגדה יקבלו אזרחות ירדנית, הרי גם לפני 67 הם היו תחת שלטון ירדני!

      .2 ''30 מיליון אמריקאים אוחזים בגרין קארד? או.קי. אחרי חמש שנים הם יכולים..''
      ואילו כאן הם יוכלו לקבל אזרחות ירדנית מיד!
      איך אתה לא מבין רעיון פשוט כזה? ירצו יהיו אזרחים ירדנים, לא ירצו יהנו מאוטונומיה מלאה בלי אזרחות. מה בדיוק לא מוצא חן בעינך העיוורות ובמוחך הסתום?

      3.''מדינת ישראל היא יצירה מלאכותית של המערב במרחב הערבי''
      אתה מגלה בורות מדהימה. לא שמעת על האצ''ל והלח''י שנלחמו בבריטים, ובזכות מלחמה זאת הבריטים גורשו ולנו יש מדינה? אני מציע שתחזור לבית הספר ותלמד משהו. רצוי שתתחיל בכיתה א'.

      4. '' בטווח הארוך או שהיא תלמד להשתלב במרחב...''
      אוי לנו אם ''נשתלב'' במרחב ונהיה פרימיטיבים רצחניים כמו הערבים. אנחנו שייכים לעולם התרבותי המערבי וכך נשאר לעד.

      • לתוהה הפועה בשדות חלומותיו באספמיה

        rumyal , 28/05/09 10:20

        אל תשלה את עצמך שבמסגרת איזשהוא הסכם אזורי הירדנים יציעו אזרחות לתושבי הגדה או שתושבי הגדה יסכימו לקבל אזרחות זו. אפילו אם תוצע להם אזרחות זו הם יסרבו לקבלה כדי להציד את ישראל כמדינת אפרטהייד (בצדק).

        אבל אפילו אם נניח לשיטתך שה"נס" הזה מתרחש הרי שעדיין אפילו אם הם אזרחי ירדן הם בו-זמנית יהיו גם תושבים חוקיים של ישראל (בהנחה שיראל תספח את הגדה). לפי החוק הישראלי תושבים חוקיים של ישראל הם בעלי זכויות רבות ובפרט הם יכולים לגור איפה שהם רוצים ולנוע בחופשיות בתוך המדינה, והם גם רשאים להתחתן עם אזרחי המדינה, ללמוד במוסדותיה האקדמאים, לבוא ולצאת את גבולותיה וכו. יווצר מצב בו בישראל יתגורר רוב ערבי, חלקו של אזרחים וחלקו של תושבים. אבוי, חלום בלהות עבור מי שלא מעוניין להתערבב עם ה"פרימיטיבים".

        בנוגע להשוואה עם ארה"ב, אתה באמת עד כדי כך או שאתה עושה את עצמך? כשאזרח ישראלי נהיה תושב בארה"ב (מחזיק גרין קארד) הוא נכנס למסלול הגירה שמאפשר לו לההפך לאזרח ארה"ב. אם ח"כ אלדד היה רציני בהשוואה שלו אז אזרח ירדני תושב ישראל אמור להנות מאפשרות דומה לההפך לאזרח ישראלי (בנוסף לכל זכויות השיוויון שהוא כבר נהנה מהם בתור תושב).

        בנוגע להיסטוריה. חבוב, בוא נגיד שאתה לא יודע עם מי יש לך עסק. אני מתאר לעצמי שאתה עצרת בבגרות לתולדות ישאל פלוס אתרי תעמולה פשיסטיים פה ושם. מציע לך לקרוא למשל את שופר הימין בני מוריס שלמרות שאינני מסכים עם דעותיו הפוליטיות הוא לפחות מכסה את הארועים בצורה מדויקת.

        בלי קשר לאצ"ל וללח"י ארגוני הטרור היהודיים והקשר שלהם לעזיבת הבריטים, אנא ענה על שאלה פשוטה: אם הבריטים לא היו כובשים את א"י או לא היו מחזיקים בה בין 1918 ו- 1948 האם היה נוצר ישוב יהודי של 600000 איש? ואם לא, האם היתה מוקמת מדינת ישראל?

        אני לא יודע אם לשמוח או להיות עצוב בנוגע לחוסר רצונך להשתלב במרחב בו אתה חי. מצד אחד מהחורבן שאתה תביא עלינו כולם יסבלו, מצד שני זה מאוד מגיע לך. ניפגש במצדה 2! (אני לא אהיה בצד שלך תהיה בטוח.)

        • לרפה השכל הקשקן

          תוהה, 29/05/09 19:15

          1. ''אל תשלה את עצמך שבמסגרת איזשהוא הסכם אזורי הירדנים יציעו אזרחות לתושבי הגדה''
          מאין לך? אתה יודע מה יהיה בעתיד? ועל אחד כמוך אמרו חזל''נו: מאז שחרב בית המקדש ניתנה נבואה לשוטים.

          2.''אפילו אם נניח לשיטתך שה''נס'' הזה מתרחש הרי שעדיין אפילו אם הם אזרחי ירדן הם בו-זמנית יהיו גם תושבים חוקיים של ישראל''
          כן, אני מבין שלאחד חסר הבנה כמוך צריך להסביר שוב ושוב: הם לא תושבים חוקיים של מדינת ישראל. הם אזרחים של האוטונומיה של ערביי ישראל (אין דבר כזה פלסטינים).

          3.''בנוגע להשוואה עם ארה''ב, .. כשאזרח ישראלי נהיה תושב בארה''ב (מחזיק גרין קארד) הוא נכנס למסלול הגירה שמאפשר לו לההפך לאזרח ארה''ב''.
          זה בארה''ב. כאן הוא יהיה אזרח האוטונומיה או, אם ירצה, אזרח ירדני. מה לא ברור לך ברעיון פשוט זה?

          4.''בנוגע להיסטוריה. חבוב, בוא נגיד שאתה לא יודע עם מי יש לך עסק''
          אני יודע עם מי יש לי עסק: עם אחד חסר הבנה וחסר יכולת ביקורת, הנתון לשטיפת מוח בולשביקית שאת שקריה אנו מגלים יום יום, ובכל זאת לך זה לא מזיז. אתה לא תלמד כלום. אי אפשר ללמוד כאשר יש מוח אטום.

          5.''לך לקרוא למשל את שופר הימין בני מוריס שלמרות שאינני מסכים עם דעותיו הפוליטיות הוא לפחות מכסה את הארועים בצורה מדויקת.''
          בני מוריס הזיק לנרטיב הישראלי יותר מכל אחד אחר, בסיפרו הראשון אותו הוא היה צריך לכתוב כדי למצוא חן בעיניי הכנופיה השמאלנית שונאת ישראל באוניברסיטה, כדי לקבל משרת פרופסור מן המנין. רק אחרי הפרופסורה, כשמקומו היה מובטח, הוא התחיל לכתוב את האמת.

          6.'' אם הבריטים לא היו כובשים את א''י או לא היו מחזיקים בה בין 1918 ו- 1948 האם היה נוצר ישוב יהודי של 600000 איש? ואם לא, האם היתה מוקמת מדינת ישראל?''
          רק אדם חסר דעת כמוך יכול לקבוע בודאות מה היה קורה בצורה היפוטטית.

          7.''אני לא יודע אם לשמוח או להיות עצוב בנוגע לחוסר רצונך להשתלב במרחב בו אתה חי.''
          אולי אתה רוצה להיות ערבי: לרצוח את בתך אם היא משרכת את דרכיה, לנקום נקמת דם אם משהו פגע במשפחתך, לדכא נשים, ולחיות באמונות פרימיטיביות שלעולם לא יתחדשו. אולי אתה רוצה לחיות במדינה פרימיטיבית כמו כל מדינות ערב. אני - ורוב אזרחי המדינה- לא רוצים. אנחנו שייכים לעולם המודרני המפותח, קרי העולם המערבי.

    • עוד בור ועם האץ יצירה של השמאל ההזוי

      שמעון הצדיק, 28/05/09 09:04

      לך ולמד הסטוריה ותראה עד כמה שקר השמאל חי

    • גרין כארד

      אלכס, 28/05/09 13:49

      בעלי גרין כארד לא רוצחים ברחובות ניו-יורק ואטלנטה אזרחים.
      ולא, אני לא רוצה שערבים יהיו שווים לי בזכויותיהם:
      אני לא רוצה ערבי שכן בבנין שאני גר בו.
      אני לא רוצה ליקנות מערבי.
      אני לא רוצה אותם לידי.
      אם אני ארצה לראות ערבים אסע לתורכיה או למצרים.
      בדיוק כמו שאני לא רוצה שום דבר גרמני מתחת לאף שלי.

  • 145.

    הוא צודק למה להתכחש לעובדות

    כפיר רוזנטל, 28/05/09 06:35

    כל הכבוד לאלדד, מספיק עם מסכת השקרים, הגירה אינה מעשה פסול, מי שרוצה מדינה פלסטינית שילך לירדן

    • הוא צודק? אז שישכנע את הירדנים לתת זכות הצבעה לפלסטינים (ל''ת)

      עד אז- הוא לא צודק, אלא הזוי, 28/05/09 22:07

  • 144.

    ג'לאל ורותם ....תרגיעו .....לפני.... כאפה (ל''ת)

    טונג, 28/05/09 04:21

  • 143.

    שם זה התחיל ושם זה ייסתיים! פלסטין היא ירדן! האמת כמו שהיא!!! (ל''ת)

    musstang , 28/05/09 03:58

  • 142.

    שם זה התחיל! ושם זה ייסתיים! פלסטין היא ירדן! האמת כמו שהיא!!! (ל''ת)

    musstang , 28/05/09 03:56

  • 141.

    האמת נאמרה עיי אלדד האמיץ!"פלסטין היא ירדן"! וזה מה שיהיה!!! (ל''ת)

    רותם ס , 28/05/09 03:37

  • 140.

    חילופי שטחים ואוכלוסין או הגירה-העקר שלא יהיו פלסטינים בארץ (ל''ת)

    רותם ס , 28/05/09 03:34

  • 139.

    חילופי שטחים ואוכלוסין או הגירה-העקר שלא יהיו פלסטינים בארץ (ל''ת)

    רותם ס , 28/05/09 03:31

  • 138.

    מזמן כבר הבנתי שהימין בזוי ומצביעיו פתאים (ל''ת)

    ציון, 28/05/09 03:11

    • מפריע לשמאלני מהכת החרדית לשמוע אמת?

      Avi Ecuador, 28/05/09 07:29

      איפה כאן השקר?
      למה לא תתעלה על הטפשות שלך ותסביר?

    • הכן פתאים תגיד יא אהבל בגלל מי היו פיגועים נוראים

      שמעון הצדיק, 28/05/09 09:05

      מי הכניס את ערפת מי המציא את המילה קרבנות השלום

  • 137.

    Jordan is Palestine

    Dan Sheffy, 28/05/09 03:07

    Eldad is 100% correct. With Arabs all is permitted. With us all is forbidden

  • 136.

    בקצב כזה הערבים יהיו מעל 50% בישראל אז והמדינה תיקרא... פלשתין (ל''ת)

    אריק , 28/05/09 02:39

  • 135.

    השר הירדני הדגיש כי ארצו תומכת בפתרון של שתי מדינות לשני עמים,

    ישראל ירושלמי , 28/05/09 02:18

    אבל מה ששכח להוסיף השר הנכבד הוא שאותו חבל ארץ עליו מדובר בהקשר הנ"ל של כינון שתי המדינות הנ"ל,אותו חבל ארץ הוא בין הים למדבר. ו ל א בין הים לנהר (הירדן).

  • 134.

    מדיניותה המוצהרת והרשמית של מדינת ישראל בשלטון המערך

    ישראל ירושלמי , 28/05/09 02:09

    בימי גולדה,היתה ב ד י ו ק הרעיון הזה: פלסטין יוק כי הרי ממלכת עבר הירדן המזרחי היא החלק הקרוע מפלסטין ההסטורית שנועד לערבים תמורת עבר הירדן המערבי,קרי ה'ווסט באנק'כולו מהים עד הירדן, שהוא החלק המזערי של פלסטין ההסטורית שנועד על ידי מר בלפור בהצהרתו המפורסמת ליצירת בית לאומי לעם היהודי,קרי: מדינה יהודית לעם ישראל בארץ ישראל המערבית.
    כל ממשלות ישראל בראשות העבודה-מפאי-מערך,התנגדו תמיד להקמת מדינה ערבית נוספת (על עבר הירדן),בין הים לירדן...אז זו היתה 'דעה שמאלנית' כי ה'דעה הימנית' תמכה באותה שורה משירו של ז. ז'בוטינסקי : שתי גדות לירדן...זו שלנו ,ההיא גם כן ! האמת,במבט לאחור,אילו היינו מתמידים בעיקרון זה,כולל ממשלת המחדל של בגין-דיין שמסרה חבלי ארץ ישראל ללא תמורה וללא ניד עפעף וגרמה בכיה לדורות...אילו התמדנו בשתי הגדות,מצבנו היה שונה בתכלית ו'המל' הברברן ההוא שכל כסאו בחסדי,אתם יודעים מי..הוא לא היה מדבר כפי שמרשה לעצמו היום.

    • סחר מאכר מקח וממכר. עוד לא מאוחר להציל את מה שאפשר.

      דע את האויב טרם תתאהב, 28/05/09 03:26

      לאיש אין מונופול על אהבת המולדת
      לא לימין לא לשמאל, היא של כל צבעי הקשת
      לאהוב את המולדת זו לא סתם עוד כותרת
      ניסינו דרך אחת ניסינו נוספת
      אך באין מוצא להחלץ מהתסבוכת
      עכשיו כעת, העת לנסות דרך אחרת

      אולי הפעם ננסה דרך שונה, קצת משונה
      אולי הפעם נמצא את הנוסחה הנכונה
      אולי הפעם נפצח את התדר לתחנה שאינה עונה

      אולי הפעם נפמפם
      אולי הפעם ניישם
      אולי הפעם נתקדם

      אולי הפעם
      אולי?

    • מדינה פלסטינית

      ציון מחיפה, 28/05/09 08:41

      כך יעשה צדק היסטורי תוך ויתור על עבר הירדן

  • 133.

    כל שאמר חבר הכנסת אלדד בכתבה נכון. (ל''ת)

    בגדי המלך החדשים באיחור אבל לא מאוחר מידי, 28/05/09 01:39

  • 132.

    חבר הכנסת אלדד, בגדי המלך החדשים

    Avi Ecuador, 28/05/09 01:34

    יישר כוח!!!

  • 131.

    היהודים - מדינתם באירופה וארה''ב?

    עמית, 28/05/09 01:25

    בן אדם שלא מחובר למציאות.

  • 130.

    אחרי 22 מדינות ערביות, אנו מקבלים עוד מדינה??? (ל''ת)

    ערן, 28/05/09 00:39

  • 129.

    וואלא, האיש צודק מאה אחוזים. (ל''ת)

    שמואל, 28/05/09 00:38

  • 128.

    ירדן = פלסטין! ערבים תלכו מהארץ שלנו!! יום אחד נעיף מפה את כולכם! (ל''ת)

    ירושלים ויו"ש =ציון , 28/05/09 00:32

  • 127.

    אם כבר צדק הסטורי...

    יונתן, 27/05/09 23:40

    גם ירדן היא שייכת לנו הרי זה נחלות ראובן וגד. תלוי ממתי מתחילה ההסטוריה

    • למה רק ירדן? גם לבנון היא חלק מא''י ההיסטורית (ל''ת)

      תכף אלדד ינסה לכבוש את ביירות, 28/05/09 22:08

  • 126.

    שתי גדות לירדן

    ידידיה פלק, 27/05/09 23:23

    זו שלנו זו גם כן.

  • 125.

    עבודה יפה! רק תתמיד וגם בערבית ואנגלית (ל''ת)

    אוריאל, 27/05/09 23:15

  • 124.

    הנה זה בא ג'לל (טיבי) תתחיל לארוז .בטח אתה מכיר את השיר

    lili_lili , 27/05/09 23:02

    וואחד חומוס וואחד פול אנא באחבאק משמר הגבול.
    תתחיל לשיר יאזאלמה שלא ישעמם לך בדרך למדינת האבות ג'ורדון.

  • 123.

    ח"כ, פרופ', תא"ל במיל. אריה אלדד - פופוליסט ידוע

    רות מאור , 27/05/09 22:22

    וגם פרובוקטור בלתי נלאה.
    לשלל תאריו לעיל חסר לו רק "מנהל העולם" ואז [אולי] יירגע.

    קשקשן צמרת

    www.kansukansu.blogspot.com

    • מה את אומרת (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 28/05/09 09:22

  • 122.

    ח"כ פרופ' תא"ל מיל. אריה אלדד - פופוליסט ידוע

    רות מאור , 27/05/09 22:19

    ופרובוקטור בלתי נלאה. בין שלל תאריו לעיל חסר לו רק אחד: מנהל העולם.

    קשקשן צמרת

    www.kansukansu.blogspot.com

  • 121.

    וואלה, וישראל היא לא יציר כפיהם של הבריטים? (ל''ת)

    סלקטיבי, 27/05/09 22:02

    • בכלל לא..!!

      avievan , 27/05/09 22:56

      ואם זה היה תלוי בבריטים, אז לא היה לנו מדינה, הבריטים עשו הכל למניעת הישוב היהודי בארץ מלחץ מדינות ערב באזור, ובמיוחד ערבי ישראל, מי שבאמת חזה קיום מדינת ישראל הוא הרצל שניצר את ילדיו ורצה לנצר את שאר יהודי (פלשתינה) ארץ ישראל. הבריטים בכלל לא תרמו להקמת מדינת ישראל אלא גורשו ממדינת ישראל על ידי המחתרות היהודיות. אז בזמנו היינו צריכים לעשות את הכל להוציא את שאר העמלק שנישאר בתוכינו,ואם זה לא לימד אותך משהו מההיסטוריה הישראלית? אז הצעתי אליך היא לך ולמד מי הקים את מדינת ישראל...

      • נכבדי,אל תיקח פור גראנטד שכל מי שמתקבק כאן הוא יהודי ישראלי (ל''ת)

        ישראל ירושלמי, 28/05/09 01:50

    • בכלל לא

      avievan , 27/05/09 22:59

      הבריטים גורשו מהארץ יאהאבל

  • 120.

    אם אריה אלדד רוצה גם לקלקל את היחסים עם ירדן לא צריך לתת לו במה

    הרגש הנכון , 27/05/09 21:58

    לפעמים צריך לעשות גם את ההבדלה שחברי כנסת מהימין הקיצוני כמו ח"ק אלדד יכול להכניס אלמנט של פרובוקציה וצדדים אחרים שלהם מופנית ההתרסה יכולים להפגע.
    לא כל רחשי לב של ח"קים(ימין-שמאל) כאשר ישגו אלמנט פרובוקטיבי צריך לתת במה.

  • 119.

    גם זה ויתור. עבר הירדן הובטח לנו כחלק מא''י.

    גידי, 27/05/09 21:55

    אם כבר לתת שטחים לא עוד שטחים מהצד שלנו. שיממשו ערביי ארץ ישראל את לאומיותם בעבר הירדן.

  • 118.

    על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 20:31

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      ג'לאל , 27/05/09 20:52

      • ג'לאללל צוחק מי שצוחק אחרון ובטח זה לא המחבלון (ל''ת)

        lili_lili , 27/05/09 22:49

  • 117.

    המלך הקטן מתחיל להבין שפלסטין זאת ירדן האמת בפרצוף (ל''ת)

    אלגרה, 27/05/09 20:29

  • 116.

    צודק 100% חבל שאין עוד ח"כים שמבינים את זה (ל''ת)

    עופר1976 , 27/05/09 20:26

  • 115.

    4 מדינות ל 2 עמים (ל''ת)

    מ, 27/05/09 20:16

  • 114.

    אין לנו שום תועלת מאיזה כופר שמציג את עצמו כטוב ליהודים

    הקנאים , 27/05/09 20:10

    רק מי שנאמן לתורה טוב ליהודים וליהדות ... אריה אלדד עגשיו "ימני" - מחר ילדיו ונכדיו שמאלנים יושבי-קרנות (בג"ץ)

    • עכשיו נפלת... כנראה שאינך מכיר את אריה אלדד... אתה פרובוקטור של השמאל. (ל''ת)

      משהו משהו, 27/05/09 22:09

  • 113.

    אין לנו שום תועלת מהשושלת ההאשמית בירדן. תנו להם ליפול, וירדן הופכת

    זיגי אמסלם , 27/05/09 19:13

    למדינה הפלשטינאית...

  • 112.

    שילמדו כל חברי הכנסת כולל נתניהו - לומר את האמת כמוך שפלסטין גרה בירדן (ל''ת)

    בדוק , 27/05/09 18:50

  • 111.

    פשוט ----- גבר! (ל''ת)

    הציוני האחרון , 27/05/09 18:44

  • 110.

    אתה חבר הכנסת הכי חכם - נכון פלסטין ובלסטין זה בירדן לא אצלנו

    בדוק , 27/05/09 18:32

    יאללה הביתה לחזור לירדן די להפקרות. ועזה למצרים. זאת ההיסטוריה ושלא יעוותו אותה.

  • 109.

    המלך הירדני הולך לארה''ב ומסית את האמריקאים נגד האינטרסים שלנו

    והוא מצפה מאיתנו לשתוק בקשר לאמת ההסטורית?, 27/05/09 18:22

    אם נעשה כן אנחנו חופרים לעצמנו את הבור בשם הרצון לרצות את המלך הירדני.
    אין לנו זכות קיום אם אנחנו מתעלמים מהאמת הזאת.
    ועובדה שאנחנו לא מסבירים את האמת הזאת לכלל העולם,ועובדה שכבר המון מדינות ואזרחים בעולם המערבי כופרים בזכותנו על הארץ.
    צריך להתעורר,
    לדבר אמת והכל,
    האמת על הארץ צריכה להאמר גם אם זה לא מוצא חן בעיני המלך.
    המלך לא שואל אותנו אם זה מוצא חן בעיננו ההסתות שהוא מסית את הנשיא האמריקאי נגד האינטרסים שלנו.
    הרצון לשמור על יחסים טובים עם המלך במחיר של אי דרישת זכויותינו על כל הארץ וע''י זה ניטרול ההסברה על זכותנו על הארץ הוא לא הגיוני ולא חכם.
    אנחנו מושכים את השטיח מתחת לזכויות שלנו על הארץ בשם הרצון לייחסים טובים עם המלך.
    אז אני אומר שכמו שהמלך יכול ללכת לאמריקה ולהגיד מה שהוא רוצה נגד האינטרסים שלנו,כך גם אנחנו חייבים להגיד מה שאנחנו רוצים למען האינטרסים שלנו גם אם זה לא מוצא חן בעיניי המלך.
    הרי בשם יחסי החוץ עם מדינה זו או אחרת מדינה לא יכולה לסגור את פיה בהקשר לזכויותיה, וע''י זה לפגוע בהסברה על זכותה על הארץ.
    אנחנו בימנו לא דורשים את ירדן.
    אבל הדברים צריכים להיות ברורים שירדן היא חלק מישראל,חלק שחולק מישראל וניתן לערבים.
    שפלסטין זהו שם של ישראל,שניתן ע''י היוונים ללא קשר לערבים וזמן רב לפני שהערבים הגיעו לארץ.
    אין קשר בין ערבים לפסטין,זה שם שלא קשור אליהם,זה שם של ישראל.
    החלפת שם לארץ לא מייצרת שני עמים בגלל שיש עכשיו שתי שמות לאותה ארץ.
    חלוקת הארץ כבר נעשתה והדברים חייבים להיות כלולים בהסברה של מדינת ישראל מול כל העולם.

    • לבדוק, את הרקע הכינה לבני והמשיכה גם אחרי שביבי

      אזרח בלתי מפלגתי, 27/05/09 20:40

      כבר היה ראש הממשלה. מי בכלל שלח אותה לנאום באיפאק

      • מה,היא פועלת נגד מדינת ישראל כדי לסגור חשבון עם נתניהו? (ל''ת)

        אם זה נכון זה חמור ביותר, 27/05/09 23:58

    • פלסטין ניתן על ידי הרומאים אחרי רצח יהודים וגרושם

      שמעון הצדיק, 28/05/09 09:26

      מארצם

  • 108.

    צודק צודק צודק!!! וזה גם יקרה!!! (ל''ת)

    אורן, 27/05/09 18:02

  • 107.

    מר אלדד ,ירדן היא לא פלסטין !...............

    שאול קאופמן , 27/05/09 17:41

    מר אלדד,אני אומר שנית ירדן איננה פלסטין,ירדן היא ירדן,אין מדינה בשם פלסטין.
    זו המצאה של ערפת,ואנחנו כמו תוקיים חוזרים עליה.

    כאמור בירדן הרוב הוא ערבי ישראל שהגרו מכאן ואלה שבארץ יכולים להצטרף לשם אם ירצו לחיות עם אחיהם הירדניים,או בכל ארץ ערבית אחרת,יש להם מבחר של 22 ארצות,אם לנו היה מבחר כזה,היינו מזמן בסעודיה.

    שמעתי את פרס הנשיא מתלהם ומתלהב ומגן על המלך הירדני. אני מוכן להחליף בינהם,יכול להיות לנו מלך כזה עלינו,אולי זה יטב לנו וגם לו,את פרס נשלח לירדן לריב איתם.

    מדינת ישראל כושלת בהסברה עולמית עד כדי כך שהפכה את המדינה לסכנה לעצמה ולעולם. מה שישראל צריכה דחוף,יותר מכל זה הסברה,הסברה,הסברה. העולם לא מכיר אותנו ושונא אותנו,כאשר ידעו את האמת יתחילו לאהוב אותנו.

    • שאול, אפילו המלך חוסיין לשעבר אמר:

      שלומי, 27/05/09 18:29

      ''ירדן היא פלסטין ופלסטין היא ירדן'' בראיון לעיתון מצרי לפני מלא זמן.

      המלכה של ירדן היא פלסטינית.

  • 106.

    סליחה?!

    ידידיה פלק, 27/05/09 17:18

    מי נתן לך את הזכות לוותר על חלק מארץ ישראל??
    הגדה המזרחית היא חלק בלתי נפרד מהארץ המובטחת וקרוב היום שבו נעמוד על זכותינו ליישב גם אותה (הגדה המזרחית) ועל כן אין לנו שום סיבה לשלוח לשם את מי שמפריע לנו בארצנו.
    (אפשר לשלוח אותם ללבנון,גרמניה,עיראן,צרפת וכל מיני שמבקשים לפגוע בנו)

  • 105.

    המלך הערום צעק "הנה ילד קטן"

    danimor , 27/05/09 17:14

    העובדה היא שנפוליאון הצליח לכבוש את עכו ושסאלח א-דין ניצח בקרני חיטיןוירדן היא מדינה עצמאית שיש בה למעלה מ-70 אחוז פלסטינים.

    הירדנים בדיוק כמו הישראלים מפחדים שהפלסטינים יכבשו אותם, ולשתי המדינות האלה יש אינטרס משותף להחזיק את הפלסטינים קצר.

    אלדד צודק, ירדן שולטת במחצית פלסטינה וישראל שולטת בחצי השני. לדעתנו השטח משני גדות הירדן שייך ליהודים, לדעת הפלסטינים השטח משני צידי הירדן שייך לפלסטין. יש רבים ביננו שחושבים שירדן ופלסטין לא קיימים ויש רבים מבין הפלסטינם שחושבים שהיהודים לא קיימים. אז למה לתת לירדנים או לפלסטינים את כל הגדה המזרחית של הירדן, למה לא לכבוש גם אותה ולסלק משם את הירדנים ואת הפלסטינים?

    • אמת

      ידידיה פלק, 27/05/09 17:20

      איך הצלחת לעבור את הצנזורה עם שלל משפטים של אמת?

  • 104.

    It is about time that somene says that!

    Jonathan, 27/05/09 17:13

    this is the truth!
    In a time when everyone speaking of stoping the building in the setlements, someone should reming the world the Jordan is actualy the jews land
    so give it to those barbarians from Gaza

  • 103.

    סוף כל סוף מישהו שהוא לא טוקבקיסט, בחר לאמר את האמת הפשוטה כפשוטה

    קול מהשמאל, 27/05/09 17:10

    ללא תחפושת או עיגולי פינות.

    אין יותר להסתיר את האמת.

  • 102.

    עובדתית והיסטורית - הוא צודק. וכל המקטרגים - שימשיכו לנבוח. (ל''ת)

    עודד, 27/05/09 16:50

  • 101.

    אמת פשוטה וברורה. יישר כוח אריה אלדד

    דרור, 27/05/09 16:24

    הבעיה היא התקשורת השמאלנית. זו הבעיה.

  • 100.

    החזר שטח לירדן

    ויו, 27/05/09 16:19

    ח''כ א. אלדר בהחלת צודק. הצבא שלנו לחמו עם הלגיון הירדני (לא עם פליסטינים )שהפסידה במלחמה.
    עבשיו מדינת ישריל מחזירה לירדן חלק מהשטח שהיה ברשות הירדן- זה הגיוני ביותר

  • 99.

    האמת תמיד מרגיזה!!!!! יישר כח (ל''ת)

    אבי דויה , 27/05/09 16:11

  • 98.

    צודק מאוד! למה להקים להם עוד מדינה על חשבוננו כשיש להם כבר אחת? (ל''ת)

    אבי, 27/05/09 15:34

  • 97.

    אריה אלדד אומר מה שכולם חושבים! צריך לגרש מאהבה. (ל''ת)

    דרור, 27/05/09 15:25

  • 96.

    אחלה גבר ח"כ אלדד!! (ל''ת)

    ירושלים ויו"ש =ציון , 27/05/09 14:58

  • 95.

    תודה רבה לפרופ ח''כ אריה אלדד

    רפי כהן, 27/05/09 14:42

    חייבים לעלות את הנושא הזה לדיון ציבורי למרות שהתקשורת מתעלמת לחלוטין מאפשרות זו או טוענת שזה פתרון הזוי.

  • 94.

    אין כאן שום חידוש; כל ערבי יודע כי עבר-הירדן היא חלק מפלסטין

    אלי מייזליש, 27/05/09 14:42

    ומי שמנסה להשכיח את העובדה כי ''פלשתינה'' המנדטורית כבר חולקה - עבר-הירדן המזרחי מדינה לערבים [שלא נקראה כלל 'ירדן' אלא Trans-Jordan] והצד הזה שיהיה ''בית לאומי לעם היהודי'' לפי הצהרת בלפור [שמהווה מסמך רשמי ובינלאומי], מסתיר,מרמה, מבלף, עובד עלינו בעיניים ומשקר. נא לעיין במחקרו של אחד מגדולי חוקרי ירדן בימינו פרופ' אשר ססר והשורה הראשונה של ספרו-מחקרו להלן הציטוט: The Kingdom of Jordan is in fact an artificial criation...
    תרגום: הממלכה הירדנית היא למעשה יצירה מלאכותית.
    מבחינה מדינית-פוליטית כבר עוצבה הטריטוריה הפלשתינית שהייתה תחת שלטון המנדט 30 שנה, והיא בותרה לשניים בכדי לתת לערבים פתרון שם; בעבר ההוא של הירדן, וליהודים כאן - מהנהר ועד לים. מה כל הפליאה כיום שח''כ מזכיר לנו ודורש לקיים את החלוקה מ-1922. מה קרה? בכל פעם שאיזה ערבי יתחשק לו להקים עוד מדינה ערבית יגיד 'פלסטין' וכל השמאל יהנהן אחריו?
    מה קרה? הם לא למדו כלום? צריך אוניברסיטה ומחקרים של פרופסורים? אין מפה? לא היו מלחמות? לא נהרגו לנו 20 אלף יהודים במלחמות האלה? צריך עוד אחת? אין גבול לתיאבון שלהם? עוד ועוד ועוד מדינה... לא מספיק שהם הורגים אחד את השני [נא עיין המתאבדים כיום בעיראק] צריך שיהרגו גם אותנו? או שישבו שם בעבר-הירדן בשקט ויתנו לנו סוף סוף מנוחה בלי שום קשקושים על ''שתי מדינות''. מה זה כאן מסח'רה? לא מבינים רק מכות? אם ככה אז יללה בלגן ותראו מה יהיה הסוף שלהם. ו- נ.ב. לך 'מלך' ירדן; אל תעשה יותר מדי חוכמות ותשחק אותה אבו עלי, כל הערבים יודעים מהיכן באת ולאן אתה בסוף תלך. אז שב בנחת בארמונך או צא לך לשלום לביתך במכה; מהיכן שהגיעו זקניך אל אותו ארמון בדיוק היום לפני 88 שנים.

  • 93.

    עומד על "שלו"? הוא עומד על שלנו!

    פנדה , 27/05/09 14:35

    ירדן היא אכן פלסטין, וטוב שיש מישהו שאומר את האמת. ומי שיבקש להכחיש, שיסביר בבקשה מדוע 80% מאוכלוסיית ירדן היא פלסטינית, והאם אין כאן למעשה שלטון אפרטהייד שצריך להסתיים? הסיבה היחידה שהפלסטינים מנסים לגנוב את ישראל היא שנסיונם לנסות לגנוב את הבית הלאומי לערבים בפלשתינה, שניתן לירדן, נכשל, בלי בג"צ ובלי בצלם, אחרי שאלפים מהם נטבחו ועשרות אלפים גורשו לשטחי יו"ש. הם הבינו שאת ישראל הדמוקרטית והתבוסתנית ניתן לגנוב יותר בקלות, וטוב שיש אנשים כמו אלדד שמזכירים לנו את האמת.

    • פלסטין????אין דבר כזה . הגיע הזמן לקרוא את תגובות ''חברינו'' . אין .

      גור ארי-אל, 27/05/09 15:20

      סתם המצאה פרועה של הערבים ההזויים ,
      אלפי תגובות עם מאות הסברים וציטוטים ''היסטוריים'' ה''מוכיחים'' שאין ןלה היה והכל שקר שמאלני.
      רגע , מה אתה אומר???אה מדובר בירדן , שם יש פילאסטין...נו גם זו לטובה .
      לפחות הימין מסוגל לכתוב את המילה מבלי להקיא , וגם זו לטובה .
      צעד קטן לימין , צעד גדול לשאר האנושות.

      • תגיד, יש מטרה להודעות שלך?

        פנדה , 27/05/09 16:53

        שמתי לב שאתה נטפל בעיקר לשגיאות כתיב ובעיות תחביר, ולסמנטיקה (לא שאני מזלזל בסמנטיקה, אבל יש הרבה דברים מעבר).

        אגב, לימין אולי קשה לכתוב את המילה, אבל הערבים אפילו לא יכולים לבטא אותה! אתה מכיר עוד עם שלא יכול אפילו לבטא את שמו? שאין לו שם בשפתו (מה זה בלסטין, יש לזה משמעות בערבית?)

        פרט לכך, אם יש לך איזושהי הערה קונסטרקטיבית להוסיף לדיון, אם נפלה טעות בדבריי או שאתה מבקש להוסיף עליהם או להציג גישה חדשה - ת'פדל. אבל סתם להתקטננן ולהתקוטט - זה באמת גניבת זמן, ואני מניח שגם אתה כמוני אדם עובד, אז בוא נשתדל לפגוע בכלכלה המדינה שלנו רק למטרה ראויה ובמידה שאינה עולה על הנדרש...

        • כתבתי ברור , אין צורך לקרוא בין השורות . ''צביעות '' קוראים לילד...

          גור ארי-אל, 27/05/09 17:13

          הנושא אינו הפלסיתינים/פלסטינים/פלסתינאים/פלשתינאים...( כל דרך לכתוב נכונה , ובלבד שנבין אחד את השני ).
          מלבד זאת , ישנו דבר קטן שנקרא ''הערות לגוף העניין'' ו''הערות בונות''.
          אכן , אנשים עובדים הננו ולא תלמידי בית מדרש ואין צורך להתנצח ו''להוכיח'' בל הזמן , לא כל שכן בוודאי לנהל מלחמות עולם ע''ג הטוקבק .
          גולדסטאר - אהבתי . נקודה לזכותך.

          • קוראים להם פליטי מלחמת ששת הימים זהו שמם האמיתי (ל''ת)

            בדוק , 27/05/09 18:52

        • בקיצור-מוצע לך לקרוא את תגובה 106 . היא די משקפת.

          גור ארי-אל, 27/05/09 21:58

          אני משוכנע שהאיש אינו ''אנטי אלדד''.

  • 92.

    אמרו חכמים ''חבית ריקה מקפצת גבוה'',לידיעת המכונה ''רותם''. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 27/05/09 14:34

  • 91.

    מה שנכון נכון!!!! (ל''ת)

    חן אדון , 27/05/09 14:31

  • 90.

    ואנחנו לתומנו בכלל חשבנו שאין דבר כזה ''פלסטין'' , וזו המצאה של השמאל

    גור ארי-אל, 27/05/09 14:23

    והפליסטינים , או לפחות כותבים הימינקיצון כ200 פעם ביום , כמו אותו תלמיד סורר שהוענש ונשאר בכתה אחרי הלימודים בכותבו על הלוח ''...שקרית...של...וכו''.
    אולם כשמדובר בירדן פלסטין הנה ישות קיימת ומוגמרת . יפה . זוהי כבר פסיעה גדולה לפנים .
    צעד קטן עבור הימין , צעד גדול עבור האנושות, ללא מרכאות.
    השמאל הצדיק מלאכתו בסופו של דבר נעשית ע''י האחרים ...ראה הסכמי שלום , ראה פינויים וכיו''ב.

  • 89.

    ירדן היא באמת פלשתין...ירדן ורק ירדן...ישראל שלנו! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 27/05/09 14:21

  • 88.

    זהירות! המגיב "קנאים" הוא מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 14:18

    • רותם. הטוקבק לא שלך ולא של אבא שלך .

      גור ארי-אל, 27/05/09 15:22

      את לא תחלחטי למי להתייחס ולמי לא.

    • רותם!!!!!!!!!לכי להכין שעורים!

      ג'וק בודד בערבה, 27/05/09 15:29

      אבא.

  • 87.

    לערביי ישראל!-בואו ניפרד! זה מזמן כבר מת! בואו ניפרד!-לכו אל בני עמכם! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 14:12

    • גרושים זה דבר חיובי כשהנישואין לא מצליחים. (ל''ת)

      צריך להתגרש מערביי ישראל, 27/05/09 14:24

    • Rotam if that what on your mind then I feel sorry for U

      hopmeless, 27/05/09 14:58

      sure U can not sleape at night

    • yes, U. go back where U.came from and we stay where we're born (ל''ת)

      juergen, 27/05/09 20:39

  • 86.

    שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן

    אברהם, 27/05/09 14:06

    מתוך ספר ירמיהו פרק מ''ט:
    לבני עמון כה אמר ה'הבנים אין לישראל אם יורש אין לו מדוע ירש מלכם (מלך ירדן?) את גד? ועמו בעריו ישב?
    לכן הנה ימים באים נאם ה' והשמעתי אל רבת בני עמון תרועת מלחמה והיתה לתל שממה ובנתיה באש תצתנה
    וירש ישראל את יורשיו אמר ה'
    הילילי חשבון כי שדדה עי
    צעקנה בנות רבה!
    חגרנה שקים!
    ספודנה!
    והתשוטטנה בגדרות
    מלכם בגולה ילך כהניו ושריו יחדיו.....

  • 85.

    מפלגות חרדים הן תאוקרטיות פשיסטיות סכנה לישראל . (ל''ת)

    Vox Ami , 27/05/09 14:06

    • נכון - למשל החיזבאללה והחמאס! (ל''ת)

      חן אדון , 27/05/09 14:33

    • היטלר היה חילוני, שונא-דת, מתעב יהודים וסוציאליסט. מעניין, לא? (ל''ת)

      זיגי אמסלם , 27/05/09 19:09

  • 84.

    יש לאסור את הכנסת על מפלגות חרדים השואפות לתיאוקרטיה פשיסטית דמות אירן (ל''ת)

    Vox Ami , 27/05/09 14:05

  • 83.

    גנדי! צדקת! סליחה! אנו טעינו! חילופי אוכלוסין עכשיוו! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 13:53

    • גנדי?? איזה גנדי ... אלוקים צדקת - עמלקים וגויים החוצה מארץ הקודש!

      הקנאים , 27/05/09 13:56

      עיניים לכם ולא תראו, אזניים לכם ולא תאזינו ...

      על אפכם ועל חמתכם כל מחללי השם יצטרכו לעזוב את ארץ הקודש כי יש לנו מצווה להילחם מלחמת קודש עליכם ...

      היום אתם גנדי וליברמן וזבוטינסקי - בעוד דור וחצי אתם שמאלנים מהבג"ץ 0 הלאה מארץ הקודש תחזור לרוסיה!

      • קנאים! נראה לי שאתה שמאלן מושתל שמשחק אותה הפוך על הפוך! תיזהר!

        רותם ס , 27/05/09 14:01

        ואם אתה באמת ייש דת קיצוני תתאפס על עצמך! ותתיישר עם הרוב! אם תמשיך להגיב בצורה לא שפויה כזו תהפוך לג"לאל מ"ס 2! תיזהר אדיוט!!!

        • רותם אתה בקריז? תרגיע כבר. המכות החשמל והכותונת בדרך... (ל''ת)

          איש הקרח , 27/05/09 16:37

          • אהה.. אהה... מה אתה עושה במחוזינו - כבר נמס השלג בהרים זה נכון (ל''ת)

            בדוק , 27/05/09 18:53

      • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

        רותם ס , 27/05/09 14:13

        • רותם,הטוקבק לא של אבא שלך ולא שמור לימין .

          גור ארי-אל, 27/05/09 14:26

          לא רק שמאל שתול יש פה , גם שמאל מוצנח .
          ראי/ה הוזהרת....

        • במה הוא יותר מטורלל וקיצוני ממך? (ל''ת)

          ?, 27/05/09 14:41

          • ומה בדיוק אכפת לך אם אני מטורלל או קיצוני אני יהודי וזו אדמתי ואתה

            הקנאים , 27/05/09 20:02

            לא יהודי ... אז עוף מפה בבקשה ... לך לארה"ב אין שם פיגועים ויש שם עבודה ... מה לך ולארץ הקודש ??
            חחחחחח

  • 82.

    הרופא הכי מתלהם והזוי שקיים.תרגיע,אבא'לה! (ל''ת)

    עוד לא ראיתי דבר כזה, 27/05/09 13:51

  • 81.

    כבר דיברנו על זה

    יקוב, 27/05/09 13:42

    אריה כבר שוחחנו על זה שאסור לך להציע הצעות טרם שאתה לוקח את הכדורים.אתה כל פעם יוצא טמבל ואח''כ נעלם.דרך אגב האם כבר הגשת את התלונה נגד ברק על בגידה?

    • פרפורי מוות של השמאל הגוסס...שמאל- "עולם הולך ונעלם"... (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 14:02

      • לרותם

        יקוב, 27/05/09 14:16

        תקרא בזהירות כי מדובר פה בחיסיון רפואי.פנה לאריה הוא יתן גם לך את הכדורים.

  • 80.

    אמיץ

    ציקו, 27/05/09 13:41

    סוף סוף , מישהו קם ואומר את האמת המוחלטת.
    אני לא מתנחל, לא דתי, לא קיצוני,....
    אדם מהשורה . ובכל זאת , מצדיק ומעודד רעיון כזה.תגובת ירדן היתה מפחד , שמא רעיון זה יתחיל לחלחל כפתרון.

  • 79.

    תפסיקו כבר לחלום

    משה, 27/05/09 13:30

    ואתם חושבים שהירדנים יסכמו לזה?ואתם חושבים שמדינת ישראל הקטנה יכולה לעמוד מול כול העולם ולגרש מפה את כל הערבים?הגיע הזמן שנחזור קצת לפורפורציות לגבי כוחנו ועוצמתנו

    • גם ב - 48 היו שדברו כמוך וטוב שלא שמעו לאילו , (ל''ת)

      חן אדון , 27/05/09 14:34

    • המקום צועד לקראת פיצוץ כחלק מהאסלאם הפאשיסטי שגדל בעולם-

      רותם ס , 27/05/09 15:39

      המלחמה עם הפלסטינים תתעצם! גם בישראל וגם מחוצה לה! משום שהם לא קיבלו ועדיין לא מקבלים את תכנית החלוקה!
      כיום כ בעזה וגם בשטחים-בעידוד התנועה האסלאמית בתוך ישראל-המקום צועד לקראת פיצוץ-כחלק ממלחמת האסלאם הקיצוני במערב! וכמו ב-48 שנלחמנו על קיומינו-נילחם על קיומינו גם עכשיוו! אך הפעם האויב הפלסטיני שגר בתוך יישראל=לא ינוקה-יהיה עליהם לעבור אל בני עמם! ולהגשים את מאווייהם הלאומיים מעבר לגבול! לא נחזור על אותה טעות פעמיים! תכנית החלוקה-שתי מדינות נפרדות לשני עמים-עם אכלסיות נפרדות! כי אין פתרון אחר!!!ניסינו כבר הכל וזה לא עזר! רק זה יביא שקט! וזה יקרה! ימים יגידו...

  • 78.

    שוב השמאל מוכיח שכשאינו יכול להתמודד עם עובדות ,הוא עובר לגידופים.... (ל''ת)

    אוסקר, 27/05/09 13:23

  • 77.

    סוף סוף פתרון אמיתי לבעיה

    ramiezra , 27/05/09 13:22

    כל פתרון אחר, יחסל את קיומה של מדינת ישראל בעוד מס' עשורים לא רב
    (לא לשכוח את ערביי ישראל-יש לוודא העברתם ב"נגלה" הראשונה מאחר והם מהווים איום גדול יותר)

    • Uמה עם כל העמלקים (השמאל והרוסים) מה עם הגלייתם? יותר חשוב

      הקנאים , 27/05/09 13:58

      הם האויבים הראשונים - הם אלו שמביאים עלינו את חרב הישמעאלים!

      • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

        רותם ס , 27/05/09 14:04

  • 76.

    מעורר בחילה

    משה גופן, 27/05/09 13:16

    מי הוא אבי אבות ה''אופציה הירדנית'' עליה הסכים עם המלך חוסיין בלונדון אם לא שמעון פרס שיורק עליה כיום אש וגופרית. אין לו כל בושה לנשיא ה''כן ולא'' הזה!!! תתביש לך!!!

  • 75.

    אני כל הזמן אמרתי זאת בתגובותי!

    דבורה ש. , 27/05/09 13:13

    מאחר ובירדן חיים היום כ-90% מהפלשתים, לכן זו שאלה של זמן, מתי יסופחו אליה ה-2 מליון שנותרו בעזה ובמחנות! ושיפסיקו כל היפה-נפש והשלום עכשיו למיניהם להגיד שתי מדינות לשני עמים, כי הם יודעים יפה מאד שדבר כזה לא יקרה, זה כל כך פשוט; שזה או עם ישראל או מדינת פלשתים נוספת ל-57 מדינות שיש היום לערבים/מוסלמים ברחבי העולם.
    בכלל איפה כל ראשי הימין? מדוע לא מארגנים משלחות לאירופה ולארה"ב כדי להסביר ולהראות לעולם כי ירדן היא היהידה שיכולה לקלוט את 2מליון הפליטים שנותרו מאז מלחמת העצמאות, ושממררים לנו ולעולם כולו את החיים!

    • דבורה! גם פלסטיני(ערביי)ישראל-שייכים לשם-ושם יגשימו מאוייהם הלאומיים! (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 13:38

      • אני שמחה שהרוב השפוי באותה דיעה! (ל''ת)

        דבורה ש. , 27/05/09 13:59

        • אכן , רוב משתמשי הריטלין שפויים

          גור ארי-אל, 27/05/09 15:24

          כל עוד הם צורכים את התרופה בקביעות.

          • גם כשהם לא צורכים אותה הם עדיין שפויים

            פנדה , 27/05/09 16:57

            10% מהציבור "סובלים" (אני דווקא נהנה מזה) מתסמונת הפרעת קשב. חלקם נדרשים לקחת ריטלין. אבל זה לא עושה אותם ללא-שפויים. מי שמרביצים לו ומבקש עוד - הוא זה שאינו שפוי. מי שרוצחים בו והוא אומר שמדובר ב"קרבנות שלום" - הוא לא שפוי. מי שעושה ניסוי, כגון גירוש גוש קטיף, מגלה שהניסוי נכשל אבל לא פוסל את התיאוריה - טוב, הוא סתם אידיוט.

    • ראשי הימין הצחקת אותי שקרני הימין את מתכוונת (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 28/05/09 09:34

  • 74.

    מדינת ישראל היא מדינת היהודים ותומכיהם (זבוטינסקי) פלסטינים לירדן! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 13:06

    • בלי "תומכיהם" - רק יהודים (עפ"י אלוהים ולא ז'בוטינסקי...) פחחח

      הקנאים , 27/05/09 13:24

      מי אתה שתבוא ותקבע לנו את זבוטיסקי הכופר עלינו!!!

      בגלל אנשים התומכים בכופרים כאלו יש לנו בסוף תופעות לוואי כמו העמלקים השמאלניים שעוד מעיזים לקרוא לעצמם שמאלנים... לא למדתם לקח??

      יהודים ציוניים וחילונים ... בעוד דור וחצי אתם שמאלנים ליברליים .. כי מי שמתכחש לתורת השם ומעדיף את תורת זבוטיסקי סופו להיות כמו השופטים בבג"ץ

      • תורת השם?!

        צוק, 27/05/09 13:47

        השם של מי??
        סבא בשמיים אמר לכם??
        כשה''שם'' בכבודו ובעצמו יבוא ויאמר שזה מה שהוא רוצה, נבצע.
        עד אז, המשיח אולי מתעכב, אבל חמורים לא חסר.
        ה''שם'' אמר לי להעיף מפה את כל חובשי השועלים המתים, לובשי השחור, השוביניסטים והגזענים על גבול הנאציזם.

        • השם שהוציאנו ממצרים ונתן לנו התורה בהר סיני! מה לך יש ביד גוי מלוכלך

          הקנאים , 27/05/09 20:04

          צא מפה ... מה לך ולארץ הקודש ליכלוך אנטישמי רודף יהודים מפולין הכפרית

      • לאף אחד אין ביטוח על צאצאיו לא מבחינה פוליטית, לא

        shafee, 27/05/09 14:03

        מבחינה תרבותית ולא מבחינה דתית. בעיניך גם שמשון היה כופר ואפיקורס.

        • בעייני שמשון היה אפיקורוס?? אולי בעינייך . שמשון היה נביא ושופט

          הקנאים , 27/05/09 20:04

          טמבל

      • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

        רותם ס , 27/05/09 14:05

      • "הקנאים" הוא פרובוקטור של השמאל. (ל''ת)

        זיגי אמסלם , 27/05/09 19:28

        • ממש נכון! ציפי מתמידה עם הפגנת הקינאה שלה בביבי (ל''ת)

          עוד קנאית, 27/05/09 20:54

  • 73.

    אז אולי נכבוש גם את ירדן ואחר כך נחזיר אותם לאבו מאזן???? (ל''ת)

    מאיה, 27/05/09 12:49

    • עם ישראל לא הולך וכובש מדינות כי בא לו!

      דבורה ש. , 27/05/09 14:52

      אלא ההפך הוא הנכון, הערבים/מוסלמים הם אלה שהולכים וכובשים מדינה אחר מדינה, היום יש להם כבר 57 מדינות ועוד היד נטויה, לא רק בישראל אלא גם בכל אירופה, פשוט אירופה לא מרגישה בפיחות הזוחל שיש היום כ-20 מליון ערבים/מוסלמים בכל עיר מהערים הגדולות של אירופה וגם אמריקה, כך שלא ירחק היום וגם שם ידרשו מדינה עצמאית משלהם, כי הרי יהיו רוב, לא? ומי שינסה למנוע זאת מהם, גורלו יהיה כמו ישראל, כי דור או שניים הם יטענו כי הם ילידי אותם מדינות, כמו שטוענים היום בישראל, פשוט משקרים לכל העולםן, ומרוב שהם שמשננים זאת, יתחילו להאמין כי הם צודקים! כמו המצב בישראל!

  • 72.

    כל עוד פרופסור אלדד בכנסת (ל''ת)

    יש לי תקווה בלב, 27/05/09 12:48

  • 71.

    אבל הילדים של בעלי הגרין קארד מקבלים אזרחות אמריקאית מרגע לידתם (ל''ת)

    ישר ולענין , 27/05/09 12:47

    • כל מי שנולד בארה"ב זכאי לאזרחות (ל''ת)

      shafee , 27/05/09 14:07

  • 70.

    לכולם ברור שירדן היא פלשתין, ואוסלו זה אסון (ל''ת)

    מענית, 27/05/09 12:43

  • 69.

    צודק אלדד אנחנו איתך לך לראשות הממשלה! (ל''ת)

    חזי, 27/05/09 12:42

  • 68.

    ח"כ פרו"פ אלדד הנכבד! בפעולתך זו הוספת לעצמך 5 מנדטים! המשך כך! ירדן ה

    רותם ס , 27/05/09 12:41

    ירדן היא פלסטין! וגם פלסטיני(ערביי) ישראל שייכים לשם! זו האמת ויש לאמר ולבצע אותה! העם איתך!!!

    • לא אלדד ולא ליברמן טיפש - יש לנו תורה ... איפה היה נילס הולגרסון

      הקנאים , 27/05/09 20:05

      (אריה אלדד) במשך 3300 שנות קיומנו ו-2000 שנות גלותנו ... איפה היה ליברמן ... עובד אלילים שכמותך

  • 67.

    זה לא ''לדברי'' זאת עובדה 70% מאזרחי ירדן הם פלסטינים הם יותר קולוניה

    טל ק, 27/05/09 12:37

    העובדות מראות בבירור כי קיימת מדינה פלסטינית קרי מדינה שרוב אזרחיה הם פלסטינים והיא ירדן, כל השאר דמגוגיה, היא כלי נשק בידי מדינות ערב לחסלנו, הרי עוד לא נולד ה''מנהיג הפלסטיני הפרגמטי'' , ביטוי מצחיק, שיוותר על זכות השיבה.
    האם את, אתה ואתם מוכנים לחיות במדינה שאיסלם היא דתה, מסגד הוא מקדשה וחמאס היא מפלגתה.
    הרי החמאס זוכה לרוב דמוקרטי ''נאור וליברלי'' בתחומי הגדה והן בתחומי עזה מכאן שמדוע שבמדינה עתידית דו לאומית היא לא יהיה השליט?
    הכל פארסה אחת ופונים לאצילות שבנו בניסיון ליישם אותה הלכה למעשה.
    השמאל צודק באידיאל אבל טועה בכתובת, המאבק לא ייפסק גם אם הם יבקשו שיויון מוחלט ויקבלוהו
    המאבק הוא הישרדות, ואנחנו ננצח כי כל היהודים מתעשתים רק ברגע האמת, זה הספיק בעבר מול אויבים גדולים זה יספיק גם בהווה
    האמריקאים מתו באוקיאנוס השקט על דרך חייהם אני ואתהם נהמר על חיינו בשביל לשמור על דרך חיינו עשרים ק''מ מהבית
    מי שחושב שלא מוזמן להכין את הדרכון ולהסביר לילדיו איפה הוא היה כשעמו נאבק על זכותו

    • הסתכלו במפה של המנדט הבריטי ומצאו את פלסטין

      shafee , 27/05/09 14:10

      גם אם רק רבע מאוכלוסיית ירדן היתה פלסטינית, ירדן היא מדינה שהוקמה, על חשבון ארץ ישראל, בשטח "פלסטין" וניתנה במתנה למשפחה סעודית כתמורה על השתתפות הגדוד העברי בכיבוש עבר הירדן...

  • 66.

    צודק במאה אחוזים!

    יהודה, 27/05/09 12:29

    אין דבר כזה ''האדמה הלאומית של הפלשתינים''! זוהי המצאה של הערבים - וכשהם מפנים בתפילה את התחת שלהם לירושלים (לעומת יהודי תבל שבמשך אלפיים שנה מתפללים לכיוון מזרח - להר הבית) זה מראה בדיוק כמה מופרך ההמצאה השקרית הזו שיש לערבים האלו שייכות כלשהיא לישראל ובודאי ודאי שאין להם שוב זכויות היסטוריות, או אחרות על ירושלים כעיר בירתם.
    80% מתושבי ירדן הם פלשתינים ושם ורק שם צריך לקום המדינה הפלשתינית. כן. נקודה.

  • 65.

    להעיף האוכלוסיה הפלסטינית מתחומי ישראל!שיילכו לחיות עם בני עמם בשטחים

    רותם ס , 27/05/09 12:25

    או ירדן!

    • אז קדימה, תקום ותנסה להעיף אותי מפה, נראה אותך !!

      ג'לאל , 27/05/09 12:40

      גיבור גדול בדיבורים מאחורי מסך מחשב

      • אל תדאג, זה יקרה מהר משאתה חושב (ל''ת)

        יוסי, 27/05/09 12:44

      • לא הוא יעיף אותך

        יהודון, 27/05/09 12:49

        מגבניקים יעשו את זה בשמחה ומקצועיות חתיכת ג'אלל

      • המומנטום נבנה חמוד...ליברמן עולה אלדד עולה..ואז זה יקרה! אז תארוז כבר

        רותם ס , 27/05/09 12:50

        תארוז כבר עכשיוו! לפני שיהיה לחץ!(ויהיה! תאמין לי) כי אין פתרון אחר! שתי מדינות נפרדות לשני עמים! כןלל הגירתם של פלסטיני (ערביי) ישראל אל בני עמם מעבר לגבול! אינכם שייכים לפה! כרגע אתם מוגדרים באויב! עופו!!!

        • תגיד לליברמן שפה זה ארץ הקודש, ונגרש אותו ואת הערבים וכל העמלקים השמאל

          הקנאים , 27/05/09 13:44

          אז תתחילו לארוז מחתיכות מחללי השם אוכלי חזיר ... זו ארץ הקודש תחזרו לערבות דרום רוסיה סובוטניקים עמלקיים גויים...

          משחקים לנו אותה פה חילוניים ימנים - בדור הבא אתם שמאלנים תומכי טרור... כי כורתים את הענף עליו אתם יושבים - תורת השם.

          אז תעופו מארץ הקודש או שנילחם עליכם מלחמת קודש עד חורמה!

          • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

            רותם ס , 27/05/09 14:05

      • תגיד איפה אתה נמצא?

        avievan , 27/05/09 13:06

        ואת השאר אנו נוציא לפועל...!!! וזאת היא הבטחה. זאת היא אדמתנו, זאת היא מולדתנו מזה אלפיים שנה ויותר, שמץ היסטורי אין לכם, באתם לארצנו כערב רב, הזמן הגיע לקחת את חפציך ולעבור מעבר לירדן, זאת המדינה שהבריטים הקימו לך ולבני עמך. עזבו אותנו בשקט לפני שיהיה מאוחר, יאללה עופו מעל עורינו קרציות...!!!

        • זאת אדמתנו

          צוק, 27/05/09 13:38

          זאת אדמתנו בסה''כ 61 שנה.
          האמת היא שאני בעד 3 מדינות:
          1. מדינת ישראל - לישראלים השפויים.
          2. מדינת פלסטין - לפלסטינים.
          3. מדינת יהודה - להזויים שמעדיפים אדמה וקברים על החיים. תקימו לכם מדינת הלכה עם צבא הלכה והעיקר, תלכו לנו מהעיניים.

          • לכלוך ישראלי תעוף מאדמת הקודש ותקים לך מדינה "ישראלית" באוגנדה

            הקנאים , 27/05/09 14:00

            מצעדי גאווה שפויים הבאת לנו
            עוד לא מתבייש להגדיר את עצמך כיהודי ... ליכלוך עמלקי שתומך בהקמת מדינה "פלסטינית" לך לבלסטין או שנילחם עלייך מלחמת קודש עד חורמה

            • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

              רותם ס , 27/05/09 14:08

            • הקנאים

              צוק, 27/05/09 14:08

              תכריז עלי מלחמת קודש, כלומר ג'יהאד??
              אני מאוד מתבייש לקרוא לעצמי יהודי, בגלל דפקטים כמוכם.
              מצעדי גאווה מפריעים לך?
              מה קרה?
              חושש שתתפתה בטעות?
              רוצה לספר לנו משהו?
              עוד מחבל יהודי לאוסף.

              • מביישים אותך? חוקי התורה גם מביישים אותך אנחנו יודעים, לך לאמריקה כבר

                הקנאים , 27/05/09 20:07

                מה לך וכאן??

                שם יש לך כל מה שאתה צריך מצעדי גאווה
                מתנחבלים יהודים אין ...
                הכל טוב
                חזיר בשפע ...
                אבל לא פה כי זו ארץ החקודש לך מפה גוי מלוכלך לך כבר

          • מסכים! רק שלפלסטין תספח את הפלסטינים מישראל ושמאלנים כמוך! ואז יהיה

            רותם ס , 27/05/09 14:16

            סדר ושקט! ואני מדבר ברצינות!

            • מסכים או לא מסכים, "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום"

              הקנאים , 27/05/09 20:08

              מסכים לחצי עולם ולתורת השם אתה לא מסכים טמבל עובד אלילים בשר ודם פוליטיקאים

      • ג'לאל הוא אחמד טיבי בתחפושת. לא להתרגש.

        לג'אלל=אחמד טיבי-העתק תגובתי אליך מהמאמר הקודם, 27/05/09 14:50

        הוא נבהל מהתגובות אז החליט לעשות מעשה: להמשיך בקשקושיו כדי להגביר את השנאה. מה ש'יפה' בו זה שהוא תומך במדינה פלסטינית כלומר בעקירת יהודים מביתם אך מתנגד שיעקרו אותו מביתו וכן הוא בעד חופש הביטוי רק עבור הערבים אך ליהודים אסור להתאבל על חברון, הר הבית וכו'. שריפת דגלי ישראל ביום העצמאות היא 'התנהגות אבל' לגיטימית ולא הסטה... הוא בעד דמוקרטיה אך אין לו בעייה עם רצח על כבוד המשפחה ועם שלילת חרות הנשים והוא עוד מתגאה שנשים ערביות לא יוצאות עם יהודים. חה חה חה.. אם זה לא היה עצוב אז זה באמת היה מאד מצחיק, הרי ידוע איך אשה/נערה/ילדה ערביה תגמור עם החיים שלה אם רק משהוא יחשוב שנדמה לו שהיא הסתכלה על גבר ובמיוחד יהודי. במקרה הפחות גרוע 'רק' יגלגלו אותה בתוך שטיח וייסעו עליה כמה פעמים.ולזה הם קוראים 'כבוד'... הטילים על שדרות הם בכלל לא בשביל להרוג וגם לא בשביל להפריע לחיי התושבים שם בכלל..לעומת זאת פיגועי התאבדות הם בגלל חוסר ברירה ורק צה'ל 'רוצח' ילדים
        והאשמים בחוסר התשתיות של הכפרים הערבים הם כמובן רק הישראלים ולא הערבים שבונים ללא היתר ולא התחשבות בשום תוכנית בנייה עירונית כי הרי הם לא חייבים כלום..רק מגיע להם. בקיצור אין לו בעיה לשקר ולהפוך בתור שעשוע את הדברים על פיהם גם אם הם לא צודקים ומקוממים כי ברור שהוא פשוט נהנה מלהרגיז. בעצמו העיד על עצמו כי אם יהיה צורך הוא יחתום על נאמנות כי החתימה שלו לא תזיז לו כלום... הרי אין לו בעייה שמציאות לחוד ועובדות לחוד ואין לו בעייה להעיד או לעשות ההיפך ממה שהיה או מה שהתחייב או מה שהוגן. הבעייה אצלכם היא בין היתר עם היחס לנשים שעליו אחמד טיבי לא לוחם, אם כי מצבן בסופו של דבר הכי קשה אבל מה אכפת לו? אבל כמובן אין מה לצפות למשהוא יותר איכותי מאחמד טיבי=ג'אלל. זה מיטב החינוך שאמא ערבייה יכולה להעניק כי בסופו של דבר היא נמצאת במלחמת קיום בתוך ביתה שלה בתנאים כל כך גרועים המוכתבים על ידי החברה המוסלמית שלא פלא שכל כך הרבה גידולי פרא אומללים יוצאים להם.לכל לוחמי החירות והשיויון המוסלמים:תתחילו קודם כל בבית להתייחס לנשים שלכם בכבוד. תתחילו לתת גם להן חופש ביטוי וזכויות שוות ואז אולי הן יצליחו לגדל לכם דור פחות מתוסכל מזה הקיים שלא יודע מה לעשות עם התיסכול שלו והכעס שלו ואיך לחיות בשלום עם הסובבים.
        מועד שליחת תגובה 2:50

    • to rotem

      stefan, 27/05/09 14:14

      as an Israeli Arab I love my country much more then u do .
      I fell sorry for u ,,, you should take it more eazy on your self,, if you will live like this way u will end in crazy hospital.
      the only way for everybody in this land it is JUST PEACE.
      mr rotem,
      THE MOST HIGH THING IN THIS LIFE ITS LIFE IT SELF.
      so take care of your life
      israeli arab

      • you speaking like we are living in sweeden or something

        רותם ס , 27/05/09 19:56

        there is atwo state supparate countries suloution! your peaple never exepted the"two state suloution. all the death around is because of that.thats why-to get to peace-you must go and live with your own peaple-which is our enemy-two supparate countries

      • אל תיתמם! לפי דבריך אנו חיים בשוויץ אן משהו

        רותם ס , 27/05/09 20:13

        אני הרי מנסה להכיל כאן את מה שעשו בהודו-קפריסין צ"כיה =יוגוסלביה ועוד מקומות-שבהם עירוב בין אוכלוסיות אויבות הביא לשפיכות דמים! מה אני אומר בעצם? חילופי שטחים ואוכלוסין-שתי מדינות נפרדות לשני עמים! (ססמתו של השמאל הרבה שנים! לא?) אבל היות והפלסטינים מעולם לא קיבלו את תכנית החלוקה-והמשיכו ללחום בנו עד היום.אני אומר לתקן את הטעות להקים את המדינה הפלסטינית(ירדן או פלסטין-זה לא משנה)העיקר שהם יהיו שם-ויהודים שישארו בתחומם-ייעקרו מבתיהם ויועברו לישראל-כמו שפלסטיני(ערביי)ישראל שמזוהים איתם ורואים עצמם חלק מהעם הפלסטיני יילכו ויגשימו מאווייהם הלאומיים עם בני עמם!(אפילו ציפי לבני אמרה זאת פעמיים) מה רע בזה? אם הייתי פלסטיני! הייתי נוהג כך! ברצינות@ הייתי נוהג כפטריוט ועובר אל בני עמע כדי לעזור לבנות את מדינתינו-כמו שהציונים עשו! זה צדק וזה פתרון שיביא שקט! אין פתרון אחר! תבין לבד כבר למה! ואם לא תבין גם את זה אני מוכן להסביר.

    • ל 12.25 אכן גזענים לא חכמים תמיד היו ויהיו,אך במיעוט אפסי.

      נתן.ש מעלות., 27/05/09 14:31

      אתה וחבריך ההזויים לא תצליחו,להרוס לנו את רקמת החיים כאן.

  • 64.

    הצדק לא מעניין את השמאל. אלדד צודק ולכן השמאל שונא אותו (ל''ת)

    ירדן היא פלסטין ללא ספק, 27/05/09 12:22

  • 63.

    ג'לאל - אנחנו מקווים שלא תקים מסגד באתר

    מיכאל, 27/05/09 12:20

    אתם מקימים מסגדים בכל מקום. מבצעים כיבוש אגרסבי של קרקעות ועמים ותובעים לעצמכם זכויות של עמים אחרים בשם הכיבוש המוסלמי הבוטא והאגרסיבי של האלף שנים האחרונות. הפנים האמיתות של האיסלאם נחשפו כבר לכל העולם. יודעים מי אתם.

    • יקום ועוד איך יקום - כי אם לא אז איזה "חופש דת" יש לכם במדינה דמוקרטית

      הקנאים , 27/05/09 12:36

      הזאת??

      צביעות שלכם עוברת כל גבול!!!!!!!!!!!!

      • זו תהיה תשובתו של העמלקי ג'לאל - בדוק !!!

        הקנאים , 27/05/09 12:37

        מתיכבר נעיף את כל העמלקים מכאן .... מתי ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.

      • ל"קנאים": 1) אתה פשיסט יהודי מטורף 2) צדקת בעניין הקמת המסגדים, למה לא

        ג'לאל , 27/05/09 12:39

        ??

        האם הערבים אי פעם אסרו עליכם להקים בתי כנסת במדינות ערב בהם ישבתם?3

        באמת כמו שאמרת .. "צביעות"

        • לפי החוק! קול המסגדים הרם ב4 בבוקר הוא לא חוקי! מועצות עשו תפקידכם! (ל''ת)

          רותם ס , 27/05/09 12:42

        • תקון טעות! הפאשיזם היום הוא ה"אסלאם הפאשיסטי" שאתה מחבל! חלק ממנו!!! (ל''ת)

          רותם ס , 27/05/09 12:47

      • זהירות! מושתל של השמאל! לא להתייחס! (ל''ת)

        רותם ס , 27/05/09 14:10

  • 62.

    שתי גדות לירדן זו שלנו, זו גם כן!!! אלדד שמאלני קיצוני!!

    יהודי, 27/05/09 12:19

    נו, תגידו, הם לא הזויים?! מוטרפים?! יש לקוות שאאכן ביבי הוא שיעיף את החוליגנים האלה מהמאחזים הבלתי חוקיים

  • 61.

    גם המלך חוסיין וגם ערפת אמרו בפומבי שירדן היא חלק מפלסטין (ל''ת)

    דוד מלכי, 27/05/09 12:09

    • ציפי ליבני אמרה-"כשתוקם פלסטין נעודד ערביי ישראל להגר לבני עמם" (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 12:46

      • אתה זוכר יותר טוב מציפי את מה שהיא אמרה, היא לא (ל''ת)

        זוכרת, 27/05/09 21:03

        • תבדוק! היא התבטאה כך פעמיים בשנה האחרונה! ליברמן נהיה אופנתי... (ל''ת)

          רותם ס , 28/05/09 03:30

        • תבדוק! היא אמרה זאת כבר פעמיים! (ל''ת)

          רותם ס , 28/05/09 03:30

  • 60.

    כך צריך לנהוג וזו האמת!! כל הכבוד אלדד (ל''ת)

    iris, 27/05/09 12:09

  • 59.

    צודק במאה אחוז! (ל''ת)

    ר.ד, 27/05/09 12:07

  • 58.

    תודה על אלפיים שנות חורבה שבהן הזנחתם את ארצנו

    תיקון לג'לאל בן ישמעאל, 27/05/09 12:06

    שובו לכם בני קידר לאוהליכם ברבת בני עמון סורו מן הגנבה והגזל כי לא בטובתכם המה. נקו חרבכם המגואלת בדם אבותינו שישבו מאונס בערי גלות ערב ולמדו שלום,הוא יפה לאין ערוך מחרב האסלאם.

  • 57.

    פרו"פ אלדד חזק ואמץ! למרות שהצבעתי ליברמן-אני תומך בך! ירדן היא פלסטין

    רותם ס , 27/05/09 12:02

    גם ערביי(פלסטיני) ישראל שייכים לשם! ועליהם לעבור לשם! אין פתרון אחר! הפרדה מוחלטת בין פלסטינים ליהודים! זה יקרה אם בטוב ואם ברע! כי אין פתרון אחר!!!

  • 56.

    סוף סוף ח''כ שאומר את האמת בפנים בלי לגלוגי עיניים וליקוקי ישבן

    יאיר, חולון, 27/05/09 11:56

    אריה אלדד ישר כוח!

    אני אמשיך להצביע לכל מפלגה בה תיקח חלק!!!

  • 55.

    צודק בתכל'ס

    ziko, 27/05/09 11:54

    הירדנים מתים מפחד

  • 54.

    ירדן היא פלסטין! שם זה התחיל ושם זה ייסתיים!!גם ערביי ישראל יהגרו לשם! (ל''ת)

    רותם ס , 27/05/09 11:46

  • 53.

    זו האמת לאמיתה=בירדן יש יותר פלסטינים מאשר בעזה=השטח צריך לעבור אליהם (ל''ת)

    נ.כהן מלך ירדן יכול להכחיש כמה שהוא רוצה=לא יעזור, 27/05/09 11:38

  • 52.

    בושה לשליחות: פרופ' אלדד - איזה מין רופא אתה??

    ג'לאל , 27/05/09 11:37

    בעצם גם מנגלה היה רופא מאוד מלומד ...

    איפה הימים שרופא היה אחד מורם מעם במוסריותו... כנראה שהיום הכל הולך ...

    • גלל (של איזו חיה...) אתה מדבר? כשיש לך את ד"ר רנטיסי הרוצח מצד אחד וד"

      רותם ס , 27/05/09 11:49

      וד"ר בשאררה המחבל המסריח מצד שני...אתה גם מחבל גלל-ןיומך לעוף מפה מתקרב!!!כך את משפחתך ועמך הברבריים אשר גרים במדינת היהודים ועוף!!!בטוב או ברע-לא תהיו פה! ברברים! חיות אדם!!!

    • כולנו חושבים כמו ד''ר אלדד

      י. נאור, 27/05/09 12:03

      ח''כ אריה אלדד פרופסור לרפואה. זה נכון.
      אבל לפני כן הוא בן אדם שפוי ויהודי גאה
      שרוצה למנוע מדוקטור מנגלה פלסטינאי לשלוט
      בארצינו ולהמשיך את מעשיו של מנגלה הגרמני!

  • 51.

    % הערבים בירדן (פלסטין) גדול מאחוז היהודים בישראל. (תקראו שוב להבנה )

    לכן ירדן היא פלסטין, 27/05/09 11:37

    בירדן כ- 80% הם פלסטינים.
    בישראל 74% הם יהודים. וישראל מוגדרת כמדינה יהודית.
    עכשי, מה לעשות - 80 זה יותר מ 74
    לכן ירדן היא פלסטין.

    • על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 12:08

  • 50.

    לירדן מעולם לא קראו פלסטין, אין דבר כזה ''עם פלסטיני'' חלק גדול מהערבים

    פה הם ירדנים עירקים שבאו לחפס עבודה והתנחלו!, 27/05/09 11:21

    במלמו שוודיה מלא ערבים, בכלל כל המערב סובל מהנדידה שלהם, כך גם בישראל מדינת היהודים מהים ועד לירדן!

    אסור שהמלך עבדללה יודח, זה אסון בדוק!

    • לירדן לא קראו ירדן אלא טראס-ג'ורדן כאשר היא הוקמה בתוך

      shafee , 27/05/09 14:15

      השטח המנדטורי הבריטי בארץ ישראל ושמו בפי הגויים היה "פלסטינה".

  • 49.

    את כל האמת האבסולוטית:ירדן היא ארץ ישראל!!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 27/05/09 11:18

    • וגם עיראק, וגם איראן וגם סעודיה, ובקיצור ... כל המזרח התיכון

      ג'לאל , 27/05/09 11:39

      הרי זאת המטרה האימפריאליסטית שלכם מהתחלה .. להשתלט על כל המזרח התיכון .. על מי אתם עובדים !!!!!

      • תגובה לג'לאל

        צוק, 27/05/09 11:50

        כנראה פיספסנו את יום החלוקה של החומר שהם לוקחים, חבל, נראה יופי של חומר.
        אין מה להתייחס לכל קבוצה הזויה (כמו זאת שמיוצגת ע''י אריה אלדד) ולא משנה כמה רעש הם עושים.
        אחרי כל הקריאות של ''רק ביבי יראה לערבים'' או ''ליברמן יכנס בהם'', ראינו מה נשאר מזה, בסוף כולם מבינים, כשמגיעים למעלה, שאין פיתרון אחר חוץ משתי מדינות וחלוקה לפי גבולות 67.
        עכשיו תראה איך ביבי הופך לבוגד, לדעתם.

        • ש מאות אלפי אנשים כמוני! הייתי בשמאל-והתפכחתי!היום אני בעד שכל ערביי י

          רותם ס , 27/05/09 12:00

          ערביי ישראל ייתאחדו עם בני עמם מעבר לגדר!!הפרדה מוחלטת לשני עמים מצדי שיקרו לזה ירדן או קוקומוקו-זה לא משנה-על פלסטיני ישראל לעוף מפה-בייחוד מחבלים כמו גלל(של איזו חיה?...)

        • אז אתה מסכים איתו שאתה אימפריאליסט?

          פנדה , 27/05/09 16:59

          צבוע שכמוך - אתה אימפריאליסט, יושב על אדמות של אחרים, מסרב לזוז, וקורא לאחרים הזויים? קודם תפנה את השטח שכבשת, אח"כ תטיף לאחרים.

        • תגובה לצוק

          עופר1976 , 27/05/09 20:34

          כנראה שפספסת את מה שקרה מאז הסכמי אוסלו וכנראה שפספסת את העובדה שלא מכירים בנו כמדינה יהודית ואולי גם פספסת את מה שקרה ליהודים באירופה ובשאר העולם כי אחרת אין לי שום מושג למה אתה מלקק לג'לל, אולי אתה חושב שככה יאהבו אותנו יותר? אז זהו, שזה לא יקרה, אז מי שהזוי פה זה אתה צוקילה.

      • אנו רוצים מדינת ישראל-מדינת היהודים!בלי מחבלים פלסטינים ברברים! אז עוף

        רותם ס , 27/05/09 12:10

        אל בני עמך-ירדן או פלסטין העיקר שלא תהיה פה! אתה לא שייך לפה! ואנו לא רוצים אותך פה! זה יקרה בטוב או ברע! לך עכשיוו!!עדיף בטוב...

  • 48.

    למה לא מסבירים ברור שירדן היא חלק מישראל(שניקראה פלסטין)וחולק מישראל

    וניתן לערבים ע''י הבריטים לאחר החרזת הבית הלאומי, 27/05/09 11:15

    ליהודים בארץ ישראל שכלל בהתחלה גם את ירדן.
    ירדן לא היתה קיימת וכל שטח ירדן היה חלק מפלסטין בכל שנות השילטון הטוקי במשך 400 שנה.
    הבריטים החריזו על הקמת הבית היהודי בישראל שכלל את כל שטח ירדן.
    לאחר מכן חילקו הבריטים את הארץ ונתנו את שטח הגדול לערבים שהקימו שם את מדינת ירדן והשאירו ליהודים את החלק הקטן.
    ולאחר מכן הוחלט שגם מהחלק שניתן ליהודים צריך לחלק לשניים.
    זה לא הגיוני,זאת רמאות.
    ולמה אף אחד לא מזכיר באופן ברור את הדברים האלה.
    זאת צריכה להיות האג'נדה של מדינת ישראל.
    הארץ כבר חולקה מיד עם הכיבוש בריטי.
    ירדן היא חלק מישראל,החלק שניתן כבר לערבים.
    זה שהם החליטו לקרוא לזה ירדן ולא פלסטין זה לא מנתק את ההקשר לישראל שניקראה פלסטין.

    • גם אני רוצה

      צוק, 27/05/09 11:39

      לקחת את מה שאתה לקחת...
      נראה לי חומר חדש וחזק ביותר

      • חומר מזעז שנקרא - האמת...לך תסניף קצת הזיות אוסלו ידידי וק'ורבנות שלום (ל''ת)

        JDH, 27/05/09 12:39

    • ערימה של שקרים ועיוות העובדות בצורה שלא ניתן לתאר!!

      ג'לאל , 27/05/09 11:41

      תפסיקו על התעולה הזולה שלכם כבר! כולנו יודעים מה מטרותיכם האמיתיות !

      • תתחיל לארוז! מחבל פלסטיני! ירדן היא פלסטין! עבור לשם! אתה לא שייך לפה! (ל''ת)

        רותם ס , 27/05/09 11:56

        • חחחחחחחחח אתה שוב הוזה! (ל''ת)

          ג'לאל , 27/05/09 12:12

          • אני מציאותי הרבה יותר ממך! לך אל מדינתך פלסטין או ירדן! אינך שייך לפה!

            רותם ס , 27/05/09 12:17

            מחבל ברברי!!!

      • dhimmi

        הצעה לג'לאל: be our dhimmi, 27/05/09 12:22

        ג'לאל, אני לא מבין אותך. אולי פשוט תקבל שאתה הדימי של היהודים?
        דימי הוא רק דימי עם הוא נאמן לארץ שבה הוא גר, וכנגד, הארץ הזאת תשמור עליך. הבנתה?

        למה אתה צריך להיות הדימי שלנו ואנחנו לא הדימי שלך פה בארץ?? כי אתם הכובשים! תלמד קצאת היסטוריה. חוץ מזה בקוראן שלך כתוב כמה פעמים שהארץ הזאת של היהודים.
        Jala=Dhimmi

        • הערבים לא יודעים לקרוא ובגלל זה הם לא יכולים לדעת שזה כתוב בקוראן שלהם

          הם רק מצטטים את ההטפות של אירגוני הטרור, 27/05/09 12:34

          שמאחדים אותם.

  • 47.

    בלחי קשר לשאלה העקרונית שהירדים לא יתערבו בזכויות הח''כים שלנו!

    אלכס טוקבק, 27/05/09 11:11

    לכל חבר כנסת יש זכות וחובה להביע את עמדותיו
    ודעותיו. אנחנו מדינה דמוקרטית (בניגוד לירדן).

    • שאלה קטנה

      צוק, 27/05/09 12:10

      אם לכל חבר כנסת יש זכות וחובה להביע את עמדותיו, למה כשח''כ ערבי מתבטא באופן שאתם לא אוהבים, ישר תוקפים אותו?
      כנראה שכרגיל יש לכם מוסר כפול שטובע בים של גיזענות.

      • אף מדינה לא תיתן -שיתמכו באויביה והשמדתה-וזה מה שהח"כים הפלסטינים עושי

        רותם ס , 27/05/09 12:28

        עושים! רק לשמאלנים בוגדים ואנטישמים כמוך זה מפריע...מובן גם למה מחבל!!!

        • רותם

          צוק, 27/05/09 13:43

          תן לי לנחש שבצבא היית בקושי שקמיסט או נהג.
          להזכירך, השמאלנים הבוגדים (כהגדרתך המטומטמת להפליא) הקימו את המדינה!!!
          הקבוצה חסרת יכולות ההתבטאות שממנה יצאת, רצחה ראש ממשלה רק משום שדעותיו לא תאמו את ההשקפה ההזויה שלכם.
          לך תלמד היסטוריה - ובהיסטוריה אני לא מתכוון לספר האגדות שאתה קורא לו תנך, אלא להיסטוריה אמיתית. תלמד מה עשינו לבריטים, תלמד ששמיר היה טרוריסט מבוקש.
          חסר השכלה, בור ורעשן!!!

          • רק,ואך ורק בזכות התורה אתה כאן ! ורק בישראל מאפשרים לאוייבי המדינה (ל''ת)

            להיות מחוקקים-זו לא גזענות-זו טיפשות !!!, 28/05/09 07:26

      • גם את אלדד לתקוף.לתקוף לכולם מותר! (ל''ת)

        JDH, 27/05/09 12:39

  • 46.

    אללד צודק ב-100%, אבל מותקף כי הוא מקדים את זמנו...

    ירדן היא פלסטין, 27/05/09 11:09

    ירדן היא מדינה שרובה פלסטינים, עם מלך שמוצאו מסעודיה אמו אנגליה, ואשתו פלסטינית. וגם יורש העצר החדש הוא חצי פלסטיני.
    צריך לומר לבית המלוכה ההשאמי, כי מי שדוחף את אפו לנעשה ממערב לירדן, מזמין אחרים לדחוף את אפם לנעשה ממזרח לירדן.

    • לא יעזור לכם, איך התורה הפשיסטית שקיבלתם בהר סיני אומרת??

      ג'לאל , 27/05/09 11:43

      "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" - וזה מה שקורה איתנו (ולא איתכם) ... כמה שאתם מענים אותנו אנחנו מתרבים יותר ומצליחים יותר ... אז הנה בירדן המספר שלנו גדל .. מה אתם אוכלים את הלב?? רע לכם נכון? אתם יותר מדי צרי עין - עכשיו מובן שהשינאה שלכם לעם הפלסטיני ולאומה הערבית בכלל היא ללא כל קשר לפלסטינים היושבים על אדמתם כי אם שינאה בכל מקרה ללא פניות - כי מה לכם ולירדן??

      • הפלסטינים!תרבות ברברית שסוגדת לטרור התאבדות טרור ורצח! עליהם להכיר בכך

        רותם ס , 27/05/09 11:55

        שירדן היא פלסטין! גם הפלסטינים(ערביי) ישראל שייכים לשם! וכחלק מההפרדה יהיה עליהם להגר לשם! אין פתרון אחר!!!

        • לרותם

          צוק, 27/05/09 11:59

          בקיצור אפשר לקרוא לפיתרון שלך - הפיתרון הסופי.
          כדאי לקרוא קצת היסטוריה ולגלות שאת כל מה שהפלסטינים עושים לנו, אנחנו עשינו קודם לבריטים, כן, כולל פיגועים נגד אזרחים.
          אצלנו התפתחה תרבות שסוגדת לאדמה ולמתים, להקריב חיים כדי לשמור על (עלק) קברי צדיקים, אבל אנחנו הרבה יותר טובים...
          אישפוז דחוף!!!

          • תמיד השמאל תומך הטרור-מביא את השואה כהשוואה. עלוב ביותר!

            רותם ס , 27/05/09 12:59

            פתרון סופי? אני הרי מנסה להכיל כאן את מה שעשו בהודו-קפריסין צ"כיה =יוגוסלביה ועוד מקומות-שבהם עירוב בין אוכלוסיות אויבות הביא לשפיכות דמים! מה אני אומר בעצם? חילופי שטחים ואוכלוסין-שתי מדינות נפרדות לשני עמים! (ססמתו של השמאל הרבה שנים! לא?) אבל היות והפלסטינים מעולם לא קיבלו את תכנית החלוקה-והמשיכו ללחום בנו עד היום.אני אומר לתקן את הטעות להקים את המדינה הפלסטינית(ירדן או פלסטין-זה לא משנה)העיקר שהם יהיו שם-ויהודים שישארו בתחומם-ייעקרו מבתיהם ויועברו לישראל-כמו שפלסטיני(ערביי)ישראל שמזוהים איתם ורואים עצמם חלק מהעם הפלסטיני יילכו ויגשימו מאווייהם הלאומיים עם בני עמם!(אפילו ציפי לבני אמרה זאת פעמיים) מה רע בזה? אם הייתי פלסטיני! הייתי נוהג כך! ברצינות@ הייתי נוהג כפטריוט ועובר אל בני עמע כדי לעזור לבנות את מדינתינו-כמו שהציונים עשו! זה צדק וזה פתרון שיביא שקט! אין פתרון אחר! תבין לבד כבר למה! ואם לא תבין גם את זה אני מוכן להסביר.

            • חבל על הזמן והאנרגיה

              פנדה , 27/05/09 17:07

              אנשים כמוהו צריכים לקבל את השטוזה בפרצוף כדי להתעורר, והעובדות לא יבלבלו אותם. העיקר שרוב העם חושב כמונו, נשאר רק לדון על האופציות האמיתיות שיש לנו ואיך ניתן ליישמן. אני עייפתי מלהסביר לשלושת המנדטים של מרצ מה שהם לא הבינו עד עכשיו. הם ממילא כבר בדרך החוצה - פיזית או רוחנית.

          • היטלר היה חילוני, שונא-דת, מתעב יהודים וסוציאליסט. מעניין, לא? (ל''ת)

            זיגי אמסלם , 27/05/09 19:30

      • אז אתה מודה שרוב ירדן הם פלסטינים?

        פנדה , 27/05/09 17:04

        אז למה אתם צריכים עוד מדינה? למה אתם לא מפרקים את שלטון האפרטהייד בירדן? תגיד את האמת יא ג'לאל, פשוט יותר קל לגנוב את ישראל כי ירדן תטבח אתכם בלי בג"צ ובלי בצלם כפי שעשתה בעבר.

      • לג'לא5ל הגמל נכון שאתם מתרבים יותר אבל 90 (ל''ת)

        lili_lili , 27/05/09 22:58

  • 45.

    אמת ורק אמת אלדד יותר מצודק

    יצחק, 27/05/09 11:08

    האמת ההיסטורית היא
    א. פלשתין הוגדרה על ידי חבר הלאומים שבעים וחמשה אחוז ממה שהוגדר פלשתין נמצא בירדן
    עשרה אחוז בגדה המערבית וחמשה עשר אחוז ישראל הקטנה
    ב.ה''עם'' הפלשתינאי הוקם פיקטיבית בסוף מלחמת ששת הימים כאשר ירדן הפסידה במלחמה
    ג. עזה מעולם היתה מצרית ובוודאי לא פלשתין
    ד. גם סוריה ולבנון הם מדינות פקטיביות שחולקו על ידי צרפת ואנגליה
    מהאמת לא נוכל לברוח והיא תרדוף אחרינו

  • 44.

    אלדד צודק מבחינה עקרונית אך מבחינה מעשית הדבר כיום בלתי אפשרי

    איש הקרח , 27/05/09 10:54

    ת'כלס, הפלסטינאים הם ערב רב של שבטים ופליטים מהאזור שמעולם לא החזיקו בשאיפות לעצמאות וחיו בחסות שליטים רבים כמו העותומנים וכיו"ב.לפיכך מבחינת הצדק ההיסטורי לא מגיעה להם מדינה. אבל כיום המצב שונה בתכלית. היתה לנו הזדמנות פז ב-87במסגרת הסכם לונדון להיפטר מהשטחים תמורת ריבונות מלאה של הירדנים ובל נשכח את אוקטובר 70 עת יכולנו לאפשר לאש"ף לסלק את ההאשמים מהשלטון ולהקים מדינה. כיום המצב מסובך הרבה יותר ובלתי אפשרי בלא מלחמה כוללת ומרחץ דמים.

    • אין דבר העומד בפני הרצון,יש משא ומתן,צריך לדבר ולדרוש את הדרישות שלנו.

      לא מכריעים את תוצאות המשא ומתן לפני שהוא התחיל, 27/05/09 11:21

      גם לנו יש דרישות שהן לגיטימיות,נכונות וצודקות.
      מזה יוזמה ערבית?
      למה אין יוזמה יהודית?
      מי הולך למשא ומתן על סמך היוזמה של הצד השני?
      זאת חלמאות.

    • איש הקרח צודק, שתי מדינות לשני עמים, עכשיו !!! (ל''ת)

      ג'לאל , 27/05/09 11:44

      • נכון! שתי מדינות לשני עמים! ובתור פלסטיני-עליך ללכת אל בני עמך!

        רותם ס , 27/05/09 12:15

        ישראל היא מדינת היהודים ולא הפלסטינים! אז עוף!!!

      • סבבה. יהודים בישראל, פלסטינים בפלסטין, הלוא היא ירדן. קום ולך.

        לוקיוס, 27/05/09 12:16

        אה אופס, אתה לא רוצה...
        אתה רוצה מדינה פלסטינית בצד אחד ומדינת כל אזרחיה בצד השני, ששנינו שהמטרה האמיתית שלכם בזה היא להשתלט עליה בדרך דמוקרטית, להפוך אותה לתאוקרטיה איסלאמית וככה בעצם לזרוק מפה את היהודים...
        מצטער, אנחנו מעשה לכם עוד נכבה הרבה לפני שזה יקרה.

      • jorden and israel (ל''ת)

        coca moca, 27/05/09 14:36

    • למען השרדותינו! יש להחזיר המצב לקדמותו! ירדן היא פלסטין-וגם של ערביי

      רותם ס , 27/05/09 11:57

      ערביי(פלסטיני) ישראל! הם לא שייכים לשם ועליהם להגר לשם! שם זו ארצם!!!

      • תוכנית ההתכנסות של כל הפלסטינאים תושבי ישראל למדינת פלסטין בירדן.

        זאת תוכנית שלום לפי מתווה קפריסין, 27/05/09 12:05

        מתווה קפריסין שהביא שלום אמיתי בקפריסין ע''י הפרדה אמיתית בין העמים,דבר שניטרל את החיכוך ויצר יחסי שכנות מצויינים של שלום ואהבה בין שני העמים העויינים.

  • 43.

    ישר לשלוותא (ל''ת)

    עופרר , 27/05/09 10:49

    • עופר צודק ב-100 אחוז!! (ל''ת)

      ג'לאל , 27/05/09 12:00

      • ולצרף את רותם, במיידי, כולל תרופות ומכות חשמל (ל''ת)

        צוק, 27/05/09 12:03

    • ערביי(פלסטיני)ישראל! והשמאל הם הסכנה המוחשית הגדולה ביותר לישראל! (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 12:14

      • צודק,אפילו הגויים מעריכים אותנו יותרץמה כתב BORGES,גדול הסופרים

        panacea , 27/05/09 14:55

        a man condemned to ridicule an abomination, a Jew, an ancient man, burnt and drowned in lethal chambers, an obstinate man who is immortal and now has returned to battle, to the violent light of victory, beautiful like a lion at noon.

  • 42.

    ירדן היא המדינה הפלסטנאית ועזה שייכת למצריים ותושביה שייכים לסיני

    irmi1 , 27/05/09 10:47

    שמצריים וירדן יפסיקו לדחוף את אותם לתוך ישראל....ותשפרו את המשכורת של המשטרה למשוך לשם אנשים ברמה של צה"ל והשב"כ....כנופיות הפשע לא סופרים את השוטרים ממטר....

    • חוצפה של הירדנים שהם יגידו לחברי הכנסת על מה מותר להם לדבר ועל מה לא.. (ל''ת)

      irmi1 , 27/05/09 10:49

      • הירדנים מדיחים את האמריקאים לחלק את ארצנו. (ל''ת)

        ועוד מנסים לסתום לנו את הפה, 27/05/09 11:29

        • מתי כבר תפסיקו להזות שכל העולם מדיח נגדכם??

          ג'לאל , 27/05/09 12:09

          אם אתם מגיעים לנקודה בה אתם רואים כי "כולם לא בסדר" זה אומר דרשני ואולי הגיע הזמן להתחיל לחשוב במה אתם היהודים לא בסדר ...

          • אנו לא בסדר-שאחרי מלחמת העצמאות השארנו מחבלים כמוך בתוכנו!זה מה לא בסד (ל''ת)

            רותם ס , 27/05/09 12:22

      • באמת?

        צוק, 27/05/09 11:41

        ואם חבר פרלמנט ירדני יגיד שצריך לחסל את כל היהודים, גם תגיד שאסור לנו להתערב ולהגיב על מה שהוא אמר?

        • מה זה קשור ?שמאלן אנטישמי! שתי מדינות לשני עמים עם הפרדה מוחלטת זה צדק

          רותם ס , 27/05/09 12:35

          אם זה ירדן או פלסטין זה כבר לא משנה-וגם הגירה של פלסטיני ישראל אל בני עמם! זה צדק! רק לשמאלן אנטישמי ובוגד כמוך זה לא מתאים כי אתם רוצים בחורבנה של ישראל-ומדינת פלסטין כל כל השטח! נכון? בוגד מסריח!!!

  • 41.

    מה הבהלה.... ירדן היא המדינה הפלסטינית ביותר בעולם!!!!

    דג, 27/05/09 10:46

    הירדנים אזרחי ירדן, הם הקיצוניים שבן הערבים כוללם, אפילו יותר מהמצרים.
    המלך, עבדאללה, החליט לנצל את ההזדמנות שכול העולם יורד על ביבי (בפגישה שצריכה הייתה להיות עם אובמה) וגם הצטרף לחגיגה.
    בעבר, ישראל הייתה הראשונה שהגנה עליו (ועל ממלכתו) והבהירה לשכנים(בעיקר סוריה, עיראק, לבנון) שמלחמה עם ממלכתו כמוה כמלחמה עם ישראל. כל מה שהתבקש ממנו היה לשבת בשקט ודאוג שעמו יירגע. אם הוא לא דואג להרגיע את עמו, צריך שתהייה לנו כלפיו וכלפי עמו, הערכה מחדש.

    מה אסון שירדן היא מדינה פלסטינית ולפלסטינים???

  • 40.

    חלום רטוב שלו...כנראה מספיק טיפש להאמין שזה אפשרי... (ל''ת)

    pacman, 27/05/09 10:44

    • שתגיע לסוליות של נעליוו תדבר! אדיוט! וזנה אפשרי וחצי! כי אין פתרון אחר (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 12:24

  • 39.

    למען האמת, הוא צודק לחלוטין. מה לעשות? (ל''ת)

    דב, 27/05/09 10:43

  • 38.

    אבל הוא צודק. וזה לא ''שלו'' זה של רבים רבים, אך שאינם בתקשוררת (ל''ת)

    ולא הוזים, 27/05/09 10:41

  • 37.

    צודק

    חמי, 27/05/09 10:39

    אין מה לומר הוא צודק על אף שלא נעים לנו לומר את זה כי ...

  • 36.

    אלדד פשוט מפגר ויוצר נזק

    רועי, 27/05/09 10:35

    דגנרט אלף אלף

    • ידיד פלסטינאי שלי תמיד מסביר לי שאחרי שיקבלו את השטחים צהל יעזור להם

      JDH, 27/05/09 12:42

      לכבוש את ירדן כי אחרתיהיה כאן פיצוץ אוכלוסין ומאבק על מקורות מחייה לכן זה גם אינטרס שלנו לעזור להם לקחת את מה שבאמת שלהם

      את ירדן...

    • רועי - המפגרים האמיתיים הם אלו שאינם בקיאים בהיסטוריה - כמוך (ל''ת)

      רוני, 27/05/09 15:31

  • 35.

    "אדמה הלאומית" של ה"פלסטינאים" היתה תחת שלטון ירדני לפני 1967...

    eyallvy , 27/05/09 10:35

    ומשום מה הירדנים לא הקימו לאותם "פלסטינאים" את ה"בית הלאומי" שלהם שם. לא היו שם אז התנחלויות וערים יהודיות, ירושלים היתה תחת שלטון ערבי - בקיצור, כל מה שה"פלסטינאים" דורשים כיום לקבל מאיתנו, היה להם בכיס ויכול היה להיות שלהם לפני מלחמת ששת הימים, אלה שהירדנים בחרו לא לתת להם. למה באמת? איזה שמאלן תורן יכול לנפק לי בבקשה הסבר סביר לתופעה המשונה הזו?

    אני גם יודע להסביר. כל העולם לוחץ כיום על ישראל לתת ל"פלסטינאים" את מה שסירבו לתת להם הירדנים כשהיתה להם את ההזדמנות. הסיבה לסירוב היתה פשוטה - למה להתפשר על מדינה קטנטונת ועוד לוותר לשם כך על שטח ריבוני שלי, כאשר הכוונה היא למחוק את ישראל ולהקים על השטח שלה את "פלסטין הגדולה"?

    אסור לעולם לשכוח את העובדה ההיסטורית הפשוטה, שלמרות שעוכרי ישראל נוהגים להאשים אותה בגרימת מלחמת ששת הימים על ידי מתקפת פתע, ירדן לא הותקפה על ידי ישראל בתחילת המלחמה. הירדנים היו מחוץ לעניין, אלה שהמלך חוסיין בחר לפתוח נגדנו חזית כדי לסייע לחבריו, והתחיל להפגיז מרצונו החופשי את ירושלים המערבית. היתר - ידוע. ה"כיבוש".

    אנחנו כיום נדרשים לבצע וויתורים כואבים ביותר, הרבה יותר מאלו שאמורים היו הירדנים לעשות בזמנו, כדי לתת לאותם "פלסטינאים" את אותה "מדינה" על אותו שטח בדיוק. יש כאן עניין של חוסר צדק בסיסי ושל "הרצחת וגם יחרשת". עם כל הכבוד לירדנים, שהשכילו בינתיים לעשות אתנו שלום, האחריות למצבו העגום של ה"עם הפלסטינאי" היא שלהם, לא שלנו!

    • ירדן והפלשתינים

      נפתלי, 27/05/09 10:53

      כל מילה בסלע!

    • גם היום הפלסטינים לא רוצים מדינה ביש''ע - הם רוצים רק הכל

      אפרים, 27/05/09 11:09

      וזאת גם הסיבה שהם מבקשים את זכות השיבה - מתוך ידיעה שישראל לא תסכים לכך, וכך לא יהיה הסכם.
      הם יודעים שהריבוי הטיבעי של ערביי מדינת ישראל + ירידה מסיבית של יהודים - ינצחו בסופו של דבר. הם למדו מההיסטוריה של היהודים - לוס אנג'לס, ניו יורק, טורונטו, סידני וכו', הם בבל, רומא, אלכסנדריה וקונסטנטינופול של פעם. הם גם קראו את קוהלת: ''מה שהיה הוא שיהיה, ומה שנעשה הוא שיעשה, ואין כל חדש תחת השמש''.

      • עזוב את הסיסמאות. 2 מדינות לשני עמים - אינשאללה !!!!!!

        ג'לאל , 27/05/09 12:11

        תנו כבר לפלסטינים בעזה ובגדה את מה שכבר 61 שנים הם מחכים לו ... מספיק .. הגיע הזמן להפסיק את הדיכוי ...

        כמו שהנביא שלכם פעם אמר: "וכיתתו חרבותיהם לאתים, וחניתותיהם למזמרות..."

        • אני בעד! ולמדינה הפלסטינית יעברו גם הפלסטינים בישראל(אתה ומשפחתך) הולך

          רותם ס , 27/05/09 12:31

          הולך? אם תסכים? עשינו שלום! שתי מדינות נפרדות לשני עמים! נהיה שכנים טובים ולא אחד בתוך השני! אם תקבך זאת אדע שאתה רוצה בשלום ומקבל את תכנית החלוקה! אם לא תסכים אדע שאתה אויב ומחבל ורוצה בהשמדתי! מחכה לתשובה...

        • אני אברהם כמו שאתה ג'לאל...

          אברהם, 28/05/09 12:14

          אתה צריך להיות ערבי משכיל מאוד עם העברית המצויינת והציטוטים המדוייקים... של כתבי הקודש היהודים. איפה למדת? א

          אתה יהודי שמנסה לתת קול לערבים. הלוואי שערבים היו מתמצאים בתרבות היהודית ולהיפך. אז אולי הייתה הבנה ביננו.

  • 34.

    יש לאסור את הכנסת על מפלגות חרדים אויבות הדמוקרטיה השואפות לתאוקרטיה. (ל''ת)

    Vox Ami , 27/05/09 10:33

    • אופס.. נדפקה לך ההזיה, אריה אלדד חילוני....

      האחות בטי, טירת הכרמל, 27/05/09 12:10

      בוא ווקסי, נחזור לחדר.
      סידרתי לך את הכדורים לפי צבעים, כמו שאתה אוהב...

  • 33.

    כל מילה זהב (ל''ת)

    דוד, 27/05/09 10:31

  • 32.

    אמת אמת אמת אמת אמת ,תפנימו יהודים זה אמת,הם שייכים לירדן וזהו,

    אזרח, 27/05/09 10:30

    אנחנו נעזור להם שם,מה רע בזה,כולה 10ק''מ
    מבית שלהם,

  • 31.

    ירדן היא חלק מישראל הגדולה זיג הייל. (ל''ת)

    Vox Ami , 27/05/09 10:29

    • אתה מתכוון להחזיר את עטרת ממלכת שלמה

      תמים1 , 27/05/09 11:12

      אכן אנחנו בדרך... צריך רק לצרף את לבנון, סוריה, ועיראק ואנחנו שם...בימנו אמן

    • שמאלן אנטישמי בוגד ודי אדייוט!!! (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 11:53

  • 30.

    האמת, האיש צודק. 85 אחוז פלשתינים שם - אז זאת פלשתין

    מיכאל, 27/05/09 10:27

    אין מה לעשות, בסוף ירדן תהיה פלשתינה

  • 29.

    יצרו עבורו מדינה (לחוסיין, ולבנו). במקום שיסתום את הפה.. (ל''ת)

    דג, 27/05/09 10:27

  • 28.

    אלדד צודק! צודק! צודק! איש אמיתי ונבון כמו תמיד. (ל''ת)

    נכון, 27/05/09 10:26

  • 27.

    we and the arab world

    y, 27/05/09 10:25

    know that he is right. its just much easy to follow any agenda that will give quick solution instead of planing long term strategies.
    that is exactly all this 2 states crap. a convenient solution for the west and a winner for the Arabs.
    who remember today what happened in Jordan when the first intifada started and how many people they have killed so it will be quiet?! if anyone talk about ''occupation'' he should learn all sides of history.
    good luck to you. its ok to shout - the king is naked...

  • 26.

    צודק 100% ירדן היא פלסטין. אלדד אנחנו איתך!

    שבץ חלובה, 27/05/09 10:22

    הם שם 70% מהאוכלוסיה ובמקום שיריבו איתנו על מדינה דו לאומית פה שילכו לשם. ירדן היא פלסטין היתה סיסמת הליכוד כל השנים ואפילו שרון החזיק מזה עד שהתחרפן. זה גם ההגיון הדמוגרפי. הפתרן של שתי מדינות לשני עמים לא יחזיק מים והוא מנוגד לתמונת המצב הדמוגרפית. מי הפריע לירדן עד 1967 להקים מדינה פלסטינית בגדה? אנחנו לא כבשנו את הגדה כדי להקים להם מדינה. הרבי בסופו של דבר ירדן תהפך מדינה פלסטינית אז הם רוצים גם מדינה בגדה וברצועה וגם בישראל. בסוף תהייינה להם שלוש מדינות ולנו כלום.

  • 25.

    in that logic all the stats after 1945 are not to be not even 1!... (ל''ת)

    living in the past, 27/05/09 10:22

  • 24.

    צודק מר אלדד, אין מה לעשות אלו הן העובדות - וזו ההיסטוריה (ל''ת)

    יקירמרכז, 27/05/09 10:21

  • 23.

    כל הכבוד אלדד (ל''ת)

    הלוואי שירבו כמוהו, 27/05/09 10:19

  • 22.

    רעיון נוסף

    שירקעס, 27/05/09 10:15

    הפרלמנט הירדני יעביר חוק שמדינת ישראל זה בכלל באוגנדה

    למה לא, בעצם ?

    זה הזוי וזה הזוי באותה המידה

    אלדד תמיד מדשדש בשולי ההזיות

    • ירדן היא פלסטין!!ירדן היא פלסטין!!ירדן היא פלסטין!!ירדן היא פלסטין!!יר (ל''ת)

      רותם ס , 27/05/09 11:52

    • מה לא מובן 75 אחוז פלסטינאים מדוכאים וזה לא מענין אותך כלל? (ל''ת)

      JDH, 27/05/09 12:43

    • אתה דוגמה מצוינת לכשלון מערכת החינוך

      פנדה , 27/05/09 16:08

      אם אתה לא יודע את העובדה הבסיסית, שאינה ניתנת להכחשה, שירדן, מבחינה דמוגרפית, היא מדינה פלסטינית - לא פלא שהצליחו למכור לך את שקרי אוסלו.

  • 21.

    האיש מטורף ופוגע בברית עם ירדן (ל''ת)

    ע, 27/05/09 10:13

    • הוא אומר את האמת! ירדן היא פלסטין הייתה ותהיה! אין פתרון אחר!!!

      רותם ס , 27/05/09 12:32

      ועל פלסטיני (ערביי) ישראל גם לעבור לשם!!!

  • 20.

    לפחות גבר אחד בכנסת. (ל''ת)

    צדוק, 27/05/09 10:08

  • 19.

    ישראל חייבת לעבור למעשים,לדאוג שפלסטינים ידיחו את עבדאללה המלך ההאשמי! (ל''ת)

    דקל ב , 27/05/09 10:07

    • NEXT ELECTION MORE ISRAELIES WILL VOTE RIGHT

      URI BAR , 27/05/09 10:18

      ISRAEL ELDAD IS ONE OF THE LAST PATRIOTS ISRAEL STILL HAVE THAT IS WHY THE PALESTINIAN WILL TRY TO KILL HIM , JUST LIKE THEY DID TO RECHAVAM ZEVI

      HE JUST SAID THAT ISRAEL IS BELONG TO THE JEWS AND HE ALSO SAID THAT THE PALESTINIANS CAN STAY IN ISRAEL IF THEY WANT - THEY WILL HAVE TO SHOW THAT THEY ARE LOYAL TO THE COUNTRY JUST LIKE ANY OTHER PERSON LIVING IN ANY OTHER COUNTRY - WHAT IS THE PROBLEM

      THE PROBLEM IS THAT HE SAID THE TRUTH IN A WORLD OF LIES

      PUT MORE SECURITY ON HIM AND WATCH OUR ENEMIES ATTACK HIM

      REMEMBER EVERY TIME OUR ENEMIES HATE US WE MUST BE DOING SOMETHING RIGHT

  • 18.

    האמת ההיסטורית טיפה שונה - נא לצאת מהקופסה.

    עבדאללה, 27/05/09 10:03

    ישראל כבשה את השטחים המכונים יהודה ושומרון מידי הירדנים וישראל צריכה להחזיר את השטחים לידי מי שממנו כבשה אותם. ירדן תרצה אחרי כן לחלק את עצמה ליישויות נפרדות בעלות שמות שונים זו זכותה.אבל קודם כל לתקן את טיפשות הכיבוש. להחזיר לידי הירדנים את חלקי הארץ שלהם ושיחליטו. ואה.. כן.. את עזה כבשנו ממצריים. אמנם יצאנו משם כביכול אבל עדיין אנחנו שולטים בכל. אז נא להחזיר את השליטה למצריים. כן וזה אומר גם לוותר על כל ההטבות הכלכליות של מעבר סחורות. תנו למצריים ולירדן להחליט מה לעשות בשטחים שלהם. לשתי המדינות אין אהבה גדולה לפונדומנטליזם האיסלמי ולשתיהן הסכם שלום יציב עם ישראל.ולמתנחלים עשיתם את העבודה עכשיו הזמן לחזור הבייתה אגב בהסכם החזרת השטחים לירדן יכולים להיות גם הסכמים על חילופי שטחים אבל הדיל צריך להיות עם הירדנים ועם המצרים. לא בגלל שיש לנו רצון לשלוט בפלשתינאים אלא להיפך בגלל שאנחנו רוצים להחזיר אדמה שלקחנו במלחמה למדינות שמהם לקחנו את האדמה ולתת לתושבים שם להחליט מה לעשות עם האדמה.

    • הפרדה! על פלסטיני(ערביי) ישראל לעבור לירדן ולהתאחד עם בני עמם! ירדן הי

      רותם ס , 27/05/09 11:51

      ירדן היא פלסטין!!ירדן היא פלסטין!!ירדן היא פלסטין!!

    • אם כבר עובדות..

      לקרוא את המפה, 27/05/09 13:39

      אז כדי לציין שירדן לא מעוניינת ביהודה ושמורון! ומצרים ממש לא מעוניינת בריבונות על עזה!! יש להם שכל והם לא להוטים לקבל לידיים חבית חומר נפץ...מעדיפים שאנחנו נתעסק עם הברוך הזה. ומתוקף כך אנו זכאים להחליט מה לעשות בשטחים אלו. אתה לא יכול להחזיק את החבל בשתי קצוותיו - גם לא לקחת אחריות וגם להגיד לאחר מה לעשות..

    • השטח נכבש מירדן בצדק ואין לה יותר זכות עליו

      פנדה , 27/05/09 16:17

      ירדן הייתה התוקפן ב-67', וברגע שנכבש ממנה שטח הוא שייך לישראל. ירדן אינה מעוניינת, מסיבות ברורות, בשטחים האלה עם כל הפלסטינים שגרים בהם.

      • בדיוק כמו שסאדת סירב בתוקף לקבל את עזה. (ל''ת)

        panacea , 27/05/09 18:23

  • 17.

    הדיקטטורה ההאשמית לא קולטת שכאן זה דמוקרטיה

    יורם דובוש, 27/05/09 09:59

    אריה אלדד הוא חבר כנסת לגיטימי שיכול להביע את דעותיו בחופשי. זה לא מוצא חן בעיני המלך הירדני הקטן שיגיש תלונה לליגה הערבית.

  • 16.

    סוף סוף הימין מתעורר וקולות שפויים נשמעים בתקשורת (ל''ת)

    בן ימין, 27/05/09 09:49

  • 15.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת!! ירדן = פלסטין (ל''ת)

    ירושלים ויו"ש =ציון , 27/05/09 09:41

  • 14.

    מה זאת אומרת''עומד על שלו''? זאת האמת לאמיתה !!!

    אייל, 27/05/09 09:41

    הערבים שכתבו את ההיסטוריה,וחפרו לכל העולם שישראל היא פלסטין,ועכשיו כולם מאמינים לשקרנים האלה !!!
    פלסטין היא ירדן,שילכו לשם !!!

  • 13.

    יישר כח לאיש שלא מפחד לומר את האמת!!!! (ל''ת)

    אילנה, 27/05/09 09:38

  • 12.

    מעכשיו נאמר מתנחלים ירדנים ביהודה ושומרון (ל''ת)

    רז, 27/05/09 09:38

  • 11.

    פרופ' תא''ל ח''כ אלדד, כל הכבוד לך! תומכים בך! (ל''ת)

    היסטוריון, 27/05/09 09:33

  • 10.

    זאת האמת

    אוהב א''י, 27/05/09 09:31

    ח''כ אריה אלדד צודק,ועם ההיסטוריה אי אפשר להתווכח.הלחץ של ירדן רק מסגיר אותה עוד יותר.חשוב להגיד את האמת בלי פחד וכזה הוא אריה אלדד,ואני שמח שיש לנו בן אדם כזה במדינה

  • 9.

    תמיד הירדים לחצו שביבי יצא בכותרת של 2 מדינות הם פשוט מפחדים

    קובי, 27/05/09 09:27

    שהלחץ מיצד מדינות העולם יעבור לכיוונם
    מה הם יגידו אז..70 אחוז מירדן הם פלשתינאים
    למה לנו להיכנס לצרות תגידו כול הזמן ותדברו על זה הערבים למדינות ערב

  • 8.

    גם עבר הירדן שלנו

    ארד, 27/05/09 09:25

    למה לוותר?

  • 7.

    אלדד הכוח העולה (ל''ת)

    ריטר, 27/05/09 09:24

  • 6.

    תודה לאל .. שמשהו אמר זאת ..תתחילו להפיץ את זה כול הזמן ירדן היא

    קובי, 27/05/09 09:21

    המדינה של הפלשתינאים .. זהו

  • 5.

    לגרש את כל הפלשתינים לירדן

    אבי כהן, 27/05/09 09:21

    שתי מדינות לשני עמים - עבר הירדן לפלשתינים ארץ ישראל לעם ישראל!!!!!!!!!!
    זו הדרך היחידה להבטיח שלום יציבות וביטחון לשני העמים.

  • 4.

    אלדד צודק , כל אחד חושב כך, רק שכולם לא מעיזים להגיד את זה. (ל''ת)

    הוא אחד שאומר את האמת בקול., 27/05/09 09:20

  • 3.

    סופסוף מישהו אומר אמת כל הכבוד (ל''ת)

    גיל, 27/05/09 09:12

  • 2.

    יחי אריה אלדד! תחי הלאומונות העברית הפטריוטית!

    נעמי, 27/05/09 09:10

    ברוח אביו פרופסור ישראל אלדד זל, ממחוללי לח''י וחבר הנהגת הארגון פרופסור אריה אלדד הוא הרוח האמיתית והחופשית של ארץ ישראל העברית!!!!!!!!!!!!!
    בוז לאנשי הספר הלבן!
    בוז לשמאל הבוגדני!

    • חזון שתי המדינות...

      פ. לביא, 27/05/09 11:21

      אריה אלדד אינו לאומן אלא יהודי שפוי דובר
      אמת. מדינה ערבית כבר קיימת על שטחה של ארץ ישראל. חובתינו להקיר בכך ולעשות הכל, כדי
      שלא להפשר הקמת מדינה ערבית נוספת על חורבנה
      של מדינת ישראל!
      ולערבים הגרים כאן לתת אוטונומיה מוניציפלית ותרבותית מבוקרת. אבל לפני כן
      חייבים לעצור את האנארכיה עצלינו!

  • 1.

    לאחר קיום הסכמי הקבע בין ישראל לפלשטינאים (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/05/09 09:04

    • רובם של הפלשטינאים יהגר לירדן מרצון ומישם הדרך קצרה ביותר להקמת מדינה

      פקק תנועה , 27/05/09 09:07

      פלשטינאית שלישית באזורנו והדבר הזה הגיוני ביותר ביגלל שכך מורכב העם הערבי המוסלמי משבטים שבטים כשלכול שבט יש מדינה משלו