• 38.

    מדוע קולו של ניצן הורוביץ לא נשמע?

    פנדה , 27/05/09 17:37

    ניצן, אתה מייצג את ההומואים בכנסת, למה קולך לא נשמע בכל הנוגע למה שנעשה להומואים במדינות ערב בכלל וברש"פ ועזה בפרט? האם אין בכך גזענות נוסח "לערבים מותר להרוג ערבים"?

  • 37.

    לתת לו להישאר אבל לשפוט אותו על האקסטזי

    אלי, 27/05/09 17:35

    לתת לו להישאר בארץ, ולשפוט אותו על מכירת כדורי האקסטזי, הכי הוגן, תישאר בארץ אבל תישפט על מעשייך.

  • 36.

    לג'לאל הפסק להצטדק , גם אתה לאומן פשיסט רק מהצד השני

    קוסמופוליט ,אינטרנציוניסט השולל כל לאומיות, 27/05/09 16:04

    אין לתקן עוול אחד בעוול שני, ההיסטוריה גרמה שאוסף ביזרי של נוודים ופולשים יוצאי חצי האי ערב נקבצו לחופי הים התיכון,הם לא לאום ולא יהיו לאום- כמו בבגדד או בקהיר או בדמשק כולם ערבים.

    אומנם קיימת כאן התישבות קולוניאלית , אך המטרה של בני תרבותך לפתור אותה /להפטר ממנה הוא רק גיה'ד -צורה מוסלמית לג'נוסיד.

    המנהיגים שלך הם תמונת ראי בטרופם של המטורללים שהינך מקטרג עליהם

  • 35.

    Let him stay

    danajam2277 , 27/05/09 15:52

    When did our country become so full of hate, in-humane and cruel

    This man will be tortured and probably killed if we don't let him stay - have we lost all compassion...?

    • ציוני וימני ומסכים איתך (ל''ת)

      פנדה , 27/05/09 17:38

  • 34.

    שילך יחפש לו מקלט בארץ אחרת ולא במדינת היהודים! (ל''ת)

    הומו, 27/05/09 15:32

  • 33.

    מה זכויות האדם בישראל נשמרות יותר מאשר במכה של פעילי זכויות האדם ???

    ציוני הגיוני , 27/05/09 13:43

    רגע הפלסטינים הם לא הדוגמה לקדושת זכויות האדם, צדק,זכויות אזרח ,דמוקרטיה,סובלנות,
    שהשמאלנים אבירי החופש וזכויות האדם עפר לרגליהם
    נו אולי בכל זאת הם לא מושלמים וצודקים כל כך כפי שלעיתים נדמה

  • 32.

    מאיפה כל הרוע הזה?

    אירית, 27/05/09 12:21

    קודם כל הוא בן אדם. לא נשמע כאילו מדובר במחבל או סוחר סמים (למרות שלושת כדורי האקסטזי).
    אם הוא חוזר לשם....
    אם הוא לא מזיק למה שלא יוכל לשהות כאן עם בן זוגו? הטיעון גוי לא עובד עליי הרי אלפי יהודים ''טובים'' מייבאים גויות. מה ההבדל זה שמדובר בזוג גברים.

    תחשבו איך אתם הייתם חשים אם הייתם במיעוט?אם הייתם נרדפים? בעצם תחשבו על תולדות העם היהודי הנרדף, ערבי אחד שאינו מתכנן להביא צאצאים לא ישנה את המאזן הדמוגרפי.

    • יללה, עופו כבר מארץ הקודש או שנילחם עליכם מלחמת קודש

      הקנאים , 27/05/09 12:27

      את מי זה מעניין גוי, הומו, עבי ... קחו את כל השטויות שלכם ולכו ל"ביג אפל" - יש מקומות הרבה יותר סיפטיים בשבילכם, ארץ ישראל שייכת לעם היהודי זרע עמלק מרעים שכמותכם!

      • לקנאים . הארץ הזאת שייכת לכנענים ,אתם יכולים לחזור לאור כשדים (ל''ת)

        יבין מלך חצור, 27/05/09 12:59

        • לאום כנעני כבר אין - גירשנו והשמדנו אותם - אבל יהודים יש ויש

          הקנאים , 27/05/09 14:13

          אז צא מפה חתיכת מלוכלך ותחזור לערבות דרום רוסיה סבוטניק

          • לקנאים הגאון'' אתה בעצם מאשר שאבותיך ביצעו פה גנוסייד,כמו אלה מברלין (ל''ת)

            מלכיצדק מלך שלם, 27/05/09 15:51

            • אכן מודה בהשמדת 6 עמים וגאה בכך, עם אחד ברח (הגרגשים) (ל''ת)

              הקנאים , 27/05/09 21:01

        • יא מטומטם תקרא את התנ''ך ותראה שאבות היהודים חיו בארץ

          שמעון הצדיק, 27/05/09 16:25

          זו אבל עם גולה שיש לך במקום מוח כנראה לחשוב כואב

  • 31.

    לתת לו להשאר בארץ!

    אני, 27/05/09 12:12

    כמובן לבדוק לפני כן את ''מסוכנותו''.
    למה להחזירו לשם?

  • 30.

    ל23 קנאים, עמלקים הוא מונח השאוב מבדיון הקרוי תנ''ך

    המן האגגי, שינקין ת''א, 27/05/09 12:11

    כי 40 שנה במדבר זהו סיפור על עם מוזר( בני ישראל הבדווים) מזרע ישמעאלי (שמוצאם ממקום כמו מכה ומדינה)

    • אז תצא מפה, אתה גם ככה בדואי ולא-יהודי.. לך לאמריקה - יש פחות בעיות

      הקנאים , 27/05/09 12:26

      אלא אם כן אתה בכוח רוצה לתמוך במפלתם של ישראל ולכן אתה תעשה הכל בכדי לעזור לאחייך הבדואים והערבים וכל אויבי ישראל (כולם, בכלל עמלקים).. חחח על מי אתה מנסה לעבוד עם הטיעונים הפסאודו-היסטוריים-תיאולוגיים שלך!

  • 29.

    הזוג הזה יגרום ליצירת עם חדש (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/05/09 11:46

    • לפקק טיפש ! כשאין הריון(2 זכרים) אז אין ריבוי ואין עם חדש! (ל''ת)

      מולק פקקים סדנת השעם, 27/05/09 12:06

  • 28.

    גירוש ומייד ועדיף גם שיגרשו את הגלאל הטיפש מתגובה 26 (ל''ת)

    אריק מוצלח , 27/05/09 11:41

  • 27.

    מאיזה כפר אתה ג'לאל? (ל''ת)

    גיאוגרף, 27/05/09 09:25

  • 26.

    הם גם עושים פה פיגועים..גם רוצחים את ילדינו...וגם שנטפל בהומואים שלהם?

    רותם ס , 27/05/09 02:24

    מה קרה? יש גבול לחוצפה של החיות הנחותות האלה! להעיף את כל הפלסטינים מישראל בלי יוצא מן הכלל!!!

    • ומה עם כל שאר העמלקים?? השמאלנים והרוסים האנטי-יהודים? (ל''ת)

      הקנאים , 27/05/09 02:41

      • אנחנו עוד נראה מי יעוף מפה בסוף (ל''ת)

        ג'לאל , 27/05/09 03:11

        • ya galal ya chabibi

          achmad nord west gaza, 27/05/09 06:12

          ugud al zibi
          galal ya manyuk

  • 25.

    היות ומדובר כאן במקרה אנושי בודד

    השפוי האחרון , 27/05/09 02:19

    יש להשאיר את ההחלטה בידי בג"ץ.זהו מקרה קלאסי שבו מידת ההומניות נדרשת להכריע את הכף.אישית כמובן אני מצדד במתן האפשרות לבני הזוג להמשיך לחיות יחדיו.אך כאמור אנני רואה את כל התמונה החוקית ואת התקדימים שמקרה זה עשוי ליצר.

  • 24.

    יש לנו מצווה לגרש את כל זרע עמלק מארץ הקודש!

    ג'לאל, 27/05/09 01:20

    אז בבקשה כל מי שמזרע עמלק (ערבים, שמאלנים, רוסים) צאו החוצה וחיסכו לכם מפח נפש

  • 23.

    ההומופובים הימניים , הזמן שתבינו שאתם הופכים את ישראל למדינת כל אזרחיה

    EXTRA-שמאל , 27/05/09 01:12

    כלומר:יהודים, ערבים,נוצרים, הומואים ולסביות, המשך התעקשותכם לא לנהל משא ומתן על מדינה פלסטינית תביא את התוצאה המבורכת של מדינת כל אזרחיה.

    • הגיע הזמן שתבין שמאלני אנטישמי ואנטיציוני! שאתה גיס חמישי ומחבל לכל דב

      רותם ס , 27/05/09 02:21

      דבר! ביום פקודה-תצטרף אל חבריך הפלסטינים מישראל לעזה! וענונו בוגד מושתן!!!

    • הוא לא יבין, כי הוא עמלקי. מקומו מחוץ לארץ הקודש

      הקנאים , 27/05/09 02:49

      עמלקי ... מה אתה בכוח מחפש פה, לך לאמריקה לך לאירופה יותר טוב שם תאמין לי.

    • אז במדינה הנאורה שלך מה יעשו עם ההומואים והלסביות?

      פנדה , 27/05/09 11:51

      יוציאו אותם להורג לפי השריעה? או שתהיה יותר נחמד ורק תגרש אותם?

  • 22.

    הפלסטינים הם האויב! שיעופו מכאן כולם מעבר לגבול! כולל ההומואים!!! (ל'' (ל''ת)

    הפלסטינים הם האויב! שיעופו מכאן כולם מעבר לגבול! כ, 27/05/09 00:30

  • 21.

    אין פה מספיק מחבלים? צריך עכשיוו גם מחבלים הומואים??? (ל''ת (ל''ת)

    אין פה מספיק מחבלים? צריך עכשיוו גם מחבלים הומוא, 27/05/09 00:30

  • 20.

    לגרש את הפלסטיני לתחומי הרשות, (ל''ת)

    לגרש את הפלסטיני לתחומי הרשות,, 27/05/09 00:29

  • 19.

    אין פה מספיק מחבלים? צריך עכשיוו גם מחבלים הומוסקסואליים??? (ל''ת)

    רותם ס , 26/05/09 23:58

    • זו ארץ הקודש, לא צריך לא זה ולא זה כל העמלקים החוצה! (ל''ת)

      הקנאים , 27/05/09 01:49

  • 18.

    חשבתם על מגורים במקום אחר? אמסטרדם למשל? (ל''ת)

    זזז, 26/05/09 23:54

  • 17.

    הפלסטינים הם האויב! שיעופו מכאן כולם מעבר לגבול! כולל ההומואים!!! (ל''ת)

    רותם ס , 26/05/09 23:51

  • 16.

    מספיק לנו מכול היבוא האישי של הבדווים וערביי א''י

    די נמאס, 26/05/09 21:23

    לא צריך לתת אזרחות לאף אחד שמתחתן עם ישראלי/ת,
    ללמוד משוויץ הם לא נותנים אזרחות לאף אחד ואם אנחנו היינו עושים כך היינו נפטרים מהר מאוד מכול מיני מחבלים ורוצחים.

    • מדינת ישראל היא של שתי אומות, ישראלים וערבים מתי תלמדו את זה כבר?

      סמי גראח, 26/05/09 23:30

      מאז שקמה המדינה הזאת חיו כאן ערבים,
      הערבים גרים כאן כבר ארבעת אלפים שנה ויותר
      אז מה הכוונה שלכם ליבוא
      הרי אנחנו כבר כאן
      תלמדו לחיות עם העובדה הזאת

      • ישראל היא מדינת היהודים ותומכיהם! קבל את תוכנית החלוקה! ועבור אל בני ע

        רותם ס , 26/05/09 23:50

        בני עמל מעבר לגדר!!!הפרדה עכשיוו! חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיוו !!!

        • אסור למי שאינו יהודי לשבת בארץ הקודש. נקודה. אז קדימה לארוז

          הקנאים , 27/05/09 01:38

          מה אתה מבלבל שהמדינה היא מדינה ליהודים וגם לתומכיהם מי קובע את זה אתה??

          התורה מצווה אותנו במלחמת קודש נגד כל מי שהוא מזרע עמלק. ואם הוא סתם גוי לא עמלקי אין לו מה לחפש על אדמת הקודש בכל מקרה. אתה בטח עוד איזה רוסי תומך ליברמן העמלקי - אז החוצה אתה והוא בבקשה. תעשו לכם מדינה יהודית כמו שאתם רוצים באוגנדה ולא בארץ הקודש

          • "כי גר היית בארץ מצרים"

            פנדה , 27/05/09 17:42

            חבל שאתה לא קורא את התנ"ך מדי פעם לפעם, יש שם הרבה ציווים לשמור על הגויים החיים בקרבנו, בדיוק משום ש"לא תעשה לחברך מה ששנוא עליך" ואנחנו זוכרים איך התייחסו אלינו בגולה.

            • אהה?? חבל שאתה קורא(!) את התנ"כ מדי פעם - מה לך ולזה גוי

              הקנאים , 27/05/09 21:04

              "גר" - מי שנתגייר. ונצטווינו לגרש ולהשמיד את שבעת העממים הכנעניים ונצטווינו שלא לתת אזרחות בארץ הקודש למי שאינו יהודי.

              ואכן מי שבא בכדי להתגייר - אין לך מצווה גדולה מלאוהבו אשר על כך מצווה אותנו התורה 33 פעמים...

              אך לא מקבלים כל אחד לגיור כי אנחנו עם בדלני שלא צריך תוספת כמותית אנחנו בנויים על איכות ולא על כמות "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב!"

              יופי עכשיו שקיבלת שיעור על אף שלא הייתה צריך ... הצמח לך כנפיים וצא מכאן מהר כי אתה לא יהודי וזו היא אדמת קודש ולא לך

      • אז למה קוראים לה ישראל ולא ישראלערב?

        פנדה , 27/05/09 17:41

        תשכח מזה, מדינת ישראל הייתה תמיד מדינה יהודית, זה שחיים כאן ערבים לא אומר שהמדינה היא דו-לאומית, כפי שצרפת היא עדיין צרפתית למרות שאוטוטו יש שם רוב ערבי.

  • 15.

    נו..באמת...!!!

    שר הטבעות , 26/05/09 21:03

    לא מספיק שערבים מביאים את נשותיהם לישראל אז גם ההומואים????

  • 14.

    ישראל חממה להומים? רק אתה חסר פה. לא די לנו הומים ושלום עכשיו שלנו? (ל''ת)

    borisdo , 26/05/09 19:43

    • ישראל היא חממה לקסנופובים - ובעיקר: לשונאי ערבים! (ל''ת)

      ג'לאל , 26/05/09 19:57

      • גלאל.... נכון! ברוסיה אוהבים רוסים!באפריקה אוהבים אפריקנים!

        הציוני האחרון , 26/05/09 20:38

        בארצות ערב אוהבים ערבים! ובישראל אוהבים
        -י-ה-ו-ד-י-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ברור?

        p.s- בואנה אתה תכלס בוכה בכל כתבה!!!

        • נכון אבל ההבדל הוא שבישראל אוהבים יהודים (ושונאים ערבים)

          ג'לאל , 26/05/09 20:50

          תכלס, אתה בכלל לא בוכה בכל כתבה (נגד מה שנעשה לכם מהצד הערבי כתגובה לקו הכוחני האלים והכובש שאתם מוליכים כלפיי האוכלוסייה הערבית בישראל והפלסטינים בעזה ובגדה)

          • אין לי כלום נגד ערבים...להיפך אני שונא אותם!!! (ל''ת)

            שר הטבעות , 26/05/09 21:04

          • אני שונא ערבים כי הערבים השניאו את עצמם עליי,ביגועים גניבות

            lili_lili , 26/05/09 22:21

            טרור וניסיון לסלק אותנו מארצנו,העברבים הרוויחו את זה ביושר,ועוד לא קם "צדיק" שיבקש לחיות בשלום ויעשה הפגנה כי מהר מאוד הוא ומשפחתו ישחטו.
            אם אתה כזה נאור גלגל או "תייר" למה לא שומעים את קולך באף מקרה?גם לא במקרים שהחמאס שוחט את האחים שלכם או גונב את אספקת האוכל?
            כולכם אוותו חרא בלבן.
            יורים רוצחים ובוכים.

          • ג'לגל לפי איך שאתה נלחם נראה לי אתה קשור לכתבה

            lili_lili , 26/05/09 22:27

            אצלך בכפר יודעים שאתה נטחן?
            אוי ואבוי שלא ישמעו יקרעו לך תת...ת לא שיש כבר הרבה מה לקרוע

          • "אנחנו נסלח לכם על זה שאתם הורגים את ילדנו אבל לא נסלח על כך

            הציוני האחרון , 26/05/09 22:27

            שאתם מאלצים אןתנו להרוג את ילדיכם"!

            תחשוב טוב על המשפט הזה ואולי תבין למה -
            שונאייייים אתכם!


            ותנגב את הדמעות!

            • מי זה אנחנו? אתה אז לך איתם ותעזבו את העם היהודי בשקט

              הקנאים , 27/05/09 01:40

              ובטח שאל תדבר בשם העם היהודי. זוהי לא אדמתך. אדמת קודש היא... לך ועשה לך מדינה ישראלית ולא יהודית באוגנדה. פה לא מקומך.

          • ישראל היא מדינת היהודים! לך לגור עם בני עמך מעבר לגבול! אתה לא שייך לפ

            רותם ס , 26/05/09 23:53

            שייך לפה! סגרנו כבר שאתה עוזב! לא??אז יאללה תחפף מחבל!!!

            • אם אתה לא שייך לפה אתה אומר שעל אדמת הקודש יכולים לשבת גויים

              הקנאים , 27/05/09 01:40

              אז לך ותקימו לכם מדינה ישראלית באוגנדה. אל תטמאו לנו את הארץ כי קדושה היא

          • you all on my 25 s.m pin (ל''ת)

            koko n.y., 27/05/09 07:38

            • IN YOUR CASE A 5.56mm WILL BE EFFECTIVE ENOUGH (ל''ת)

              הקנאים , 27/05/09 12:29

          • הבעיה עים האהבה שלכם שהיא הורגת אותנו (ל''ת)

            ציוני הגיוני , 27/05/09 13:45

      • ערבי ויודע מה זה קסנופוב??? בטח ערבי משכיל.

        שר הטבעות , 26/05/09 21:05

        למרות שדבר כזה יש רק באגדות.

        • ולא זו בלבד אלא שאני יודע גם על ההיסטוריה והדת שלך יותר משאתה יודע

          ג'לאל , 26/05/09 21:24

          הייתי במשך תקופה של שנתיים סטודנט בפקולטה למחשבת ישראל. דף גמרא ללמוד אתה יודע??

          אני יודע ... נו מה תגיד?

          • אם אתה יודע גמרא

            lili_lili , 26/05/09 22:15

            אז איך זה שלא גמרת?
            יאללה רוח אל מאצר או ג'ורדן רוח אל בית ימעפן

      • ישראל היא חממה ליהודים כשבתוך החממה ישנם פטריות רעילות כמוכם

        lili_lili , 26/05/09 22:23

        עלאק מלומד,תיכנס לי לתחת אתה וההלימודים שמדינת ישראל שאתה כולך נגדה מימנה לך,לקחת אתם יודעים ,לנצל את המדינה עד תום אבל לתת אתם נותנים רק מהרוע שטמון בכם .

        • לכל היוצאים כאן כנגד ג'אלאל

          השפוי האחרון , 27/05/09 01:50

          האינכם רואים באמת מה אתם מעוללים לענינכם שהוא גם עניננו.אתם דומים לעדת כלבים המסתערת על צבי אמיץ ובודד.לכל מי שמביט מהצד זה ממש נראה הזוי.זה כאילו שמישהו מהחאחאס שילם לכם בעבור טוקבקיכם.אם יש דרך לפגוע בטיעוניכם זו הדרך הבדוקה: קללות גזעניות ותשפוכות של מליצות נבובות וגסות.
          עם ידידים כמוכם באמת שלא צריך אויבים.

          • ל"שפוי" האחרון:ג'לאל הוא באמת צבי אמיץ ... עם חומר נפץ

            הקנאים , 27/05/09 02:52

            ואני מאוד מקווה שאתה מאחרוני ה"שפויים" מסוגך, וטוב שכך.

          • שפוי? אתה מכנה נחש ארסי בשם צבי אמיץ? לך להבדק שוב.

            panacea , 27/05/09 16:41

            בדיאגנוזה כתבו לך "לא שפוי".
            אתה לא רואה שהג'לאל הזה אנטישמי ולאומן ערבי? ניראה שגם אתה כזה.

    • חשבו לרגע

      זאב, 27/05/09 12:14

      שנעמן שפוי לא מופיע גלאל מופיע שגלאל נעלם נעמן מופיע בשם אחר זה אותו אידיוט בשינוי שם

      • ג'לאל נשמע פחות נאצי... מה שבטוח תמיד יש איזה "שפוי" תורן (ל''ת)

        פנדה , 27/05/09 17:21

  • 13.

    האהבה חזקה מכל רוע ואטימות

    omadawn , 26/05/09 19:41

    מאחל להם למצוא את השקט והנחלה, ומאחל לשונאים שלהם למצוא את המצפון שאבד.

    • אחלה טעם יש לך במוזיקה, מר אולדפילד :)

      ג'לאל , 26/05/09 19:53

      אבל במציאות פוליטית חברתית אתה לא מבין כלום, כי בעזה הוא לא יצליח להסתגל, וכאן המדינה לא מקבלת אותו ממניעים גזעניים.

      • בחירה מעניינת של מילים

        אני, 26/05/09 20:03

        בעזה הוא לא יצליח להסתגל (למכות, עינויים והשפלה) וכאן המדינה לא מקבלת אותו ממניעים גזעניים (צוות שלם של ישראלים עם גישה הומנית שאינה כל כך נדירה בגבולותינו בהשוואה לגבולות הצד השני) תומך בו ועדיין הוא חי כאן בשלום עד להחלטה.

        אגב, אני מאחל לו ולכל פלסטיני שוחר שלום אמיתי לקבל אזרחות ולחיות כאן איתנו כקבוצה מגוונת אחת.
        לאחרים אני מאחל לשתות מהים של עזה..

        • אבל לאוכלוסיה הערבית במדינה נמאס כבר מה"דו-קיום" הכוחני והמזוייף שלכם

          ג'לאל , 26/05/09 20:48

          ככה מדבר תומך שלום וצדק חברתי? "לאחרים אני מאחל לשתות מהים של עזה" ?? אתם כולכם אותם גזענים פשיסטים ... הטיפשים הם פשיסטים במוצהר וה"ליברלים" הם פשיסטים במסווה. אגב ... בחירה מעניינת של מילים לך אדוני ...

          • נמאס לאוכלוסיה הערבית היא מוזמנת ללכת לעשות ביגועים במקום אחר ולבכות

            lili_lili , 26/05/09 22:29

            על הקמת המדינה במקום אחר ולשמוח על ירי טילים על המדינה במקום אחר...אתם בוגדים עלובים ועוד מצפים שיתיחסו אליכם "בהתאם" אתה המיץ של הזבל...ואל תספר לי שלא כולם,לא שמעתי ערבי שהתנגד לאחד האירועים האלא.
            אולי אתה תהיה הראשון?

          • אז לך מפה גלל מחבל שכמוך! לא רוצים אתכם בישראל! לך לחיות עם בני עמך בע

            רותם ס , 27/05/09 02:17

            בעזה! בן לתרבות של רוצחים וברברים! החוצה! אינך שייך לפה! זה יקרה בכל מצב! אז לך כבר עכשיוו!!!

            • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

              ג'לאל , 27/05/09 03:12

          • ג'לאל, בצרפת אפילו לא נותנים לנשים לשים בורקה בבתי ספר

            פנדה , 27/05/09 17:26

            נראה לך שערבי בארה"ב יכול לבנות ככה וילה ענקית בלי אישורי בניה? בספרד יש שירות לאומי חובה - האם הערבים מקבלים פטור אוטומטי ממנו? בכוויית ביצעו טיהור אתני וגירשו רבע מיליון פלסטינים. בירדן אתה זוכר מה קרה. באף מדינה פרט לירדן אין לפליטים הפלסטינים זכויות או אזרחות.

            בוא נודה בזה, ישראל נותנת לכם יחס הרבה יותר טוב ממה שאתם מקבלים במקומות אחרים. אני עדיין לא חושב שיש שיוויון מלא - לא בזכויות ולא בחובות - וזה דבר שיש לשאוף אליו. אבל כמובן - גם לנאמנות מלאה, ואת זה אתם לא ממש מפגינים.

            תפנימו - כפי שחייתם תחת שלטון עותמאני ובריטי, כפי שאתם חיים תחת שלטונות ערביים אחרים - כאן אתם חיים תחת שלטון ישראלי. לא רוצים? יש לכם מדינה ממזרח לירדן, תעברו אליה בחזרה.

    • Nicely put - I agree (ל''ת)

      danajam2277 , 27/05/09 15:55

      • Nicely put? with Veseline? I wish they will live in love and happyness

        panacea , 27/05/09 16:45

        till the age of 120, but not in Israel!!! Go to live in Gaza.
        The same about hetrosexual Palestinians which marry to Israelies, go to live in Gaza please

  • 12.

    למה השמאלנים לא מבקרים את ה''פלסטינאים'' על התייחסותם הברברית להומואים

    עומר, 26/05/09 19:38

    ובכלל התנהגותם הברברית נקודה. תרבות של רצח, אונס, גניבות (בהקף חסר תקדים), שנאת זרים (גם ערבים ישראלים, הומוים..), יחס קטסטרופלי לנשים וכו'

    כולם יודעים את זה אבל שותקים.

    • כי גם הם כאלו (ל''ת)

      שר הטבעות , 26/05/09 21:06

    • לשמאלנים אין רגישות מיוחדת לזכויות אדם

      פנדה , 27/05/09 17:28

      אל תשכח שסטאלין רצח מיליונים ועדיין השמאלנים היללו אותו וקראו לו "שמש העמים". השמאל לא דוגל בזכויות פרט - זו גישה ימנית. הגישה השמאלנית דוגלת בויתור על זכויות הפרט לטובת הכלל, לעומת הגישה הימנית הדוגלת בחירות גדולה יותר לפרט.

  • 11.

    תחליטו, אנחנו ''טובחים'' בכם, או ארץ המקלט שלכם?

    מבולבל, 26/05/09 19:35

    או שהטחת ההאשמות שלכם משתנה לפי נוחיות הנסיבות?

  • 10.

    אז עכשיו הם יממשו את "זכות" השיבה בתואנת "הומו"? לגרש. את שניהם. (ל''ת)

    Yossi V , 26/05/09 19:35

  • 9.

    גם אני רוצה מקלט,לי למשפחתי ולחברי (ל''ת)

    איש פת''ח, עזה, 26/05/09 19:33

  • 8.

    זו מדינה גזענית, למה הם רוצים לבוא לכאן?

    הבה נשמור על עיקביות, 26/05/09 19:26

    בעזה יהיה לו יותר טוב. אל תתנו לו להיכנס, אתם פוגעים באינטרסים שלו.

    • ההיפך, דווקא אם אתה רוצה להוכיח שאתם לא גזעניים אז צריך לקלוט את הבחור

      ג'לאל , 26/05/09 20:03

      מה רע??

      קצת שיפור התדמית הגזענית לט יזיק למדינה.

      • אז הגזענות היא רק תדמית?

        ג'לאל היקר, 26/05/09 20:12

        אוי ואבוי, אני חשבתי שהגזענות במדינה שורשית ויסודית.
        אין מה לקבל אותו הוא יסבול כאן - לטובתו שיחפש מקום אחר

        • תפסיק לשחק משחקי מילים!

          ג'לאל , 26/05/09 20:52

          הגזענות היא אכן שורשית במדינה הזאת, אבל בשביל לעקור אותה ישנם מהלכים תדמיתיים שצריך לבצע שמאוד יועילו לעקירה פנימית של התופעה השלילית הנקראת גזענות ושנאת-זרים.

          • ומתי תסתיים הגזענות נגד יהודים, הנשענת על כול מה שמקבלים

            גזענות הפוכה, 26/05/09 21:28

            בארץ ''הגזענית'' הזו?
            למה שלא תנסה לחיות קצת בעזה, אולי תקבל סוף סוף פרופורציות וגם תלמד קצת לסתום את הפה.

          • אין פה שינאת זרים טיפש שכמוך,יש פה שינאה לערבים,עכשיו אני יכול

            lili_lili , 26/05/09 22:24

            לכתוב לך מגילה שלמה למה אבל אני בטוח שאתה יודע לבד.

        • אצל כל מדינות ערב אחיך! שוחטים הומואים! אז אתה בר לבקר אותנו! פלסטיני

          רותם ס , 27/05/09 02:19

          פרימיטיבי וברברי! עוף מפה לבני עמך החיות אדם! אינך רצוי פה! כלב!!!

          • הבנתי, מר נאור... (ל''ת)

            ג'לאל , 27/05/09 03:13

            • לא תתחמק מהעובדה שהדת שלך מצווה על דברים נוראיים

              פנדה , 27/05/09 17:31

              רצח של שבויים, התעללות בנשים, פדופיליה - אין לכם כבוד אמיתי לחיים ולזכויות אדם והסיפור הזה חושף את זה. לא תוכל להשתמש בזה כדי לנגח אותנו - זהו פרצופכם, אתם עד כדי כך גרועים שאפילו ערבים מוכנים לגור בישראל ה"גזענית" ופרט לא לחיות ביניכם.

              אני דווקא בעד לקבל את הערבי הזה, רק בתנאי שיצהיר נאמנות ויעשה שירות לאומי או צבאי. זה באמת יהיה מסר תדמיתי חשוב, גם פנימה וגם החוצה.

  • 7.

    רעיון

    אלימלך זורקין, 26/05/09 19:25

    יבקשו העותרים רשות לשהות בנורוגיה,או בלגיה או בשאר מדינות שמעונינות לפתור את הבעיה הפלסתינית.
    אינו רואה כל הבדל בין בקשתם ובין מה שמכונה 'איחוד משפחות'.

  • 6.

    כמו השוויצרים בזמן השואה, גם אצלנו "הספינה מלאה"? (ל''ת)

    עמנואל , 26/05/09 19:18

    • כמה נכונות וכנות המילים שלך עמנואל.

      ג'לאל , 26/05/09 19:26

      כל הכבוד שעדיין ישנם שפויים במגזר היהודי במדינה!

    • האם אתה טוען שהפשיסטינאים מבצעים רצח עם ממש עכשיו?

      גל, 26/05/09 19:36

      מה גם שלא זכור לי שהיהודים ניסו לפוצץ שוייצארים ללא הרף?

      • יפה אמרת-אבל אין להם תשובה לעיניין.העזתים הם חיות,שמתנכלים גם להומוים

        panacea , 27/05/09 16:47

        אז למה לקבל עוד אחד מהם אלינו?

        • אני לא יכול לשלוח בלב שקט מישהו למכונת ההשמדה העזתית

          פנדה , 27/05/09 17:34

          גם אם הוא ערבי, ומי שירצח אותו הוא ערבי - אני לא הייתי מסוגל לשלוח אותו לשם. לא חייבים לקבל אותו בישראל אבל חייבים למצוא פתרון אחר בשבילו.

          • שימצא לעצמו מדינה אחרת-זו לא בעיה שלנו. (ל''ת)

            panacea , 27/05/09 18:07

    • הערבים שיתפו פעולה עם היטלר. עכשיו הם מנצלם את זכר השואה לפגוע ביהודים (ל''ת)

      Yossi V , 26/05/09 19:44

      • הפלסטינאים לא נאצים, הפוך אתם היהודים שיתפתם פעולה עם אריאל שרון האיום

        ג'לאל , 26/05/09 19:59

        שיצר את רוב מחנות הפליטים ורצה להפוך אותם למחנות השמדה

        • נראה לי גמל שאתה חי בסרט

          lili_lili , 26/05/09 22:16

          לך לך תניק איזו עז

        • יפלסטיני!בן לתרבות ברברית פרימיטיבית סוגדת לטרור ורצח! עופו מפה מחבלים (ל''ת)

          רותם ס , 26/05/09 23:56

    • פרדה עכשיוו! כל הפלסטינים המחבלים החוצה!!נמאס! זה יקרה בקרוב!!! (ל''ת)

      רותם ס , 26/05/09 23:55

      • לא כל הפלסטינים אלא כל העמלקים (ערבים, גויים, ושמאלנים) (ל''ת)

        הקנאים , 27/05/09 01:42

  • 5.

    בעזה יהיו לו קשיים חברתיים ובארץ לא מקבלים אותו מסיבות גזעניות

    ג'לאל , 26/05/09 19:15

    בקיצור, הבחור מסכן.

    • עלאק קשיים חברתיים ,חחח ככה אתה מחזיק מהאחים שלך בעזה?

      lili_lili , 26/05/09 22:17

      "קשיים חברתיים " הכוונה שישליכו אותו מאיזה גג,ואתם מלקקים פה דבש (בין היתר) ובוכים כמו חתולים באמצע משגל.

  • 4.

    את אלה כדאי לקלוט. הם לא מתרבים. (ל''ת)

    משריצן, 26/05/09 19:07

    • מחר ינסו לאמץ ילד,פלשתינאי.שוב יגידו:הילד סובל מרעב בעזה. (ל''ת)

      panacea , 27/05/09 18:13

  • 3.

    למה לישראל? הרי ישראל מדינה לא הומאנית?!

    בכלל לא ברור, 26/05/09 18:43

    האם אתם לא פועלים כנגד האינטרסים של הפלסטיני כשאתם מסדירים את שהייתו במדינה השובניסטית/גזענית/פשיסטית שנקראת ישראל (חיפוש בגוגל על-פי יובל לבנת וענת בן-דור....)

    נראה שהוא יחייה טוב יותר בחברה הפלסטינית החילונית - ליבראלית.

  • 2.

    שילכו למדינה ערבית אחרת למה דווקא בישראל=יש עודף של אנשים שחיים בשוליי (ל''ת)

    נ.כהן המדינה לא יכולה להרשות לעצמה לקלוט אותו=נמאס, 26/05/09 18:28

  • 1.

    איך אין טעם הומניטרי בלהעניק לו מקלט?

    רועי, 26/05/09 18:27

    המדינה במצב של היום, בשואה לא היתה מוכנה לקלוט יהודים.

    • טמבל...מה אתה קושר את השואה להומו ערבי???

      שר הטבעות , 26/05/09 21:07

      גם אתה מחפש ערבי שינענע אותך???

      • הקישור מוגזם, אבל אי אפשר לשלוח אותו להירצח

        פנדה , 27/05/09 17:35

        זה נוגד את הערכים שלנו.

        • פנדה,אתה צודק בקשר לערכים,אבל, עם כל הצער:

          panacea , 27/05/09 18:11

          אם נשאיר את הפלשתינאי הזה אצלנו, יווצר תקדים,אז תהיה לנו כאן גולה של הומואים פלשתינאים?
          נקלוט בהמשך גם נוצרים שינוסו על נפשם?
          מה לגבי אנשי פת"ח שימלטו מחמאס?
          אן לזה סוף-כדאי שבני הזוג יחפשו את אושרם ומזלם במדינה אחרת.

    • ישראל מדינת היהודים!פלסטינים=אויב! פלסטינים החוצה!!! (ל''ת)

      רותם ס , 26/05/09 23:57