• 58.

    גאון, גאון, לאן הגענו?

    ימנית מעריצת יהורם גאון., 16/11/10 16:21

    ארץ ישראל השלמה בלב? הגיון בגוש קטיף? מאחזים - הציונות של היום? הציונות הדתית - מפלגה? ירושלים מחולקת?
    הרשה לי להזכיר לך את שיריך. ''הנני כאן...'' כאן! בכל ירושלים. ''האיש אשר תמיד חוזר...'' חוזר! לכל ירושלים! ''ואת חיכית, כמו האבנים...'' האם זה הגמול על הזמן הרב שחיכתה?! שאלו שלהם חיכתה יחלקו אותה בעצמם?!
    מה קרה? לאן נעלמה הגאונות? מתי החלטת שאתה מוותר על ירושלים? כל כך אהבתי את שיריך! עכשיו אני קוראת את הראיון, ומרגישה שלא אוכל ליהנות מהם יותר, כי לפתע אינני רואה בהם כנות. לפתע אני מבינה שהאדם שכה הערצתי, שייצג אצלי את הישראליות והציונות, הנו פשוט שמאלן! אני מבינה שהאדם שדומה היה לי שהנו התגלמות האהבה לירושלים, רוצה לחלק אותה! זו התנפצות כל פנטזיות ילדותי. הייתי בטוחה שקזבלן מבין מהו כבוד. הייתי בטוחה שיורם נגמל מההיפוכונדריה. האם טעיתי? האם השחקן נופל מהדמויות אותן הוא מגלם? קזה לא היה מוכן לוותר על שיכון מלוכלך ביפו, ואתה בעד לחלק את ירושלים? איך מסוגל אדם להפוך את עורו כך בשנים כל כך מעטות? או שמא זוהי רק העמדת פנים בשביל התקשורת? אם כן, זה עוד יותר גרוע. גאון, גאון, לאן הגענו??!!

    IP: 212.76.99.94דווח על תגובה זו

    • למגיבה ימנית, מעריצה שרופה - מהיכן הוצאת הצהרות שאינן קשורות לכתבה?

      זכות התגובה, 25/01/14 02:36

      תגובתך לא קשורה לכתבה - והגיון בהטלת ראשך לסיפורי בדיה או סיפורי בדותה, - דומה יותר, לטיח בדיו אדום ושחור - ולמי שאינו מכיר ומבין, מדובר בנביא אפוקליפטי, הקרוי בִּלְעָם בֶּן בְּעוֹר (בהמלצה תשתדלי להישמע אמינה - ולא לצאת בהצהרות שאינן קשורות לנושא הכתבה).

      IP: 46.116.151.249 דווח על תגובה זו

  • 57.

    תוכנית יום שישי

    אלמונית, 08/11/10 00:14

    כמו חפש את המטמון.היתה חסרה לי בחודש האחרון.מצחיקה אותי.....והשירים כיפיים....

    IP: 109.160.209.188דווח על תגובה זו

  • 56.

    תותח ...עם פרח בקנה (ל''ת)

    Talzukera , 01/01/10 23:43


    IP: 84.111.9.162דווח על תגובה זו

  • 55.

    יחיד ומיוחד (ל''ת)

    בין היחידים פה שאהוב על4 דורות, 28/05/09 12:29


    IP: 89.139.43.204דווח על תגובה זו

  • 54.

    ברכות

    אורי, 28/05/09 12:11

    לגאון תודה על כל השנים שאנחנו נהנים ממך הייתי בהופעה שלך היה מדים ממליץ בחום בשנות ה70 היה תמונות שלך על הקיר יש לי עד עכשיו את התמנות עלה והצלח הבטחת לי שתחזור לרדיו הרבה ממתנים חג שמח אדם יקר

    IP: 84.109.170.37דווח על תגובה זו

  • 53.

    נחמד. (ל''ת)

    הסרוג, 28/05/09 11:39


    IP: 82.166.129.71דווח על תגובה זו

  • 52.

    מה זה, דיון על חב"ד?

    tomker , 28/05/09 00:11

    מי הממורמר שהרס את הדיון על דבריו של גאון ולמה דוקא כאן?

    IP: 201.245.52.72דווח על תגובה זו

  • 51.

    יהורם גאון מקסים

    דב, 27/05/09 22:18

    איש אשכולות, גומל חסדים בגלוי ובעיקר בסתר.

    IP: 77.127.32.33דווח על תגובה זו

    • אם זה כל כך ''בסתר'' אז איך אתה יודע על זה?

      בן השכנים, 28/05/09 09:39

      ולמה אתה מפרסם??? הרי אם הוא ''גומל בסתר'' זה כנראה רצונו!

      IP: 95.35.123.5 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ליהורם גאון המקסים - כשהייתי קטנה אמרתי לך בטלפון כפרה עליך, אתה זוכר (ל''ת)

    דנה, 27/05/09 13:47


    IP: 85.250.116.13דווח על תגובה זו

    • ואללה זוכר, וגם קורא פה טוקבקים

      יהורם גאון, 28/05/09 02:52

      כי קיוויתי שאולי תכתבי.

      כל הזמן הזה שעבר מאז אני לא מפסיק לחשוב עלייך.

      אני כ''כ שמח שכתבת פה. חבת שלא השארת מייל.

      בכל מקרה, אם את בסביבה, תקפצי. אני אשמח לקשקש איתך.

      IP: 95.35.123.5 דווח על תגובה זו

      • אם המגיב הזה הוא יהורם גאון, אני שושנה דמארי. (ל''ת)

        מיכל, 31/05/09 08:58


        IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

        • אם המגיבה הזו היא מיכל אני גאולה נוני. (ל''ת)

          קוקלה, 31/05/09 19:02


          IP: 132.64.102.156 דווח על תגובה זו

          • אם המגיבה הזו היא גאולה נוני אני אסתר גמליאלית (ל''ת)

            קסטה, 01/06/09 10:32


            IP: 132.64.57.169 דווח על תגובה זו

            • אם המגיבה הזו היא אסתר גמליאלית אני ראובן גולהנד (ל''ת)

              שוקו שוקי, 02/06/09 17:06


              IP: 132.64.102.184 דווח על תגובה זו

              • אם המגיב הזה הוא ראובן גולהנד אני אדית פיאף (ל''ת)

                שוקי והפצפונים, 02/06/09 20:29


                IP: 132.64.102.184 דווח על תגובה זו

  • 49.

    חנפן ולקקן לתקשורת השמאל,הספרדי המכוער (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 27/05/09 13:37


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 48.

    כרגיל מנסה ללכת בין הטיפות לא להרגיז אף אחד ולהיות נחמד לכולם (ל''ת)

    מר קונצנזוס, 27/05/09 12:00


    IP: 93.173.74.155דווח על תגובה זו

  • 47.

    לשלו ממך את פרס ישראל ,ישראל תעלה מיד את כל הפלשמורה ותחזור לגבולות 67 (ל''ת)

    לגאון הביביסט, 27/05/09 10:05


    IP: 217.132.236.59דווח על תגובה זו

  • 46.

    lots of words no essence.

    yaakov eldarom, 27/05/09 00:37

    How predictable. How empty.Not one original thought

    IP: 71.149.241.187דווח על תגובה זו

  • 45.

    באחת השבתות ראיתי בעיר קבוצת טאליבנים חרדים צועקי שאעבס על לא דתיים

    ברחתי מירושלים......, 27/05/09 00:04

    ונהגים ברחוב יפו הבנתי שאין לי יותר מה לעשות בעיר המתועבת,המלוכלכת והמאוסה הזו.לקחתי את הרגלים והלכתי לעיר נאורה,מוארת,מתקדמת,משכילה ועובדת שם אני חי נהדר בלי איומי ההפחדות של החרדים.

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • לאן הלכת. ניו יורק?

      אלי מימון, 27/05/09 11:02

      מצוין.

      IP: 84.108.160.202 דווח על תגובה זו

  • 44.

    כדי לדעת יותר על חב''ד מומלץ לגאון לפגוש את המטה להרס העם ןהמדינה

    המלצה לגאון......, 26/05/09 23:59

    לקרוא לשאול ולשמוע את הדעות התיאו-פשיסטיות פוליטיות שלהם.

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • היום עברת את מיכסת הנביחות שלך-בהתאם לכך,אתה תוחזר למלונה מיידית. (ל''ת)

      הב הב הב, 27/05/09 01:04


      IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

  • 43.

    בגלל החרדים והש''סניקים העיר י-ם שוקעת לחשכת ימי הביניים,לפיגור,עוני,

    שקיעה במ''ט שערי טומאה, 26/05/09 23:50

    ניוון וניוול.

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • נגע צרעת הטפילות מטמא את החי על חשבון כספי משלם המיסים (ל''ת)

      הטפילות מטמאת, 27/05/09 15:14


      IP: 79.183.254.109 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לחרדים יש יותר מהמשותף עם המוסלמים מאשר עם החילונים ולכן לא מן הנמנע

    אנלוגיה של מרחקים....., 26/05/09 23:43

    שהם יעדיפו בעתיד לכונן קואליציות פוליטיות עם מוסלמים וערביי המדינה כנגד יהודים חילונים.

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 41.

    10 קבין של טומאה ירדו לעולם ובגלל החרדים והש''סניקים י-ם קיבלה 9 (ל''ת)

    9 קבין של טומאה......, 26/05/09 23:39


    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 40.

    מהות הדת היהודית היא אפליה,גזענות,כפיה ודיכוי והשבת היא אחד הכלים

    מהות הדת היהודית, 26/05/09 23:38

    בידי חובשי הכיפות לכפות את השקפת עולמם על אחרים.

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 39.

    עפ''י תורתנו הקדושה מצווה להרוג כל חילוני ולכן יהורם במדינת הלכה יתלו

    אם הייתה מדינת הלכה....., 26/05/09 23:37

    יסקלו/ישרפו/יחנקו אותך ודומים לך........

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • מי אמר שהיהדות שוללת את חופש הבחירה?חובשי הכיפות יתנו לחילוני חופש

      מי אמר.....?, 26/05/09 23:46

      בחירה באשר לשיטת ההוצאה להורג''שרפה,סקילה,חניקה או תליה).הומנים לא?

      IP: 79.178.21.236 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אה כן, ולגבי חב"ד - הנה לכם דוגמא של תפיסת עולמם של אנשי החסידות

    releasebrian1 , 26/05/09 23:28

    יהורם, התייחסתי קודם להערצה שאתה מבטא כלפי הרב עובדיה, ושכחתי להוסיף דבר מה לגבי אמירתך כי חב"ד הם: "אנשים יקרים, שליחי האור והטוב עלי אדמות".

    הנה לך דוגמא מתפיסת עולמם של אנשי חב"ד (מעניין אם תמשיך לחשוב שהם כל הטוב עלי אדמות גם אחרי שתקרא את זה):


    ציטוט מספר התוועדויות כ"ק אדמור שליט"א מליובאוויטש שנת תשמ"ב חלק ד' עמ' 2060 :

    "בנוגע להאמור לעיל שפעולת התענוג אצל גוי היא רק כדי שיוכל להיות עניין הבחירה - מצינו דוגמא לדבר בהערה במאמרו של כ"ק אדמור מהורש"ב נ"ע (ד"ה נ"ח תרנ"ו) שנכתבה בגכתי"ק (אלא שנרשם עליו "אין צריך להעתיק") :
    מבואר שם שההפרש בן האדם לבהמה,שאדם הולך כקומה זקופה וראשו למעלה,ואילו אצל הבהמה הראש והזנב הם בגובה שווה - הרי זה לפי שהאדם שלמטה נברא בדוגמת אדם העליון. ומקשה שם : מדוע אומות העולם הולכים גם בקומה זקופה,ואינם הולכים כבהמה,הרי ע"פ טעם הנ"ל היו צריכים אוה"ע [אומות העולם] להיות כבהמות ?
    ומבאר שאוה"ע [אומות העולם] נבראו בקומה זקופה כדי שיוכל להיות עניין הבחירה."

    קיצורו של דבר,נראה שאדמורי חסידות חב"ד סוברים שאומות העולם (הגויים) נחשבים כבהמות ושהיו צריכים מלכתחילה ללכת על ארבע (כבהמות) ולא על שתיים (כבני אדם).והסיבה שאומות העולם הולכים על שתיים ונראים חיצונית כבני אדם (למרות שהם לא באמת בני אדם) היא בשביל שתהיה אפשרות הבחירה אצל היהודי..

    אכן, ממש תפיסת עולם שמבטאת את "כל הטוב שבעולם".!!!NOT (בפעם השנייה לכתבה)

    IP: 87.69.130.252דווח על תגובה זו

    • תודה על דברי החיזוק מחב''ד-כל מילה אמת ! היהודים שונים בתכלית מן הגויים

      את זה יודע כל גוי.רק שהשוני הוא בחלק הרוחני של, 26/05/09 23:47

      היהודי.זה לא אומר כי היהודי יפעל בהכרח טוב יותר-להפך,אם הוא סוטה מן הישר,הנזק גדול יותר.הכל תלוי בחינוך,ובשמירת התורה.
      מבחינה רוחנית פנימית,היהודי הגרוע ביותר,טוב מן הגוי הטוב ביותר.ואל תבלבל את המוח על גזענות-אם אני יודע להבחין בין אדם לחמור זו גזענות?-אם כן אז אני גזען.
      באותו האופן יש הבחנה בין יהודי לגוי-רק צריך לזכור:זה מחייב יותר את היהודי,גם הגוי נברא בצלם ואם הוא לא עובד עבודה זרה יש לכבדו (כמו ר' יוחנן שהיה מקדים שלום אפילו לגוי,למרות גדולתו),לכל גוי יש עולם הבא-אם ישמור-7 מצוות בני נוח,כל גוי הבוחר באמת להתנדב ולהתגייר-מקבל תוספת לנישמתו והופך ליהודי,ללא קשר למוצאו.

      IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

      • I rest my case

        releasebrian1 , 27/05/09 00:02

        הנה הוכחת את דברי והראת את פניה האמיתיים של התפיסה היהודית-הלכתית-אורתודוקסית.

        כל מה שנותר זה להדפיס את תגובתך על שלט גדול, ובכל מקום בו אתם מסתובבים, ידעו כולם איזו תפיסת עולם מסתתרת מאחורי החיוך המזוייף.

        IP: 87.69.130.252 דווח על תגובה זו

        • נו.. אדרבא-תפרסם !!! זה חלק מהותי מן היהדות,ואף אחד לא מסתתר.

          להפך-אני גאה להיות בן של בורא העולם,אם כי שוב-, 27/05/09 01:20

          זה רק מחייב אותי,ולא נותן לי אלא פוטנציאל לקירבה לבורא,אם אחיה לפי הנחיותיו.
          ומה מזוייף בזה ?-אתה יכול במדינה דמוקרטית-להאמין או לא.. להיות צבוע-כמו גאון או לא,הכל פתוח,ועדיין לא מאוחר להגיע אל האמת.
          המשך לשרת אותנו-אתה בסופו של דבר תחזיר רבים בתשובה.אתה הרי שולל את יסודות היהדות,ולכך גם החילונים אינם מסכימים (למעט הערב רב כמותך).

          IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

          • אכן, אני שולל את אותם יסודות ביהדות שאינם אנושיים

            releasebrian1 , 27/05/09 09:17

            כל אדם הגון צריך לצאת נגד אותם ערכים בתפיסה היהודית שנוגדים את עקרונות ההומניזם והשוויון (למשל אפלייה נגד נשים, שנאה לגויים ולחילונים וכו').

            מרבית הציבור אינו באמת מכיר את המקרא ואת ההלכה, ולכן אינו מודע לכך שרבים מעקרונות כתבים אלו אינם אנושיים. תגובות כמו שלך מסייעות להראות לאותם אנשים תמימים שעקרונות הדת אינם יפים אלא חשוכים ומלאי שטנה.

            IP: 87.69.130.252 דווח על תגובה זו

            • הב הב !!! (ל''ת)

              הב !, 28/05/09 03:36


              IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

    • עזרה מד''ר גוגל

      ד''ר גוגל, 27/05/09 14:12

      תגיד, שחרורי, אתה באמת חושב שכולם מטומטמים? שרק אתה יודע לחפש בגוגל?

      דבר ראשון, אתה לא באמת מכיר את חב''ד. את הציטוט לעיל העתקת מילה במילה (אפילו את ההסבר השטחי העתקת, אתה לא יכול לנסות להבין לבד?) ממדור שאלות ותשובות של דעת אמת. אתה לא יכול להביא טענות משלך?

      שנית, גם ההסבר לציטוט מעוות. נעזוב את העובדה שלא אתה ולא הכותב של דעת אמת לא מכירים מושגי יסוד בקבלה שמשוקעים בכל (אבל בכל) טקסט של חב''ד. אתם לא מבינים מה המשמעות של קושיא ותירוץ. אפילו במילה ''לכתחילה'' אתם משתמשים בצורה מעוותת. התרשמתי.

      היות ואני לא בטוח שיש טעם להאריך בדיון איתך אני רק אזרוק לך כפפה קטנה, ממש כפפונת. בציטוט שהבאת לעיל מובעת, לאמיתו של דבר, עמדה מפתיעה ושונה מהצפוי של חב''ד כלפי גויים. כמעט הפוכה ב 360 מעלות (**???**) לזו שאתה הבנת. אתה יכול לנחש מהי?
      האם תוכלו ילדים למצוא את העמדה המפתיעה עבור שחרורי ולצבוע אותה בצבעים עליזים?

      IP: 132.64.102.175 דווח על תגובה זו

      • אתה יכול להתפתל ולהתפתל ולהסתתר מאחורי הסופגניות, אבל פרצופכם נחשף

        releasebrian1 , 27/05/09 23:40

        על מה בדיוק אתה מתווכח אתי? אתה טוען שההלכה היהודית לא מתייחסת לגוי כאל יייצור נחות? הנה לך עוד כמה ציטוטים:

        1. "אתם (היהודית) קרויין אדם, ואין הגויים קרויין אדם" - תלמוד בבלי, יבמבות סא ע"א

        2. וכשם שהחלב של נכרית גורם טבע רק ליונק כן הדבר לגבי ישראל שמקבל את הדם שיצא מנכרי דרך עירוי דם יכול לגרום לו טבע רע של אכזריות ועזות פנים....
        הרב עובדה, שאלות ותשובות יביע אומר, חלק ח', חושן משפט, סימן י"א

        3. "ההבדל בין הנשמה הישראלית היהודית, מאווייה הפנימיים, שאיפתה, תכונתה ועמדתה ובין נשמות הגויים כולם, לכל דרגותיהם, הוא יותר גדול ויותר עמוק מההבדל שבין נפש האדם ונפש הבהמה, שבין האחרונים רק הבדל כמותי נמצא, אבל בין הראשונים שורר הבדל עצמי איכותי" (ספרו של הרב קוק, "אורות", עמ' קנ"ו, פרק ה').

        4. גוי הנמצא בסכנת מוות, למשל בבור עמוק, אין מצילים אותו = "הגוים...לא מעלין (מהבור)" - תוספתא בבא מציעא, פרק ב' הלכה לג

        אני יכול להמשיך ככה עוד ועוד. תפיסת עולמם של חב"ד הינה אורתודוקסית על-פי ההלכה (שמחשיבה את הגוי לנחות) - עם שתי תוספות ביזאריות: עניין המשיח החדש והלאומניות הקיצונית.

        אתם מסתתרים תחת מסכה של מתיקות ונועם, ומפתים ילדים רכים אל תוך המלכודת שלכם תוך שימוש בזוי ופושע בסופגניות וממתקים. גם הפעילות שלכם בחו"ל פסולה בעיני כיוון שהמניע מאחוריה היא לתפוס מטיילים יהודים תמימים שנקלעו לצרה או שמרגישים בודדים או מסכנים ולהחזיר אותם בתשובה. בכך אתם לא שונים בהרבה מהארגונים הנוצריים המיסיונרים שפעלו ופועלים בעולם השלישי תוך כוונה ברורה לקנות את ליבם של המסכנים ולנצר אותם.

        פרצופכם האמיתי נחשף בכל פעם שמישהו מערער על תפיסת עולמכם הדתית-קיצונית. אין בכם שום סובלנות - הרי כאשר הגיעו פעילי דעת אמת לכפר חב"ד לחלק חומרים, היכו אותם מכות רצח. לכם מותר לפתות ילדים רכים ברמת אביב להכנס למלכודת החשוכה שלכם מבלי שאף אחד יפריע לכם או יכה אתכם, אבל שמישהו יבוא להחדיר אור למוחכם? זה אסור ומי שינסה לעשות כן מטופל באכזריות.

        חשפתי כאן טפח מתפיסת עולמכם הקנאית, והתגובות שקיבלתי רק מחזקות את טענותי. לא יעזור לכם כלום - הציבור בסוף יגלה מה עומד מאחורי החיוך המזויף, והוא ידחה את הסופגניות שלכם בשאט נפש.

        IP: 87.69.130.252 דווח על תגובה זו

        • כולם (חוץ משחרורי), כנסו!!

          הד''ר, 31/05/09 11:59

          אז ככה, כמה הבהרות - ראשית, אני לא חב''דניק ואפילו לא תומך בחב''ד.
          בטח ובטח שאני לא נתמך על ידי חב''ד כמו כל מיני מגיבנים בשכר של ירון ידען (שהוא בין היתר גם עבריין שהורשע בשתי ערכאות).

          לא טענתי שהתורה מתייחסת בשוויןן ליהודי ולגוי. אם כבר מדברים, גם לא לגבר ואישה. מסכים.

          כל מה שאני טוען הוא ששחרורוני לא מבין כהוא זה ביהדות. כל מה שהוא יודע זה לצטט מהאתר של דעת אמת או לפלוט דברים שהלעיטו אותו בהם.

          עצה טובה, אם אתם באמת רוצים לגבש דעה אובייקטיבית על היהדות - אל תלכו לאנשי ''דעת אמת''. אמת לא תקבלו מהם. ציטוטים חלקיים - כן. עובדות מעוותות - בשפע. אבל אמת בשום אופן לא.
          נכון שגם בחלק מאגודות ההחזרה בתשובה לא תקבלו את כל האמת אבל יש רבות שדווקא לא יהססו לחשוף בפניכם גם את הצדדים הפחות מחמיאים (כביכול) של היהדות.

          IP: 132.64.102.175 דווח על תגובה זו

          • הנה חיזקת את טענותי. תודה לך.

            releasebrian1 , 31/05/09 14:01

            לא הבאת ולו טענה עניינית אחת נגד טענותי. להיפך - הודית בעצמך שהיהדות (בתפיסה האורתודוקסית) נוגדת את השוויון, מבטאת גזענות כלפי גויים ומפלה נשים. בקיצור, תפיסת עולם בעייתית מאוד, ואתה מודה בזה בפה מלא. אז איפה אני לא בסדר? כנראה בכך שאני מחזיק מולכם את המראה ממנה משתקפת האמת.

            מצחיק גם שאחרי שאתה מסכים לחלוטין עם דברי, אתה מעיז לומר שאני לא מבין ביהדות. אם אני לא מבין ואתה מסכים עם מה שאני אומר, מה זה אומר עליך? (אגב, אני מבין ומכיר ויודע יותר ממה שאתה מדמיין)

            אני גם לא מגיב בשכר, אלא מתוך דאגה עמוקה לעתיד מדינת ישראל, שכן המחנה הפנדמנטליסטי עשוי להחריב אותה כפי שהחריב אותה בתקופה הקדומה.

            ולגבי 'דעת אמת' - אני ממליץ לכל אחד שבאמת רוצה לבחון את הדברים לעומק וברצינות לא להיות חלק ממסע שיסוי של הציבור הפנדמנטליסטי נגד כל מי שבא לשחק במגרש שלו עם ידע שלא נופל מזה של הרבנים המובילים, אלא להכנס לאתר 'דעת אמת' ולקיים הידברות ואפילו פגישה. (לא מזמן הגיע רב חשוב שהיה בטוח שאם רק ייפגש אתם יצליח לשכנע אותם שיפסיקו לפעול - אחרי שתי פגישות הודה שהתורה וההלכה הן יצירות אנושיות וכי הוא בעצמו חדל מלהיות מאמין...)

            כתובת האתר: www.daatemet.org.il

            IP: 87.69.130.61 דווח על תגובה זו

            • ואוד דבר- אם אתה כל כך גאה בערכי ההלכה - מדוע לא תציע להכין שלט מיוחד

              releasebrian1 , 31/05/09 14:28

              אם כל אלו שמגיבים לדברי כל כך גאים בערכים שמבטאת ההלכה, מדוע לא יכינו שלט אשר מסביר את יחסה של התפיסה ההלכתית-אורתודוקסית למי שאינם יהודים (ההלכה מתייחסת ליהודי כייצור נעלה יותר מהגוי), ויתלו אותו בכניסה לכל בתי חב"ד ברחבי העולם. מעניין איך תתקבל נוכחותם של פעילי חב"ד כאשר יבינו הגויים מי זה פועל בקירבם ואיך הוא מתייחס אליהם בסתר ליבו.

              IP: 87.69.130.61 דווח על תגובה זו

              • "עוד דבר" ולא "אוד דבר" - סליחה (ל''ת)

                releasebrian1 , 31/05/09 14:29


                IP: 87.69.130.61 דווח על תגובה זו

                • אח... כמה צחקנו...

                  הד''ר, 02/06/09 20:52

                  צחקתי, פיהקתי ושוב צחקתי. אתה יודע למה אני כל כך נהנה להתמודד איתך? כי זה כמו לעשות השוואת גדלים עם בחורות - אני יודע מראש שאני אנצח.
                  אתה חוגג את ניצחונך ואפילו לא שם לב שאנחנו לא באותה תחרות ולא מדברים על אותם דברים. אולי ניצחת את עצמך. מההתרשמות שלי - לא כזה קשה. ידוע לי שיהדות מתייחסת באופן שונה לגוי או לאישה ובאמת אין לי צורך ש''תפתח לי את העיניים''.

                  מה שאני טוען הוא שאתה מצטט ציטוטים חלקיים, גם את אותם הציטוטים אתה לא מביא מהמקור (מן הסתם בגלל שאתה לא מסוגל לקרוא אותו כי הוא בארמית) וכמו כן אני טוען שאתה לא מבין את מה שאתה מצטט.

                  הטענות הללו הוכחו גם בדוגמא הראשונה שהבאת (הציטוט של חב''ד) שאותה הבנת באופן הפוך בדיוק להבנה הנכונה. על הדרך גם הוכחת שאתה לא מבין (כפי שכבר ציינתי ואתה כמובן התעלמת מזה באלגנטיות) מה זה קושיא, מה זה תירוץ ואת משמעות המילה לכתחילה. בשביל זה לא צריך לימודים מעמיקים רק גישה רצינית.

                  עכשיו אני חייב לצטט כדי לתעד את הטמטום:
                  ''מצחיק גם שאחרי שאתה מסכים לחלוטין עם דברי, אתה מעיז לומר שאני לא מבין ביהדות. אם אני לא מבין ואתה מסכים עם מה שאני אומר, מה זה אומר עליך?''
                  מה זה אומר עלי? מה זה אומר עלי?? מה זה אומר עלי??? להמשיך? לשים לך את זה בbold? להגדיל את הפונט? או שכבר הבנת שזה לא אומר כלום?
                  לא הבנת, אוקיי. הנה דוגמא - נניח שאני בא ומציב בפניך אתגר ''שחרורי, חלק לי בבקשה 95 ב 19''. אתה, כבוגר החינוך הממלכתי המשובח וכמי שהוכיח עד עכשיו שכשהוא הגיע למשאבת השכל שם למעלה אמר: ''שים לי בבקשה רבע טנק'', עונה ואומר: ''התשובה היא 5. יש 9 במונה ו 9 במכנה, מצמצמים ואז נשאר לנו 5/1 שזה 5''. והנה, שחרורי, ראה זה פלא גם כאן אני אסכים איתך ועדיין אטען שאתה צריך לחזור לכיתה ד'. מה זה אומר עלי? למה קשה לך להבין שאני יכול לטעון שאתה בור (ואני אכן עושה זאת), לוקה מאוד בהבנת טקסטים מהמקורות (שהם לא רק שלי אלא גם שלך כי תרצה או לא תרצה שבע דורות אחורה גם במשפחה שלך למדו אותם) ועדיין להסכים עם המסקנות שלך?

                  IP: 132.64.102.184 דווח על תגובה זו

                • המשך הצחוקים

                  הד''ר, 02/06/09 20:53

                  אתה לא מבין, אני לא צריך לדמיין כמה אתה מבין, יש כיום מנועי חיפוש שאפשרו לי להתענג על כמה תגובות קודמות שלך באתר. היה צחוקים. כל מה שאתה יודע זה לצטט מהמאגרים הדי גדולים שיש לכם באתר ''דעת אמת'' ולחזור כתוכי על ההסברים שמופיעים שם. אם אני ממש לארג' איתך אני מוכן להאמין (אם כי בקושי רב) שאולי קראת גם ספר או שניים על החרדים מהסגנון של אמנון לוי או שחר אילן, אולי עברת על ההגיגים (הרדודים והלא מפתיעים) של ספי רכלבסקי ומקסימום הגעת לספריו (הטרחניים) של דוקינס. לא יותר. אפילו להגן עליהן אתה לא יודע. ברוב הכתבות שבהן נפתח איתך דיון רציני המגיבים האחרים עשו ממך קרקס ואתה רק המשכת כמו פטיפון עם מחט הפוכה לחזור על המנטרות שלך.

                  הסיפור שלך על הרב הבכיר נשמע לא אמין בלשון המעטה. תן שמות ונדבר. אל תפריח לי הצהרות על ''עשרות ומאות חרדים שמגיעים אלינו ו'רואים את האור'''. תן לי שם של רב ששכנעתם.

                  אם כבר מדברים גם הסיפור על ''ירון ידען, עילוי מדהים, תלמיד חכם יאדה יאדה יאדה'' מיצה את עצמו מזמן. יש פסק אחד שהוא פירסם כחרדי? ספר? מודעה שהוא חתום עליה לצד רבנים חשובים? כולה מנהל כוילל שעלה לו השתן לראש והחליט להיות רב. כאמרו לו שיחפש את החברים שלו הלך וגזר לילדים את הפיאות. זה התלמיד חוכם שלכם?

                  IP: 132.64.102.184 דווח על תגובה זו

              • תכין אתה. אני לא עובד במשרד פרסום וגם לא אצלך. (ל''ת)

                הד''ר, 02/06/09 17:08


                IP: 132.64.102.184 דווח על תגובה זו

  • 37.

    יש לי בעיות שינה ושירי יהורם גאון המשעמים והמפוהקים מפילים עלי שינה (ל''ת)

    מומלץ לסובלים מבעיות שינה....., 26/05/09 23:10


    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 36.

    נאם החב''דניקים שאותם מעריץ גאון משרתים בצה''ל או משתמטים?מישהו יודע? (ל''ת)

    האם החב''דניקים המיסיונרים משרתים או משתמטים?, 26/05/09 23:02


    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • החב''דניקים בעיקר משרתים בצבאות השם ובטנקי המיסיונריות ברחבי הארץ (ל''ת)

      מי אמר שהחב''דניקים לא משרתים........?., 26/05/09 23:12


      IP: 79.178.21.236 דווח על תגובה זו

    • חב''דניקים כן משרתים בצה''ל!!!

      אסף, 27/05/09 08:13

      אז תפסיקו לדבר שטויות!

      IP: 195.212.29.171 דווח על תגובה זו

    • בטח שחב''דניקים משרתים בצה''ל!

      נעמי, 27/05/09 13:49

      לא רק שמשרתים, כשאני שירתתי לפני שנים רבות, בכל חג חנוכה היו מגיעים כמה חבר'ה שלהם לחלק לנו סופגניות בבסיסים.
      חב''ד זה לא בהכרח חרדים של השתמטות מבני ברק וגם לא ש''ס. המוטו שלהם-תורה ועבודה.

      IP: 62.219.234.107 דווח על תגובה זו

      • תפני לצה''ל ותבררי כמה מהחב''דניקים משרתים בצה''ל וכמה מקבלים פטור

        רוב החב''דניקים לא משרתים בצה''ל, 29/05/09 11:47

        ותביני איפה האמת.........

        IP: 79.178.242.192 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ה''אוזניים'' של מי שלא קיים וגם אם היה קיים ולא שמע את זעקות הניספים

    אוזניים לכותל........, 26/05/09 22:56

    בפוגרומים,בסופות בנגב,בפרעות ובשואה איך יוכל לשמוע את גאון.......?

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 34.

    אחרי שהבער החב''דניק המסית כתב ספר בשם מאור לוולפרע אני מציע לגאון

    מאור לחב''ד......, 26/05/09 22:51

    לכתוב ספר על החב''דניקים ה''מפיצים'' אור......

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • החב''דניקים קידשו ורוממו את אדמת י''ש וביצת עזה מעל קדושת חיי אדם (ל''ת)

      כשל מוסרי חמור ומעוות, 26/05/09 23:04


      IP: 79.178.21.236 דווח על תגובה זו

  • 33.

    72% מתושבי כפר חב''ד הצביעו למפלגת הכהניזם האיחוד הלאומי רק שתדעו עם

    72%, 26/05/09 22:48

    יש לכם עסק?

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

    • ואתה הצבעת למרצ שאוהבים את הערבים שמתפוצצים להם בקניונים! (ל''ת)

      אסף, 27/05/09 08:14


      IP: 195.212.29.171 דווח על תגובה זו

  • 32.

    האם אמו של המשיח המנוח יבדל''א חי וקיים ז''ל היתה כמו של ישו בתולה? (ל''ת)

    האם אמו היתה בתולה......?, 26/05/09 22:47


    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 31.

    או שהוא פנדמנטליסט דתי או שהוא טיפש שאין לו מושג, עם כל הכבוד. ראו

    releasebrian1 , 26/05/09 22:32

    בין שאר השטויות שכותב מר גאון על הדת (חב"ד אנשים יקרים? שבת חוק סוציאלי? -חוק ממקור דתי אינו יכול להיות סוציאלי וכתוב במפורש שמי שעובר עליו מות יומת!- ממש חברתי מאוד, אתה מאמין במשיח בן דוד - אלוהים, איפה אתה חי?.

    אך מקוממת במיוחד העובדה שאומר יהורם גאון כי: "יש לו הערצה בלתי מסוייגת לרב עובדיה יוסף"!

    יהורם, אתה בטוח שאין לך הסתייגויות כלפי הרב יוסף? אחרי כל דברי ההבל שהבן-אדם אומר מדי יום, אין לך הסתייגויות? הנה לך ציטוט מספרו של הרב עובדיה שאולי ימחיש לך מהי תפיסת עולמו של הרב הלא כל כך מכובד:

    "וכשם שהחלב של נכרית גורם טבע רע ליונק כן הדבר לגבי ישראל שמקבל את הדם שיצא מנכרי דרך עירוי דם יכול לגרום לו טבע רע של אכזריות ועזות פנים...."

    (מקור הציטוט: הרב עובדיה, שאלות ותשובות יביע אומר, חלק ח', חושן משפט, סימן י"א)

    כלומר, הרב (בהשראת ההלכה) חושב שהחלב של אישה שאינה יהודיה יכול לגרום טבע רע לתינוק שיונק אותו, וכדי להמשיך את אותו ההגיון המפוקפק, הוא אומר שתרומת דם מאדם נכרי תגרום ליהודי להפוך להיות אכזרי....

    עדיין אין לך הסתייגויות, יהורם?

    עדיף שבזמן שאתה לא שר, פשוט תשתוק. כנ"ל לגבי התכנית שלך ברדיו בה אתה משמיע את הגיגיך האינפנטילים בפאתוס שלפי דעתך, כנראה, הופך אותם לעמוקים וחשובים. !!!NOT

    IP: 87.69.130.252דווח על תגובה זו

    • מה כבר אפשר לצפות מעיזה עיוורת........... (ל''ת)

      מה אפשר לצפות......, 26/05/09 22:45


      IP: 79.178.21.236 דווח על תגובה זו

    • ומה אתה מתערב בעניינים של יהדות בכלל ?-אתה לא שייך לעם ישראל,זה ברור. (ל''ת)

      גם אם נולדת יהודי-כנראה ינקת חלב של פיליפינית !, 26/05/09 23:51


      IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

      • הנה לכם תפיסת העולם היהודית-הלכתית - הבן-אדם מוכיח את שאני אומר

        releasebrian1 , 27/05/09 00:08

        התפיסה היהודית-הלכתית נוגדת את עקרונות הדמוקרטיה, השוויון וההומניזם. התגובות לדברי מוכיחות זאת, מבלי שאצטרך להביא ציטוטים מההלכה או מתוך ספרים של פוסקים בני זמננו.

        חלק נרחב מהציבור נגוע בתפיסת עולם גזענית וחשוכה, וכל מה שניתן לעשות זה להציב מראה מול פרצופו ולקוות שייבהל מהדמות הנשקפת אליו ויאמץ תפיסת עולם טובה יותר.

        www.daatemet.org.il

        IP: 87.69.130.252 דווח על תגובה זו

        • הבהמות כמו השוטים-פטורים מן המצוות,ככזה (וכל אחד מן השניים מתאים אצלך) (ל''ת)

          -אתה יכול להמשיך לינוק מן הפיליפנית-תרגע !, 27/05/09 01:09


          IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

          • תמשיך, תמשיך - כל תגובה שלך מחזקת את טענותי

            releasebrian1 , 27/05/09 09:14

            וכשציבור יווכח לדעת ולהבין שעקרונות היהדות ההלכתית סותרים את ערכי ההומניזם והשוויון, הוא יזרוק אותם לכל הרוחות ויאמץ ערכים טובים ונאורים יותר.

            IP: 87.69.130.252 דווח על תגובה זו

            • הב הב, הבהבהב !!! (ל''ת)

              הב., 27/05/09 11:40


              IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

              • אתה מבטא נאמנה את עומק מחשבתך (ל''ת)

                releaseBrian, 29/05/09 20:08


                IP: 87.69.57.48 דווח על תגובה זו

  • 30.

    עם לב לא הולכים למכולת

    tomker , 26/05/09 21:17

    לא מבין איך ולמה הבאת את המוסלמים והנוצרים להר הבית ומה פירוש "ארץ ישראל השלמה שבלב".
    לא צריך להיות כזה ממלכתי כל הזמן, כאילו שאתה מועמד לנשיאות או משהו.
    בכללית- נגיד שבסדר.

    IP: 201.245.52.72דווח על תגובה זו

  • 29.

    החב''דניקים הימנים הקיצונים שבתקופת ההתנתקות הסיתו לסרבנות למרי והפרות

    חב''דניקים מיסיונרים משתמטים........., 26/05/09 21:12

    חוק וסדר הם שליחי האור בעיניך.....?את מאופס.......?

    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 28.

    לא בטוח שהוא אומר מה שהוא חושב או חושב את מה שאומר...... (ל''ת)

    פרווה....., 26/05/09 21:07


    IP: 79.178.21.236דווח על תגובה זו

  • 27.

    שאלתי את סבי מה ההבדל בין חילוני מסורתי חרדי

    אילן, 26/05/09 17:12

    הוא אמר לי דת זה כמו תרופה

    במידה הנכונה זה עוזר מאוד,יותר מדי יכול להרוג.


    איזון חברים איזון.

    IP: 218.47.199.100דווח על תגובה זו

    • סבא שלך צודק-הדת היא מרפא לגוף ולנפש-רק שלא הבנת אותו כראוי..

      היה פעם חולה בבית חולים סופני-הוא התרעם על הרופא, 26/05/09 21:22

      מדוע לא נותנים לו תרופות כמו לשאר החולים.
      הרופא ניסה להסביר לו כי שאר החולים מקבלים תרופה בהתאם למצבם הבריאותי:ככל שהחולה חזק יותר,כך גדל מינון התרופה.ומכיוון שהוא הגיע למצב סופני אבוד,אין טעם לתת לו את התרופה,כי היא תכריע את מצבו..
      נותר לך רק לברר עד כמה אתה חולה,ואם המצב עדיין לא סופי-תיקח את התרופה,אפילו בכוח,דרך זונדה.. יש מצב שתבריא !!!
      אח''כ אתה תאכל בתיאבון,כי עם הרפואה חוזר התיאבון.

      IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

      • הדת,החרדים ןהש''סניקים מדיבירים את המדינה ושום דבר לא יכול לצמוח במקום

        דת=סם המוות, 26/05/09 22:04

        בו הם נמצאים........

        IP: 79.178.21.236 דווח על תגובה זו

  • 26.

    זמר מתוסכל, המוציא את תסכוליו על הדור הצעיר

    ארז הלבנון , 26/05/09 16:55

    למעלה מ-20 שנה לא חידש. ממחזר עד למיאוס את חומריו הישנים.לא לוקח דוגמא מותיקים מצליחים כמו שלמה ארצי ושלום חנוך שכל הזמן מחדשים ויוצרים ומצליחים גם בקרב הקהל הצעיר.
    "ההופעות" שלו נראות כמו מופע לגיל הזהב. ההופעות של שלמה ארצי - מצעירים בני 12 עד מבוגרים. זה היופי במוזיקה.
    מוציא את תסכוליו על הדור הצעיר של הזמרים שחלקם מכוכב נולד .. אדון גאון, לולי כוכב נולד אף אחד מהדור הצעיר לא היה יודע מי זה יהורם גאון ששר פעם את 'הנני כאן'. תגיד תודה ..

    IP: 93.173.211.56דווח על תגובה זו

  • 25.

    רוצים בחזרה את ''גאון ברדיו''! יופי של תכנית! (ל''ת)

    מאזין קבוע, 26/05/09 16:35


    IP: 95.86.95.244דווח על תגובה זו

  • 24.

    הייתי בהופעה שלו. היה מקסים

    אביבית מנתניה, 26/05/09 16:34

    יותר שווה מכל החבר'ה הצעירים.

    IP: 95.86.95.244דווח על תגובה זו

  • 23.

    אין היום עוד זמרים כמוהו

    רועי, 26/05/09 16:33

    עם קול מדהים, שירים יפים ונשמה גדולה.

    IP: 95.86.95.244דווח על תגובה זו

  • 22.

    איש מקסים וזמר דגול!! (ל''ת)

    יהודי, 26/05/09 16:30


    IP: 95.86.95.244דווח על תגובה זו

  • 21.

    גאון מנסה להישמע שמאלני, אבל הוא לא

    קיבוצניק מחוטף עזה,שחוטף עכשיו במקומם, 26/05/09 16:11

    ''אולי היה היגיון בגירוש גוש קטיף'' - סליחה, איזה היגיון בדיוק? אתה, כעיתונאי ברשות השידור, שאלת פעם למה? למה להרוס ולהחריב את כל מה שהיה שם???
    מה היה ההיגיון בזה, אדון גאון?
    שאנחנו ואשקלון ואשדוד וגדרה ויבנה נחטוף את הקסאמים במקום האנשים המעולים האלו, שהיו חקלאים וחיילים קרביים ואזרחים מצוינים??? וגם: ושישבו על אדמות מדינת ישראל שמעולם לא היו מיושבות בידי פלשתינאים

    IP: 80.179.112.106דווח על תגובה זו

  • 20.

    אין עליך, יהורם גאון. ראיתי את ההופעה החדשה. תענוג וגעגוע (ל''ת)

    יקירה, 26/05/09 15:49


    IP: 79.182.22.187דווח על תגובה זו

  • 19.

    מתי הוא חוזר לרשת ב'???? (ל''ת)

    יובל, 26/05/09 15:41


    IP: 194.29.46.109דווח על תגובה זו

  • 18.

    את הגיגיך על ''ערבי ישראל'' ספר להורי דנה בנט,חנית קיקוס,ומעין בן חורין (ל''ת)

    רביב, 26/05/09 15:07


    IP: 217.132.157.227דווח על תגובה זו

    • אתה צודק 100%

      אלון.ב, 26/05/09 15:38

      אבל זה מה שקורה כשרוצים להיות בקונצנזוס מדברים על השקר הגדול שזה קיפוח הערבים במדינת ישראל.

      IP: 62.219.173.138 דווח על תגובה זו

    • כאן נפלת גזען חסר מוח!!

      יהודי כשר למהדרין, 26/05/09 16:31

      תבדיל יה נקניק בין רצח על רקע חבלני לבין רצח על רקע פלילי.

      הרצח של דנה לא היה על רקע חבלני!!
      ומה שהמשפחה שלו תרמה לביטחון המדינה בשירות הצבאי
      הרבה יהודים לא תרמו!!

      הנבלה רצח עוד 3 וכמעט גם את הבת שלו.
      ספר כמה הערבים רעים לבעלה של הנרצחת מחוף הים שרק באה עם המשפחה לים ובגלל עבריינים יהודים נרצחה!!
      לספר לך עוד כמה נרצחו על ידי יהודים??

      לסיכום
      כל נרצח הוא עולם שאבד, על כל נרצח יש משפחה שאיבדה את עולמה מתאבלת ולעולם לא תשוב להיות כמו שהייתה. ולא חשוב בכלל מה דתו של הרוצח או מה דתו של הנרצח!!

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה להתפתל כמו נחש ?-אין כזה דבר אמונה בלב.. מי שמאמין בלב-צריך גם (ל''ת)

    לקיים ! - עוד יהודי בגרוש.., 26/05/09 15:03


    IP: 87.70.126.166דווח על תגובה זו

  • 16.

    יהורם גאון (ל''ת)

    עוד אהבל, 26/05/09 14:52


    IP: 91.153.199.89דווח על תגובה זו

  • 15.

    אוהב את יהורם גאון

    אביאל, 26/05/09 14:47

    הוא איש צנוע,חכם וסוחף.... איש שאני מעריך מאוד.

    IP: 93.173.244.200דווח על תגובה זו

  • 14.

    חטא המסורתיות

    אלון.ב, 26/05/09 14:42

    המסורתיות היא הצביעות במיטבה. מצד אחד מאמינים בריבונו של עולם ויודעים שהתורה היא אמת מצד שני לא רוצים להיות ''פנאטיים'' לא רוצים לאהוב את הארץ יותר מדי, רוצים להיות קונצנזוס. ליהורם ולכל המסורתיים תחליטו כבר מה אתם תפסיקו ללכת בין הטיפות.
    תיקחו עול תורה ומצוות או שתיהפכו לאפיקורסים רק תחליטו כבר!

    IP: 62.219.173.138דווח על תגובה זו

    • אלון ב שאוהב את הארץ. החרדים נושאי דגל התורה

      ציוני, 26/05/09 16:39

      ומקיימים קלה כחמורה לא אוהבים את הארץ!!
      והעובדה - הם לא מוכנים לשלם עליה בדם!!
      כל הקישקוש על נהרגים באוהלה של תורה ושאר הזבל הזה....בחילונית קוראים לזה חרטא!!

      אם חרדית תקפוץ לאש להציל את ילדיה.
      אב חרדי לא ילך לצבא כדי להגן על הארץ.
      מבחינתכם שישלטו כאן המוסלמים, אז אל תקשקש
      על אהבת הארץ!!!

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

      • החרדים גרו ויישבו את הארץ לפני החילונים ה''ציונים'',לציונים אין אהבת

        הארץ,אלא תאוות השילטון-אופורטיוניזם טהור-, 26/05/09 21:16

        מבחינתם אין הבדל בין אוגנדה לארץ הקודש.
        לחרדים (למעט קמצוץ חולי נפש) אין בעיה עם הקמת המדינה,אלא עם אופיה המושחת-מדינה ככל העמים.מה שלא הצליחו הגויים לעשות לנישמות ישראל במשך כל שנות הגלות,ה''ציונים'' עשו בכמה עשרות שנים-שמד רוחני.אך אנו לא מתרגשים-הכל נכתב בנבואה במדוייק,זו לא הפתעה.למרות הכל,יש כמיליון חוזרים בתשובה בשנים האחרונות,וגוג ומגוג-יעשה את שאר העבודה.בעוד מספר שנים לא רב הארץ תהיה נקייה מכופרים,שרובם ערב רב שהשתלט במירמה על עם ישראל.. ובא לציון גואל.

        IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק מה שאומרים החרדים על הכיפות הסרוגות

      מוטי, 26/05/09 16:53

      ועל זה נאמר-תפסת מרובה, לא תפסת.

      IP: 80.74.97.169 דווח על תגובה זו

    • על איזון שמעת? תמתח יותר מדי יקרע המיתר פחות מדי לא ינגן (ל''ת)

      אילן, 26/05/09 17:06


      IP: 218.47.199.100 דווח על תגובה זו

    • עזוב אותך מ''קונצנזוס'' הם פשוט רוצים לעשות מה שמתחשק

      אמת יש אחת, 26/05/09 19:36

      הם יגידו ''קונצנזוס'' ''פאנטיות'' ''התפתחות תרבותית''
      מתחת לכל המילים היפות יש רק קרחת!!
      רצון לעשות מה שנח כאן ועכשיו,

      זה קורץ להגיש תוכנית בשבת-אז הוא יגיש,
      והוא לא מתענין מה אלוקים או אביו ביולוגי בשמים חושב על זה.

      IP: 95.86.104.172 דווח על תגובה זו

  • 13.

    חסרות שאלות: נשוי? משפחה? ילדים? (זה לא חשוב?) (ל''ת)

    ירושלמי, 26/05/09 14:36


    IP: 83.130.140.238דווח על תגובה זו

    • גרוש עם שני ילדים (ל''ת)

      כתוב בכתבה, 26/05/09 16:39


      IP: 81.215.95.143 דווח על תגובה זו

  • 12.

    סוף סוף אולי הוא יעלם לגמרי (ל''ת)

    יערה ברלב - בר לב , 26/05/09 14:35


    IP: 80.179.204.183דווח על תגובה זו

  • 11.

    אולי סוף סוף מישהו יקשיב לו

    גולדנפלייס , 26/05/09 14:27

    גולדן פלייס

    IP: 80.179.204.183דווח על תגובה זו

  • 10.

    מאחזים הם ציונות? יהורם גאון חתיכת דביל! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 26/05/09 14:14


    IP: 213.16.106.130דווח על תגובה זו

    • פוסט ציוני

      איתי, 26/05/09 14:25

      מכיון שאתה פוסט ציוני, אינך מבין את יהורם גאון

      IP: 95.86.112.25 דווח על תגובה זו

    • נימאס ממכם

      ישראלי, 26/05/09 16:48

      כל אחד שלא משתתף בדיעותיכם הוא פשיסט פרימיטיבי וכול''י מי אתם לזבל כמוך אין מקום במדינת היהודים. אתיאסט? אתה ערב רב

      IP: 76.101.75.93 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אין עליך יהורם שלי

    רות, 26/05/09 13:57

    איזה נוסטלגיה אתה משרה בי אין לך מושג.
    אני אוהבת את האיש,

    IP: 199.203.52.78דווח על תגובה זו

  • 8.

    איש תרבות יקר (ל''ת)

    א.א.א., 26/05/09 13:56


    IP: 92.80.56.59דווח על תגובה זו

  • 7.

    אלעק ''גר בירושלים''.

    יוסי, 26/05/09 13:55

    מה הוא מבלבל את השכל. יורם גאון מזמן איננו גר בירושלים (למרות שיש לו בית נחמד באבו תור).

    IP: 87.68.218.235דווח על תגובה זו

  • 6.

    פרץ פתאומי של להט דתי

    avron , 26/05/09 13:51

    איש מוכשר כזה - לא חראם? הגם הוא נמנה על המסוממים? מה לעשות, לא תמיד הכשרון והשכר הולכים ביחד.

    IP: 62.219.237.177דווח על תגובה זו

    • כנראה התכוונת לכתוב שכל...

      nisyron , 26/05/09 14:11

      אבל מסתבר שליהורם גאון יש יותר מלך...

      IP: 82.81.231.249 דווח על תגובה זו

      • בגלל טעות סופר מצערת יש לי פחות שכל?

        avron , 26/05/09 14:19

        מי שמגיב כמוך ונתפס לשטויות, אכן מצביע ברבים על כשלון מערכות הIQ שלו.

        IP: 62.219.237.177 דווח על תגובה זו

        • זה לא טעות סופר-הטעות היא שהגעת לעולם הבחירה-ובחרת ברעעע (ל''ת)

          אבל אומרים שאפשר גם לתקן.., 26/05/09 23:56


          IP: 87.70.126.166 דווח על תגובה זו

    • אתה יודע, אתה לא חייב להיות פנאט דתי אבל איזון בחיים זה חשוב

      גולן, 26/05/09 18:10

      ואם אתה לא מאוזן אז אתה לא ממש שונה מן המסוממים שאתה מדבר עליהם, להאמין באלוהים אפשר גם בלי לקיים מצוות ומנהגים.

      IP: 208.91.76.131 דווח על תגובה זו

  • 5.

    יש לכם המון ''שגיעוט'' קטיב'', לכו לעשות הגהה

    אברי, 26/05/09 13:47

    כעת על דגלה
    במאי קולנו מוכשר
    הוא אישר מאושר.

    IP: 89.138.142.161דווח על תגובה זו

  • 4.

    לעולם לא נסלח למי שרצה לחלק את ירושלים,בהתחנפות לשמאל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 26/05/09 13:37


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • לביוב מהעיריה . מי שואל אותך חלאה ימנית (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 26/05/09 16:32


      IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אני אוהב את האיש הזה! ים של כשרון (ל''ת)

    יוני, 26/05/09 13:22


    IP: 79.178.121.90דווח על תגובה זו

  • 2.

    חבל חבל.. על ראיון מטופש שלא מוסיף כבוד לזמר מכובד ונערץ...

    אור, 26/05/09 13:20

    למה לך יהורם גאון להביע דיעות שנויות במחלוקות רבות? מה כל זה מוסיף לך ולתדמיתך ? תראה דוגמת שושנה דמארי הגדולה מכולם, איך כל חייה התהלכה בין גדולים וחכמים ממנה וידעה לשמור את דיעותיה לעצמה ולהישאר מלכה נערצת ואהובה על חלקי העם הזה.

    IP: 77.127.227.31דווח על תגובה זו

    • למה הוא צריך להתרפס בפני

      דבי, 26/05/09 14:18

      מי שחושב כמוך. יש ליהורם גאון דעות משלו בנושאים שונים ומותר לו להביע אותן, כפי שמותר גם לך. לדעתי יש לשפוט אותו בתור זמר - והוא טוב מאוד - ולא לפי דעותיו הפוליטיות.

      IP: 84.108.6.224 דווח על תגובה זו

    • מותר בארצנו להביע כל דעה, בתנאי שהיא שמאלנית??!! (ל''ת)

      מיכל, 26/05/09 16:28


      IP: 95.86.95.244 דווח על תגובה זו

    • אור , לא חייבים להחזיק דעות סיקריקיות כמוך! (ל''ת)

      שמעון בר כוזיבא, יאללה בית''ר יאללה, 26/05/09 16:34


      IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מתי תחזור את תוכניתך ביום שישי אחרי היומן? אני מתגעגעת לתוכניתך (ל''ת)

    sarimiri , 26/05/09 13:17


    IP: 199.203.38.129דווח על תגובה זו