• 137.

    קצין שהוא פחדן ויחצ''ן לא ראוי לפקד בזמן מלחמה (ל''ת)

    כספי אתה ראוי להיות לוחם, 05/06/09 07:54

  • 136.

    אני בהחלט סבור שדודו טופז עשה שירות למדינה ביחסו לאנשי תקשורת (ל''ת)

    והלוואי שיכניסו אותם למסגרת, שלא יזיקו, 05/06/09 07:53

  • 135.

    איראן: אנו נשמיד את ישראל !!!! שום מהלך מול אבו מאזן לא יביא שלום

    איראן רוצה לכבוש כל העולם הערבי, 05/06/09 07:48

    רק שלום עם איראן יביא שלום למזה''ת...

  • 134.

    חייל חייב לשנוא האוייב ולרצות להכריעו ולהשמידו - הפלשטינים אוייב

    זה חייל טוב!, 05/06/09 07:47

    להשמידו הכוונה לשבור לו כל רצון להלחם בישראל... כי מי שנרגע ומוכן לחיות ללא אלימות וחתרנות כבר לא אוייב של מדינת ישראל ...

  • 133.

    כספי אמר: הרוצה בשלום צריך להיות מוכן למלחמה היטב

    עיתונאי שמאלני = חרא = בולשביק רודף, 05/06/09 07:43

    אסור שלקצין בצה''ל יהיו עמדות שאובמה לא מכתיב לישראל ....
    צבא זר בניהול שלטון זר!

  • 132.

    צביעות עיתונאית

    אייל, 02/06/09 14:26

    שכחתם את ימי אוסלו העליזים שכחיילים חויבנו להאמין בשלום של אמיצים וכאמר קצין בכיר שעראפת רוצח הוא הועף מהצבא

  • 131.

    כל הכבוד , כספי ! אתה מבכירי וטובי קצינינו ! עלה והצלח !

    דני, 31/05/09 03:18

    הלוואי והיו לנו עוד כמותך ופחות אנשי צבא שונאי ישראל . היה חזק . העם מאחוריך !

    • התכוונתה 10% מהעם מאחוריך-אתה גם מומחה בעיניין אסטרטגי (ל''ת)

      הרגש הנכון , 31/05/09 14:57

  • 130.

    המפקד התכוון לעיר חברון שהוחזרה לערבים על ידי ביבי נתניהו (ל''ת)

    חייל במפקדת עורף, 30/05/09 16:45

  • 129.

    אם לאשכנזי מותר לזלזל לדרג המדיני מה יומרו אזובי הקיר ??? (ל''ת)

    אבי, 28/05/09 10:22

  • 128.

    זה צהל ''המתחדש'' של גבי אשכנזי הבור עילג והלא ראוי-מינוי של פרץ... (ל''ת)

    בושה, 27/05/09 18:30

  • 127.

    He's Right

    Amir, 27/05/09 15:41

    He should not have written this on military paper but his opinion is correct.

  • 126.

    תבדקו הצהרות הצבא במתקפת השלום של השמאל-כל ימי אוסלו

    איזה התממות, 26/05/09 23:22

    במשך כל שנות הסכמי אוסלו ואחריהם קציני צבא בדרגות אלוף ,כגון דני רוטשילד דיברו פוליטיקה, ''החליפו תקליטים'' לצבא- לפי לשונם, ואף אחד לא קם
    מילת דעה ונחשי השמאל נזכרו שלחופש נולד ( כל שמאלני )
    אבל ימני ,השתגעתם ???

  • 125.

    מטרת הדברים לא היתה פוליטית אלא ליצור אוירה רצינית גם אצל שוחרי שלום.

    פרוש רשי, 26/05/09 23:18

    מה שהוא אמר שגם אם כולנו רוצים לחיות באשליה שהיא מחשבה ותקווה לשלום ושלווה שתגיע על ידי פתרון 2 ל- 2 , אל לנו לוותר על ההכנות לקראת מצבים של מלחמה כי הדבר לא תלוי רק בנו. לדעתי זה פשוט וסתם נהנים לעשות מזה כותרת פוליטית.

  • 124.

    קצין מיצטין

    מרדכי הי הודי, 26/05/09 22:57

    אחרי גרוש גוש קטיף על ידי הצבא שנישלט בידי חבורת פושעים כמו עומרי שרון אהוד אולמרט משה קרדי דן חלוץ והכול בהכשר הבגץ ובעידוד התיקשורת שעודדה את שרון להיתעלם מיתוצאות מישאל מיתפקדי הליכוד הצבא איבד את מעמדו כצבא העם ויבפרט כעת שמישתמשים בצבא לצרכים פוליטים של מר ברק כדי להצדיק את ישבתו בממשלה ימנית

  • 123.

    זו לא דיעה פוליטית זו הערכת מצב (ל''ת)

    איתי, 26/05/09 22:50

  • 122.

    האמת כואבת ... (ל''ת)

    בני, 26/05/09 21:36

  • 121.

    לא אשתתף בהכנות למלחמה שאפשר למנוע !!! (ל''ת)

    ברור, 26/05/09 20:43

  • 120.

    החטא ועונשו

    חזק הנביא, 26/05/09 19:55

    ונניח שרצה להעביר מסר פוליטי חשוב ולא היתה לו דרך אחרת .קטונטי להבין מה רצה לאומר שלא נאמר עד כה .לא יודע להכנס לנעליו של הקצין הזה שבו ידיו וללא שום צורך מזמן לעצמו צרות ולצה''ל בלבול ראש .הוא פשוט שכח את האימרה סוף מעשה במחשבה תחילה וכן שהוא לובש מדים.

  • 119.

    לאסור על חילים להלחם באויב. זה מעשה פוליטי מאד

    חלת דבש, 26/05/09 19:52

    שילחמו העתונאים ואנשי החוק. להם מותר פוליטיקה.

  • 118.

    לאסור על שופטים להביע עמדה פוליטית

    עמוס ארליך, 26/05/09 19:47

    סמכותם ויכלתם לפגוע במי שחושב אחרת, גדולה פי כמה מזו של מפקדים בצבא הבלתי ממושמע שלנו.

  • 117.

    נו יש עכשיו קצין צהל שצודק תתלבשו עליו

    אלי, 26/05/09 19:45

    נו עכשיו תהיה לכם סיבה להתנכלות על איש צבא אמיץ, גם אם הביע את דעתו שלא היה צריך!!! אז קדימה אנשי שמאל, תתנפלו עליו ותעשו ממנו אויב העם ותגלו גם שהוא חובש כיפה סרוגה
    אז אולי טוב שיש לנו איכפתניקים כמוהו ותרדו ממנו ולך הקצין חזק ואמץ וגם אתה יכול לטעות והלוואי שזו הטעות שתקבע את עתידנו כאומה

  • 116.

    אם קצין מדבר בזכות טוהר-הנשק אז זה כשר...שמאלנים, נמאסתם! חופש הדיבור

    Yossi V , 26/05/09 19:41

    חופש הדיבור - רק לשמאל?

  • 115.

    אם גם שילם עבור הבולים אז אין בעיה. אם לא... (ל''ת)

    מכתב פרטי?, 26/05/09 19:25

  • 114.

    מותר גם לאמר אמת

    סב עוז, 26/05/09 19:20

    לא נוח למישהו? שישמיע הצעה אחרת.......
    האמת שאינה נוחה למן דהו אינה יכולה לשנות את עובדת היסוד,פשוט אין אפשרות אתנית,פוליטית,ביטחונית,ואפילו שבטית-ערבית,שתקום מדינה ערבית אוטנטית, ליד מדינת ישראל הקטנה.
    רצוי להעלות את כל מחלקי השטח,לקו הירוק באיזור רנתיס,יודעים היכן זה? שלש ק''מ קו אוירי מנתב''ג,התעשיה האוירית,20 ק''מ משפת הים.לראות את המטוסים הממריאים ונוחתים,ועוד....

  • 113.

    וגדי שמני שמכניס את סגן אדם מלול ל64 יום בכלא על כאפה לפלסטיני ז (ל''ת)

    זה לא פוליטי, 26/05/09 16:57

  • 112.

    אבל לגרש יהודים מותר לצה'ל שאיננו צבא העם מאז הגירוש (ל''ת)

    שרון ריסק את צה'ל של פעם, 26/05/09 16:56

  • 111.

    אם 2 מדינות לשני עמים אז ערבים ''ישראלים'' לפלסטין

    דני, 26/05/09 16:16

    אז בבקשה שערביי ישראל יעזבו למדינה הפלסטינית ויהודיי השטחים יגורו במקומם כי לא יתכן מדינה יהודית שתכלול ערבים ומדינה ערבית לא יותר ליהודים לגור שם והאשליה של השמאל שוכחת לציין זאת ובנוגע להתבטאות של הקצין אזי הגיע הזמן שנשיא מדינתינו ''היקר'' שהביא עלינו את אסון אוסלו וכל מה שבא אחריו שיטמין את עצמו בבית הנשיא ושסוף סוף יתעסק בעניני הנשיאות ולא הפוליטיקה כי ההתבטאיות שלו יותר מעשיות מאיזה משפט שקצין זה או אחר פלט

  • 110.

    לפי התקשורת מותר להביע כל דעה, בתנאי שהיא בשמאל. (ל''ת)

    מיכל, 26/05/09 16:16

  • 109.

    צודק

    אבי אבישר, 26/05/09 16:03

    כל הכבוד לך המפקד! אתה צודק במאת האחוזים! ולכל השמאלנים המינים והמזידים למינהם תפתחו את העיניים יה עיוורים!

  • 108.

    גם נשיא מדינה אמור להיות א-פוליטי

    ישראל ישראלי, 26/05/09 15:12

    אך בישראל כמו בישראל אמור זה רק שם של דג...

  • 107.

    שתי מדינות לשני עמים

    גולדנפלייס , 26/05/09 14:29

    גולדן פלייס

  • 106.

    אבל מי שהוזה ומטיף לחיילין על הצורך בשתי מדינות- יקודם מהר (ל''ת)

    רק לימניים יש התבטאויות פןליטיות..., 26/05/09 14:03

  • 105.

    2 מדינות= פנטזיה לא מציאותית של השמאל הישראלי בעל השנאה העצמית.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 26/05/09 13:42

  • 104.

    השמאל לא רוצה להישתמש במילה היתנתקות אז הוא מצא מילים חדשות2 מדינות

    מוטי, 26/05/09 13:24

    אבל התוצאה תהיה אותה תוצאה

  • 103.

    צריך לשלוח אותו לכלא על אמירת אמת

    פנדה , 26/05/09 13:20

    לא צריך להכניס דעה פוליטית במכתב לפקודים, אבל ת'כלס הוא צודק

    • וכן על הפרעה לאויב במילוי תפקידו

      עמוס, 26/05/09 20:03

      בעיקר כשזה נובע ממניע פוליטי, כגון הרצון שתהיה ליהודים מדינה משלהם.

  • 102.

    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל (ל''ת)

    ישראל, 26/05/09 13:19

    • ארץ כנען שייכת חכנענים (ל''ת)

      בנימין תמוז, אהרון אמיר,שלח, 26/05/09 17:47

  • 101.

    להעניש אותו מיד! (ל''ת)

    Mother Superior , 26/05/09 13:15

    • נתחיל מזה שתעמוד מול המראה ותן לעצמך סטירה (ל''ת)

      יש, 26/05/09 22:17

  • 100.

    מה שמצחיק זה שהמכתב הוא בעצם מכתב שמאלני

    יאיר ק, 26/05/09 12:45

    קודם כל, הקצין לא שלל את ''פתרון שתי המדינות'' - הוא רק ציין שהוא לא יפתור את כל הבעיות, מה שברור לכל אדם לא הזוי (מה שלצערנו לא כולל חלקים מהתקשורת).

    לעומת זאת, הקצין כן הביע דעה פוליטית, אבל בנושא אחר לגמרי:
    מה הכוונה ''כמדינה דמוקרטית ישראלית בעלת צביון יהודי''??? קודם היה לנו ''מדינה יהודית'', אחרי זה ''מדינה יהודית ודמוקרטית'', עכשיו ''מדינה דמוקרטית ישראלית'' וה''יהודית'' נדחק לתוך איזה ''צביון'' איפשהו...

  • 99.

    מי שחי את השטח יודע את האמת.

    רק, 26/05/09 12:09

    והאמת שהךפסטינים לא רוצים ולא בשלים לשלום. 2 המדינות זה מקסם שוא, והפלסטינים
    [בסיוע כזה או אחר של ערביי ישראל] ימשיכו לחתור למטרתם שהיא השמדת ישראל. ומתוך מדינה רק יקל עליהם לפעול. בדיוק כפי קרה בגוש קטיף.

  • 98.

    יש לכם בעיה בהבנת הנקרא כנסו

    בצלאל, 26/05/09 11:44

    הכוונה כי גם שתי מדינות לשני עמים , לא יפתרו את הסכנות הבטחוניות העומדות מול מדינת ישראל, ואין לכך כל קשר לדעה פוליטית.
    הסכנות מהאיסלם הקיצוני לא ייפסקו גם אם יהיו שתי מדינות.
    תוהה אני מה היה מקום לפרסם מכתב אשר בו נתונים צבאיים.

    • אדוני, הבעיה היא אצלך

      א.ק, 26/05/09 13:48

      זה שאתה מאמין בכל ליבך כי שתי מדינות לשתי עמים לא יפתרו כל בעיה, לא הופך את זה לעובדה. זו עדיין דעה, ויש לה כל קשר לפוליטיקה. לכן,אותו קצין היה צריך להימנע מהבעת עמדותיו האישיות במכתב לחייליו.

      • לא

        נועם, 26/05/09 14:35

        הבעיה היא אצלך ואצל השמאלנים ההזויים. חז''ל אמרו: חכם לומד מניסיון של אחרים וטיפש לומד מניסיון של עצמן. השמאל גרועים מטיפשים, כי אפילו לא למדו מניסיונם שלהם(הסכמי אוסלו הכושלים וההתנתקות המרושעת שהעלתה את חמסתן).

  • 97.

    זה בדיוק מה שחשבו כשרקמו את רעיון הסכמי אוסלוו (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/05/09 11:33

    • מיותר גם לישאול אלו דברים טובים הביא עלינו הסכם אוסלו (ל''ת)

      פקק תנועה , 26/05/09 11:35

  • 96.

    חברה רצין במילואים הוא אזרח גם אני קצין במילואים ואיש לא ישתיק אותי (ל''ת)

    אריק מוצלח , 26/05/09 11:07

  • 95.

    + (ל''ת)

    אריק מוצלח , 26/05/09 11:06

  • 94.

    אפשר לחשוב ש- 60 שנה של מלחמות וחברה מיליטריסטית באמת קידמו אותנו (ל''ת)

    איש הצבא הזה טיפש וראוי לעונש, 26/05/09 09:43

    • ה60 שנה האלו קידמו אותנו הרבה יותר מאשר שנות ''קורבנות השלום'' של אוסלו (ל''ת)

      יאיר, 26/05/09 12:29

    • אתה מוזמן לחזור למשרפות אם אתה רוצה (ל''ת)

      פנדה , 26/05/09 13:20

  • 93.

    צודקים, היה צריך לכתוב ''עזבו תרגילים (ל''ת)

    בואו נחלום כולנו על שלום'', 26/05/09 09:37

  • 92.

    כל הכבוד לקצין שאומר אמת לחיילים שלו ולא משלה אותם בכזבים (ל''ת)

    יובל ארהב, 26/05/09 09:35

  • 91.

    לוואי עלינו עוד קצינים כדוגמתו (ל''ת)

    א מ רול, 26/05/09 09:29

  • 90.

    מה חדש? קצת רעל מהמפקדים.

    יוהן סבסטיאן בך , 26/05/09 09:27

    וזה שהוא חוזה מלחמה כוללת במזרח התיכון או איום קיומי, זאת היא גם עמדת צה"ל??
    מצופה מכל קצין לפטפט רוח מלחמה לפקודיו כדי להעלות אצלם את המוכנות.
    במסגרת הליהוג הזה, למדתי להכיר שהכל מותר.

    אז יאללה, אני אפילו לא בטוח שהוא ימני.
    לי היה מפקד שכל הזמן טפטף מלחמה ובסוף הסתבר שהוא קורא הארץ אידיאולוגי עמוק על כל המשתמע מכך! (סליחה מעריב)

    שאלו יהיו הצרות שלנו.

  • 89.

    כל הכבוד לו. רבים חושבים כמוהו ומפחדים להתבטא (ל''ת)

    מפחד הבולשוויזם השיפוטי תקשורתי, 26/05/09 09:10

  • 88.

    גם חוצפן וגם לא יודע לאיית (ל''ת)

    ש, 26/05/09 09:03

  • 87.

    לשלול מהקצין את דרגותיו ולהעיף את הכולירה קיבינימאט מהצבא שלנו!!

    נעמן,שפוי , 26/05/09 08:57

    לכל הפשיסטים הכתומים: מה היה קורה אם היה קצין שאומר על המתנחלים את האמת (כלומר, שהם פרזיטים, יהודונים תאבי בצע וסוחרי נדל"ן שפךים ורצחניים)? הרי הייתם מקימים קול זעקה לשמיים ועיניכם המוסרניות היו מתגלגלות בקצב העולה על ידיו של נער גבעות זריז ידיים ומיומן-גלגול באמצע קריז של הכנת ג'וינט. צה"ל אינו צבא פוליטי ויש להרחיק את הפוליטיקה מצה"ל. לפיכך, יש לגרש את הפוליטיקאי לאחר משפט-בזק על המרדה והתססה לנוכח פני האויב (האויב הכתום, כמובן). אנשים כמוהו יש בכל באסטה וצה"ל שלנו לא צריך עוד טפשים.

    • צבא שלנו? חחחח, אתה שיך לצבא הליצנים של עראאפפת. מוחמד ווטיזו (ל''ת)

      לנעמן המתחזה הערבי, 26/05/09 09:07

    • לנעים .שלום אכן לא יהיה לפחות 100 שנים נוספות,אתם הערבים מונעים אותו (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד (.הגדה השמאלית הפרטית), 26/05/09 09:16

    • הפוסל במומו פוסל.מה לעשות שהחיילים הקרביים באים בעיקר מקרב מה שאתה מכנ (ל''ת)

      דינ-טל, 26/05/09 09:19

    • ל-86 נעמן,השפוי

      נח, 26/05/09 09:53

      ראה ידידי שפויות לא מבוקשת בישראל!ולדבר אמת זה גובל בפשע!אני חשתי זאת על בשרי,והשגתי את המסקנות.
      אתה צריך רק ללכת עם עיניים פתוחות תראה שאת כל המשרות עם השפעה נמצאות בידי ''משוחררי צה''ל''''.ומתי פעילי צה''ל הופכים למשוחררי צה''ל ברגע שמתפנה משרה מתאימה.הבנות?

    • טיפש צהל הוא צבא היהודים לא צבא המחבלים הערבים (אתה) (ל''ת)

      אריק מוצלח , 26/05/09 11:08

    • להעיף אותך קיבינימאט מהמדינה,

      יוסי, 26/05/09 11:51

      גם אם תחיה עוד מאה שנה לא תצליח לעשות להגנת העם פרומיל ממה שאותו קצין עשה.
      אז תעוף מפה ויפה שעה אחת קודם

    • אתה לא שפוי

      שפוי באמת, 26/05/09 13:04

      אתה כותב שהמתנחלים הם יהודונים פרזיטים תאבי בצע וכו .... זה ממש התבטאויות אנטישמיות
      תחזור בך

    • הצבא שלך זה כח 17, לא? תעזוב את הצבא שלנו בשקט (ל''ת)

      פנדה , 26/05/09 13:21

    • הוא לא בצבא שלכם, הוא יהודי. התבלבלת? חזור לרמאללה. (ל''ת)

      Yossi V , 26/05/09 20:58

  • 86.

    ג'לאל , הינך בדיוק לאומן פשיסט כמו אצלנו רק מהצד השני של המתרס

    ס''ט ספרדי טרוד, אחד העם 70 ת''א, 26/05/09 08:48

    הינך תמונת ראי של תומך האיחוד הלאומי (הערבי) או ''פלשתין ביתנו''




    המנהיגים שלך הם מרזלים איסלמים ,או ליברמנים ערבים

  • 85.

    לא רוצה לתרגל מלחמה-שניתן-למנוע,,, (ל''ת)

    לעשות שלום מיד, 26/05/09 08:41

  • 84.

    מי מפחד מהאמת ‏?‏ אם הוא היה מהצד השני לא היו עושים את הכתבה הזאת ‏‏!‏ (ל''ת)

    כהניסט בנשמה, 26/05/09 08:12

  • 83.

    יש דעות שמותר ויש שאסור להביע בקול, זו הצביעות שלנו עם הנורמות הכוחניו

    טמבל1, 26/05/09 08:05

    הכוחניות שהשתלטו עלינו.
    רק שעות שמאליות מקבלות לגיטימיות של ביטוי פומבי והן אף לא נחשבות לפוליטיות אלא למוסריות, נכונות, וכו'.

  • 82.

    ''להפריד את צה'' מהשיח הפוליטי?'' בגלל זה החיילים פינו את תושבי גוש קטיף (ל''ת)

    צביעות, 26/05/09 08:04

  • 81.

    לא קראתי אף תגובה של אף אחד אבל זה די ברור שמנסים לדפוק לו את הקרירה

    גברי, 26/05/09 08:04

    כאילו זה די ברור שמנסים לדפוק לו את הקידום
    אני אפילו לא בטוח כמה אמין המיכתב הזה וגם אם הוא אמין אז וואלה צריך להעיף את החייל/קצין הזה שהדליף את המיכתב לעיתונות!!!
    במקום לטפל בזה כמו שצריך שהיה שולח את זה לנציב קבילות חיילים לא יודע לאן.. או ללשכת דובר צה''ל או ללשכת הרמטכ''ל או משו אבל לא לבחוץ כי אם הוא שלח את זה לבחוץ מי יודע מה עוד החייל הזה יכול לשלוח לבחוץ! לא צריך להקל ראש בזה.. ולא קראתי לא את התגובות ולא את המיכתב ומצידי שהיה רשום שם שצריך להעיף את כל הערבים או מצד שני להחזיר את כל ירושלים רמת הגולן איוש ואת כל ארץ ישראל! מה שהחייל עשה זה גרוע! זה פוגע בצבא! אני לא אומר שיש לנו צבא מושלם אבל מה שבטוח שהתיקשורת שלנו לא מושלמת מבלי לפגוע פה באף אחד! התיקשורת יודעת לחשוף בעיות אבל עדין לא ראיתי אותה מטפלת/עוזרת בבעיות חוץ מבעיות של אינדיבידואלים שנתקעו עם בירוקרטיה! מעבר לזה 90% מהחשיפה בתקשורת רק גורמת נזק תדמיתי.. זה לא באמת יעשה ולא ישנה משו החשיפה הזאת! חוץ מיזה שבמיכתב צבאי יש את סמל הצבא ועוד לא רשום אל''מ איך שלא קוראים לו בסוף המכתב.. זה ביכלל לא נראה מכתב צבאי לפי מהאפיינים של מכתב צבאי למי שבכלל ראה אי פעם מכתב צבאי

  • 80.

    כמו ברוסיה, גם בישראל מותר לומר הכל ...

    דודו, פתח תקוה, 26/05/09 08:03

    בתנאי שזה תואם את הקו של המפלגה.

  • 79.

    מענין אם קצין אחר היה כותב: שתי מדינות לשני עמים עדיין היה זוכה

    עופר1976 , 26/05/09 08:00

    לכותרת, תחשבו על זה.

  • 78.

    האם זו דעה פוליטית לומר שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב? (ל''ת)

    ישראל1020 , 26/05/09 07:59

    • לא אבל זאת טעות נפוצה (ל''ת)

      קופרניקוס, 26/05/09 21:56

  • 77.

    יש שתי מדינות עבר הירדן וישראל.

    katif , 26/05/09 07:42

    מה רוצים התושבים ?

    א. המוסלמים:
    1. פלשתין נקיה מיהודים.
    2. ירדן, נקיה מיהודים עם מיעוט בדואי.
    3. יזרעל, עם מיעוט יהודי תחת שלטון מוסלמי.

    ב. היהודים: (כבית לאומי לעם היהודי)
    "ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל"

    מסקנה:
    אסור לנו לוותר על אף שעל אדמה מארץ ישראל השלימה.
    אסור לנו לוותר על אפשרות מגורים בכל ארץ ישראל השלימה.
    אסור לנו לוותר על הרצון לחיות במדינה יהודית.
    אסור לנו לוותר על שלום עם המוסלמים.

    על כל הרוג ח"ו, נקים ישוב חדש.
    על כל פצוע, נבנה בית ביהודה ושומרון.

    אילולא ההתישבות ביהודה ושומרון
    אף אחד לא היה מדבר איתנו כלל,
    רק מראה הישובים החדשים והגדלים
    מביא אותם לשיחות כל שהן איתנו.

  • 76.

    אם נתנינו יפנה, זה יהיה שקר גדול ששיקר את בוחריו. הוא יפול.

    yaacovsh , 26/05/09 07:42

    חבר מרכז הליכוד

  • 75.

    על זה (בין היתר) נאמר...

    נדב, 26/05/09 07:42

    אל תהיה צודק. תהיה חכם...

  • 74.

    תכל'ס - צודק!!! אז למה לא לומר את האמת? (ל''ת)

    המלך הוא עירום, 26/05/09 07:41

  • 73.

    צודק לחלוטין. זו האמת הפשוטה, לא ''פוליטיקה'', ותפקידו הוא לומר אותה

    יואב, 26/05/09 07:31

    גם אם זה לא נוח לכמה פוליטיקאים קטנים.

  • 72.

    מפקדים צריכים להיות רובוטים, אסור להם להשמיע את דעתם, נכון?

    לוק, 26/05/09 07:29

    תשכחו מזה. רק במדינות טוטליטריות אסור למפקדים בכירים להשמיע את דעתם. והקמת מדינת פלסטין או אי הקמתה, כבר מזמן אינה פרדיגמה פוליטית אלא בטחונית טהורה.

  • 71.

    איזו צביעות שמאלנית

    שי, 26/05/09 07:27

    ותארו לעצמכם שהוא היה כותב ''... וכאשר נגיע לפתרון של שתי מדינות לשתי עמים והשלום ישרור באיזור ובעולם ...''. הרי אז הוא בטח היה מקבל את אות יקיר השלום של השמאל, העיתונות והאיחוד האירופי. אבל דעה מפוכחת הנובעת מהסתכלות פשוטה על הקורה מסביב ישר עולה ככותרת שלילית והופכת לדעה פוליטית אסורה. ואם דעה פוליטית אסורה על אנשי צבא אז למה הם נשלחים על ידי הדרג הפוליטי להשתתף במשא ומתן פוליטי ביסודו ???

  • 70.

    זו נהיתה מלחמה פוליטית ? (ל''ת)

    רבנים בעזה,,, פוליטיקה בתרגיל,,,, 26/05/09 07:22

  • 69.

    השמאל ואילו עם הפאות שניפגשים עם אחמדינגד אחד הם להרוס מדינת ישראל (ל''ת)

    הטיל משנקין, 26/05/09 07:21

  • 68.

    ישראל סרבנית שלום ומתכוננת למלחמה,,,כל העולם הערבי טוען את זה כבר שנים (ל''ת)

    שלום או לחדול, 26/05/09 07:20

  • 67.

    האלוף כספי,לא הפנמת שרק לשמאל מותר להביע דעה ?! (ל''ת)

    יונתן, 26/05/09 07:20

  • 66.

    מדוע להשתתף בתרגיל לקראת מלחמה נמנעת ??? (ל''ת)

    מי מכין את העורף לשלום ???, 26/05/09 07:18

  • 65.

    אם הוא היה איש שמאל והוא היה תומך בשתי מדינות,, העניין היה עובר חלק (ל''ת)

    השמאל הובס בבחירות אבל עדיין שולט במדינה, 26/05/09 07:18

  • 64.

    ראשית הוא צודק. שנית הוא לא משה רבנו לצערישחיליו ילכו עם דעותיו לקלפי. (ל''ת)

    :-), 26/05/09 07:08

  • 63.

    אלוף המשנה אמר את מה שכולם יודעים\\וזו אמירה מציאותית\\ (ל''ת)

    ברוך, 26/05/09 07:06

  • 62.

    דעות פוליטיות הן ענין של גיאוגרפיה : תלוי לאן אתה שייך

    שמואל אביתר , 26/05/09 07:05

    "חיילים נדהמו" אפשר לתאר מי הם החיילים הללו שנדהמו ובמה הם תומכים! צ.ה.ל. מתחילת דרכו, חדור עמדות פוליטיות מסוג אחד בלבד, והן לרוב דעות של השמאל או תומכיו. כל עמדה אחרת - מושתקת ונחקרת.
    מראש, ניחן לשער גם מה תהיינה תוצאות ה-"חקירה" וכיצד העתונות תתייחס אל הענין כולו.
    לו היה אומר ענין הפוך (ויש דוגמות אין ספור, בכל יום ובכל מקום של כאלו) איש לא היה "נדהם" או תמה, או מתפלא!
    כבר אמר אלכסנדר ינאי לרעיתו שלומית (שלומציון המלכה): אל תתיראי מהצדוקים, אל תתיראי מהפרושים, תתיראי מהצבועים.

    • כל מילה בסלע!!!!!!!!! (ל''ת)

      פיקוד השכל הישר, 26/05/09 07:46

  • 61.

    המחלוקות קיימות בצבא אך הן אסורות בהבעה בקול רם הממשלה

    עם קשה עורף, 26/05/09 07:03

    ריבונית והצבא הוא כלי ביצוע. מפקד שלא מבין זאת מקומו לא בצבא.

  • 60.

    לא ירגעו בתקשורת עד ש...

    משה, 26/05/09 06:59

    נתניהו יגיד ''שתי מדינות לשני עמים'' וגם יפנה מאחז בלתי חוקי אחד.

  • 59.

    כל פיקוד העורף הוא אשלייה

    החייל שוייק, 26/05/09 06:58

    כאילו צבא, כאילו קצינים ו''שורפים'' למדינה מיליארדים. עוד אוסף של תקנים לחבורת של לא יוצלחים!

  • 58.

    הוא איש מילואים . (ל''ת)

    יוסי, 26/05/09 06:54

  • 57.

    אם היה משבח מדינה פלשתנאית התקשורת היתה רגועה, ומשבחת (ל''ת)

    רון, 26/05/09 06:52

  • 56.

    מה רוצים ממנו ? - בסה''כ אדם ישר והגון שהוציא איגרת (ל''ת)

    דודו, 26/05/09 06:51

  • 55.

    אנשים כמוהו והמתנחלים הם אויבי הציונות הגרועים ביותר! (ל''ת)

    זו טפשות ורשעות, 26/05/09 06:49

  • 54.

    לא משתתפת בתרגיל למלחמה - שניתן - למנוע !!! (ל''ת)

    שלום או לחדול !!!, 26/05/09 06:42

    • יופי ,! סעי לעזה, ישמאלית (ל''ת)

      אין שכל אין דאגות, 26/05/09 08:10

      • לא ניתן למנוע. במקרה הטוב רק לדחות. (ל''ת)

        דינ-טל, 26/05/09 08:49

  • 53.

    דבריו נכונים אך לקצין צבא אסור לומר דעות פוליטיות גם אם הן נכונות. (ל''ת)

    haimrosen , 26/05/09 06:41

  • 52.

    דבריו נכונים אך לקצין צבא אסור לומר דעות פוליטיות גם אם הן נכונות. (ל''ת)

    haimrosen , 26/05/09 06:41

    • למה אסור??? אני כמורה ומנהל הבעתי את דעותי הפוליטיות לתלמידי. (ל''ת)

      אורי, 26/05/09 07:09

  • 51.

    כשנתניהו מלבה את האש,,, אנו קוצרים את השרפה,,, (ל''ת)

    מי עוסק בהכנת הלבבות לשלום ???, 26/05/09 06:35

  • 50.

    העם הפלסטיני הומצא בשביל השלום והמעשה התברר כהונאה של הערבים. הונאה.

    blabla11 , 26/05/09 06:28

    ה"עם הפלשתיני" הינו בדותא שנוצרה בשלהי שנות ה-70.

    מעולם לא היה עם פלשתיני, מעולם לא היתה מדינה כזו, לא היה לה שליט, לא היה מטבע, אין ספרות פלשתינית לפני שנות ה-70, אין תרבות פלשתינית לפני תקופה זו. אפילו המילה 'פלסטין' זרה בלקסיקון הערבי (ב-לסטין), ומנהיגם הדגול יאסר ערפאת היה יליד מצרים.

    ספרי מסעות רבים מהמאה ה-19 (מארק טווין - מסעותיי בארץ הקודש) מתארים בפירוט ארץ שוממה עם מיעוט תושבים בערים בודדות כגון: ירושלים,טבריה,חברון,עזה - כאשר מספר התושבים היהודים בהם לעיתים משתווה ועולה על אלו של הערבים.

    סיפורי הצ'יזבאט על מאות אלפי פליטים ערבים ש"חיו בארץ מאות שנים" הינם בעצם סיפורים על פליטים שהגיעו מספר בודד של שנים לפני קום המדינה לשטחי הארץ מסוריה, ירדן, וערב הסעודית, ומייד לאחר כינון המדינה ברחו מכאן בעצת שליטי ערב.

    לא היו ולא נבראו פליטים. פליטים הם היו בארץ ישראל עצמה. לא הספיקו לחיות כאן עשור וכבר לקחו את רגליהם ונסו בחזרה למולדתם.

    אז מי חי כאן מאות בשנים ?? האם הערבים הם ה"פלשתינאיים"?? או שמא היהודים הרבים שחיו כאן הם בעצם "פלשתינאיים"??

    ה"עם" הזה הומצא בעיקר ע"י ישראל בשנות ה-90 מתוך כוונה טובה לעשות שלום, אך הסתבר שה"שלום" שימש ככסות לנציגי הערבים לפגוע במדינתנו תוך שימוש בשקרים ומניפולציות (כנסו למניע הדתי לכך בערך "קרב חייבר" בויקיפדיה...למרות שלדעתי שם הערך צריך להשתנות לטבח חייבר...).

    כל ההמצאה הזו נוצרה לשם חיסולה של מדינת ישראל - ולא פלא שהם עסוקים במלחמה במקום בבניין עצמי...הם פשוט לא עם.

    השטחים נכבשו מידי מדינות - מצרים וירדן, ולהם ורק להם יש להחזיר את השטחים.

    על מדינת ישראל לעמוד ולצעוק זאת בחוצות הערים ובקולי קולות. החזרת השטחים רק למדינות מהן הם נכבשו.

    לא רוצים? לא תקבלו !

    בהחלטות מועצת האו"ם לפני 1967 אין איזכור ליצור הנקרא "עם פלשתיני".

    או זה או כלום.

    (וגם על זה שיגידו תודה).

    ולסיום, מי יכול לומר לי מה עושה בנדון שר ההסברה הישראלי ????

    • השקר הזה תפס שורשים עמוקים

      שמואל אביתר , 26/05/09 07:12

      וכשקרים אחרים - יש לו הרבה כח!
      ובכל זאת, התגובות מהסוג הזה חשובות מפני שיש קוראים, שאין להם מושג בכלל על הדברים שאתה כותב, כפי שלמרבית צבור הישראלים אין מושג.
      לך ספר להם, שערביי רמלה הובאו מלוב על ידי התורכים.
      לך ספר להם שעז א דין אל קסאם (גבור פלשתיני ידוע) אינו אלא חוליגן אלג'ירי שהצרפתים זרקו והבריטים תלו (בתחילת שנות המנדט)
      לך ספר להם שתושבי ג'יסר אל זרקא הם עבדים שהתורכים יישבו בארץ ואינם בכלל מכאן.
      לך ספר להם שאת אדמת אותה ג'יסר אל זרקא רכש הברון רוטשילד "אבי היישוב" ונתנה לאנשים שישבו על אדמות בנימינה כדי לא לעשקם (עיסקא גרועה מאד מבחינה נדל"נית)
      לך ספר להם שאותו ברון רוטשילד רכש באמצעות פיק"א את חלקו הארי של כפר השילוח ("סילואן" בערבית משובשת של המלה היוונית) ומי שיושב שם, פשוט השתלט על הרכוש בימי המנדט והירדנים.
      לך ספר
      מי יאמין לך? מי יבין את עומקו של השקר?

      • תושבי ג'יסר אל זרקא הם סודנים במקור שהובאו לארץ ב 1920 (ל''ת)

        כדי לייבש את ביצות ''כברה'', 26/05/09 07:45

    • אתה טועה

      גקו, 26/05/09 09:05

      עוד ב48 כשהירדנים כבשו את הגדה המערבית הסיבה הרשמית שלהם הייתה שהם שדומרים על השטח למען המדינה העתידית של ''העם הפלסטיני''. זה כתוב שחור על גבי לבן.

      • בועדת פיל טענו נציגי הערבים שאין דבר כזה מדינה פלסטינית

        פנדה , 26/05/09 13:29

        הם טענו שכל הדיבורים על מדינה פלסטינית הם המצאה ציונית, ושהפלסטינים לכאורה שייכים לרצף הערבי ואינם עם.

    • כל מילה סלע המשך לחשוף את השקרים בכל פינה כל הכבוד לך (ל''ת)

      אריק מוצלח , 26/05/09 11:11

  • 49.

    הקציחן כמובן צודק, אך כקצין אסור לו להביע דעה פוליטית במכתב לחייליו. (ל''ת)

    רעמסס, 26/05/09 06:13

  • 48.

    מעניין מה היה קורה אם הקצין היה מדבר בעד ה''שלום''? או בעד ה''דו-קיום''?

    מולך השלום, 26/05/09 05:46

    זה לא ''פוליטיקה''?

  • 47.

    נסראללה אמר''מדינה אחת לשני עמים היהודים מתחת לאדמה והערבים מעל האדמה'' (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 26/05/09 05:42

  • 46.

    הצביעות של הצבא אם זה היה שמאלני זה היה בסדר אה?

    אני, 26/05/09 05:38

    צבא של שמאלנים מסריחים

  • 45.

    תקדים מסוכן: מפקד אומר את האמת לחייליו

    מזרחן, 26/05/09 05:22

    אני מקווה שצה''ל ידע לטפל במקרה החמור הזה באותה נחישות בה טופל החייל שפיהק בפסטיבל רבין.

  • 44.

    איזה גבר.העם זז ימינה, למקומו הטבעי. (ל''ת)

    tomker , 26/05/09 05:20

  • 43.

    זו לא דעה פוליטית. זו האמת. (ל''ת)

    yaacovsh , 26/05/09 05:18

  • 42.

    רבין:''מדינה פלשתינאית תקום על חורבותיה של ישראל''-אפילו ברבין מזלזלים ה

    קורן נאוה טבריה-האם גם רבין הקדוש טעה?, 26/05/09 04:52

    הישראלים ששכחו מה זה להיות יהודים-ולמי ולמה מחוייבים הערבים הנאמנים לייעודם כשתקום להם עוד מדינה בארץ ישראל-כשישראל תהיה מכווצת בגבולות אושוויץ 67-רחמנא ליצלן!

  • 41.

    מכתב מצויין, מה רצו שמפקד נפה ישקר ויטעה את חייליו?

    orihipp, 26/05/09 04:33

    ההדגשה של טעות הכתיב היא מגוחכת, לא מוצאים על מה להצביע אז תופסים אותו על שגיאה תכתיב.
    הלואי וכל המנהיגים שלו היו כמונו. אני זוכר שהעיפו את אורי אור מהכנסת כי התלונן על חברי הסיעה שלו שכל פעם שלא מסכימים אתם הם טוענים לאפלייה עדתית. מי שאומר אמת משלם

  • 40.

    לדעתי, זו היתה בסך הכל דרכו של הקצין להלהיב את החיילים לקראת

    ורדינה , 26/05/09 03:59

    התרגיל. כדאי להפסיק "לרדת" על מפקדי צה"ל. סירוס המפקדים אינו המתכון לניצחון.

    אמנם, באופן עקרוני אנשי צבא אינם אמורים להביע דעות פוליטיות כי אם לבצע את החלטות
    המדינאים, אבל בצבא משרתים בני אדם ולא רובוטים, לכן זו טיפשות להתעלם מהעובדה שבמקום שבו קיימים בני אדם קיימות גם דעות. שכן, לבני אדם ניתן מוח כדי שינצלו אותו לחשיבה, וכתוצאה מכךיש להם דעה.

    במקום להיתפס לקטנות כדאי לדאוג לפתרון הבעיות הגדולות.

    • DICK MORRIS JUST WROTE - THE END OF ISRAEL

      URI BAR , 26/05/09 04:36

      HERE IS PART OF WHAT HE JUST WROTE HERE IN THE USA

      All this means is that Israel's life is in danger. If Iran gets the bomb, it will use it to kill six million Jews. No threat of retaliation will make the slightest difference. One cannot deter a suicide bomber with the threat of death. Nor can one deter a theocracy bent on meriting admission to heaven and its virgins by one glorious act of violence. Iran would probably not launch the bomb itself, anyway, but would give it to its puppet terrorists to send to Israel so it could deny responsibility. Obama, bent on appeasement, would likely not retaliate with nuclear weapons. And Israel will be dead and gone.


      Those sunshine Jewish patriots who voted for Obama must realize that we, as Jews, are witnessing the possible end of Israel. We are in the same moral position as our ancestors were as they watched Hitler’s rise but did nothing to pressure their favorite liberal Democratic president, FDR, to take any real action to save them or even to let Jewish refugees into the country. If we remain complacent, we will have the same anguish at watching the destruction of Israel that our forebears had in witnessing the Holocaust.


      Because one thing is increasingly clear: Barack Obama is not about to lift a finger to stop Iran from developing the bomb. And neither is Hillary Clinton.


      Obama may have held the first White House seder, but he's not planning to spend next year in Jerusalem.

      • 100% correct

        Gilead, 26/05/09 06:02

        Israel needs to stop relying on the USA. Stand up to your enemies and wipe them off the map. Forget what Obama says, he will never come to rescue Israel.

        • GILEAD CAN ISRAEL DO IT BY ITSELF FORGET USA AND OBAMA

          הרגש הנכון , 31/05/09 14:49

          HOW CAN YOU TALK SUCH NONSENSE AND FORGET YOU EVER WROTE THIS KIND"O TRASH
          RESCUE YOURSELF FROM PARANOIA

      • צפון קוריאה זה הפרומו. כאן יעמוד אובמה למבחן.

        דינ-טל, 26/05/09 07:30

        ואחריו נבין עד כמה הוא נחוש בעניין אירן.

      • Obama and its carter style apeasement policy is dangerous

        reality check, 26/05/09 11:34

        Obama and its carter style apeasement policy is dangerous to the entire free world! its said that fools never learn. so it seems we have a bunch of foolish clowns in the white house.

        • AND WHAT ARE YOU TO TO IMPLY SUCH CRITICS

          הרגש הנכון , 31/05/09 14:20

          TAKE MY ADVICE WHEN YOU SHIT IN THE FAN COVER YOUR FACE /THE US GOVERNMENT AND PRESIDENTS DON"T GIVE A DAMN TO YOU

          FOOLISH CLOWN AND SHEAT PREACHER

      • URI BAR ARE YOU AN ISTORIAN OR SOMETHING

        הרגש הנכון , 31/05/09 14:37

        HOW CAN YOU PREDICT THE DOOM OF ISRAEL DO YOU THINK OBAMA ACTS ALONE WITHOUT ADVICE YOU SIMPLY THROW YOUR VERDICT LIKE AN ORATOR-I DID"NT IMPLY YOU"R RIGHT BUT YOU BETTER CUT THE CRAP.

  • 39.

    המתנחלים השתלטו על הצבא (ל''ת)

    דליה, 26/05/09 03:57

    • הם לא השתלטו, פשוט כל האחרים משתמטים !!

      משה, 26/05/09 07:34

      תבדקי את הסטטיסטיקה במלחמת לבנון השניה ובמבצע עופרת יצוקה. אני בדקתי! אין הרגוים מאזור 03. התל אביבים משתמטים והכיפה הסרוגה מקריבים את עצמם כדי שאת תוכלי לכתוב תגובות טפשיות.

  • 38.

    שמאלנים - נמאסתם (ל''ת)

    יצחק, 26/05/09 03:57

  • 37.

    אם היה בעד שתי מדינות לשני עמים גם היה מופיע בתקשורת?! (ל''ת)

    אזרחי , 26/05/09 03:52

    • כן, וגם היה עולה בדרגה לאלוף, או אפילו רב אלוף (ל''ת)

      צבאי, 26/05/09 04:02

    • ברור שלא,אנחנו מקירים את הסחורה,שמאלנים חד צדדים (ל''ת)

      aga1973 , 26/05/09 05:11

    • ברור שכן, כי זה גיבור תקשורתי ... (ל''ת)

      דודו, פתח תקוה, 26/05/09 05:51

  • 36.

    אלי כספי

    דוד - צפון, 26/05/09 03:30

    חזק ואמץ! הם רןצים אותך בצבא כפולטיקאי קטןועלוב=שקרן עם דיפלומה. מה אפשר לעשות עם אחד כמוך שהעיז לכתוב ש''המלך ערום'' ...ככה משטרת המוחות ה''דמוקרטית'' עובדת ואבוי למי שיעיז לבלבל אותנו עם העובדות הקיומיות הפשוטות.....

  • 35.

    הדגנרלים מפחדים מפיטורים וקיצוצים אם לא יהיו עוד מלחמות מטופשות (ל''ת)

    הם מפחדים, 26/05/09 03:23

  • 34.

    הקצין דיבר כראוי

    תקראו, 26/05/09 03:23

    ''...נמשיך לשמור על אחדותנו כמדינה דמוקרטית ישראלית בעלת צביון יהודי, כי אין לנו מדינה אחרת''
    והתכוון- מדינת כל אזרחיה הנאמנים.
    הייתי שמח לחיות במדינה מגוונת שמעשירה את תרבותה המקומית הכוללת ערבים, אלה שלא יפחדו להזדהות עם צביונה היהודי.
    וזה יקרה כאשר השמאל לא ירעיש מעל הגובה שלו, ולא יחפז לדחוף אותנו לפתרונות מנותקים ומפוררים.
    וכשיתנו למישטרה לעבוד.

  • 33.

    הוא צודק, אבל כקצין וחייל לא היה צריך להתבטא כך (ל''ת)

    איתי, 26/05/09 02:48

  • 32.

    שתי מדינות לשני עמים זה פתרון טוב

    mano , 26/05/09 02:36

    אם ורק אם
    הערבים מישראל כמו גאלל וחבר מרעיו יצטרפו למדינה הפלשטנאית

    הפתרון שתי מדינות לשני עמים כפי שהוא מוצע הוא פארסה אחת גדולה והאל"מ צודק במאה אחוז
    זה לא דעה זו עובדה!!!!!

    • ומניין לך אדוני שערביי ישראל ירצו לעזוב את המדינה אחרי שתוקם מדינת

      ג'לאל , 26/05/09 03:19

      פלסטין??

      ואם לא נרצה - אז פשוט מאוד: לא נעזוב. ואף אחד לא יוכל להכריח אותנו לעזוב (יהיה באשר יהיה, אפילו ראש ממשלה או ראש המוסד) כי החוק הוא חוק וערביי ישראל כמובן שלא יעזבו בכדי "להתאחד" (לדברייך) עם אחיהם החיים במדינת פלסטין. לכן המושג של "העברתנו" אל מחוץ למדינה היא לא פחות מ"טיהור אתני".

      תלמד לחשוב, לדבר, להתווכח, והכי חשוב: תתבגר!

      אתה נשמע כמו ילד בן 16 משמיע טענות מבלי להבין כלום על מציאות עובדתית או על החוק או על מערכת המשפט כאן או על המדינה.

      • ג'אלאל סודק...!!! (ל''ת)

        שבתאי תישריי, 26/05/09 03:30

      • ג'אלאל !!!! ,נסה לדמיין את אובאממה ניפגש עם יוסי שריד המיתולוגי... (ל''ת)

        צפירה בורשטיין~~~~~~~~~~~תל עדשים., 26/05/09 03:31

      • נצטרך "להעזיב" אתכם (ל''ת)

        elrunner , 26/05/09 04:00

        • לגרש?? אזרחים?? זאת הזיה מטורפת. אף פוליטיקאי מעולם

          ג'לאל , 26/05/09 04:05

          לא יכול לתמוך בדבר כזה או לומר דבר כזה משום שזה בלתי-חוקי בעליל. אז תמשיך לחלום

          • לא ייתכן? כפי שגירשו את תושבי גוש קטיף ואתם שתקתם- כך הציבור היהודי

            רעמסס, 26/05/09 06:15

            ישתוק בתורו.

          • על הרבה דברים חשבתם שזו ''הזיה מטורפת''.

            עידו, 26/05/09 06:18

            בסופו של דבר קראתם לאחד מהם ''נאכבה''.

          • אכן בלתי חוקי בעליל, כפי שגירוש יהודי קטיף היה מעשה נבלה.

            יואב, 26/05/09 07:33

            אבל אם תתקפו אותנו המצב ישתנה.

      • ל"פלסטיני": הכנסת תמיד יכולה לשנות את החוק באופן שישרת טוב יותר

        ורדינה , 26/05/09 04:03

        את האינטרסים של המדינה. מי שאינו נאמן למדינה מקומו לא כאן.

        • בגץ כבר פסק: "אזרח הוא אזרח, ולכן אינו צריך להוכיח נאמנות למדינה"

          ג'לאל , 26/05/09 04:07

          תפסיקי להזות. תיאורטית אפשר גם לחוקק חוק של הקמת מחנות ריכוז או אף השמדה לערביי ישראל אם הם לא משרתים את האינטרסים שלך כיהודיה. אז אין מה לעשות, מציאות כזאת לא תיתכן - ובטח שלא כאן אז תפסיקי לחלום ולהזות.

          • בג''צ פסק -הסיבה מחוקקים מושחתים ועלובים

            שמעון הצדיק, 26/05/09 06:18

            בג''צ פגע בזכות הדמוקרטית שלי להחליט .
            ואין אף מחוקק שנבחר שירגע את בג''צ

      • פתאןם החוק מעל הכל

        tomker , 26/05/09 05:24

        וזה קורה רק כשזה תואם את השאיפות האיפריאליסטיות שלכם, הערבים.

      • יא גאלל יא וולאדי האעל באה!!!

        mano , 26/05/09 11:42

        אף אחד לא יגרש אותכם חלילה
        יעבירו אותכם עם האדמות שלכם
        פלסטין תהיה גדולה יותר
        כפר קנא
        כפר קאסם
        מובלעות ברמלה ולוד יפו
        הכל יעבור למדינת פלסטין

        אבל כפי שציינתי בעבר
        זה לא יקרה כי ידידך מאירן ידאג לאדות גם אותכם וגם את היהודים

        הרבה אנשים הולכים לקרון ולא מאושר

        אני כבר לא נמצא במקום המשוגע הזה

    • צודק (ל''ת)

      elrunner , 26/05/09 03:59

      • ג'לאל אתה שוכח שכבר יש תקדים של אזרחים שגורשו בהתנתקות.. (ל''ת)

        עמי, 26/05/09 06:08

  • 31.

    is raite

    tal, 26/05/09 02:24

    who sodek b100 porsent

  • 30.

    אם לא יהיו שתי מדינות, המדינה האחת תהיה או לא יהודית, או לא דמוקרטית

    עמנואל , 26/05/09 02:23

    וכל מי שאומר אחרת, מוכר אשליות מסוכנות

    • אתה צודק אבל חלוקת הארץ שתסכן את קיומנו היא לא הפיתרון (ל''ת)

      אמיר, 26/05/09 07:12

  • 29.

    החמאס הוא זה שפוצץ את הסיכוי לשתי מדינות.

    ג'קסון , 26/05/09 02:19

    לכן האפשרות שנותרה,שהיא גם האפשרות הראשונית שהועלתה בהסכמי השלום עם מיצרים ולכן גם הנכונה,היא לתת לערביי ארץ ישראל אוטונומיה או גרוש.

  • 28.

    זו לא דיעה פוליטית . זו דיעה אינטלקטואלית מציאותית (ל''ת)

    ציפי נהרי, 26/05/09 02:07

  • 27.

    מעניין אם הכתבה הזאת היתה רואה אור אצל בוחבוט

    אייל אשכול , 26/05/09 02:02

    אם הדעה הפוליטית המדוברת היתה מהכיוון השני...

    בוחבוט אתה צבוע דוחה!

  • 26.

    נו, וזה לא נכון ???

    קיד וקסידי, 26/05/09 01:56

    הרי הערבים רוצים להשמיד את המדינה על כל יושביה היהודים ולהם לא משנה אם הם דתיים, ימניים, שמאלנים, חילוניים, מרכיבי משקפיים, קרחים, או לא.
    מטרתם אחת והם לא מסתירים אותה לרגע. תיקראו בספרי הלימוד שלהם !!!

  • 25.

    זה לא דעה פוליטית - זה א''ב של ציונות (ל''ת)

    כל הכבוד לקצין - די לשנאה העצמית, 26/05/09 01:56

  • 24.

    הקצין המדובר מוענקת לך בזאת דרגת תא"ל על אומץ לב

    classicf , 26/05/09 01:54

    החזרה לשפיות והפרכת ההזוי.

    • I AM ALSO AN IDF RETIRED OFFICER AND I AGREE WITH HIM

      URI BAR , 26/05/09 02:12

      I BELIEVE ALL THE RETIRED OFFICERS OF ISRAEL SHOULD UNITE AND LET THE NATION AND THE WORLD KNOW THAT WE DON'T AGREE WITH THE NAIVE LAND FOR PEACE POLICY OF ISRAEL IN THE LAST 20 YEARS AND WE DIDN'T FIGHT ALL THESE WARS AND LOST OUR BEST FRIENDS SO OUR SISSY LEADERS CAN GIVE THE LAND TO OUR ENEMY.

      NO JEW SHOULD BE SILENT WE ALL EARN THE RIGHT TO SPEAK ESPECIALLY THE ARMY PEOPLE SOLDIERS AND OFFICERS -

      JOIN UP TOGETHER AND SAY WHAT YOU THINK ABOUT THIS TRAGEDY -
      UNTIL TODAY ISRAEL ONLY LET ACHAMAD TIBI AND THE LEFT SAY WHAT EVER THEY WANT - IT IS TIME THAT THE REAL JEWS AND ISRAELIS START GETTING INVOLVE -

      DON'T LEAVE YOUR LIFE TO THE POLITICIANS - THEY ARE THE WANS THAT BROUGHT US HERE

      • אורי היקר

        רן, 26/05/09 02:21

        למה שכתבת באנגלית באותיות גדולות כל כך יש שם - קוראים לזה הסתה להפיכה צבאית. לא בבית ספרנו יקירי. גם כך כל גנרל אדיוט חושב שהוא מתאים לפוליטיקה (ע''ע ברק, מופז, יעלון, פואד, רפול וכו') והמפלגות מלאות בהם.

        אגב, גם אני קצין במיל' - אבל לא כולנו פשיסטים.

        • RAN THIS IS FOR YOU

          URI BAR , 26/05/09 11:34

          WHEN THE PALESTINIAN WILL FINALLY TAKE ISRAEL FROM YOU IT WILL BE TOO LATE NO ONE IS TALKING ABOUT A REVOLUTION - I AM TALKING ABOUT FREE SPEECH - MOST OF US HAVE BEEN IN THE ARMY AND WE LOST FRIENDS IN WARS - YOU DON'T THINK WE SHOULD BE ABLE TO SAY WHAT WE THINK ABOUT WHAT IS HAPPENING TO OUR COUNTRY -= I DON;T UNDERSTAND WHAT IS YOUR PROBLEM - ARE YOU ALSO WORRIED ABOUT THE POOR PALESTINIANS ??

  • 23.

    רבותי להרגע, אל''מ כספי אדם יקר, עושה ימים כלילות למען ביטחון ילדיכם..

    סרן במיל' אסף נ., 26/05/09 01:54

    בזמן שאתם יושבים כאן ומטקבקים ישנם אנשים ששומרים עליכם, דואגים לכם ולבטחון יקיריכם ביום פקודה.

    גלוי נאות: אל''מ אלי כספי הוא מפקדי במילואים, אני יודע כמה זמן ואנרגיה הוא משקיע בכדי שכולכם תוכלו לישון טוב בלילות.

    • אז תגיד לו בבקשה - בלי פוליטיקה בצה''ל! (ל''ת)

      א.ר, 26/05/09 07:51

    • סוף סוף אמירה נכונה ומדוייקת (ל''ת)

      מ.ש, 27/05/09 00:02

  • 22.

    רק התרופף להם בפה רסן הברזל, יש להחזיר את הבג''צ לקדמותו (ל''ת)

    הימנים במדינה החלו להשתולל, 26/05/09 01:52

  • 21.

    לא לפתרון של שתי מדינות = מדינה דו-לאומית

    יגאל, 26/05/09 01:50

    לא ניתן להחזיק בשטחים ללא סוף מבלי לתת זכויות אזרח לערבים שגרים שם.

  • 20.

    לא צריך שתי מדינות - צריך פלסטין אחת גדולה (ל''ת)

    אוסמה, 26/05/09 01:46

  • 19.

    היזהרו! - אל תורישו ירושה אומללה לילדינו...

    משה גל, 26/05/09 01:44

    טעות! מדובר על 3 מדינות...
    מדינה אחת ליהודים,
    מדינה בגדה לפלסטינאים,
    ומדינה לעשרות הכנופיות,חמאס, גיאד וכו בעזה
    אין מדינה שפויה בעולם
    שהייתה מסכימה להתאבד כך,
    אין עם מי לעשות שלום!!!!!!!
    ולכן על מנהיגינו להיות אחראים
    ולא להתקפל בפני שום לחץ!
    אחרת נוריש ירושה אומללה לילדינו!...

  • 18.

    NRG - תודה רבה לכם על ה"חשיפה". אנחנו יודעים היטב מי הם קצינים שכאלו

    ג'לאל , 26/05/09 01:42

    מ"מבצע" האחרון בעזה:

    אלפי ילדים ונשים וזקנים הרוגים...

    ליד טרגדיה כזו כל אמירה שכזו מתגמדת!

    • JALAL THIS IS FOR YOU

      URI BAR , 26/05/09 02:31

      PALESTINIANS HOPE ISRAELIS WILL FIGHT EACH OTHER

      ARABS AND PALESTINIANS HAVE LOST ALL THE WARS THEY STARTED AGAINST ISRAEL
      STILL THEY TELL ISRAEL WHAT IT SHOULD DO AND WHAT NOT TO .

      BY STARTING TERROR AGAINST THE SETTLERS THE ARABS KNOW THAT ONCE AGAIN THE LEFT WILL CARRY THEIR FIGHT AGAINST ISRAEL AND IT ALWAYS WORK !!!

      LOOK AT THE POSTS HERE DON'T YOU THINK SOME OF THE WRITERS ARE WORKING FOR ABBAS OR HAMAS.

      ARE YOU GOING TO FALL FOR IT AGAIN

      ARE YOU GOING TO LET THE LOSERS AND THE WEAK TELL YOU WHAT TO DO

      ARE YOU GOING TO LET THE TERRORISTS TRICK YOU AGAIN

      ARE YOU GOING TO STOP THE ABUSE WE GET FROM THE PALESTINIANS HAMAS HEZBOLLAH IRAN AND ALL OUR HATERS

      I JUST WANT TO KNOW IS THERE ANY REAL MAN OR WOMEN LEFT IN ISRAEL

      TIME TO FACE UP TO REALITY AND UNDERSTAND THE PALESTINIANS ARE OUR BIGGEST ENEMY

      YOU MAKE PEACE WITH A DEFATTED ENEMY NOT WITH AN ARROGANT AND MANIPULATING ONE LIKE THE PALESTINIANS

      • I thank you sir for your thoughtful response

        ג'לאל , 26/05/09 03:29

        Your concern for theArabs living in this country is appereciated. But who said the Hamas or Hizbollah ever tricked us.

        and by the way, I wish they were more Jews like you in Israel who value the Arab poeple here as you do my friend!

        • THERE ARE VERY GOOD ARABS IN ISRAEL

          URI BAR , 26/05/09 03:52

          ISRAELI ARABS NEED TO UNDERSTAND THAT UNDER PLO OR HAMAS ALL THE DEMOCRACY AND FREEDOM YOU HAVE WILL BE GONE

          CHECK OUT GAZA DID YOU SEE WHAT HAMAS IS DOING THERE NOW

          CHECK OUT IRAN , HOW DO YOU THINK WOMEN LIVE IN THESE PLACES - YOU WILL NOT HAVE FREEDOM TO SAY WHAT YOU THINK LIKE HERE IN ISRAEL - IF YOU ARE A WOMEN - YOU WILL BE TREATED LIKE A DOG OR WORST .

          JUST THINK ABOUT THIS BEFORE YOU GOING TO ATTACK ISRAEL AND BELIEVE ME I HAVE A LOT OF PROBLEM WITH OUR LEADER TOO.

          • YES, BUT AS A JEW WHY ARE YOU SO CONCERENED FOR OUR FUTURE??

            ג'לאל , 26/05/09 04:09

            tHANK YOU VER MUCH BUT WE CAN TAKE CARE OF OURSELVES

          • Yes the dead ones! (ל''ת)

            transffer, 26/05/09 11:36

    • הצחקתי אותי, כותב בשם רינה ועונה לעצמו (ל''ת)

      עובד רק על עצמך, 26/05/09 03:07

    • אלפים? מיליונים!

      תמיר, 26/05/09 03:57

      הגוויות עדיין נשפרות בתנורים.
      את הדם שמרנו לפסח שעבר...

    • ככה זה עם הערבים ,מגזימים ללא סוף מאות הופכים לאלפים (ל''ת)

      elrunner , 26/05/09 03:58

      • ככה זה היהודים, תמיד מטאטים מתחת לשטיח: אלפים הופכים למאות

        ג'לאל , 26/05/09 04:10

        לאחר מכן לעשרות ... לאחר מכן זה בכלל לא היה באחריותנו ... כמו בסברא ושתילא ...

        • מספר הבנות שאתם רצחתם על כבוד המשפחה??? יותר גדול ממספר המחבלים שהרגנו (ל''ת)

          patish4 , 26/05/09 06:49

        • חלאס עם השקרים,אחיך הערבים הנוצרים בסך הכול נקמו בדרך הערבית המקובלת

          ziontrain , 26/05/09 14:32

          חלאס עם השקרים,אחיך הערבים הנוצרים בסך הכול נקמו בדרך הערבית המקובלת את נקמת מנהיגם ההרוג,ונקמת הכפרים והערים הנוצריות שתושביהם נרצחו בידי בני עמך ובני בריתם.
          האשמה היחידה של ישראל היתה שהיא לא התערבה בזמן למנוע מערבים את תחביבם הנפוץ ביותר-להרוג ערבים אחרים.

    • ליד הטרגדיה של מספר הרציחות שאתם רצחתם המספר עליו אתה מדבר

      ורדינה , 26/05/09 04:05

      לא נראה אפילו במיקרוסקופ הרגיש ביותר.

  • 17.

    פשוט כל הכבוד!!!!

    יונתן, 26/05/09 01:38

    כל כך פשוט ואמיתי

  • 16.

    פוליטיזציה של צהל על זרועותיו דבר שצריך להוריד אותו מהשורש (ל''ת)

    הרגש הנכון , 26/05/09 01:38

    • דעת השמאל על אלפי הנרציחם, זו נורמליזציה (ל''ת)

      פוליטיזציה היא דעת הימין, 26/05/09 01:55

  • 15.

    תגידו לי, הבנת הנקרא לא למדתם בבית ספר?

    מה הקשר, 26/05/09 01:35

    הוא אמר שזה לא יפתור את כל הבעיות במזרח התיכון, לא שזה לא יקרה. טיפה הבנת הנקרא!
    אף אחד לא חושב ששום דבר יפתור את כל הבעיות עלי אדמות. חוץ מביאת המשיח...

  • 14.

    הקצין חשף את העובדה שהמלך הוא ערום

    שבץ חלובה, 26/05/09 01:29

    כמו בביגדי המלך החדשים. רק הילד אמר את האמת שהמלך ערום. מלך שתי מדינות לשני עמים הוא ערום. כי אם ינסו לבצע את זה ישאר לנו בסוף עם אחד ומדינה אחת והעם הזה לא יהיה אנחנו....

  • 13.

    צודק ! צודק ! הוא אומר לא לתבוסתנות השמאלנית ! (ל''ת)

    סבא של יריב, 26/05/09 01:28

    • אולי ? (ל''ת)

      אבא של עמוס ורננה, 26/05/09 12:02

  • 12.

    הוא צודק! המלחמה דתית-תרבותית ולא על שטח. כמה שטח שנתן לא יהיה שלום (ל''ת)

    ירושלים ויו"ש =ציון , 26/05/09 01:27

  • 11.

    מדינה מבולבלתומבלבלת

    י ל ד , 26/05/09 01:27

    הדת היהודית חשבה, ששורש כל רע, הוא:

    א. העדר יושר אצל העסקנים
    ב. חליבת הקופה הציבורית.
    ג. עושק החלשים.
    ד. מערכת משפט לפי שיטת הסרט הנע.
    ה. התנשאותם של עסקנים שתפסו ממלכות.
    ו. עסקהם ששנים הלעיט את העם האומלל בשטויות.

    בעצם אעתיק קטע מהמקור:

    הוֹי הַשַּׁאֲנַנִּים בְּצִיּוֹן
    וְהַבֹּטְחִים בְּהַר שֹׁמְרוֹן
    נְקֻבֵי רֵאשִׁית הַגּוֹיִם
    וּבָאוּ לָהֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל.

    עִבְרוּ כַלְנֵה וּרְאוּ
    וּלְכוּ מִשָּׁם חֲמַת רַבָּה
    וּרְדוּ גַת פְּלִשְׁתּים.

    הֲטוֹבִים מִן הַמַּמְלָכוֹת הָאֵלֶּה ?
    אִם רַב גְּבוּלָם מִגְּבֻלְכֶם ?

    הַמְנַדִּים לְיוֹם רָע
    וַתַּגִּישׁוּן שֶׁבֶת חָמָס.
    הַשֹּׁכְבִים עַל מִטּוֹת שֵׁן
    וּסְרֻחִים עַל עַרְשׂוֹתָם,
    וְאֹכְלִים כָּרִים מִצֹּאן
    וַעֲגָלִים מִתּוֹךְ מַרְבֵּק.

    הַפֹּרְטִים עַל פִּי הַנָּבֶל
    כְּדָוִיד חָשְׁבוּ לָהֶם כְּלֵי שִׁיר...

    הַשֹּׁתִים בְּמִזְרְקֵי יַיִן
    וְרֵאשִׁית שְׁמָנִים יִמְשָׁחוּ
    וְלֹא נֶחְלוּ עַל שֵׁבֶר יוֹסֵף.

    לָכֵן
    עַתָּה יִגְלוּ בְּרֹאשׁ גֹּלִים
    וְסָר מִרְזַח סְרוּחִים.

    נִשְׁבַּע אֲדֹנָי יְהוִה בְּנַפְשׁוֹ
    נְאֻם יְהוָה אֱלֹהֵי צְבָאוֹת :

    מְתָאֵב אָנֹכִי אֶת גְּאוֹן יַעֲקֹב
    וְאַרְמְנֹתָיו שָׂנֵאתִי
    וְהִסְגַּרְתִּי עִיר וּמְלֹאָהּ.

    וְהָיָה אִם יִוָּתְרוּ
    עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים בְּבַיִת אֶחָד
    וָמֵתוּ.

    כִּי הִנֵּה יְהוָה מְצַוֶּה
    וְהִכָּה הַבַּיִת הַגָּדוֹל רְסִיסִים
    וְהַבַּיִת הַקָּטֹן בְּקִעִים.

    הַיְרֻצוּן בַּסֶּלַע סוּסִים ?
    אִם יַחֲרוֹשׁ בַּבְּקָרִים ?
    כִּי הֲפַכְתֶּם לְרֹאשׁ מִשְׁפָּט
    וּפְרִי צְדָקָה לְלַעֲנָה ?

    הַשְּׂמֵחִים לְלֹא דָבָר
    הָאֹמְרִים:
    הֲלֹא בְחָזְקֵנוּ לָקַחְנוּ לָנוּ קַרְנָיִם.

    כִּי הִנְנִי מֵקִים עֲלֵיכֶם בֵּית יִשְׂרָאֵל
    נְאֻם יְהוָה אֱלֹהֵי הַצְּבָאוֹת
    גּוֹי
    וְלָחֲצוּ אֶתְכֶם מִלְּבוֹא חֲמָת
    עַד נַחַל הָעֲרָבָה.

    הדת היהודית הבינה, שהפיכת המשפט לביזנס,
    עושק החלשים,
    שוד הקופה הציבורית,
    מינוי מקורבים חסרי יושר,
    והשלכת הזקנים לאשפה שליד השווקים,
    תגרום לקיצור הקדנציה
    של האפיזודה של בית לאומי,
    לעם שאזרחיו עובדים את עגל הזהב,
    מכורים לסיר הבשר,
    ומגדלם מליון ילדים במשפחות מצוקה,
    של מעמד העבדים בישראל.

    כאמור, זו איננה דעתי
    וגם לא תגובתי.

    רק הבאתי את מה שכתוב
    בספר הישן הזה שנכתב לפני אלפי שנים.

  • 10.

    זו לא דעה פוליטית. זו המציאות!

    רוני, ת''א, 26/05/09 01:24

    מתי תפנימו כבר?
    הערבים ישקטו רק כאשר ישמידו אותנו לחלוטין.
    שום שתי מדינות.

    ואולי זו הסנונית הראשונה להתפכחות צה''ל?

    הלוואי...

  • 9.

    השמאל הרס את ההדמנות לשני מדינות לצערי

    רינה, 26/05/09 01:15

    השמאל ההיסטורי אישר כיבוש,והתנחלות.לצערי פרס חתר תחת רבין להקמת ההתנחלויות.בנוסף
    לצערי ''קדימה'' תקוות השלום...אישרה בניית התנחלויות,בגושי ההתנחלויות הגדולים,ובכך
    פגעו בשלום,ובפטרון 2 המדינות.

  • 8.

    השמאל הרס את ההדמנות לשני מדינות לצערי

    רינה , 26/05/09 01:15

    השמאל ההיסטורי אישר כיבוש,והתנחלות.לצערי פרס חתר תחת רבין להקמת ההתנחלויות.בנוסף
    לצערי "קדימה" תקוות השלום...אישרה בניית התנחלויות,בגושי ההתנחלויות הגדולים,ובכך
    פגעו בשלום,ובפטרון 2 המדינות.

    • Uמי אתם שתקבעו לנו כי צריך 2 מדינות?

      ג'לאל , 26/05/09 01:44

      ומה אם איננו מוכנים לוותר על אדמתנו בכל שטחי פלסטין??

      אז מה תאמרי לי?

      פשיסטים במסווה של "שמאל" אנא הפסיקו לספק לי "פתרונות קסם"

      • אני לא יודע אם לומר לשמחתי

        Avi Ecuador, 26/05/09 02:12

        אבל היום ומחר הבעיה שלכם הופכת להיות אירופה, הם כבר הפסיקו לפחד מיהודים ואידיוטים שמאלנים, הבינו שאין להם מה לדאוג והיהודים והשמאלנים הם נשלטים ואפשר לשחק בהם, הבעיה שלכם היא האירופאים שמפחדים היום ממכם, למדו שאתם מסוכנים ולא שווה לקחת איתכם סיכון, כן הם רגילים לפתרונות סופיים...בהצלחה לך עם הגן עדן והבתולות אינשאללה.
        האסלאם עוד יקלל אותכם ''פלסטינים'' על שהבאתם עליהם בעולם, בטח לא שווה להם את כבשת הרש ובטח לא זבל שיכלו לקחת ממערבית לירדן ולמחזר במדינותיהם במחיר זול או יותר נכון אפסי.

      • גאלל יש לי חדשות בשבילך

        mano , 26/05/09 02:38

        בקרוב מאוד אתם והיהודים בישראל תשרפו באש הגהנום של החבר שלך מאירן
        הקרינה תחדור את כולכם היא לא תבחין בנך לבין היהודים הדרוזים או הצארקסים או הנוצרים

        האדמה לא תהיה לא שלכם ולא של היהודים
        היא לא תהיה של אף אחד

        כל משגר באיזור הזה יעלה באש הגהנום לשמיים בתוך מספר שנים

        • מעניין מאיפה אתה, הייתי כותב לך על חדשות על עוד מליארדים... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 26/05/09 03:45

          • אני נמצא במקום רחוק מאוד

            mano , 26/05/09 11:45

            מקום רחוק קטן ומשוגע
            מקום בלי דאגה
            אומרים שם כל משיהיה
            וחושבים על כל משקרה
            אלוהים שם יושב ושומר על כל משברא

            הקרינה לא תגיע לכאן
            הקרינה לא תגיע לכאן

            ואם תגיע היא תהיה במינון נמוך

      • זאת לא האדמה שלך,אתה רק חושב שהיא שלך.

        ג'קסון , 26/05/09 02:41

        לא תהיה לנו ברירה אלא לגרש אותך.

        • אוקיי, מישהו יכול להזיז אותי מכאן?? אף אחד ...

          ג'לאל , 26/05/09 03:21

          אז תמשיך לחלום (זה מתאים לשעות האלו של הלילה גם ...)

        • ג'אקסון !! הגבורה שלך מאחוריי המיקלדת מזכירה לי את פנחס לבון המנוח... (ל''ת)

          שבתאיי חשוון, 26/05/09 03:37

      • מי בכלל דיבר איתך, חתיכת נודניק! (ל''ת)

        נמאסת !!!, 26/05/09 02:56

      • על פי הסגנון שלך ג'לאל ברור לי לאן אתה משתייך. תשובתי: אין זכויות

        ורדינה , 26/05/09 04:12

        ללא מילוי חובות ואין אזרחות ללא נאמנות.

        • נאמנות למי? אלייך הכוונה?? (ל''ת)

          ג'לאל , 26/05/09 04:21

      • כל הכבוד ג'לאל לזה בדיוק התכוון הקצין זאת מציאות לא פוליטיקה (ל''ת)

        patish4 , 26/05/09 06:50

    • מזמן לא שמענו ממך רינה, אבל בשפה שלנו כותבים 'פתרון' (ל''ת)

      ב-ת' ולא ב-ט', 26/05/09 02:59

  • 7.

    זה עדיין נכון. (ל''ת)

    שלמה, 26/05/09 01:14

  • 6.

    אני לא מצליח להבין מה לא בסדר במה שהוא אמר. (ל''ת)

    יוסי, 26/05/09 01:12

  • 5.

    ''אלוף משנה במכתב'' לא יפה, אתה צריך ''לשבת בשקט ולחטוף טילי מנסראלה''

    טורונטו טורונטו, 26/05/09 01:11

    נסראללה אמר שהוא מסכים כי ישראל תהייה לשני לאומים היהודים מתחת לאדמה והפלשתינים מעל האדמה

  • 4.

    מותר לקצין להביע את דעתו הפוליטית רק אם היא שמאלנית.

    סטפן צוויג , 26/05/09 01:11

    מי מתנגד ?

    • כי שמאל זה נאור. הבנת ברוך! (ל''ת)

      עמנואל, 26/05/09 02:14

    • לשרת לא היו שליחים ,הוא עשה הכל בעצמו...!!! (ל''ת)

      נעמן שפוי,מעלות., 26/05/09 03:34

  • 3.

    לאלוף משנה הנכבד

    שפויי, 26/05/09 01:08

    במדינה שלנו אם אתה רוצה להתקדם,אל תאמר את האמת!אל תשכח שהמדינה הזאת פאשיסטית שמנוהלת על ידיי הזויים למניהם.שמעל 20 שנה הם מבטיחים את אותו הבולשיט .ולך אני מקווה הצלחה בתרגיל כי זה יהיה אמיתי.

  • 2.

    אתה לא צריך לפתור את הבעיות של המזרח התיכון והעולם

    פחחח, 26/05/09 01:06

    אתה צריך לפתור את הבעיות של ישראל. מפקד עלק.
    הוא רוצה 4 מיליון פלשתינים אוהבי ישראל בתוך מדינת ישראל. הגבר ''נטול האשליות'' כניראה מאמין שהוא יוכל לגרש אותם מכאן. פחחח.

  • 1.

    זו לא דעה פוליטית ! זו דעתו על המציאות בה אנו חיים!

    איציק, 26/05/09 01:04

    טוב עשה שהביע את הערכתו הכנה !

    • 1...!! ,גשי למיטבח ותכיני סלט עמבה דקיק,מה לך ולהבנת הניקרא..?? (ל''ת)

      מאת--:טניה מנוחין., 26/05/09 03:33

    • זאת דעה של איש מילואים.

      אבי, 26/05/09 06:57

      הקצין הוא איש מילואים ששלח מכתב פרטי לחייליו וככה הוא צריך להשאר וזה לא מסמך צבאי.

    • נכון. (ל''ת)

      רון, 26/05/09 07:35