• 138.

    אז בסופו של דבר בא דוד ליברמן וחלק נשק לכל הערבים . כנסו

    ברק, 19/10/10 05:00

    אז דוד ליברמן מעונין שהערבים ישרתו בצבא ויקבלו כלי נשק בצורה חוקית , זה מאוד חכם מצדך ידידי , אני מבין שאתה גזען ורוצה לגרש את כל הערבים , וזה מאוד נחמד למען האמת , אבל כנראה שברוסיה היו לך חלומות מאוד ורודים .
    נכון שערבי מתחילם להתרבות כמו נמלים בזמן האחרון אבל מה יהיה כשיהיה לכל אחד מהם רובה ביד ועוד רובה צהלי ישראלי ?
    מה תחלק להם רובים מפלסטיק ?
    ליברמן אתה פשוט מסטול , תתחיל לצאת מהסטלה ומהר

  • 137.

    חוק נאמנות

    דן כרמי, 19/10/10 00:36

    יותר טוב מאוחר מאשר אף-פעם!
    חבל שלא חקקו חוק זה עוד לפני שני עשורים!
    ללא חוק זה נשאר ללא ארכים וללא מדינה בעתיד.

  • 136.

    בואו נשים הכל על השולחן

    נוצרי ישראלי, 17/10/10 03:26

    כאזרח נוצרי שמכבד את כולם אין לי משהו נגד החוק.
    אני נהנה מהביטחון,מהכלכלה ומכל השירותים במדינה ואני מודה על כך ומעריך כל חייל שנלחם למען הגנה בלבד של התושבים ומצידי שיחזרו כולם בשלום לאמהות שלהם
    רק הבעיה שהמדינה גזענית כלפי הערבים ואינה מגלה נאמנות ויושר כלפי בני המיעוט בכלל.
    אם אני אראה שהמדינה אכן מייצגת אותי ומקבלת אותי כאזרח רגיל אז אני ארגיש צורך לחתום.
    ולנושא אחר אני מקווה רק שיהיה שלום ושכל השבויים יחזרו לביתיהם ביניהם שליט למשל
    ושישראל תפסיק לבזבז כספים בצבא ותתחיל להשקיע בחינוך ובתושבים

  • 135.

    כמה בורים אפשר להיות

    העו''ד המואר, 21/12/09 16:25

    הגדרה של ''פטריוטיות'': ציות עיוור למדיניות ממשלתית.

    כל האווילים שיחתמו על המסמך למעשה עושים חוזה עם תאגיד העל (ממשלה).

    זה בערך כמו להתחייב לקנות בסופר מרקט השכנותי לכל החיים. אבסורד, נכון?
    זה מה שאתם עושים ברגע שתחתמו על דבר כזה.

    לפי זכויות אדם, האדם לא חייב לחתום/להתחייב לשום מוסד ו/או תאגיד שהוקם על-ידי האדם עצמו.
    לפיכך, המוצא (ממשלה/מדינה) לא יכולה לקום על יוצרו לפי חוק התאגידים.

    הממשלה/מדינה זה שם בדוי. זאת לא יישות חיה ובועטת.

    המדינה היא למעשה תאגיד/עסק. לפי חוק התאגידים וחוק החוזים, ברגע שאתם חותם, הוא מסכים להיות נמשך ומחויב כלפי הצד השני. זה נקרא לעשות עסקים.

    אף אחד לא מכריח אותך לעשות עסקים. זאת בחירה חופשית.

    רוב בציבור פשוט בור לחלוטין בנושא הזה.

    אותו הסיפור לגבי המיסים ומס-הכנסה. למס-הכנסה אין זכות לדעת בכם אם לא חתמם להם על שום דבר והמעסיק גם לא שלח שום טופס חתום בשמך שאתה מסכים בהתנדבות לתת אחוז מסוים (דמי כופר) לתאגיד פרטי שנקרא ''מס הכנסה''.

    לא במקרה זאת נקרא ''פקודת מס הכנסה'' ולא ''חוק מס הכנסה''. פקודות יש רק בתאגיד צבאי.

  • 134.

    שכל יהודי העולם יחתמו על הצהרות נאמנות למדינותיהם ולא למוסד (ל''ת)

    אבו ערב, 20/07/09 14:52

  • 133.

    הגיע הזמן ,אחרי 60 שנות דיכוי ואפליה ,שהמדינה תוכיח את נאמנותה לאזר

    הרב מוחמד, 20/07/09 14:41

    כעבור יותר משישים שנה מאז כיבוש ארץ פלסטין ,הגיע הזמן שמדינת היהודים תכבד את זכויות המיעוט הערבי ותוכיח את נאמנותה לכל אזרחיה ,גם הערבים ,אחרת אין כל ליגיטימציה למדינה שמגדירה את עצמה דימוקרטית ונאורה ,בעוד האפלייה השיטתית והדיכוי ורמיסת הזכויות האזרחיות והפוליטיות הבסיסיות עלולות להשמיט את החוקיות והאופי הדימוקרטי של המדינה.אם נלך בשיטת ליברמן אזי החורבן השלישי אינורחוק ולא יאחר לבוא ,כי כמה זמן עוד יכולים העמים הערביים והמוסלמים לסבול את הגזענות ואת ההסתה ויפה שעה אחת קודם !!!!!!

    • כמה שאתה צודק האמת ברורה רק לאנשים ישרים (ל''ת)

      נוצרי, 17/10/10 03:27

  • 132.

    שיעור בהיסטוריה והיסטריה שמאלננה

    זערור, 31/05/09 16:34

    דמוקרטיה לא יודעת להתמודד עם אלימות בחסות החוק ,כמו שלימד אותנו ,בשיעור היקר ביותר לעמנו היטלר ימ''ש .אצלנו למשל יכול חבר כנסת לרגל לטובת אויב במלחמה ,לברוח מהחוק ולהמשיך לקבל פנסיה מהכנסת .אז אותם חברי כנסת שחושבים שמגיע לנו לשלם לו כסף במקום לצוד אותו בכל מקום --היגיון יש להם כמובן :כל עוד לא הוכחה אשמתו .גם את אשמתו של היטלר לא הוכיחו כי לא היה משפט .לכן כמו שאמריקאים מביאים על עצמם עם טפלון אובאמה שיטפון מוסלמי עוין ,כך אצלנו .ההבדל הוא רק ביכולת שלהם להתאושש ממכות שישכיבו אותנו ,כולל כל רודפי הצדק והשלום ,על הפנים ועם הפנים לים .האם אתה ער או עיוור ?

  • 131.

    אני חייב לציין שיש משהו בדבריו של העריץ

    אדם סביר, 31/05/09 12:36

    לא ייתכן שיהיה יחס שווה בעיני החוק בין
    אזרחים נאמנים ללא נאמנים. אם היחס ביניהם
    הוא שווה - זה נותן לגיטימציה להשתמט.
    חוסר נאמנות הוא חומר לעבירה פלילית בדיוק כמו אונס או השתנה בציבור.

  • 130.

    דא ליברמן! תחי מדינת ישראל!!! (ל''ת)

    ציוני, 31/05/09 10:33

  • 129.

    פשוט מזעזע!

    מאיה, 28/05/09 23:28

    אם ההצעה תעבור, כנראה שזה אומר שהגיע הזמן לעבור מכאן

    • תגובה למאיה-תתחילי לארוז

      אריה אהרון, 31/05/09 10:00

      למאיה אינני יודע,מה גילך,אך לידעך הכללית.
      במלחמת השחרור-העצמאות ,ברור שעבור הפלסטינאים היא ,''נכבאה'',נפלו גם ניצולי השואה ללא לדעת את השפה אבל כן הם היו ציונים.

  • 128.

    מעולה, למה בארה''ב חייבים להשבע אמונים לדגל ולמדינה בשביל לקבל אזרחות?

    Q, 28/05/09 16:00

    למה בארץ זה לא אפשרי?
    בכל מדינה בעולם בשביל שבועת אמונים למדינה לא מקבלים אזרחות

  • 127.

    מדוע לא אחתום על הצהרה כזו

    אזרח נאמן, 28/05/09 05:56

    ביום בו אדרש לחתום על הצהרת נאמנות כזו או אחרת כדי לממש את האזרחות לה אני זכאי מעצם הולדתי בארץ הזו, אעדיף לוותר על זכויותיי ואף לשבת בכלא מאשר לחתום.

    אני נאמן לארץ הזו ולעם היהודי לא פחות מליברמן, שעלה לכאן מארץ זרה, וזכותו לאזרחות מובנת מאליה פחות מאזרחותם של ערביי ישראל. לא השתמטתי משירות צבאי (קיבלתי פטור מסיבות רפואיות, שאילולא כן הייתי משרת שלוש שנים), ומעולם לא עודדתי אחרים להשתמט.

    אך לא אסכים לכפות נאמנות כתנאי לזכויות יסוד. עצם העלאת דרישה כזו מנוגדת למגילת העצמאות, המגדירה את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מדינה המתנה זכויות אזרח בנאמנות למדינה היא פשיסטית מעצם הגדרתה, ועל כן אינה יכולה להיות מוגדרת יותר כדמוקרטית.

    בכלל, הנאמנות של כל אדם ליברלי ובר דעת היא, בראש ובראשונה, לעצמו, לילדיו, ולאנושות כולה, ולערכים המוסריים אותם בחר אותו אדם לאמץ. נאמנות למדינה, במידה וזו קיימת, נגזרת מנאמנות בסיסית זו. במקרה בו מתנגשת נאמנות בסיסית זו עם נאמנות אחרת, אפילו תהיה זו נאמנות למדינה, הנאמנות הבסיסית הנ''ל גוברת. אשר על כן, זה בלתי צודק ובלתי מוסרי לדרוש מאזרח להעמיד את נאמנויותיו במבחן.

  • 126.

    תשללו לי את האזרחות, בבקשה

    שי, 27/05/09 18:47

    אני אהיה פליט ואבקש מקלט ממדינה דמוקרטית כלשהי.

  • 125.

    מרבית מצביעי ליברמן בועלי נידות ואוכלי טרפות ומחללי שבת בפרהסיה (ל''ת)

    הרע בעיני ה', 26/05/09 15:33

  • 124.

    עיינתי מעט בתגובותיו ההזויות של מגיב כסיל בשם -רותם -

    בזבזתי זמן יקר, 26/05/09 14:50

    רותם הוא טיפש מוחלט
    שמחזיק כמובן בדעות ימניות קיצוניות .

    הוא מובטל גמד ושמן

    נאחל לו הצלחה ואושר למרות טיפשותו .

  • 123.

    ליברמן אינו נאמן לתורת ישראל . עושה הרע בעיני ה' (ל''ת)

    ליברמן פשיסט פשוט ושמנמן, 26/05/09 13:51

  • 122.

    ליברמן מוכיח שהוא ומפלגתו מתועבים (ל''ת)

    יצחק, 26/05/09 13:46

  • 121.

    צודק בהחלט

    א, 26/05/09 10:02

    חובה להתגייס ולשרת בצה''ל. חייבים להיות לאומיים.
    אני נאמן למדינת ישראל.
    ולא מבין את כל אלה שמקללים באינטנרט , זה לא יפה.
    אני גם נאמן למייקרוסופט ולגוגל (מקווה שזה לא סותר את הערכים של מדינת ישראל).
    רק שיהיה טוב בעולם. עולם אוטופי בלי מלחמות. שיהיו ימיניים ושמאלניים ושיחיו יחד בשלום.
    רק שיתנו לי לגלוש באינטנרט בשקט. :-):-]

  • 120.

    הצעת חוק מטורפת

    חגי, 26/05/09 07:31

    עוד הצעת חוק הזויה, מטורפת, דמגוגית ופופוליסטית מבית מדרשו של ליברמן וחבורתו.
    אני לא אחתום על שום הצהרה כזו אם אדרש לכך, ומליץ לילדיי, שכאשר יגיעו לגיל בו יקבלו ת''ז, שיסרבו לחתום על כזו הצהרה. אינני חייב להצהיר שום דבר לאף אחד, ואף אחד מאזרחי המדינה אינו חייב להצהיר.
    ליברמן - מוסוליני היה גאה בך.

  • 119.

    גם החרדים יחתמו על בולשיט כזה??

    ניר, 26/05/09 07:01

    ''לשרת את מדינת ישראל??'' יה, רייט. חצי מהמצביעים שלך לא יודעים בכלל עברית ואין להם מושג מה זה צה''ל, חתיכת גזען רוסי עלוב נפש! להקיא ממך. תחזור לחור שממנו הפליצו אותך!

    • אני חרדי, ולא אחתום

      Nov , 28/05/09 06:01

      אני לא אחתום על הצהרת נאמנות למדינה, זאת למרות שאני נאמן לה יותר מליברמן ומצביעיו. אין לי בעייה שיטילו עלינו, החרדים, שירות צבאי או לאומי, אבל לא כתנאי לזכויות אזרח.

      יש לי בעייה עם עצם ההצהרה. הנאמנות שלי, כיהודי חרדי, היא, בראש ובראשונה, לאלוהים. אם אי פעם תעמוד נאמנות זו במבחן, היא קודמת אצלי לכל נאמנות אחרת -- אפילו לנאמנות שלי לעצמי, לגופי, למשפחתי; בוודאי שהיא קודמת אצלי לנאמנות למדינה.

      להזכירך, מר ליברמן: לפני אלפי שנים, שלטו פה בארץ היוונים. מלכם, אנטיוכוס, גזר עלינו לכתוב על קרן השור שאין לנו חלק בא-להי ישראל, ולתלות על דלתות בתינו. אבותינו מסרו נפשם אז על קידוש השם; גם אנחנו לא נהסס לעשות זאת היום.

  • 118.

    דוגמה לאנשי הליכוד תלמדו נאמנות

    שמעון הצדיק, 26/05/09 06:34

    למזלנו הרע אתם אנשי הליכוד שקרנים ומגעילים אותכם מעניין הג'ובים .
    אם לא תתחילו לשנות את דעותכם ואת מנהגכם סופכם יהיה כמו מערך.

  • 117.

    ביסודו החוק הינו רעיון טוב,אך חייב לעבור ניסוח בועדת חוק ומשפט.

    נתן.ש מעלות., 26/05/09 05:56

    ולרותם הפעיל,כך אויר בין תגובה לתגובה,הינך מאבד את האפקט הרצוי.

  • 116.

    ליברמן נותן תמורה בעד ההצבעה! תודה!!! (ל''ת)

    רותם ס , 26/05/09 05:06

  • 115.

    לפי ליברמן סנקציות על מי שלא נאמן-ישראל הדמוקרטית הופכת לדיקטטורה! (ל''ת)

    הרגש הנכון , 26/05/09 03:17

    • בכל מדינות אירופה וגם בארה"ב-יש הצהרת נאמנות!דמגוג שמאלני שקרן!!! (ל''ת)

      רותם ס , 26/05/09 05:05

      • אתה ימני בזוי . רותם. מקומך בפח אשפה (ל''ת)

        שמע, 26/05/09 14:48

  • 114.

    חוק מצויין

    חן אדון , 26/05/09 02:12

    מי שישראל יהודית , סמליה , המנונה וחגיה היהודיים אינם לרוחו, יתכבד ויסתלק ממנה - ובהקדם.

    ישר כוח לשר ליברמן.

  • 113.

    י שלא שירת בשרותי הביטחון אינו יכול להיות אזרח ישראלי, אפילו אם הוא

    irmi1 , 26/05/09 01:36

    נשיא המדינה הוא יושבת ראש הכנסת לשעבר....או יהודי כאילו דתי משתמט שלא רק שלא משרת, המדינה משלמת לו משכורת חודשית....

  • 112.

    אני לא מאמין שזה באמת הולך לקרות!

    בלה, 26/05/09 01:18

    אני מעדיף לוותר על האזרחות שלי מלהיות אזרח במדינה כזאת.

    אוי ואבוי!!

    • צודק

      חגי, 26/05/09 07:33

      הצעת החוק הזו - אסון.

  • 111.

    ליברמן אנחנו אוהבים אותך-ובא לציון גואל

    Delbert Grady , 26/05/09 00:00

    .

  • 110.

    סוף סוף מישהו לוקח את היזמה לידים. הגיע הזמן לשרש את היבלית מגננו. (ל''ת)

    הגנן מיקנעם, 25/05/09 22:44

  • 109.

    מוטב שליברמן יטפל קודם בסוסים הטרויאנים הדתיים ואח''כ שיטפל בכל השאר... (ל''ת)

    הטפילים וסרבני העבודה החרדים והש''סניקים הלא נאמנים, 25/05/09 20:47

  • 108.

    להחיל רק על חברי כנסת שנשבעו אימונים למדינה

    סותר הצהרת אמונים, 25/05/09 20:38

    כל חבר כנסת נדרש להשבע אמונים למדינת ישראל ולחוקיה. חבר כנסת שחוגג את הנכבה סותר את שבועת האמונים וחייב להפסל מלתפקד כחבר כנסת. וזאת לפי החוק הקיים.

  • 107.

    למה אני תומך בחוק

    maximum3 , 25/05/09 20:25

    לפני שבוע בדיוק הייתי בצ'ט באתר ישראלי נחשב. היו שם בני מיעוטים שהתחילו בוויכוח סוער שנגרר לגידופים. הם היללו בשמו של היטלר ימח שמו ואמרו "6 מיליון נוספים" ודברים כגון "מאפיית היטלר חוזרת".

    לאנשים מסוג זה אין זכות לקבל שום זכויות במדינה הזאת, לא רק זה אני לא מוכן לשלם להם את הביטוח לאומי וקצבת הילדים שלהם! אנשים אלה מלאי סכנה וחוסר כבוד ליהודים או למדינתם, הם מרגישים שתכף הם לוקחים לנו את המדינה, לכן חוק כזה יתחיל להחזיר אנשים לפרופורציות וכשיבינו כמה אזרחות ישראלית יקרה הם יתחילו להעריך!

    • חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיוו! הפרדה מוחלטת עכשיוו!!! (ל''ת)

      רותם ס , 26/05/09 05:07

  • 106.

    נאמנות - מי שלא מוכן יכול ללכת (ל''ת)

    אריה, 25/05/09 20:20

  • 105.

    החרדים,הש''סניקים,החב''דניקים והברסלבים משתטמטים משרות צבאי ויש

    השתמטות=בוגדנות, 25/05/09 20:19

    הזדמנות היסטורית לבוא איתם בחשבון ולשלול להם את האזרחות בגין חוסר נאמנות למדינה וערכיה.

  • 104.

    ליברמן המשך כך! כולנו אחריך במלחמתך באסלאם הפאשיסטי והשמאל האנטיציוני (ל''ת)

    רותם ס , 25/05/09 20:07

  • 103.

    ליברמן כישלון פוליטי (ל''ת)

    טניה, 25/05/09 19:45

    • יברמן ההצלחה המטאורית ביותר בתולדות המדינה! חכו לבחירות הבאות... (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 20:06

    • ראש הממשלה הבא.... (ל''ת)

      irmi1 , 26/05/09 01:37

  • 102.

    מצביעי ליברמן אוסף של עגלונים קופאיות ושאר אומללים (ל''ת)

    ???, 25/05/09 19:44

    • אני אקדמאי ואיש שמאל לשעבר שהתפכח-והצביע ליברמן! ויש מאות אלפים כמוני!

      רותם ס , 25/05/09 20:06

      אז מספיק עם הדמגוגיה-ישמאל עולם הולך ונעלם...רק תראה את הקצב שליברמן מתחזק...שמאל הזוי...

      • מה לעשות שאתה חסר עמוד שידרה, או בקיצור- אהבל? (ל''ת)

        דודלי, 25/05/09 20:33

        • למה כי הוא לא חושב כמו השמאל

          נתימ , 25/05/09 23:18

          איזה יופי ה"שמאל הנאור" מדבר.

        • אין בושה להודות בטעות! גרוע יותר להיות אחד שטומן ראשו בחול! (ל''ת)

          רותם ס , 26/05/09 01:42

      • גם אני רותם - גם אני (ל''ת)

        חן אדון , 26/05/09 02:12

  • 101.

    ליברמן חשוב יותר,העבר בכנסת את חוק ''ברית הזוגיות''. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 25/05/09 19:30

  • 100.

    חבריה להרגיע

    זו סתם הצעת חוק לצאת ידי חובה, 25/05/09 19:08

    היא לא תעבור, ואם היא תעבור היא תיפול על ידי בג''ץ.
    וחוץ מזה, גם אם תעבור, יהיו המון יהודים טובים ששירתו ושילמו מיסים והתנדבו ועשו והצהירו על אהבת הארץ והמורשת והעם שלא יחתמו מפרנציפ, פרינציפ של ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה (שמעתם על זה?) ולא תוכלו לגרש אותם ולא בטיח, ואם נדמה לכם שכן, פשוט נפלתם על הראש ותיכף תרגישו את זה.
    אז על מה המהומה? סתם פופוליזם. צאו מזה.
    אגב, בפרינציפ- לא חותם, וכמוני רוב העם היהודי.
    ובכלל- מה זה ''נאמנות לסמליה''? איך אפשר להיות ''נאמן לסמל'', להשתחוות לו? לבנות לו מקדש?
    נאמנות לסמלים= עבודת אלילים. כחילוני עם זיקה למסורת אני נגד זה.
    גם נאמנות למדינה פחות חשובה מנאמנות לעם היהודי.
    מדינה= מכשיר.
    אני מוכן לחתום על נאמנות לעם היהודי ולדמוקרטיה. לא לשום מדינה, לא לשום סמל.

    • הצהרת נאמנות מונהגת ברוב המדינות הערביו! אז תפסיק לזבל! ורוב העם תומך

      רותם ס , 25/05/09 20:03

      בחוק! עובדה!!!

      • מדינות מערביות-כמובן!!! (ל''ת)

        רותם ס , 25/05/09 20:04

  • 99.

    panacea בולט כאן בכסילותו (ל''ת)

    כרוז :-, 25/05/09 18:53

  • 98.

    זה חוק פ ש י ס ט י (ל''ת)

    פון ליברמן .. 1933, 25/05/09 18:51

    • זה חוק פשיסטי ..קומוניסטי.. צוציליסטי..ואנחנו גאים בו לך תדחוף (ל''ת)

      קובי, 25/05/09 19:25

    • זה חוק אנטי -אסלאם פאשיסטי! תלמד לדייק!!! (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 20:01

  • 97.

    אני הראשון שחותם (ל''ת)

    ציוני בדם ובנשמה, 25/05/09 18:40

  • 96.

    כל הכבוד. הגיע הזמן! החוק לא קשור לימין או לשמאל...

    ג'יי לנו, 25/05/09 18:25

    החוק קיים כמעט בכל מדינה מערבית דמוקרטית מתוקנת בוואריאציה זו או אחרת.
    כשהוצאתי את דרכוני האמריקאי הייתי צריך להישבע נאמנות ואני לא חושב שמישהו יעלה בדעתו לשייך את אובמה למחנה הימין הקיצוני....

    • צודק, החוק קשור רק לגזענות (ל''ת)

      גזענים יש גם ימין וגם בשמאל, 25/05/09 22:05

  • 95.

    ליברמן=מחזיר עטרה ליושנה=הערבים בארץ הרימו ראש=בצורה שמסכנת את המדינה (ל''ת)

    נ.כהן בכל העולם זה קיים=דרוש להראות מי בעל הבית=די, 25/05/09 18:03

  • 94.

    טוב, בסדר, נכנעתי, גם אני בעד החוק (ל''ת)

    אחמד טיזי, אופס, טיבי, 25/05/09 18:03

  • 93.

    אני תומך נלהב של החוק. (ל''ת)

    ברעם , 25/05/09 17:40

    • בנוסף לחייב את הערבים ללמוד לכתוב ולדבר יידיש. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 25/05/09 19:33

  • 92.

    הצעת חוק: שלילת אזרחות של אדם המתנגד בדבריו או מעשיו למרכיב הדמוקרטיה!

    Ehad Haam-Zionist, 25/05/09 17:24

    במגילת העצמאות של מדינת ישראל.......ליברמן, הוזהרת

    • יש גם דמוקרטיה מתגוננת! נגד תומכי טרור ואסלאם פאשיסטי!!הבנת? שמאלן!!! (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 18:28

      • רותם אתה בעל מוגבלות שכלית במקרה ? (ל''ת)

        סליחה ..?, 25/05/09 18:52

      • ילד, לך לישון כבר. עוד מעט חושך (ל''ת)

        ראובן, 25/05/09 19:00

  • 91.

    ליברמן! אתה נותן תמורה בעד ההצבעה! בבחירות הבאות 40 מנדטים! תודה לליבר

    רותם ס , 25/05/09 17:03

    תודה לליברמן-ולמפלגת ישראל ביתינו!ליברמן-מבין את שפת הברברים-ומסתכל לטרור בעיניים!!!

  • 90.

    אני יודע סוד נורא

    מני, 25/05/09 16:54

    ליברמן הוא מרגל רוסי.
    יום אחרי הבחירות הוא טס לרוסיה לקבל הוראות מהמפעילים שלו.
    בשב''כ יודעים אבל קיבלו הוראה לסתום בלחץ של ראש הממשלה.
    אבל הם מדליפים כמו מטורפים לכל העיתונאים, בקרוב יתחילו לצאת תחקירים עם שאלות קשות.

    • עוד שמאלן הזוי עם תיאוריות מהמאדים...עד אנה הדמגוגיה השמאלנית האנטישמי (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 17:41

    • מפחיד חובה לקרוא !!!

      באבי, 25/05/09 18:03

      לא יודע אם אתה צודק אבל אשכרה מפחיד העניין הזה

    • ידוע לך שאתה חשוף לתביעות דיבה, כן? (ל''ת)

      פנדה , 25/05/09 18:16

    • If you have any evidence'go to the Mosad' otherwise you are a son of a (ל''ת)

      panacea , 25/05/09 20:58

  • 89.

    אם החוק הזה יעבור זה יהיה הרבה יותר ממה שציפיתי מליברמן

    פנדה , 25/05/09 16:53

    ואני הראשון לאכול את הכובע הוירטואלי שלי, אם יתברר שליברמן אינו סתם נמר של נייר כפי שטענתי כאן שוב ושוב.

  • 88.

    אני מילואימניק של יחידה מובחרת

    מילואימניק, 25/05/09 16:50

    אבל על ההצהרה ההזויה הזו אני לא חותם.

    • תשובה לטוען 88

      פדו, 25/05/09 17:42

      לא מאמין לך !!!

  • 87.

    אדון ליברמן מה תעשה אם זה לעבור את הבג"ץ?הרי לבג"ץ יש חסינות מביבי

    שאבי מהעיריה , 25/05/09 16:40

    תפרוש מהממשלה?

  • 86.

    הגיע הזמן להחליט

    שבלול, 25/05/09 16:37

    עם יעבירו חוק כזה אז ניהיה מדינה יהודית,
    אבל נצתרך לותר על מדינה דמוקרטית.

  • 85.

    שיעור באזרחות

    klod , 25/05/09 16:35

    לכל ייפי הנפש למינהם הפסיקו עים התחנחנות שלכם ,באמריקה אדם שהתאזרח ולא מעוניין למלא את חלקו המינמלי ולהיות חבר מושבעים נלקח ממנו האזרחות באופן אוטומט,כמו כן במידה ויקרא לשרת במצו חרום ויסרב אותו דין ,אז אנא הפסיקו עים ההתשבות עים הסרבנים ושונאי ישראל כי לנו היהודים יש רק מדינה אחת, תחי מדינת ישראל

    • בארה"ב תומכי אלקעידה וחמאס נזרקים לכלא!פה הם מקבלים זכויות! (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 17:00

      • פה הם חברי כנסת (ל''ת)

        עמר, 25/05/09 19:48

    • ''עם'' כותבים כך (ל''ת)

      נוצרי, 17/10/10 03:30

    • יש כמה דברים

      נוצרי, 17/10/10 03:32

      בתור אחד לא גזעני המסתכל על הדברים מלמעלה אני בעד מדינה יהודית אני בעד בית לעם היהודי שסבל בחול
      מצד שני אני מאוד רוצה מדינה יהודית שתכבד את העדות האחרות כפי שהיהודים באירופה מצפים שיכבדו אותם ושלא יפלו אותם כל גם המדינה צריכה לגלות יושר וצדק כלפי בני המיעוט
      אדם גזעני אינו יכול לראות את האמת אך אדם ישר רואה את האמת ומבין את הצדדים
      מקווה שיהיה שלום זה דבר אחר

  • 84.

    תיאטרון אבסורד

    לא חותם, 25/05/09 16:05

    שקודם המדינה תהיה נאמנה לאזרחיה, ואז תבקש שאזרחיה יהיו נאמנים לה. אני אישית ממליץ לכל יהודי ציוני פטריוטי ונאמן לא לחתום על המסמך, אני רוצה לראות את שר הפנים(אנטי-ציוני מש''ס) שולל לי את האזרחות. הוא אפילו לא מסכים לשלול אזרחות לנטורי קרתא כי יש לו את אותה אידיאולוגיה!

    • אם אתה יהודי ציוני פטריוט - מה הבעיה לחתום על הצהרת נאמנות?

      פנדה , 25/05/09 16:55

      אם אתה לא שקרן, ואכן אתה ציוני ופטריוט, סימן ששירתת בצבא וכבר הצהרת הצהרת נאמנות. אם אתה מסרב להצהיר הצהרה כזאת, או שאתה שקרן ומעולם לא שרתת בצבא - אז באמת כדאי שתתחפף מכאן ויפה שעה אחת קודם.

      • גם בארה"ב וגם במדינות אירופה-הצהרת נאמנות היא הכרח! אז למה לא פה??? (ל''ת)

        רותם ס , 25/05/09 17:09

        • זה מה שטענתי... או שניסית לענות לזה שמעליי? (ל''ת)

          פנדה , 25/05/09 18:17

          • ברור לזה שמעליך! עוקב אחרי תגובותיך-כל הכבוד!. (ל''ת)

            רותם ס , 25/05/09 20:00

    • אנטי ציונים לא משרתים בצבא, ישי כן שירת. (ל''ת)

      נתימ , 25/05/09 23:22

  • 83.

    חילופי שטחים ואוכלוסין או הגירה-העקר שלא יהיו פלסטינים בארץ (ל''ת)

    רותם ס , 25/05/09 16:04

  • 82.

    תהליך התחמשות

    ערבי נוצרי, 25/05/09 15:58

    ליברמן ייתן נשק מהצבא לידי ערביי ישראל, ומה יעשה אז? ומה הלאה ?

    לברמן חושב שחתימה על נייר תביא נאמנות או במלים אחרות יפחית סכנת ערביי ישראל ( אם יש ) במדינת ישראל

    • חילופי שטחים ואוכלוסין! הפרדה תביא לשקט! אתה שייך לפה?

      רותם ס , 25/05/09 17:14

      פה זו מדינת היהודים ותומכיהם! ואתה לא שייך לאף אחד מהם! מקומך עם בני עמך בפלסטין המוקמת-אני במקומך הייתי מצטרף לבני עמי לבנות את ארצם! אז מה אתה עושה עם היהודים? אין לך כבוד???

      • פה הוא מקבל זכויות

        נתימ , 25/05/09 23:24

        ולכן יותר שווה לו להיות פה.

  • 81.

    בעוד 25 שנה הגייס החמישי הערבי יחסל את המדינה היהודית ע''י הצבעה בקלפי (ל''ת)

    לא הפצצה האיראנית תחסל אותנו, אלא הפצצה הדמוגרפית, 25/05/09 15:57

    • ולכן יש צורך לבצע את תכנית העברת הגבול

      שר הטבעות , 25/05/09 19:54

      ויחד עימו את כפרי ואדי חרא לרשות. כך ניפטר מהרבה מוסלמים והיתר יפחדו לנשום. אז נוכל להצר את רגליהם של הנשארים ולהמאיס עליהם את החיים עד שיעדיפו להגר.

      • זה לא יספיק,טיפה בים. (ל''ת)

        צריך חילופי אוכלוסין,הפרדה בין העמים כמו בקפריסין, 26/05/09 01:33

  • 80.

    exellent law proposal

    benzion, 25/05/09 15:41

    This law is absolutely vital and necessary for guaranteeing the future of Israel as a jewish state.

    MK Liberman keep up the good work and bring similar proposals

    Next elections only Israel Beiteinu

  • 79.

    אני מעריך שהליכוד הפסיד כבר חצי מבוחריו לליברמן שמבטיח ומקיים

    שאבי מהעיריה , 25/05/09 15:38

    ליברמן מעביר חוקין וביבי מגרש יהודים

  • 78.

    נו, הגיע הזמן. אבל... מה עם החרדים בירושלים המתנגדים לציונות ולמדינה (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 25/05/09 15:32

  • 77.

    ערביי(פלסטיני)ישראל! והשמאל הם הסכנה המוחשית הגדולה ביותר לישראל! (ל''ת)

    רותם ס , 25/05/09 15:31

  • 76.

    חזק ואמץ! לזה נבחרתם. (ל''ת)

    panacea , 25/05/09 15:29

  • 75.

    רק חילופי שטחים ואוכלוסין יביאו לשקט! על ערביי (פלסטיני )ישראל לעבור א

    רותם ס , 25/05/09 15:22

    אל בני עמם מעבר לגבול!!! אין פתרון אחר!!!

  • 74.

    ערבי ישראל משתוללים פה באתר תמורת 1000 יורו לחודש,מהקרו החדשה לישראל

    שאבי מהעיריה , 25/05/09 14:57

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים [15].

    • הו התעוררת הגיע הזמן דיון פוליטי ושאבי שותק מה קרה

      אריק מוצלח , 25/05/09 15:06

      יש עבודה בעירייה יא אוכל חינם ?

  • 73.

    על ראש הבוגדים בוער הכובע - ליברמן צודק ללא נאמנות אין אזרחות

    בדוק , 25/05/09 14:50

    לזרוק את הבוגדים מהמדינה. די להפקרות.

    • כל מילה סלע (ל''ת)

      אריק מוצלח , 25/05/09 15:07

  • 72.

    אין אזרחות ללא נאמנות, מקסימום, תושבות. (ל''ת)

    יהודה הראל, קרית חיים, 25/05/09 14:49

  • 71.

    ליברמן עלה לארץ בגיל 20, והשתמט משירות צבאי מלא! (ל''ת)

    מיל', 25/05/09 14:24

  • 70.

    לא לכבס מילים אול להיתחמק זהו חוק פאשיסטי

    ממציא הגלגל, 25/05/09 14:10

    לא לכבס מילים אול להיתחמק זהו חוק פאשיסטי.

    • לפי מחקרים אחרונים 70% מהיהודים תומכים בהגירתם של פלסטיני(ערביי)ישרא (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 15:27

    • זהו חוק שנלחם בתומכי האסלאם הפאשיסטי! כמוך!!! (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 15:28

    • its also the law in the united states and in many european countries

      zionist wave, 25/05/09 19:41

      so what is the fascist thinking behind it?
      a person that is not loyal to the state he or she live in and support the enemies of the state that call for its destruction should not have the freedoms and benefits of living within that country. you left wingers make no sense! seems that the majority of you are lacking the mental capability to understand or just acting as the enemies of the state!

  • 69.

    משלם מיסים, עשיתי צבא - ולא מוכן לחתום נאמנות.

    אמיר, 25/05/09 13:47

    אם אזרחות במדינה הזאת תהיה מותנית בהצהרת הנאמנות, לא ארצה להיות אזרח. ושלא יקשקשו לי אחר כך על בריחת מוחות - יש פה *הברחת* מוחות. כל מי שמח בראשו יברח מכאן.

    • אל תדאג עשית צבא אתה פטור מלחתום מדברים על כל

      אריק מוצלח , 25/05/09 14:17

      הערבים שבזמן מלחמת לבנון שמחו על טילי החיזבאללה
      וכמובן על חכי"ם ערבים שהם חלאות המין האנושי

    • או! הנה שמאלני! (ל''ת)

      הציוני האחרון , 25/05/09 15:09

    • אם שמאלנים תומכי טרור כמוך יילכו מפה-כולנו נשמח! פחות מחבלים במדינה... (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 15:29

      • אבל, אמא'לה....כל ה"מוחות" מהשמאל יברחו....מי יפגין בנעלין?

        panacea , 25/05/09 15:35

        מי יכתוב כתבות מוציאות דיבה על צהל והמדינה?
        לא-אל תעשה זאת....
        התקשורת תתמוטט, בג"ץ יעלם,מפגיני נעלין יפסיקו לפצוע חיילים. לא! רק לא זאת!

    • עשית צבא? כבר הצהרת נאמנות....

      פנדה , 25/05/09 16:57

      אז או שיצאת דביל או שיצאת שקרן - תבחר. ואם אתה לא נאמן למדינה הזאת - אז באמת כדאי שתברח מכאן כמה שיותר מהר, מעדיף שואבי מים נאמנים על פני מהנדסים בוגדים.

    • תברח לארה''ב שם צריך לחתום על הצהרת נאמנות (ארוכה) (ל''ת)

      עומ, 25/05/09 19:51

  • 68.

    ליברמן...אתה ענק....תביט למטה ותראה את השמאל מתרפס בפני הערבים (ל''ת)

    herzi33 , 25/05/09 13:43

  • 67.

    המטרה האמיתית היא לגרש את החרדים מהארץ

    יריב, 25/05/09 13:41

    אחרי כל כך הרבה מיליארדים שמושקעים בחינוך, עדיין רוב אזרחי ישראל מפגינים כזו בורות בדברים בסיסיים.. איך זה שכל המגיבים, ותומכי החוק הזה, לא יודעים ששום חרד לא ישבע אמונים למדינת ישראל כי הם אינם מכירים בקיום מדינת ישראל. אף אחד לא ראה את נטורי קרתא בפגישה עם אחמניג'אד בוועידה להכחשת השואה שקראה לחיסול ישראל? אף אחד לא ראה את ההפגנות שלהם בניו יורק נגד הציונים? ולא חשוב להם אפילו כולנו נהפוך לדתיים. כל זמן שמשיח לא בא, אין מדינה.

    אלי ישי וחבריו וליצמן וחבריו בטח מטופלים עכשו בטיפול נמרץ. היום בו יחתמו הרבנים עובדיה, אלישיב, קרליץ, רוקח ועוד מאות מרבני החרדים וש''ס, על הצהרה כזו, יהיה היום בו אני אתחיל להאמין באלהים.

    אבל טוב שישנה ישראל ביתנו. שהעולם סוף סוף יתעורר לעובדה שנבואתו של ישעיהו לייבוביץ התגשמה. ישראל איבדה את המצפן המוסרי שלה וצריך להתחיל להתייחס אליה כמדינה של מצורעים.

    • לא יצהירו - לא יצביעו

      פנדה , 25/05/09 16:59

      מה הבעיה? ומה אתה קופץ פתאום? פתאום הפכת מאנטישמי לסאטמר?

  • 66.

    ליברמן אפילו לא השלים שרות בצהל (ל''ת)

    משתמט שמנמן, 25/05/09 13:28

    • מה שכתבת כאן זו הוצאת דיבה

      פנדה , 25/05/09 17:03

      ממליץ לך לבקש מ-NRG להסיר את ההודעה. קישור אליה הועבר למשרדו של שר החוץ, אני מקווה שימצא את הזמן להגיש נגדך תלונה. יש גבול - אם יש לך דעה אז תגיד אותה, אל תוציא דיבתו של אדם רעה.

      ליברמן בהחלט שירת בצה"ל, את מלוא השירות שהיה מחויב בו, לאחר שעלה לארץ בגיל 20.

  • 65.

    ליברמן כישלון מוחלט ....מנסה לצבור אהדה (ל''ת)

    שיתבייש, 25/05/09 13:06

    • ני איש שמאל לשעבר שהתפכח-הצבעתי ליברמן-ומקבל תמורה כל יום! תודה ליברמן (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 15:29

    • שיטת ניהול לא בריאה

      נוצרי, 17/10/10 03:35

      במדינה שלנו כך זה עובד כל אחד בונה לו רעיון שדרכו יוכל לצבור קולות כך בעצם הוא יגיע למעמד גבוהה עם מסכורות ותנאים
      אין אדם בכנסת הדואג באמת לתושבים אין אדם שבאמת מאמין בדרך שלו
      כל אחד מחפש לקחת שוחד מחפש לצבור קשרים מחפש לצבור אהדה לא משנה על מה

  • 64.

    ישראל ביתנו מפלגה סרת טעם .. תיעלם בקרוב .....אמן סלה (ל''ת)

    הכרוז ---------, 25/05/09 13:02

    • ישראל ביתינו-מפלגה לא צבועה-שמסתכלת לטרור בעיניים!!! תודה ליברמן!!! (ל''ת)

      רותם ס , 25/05/09 15:30

    • לכרוז...בינתים מי שנעלמות מהמפה הפוליטית הן מפלגות השמאל

      שר הטבעות , 25/05/09 19:59

      וזה מראה בדיוק את מה שהעם באמת רוצה.
      הערבים הביאו על עצמם את מה שקורה בהתנהגותם ובהתנהגות מנהיגיהם הפוליטיים.
      נקעה נפשנו מהם.

  • 63.

    החוק הזה הוא חובה ממעלה 1 אולי יהיה אפשר לעצור את ההידרדרות המסוכנת את (ל''ת)

    נ.כהן הם אוגרים עוצמה=בלתי הפיכה=בטחונם העצמי גובר, 25/05/09 11:58

  • 62.

    צודק ליברמן - בלי נאמנות אין אזרחות - די להפקרות במדינה (ל''ת)

    בדוק , 25/05/09 11:39

    • נכון מאוד. הגיע הזמן שערבים יתרמו למדינה ויהיו נאמנים אחרת החוצה לירדן (ל''ת)

      אלטלנה, 25/05/09 12:11

      • תקפוץ לי עם האלטע לנה אלטע זאכן שלך (ל''ת)

        שמע ימני כסיל, 25/05/09 13:07

        • וואו! איזו חוכמה.זה המגיב ג-נג שכבר הועף. (ל''ת)

          panacea , 25/05/09 15:37

    • ......................ליברמן לא נאמן לתורת ישראל .................. (ל''ת)

      .... מיהו יהודי ?, 25/05/09 13:03

    • בדוק יא מחוק (ל''ת)

      .., 25/05/09 13:29

      • אבל למרות הכל ליברמן תותח על - בלי נאמנות אין אזרחות

        בדוק , 25/05/09 14:49

        ועל ראש הבוגדים בוער הכובע. עופו מהמדינה. ההפקרות חלפה. חלם לא גרה כאן יותר.

        • בדוק לכי להתאשפז .. את רוטטת .. (ל''ת)

          מהר, 25/05/09 18:50

  • 61.

    ליברמן אתה תותח....ושכל השמאלנים והערבים יתפוצצו (ל''ת)

    herzi33 , 25/05/09 11:38

    • ליברמן תותח חלוד... שיורה קפצונים (ל''ת)

      חחחח, 25/05/09 13:01

    • דברי אלוהים חיים

      לילית, 25/05/09 18:07

      אמן סלה-לו יהי רצון. השמאלנים קודם !!!

  • 60.

    ביטוי מעשי לנאמנות למדינה

    שרות לאומי לכל אחת ואחד, 25/05/09 11:14

    אין אפשרות להכריח בן עדה לא יהודית (כולל דרוזים) להשבע אמונים לסמלים יהודיים. היוונים והרומאים ניסו לעשות זאת ליהודים וזכו להתמרדויות. האם ישראל מעונינת להדליק את אזרחיה ואת כל האזור ? האם ליברמן וחבריו יכולים לחשוב קצת אבל רק קצת יותר חכם ?
    הסכם מאוזן דורש וויתורים שווים בערכם משני הצדדים. מה מוכנים הליברמנים לתת לצד השני ?
    אזרחות שווה ? זכויות מלאות ? לשנות את ההימנון ? לשנות את הדגל (אולי להוסיף סהר) ? נשיא ערבי לסרוגין ? לימוד ערבית וקוראן חובה בכל בתי ספר ?

    • אז מה עושים הדרוזים בצבא?

      פנדה , 25/05/09 17:04

      כנראה שלא עשית צבא, או שהיית ביחידה מאוד משרדית ולא הוצאת ממנה את האף, כי דרוזים נשבעים בדיוק כפי שחיילים דתיים נשבעים ("אני מצהיר") וכך גם בדואים מוסלמים.

    • השמאל ההזוי במחוא תפארתו הנבולה. (ל''ת)

      שר הטבעות , 25/05/09 20:02

  • 59.

    האם אין להצהיר גם על התחייבות לדמוקרטיה?

    ירושלמי, 25/05/09 11:11

    אם כך, כל מצביע למפלגה דתית לא יוכל לחתום.

    • ליברמן אידיוט (ל''ת)

      נו, 25/05/09 13:29

      • לא.. העם אידיוט ותמים

        נוצרי, 17/10/10 03:36

        אם החוק יתממש אז חברה תתכוננו למשהו גדול
        הערבים לא יוותרו לגזענות ברמה כזאת

    • נודניק.. כל מצביע למפלגה דתית שעשה צבא כבר הצהיר על כך... (ל''ת)

      פנדה , 25/05/09 17:05

  • 58.

    חוק הגיוני. כבר מזמן הגיע הזמן.

    יבגני, 25/05/09 11:11

    זכויות צריכות להתבסס על מילוי חובות.

    אם החוק יעבור, ליברמן רוה''מ הבא. חד וחלק.

  • 57.

    זכותם ליבכות על אשר עוללו לעצמם ... (ל''ת)

    משה מ,,,, 25/05/09 11:04

  • 56.

    לפני שאני חותם תגדירו לי מה זה ציונות בבקשה

    מה זה ציונות?, 25/05/09 11:03

    כי אם זו הציונות של הרצל , אני לעולם לא יחתום, כדי שאחרי זה לא תאשימו אותי גם באנטישמיות.
    כי אם תוכניתו של הרצל היתה מצליחה אז כנראה היתי מדבר עם נוצרים ולא עם יהודים.

    • הציונות היא גויאבה, כפי שכל ילד יודע

      פנדה , 25/05/09 17:06

      http://www.youtube.com/watch?v=jAOfULPGZB8

  • 55.

    chok hnemanut, kol hkavod lsar libermanetmol shmati (ל''ת)

    gol-rosenberg, 25/05/09 11:02

  • 54.

    המדינה היא זו שבוגדת באזרחים- ראו גלעד שליט

    אחד, 25/05/09 10:53

    וכמובן שיש עוד הרבה דוגמאות פחות קיצוניות,כמו חיילים שנפגעו בשירות ומשרד הבטחון מתנער מאחריות לגביהם, ניצולי שואה ועוד

    • נכון (ל''ת)

      מאד, 25/05/09 15:29

    • בכיין. רוצה לחזור למשרפות?

      פנדה , 25/05/09 17:08

      נמאס כבר מהבכיינות הזאת. סבא שלי הרס את הבריאות שלו בצבא ולא ביקש שקל. הדור של היום פשוט משתין על מגש הכסף שעליו קיבל את המדינה.

  • 53.

    זאת הזכות לשרת את המדינה ולהתחייב לנאמנות

    תמר, 25/05/09 10:34

    לכל דורשי הזכויות , קיבלתם !!!!!
    לכל אותם ארנבונים שמשריצים ילדים ללא גבולות ,ומקבלים מהמדינה תמיכה .
    אזרחים יקרים !
    ההשבעות היא סימלית כמו דגל , כמו שבועה בתנך בבית משפט , מה כל כך נורא !!!!
    כל התושבים יקבלו יחס זהה , וסוף סוף נוכל לומר לדתיים מכל סוג '' אכלנו באותו מסטינג''. חברויות טובות , הכרת האחר , מסיבות משותפות , אידיליה!!!

    ראו את הצד החיובי !!!

  • 52.

    האם מי שהכריז על נאמנות יוכל להכות ילדים כמו ליברמן (ל''ת)

    חזי, 25/05/09 10:24

    • ליברמן אכן הורשע (ל''ת)

      כן, 25/05/09 13:04

  • 51.

    אין נאמנות=אין זכות הצבעה(כמו במדינות מתוקנות) ועז גם

    אזרח-שמשרת מילואים בגיל 53 +, 25/05/09 10:15

    כל מי שאינו אזרח :
    א אין ביטוח לאומי-או-רק חלקית-
    ב אין זכות הצבעה
    ג לא לחייב צבא
    ד אין אזרחות אין תמיכות-ועז נראה אותם צועקים נגד המדינה -כל מי שלא יהיה

    • ממליץ כל מילה סלע (ל''ת)

      אריק מוצלח , 25/05/09 10:24

    • סוף סוף נפטר מהחרדים??.. כנראה שעל זה לא חשבתם פשיסטים נחמדים קטנים

      יריב, 25/05/09 13:28

      מה שאתה לא מבין ומאות אלפים כמוך לא מבינים,זה שהראשונים שלא יחתמו הם החרדים.ש''ס ויהדות התורה הן מפלגות אנטי ציוניות. בוחרי ש''ס מכירים ברובם במדינת ישראל אבל בוחרי יהדות התורה--מקטן ועד גדול---לא מכירים בקיום המדינה.

      אני אעשה את המסיבה הכי גדולה בעולם ביום שהרב אלישיב והרבי מגור והרב עובדיה ועוד רבים כמותם יחתמו על הצהרת נאמנות.

      אתה גם לא מבין כנראה מה זה אומר שלמיליון ורבע אנשים לא יהיה מקור מחיה.יפו, נצרת, חיפה, עכו, באר שבע ועוד ערים יהפכו לעיי חורבות.אנשים רעבים מסוכנים לכל מדינה.

      מה לאכול. ביום שעובר חוק כזה בכנסת, יוכרז חרם עולמי על כל דבר ישראלי. מה שקרה אחרי עופרת יצוקה בעולם יהיה כפסיק לעומת תגובת העולם למדינה שמגדירה עצמה כפשיסטית.

      • לא, זה כנראה גוון מחשבה יותר אנטישמי ופחות פשיסטי...

        פנדה , 25/05/09 17:10

        אה שכחתי - א פ ר ט ה י י ד !!!! זהו, יש לי תגובה מנצחת :)))

  • 50.

    זהירות אפרטהייד

    א מ, 25/05/09 10:11

    לאט לאט המדינה הזו שאנחנו אוהבים הופכת להיות מקום שלא ניתן לחיות בו. החוקים האלו גזענים בדיוק כמו ישראל ביתנו, אם היה צריך למנוע ממפלגה להשתתף בבחירות זה המפלגה הזו.

    • זהירות, הפרדה מסלולית לפניך!

      פנדה , 25/05/09 17:11

      אתה מוזמן לנסוע על אי התנועה אם אתה רוצה

  • 49.

    המדינה היא זו שלא נאמנה לאזרחיה

    עדי, 25/05/09 10:08

    אולי אם המדינה תדאג קצת לאזרחים שלה בכל הקשור לפער המעמדות, מיגור השחיתות, שוויון הזכויות, איכות הסביבה, בריאות וכו' האזרחים יפנימו ויפגינו פטריוטיות באופן טבעי יותר מאשר באקט מלאכותי של לחתום על מסמך כזה או אחר.

    כידוע, השרים שלנו חותמים תחת שבועה על הצהרה דומה למסמך הזה בעת השבעתם ולרוב אינם עומדים בו בשום צורה ואופן.

  • 48.

    אבל מה יקבל מי שיכריז נאמנות???

    אזרח מודאג, 25/05/09 10:08

    האם מובטחת בחוק גם הנאמנות של המדינה בהשקעה בתשתיות ובתנאים ובאי-אפליה למי ששירת אותה ונשבע לה אמונים????????

    • לא. אתה אורז ונוסע? ביי. תביא חמישייה מלבורו אם אתה חוזר. (ל''ת)

      פנדה , 25/05/09 17:11

  • 47.

    בצדקתך. אז גם אתה קיצוני ושוטה על פי הגיונך.

    משום מה אתה קובע קביעות נחרצות הנובעות מעודף בטחון, 25/05/09 10:05

    משום מה אתה קובע קביעות נחרצות הנובעות מעודף בטחון בצדקתך. אז גם אתה קיצוני ושוטה על פי הגיונך.

  • 46.

    זה לא יעבוד. מה שצריך זה יתר זכויות לתורמים

    גולדי, 25/05/09 10:04

    מי שתורם למדינה צריך לקבל יותר, והרבה יותר, זכויות ממי שאינו תורם.
    צריך לעשות מדרגות תרומה ובהתאם לפעילויות מטפסים בהן. עפ''י המדרגות יבואו הזכויות.

  • 45.

    יש לאסור את הכנסת על מפלגות חרדים אויבות הדמוקרטיה . (ל''ת)

    Vox Ami , 25/05/09 10:02

  • 44.

    האם המדינה נאמנה לאזרחייה? (ל''ת)

    ומספקת להם תנאי מחייה הולמים., 25/05/09 10:02

  • 43.

    אין שום סיבה שאזרחי ישראל שרוצים להנות האזרחותם לא יצהירו על נאמנותם

    קיבוצניק מהעמק, 25/05/09 10:02

    למדינת העם היהודי בה אשר הם אזרחיה. והיה ואם לא יצהירו - יהודים וערבים כאחד - לא יזכו לזכויות האזרח אלא לזכויות תושב בלבד.

    • אמת, אין זכויות למי שאינו נאמן ואינו מוכן למלא את חובות האזרח. (ל''ת)

      אריאלה, חיפה, 25/05/09 10:33

  • 42.

    אנחנו, ערביי ישראל, נאמנים למדינה..

    רמי, 25/05/09 09:59

    לא צריך את ליברמן כדי להראות זאת.. אני וכל מי שאני מכיר מכירים במדינה, עודה אנחנו חיים כאן ומשלמים מס והולכים לקניון ולא יוצאים כנגד המדינה.. זה שאנחנו מפגינים פה ושם זה נקרא חופש ביטוי במדינה דמוקרטית, אך מעבר לזה אנו שומרי חוק ותושבי (לא שווים בנתיים)

    • זה שאתה מכיר זה לא אומר שאתה נאמן

      אריאל, 25/05/09 10:13

      ואם אתה כבר נאמן(נניח),ח''כ הערבים ברור לכל לא נאמנים למדינת ישראל, וכאן ייעשה סדר אחת ולתמיד.

    • שאלה לך

      אריק מוצלח , 25/05/09 10:23

      אם אתה נאמן אז למה שלא תצהיר על כך ותעשה שירות לאומי (איזשהיא התנדבות אפילו אצליך במגזר) , ואז אם יפלו אותך אחר כך תוכל להתלונן

      • קרבי קרבי, אבל בסוף נשאר ערבי!!!!

        וזו הסיבה שאנו לא מתלהבים להתגיס, 25/05/09 10:39

        כאשר זה לא יהיה אכתואלי אז תבקש שנהיה נאמנים.
        הרי המדינה צריכה להיות נאמנה לאזרחים ולא ההיפך ,ואם אתה לא היבנתה את זה ,תעבור על ספר אזרחות,ועל הגדרות של פשיסם אבל לפי דרך המחשבה שלך אתה לא תבין מה רע בפשיסם ולמה הוא מושמץ.

        • ערבי ערבי אבל אם יותר זכויות מכל ערבי אחר בארצות ערב.

          ואם יחס הרבה יותר טוב מלכל ערבי בארצות אירופה, 25/05/09 12:14

          ואל תדמיין לעצמך שאנחנו מבקשים ממכם נאמנות.
          לא מבקשים כלום,מדינה לא מתחננת לאזרחיה.
          (ההחלטות נילקחות על-ידכם ואתם לוקחים אחריות עליהם ועל תוצאותיהם)
          אם לא תרצו להיות נאמנים למדינה אז לא תהיו אזרחיה.
          זה קל ופשוט להבנה.
          וכולם יהיו מרוצים,גם אתם שזאת היתה בחירתכם.
          וגם שאר האזרחים שלא יצתרכו לתקצב אנשים שיושבים על גבם ולא תורמים.
          בשביל זה יש חוקה,שצריכה להשתדרג כל הזמן למטרת פיתרון של פירצות בחוק שמנוצלות ע''י תאווי בצע אינטרסנטים.

          • יש בעיה באופי שלך אדון

            נוצרי, 17/10/10 03:43

            האופי הגזעני לא משנה לאיזה כיוון גורם מאז ומתמיד לשנאה שמיד גורמת למלחמות
            תראה למשל באירופה כשהעם היהודי היה בגולה תדמיין את הזמן הזה כשהעם היהודי רצה שוויון ויחס טוב מצד מדינות זרות
            עכשיו נחזור למציאות ,תגיד לי אם קיים הבדל בין יחס המדינות הזרות לפני קום המדינה כלפי היהודים ליחס של המדינה היום כלפי הערבים
            דווקא העם היהודי שסבל צריך לגלות יושר ונאמנות כלפי המיעוט ורק אז המיעוט יגלה נאמנות

      • תבדוק את העובדות

        ש, 25/05/09 13:10

        יש אלף צעירים ערביים שביקשו לעשות שירות לאומי ונדחו בגלל שלא נמצאו להם מקומות. הייתה על זה כתבה.

    • האם אתה מכיר בקיומה של ישראל או בזכות קיומה? ואם זכותה של ישראל...

      אהרון יניב, החותרים, 25/05/09 10:36

      ...להתקיים, ואם אתה נאמן לה, מדוע שלא תשרת בכוחות הביטחון שלה, בצבא ההגנה לישראל (צה''ל), במשמר הגבול, במשטרה הכחולה?

      • הכי אמיתי

        נוצרי, 17/10/10 03:47

        אני מעריך את המדינה אני מעריך את החייל התמים שהולך להלחם ומצידי שיחזרו כולם בשלום כי הם מגנים עלי אחרי הכל
        אבל לשרת במשמר הגבול איפה שכל הגזענים המכים ערבים חפים מפשע?

    • ועדת המעקב שלכם לא הייתה חותמת על זה

      יוסי, 25/05/09 10:40

      היית מעיז לכתוב את שמך המלא ?

    • אתם נאמנים??

      אורי, 25/05/09 11:58

      אז מה הבעיה לחתום

    • אתם תומכים באויב ובאסלאם הפאשיסטי-שקורא להשמדת ישראל! אתם לא שייכים לפ

      רותם ס , 25/05/09 15:25

      לפה! עליכם לקבל את תכנית החלוקה-ולעבור אל בני עמכם מעבר לגדר!!!

  • 41.

    חבל שלא צבעתי לליברמן בבחירות (ל''ת)

    אלי, 25/05/09 09:58

  • 40.

    אם בארה''ב אפשר אז למה אצלנו לא?

    דור, 25/05/09 09:57

    יישר כוח ישראל ביתנו

    • אין חובה בארה''ב להצהיר נאמנות, לא בבית ספר ולא בשום חוזה (ל''ת)

      שטויות, 25/05/09 11:12

    • מילא פשיסט--אבל פשיסט כזה מטומטם ובור ועם הארץ? זה כבר השיא

      יריב, 25/05/09 13:17

      בארצות הברית אין שום שבועת נאמנות לילידי המדינה. למהגרים שרוצים אזרחות הם נשבעים לשמור את חוקי המדינה. בארצות הברית מותר לשרוף את הדגל, לא לעמוד דום בהמנון ואפילו לבכות ולצחוק מתי שרוצים.הכל פתוח 7 ימים בשבוע. איו שום חוק דתי. אין לימודי קודש בבתי ספר. התיקן המצוי הישראלי עומד להוכיח כמה מסריח הוא.

      זה לא רק חוק אווילי ומזיק. זה חוק שיבזה אותנו בכל העולם. אנחנו נהפוך להיות לנושא הבדיחות של כל הקומיקאים בעולם.

      • אל תדאג, אתה כבר נושא לבדיחה :))) (ל''ת)

        פנדה , 25/05/09 17:14

      • למי אכפת מהעולם יריב?

        maximum3 , 25/05/09 21:14

        באירופה יעתיקו מישראל את החוק מהר מאוד תאמין לי.

    • מה אתם מקשקשים? בארה"ב יש הצהרת נאמנות לכל אזרח ומתאזרח! וגם

      רותם ס , 26/05/09 05:18

      בהולנד דנמרק גרמניה ועוד! דמגוגים שקרנים! צבדקו!!!כל אחד מפליץ פה שקרים!!כל הכבוד לליברמן!!!

  • 39.

    בקיצור...אני יורד לים לשחק מטקות כשיבוא הסוף אשחה ישר לקפריסין. (ל''ת)

    אופס, 25/05/09 09:56

  • 38.

    O.K הם יישבעו אימונים ובלבם יישארו מה שהם .חוק האנוסים מספרד,פורטוגל (ל''ת)

    Jaqueline/Arad, 25/05/09 09:56

  • 37.

    פאשיסט

    טלי, 25/05/09 09:55

    זה לא יעבור בכל מקרה

  • 36.

    האם ליברמן ישלים את השירות הצבאי ממנו השתמט?

    מיל', 25/05/09 09:48

    רב''ט ליברמן שירת 10 חודשים. פחות מסמ''ר דב חנין ומהסמלת זהבה גלאון.

    • מה זה שייך לנושא ואיך השכל שלך מגיע למסקנה להגיב כך (ל''ת)

      לא מבין , 25/05/09 10:09

    • תודה על ההארה . על ידי יש בחורים בדואים ששרתו שרות מלא (ל''ת)

      Jaqueline/Arad, 25/05/09 10:36

      • מהבדואים האלה לא ידרשו להצהיר נאמנות-הם כבר הוכיחו אותה

        panacea , 25/05/09 15:41

        את מוכיחה את בוגדנותך שוב ושוב-אני מנחש שאת גיבורת מקלדת בלבד-אחרת תהיה בין הראשונים להיכלא, לשמחתנו ולטובת העם והמדינה.

    • אם אין לך מושג אז עדיף שלא תעיר הערות

      אורי, 25/05/09 11:55

      מי שעלה ארצה בגיל מבוגר יחסית (בזמנו) איננו חייב להתגייס לצה''ל לשירות בצה''ל. זה שליברמן שירת 10 חודשים זה היה בהתנדבות מוחלטת מצידו.

      • ליברמן וכהנא השתמטו משרות צבאי (ל''ת)

        עובדות ---, 25/05/09 13:05

        • כהנא לא היה פה בגיל צעיר.

          אבל יש רמאים בשמאל שזאת דרכם כדי להסית, 25/05/09 13:38

          מטרת השגת רצונם.
          המטרה מקדשת את האמצעים אצל חסרי מוסר.
          ההגרה של שמאלני כיום היא אדם חסר מוסר.
          וזה לאחר הסכם אוסלו שלאחריו נשרו מהשמאל כל בעלי המוסר שראו שדרך השמאל הביאה לטרור וממשיכה לתמוך בטרור זה.
          כל התימהונים נשרו ונישארו חסרי המוסר על הדרך.

      • ליברמן עלה בגיל 22, יש עתודאים שמתגייסים ל6 שנים בגיל הזה. (ל''ת)

        מיל', 25/05/09 14:23

  • 35.

    משום מה קיצונים ושוטים תמיד בטוחים בעצמם אביגדור ליברמן , בטוח בעצמו. (ל''ת)

    Vox Ami , 25/05/09 09:44

  • 34.

    משום מה קיצונים ושוטים תמיד בטוחים בעצמם אביגדור (איווט) ליברמן , בטוח (ל''ת)

    Vox Ami , 25/05/09 09:42

  • 33.

    כל הכבוד ליברמן

    אזרח נאמן, 25/05/09 09:36

    נקווה שיעבור.

  • 32.

    ברור שהערבים לא נאמנים למדינה אלא לאחיהם שהצביעו חמאס...

    חוק מטומטם, 25/05/09 09:35

    הערבים (שמצינים את יום הנכבה) לא היו, אינם ולא יהיו נאמנים למדינת ישראל. הדרישה שיחתמו על נייר שמצין אחרת היא חסרת משמעות. אם רוצים לפתור את הביעה, כדאי לחוקק חוק שכל ערבי שיתפס בפעילות אלימה נגד המדינה ומןסדותיה (ע''ע פרעות אוקטובר), תשלל אזרחותו והוא יגורש לעזה.

    • חלק הגיוני וחלק לא נכון

      נוצרי, 17/10/10 12:39

      בוא לא נכליל את עכל הערבים במקום אחד
      אני למשל לא ארשה לערבי לשים רגל למדינה בה אני חיי כלומר אני מעריך את רמת החיים שלי במדינה ואני מעוניין כמובן שהמדינה תהיה יציבה כלכלית ובטחונית כי כל מה שמעניין אותי זה המשפחה שלי
      מצד שני אני מאמין שיש עוד אנשים כמוני
      אבל חשוב שכל העם ידע שהמדינה מזניחה שכונות ערביות, נוהגת בחוסר שוויון כלפי המיעוט בכלל
      במצב כזה קשה לבקש מערבי המרגיש את הכיפוח להיות נאמן למדינה שאיננה רוצה שישאר
      אני חושב שצריך לפתור את הבעיה מהשורש כלומר להשקיע בחינוך בערים ערביות כמו למשל לוד רמלה יפו,גם הביטחון חשוב שיתפסו את כל הפושעים ויקחו את כל הנשק שלהם.
      רק אז אני חושב שערביי ישראל ירגישו חלק מהמדינה ויהיה להם מה להפסיד אם משהו יקרה למדינה.
      אדם שאין לו מה להפסיד הופך לאדם מסוכן מאוד לדעתי.
      אז קודם ישראל צריכה לגלות נאמנות ויושר ושוויון (דריכה הגיונית ממדינה דמוקרטית) ורק אז אני אשמח לחתום ואולי גם אתגייס לצבא למה לא? שיהודי ילחם ואני אשב בבית? אם אנחנו שווים אז אעשה מה שדרוש ממני כאזרח

  • 31.

    קודם יש לחייב את חברי יהדות התורה להישבע אמונים למדינה. (ל''ת)

    Vox Ami , 25/05/09 09:30

    • השאלה אינה קודם או א"כ

      רפניל , 25/05/09 09:40

      השאלה היא מה דורשים מאזרח בעל זכויות במדינת ישראל.
      זאת יש להגדיר על יסוד האינטרסים הקיומיים של מדינת ישראל כמולדת העם היהודי; ובמקביל, לקבוע הליך ולוח זמנים ליישום ההחלטה - לכו.....לם.

  • 30.

    הגיע הזמן

    רפניל , 25/05/09 09:29

    בשנים האחרונות העיזו גורמים מילטנטיים ופוליטיים בקרב ערביי ישראל, להצטרף בגלוי למאבק הערבי נגד מדינת היהודים. מצד אחד הם מבקשים להיות אזרחיה של מדינה זו - ולא יעזרו פילפולי הלשון בה נוקט חלק מהם - כך הגדירה עצמה מדינת ישראל: מדינה יהודיתת עם משטר דמוקרטי - ומצד שני הם מבקשים לשלול ממנה את זכות ההגדרה העצמית, כמדינת הלאום היהודי. לא בא בחשבון!
    אין זה מקרה שהם נלחמים לא רק בישראל, אלא גם ובראש וראשונה בציונות. הציונות היא התנועה הלאומית של העם היהודי ו'חיסולה' או השחרתה, או זיהוייה עם מושגים אופנתיים שליליים כאפרטהייד, יקלו א"כ על הערבים ובעלי בריתם, לפעול גם לשינוי זהותה הלאומית של המדינה. אם ישראל אינה מדינת הלאום היהודי, מטבע הדברים היא 'מדינת כל אזרחיה' ומכאן קל לנצל את הא-סימטריה הדמוגרפית האזורית בכדי להתמיר את מדינת היהודים לעוד מדינה ערבית במרחב.
    ויכוח זה חשוב לא פחות משאלת זכות השיבה, הגם שאינו זהה לה; אלה מהלכים משלימים באסטרטגיה אנטי-ישראלית כוללת. הייחוד של מדינת ישראל הוא היותה מדינה יהודית. אם אינה כזו, אין בה צורך, והיא יכולה להיות כל דבר אחר - עוד מדינה בעולם כמו 220 המדינות האחרות - או להסתפח לישות מדינית אחרת ולהטמע בה.
    מטעמים אלה ואחרים, צודקת היוזמה של שיראל ביתינו, חייבים להפעילה בהקדם ובנחישות. מי שאינו מקבל את ישראל כמדינת הלאום היהודי, קורא תיגר על מהות קיומה - הקונספטואלי, ולאו דווקא הפיסי - ואינו זכאי להיות בה אזרח. די לגילגולי הלשון 'הגמישה', של השוטים והאויבים שבתוכנו כאחד.

  • 29.

    רוצה לחתום ראשונה ובאהבה!

    נורית, 25/05/09 09:27

    אין לי שום בעיה להביע נאמנות למדינה שלי, אם הייתי יכולה הייתי מתגייסת שוב, יש לנו רק מדינה אחת, ברור לי כי מי שייצא נגד ההחלטה צריך לבדוק עם עצמו כמה דברים. אולי לחשוב על מגורים במדינה אחרת...

    • כמה פשוט, כמה חכם (ל''ת)

      פנדה , 25/05/09 17:15

  • 28.

    מזל שיש את החרידים שלעולם לא יחתימו על זה!

    אקוניס, 25/05/09 09:27

    ליברמן הוא דמגוג בגרוש הוא יודע שלא הליכוד יתן יד ,לא העבודה ולא שס .
    אבל מה הוא יגיד שהוא רצה אבל השאר לא.
    הבעיה שזה לא תורם אלה מרחיק את אזרחי הארץ הערבים מאיתנו וזות שעל פי מספרם והעירבוב שלהם באוכלוסיה לא מאפשד זות.
    כי עם הכפרים אין בעיה ,אבל ישנם לפחות 300000 איש שחיים בנינו בערים, ובשביל להוציא אותם יש לעבור בית בית

  • 27.

    כל הכבוד לישראל ביתינו (ל''ת)

    ברוך, 25/05/09 09:25

  • 26.

    גם אם 4 מליון לא יחתמו עדיף שאוהבי המדינה המועטים ישארו פה! (ל''ת)

    ציוני, 25/05/09 09:18

  • 25.

    לא רוצה להיראות גידם,,אז הוא מעלה הצעות פרטיות ,,שוב כסא כסא כסא

    צארלי, 25/05/09 09:18

    לכל בוחרי ליברמן האפסד כולו שלכם,חוץ מעסקים פרטיים ,איומים ודיבורים, הוא לא יעשה כלום

  • 24.

    יש רק בעיה אחת

    מודאג, 25/05/09 09:16

    אם רוצים שיחריכו אותם בשירות לאומי. אבל לא הייתי רוצה ערבים גם בתור ג'ובניקים מסתובבים בבסיסי צה''ל. שימו לב הם גם יגיעו למספר עמדות בחירות.אסור לתת להם להשתלב בצבא!!

  • 23.

    ומה עים יהודים שלא מכירים במדינת ישראל ויש כאלו למחביר (ל''ת)

    פקק תנועה , 25/05/09 09:10

    • אן דבר ליברמן יטפל גם בהם (ל''ת)

      פקק תנועה , 25/05/09 09:11

    • כל מי שיבקש אזרחות, יצטרך להשבע אמונים,

      רפניל , 25/05/09 09:32

      גם אם מוצאו האתני או אמונתו הדתית יהודיים. מי שלא ישבע, לא יהיה אזרח. לא כל מי שיהיה מוכן להישבע, בהכרח יקבל אזרחות. יהיו תושבים שאינם אזרחים, וגם בכך אין שום פסול.

      • אין שום פסול?

        אלה, 25/05/09 10:01

        אתה מודע לעובדה שתושב שאיננו אזרח (כמו כל תושבי מזרח ירושלים לדוגמה) לא זכאי להצביע לכנסת? איך אתה מצפה שבן אדם ירגיש זיקה ומחוייבות למדינה שלא הוא בוחר את נציגיה? שאין לו כל דרך להשפיע על התנהלותה? אם חלילה יעבור החוק, אני - יהודיה שומרת חוק אשר משרתת בשירות לאומי בימים אלה ממש - לא מתכוונת להצהיר שום נאמנות למדינה. לכל מי ששכח את שיעורי האזרחות, המדינה אמורה להיות נאמנה לאזרחיה, לא להפך. את הלקח מן הפשיזם למדו כבר בכל העולם, רק מיסטר ליברמן כנראה עוד מתגעגע.

        • אים אףאחד לא יהייה עיקבי בדבר הזה זה ימשיך לינגוס במצבה הקשה

          פקק תנועה , 25/05/09 12:21

          של החברה הישראלית מהותה ואופייה החברתי והציבורי כאן במדינת ישראל ומטרתה במדינת ישראל

        • מי שלא נאמן יעבור לעזה.

          אולי שם יהיה נאמן, 25/05/09 13:25

          או שילמד להסתדר שם בלי נאמנות.

  • 22.

    ארצות הברית הדמוקרטית דורשת שבועת נאמנות. גם ישראל זכאית לכך. (ל''ת)

    ורדינה , 25/05/09 09:09

    • בארה''ב יש חוקה וכאן לא . בארה''ב ההימנון לא מבדיל בין דתות (ל''ת)

      הלו יא סרדינה ורדינה........, 25/05/09 18:48

  • 21.

    למה לא?

    עמית, 25/05/09 09:07

    למה אני חייב ללכת לצבא ולסכן את חיי בעבור המדינה ואזרח ערבי לא? למה הייתי חייב להתחיל תואר ראשון ביום שערבי בן גילי התחיל תואר שני? לא לדרוש נאמנות זה גזענות כלפי! שווין זכויות ושוויון חובות!

  • 20.

    לא חותם

    יהודי, 25/05/09 09:05

    ליברמן רוצה להפוך את ישראל לרוסיה הסובייטית ולחסל את הדמוקרטיה. כל החוקים שלו נועדו כדי לשלול מהערבים כל דרך ביטוי לגיטימית ולהשאיר להם רק את דרך הפיגועים.

    • ראה תגובה 22. גם בארה'ב הדמוקרטית נשבעים אמונים (ל''ת)

      me, 25/05/09 10:07

      • רק אם לא נולדתה שם, אף אחד לא יחלום לבקש נאמנות מהבנים (ל''ת)

        של בן לדין, 25/05/09 10:25

  • 19.

    כבת לניצולי שואה - תומכת עם כל הלב! מדובר בקיומנו! (ל''ת)

    ורדינה , 25/05/09 08:59

    • כבת לנצולת שואה זה לא מזכיר לך משהו?

      שושו, 25/05/09 09:50

      יש לזכור כי כל המשטרים החשוכים בהיסטוריה התחילו כך, תקראי מה זה פשיזם ולפי דרך המחשבה שלך את לא תביני מה רע כל כך בפשיסים
      אבל לאן זה מוביל את לא חושבת.

      • שושו המומחה בזילות השואה: מתי היהודים בגרמניה תמכו ועודדו טרור?

        panacea , 25/05/09 15:44

        מתי הפגינו נגד קיום מדינתם? האם הם היו חלק מ"האומה היהודית הגדולה"ת שמנתה מאות מונים יותר אנשים מהעם הגרמני וניסתה במשך דורות רבים לעשות ככל יכולתה כדי למחוק את גרמניה מהמפה?
        בוש לך, להשוות את היהודים,הקורבן, לנאצים.
        היתי יורק לך בפרצוף.

    • ורדינה סרדינה ..........מה את משקרת כאן ? (ל''ת)

      עוד אחת .., 25/05/09 18:47

  • 18.

    אני לא חותם

    יהודי, 25/05/09 08:59

    מבחינתי ישראל אינה צריכה להיות מדינה יהודית ודמוקרטית, אלא מדינה דמוקרטית של העם היהודי, לפי חזונו של הרצל - יחי ההבדל הקטן. לכן לא אחתום על הצהרה מטופשת כזו.

    • סע לעזה.

      המפתחות בפנים, 25/05/09 09:26

      או אם איזו מדינה אחרת תסכים לקבל אותך
      לא ניראה שיהיו קופצים
      אז תיסתפק בעזה
      ניראה איך תיסתדר

      ישראל צריכה להשתמש בעזה לגרוש פושעים
      כמו שאוסטרליה היתה בזמנו לבריטים
      כמו אי השדים שהיה לצרפתים

      לנו יש את עזה

    • אז לך לחברים שלך בעזה! (ל''ת)

      חיים, 25/05/09 09:28

  • 17.

    ---מיהו יהודי ? מהי יהודית ?? (ל''ת)

    רגע, 25/05/09 08:56

  • 16.

    יש הרבה רוסים שמרגלים וריגלו עבור ברה''מ ורוסיה -גם היום

    הלו .., 25/05/09 08:54

    אולי אפילו איווט מרגל

  • 15.

    החרדים גם יחתמו?

    יואב, 25/05/09 08:50

    הצהרה מטומטמת וגזענית. אני מאוד מקווה שלא תעבור אבל אם כן - תחייבו גם את החרדים לחתום, שיתחייבו לשרת (צבא או לאומי) ושיתחייבו לקיים את החוק במדינה - כולל בתי דין רבניים שלא מחוייבים לשום חוק חוץ מההלכה הפרימיטיבית והשוביניסטית.

    • ל-15: יהודי באשר הוא זכאי אוטומטית לאזרחות. אם הוא אינו מקיים את

      ורדינה , 25/05/09 09:03

      חובותיו האזרחיות - וזה כולל שרות צבאי - רשאית המדינה להטיל עליו את כל העונשים החלים במקרה זה. לכן, אין צורך להחתים אותם. צריכים, פשוט לבטל את הפטורים לחרדים.

      החרדים הקיצוניים כמו נטורי קרתא שחיים במדינת ישראל אבל מסרבים להכיר בקיומה צריכים, לדעתי, להחשב לבוגדים ויש לשלול את אזרחותם ממש כמו לערבים הבוגדים. החקיקה קיימת, לדעתי, אבל מספר פחדנים אינם מעזים ליישמה, ממש כשם שאותם פחדנים אינם מעזים למצות את הדין עם הערבים הבוגדים.

      • רק נשאר להגדיר מהי מדינה יהודית

        יואב, 25/05/09 09:15

        האם מדינה יהודית מתנהלת לפי חוקי ההלכה?
        האם לפי היהדות האורתודוכסית?
        הרפורמית?
        או שפשוט יש בה רוב יהודי?
        אני לא מוכן להצהיר נאמנות למדינה שמגדירה את עצמה בראש ובראשונה כיהודית.
        אני כן אחתום על הצהרת נאמנות למדינה דמוקרטית, מדינת כל אזרחיה שאין בה אזרחים סוג ב' רק בגלל דתם.

    • כן - כי הם יהודים פרגמטיים (ל''ת)

      קוקו, 25/05/09 09:41

  • 14.

    ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!

    אייל, תל אביב, 25/05/09 08:45

    הערבים מאוד לא יאהבו את החוק הזה כמובן, כפי שכל חיידק לא אוהב מערכת חיסונית בריאה שמפריעה לו לבצע את זממו בגוף שאליו נטפל. הם כמובן מרגישים את עצמם בעלי בית באזור השולחן שמתחתיו הם עומדים, וכועסים מאוד שאנחנו לא בדיוק שותפים לדעתם.

  • 13.

    דא ליברמן

    פלוני, 25/05/09 08:43

    ליברמן מסוכן! זה מוביל למלחמת אחים. אנחנו לא ארה''ב.זה שר החוץ אז שיצא בחוץ!

    • ''אחים'' או מלחמת ''אזרחים'' (ל''ת)

      קוקו, 25/05/09 09:41

  • 12.

    נראה אותם מחתימים חרדים על נאמנות..טיפשים!!! (ל''ת)

    דן, 25/05/09 08:42

    • חחחחחחחחחח (ל''ת)

      וואלה, 25/05/09 08:55

      • צןחק מי שצוחק אחרון

        בוני, 25/05/09 09:38

        הרבה חחחחחחח אתה לא תצחק הרבה זמן

    • אז שיחזירו את תעודת הזהות ויעזבו לאן שירצו! (ל''ת)

      אני, 25/05/09 09:07

      • אין לי בעיה להחזיר את התעודה עם הכוכבים

        דה ליברמן, 25/05/09 10:50

        אבל למה אתה חושב שאני יעזוב , משפחתינולדה כאו , ולמרות שרצוני לחיות בחול .
        הדיבורים האלו רק מעודדים אותי להישאר יותר ויותר, כי אני מעדיף לעזוב מרצוני ולא לתת את הסיפוק לאף אדם להוציא אותי מביתי, חייתי כבר יותר מ-7 שנים בחול ויש לי גם רישיון עריכת דין שם, אבל חזרתי בזכות ליברמן כי הצהרת הנאמנות מצחיקה אותי כי היא לא יכולה לעמוד באף חוק בין לאומי כי היא לא חוקית ואפילו מהבנים של בן לאדין שנולדו באמרעקה לא יכולים לדרוש מהם הצהרת נאמנות

        • אין מה להשוות אני מבין את המצב העדין שלכם

          רמי, 26/05/09 03:07

          אבל אתם לא יכולים ליהנות משני הצדדים .
          אתם חייבים להיות גברים וכנים ולתפוש עמדה או לכאן או לכאן למרות שזה קשה.
          החוק הזה הגיע רק בגלל שאתם מתחתם את החבל יותר מדי וניצלתם את ה''דמוקרטיה הישראלית'' בצורה לא הוגנת.אין מה לעשות . יש למדינת ישראל קונפליקט קשה עם האחים שלכם. אתם חייבים ללמוד ללכת על חבל דק. מצד אחד לא לבגוד באחיכם הערבים ומצד שני לא לבגוד במדינה שבה אתם חיים.אם זה קשה מדי ואני מאד מבין את זה. יש לכם הרבה אפשרויות לבחור, אבל תתנהגו בהגינות. אי אפשר לבחור בשתי אפשרויות. רק אחת.
          יום טוב לך

  • 11.

    כל הכבוד הגיע הזמן מספיק עם הצביעות של הערבים

    אריק מוצלח , 25/05/09 08:35

    אם אתם ישראלים אז תתמכו בחוק ועל נאמנות ושירות המדינה תקבלו שוויון זכויות מלא
    או שאל תתמכו אבל אל תתפלאו אם לפתע תפסיקו לקבל כסף מביטוח לאומי או שבהסכם עתידי עם ערביי השטחים תמצאו את עצמיכם תחת שלטון פלסטיני

    • שתוק פשיסט (ל''ת)

      סמי, 25/05/09 08:55

      • ככה זה אצליכם האמת כואבת ישר אומרים גזענות תתמודד עם האמת טיפש (ל''ת)

        אריק מוצלח , 25/05/09 09:06

    • תומכת בעמדתו של מגיב 12 (ל''ת)

      ורדינה , 25/05/09 09:05

    • כמה שאלות

      יואב, 25/05/09 09:27

      מה תעשה ליהודים שמשתמטים משירות צבאי/לאומי? תשלול להם ביטוח לאומי?
      מה עם יהודים שהורשעו בבגידה במדינה (כמו וענונו), תשלול להם אזרחות?

      • שאלות טובות להלן התשובות

        אריק מוצלח , 25/05/09 10:20

        יהודי שהשתמט גם משירות לאומי או התנדבות לא יקבלו ביטוח לאומי או שיעשו איזשהיא ועדת חריגים. ולגבי בוגדים כמו וענונו ודאי שאשלול אזרחות ואם זה היה תלןי בי הוא לא היה משתחרר לעולם

  • 10.

    Learn from The USA

    Shimon, 25/05/09 08:30

    In the USA you must swear Allegiance to the United States why is it inappropriate in Israel

    • רק אם לא נולדתה שם, אבל אם כן אפילו אם שם משפחה שלך

      ל-אריק, 25/05/09 09:30

      בין לאדיןאף אחד לא יכול אפילו לחלום לבקש ממך הצהרת נאמנות

    • זה פשוט לא נכון (ל''ת)

      ירושלמי, 25/05/09 11:14

  • 9.

    יש ,יש ,סוף סוף ,אני מחקה לזה מיום הבחירות!

    ערבי, 25/05/09 08:22

    עכשיו תגדיר מדינה יהודית מה היא?
    ואז תידרוש שנחתום, דבר שלא יקרה לעולם.
    אני יחכה בבית עד שיבוא ליברמן להוציא אותי,
    אל דאגה, אני אישית נגד אלימות ואני קורא לערבים לא לחתום ולא להיתנגד, כי מדינת ישראל
    לעולם לא תוכל להוציא 1.3 מיליון איש, ואם כן אז הפעם הם לא יוכלו להגיד שברחנו, וכך נראה לעולם את פרצופה האמיתי של המדינה. הגיזענית הזו .
    ועוד דבר כאשיר מדברים על ציונות, אתם מתכוונים לציונות של הרצל?
    ואם כן אז אני לעולם לא יחתום כי אני לא רוצה שיאשימו אותי באנטישמיות גם, כי מה לעשות התנועה הציונית של הרצל היתה הראשונה שהפרידה בין יהודי ליהודי והיתה אנטישמית.
    כי אם התוכנית המקורית היתה מצליחה ביום היתם נוצרים.

    • אני מניחה שביום שתקום מדינה פלסטינאית אתה עובר אליהם נכון?

      מדינת ישראל, 25/05/09 09:36

      למה לך להישאר במדינת ישראל הגזענית? סוף סוף תוכל להניח את הראש בשקט ולספר לנכדים שלך איך גזלתם לנו את ארץ ישראל...אתם אורחים במדינה שלא יודעים לכבד את המארחים שלכם, יורקים לבאר ששותים ממנה. אני רק מחכה ליום שיעמידו אותך מול העובדה שאתה צריך לחתום ואז נראה אותך.

    • הגיע הזמן לעשות ספירת מלאי ולראות כמה נגדנו פחות או יותר. (ל''ת)

      לא חייבים להוציא אבל אפשר לוותר על כל ההטבות., 25/05/09 10:12

    • אין בעיה, תשב בבית ותסתכל על התלושים הישנים מהביטוח הלאומי... (ל''ת)

      יוסי, 25/05/09 10:42

    • כל הכבוד לידע הכללי שלך בציונות

      רמי, 26/05/09 02:52

      למרות שהוא לא מדוייק
      אבל בשביל ההגינות אתה חייב להסכים שכל אדם חייב להיות נאמן למדינה שבה הוא חיי או שישים את הכלפים על השולחן ויודה שהוא לא נאמן.
      אף אחד לא מציע לגרש אף אחד. אבל יש חובות וזכויות בכל דבר בחיים. אין חובות , אין זכויות. זה הכל.
      לא גזענות ולא נעליים. רק קצת הגינות.

  • 8.

    לכל המאמינים בדיכוי האדום, לכו לצפון קוריאה. מדינה יהודית בארץ ישראל. (ל''ת)

    אבי, 25/05/09 08:17

  • 7.

    בלי גזענות אין אזרחות (ל''ת)

    רן, 25/05/09 08:15

    • בוא ותסביר לי מה הקשר לגזענות כאן (ל''ת)

      אמיר, 25/05/09 10:30

  • 6.

    מ-צ-ו-י-י-ן!! אני בעד לגמרי! (ל''ת)

    אייל, 25/05/09 08:12

  • 5.

    ל4 העליה הרסית הביאה הרבה טוב לארץ

    בן ישראל, 25/05/09 08:12

    לוחמים בצבא, עשירים ןגם גאיידמאק אחד

  • 4.

    ומה עם העליה הרוסית?

    lipman , 25/05/09 08:08

    שחלקם לא יהודים,וגם לא מדברים את שפת הארץ הזו גם הם ידרשו להשבע אמונים?מה עוד ה"רוסים" בכנסת רוצים?לא יעזור לכם הערבים בארץ הם אזרחי המדינה הזאת הרבה לפני ליברמן וקלגסיו הגזעניים.

    • העולים הרוסים לא בוגדים במדינה (ל''ת)

      מנחם בן , 25/05/09 08:12

      • בכלל לא בוגדים ,,לוקחים את כל הזכויות של עולה חדש,,את כולם עד הסוף

        צארלי, 25/05/09 09:11

        ובוא תיראה אותם באמיריקה קנדה אוסטרליה עושים עשקים על חשבון אבותינו שבנו את המדינה,,רק תיראה איך ישראל ניראת ב20 שנה האחרנות

    • חובה לחוקק חוק שיחייב כל אזרח במדינה להישבע אמונים למדינה. (ל''ת)

      ורדינה , 25/05/09 09:12

  • 3.

    שהערבים יגלו נאמנות למדינה?! מה פתאום! (ל''ת)

    גשר, 25/05/09 08:06

  • 2.

    תודה לליברמן (ל''ת)

    מנחם בן , 25/05/09 08:05

  • 1.

    כל הכבוד...הגיע הזמן.....מדינת היהודים אמרנו???.לערבים יש הרבה מדינות (ל''ת)

    herzi33 , 25/05/09 07:48