• 39.

    למה לישראל להגיעה לאימות עם ארצות הברית בקשר להתנחלויות אם ניתן להסביר (ל''ת)

    הרגש הנכון , 29/05/09 14:34

  • 38.

    הבעיה של הריבוי הטבעי(הרחבת התנחלות) זה גם השקעת תקציבי עתק ללא כיסוי

    הרגש הנכון , 29/05/09 03:11

    למה להשקיע סכומי עתק בשטחים כאשר שטחים אלה יפונו מהתנחלויות ומאחזים למה לא להשקיע סכומים אלה למקומות עבודה חדשים למובטלים "בישראל המוכרת"-אם כרוך בהסכם-מה ליברמן בוחש בענין הזה-לכל דבר יש לא תשובה שגם כוללת לאוו .

  • 37.

    שמעתי שמשפחת נתניהו מוכרת את החווילה בקיסריה ועוברת לתל אל טיזי בשומרו (ל''ת)

    סוכן נדל'ן, 28/05/09 11:05

  • 36.

    התנחלים הקיצוניים והנקמנים יכולים לשבש את ערכי הדת לעוד התנקשות .!

    הרגש הנכון , 25/05/09 23:39

    בשינאה שלהם המתנחלים לא מבדילים בין שמאל לימין-הם ראשות רשע בפני עצמה

  • 35.

    ביבי אתה ההיפך מנקי כפים

    zse456 , 25/05/09 20:38

    אם השר שלך מפנה יהודים מביתם (התנחלויות) אתה נחשב לנותן יד למעשה והקדוש ברוך הוא לא יסלח לך אתה במקום לפנות ערבים אתה מפנה יהודים כמובן שהדבר בא מתוך פחדות תגיד שאתה פחדן ואחד שהוא לחיץ אתה גם זוכר כמה אריאל שרון העריך אותך ככליפת השום פנה את מקומך אתה יודע מה כבר לפני שנבחרת ידעתי שאתה נשארת אתה אמרו שהשתנית התבגרת אך מה לעשות אני חשבתי אחרת וצדקתי אני חושש שתגיע למצב שיזרקו אותך בבושת פנים והשפלה שאף אחד לפניך לא חווה .

  • 34.

    לא נבנה התנחלויות ונוריד התנחלויות, אבל לא נפסיק להתנחל, הלהטוטן.

    לא חבר של ביבי, 25/05/09 20:27

    אבי סיפר לי שה''צנענים''(בני תימן שגרו בעיר הבירה צנעה)גאוותנים.
    שאלתי את אבי:כמה גאוותנים.
    ענה אספר לך סיפור.
    צנעני אחד סיפר לי פעם, שבדרכו מכפר לכפר בלילה חצה את דרכו אריה.
    סיפר הצנעני(כך סח לי אבי):הלב שלי הפסיק לדפוק והשתנתי במכנסיים, אבל לא פחדתי.
    גם ביבי, הלב שלו הפסיק לפעום והשתין במכנסיים אצל אובמה, אבל לא פחד.
    הוא יוריד התנחלויות ויאסור הקמת התנחלויות חדשות, אבל ישמיך להתנחל.
    יתנחל באצטידון טדי.
    היידה שרה.

  • 33.

    צודק ביבי..בשביל הקעקרים בשטחים צריך בתי שימוש ומקוואות חדשים רבים (ל''ת)

    ביביסט, 25/05/09 18:53

  • 32.

    יש לקחת בתור דוגמא למופת את ההיתנחליות נוסח חומה ומיגדל (ל''ת)

    פקק תנועה , 25/05/09 08:20

    • יכול להיות שאים הם יבנו בסיגנון הזה הם יחשבו כחוקיות מאז הקמת

      פקק תנועה , 25/05/09 08:22

      ההיתנחליות בצורה זו שום דבר בנושא המדיני פולטי לא הישתנה במיוחד

  • 31.

    זה לא מאחז לא חוקי - זה כפר לא מוכר

    ציוני, 24/05/09 21:46

    מעניין אם על כל מאחז יורידו גם מאחז בדואי בנגב - לא - כשה יהודים יותר קל לפנות

  • 30.

    המשך הבניה אך ורק בשלושת גושי ההתיישבות הגדולים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 24/05/09 18:37

    • שהם?העיר מעלה אדומים-גוש עציון-גוש מודיעין-ורק לצורכי דיור זוגות חדשים

      Ehad Haam-Zionist, 24/05/09 21:49

      כשרישום הנישואים יועבר לבקרה לאמריקאים...

  • 29.

    עובדים עלינו באזנים

    יוסריאן, 24/05/09 18:24

    חוסין אובמה חושב שהתנחלויות הן חלק
    מהכיבוש היהודי של אדמות פלסטין.

    הואיל וכך, ישראל מחויבת לפנות את
    הסמל הזה של כיבוש.

    אבל ממשלות ישראל למדו שאנחנו עם מטומטם,
    שאוכל אטריות ללא הבחנה.

  • 28.

    שלטון החוק

    דן, 24/05/09 18:08

    ברק מדבר נגד בניה של יהודים.למה הוא שותק על בניה של ערבים?בכל הנגב והגליל יש בניה פראית של ערבים ובדואים.איפה כאן שלטון החוק

  • 27.

    מירשם בדוק לעוד 10 שנות איבה

    מוי, 24/05/09 18:00

    לכו בראש זקוף וזכרו שאתם ורק אתם הבאתם זאת על עצמכם
    אתם רשאים להתנחל הם רשאים להתנגד
    והתוצאות תהיינה בהתאם
    אז נא לא לבכות ולא להאשים את העולם באנטישמיות אתם מרוויחים את מצבכם בכבוד

    • מירשם בדוק לעוד 10 המכות שהביא הקדוש ברוך הוא (ל''ת)

      נביא, 24/05/09 19:37

  • 26.

    אני לא יכולה לסלוח לעצמי על הטעות שהצבעתי למפגרת הזאת ליבני (ל''ת)

    נתניהו היה שווה כל קול, בבחירות הבאות, אצביע לו!!!, 24/05/09 17:50

  • 25.

    ערבי ישראל משתוללים פה באתר תמורת 1000 יורו לחודש,מהקרו החדשה לישראל

    שאבי מהעיריה , 24/05/09 17:43

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם ליבני

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם ליבני פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    • תודה לשאבי על המידע (ל''ת)

      ציוני, 24/05/09 21:47

  • 24.

    זה האדם שעבורו הצבעתי (ל''ת)

    שמוליק, 24/05/09 17:37

  • 23.

    חולה על נתניהו, אני גאה בכך שהצבעתי עבורו (ל''ת)

    יוסי, 24/05/09 17:37

  • 22.

    שלח את הפרשים על ילדים בכיפות,שידעו על מה הם הולכים להלחם! (ל''ת)

    LUBER, 24/05/09 17:37

  • 21.

    מישהו לא נורמלי

    ישראל, 24/05/09 17:34

    ''אך אין זה הוגן לא לתת מענה לגידול הטבעי''
    אחרי החתונה שלי לא ביקשתי מהורי שיגדילו את שטח הבנין בו הם גרים וכן לא ביקשתי לבנות על המגרש שלהם, אלא הלכתי לגור במצפה רמון.
    כל ה''ריבוי הטבעי'' יכול בשקט להכנס לחלל שבין מצפה רמון ודרומה ואם קשה אפשר גם צפונה ולא יצטרכו להשקיע מיליארדים בכביש עוקף כביש עוקף כביש ועוד ''מאחז'' להרוס.
    יש לחייב את ה''מתאחזים'' בכל הוצאות הריסת המבנים הלא חוקיים וכן לקנוס אותם כמו כל אזרח ישראלי אשר אינו בונה כחוק, נענש וכן הורסים.

    • קודם לקנוס את בני דודינו על הבנייה הבלתי חוקית ועל הנזקים

      שהם גורמים למדינה, 24/05/09 17:52

      המתנחבלים הולכים לצבא לא כמוך שמאלני מחורבן, הפלסטינים והשמאלנים הורסים את המדינה

  • 20.

    מדוע השמאל הולך ונעלם בישראל ?

    אזרח ישראלי (אי), 24/05/09 17:26

    התשובה היא ביאולוגית !...
    זוג הומואים או זוג לסביות, לא יכולים להוליד ילדים !!!

    • בפרט כשההומואים האלה משתינים על כל הסביבה ורק מזיקים (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:38

  • 19.

    יהודים אתם לא שכל בראש. כך אמר לי לבנוני, וכך הסביר:

    ביקור בפאריז, 24/05/09 17:24

    אתם רוצים שלום ושקטט. גם אנחנו רוצים. אבל אתם כל הזמןאומרים שמדינה פלסטינאית, בשבילכם. אם ככה - ץשלמו !!ואתם טיפשים משלמים ותשלמו. אנחנו הערבים מקבלים כל הזמן ולא נותנים כלום, אבל מייללים שאתם בעצם לא נותנים כלום, אז אתם ממשיכים לתת כל הזמן, כי זה אינטרס שלכם. אז אם כך אתם לא יכולים ךדרוש תמורה. להפך. עליכם לשלם על הנכונות שלנו לקבל מידה. האלטרטיביה להמשיך תחת שלטונכם(שבענינו הא הכי נוחו להשמיע כל הזמן דרישות חדשות. וזה מצליח יופי.אפילו פוליטיקאים שלכם מאמינים שמגיע לנוץ

    • אתה שומע את עצמך?אתה באמת צודק, הגיע הזמן להפסיק לתת בלי תמורה (ל''ת)

      בפרט כשמדובר במינימום - בית, 24/05/09 17:39

  • 18.

    לא לבנות.... להרוס!!! נמאס מבניית התנחילות מובדדות על חשבוננו (ל''ת)

    עופרר , 24/05/09 17:20

    • ''על חשבוננו'', שמע כמה נבזי אתה (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:40

  • 17.

    פשרת נתניהו: יועברו לארהב רשימת כל המתנחלים-ורשימות הנרשמים לנישואין..

    Ehad Haam-Zionist, 24/05/09 17:19

    והרשימות האלו יעודכנו על בסיס שבועי......

    ישראל מתחייבת לא לקלוט אף אדם מגבולות הקו הירוק בהתנחלויות-ולא לבנות עבורו בית אלא אם כן התחתן עם בן/בת מההתנחלות-ומותר לבנות חמישה בתים בשלושה חודשים לפי מרשם הנישואים בעופרה או קרית ארבע-שתי התנחלויות הצפויות בבטחון מלא לפינוי בכל הסכם קבע או הסדר ביניים (ואולי אף להחיל את חוק ''הגבלת זכות השהיה של הנישואים באזור בו הם פוגעים בדמוגרפיה של הרוב''?????)

  • 16.

    ביבי עצמו לא יכול לשלוט על עצמו ועל אחת כמה על המדינה.

    benzi. a, 24/05/09 17:17

    לביבי הזה ממש לא איכפת לו ההתנחלויות או כל נושא הקשור להם. מה שחשוב לו להיות ולשרוד בשלטון . מאחר ותאוות השלטון והנהנתנות בערה בקירבו. הוא הלהים את חמומי חמוח מהימין ואת החרדים וש''ס כדי לגבות את עצמו ולהקים בעזרתם את הממשלה. ביבי עצמו יודע כי ההתנחלויות הם עניין של זמן כדי לפנותם. והזמן הזה הולך וקרב . מצד אחד הוא נותן גיבוי לאהוד ברק לפנותם לאלתר ומצד שני הוא הולך להתח'רפן אצל הימין הקיצוני ומתלקק לו עם ההזויים בישיבת מרכז הרב.
    תכלס'הביבי הזה לא מתאים ולא ראוי להיות ראש הממשלה כל כולו מסכת שקרים ודמגוגיה
    לא לחינם אמר עליו יצחק שמיר שהוא מלאך חבלה המסוכן למדינה ומסוכן לעצמו ולאחרים...

    • בינתיים אני מאוד מרוצה ממנו

      פנדה , 24/05/09 17:25

      הייתי בטוח שיאכזב מהר מאוד, כי בואו נודה בזה - זה לא שהיה לנו מישהו אחר נורמלי לבחור בו (מהמועמדים המוצעים). אבל בסה"כ העביר תקציב מצוין, דו-שנתי בפעם הראשונה, ובזמן שיא. מול אובאמה לא התרפס וייצג אותנו בכבוד, וגם עכשיו לא אומר הן לגחמות מטופשות ואכזריות של האמריקאים.

      שאלה אחת של הגיון - יש לך סכסוך עם שכן על 100 ש"ח. ברור לך שכשעניין יגיע לבוררות יש סיכוי שתצטרך להיפטר מ-80% מהכסף הזה. אז אתה הולך עכשיו וכבר מתחיל לחלק כסף לשכן או שאתה מחכה לבוררות, ובינתיים שם את הכסף בחשבון צובר ריבית?

      • אולי זה דומה יותר שטפילים מכרסמים את יסודות ביתך אינך מושך שנים בוררות

        Ehad Haam-Zionist, 24/05/09 18:46

        עם העיריה האם מותר להם לעבוד אתך כדי להדביר אותם...איזה ריבית חיובית במוח הקודח שלך???אם בגין היה מגיע להקפאת התנחלויות חד צדדית כחלק מהסכם השלום היו לנו 5-10-15 אלף מתנחלים לפנות ולא 100 אלף......

        • אהד ה-אם

          tomker , 25/05/09 00:11

          חפש מי ינענע אותך, ערבו-פיל חסר חוליות שכמוך.
          עלק 100 אלף מתנחלים שצריך לפנות...
          אתה כלב טוב, לך לאופנהיימר שיזרוק לך איזה עצם.

      • טוב שהתעוררת מחלום פייגלין

        tomker , 25/05/09 00:08

        או שמא סיוט?

    • ביב תותח (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:40

    • עוד לא היו בחירות שלא התאכזבתי מהאדם שבחרתי לו - חוץ מהפעם (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:41

    • מאז שאני זוכר את עצמי עוד לא היה ראש ממשלה עם ביצים כמו ביבי (ל''ת)

      ביבי תותח, אל תדבר עליו, 24/05/09 17:57

      • תגיד בן כמה אתה שאתה לא זוכר את עצמך? יש תרופה גם לזה.. (ל''ת)

        ד''ר חיים, 24/05/09 19:39

  • 15.

    הריבוי הטבעי זה קשקוש-מה עוד שגם להם נצטרך לשלם פיצוי בבוא היום (ל''ת)

    א7, 24/05/09 17:06

  • 14.

    לפי ברק התנחלויות אצבע בעין של הממשלה והמדינה לא רק לאמריקאים

    הרגש הנכון , 24/05/09 17:03

    טוב להיות ראש ממשלה בצד הימני של המפה אפשר לומר "א" ולעשות "ב"-למה להתחייב כש הכל מותר-להתחייב זה להיות פראייר.
    היידה ביבי! לך אחורה-עזוב "קדימה".

    • ביבי לך קדימה ותעשה מה שצריך, תודה רבה, העם איתך (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:42

  • 13.

    מעלים לנו מיסים כדי להשקיע בהתנחליות

    עמית_ש , 24/05/09 17:02

    שעוד כמה שנים נפנה.

    • כבר אין קונים לסחורה האנטישמית הזאת - תנסה בשוק של עזה (ל''ת)

      פנדה , 24/05/09 17:19

    • חלאס כבר עם התגובות הדביליות האלה .פשוט תגובה אנטישמית.

      רסקולניקוב , 24/05/09 17:32

      על אוטו-אנטישמיות שמעת עמית??
      אם תפתח ספרי היסטוריה תגלה שעד לפני כמה עשרות שנים ,בכל צרה האשימו את היהודים.
      אם יש מגפות זה בגלל היהודים המלוכלכים.
      אם נעלם ילד כנראה היהודים שחטו אותו והשתמשו בדם למצות.
      אם המחירים עולים זה בגלל הסוחרים היהודים שזוממים ביחד להעלות את המחירים.
      ברוסיה היו אומרים שאם אין מים בברזים זה בגלל היהודים..
      למה???ככה.
      קוראים לזה עלילת דם וזה בדיוק מה שאתה עושה.
      מפריח האשמות דביליות שכל מטרתן לשנוא ולהשניא.
      בעיות בחינוך? המתנחלים אשמים.
      מעלים מיסים? המתנחלים אשמים.
      שנת בצורת? ברור שהמתנחלים אשמים.
      האם גם על ישובי הצפון וישובי עוטף עזה אתה מעיז לומר את השטויות האלה???
      הרי הם מקבלים הטבות מהממשלה יותר מישובי יו"ש.ומקבלים בצדק.
      ממשלה תמיד נותנת הטבות כדי שאנשים ישבו בישובי ספר.
      קוראים לאנשים האלה חלוצים ואלה אנשים אידיאליסטים ויצרניים שנותנים למדינה בכל תחום אפשרי.
      קצת כבוד לאנשים האלה והרבה הרבה פחות שינאה.

  • 12.

    קודם כל לפנות את מאות אלפי בתי הבדואים והערבים הבלתי חוקיים (ל''ת)

    משה ירושלמי, 24/05/09 16:58

  • 11.

    אחרי שהרס את מפלגתו,ברק מנסה לזרוק קצת בוטנים לשמאל בדמות פינוי מאחזים (ל''ת)

    רסקולניקוב , 24/05/09 16:57

  • 10.

    ומה אחרי הגדה וירושלים שמאלנים? שלום של קטיושות וקסאם? (ל''ת)

    לאן תברחו מדינת ת''א?, 24/05/09 16:55

  • 9.

    איפה מרות המדינה בואדי ערה?

    בר כוזיבא, 24/05/09 16:54

    ואיפה הרות בשאר הישובים הערבים?

    הם מפחדים!!!

  • 8.

    איזה חיוך דבלי לזביבי ראש הממשלה..מזרימים כספים לשטחים כבושים כנס

    נביא יביא, 24/05/09 16:54

    הרי ברור שנחזיר את כל האדמות שכבשנו ונחזור לגבולות 67 וזה כולל חלוקת ירושלים
    בבוא היום תגידו שצדקתי
    בשביל מה להמשיך להזרים כספים לשטחים הכבושים שנחזיר בתהליך השלום? רבותי וזה כולל כמובן את החזרת הגולן שהרי ברור לכולנו שתמורת שלום זה המחיר ואני מאמין שהנשיא אסאד רוצה בשלום
    החיים בסוריה טובים יותר הים מאי פעם וחלק חשוב לסיבה זו היא שקט ביטחוניושיפור כלכלי

    • יש לנו נביא חדש בישראל עגלה שמו ..הוא חוזה עד אחרית הימים

      קובי, 24/05/09 17:17

      מה יהיה אים סוריה ..ומה יהיה אים הערבים..
      מה כן הנביאים שלנו לא שווים שקל ..תיראו איזה נבואה יש לבחור ..תגיד לי אתה יודע מה תכין מחר לאכול חביתה או אורז ..לא ניראה לי שאתה תצליח לנבות אפילו את זה

      • קובי אתה צודק יש לנו נביא חדש ובעל חזון של שלום בין עמים

        נביא, 24/05/09 18:45

        ביבי אמר לשא יחלק את ירושלים..הרי ברור לך קובי שנחזיר כל שטח שכבשנו ב 67 מפני שאין דרך אחרת..
        אין ספק שחייבים לעצור את כל הבנייה בשטחים וחבל על הכסף ויותר מכך חבל להחמיץ תהליך של חיים בשלום בין כל העמים באזור אני רוצה לקבל תגובות הגיוניות פה ולא סתם פקה פקה
        ויותר מכל חבל שממשלת ישראל מוליכה את העם שולל בהמשך הבנייה בשטחים ומכספי תרומות שאנו מקבלים מארצות הברית
        הנשיא אובמה יפסיק להזרים כספים כתנאי להפסקת הבנייה בשטחים כבושים
        תבינו עם ישראל יבחר בשלום והציונים שמפיצים התנגדות יהרסו לא רק את הליך השלום הם יביאו הרס וחורבן למדינת ישראל
        האמת כואבת רבותי ורק ציפי לבנה תביא עתיד טוב וביטחון וחיים בשלום בין כל המדינות באזור ובעולם
        אמן

      • מי אני? אני הנביא ישראל אייתוללה (ל''ת)

        נביא, 24/05/09 18:52

      • המשיח יבוא רק אחרי שיהיה שלום בין כל העמים והדתות

        ב''ה, 24/05/09 19:24

        ואתם בחרתם בביבי? מה קורה לכם שם בארץ ישראל?
        אני שולח לכם פה סימן חיים ושהמשיח לא יצא לדרך עד שציפי לבנה תהיה ראש ממשלת ישראל
        כי רק היא תביא שלום בין כל העמים ותקרב את כל הדתות ובהליך הסופי יוקם בירושלים מאין ''וותיקן'' בניין מאוחד לכל ראשי הדתות בעולם
        ואז ורק אז המשיח יבוא אלינו רבותי
        קחו ת דברי ברצינות והשם יברך אותכם
        אמן

    • שום דבר לא ברור, אם לא יהיו ראשי ממשלות שמאלניים יש לנו סיכוי לשרוד (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:43

  • 7.

    טוב ולא טוב חבל שנתניהו לא מכשיר את המאחזים (ל''ת)

    השמאל מסומם, 24/05/09 16:50

  • 6.

    במקום לבזבז זמן ואנרגיה על המתנחלים אולי להחליף את כתבי הארץ

    רם כהן, 24/05/09 16:48

    שעוסקים יום ולילה במתנחלים. אולי אז יעסקו בנושאים שבאמת חשובים למדינה?

    • אני לא מסכים, להיפך הגיע הזמן להלל את ביבי על גבורתו! (ל''ת)

      ביב = ראש ממשלה עם ביצים ואחריות, 24/05/09 17:59

      • '' על גבורתו של ביבי'' תקבלו זביבי (ל''ת)

        נביא, 24/05/09 18:47

  • 5.

    מעולה ומבורך.. (ל''ת)

    קובי, 24/05/09 16:36

  • 4.

    את הגרעין האיראני תקפת? אז מה עם בזבוז האנרגיה על המתנחלים

    רם כהן, 24/05/09 16:35

    תשאיר את המתנחלים להארץ ולאובמה, וטפל באיראן עכשיו!

    • מה זה קשור אחד בשני (ל''ת)

      יוסי, 24/05/09 17:44

  • 3.

    זה התחיל שויתרנו על סיני כדי להציל את יהודה ושומרון

    @ בנצי - א @, 24/05/09 16:34

    אחר כך ויתרנו על שכם ג'נין יריחו בית לחם חברון וכו כדי להציל את התנחלויות קטנות
    עכשיו מותרים על מאחזים כדי להציל את יחסי חוסיין אובמה עם עולם המוסלמי
    רמת אביבים הוזהרתם

  • 2.

    ירושלים

    ציוני, 24/05/09 16:27

    ביבי הזה הוא חתיכת נחש מגעיל
    לפני יומיים היית בניו יורק והבטחת משהו אחר
    למה לעזאזל לא ''נותנים מענה לגידול הטבעי''
    בשום מקום אחר בארץ ?
    למה בכל איזור ירושלים, אם זוג צעיר רוצה להתחיל את חייו הם חייבים ללכת להתנחלויות ?
    אין שום בנייה ברת השגה ממערב לירושלים או בעיר עצמה
    אבל אם תלכו להתנחלויות - קרקע חינם, הטבות ממשלתיות...
    המדיניות של הממשלה לאורך כל הדורות מאז 67
    פשוט מטופשת !!! ולא תוביל לשום דבר מלבד מלחמה עקובה מדם - שכדי לנצח בה, נצטרך לרדת נמוך מעבר לסף המוסר המותר לנו כיהודים...

    • מהו "סף המוסר המותר לנו כיהודים"? ממתי נעשתה מומחה ל "מוסר יהודי"

      gilberet , 24/05/09 16:42

      המוסר היהודי קובע כך:
      "הבא להורגך השקם להורגו"
      עכשיו תסביר לי מה במלחמה שלנו סותר את ה"מוסר היהודי"?

      • הסף המותר לנו כיהודים הוא

        ציוני, 24/05/09 16:50

        המלחמה שתבוא בזמן שלא יהיה חוצץ בינינו לבינם - ולא תהיה להם מדינה עם צבא
        תהיה מלחמה של צבא שלנו מול אזרחים שלהם !!!
        וזה אחי - נקרא ג'נוסייד
        וזה הסף המותר לנו כיהודים
        אולי אתה לא זוכר את שנות ה-40 של המאה ה-20
        אבל העם שלנו עבר משהו מאוד מאוד דומה...
        אני לא אומר שזה קורה עכשיו - אנחנו רחוקים מזה מאוד, אבל מה שיקרה עם ההמשך של המדיניות המפגרת של הממשלה - זה בדיוק זה
        אנחנו נאלץ להרוד אזרחים חפים מפשע - רק בגלל שלא יהיה להם צבא...
        וזה לא לעניין בכלל

        • אולי אתה לא זוכר את שנות ה-40 של המאה ה-20

          פנדה , 24/05/09 17:29

          אבל גם אז היה מקרה מאוד דומה. אתה זוכר אולי את הדרך לפתרון המקרה הזה? היא עברה דרך הפצצה מסיבית של מיליוני אזרחים חפים מפשע, וסיימה בעשרות אלפי יפנים שהתנדפו לחלל האויר - ובמותם ציוו לנו, ולרבים אחרים, את החיים. מלחמה זה כואב, חביבי, והגעת למזה"ת, כאן מלחמות זה דרך חיים. או שתהיה מוכן להילחם, או שתעקור מכאן למדינה שלווה כלשהי. הייתי באוסטרליה ונחמד מאוד שם, חוץ מסרטן עור או עקיצת נחש די בטוח שם.

          • אל תענה לו בכלל, הוא פשוט הזוי (ל''ת)

            יוסי, 24/05/09 17:46

        • כמה בולשיט אתה מספיק לדבר, כל פיגועי הטרור הכל כלום (ל''ת)

          הגיע הזמן לקחת את הבמה לידיים וזה מה שביבי עושה, 24/05/09 17:47

    • תבין יעגל . בגלל זה בעם לא בחר בליבני..כי רוצים את ביבי והמדיניות שלו

      קובי, 24/05/09 16:46

      ואתה מתרגש ממלחמות..אנחנו כול החיים במלחמה ..אבל יש מלחמה מעמדת כוח ..לא מלחמת התרפסות לתת ולתת ולאחר מיכן מה נקבל
      החזרת שטחים זכות השיבה חס וחלילה
      הערבים למדינות ערב

      • בכל מקרה המלחמה תהיה מעמדה של כח

        ציוני, 24/05/09 17:13

        השאלה היא מי יעמוד מולנו ?
        צבא נחות ?
        או חבורה של אזרחים שנלחמים בשיטות גרילה...
        שדרך אגב - הרבה יותר קשה להתמודד מול דבר כזה, ראה ערך - מלחמת ויאטנם\\קוריאה\\מה שקורה בארץ כבר 40 שנה...

      • לזה שמגדיר את עצמו ציוני.אין דבר כזה עם פלשתינאי!!!

        רסקולניקוב , 24/05/09 17:15

        "העם הפלשתינאי" הוא בסך הכל זרוע של האומה הערבית שמטרתה להשמיד את מדינת ישראל.
        "העם הפלשתינאי"זו פיקציה שנוסדה בשנות ה60.
        עם ללא שפה משלו,ללא תרבות משלו,ללא דת משלו הוא לא עם.!!זה פיקציה!
        עד שנות ה60 אף אחד לא הגדיר את יו"ש כשטחים פלשתינאים,אלא כממלכת ירדן.כמובן שהסורים חלקו על ההגדרה הזו וראו את יו"ש כחלק מ"סוריה הגדולה". אבל אף "פלשתינאי" לא תבע את השטח הזה.
        רק אחרי ששיחררנו את יהודה והשומרון ב67 התחילו לצוץ התביעות ה"פלשתינאיות".מעניין למה?...

        בקיצור לא יודע מה איתך.לי אין שום בעיה מוסרית להילחם בפיקציה הזו על שיטחי המולדת שלי.
        אם לך יש בעיה ,אתה צריך להסביר למה אין לך בעיה להילחם על השטחים הכבושים מ48?
        ומה תעשה אם ערביי הגליל יתחילו להילחם בנו??
        האם גם אז תגיד שזו מלחמה בעם ללא צבא??

        האם גם אז תגיד שעלינו לסגת מהגליל כדי לא "לרדת נמוך מעבר לסף המוסר המותר לנו כיהודים"???

        • עם גישה כזאת גם לנו אין זכות קיום בישראל...

          ציוני, 24/05/09 17:41

          למה מי אלה עם ישראל ?
          קולוניאליסטים שבאו מאירופה בשביל לכבוש שטחים מערבים מסכנים... עם שהומצא לפני מאה ושלושים שנה... העניין הוא שמי שמגדיר את עצמו עם - הוא עם !!! אם תרצה או לא הפלסטינים הם עם - גם אם הם המציאו את עצמם לפני 50\\60 שנה
          ואין לי שום בעיה להלחם - אבל יש לי בעיה לטבוח באזרחים !!!
          48 זה סיפור שונה לגמרי - אז לא לנו ולא להם הייתה מדינה, ורוב המלחמה הייתה מול מדינות ערב ולא העם הפלסטיני
          ואם למדינה יש בעיה פנימית - אז היא תפתר ע''פי חוקי המדינה !
          אבל הרשות הפלסטינית היא לא מדינת ישראל - אלא הרשות הפלסטינית, פשוט אנחנו שולטים בה
          וזה מצב מעפן !!!
          לו זה היה הפוך אנחנו היינו עושים אותו דבר כמוהם

        • רסקולניקוב

          tomker , 25/05/09 00:19

          איך אתה לא שם לב, שאתה מתווכח עם ערבי בתחפושת?

    • איזה סף מוסר יש לאידיוט שמגדף רה''מ ?תתבייש לך פנאט ברברי ! (ל''ת)

      המוסר היהןדי, 24/05/09 16:57

    • הציונות הורגת אותנו.. נחזור לגבולות 67 תמורת שלום

      ח. פ, 24/05/09 17:10

      כל ממשלה בעבר עודדה שאזרחים יעברו לשטחים ורבותי הרי כל ממשלה ניצלה את האזרחים כדי שהערבים יקחו את ישראל ברצינות שאדמות כבושות לו יוחזרו
      אני מסכים איתך ציוני בלי שם שיש מקומות יפים בארץ כדי להקים ישובים חדשים אב למה אין עידוד ממשלתי? מפני שמדינת ישראל בוחרת להשתמש באזרחים ואז לפנות את האזרחים
      המחיר של שלום בין ישראל למצרים? החזרת שטחים ופינוי ישובים
      יש שלום? יש.. יש ביטחון? יש..
      אין דרך לשלום בלי שנשחרר אדמות כבושות שיהיה ברור ואל תאמינו לראש הנחש הממשלתי ביבי..העם יבין שעשו טעות בבחירת ביבי ולצערי לבנה הפסידה אבל תנו לה צ'אנס רק היא תביא שלום אמת ביטחון ושיפור כלכלי לישראל ושאר מדינות האזור אמן

      • מאז 67 לא הפסקנו לתמוך בכם, תראו מה הבאתם, הגיע הזמן לבחון דרך חדשה! (ל''ת)

        תנו כבוד לביבי התותח!!!, 24/05/09 17:48

        • ביבי התותח?? אלק.. תותח כזה ואבדנו.. (ל''ת)

          נביא, 24/05/09 18:54

    • גם השר ישראל כץ דפוק בראש.. ושנחזיר את כל השטחים ונחזור לגבולות 67

      נביא, 24/05/09 17:45

      בשביל מה להזרים כספים לשטחים ולא לאדמות ארץ ישראל
      כל מנהיג במדינה יודע שנחזיר את כל השטחים בהסכמי השלום ונחזור לגבולות 67
      חלוקת ירושלים חלק מאותו תהליך שיקדם את השלום בין כל עמי האזור
      ארצות הברית תביא תנאים של הזרמת כספים תמורת החזרת השטחים ולדעתי הנשיא אובמה יבהיר זאת לביבי ולעם ישראל ושלא תגידו שלא אמרתי לכם שאנו נחזור לגבולות 67 ולא איכפת לי מי יהיה ראש הממשלה כי זאת הדרך היחידה להשיג שלום וביטחון בין כל המדינות באזור
      וזכותם של הפלסתינים לחיות וליבנות את מדינתם לצידה של ישראל והשלום איתם יביא להם ולישראל ביטחון ושיגשוג כלכלי

  • 1.

    נתניהו האיש הגורם לעמו שוב לצעוד זקוף קומה, אחרי זחילה מאולצת בת שנים. (ל''ת)

    גודמן, 24/05/09 16:15

    • לביבי

      זאב, 24/05/09 16:34

      כיצד אתה יכול לצטט דברים אילו. מה יגידו מרץ שלום עכשיו ושאר הכנופיות..ביבי לא רק שלא תפסיק בבקשה ממנך תקים עוד האחזויות

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      ביבי תותח, אני בוכה על שבזבזתי את הקול שלי על לבני, 24/05/09 17:49

    • ביבי פשוט תותח, לא האמנתי שהוא כזה תותח!!! (ל''ת)

      סמי, 24/05/09 18:00

      • סמי כל ההרכב של הממשלה בראשות ביבי תותחים אלק בושה לעם

        נביא בגלות, 24/05/09 19:02

        חבל על הזמן רבותי
        רק ציפי לבנה תביא שלום וביטחון ולא ביבי זביבי
        איזה עם דפוק שחלק גדול מהעם בחרו בזביבי להרכיב ממשלת החבובות בהנהגתו ואני מאמין שהממשלה תיפול ושוב נגיע לבחירות ואני תפילה ואמונה שרק ציפי לבנה תביא שלום
        ביבי לך קביניומט אתה והשקרים שלך