• 70.

    לעולם לא נדע את האמת

    אלכסיס, 29/05/09 13:14

    על מה שמתרחש שם. אני כצופה שרופה של ספורט, לא מעניין אותי בכלל כל הפוליטיקה הזאת. לדעתי יש אולי טעויות קטנות אבל בסך הכול אין על הערוץ הזה. הוא היה הראשון שהכניס את תרבות הספורט כל כך חזק לתודעה הישראלית ויש לו זכות להיות זה שהציג כל כך הרבה ענפים שבשום מקום אחר לא היה להם סיכוי אז תנו כבוד!

  • 69.

    באמת מעניין לדעת

    אופירע, 27/05/09 07:12

    כמה מהמגיבים כאן הם מתחרים???

  • 68.

    ליגה ארגנטינאית עכשיו!!!! תחזירו אותה!! (ל''ת)

    אוהב כדורגל, 26/05/09 12:37

  • 67.

    לא נשכח את גמר הפורמולה, עונה שלמה בחמש פלוס ואת הגמר המותח העבירו

    מאוכזב, 25/05/09 18:39

    לערוץ לייב!
    בושה וביזיון לערוץ הספאודו עממי אך אינטיליגנטי.

  • 66.

    63 צודק מאה אחוז! (ל''ת)

    יותר מחצי מהמגיבים כאן עובדי צרלטון ווואן, 25/05/09 13:48

  • 65.

    על מה השימחה?

    דולי, 25/05/09 12:36

    אני רואה פה המון שמחה לאיד בטוקבקים. אם נניח לרגע שחלקכם הגדול באמת חובבי ספורט ולא סתם עובדים של המתחרים אז על מה אתם כל כך שמחים? אתם הרי יודעים שאם ערוץ הספורט יקרוס מי שימלא את החלל הוא בן הכלאיים הבלתי קדוש של וואן וצ'ארלטון. אתם מדברים על פאשלות בשידור ועל עילגות? אתם עוד תתגעגעו לשביתות של עובדי רשות השידור בשנות ה-80.

  • 64.

    כולכם יורקים לבאר

    צופה ותיק, 25/05/09 10:37

    שלום לכולם
    קראתי את הכתבה הארוכה והמתישה אם מותר לציין,לדעתי יש פה ריח מאוד חריף של התחשבנות על איזשהו רקע (אישי אולי) בין הכותב לערוץ הספורט.
    להזכיר לכולכם שערוץ הספורט הביא את הספורט אלינו הביתה עוד בימים שרק חלמנו על כך.
    יכול להיות שהתרגלנו ליותר מדי טוב כי איכות השידורים של ערוץ הספורט היא מהגבוהות שהיו בארץ, ייתכן שיש ירידה מסויימת בגלל התחרות והעדר משאבים אבל עדיין הרמה היא פי כמה וכמה מהמתחרים(צ'רלטון זה הבושה הגדולה ביותר מרמת השדרים, פרשנים ואלפנים שלא קיימים בקיצור הפקה בשקל וחצי)
    אז במקום שכולכם תירקו לבאר ממנה אתם שותים כל כך הרבה כדי שתעריכו את מה שיש לכם כי בקצב הזה זה לא יימשך יותר מדי זמן.

  • 63.

    ערוץ שהתקלקל מאד

    חבל, 25/05/09 05:36

    בשנתיים האחרונות הוא הפך לפח אשפה.
    הצוות המוביל של התחנה מיצה עצמו וצריך ללכת הביתה
    קצנו בשקרים שלהם

  • 62.

    כתבה מצוינת

    אסף, 24/05/09 23:16

    כתבה מצוינת איתי. ניצן קראת?
    ערוץ הספורט הפך להיות שיעמומון בלי שום תעוזה, יצירתיות ומעוף. חדשות הספורט תכנית מביכה ורדודה ומר טלפז דואג לתחת שלו נמאס לראות את הקוף הזה מפרשן אנ.בי.איי, תוקע את עצמו תמיד בפרונט כאילו הוא זה שהמציא את הכדורסל פתאטי, כמה פאתטי. כל יומיים מתחלף עורך הכתבים בושה וחרפה חושבים לתקוע את הפרצוף שלהם בכתבה יותר מאשר שישמעו את המרואיין. שידורים חיים בחייאת את מי מעניין הליגה ההולנדית? הטורקית והאוזבקית? אין כמו הליגה האנגלית אהובתי אנגליה. בשביל פיני בלילי שאני אשלם 5 לייב אתם בדיחה תעברו לערוץ ביפ

  • 61.

    אל תתנו לערוץ הערפדים... למצוץ אותכם חבורת יורמים תעבי בצע (ל''ת)

    אלון, 24/05/09 21:59

  • 60.

    ''לעוף משם שזה קורה'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יוחאי, 24/05/09 17:16

    חבל על מה שקורה שם זה היה בית להמון אנשים טובים
    אבל שהבוס הוא תת רמה אז מה נשאר רק פוזה עם חולצות מגוהצות ושתייה בברים של תל אביב
    לא פלא שיש המון תגובות נזעמות

    אולי שהבוס ילך לנהל בר של ערסים שם מקומו

    • יש גבול לשקרים

      אבי (לא המנכ''ל), 24/05/09 23:55

      הבוס לא ערס והוא מנהל מצוין שמדבר בגובה העיניים.נכון שנעשו טעויות אבל לא צריך לזרוק בוץ סתם.אבי בר הציל את הערוץ ממצבים קשים בעבר והוא יצליח גם הפעם.אין פוזה והוא אדם ןמנהל ברמה גבוהה.(אברם חדר''ש איתך)

  • 59.

    כולם צודקים הערוץ פשוט לא טוב

    מגיב, 24/05/09 16:41

    יש מינוים הזויים בעמדות מפתח.
    היכולת ליצר קשר עם הציבור נעלמה.
    בגדול לדעתי הבעיה היא ברמת הפרסונל של הערוץ אני שנים רבות מלווה את התחום, נתקלתי בהרבה מאוד אנשי ערוץ הספורט לאורך השנים ועם חלקם הגדול נהנתי לעבוד.
    כיום או לפחות בוא נאמר בשנה האחרונה פרצופים קולות ושמות שאהבתי נעלמו וחבל, חבל מאוד.
    כיום האנשים בהם אני נתקל הם גסים, חצופים ומאוד לא נעימים וזה מקרין על היחס לערוץ.
    לא סתם ישנם פה עשרות תגובות כעוסות, לא סתם הציבור הפסיק להתחבר, לא סתם אנשים שהכרתי ושאלתי על העבודה בערוץ ענו תשובות כמו חס ושלום, מאורת שרצים, ביטול חשיבה עצמאית וכו'.
    לדעתי מישהו שם צריך לנער את הפישפשים מהשמיכה ומהר.

  • 58.

    תורידו משכורות,או שיחפשו עבודה אחרת,חוצפה! (ל''ת)

    שגיב, 24/05/09 16:12

  • 57.

    ל-54 כל מילה נכונה !! כנסו!!!!!!!

    aron, 24/05/09 15:45

    נראה כי אתה שולט במה שקורה שם או שיש לך מקורות טובים אבי בר לא יודע איך מכניסים קלטת למכשיר בגלל זה מנהל התוכן עזב לערוץ 8 אבל גם אולפן אלופות לא כמו שהיה שם הכל סביב הלהקות והזמרים שבאים לשם זה מביא עניין ולא התוכן שיירד פלאים גם האולפן הידרדר לחלוטין מנסים להראות שהכל בסדר אבל הכל שם קורס במאים נפלאים כמו עמית פרבמן כבר לא עובדים במערכת וזה מאוד מצער
    אבל כנראה שזה לא יישתנה לעולם עד שאבי בר יפנה את מקומו לאנשים שבאמת באים מאהבה לעבודה ולספורט ולא מתוך חוסר אהבה

    לך הביתה פישלת בגדול לך כבר לך!!!!!!!!!!!!

  • 56.

    הספירה לאחור נמשכת...

    אבי בר-זוהר, 24/05/09 15:12

    האבולוציה של מפת שידורי הספורט בטלוויזיה ברורה ולכן אין ספק שערוץ הספורט, כמי שלא ידע להתאים עצמו למציאות החדשה, פשוט לא ישרוד. וכולם שם יודעים את זה- מהמנכ''ל ועד לאחרון העובדים.

    לערוץ אין אגורה בבנק וכל חודש נלחמים מחדש על מנת לשלם משכורות בזמן. הספקים לא רואים כסף, עובדים בכירים או משמעותיים מפוטרים, הפקות מתבטלות- והלחץ רק עולה מרגע לרגע.
    השידורים נראים כפי שהם נראים בגלל שבערוץ משתמשים בטכנולוגיות שגם בערוץ 1 היו מתביישים בהן. ואחר כך עוד זורקים את אשמת הפאשלות ההפקתיות הרבות על העובדים הפשוטים, שמשכורתם השנתית לא מתקרבת לזו החודשית של המנכ''ל המצליח.

    ערוץ הספורט סיים את תפקידו ההיסטורי וכיום הוא לא רלוונטי משום בחינה. למעט אולפן ליגת האלופות, לערוץ לא נותר שום נכנס או עוגן אמיתי.
    ולמה זה קרה? הנהלה חובבנית, מנכ''ל בינוני שמפנה את המשאבים למקומות הלא נכונים, עובדים וותיקים שמחכים ליום שסוף סוף יפטרו אותם על מנת שיקבלו את הפיצויים, ובעיקר- חוסר הבנה מינימאלית בענייני תדמית והיעדר חשיבה אסטרטגית.
    את ערוץ הספורט מנהלים אנשים דוגמת אבי בר (בזבזן, שטחי וילדותי), טלפז (יחסי אנוש מבחילים), שכי (היחידי שבאמת עוד מנסה להציל משהו), יניב אופיר (בדיחה עצובה. מינוי הזוי שמוכיח שוב שמה שחשוב זה הקשרים ולא הכישורים) ועוד רבים אחרים שבכל גוף אחר לא היו רואים את משרדי ההנהלה גם עם משקפת.

    אימפריית ערוץ הספורט נושמת כעת את נשימותיה האחרונות, מה שגורם לשמחה גדולה בקרב רוב הציבור. וזה בדיוק הדבר שמוכיח עד כמה הכישלון שלהם הוא עצום.
    ובינתיים? עוד בורגוס על הדרך כדי שיהיה קצת כסף למונית על מנת לקפוץ לבנק הקרוב ולהתחנן לעוד הלוואה...

    • הכותרת שלך הייתה צריכה להיות אחד שיודע חחח (ל''ת)

      ניר, 24/05/09 21:04

  • 55.

    ערוץ הספורט

    לירון ברנדל, 24/05/09 14:20

    לידיעת כל המשמיצים!
    אביב גלעדי יכול לרכוש את כולכם
    בעודף שנופל לו מכיס מכנסיו!!!

    • מי גאון של אימא?

      הולך ופוחת הדור, 24/05/09 15:31

      אני מניח שעכשיו תראה את הטוקבק הזה במשרד וכולם יגידו לך כמה אתה מוצלח. ואולי סמי גם יילטף לך את הראש וייתן לך סוכריה על מקל.
      לך לפלאפל בתחנה המרכזית, שמעתי שהם מעוניינים לקבל פינה יומית של תוכן שיווקי בחדשות הספורט.

  • 54.

    אנחנו לא החברה הבלונדינית של הכדורגלן ! (ל''ת)

    יהודה, 24/05/09 13:56

  • 53.

    איזה כיף, לסגור לסגור (ל''ת)

    אלון, 24/05/09 13:36

  • 52.

    הבעיה לא בשדרים.. אלא בהנהלה של ערוץ5 דוגמת אופנהיים

    אחת שמבינה, 24/05/09 11:51

    צריך להעיף את כל חסרי מושג בטלויזיה איך ויתרו על אופנהיים והשאירו חסרי הבנה בטלויזיה שעסוקים בלזמן זמרים למשדרי האלופות זה תוכן זול וחבל שהמפעל שייצר אופנהיים מתלכלך בזוהמה מיותרת וזולה אדון מנכל תתעורר והנח את המפתחות ואל תהרוס מה שעוד נשאר החזר את אופנהיים כי מפה אין דרך חזרה מפה יש רק לאן לרדת לך הביתה אין לך חצי מושג בטלויזיה תן לאנשים שמבינים לעבוד במה שהם מבינים אל תהרוס לאנשים קריירה רק בגלל שאין לך מושג קלוש בטלויזיה דקרת את מיילן מי הבא בתור אביב גלעדי?

  • 51.

    אבי בר, סגור את הבושה

    דני, 24/05/09 11:47

    יצאתם לנו מכל החורים מנוולים של ערוצי גזל

  • 50.

    אייל קיציס על שידור טניס אחד קיבל 5000 דולר קיצוצים

    דני, 24/05/09 10:46

    שייתביישו להם גנבים מושחתים

  • 49.

    שקרנים!!!!!!!!!!!!

    רבי, 24/05/09 10:43

    צמרת ערוץ הספורט הם חבורה של נוכלים היתרון שלנו כצרכנים פשוט לנתק ואז מנצחים

  • 48.

    מידע חשוב!!!! כנסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אבי, 24/05/09 10:33

    כל הענפים האחרים עאלק נפגעו זה בשעות אחרות לגמרי כך שאפשר לוותר על הזבל של שני ערוצים מיותרים גנבים תתביישו אבי בר תתבייש לך הרסת מפעך חיים של מיילן

  • 47.

    הערוץ הזה הפך לקרקס מביך. (ל''ת)

    ערן, 24/05/09 10:23

  • 46.

    ערוץ יהיר, אנשים מגלומנים, יותר רוח וצילצולים מתוכן (ל''ת)

    כל שירלי בר דיין מביכה חושבת שהיא כוכבת, 24/05/09 09:18

  • 45.

    כאילו יש אלטרנטיבה...

    אופיר, 24/05/09 09:17

    מישהו מעדיף את ערוץ 1?? ספורט 2??
    איתי גודר אין לי מושג מאיפה חשבת על כתבה כל כך טיפשית..ומה האינטרסים שלך..

  • 44.

    קולקציה של כלום

    יואב, 24/05/09 08:59

    מה היה קופמן אומר על הערוץ?כמי שרואה שידורים בלווינים ההבדל ענקי..כשאני שומע את שגיא כהן יוצא לי כל החשק לראות המשחק....הערוץ הזה משלם את מחיר החמדנות

  • 43.

    לסגור. לסגור. לסגור. ולפתוח אח''כ מחדש

    יואב, 24/05/09 08:54

    הערוץ הזה צוחק על קהל הצופים ועושה מהחלטורה מקצוע. אין לי כוח לפרט על העוולות שהם גורמים ועל הזלזול בצופים. כל שנתיים פותחים ערוץ חדש בתשלום גבוה יותר ומעבירים אליו את התכנים. בערות 5 השאירו משחקי פוקר (ממש חינוך ספורטיווי לנוער) ופרומואים אינסופיים לערוצי התשלום.
    אתם ביזיון!!!

  • 42.

    פראיירים לא מתים.. (ל''ת)

    elad, 24/05/09 08:50

  • 41.

    משהו שאף אחד לא אמר, הציבור שבע ! ....כמה ספורט אפשר לראות ?

    מ, 24/05/09 08:40

    כמות שידורי הספורט גדלה בעשור האחרון בשיעורים גדולים.
    היום יש בממוצע 4 שידורים חיים ביום.
    מעבר לכך ההיצע בשידורים שאינם ספורט גדל משמעותית גם הוא.

    אינ חובב ספורט שבאופן קבוע רואה פחות ופחות.
    חדשות ספורט ? - אני מרפרף באינטרנט
    כדורגל ? אני רואה ליגת אלופות ואולי פה ושם משחקים מאנגליה וספרד.
    כדורסל ? מכבי ואולי משחק אחד בשבוע.

    כמה ספורט בנאדם שיש לו עוד תחומי עניין יכול לראות ?
    אנחנו מדינה קטנה, ועל הכמה אלפים שצורכים כמות רבה של ספורט אי אפשר לקיים 8 ערוצים.

    חוצמזה התבגרנו, ופוליטיקה של ספורט וזה שהרגיז את ההוא וההוא שהושעה כבר לא מעניין אותי יותר ...

  • 40.

    כשתבינו שתרבות כדורגל זה לא תרבות ספורט

    אלון, 24/05/09 08:32

    אז אולי מישהו יהיה מוכן לצפות הערוצים האלה.

  • 39.

    ערוץ הספורט-ערוץ חובבני

    RAMIK, 24/05/09 08:32

    למרות שמצפים מערוץ ספורט להיות מיקצועני בתחום הספורט אנו מקבלים ערוץ חובבני רוב הכתבות הן הן כתבות שיטחיות ללא התעמקות בנושא, מתרכזים רק במועדונים גדולים ביותר ( כדורגל-חיפה,ביתר, מכבי הפועל ). אנו מצפים להרבה יותר ולכתבות היורדות לעומק הנושא, לדוגמא כשעושים כתבה על טעויות שיפוט אז משווים בין טעויות שנעשו לכל הקבוצות ולא רק ל 4 המועדונים הגדולים( היה מאוד חסר התייחסות לגביי טעויות שיפוט נגד נתניה )וכו,

  • 38.

    ערוץ שהופך את קופמן לתופעה - לא צריך להמשיך

    מנדי, 24/05/09 07:47

    קופמן - האדם שהפך את העילגות הנבערות והבוטות למקצוע, והפך לכוכב ערוץ הספורט מסמל יותר מכל את הירידה המעמד בתוכן ובאיכות של הערוץ. וזה האיש וזה הסמל!

  • 37.

    אוהב את מירי נבו

    tnhr, 24/05/09 07:44

    מת עליה ,ומת על מודי וליגת האלופות

  • 36.

    הטלוויזיה המסחרית ''הוט'' ו ''YES'' ממשיכי דרכם של מניחי הכבלים הפיראטים.

    צופה שנרדם., 24/05/09 06:44

    מטרתם היחידה היא התעשרות מהירה ושדידת כספו של הציבור.

  • 35.

    ערוץ הספורט = ערוץ של דיבורים

    נמאס משגיא כהן, מלר, מודי ושות'..., 24/05/09 03:15

    בערוץ הספורט צריכים להבין: פחות דיבורים, יותר שידורים!
    אם אני רוצה לראות דיבורים - אני אשים לונדון וקירשנבאום.

    כל ערוץ הספורט נהיה מסחטת כסף, עם פרסומות סמויות ועם 10 ערוצים בתשלום, שמלאים בתוכניות אירוח וראיונות ודיבורים..:
    2 בכורסא, אולפן ליגת האלופות, הצגות ומחזמרים, אחד על אחד, חמישיות, יציע העתונאות, חדשות הספורט, מועדון ספורט, היכל התהילה, המצעד, הניחוש לשבת, בלה בלה בלה.
    שמים לי עאלק טלנטים כמו איציק זוהר, וקשקשנים כמו אבי מלר שיפציץ אותי בסטטיסטיקה ושעורי היסטוריה משנת 72, ונותנים להם לדבר על זה שעה שלמה ובסוף עוד רוצים על זה כסף.

    שלמו פחות לקשקשנים האלה ושימו יותר כסף על זכויות שידור, לפני שצ'רלטון גונבים לכם מתחת לאף גם את המעט שעוד נשאר לכם...

    כל התוכניות אירוח שלכם לא מעניינות אף אחד. בבחירה בין תוכנית אירוח אצלכם עם שלמה שרף, לבין הדרבי של מילאן או של מנצ'סטר בערוץ של צ'רלטון - אני אבחר בשידורים של צ'רלטון. ולא רק אני, כולם ככה!!

    • צודק

      פליקס, 24/05/09 14:51

      חוץ מליגת האלופות אין מה לראות ב 5 הערוצים של ערוץ הספורט.
      כל הדברים הטובים נמצאים בצרלטון. בערוץ הספורט רק תוכניות אירוח וראיונות שלא מעניינים.

  • 34.

    ערוץ הלשעבר

    חובב ספורט ממוצע, 24/05/09 02:49

    אני חושב שההתלהבות מערוץ הספורט בזמן שהוא קם נבעה מכך שלא היה כלום לפני...
    היום אנו חכמים יותר, ולא מוכנים עוד לספוג ערוץ ממוחזר לעייפה (עוד פעם שגיא כהן ועוד פעם מלר, ותמיד נדמה שהם אומרים אותו הדבר..) חדשות הספורט- שיממון, מסחרה וזיוף אחד גדול. כל כך לא מה שזה היה יכול להיות, היציע- בדיחה תפלה שמוצתה...
    והכי נורא- אין שידורים איכותיים. סליחה, אבל הערוץ הזה סיים את תפקידו

  • 33.

    עצוב

    דני, 24/05/09 02:34

    ערוץ כ''כ איכותי שמגיע למצב הזה, פשוט עצוב

  • 32.

    ''פרשנים''

    אוסישקין, 24/05/09 02:19

    שגיא כהן כל משחק מלמד את פרגוסון/ונגר/גוארדיולה מה הם צריכים לעשות. היהירות נשפכת מהאזניים. לא מבין איך נבחרת אנגליה לא לוקחת את שגיא.
    נדב זה ממש מביך - הבנאדם לא מבין סימוני שופטים, כל המשחק מעמיס פרטים סטטיסטים מ 1934. תן לראות משחק יא רבק.
    קופמן - חסר תרבות. ביציע האחרון סופסוף השתיקו אותו והתוכנית עלתה ב 10 רמות. לא רק צעקות היסטריות ''לפטר, להרוס, לחסל'' ממש אחלא פרומו לתוכניות שלכם. לפטר !!!
    משחקי נבא - לא יודע איך הפרשן ''מתכונן למשחק''. אבל הצחקוים שלו והדיבור הבלתי פוסק של שטויות... יש לי ניחושים.
    שלח - אילו לאוברדוביץ' ולמסינה היה חצי מהכדורסל שאתה מלמד.... רק מה היתה איזה תוכנית שהראו אותך קולע לסל (היומן האחרון בשישי?). וזה היה מביך. בנאדם שלא יכול לעשות צעד וחצי לא יכול לדעת שום דבר על המשחק הזה. המגביל של שגיא כהו בכדורסל.

    אין שם במערכת אף אחד שמסתכל על התוכניות? או שאין אף אחד במערכת שמבין כדורגל/כדורסל?
    או שכל אלה עובדים שם בחינם או משהו.

    מודי, אלי, מירי, דני ענבר, איציק זוהר, מאמני הכדורסל, רסקין ועוד כמה אחלה. באמת טובים, לא יודע איך הם סובלים את האחרים.

  • 31.

    בזבוז כסף

    דורי, 24/05/09 02:08

    נראה מה הם יעשן בפגרה שיבטלו להם את שני הערוצים, זה פשוט בושה שני הערוצים האלה. אין שם כלום, פשוט לעבוד על האזרח הקטן, זה יחזור להם לפרצוף, חבל שהציבור מטומטם ומשלם ונותן לגיטמציה לפתיחת עוד 17 ערוצים.

    היום צריך לשלם 80 שקל במצב של מיתון לראות ספורט, איפה נשמע דבר כזה, פשוט בושה.

    דייייייייייייי

  • 30.

    וואלה? יודע מה אדון כתב מיליונר,לפחות לא רק עשירים יהנו מהערוץ הזה!!! (ל''ת)

    חוצפה, 24/05/09 01:51

  • 29.

    ערוץ הבלוף

    יוסי, 24/05/09 01:18

    יש כמה כוכבים שפשוט בושה שנותנים להם במה,הכוכב של הערוץ מר אלי סרוסי סהר ממש מומחה לכדורסל,איפה הוא בדיוק שיחק או אימן שהוא מפרשן?

  • 28.

    כתבה ארוכה מדי! (ל''ת)

    אלון, 24/05/09 01:09

  • 27.

    נמאס מהדמויות בערוץ

    אביהוא, 24/05/09 00:46

    אילדיס מאוס
    שגיא כהן מאוס
    רמי וייץ מאוס
    עפר שלח לעוס
    לא מרעננים את הפאנל
    רק מודי בראון עוד שווה צפייה
    חדשות הספורט בלתי נסבל כל הזמן פרסומות ושיעולים.אם שמתם לב כל הזמן יש שיעולים בזמן החדשות.

    • זה אילדיס שמשתעל כל הזמן (ל''ת)

      קונטרול B, 26/05/09 10:26

  • 26.

    מירי נבו זה חלום שלא התגשם היא כוסית בטירוף (ל''ת)

    רק לראות אותה כל לילה זה = מיליון $, 24/05/09 00:36

  • 25.

    ביקורת כלפי שידורי ספורט בעולם - כנסו

    צדק, 24/05/09 00:33

    1)הערוץ לא גרוע כמו שמתארים הוא עדיין ערוץ שידורי הספורט המקצועי בארץ .
    2) הטעות הגדולה היא 5+ LIVE שהפך להיות חזירי כמו צארלטון ואני נשבע שמעולם אני לא אשלם לערוצים של פיני זהבי לא משנה מה די זה גזל וערוץ הספורט חטא בחטא היוהרה שניסה גם הוא לעשות מעשה חמדנות .

    ESPN3) משרדים כל מיני דברים מוזרים כמו דיג ואפילו היו יום שהם שידורו נשבע לכם תחרות אבן נייר מספריים לפני חודשיים
    אבל תוכניות החדשות שלהם מעולות

    4) מה עם יותר NBA תביאו יותר משחקים יותר שידורים של NBA

  • 24.

    ערוץ הספורט חשה שיוכל לעבוד על הציבור ,הם חשבו שהאולפנם יכסו על המשחקי

    אא, 24/05/09 00:29

    זה כמו בעל מכולת קטן שמכר בזול והה אהוב על כולם וכשראה שרכש הרבה לקוחות הוא אמר למה שאני לא ירוויח עוד עם כ''כ הרבה לקוחות אז הוא העלה תמחירים והתפלא איך יומיים אח''כ הוא איבד את רובם - אז ערוץ הספורט במקום לנסות לסחוט תציבור תנסו להיות ערוץ הספורט הכי טוב במדינה ותשתדלו להישאר עם כמה שפחות ערוצים

  • 23.

    הצעה לערוץ הספורט.

    לירון, 24/05/09 00:27

    אם ערוץ הספורט רוצה לפתור את הבעיות שלו הוא צריך לסגור את שני ערוצי הספורט גולד ולייב ובכסף שייחסך מההפסדים בגין שני הערוצים הכושלים האלה לקנות את זכויות השידור לליגה האנגלית ולהמשיך להחזיק בליגת האלופות.כך הערוץ ישבור את צרלטון ויחזור להיות הערוץ המדהים שהיה.לדעתי,אז התמיכה הציבורית בו תגדל והדבר ישפיע גם על התמיכה הכלכלית בערוץ שתגדל ולערוץ תהיה האפשרות אף להעלות תוכניות מקור נוספות ולשפר תוכניות מקור קיימות.הערוץ ירויח הספורט ירויח והכי חשוב הצופים ואוהדי הספורט שבשבילם הוקם הערוץ ירויחו.

  • 22.

    אני מסכים רק עם דבר אחד

    אביב, 24/05/09 00:25

    שהערוצים שוחטים אחד את השני כלכלית וחבל . לצ'רלטון ולערוץ הספורט יש יתרונות וחסרונות . לא יודע אם זה אפשרי , אבל אם אפשר היה לאחד בין הערוצים היינו מקבלים חווית ספורט כמו שלא קיבלנו מעולם .
    השידורים החיים מהליגה האנגלית של צ'רלטון משודרת ומפורשת על ידי אנשי ערוץ הספורט המעולים . ( נדב יעקבי אבי מלר שגיא כהן יורם ארבל . )
    אם היו עושים ערוץ כזה בתשלום אני הייתי עושה מנוי על בטוח

  • 21.

    האשמה: צ'רלטון צ'רלטון צ'רלטון

    צופה נאמן, 24/05/09 00:19

    משפחת זהבי והשותפים הקפיצו את המחירים ואחר כך יצרו הפקות ברמה של גן ילדים. אני אומר- די לשחיתות חייבים לסגור את ספורט 1ו2 שלא עומדים בדרישות הרגולטור,ולהחזיר לערוץ הספורט את הליגה האנגלית והישראלית

  • 20.

    שיסגרו ויתנו צאנס למישהו אחר

    בני, 24/05/09 00:09

    ניסו לחייב אותנו עם העברת התכנים לערוצי תשלום בזמן שאני משלם על ערוץ 5 בחבילה שלי בכבלים.

  • 19.

    הכל החל עם לידתו בחטא של ערוץ 5+

    טלפלא, 24/05/09 00:05

    ועם כל אלה שלא רצו להחמיץ את המונדיאל
    ובעקיפין גרמו לריקון ערוץ 5 מתכנים איכותיים.

  • 18.

    NRG כל הכבוד על הכתבה ! רק ליגה אנגלית !!

    אבי מלר, 24/05/09 00:03

    מי בכלל מעניין ליגה הולדנית טורקית צרפתית
    ואפילו גרמנית?

    תביאו רק את הליגה האנגלית
    ערוץ הספורט הדרדר מאוד גם חדשות הספורט שהפכה פשוט לקשה לצפייה.

    NRG כל הכבוד על הכתבה! שוב הוכחתם שאתם הכי טובים

  • 17.

    מוכן להחליף את הרפורמה בשגיא כהן. קחו אותו מאיתנו! בבקשה...

    בוב דילן , 23/05/09 23:48

    קצר ולענין:
    1. שגיא כהן לא מבין בכדורגל, כולם בזים לו בתור פרשן, רובנו לא יכולים להסתכל במשחק שהוא משדר. הוא אדם חביב מאוד וידען גדול - אבל הוא ממאיס עלינו את המשחק.

    2. עמיחי שפיגלר חביב (יש איזה שהוא קשר למוטל'ה שפיגלר? אהמ.) אבל תגידו לו לשדר את התקציר כמו שדברים קורים על המגרש, ולא לקשקש בזמן שהחלוץ מבקיע ולתאר את השער בדיעבד, בקול מרדים.

    3. מגיע המון תודה וכבוד לערוץ הספורט. זה שאכן בנה ועשה המון והקפיץ את שידורי הספורט, ותרבות הספורט, לא מדרגה אחת אלא חמש מדרגות.

    4. מה שקרה לערוץ הספורט הוא ביטוי נוסף למה שקורה בעולם שלנו - בעלי ההון הם שקובעים לנו כיצד נראים חיינו. וביום שתתחילו להבין את זה, נוכל לשנות זאת. גם אם את/ה עובדי הייטק, אתם עדיין פרולטריון. פרולטריון עיוור, אמנם, שנדמה לו שהוא חופשי, אבל לא.

    5. צודק מגיב 5, במיוחד המלצה ה', ואני מרים את הכפפה. אבל מי יקח אותי? אני לא בפרוטקציות.

  • 16.

    היום במקום לראות משחק מהליגה הגרמנית בערוץ 5(כמו כל שבת)הם שידרו רוגבי (ל''ת)

    אדולף, 23/05/09 23:42

  • 15.

    ערוץ הספורט חשב שהציבור פראייר, שהוא מטומטם ולא ישים לב, והוא טעה..

    דן, 23/05/09 23:36

    כמה תגובות:

    ''לגבי החלטת הרגולטור לאסור על שידורים חיים בערוץ 5 לייב: ''ההחלטה תפגע בציבור, מאחר שמצד אחד ערוץ הספורט יעמוד רק במכסת המינימום בערוצים 5 ו-5+, כך שייגרעו מהציבור מאות שידורים ישירים, ומצד שני גם אותם מאות שידורים ישירים המשודרים כעת בערוץ הלייב ייזרקו לפח ולא ישודרו כלל לצופים בישראל. היכן בדיוק התועלת לציבור כאן?''. ''

    איך ההחלטה תפגע בדיוק בציבור?, אם אתם רוצים לפגוע בציבור היא תפגע. הרי בסעיף המגביל את אפשרויותיו של ערוץ לייב, כתוב במפורש, שאם יש שידורים חיים במקביל בערוצים הנוספים, ערוץ לייב יכול לשדר שידור ישיר. דיי לבלבל את המוח שתכנים ירדו בגלל חוסר בעוד בזמן שידור.

    אז מה?, אין לכם מספיק שידורים אה?, אז בגלל זה לגזול מהצופים עוד כסף על בעצם, אותה כמות תוכנית, וזה מה שעשיתם ביצירת ערוצי לייב וגולד. הרי לא חידשתם דבר בערוצים האלה. את כל המעט שחידשתם יכלתם בכיף לשים בערוצים 5 ו5+ שסבלו גם ככה מחוסר שידורים. פתחתם עוד שני ערוצים על כלום וחשבתם שהציבור יכנע לסחיטה הזו, אז טעיתם ולכן החלטת ה1 ביולי כ''כ צודקת, אוי כמה שהיא צודקת.
    לגבי גולד, גם ערוץ שלא חידש דבר. הרי כל קיץ היו שידורי משחקים גדולים מפעם, הכל היה, סתם פתחתם עוד ערוצים כדי לסחוט עוד כסף.
    ערוץ צ'רלטון לעומתכם יעיל מאוד. יש לו מבחר שידורים רב וטוב יותר בשני ערוצים יותר ממה שלכם יש ב4, וזה מבלי לבזבז זמן מסך על שידורים שלא מעניינים איש.

  • 14.

    אבי בר אתה נראה בדיוק כמו ONE

    חיימון, 23/05/09 23:28

    זה נבלה וזה טריפה
    תתבייש שהרסת את ערוץ הספורט

  • 13.

    בולשיט!!

    ישראל, 23/05/09 23:22

    ערוץ הספורט הוא ערוץ הספורט המוביל בישראל! הן בטלויזיה ,הן ברדיו והן באינטרנט!
    השדרים והקריינים המובילים ביותר והמקצועיים ביותר ואין בכלל אפשרות להשוות בינם לבין צ'רלטון! הם לא באותה הרמה בכלל..
    צ'רלטון היא חברה חובבנית עם שדרים לא מקצועניים כלל מלבד שרון ניסים!
    התכנים לא תכנים! רק שידורים חוזרים של משחקים מישראל ואנגליה.
    את מי מעניין בכלל הליגה הבלגית או כל מיני שטויות שהם מנסים להכניס???
    אין תוכניות כמו בערוץ הספורט ובסך הכל צ'רלטון היא עטיפה לליגת העל ולליגה האנגלית ולא מעבר לכך.
    ערוץ הספורט הוא מקצועני, עם הפקה מעולה וכל ניסיון לומר ולהראות אחרת זה פשוט משהו שתלוש מהמציאות!

    • בגלל אנשים כמוך הערוץ הזה קורס

      קורא בין השורות, 24/05/09 00:01

      תגיב לעניין!
      לא אכפת לי מה התפקיד שלך בערוץ הספורט לפחות תהיה ישר בתגובה שלך.
      אני יענה לך נקודתית :
      בטלוויזיה אתם איומים, רמה של טלוויזיה קהילתית למעט מחלקת פרומו ברמה גבוהה. תכנים? הצחקת אותי, עם אתה קורא למיחזור הנוראי הקרוי ''יציע העתונות'' תכנים אז יש לך בעיה קשה בהבנה. ואני מעדיף לא להתייחס לשני הליצנים שפיגלר וכהן בתוכנית שהיא מתחת לרמת שידור בכל ערוץ שמכבד את עצמו.
      אינטרנט?'' נו באמת אתר עלוב כמו וואן עושה לכם בית ספר ואתם יורדים לרמתו בכתבות רכילות וקדמ''ים לשידורים שלכם.
      רדיו? איזה רדיו? הבדיחה הזו ב102? מי מתייחס לזה בכלל? אם אתה אדם כן תגיד לי אתה אם זה בכלל בר השוואה לאופירה ואייל או אפילו לאינשטיין.
      ונעבור לעיקר איפה התוכן של חבילת הבסיס? בשביל מה אני משלם כסף? לפחות בצ'ארלטון - שגם להם יש מקום לשיפור - אני מבין עבור מה אני משלם.
      לסיום, הערה אישית קטנה, אתה כותב עם המון שגיאות כתיב ותחביר, אני מניח שבדיוק לזה התכוון המשורר בדבריו על רמה ירודה של כח אדם.

  • 12.

    תירוצי הדוברת עלובים עד כדי מעליבים. השיא בתגובה מס' 6.

    אבי, 23/05/09 23:20

    ואני אנמק לגברת רותם קלינה את דעת הציבור.
    במידה וערוץ 5 ו-5+ ישדרו אך ורק את המינימום שבמינימום וגם זה לא יהיה אטרקטיבי, ציבור חובבי הספורט יזנח אתכם לאנחות ואז תיאלצו לסגור את הערוץ.
    אך כידוע לכולם, אין ואקום בעולמנו זה. זה יוצא, וזה בא. במידה ותחליטו לסגור את הערוץ, יגיע משקיע חדש אשר יכניס דם צעיר וזול, יחד עם תכנים אטרקטיביים וכולנו נשמח לשלם לו עבור חבילת הבסיס.
    ויפה שעה אחת קודם.

  • 11.

    מאז שמיילן טנזר עזב יש ירידה , ואיציק זהר בושה

    ronny, 23/05/09 22:57

    איציק חסר מושג. כל הפרשנות שלו מבוססת על קומבינות. אין לו מקום בערוץ. אצל מיילן זה לא היה קורה.

  • 10.

    ערוץ נהדר

    תום-חיפה , 23/05/09 22:46

    בתור חובב ספורט מושבע אני יכול לתת דוגמה את השידורים הישירים שמועברים ברמה מכל המגרשים לעומת שידורים ברמה ירודה בערוצים אחרים. השדרים והפרשנים הכי טובים נמצאים בערוץ 5. כל פרסומת למשחק או תוכנית= תאווה לעיניים.
    קברניטי ערוץ הספורט- אל תקראו בכלל כתבות מסוג זה. קהילת הספורט נהנית מפרי עבודתכם

    • אתה טועה בגדול

      גלעד, 24/05/09 11:51

      לידיעתך ערוץ הספורט באופן שיטתי מעביר שידורים חיים בערוץ 5 באיכות ירודה מאשר בעריץ 5+ לייב. כלומר, ניקח את שידורי ליגת האלופות או הליגה הספרדית, כאשר שני משחקים משוחקים במקביל ומשודרים האחד בערוץ 5 והשני בעריץ הלייב, איכות התמונה בלייב תהיה טובה פי אלף מוניםמערוץ 5.
      ערוץ הספורט פשוט מעלה ללויין תמונה בנפח נמוך מזה המועבר בעריץ הלייב. כלומר הוא במכוון משקיע בערוץ הפרימיום בו צופים פחות צופים מאשר בערוץ הפתוח לכולם בו צופים הרבה יותר צופים. זה התנהגות לא ראויה בהתגלמותה ופוגעת בצופים במכוון.

  • 9.

    ק.קופמן (ל''ת)

    כלום ושום דבר הערוץ הזה, 23/05/09 22:46

  • 8.

    עושקי הציבור

    רועי גבעתיים, 23/05/09 22:31

    מזמן לא מנוי..

  • 7.

    שטויות במיץ!!

    אילן, 23/05/09 22:31

    ערוץ הספורט הוא סופר מקצועי! תענוג לראות את ליגת האלופות, ליגה ספרדית, יציע העיתונות, חדשות הספורט וכיוצ''ב....

    ערוץ 5 LIVE משדר רק ליגה צרפתית, טורקית ועוד כמה משחקים שלא היו משודרים בשום ערוץ אחר גם ככה.

    מספיק 5, 5 פלוס והשידורים בערוץ 1, 2 ו - 10. יותר מזה זה מוגזם וחוסר חיים

    לא להאמים לכתבה

    • ערוץ הספורט

      יוסי, 24/05/09 01:14

      ערוץ מגעיל,עופר שלח פרשן כדורסל,ממתי פרשן כדורסל לא היה שחקן עבר?תראו בnba כל פרשן היה שחקן עבר,אדון שלח מומחה לכדורסל,מומחה בעינייני ביטחון,מאיפה בדיוק יש לו ידע צבאי?יונתן כהן הבחור לא יודע לשדר סתם צועק בכל החמצה שנאית לו אבל למעשה הוא לא מתאים לשדר וכמובן הכוכב העולה מר עמיחי שפיגלר במידה ולא היה בנו של מוטלה שפיגלר לא היה מועסק בשום מקום אחר,פשוט אנשים ללא ידע והבנה בספורט וזו התוצאה אני מקווה שאדון ניצן חן לא יוותר הפעם.

  • 6.

    העדות הטובה ביותר לקריסה של ערוץ הספורט היא החשכת המסך בעת שידורי

    פרנץ ביברקופף, 23/05/09 22:30

    כדורגל ופורמולה 1.
    בשנים שבהן ערוץ הספורט היה בטוח בעצמו,בדרכו,באיכות השידור והשדרים הוא לא דרש את החשכת המסך בעת שידורי פורמולה 1.
    כל אוהדי הענף החלו לצפות בו בערוץ RTL ששידר עד לעונה האחרונה מבלי שערוץ הספורט ידרוש את החשכתו.לא נשכח (וגם לא נסלח) שבמירוץ סיום העונה שעברה נאלצו רוב אוהדי הענף לצפות במירוץ ב-RTL משום שערוץ הספורט בחר באופן ניבזי להעביר את שידור המירוץ לערוץ הגנבים חמש פלוס לייב.
    החשכת המסך גם במשחקי כדורגל כמו גמר גביע אופ''א (איך יתכן שערוץ הספורט לא פתח אולפן במיוחד לאירוע כאשר כזכור בחצי גמר גביע הטוטו הזניח מודי בראון הוטרח לרמת גן ?) מבטאת את חוסר הביטחון של מנהלי הערוץ. פעם בצ'רלטון נהגו כך.פעם צ'רלטון היה הגוף השנוא.ובניגוד לערוץ הספורט הם אפילו לא נמנעו מהחשכת מסך כאשר לפני כמה שבועות הם והערוץ הספרדי שידרו במקביל משחק של נבחרת ספרד.
    צריך להדגיש את שתיקתו של קופמן (שאלמלא עבד בערוץ היה שוחט את התנהגות מנהליו) כאשר הערוץ החליט לנטוש את שידור משחקי הכדורעף (ששודרו בערוץ המקומי ובהפקה של תלמידי בית ספר),את שתיקתם של שלח ולביא (אילו לביא לא עבד בערוץ דעתו היתה נשמעת ועוד נשמעת בנושא הערוצים בתשלום וזליגת התכנים) הדעתניים בכל הקשור להתנהלות הערוץ אפילו בשבועות האחרונים בנושא שידורי ה-NBA.
    אגב,ערוץ הספורט נקט בשיטה מתוחכמת כדי לצמצם את הביקורת עליו.ההצטרפות של אלי סהר לשידורי הערוץ והשידור של משחקי גמר הנערות (ששודרו רק משום שבתו של נוני מוזס השתתפה בהם) שיפרו את מצבו בחזית שני העיתונים והעובדה שהוא מספק תקצירים של חדשות הספורט ותקצירי משחקים לאתרי האינטרנט המובילים גם היא סייעה לו בתקופה האחרונה והראיה לכך היא שתיקתם האתרים כאשר הופסק שידור משחקי ה-NBA.(מילה טובה ל-NRG על הכתבה)
    ושאלה שצריך לשאול את ניצן חן : מדוע המשחק המרכזי באנגליה לא משודר בערוץ פתוח בעוד שהמשחק המרכזי בספרד ואיטליה משודר בערוץ פתוח ?

  • 5.

    כמה הערות לגבי הכתבה

    מבין דבר, 23/05/09 22:07

    א. העורכים שהזכרת : דין, מוסלי, וברנע הם במיקרה הטוב עורכי מוקמונים שאכלו קצת סטרואודים - זו לא רמה של עורך תוכן.

    ב. לא יקרה שום דבר עם יפטרו את קופמן או יקצצו את אילדיס נהפכו - האחד הוא יותר נטל מנכס והשני בעצם אינו יכול ללכת לשום מקום גם עם קיצוץ.

    ג. חלאס עם התוכן השיווקי כיום שאני חושב על קופמן אני חושב על בורגוס - זה מצוין לבורגוס אבל איום ונורא לערוץ הספורט.

    ד. לייצר הפקות מקור ודחוף - שעשועונים ,דרמות העוסקות בספורט וכו'.

    ה. נא להעסיק אנשי מקצוע - הסבר קצר מהו איש מקצוע: אקדמאי ברמה אוניברסטאית ולא מכללה הזויה, נסיון תעסוקתי, רמת אינטלגנציה סבירה, מעל גיל 27. ע''ע כיצד בוחרים אנשי מקצוע בקשת או ברשת.

    ו. נא להפסיק לגזול את הצרכן הוא לא אויב שלכם הוא חבר - או לפחות היה.

  • 4.

    ערוץ הספורט

    יוסי, 23/05/09 21:56

    ניצן חן אתה תותח,תמשיך במה שהתחלת,הגיע הזמן שמישהו ישים לערוץ הדוחה הזה סוף,איך אדם כמו איציק זוהר מופיע בערוץ?אין לו מושג ,שפת רחוב ,סגנון דיבור עברייני,עם קבלות,אלי אילדיס נהיה כוכב בזכות אישתו,הבנאדם חושב שהוא מבין בספורט,ולמעשה אין לו שום הבנה,אולי בספורט מוטורי,מודי בראון איש רע שחושב שיודע הכל,אבי מלר מבין בכדורגל אנגלי וזהו,אין לו מושג בכדוקגל גרמני נדב יעקבי מבין בכדורגל ספרדי וזהו ,ופתאום נהיה לי מומחה מי יעבור לאיזה קבוצה ובינתיים כל מה שאמר קרה ההיפך,אדון שגיא כהן,רק במדינה שלנו יש פרשנים שלא נגעו בכדור בחיים שלהם,ממתי פרשן לא היה שחקן?רק בישראל,גיל ברק חושב שיודע משהו בכדורסל,אולי לעודד במשחק לא יותר מזה,חבורת כלומניקים שאני מקווה שניצן חן יגרום להם להוריד את האף שלהם,מסכנה מירי נבו ,לא היה לה בכלל קול באותו ערב,בקושי הוציאה מילה,איך לא הביאו באותו ערב מישהו אחר במקומה,והיא גם פראיירית שהסכימה לבוא לשדר,

    • אין הרבה מה להוסיף...

      לא יוסי, 23/05/09 23:37

      אתה פשוט מפגר

    • לפחות תודה שאתה מצ'רלטון. (ל''ת)

      צופה מהצד, 24/05/09 07:16

  • 3.

    אין זליגת תכנים

    משה, 23/05/09 21:46

    הנה, שנים שהקפידו בערוץ לשדר את הליגה הגרמנית והצרפתית בערוץ 5, פתאום נהיה שם מעניין והופס - כלום.
    היום, מחזור סיום מרתק בליגה הגרמנית. שני שידורים במקביל - שניהם בערוצים בתשלום. נו בטח, מקצה הדירוג של הפורמולה 1 ומשחק רוגבי(!) הם יותר מעניינים.
    בסדר, מה אנחנו מתלוננים - בערב יש שידורים מספרד של משחקים בליגה שכבר הוכרעה. הבעיה היא שמבנה התמריצים של הערוץ כולו תומך בזליגה. זה לא ''אילוץ'', זו לא ''תחרות הרסנית'' - זה פשוט תמריץ כלכלי, חד וחלק.

  • 2.

    יופי של כתבה

    עומר, 23/05/09 21:16

    ערוץ הספורט באמת נראה רע בתקופה האחרונה.. שגיאות כתיב וטעויות מביכות במהדורה המרכזית. חוץ מזה את מי מעניינת הליגה הצרפתית?? או ההולנדית?.. תביאו את הדבר האמיתי! את האנגלית והארגנטינית. והפינה של צבר ספורט היא אחד הדברי הכי מביכים. לא ייאמן.

  • 1.

    יש שם בעיות עמוקות מאוד

    מכיר מקרוב, 23/05/09 20:55

    האנשים שכיום נמצאים בערוץ מגיעים ממקום של גאוותנות ופרסום ולא ממקום של ספורט.
    אנשים טובים מאוד שאני מכיר שפעם העריצו את הערוץ אחרי ביקור קצר שם חזרו מלאי אכזבות.
    פולטיקה ומקורבים, אווירת אימים וחוסר יצרתיות ומעל לכל מספר טאלנטים שקובעים את המדיניות.
    שורה תחתונה האחרון שעוזב שיכבה את האור.

    • צודק, צודק, צודק!!!

      אחד מבפנים, 26/05/09 10:33

      אנשי ערוץ הספורט חושבים שהשמש זורחת להם מהת*ת!!! אבל הם לא שמים לב שהדבר היחידי שזורח להם משם - זו הנפיחות הגדולה שלהם.
      אנשים רדודים, יהירים ובעצם מאוד מאוד קטנים!!!!!!!
      לא כיף לעבוד איתם.