• 37.

    חטיבת כפיר מיועדת רק לשמור על חיי המתנחלים ,ולהלחם בטרור היהודי (ל''ת)

    חיל חטיבת כפיר במי'ל, 02/09/09 17:16

  • 36.

    מחט כפיר

    יעקב, 29/08/09 13:39

    אלמ וירוב כאחד ששירט שנים רבות בצנחנים ואב לקצין בכפיר אני מצדיע לך רק מי שמעריך את פעולות חיילויבין אתך ישר כוח

  • 35.

    הערתו של שמני מראה שלא עמד במצבים קרביים אמיתיים

    האמיר שטעה, 09/07/09 12:06

    המשפט ''האלוף גדי שמני עשה את כל מה שמפקד ראוי ומחנך צריך לעשות'' הוא טועה ומטעה.
    קודם כל נסיונו המצומצם של שמני היה בפקידות כמזכיר צבאי. הוא לא עמד כמפקד יחידה קרבית במלחמה או מול אוייב, ותקן אותי אם טעיתי. מפקד שצריך להחזיר את חיליו בשלום, לא מחוייב כגננת לאוייב, ומותר לו להפעיל שיקול דעת בעניין הפעלת כח. אם לשוטר וקצין משטרה מותר, קל וחומר לצבא שחיים ומוות בידיהם.
    עד שיוכיח שמני את עמידתו מול המון עויין ופורע, הצגתו תראה כרעה ופוגענית לכל קצין שראה ושמע זו.
    כקצין וותיק מגדי , ובעל פעילות יותר מבצעית ממנו, לדעתי, אני דוחה בשאת נפש את כל ההערה שאינה מגבה את הבנתו הקרבית של מחט זה בשטח
    בלשונו של סקיפיו אפריקנוס לסנאטורים : אני מקבל את עצתכם בתנאי שתעלו עימי לספינה לקרב.
    הייתי רוצה לראות את שמני בפעילות קרבית נגד המון אלים ערבי, עם מילים בלבד, ובולע לשונו אם לא.

  • 34.

    אב שכול של חייל בחטיבת כפיר גדוד שמשון

    אבי ארדות, 09/07/09 05:36

    אני איתכם באש ומים חילים שעושים את עבודתם יום וליל.וכול זה שמעבירי ביקורת יוכלו לישון בביתם עים מזגן ושאר הפינוקים.מגיע לכל חיל וחיל בחטיבה הנהדרת הזאת חיזוקים וכל הכבוד ובראשם אלוף משנה איתי וירוב כה לחיי חיזקו ואימצו מחבק אתכם

  • 33.

    רק פינוי ההתנחלויות והמאחזים יפתור את הבעיה ... (ל''ת)

    לוחם שיריון שמנוצל כשומר רגלי על מתנחלים מופרעים, 08/07/09 18:55

  • 32.

    נו מתברר שהימין מצחין ורקוב לחלוטין (ל''ת)

    בארי, 08/06/09 09:15

  • 31.

    איפה כתוב מה אסור ומה מותר - אין פקודות והוראות כאילו שהאלוף לא יודע..

    גיל, 28/05/09 19:45

    הקצין יצא למלא משימה, אחת מאלף, בהוראת המדינה בה הוא חי ועליה הוא מגן. המדינה לא ציידה אותו בכלים ברורים מה איך ומתי ועכשיו נציגיה, אלו ששלחו אותו למשימה מיתממים כדי שלא יצביעו לעברם באצבע מאשימה.
    אז לא עוד !!! או שתיתנו הנחיות, פקודות וחוקים ברורים או שתיתפטרו בשל צביעותכם, אבל תניחו לילד ולמפקד החטיבה.
    כנסו לאתר החטיבה להבעת תמיכה.
    WWW.KFIR-IDF.ORG

  • 30.

    מי זה עמיר בוחבוט מה הרקע הביטחוני שלו,שהוא יודע הכל ? ? (ל''ת)

    סא'ל בדימוס, 26/05/09 18:42

  • 29.

    עצומה לשחרור סגן אדם מלול

    RUTIM46 , 25/05/09 15:54

    בגוגל - עצומה לשחרור סגן אדם מלול

    • מה קורה כאן

      מ י מ, 07/06/09 05:01

      מה אתם שאנו בארופה . תראו האמרקאים אך הם מתנהגים בעירק .אנו במלחמה חברי לו בנופש .שילכו יפיי הנפש ויעסו מעצרים של פלסטנאים .שילך מזוז כן שחררו אותם ותנו להם צלש

  • 28.

    צריך לתת לו צל''ש

    עדית יערון, 25/05/09 12:44

    חטיבת כפיר, שבני משרת בה, היא אחת החטיבות הקשות בצהל. אם לא המח''ט הנוכחי, אף אחד מבנינו המצוינים לא היה מחזיק שם מעמד! מגיע לו צל''ש

  • 27.

    אין מילים - גועל.איתי וירוב הוא מהמפקדים היותר טובים שצה''ל ראה והיותר

    לוחם כפיר משוחרר, 24/05/09 00:24

    ישרים ודוברי אמת. שיודע לשמור על הערכים ואף נלחם נגד תופעות שליליות של חיילים ביחס לפלשתינים.

    אם הוא נתן גיבוי סימן שזה במיליון אחוז היה מוצדק. הוא האד9ם האחרון שהיה מגבה אלימות.

    אבל נוח יותר להצתדק ולשפוך זוהמה על טובי המפקדים. כן כי זה לא פוליטיק להקורקט לומר את האמת ולגבות חייל. כן לפעמים יש לתת ברכית ולפעמים סטירה - כשהבן אדם מתפרע במחסום. אם היו יורים עליו גומי אף אחד לא היה מצפצף!

    עוד אלופים כמו הפצר ואל''פ מרכז ואבדנו גם ערכית וגם צבאית

  • 26.

    אבל למה סגן אדם מלול עצור שישים יום בלא משפט על שתי כאפות? (ל''ת)

    מה בדיוק זה משדר ללוחמים?, 23/05/09 18:07

    • גם לך מגיעה כאפה בחור (ל''ת)

      גש לכאן, 24/05/09 00:14

  • 25.

    על ההערות שלו שמני צריך לעוף. (ל''ת)

    הפרקליט הנבון, 23/05/09 13:25

  • 24.

    לאלוף שבי ישנה בעיה שחלק לא קטן מחיליו הם ימנים קיצונים דתיים (ל''ת)

    לוחם חילוני בחטיבה, 23/05/09 12:54

  • 23.

    זבל של תקשורת יש למדינהההה

    אחות של לוחם וגאה!!!!, 23/05/09 09:33

    אומנם אני רק בת 12 אבל אני יודעת שאם אילנה דין לא היתה מלכלכת ככה בכתבה על חיילים שעושים את כל המלחמות בזמן שהיא יושבת ומקפלת את הזנב במקום שיצדיעו לחיילים ככה מלכלכים עליהם זה כבר ממש חוצפה. אחי וכל הלוחמים נלחלמים בשטח על המדינה שלנו וזה התודה שהם מקבלים? שאחת כמו אילנה דין תפתח עליהם פה. כן אז עם כל הכבוד לכולם התגובות מ1 ולכולם כל מי שרשם פה תגובות ממש גיזעניות בזמן שכול החיילים בכפיר נלחמים על קיומה של מדינת ישראל אז זה ממש לא צודק. צריך להוכיר תודה לכל הלוחמים ולאף שמאלני אין שם זכות בכלל להביע דיעה.
    איפה כולם כשהערבים פוגעים בנו, דוקרים, רוצחים וגונבים מאיתנו, למה אז אף אחד לא מדבר?
    אסור לאף אחד לפגוע בזכויות של הלוחמים שלנו.

  • 22.

    www.atzuma.co.il/petition/danavni (ל''ת)

    עצומה לשחרר את אדם, 23/05/09 01:31

    • מישהו כבר "דאג" להוריד את העצומה הנ"ל. האם מישהו יכול לשחזרה? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 23/05/09 17:51

      • עצומה עדיין קיימת

        RUTIM46 , 25/05/09 15:53

        להכנס לגוגל ולרשום עמותה לשחרור סגן אדם מלול וככה תוכלו להגיע

  • 21.

    האלוף שמני הפקיר חייל בשטח - מי יהיה מוכן להלחם בשבילו? (ל''ת)

    טוראי במי''ל, 22/05/09 22:46

  • 20.

    עם קצינים כמו וירוב מה הפלא שצהל מתדרדר מוסרית? (ל''ת)

    מכירים אותו, 22/05/09 22:39

  • 19.

    אם מישהו צריך להגיד למלך שהוא עירום אז שיגיד למלך ולא שיזרוק חייל

    ישראל1020 , 22/05/09 22:12

    המלך, הוא גדי שמני. והוא אכן עירום. אם הוא רוצה שהחיילים יעצרו את הטרור ע"י חלוקת סוכריות ועוגיות לפלסטינים המסכנים שיוציא פקודות ברורות לחיילים. בוחבוט, אתה עיתונאי, אתה לא שירות יחסי-ציבור של האלוף הכושל שמני. תראה קצת אומץ עיתונאי ותתיחס לאמת. אל תטייח את השקר שמלעיטים אותך ואותנו פקידי צבא שכל מגמתם היא טובת עצמם.

  • 18.

    פרשת בוחבוט: אין גיבוי לחיילים ששומרים עלינו בחירוף נפש. (ל''ת)

    ישראל1020 , 22/05/09 21:26

  • 17.

    למה פרקליטות ובג"צ -תמיד יוצא שמאלנים אנטיציונים ??? (ל''ת)

    רותם ס , 22/05/09 20:33

  • 16.

    הכיבוש משחית מאוד......... (ל''ת)

    כן....., 22/05/09 17:38

    • תגובה שמאלנית נאורה ואופיינית. חזור על המנטרה כמו רובוט. (ל''ת)

      ישראל1020 , 22/05/09 21:12

      • שים לב, על ההשחתה הזו מדברים גם בישיבות (ל''ת)

        כן, הכיבוש משחית, 23/05/09 11:36

  • 15.

    שאבי הוא אידיוט . (ל''ת)

    מבזקים, 22/05/09 17:37

  • 14.

    כך מתנהג כל חיל כובש ומדכא

    קונפוציוס, 22/05/09 17:11

    כל חיל כובש ומדכא מתנהג בדיוק אותו הדבר .
    אין בפעילות של הצבא בשטחים שום קשר לבטחון ישראל או להגנה על יהודים .
    זהו כיבוש וגזלנות לשמה .

    • נכון. אין שום קשר בין פעילות צהל בכלל לביטחן ישראל. ישראל בכלל לא

      ישראל1020 , 22/05/09 21:23

      צריכה ביטחון. ישראל רק צריכה שלום. אם ישראל תכנע לכל הדרישות של הערבים ותעשה איתם שלום אז לא יהיה בכלל שום בעיות במזרח התיכון. אז רק יהיה כובש אחד ויחיד במזה"ת - הערבים/מוסלמים. ואז השמאל הנאור יהיה שמח ומרוצה.

      • כן, רק אז איפהההההה השמאל (וגם הימין והמרכז והצפון והדרום...) ? (ל''ת)

        נאור, 23/05/09 09:26

  • 13.

    עם אלוף כזה צהל בבעיה

    דעה, 22/05/09 16:38

    האלוף שמני יכול להתבייש. להתבייש בכך שהוציא לתקשורת והפך את איתי שעיר לעזאזל לבעיה שהינה מהקשות במדינה ובצהל.

    אין לשמני רבעי משיעור הקומה של איתי וירוב, שהלואי והיו בצבא עוד הרבה מפקדים כמוהו

    • שעיר לעזאזל? הוא מרח אותנו בהערה פיקודית.

      סא''ל במיל', 22/05/09 18:45

      באופן אישי התביישתי לקרוא את הציטוטים מעדותו של מח''ט כפיר.

      • באופן אישי התגאתי לקרוא את הציטוטים!!!

        אייל אשכול , 22/05/09 19:32

        המח"ט הסביר בפירוט שאף אחד לא מרביץ סתם ואם כן הוא נענש בחומרה

        אבל במקום שבו התייפיפות מבחליה כמו שלך תיתן למחבל את האפשרות לשקר לחיילים וכך להסתיר נשק אצלו בבית - הלחץ המתון וכן - גם אלימות הכרחית במקום הנכון חושפת את הפנים האמיתיות שלו ומאפשרת למצוא אמל"ח שמיועד לפגוע בישראלים!!!

        עד מתי תלך כצאן לטבח???!?!?

        סוף סוף קצין שיודע מה צריך לעשות ולא מתייפייף ועדיין יודע לשים סייגים למה שהוא אומר!

        גדי שמני לא ראוי לשמש יותר כאלוף הפיקוד אחרי שהבהיר לחיילים שלו שהוא מצפה מהם מצד אחד לתוצאות תוך סיכון חיים גבוה אבל שהוא לא מתכוון לעמוד מאחוריהם לגבות ולהגן עליהם.
        הבן אדם פוליטיקאי בזוי לא קצין!

  • 12.

    גדי שמני מרסק את צה"ל ואת הנכונות להקריב עבור המדינה שיורקת בפני הלוח (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 22/05/09 16:33

    • כלך לך מופרע! אתה מוציא שם רע לימין .

      ASCH, 22/05/09 17:23

      כלבי הפרקליטות של השמאל

  • 11.

    Itay Virov

    Amnon, 22/05/09 15:56

    Dear Itay and all Kfir fighters.

    Be stong and carfull

    Love you
    Amnon Shreibman

  • 10.

    התעללות חלאות השמאל בחסות שתיקת ש''ס אתנן (סופרים את האתנן) (ל''ת)

    מצביעי ש''ס האידיוטים לא יילמדו אף פעם, 22/05/09 15:42

  • 9.

    נעשה מעשה נבלה פה ונתניהו וכל הימין שותקים,הופקרו לוחמי צה"ל

    שאבי מהעיריה , 22/05/09 15:15

    לכלבי הפרקליטות של השמאל

    • כלך לך מופרע! אתה מוציא שם רע לימין . (ל''ת)

      ASCH, 22/05/09 16:04

      • שמאלני קישטה,אל תתערב לנו בימין (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 22/05/09 16:36

        • שמאלני אביך !

          ASCH, 22/05/09 16:58

          להכנת קיש תזדקקו למעבד מזון או מיקסר עם וו גיטרה, אם כי ניתן להכין בצק פריך גם ידנית, אלא שאז יש להקפיד שהחמאה תהיה מאוד קרה ולעבוד מהר, פן תימס החמאה בחום הידיים. עוד תזדקקו למערוך, לרידוד הבצק, אם כי בעתות מצוקה ניתן לרדד את הבצק ישירות בתבנית, בעזרת הידיים. אם במערוך עסקינן, לאחרונה עברתי ממערוך עץ למערוך פלסטי שקניתי בארה''ב, מתוצרת ''Oxo'' (ראו צילום) – וההבדל הוא אדיר. כיף לרדד, הבצק אינו נדבק למערוך – והמערוך קל מאוד לניקוי. ניתן להשיג

  • 8.

    אמיר בוחבוט מדבר גבוהה אבל שטויות אלוף הפיקוד תקע סכין ארוכה ללוחמיו

    אבי, 22/05/09 13:16

    בימים שכל בית דין בעולם מחפש אותנו תקע האלוף שמני סכין למחט וחיליו הלוחמים וכל זאת כדי לקדם קריירה פוליטית

    בני משרת בחטיבה ועד שלא הייתי בטכסי סיום ושמעתי סיפורים על המתרחש לא האמנתי שיש מקום טהור כל כך בארץ ישראל.
    יחסי חברות ונאמנות ולויאליות ועזרה והכול בהתנדבות ואהבת המדינה.
    קשה להאמין כמה מפקדים בני עשרים תומכים ודואגים ללוחמים הצעירים יותר כאילו היו אמהות דאגניות.והכל בהשראת המגדים והמח''ט.

    יש ריבוי משימות ולא חוכמה כאשר קורית תקלה לבצע שחזור ולמצוא דברים שלא נוהלו לפי הספר.גם אם היו מתחקרים את הצלחת מלחמת ששת הימים היו רואים שלא התנהלה לפי הספר.
    יש אין ספור אירועים ואין ספור גופים עוינים הרוצים להשחיר ןלהכשיל את החיילים.
    בשביל מה בכלל חייל רוצה להתנדב ,להסתכן,לקרוע את עצמו כבודד בתוך ים של משתמטים אם אינו זוכה להערכה ועלול אף להיות מוכתם כפושע דווקא עי הצבא ועי קצין שהוא פוליטיקאי
    אני אומר מכאן תודה למח''ט ולמגדים על מסירותם ותמיכתם בלוחמים

  • 7.

    סוף סוף קול שפוי

    בניגוד לדעה מאתמול, 22/05/09 12:53

    חיילי צה''ל מנהלים מאבק צודק בטרור אכזרי. במסגרת מאבק צודק זה אין שום צידוק לחלק כאפות סתם לתושבים ערבים שאינם מעורבים, כי אז אין הבדל ביננו לבין כל עבריין שמרביץ לאנשים ברחוב. כל הכבוד לדרג הפיקוד שעוד זוכר משהו מטוהר הנשק. חבל מאד שיש כאן אנשים שמגיבים כמו חיות.אנחנו ננצח כי אנחנו צודקים, ועל זה חייבים לשמור.

    • רק משוגעים גמורים מעידים על שפיותם (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 22/05/09 14:45

    • מי חילק כאפות סתם? כמה עוד תמשיכו להתבצר בטענות האומללות שלכם?

      ישראל1020 , 22/05/09 21:07

      מי מגיב כמו חיות? בשביל מה מתנהל פה משפט בכלל? לפי דבריך צריך לזרוק את החיילים לכלא מיד. הדרג הפיקודי שנמצא בשטח ועושה את העבודה השחורה דווקא הצדיק והוכיח את נחיצות 'שיטת הפעולה' בה נקטו חיילינו. האלוף שמני הנכלולי שמעביר רוב זמנו ליד הפלאזמה ובשתיית קפה ובדחיפת עצמו למעלה בשרשרת הפיקוד, החליט שמה שהמפקד בשטח החליט זה לא לפי 'רוח צהל'. מה זה 'רוח צהל'? מי עושה רוח בצהל? האם 'רוח צהל' זה מה שמונע מטרוריסטים ערבים לפגוע בנו? האם זה 'רוח צהל' שרודף אחרי טרוריסטים, לוכד אותם ומונע פיגועים? עד מתי תמשיכו לשחק במילים ולהצטדק במוסריות איוולת? ככה לא מנצחים אפילו שאנחנו צודקים.

  • 6.

    יש להפעיל את כל האלימות שבעולם להצלת יהודים וחיי חיילים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר-עת לפעול, 22/05/09 11:37

    • הצלת יהודים וחיילים כוללת...

      מלה טובה, 22/05/09 12:22

      ...הצלה מהפיכתם לחיות אדם חסרות לב ופנים. וזה תהליך שמתרחש הרבה יותר מהר ובקלות מאשר כולנו היינו רוצים להאמין. זה נורא נח להאמין שיש ''מפלצות'', אבל האמת המרה (שלא הזכלנו ללמוד מההסטוריה) היא שבתנאים המתאימים- כל אדם יכול להפוך למפלצת.ומול זה עלינו להתגונן לא פחות מאשר מול הטרור.

      • כדי להציל יהודים וחיילים יש להשתמש בכל האכזריות שבעולם (ל''ת)

        לא לסייעני אוייב בזויים המסרסים את צהל, 22/05/09 14:39

  • 5.

    קפצ''ר - קאפו פצ''ר (ל''ת)

    היהודי זיס, 22/05/09 11:36

  • 4.

    הבעיה הבאמת מדאיגה זה הניתוק של האלוף שמני מהמציאות.פשוט חי בבועה.

    רסקולניקוב , 22/05/09 11:32

    בוחבוט,הטענות שלך פשוט מגוחכות.
    ההשוואה בין מה שקרה בדהריה למקרה הנוכחי זה עיוות מוסרי מדרגה ראשונה.אין קשר בין המקרים.
    אתה יודע מה בוחבוט?? יאללה בוא נשווה גם בין לוחם שהרג מחבל לבין בעל שרצח את אשתו.הרי שניהם לקחו חיים של אדם אחר,לא?!

    כל מי שהיה בסיטואציות של מרדף אחרי מבוקשים,מעצרים וכו' יודע שלפעמים צריך להיות אגרסיבי,כי לפעמים ההבדל בין ערבי שאומר שהוא לא יודע כלום לבין ערבי שפותח את הפה ויכול לתת לך מידע שיציל חיים זאת הכאפה/בעיטה שתיתן לו.
    אם הוא ידע שלא משנה מה,אתה לא תיגע בו,אין סיכוי שהוא יפתח את הפה.
    זה לא מוסרי בעיניך???
    אם כך,אז אני גאה להיות לא מוסרי באמות המוסר המעוותות שלך,כי בעיני המוסרי זה להציל חיים של אזרחים,של בני עמי,בדיוק בשביל זה התגייסנו לצבא.
    דבריו של אל"מ וירוב שיקפו מציאות כואבת אבל אמיתית,מציאות שבה הברירה לא קיימת.
    הערת אלוץ פקמ"ז רק מוכיחה כמה הוא התנתק מהשטח ,מהעולם האמיתי.
    כמה הוא חי בבועה מנותקת שממנה כבר אפשר לראות את העולם הפוליטי המפנק ואת מנעמי השילטון ממש מעבר לפינה.

    • האמת שהמקרה הזה מחזיר אותי לתופעה שאני מנסה לחקור.אשמח לתובנות חדשות..

      רסקולניקוב , 22/05/09 11:38

      מזה כמה שנים אני מנסה לחקור את התופעה הבזויה הזו של העירוב של הפוליטיקה בצבא.
      איך זה שבדרגים הלוחמים ובפיקוד הזוטר(עד רמת המח"טים) יש נאמנות לערכי המוסר והציונות האמיתיים וגיבוי אמיתי של החיילים,ומשלב האוגדונרים ומעלה חל איזה עיוות מוסרי כמעט בכל השדרה הפיקודית.
      אתה רואה אנשים שעד דרגת אל"מ מדברים כלוחמים וכמפקדים ,ומדרגת תא"ל מדברים כפוליטיקאים קטנים שכל מה שמניע אותם זה הקידום והרצון לא להסתבך עם הגורמים שבעיניהם צריך למצוא חן(הפרקליטות,אירגוני השמאל וכו').
      אני שואל באמת,מה קורה בנקודת הזמן הזו???
      באיזה שלב המפקדים מאבדים בבת אחת כל קשר למציאות האמיתית???

      האם הם עוברים איזה קורס אוגדונרים נאור ומיוחד? שיחת ערכים מאנשי המכון לדמוקרטיה/בצלם? או אולי איזה שיחת עידוד/איום מפי גורמים מסויימים, שרומזים להם שהם הגיעו גבוה ופשוט חבל להפסיד את הכל בגלל התנהגות לא נכונה??

      בעיני ראיתי-כשהייתי בקו ברצועת עזה- איך מפקד אוגדה קובע לנו נהלים שמסכנים את חיינו בצורה ברורה ,והכל כדי "לא לפגוע במירקם החיים הפלשתינאי".
      זה הגיע לאבסורד כזה,שאח"כ המג"ד עשה שיחה לגדוד ובה הבהיר שהוא יגבה גם את מי שלא יפעל לפי הנהלים בשל סכנה לחייו.

      גם במלחמת לבנון השניה בלטו ההבדלים בין דרג הפיקוד עד המח"טים ,ובין הפיקוד הגבוה שהיה שקוע בפוליטיקה קטנונית ובתפיסה מעוותת ולא מחוברת למציאות.
      יש מפקדים רבים ששקועים עד צוואר בפוליטיקה וגדי שמני הוא רק אחד מהם(למרות שהוא הכי בולט בזה).
      צריך לעשות מעשה שיפסיק את הביזיון הזה.
      (למשל להאריך את תקופת הצינון בין צבא לפוליטיקה לשנתיים לפחות).

      • במחשבה שניה החלטתי להפסיק את המחקר ולעבור לדיג.

        ASCH, 22/05/09 11:55

        הולך טוב עם גולדסטאר ופנסים מעופפים.

        • ASCH,אני אעבור לדיג רק אם תסכים להחליף אותי...

          רסקולניקוב , 22/05/09 14:14

          אולי זה אפילו יגרום לך להגיב בצורה עניינית יותר..

      • קצת מגוחך שבעיניך דעה הומנית היא ''עיוות מוסרי''

        אביעד, 22/05/09 18:44

        אני אתן לך תזה אחרת.

        ילד/מתבגר מאמין שהעולם הוא שחור/לבן. יש טוב ויש רע.

        מבוגר, קל וחומר כזה שחשוף למכלול גדול יותר של בעיות ומתמודד עם בעיות מורכבות יותר, מבין שהעולם מורכב מפשרות.

        חשבת על זה?

        הניסיון להציג את מי שמסכים איתך כמוסרי, ואת מי שחולק עליך (פוליטית) כמעוות מוסרי היא לא בוגרת במיוחד.

  • 3.

    בואו נעשה ניסיון מעניין, שישפוך אור אמיתי על התנהגות החיילים

    bahary5 , 22/05/09 11:29

    הנה הניסויי...בדיוק כמו המטבח של אהרוני..
    קח שנים שלשה אלופים..שנים שלושה מחט"ים , חמישה מגדים,,
    חמישה ממ"פים..שים עליהם מדים עם דרגות טוראי.. ולפלפל עם עוד כמה שופטים צבאיים,שים עלהם מדים עם דרגות מטר"ש ועד סמל
    שלח אותם לכל המשימות השוחקות
    המבוצעות יום יום שעה שעה ע"י אותם חיילים בשטח.
    ונראה אותם מגיבים,
    אותם האלופים והשופטים היושבים
    על הבלקון של המרפסת ורואים הכל מלמעלה,איך הם היו שופטים את עצמם (גיבורים גדולים)!!!

  • 2.

    הבעיה הבאמת מדאיגה כאן זה הניתוק של האלוף שמני מהמציאות האמיתית.

    רסקולניקוב, 22/05/09 11:25

    בוחבוט,הטענות שלך פשוט מגוחכות.
    ההשוואה בין מה שקרה בדהריה למקרה הנוכחי זה עיוות מוסרי מדרגה ראשונה.אין קשר בין המקרים.
    אתה יודע מה בוחבוט?? יאללה בוא נשווה גם בין לוחם שהרג מחבל לבין בעל שרצח את אשתו.הרי שניהם לקחו חיים של אדם אחר,לא?!

    כל מי שהיה בסיטואציות של מרדף אחרי מבוקשים,מעצרים וכו' יודע שלפעמים צריך להיות אגרסיבי,כי לפעמים ההבדל בין ערבי שאומר שהוא לא יודע כלום לבין ערבי שפותח את הפה ויכול לתת לך מידע שיציל חיים זאת הכאפה/בעיטה שתיתן לו.
    אם הוא ידע שלא משנה מה,אתה לא תיגע בו,אין סיכוי שהוא יפתח את הפה.
    זה לא מוסרי בעיניך???
    אם כך,אז אני גאה להיות לא מוסרי באמות המוסר המעוותות שלך,כי בעיני המוסרי זה להציל חיים של אזרחים,של בני עמי,בדיוק בשביל זה התגייסנו לצבא.
    דבריו של אל''מ וירוב שיקפו מציאות כואבת אבל אמיתית,מציאות שבה הברירה לא קיימת.
    הערת אלוץ פקמ''ז רק מוכיחה כמה הוא התנתק מהשטח ,מהעולם האמיתי.
    כמה הוא חי בבועה מנותקת שממנה כבר אפשר לראות את העולם הפוליטי המפנק ואת מנעמי השילטון ממש מעבר לפינה.

  • 1.

    עצומה לשחרור סגן אדם מלול מצפרני כנופיית תבוסה עכשיו

    danavni , 22/05/09 09:57

    http://www.atzuma.co.il/petition/danavni/7

    • זאת בעיה של כולנו גם השמאל וגם הימין.אם לא ניתן גיבוי נושמד.

      אבי, 22/05/09 13:25

      חיל הים איבד בזמנו את אחי אילת ואחי דקר בזמן קצר ועם הרבה מחדלים.
      אבל הלוחמים והקצינים קיבלו גיבוי ובמלחמת יום כיפור החיל הצטיין.

      מדוע לוחם יסתכן יעבוד קשה ידאיג את משפחתו כאשר הוא חוזר לחופשה ורואה שחבריו עושים חיים ולא נענשים.
      תוסיפו לכך שכל אשר יעשה יאמרו לו אתה הססן ,אתה פחדן,אתה אגרסיבי מידי,אתה אכזר,
      משתמטים מצלם יצלמו אותו ויקליטו אותו במהלך מהומות
      ולקינוח האלוף יתקע בו סכין