• 39.

    כותרת זהה במילים אחרות: 70% מהעבריינים והטרוריסטים בישראל הם ערבים (ל''ת)

    blabla11 , 30/06/09 22:44

  • 38.

    צפון אירלנד ????? הם מתפוצצים באוטובוסים בשליחות אללה????

    השוואה מטופשת, 30/06/09 17:55

    הם יורים טילי קסאם על לונדון ?

    הם מתפוצצים בבתי קפה ?

    במשך כל ההתנגדות בצפון אירלנד לא נהרג ילד.

    להמשיך ולהביא דוגמאות ???

  • 37.

    מה זה שיקום- לשים כיפה?

    זה ל'יהודים', 30/06/09 13:13

    תביאו מאמריקה גם ענישה ולא רק ריאליטי, אז אולי יהיה פה שיקום גם ברחוב.

  • 36.

    עוד ראייה מני רבות בצורך הדחוף ב-2 מדינות ל-2 עמים (ל''ת)

    ובלי לערבב ביניהם, 30/06/09 13:10

  • 35.

    וכמה זה עולה לנו כל שנה?!?! גם זה חלק ממחיר הכיבוש.. (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 21/05/09 14:38

  • 34.

    ממש רחמים אוכלוסיה שלא נותנת דבר לא שרות לאומי לא מיסים רק בכי ובכי

    יובל ארהב, 20/05/09 20:40

    ערביי ישראל חיים במצב מצויין אין להם דאגות ביטחון אין להם בעיות גיוס אין להם חובת תשלום מיסים ארנונה מים לא משלמים כלום!!!!!אין משפחות שכולות 3 שנים צבא הם 3 שנים מיקדמה שיש להם על נוער ישראלי בעבודה או לימודים בנייה אף פעם לא חוקית חיים במדינה כאורחים ורק מקבלים העברינות זה בדמם כי יחסית למדינות ערב העונש שהם מקבלים הוא בדיחה מול נעונש שהם היו מקבלים לו היו עוברים עברות דומות במדינות ערב אז שיראו איך האחים שלהם חיים במצרים או סוריה או עזה ויבינו שהם ברי מזל

  • 33.

    ממתי הערבים הם "אוכלוסיה שסובלת מאפליה"? הם חיים יותר טוב מאיתנו..

    לא אמרתי כלום , 20/05/09 17:31

    שמאלנים החוצה עם הערבים! ערבים לירדן! שמאלנים לסעודיה!

  • 32.

    וחמישים אחוזים מתוכם הם מרוקאים שדתם יהודית (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/05/09 11:11

    • ל32אם יהומו אנחנו לפחות יהודים אבל אתם מזויפים נוצרים (ל''ת)

      איל, 20/05/09 16:29

      • אתה צודק כ90 אחוזים מתושבי המדינה היהודים סובלים ממשבר זהות קשה ביותר (ל''ת)

        פקק תנועה , 21/05/09 09:29

        • ואף אחד מהם למעשה לא יודע להיכן לשייך את עצמו מחינה דתית ולאומית (ל''ת)

          פקק תנועה , 21/05/09 09:30

          • ואים תישאל אחד כזה להיכן הוא משייך את עצמו אתה תיכף תתבלבל ולא תקבל

            פקק תנועה , 21/05/09 09:35

            את התשובה הנכונה וכול זאת קורה ביגלל שאנו חברה גיזענית וקשה שמאורעות הגולה עדיין רוכבים על גבה של החברה הישראלית וללא יכולת ורצון מספק לנער דבר זה מעל גבה ביגלל שהיא חברה קשה ועקשנית ביותר וקשת עורף ולמה רק לאלוהים פיתרונות

  • 31.

    לשחרר את כולם לסבב נוסף של טרור (ל''ת)

    לתת מחווה לאבו מאזן שעושה רק טוב ליהוד - כמו ערפאת, 20/05/09 06:06

  • 30.

    לגרש אותם מהמדינה (ל''ת)

    שמוליק, 20/05/09 06:04

    • לגרש אותך! יא מניאק! (ל''ת)

      רונית כהן, 20/05/09 09:44

    • ל31 לגרש קודם כל אנשים כדוגמא 32 מהארץ אחר כך (ל''ת)

      איל, 20/05/09 16:34

  • 29.

    לערבים קל לפשוע-זה הרי מצווה לפי הקוראן לפגוע ביהודים (ל''ת)

    ערבים קל לפשוע-זה הרי מצווה לפי הקוראן לפגוע ביהוד, 20/05/09 00:59

  • 28.

    טוב הכיבוש אשם אין להם אוניברסיטה .. בתי ספר מסודרים

    קובי, 19/05/09 22:04

    אבל ליצר פצצות.. וקסאמים ולגנוב רכבים ולרצוח..לא צריך בשביל זה בית ספר הם יודעים שאסור ..אבל בגלל שאנחנו יהודים
    זה מותר ..אבל זאת התורה שלהם והאיסלם שלהם
    יד אחד חותמת על חוזה יד שניה סכין מאחורי
    הגב ..מוכנה לחסל ..הערבים לירדן ולמדינות
    ערב ומהר

  • 27.

    יתכן שהכלואים מייצגים את המאמץ להשמיד את ישראל ?

    תמימים ואכזרים, 19/05/09 19:20

    מעניין למי זה מפריע , לארגון שבראש מעייניו תמיכה בגורמים עוינים ?????
    יכול להיות שזה מקרה ????

  • 26.

    כמה תגובות לכתבה בלי עניין...משועממים?

    pacman, 19/05/09 19:06

    חלקם של האסירים ערביי ישראל שווה לחלקם באוכלוסיה אז מה העניין כאן?

  • 25.

    מה זה לגי תאונות דרכים הערבים נוהגים יותר טוב מהיהודים וזה ברור

    ערבי גאה, 19/05/09 19:01

    אלמלא התשתית הלקויה . אם התשתית הזו אצל היהודים היה רוב התאונות אצלכם ושלא תדעו עוד צער

  • 24.

    חשודים זה לא בהכרח ערבים, זה יכול להיות זרים או אטיופים. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/05/09 18:45

    • ואתם מהשמאל עוד מעיזים לומר שהימין פאשיסטי.תסתכלו במראה.. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום , 20/05/09 15:37

  • 23.

    הרשויות נטפלות לא רק לערבים אלא גם לאולמרט והירשזון.

    נתן ש. מעלות, 19/05/09 18:44

    ורק בגלל החשש (המוצדק) שהם יתקנו את האפליה.
    אך יש עוד תקוה: לבני!!!

  • 22.

    בעוד 2,015 כלואים בשל עבירות בליליות (ל''ת)

    עבירות בליליות ??, 19/05/09 18:30

  • 21.

    צריך טרנספר דחוף

    גקי, 19/05/09 18:26

    אנחנו לא מבינים לאיזה צרה ניכנסנו צריך 2 מדינות לשני עמים לערבים וליהודים ,לדוגמא לפנות את אריאל ובצד השני לפנות את אום אל פחם והישובים סביב --אתם מבינים

  • 20.

    מה הפלא?ברור!ועוד אנחנו ממנים את האחזקה שלהם,בושה! (ל''ת)

    אחד, 19/05/09 18:23

  • 19.

    דו''ח: חמאס שולל זכויות משבוי (ל''ת)

    סטאס, חיפה, 19/05/09 18:20

  • 18.

    יש לי רעיון איך להוריד את האחוזים-להפסיק לגנוב ובצע מעשי טרור (ל''ת)

    יש לי רעיון, 19/05/09 18:18

    • להההההההה, בוא'נה אתה רציני? מאתה אומר! אחלה רעיון! (ל''ת)

      קאק, 20/05/09 06:05

  • 17.

    יש לי חדשות בשביל כולם...

    סעד אליהו, 19/05/09 18:18

    ...אם היו לוקחים בחשבון את כל העבריינים במדינה, גם אלו שלא נתפסו ונכלאו, עברייני הרכוש, הפורצים, גנבי הרכב, סוחרי הנשק והסמים למינהם- הנתונים המספריים אודות הפשיעה במגזר הערבי היו חמורים הרבה יותר. הרבה מאוד ערבים, מדובר באחוזים גבוהים מאוד, הפכו את הגניבה והעבריינות לדרך חיים. דרך שמשבשת את אורח החיים התקין במדינה ופוגעת בבטחון הקיומי, של אזרחי המדינה, המאויים ממילא מבחוץ, גם מבפנים.

  • 16.

    זה נכון

    רועי, 19/05/09 18:16

    אני מסכים עם ההחמרה נגד הערבים. אבל שיעשו כך גם כנגד היהודים. אין הנחות פשע באמת שיכלא לזמן ארוך.
    רק יד קשה וחינוך מחדש בכלא.

  • 15.

    3400 ערבים ישראלים עצורים

    יאיר, 19/05/09 18:12

    הם מחשיבים מסתננים ואסירים ביטחוניים בדו''ח אבל בסופו של דבר יוצא שרק 3400 ערבים ישראלים עצורים בכלא מכל המספר הגדול והיפה 22 אלף

    במילים אחרות הארגון עושה דמגוגיה במספרים ועושים שירות דב לקהילה הערבית כי בעצם הופכים אותם לפושעים

    גועל נפש וטמטום ניסיון נואש כדי להציג אותנו כגזעניים

  • 14.

    איזו אפליה?! תקראו את המאמר של בן דרור ימיני על מצבם של ערביי ישראל! (ל''ת)

    דני, 19/05/09 18:11

  • 13.

    מתי מישהו יעשה כבר מחקר לגבי המעורבות שלהם בתאונות דרכים? (ל''ת)

    למרות שהנתונים לא מפתיעים, 19/05/09 18:10

  • 12.

    הכותרת מטעה. צ''ל: '' 99.99% מהכלואים בישראל - ערבים''

    משחקים במיספרים, 19/05/09 18:09

    ובאותיות קטנות לציין: ''99.99% מהכלואים על עבירות ביטחונית הם ערבים - 7720 מתוך 7721''

  • 11.

    מאז ומתמיד ישמעאל, ידו הייתה בכול ויד כל בו.סטטיסטיקה ישנה מאד. (ל''ת)

    בנצי, 19/05/09 18:07

  • 10.

    ואם כבר התחלתם, תבדקו מהו אחוז הערבים המעורבים בתאונות בישראל. (ל''ת)

    לוק, 19/05/09 18:06

  • 9.

    זה בגלל שאין עונש מוות, כל מחבל רוצח בן 20 נשאר 60 שנה בכלא (ל''ת)

    אלון, 19/05/09 18:05

  • 8.

    ואיך עו''ד עביר תסביר את מעורבות הערבים בתאונות דרכים, גם בגלל אפליה???

    אביעד, 19/05/09 18:04

    הרי מספיק לשמוע בגל''צ ביום ראשון את שמות ההרוגים ולראות שיותר מחצי הם שמות ערבים.

    ויתר על כן, מי שנסע לבקר בחייו בכפר ערבי ראה את תרבות הנהיגה שלהם.

    לכן לי יש הסבר אחר לתופעה הנ''ל:
    הערבים לא מרגישים אחריות כלפי המדינה, מה שנקרא, שמים עליה *ין, ולכן אין להם בעייה לעבור על חוקי המדינה, מכאן כמות האסירים (ואיני מתייחס לחבר'ה מהגדה, זה כי הם טרוריסטים) ומכאן כמות התאונות.

    שתעשה אולי השוואה בין התנאים שמקבל אסיר ערבי בישראל לתנאים שמקבל אסיר ערבי בכל מדינה אחרת (אופציות לבדיקה: ארה''ב, רוסיה, מדינות ערב למינהן, סין, הודו, דרום אמריקה, מערב אירופה, מזרח אירופה, אפריקה)

  • 7.

    ואולי

    איתמר, 19/05/09 17:58

    תת התרבות של האוכלוסיה הערבית המתבטאת בחוסר הקפדה בחינוך הילדים, זילזול בחוק, נהיגה פרועה רצח על כבוד המשפחה וקרבת יתר לחיות הבית, היא היא שגורמת לערבים להוות רב בבית הסוהר?

    זה לא פיקניק לחיות במדינת חוק כשרגילים לסקול נשים נואפות ולשחוט בנות מתירניות.

  • 6.

    הכותרת כרגיל, מטעה

    שחר, 19/05/09 17:56

    מספר האסירים העברים ישראל שווה פלוס מינוס ליחסם באוכלוסיה (13.5% מסך האסירים בישראל בכלל). בחישוב קל, 15.75 אלף אסירים ערבים כאשר מתוכם 3419 ערבים ישראלים.

    המחקר מראה מספר גדול של אסירים בטחוניים שאינם תושבי ישראל ולא של תושביה הערביים.

    למען האמת, התפלאתי מאחר ושיערתי כי מספרם היחסי גדול יותר. -

    ודבר נוסף שלא הבנתי: ''אבל יש לקחת בחשבון שכמעט מחצית מהכלואים
    הם תושבי השטחים. אפילו בצפון אירלנד מספר האסירים היה נמוך יותר. '' - 15,750 אלף אסירים ערבים, 3789 מתוכם הם ערבים ישראלים זאת אומרת ש11961 אלף אסירים הם תושבי השטחים.
    זה קצת יותר ממחצית.

    • איפה למדת חשבון?

      אביעד, 19/05/09 18:09

      6750 אסירים יהודים (לא ערבים על פי הכתבה = 30% מ22.5)
      3789 אסירים ערבים (אזרחים ישראלים)
      35% מהאסירים הם ערבים, בדיוק כפול ממשקלם באוכלוסייה.

  • 5.

    ענקים אתם!!!! עבירות בליליות!!!! ענק! (ל''ת)

    אביעד, 19/05/09 17:55

  • 4.

    לא להאמין

    איזה שטויות, 19/05/09 17:53

    פשוט הבלים. אם 70 אחוז הם ערבים,האם בהכרח מערכת המשפט לא בסדר? מערכת אכיפת החוק לא עובדת? כולם גזענים?

    ואולי הנתון הזה פשוט משקף מציאות, הייתכן? אולי הערבים פושעים יותר? גונבים יותר? דוקרים יותר?

    לא, כנראה שזה לא הגיוני.

  • 3.

    בעוד 2,015 כלואים בשל עבירות בליליות.

    בעוד 2,015 כלואים בשל עבירות בליליות., 19/05/09 17:49

    בעוד 2,015 כלואים בשל עבירות בליליות.

  • 2.

    בלי ערבים : 90% ירידה בפשיעה

    שוקולית, 19/05/09 17:49

    בלי שמאלנים: 90% ירידה בטרור

  • 1.

    לא מפתיע

    אסף, 19/05/09 17:44

    הנה המיעוט הערבי שרוצה שלום...מוזר כשמתנחלים עצורים עושים רעש מטורף!