• 74.

    אחרי זה חושבים שמגיע להם זכויות כמו ליהודים... (ל''ת)

    ע, 20/03/15 03:45


    IP: 213.57.13.30דווח על תגובה זו

  • 73.

    בוא נכחיש אותם ואז ניראה מה יהיה

    ישראלית גאה, 20/05/09 15:24

    נכחיש אותם וניראה מי אז מה יהיה , .
    בושה של אנשים , ועוד גרים בארץ הזו
    6 מיליון איש נרצחו בדם קר על ידי נאצים ,
    ולהם ? , אין בושה להכחיש דבר נוראי זה !
    כל מי שיכחיש שואה שיכחישו אותו ! .
    ''הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. ''

    IP: 77.125.142.98דווח על תגובה זו

  • 72.

    בואו נכחיש גם אותם ואז ניראה מה יהיה

    ישראלית גאה, 20/05/09 15:23

    נכחיש אותם וניראה מי אז מה יהיה , .
    בושה של אנשים , ועוד גרים בארץ הזו
    6 מיליון איש נרצחו בדם קר על ידי נאצים ,
    ולהם ? , אין בושה להכחיש דבר נוראי זה !
    כל מי שיכחיש שואה שיכחישו אותו ! .
    ''הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. ''

    IP: 77.125.142.98דווח על תגובה זו

  • 71.

    לרוצה לראות לנגד עיניו שמאלני מתפוגג מבושה נא לצטט לו תגובה-21 (ל''ת)

    רונן-ממליץ בחום, 19/05/09 06:52


    IP: 89.139.107.213דווח על תגובה זו

  • 70.

    לא ירדתי לסוף דעתו של החוקר

    רונית, 19/05/09 05:07

    ניראה לי שהסקרים שלו מיותרים אם זאת המסקנה שלו בסוף

    IP: 87.69.190.53דווח על תגובה זו

  • 69.

    היה פעם רב בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים שהזהיר... (ל''ת)

    maximum3 , 19/05/09 04:23


    IP: 75.47.178.60דווח על תגובה זו

  • 68.

    How can you free somtehing that never existed? (ל''ת)

    Palestine = Jordan, 19/05/09 00:41


    IP: 80.230.1.11דווח על תגובה זו

  • 67.

    חבל ששרון עצר בדיר יאסין......... (ל''ת)

    זאב, 19/05/09 00:18


    IP: 77.127.70.9דווח על תגובה זו

  • 66.

    תכירו ב''נקבה'' כדי שאכיר בשואה..

    רמי, 18/05/09 22:54

    אני כמעט בטוח כי 99 אחוז מהיהודים בישראלים לא מכירים בנכבה, אז למה שאני בתור ערבי אכיר בשואה????????
    בדמוקרטיה מותר להכחיש ומותר לחשוב בלב ואפילו בפומפי, רק שבענייננו אנחנו שומרים את זה ללב.. ה40% שלא מכירים בשואה סיפרו את זה רק בסקר ולא בפרהסיה לכן אין כל בעיה..
    הגזענים יחגגו אך אם תחשבו טוב זו זכות של אדם לחשוב לכאן או לכאן.
    אם היו מציגים ראיות חותכות כי אכן הייתה שואה אז כנראה רק מנותק מהמתיאות היה מכחיש אותה..

    IP: 85.250.192.75דווח על תגובה זו

    • ערבי טיפוסי...

      ירדן = פלסטין, 19/05/09 00:46

      ה''נכבה'' היא מיסטיפיקציה לתבוסה שלכם במלחמה שאתם עצמכם הכרזתם ב-48.
      מאחר והדבר היחיד שאתם מצטיינים בו מלבד רצח הוא בכיינות, הפכתם אותה למעין ''רצח עם'' לעניים...
      אני דווקא שמח, אתם מתחילים לחשוף את הפרצוף האמיתי שלכם ולגרום במו ידיכם לנכבה השניה...

      IP: 80.230.1.11 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יופי

    אורן, 18/05/09 21:36

    הנה עוד אחד מהיתרונות הרבים שבמבצע עופרת יצוקה ובבחירתו של ביבי נתניהו לראש הממשלה.

    IP: 87.68.108.118דווח על תגובה זו

    • אכן. למורת רוחם של יפי נפש כמוך, האויב הערבי חושף את פרצופו האמיתי. (ל''ת)

      שמאל = מחלת נפש, 19/05/09 00:51


      IP: 80.230.1.11 דווח על תגובה זו

  • 64.

    חיסול נקודתי לקוף האיראני

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/05/09 21:32

    אין פתרון אחר.

    IP: 78.188.39.79דווח על תגובה זו

  • 63.

    הערבים החלו להתנהג כאויבים לאחר חתימת אוסלו בתקוה להחרבת ישראל

    גידי, 18/05/09 20:57

    הערבים מצטרפים למנצחים. עד הסכם אוסלו הבינו ערביי ישראל כי ישראל היא בצד המנצח אחריו עברו ערבים בישראל לתמוך בכנופיית ערפאת ובמחבלים במחשבה כי הם יהיו הצד המנצח.

    IP: 85.65.61.107דווח על תגובה זו

  • 62.

    אז מה חדש???אני לא מבין??!!על מה המהומה???

    שר הטבעות , 18/05/09 20:53

    ממש מעניין לי את המקום בו השמש אינה זורחת.

    IP: 212.150.112.195דווח על תגובה זו

  • 61.

    הם לא מכחישים את השואה הבאה שהם רוצים לעשות לנו. (ל''ת)

    מיכל, 18/05/09 20:12


    IP: 95.86.102.165דווח על תגובה זו

    • מיכל, הם להם סיכוי, הם עלובים, הם בלי צבא מאורגן, בסה"כ כנופיות טרור

      סקופידון , 18/05/09 20:46

      אבל מזיקות ומציקות אללללללאיסטור שלא נדע, ואלה מקבלים חיבוק ואהבה והתחשבות מצד השמאל בישראל. מטורפים השמאלנים האלה.

      IP: 84.229.240.123 דווח על תגובה זו

      • היא כתבה בשנינות

        אלי, 19/05/09 03:16

        אהבתי

        IP: 93.173.237.162 דווח על תגובה זו

  • 60.

    זה לא מפתיע אנשי ימין זה מפתיע רק שמלנים יפי נפש מנותקים מהמציאות (ל''ת)

    אחד שמבין, 18/05/09 20:05


    IP: 84.228.145.106דווח על תגובה זו

  • 59.

    מישהו מופתע מהנתון הזה? (ל''ת)

    raquel_fernandez , 18/05/09 19:32


    IP: 79.180.103.17דווח על תגובה זו

  • 58.

    40% לפרסום 101% היא האמת הצרופה והשמאל מרכין להם ראש (ל''ת)

    אריק, 18/05/09 19:14


    IP: 87.68.20.151דווח על תגובה זו

  • 57.

    לכן בבחירות הבאות ניתן לליברמן 40 מנדטים,כדי שיטפל בערבי ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 18/05/09 18:58


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • כמו שהוא עושה עכשו (ל''ת)

      כן, בטח, 18/05/09 21:10


      IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

  • 56.

    חשבתי שליברמן מטפל בבעיה (ל''ת)

    פתי מאמין, 18/05/09 16:06


    IP: 62.90.91.177דווח על תגובה זו

  • 55.

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה

    שאבי מהעיריה , 18/05/09 16:02

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה
    ,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • תגיד אני יכול לחבר אותך למכונית החדשה שלי?

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/05/09 18:22

      נחסוך בהוצאה על טייפ....

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

      • אתה באמת רוצה להקשיב לתקליט השבור הזה כל הזמן???

        יאיר ק , 18/05/09 18:48

        מסכן אתה ומסכן עוד יותר הגנב שינסה לפרוץ למכונית שלך. הגנב בטח יוכל לתבוע אותך על נזק נפשי ואתה תצרך לשלם לו אלפי דולרים...

        IP: 79.183.130.193 דווח על תגובה זו

        • אני מתיחס רק לתגובות עניניות,ולא להשמצות זולות (ל''ת)

          שאבי מהעיריה , 18/05/09 18:59


          IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

          • רוצה תגובה עניינית? הנה לך

            יאיר ק , 18/05/09 19:13

            א. זה די מעצבן שאתה חוזר על אותו דבר ללא שום קשר לכתבה. אפילו המגיבים האחרים שעושים copy-paste משנים מפעם לפעם... זה אפילו יותר מעצבן שאתה מדבר על "דעת הליכוד" (מאיפה אתה יודע?).

            ב. מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך? (חיפוש באינטרנט לא מצא דבר). אני בכלל לא אהיה מופתע אם יש מגיבים בשכר, אבל 1000 יורו נשמע לי מוגזם...

            IP: 79.183.130.193 דווח על תגובה זו

            • חפש בגוגל את הקרן החדשה לישראל

              שאבי מהעיריה , 18/05/09 21:42

              והתגובה שלי לא קשורה לכתבה ,כי כך אני רוצה

              IP: 90.184.143.75 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אחמדינג'אד מצליח להחדיר את משנתו הבזויה, מכחישת השואה

    סקופידון , 18/05/09 15:01

    ע"פ תפיסת עולמו של המנוול הזה, השואה היא הסיבה שבגללה העם היהודי קיבל לגטימציה מהאו"ם להקים בית לעם היהודי במדינת ישראל, כך שאם הוא יצליח לשכנע את העולם שלא הייתה שואה, זו תהיה סיבה בשבילו להשמיד אותנו. אז למה שהפלסטינים המנוולים לא יקבלו את תורתו ומשנתו הבזויה של המנוול הזה? הרי גם להם יש שאיפות להעיף מכאן את העם היהודי... היו מתים! (תרתי משמע).

    IP: 84.228.66.159דווח על תגובה זו

  • 53.

    צריך להתחיל בחוקים של נאמנות ולסלק 80 אחוז מהם מפה (ל''ת)

    אריק מוצלח , 18/05/09 14:16


    IP: 194.90.149.14דווח על תגובה זו

  • 52.

    הנה שיכחישו גם את זה################################

    מלבורן אוסטרליה , 18/05/09 13:45

    ובערבית : קוס אומק מכחישי שואה מצחינים רקובי שיניים.
    שיכחישו.

    IP: 85.96.199.225דווח על תגובה זו

    • מה זה? קבלנו מטורף חדש לטוקבק?

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/05/09 18:21

      עוד ציר מעוות של הימין הקיצוני...
      4 ימים לא הייתי בארץ ....
      הם מתרבים כמו בקטריות.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אנו מנהלים מו''מ עם דוקטור להכחשת השואה א. מאזן ועוד מתפלאים? (ל''ת)

    יגאל, 18/05/09 13:45


    IP: 193.254.206.6דווח על תגובה זו

  • 50.

    אין שינוי משמעותי בעמדות??? סמוחה, הצחקתה אותי. (ל''ת)

    יגאל, 18/05/09 13:42


    IP: 193.254.206.6דווח על תגובה זו

  • 49.

    ואח''כ מתפלאים איך ליברמן קיבל כ''כ הרבה קולות (ל''ת)

    ענת, 18/05/09 12:57


    IP: 132.72.35.199דווח על תגובה זו

  • 48.

    וכל השאר מכירים בשואה ורוצים עוד אחת.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 18/05/09 12:52


    IP: 77.126.166.241דווח על תגובה זו

  • 47.

    עובדים עליכם בעיניים כדי שתמשיכו לשנא.אלופי העולם בשנאה. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/05/09 12:51


    IP: 189.78.101.18דווח על תגובה זו

    • האמת תמיד מכעיסה וכואבת. הם שונאים אותנו ואנחנו אותם וכך זה ישאר לנצח. (ל''ת)

      תלמד לקבל את המציאות בלי למרוח אותה., 18/05/09 13:09


      IP: 93.173.91.45 דווח על תגובה זו

    • חחחח אנחנו אלופי העולם בשנאה?? אתה או עיוור או מטומטם. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 15:25


      IP: 87.68.107.237 דווח על תגובה זו

    • ???!???!?!?? צודק, לא הייתה שואה....... ?????!!!!!!?????? (ל''ת)

      פנדה , 18/05/09 15:26


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • איזה חומר נתנו לך בברזיל? אתה טוען שבאמת לא היתה שואה? (ל''ת)

      panacea , 18/05/09 16:15


      IP: 89.179.197.36 דווח על תגובה זו

  • 46.

    איפה התביעה? על הכחשת שואה יושבים בכלא. (ל''ת)

    דינ-טל, 18/05/09 12:42


    IP: 79.182.253.206דווח על תגובה זו

  • 45.

    למה ''אפקט אחמדיניג'אד''?

    אלברט עזוגי, 18/05/09 12:38

    מספר הצעות לשכתוב, ''אפקט אוסלו'' או אולי ''אפקט הפרטנט המתון שעשה עבודת דוקטורט בנושא הכחשת השואה''?

    IP: 192.118.32.80דווח על תגובה זו

  • 44.

    אז מגיע להם מתנה ...מינימום חצי מדינה של יהודים.!!!

    gaonim , 18/05/09 12:35

    מה עושים לחברה של מכחישי השואה?

    IP: 93.173.10.229דווח על תגובה זו

  • 43.

    עשינו זאת לאפיפיור ואנו ממשיכים במגמה עם ערביי ישראל.

    דני ב, 18/05/09 12:11

    אני ממשיכים להיות הנעלבים הסידרתיים, מהאפיפיור דרשנו שיזחל על הגחון, טרם נגמר הנאום ביד ושם כבר דרשו ממנו התנצלויות שהנאום לא היה מספק ועליו לקחת את האחריות לכל השואה, משל הוא בתור נער, היה אחראי להשמדה.
    עתה לערביי ישראל, אינני סבור שהם חושבים שהשואה היא שקר, מי שרוצה ללמד את ילדי בתי הספר הערבים על השואה, יואיל לתת להם חומר לימודי, יואיל לקחת אותם לסיורים במוזיאונים בארץ, ואולי אפילו לשלב ילדים ערביים במשלחות לפולין.
    אי אפשר להתכחש לעובדה שאחת מתוצאות השואה היא הקמת מדינת ישראל.
    אך מי שמתעלם שגרו כאן תושבים שברחו / גורשו חוטא לאמת.
    לא ראיתי שבבתי הספר שלנו מלמדים חומר רב על הסבל של אלה שגורשו מכאן.
    כעת חכמי הדור שלנו רוצים להוציא מחוץ לחוק את יום הזכרון שלהם.
    נכון אין להשוות ביו הסבל היהודי לדורותיו לסבל של פליטי 1948 אך אם נתעלם מכך משל זה לא קרה?
    לכן מי שרוצה שיכירו בסבלו, שיכיר גם בסבלו של האחר ולא לחפש לגמד את הטרגדיה של צד זה או אחר.
    אנו לאורך השנים של המדינה טרחנו בכלל להתעלם מקיומם של ערביי ישראל והתעלמנו מזכויותיהם.
    לכן מי שבא בטענות לבורותם / התעלמותם של הערבים משואתנו שיבוא לבדוק כמה הוא יודע על ישובים וכפרים ערביים שהיו טרם הקמת המדינה ונמחקו.
    אגב אני בן לניצולי שואה שיושבו על חורבותיו של כפר ערבי בשם בשית.
    בשכנות לבית דרס, קטרה, מסמיה, קסטינה ועוד.
    מישהו מכיר ? מישהו יודע ?

    IP: 62.90.100.19דווח על תגובה זו

    • דווקא

      פנדה , 18/05/09 12:53

      אסור באיסור חמור לעשות שום לינג' בין השואה לבין הנכבה. השואה היא אסון שכל כולו באשמת הגרמנים ועוזריהם. הנכבה היא לא אסון אלא תאונה - הערבים כאן לא היו הקרבן אלא התוקפן, וה"אסון" לכאורה הוא זה שהם הפסידו ולא הצליחו להשמיד את כל היהודים בישראל. להגיד שלערבים היה אסון מכונן זה כמו להגיד שלגרמנים היה אסון מכונן...

      אם כבר, הקשר היחיד בין הנכבה לשואה הוא זה שהראשונה נכשלה לחלוטין והשנייה הצליחה חלקית.

      מי שאומר שואה=נכבה טוען למעשה שישראל=נאצים.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • השוואה מגוחכת ומרושעת

      ארז, 18/05/09 13:06

      אין כל דרך להשוות בין ההשמדה השיטתית והמכוונת של 6 מליון יהודים ובין תוצאותיה העגומות (מבחינתם) של מלחמת השמד שבה פתחו ערביי ישראל נגד היישוב היהודי.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • לפנדה וארז-חלילה להשוות בין השואה לבין הנכבה.

        דני ב., 18/05/09 13:47

        אני כבן לניצולי שואה וחייתי כל חיי עם אנשים שעברו את מאורעות השואה עפר לרגליהם של ניצולי השואה הללו.
        אין אפשרות להשוות באפס קצה של השואה למה שעבר על ערביי פלסתינה.
        כוונתי היתה היא שההתעלמות שלנו מסיבלם היא בעקיפין היא גם התשובה מדוע הם טוענים שלא היתה שואה.
        אני רואה בזה יותר התרסה מולינו מאשר ההכחשה.
        כשם שאנו, ילדינו וכל מוסדות החינוך שלנו מתעלמים לחלוטין מהאירועים כך הם מתעלמים מהאירועים שלנו, ובעקיפין השואה היא שהביאה להקמת המדינה וכך גרמה לגירושם / בריחתם.
        מח שחושב ההיפך שיקח את דוגמת אנשי גוש קטיף שטרם יצאו מטראומת הגירוש.

        IP: 62.90.100.19 דווח על תגובה זו

        • איך אתה מסביר שמאז שהתחילו ללמד על הנכבה בבתי הספר

          פנדה , 18/05/09 15:27

          בהוראתה של תמיר - מספר מכחישי השואה אצל הערבים דווקא עלה?

          אגב, דווקא כן יוצאות משלחות של ערבים לפולין ויש ביקורי ערבים ביד ושם, וכמובן שמלמדים על זה בבית ספר.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • קודם כל, השואה לא גרמה לקיום המדינה

          יאיר ק , 18/05/09 15:29

          אתה צודק לגמרי שערביי ישראל מודעים היטב לכך שהיתה שואה, והמטרה האמיתית היא דלגיטמיזציה שלנו. אבל שאר ההיסטרויה והמסקנות שלך מוטעות לגמרי. אדון בנקודה אחת כרגע:

          זה בכלל לא נכון שאילולי השואה לא היתה מוקמת המדינה. נהפוך הוא, השואה נטלה ממנה עתודה דמוגרפית חיונית.

          הטענה שלפיה אומות העולם לא היו מגיעים/מאשרים את החלטת האו"ם היא לא סבירה כפי שהיא נראית:
          1. הציונות התחילה הרבה לפני זה במאה ה-19.
          2. בריטניה היתה מסתלקת בסופו של דבר, כמו בשאר הקולוניות.
          3. פתרונות של חלוקה היו מאוד מקובלים אז (אירלנד, הודו/פקיסטן), וכנראה האו"ם היה מגיע לזה בכל מקרה.
          4. ברה"מ תמכה בישראל לא מתוך איזו איזה רגשות אשמה (חה! סטלין היה רוצח לא קטן), אלא מסיבות אנוכיות לגמרי**.
          5. אם תקרא מדוע ארה"ב תמכה, תראה שטרומן עקף את מחלקת המדינה (שלא התרשמה מהשואה) לגמרי עקב ההתערבות של ברנדייס. אתה יכול לטעון שאילולי טרומן היה שם ארה"ב היתה מתנגדת, אבל זו מקריות שלא קשורה בשואה. לדעתי ההשפעה של היהודים שם היתה מנצחת בסופו של דבר.

          ** (ספקולציה, אבל לדעתי ספקולציה נכונה) אז המזרח התיכון היה נתון להשפעה מערבית מוחלטת כתוצאה ממעורבות בריטניה קודם. ברה"מ רצתה דרך להכנס. מה טוב יותר מקונפליקט כדי לקבל השפעה? קודם כל, הקונפליקט נתן להם אפשרות להאשים את המשטרים הערביים בתבוסה ולקוות שתהיה הפיכה והמשטרים החדשים יהיו ידידותיים יותר (מה שקרה היסטורית). שנית, בקונפליקט לכל צד יש רצון לקבל תמיכה ממעצמה. וכאשר צד אחד בקונפליקט מקבל (או נראה כמקבל) תמיכה ממעצמה, זה טבעי שהצד השני ירצה ללכת למעצמה הנגדית. כאשר אתה מתחיל מאפס, חלוקה כזו נראית טובה.

          IP: 79.183.130.193 דווח על תגובה זו

          • ארוך מדי. למי יש כח לקרוא? תתמצת! תתמצת! (ל''ת)

            מבקר ספרותי, 18/05/09 21:18


            IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

          • א. השואה דווקא כן היתה הזרז להקמת המדינה ולהעלה המונית של יהודי התפוצו

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 18/05/09 21:39

            ב. אנו באמת לא זקוקים להכרה של הערבים בשואה וכדאי שנרפה מהענין הזה.
            חשוב יותר שהערבים יכירו בעובדה המצערת מבחינתכם שאין ולא תהיה "זכות שיבה".

            IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

            • זרז? אולי. הכרחית? לדעתי בכלל לא

              יאיר ק , 18/05/09 22:00

              כפי שאמרתי קודם, סביר למדי שכל הגורמים שעזרו להקמת מדינה היו קיימים ללא השואה. כאשר יש רצון וכוח תמצא הדרך.

              שנית, אם לא הייתה שואה, אז היו הרבה יותר יהודים בעולם. היתה מספיק אנטישמיות ומספיק אידיאליזם באירופה בשביל "לדחוף" אותם, וגם אם לא, בהחלט יתכן והיינו מקבלים את רובם בהזדמנות אחרת, כמו שיהודי ברה"מ הגיעו לכאן בסופו של דבר.

              IP: 79.180.137.56 דווח על תגובה זו

            • הבה נקרא לזה: הכרה בסופיות מלחמת הקוממיות על כל היבטיה-גבולות ולא שיבה

              Ehad Haam-Zionist, 18/05/09 23:59

              הערבים פוסט 49 לא היו מוכנים לכך

              ישראל פוסט 67 לא היתה מוכנה לכך

              השאלה מי קרוב יותר להכרה, וכאן הנושא מורכב:
              -להערכתי ההנהגה הפלשתינאית(לא החמאס) קרוב לכך הרבה יותר מההנהגה הישראלית(אולי אפילו הקודמת)

              מצד שני, כשיתקבל וייחתם ההסדר הזה, ישמרו הישראלים על קיומו הרבה יותר טוב מאשר הפלשתינאים

              IP: 68.163.175.127 דווח על תגובה זו

          • ניתוח נכון, אך כדברי השועל השואה הייתה זרז-גם להכרה עולמית בזכות הקיום

            Ehad Haam-Zionist, 19/05/09 00:02

            שדל מדינת ישראל....והעצמאות היתה (אולי) מושגת תוך לחימה חריפה ובו זמנית בבריטים והערבים

            IP: 68.163.175.127 דווח על תגובה זו

        • שנית, אנחנו לא צריכים "הכרה" בשואה מהם

          יאיר ק , 18/05/09 15:47

          אי הכרה באמיתות בסיסיות היא כתם על הערבים ולא עלינו. זו הבעיה של הגזענות הערבית (כמו בשאר המזרח התיכון), והסכסוך לא ירפא באמת עד שהערבים לא יכירו באחריותם לסכסוך.

          מה שכן מסכים איתך זה שצריך שינוי נרטיב בקשר לנכבה: אין שום מקום לסיפמטיה לרוצחים המקומיים בגלל שהם לא יוצלחים.
          אפשר להתחיל בלזכור מה היה קורה כאן אילולי נצחנו במלחמת השחרור, או כמה יהודים נמצאו במקומות שהערבים נצחו, או מה היה היחס ההיסטורי שלהם לשואה וכד' וכד'. דווקא היחס המתנצל גורר ביקורת ובצדק: אם אתה חושב שבוצע פשע, מה ההצדקה שלך לכך שאתה לא מנסה לתקן אותו (למשל ע"י "זכות השיבה)?

          IP: 79.183.130.193 דווח על תגובה זו

          • גם חלק ב' ארוך מדי. למי יש כח לקרוא? תתמצת! תתמצת! (ל''ת)

            מבקר ספרותי, 18/05/09 21:18


            IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

        • "התעלמות מסבלם של ערביי פלשטינה"? מה לך השקר הזה?

          ASCH , 18/05/09 16:09

          הם לא סובלים מה"כיבוש". נהפוך הוא. הם כה נהנים ממנו, שלא ניצלו את האפשרות להפרד מאיתנו סופית בשנות ה90, וכאשר הגענו איתם לנקודת "סיום הסכסוך"..... פתחו במלחמה רצחנית ומכוערת תוך נסיון להכפיש אותנו מכל במה בינ"ל.

          אף אחד בחו"ל לא קונה את הצגות ה"מסכנות" שלהם. כל העולם כבר יודע מה זה "פלסטינים". אפילו בעזה, אחרי ההתנתקות הם סרבו להתנתק מאיתנו ודרשו.... שנספק להם סחורות.

          זה בערך כמו שקיסרות יפן תתבע מבעלות הברית לספק לה דלק למטוסים, פלדות איכותיות וגומי טבעי באמצע הקרב על גוואדלקאנאל ב1942. עזות מצח וחוצפה שאינם יודעים גבול ושובע.

          ולמה זה? כי הייתה באותו זמן בישראל ממשלה "מתאימה" עבור הנבזות הזאת וזה עבד.

          עכשיו, בלי ה"תווך" המצרי, ובלי האינטיליגנט, עמוס גלעד, ובלי ההכרזות המפוצצות של ציפי ליבני יש לנו אחלה רגיעה איתם.

          לאומתם, ערביי יהודה ושומרון ממש "סובלים" מה"כיבוש". רמת החיים עלתה מאז התבוסה שלהם במלחמת אל-אקצא, אי שם ב2005.
          ולכן מרוב סבל, הם ניסו כבר להחדיר מכונית טופת לקניון בחיפה, וממשיכים בניסיונות פיגועי ירי פה ושם.

          בשם ה"סבל" כמובן.

          למה כל זה מוביל? המסקנה פשוטה להחריד. חשיבה כמו שלך, שמאל פציפיסטי- מפריעה לשלום, מסייעת לארגוני הטרור, וגורמת לתסיסה פוליטית ומלחמות מיותרות.

          IP: 77.126.146.15 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר בין רצח עם מתוכנן (((6450000 יהודים)))לשטות שרשמת?????????????

      מלבורן אוסטרליה , 18/05/09 13:48

      WHAT'S YOUR POINT?
      JID.

      IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

      • אכן JID מפוחד ונרפה. (ל''ת)

        ASCH , 18/05/09 16:11


        IP: 77.126.146.15 דווח על תגובה זו

    • זו לא ''התעלמות'' מהשואה. זו הכחשה. ואז זה חמור מאוד (ל''ת)

      תקרא היטב את הכתבה, 18/05/09 21:16


      IP: 93.173.74.155 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לפני עשרים שנה גם הפלסטינאים לא היו קיימים.הפוזלים חזרו לראות ? (ל''ת)

    מלח בעיניים, 18/05/09 12:04


    IP: 189.78.101.18דווח על תגובה זו

  • 41.

    חשוב גם לציין!!!!!!

    דון קורטיזון , 18/05/09 11:57

    שיש ערבים שממש לא מכחישים את השואה ולא כדאי שניכנס להכללות.
    יש בחור ערבי מנעלין אם איני טועה שהקים בכפר שלו מוזיאון שואה!!! על מנת שילדי הכפר ובכלל תושבי הסביבה ילמדו את האמת וההבדלים בין מה שקורה כאן. לבין מה שקרה בשואה.
    אז לסיכום. יש גם נקודות של אור בים החושך הזה.
    ובל נשכח ש-60% מאוכלוסיית ערביי ישראל לא מכחישים את השואה. יש גם יותר מחצי כוס מלאה לתמונה הזאת.

    IP: 87.68.251.117דווח על תגובה זו

  • 40.

    סקר שקרני

    אנג' מוחמד , 18/05/09 11:53

    סקר שקרני וכוזב, משמש לרווח וריטנג זול, ערבי ישראל חיים ונאמנים למידינה יותר מהרבה יהודים, ואין אפילו אחד המכחיש לשואה

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

    • קודם תקרא את התגובה שלי מעליך. ודבר נוסף...

      דון קורטיזון , 18/05/09 12:01

      אני חושב שכמו שחלקנו נסחפים להכללות רעות.
      גם אתה נסחף בגדול לצד השני.
      אתה לא יכול לומר שאין אפילו אחד המכחיש שואה. כי זה בוודאי לא נכון. אפילו לא סטטיסטית.
      בכל מקרה, אני מסכים שיש ערבים יותר נאמנים מיהודים למדינה בה הם חיים.
      אני בטוח שאם נסתובב בדליית אל כרמל או בעוספייה. נגלה בה אחוז גדול יותר של אנשי כוחות הביטחון מאשר בצפון תל אביב, או במקומות מסויימים אחרים בעלי חתך סוציואוקנומי דומה אצל יהודים.

      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

      • דון קורטיזון יצאת דביל!!

        בורג גדול, 18/05/09 12:15

        בדליית אל כרמל ובעוספייה לא גרים ערבים אלא דרוזים.
        אם ההבדל לא ברור לך אז אל תגיב על מה שאתה לא יודע.

        IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

        • ואתה בתגובתך יצאת מטומטם פי כמה וכמה.

          דון קורטיזון , 18/05/09 15:28

          אני יכול ללמד אותך מי גר שם.
          דרוזים לידיעתך הרבה הם ערבים.
          מה שפת האם שלהם אגב אתה יודע?
          אם הטיפשות היתה פציעה, היית חי ביציקת גבס.

          IP: 87.68.107.237 דווח על תגובה זו

  • 39.

    מענין היכן הסטודנטים היהודים של אוניברסיטת חיפה, איך הם לא מגיבים. (ל''ת)

    על הסטודנטים בארץ לא ניתן לסמוך, 18/05/09 11:50


    IP: 93.173.91.45דווח על תגובה זו

  • 38.

    מכחישי שואה

    יענקץ, 18/05/09 11:43

    יש לשלול מידית אזרחות וזכויות מכל מכחיש
    שואה בין אם הוא יהודי או ערבי לפרסם את שמו
    ברבים ואם הוא עובד במקום עבודה עם בעלים יהודיים יש לפטרו לאלתר ללא מתן פיצויים
    באם הוא סטודנט לסלקו מידית מהמוסד בו הוא לומד

    IP: 80.179.17.204דווח על תגובה זו

  • 37.

    ולדעתי ולדעת רוב היהודים הנקבה היא פיקציה

    גילהגו, 18/05/09 11:40

    הם בכלל הגיעו מעבר הירדן, עובדים קשי יום שבאו לעבוד בהתנחלויות היהודיות של העליה השנייה.
    להם אין שום קשר לישראל.

    הופ, הלך המיתוס הפלסטיני

    IP: 81.218.141.168דווח על תגובה זו

  • 36.

    חייבים להעיף אותם מפה ברגע שהמצב בעולם יאפשר זאת (ל''ת)

    יהודי, 18/05/09 11:40


    IP: 85.64.2.159דווח על תגובה זו

  • 35.

    על כל מכחיש שואה להעמיד שני מכחישי נאכבה !!!!!!! (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 18/05/09 11:37


    IP: 84.228.184.90דווח על תגובה זו

  • 34.

    Tell this to Achinoam Nini and Mira Awad

    Ron, 18/05/09 11:16

    Who sing stupid songs about co-existence

    IP: 58.110.187.188דווח על תגובה זו

  • 33.

    זה בגלל שהם רוצים מונופול על הסבל.

    יהודי, 18/05/09 10:57

    ובמיוחד בגלל שאנחנו תולים את זכותינו על הארץ בשואה ובסבל שלנו.
    ולא בכך שזו הארץ שהשם נתן לנו, כדי שנקים בה ממלכת כהנים בשבילו.

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

  • 32.

    אבו מאזן קבל דוקטורט על הכחשת השואה מאוניב' קהיר. (ל''ת)

    והוא פרטנר לשלום..., 18/05/09 10:56


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

    • התואר מאוניברסיטה על שם פטריס לומומבה במוסקבה.

      יחיאל כ''ץ, 18/05/09 12:16

      תיקון קטן לא משמעותי היכן ''רכש'' את התואר .מה שמצער יותר היא העובדה שהאיש איתו יושבים למו''מ מכחיש שואה. באוסטריה ובגרמניה על פי חוק הוא עבריין.

      IP: 77.125.239.186 דווח על תגובה זו

  • 31.

    זה מה שמלמדים אותם במסגדים, בבתי הספר ובמתנ''ס (ל''ת)

    לבנון זה כאן., 18/05/09 10:46


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

    • לידיעתך, זה מה שמלמדים אותם באוניברסיטת חיפה. (ל''ת)

      זו אוניברסיטת ביר זית, 18/05/09 11:47


      IP: 93.173.91.45 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הפסיקו עם הסקרים הללו! זהפוגע בדו-קיום! על היהודים לאהוב את הערבים כדי

    רחל - מרצ, 18/05/09 10:45

    שיהיה שלום ואחוה בין העמים! הלא אנו כבשנו את ארצם!!!

    IP: 87.68.109.140דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שאת צינית (אם לא את פסיכית) (ל''ת)

      taagad1 , 18/05/09 10:54


      IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

      • אצל השמאל אי אפשר לדעת. כשהם רציניים הם נשמעים אותו הדבר (ל''ת)

        דון קורטיזון , 18/05/09 11:21


        IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

    • הלו, את הזויה לגמרי, לקחת כדורים הבוקר? מה קורה כאן? (ל''ת)

      ד''ר, תציל אותה, מצבה קשה מנשוא, 18/05/09 11:48


      IP: 93.173.91.45 דווח על תגובה זו

    • ''דו קיום '' קיים רק בדימיונך. לכי לערים מעורבות ותראי איך....

      יחיאל כ''ץ, 18/05/09 11:57

      מתקיימת מערכת היחסים בין יהודים לערבים. בעיקר הדברים נאמרים לגבי הערבים המוסלמים. ''דו קיום'' כביכול קיים רק כאשר הם יכולים לנצל את משאבי המדינה לתועלתם בעוד שתרומתם למדינה בטלה בשישים.
      פרט נוסף שאינו שולי כלל ועיקר- לא כבשנו את ארצנו. שבנו לארצנו אחרי 2000 שנות גלות.
      לשמחתי ,את , שלא כמו אחרים במרצ, מכירה בעובדה שזו ארצנו. יש כאלה שאינם מכירים בישראל כארץ הלאום של העם היהודי.

      IP: 77.125.239.186 דווח על תגובה זו

      • כשאתה גר ברמת אביב ג' והערבים הרחק ביפו

        פנדה , 18/05/09 12:59

        אז לא בעיה לחיות איתם ב"דו-קיום"...

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ליברמן צודק! ערביי ישראל מסוכנים יותר למדינה יותר מכל צבאות ערב גם יחד

    אבי, 18/05/09 10:41

    בעזרת השמאל ושימוש בבג''ץ הם מסוגלים לפורר את המדינה היהודית מביפנים ולהביא לקריסתה!

    IP: 87.68.109.140דווח על תגובה זו

    • מה זה הם מסוגלים? הם עושים, עשו ויעשו זאת. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 11:22


      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

  • 28.

    בסופו של דבר היהודים ישתכנעו ע''י ערביי ישראל

    הכנה לטרנספר, 18/05/09 10:36

    למרבה הצער יבא יום שבו עמי ערב יקומו עלינו
    הפעם ערביי ישראל - המרגישים עצמה ישתתפו במתקפה

    תוצאתה תהיה טרנספר של כל ערביי ישראל
    כולל הנחמדים והמתוקים שאנו פוגשים בחי היום יום

    איש לא יתנגד - ערביי ישראל במאמץ יום יומי ממשיכים לשכנע אותנו היהודים אדוני הארץ כי אין דרך אחרת
    מהירדן לים מליטני עד תעלת סואץ לא ישאר ערבי אחד

    IP: 212.179.79.2דווח על תגובה זו

    • אי-הכרה ערבית בקיום מדינת ישראל הדמוקרטית והציונית

      אמנון הזקן, 18/05/09 12:10

      ככל שיוקדם הטרנספר של הערבים בעלי ת.ז. ישראלית, ייטב לכולם, גם לערבים !!!

      IP: 85.250.149.33 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תמיד הפתיע אותי הפער בין העוצמה היהודית לבין הפראנויה היהודית בארץ.

    אופס, 18/05/09 10:23

    הערבים הם מיעוט חלש וחסר כל יכולת ממשית לאיים על היהודים היושבים בארצם בטוחים חזקים עם עוצמה צבאית אדירה.
    אבל מי מפחד?
    מי מאויים כל הזמן בקיומו?
    מי מקיף את עצמו בגדרות?
    מי נבהל מכל אמירה אנטי יהודית גד המדינה וכו..?
    היהודים.

    מן גן פחדן כזה.
    הערבים לא צריכים לנצח במלחמות הם זורעים פחד ואימה רק במה שהם אומרים ברטוריקה הם אלופים.
    במקום להיבהל לכל ציוץ אנטי ציוני אנטישימי,מוטב שתתחילו להתנהג כבעלי הכוח והעוצמה בארץ הזאת.שיצעקו שיכחישו שיתפוצצו משינאה..אנחנו נמשיך לבנות ולשגשג.זה כך מהתחלת הציונת.הם זורקים אבנים ואנחנו שולחים לוויינים לחלל.

    IP: 87.68.78.119דווח על תגובה זו

    • בעבר היה אבנים היום קטיושות וקסאמים (ל''ת)

      שגשוג הטיפשות, 18/05/09 10:37


      IP: 87.70.153.206 דווח על תגובה זו

      • תסביר לו שהאויב הפנימי הוא זה שהורג בני אדם יותר מכל מלחמה חיצונית. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 18/05/09 11:23


        IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

    • כל זה נכון, עד שמדובר באזרחי מדינת היהודים...

      פנדה , 18/05/09 11:31

      אם אזרחים רבים במדינת היהודים שואפים להשמידה, לא מומלץ לקבור את הראש בחול כמו בת יענה.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • הערבים הם מיעוט?

      ארז, 18/05/09 13:08

      חצי מיליארד ערבים מול 6 מליון יהודים - והערבים הם המיעוט???

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • הבעיה שכשהם מתפוצצים משנאה אנשים מתים באוטובוסים (ל''ת)

      ובתי קפה, 18/05/09 20:27


      IP: 85.159.160.196 דווח על תגובה זו

  • 26.

    העיקר שהנאכבה הנפלאה והשמחה התרחשה במציאות . אני מאושר. (ל''ת)

    דור שני, 18/05/09 10:22


    IP: 79.178.33.52דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      אני, 18/05/09 11:30


      IP: 213.8.100.81 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מחדל של החינוך - לבטל מימון מדינה לבתי ספר בעייתיים (ל''ת)

    הגיון בכיס, 18/05/09 10:13


    IP: 212.150.140.199דווח על תגובה זו

  • 24.

    תמשיכו לתת ליצירי השטן האלה תנאים.....

    ערבים רעים, 18/05/09 10:06

    צריך לבצע חילופי אוכלוסיות, ערבים לשטחים ומתנחלים לארץ ויבוא השקט המיוחל סוף סוף לארץ הקרועה הזו.
    רק ליברמן יעשה זאת !!!! הפוליטיקאי ההגיוני היחיד הקיים במדינה !!!

    IP: 217.132.76.152דווח על תגובה זו

    • אתה גזען קטן. מה זה "יצירי השטן"? ומה זה אומר עליך?

      האזרח קיין , 18/05/09 10:28

      יכולת לומר את הדברים לגבי חילופי שטחים בדרך פחות פוגענית ויותר משכנעת. סתם יצאת קטן .

      IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

      • ...ואתה מטומטם גדול, האזרח קיין! (ל''ת)

        אפרודיטה, 18/05/09 10:35


        IP: 87.68.109.140 דווח על תגובה זו

        • מה שיפה, זה שאיש אצל חבריו הערבים לא מתבייש. רק אצלנו הוא שוטר מחשבות. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 18/05/09 11:24


          IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

        • תגובה עניינית ומנומקת. כלהכבוד לך "אפרודיטה". (ל''ת)

          האזרח קיין , 18/05/09 14:38


          IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

      • צודק, "בני קופים וחזירים" נשמע יותר טוב

        פנדה , 18/05/09 11:32

        אין ספק שהקללות שלכם יותר מוצלחות...

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • מה זה "שלכם"? אינני ערבי אבל מתעב גזענות משני הצדדים.

          האזרח קיין , 18/05/09 14:40

          בוודאי שכינוי "הקופים והחזירים" הוא גזענות כלפי יבהודים ואפילו חמורה בהרבה.

          IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

          • מתעב גזענות משני הצדדים... אתה נשמע כמו אבו מאזן כשהוא מגנה פיגוע.

            דון קורטיזון , 18/05/09 15:34

            מה אתה משווה פציעה קלה לאיבר כרות?
            בעוד שהגזענות הערבית מרימה ראשה ואין להם שום בעיה עם ההאשמות בעניין זה. הם לא ראו ולא רואים צורך להתנצל על כך שהם רוצחים אזרחים בשל מוצאם.
            העיקר שהטוקבקים מוציאים אותך מדעתך. איזו דיספרופורציה...

            IP: 87.68.107.237 דווח על תגובה זו

            • הייתי שמח לשוחח איתך - הנושא מורכב מידי בשביל לטקבק אותו (ל''ת)

              האזרח קיין , 18/05/09 15:53


              IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הערבים שמשקרים בנושא ה'אסון' הפלסטינאי נוטים לחשוב באופן טבעי

    על ראש הגנב בוער הכובע, 18/05/09 10:04

    שגם אנחנו כמוהם שיקרנו... זה מה שהם מכירים. פשוט מאד

    IP: 212.149.231.8דווח על תגובה זו

  • 22.

    אולי זה לא נכון אבל בכול מיקרה זהו זב"שם לא טוב להם אז שילכו מכאן (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/05/09 10:02


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • להיכן שהם רוצים ישנה קינאה עולמית והיסטורית בעם היהודי (ל''ת)

      פקק תנועה , 18/05/09 10:03


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לחוצפני שמשווים בין הנכבה לשואה: אין הכחשה אבל גם אין מה להשוות:

    otef_kalkilia , 18/05/09 09:59

    וגם יש חוסר הבנה בסיסי לגבי מהות הנכבה, והיקפה.
    היהודים בשום מקום לא היו מיעוט אירידנטי. לא היה יהודי אחד שסייע לפיגוע, שם פצצה או הפגיז יישוב גרמני, או טען שאין לגרמנים זכות קיום וברלין היא בירת העם היהודי.
    להיפך: היהודים תמיד היו מיעוט תורם, ואף השתתפו במלחמות לטובת העם שבתוכם ישבו.
    אני כבר לא מדבר על מה שקרה בשואה, על ניסויים רפואיים בבני אדם, על יד אחת שעשו נגד היהודים חלק ניכר מהעולם המערבי, מזרח אירופה, והעולם הערבי, זה מה שהופך את רצח העם היהודי לכל כך חריג בנוף העמים- כי זה לא היה סכסוך מקומי, פוגרומים רבים שעבר העם שלנן.
    הערבים לעומת זאת, כבשו את הארץ במאה השביעית, כפי שכבשו ארצות רבות אחרות, והארץ הייתה מוזנחת לאורך השנים. יהודים רבים נרצחו, אגב גם בחצי האי ערב, או הוכרחו להתאסלם. כך שלמרות שהייתה רציפות בהתיישבות היהודית בארץ, היישוב סבל מרורים מידיד הכובש, שלא לשכוח גם את מה שסבלו היהודים במדינות ערב, ואסור לשכוח קודם כל את הנכבה היהודית של יהודי ארצות ערב: בכל הסכם שלום עתידי אנו צריכים לדרוש תיקון עוולה זו ופיצוי הולם על מה שאיבדו.
    יחד עם זאת שארץ ישראל נכבשה במאה השביעית, אכלוס מסיבי בערבים התחיל רק בתחילת המאה העשרים, לאחר שהציונים והמעצמות פיתחו את האזור, באותו אופן שבשלושים שנה האחרונות מתרחשת הגירה מוסלמית מסיבית לאירופה.
    הגדרת פליט אף היא שונתה ולצורך העניין הזה בלבד- הוגדר פליט מי שגר בפלשתינה שנתיים בלבד לפני תום המנדט הבריטי. זה גם המקרה היחיד בו התואר פליט מועבר בירושה.
    למה אני לא פליט? כי ההורים שלי גידלו אותי לקחת אחריות על החיים שלי, ולא ליילל.
    ועכשיו לנכבה המפורסמת של הערבים: הייתה מלחמה. כולנו זוכרים את טבח הל"ה בדרך לגוש עציון, טבח שלדעתי היה צריך להסתיים בגירוש כל ערביי האזור לאחר הניצחון ב1967, כי ככה סוגר חשבון עם שרוצה לשרוד. לדעתי גם את ערביי חברון היה צריך לגרש אחרי 1967 כעונש על טבח יהודי העיר בשנת 1929.
    היו פעולות מלחמתיות, ובמלחמה כמו במלחמה.
    אני כבר לא מדבר על תמיכת ערביי ארץ ישראל והמופתי של ירושליים בראשם, בפתרון הסופי של הנאצים, ועל גדוד מוסלמי של הSS (הנדזאר).
    אז מה אם הם גורשו כחלק מתבוסתם במלחמה נגדנו? אין מה להכחיש פה, ואני מקווה שהם חוו את זה כאסון מספיק גדול כדי לא להתגרות בנו בעתיד. אין פה רצח עם במובן שקרה בשואה, אלא עונש כלפי עם אוייב ורצחני. גם מכווית במלחמת המפרץ גורשו 300000 פלשתינים לירדן בעקבות ת: זהו שם גנוב -ונגזר מהשם שנתנו הרומאים לארץ שנכבשה מהיהודים. ואם הרומאים היו קוראים ליהודה בשם שוויץ, אז הערבים בארץ ישראל היו הופכים לשוויצרים? אגב: עד 1967 הם לא טענו להיותם עם נפרד מהאומה הערבית הכוללת, ואף בקוראן לא תמצאו אזכור לעם פלשתיני מומצא ופיקטיבי. אם הם סתם ערבים- שהאחים שלהם יעזרו להם לפתור את הבעיות שלהם בשטח הענק והעשיר שעומד לרשותם)
    אפשר בכלל להשוות את זה למה שקרה ליהודים?
    גם אם זה אכן קרה, ואגב- גם דייר יאסין לא עושה עלי רושם: מדייר יאסין לא יורים היום על יהודים, ובעבר ירו, וזה מה שצריך לעשות גם בעזה: ליישר את השטח, לא להשאיר שם נפש חיה, ולבנות מחדש את יישובי גוש קטיף.
    ------
    בקיצור: אם אנו רוצים לשרוד כאן, צריך להחליף דיסקט מהר, אחרת נימחק.
    מי שרוצה לראות ולקרוא עוד, ישנו אתר מצויין:
    http://www.youtube.com/user/justicevspropaganda

    IP: 79.179.253.37דווח על תגובה זו

    • תיקון והערה נוספת חשובה ביותר להבנת שורש הסכסוך:

      otef_kalkilia , 18/05/09 10:11

      נמחקה שורה:
      כתבתי שם שכווית גרשה פלשתינים, לאחר שב 1991 הם תמכו בפלישת עיראק לכווית, וידוע לי ממקור ראשון שהפלשתינים שדדו אנסו והתנהגו באלימות כלפי כוויתים (התכתבתי ביוטיוב עם נער מכווית, וזה מה שאבא שלו סיפר לו).
      כמו"כ --פלשתינה היא השם שנתן הקיסר אדריאנוס לפרופינקיה יהודה לאחר כישלון המרד
      של היהודים, כפי שקרא לירושליים איליה קפיטולינה וכו'. השם של הארץ קובע את הזהות שלה.
      כיבוש יהודה ע"י רומי היה 700 שנה לפני הופעת האסלאם.
      אגב: גם שם זה, על שם הפלישתים מהמקרא, שאין להם שום קירבה אתנית לערבים, ונקראו גויי הים במקרא, או פלישתים, מהשורש- פ,ל,ש.
      השם פלשתינאים- איפוא הוא שם גנוב שמקורו בשפה העברית ומשמעותו: פולשים זרים!
      ----------------------------
      עד כאן תיקונים.
      הערה נוספת: הנכבה של הערבים אינה גירוש או טבח כזה או אחר, הרי הם מגרשים וטובחים זה את זה בלי הרף.
      האסון הגדול שלהם וזה שורש הסכסוך, הוא לא מה שהם איבדו אלא מה שהיהודים השיגו: עצמאות וריבונות.
      כל עוד יש יהודי אחד ריבון ועצמאי שאיננו כפוף למוסלמי- יש נכבה. שלום משמעותו שנחיה כולנו כמו גלעד שליט. וזאת אגב סיבה משעמעותית מאד להחזקתו: על מנת להשפיל אותנו ולהראות לנו שאנו חסרי אונים מולם.
      זה לב העניין: העצמאות היהודית היא בלתי מתקבלת על הדעת מבחינתם ולכן אסון כל כך גדול.

      IP: 79.179.253.37 דווח על תגובה זו

      • ממליצה בחום!!! (ל''ת)

        raquel_fernandez , 18/05/09 19:31


        IP: 79.180.103.17 דווח על תגובה זו

    • תגובה מצוינת. מומלץ לקרוא (ל''ת)

      יהודי פשוט, 18/05/09 11:05


      IP: 132.64.36.117 דווח על תגובה זו

    • תגובה טובה, ממליצה לכולם לקרוא! (ל''ת)

      מירב, 18/05/09 21:00


      IP: 95.86.94.181 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מה יש לכל השמאלנים להגיד על זה? מדובר כאן על הערבים המתונים

    panacea , 18/05/09 09:54

    החיים בתוכנוץהם אלו שאמורים להיות חלק מעמנו,לפי שיטתכם,בפיתרון שתי המדינות לשני העמים.

    IP: 91.76.137.92דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה מה שקורה כשמלמדים על הנכבה..במקום היסטוריה יהודית.. (ל''ת)

    ג, 18/05/09 09:48


    IP: 95.86.120.160דווח על תגובה זו

    • תודה מיוחדת ליולי תמיר על לימוד הנכבה בבתי הספר, במימון המדינה! (ל''ת)

      מורה להיסטוריה, 18/05/09 10:37


      IP: 87.68.109.140 דווח על תגובה זו

  • 18.

    או מדינת ישראל דמוקרטית או מדינת יהודים תאוקרטית זאת הבחירה. (ל''ת)

    Vox Ami , 18/05/09 09:44


    IP: 79.87.36.196דווח על תגובה זו

    • יש גם את הבחירה שלך: לחיות מחוץ לישראל ולהפקיר אותה לערבים. (ל''ת)

      panacea , 18/05/09 09:53


      IP: 91.76.137.92 דווח על תגובה זו

      • אם אתה רוצה שיחשבו שאתה פיקח, אל תכתוב דבר. (ל''ת)

        Vox Ami , 18/05/09 10:16


        IP: 79.87.36.196 דווח על תגובה זו

        • ממש לא מעניין מה יחשבו-אבל אם אתה רוצה שיחשבו שאתה לא בוגד,תנוח. (ל''ת)

          panacea , 18/05/09 10:54


          IP: 91.76.137.92 דווח על תגובה זו

    • מדינת ישראל - יהודית ודמוקרטית

      ארז, 18/05/09 10:24

      דור תש''ח לא נלחם על הקמת המדינה רק כדי שדור תשס''ט ימסור אותה לידי האוייב.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • למה, מה רע ב"מדינה יהודית דמוקרטית" ?

      פנדה , 18/05/09 11:34

      כי יש כאן ערבים? גם גרמניה וצרפת הן מדינות לאום, וגם אצלן יש אזרחים רבים שאינם שותפים לאותו לאום.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • ''מדינה יהודית'' מפחיד אותו

        ארז, 18/05/09 13:10

        אבל לעומת זאת, ''מדינה ערבית'' זה מונח שבהחלט מקובל עליו...

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בעת מלחמה הם יקומו עלינו

    שי, חיפה, 18/05/09 09:41

    אל תטעו - ערביי ישראל מכינים את עצמם טוב טוב ליום פקודה. ואין להם רחמים עלינו.

    IP: 84.111.5.238דווח על תגובה זו

    • אתה צודק 100% (ל''ת)

      יי, 18/05/09 13:55


      IP: 80.230.14.131 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אבו מאזן ה''מתון'' עשה את הדוקטורט שלו בהכחשת שואה! (ל''ת)

    מיכל, 18/05/09 09:35


    IP: 62.0.34.136דווח על תגובה זו

  • 15.

    מדובר על ערביי ישראל! אז איפה מערכת החינוך? (ל''ת)

    יוני, 18/05/09 09:33


    IP: 194.90.146.130דווח על תגובה זו

  • 14.

    הכחשת השואה מעשה פלילי בעולם ובישראל?

    שמואל, 18/05/09 09:29

    בהרבה מדינות באירופה הכחשת השואה הוא מעשה פלילי שעונשו מאסר בפועל למה דווקא במדינות ישראל לא שוללים זכויות למכחישי שואה!?

    IP: 10.1.17.37דווח על תגובה זו

  • 13.

    אנחנו מכחישים את הקיום של עם פלסטיני ומקבלים תשובה באותו מטבע (ל''ת)

    רועי, 18/05/09 09:28


    IP: 89.138.38.87דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא מכחיש את קיומם, חבל פשוט שהם שם. (ל''ת)

      עומרי, 18/05/09 09:41


      IP: 212.179.34.116 דווח על תגובה זו

    • אדיוט..כנס למילון אבן שושן וקרא מה היא הגדרותו של ''עם'' (ל''ת)

      רונן, 18/05/09 09:51


      IP: 89.138.125.176 דווח על תגובה זו

    • נכון רועי.מחר תגיד שלא ויתרנו להם על יפו וחיפה,לכן מגיע לנו

      panacea , 18/05/09 09:58

      אם תיפול עלינו פצצה מאיראן,תגיד שזה בגלל עזה,וכו'.
      גם הפרעות שהיו לפני "הכיבוש",גם סירובם לקבל את החלטת האום בדבר החלוקה,גם מלחמת החורמה שהכריזו עלינו ב48,כל זה בגללנו.

      IP: 91.76.137.92 דווח על תגובה זו

    • אין עם פלסטינאי. זוהי פיקציה שנוצרה אחרי מלחמת ששת....

      יחיאל כ''ץ, 18/05/09 10:15

      הימים.היכן היו כביכול פלסטינאים טרם מלחמת ששת הימים? -לא היו. אני פלסטינאי. נולדתי לפני הקמת המדינה. בתעודת הלידה שלי רשום במפורש נולד בת''א פלסטינה א''י. כל מי שנולד בפלסטינה ארץ -ישראל הוא פלסטינאי. זה שמה של הטריטוריה שהיתה בשליטת המנדט הבריטי בארץ ישראל.הערבים שחיו כאן הם עובדים זמניים שהובאו לכאן בתקופת המנדט הבריטי ושלטון האימפריה הטורקית כעובדים זמניים בחקלאות .הם הובאו ממצרים, מסודאן, מעיראק, מסוריה , מכל ארצות ערב סביב . אין להם כעם שום סממן מאפיין עם . לא תרבות משותפת,לא תרבות משותפת. ראו את ההבדלים בינםלבין עצמם. אוסף של חמולות.רק השפה והשנאה ליהודים מאחדת אותם.

      IP: 77.125.239.186 דווח על תגובה זו

    • עם פלסטיני? איפה?

      ארז, 18/05/09 10:26

      איפה בדיוק קיים ''עם פלסטיני''? מה הופך את הערבים החיים ממערב לירדן לשונים מאלו החיים ממזרח לירדן? מה הופך את הערבי החי בבאקה אל שרקיה ל''פלסטיני'' בעוד אחיו, החי בבאקה אל גרביה, הוא ''ערבי ישראלי''? מה הופך את הערבים החיים בארץ ישראל המערבית לקבוצה אתנית ייחודית ונפרדת?

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • אני אכן לא מסכים שיש עם פלסטיני - יש עם ערבי - חלקו נמצא ב'פלסטין'

      taagad1 , 18/05/09 11:26

      ולכן קוראים להם 'ערביי ישראל' ולא 'פלסטיני ישראל'

      IP: 212.179.79.226 דווח על תגובה זו

      • רק תיקון - אין מקום כזה פלסטין, הוא קיים רק באגדות

        פנדה , 18/05/09 11:40

        ישנו עם ערבי החי כיום באיזור פלשתינה המנדטורית, המכונה בעברית "ארץ ישראל" ובערבית אין לו שם מקורי, פשוט כי לא היה צריך - הערבים מעולם לא שלטו באיזור הזה ולכן לא קראו לו בשם. כפי שגם ל"עם" שלהם אין שם בערבית - אתם מכירים עם שאין לו שם בשפתו??

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • אם אתה אומר את הדברים הללו, אין לך טיפת ידע בנושא. אתה חבר: אידיוט. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 11:30


      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

    • לזכותנו יאמר - "הם התחילו"

      פנדה , 18/05/09 11:37

      הראשונים שהכחישו את קיומו של עם פלסטיני היו אלה שהיום מכנים את עצמם פלסטינים! ב-1937ת בפני ועדת פיל, הצהירה ההנהגה של ערביי ישראל שהם רואים עצמם כחלק מהרצף הערבי במזה"ת, שאין דבר כזה עם פלסטיני ומעולם לא היה! רק כשהעמים הערבים התחילו להתכחש להם, ואחרי שהנסיון שלהם לגנוב את ירדן נכשל, החליטו הערבים לנסות לגנוב את ארץ ישראל ע"י שימוש ב"זכותם הלאומית" אליה התכחשו ב-37 דה-יורה, וב-48' דה-פאקטו.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • עם פלשתיני

      יענקץ, 18/05/09 12:00

      אני מצטט כאן את דברי ערפאת''אין עם פלשתיני כולנו ערבים והשימוש במושג הזה עם פלשתיני
      הו רק כדי לסלק את היהודים מכאן ואחר כך לחלק את האדמה הזו בין סוריה,ירדן ,ומצריים''
      והמבין יבין

      IP: 80.179.17.204 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שאלה למצדדי 2מדינות ל 2 עמים:לאיזה עם שיכים ''ערביי ישראל''? (ל''ת)

    רונן, 18/05/09 09:26


    IP: 89.138.125.176דווח על תגובה זו

  • 11.

    והם רוצים שיוויון זכויו? - שיעברו לגור בעזה!!!!!!!

    א, 18/05/09 09:09

    הם נוודים, צוענים- הם לא תושבי מדינת ישראל בדיוק כמו שהם לא תושבי אירופה , ארה''ב ושאר מדינות העולם.
    כל שאיפתם היא להטיף לאיסלאם, ולכבוש את העולם ע''י התרבות חסרת פרופורציה, זה כבר קורה באירופה.

    מה עלינו לעשות?
    לדאוג להבהיר להם שאזרחות זה תמורת נאמנות או שיעזבו את הארץ.

    אין פתרון אחר.

    IP: 212.25.80.66דווח על תגובה זו

    • לפי התגובה שלך גם אתה מכחיש שואה (ל''ת)

      רועי, 18/05/09 09:29


      IP: 89.138.38.87 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ו 90% מהיהודים מכחישים את הנכבה. כל אחד כואב אצל עצמו (ל''ת)

    אילת, 18/05/09 09:07


    IP: 132.64.9.210דווח על תגובה זו

    • אני מכחיש שמוחמד עף על סוס לירושלים, שעלי בבא פגש 40 שודדים

      ואת שאר כזבי הערבים, 18/05/09 09:54

      ואם ערבי היה מספר לי על השואה, הייתי חושב פעמיים

      IP: 212.235.56.138 דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא מכחיש את הנכבה

      ארז, 18/05/09 10:28

      אבל הרוב השפוי לא מקבל את הנרטיב של האוייב, שלפיו ישראל אחראית ל''נכבה'' ושל''פליטים'' יש איזו ''זכות'' לחזור לבתיהם.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • סליחה אבל זה בדיוק ההכחשה של הנכבה

        אסי, 18/05/09 10:51

        תפסיק כאילו שאתה קורבן ואין קורבנות אחרים בעולם ! ההכחשה והחוק החדש שיאסור את אזכרת הכנכבה זה גורם לכל תגובות הנגד מי שרוצה שעמים אחרים יבינו את כאבו חייב להבין את כאבם בחזרה במיוחד שהוא הכורם לכאב זה!!

        IP: 193.239.108.4 דווח על תגובה זו

        • "במיוחד שהוא הגורם לכאב זה"?

          פנדה , 18/05/09 12:49

          ביום שבו תכירו שאתם אלה שהבאתם על עצמכם את הנכבה תלכו צעד אחד גדול קדימה אל עבר מדינה שפויה ונורמלית. כל מי שמכיר את ההיסטוריה יודע שהנכבה הביאו הערבים על עצמם כשפתחו במלחמה לא חוקית, ללא שום התגרות מצדנו, והפסידו בה. כפי שגרמניה הכירה באשמתה ואחריותה למצבה, ומתוך זה החלימה והיום היא בשלום מלא ויחסים טובים עם ישראל - כך גם אצלכם זה יכול לקרות, ביום שבו תפסיקו לשקר לנו ולעצמכם.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • שיעור קטן בהיסטוריה

          ארז, 18/05/09 13:15

          לא ישראל היא שגרמה את ה''נכבה'', אלא ערביי ישראל ומדינות ערב, שפתחו במלחמת שמד נגד מדינת ישראל, והובסו. מדינות ערב קראו לערביי הארץ לעזוב את בתיהם לשבוע-שבועיים, כדי שלא ייפגעו במלחמה, ואחרי שתחוסל המדינה היהודית הם יוכלו לשוב לבתיהם. רובם המכריע של ה''פליטים'' עזבו את בתיהם מרצונם, מבלי שראו אפילו חייל ישראלי. ואחרי שעזבו המשיכו, מסיבות פוליטיות ציניות, לחיות כפליטים, בשעה שעשרות מליוני פליטים אמיתיים בכל העולם שוקמו ויושבו ופתחו בחיים חדשים. ישראל לא צריכה לשלם על הטעויות, המשגים והפשעים של מדינות ערב ושל ערביי ישראל, ואין כל סיבה שנאמץ את הנרטיב השקרי של האוייב. ציון יום ה''נכבה'' משמעותו היא האבל על עצם קיומה של מדינת ישראל - ולא ייתכן שאזרחי המדינה יתאבלו כך על עצם קיומה, ואח''כ גם ידרשו במפגיע זכויות ותשלומי ביטוח לאומי.

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו כואבים את הטיפשות שלך. הנכבה היא אסון שהמיטו הערבים על עצמם.

      דון קורטיזון , 18/05/09 11:31

      בדיוק כמו שהם עושים כיום.

      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

    • מי מכחיש את הנכבה?

      פנדה , 18/05/09 11:43

      אם יהודי יטען שהשואה היא מזימה מוסלמית, האם הכחשה של הטענה הזאת שקולה להכחשת השואה? ואם הערבים טוענים שהנכבה היא מזימה ציונית, למרות שאנחנו יודעים שהם אלו שפתחו במלחמה - זה אומר שאנחנו מכחישים את הנכבה? אם כבר, אז הם מכחישים את הנכבה ומטשטשים את סיבותיה. בגלל זה, אגב, הם לא משתקמים, כי הם מסרבים להכיר באחריותם לגורלם.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • אנחנו לא מכחישים את הנכבה

      maximum3 , 19/05/09 04:30

      ההפך אנחנו מכירים בה וחוגגים אותה כי אם לא הייתה מתבצעת נכבה ההורים שלך היו חוזרים לפולין מושפלים עם הזנב בין הרגליים או שהיו שוחים היום בטן גב חיפה קפריסין!

      זה לא כאילו בנכבה העמדנו אנשים מול כיתות יורים בקצב של 4000 איש לשעה או עשינו מהם סבונים במשך שנים, הם בסך הכל הפסידו במלחמה שהם יזמו ובנסיון שלהם לשחוט את היהודים השבים ממדינות העולם.

      IP: 75.47.178.60 דווח על תגובה זו

  • 9.

    חאג' אמין אל חוסייני מנהיג הפלשתינאים היה תומך היטלר

    לא לשכוח, 18/05/09 09:00

    אני שמאלני ותומך בשתי מדינות לשני עמים. אבל גם צאצא לניצולי שואה. וחשוב לכולנו לזכור עובדה חשובה - מנהיג הפלשתינאים , המופתי של ירושלים חאג' אמין אל חוסייני, היה בעל ברית ידוע ומוצהר של היטלר ואף עודד מוסלמים בבלקן לרצוח יהודים.

    להנהגת הפלשתינאים חלק באחריות לשואת יהודי ארופה.

    IP: 62.90.164.104דווח על תגובה זו

    • הוא ביקש מהימלר לבצע את הטבח ביהודי ישראל בעצמו. זאת עובדה היסטורית. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 18/05/09 11:32


      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

    • וכמובן לא לשכוח שהמנהיג הנבחר שלהם הוא מכחיש שואה בעצמו

      פנדה , 18/05/09 11:46

      אני מתפלא על כך ש-60%, אחרי כל ההסתה והשקרים שהם מספרים לעצמם ללא הרף, בכלל מאמינים שיש שואה. אלה מספרים יפים מאוד אם נשווה לעולם הערבי, שם 80% משוכנעים שישראל היא זו שהפילה את התאומים וגרמה למשבר הכלכלי, ובטח עוד יותר בטוחים שהשואה לא התרחשה.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 8.

    החזון שלהם -מדינת ישראל,- מדינת כל אזרחיה.מדינה פלסטינאית...

    יחיאל כ''ץ, 18/05/09 08:59

    במקום מדינת ישראל ולא חשוב כיצד היא תיקרא.
    חובה לקרוא את המפה נכון ולא לטייח עובדות.
    הכחשת השואה היא בעייה מישנית. העובדה שהם אינם רוצים לחיות לצידנו ,אלא במקומנו היא הבעיה האמיתית.

    IP: 77.125.239.186דווח על תגובה זו

  • 7.

    מי שמתכחש לעובדות היסטוריות כל כך מוצקות שלא יתפלא אם אחרים יתכחשו

    הייתה נכבה ?, 18/05/09 08:51

    לטרגדיות שלו עצמו.

    IP: 192.116.57.178דווח על תגובה זו

  • 6.

    להכניס לתוכנית הלימודים ביקור במחנות ובמזאוני שואה (ל''ת)

    יעקב, 18/05/09 08:45


    IP: 62.0.34.136דווח על תגובה זו

  • 5.

    ככל שהיהודים מכחישים את התורה ומתגדים לבורא עולם

    אילנה, 18/05/09 08:44

    ככה הגויים מתנגדים ליהודים למוצאם ולעברם.

    פשוט שימו לב להקבלות...זה קשור בזה...

    IP: 93.173.145.224דווח על תגובה זו

    • להיפך

      חיים אבגד , 18/05/09 09:40

      היהודים הם אלופי העולם בהישמדות.
      לא היה עם שנטבח, נשרף, נאנס, הושמד כמו היהודים.
      וזאת על אף אמונתם העיוורת, תפילותיהם, תחנוניהם, הקפדתם על המצוות, החמרתם שאין עוד דוגמתה.
      הם על כך מחמחרחם היום, שגם על משה רבנו היו אומרים "בועל נידות".
      מתי תביני שאין שם למעלה - שום דבר?
      את יכולה להיות יותר אדוקה ויותר אדוקה - דבר לא ישנה. הכל הבל.

      חיים.

      IP: 195.158.105.97 דווח על תגובה זו

      • אתה עלית למעלה ופגשת את "שום דבר" בעצמך?

        פנדה , 18/05/09 11:47

        איך אתה יכול להיות כל כך בטוח שהוא נמצא שם למעלה?

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • גם אם זה נכון. אנחנו חיים באיזור שרק דת יכולה לדבר עם הפאנטיות של הצד

        דון קורטיזון , 18/05/09 11:49

        השני.
        הערבים אומרים בעצמם:
        אתם אומרים שהארץ הזאת היא הארץ המובטחת. אבל אם כך, היא מובטחת למי ששומר את מצוות האל.
        אני ממש לא דתי. אני חילוני גמור.
        אבל רק שתדע לך. אני מאמין בזה שאם כל היהודים בישראל היו דתיים. הערבים שחיים בתפיסה דומה ומלחמתם בנו, היא על רקע דתי. היו מעריכים אותנו בצורה שונה לחלוטין.

        IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

        • רק מסוגל לדבר עם שייח' בשפה משותפת הרבה יותר ממך וממני. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 18/05/09 11:50


          IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

          • רב* (ל''ת)

            דון קורטיזון , 18/05/09 11:51


            IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

        • הערבים עצמם אומרים שהם מעריכים יותר את הדתיים על פני החילונים

          פנדה , 18/05/09 12:50

          וגם אני חילוני בעצמי, וזה לא משהו שישתנה בקרוב, אבל חושב שיש צדק בתיאוריה שלך.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • דווקא שהחלה תנועת ההשכלה באירופה והרצון להתערות שם קמה והתחזקה התנועה

        מירב, 18/05/09 21:10

        של היטלר והאנטישמיות המודרנית. אני לא מנסה לקבוע סיבה ותוצאה, פשוט תהיה יותר מודע לעובדות ההיסטוריות. הגרמנים טענו שהיהודים משתלטים על עמדות המפתח בגרמניה ובאירופה כולה. היהודים דווקא אלופים בלהיות יותר גרמני מגרמני או יותר צרפתי מצרפתי וכו'. דוקא מה שאתה אומר מזכיר את דברי היהודים המשכילים שנטבחו ונרצחו למרות שהתלבשו יפה, ידעו לדבר יפה, היו דוקטוירים וביקשו: בואו נהיה כמו כולם. אולי אז הם יאהבו אותנו. לא הלך להם.

        IP: 95.86.94.181 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כן, תמשיכו לספר לנו סיפורי אגדות...

    ארז, 18/05/09 08:41

    על ''דו קיום''... המציאות לא מתיישרת לפי סיפורי המעשיות של השמאל.

    IP: 82.166.29.227דווח על תגובה זו

  • 3.

    השנאה של ערביי ישראל למדינה מדהימה בעוצמתה

    חיפאי, 18/05/09 08:37

    אבל זה כמובן לא מפריע להם לקחת ביטוח לאומי כל חודש. צבועים.

    IP: 84.111.5.238דווח על תגובה זו

    • הבעיה שאנחנו נותנים להם, יש ביטוח לאומי באיראן? לא אז למה כאן הם מקבלי (ל''ת)

      אבי, 18/05/09 09:09


      IP: 212.25.80.66 דווח על תגובה זו

    • למס''3 כדאי לך לקרוא

      ערבי ישראלי, 18/05/09 09:56

      לידיעתך האיסלאם בזמן החליפה עומר בן אלחטאב אחרי הנביא מוחמד ב10 שנים בלבד הוא זה שהמציא את רעיון הביטוח הלאומי .
      במילים אחרות העשירים היו משלמים אחוז מסוים לקופת המדינה והיא מצידה מחלקת את זה בהתאם למצב הכלכלי העניים נהנו והחולים והזקנים .
      רק השם השתנה ונהיה ביטוח לאומי .
      צא ולמד כל המצאה טובה בעולם זה הוא פרי עמלם של המוסלמים

      IP: 92.61.230.46 דווח על תגובה זו

      • נניח שאתה צודק

        ymic83 , 18/05/09 10:26

        לא נראה לי שמוחמד הסיא כסף לבוגדים, גנבים ורוצחים.
        ואם הוא כן עשה את זה כנראה שמוחמד היה ישראלי שמאלני.

        IP: 212.150.11.150 דווח על תגובה זו

      • ובכל זאת,ידיד שלי בדואי ויש לי המון כאלה אמר .

        שמואל ב', 18/05/09 11:27

        הערבים בלי קבת-חולים ובידוח לומי כומו בסוריה ומצרים חיים בבית קברות . הראשונים להנות מכספי השואה הם דוקא המוסלמים והחרדים ואילו אנו שחווינו אותה בשידור חי ,אני ושיכמותי לא ראינו ולו פרוטה אחת .ועכשיו מה אני לאחר כל הבלגן הזה ניצול שואה ,מכחיש שואה או סתם אחד ששותק כל השנים ?

        IP: 85.250.135.50 דווח על תגובה זו

      • נכון, גם רצח נשים וכריתת איברים ללא משפט צדק. מה שאגב,

        דון קורטיזון , 18/05/09 11:36

        גם אם המוסלמים המציאו את הביטוח הלאומי.
        הם לא ממש מאמצים אותו בעצמם...
        בשאר המדינות שלך היית שטיח לרגליו של המנהיג העריץ.

        IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

      • בטח, מוחמד היה ממציא גדול

        פנדה , 18/05/09 11:54

        1. ביטוח לאומי
        2. פדופיליה
        3. הונאה
        4. ביזה
        5. רצח, אונס והתעללות בנשים
        7. זנות
        8. גילוי עריות
        9. הרג שבויי מלחמה
        10. רצח והתעללות בילדים
        11. עבדות
        12. סחיטה
        13. המרת דת בכח
        14. פדופיליה, למי ששכח...


        למי שחושב שאני ממציא את הרשימה הזאת, הנה כל ההוכחות שאכן מוחמד הטיף בדבריו ומעשיו לכל הדברים הכתובים מעלה:

        http://www.thereligionofpeace.com/Pages/WWMD.htm

        אכן, הראש המוסלמי ממציא לנו פטנטים...

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • צדקה זה לא ביטוח לאומי

        רונית, 19/05/09 02:45

        בקשר להמצאות הטובות של המוסלמים, ניראה שהמושגים שלנו לגבי טוב ורע הם שונים בתכלית

        IP: 87.69.190.53 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כמה ערבי מצדם להכחיש שואה בגלל עופרת יצוקה

    Puki , 18/05/09 08:30

    בקיצור התנהגות ערבית טיפוסית

    אין שכל אין דאגות.

    IP: 84.109.48.25דווח על תגובה זו

  • 1.

    הם גם לא מכירים במדינה

    אייל, 18/05/09 08:28

    בעמדות שלהם הם רק מוכחיים שליברמן צודק.
    להעביר את הישובים הערבים בואדי ערה והמשולש מעבר לגדר.
    מה אנחנו צריכים את הסרטן הזה.
    ולגרש את כתבי אל גזירה מישראל והשטחים

    IP: 192.118.36.34דווח על תגובה זו